Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:50
Zoijar schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:54:
[...]

Het stomme van die legendaries is dat ze helemaal niet zo goed zijn... helaas. Dan staan ze wel voor miljoenen in de AH, maar voor hetzelfde geld kan je een veel beter blue item kopen. Je kan in de AH op unique items zoeken, onderaan links in die textbox. Dan zie je dat ze tussen de 50k en 100M staan, afhankelijk van hoe goed ze zijn en hoe gek de verkoper ;) Moet je even kijken wat de _goedkoopste_ zijn die ongeveer hetzelfde doen als die van jou. Twee sockets is wel beter dan de 1 socket versies.
Alleen movement speed kan toch alleen op pants staan als hij legendary is? En dat is meestal een erg belangrijke stat. Daarom hoopte ik ook dat hij best wat waard zou zijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 12:51
Herkent iemand het volgende?

Mijn collega logde net in - Account geblocked, graag even je beveiligingsvraag antwoorden en gegevens update.
Uiteraard even ingevuld - niks aan de hand, we waren al bang voor een hack.

Toevallig nog meer mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

ThinClientQ schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 22:16:
Herkent iemand het volgende?

Mijn collega logde net in - Account geblocked, graag even je beveiligingsvraag antwoorden en gegevens update.
Uiteraard even ingevuld - niks aan de hand, we waren al bang voor een hack.

Toevallig nog meer mensen?
Ik denk dat hij binnenkort wel gehackt wordt.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 12:51
MicScott schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 22:18:
[...]

Machine is een 'dedicated' Diablo 3 machine met een clean-install 8)7
Toch maar even authenticator eraan hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

MicScott schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 22:18:
[...]

Volgens mij is dit alleen als je vanaf andere IP's inlogt. Is gewoon een security check heb ik ook wel is gehad.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
Vanavond maar eens een Act1 inferno gefarmed. Aan het einde van de avond had ik genoeg gold om een leuke 1H te halen om mijn 1032 DPS 2H te vervangen.

De volgende stap word de helm of command en vervolgens Stormshield of 2set inmortal king for resist all boost.

Act1 gaat overigens redelijk snel met 2H gear muv enkele combos, in Act2 is het vrijwel onmogelijk :x

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Creqaw schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:51:
Het is inderdaad niet leuk om met een nieuwe char weer alles te doorlopen. Ik was een DH begonnen maar normal is echt niet leuk om doorheen te gaan als je eenmaal de andere difficulties hebt gehad. Ik moet trouwens zeggen dat ik gold farmen interessanter vind dan de acts doorlopen. Afgelopen dagen niets anders gedaan dan Dank Cellar farmen vanwege korte beschikbare momenten waarop ik kan spelen maar dat verveeld niet ofzo.
Best rendabel die dank cellar inderdaad.
ook altijd even cathedral meepakken voor kistje en mogelijk 2 unique mobs, rondje old tristam en cellar daar met mogelijk een treasure goblin.

en dank Dank cellar in

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Bokkie schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 22:29:
[...]

Best rendabel die dank cellar inderdaad.
ook altijd even cathedral meepakken voor kistje en mogelijk 2 unique mobs, rondje old tristam en cellar daar met mogelijk een treasure goblin.

en dank Dank cellar in
Meh, 180% gold heeft als nadeel dat gear thrash is, dus geen dingen kunnen killen die me aanvallen. In de Dank Cellar staan ze still, is geen probleem maar de route waypoint -> cellar ga ik nog wel is dood door grote hoeveelheden monsters die me 2/3 hit dood hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:50
rolandmegens schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:49:
Iemand enig idee voor hoeveel ik dit kan verkopen? Eerste legendary item die ik vind, en aangezien ik bankrupt ben hoop ik dat het voor een mooie prijs te verkopen is ^^

[afbeelding]

Alvast bedankt!
Iemand anders misschien nog enig idee hoeveel dit waard is? ^^ Door de movement speed op pants hoop ik dat ze wel redelijk goed te verkopen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

rolandmegens schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 22:51:
[...]

Iemand anders misschien nog enig idee hoeveel dit waard is? ^^ Door de movement speed op pants hoop ik dat ze wel redelijk goed te verkopen zijn
Op de AH staan ze al met een buyout van 100k. En bieden kan al vanaf 15k, maar dan zijn de andere stats wat minder.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
rolandmegens schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 22:51:
[...]

Mwa, dat is niet zoveel waard hoor. Denk dat je dat wel voor 20/30k kan verkopen?

Ben nu lvl 60 met mn wizard. Nu nog wat goede gear regelen, want af en toe is ie iets te snel dood..

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Creqaw schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:51:
Het is inderdaad niet leuk om met een nieuwe char weer alles te doorlopen. Ik was een DH begonnen maar normal is echt niet leuk om doorheen te gaan als je eenmaal de andere difficulties hebt gehad. Ik moet trouwens zeggen dat ik gold farmen interessanter vind dan de acts doorlopen. Afgelopen dagen niets anders gedaan dan Dank Cellar farmen vanwege korte beschikbare momenten waarop ik kan spelen maar dat verveeld niet ofzo.
Als je het voor gold doet kan je beter vaasjes slopen in de Royal Crypts. Dat levert mij met 200% GF vele malen meer op dan die cellar (die er niet eens elke keer is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Ze hebben royal crypt al geninja nerfed, veel rendament haal je nu er niet meer uit. Zelf vind ik dat je het beste gold kunt farmen in act 3 siegebreaker. Ook al is het bv in hell, ik haal rond de 80-90 k per runs. Per run ben ik rond de 20 min mee bezig inclusief siegebreaker, die geen reet voor steld.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Terryb47 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:41:
[...]
tja, ik moet toegeven dat ik me begin te vervelen nu. Monk was erg leuk om te spelen, maar eenmaal op Inferno aangekomen word ik neergemaaid (en dan gaan ze ook nog IAS nerfen, doen we nog minder damage) ben daarom een demon hunter begonnen met als doel Inferno te gaan farmen, Aan het begin verfrissend maar om het spel voor de zoveelste keer te doorlopen begint me nu een beetje de keel uit te komen.
Ik speel afwisselend met 3 heroes en hou ze zo ongeveer rond hetzelfde terwijl ik ze level. Ik denk dat dat minder saai is dan met 1 hero een hoge moeilijkheidsgraad te halen en dan helemaal terug naar af te moeten met een nieuwe hero. Mijn vooruitgang is weliswaar trager, maar ik ben dan ook helemaal niet gehaast :)

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
blizzard luister eindelijk naar de mensen, aangezien ik meerde cases heb aangemaakt met problemen met gedetailleerde info over de problemen deze nu aangepakt en zelf op een macbook pro uit 2009 loopt het nu eindelijk soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bospa01 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 22:29:
Vanavond maar eens een Act1 inferno gefarmed. Aan het einde van de avond had ik genoeg gold om een leuke 1H te halen om mijn 1032 DPS 2H te vervangen.

De volgende stap word de helm of command en vervolgens Stormshield of 2set inmortal king for resist all boost.

Act1 gaat overigens redelijk snel met 2H gear muv enkele combos, in Act2 is het vrijwel onmogelijk :x
Gisterenavond ACT II uitgespeeld met men Barb.
Tussen Act 1 en 2 heb je een serieuze muur die je voorbij moet zien te komen. Ik denk dat ik 10m aan gear moet kopen heb op AH voor ik een kans maakte in ACT 2.
Vandaag eens ACT 3 geprobeerd maar de muur blijkt deze keer nog een pak hoger te zijn. Ik schat nog een 30m nodig voordat ik aan ACT 3 kan beginnnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

An1mA schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 23:18:
Ze hebben royal crypt al geninja nerfed, veel rendament haal je nu er niet meer uit. Zelf vind ik dat je het beste gold kunt farmen in act 3 siegebreaker. Ook al is het bv in hell, ik haal rond de 80-90 k per runs. Per run ben ik rond de 20 min mee bezig inclusief siegebreaker, die geen reet voor steld.
Nope is niet gebeurt, werkt nog steeds net zo goed als eerst.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Hmm kheb asheara's lock gekocht met IAS, werkt dat helemaal niet. zonder boots heb ik 2.38 att speed. en met nog steeds terwijl ik een extra 14% moet hebben.. bekende bug ofzo?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 23:48:
[...]

Tussen Act 1 en 2 heb je een serieuze muur die je voorbij moet zien te komen. Ik denk dat ik 10m aan gear moet kopen heb op AH voor ik een kans maakte in ACT 2.
Vandaag eens ACT 3 geprobeerd maar de muur blijkt deze keer nog een pak hoger te zijn. Ik schat nog een 30m nodig voordat ik aan ACT 3 kan beginnnen.
Of anders wachten op 1.03 patch. Dan kan je tenminste gear vinden in Act 2 die je ook daadwerkelijk in Act 3 kan gebruiken.

Heb zelf m'n eerste Inferno boss omgelegd, Skeleton King. Ging prima. Nu weer stapje voor stapje verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Heb net Azmodan verslagen, Hell. Nu dus laatste Act; Heb wat gear moeten wisselen, iets DPS ingeleverd (van 2H naar 1H + schild) en wat meer Armor en Vit. Nu heb ik 6000 Armor met Energy Armor aan. DPS nu 9K.
Heavens gaan nog prima, wel leuk dat Nephalem Valor, schiet het een stukje beter op met het goud en de items :).

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Vandaag weer een poging gedaan om verder te gaan met act2 en het farmen lijkt zijn vruchten te hebben afgeworpen. Ik zit nu op 39k dps, 27k hp en 240 res op mijn wizard en tot halverwege act 2 dgaat het goed, voor de volgende stappen focussen op res gear en ik moet weer de volgende stap kunnen maken. Het ging zo goed dat ik even dacht dat blizzard al de spike damage had aangepakt :)

[ Voor 12% gewijzigd door Delph op 08-06-2012 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Ik was het er eerder nog niet zo mee eens dat melee wat achter loopt op ranged, maar sinds vandaag... Dan zit je bij ranged characters in die toch echt met veel goedkopere gear rondlopen, maar die door wat increased movement speed en goed kiten de champion packs kunnen pakken die voor mij echt een stapje te stevig zijn omdat ik ze wel op de kaak moet timmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:15
iemand hier die monk spullen heeft waar die vanaf moet? (lvl60) voor een vriendenprijsje? Man man man wat is Inferno hard zeg :+

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 00:55:
[...]

Of anders wachten op 1.03 patch. Dan kan je tenminste gear vinden in Act 2 die je ook daadwerkelijk in Act 3 kan gebruiken.

Heb zelf m'n eerste Inferno boss omgelegd, Skeleton King. Ging prima. Nu weer stapje voor stapje verder. :)
Ik heb de benodigde stats voor ACT III (Barbarian) gezien en ik viel bijna van men stoel.
Ik ga nou gewoon wachten tot patch 1.03.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CykkVii
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-07 18:30
Shit, vandaag dood gegaan op m'n lv 37 HC char xDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img29.imageshack.us/img29/3366/qsdfqdsfqdsf.jpg

Zijn deze stats +/- wat een Wizard/WD zoekt?
Wat zou het waard zijn?

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2012 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-08 19:30
Over het goldfarmen. Probeer act 1 af te maken op inferno. Is niet zo moeilijk. Dan bij de derde quest ofzo van act 2 kan je een treasure goblin farmen. Super makkelijk en bij streams zie je ze dat ook vaak doen. Bijvoorbeeld kungen. Een van de bekendste ;) Je moet bij die goblin wel wat trash eromheen afmaken. Act 1 farmen of hell act 4 ofzo, is slechter wat ik zo hoorde. Bij die goblin moet je alleen wel echt afhankelijk zijn van de drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michielodc schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 03:06:
Over het goldfarmen. Probeer act 1 af te maken op inferno. Is niet zo moeilijk. Dan bij de derde quest ofzo van act 2 kan je een treasure goblin farmen. Super makkelijk en bij streams zie je ze dat ook vaak doen. Bijvoorbeeld kungen. Een van de bekendste ;) Je moet bij die goblin wel wat trash eromheen afmaken. Act 1 farmen of hell act 4 ofzo, is slechter wat ik zo hoorde. Bij die goblin moet je alleen wel echt afhankelijk zijn van de drops.
Die Goblin in ACT 2 is blijkbaar al generfed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
"Another adjustment being made is increasing both the maximum range and the dead zone of Mortar. Mortar was specifically designed to be an anti-range affix, but many ranged players would just stand even farther away, whereas melee would sometimes get caught in the cross-fire of two Mortars. Increasing the maximum range and the dead zone helps with both of these."

damn en ik irriteer me nu al kapot aan die mortars ... (wizard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeros1
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-07 17:25
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:19:
[...]

Ik had die gast echt zo graag even voor zijn kop geramt toen je net voor de diablo-encounter hem voor je neus hebt staan...

Daarbij vind ik de voice acting van Diablo ook een beetje meh... hij komt niet bepaald evil over...

Om nog maar te zwijgen over Belial...
Diablo is vrouwelijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

In your mind maybe. ;)
Hij is toch echt de jongere broer van Baal en Mephisto. Daarnaast impliceert "the Lord of Terror" ook een man.

of doe ik nu hap hap? :+

[ Voor 32% gewijzigd door Ultraman op 08-06-2012 06:22 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 12:31
spoiler: Diablo vrouw?
Diablo is vrouwelijk volgens blizzard in making off filmpjes van de collectors edition. Zij komt ook voort uit leah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 03:31:
[...]

Die Goblin in ACT 2 is blijkbaar al generfed.
Dat denk ik ook want heb gister 4 uur lang Goblin runs act 2 gedaan en er is serieus letterlijk niks boeiends gevallen nog geen AH item waardig iets laat staan iets voor je eigen gear .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

DjCoke schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 07:34:
spoiler: Diablo vrouw?
Diablo is vrouwelijk volgens blizzard in making off filmpjes van de collectors edition. Zij komt ook voort uit leah.
spoiler:
Volgens mij is Diablo nu een drag queen :P

Was man, bezet het lichaam van een vrouw, neemt de andere Prime Evils in zich op -> grote klont gemeen.
De oorzaak lijkt mij het feit dat hij het lichaam van Leah heeft overgenomen en aangezien dat een vrouwelijke host is, is het fysiek ook vrouwelijker.

[ Voor 17% gewijzigd door Ultraman op 08-06-2012 07:53 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xheroxkefx
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-03 15:56
Iemand last van error 318003?

Ik wilde vanochtend vrolijk inloggen staat er account suspended.. wtf?

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5150760947?page=1

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 22:23
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 23:48:
[...]

Het toffe is, dat ik met m'n DH rustig door act 2 heen kan, ik had enkel moeite met Lacuni's en die dingen die zich ingraven.
Voor de rest ging het vlotjes.

Mijn Barb heeft een 2h set-up met Ignore pain - Wrath - Frenzy - Leap en in act 1 heb ik soms al wat moeite om overeind te blijven. Ik heb ongeveer 1m in de gear van m'n DH gestoken en zit al aan 3m-4m voor Barb.

De balance tussen classes is echt belachelijk op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Gisteren act 4 van de 2de moeilijkheidsgraad uitgespeeld. Diablo was n eitje maar voor diablo kom ik n groepje mobs tegen die blijven healen. Heb er 20 minuten op los zitten hakken (VEEL stunnen en vooral focussen op een mob) en daarna nog steeds 0 damage bij die gasten! Heel vaag! Kon gelukkig lang doorgaan maar ik kreeg ze niet dood! een maat met n monk op lvl 60 die 80K damage deed kwam me even helpen en had binnen 5 seconden alledrie die gasten dood:) Daarna was t een eitje. Diablo is n sissy in de 2e playtrough. Nu begonnen op Hell (das 3 toch?) en das wel wat pittiger. Gisteren alleen t eerste stukkie in new tristram nog maar gespeeld en kwam erachter dak echt veel betere gear moet gaan zoeken voor me barb!:) Ben lvl 50 dus moet nog ff doorhakken voordak 60 ben en naar echte gear op zoek kan:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Ondertussen bezig met monk #3 op HC. Eerste keer die groene beesten die ontploffen, samen met exploderende lijken, in ACTII.

Dit maal (best komisch) op de verkeerde knop gedrukt in aoe gevecht begin van Hell. Wou serenity doen maar het was de knop voor cyclone (pull mobs naar je toe). Dat had een beetje tegenovergesteld effect.
Denk dat ik ongeveer net zo keek als kungen toen hij zn Barb dood zag liggen.

Het spel wordt wel steeds makkelijker. Ondertussen weer actIII normal, en de gems verdubbelen de dps van mn wapens (20+ naar 40+), zelfde met de xp gem en vit gems. Met beetje geluk ben ik morgen alweer in ActI Hell.

[ Voor 23% gewijzigd door Xanaroth op 08-06-2012 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:15
Nu ook maar is toegegeven aan de AH en had een wapen gekocht met: -7 level requirement. dit is een grote buff van DPS als je zo'n level 53 bent en dus een level 60 weapon kan gebruiken.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
JayJay schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 07:35:
[...]

Dat denk ik ook want heb gister 4 uur lang Goblin runs act 2 gedaan en er is serieus letterlijk niks boeiends gevallen nog geen AH item waardig iets laat staan iets voor je eigen gear .
Ik vind het best zielig dat in Act 1 geen gear dropt voor Act 2. Ik heb al me gear moeten aankopen via AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Lyca schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:11:
[...]

Ik vind het best zielig dat in Act 1 geen gear dropt voor Act 2. Ik heb al me gear moeten aankopen via AH.
Zelfde hier! Ach ik farm met me barb op act 1 en het goud verspil ik aan me wizard die bijna level 47 is! 19K HP en 4,2K dps

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:53

Melkaz

Melkazar

Lyca schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:11:
[...]

Wordt gefixed in de volgende patch gelukkig!
Ik zit zelf ook een beetje op een dood spoor, ACT1 is gewoon te simpel, ACT2 is doable maar duurt lang(die snakes die zich onder graven...) en ACT3 is gewoon niet leuk meer. Dan speel ik nog wel een Demon Hunter, het klopt dat die inderdaad enorm sterk zijn voor Inferno maar de gameplay bevalt me gewoon niet. Stack DEX en kill stuff before it kills you. Elke keer als je ook maar 1 sec afleiding hebt 'You have died' :D

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ultraman schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 07:40:
[...]

spoiler:
Volgens mij is Diablo nu een drag queen :P

Was man, bezet het lichaam van een vrouw, neemt de andere Prime Evils in zich op -> grote klont gemeen.
De oorzaak lijkt mij het feit dat hij het lichaam van Leah heeft overgenomen en aangezien dat een vrouwelijke host is, is het fysiek ook vrouwelijker.
spoiler:
Sterker nog, Leah is zijn dochter, dat maakt het toch op zijn minst een vorm van incest. Aan de andere kant, niets is te gek voor de Lord of Terror :P

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A efx
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-05-2024
[...]

Tot nu toe vind ik deze patch een verkrachting van de game. Dat ze de loot table fixen prima maar de difficulty omlaag halen is nergens voor nodig! Nu vereist het tenminste nog wat geduld en "skill" om ver te komen in inferno. Natuurlijk nog wel steeds highly dependent aan gear. Maar ik heb met middelmatige gear het al tot Act IV Inferno geschopt, dus ik zie het gehele probleem niet zo.

Gisteren met mijn DH Ikatsu en Rakanoth gekilled op Inferno, dat was wel een erg lastig. 1 fout maken en je kan overnieuw beginnen.

XBL; Yippiekajee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik (via Diablo wiki) nu pas achter kom is dat Blood Raven in D2 ook echt de rogue uit D1 is en de Summoner uit act2 in D2 de sorcerer uit D1. Komt de barbarian uit D1 ook nog terug in D2? En mis ik nu ook weer dat er heroes uit D2 in D3 voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A efx
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:29:
Waar ik (via Diablo wiki) nu pas achter kom is dat Blood Raven in D2 ook echt de rogue uit D1 is en de Summoner uit act2 in D2 de sorcerer uit D1. Komt de barbarian uit D1 ook nog terug in D2? En mis ik nu ook weer dat er heroes uit D2 in D3 voorkomen?
In Act II heb je een event dat je een Necromancer moet helpen, dat is naar het schijnt een leerling van de Necromancer uit D2

XBL; Yippiekajee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A efx schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:31:
[...]

In Act II heb je een event dat je een Necromancer moet helpen, dat is naar het schijnt een leerling van de Necromancer uit D2
Oh ja. Klopt ook. Die omschrijft ook dat zijn master tegen de prime evils gevochten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Waar Diablo in Hell easy was voor mij, heb ik in Act 1 al zwaar moeite met elitepacks.

(Fire Chain, Fast, Desecrator, Arcane) met vaak nog Frost gasten erbij.

Wat mij alleen opvalt in Inferno tov Hell dat de elitepacks ontzettend veel abilities spammen (Zo had ik een keer bij een Elitepack dat mijn hele scherm binnen 3 seconde gevuld was met arcane's, stuk of 20). Dat is echt VEEL. Frost erbij en het niet weg kunnen komen is instant death :)

Elitepacks zijn bijna onmogelijk voor mij (Of ze moeten abilities hebben die niet zo erg indruk op mij maken) maar de rest is dan weer best makkelijk. Denk toch dat ik even wat meer siegebreaker runs ga doen om gold te farmen.

De drops op Inferno vallen ook tegen zeg. Ik heb het idee dat de drops van NM-Hell-Inferno(A1) allemaal op één lijn liggen. Gold drops zijn ook niet echt toegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xheroxkefx
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-03 15:56
Het is niet de bedoeling je vraag te kicken binnen 24 uur, dus net als de rest eerst rustig afwachten en dan kun je je vraag nog eens stellen.

[ Voor 79% gewijzigd door psychoclown op 08-06-2012 19:35 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
xheroxkefx schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:44:
niemand die ff op mij reageerd ofzo?
niemand reageert dus er zal ook wel niemand last van hebben denk ik. Heb je je error al gegoogled en evt contact opgenomen met blizzard?

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

A efx schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:29:
[...]

Tot nu toe vind ik deze patch een verkrachting van de game. Dat ze de loot table fixen prima maar de difficulty omlaag halen is nergens voor nodig! Nu vereist het tenminste nog wat geduld en "skill" om ver te komen in inferno. Natuurlijk nog wel steeds highly dependent aan gear. Maar ik heb met middelmatige gear het al tot Act IV Inferno geschopt, dus ik zie het gehele probleem niet zo.

Gisteren met mijn DH Ikatsu en Rakanoth gekilled op Inferno, dat was wel een erg lastig. 1 fout maken en je kan overnieuw beginnen.
Maar het is ook triest dat je gedwongen wordt om het AH in te duiken, op een bepaald punt in de game ook nog. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Dat obstakel moet eruit worden gehaald. Volgens mij zal het ook niet (veel) makkelijker worden gemaakt, maar mensen melden dat de moeilijkheidscurve gewoon niet deugt.

Laten we eerst maar eens afwachten wat de patch gaat brengen, in plaats van op voorhand deze al de grond in te trappen.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:46:
[...]

Maar het is ook triest dat je gedwongen wordt om het AH in te duiken, op een bepaald punt in de game ook nog. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Dat obstakel moet eruit worden gehaald. Volgens mij zal het ook niet (veel) makkelijker worden gemaakt, maar mensen melden dat de moeilijkheidscurve gewoon niet deugt.

Laten we eerst maar eens afwachten wat de patch gaat brengen, in plaats van op voorhand deze al de grond in te trappen.
Ik ben het met je eens dat de overgang naar act 2 te groot is (en Blizzard heeft die fout ook toegegeven en gaat het aanpassen in 1.03), maar iets meer geduld mag ook wel. Het is echt wel mogelijk (lang) te MFen t/m act 1 inferno en na een (lange) tijd sterk genoeg te zijn voor act 2. Het is toch mooi dat het spel aan het eind ook nog een uitdaging vormt? Waarom moet het t/m diablo (inferno) voor iedereen makkelijk te doen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
[...]

ACT1 t/m SK was voor mij ook een walk in the park vanuit hell.
Daarna begon de ellende pas.

Het gedeelte tm SK farm ik nu redelijk snel en in het tweede gedeelte kunnen de champion packs nog steeds een uitdaging zijn.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A efx
Nyarlathotep schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:46:
[...]

Zoals ik al zei het is prima dat de loot table wordt aangepast, en dat Inferno voor voor Barbs en Monks gewoon niet goed gebalanceerd is kan ik ook niet ontkennen. Maar balanceer dan de Barbs of Monks en ga niet de difficulty verlagen van de game, dat is niet het probleem oplossen maar het probleem uit de weg gaan en met luiheid te camoufleren. Hierna krijg je dus DPS classes OP worden dus gaan ze die nerfen waarna het weer te moeilijk wordt voor DPS waarmee ze dus de difficulty verlagen waardoor Barbs en Monks weer OP worden, het is een vicieuze cirkel waar je in terecht gaat komen.
Verder geef ik je wel gelijk dat de overgang van Act I naar Act II gefixed moet worden kwa difficulty maar Act III mag bijvoorbeeld voor mij wel wat pittiger.

Het is niet de bedoeling dat iedere leek straks Inferno op zijn sloffen kan doen. Inferno moet een uitdaging zijn houdt dat ook zo.

We wachten inderdaad af, maar dit zijn mijn verwachtingen. Hopelijk heb ik het bij het verkeerde eind maar het zou me niet verbazen dat ik straks met 2 DH en 2 Wizards Diablo runs loop te doen op Inferno omdat het opeens viable is met 4 DPS classes te spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door A efx op 08-06-2012 08:54 ]

XBL; Yippiekajee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

A efx schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:52:
[...]
Het is niet de bedoeling dat iedere leek straks Inferno op zijn sloffen kan doen. Inferno moet een uitdaging zijn houdt dat ook zo.
Mee eens. Ik zou eerder de DPS van de monk en de barb wat buffen zodat ze wat meer kans hebben, maar verder neit al teveel veranderen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A efx schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:52:
[...]

Zoals ik al zei het is prima dat de loot table wordt aangepast, en dat Inferno voor voor Barbs en Monks gewoon niet goed gebalanceerd is kan ik ook niet ontkennen. Maar balanceer dan de Barbs of Monks en ga niet de difficulty verlagen van de game, dat is niet het probleem oplossen maar het probleem uit de weg gaan en met luiheid te camoufleren. Hierna krijg je dus DPS classes OP worden dus gaan ze die nerfen waarna het weer te moeilijk wordt voor DPS waarmee ze dus de difficulty verlagen waardoor Barbs en Monks weer OP worden, het is een vicieuze cirkel waar je in terecht gaat komen.
Verder geef ik je wel gelijk dat de overgang van Act I naar Act II gefixed moet worden kwa difficulty maar Act III mag bijvoorbeeld voor mij wel wat pittiger.

We wachten inderdaad af, maar dit zijn mijn verwachtingen. Hopelijk heb ik het bij het verkeerde eind maar het zou me niet verbazen dat ik straks met 2 DH en 2 Wizards Diablo runs loop te doen op Inferno omdat het opeens viable is met 4 DPS classes te spelen.
Misschien is act 1 in inferno gewoon te makkelijk? Als iedereen die lvl 60 uit hell komt relatief makkelijk t/m skeleton king komt en het in act 2 ineens heel moeilijk wordt, ligt het daar misschien wel aan?

Inferno lijkt me iets wat in z'n geheel (erg) lastig moet zijn. Niet alleen act2+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:56:
[...]

Mee eens. Ik zou eerder de DPS van de monk en de barb wat buffen zodat ze wat meer kans hebben, maar verder neit al teveel veranderen.
Dps van de barb buffen? Dat is een van de weinige classes die door act 4 komt momenteel..

Zou liever iets zien aan de survivability van de ranged classed. Eindeloos kiten en geoneshot worden kan niet de bedoeling zijn van endgame..

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 08-06-2012 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:03:
[...]

Dps van de barb buffen? Dat is een van de weinige classes die door act 4 komt momenteel..
Dat zegt niks over de moeilijkheid van de 2 melee-chars in act1 en vooral act2 van inferno? Als non-melee kun je nog je afstand bewaren en dingen slopen, maar als melee? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag_Zero
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-09 20:04
[...]

Zou liever iets zien aan de survivability van de ranged classed. Eindeloos kiten en geoneshot worden kan niet de bedoeling zijn van endgame..
Wat dan wel? Als wizard overleef ik alleen met kitten - en dit met 440 resistance 25k hp en 30k dps (geen magic weapon/familiair - heb ik verwisseld voor crystal shell ivm survivability - act2)

Als ze onze mogelijkheid tot kitten wegnemen kan ik meteen barbarian rerollen :s

Frag_Zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Misschien was ik iets te ongenuanceerd. Overigens ben ik zelf nog op Hell bezig... Maar van wat ik lees is dat veel mensen na Act I b.v. tegen een 'muur' aanlopen. En dat bepaalde classes wel érg veel moeite hebben. Natuurlijk is het de bedoeling dat Inferno kneitermoeilijk is. Maar zorg wel dat de items die je nodig hebt vindbaar zijn ingame. Het moet wel een léuke uitdaging zijn :)
Ikzelf zou het jammer vinden als je als speler 'verplicht' wordt om te gaan lurken op het AH. Ik zit daar zelf helemaal niet op te wachten. Nu koop ik er zo nu en dan iets, maar uren bladeren zie ik niet zitten. Farmen vind ik wat dat betreft leuker, want dan speel je natuurlijk gewoon het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:07:
Misschien was ik iets te ongenuanceerd. Overigens ben ik zelf nog op Hell bezig... Maar van wat ik lees is dat veel mensen na Act I b.v. tegen een 'muur' aanlopen. En dat bepaalde classes wel érg veel moeite hebben. Natuurlijk is het de bedoeling dat Inferno kneitermoeilijk is. Maar zorg wel dat de items die je nodig hebt vindbaar zijn ingame. Het moet wel een léuke uitdaging zijn :)
Ikzelf zou het jammer vinden als je als speler 'verplicht' wordt om te gaan lurken op het AH. Ik zit daar zelf helemaal niet op te wachten. Nu koop ik er zo nu en dan iets, maar uren bladeren zie ik niet zitten. Farmen vind ik wat dat betreft leuker, want dan speel je natuurlijk gewoon het spel.
Ik wil AH helemaal niet gebruiken, maar ben dan ook nog niet bij inferno. Eerst alle chars normal uitspelen en dan ga ik verder met me barb t/m hell (lvl 60).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A efx
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:59:
[...]
Misschien is act 1 in inferno gewoon te makkelijk? Als iedereen die lvl 60 uit hell komt relatief makkelijk t/m skeleton king komt en het in act 2 ineens heel moeilijk wordt, ligt het daar misschien wel aan?

Inferno lijkt me iets wat in z'n geheel (erg) lastig moet zijn. Niet alleen act2+
Hier heb je gelijk in, echter moet een speler ook geleidelijk aan kunnen wennen aan een nieuwe moeilijkheidsgraad, neem als voorbeeld DarkSouls, dat bouwt langzaam op. Ik zie Act I en vooral het gedeelte tot aan de SK een beetje als een tutorial. Met het moeilijker maken van Act I verplaats je het probleem naar het einde van Act IV op Hell. Ik ben het overigens niet met je oneens van mij mag Inferno vooral in Act I ook wel wat moeilijker maar ik hou van lastige games en het gevoel van voldaanheid als ik het voor elkaar krijg terwijl ik weet dat iedereen er moeite mee heeft.
Ik denk echter dat de mentaliteit van gamers van de nieuwe generatie (leeftijd 14-16) in dat opzicht een andere mentaliteit heeft. Maar dat is een compleet andere discussie.

Het probleem van Act I naar Act II gaan ligt volgens mij vooral in de nieuwe enemies en de combat mechanics, als je er tegen leert te spelen is het aardig goed te doen, maar ik heb er ook wel de nodige frustratie meegemaakt.
[...]

Liever niet, ik speel zelf DH en ja ik wordt regelmatig geoneshot maar wat verwacht je dan? Zodra een DH of Wizard 2-3 klappen kan incasseren zonder daar DPS op in te leveren dan worden ze OP. Dat zou betekenen dat een Barb minimaal 6-12 klappen moet kunnen incasseren dat maakt het te gemakkelijk (dit zonder regen of ablities en dergelijke, gewoon puur resists en armor). Ik als DH zijnde vind dat ik zat escape abilities heb om uit benauwde situaties te komen. Ga ik dood is dat mijn eigen schuld meestal.

[ Voor 23% gewijzigd door A efx op 08-06-2012 09:12 ]

XBL; Yippiekajee

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frag_Zero schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:06:
[...]

Wat dan wel? Als wizard overleef ik alleen met kitten - en dit met 440 resistance 25k hp en 30k dps (geen magic weapon/familiair - heb ik verwisseld voor crystal shell ivm survivability - act2)

Als ze onze mogelijkheid tot kitten wegnemen kan ik meteen barbarian rerollen :s
Betere mogelijkheden tot CC bijvoorbeeld. Zeg ook niet dat ze kiten onmogelijk moeten maken..

De summons van de WD bijvoorbeeld zijn nutteloos, terwijl dit juist de kracht zou moeten zijn van de class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag_Zero
Bosmonster schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:12:
[...]

Betere mogelijkheden tot CC bijvoorbeeld. Zeg ook niet dat ze kiten onmogelijk moeten maken..

De summons van de WD bijvoorbeeld zijn nutteloos, terwijl dit juist de kracht zou moeten zijn van de class.
Een hele rebalance van de classes dus - zie ik niet gebeuren bij Blizzard (kijk maar naar WoW).

Inferno is wel wat raar - drops buffen en act 1 moeilijker maken! Dat zouden ze moeten doen imo.

Frag_Zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A efx schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:08:
[...]
Ik ben het overigens niet met je oneens van mij mag Inferno vooral in Act I ook wel wat moeilijker maar ik hou van lastige games en het gevoel van voldaanheid als ik het voor elkaar krijg terwijl ik weet dat iedereen er moeite mee heeft.
Ik denk echter dat de mentaliteit van gamers van de nieuwe generatie (leeftijd 14-16) in dat opzicht een andere mentaliteit heeft. Maar dat is een compleet andere discussie.
Is daar normal t/m hell niet voor? Sorry dat ik het zeg, maar een game mag echt wel aspecten/delen hebben die alleen voor de echte doorzetters te halen is 8)

Ik ben alleen bang dat Blizzard het "hele" spel ziet als het geheel t/m inferno. Dus als ze een spel als D3 (incl. inferno) voor de mainstream maken, dan moet iedereen inferno kunnen uitspelen. Daar hoop ik niet op, maar vrees het ergste.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2012 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik speel zelf een Wizard (lvl 54 nu), en het kiten is gewoon een onderdeel van deze class (lijkt mij?). Een beetje verschil in classes, en het verschil in moeilijkheidsgraad mag ook wel... Zolang het verschil maar niet te groot wordt.
Ga van de week denk ik maar eens een Barb klaarzetten (waarom praat men toch steeds over (re)rollen trouwens??). Afwisseling is ook leuk, nu maar eens een melee based char :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:17:
Ik speel zelf een Wizard (lvl 54 nu), en het kiten is gewoon een onderdeel van deze class (lijkt mij?). Een beetje verschil in classes, en het verschil in moeilijkheidsgraad mag ook wel... Zolang het verschil maar neit te groot wordt.
Ga van de week denk ik maar eens een Barb klaarzetten (waarom praat men toch steeds over (re)rollen trouwens??). Afwisseling is ook leuk, nu maar eens een melee based char :)
Ik snap niet zo goed waarom kiten überhaupt een common term geworden is? In D2 had ik nog nooit van die term gehoord en idd het hoort gewoon bij de speelstijl van die char. Een sorceress gaat toch niet midden in een groep nmy's staan? Dat past niet bij haar O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag_Zero
Snap je post niet zo goed - de hele bedoeling van kiten is immers afstand houden tussen de monsters en je personage?

Frag_Zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Kite alsin vlieger. Mobs die je niet meteen omkrijgt achter je aan laten lopen, zonder dat ze je raken. En ondertussen natuurlijk flink spammen op die beesten.
Kiten is echt wel een common term, google maar eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogguh,

Gisteren even een Warden/Butcher run gedaan en vond zowaar een +25 res ring en nog wat goede stats. Ress to all staat nu op 580 en ben maar even act2 ingedoken als barb. Lukte nog best aardig, maar echt leuk vond ik het niet. 4de rare mob pack was van het soort irritant vliegje met gruwelijke poison damage, extra snel, en alleen de rare was te raken.. de rest had dat fijne schild om hun heen..... echt heel irritant.

na iets van 10 wipes.. had ik zoeiets fock it.. w8 wel op de nerf.. funfactor is zo wel wat laag. Daarna nog even bijna items voor die staff voor het pony level gehaald... Komende tijd maar even wat anders doen of een ranged levelen.. en lol ook nog voetbal en beta Guild Wars 2... dus ja keuzes genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A efx
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:16:
[...]
Is daar normal t/m hell niet voor? Sorry dat ik het zeg, maar een game mag echt wel aspecten/delen hebben die alleen voor de echte doorzetters te halen is 8)

Ik ben alleen bang dat Blizzard het "hele" spel ziet als het geheel t/m inferno. Dus als ze een spel als D3 (incl. inferno) voor de mainstream maken, dan moet iedereen inferno kunnen uitspelen. Daar hoop ik niet op, maar vrees het ergste.
Graag zelfs! Ik juich het toe dat het alleen voor de echte doorzetters is. Echter is de mentaliteit die jij en ik in dat opzicht delen maar een heel erg klein percentage denk ik.

En ik deel je angst voor je tweede stukje :)

XBL; Yippiekajee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:16:
Dat is ook de bedoeling van Blizzard dus ik geloof niet dat ze inferno gaan nerfen zodat alles opeens door iederen uit te spelen is.
A efx schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:25:
En ik deel je angst voor je tweede stukje :)
Neuh. Ze hebben zelf al aangegeven dat inferno voor hardcore spelers is. Beetje zoals de hardmodes in raids in WoW.

[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 08-06-2012 09:29 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

A efx schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:25:
[...]

Graag zelfs! Ik juich het toe dat het alleen voor de echte doorzetters is. Echter is de mentaliteit die jij en ik in dat opzicht delen maar een heel erg klein percentage denk ik.
Ik denk dat de meeste tweakers er wel zo over denken, maar ik weet niet wat het gemiddelde publiek van deze game is. Als dat vooral oud-D2 spelers zijn zit het wel goed, maar als het voornamelijk 15-jarige pubertjes zijn kunnen we alleen maar hopen dat Blizzard daar zijn oren niet naar laat hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Ze hoeven inferno wat mij betreft echt niet te nerfen, maar de optie om een lvl60 inferno char te maken zou ik wel waarderen.

Het is vergelijkbaar met lvlen in wow, eerst suf en saai en vervolgens begint te game pas op lvl60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
Hydra schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:29:
[...]

Dat is ook de bedoeling van Blizzard dus ik geloof niet dat ze inferno gaan nerfen zodat alles opeens door iedereen uit te spelen is.

[...]
Over het 'uitspelen' van Inferno heb ik nog een vraag; unlock je hiermee extra content? Of is het alleen een achievement? Immers heeft een regular speler zoals ik het spel na normal eigenlijk al uitgespeeld.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 21:12

Rem

Ik farm nu al een tijdje het inferno pony level. Een full clear duurt best lang, dus wil mijn winst een beetje verhogen. Ik zie op de battle.net forums dat mensen de pony levels leeg clearen maar geen chests openen en dan vervolgens 3 spots verkopen aan mensen om samen te gaan looten.

Ik zie dit zelf ook wel zitten, maar alleen als ik alle 3 spots vol kan krijgen met mensen met minimaal 200MF. Als je zoveel MF hebt en het niet erg vind om even snel 5 stacks nephalem te farmen en 75K te betalen ( 125 als ik een pinata heb) dan neem ik je graag mee! :)
Prijzen op battle.net zijn ongeveer 100K/150K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
[...]

Dat is ook de bedoeling van Blizzard dus ik geloof niet dat ze inferno gaan nerfen zodat alles opeens door iederen uit te spelen is.

[...]

Neuh. Ze hebben zelf al aangegeven dat inferno voor hardcore spelers is. Beetje zoals de hardmodes in raids in WoW.
Ze gaan alleen wat aan de te hoge spike damage doen, de gear drop rate aanpassen zodat het farmen van act 1 inferno niet te saai en frustrerend wordt en zodat mensen zich ook niet verplicht voelen om de AH te gebruiken. Het verloop in Inferno zou dus wat meer Smooth aanvoelen qua difficulty en gear maar ze nerfen inferno dus niet hard op damage zodat het een walk in the park wordt.

Ik juich het toe dat ze het doen, nu hebben HC spelers een kans om verder dan act1 te komen in inferno.
Dus gewoon wat balance issue die gefixed worden.

Ben zelf niet op inferno, omdat ik op het moment niet super veel tijd heb gehad en ja ik speel HC en moest opnieuw beginnen ;)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
[...]

[...]

Er staat in de blue-post (kan niet linken momenteel), dat ze niet teveel gaan veranderen aan inferno maar ze gaan toch de curve van moeilijkheidsgraad aanpassen. Ik kan je direct zeggen dat het niet echt nodig is, maar toch moeten er veranderingen gebeuren. Spike damage moet bijvoorbeeld wel gefixed worden

Bv Act 2 is gewoon niet balanced opgebouwd, je hebt die Lacuni's waarvan de bomb attack geen resistance aan te krijgen is. Ik dacht aan fire resistance, maar dat werkt helemaal niet. Daarnaast heb je nog dat veel elite packs op 5 cm van elkaar geplaatst zijn en je er gewoon 2 voor de prijs van 1 krijgt. Het walling in de sewers zorgt voor veel glitch problemen waar je als DH gewoon "Evasive Fire" door de wall heen spammt, of als je als melee ingesloten zit met geen optie meer. Ook sluiten sommigen mobs zich helemaal in en zijn ze niet meer bereikbaar.

Ik zeg niet dat ze inferno moeten nerfen, ze moeten het fixen want het is gewoon vaak bugged content, je kan dit tegenspreken en zeggen dat je alles goed cleared, goed voor jou dan. Maar het probleem blijft toch bestaan, het mag ook niet mogelijk zijn dat inferno act 1 slechtere gear vaak dropt dan hell act 4.

Ik hoop dat ze melee eens onder de loep nemen, want barbarian heeft het rete moeilijk om te volgen, ik weet niets van monk, ik wil er zelf eentje starten en het al m'n DH gear geven omdat DH gewoon kite or die is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
remsporus schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:37:
Ik farm nu al een tijdje het inferno pony level. Een full clear duurt best lang, dus wil mijn winst een beetje verhogen. Ik zie op de battle.net forums dat mensen de pony levels leeg clearen maar geen chests openen en dan vervolgens 3 spots verkopen aan mensen om samen te gaan looten.

Ik zie dit zelf ook wel zitten, maar alleen als ik alle 3 spots vol kan krijgen met mensen met minimaal 200MF. Als je zoveel MF hebt en het niet erg vind om even snel 5 stacks nephalem te farmen en 75K te betalen ( 125 als ik een pinata heb) dan neem ik je graag mee! :)
Prijzen op battle.net zijn ongeveer 100K/150K.
Is de prijs van de staff een goede investering om gold te farmen op hell / inferno ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Bospa01 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:38:
[...]

Is de prijs van de staff een goede investering om gold te farmen op hell / inferno ?
Als je de staff op hell haalt, wat was dan de kost om hem te krijgen naar Inferno?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:15
1 miljoen gold volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bospa01 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:35:
Het is vergelijkbaar met lvlen in wow, eerst suf en saai en vervolgens begint te game pas op lvl60.
ja, dat was met de vanilla versie en TBC nog leuk vanaf Wotlk en de laatste expansion cataclysm is die game veel te casual en niet meer hardcore 25 mans raids zoals in 2005. Dus ik hoop dat Blizzard Diablo III niet te veel gaat vernagellen op inferno niveau. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

[...]

Inferno clearen is nog best tricky, het hangt er heel erg vanaf of je ze neer krijgt. Als je niet door A3 inferno heen komt, zou ik er sowieso niet aan beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:41:
[...]

ja, dat was met de vanilla versie en TBC nog leuk vanaf Wotlk en de laatste expansion cataclysm is die game veel te casual en niet meer hardcore 25 mans raids zoals in 2005. Dus ik hoop dat Blizzard Diablo III niet te veel gaat vernagellen op inferno niveau. :X
In WoW word je ook veel meer met het handje vastgehouden. Gear krijg je al van quests en gewone simpele instances. Raid Finder is spot gemakkelijk; ik denk dat vele mensen die van WoW naar Diablo 3 stapten zich een hoedje verschieten hoeveel effort je moet steken in je gear om verder te geraken.

Ook heb ik gezien dat mensen Diablo 3 gaan vergelijken met Diablo 2 post 1.10, waar blizzard een hele resam aan content er bij prop (gear, Runewords), wat hier ook wel eens zal gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
[...]

Op hell (en lagere levels) niet, want daar dropt geen moer. Ik heb zelfs spijt van dat ik de NM upgrade heb gedaan, pony level is leuk om een keer gezien te hebben, maar je kan pas de upgrade doen nadat je in ACT4 die upgrade page hebt gekocht. Dan zit je al aan het einde van de game. Heb je die uitgespeeld, dan ga je daarna echt niet meer terug. (zoals ik nu in Inferno zit, ga ik echt niet meer op Hell "farmen")

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A efx
Vicarious schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:33:
[...]

Ik denk dat de meeste tweakers er wel zo over denken, maar ik weet niet wat het gemiddelde publiek van deze game is. Als dat vooral oud-D2 spelers zijn zit het wel goed, maar als het voornamelijk 15-jarige pubertjes zijn kunnen we alleen maar hopen dat Blizzard daar zijn oren niet naar laat hangen.
Maar tweakers zijn natuurlijk ook een slag apart. En verder is er een nieuwe generatie gamers op komst waarbij de moeilijkste games die ze spelen Call of Duty is :P , games worden gewoon TE casual gemaakt om een groter publiek aan te spreken, nu is het te hopen dat Blizzard niet teveel hieraan gaat toegeven.

XBL; Yippiekajee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Wat een suffe generalisaties zijn dit weer. Alle 15-jarigen zijn casual prutsers, wij zijn beter! Dat zijn imo opmerkingen van 19-jarigen, die zich daar nog druk om maken...

Ik ben het zelf niet eens met de stand van zaken nu, en heb zowel de eighties/nineties van het gamen meegemaakt: 'toen spellen nog echt moeilijk waren'. (voor de mensen die dit zinvolle achtergrondsinformatie vinden: ik niet.) Die kunstmatige moeilijkheidsgraad kun je wat mij betreft achterwege laten. Momenteel wordt de moeilijkheidsgraad bepaald door de random toekenning van eigenschappen van elites, en het 'geluk' dat je hebt op de auction house.

Dat eerste zorgt ervoor dat hardcore op inferno een soort van roulette is.

Het tweede bepaalt de moeite die je moet doen om te 'farmen'. Het is voor een groot gedeelte: (lees, gemiddelde elitepack) een gearcheck. Wat het raar maakt, is dat bepaalde combinaties van mob/abilities/omgeving bvb. act II veel moeilijker maakt voor sommige classes dan andere. Tel daarbij op dat de meest effectieve manier van vooruitgang de auction house is (wat dus vooruitgang loskoppelt van je daadwerkelijke vooruitgang in het spel) en je hebt een moeilijkheid ingebakken weinig relevant is aan het spel zelf, of in elk geval hoe ik het zou zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 10:17
A efx schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:46:
[...]

Maar tweakers zijn natuurlijk ook een slag apart. En verder is er een nieuwe generatie gamers op komst waarbij de moeilijkste games die ze spelen Call of Duty is :P , games worden gewoon TE casual gemaakt om een groter publiek aan te spreken, nu is het te hopen dat Blizzard niet teveel hieraan gaat toegeven.
Veel games (ja, WoW ook) zijn inderdaad casual om het grote publiek aan te spreken. Diablo Normal is dat ook.
De reden is uiteraard gewoon geld. Zo veel mogelijk mensen de game laten spelen/kopen.

Nu kun je een heleboel doen om de moeilijkheid aan te passen en je kunt erover discussieren of Blizzard er ver genoeg in gaat, maar zowel in WoW (heroic raids) als in Diablo (Inferno difficulty) als in veel andere games, zit ook voor de niet casual speler een moeilijkheidsgraad die bij hem/haar past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terryb47 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:45:
[...]

Op hell (en lagere levels) niet, want daar dropt geen moer. Ik heb zelfs spijt van dat ik de NM upgrade heb gedaan, pony level is leuk om een keer gezien te hebben, maar je kan pas de upgrade doen nadat je in ACT4 die upgrade page hebt gekocht. Dan zit je al aan het einde van de game. Heb je die uitgespeeld, dan ga je daarna echt niet meer terug. (zoals ik nu in Inferno zit, ga ik echt niet meer op Hell "farmen")
Je hebt die upgrade toch altijd nodig om van normal naar inferno de staff te maken? of kan je de inferno staff ook maken o.b.v. de normal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nyarlathotep schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:17:
Ik speel zelf een Wizard (lvl 54 nu), en het kiten is gewoon een onderdeel van deze class (lijkt mij?). Een beetje verschil in classes, en het verschil in moeilijkheidsgraad mag ook wel... Zolang het verschil maar niet te groot wordt.
Er is ook niks mis met kiten an sich, maar ik vind dat met name de WD eigenlijk gewoon tot halve Wizard (maar dan met beperktere CC) gedegradeerd wordt op Inferno. Je summons heb je geen ruk aan, dus uiteindelijk is het maar een beetje kiten en hopen dat je niet geraakt wordt, zonder dat je echt de skills daarvoor hebt.

Daar heb ik geen WD voor gerolled...

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 08-06-2012 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:49:
[...]

Je hebt die upgrade toch altijd nodig om van normal naar inferno de staff te maken? of kan je de inferno staff ook maken o.b.v. de normal?
Altijd nodig.
normal > NM (200K) > hell (500K > inferno (1000K). Totaal 1.7 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wravburn schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:48:
Wat een suffe generalisaties zijn dit weer. Alle 15-jarigen zijn casual prutsers, wij zijn beter! Dat zijn imo opmerkingen van 19-jarigen, die zich daar nog druk om maken...

Ik ben het zelf niet eens met de stand van zaken nu, en heb zowel de eighties/nineties van het gamen meegemaakt: 'toen spellen nog echt moeilijk waren'. (voor de mensen die dit zinvolle achtergrondsinformatie vinden: ik niet.) Die kunstmatige moeilijkheidsgraad kun je wat mij betreft achterwege laten. Momenteel wordt de moeilijkheidsgraad bepaald door de random toekenning van eigenschappen van elites, en het 'geluk' dat je hebt op de auction house.

Dat eerste zorgt ervoor dat hardcore op inferno een soort van roulette is.

Het tweede bepaalt de moeite die je moet doen om te 'farmen'. Het is voor een groot gedeelte: (lees, gemiddelde elitepack) een gearcheck. Wat het raar maakt, is dat bepaalde combinaties van mob/abilities/omgeving bvb. act II veel moeilijker maakt voor sommige classes dan andere. Tel daarbij op dat de meest effectieve manier van vooruitgang de auction house is (wat dus vooruitgang loskoppelt van je daadwerkelijke vooruitgang in het spel) en je hebt een moeilijkheid ingebakken weinig relevant is aan het spel zelf, of in elk geval hoe ik het zou zien.
Het is helemaal niet bedoeld als 'wij zijn beter' opmerking. Het is anders, en het is de vraag welk publiek Blizzard hierin tevreden wil stellen. Daar ging het mij meer om.

Qua moeilijkheid: op Inferno denk ik dat je het zelfs met knappe gear niet redt als je niet goed genoeg bent. Mn vriendin heeft bijvoorbeeld beter gear dan ik maar gaat toch een stuk vaker dood, puur omdat zij nog wat meer moeite heeft om de eigenschappen van de packs in te schatten en te kiten. Logisch ook, want zij heeft nooit D2 of vergelijkbare games gespeeld en ik wel. Ik ben het met je eens dat gear misschien iets TE bepalend is in deze game, maar het is zeker niet de enige factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remsporus schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:52:
[...]

Altijd nodig.
normal > NM (200K) > hell (500K > inferno (1000K). Totaal 1.7 miljoen.
Juist, dat dacht ik ook al, dus is het onzin om te zeggen dat de NM staff een miskoop was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
De huidige build van mijn sc wizard (level 26):
http://us.battle.net/d3/en/calculator/wizard#aiRkjS!YX!Zaa

Ik vraag me wel af hoe je kunt zien of Magic Weapon actief is?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Domme vraag wss maar wat is/zijn pony levels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
ozothebozo schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:36:
Over het 'uitspelen' van Inferno heb ik nog een vraag; unlock je hiermee extra content? Of is het alleen een achievement? Immers heeft een regular speler zoals ik het spel na normal eigenlijk al uitgespeeld.....
Nee, alleen een achievement. Maar Diablo is opgezet als een grind game waar je met een aantal classes toch wel tenminste normal, nightmare en hell doorloopt. Als je met 1 class alleen normal uit wil spelen heb je snel genoeg van het spel vermoed ik zo. Diablo is vooral bedoeld voor mensen die het helemaal prima vinden om keer op keer item runs te doen.
lj_tree schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 10:00:
De D3 versie van het secret cow level. Als je meer wil weten: http://diablo.wikia.com/wiki/Whimsyshire

[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 08-06-2012 10:01 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

_Peter2_ schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:59:
De huidige build van mijn sc wizard (level 26):
http://us.battle.net/d3/en/calculator/wizard#aiRkjS!YX!Zaa

Ik vraag me wel af hoe je kunt zien of Magic Weapon actief is?
Ik zou zelf Arcane Orb adviseren. Dat is in combinatie met Magic Missle de ideale spam combo :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 10:17
lj_tree schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 10:00:
Er zijn geen domme vragen, enkel domme antwoorden.
Alles over pony level:
http://www.diablo3pedia.c...ablo-3-secret-pony-level/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasteless
  • Laatst online: 17:48
Na verschillende pogingen progressie te boeken in Act 2 (inferno) met mijn Barb heb ik maar een gold find/magic find set aangeschaft om Act 1 te farmen.

Dit gaat tot mijn verbazing ontzettend goed en met 150gf 180mf (zonder neph buff) stroomt het geld en de items binnen. Voorwaarde is wel een goed schild met hoge block value en een goede 1 hander.

Een aanrader dus voor Barbs die willen farmen voor Act 2
Pagina: 1 ... 17 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging