Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:47:
[...]

[video]

Goed opletten wat er gezegd word in het laatste gedeelte
Ik heb die anime van Diablo al eens eerder gezien ja. Ongelovelijk gaaf. Minstens en misschien wel beter nog dan de act 1 End Cinematics van D3. Waar komt die anime vandaan en is er nog meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:59

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:55:
[...]

Ik heb die anime van Diablo al eens eerder gezien ja. Ongelovelijk gaaf. Minstens en misschien wel beter nog dan de act 1 End Cinematics van D3. Waar komt die anime vandaan en is er nog meer van?
Die anime is gemaakt in opdracht van Blizzard als 100% unlocked bonus tijdens de pre-launch events op de website, geloof door titmouse is de animatie gedaan

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Viel het iemand ander nog op dat:

spoiler:
Je ziet Diablo aan het einde van D3 naar beneden vallen, en opbranden... Behalve 1 klein rokend stukje dat je nog naar beneden ziet 'dwarrelen'.
Zou hier nog wat mee gedaan (kunnen) worden?
Al denk ik dat een eventuele uitbreiding danwel vijfde act zich wellicht concentreert op Adria, die natuurlijk met de noorderzon vertrokken is...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:40
Nyarlathotep schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:04:

spoiler:
Je ziet Diablo aan het einde van D3 naar beneden vallen, en opbranden... Behalve 1 klein rokend stukje dat je nog naar beneden ziet 'dwarrelen'.
Al denk ik dat een eventuele uitbreiding danwel vijfde act zich wellicht concentreert op Adria, die natuurlijk met de noorderzon vertrokken is...
spoiler:
Ja dat ene kleine stukje wat je ziet vallen is die Black Soul Stone dus ik denk dat er zeker nog wat mee gaat gebeuren. alhoewel ik dat natuurlijk niet zeker kan weten :p maar het lijkt me wel logisch

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Nyarlathotep schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:04:

spoiler:
spoiler:
Als ik het goed begrijp kan je prime evils niet slopen, je kunt ze alleen containen in soulstones. Eenmaal contained kan je wel de soulstone shatteren, dit is o.a. gebeurd met de soulstone waar mephisto in zat (d2). Dus zoals ik het zie is diablo niet dood, alleen de host (leah). De soulstone met alle evils erin valt immers naar de aarde.

Edit: daarnaast viel het me op dat imperius stabbed was door diablo en mogelijk ook nog weel eens corrupted kan raken in de toekomst.

[ Voor 10% gewijzigd door PizZa_CalZone op 07-06-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:56:
[...]

Die anime is gemaakt in opdracht van Blizzard als 100% unlocked bonus tijdens de pre-launch events op de website, geloof door titmouse is de animatie gedaan
Ik was al bang dat 't een "one-time-thing" is.

Om terug te komen op mijn vraag over het doden van een prime evil:
Diablo: Take your vengeance, Imperius. Seal your victory.
Tyreal: This is not justice, brother. Nor does this decision lie with you alone. If you slay him. He will simply return in time, but if we imprison him.
Imperius: Ha, against his kind, there can only be blood for blood.
Auriel: Sacrilege.

Beetje vreemd stuk, maar ik zal het er mee moeten doen. Imperius dus nooit rechtvaardiging hoeven afleggen voor deze (non-canon?) scène?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:59

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:10:

Om terug te komen op mijn vraag over het doden van een prime evil:
Diablo: Take your vengeance, Imperius. Seal your victory.
Tyreal: This is not justice, brother. Nor does this decision lie with you alone. If you slay him. He will simply return in time, but if we imprison him.
Imperius: Ha, against his kind, there can only be blood for blood.
Auriel: Sacrilege.
Ja kortom je kan de Prime Evil niet killen want dan komt hij gewoon weer terug maar wel imprisonen. Over de Imperius kwestie gok ik dat we nog niet alles gezien hebben en dat de verhaal lijn mogelijk doorloopt richting ACT5/6 in de expansion.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 12:27
PizZa_CalZone schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:08:
[...]

spoiler:
Als ik het goed begrijp kan je prime evils niet slopen, je kunt ze alleen containen in soulstones. Eenmaal contained kan je wel de soulstone shatteren, dit is o.a. gebeurd met de soulstone waar mephisto in zat (d2). Dus zoals ik het zie is diablo niet dood, alleen de host (leah). De soulstone met alle evils erin valt immers naar de aarde.

Edit: daarnaast viel het me op dat imperius stabbed was door diablo en mogelijk ook nog weel eens corrupted kan raken in de toekomst.
spoiler:
Als de soulstone van Meph was geshattered, hoe kon deze dan weer in de black soulstone terecht komen? Volgens mij zijn die Evils echt gruwelijk hardnekkig en zul je ze nooit echt dood krijgen. Bliz vind dit natuurlijk prima met het oog op expansions/nieuwe diablo.

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:12:
[...]

Ja kortom je kan de Prime Evil niet killen want dan komt hij gewoon weer terug maar wel imprisonen. Over de Imperius kwestie gok ik dat we nog niet alles gezien hebben en dat de verhaal lijn mogelijk doorloopt richting ACT5/6 in de expansion.
De Angiris Council wordt idd geleidt door Imperius zie ik nu. Dat verklaart een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Snap trouwens niet dat sommige mensen de storyline slecht vinden, vind de lore juist ontzettend sterk in diablo 3. Sommige lines en voice acting daarvan hadden wat beter gekunt. Zoals een azmodan die non stop zn plan aan het verklappen is en magda die de hele tijd hints geeft waar het volgende swordpiece ligt. Maar over het algemeen... erg sterk verhaal.

edit: snap natuurlijk dat deze voice acting hints er zijn om de mensen die niet door hebben wat ze moeten doen op pad te helpen, maar tis nogal onrealistisch.

[ Voor 18% gewijzigd door PizZa_CalZone op 07-06-2012 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:15:
[...]

De Angiris Council wordt idd geleidt door Imperius zie ik nu. Dat verklaart een hoop.
Ik had die gast echt zo graag even voor zijn kop geramt toen je net voor de diablo-encounter hem voor je neus hebt staan...

Daarbij vind ik de voice acting van Diablo ook een beetje meh... hij komt niet bepaald evil over...

Om nog maar te zwijgen over Belial...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2012 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:19:
[...]

Daarbij vind ik de voice acting van Diablo ook een beetje meh... hij komt niet bepaald evil over...

Om nog maar te zwijgen over Belial...
Het probleem van die evil voice acting is ook dat er te veel zijn. Het is nogal lastig een stem meer evil over te laten komen als je al 5+ evil voices gehad hebt. In mijn ogen hadden ze daar iets creatiever in kunnen zijn en nieuwe alle evil voices zo'n zelfde evil effect mee moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:22:
[...]

Het probleem van die evil voice acting is ook dat er te veel zijn. Het is nogal lastig een stem meer evil over te laten komen als je al 5+ evil voices gehad hebt. In mijn ogen hadden ze daar iets creatiever in kunnen zijn en nieuwe alle evil voices zo'n zelfde evil effect mee moeten geven.
Klopt, maar dit klinkt bijna alsof ik ze niet serieus mag of kan nemen... Kijk naar (bijvoorbeeld) Mass Effect 3. De voice acting van de Illusive man (Martin Sheen) is geniaal, je weet meteen dat hij evil is vanaf de get-go. Intonatie en dergelijken maken het grote verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
PizZa_CalZone schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:18:
Snap trouwens niet dat sommige mensen de storyline slecht vinden, vind de lore juist ontzettend sterk in diablo 3. Sommige lines en voice acting daarvan hadden wat beter gekunt. Zoals een azmodan die non stop zn plan aan het verklappen is en magda die de hele tijd hints geeft waar het volgende swordpiece ligt. Maar over het algemeen... erg sterk verhaal.
Ik vind het verhaal in diablo 3 zeker ook niet slecht maar als je het vergelijkt met andere games vind ik het toch maar magertjes uitvallen mis een beetje de grote vraagstukken die een verhaal echt goed maken. Vergelijk de game bijvoorbeeld met Half Life 2 en dan is de verhaallijn toch een heel stuk minder spannend en als je de hele diablo lore vergelijkt met die van warcraft vind ik het zoiezo nogal nietig.

Maar ik vind dan ook niet dat de deze game het moet hebben van een goed verhaal of lore. Het draait vooral rond de gameplay vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grompie schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:37:
[...]

Ik vind het verhaal in diablo 3 zeker ook niet slecht maar als je het vergelijkt met andere games vind ik het toch maar magertjes uitvallen mis een beetje de grote vraagstukken die een verhaal echt goed maken. Vergelijk de game bijvoorbeeld met Half Life 2 en dan is de verhaallijn toch een heel stuk minder spannend en als je de hele diablo lore vergelijkt met die van warcraft vind ik het zoiezo nogal nietig.

Maar ik vind dan ook niet dat de deze game het moet hebben van een goed verhaal of lore. Het draait vooral rond de gameplay vind ik.
Enige pluspunt in het verhaal vind ik
spoiler:
de plotwending in de vorm van het verraad van Adria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Metalslave666 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:14:
spoiler:
Als de soulstone van Meph was geshattered, hoe kon deze dan weer in de black soulstone terecht komen? Volgens mij zijn die Evils echt gruwelijk hardnekkig en zul je ze nooit echt dood krijgen. Bliz vind dit natuurlijk prima met het oog op expansions/nieuwe diablo.
spoiler:
Volgens mij zijn de scherven daarvan gebruikt voor de black soulstone. Verklaart ook hoe het kan dat o.a. Diablo in die black soulstone zit.
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:39:
spoiler:
spoiler:
Yup. Hoewel ik het wel erg jammer vind dat Leah dood is.

[ Voor 21% gewijzigd door Hydra op 07-06-2012 15:41 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Covenant Shen (sp?) uit Act II heeft de stem van Mr. Ping uit Kung Fu Panda (z'n pa). Had een vermoeden en daarna opgezocht.. en ja hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

True, de storyline is kwa kwaliteit en diepgang niet te vergelijken met die van games zoals HL en ME. Maar het complete diablo universe is wel een universe wat mij boeit kwa verhaal. Daarnaast waren de plotwendingen
spoiler:
(evil leah, tyreal=falling star, adria's verraad etc)
inderdaad wel het beste uit het verhaal.

Covetous? Your name is covetous?

[ Voor 5% gewijzigd door PizZa_CalZone op 07-06-2012 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
yinx84 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:43:
Covenant Shen (sp?) uit Act II heeft de stem van Mr. Ping uit Kung Fu Panda (z'n pa). Had een vermoeden en daarna opgezocht.. en ja hoor :p
was mij niet opgevallen, maare gister zei toevallig iemand dat hij vond dat die stem net zo klinkt als Mr.Ping :)
Nu heb ik Kung Fu Panda (1&2) niet erg vaak gezien dus ook niet snel herkend wat ik wel heb bij de meeste andere Animatie Films :)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:39:
[...]

spoiler:
spoiler:
Het was een plottwist waarvan je wist dat ie zou komen, tenzij je nooit films kijkt. Daarom vond ik dat juist een minpunt. Je wist dat Adria zoiets zou doen en *poef* "stiekem ben ik lekker evil!". Te voorspelbaar, jammer. Het was pas een plottwist geweest als Tyreal of Deckard Cain evil geweest zou zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 21:12

Rem

Covetus!! :D
Hij heeft zelfs een dialogue waarin hij een character verbeterd omdat hij zijn naam verkeerd zegt! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt ja (vind hem soms een beetje lijken op Dominee Gremdaadt).

En die stem van Leah is de welbekende Femshep stem voice actor Jennifer Hale. Ook een stem die ik blijkbaar uit duizenden kan halen want die hoor ik echt te vaak (ook in SWTOR).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

edit: snap natuurlijk dat deze voice acting hints er zijn om de mensen die niet door hebben wat ze moeten doen op pad te helpen, maar tis nogal onrealistisch.
Het verhaal zit vol met plotgaten, personages worden niet gedreven door geloofwaardige motivatie maar door het verlangen van de developers om het spel te laten vorderen, de lines zijn slecht geschreven, het verhaal is compleet voorspelbaar (wie zou Belial toch zijn? Nou, wat dacht je van dat ene personage dat je in die act meer dan 2 regels hebt horen spreken), etc. Dat de voice acting niet altijd even best is, zal me een zorg zijn.

De achterliggende lore die in de loop der jaren door professionele schrijvers is opgebouwd is interessant, Diablo 3 pleegt daar echter roofbouw op.

Een perfect voorbeeld van de (on)geloofwaardigheid van het verhaal is wanneer je Haedrig ontmoet:

Haedrig: Oh boe hoe, mijn vrouw is een zombie, wat moet ik doen, ik kan haar toch niet afmaken?
Wizard: Ik doe het wel!
Haedrig: Thanks! Volg mij.

Om te huilen, maar helaas niet van medelijden met Haedrig of zijn vrouw. Helaas is dit slechts een duidelijk voorbeeld en blijft het hier niet bij, vrijwel alle conversaties zitten zo in elkaar.

Gelukkig draait het in Diablo om de gameplay, maar het blijft jammer: Hier had echt veel meer ingezeten. Verbetering in de toekomst lijkt ook niet in het verschiet te liggen: Het verhaal in de expansions zal een knokpartij zijn met Imperius en Maghda met mogelijk een rol voor Malthael (tip: we gaan de hel weer in), en Blizzard heeft ook aangegeven prima tevreden te zijn met het verhaal in Diablo 3. Blech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39

Ik vind zowel de storyline als de wijze waarop 't verteld wordt op niveau Sesamstraat (nou ja, iets erboven) liggen. Bij dialoog heb ik vrijwel de gehele tijd het gevoel naar een B-film uit de jaren 80 te kijken. Het staat bol van clichés en als speler wordt je 'aangesproken' als zijnde je een figuur bent uit een tekenfilm voor kinderen.

Nu is de Lore volgens mij wel ok, het 'concept' of 'principe' van het geheel is redelijk volwassen. Alleen is het volgens mij zo dat de type game zich niet altijd leent om een uitgebreid verhaal te vertellen. Anderzijds vind ik WoW ook meer 'kinderlijk' geworden door de jaren heen. Misschien dat de "Held, je bent supergoed, maar deze grote boef bedreigt de HEEEEELE wereld! Wij hebben JOU nodig om 'm te verslaan!" me ondertussen wat tegenstaat. Wellicht ligt het aan mij, en word ik oud :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Gaius schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:45:
[...]

spoiler:
Het was een plottwist waarvan je wist dat ie zou komen, tenzij je nooit films kijkt. Daarom vond ik dat juist een minpunt. Je wist dat Adria zoiets zou doen en *poef* "stiekem ben ik lekker evil!". Te voorspelbaar, jammer. Het was pas een plottwist geweest als Tyreal of Deckard Cain evil geweest zou zijn. :P
spoiler:
De Hero's hinten er zelfs vanaf seconde één naar dat de moeder niet is wat ze lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:44
lol ik durf diablo 3 niet eens een verhaal te noemen, het gaat echt compleet nergens over. Half zo een C film kunnen zijn waar er al veel van zijn. Maar gelukkig boeit bij dit spel het verhaal totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uqrax schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:47:
[...]

Gelukkig draait het in Diablo om de gameplay, maar het blijft jammer: Hier had echt veel meer ingezeten. Verbetering in de toekomst lijkt ook niet in het verschiet te liggen: Het verhaal in de expansions zal een knokpartij zijn met Imperius en Maghda met mogelijk een rol voor Malthael (tip: we gaan de hel weer in), en Blizzard heeft ook aangegeven prima tevreden te zijn met het verhaal in Diablo 3. Blech.
Maghda is een beetje dood he, bedoel je Adria niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 09:53
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:52:
[...]

Maghda is een beetje dood he, bedoel je Adria niet?
Misschien is het handig om niet al die plotwendingen te verklappen? Er zijn nog zat mensen die nog niet op bepaalde punten zijn aanbeland in de game (waaronder ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Misschien wel handig om die discussie aan te wakkeren: wanneer kunnen we de spoilertags achterwege laten? Er zullen altijd wel wat tweakers zijn namelijk die pas veel later deze game ontdekken terwijl een groot gedeelte van de populatie al aan het itemgrinding is voor die perfect roll.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

[...]
Haedrig: Oh boe hoe, mijn vrouw is een zombie, wat moet ik doen, ik kan haar toch niet afmaken?
Ik denk dat het thema een heel mooi stuk drama kan zijn in een boek of film. Maar als je dat in Diablo zou willen stoppen zou je veel meer tijd nodig hebben om dat te vertellen. Kan best, maar niet in Diablo, waar je binnen een minuut toch wel weer tussen de hordes wil staan om ze in de pan te hakken.

Ik denk dat het tempo dat de devs voor dit spel wilden aanhouden de belangrijkste reden is voor de schamele diepgang in het verhaal. Een trager spel zou meer eer doen aan de verhaallijn, maar dan kun je dat spel niet met goed fatsoen Diablo III noemen, omdat het dan een heel ander spel zou worden. De Diablo serie staat bekend als ARPG, dungeoncrawler.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Laatst online: 11-09 13:35
Joarie schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:56:
Misschien wel handig om die discussie aan te wakkeren: wanneer kunnen we de spoilertags achterwege laten? Er zullen altijd wel wat tweakers zijn namelijk die pas veel later deze game ontdekken terwijl een groot gedeelte van de populatie al aan het itemgrinding is voor die perfect roll.
Ik denk dat het wel veilig is om te zeggen dat het overgrote deel van de spelers normal nu wel uitgespeeld heeft. En als er een enkeling tussen zit die dat nog niet gedaan heeft, heeft ie niks te zoeken in dit topic.. Die moet dan lekker spelen :D

[ Voor 44% gewijzigd door Hatsjoe op 07-06-2012 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
Diablo 3 begint mij een beetje te vervelen.
Ben nu in Act 2 in Hell aanbeland, maar heb nu gewoon het idee, been there (3 times) done that (1000 times).
Ik heb niet het idee dat ik echt vaardigheden moet ontwikkelen om beter te worden. Behalve handig gebruikt te maken van AH, zelfs dat is gewoon oersaai en heb ik dus nog maar 1 x gedaan rond level 45.

Met shooters speel je tegen elkaar en krijg je vaardigheden in het aimen en tactisch bespelen van maps waardoor je beter wordt. Dit is uiteraard MP, maar ik zie dat bij diablo dan weer minder.
Hoe kan ik het leuk houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hatsjoe schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:57:
[...]

Ik denk dat het wel veilig is om te zeggen dat het overgrote deel van de spelers normal nu wel uitgespeeld heeft. En als er een enkeling tussen zit die dat nog niet gedaan heeft, heeft ie niks te zoeken in dit topic.. Die moet dan lekker spelen :D
Mee eens. Scheelt een hoop krampachtig spoiler-gedoe.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

ozothebozo schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:59:
Ben nu in Act 2 in Hell aanbeland, maar heb nu gewoon het idee, been there (3 times) done that (1000 times).
Ik heb niet het idee dat ik echt vaardigheden moet ontwikkelen om beter te worden. Behalve handig gebruikt te maken van AH, zelfs dat is gewoon oersaai en heb ik dus nog maar 1 x gedaan rond level 45.

Met shooters speel je tegen elkaar en krijg je vaardigheden in het aimen en tactisch bespelen van maps waardoor je beter wordt. Dit is uiteraard MP, maar ik zie dat bij diablo dan weer minder.
Dat had ik ook, totdat ik in Inferno aan de slag ging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Joarie schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:56:
Nou ik heb de game al sinds de eerste week van de release maar ik ben ook pas in Act III normal aanbeland, simpelweg omdat ik geen 8 uur per dag de tijd heb om te gamen. Ik vind dit topic heel interessant om te lezen en uiteraard weet ik wel welke boss ik straks in Act IV ga tegenkomen maar ik vind het wel zonde om bepaalde plotwendingen hier op het forum te lezen terwijl ik daar nog niet ben. Als we nou al 2 maanden na de release zaten ok, maar het is pas 3 weken geleden dus dan kunnen we nog wel een beetje oppassen wat we zeggen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

ozothebozo schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:59:

Diablo begint pas op level 60. Ik was binnen 72 uur na launch level 60 op een barbarian, dé class die het het lastigst heeft qua levellen (zonder support gear). Dus level 60 halen moet makkelijk lukken.

Vanaf level 60 begint de echte game en uitdaging pas, alles onder level 60 is het leren omgaan met je character.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
embee schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:56:
[...]

Ik denk dat het thema een heel mooi stuk drama kan zijn in een boek of film. Maar als je dat in Diablo zou willen stoppen zou je veel meer tijd nodig hebben om dat te vertellen. Kan best, maar niet in Diablo, waar je binnen een minuut toch wel weer tussen de hordes wil staan om ze in de pan te hakken.

Ik denk dat het tempo dat de devs voor dit spel wilden aanhouden de belangrijkste reden is voor de schamele diepgang in het verhaal. Een trager spel zou meer eer doen aan de verhaallijn, maar dan kun je dat spel niet met goed fatsoen Diablo III noemen, omdat het dan een heel ander spel zou worden. De Diablo serie staat bekend als ARPG, dungeoncrawler.
Dat de middelen beperkt zijn binnen een spel waar de focus ligt op snelle hack n slash gameplay bestrijd ik zeker niet. Dat de uitwerking in Diablo desondanks knullig en slecht is waar dat echt veel beter had gekund, blijft wat mij betreft pijnlijk duidelijk na spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

kaluro2 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:01:
[...]

Diablo begint pas op level 60. Ik was binnen 72 uur na launch level 60 op een barbarian, dé class die het het lastigst heeft qua levellen (zonder support gear). Dus level 60 halen moet makkelijk lukken.

Vanaf level 60 begint de echte game en uitdaging pas, alles onder level 60 is het leren omgaan met je character.
Dat niet eens. Tot lvl 60 stond ik stil als monk. Moet ik nu is proberen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Still a better love story than Twilight. :Y)

Persoonlijk had ik niet echt problemen met zulke dialogen. Het is niet heel realistisch, maar ik stoorde me er niet aan. Had er een beter (en meer) verhaal in gemogen? Zeker.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeberjong
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 17:20
Wel grappig dat iedereen zich zo druk maakt om het verhaal...het verhaal op zich van D3 is niet slechter dan D2 of D1. Ze blinken geen van allen uit in originaliteit...sterker nog, ik denk dat ze er meer van hebben geprobeerd te maken dan bij D2 met plotwendingen enzo. Die zaten niet in D2 hoor, daar volgde je "the wanderer" die zijn broers ging bevrijden. Uiteindelijk manifesteert hij in Diablo (wat een verrassing!). Zijn broer Baal blijft over en guess what! Die moet je dood maken...hééél origineel!

De uitwerking van het verhaal met de dialogen had wel wat beter gemogen in D3. Het is nu wel een beetje op dummies gericht, maarja ik kan daar persoonlijk wel mee leven...

Het spel is toch niet voor het verhaal gemaakt. En er is zowaar ruimte voor uitbreiding(en)....ook super verrassend! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MannyMo schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:35:
First post sinds ik D3 speel dus dacht even gedag te zeggen.
Ben in bezit van een lvl60 Monk/Wizard, en laatste tijd farm ik voornamelijk met de Monk act1 Warden/Butcher. Act2 is helaas nog iets te pittig vanwege mijn gear, en AH spelen lukt me niet echt tot nu toe (dus niet echt veel gold om uit te geven voor betere gear). Moet zeggen dat het spel me zeer goed bevalt tot nu toe. Ben een WoWspeler en Diablo 1/2 nooit echt gespeeld dus het was even afwachten hoe leuk ik het spel zou vinden.

@Monks wat zijn ongeveer de stats die ik moet hebben om relatief comfortabel act2 in te gaan qua armor/resist/dodge/hp?

En voor de AH players, weet iemand wat de waarde is van deze item:
[afbeelding]
Het kan goed zijn voor een monk die lightning stacked, en een DH i guess? AH zelf geeft heel wijde range aan prijzen weer (tussen de 2,5 en 6mil?) die volgens mij best overpriced zijn, mja ik ben een }:O op AH dus geen idee :+ .

Is het btw een goede investering om 1mil uit te geven aan de inferno ponystaff?
Die boots zijn heel Nice! Ik zou zelf minimaal 1 mil vragen, maar denk dat de 2 zeker haalbaar is. Jammer dat ik komende twee dagen niet online ben, anders had ik zeker een bod gedaan.

De pony staff is voor mij als demon hunter de moeite. Het is namelijk makkelijker te farmen vergeleken met act 4 op inferno. Dit omdat er geen ranged mobs zijn en ik met 100k dps redelijk snel kill. Voor Monk is het een ander verhaal denk ik, iig als act 2 nog lastig is. Wellicht in party of met je mage, want de drops zijn goed.
Wel ga je een probleem krijgen met elites... Meestal dien ik 50% van de packs naar een afgelegen gebied te kiten en ze te skippen.. Vaak reflect dmg wat niet ideaal is met maar 19k Hp..

Nog even een edit met een tip. Doe eerst een butcher run en haal 5 stacks! Zodra ze aflopen omdat de elites niet te doen zijn, zoek een elite in act 1 en retry met renewed stacks. Helpt best wat met cloud farming.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2012 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Laatst online: 11-09 13:35
rickjehh schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:01:
[...]

Nou ik heb de game al sinds de eerste week van de release maar ik ben ook pas in Act III normal aanbeland, simpelweg omdat ik geen 8 uur per dag de tijd heb om te gamen. Ik vind dit topic heel interessant om te lezen en uiteraard weet ik wel welke boss ik straks in Act IV ga tegenkomen maar ik vind het wel zonde om bepaalde plotwendingen hier op het forum te lezen terwijl ik daar nog niet ben. Als we nou al 2 maanden na de release zaten ok, maar het is pas 3 weken geleden dus dan kunnen we nog wel een beetje oppassen wat we zeggen lijkt me.
Als jij gewoon vanaf release 45 min per dag gespeeld had (dat is dan 15 uur totaal) dan had je hem al lang uitgespeeld. En 15 uur is ook nogal ruim genomen, ik deed er 12 uur over de 1e keer met alles verkennen en niks skippen. Beetje slecht excuus dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Hatsjoe schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:10:
[...]

Als jij gewoon vanaf release 45 min per dag gespeeld had (dat is dan 15 uur totaal) dan had je hem al lang uitgespeeld. En 15 uur is ook nogal ruim genomen, ik deed er 12 uur over de 1e keer met alles verkennen en niks skippen. Beetje slecht excuus dus :P
Ik heb nu denk ik in totaal 20 uur gespeeld en ben in Act III (bijna aan het eind), ik kam alles op mijn gemakje uit en ben ook een paar keer gedropped in het begin met error 37 waardoor ik hele stukken opnieuw moest doen. Daarnaast is het natuurlijk geen excuus ;-) Ik zeg alleen dat ik het jammer vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rickjehh schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:54:
[...]

Misschien is het handig om niet al die plotwendingen te verklappen? Er zijn nog zat mensen die nog niet op bepaalde punten zijn aanbeland in de game (waaronder ik).
1) Het is verrekte duidelijk dat ze dood gaat omdat je al vrij vroeg tegen Maghda moet vechten (the coven) en in het begin van act 2 maak je al de kill...
2) Als mensen het niet willen weten dan moeten ze maar niet naar tweakers komen, als je nog in act 2 zit (met ongeveer lvl 15 ofzo) dan heb je nog veel te doen in game.
3) Kijk eens hoe veel mensen wel niet zeggen dat ze moeite hebben op bepaalde bossfights, das dan geen spoilers? Dan kan je net zo goed alles hier in spoiler tags gaan zetten.
4) Het spel is al wat weken uit, er komt een moment dat je gewoon geen spoilers meer gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind de storyline wel ok, inderdaad meer toegankelijk voor een groot publiek, wat het voor de die-hard fans helaas weer wat minder maakt, minder meeslepend. Het verhaal van D2 vond ik nog steeds met kop en schouders beter, alleen de nieuwe animaties zijn wel erg mooi natuurlijk in D3 ;)

Over een andere boeg: voor de monks hier in A2 inferno en verder, welke skills gebruiken jullie? Met name de passives ben ik benieuwd naar :)

Zelf gebruik ik:
1. Heal - dmg rune
2. Dashing Strike - 25% movement rune
3. Serenity - allies rune (speel vaak samen met iemand)
4. Mantra of Evasion - Hard target rune
LMB. Fists of Thunder - Thunderclap rune geloof ik
RMB. Deadly Reach - 30% extra dmg rune

Passives (weet de namen niet psies):
1. 100% dex naar armor
2. One with everything
3. Life per spirit spent

Ben nog eea aan het swappen geweest (wil die DR passive, blabla Resolve) maar vind de life/spirit wel zo handig, dat ik hem eigenlijk niet kan pakken. Motivatie is met name dat het maar een paar sec actief is, en je soms net wat langer moet kiten waardoor het vaak niet up is (je moet mobs eerst hitten). Bovendien, als ik doodga is dat vaak eerder van crap op de vloer en daarvoor werkt het (lijkt me) niet, gok dat het alleen direct dmg van mobs is. De andere 2 passives zijn gewoon te goed om te swappen :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
ormagon schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:02:
[...]

Dat niet eens. Tot lvl 60 stond ik stil als monk. Moet ik nu is proberen :P.
haha SAME! ;)
En als je Inferno beu bent geraakt, is tegen dan PvP er misschien? Nog een grotere uitdaging denk ik

[ Voor 19% gewijzigd door Blackminister op 07-06-2012 16:20 ]

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Ik vond persoonlijk dat het verhaal mooi begon, je weet nog niet wat de fallen star is en dergelijke. Ook een leuk filmpje om act1 af te sluiten. Act 2 vind ik ook nog leuk. Maar act3 en voornamelijk act4 vind ik maar erbarmelijk. Ook de variëteit van de omgevingen gaat omlaag, act1 was daarin nog het beste, beetje platteland, kathedraal, victoriaans huis, kelders,... .

En dan de zijverhalen van onder andere je companions die allemaal op sissers uitdraaien. Zijverhalen die opbouwen maar waar er uiteindelijk niets mee gebeurt. Allemaal in het laatste hoofdstuk, ach, vergeet ons nu maar, je moet de wereld redden. Ik verwachtte niets speciaals ofzo, maar hoopte toch dat ik ergens een zijquestje kon doen naar covetous shen zijn gem. Al die chapters opbouw daarnaar, en dan loopt het op niets uit.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Nou, Belial viel ook reuze mee op Hell difficulty :). Op naar Act III met mn lvl 56 wizard. 9.5K DPS :).

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 20:39
MaximusTG schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:26:
Nou, Belial viel ook reuze mee op Hell difficulty :). Op naar Act III met mn lvl 56 wizard. 9.5K DPS :).
die fight slaat helemaal nergens op. Ik heb al 3x op een plek gestaan waar hij niet slaat (je ziet zo'n groene vlek op de grond waar hij gaat slaan), en dan kan je gewoon je main attack spammen en legt ie zo het loodje.
LAAAME :O

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:19:
Ik vind de storyline wel ok, inderdaad meer toegankelijk voor een groot publiek, wat het voor de die-hard fans helaas weer wat minder maakt, minder meeslepend. Het verhaal van D2 vond ik nog steeds met kop en schouders beter, alleen de nieuwe animaties zijn wel erg mooi natuurlijk in D3 ;)

Over een andere boeg: voor de monks hier in A2 inferno en verder, welke skills gebruiken jullie? Met name de passives ben ik benieuwd naar :)

Zelf gebruik ik:
1. Heal - dmg rune
2. Dashing Strike - 25% movement rune
3. Serenity - allies rune (speel vaak samen met iemand)
4. Mantra of Evasion - Hard target rune
LMB. Fists of Thunder - Thunderclap rune geloof ik
RMB. Deadly Reach - 30% extra dmg rune

Passives (weet de namen niet psies):
1. 100% dex naar armor
2. One with everything
3. Life per spirit spent

Ben nog eea aan het swappen geweest (wil die DR passive, blabla Resolve) maar vind de life/spirit wel zo handig, dat ik hem eigenlijk niet kan pakken. Motivatie is met name dat het maar een paar sec actief is, en je soms net wat langer moet kiten waardoor het vaak niet up is (je moet mobs eerst hitten). Bovendien, als ik doodga is dat vaak eerder van crap op de vloer en daarvoor werkt het (lijkt me) niet, gok dat het alleen direct dmg van mobs is. De andere 2 passives zijn gewoon te goed om te swappen :)
http://us.battle.net/d3/en/calculator/monk#UXgifh!XUT!YYYcZZ dit is de mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartjeuhz schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:31:
[...]

die fight slaat helemaal nergens op. Ik heb al 3x op een plek gestaan waar hij niet slaat (je ziet zo'n groene vlek op de grond waar hij gaat slaan), en dan kan je gewoon je main attack spammen en legt ie zo het loodje.
LAAAME :O
Bij mij wordt de grond altijd een grote poison-zooi anders? Stilstaan is me daar nog nooit gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:16

Eensch. Storyline = 200% pwn, maar D3 heeft een overdaad aan taunts en hints, die het spel een PSP-achtig tintje geven, je gevoel van freeroam nog meer veranderen in aan-de-hand-door-het-spel-heengeleid-worden, en mijzelf een beetje het gevoel gaven dat ik te oud begon te worden voor dit soort spelletjes ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Znorkus schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:40:
[...]

Eensch. Storyline = 200% pwn, maar D3 heeft een overdaad aan taunts en hints, die het spel een PSP-achtig tintje geven, je gevoel van freeroam nog meer veranderen in aan-de-hand-door-het-spel-heengeleid-worden, en mijzelf een beetje het gevoel gaven dat ik te oud begon te worden voor dit soort spelletjes ;-)
Als eerste playthrough is dat ook wel redelijk het geval. Dan is het ook niet meer dan een rechtlijnige hack en slash. Maar gelukkig is dat maar zo'n klein deel van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
1) mijn disintegrate spell wil niet critten, toch lees ik op tal van plekken, zoals hier dat hij wel zou moeten critten.

2) in diezelfde pagina die ik hierboven link staat wordt vermeld dat arcane crits silencen. zo had elke dmg type een crit, frost doet bv slow op crit, meende ik gelezen te hebben. nu lees ik in het dev interview hier dat dmg types slechts voor show zijn, behalve frost, die heeft freeze (en damage reduction ter compensatie). tja wat is het nou, is die wiki nu zo slecht of hoe zit dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond juist het verhaal en de filmpjes echt heel erg goed gedaan. Ja tuurlijk is het niet het verhaal zoals in een game als Guild wars 2 ofzo, maar juist alle links met D2 en zelfs diablo vond ik erg leuk. Soms was ik gewoon echt verbaasd en toen chain nekkie ging had ik echt zoiets van wtf!! wat krijgen we nu dan.. wie gaat mijn rares identifien?

Ook dat veld in act2 tegen het einde is hetzelfde gebied waar je vroeger in d2 als een dolle doorheen telepoorte voor een key.. zo zijn er nog wel wat zaken in relatie tot verhaallijn etc. die ik wel erg goed uitgewerkt vind in deze game.

Wat ik persoonlijk mis zijn kleine dingen zoals een Pit level in act1 bijvoorbeeld. Voor diegenen die D2 niet kennen.. daar zat in act1 een grot waar op level 2 items met een ilvl konden droppen dat gelijk stond aan de throne van Bhaal (dus niet Bhaal drops, maar net daaronder ilvl 91 ofzo). Dus met crap gear als een dolle pit farmen leverde zeker wat op zodat je gewoon daarna door kon gaan met Andariel farms, Mephisto en dan Bhaal runs.

Wel vind ik het erg jammer dat d3 totaal geen ruimte meer overlaat om zelf je character te tweaken.. het is 100% gear en dat is toch iets dat mij een beetje tegenstaat. maar ja.. tijden veranderen... zelf vond ik het meesterlijk dat je in het oude D2 echt met 2 muis clicks je character kon verpesten :P... hehe jammer jongen delete het maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05:26

Ryan1981

Je ne sais pas

remsporus schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:05:
[...]

Goeie deal zou ik zeggen, misschien iemand die die dingen verzamelt ofzo!
Ik zou een plan nog niet verkopen tot het moment dat ze de legendaries gaan buffen. Diegene die hem gekocht heeft had waarschijnlijk in zijn achterhoofd dat hij hiermee in de toekomst een beter wapen kan maken. Daarnaast vroeg ik me af kun je met een plan oneindig veel legendaries maken? Die zou ik dus nooit wegdoen dan :|
NACBreda schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:47:
[...]

Ik zeg toch als je het geld al naar je stash hebt gestuurd. Dan is dat 'geld stappeltje' dus weg.
Ik dacht dat hij het gold stapeltje rechts van in je log bedoelde maar waarschijnlijk bedoelde hij idd het stapeltje dat je naar je stash zend. Het irriteert me mateloos dat je niet meer kan terug zien wat je verkocht heb. Ik maak nu standaard een screenshot van een item dat ik verkoop maar ik heb mijn eerste legendary verkocht voor 10K (level 8, Naam Uskang) en toen ik wat beter begreep hoe er verschil in prijs zit afhankelijk van de random stats wilde ik weten of iemand flink geprofiteerd heeft van mijn fout. Ik heb ondertussen voor 10K een andere uskang terug gekocht, welke waarschijnlijk hogere DPS heeft maar slechtere stats dan die ik verkocht heb. En ik heb wel meer rares die ik verkocht heb voor een hoop geld en ik kan dus niet terugkijken wat de stats waren en zo beter te kunnen inschatten wat ik moet vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 11-09 17:50
Buntmans schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:58:
1) mijn disintegrate spell wil niet critten, toch lees ik op tal van plekken, zoals hier dat hij wel zou moeten critten.
Heb hetzelfde probleem. Als ik mn 'gratis' attack doe, dan zie ik hem wel heel vaak verschijnen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-01 14:34
Hoe zit het trouwens met die nep items in de chat. Ik wtf'de wel eventjes 0_o
http://i47.tinypic.com/23wta0.jpg

Zo'n wapen zou maar bestaan zeg :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znorkus
  • Laatst online: 08:16
Mijn disintegrate crit wel.. typisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mouzetc schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:08:
[...]

Heb hetzelfde probleem. Als ik mn 'gratis' attack doe, dan zie ik hem wel heel vaak verschijnen.
Die ray kan de pot op, geen crits, geen on hit effects, Sneller mana verbruik met ias maar niet meer damage ticks.

En de kleine straaltjes van je rune die kunnen critten. Niet de main ray.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2012 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Gammort schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:10:

Opgepast daarmee, zeker voor Hardcore! Niet klikken op die links in chat.
Op de officiële fora staan meerdere meldingen dat je hierdoor een disconnect kan krijgen-> hoge kans op death in hardcore.

Kijk ook hier voor uitleg erover: http://www.reddit.com/r/D...ered_item_chat_link_code/
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5593236978?page=1

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gammort schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:10:

lijkt mij dat dit al lang mogelijk is op private servers. In d2 had ik ook tig editors ect. had zelfs een character dat als ik 6 pijlen afschoot de eerste kon inhalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:13:
[...]

lijkt mij dat dit al lang mogelijk is op private servers. In d2 had ik ook tig editors ect. had zelfs een character dat als ik 6 pijlen afschoot de eerste kon inhalen...
Dit is niet op private servers. Het zijn gefabriceerde links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:16:
[...]

Dit is niet op private servers. Het zijn gefabriceerde links.
maar ja dan is het alsnog met een editor gemaakt lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:17:
[...]

maar ja dan is het alsnog met een editor gemaakt lijkt mij.
Nee... staat gewoon hierboven hoe het gebeurt :P

Een itemlink is een gecodeerde samenvatting van een item en dit kun je dus gewoon aanpassen. Is gewoon tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Znorkus schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:10:
Mijn disintegrate crit wel.. typisch?
zijn dat niet je runes? de explosions van volatility of de sidebeams van chaos nexus ? hij wil hier echt niet critten namelijk. arcane orbs daarentegen, mmmmh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
ik gebruik nu deze build voor mijn wizard:

http://us.battle.net/d3/e.../wizard#acPXRO!UfX!bYaaab

heb zo'n 30% critical chance en wat extra crit dmg (nog niet genoeg). als mijn gear wat regen heeft vervang ik de ward passive met evocation oid.. liever had ik dat critical mass nog een beetje werkte, maar ipv nerfen hebben ze hem onbruikbaar gemaakt, ding triggert echt heel weinig.

ben nu in act IV van hell dus zal straks eens zien hoe viable dit in inferno is. maar arcane met temporal flux en dan orbs schieten werkt prima. soms vervang ik de hydra met blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:11
Wat vinden jullie van de repair cost verhoging die eraan zit te komen?

Ik vind het geen leuke aanpassing. Dat betekent dat ik met mijn DH toch best problemen ga krijgen in inferno. Als je telkens als je 4x dood bent gegaan ofzo 25k reparatiekosten hebt is het geen doen meer...

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 15:06
Zo ik heb mijn DH's build even totaal veranderd.

Van glasscanon met smokescreen, naar een Demon Tank lol.

38k HP 40k dmg (buffed) 300 all res. en wat hit to life..

Dit in combinatie met Shadow Power rune: Gloom! Wat is dit geweldig, 20% dmg converts to life + 65% dmg reduced for 3 seconds! Champion packs en de Butcher in act 1 zijn nu heel makkelijk, niks kiten, gewoon tussen in staan. Iedere hit geeft je makkelijk 3-5k hp terug, en je krijgt 65% minder dmg.

Dus ben je dat glasscanon en gekite beetje beu, probeer dit dan is voor de gein. Let wel op dat je genoeg vitality en resistance hebt.

http://us.battle.net/d3/en/calculator/demon-hunter#aRTgVj!eTb!YcZYbc

Oja, ik heb ook nog een quiver en chest armor met ± 7 discipline waardoor ik 44 discipline heb, Shadow power kost 14, dus kan je nu makkelijk 3 keer gebruiken en met restoration nog eens.

[ Voor 22% gewijzigd door Julio-K op 07-06-2012 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Level 42 wizard 3K dps en 16K HP en 150 resis to all en act 2 NM! I am overpowered!!!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Ben lvl 57 met 30k hp en maar nog steeds 7k dps. Wil wel graag intelligence items met hoge dps halen maar ben bang dat het veel ten koste van hp zal zijn. Weet iemand een goede link waar je statistieken zelf kunt berekenen? Zou wel handig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Znorkus schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:40:
[...]

Maghda "werkt" natuurlijk voor Diablo, het is Diablo zijn plan om jouw het zwaard in elkaar te laten zetten enzo.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

RRCreations schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:05:
Ben lvl 57 met 30k hp en maar nog steeds 7k dps. Wil wel graag intelligence items met hoge dps halen maar ben bang dat het veel ten koste van hp zal zijn. Weet iemand een goede link waar je statistieken zelf kunt berekenen? Zou wel handig zijn!
Tja ik heb een level 60 barb waar ik veel mee grind en met al me cash koop ik de beste items voor me wizard dat ook me main gaat worden!
Wizard zijnde speelt echt wel lekker weg gewoon!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
Wat denken jullie dat deze waard is??
niet de beste block %/ammount maar toch verder nice stats

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/f26mno.jpg

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Is er een manier om een inspect te doen van mijn andere poppetjes zonder steeds de huidige game te moeten verlaten en terug te keren naar het hoofdmenu? Zou wel handig zijn om on-the-fly gear te vergelijken.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Julio-K schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 18:40:
Dus ben je dat glasscanon en gekite beetje beu, probeer dit dan is voor de gein. Let wel op dat je genoeg vitality en resistance hebt.
Ja, ik ook een beetje. Wel leuke build, misschien dat ik het ook eens probeer. Maar dat werkt wel dus? Ik had het opgegegven toen ik met iets van 35k hp en ~120 resist (laag weet het) door alles in 1 hit dood was. Dacht toen wat maakt het ook uit of ik nou 35 of 20k leven heb... en resists? Tsja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 13:02
Buntmans schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:58:

2) in diezelfde pagina die ik hierboven link staat wordt vermeld dat arcane crits silencen. zo had elke dmg type een crit, frost doet bv slow op crit, meende ik gelezen te hebben. nu lees ik in het dev interview hier dat dmg types slechts voor show zijn, behalve frost, die heeft freeze (en damage reduction ter compensatie). tja wat is het nou, is die wiki nu zo slecht of hoe zit dat.
Geen idee hoe het zit met Arcane crits, echter klopt het dat Disintegrate niet kan critten (als je de rune neemt dat er 'overige beams' komen die voor 40% dmg doen, die kunnen wel critten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 19:46

Tys

Dit kwam zojuist voorbij in de "General" chat:

Afbeeldingslocatie: http://www.turbonoobsofdoom.com/images/huh.png

Het zal allemaal wel fake zijn, maar enig idee hoe dit nou kan?

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Xtr3me4me schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 18:59:
Level 42 wizard 3K dps en 16K HP en 150 resis to all en act 2 NM! I am overpowered!!!
Tering dan blaas je er zo doorheen. Rond die tijd had ik 12k HP en 750 DPS en 50 resist to all en het ging al prima.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 19:29
Tyson schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:56:
Dit kwam zojuist voorbij in de "General" chat:

[afbeelding]

Het zal allemaal wel fake zijn, maar enig idee hoe dit nou kan?
lees de hele pagina van dit topic even door
want is 10 post geleden nog gemeld hoe dit kan... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 19:46

Tys

Denniz0229 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:58:
[...]

lees de hele pagina van dit topic even door
want is 10 post geleden nog gemeld hoe dit kan... |:(
Sorry hoor! :P Dat heb ik gemist, toen was ik onderweg naar huis!
Ik volg dit topic ook eens een half uur niet, dan krijg je dat .. :)

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 13:05
Wanneer ik hier door de thread lees lijkt het erop dat mensen D3 een geweldig spel vinden... Ben ik de enige die er nu al op uitgekeken is? Ben ik de enige die het een niet-Blizzard waardige game vind? Misschien word ik wel oud :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Kan iemand mij eens vertellen en uitleggen wat de richtlijnen zijn voor een barb op lvl 60? Ik zit op 34k hp en zit meestal strength/vitality te stacken.Heb het idee dat ik teveel hp en te weinig resist heb. Sommige mobs in act 1 zijn gewoon echt niet te doen. Overal word ik oneshotted.

Hoeveel resistance zou ik moeten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

PcManiaxx schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 20:11:
Kan iemand mij eens vertellen en uitleggen wat de richtlijnen zijn voor een barb op lvl 60? Ik zit op 34k hp en zit meestal strength/vitality te stacken.Heb het idee dat ik teveel hp en te weinig resist heb. Sommige mobs in act 1 zijn gewoon echt niet te doen. Overal word ik oneshotted.

Ik banjer redelijk door Act1 heen met 550 resist (na warcry buff), maar met iets minder zou het ook moeten lukken (450-500) maar dan moet je wel wat vita stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
mauro101 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:16:
Wat denken jullie dat deze waard is??
niet de beste block %/ammount maar toch verder nice stats

[afbeelding]
niemand die een waarde heeft? :-( zit te zoeken op AH, vergelijkbare zitten op 3m+

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
mauro101 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 20:36:
[...]

niemand die een waarde heeft? :-( zit te zoeken op AH, vergelijkbare zitten op 3m+
dan zet je em er op voor 3m starting bid? :+

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Laatst online: 22-08 19:30
Heb net als glasscanon Demon Hunter Belial op inferno neergehaald. Heb het solo gedaan en binnen 20min was die ongeveer neer. Ik had na 10min sharpshooter uitgezet en Nightstalker aangezet. Zodat ik kans heb op 1disc te krijgen, waardoor ik vaker invis kan. Het enige probleem is fase 2. Alles 1shot je, dus je moet soms een beetje lucky zijn met wat dodges.

Stats tjidens gevecht zonder sharpshooter:
~28K hp
~33.5K damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
Terryb47 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 20:37:
[...]

Tja ik heb 1m starting 6,5m BO

Maarja heb em voor 80k gekocht omdat ik em wel goed vond... dacht mischien iets van 250k maar die search results gaan TE ver boven me verwachtingen uit hehe... kan het niet geloven

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Laatst online: 12-09 15:06
Terryb47 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 20:37:
[...]

En dan raak je hem als nog niet kwijt... beetje over priced die amulets.. Zou er stuk onder zitten, 1mil bid 1,5 buy out oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ben een Diablo noob :)
Maar ben nu bij Act II en dat is toch best pittig met mijn Barbarian.
Wordt nu toch wel gedwongen tot de AH. Echter de goede gear is pas vanaf lvl 20 te verkrijgen. Ben nu 16.
Dus ga nog maar even in Act 1 farmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mauro101 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 20:36:
[...]

slechts 17% Block and block value is te laag om echt boven 1m te gaan verkopen.
Nouja, wie niet waagt niet wint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Laatst online: 23-11-2022
PcManiaxx schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 20:11:

Ga ervan uit dat als je inferno wil doen met een barb. Je al je gear moet gaan vervangen met str+vita + all res items. Dit is een dure grap om te doen, maar <400 all res is echt te weinig voor act 1 inferno. Een goed schild is ook een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Laatst online: 22-08 19:30
Lasteraar schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 20:47:
Ben een Diablo noob :)
Maar ben nu bij Act II en dat is toch best pittig met mijn Barbarian.
Wordt nu toch wel gedwongen tot de AH. Echter de goede gear is pas vanaf lvl 20 te verkrijgen. Ben nu 16.
Dus ga nog maar even in Act 1 farmen...
Zoek wat guides op Youtube op. Dan zie je welke skills andere mensen gebruiken en soms ook met wat voor gear en stats ze de boss gaan doen. Heb ik namelijk ook een paar keer gedaan en daar leer je flink wat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Abom schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 20:07:
Wanneer ik hier door de thread lees lijkt het erop dat mensen D3 een geweldig spel vinden... Ben ik de enige die er nu al op uitgekeken is? Ben ik de enige die het een niet-Blizzard waardige game vind? Misschien word ik wel oud :P
Nee hoor. Ik ga het nog een klein weekje spelen. En dan heb hopelijk 2 chars op 60. Dan zal ik zo nu en dan inloggen voor wat korte inferno runs, of het helpen van vrienden.

Dit was(en is nog) een erg leuk tussendoortje in afwachting van MoP.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:25
Heb voor mijn lvl 60 DH voor dik 600k gold een compleet nieuwe outfit gescoord voor inferno. Kwam er met de oude outfit gewoon niet doorheen. Heb nu 400-500 resist to al, 3% dmg to life op crossbow en 3% to life met nether tentacle en crits van dik 60k en nu ga ik redelijk makkelijk door act 1 heen. Alleen wat weinig hp (17k) maar ga eigenlijk amper dood en is simpel aangevuld. Voor act 2 moet ik wel wat extra halen denk ik :p

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Abom schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 20:07:
tja, ik moet toegeven dat ik me begin te vervelen nu. Monk was erg leuk om te spelen, maar eenmaal op Inferno aangekomen word ik neergemaaid (en dan gaan ze ook nog IAS nerfen, doen we nog minder damage) ben daarom een demon hunter begonnen met als doel Inferno te gaan farmen, Aan het begin verfrissend maar om het spel voor de zoveelste keer te doorlopen begint me nu een beetje de keel uit te komen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:50
Iemand enig idee voor hoeveel ik dit kan verkopen? Eerste legendary item die ik vind, en aangezien ik bankrupt ben hoop ik dat het voor een mooie prijs te verkopen is ^^

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2afa261.jpg

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Het is inderdaad niet leuk om met een nieuwe char weer alles te doorlopen. Ik was een DH begonnen maar normal is echt niet leuk om doorheen te gaan als je eenmaal de andere difficulties hebt gehad. Ik moet trouwens zeggen dat ik gold farmen interessanter vind dan de acts doorlopen. Afgelopen dagen niets anders gedaan dan Dank Cellar farmen vanwege korte beschikbare momenten waarop ik kan spelen maar dat verveeld niet ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

rolandmegens schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:49:
Iemand enig idee voor hoeveel ik dit kan verkopen? Eerste legendary item die ik vind, en aangezien ik bankrupt ben hoop ik dat het voor een mooie prijs te verkopen is ^^

[afbeelding]

Alvast bedankt!
Het stomme van die legendaries is dat ze helemaal niet zo goed zijn... helaas. Dan staan ze wel voor miljoenen in de AH, maar voor hetzelfde geld kan je een veel beter blue item kopen. Je kan in de AH op unique items zoeken, onderaan links in die textbox. Dan zie je dat ze tussen de 50k en 100M staan, afhankelijk van hoe goed ze zijn en hoe gek de verkoper ;) Moet je even kijken wat de _goedkoopste_ zijn die ongeveer hetzelfde doen als die van jou. Twee sockets is wel beter dan de 1 socket versies. (overigens +1 voor de humor van degene die deze gemaakt heeft)

[ Voor 3% gewijzigd door Zoijar op 07-06-2012 21:56 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging