Ik heb zo'n 4-5k als m'n set compleet kapot is, heb je zo'n goede gear dan? Knockback die heb ik het liefst. Wallers stoor ik me niet aan. Enige waarvoor ik uit moet kijken is Fast chains vortex arcane/desec en die doe ik gewoon wat voorzichtiger met vooral Deadly Reach ipv. met name Fists of Thunder. De meeste mobs worden door FoT zodanig geknockbacked dat ze enorme grote hits of hun knockbacks niet doen dat is een grotere dmg reduction dan welke skill/item dan ookVerwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:20:
[...]
Heb meerdere setups geprobeerd. Gewone monsters en elites/champs zonder te veel nare stats lukt inderdaad nog wel. Zodra waller/knockback o.i.d. komt kijken kost het veel deaths. En nu ze de repair-prices met 4-6x omhoog gaan gooien heb ik daar weinig zin in. Dan kost het me enkele duizenden per death (volledig kapotte set en wapen was 7-9k ofzo)
Voordeel ook is dat je veel meer spirit hebt omdat je het niet zo makkelijk kan spenden en ik dus altijd veel kan healen (pop regelmatig Mantra als nodig).
Bnet pindle#2913