Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:42:
Ja kan nu wel langzaam denk ik naar act2 (700 resist too all, 11k armour en 40k hp 13k dps). Is het verloop van act1 naar act2 nu verbeterd (update)? Kon vanmorgen vroeg gewoon inloggen op maintenanceday?!
Die stats zijn dikke prima voor Act 2. Zit (unbuffed) op 850 res all, 6k armor, 26k hp en 15k dps en kan sommige champion packs wel hebben en sommigen niet in Act 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:44:
[...]

Maar heb je dan geen diamond skin en/of energy armor nodig? Die diamond skin heb ik vaak wel nodig gehad als lifesaver als ik ineens tussen een zooitje monsters gevangen raak en energy armor is ook wel prettig omdat ik soms gewoon bijna geone-shot wordt.
Daar gebruik ik juist FrostNova en forceblast voor. dan maak je voor jezelf de ruimte om te rennen ;)

en het fijne van forceblast is ook dat pijlen vuurballen en dat soort dingen ook van je af vliegen :D

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2012 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ormagon schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:45:
[...]

Die stats zijn dikke prima voor Act 2. Zit (unbuffed) op 850 res all, 6k armor, 26k hp en 15k dps en kan sommige champion packs wel hebben en sommigen niet in Act 2.
Hmm misschien toch eens gaan focussen op meer all res dan, ik zit momenteel op 30k HP 31k DPS ongeveer 200-300 res en 3k Armor, maar ACT2 word ik toch volledig gesloopt ;)

Of misschien ben ik gewoon bar slecht dat kan ook nog ( no answer needed :+ )

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:54

Roshnak

PSN: Roshgill

ormagon schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:45:
[...]

26K HP als? Barb? is dat niet wat weinig? Ik zit zelf op 53K HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:48:
[...]

Daar gebruik ik juist FrostNova en forceblast voor. dan maak je voor jezelf de ruimte om te rennen ;)
Maar dan heb je de eerste klappen al gehad. Zeker bij van die elite packs word ik ondanks mijn 22k HP gewoon binnen de kortste keren gesloopt zonder diamond skin aan. Nouja ik ga er eens mee experimenteren, thanx voor de tip!

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roshnak schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:49:
[...]

In act1 inferno had ik op een moment 18k hp en barbs gezien met 50k hp die gingen harder neer als ik. Res to all FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven_X3
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08 18:55
Ik zit nu op act 2 inferno, kom niet verder met mijn DH 650resist all, 47k HP en gelijkwaardige DPS unbuffed. Wil het onderhand toch kunnen soloen maar elite packs slopen me zo hard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:22
[...]

EHP daar gaat het om 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoijar schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 21:00:
[...]

Ja, inferno act 3. Net als dit juweeltje dat net mijn pad kruiste.

[afbeelding]

Zal wel eens kijken wat het oplevert. In ieder geval blijft hij dan even veilig in mn stash en niet naar de salvage... Maar goed, weer verder... :) (wou dat ik een keer een 1200+ dps boog vond... in al die tijd 1x eentje van 1011)
Als ik zie wat jij allemaal vindt ben je niet geheel "ongelukkig" :P
Ik heb wel interesse in deze source overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:50:
[...]

Maar dan heb je de eerste klappen al gehad. Zeker bij van die elite packs word ik ondanks mijn 22k HP gewoon binnen de kortste keren gesloopt zonder diamond skin aan. Nouja ik ga er eens mee experimenteren, thanx voor de tip!
Ik heb ook wel eens de pech dat ik gelijk ga liggen dat klopt, maar dat is wiz eigen ;)
Dit werkt zover voor mij en mijn manier van spelen. Ik hoop dat je er wat aan hebt :)
Hydra met frost is ook echt lekker om een eind voor je te casten zo kun je al inschatten wat er aan komt en ze zijn al slowed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:34:
Ook ik had verwacht dat na normal een stukje moeilijker zou worden.. niets is minder waar.
met 3 vingers in me neus naar de skeleton king, alleen blauwe en gele Creatures die zijn vervelend.. Zeker als ze insta-kill damage doet en ik daar niet op kan reageren.
Als ik jou zo begrijp, ga je dus dood door champions en elite packs op NM, volgens mij houdt dit in dat je blijkbaar niet alles aankunt en op Hardcore mode vrolijk weer opnieuw had moeten beginnen.
Er volgen nog 2 moeilijkheidsgraden die stevig lastiger zijn dan Nightmare, gebruik dan die lastige momenten op NM om te verbeteren en niet dood te gaan zodat je soepeler door Hell gaat en later op Inferno. Probeer ook veel verschillende skillsets om de mogelijkheden van je class goed onder de knie te krijgen.

Defensief, offensief,
AOE, single target,
v ranged, v melee,
Solo en in een team,
tegen bepaalde skillsets van championpacks etc.

Kortom wat werkt wanneer goed en wat niet, dit ga je op inferno zeker nodig hebben.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:44:
[...]

Maar heb je dan geen diamond skin en/of energy armor nodig? Die diamond skin heb ik vaak wel nodig gehad als lifesaver als ik ineens tussen een zooitje monsters gevangen raak en energy armor is ook wel prettig omdat ik soms gewoon bijna geone-shot wordt.
Als je op Inferno wilt overleven wel. Meest efficiente spells zijn daar voor mij op

1. Blizzard (Frozen Solid) / Teleport (Fracture) [Elites]
2. Diamond Skin (Crystal Shell)
3. Arcane Weapon (Force Weapon)
4. Energy Armor (Prismatic Armor)
L: Electrocute (Chain Lightning)
R: Disintegrate (Chaos Nexus)
P: Galvanizing Wizard - Glass Cannon - Paralysis / Astral Presence

Situationeel verander ik skills met /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die toevallig als barb die Rend met heal gebruikt? Heb namelijk niet het idee dat ik hier iets van heal ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A efx
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-05-2024
Raven_X3 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:52:
Ik zit nu op act 2 inferno, kom niet verder met mijn DH 650resist all, 47k HP en gelijkwaardige DPS unbuffed. Wil het onderhand toch kunnen soloen maar elite packs slopen me zo hard...
No offense maar dan ben je een erg slechte DH speler. Ik zit momenteel in Act IV Inferno en mijn DH heeft lagere damage output, lagere HP en lagere resist all en ik heb heel Act III en groot gedeelte van Act II solo gespeeld.
+ Als jij op Act II al zulke stats kan halen op je DH dan heb je echt ONWIJS veel geluk gehad met je drops/AH koopjes.

XBL; Yippiekajee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:55:
[...]

Als je op Inferno wilt overleven wel. Meest efficiente spells zijn daar voor mij op

Ik persoonlijk voor Solo gebruik ik nu deze build op Inferno :

http://us.battle.net/d3/e.../wizard#acRQSO!YXU!ccbYZY

En in een group deze :

http://us.battle.net/d3/e.../wizard#alRQSO!YXU!cbbYZY

Snowbound met Venom Hydra is best OP als er grote groups jouw kan over een brug/gangetje aan komen stormen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Laatst online: 11:54

Roshnak

PSN: Roshgill

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:51:
[...]

In act1 inferno had ik op een moment 18k hp en barbs gezien met 50k hp die gingen harder neer als ik. Res to all FTW!
Ik zit zelf rond de 400-450 Resist to All, ik weet het, het moet hoger maar kom er redelijk doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:53:
[...]

Ik heb ook wel eens de pech dat ik gelijk ga liggen dat klopt, maar dat is wiz eigen ;)
Dit werkt zover voor mij en mijn manier van spelen. Ik hoop dat je er wat aan hebt :)
Hydra met frost is ook echt lekker om een eind voor je te casten zo kun je al inschatten wat er aan komt en ze zijn al slowed ;)
Dit is ook een verschilletje tussen Hell en Inferno. Op Hell kom je daar nog redelijk mee weg, op Inferno is dit instadeath every time, tenzij je puur tank build, wat nogal ten koste gaat van je dps.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:51:
[...]

100k EHP waarvan 50k HP is inderdaad slechter dan 100k EHP waarvan 18k HP.
Met lage VIT maar hoge migitation, is het veel makkelijker om je HP terug te krijgen dmv globes, regen en lifeleech.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

[...]

Als Monk is dat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Trouwens even een momentje waar ik het gister over had terug kijkend op mijn eerste playtrough, tijdens de Launch :

spoiler:
had niemand van jullie zoiets toen jullie in ACT4 zaten toen je Rumford's Ghost zag WTF ! Waar heb ik dit gemist, en het blijkt dat als je die cellar in Wortham ( ACT1 ) doet en terug gaat naar Tristam, dan de gates zie je Rumford daar dood liggen omdat hij de wacht was tijdens de inval van Magda

een Echte WTF momentje dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven_X3
quote:
No offense maar dan ben je een erg slechte DH speler. Ik zit momenteel in Act IV Inferno en mijn DH heeft lagere damage output, lagere HP en lagere resist all en ik heb heel Act III en groot gedeelte van Act II solo gespeeld.
+ Als jij op Act II al zulke stats kan halen op je DH dan heb je echt ONWIJS veel geluk gehad met je drops/AH koopjes.
Niks duurder dan 30k op AH op mijn boog van slechts 200k na. misschien dat ik wat defensiever moet spelen, in party juichen ze me altijd toe. ben dan wel al halverwege 4, maar wil dat solo ook eens halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheInsomniac schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:59:
[...]

Dit is ook een verschilletje tussen Hell en Inferno. Op Hell kom je daar nog redelijk mee weg, op Inferno is dit instadeath every time, tenzij je puur tank build, wat nogal ten koste gaat van je dps.
Het duurt nog wel even voor ik op inferno ben hehehe.. Dit vind ik nu het leukste aan D3 kletsen over builds wat voor de een werkt en wat niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
ShadowBumble schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:05:
Trouwens even een momentje waar ik het gister op had terug kijkenend op mijn eerste playtrough, tijdens de Launch :

spoiler:
had niemand van jullie zoiets toen jullie in ACT4 zaten toen je Rumford's Ghost zag WTF ! Waar heb ik dit gemist, en het blijkt dat als je die cellar in Wortham ( ACT1 ) doet en terug gaat naar Tristam, dan de gates zie je Rumford daar dood liggen omdat hij de wacht was tijdens de inval van Magda

een Echte WTF momentje dus
Nevermind, heb het over iemand anders...

[ Voor 8% gewijzigd door Puc van S. op 07-06-2012 10:08 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Puc van S. schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:07:
[...]

spoiler:
Sterker nog, die ligt er al als je de eerste keer die cellar ingaat ;)
spoiler:
Ja hij spawned voordat je erachter komt dat magda richting tristam is gegaan voor de "Moord" op Cain voor het zwaard

maar ik had het er gister over met wat maten over skype en het was van hun gewoon niemand opgevallen dus was benieuwt naar de mensen hier die het was opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:06:
[...]

Het duurdt nog wel even voor ik op inferno ben hehehe.. Dit vind ik nu het leukste aan D3 kletsen over builds wat voor de een werkt en wat niet :)
Agree, ik ben vaak drukker met denken aan het spel dan met het daadwerkelijk spelen. Vanochtend stapte mijn vriendin uit bed, en het eerste dat ik dacht: "A player has left your party, the minions of hell lose some of their strength."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:56:
Iemand die toevallig als barb die Rend met heal gebruikt? Heb namelijk niet het idee dat ik hier iets van heal ontvang.
Rend niet. Revenge wel! Zorg dat je zoveel mogelijk beestjes om je heen heb staan, evt eerst stunnen, revenge en je healthbar zit weer vol!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A efx
Raven_X3 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:06:
quote:

[...]

Niks duurder dan 30k op AH op mijn boog van slechts 200k na. misschien dat ik wat defensiever moet spelen, in party juichen ze me altijd toe. ben dan wel al halverwege 4, maar wil dat solo ook eens halen.
Knap, ik heb nu 2-4M op de AH uitgegeven en ik zit nu net op 40k DPS, dus dan heb je waarschijnlijk gigantisch veel geluk gehad met je drops. Verder heb ik vrijwel geen Resist to all + 23k HP. Zoals je ziet zit ik overal fors onder jou. Dus ik denk dat het meer met je speelstijl te maken heeft dan met de moeilijkheid. Ik heb gisteren solo nog Ikatsu gekilled.

XBL; Yippiekajee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ormagon schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:09:
[...]

Agree, ik ben vaak drukker met denken aan het spel dan met het daadwerkelijk spelen. Vanochtend stapte mijn vriendin uit bed, en het eerste dat ik dacht: "A player has left your party, the minions of hell lose some of their strength."
Hmmm laat ik hierop maar niks zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Revenge gebruik ik ook, maar ik gebruik ook rend (beetje AoE met heal leek me fijn maar merk er bitter weinig van imo.
lj_tree schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:10:
[...]

Rend niet. Revenge wel! Zorg dat je zoveel mogelijk beestjes om je heen heb staan, evt eerst stunnen, revenge en je healthbar zit weer vol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:11:
Revenge gebruik ik ook, maar ik gebruik ook rend (beetje AoE met heal leek me fijn maar merk er bitter weinig van imo.

[...]
Rend is ook een ticker die erg weinig health geeft. Dus elk tikje dat je damage doet, wat al weinig is, krijg je maar weer een kleine percentage van terug...

Gezien ik met een zwaar OP 2H rondloop is rend voor mij wel leuk op groups, die vallen gewoon makkelijk neer zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:55:
[...]

Situationeel verander ik skills met /
Wat ik niet snap is dat je twee spells gebruikt, waarbij je alletwee moet stillstaan om te cast, ( je L en R )
Speel momenteel zelf op inferno ACT 2 ( wordt hard gewiped door de meeste elites maar toch :9 ). Het lijkt mij beter om spells zoals Magic missle (met Seeker rune) of de lightning ding (naam kwijt) met Piercing orbs rune.. deze maken het mogelijk om zoveel mogelijk te kiten. wat toch echt wel nodig is als wizard in inferno.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OP inferno met 2H?

Gister gelachen met een kameraad. Er was een barb 60k hp en een 2hander maar duidelijk geen resist bij elk elite pack ging hij gemiddeld 3x dood. We hadden op een gegeven moment een weddenschap hoe vaak hij bij de Butcher dood zou gaan. Had hem nog een shield met 45 res to all gratis aangeboden op het eindemaar hij snapte de hint nog niet.
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:15:
[...]

Rend is ook een ticker die erg weinig health geeft. Dus elk tikje dat je damage doet, wat al weinig is, krijg je maar weer een kleine percentage van terug...

Gezien ik met een zwaar OP 2H rondloop is rend voor mij wel leuk op groups, die vallen gewoon makkelijk neer zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

A efx schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:10:
[...]

Knap, ik heb nu 2-4M op de AH uitgegeven en ik zit nu net op 40k DPS, dus dan heb je waarschijnlijk gigantisch veel geluk gehad met je drops. Verder heb ik vrijwel geen Resist to all + 23k HP. Zoals je ziet zit ik overal fors onder jou. Dus ik denk dat het meer met je speelstijl te maken heeft dan met de moeilijkheid. Ik heb gisteren solo nog Ikatsu gekilled.
Welke build gebruik jij?

Ik wordt in act 2 gewoon nog te vaak geraakt. Denk dat ik alleen de mobs moet gaan killen waar ik niet omheen kan, maar die leapers en fast mobs zijn gewoon funest met maar 27k hp en ongeveer 100 res all :X

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:08:
[...]

spoiler:
Ja hij spawned voordat je erachter komt dat magda richting tristam is gegaan voor de "Moord" op Cain voor het zwaard

maar ik had het er gister over met wat maten over skype en het was van hun gewoon niemand opgevallen dus was benieuwt naar de mensen hier die het was opgevallen.
Pas op mijn 3de playthrough zat ik pas echt te luisteren naar wat Zoltun allemaal zegt tegen Leah,
Dan pas denkje, wtf, die knakker wist dat ze de dochter was van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A efx
Bokkie schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:20:
[...]

Welke build gebruik jij?

Ik wordt in act 2 gewoon nog te vaak geraakt. Denk dat ik alleen de mobs moet gaan killen waar ik niet omheen kan, maar die leapers en fast mobs zijn gewoon funest met maar 27k hp en ongeveer 100 res all :X
Smoke Screen - 0,5 langere duration
Preperation - 30% op instant refresh
Calltrops - 2 sec stun
Vault - No cost maar 15 sec cooldown
Elemental Arrow - Nether Tentacles
Hungering Arrow = Extra penetration

+ een gezonde dosis geduld, je zult regelmatig dood gaan. Beter accepteer je dat maar gewoon.

Act II is ook gewoon compleet zaad om te doen, nooit leuk gevonden. Die slangen zijn ook al zo waardeloos om als DH tegen te spelen, beste manier die ik heb gevonden is calltrop neer leggen dan aan de rand van die calltrop gaan staan en zodra zo dan zichtbaar worden zijn ze meteen 2 sec gestunned. Dus heb je 2 seconden om te reageren.

[ Voor 28% gewijzigd door A efx op 07-06-2012 10:25 ]

XBL; Yippiekajee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madstorm schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:16:
[...]

Wat ik niet snap is dat je twee spells gebruikt, waarbij je alletwee moet stillstaan om te cast, ( je L en R )
Speel momenteel zelf op inferno ACT 2 ( wordt hard gewiped door de meeste elites maar toch :9 ). Het lijkt mij beter om spells zoals Magic missle (met Seeker rune) of de lightning ding (naam kwijt) met Piercing orbs rune.. deze maken het mogelijk om zoveel mogelijk te kiten. wat toch echt wel nodig is als wizard in inferno.
Ik kite met Blizzard/Teleport. Dankzij Paralysis stunned mijn Primary. Als ik eenmaal op afstand ben en Disintegrate aanzet is het ook zo afgelopen. Het lukt me goed om te kiten zo. Anders zet ik DS aan en dan Blizzard of Teleport om weer afstand te kweken.

Overigens rerolled als DH (van mijn main Monk) twee dagen terug. Met plezier tank gespeeld voor de Wiz van m'n vriendin, maar Monk valt echt hard af na Hell Act IV. Heb nu defense-heavy, DEX-heavy en een hybride van beide geprobeerd, maar het mag niet baten. Monks zijn weak. Niet bepaald goed in tanken of damage dealen. Een beetje in 't midden; nutteloos dus. En nu ze health regen en Boon hebben generfed is het bijna onmogelijk.

Voel me wel beetje cheater. Ben nu op mijn DH socketed gear aan het vullen met de high tier gems die ik op m'n Monk ooit heb gevonden. 400 DPS op lv19 x] (en nee, het gaat me even niet meer om de fun, ik wil met dit karakter asap lv60 worden zodat ik met de Wiz kan samenspelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven_X3
Als je goede items zoekt, niet eerst de duurste items afzoeken. Zat noobs die alles voor max 50k erop gooien. Verder had ik ook vaak pech en kreeg ik te zien dat een item al verkocht was. Kwa drops had ik alleen geluk voor level 60, had 7 legenderies die ik ondertussen al lang niet meer draag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A efx
Raven_X3 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:28:
[...]

Als je goede items zoekt, niet eerst de duurste items afzoeken. Zat noobs die alles voor max 50k erop gooien. Verder had ik ook vaak pech en kreeg ik te zien dat een item al verkocht was. Kwa drops had ik alleen geluk voor level 60, had 7 legenderies die ik ondertussen al lang niet meer draag.
Blijkbaar spelen wij een verschillend spel, want de items die ik zoek met hetgeen wat ik wil zit zelden onder de 500k.

XBL; Yippiekajee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:34
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:25:
[...]

Overigens rerolled als DH (van mijn main Monk) twee dagen terug. Met plezier tank gespeeld voor de Wiz van m'n vriendin, maar Monk valt echt hard af na Hell Act IV. Heb nu defense-heavy, DEX-heavy en een hybride van beide geprobeerd, maar het mag niet baten. Monks zijn weak. Niet bepaald goed in tanken of damage dealen. Een beetje in 't midden; nutteloos dus. En nu ze health regen en Boon hebben generfed is het bijna onmogelijk.
Ik ben nog niet zover met mijn monk, maar hoop wel dat dat nog een beetje aangepast gaat worden.
Ik heb veels te veel plezier met mijn monk om met andere opnieuw te moeten beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:19

vhal

ಠ_ಠ

Misschien een tip maar in het weekend zijn er zat items goedkoop te vinden op de AH

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A efx schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:29:
[...]

Blijkbaar spelen wij een verschillend spel, want de items die ik zoek met hetgeen wat ik wil zit zelden onder de 500k.
Idd. Als ik nu een nieuw wapen wil dat mijn huidige (850DPS/200INT) overtreft mag ik toch echt boven 1m gaan uitgeven. Ligt dus maar net aan het level en wat je al hebt. Met 50k krijg je misschien 200-300DPS.
Tito129 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:30:
[...]

Ik ben nog niet zover met mijn monk, maar hoop wel dat dat nog een beetje aangepast gaat worden.
Ik heb veels te veel plezier met mijn monk om met andere opnieuw te moeten beginnen..
Reken er maar niet op na 3 nerfs op een al zwakke class. Heb een 1-1.5m uitgegeven aan de Monk en nog steeds niet goed genoeg. :/ Ik vond het ook heel leuk, maar moeten rondjes rennen terwijl een DPS al het werk doet (zodra ik me omdraai -75% HP) is niet mijn definitie van fun.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ligt het nou aan mij of is het tot nu toe alleen maar nerfnerfnerf geweest wat betreft skills?
Laat ze Teleport Wormhole eens boosten naar 1,5 seconden.... dan kan je er wat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:20:
OP inferno met 2H?

Gister gelachen met een kameraad. Er was een barb 60k hp en een 2hander maar duidelijk geen resist bij elk elite pack ging hij gemiddeld 3x dood. We hadden op een gegeven moment een weddenschap hoe vaak hij bij de Butcher dood zou gaan. Had hem nog een shield met 45 res to all gratis aangeboden op het eindemaar hij snapte de hint nog niet.

[...]
NM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:36:
[...]

Idd. Als ik nu een nieuw wapen wil dat mijn huidige (850DPS/200INT) overtreft mag ik toch echt boven 1m gaan uitgeven. Ligt dus maar net aan het level en wat je al hebt. Met 50k krijg je misschien 200-300DPS.
Ik verkoop met regelmaat tussen de 600 en 700 DPS weapons voor 25k op AH alles wat ik ze erboven opzet verkoopt gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Vandread schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:37:
Ligt het nou aan mij of is het tot nu toe alleen maar nerfnerfnerf geweest wat betreft skills?
Laat ze Teleport Wormhole eens boosten naar 1,5 seconden.... dan kan je er wat mee.
Ze kijken waarschijnlijk eerst naar skills die veel sterker zijn als de bedoeling was.
Daarna pas naar skills die niemand gebruikt omdat ze te zwak zijn.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
ShadowBumble schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:40:
[...]

Ik verkoop met regelmaat tussen de 600 en 700 DPS weapons voor 25k op AH alles wat ik ze erboven opzet verkoopt gewoon niet.
niet toevallig eentje liggen met +100 str en life on hit? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:40:
[...]

Lol. Weet niet wanneer jij kijkt maar 600 DPS gaat makkelijk voor 250k. Heb laatst mijn 560 DPS wapen (met veel DEX) verkocht voor 450k. Zelfs "blues" staan easily 200k+ als er maar enigzinse leuke stats op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Denniz0229 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:41:
[...]

niet toevallig eentje liggen met +100 str en life on hit? :9
1H rare 1.65 Attacks/ps 596 DPS sword met +100 Str +80 vit + life on hit ( dacht 800 ) maar of ik die vanavond nog heb is even de vraag natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Life on hit is juist weer populair ;)
RocketKoen schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:41:
[...]

Ze kijken waarschijnlijk eerst naar skills die veel sterker zijn als de bedoeling was.
Daarna pas naar skills die niemand gebruikt omdat ze te zwak zijn.
Zo is de lol er toch juist af om nieuwe boeiende skills te gebruiken..... die verhalen van ze zijn zulke loze woorden allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Vandread schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:43:
I know had hem erop geknalt voor dacht 800k ;) Vandaar mijn reactie als ik die vanavond nog heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
ShadowBumble schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:42:
[...]

1H rare 1.65 Attacks/ps 596 DPS sword met +100 Str +80 vit + life on hit ( dacht 800 ) maar of ik die vanavond nog heb is even de vraag natuurlijk
stuur me anders even een DM als je hem nog hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Denniz0229 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:45:
[...]

stuur me anders even een DM als je hem nog hebt
Ik DM je vanavond wel even of ik hem nog heb D3 opstarten op werk word niet gewaardeerd zeg maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Vandread schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:43:

[...]

Zo is de lol er toch juist af om nieuwe boeiende skills te gebruiken..... die verhalen van ze zijn zulke loze woorden allemaal.
Het boeiende is er juist af als je gek moet zijn om een bepaalde build niet te gebruiken. Dan krijg je net als in D2 dat iedereen @ max level in precies dezelfde gear rondloopt en precies dezelfde skills gebruikt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:48:
[...]

Het boeiende is er juist af als je gek moet zijn om een bepaalde build niet te gebruiken. Dan krijg je net als in D2 dat iedereen @ max level in precies dezelfde gear rondloopt en precies dezelfde skills gebruikt.
Gelukkig is er wel -wat- afwisseling in D3. Ookal zijn de keuzes per class gelimiteerd, er zijn enkele efficiente builds voor elke class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Besef wel dat al deze verhalen over Auction House prijsverhalen slechts anecdotes zijn. Daarnaast is het voor een koper ook absoluut niet boeiend wat de gemiddelde verkoopprijs is, die wil de 'laagste' prijs. Voor een verkoper is die gemiddelde prijs wel boeiend.

Probeer je dus vast te bijten in de prijzen, want ik zie dat mensen nogal langs elkaar heen praten. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren eindelijk level 60 bereikt met de WD halverwege act 3 Hell. Heb ook mijn skills iets omgegooid en gebruik nu continu mn boss-setup. O.a. voor de NB, maar ook omdat de firebombs niet meer toereikend waren met het vele kiten. Dus nu is het Dart/Splinter en Haunt/Consuming Spirit op de muis. Samen met een flinke hoeveelheid hps/hoh regen ik ongeveer 500 hp per seconde tijdens het kiten.

Grote groepen reguliere mobs duren nu iets langer, maar rare/champion packs gaan een stuk beter.

Nu Hell eens afmaken en lvl 60 gear gaan scoren...

[ Voor 32% gewijzigd door Bosmonster op 07-06-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
ShadowBumble schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:46:
[...]

Ik DM je vanavond wel even of ik hem nog heb D3 opstarten op werk word niet gewaardeerd zeg maar :+
Prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 10:59
Bosmonster schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:51:
Gisteren eindelijk level 60 bereikt met de WD halverwege act 3 Hell. Heb ook mijn skills iets omgegooid en gebruik nu continu mn boss-setup. O.a. voor de NB, maar ook omdat de firebombs niet meer toereikend waren met het vele kiten. Dus nu is het Dart/Splinter en Haunt/Consuming Spirit.

Grote groepen reguliere mobs duren nu iets langer, maar rare/champion packs gaan een stuk beter.
Firebombs heb ik er ook uitgegooid in het begin van Hell. Ze waren handig om snel veel vazen kapot te maken, maar daar bleef het ook bij.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Ulgh, ben sinds kort begonnen op HC, maar ben door verveling zo erg aan het trollen dat ik nu al twee keer een level 15+ DH dood heb laten gaan. Is er iemand die mij misschien wat runes zou willen schenken (of lenen, er van uitgaande dat ik niet dood ga :D)? Dat maakt het rushen al een stuk makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:53:
[...]

Firebombs heb ik er ook uitgegooid in het begin van Hell. Ze waren handig om snel veel vazen kapot te maken, maar daar bleef het ook bij.
Firebombs met Flash fire heb ik heel lang nog gebruikt. Grootste voordeel is de enorme range en het feit dat je ze letterlijk om een hoekje of over objecten heen kunt gooien. Samen met grasp/acid cloud gingen grote groepen in 1 a 2 seconden volledig neer, zelfs op hell.

Maar de groepen zijn nu het probleem niet meer, de rare/champion packs zijn nu de uitdaging en daar had ik echt meer kite en single target dps voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Laatst online: 11-09 16:33

Pablo

Rito pls

Joarie schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:53:
[...]

same here.

op hell zijn de firebombs ook weg gegaan.
heb nu op me primary Raining Toads zitten
en m''n secondary zijn die Beren die %286 weapon damage doen

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-09 15:06
Hier een WD die inferno act 2 goed aan kan?
En welke stats heb je dan?

Act 2 is voor mij nog vrij onmogelijk en vraag me af wat ik ongeveer nodig heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R.plas schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:56:
[...]

same here.

op hell zijn de firebombs ook weg gegaan.
heb nu op me primary Raining Toads zitten
en m''n secondary zijn die Beren die %286 weapon damage doen
Dan heb je wel een flinke mana regen, aangezien dat twee mega-mana-slurpende skills zijn.

Is dat met een VQ-build?

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 07-06-2012 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
De truuk is om die 4 CD mana regen passive te hebben. Maar merk ook vaak dat ik niet ongelimiteerd meer beertjes kan spammen. Vaak droogt het al op na 5 sec non stop spammen.

Ik ben weer helemaal terug bij grasp (ook al is de damage verwaarloosbaar, maar die -80% movement is erg noodzakelijk) en ga vanavond maar mijn Gargatuan inleveren voor Zombie Wall aangezien de Gargantuan op Inferno na 2 klappen dood is van een champion. Liever dan een kortere cooldown op mijn lijstje met wat meer walling abilities.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixeled
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-09 20:04
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:25:
[...]
Ik kite met Blizzard/Teleport. Dankzij Paralysis stunned mijn Primary. Als ik eenmaal op afstand ben en Disintegrate aanzet is het ook zo afgelopen.
Ik heb zelf ook heel lang Disintegrate gebruikt, maar ben laatst overstapt op Arcane Orbs met de Tap the Source Rune (minder Arcane verbruik). Als je dat gebruikt in combi met hoge DPS (Glass Cannon heb je al aanstaan zag ik) dan blaas je groepjes ook in 3 of 4 knallen helemaal weg, helemaal op afstand. Werkt imho ook goed tijdens kiten i.c.m. Venom Hydra... Ren, Arcane Orb, Hydra, Ren, Arcane Orb, Hydra, etc... Zo heb je zelfs de meeste champion packs zo weg. Behalve jailers/wallers, maar i.c.m. Diamond Skin en Crystal Shell Rune kun je dat meestal wel uitzitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Joarie schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:01:
De truuk is om die 4 CD mana regen passive te hebben. Maar merk ook vaak dat ik niet ongelimiteerd meer beertjes kan spammen. Vaak droogt het al op na 5 sec non stop spammen.

Ik ben weer helemaal terug bij grasp (ook al is de damage verwaarloosbaar, maar die -80% movement is erg noodzakelijk) en ga vanavond maar mijn Gargatuan inleveren voor Zombie Wall aangezien de Gargantuan op Inferno na 2 klappen dood is van een champion. Liever dan een kortere cooldown op mijn lijstje met wat meer walling abilities.
Vision Quest vind ik vanaf Hell echt geen handige skill meer.
Om je damage te kunnen doen moet je 4 skills op CD hebben. Als er dan iets mis gaat ben je dood.
Dan heb ik veel liever een fear, of spirit walk om mn leven te redden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede morgen mensen.

Zal ook even mijn d3 ervaring delen. Heb een lvl 60 barb en farm al ruim 2,5 week nu warden/butcher op inferno. Act2 is wel te doen, maar leuk is anders dus heb besloten om maar gewoon op de nerf te wachten. Andere optie is 5 mln uitgeven aan 2 nieuwe armor stukken, maar vind dit eigenlijk gewoon niet de manier.

Mijn baba build is wel komisch.. heb 1 normale set gear en 1 MF set die ik snel aan doe voordat ik een rare/boss afmaak. Met 5 stacks zit ik dan op iets van 210% MF. Daarnaast gebuik ik ook nog die shout dat mobs meer loot droppen (hoeveel tricks moet je uithalen voor loot!!!!!) Vind bakken met rares/blues, maar vrijwel 98% is totale crap en zeker nooit een upgrade voor act2 inferno.

Meest ironische is wel dat ik 1 legendary en 1 set item heb gevonden, maar deze zijn beide voor een monk. ga ze voor als nog niet verkopen. oh ja en kwamen van wapen racks!!!

Kijk uit naar de patch want denk dat ik met mijn huidige gear en een echte build die meer scense maakt makkelijk verder moet kunnen komen in act2. Verder ben ik benieuwd naar de blacksmith kosten, als dat net zo laag wordt als de gems dan ga ik denk ik gewoon heel veel dingen craften. Heb vrijwel voor alle armor stukken een plan gevonden, maar momenteel is dat hele craften gewoon stompzinnig.

Mocht iemand nog wat team actie willen op Inferno.. dm mij maar even ben altijd in voor wat rambam werk en zeker straks als teamplay niet zo hard afgestraft wordt als momenteel het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
RocketKoen schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:03:
[...]

Vision Quest vind ik vanaf Hell echt geen handige skill meer.
Om je damage te kunnen doen moet je 4 skills op CD hebben. Als er dan iets mis gaat ben je dood.
Dan heb ik veel liever een fear, of spirit walk om mn leven te redden.
Klopt, het vereist wel dat je in het heetst van de strijd ervoor blijft zorgen dat je minimaal 4 CD's hebt. Meestal spaar ik ze ook op om in 1x in te zetten. Bij Champion packs is de Totem met 5% heal echt een must. Zonder die merk ik dat het vaak onbegonnen werk is om de strijd aan te gaan.
Wellicht dat Fetish army ook ingeruild gaat worden voor Spirit Walk. Echter dan wordt het aan spells dat daadwerkelijk dmg doet wel heel erg laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

pixeled schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:03:
[...]

Ik heb zelf ook heel lang Disintegrate gebruikt, maar ben laatst overstapt op Arcane Orbs met de Tap the Source Rune (minder Arcane verbruik). Als je dat gebruikt in combi met hoge DPS (Glass Cannon heb je al aanstaan zag ik) dan blaas je groepjes ook in 3 of 4 knallen helemaal weg, helemaal op afstand. Werkt imho ook goed tijdens kiten i.c.m. Venom Hydra... Ren, Arcane Orb, Hydra, Ren, Arcane Orb, Hydra, etc... Zo heb je zelfs de meeste champion packs zo weg. Behalve jailers/wallers, maar i.c.m. Diamond Skin en Crystal Shell Rune kun je dat meestal wel uitzitten :)
Vind jij DS nog goed werken dan in Inferno? Mijn ervaring zegt dat ik alsnog geoneshot word. ook met diamond skin aan? heb je hoge resist? of HP?
die zijn bij mij namelijke alletwee niet heel hoog, uit mijn hoofd: resist zit rond de 150, en life rond de 25 a 30K.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Bosmonster schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:51:
Gisteren eindelijk level 60 bereikt met de WD halverwege act 3 Hell. Heb ook mijn skills iets omgegooid en gebruik nu continu mn boss-setup. O.a. voor de NB, maar ook omdat de firebombs niet meer toereikend waren met het vele kiten. Dus nu is het Dart/Splinter en Haunt/Consuming Spirit op de muis. Samen met een flinke hoeveelheid hps/hoh regen ik ongeveer 500 hp per seconde tijdens het kiten.

Nu Hell eens afmaken en lvl 60 gear gaan scoren...
Hmm heal on hit werkt dus op elke tik van een DoT attack? Dat zou heerlijk werken voor haunt/locust/Spirit barage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pixeled schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:03:
[...]

Heb laatst inderdaad ook even Arcane Orbs geprobeerd, maar dat was nog op Hell met een slechter wapen. Zal het nu nog eens een kans geven op Inferno. Thanks voor de tip!

@Madstorm Hoe oneshot iets jou als Diamond Skin 20k extra health geeft? Zit zelf ook op 30k HP en Diamond Skin red echt enorm als er zo'n gluiperige teleport waller ineens naast me staat.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Wimploo schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:10:
[...]

Hmm heal on hit werkt dus op elke tik van een DoT attack? Dat zou heerlijk werken voor haunt/locust/Spirit barage
Het werkt inderdaad. Hoewel er (schijnbaar) wel een 'penalty' is voor AoE DoTs.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wimploo schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:10:
[...]

Yeah voor een klein percentage, maar als je Haunt hebt met de hp-per-tick en je gooit wat haunts op targets die je kite loopt het uiteindelijk flink op als je hps/hoh/rune optelt.

Haunt is een ideale kite skill wat dat betreft. Duurt 8 seconden, doet 600% weapon damage ofzo en geeft nog life terug ook, zonder CD.

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 07-06-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Nu online
Bosmonster schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:17:
[...]

Yeah voor een klein percentage, maar als je Haunt hebt met de hp-per-tick en je gooit wat haunts op targets die je kite loopt het uiteindelijk flink op als je hps/hoh/rune optelt.

Haunt is een ideale kite skill wat dat betreft. Duurt 8 seconden, doet 600% weapon damage ofzo en geeft nog life terug ook, zonder CD.
Dat gaat inderdaad lekker ja, ik zag een tijdje geleden nog een mooie spirit barage build voor inferno. Zal vanavond nog eens kijken of ik hem kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Gooi maar eens online hier want ik wil er ook weleens mee testen.
Er moet toch wel een uitstekende petloze combinatie te bedenken zijn die goed werkt tegen champions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Nu online
Joarie schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:25:
Gooi maar eens online hier want ik wil er ook weleens mee testen.
Er moet toch wel een uitstekende petloze combinatie te bedenken zijn die goed werkt tegen champions
Wat je wel vaak tegen kom is grasp of dead, het is een mooie skill maar tegen elite of champion packs heb ik er tot nu toe niks aan gehad. Ze teleporten gewoon weer naar je toe of lopen er gewoon hard doorheen.
Ik heb wel een tijdje wall of zombies geprobeerd en vervolgens gelijk een grasp of dead met de dropping zombie run erbovenop. Op die manier kan je ze wel aardig kiten als je dan ook nog haunt gebruikt om je hp terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Laatst online: 11-09 16:33

Pablo

Rito pls

ik gebruik nu dit voor mijn WD : http://us.battle.net/d3/e...-doctor#WfUdPT!ZbU!bccaaZ

iemand tips :p

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Ik kan helaas niet op Battle.net hier, dus van mijn kant geen tips.

Een petloze WD is wel een hele nerveuze build. Het zal in ieder geval niet onder doen voor een kitende Wizard of Demon Hunter. Het nadeel is wel dat de WD dan erg afhankelijk is van skills die damage over time doen ipv instant dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens wat gebruiken hier andere barbs op inferno als follower meestal?

Zelf heb ik de enchanter (leek mij het meest voor de hand te liggen ivm ranged/mellee combi) Heb haar een 1k wapen gegeven met een hele bak int en vit. Dps van haar is best hoog, maar of dit nu optimaal is betwijfel ik.

Zag laatst een vid met een gast die een templar had en die was op inferno heel slecht dood te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:32:

Zelf heb ik de enchanter (leek mij het meest voor de hand te liggen ivm ranged/mellee combi) Heb haar een 1k wapen gegeven met een hele bak int en vit. Dps van haar is best hoog, maar of dit nu optimaal is betwijfel ik.

Zag laatst een vid met een gast die een templar had en die was op inferno heel slecht dood te krijgen.
Ik zou toch die enchanter nemen omdat die ook voor wat crowd control kan zorgen met haar spells, maar ik heb er nog weinig ervaring mee. De follower neem je over het algemeen niet echt voor de damage lijkt me.

[ Voor 5% gewijzigd door Vicarious op 07-06-2012 11:37 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
  • Laatst online: 13-09-2022
WD in Act 3-4 inferno is een beetje in een zielige staat, pets gaan direct dood en de cooldown is zo lang dat ze totaal niet viable zijn. Defensieve stats (armor, resistance, vit) zijn niet genoeg om een klap te vangen van bosses/champions, die one-shotten je dan nog steeds.

De enige optie is dus niet geraakt worden, veilig te spelen (inclusief Spirit Vessel en Spirit Walk) en alles op DPS te gooien, al is een beetje defense wel goed om niet direct aan desecrator etc dood te gaan:P

Dan zijn er drie builds: poison darts/firebombs en kiten, vision quest en firebats en kiten of vision quest en bears en alles doden voor je spirit walk/spirit vessel over is.

Gelukkig speel ik met andere mensen en die zijn over het algemeen wel tevreden met je support spells als je redelijke dps doet. BBV, hex, fetishes etc zijn allemaal heel aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-09 15:06
Vandro schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:37:
WD in Act 3-4 inferno is een beetje in een zielige staat, pets gaan direct dood en de cooldown is zo lang dat ze totaal niet viable zijn. Defensieve stats (armor, resistance, vit) zijn niet genoeg om een klap te vangen van bosses/champions, die one-shotten je dan nog steeds.

De enige optie is dus niet geraakt worden, veilig te spelen (inclusief Spirit Vessel en Spirit Walk) en alles op DPS te gooien, al is een beetje defense wel goed om niet direct aan desecrator etc dood te gaan:P

Dan zijn er drie builds: poison darts/firebombs en kiten, vision quest en firebats en kiten of vision quest en bears en alles doden voor je spirit walk/spirit vessel over is.

Gelukkig speel ik met andere mensen en die zijn over het algemeen wel tevreden met je support spells als je redelijke dps doet. BBV, hex, fetishes etc zijn allemaal heel aardig :)
Lukt act 2 wel? hoeveel dmg en hp heb je?
Ik zit op 14k dmg en 37k hp en act 2 gaat me nog vrij slecht af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Klopt, die 3 laatste spells zijn heerlijk maar helaas kun je ze maar een fractie van de Inferno champion/boss fight inzetten. De rest van de tijd sta je te rennen voor je leven, hopend op de CD en doe je amper damage. Ik vraag me af of dat werkelijk zo fijn is voor de andere party-leden.

Het staat een beetje in schril contrast met Hell alwaar ik in mijn eentje met de WD de Butcher versloeg toen 2 DH's al snel het loodje legden.

38k life, 11k dmg en 300+ resistance trouwens nu.

[ Voor 5% gewijzigd door Joarie op 07-06-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 23:01

Enchantress hier, voor de CC en armor bonus.
(Ik zit momenteel in Inferno actII)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 21:12

Rem

Bospa01 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:47:
[...]

De armor bonus van enchantress is zeker voor een barbarian héél goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
iemand al gelezen dat in patch 1.0.3. monsters geen extra damage meer doen bij meerdere party leden.
alleen de HP wordt nog omhoog gegooid maar damage blijft 100%
lijkt mij dat het dan een stuk makkelijker wordt om met een group te spelen

hier te vinden

[ Voor 14% gewijzigd door Denniz0229 op 07-06-2012 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bospa01 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:47:
[...]

hmm ok.. heb ook niet echt klachten over haar (natuurlijk is de AI wel heel slecht met in shit staan) vooral het hexen vind is masterlijk. zelfs rares kan ze zo in een kip veranderen :P. Als ik wat echt goede spare items heb liggen voor die templar en die ranger ga ik eens testen. Die taunt van die templar lijkt mij erg handig en die ranger had iets met blind met een hele korte CD.

Maar de patch van afgelopen nacht heeft toch nog niets gedaan aan de moeilijkheidsgraad toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:42:
[...]

Lol. Weet niet wanneer jij kijkt maar 600 DPS gaat makkelijk voor 250k. Heb laatst mijn 560 DPS wapen (met veel DEX) verkocht voor 450k. Zelfs "blues" staan easily 200k+ als er maar enigzinse leuke stats op staan.
Alleen als er goede stats op zitten (LoH 500+). Anders is een 600 dps wapen geen drol meer waard (zeker geen 100k+).

Wat vond jij zo slecht aan de monk en waar zit die? Ik zit in begin A2 en da's haalbaar maar erg lastig ja, maar mijn gear is ook nog niet zo goed (22k hp, 540 all res unbuffed, 6.5k armor ofzo). In vergelijking met een barb maat die toch wel wat betere gear heeft (meer res en veel beter itemized als in meer vit op goede items) heb ik het idee dat monks wat meer survivability hebben dan barbs af en toe, maar ligt misschien ook aan gebruikte skills/speelstijl.
Belangrijk is wel veel IAS en LoH te hebben, al heb ik zelf nu maar 525 LoH :( Dat melee inderdaad lastiger is dan ranged, tsja, dat klopt :P Al met al vind ik het nog best meevallen al is een DH makkelijker te gearen (minder res nodig, meer dps wapens veel cheaper) en dus makkelijker veel dps mee te doen.

[ Voor 7% gewijzigd door porn* op 07-06-2012 11:56 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 14-09 23:01
Zijn er overigens Barbs die met de scoundrel spelen ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik heb met mijn barb (lvl 58 Act 3 hell) met de templar en de enchantress gespeeld. Beiden doen het perfect eigenlijk en hebben voor en nadelen. Momenteel speel ik met de enchantress. En dit bevalt prima eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 08:34
Was een paar winkels binnengegaan om eens diablo 3 te halen. tot mijn verbazing nog steeds nergens te krijgen :) Blijkbaar nog groter succes dan ik had gedacht dat diablo 3.

Enige oplossing is toch maar digitaal via blizzard dan maar. Ga er vanuit dat dit wel werkt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:55:
[...]

Alleen als er goede stats op zitten (LoH 500+). Anders is een 600 dps wapen geen drol meer waard (zeker geen 100k+).

Wat vond jij zo slecht aan de monk en waar zit die? Ik zit in begin A2 en da's haalbaar maar erg lastig ja, maar mijn gear is ook nog niet zo goed (22k hp, 540 all res unbuffed, 6.5k armor ofzo). In vergelijking met een barb maat die toch wel wat betere gear heeft (meer res en veel beter itemized als in meer vit op goede items) heb ik het idee dat monks wat meer survivability hebben dan barbs af en toe, maar ligt misschien ook aan gebruikte skills/speelstijl.
Belangrijk is wel veel IAS en LoH te hebben, al heb ik zelf nu maar 525 LoH :( Dat melee inderdaad lastiger is dan ranged, tsja, dat klopt :P Al met al vind ik het nog best meevallen al is een DH makkelijker te gearen (minder res nodig, meer dps wapens veel cheaper) en dus makkelijker veel dps mee te doen.
Act 1 Inferno. Probleem met Monk is vooral dat alles regenerate terwijl je aan het meppen bent. Knockbackers of Vortex is dus echt funest, want dit houdt je spirit regen tegen. Probleem is dat je -moet- meleen en weinig defensie tegen dit soort crowd control hebt behalve een enkele skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xxxMaverick schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:07:
Was een paar winkels binnengegaan om eens diablo 3 te halen. tot mijn verbazing nog steeds nergens te krijgen :) Blijkbaar nog groter succes dan ik had gedacht dat diablo 3.

Enige oplossing is toch maar digitaal via blizzard dan maar. Ga er vanuit dat dit wel werkt haha
Er zijn ook wel wat webshops waar je een key kan krijgen hè. Goedkoper dan via de Blizzard store.

Nadeel is dan wel dat je niet (altijd) een doosje krijgt,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:09:
[...]

Act 1 Inferno. Probleem met Monk is vooral dat alles regenerate terwijl je aan het meppen bent. Knockbackers of Vortex is dus echt funest, want dit houdt je spirit regen tegen. Probleem is dat je -moet- meleen en weinig defensie tegen dit soort crowd control hebt behalve een enkele skill.
Op de RMB: Deadly Reach + 30% increased dmg rune en ik gebruik daarom ipv de Blinding Light skill (wat de meesten preferen) Dashing Strike ;)

Edit; Inferno act1 is met mijn huidige stats/skills echt een eitje op 'n monk, letterlijk cakewalk. A2 is wel een ander verhaal... haalbaar maar niet alle champ. packs neer te krijgen en sommige elites kosten me enorm veel moeite.

[ Voor 17% gewijzigd door porn* op 07-06-2012 12:12 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:15

xiD

12345

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:10:
[...]
Er zijn ook wel wat webshops waar je een key kan krijgen hè. Goedkoper dan via de Blizzard store.

Nadeel is dan wel dat je niet (altijd) een doosje krijgt,.
Dan mag jij vertellen welke :D Ik kan geen webshops vinden met voorraad (liefst direct key per mail).

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14

Ik ga met de Templar meestal. Die heeft 2 heals en volgens mij ook een armor boost. Daarnaast charged hij vijanden als je op low health bent die vervolgens gestunned worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:11:
[...]

Op de RMB: Deadly Reach + 30% increased dmg rune en ik gebruik daarom ipv de Blinding Light skill (wat de meesten preferen) Dashing Strike ;)

Edit; Inferno act1 is met mijn huidige stats/skills echt een eitje op 'n monk, letterlijk cakewalk. A2 is wel een ander verhaal... haalbaar maar niet alle champ. packs neer te krijgen en sommige elites kosten me enorm veel moeite.
Heb meerdere setups geprobeerd. Gewone monsters en elites/champs zonder te veel nare stats lukt inderdaad nog wel. Zodra waller/knockback o.i.d. komt kijken kost het veel deaths. En nu ze de repair-prices met 4-6x omhoog gaan gooien heb ik daar weinig zin in. Dan kost het me enkele duizenden per death (volledig kapotte set en wapen was 7-9k ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

yinx84 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:17:
[...]

Ik ga met de Templar meestal. Die heeft 2 heals en volgens mij ook een armor boost. Daarnaast charged hij vijanden als je op low health bent die vervolgens gestunned worden.
De enchantress geeft een +15% Armor boost en +3% attack speed boost.
Enchantress heeft zeer krachtige aoe (Tickets van 9k elke seconde in een grote aoe.. met matige items)
Enchantress kan ook een mob charmen, zodat hij andere mobs aanvalt.

Een templar is counter productief voor barbarians, enchantress synergized zeer goed.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Pagina: 1 ... 14 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging