WEBN & chill (@IBKR)
Als je iets hebt verkocht kan je shift clicken op het gold stapeltje en het item weer terug zien. Even /p party chat open doen en dan klikkenRyan1981 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:10:
(Helaas kan ik de stats van het ding niet meer zien. Van nu af aan, elk item dat ik verkoop neem ik een screenshot!.) Het item heette manacing lance en is een rare van rond level 52 zou ik zo gokken.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Ja, inferno act 3. Net als dit juweeltje dat net mijn pad kruiste.Ryan1981 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:10:
Nu heb ik me nog niet zo verdiept in level 60 items die hoogstwaarschijnlijk uit inferno komen maar omg wat een mooie statsDoe mij die maar!

Zal wel eens kijken wat het oplevert. In ieder geval blijft hij dan even veilig in mn stash en niet naar de salvage... Maar goed, weer verder...
[ Voor 7% gewijzigd door Zoijar op 06-06-2012 21:02 ]
BronWhile players will start out with only a single tab in their shared stash with a limited number of slots, upgrades in the form of additional slots and tabs can be purchased for gold by any character you create. You’ll be able to buy up to 5 tabs, each containing 70 slots of space, for a total of 350 slots of shared storage! Once bought, the upgraded storage space will be available to every character on your Diablo III account.
[ Voor 46% gewijzigd door Bulls op 06-06-2012 21:14 ]
Mag ook wel alles is zoo fucking duur opeens in AH.
uhm...okReconhell schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 21:15:
Nicee laatste run was 600k gold in een uur =D
Ik liep even niet op te letten maar had bijna het volgende gesalvaged:
Gloves
220 armor
100 vit
80 strength
15 IAS
Toen maar eens voor de gok voor 2M op AH gezet (ik denk zet hoog in, lager kan altijd nog)....binnen 5 min weg
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Vreemd, ik mis toch resist all. IAS verkoopt wel altijd erg goed. Zelfs zo goed dat Blizzard de stat gaat nerfen. Want een stat die mensen daadwerkelijk willen, dat moeten we niet hebben.Joarie schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 21:42:
Wow, just wow...net mijn eerste >1M gold item verkocht.
Ik liep even niet op te letten maar had bijna het volgende gesalvaged:
Gloves
220 armor
100 vit
80 strength
15 IAS
Toen maar eens voor de gok voor 2M op AH gezet (ik denk zet hoog in, lager kan altijd nog)....binnen 5 min weg
Oh ja, die zat er ook op met 30 resist all...my baduqrax schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 21:46:
[...]
Vreemd, ik mis toch resist all. IAS verkoopt wel altijd erg goed. Zelfs zo goed dat Blizzard de stat gaat nerfen. Want een stat die mensen daadwerkelijk willen, dat moeten we niet hebben.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
63 int
40 sta
39 lightening res
60 resist all
Ben benieuwd :)@
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
[ Voor 93% gewijzigd door Phntm op 06-06-2012 22:22 ]
Ik ben druk bezig om mijn barbarian te levelen in Harcore en ik zit nu in Nightmare.
Op zich nog geen problemen maar ik ben altijd een beetje bang om een nieuwe boss te starten. (dat valt op zich in NM nog mee, maar in Hell wordt het echt spannend).
Ik ben eigenlijk op zoek naar een site waar je kunt nagaan welke stats de monsters hebben. (normal, uniek en super...).
Ik zoek eigenlijk hoeveel HP ze hebben en vooral hoeveel schade ze doen per hit.
Heeft iemand hier misschien een goede tip waar ik deze info kan vinden?
Bedankt,
Reapor
Dat is echt wel een fenomenale nerf voor de moeilijkheidsgraad, ik zou zelfs durven zeggen dat inferno met 4 coop een wandeling in het park wordt hierdoorWe’re removing the bonus monster damage per additional player in a coop game. Our design goal is for players who prefer to play solo to be able to play solo, and players who prefer to play in groups to be able to play in a group. We feel the bonus monster damage per additional player is one of the biggest inhibitors to wanting to play with your friends.

God does not play dice
De bug was ikzelf
Blijkt dat je hem van die pool weg moet lokken en dan kun je hem smooth afmaken
iemand ervaring mee ?
reduced tot 3 ? er zijn er altijd toch 3 geweest?Bulls schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 23:08:
Niemand iets over de Stash te melden? Of heeft het al een keer in de patch notes gestaan dat ze de shared stash reduced hebben tot 3 tabs.
Inderdaad zeg., onbegrijpelijk dat ze dit doen. Dat zou juist het tegenovergestelde teweeg brengen : Co op word niet leuk meer....-AzErTy- schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 23:05:
Oh my god: uit die preview van patch 1.03
[...]
Dat is echt wel een fenomenale nerf voor de moeilijkheidsgraad, ik zou zelfs durven zeggen dat inferno met 4 coop een wandeling in het park wordt hierdoor
PSN ID = OTL002
Nee er waren eerst 5, en zo werd het ook verteld eerder. Als je goed kijkt zie je zelfs nog streepjes waar de tabs hoorden te zitten. Ik vraag me af wanneer besloten is dat 3 genoeg zou zijn, terwijl men al liep te klagen over de eerdere 350 slots shared stash.Buntmans schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 23:14:
[...]
reduced tot 3 ? er zijn er altijd toch 3 geweest?
Bron
[ Voor 6% gewijzigd door Bulls op 06-06-2012 23:18 ]
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 08:33
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Pff die stash is echt al heel lang 3 tabs. Zelfs in de laatste paar patches van de bèta was dit al zo.Bulls schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 23:18:
[...]
Nee er waren eerst 5, en zo werd het ook verteld eerder. Als je goed kijkt zie je zelfs nog streepjes waar de tabs hoorden te zitten. Ik vraag me af wanneer besloten is dat 3 genoeg zou zijn, terwijl men al liep te klagen over de eerdere 350 slots shared stash.
Bron
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dat moeten ze dus niet doen nee....-AzErTy- schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 23:05:
[...]
Dat is echt wel een fenomenale nerf voor de moeilijkheidsgraad, ik zou zelfs durven zeggen dat inferno met 4 coop een wandeling in het park wordt hierdoor
Lolololol easymode inferno incoming! Mijn barb wordt dus puur stun, taunt en snare bot (vanaf act 3 dan), want extra damage hoef ik nu helemaal niet meer te brengen.
Laat maar zien wat ik al dacht: ze hebben inferno niet tot nauwelijks getest en gaan liever voor de makkelijke weg van alles nerfen/buffen in plaats van een paar specifieke gevallen van spike damage iets aan te passen.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
het is idd een te grote nerf. Ik vond het zelf nog wel te doen in act en in act2 met mijn wizard en een maat die barbarian speelt. Het moet toch een beetje moeilijk blijven. maar blijkbaar toch teveel klachten jammer-AzErTy- schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 23:05:
[...]
In de beta heb ik nooit de stash ver geupped omdat het niet veel nut had daar. Maar ik vind het nog steeds vreemd. En waarom staat dat bericht dan nog op battle.net..Angeloonie schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 23:20:
[...]
Pff die stash is echt al heel lang 3 tabs. Zelfs in de laatste paar patches van de bèta was dit al zo.
Ja idd, ik ben nog niet eens in Inferno, en terwijl ze hadden gemeld dat je juist brickwalled moest worden zodat je ging farmen. Maar na 2 week spelen (en geen months to come) gaan ze het al weer nerfen blijkbaar.Gundogan schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 23:26:
[...]
Dat moeten ze dus niet doen nee....
Lolololol easymode inferno incoming! Mijn barb wordt dus puur stun, taunt en snare bot (vanaf act 3 dan), want extra damage hoef ik nu helemaal niet meer te brengen.
Laat maar zien wat ik al dacht: ze hebben inferno niet tot nauwelijks getest en gaan liever voor de makkelijke weg van alles nerfen/buffen in plaats van een paar specifieke gevallen van spike damage iets aan te passen.
Het zat hem toch in de items? En zolang iemand in Act 4 Inferno kan komen dan is het toch working as intended? En al zelfs veel te vroeg als je het mij vraagt.
Die damage nerf staat afhankelijk van de monster hp increase per player? Of is het nu helemaal niet meer "minions grow stronger"
Nee, er waren/zijn van die mooie trucjes die je kon gebruiken om er te komen.Bulls schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 23:43:
En zolang iemand in Act 4 Inferno kan komen dan is het toch working as intended? En al zelfs veel te vroeg als je het mij vraagt.
Verwijderd
Het word nu mss mogelijk om als Barb iets te doen bij champion/elite pack in co-op.Gundogan schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 23:26:
[...]
Dat moeten ze dus niet doen nee....
Bang in een hoekje zitten en wachten tot de DH/WD/Wizards de pack neergenuked hebben word ook al snel saai.
Ik vind de damage, als melee, in solo al enorm pittig. In co-op play is het gewoon niet te doen.
Mss word het nu zelfs mogelijk om met meer dan 1 melee in een 4man group echt progress te maken.
Hoeveel jaar zijn ze wel niet bezig geweest en dan de boel zo even tussen neus en lippen door nerfen omdat we er nog niet door zijn. Lijkt wel een lekkere maaltijd koken, 2 tot 3 uur in de keuken bezig, en dan even omnomnom binnen 5 minuten alles opeten.
Dat bedoel ik dus met spike damage. Molten/firechain + arcane + nog iets fijn voor melee op mobs die van nature rondrennen is inderdaad niet fijn, maar die gevallen verdienen dus aandacht voor balancing. Maar om nu alles naar beneden te schalen gaat te ver.Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 23:51:
[...]
Het word nu mss mogelijk om als Barb iets te doen bij champion/elite pack in co-op.
Bang in een hoekje zitten en wachten tot de DH/WD/Wizards de pack neergenuked hebben word ook al snel saai.
Ik vind de damage, als melee, in solo al enorm pittig. In co-op play is het gewoon niet te doen.
Mss word het nu zelfs mogelijk om met meer dan 1 melee in een 4man group echt progress te maken.
Lijkt me ook dat dit de reden is; voor melee is het gewoon geen doen terwijl ranged nog wel een kans heeft...Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 23:51:
[...]
Het word nu mss mogelijk om als Barb iets te doen bij champion/elite pack in co-op.
Maar goed, op een andere noot: ben vanavond bezig geweest met de Staff of Herding
[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 07-06-2012 00:07 ]
Verwijderd
Dit is gewoon hun "manier" om Barbs/Monks te redden. Ik zie er niks verkeerds in. We zullen nu wss minder gedissed worden als we een public game joinen.Gundogan schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 23:59:
[...]
Dat bedoel ik dus met spike damage. Molten/firechain + arcane + nog iets fijn voor melee op mobs die van nature rondrennen is inderdaad niet fijn, maar die gevallen verdienen dus aandacht voor balancing. Maar om nu alles naar beneden te schalen gaat te ver.
Voor ranged classes gaat er weinig veranderen. Ze werden al ge 2shot en zullen dit probleem nu nog steeds hebben.
Er wordt (op coop na, iets) helemaal NIETS generfed. het enige wat Blizzard wil is het afvlakken van spike damage en een meer stabiele incoming damage creeren, in plaats van spike damage. Niemand houdt van spike damage en is een teken van onbalans.
Het lijkt wel of de 3de wereld oorlog begonnen is - mensen schreeuwen het van de daken op de forums van Blizzard.. omg, het einde van D3.. àlles wordt kapot generfed.. einde van de wereld.. en ga zo maar door.. maar feitelijk verandert er weinig.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Zolang ze maar van de hp boost afblijven want, diablo zonder minions grow stronger is geen diablo.Visgek82 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 00:04:
Mensen..
Er wordt (op coop na, iets) helemaal NIETS generfed. het enige wat Blizzard wil is het afvlakken van spike damage en een meer stabiele incoming damage creeren, in plaats van spike damage. Niemand houdt van spike damage en is een teken van onbalans.
Het lijkt wel of de 3de wereld oorlog begonnen is - mensen schreeuwen het van de daken op de forums van Blizzard.. omg, het einde van D3.. àlles wordt kapot generfed.. einde van de wereld.. en ga zo maar door.. maar feitelijk verandert er weinig.
Coop wordt sowieso een heel stuk makkelijker zonder de increased damage. En natuurlijk moeten we nog zien wat met de veranderingen in act2-4 inferno bedoelt wordt, maar zoals ze het nu brengen lijkt het alsof ze de moeilijkheidsgraad flink naar beneden willen brengen om het meer op act 1 aan te laten sluiten. En dat terwijl eigenlijk act 1 moeilijker moet.Visgek82 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 00:04:
Mensen..
Als het daadwerkelijk alleen spike damage wordt, is het nog wel ok.
Zelf heb ik het in ieder geval wel gehad. Na 5 keer alle Acts doorlopen te hebben zie ik niet meer iets in het spel wat nog echt mijn interesse kan wekken. Het is constant hetzelfde herhalen om items te verbeteren, ik merk dat dit absoluut niet mijn idee van een leuk spel is. Ik wil geen maanden moeten grinden om het laatste moeilijkheidsniveau te halen. Het grinden is saai en het kiten kiten kiten is niks voor mij.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
+10-22 damage
+69 int
+ attack speed 15%
+ critical hit dmg 16%
+ crit chance 3%
18.000.000. eens zien of ie verkoopt
Weinig kans denk ik. zo'n ring zal denk ik hooguit 2 miljoen opbrengen.playlogic schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 00:40:
ringetje
+10-22 damage
+69 int
+ attack speed 15%
+ critical hit dmg 16%
+ crit chance 3%
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Dergelijke ringen zet ik regelmatig op AH. Maar dan voor 250000 en ik verkoop ze niet eens. Zelfs niet met betere stats!!Visgek82 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 00:50:
[...]
Weinig kans denk ik. zo'n ring zal denk ik hooguit 2 miljoen opbrengen.
Ik zie op dit moment een ring op de AH met mindere stats waar een gemaakt bod van meer dan 5M op staat.Visgek82 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 00:50:
[...]
Weinig kans denk ik. zo'n ring zal denk ik hooguit 2 miljoen opbrengen.
Ik snap niet waarom, want je kan een +69 int en +15% IAS ring voor 40.000 krijgen. Is die 10-22 extra damage en crit chance/damage zo veel waard?
Die opgeblazen prijzen op de AH gaan ook nergens over, om er te kopen moet je looten en verkopen, want met gewoon gold farmen kom je er niet lijkt me. Als er gewoon een nulletje of 2 van af gaan voor zowel de verkoop als koop prijs dan is het resultaat nog steeds het zelfde.playlogic schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 00:40:
ringetje
+10-22 damage
+69 int
+ attack speed 15%
+ critical hit dmg 16%
+ crit chance 3%
Ik ben trouwens ook benieuwd naar de RMAH volgens mij is dat al geflopt voor het begint.
[ Voor 7% gewijzigd door Bulls op 07-06-2012 01:19 ]
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Maar hier met die AH je kan gewoon alles vinden wat je wilt en soms niet eens duur.
Eigenlijk vind ik dat niet eens zo heel jammer, ik zit nu met een stash vol gems die ik niet meer merge omdat het 10x meer koste dan ze gewoon te kopen op de AH. En in D2 cubde je gewoon alles. De nieuwe kosten maakt het zo dat je gewoon alles tot FSQ combined zonder blikken of blozen. En die zijn ook allen lootable, voor de hogere gems wordt het echt een prestige object.Gammort schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 01:44:
Zo zeg, die blacksmith/jeweler cost decrease is echt extreem. Het kost nu nauwelijks nog iets wat er waarschijnlijk voor gaat zorgen dat alle craftables tot aan waar je recipes/plans nodig hebt betaalbaar gaan worden. Op zich fair maar het is wel erg cheap zo. Van 20k naar 100 gold voor een flaw.sq xD
[ Voor 43% gewijzigd door Bulls op 07-06-2012 01:49 ]
Melee sowieso, speeld zo veel anders!superbassie schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 21:29:
Iemand nog een suggestie voor een leuke class om naar lvl60 te spelen naast m'n DH?
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Daar houd ik van, echt die-hard door blijven gaanGrindtegel schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 01:58:
Verdorie, echt de hele avond bezig geweest om Belial op inferno een toontje lager te laten zingen. Helaas zingt ie nog steeds even hoog... Mijn WD heeft meer dan genoeg dps (39k unbuffed) maar ik ben te nooby, blijf meestal in fase 2 tegen die 3 groene vlammetjes lopen en krijg zo te weing kan om fase 3 goed te oefenen. Gaat echter wel steeds wat beter. Morgen nog maar een paar uurtjes proberen. Neergaan zal ie !
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
crit chance + dmg combinatie komt bijna niet voor. Alleen die twee samen op een ring zet hem op tonnen. Dat is wel een epic ring met ook nog ias en nog int... en nog extra dmg. bizar.Elp schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 01:01:
Ik zie op dit moment een ring op de AH met mindere stats waar een gemaakt bod van meer dan 5M op staat.
Ik snap niet waarom, want je kan een +69 int en +15% IAS ring voor 40.000 krijgen. Is die 10-22 extra damage en crit chance/damage zo veel waard?
Hier zitten zulke idiote antwoorden tussen
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Inderdaad en hoe dit mogelijk is weet ik ook niet:Tsurany schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 02:45:
http://www.reddit.com/r/D..._andrew_chambers_and_jay/
Hier zitten zulke idiote antwoorden tussen. Zo stellen ze dat informatie over abilities zoals het verminderen van life leech op inferno absoluut niet relevant is en een feature die ze pas over maanden gaan implementeren. WTF, amper informatie over skills en items is niet relevant in een spel wat puur over items en skills gaat? Ik kan Blizzard echt niet meer serieus nemen als ze zo over een item grinder praten.
We are addressing that in a future patch. We are looking at changing the text color for pages and tomes, health potions and gems in all difficulty levels.

Weet ik hoeveel jaar in ontwikkeling, en iets dergelijks is nog altijd niet geimplementeert, ondanks dat er al diverse hotfixes en een paar patches zijn geweest.
===
Daarnaast zijn monster affixes behoorlijk bugged... Ik ben vandaag met een DH (ipv wiz) op inferno Act 1 gaan rondlopen en zonder ook maar 1x dood te gaan heb ik m'n valor 5 maal gehaald. Tot ik in de Den of the Fallen en later in de Tombs bij de kroon hele rare champion mobs tegen kwam.
Zo waren er van die ghost thiefsguild dudes, met Horde Plagued, Vortex Waller. Best een nare combo, maar goed te doen leek mij. Maar een partij snel dat ze waren!!! Ik snap absoluut niet hoe deze mobs geen "Fast" in hun lijstje hadden staan het enige wat in de buurt komt is Fast Soullashers of Fast Scavengers.
Later kwam ik nog plaguewings rares tegen, met Teleport, Reflect damage, Waller, Electrified. Ook zo'n lekkere combinatie al. Maar tot mijn schik hield het daar niet op, ze waren namelijk ook nog gewoon Jailer, maar dat stond er niet bij! (en nee, er was niet nog een groepje in de buurt, ik had alles opgeruimd)
Verwijderd
Gelukkig gaat bij de volgende patch de repair kosten omhoog.Grindtegel schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 01:58:
Verdorie, echt de hele avond bezig geweest om Belial op inferno een toontje lager te laten zingen. Helaas zingt ie nog steeds even hoog... Mijn WD heeft meer dan genoeg dps (39k unbuffed) maar ik ben te nooby, blijf meestal in fase 2 tegen die 3 groene vlammetjes lopen en krijg zo te weing kan om fase 3 goed te oefenen. Gaat echter wel steeds wat beter. Morgen nog maar een paar uurtjes proberen. Neergaan zal ie !
volgende keer mij even pm'en, een ring met attack speed+, crit chance+ en crit dmg+ koop ik zonder nadenken voor die prijs..Icepegel schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 01:00:
[...]
Dergelijke ringen zet ik regelmatig op AH. Maar dan voor 250000 en ik verkoop ze niet eens. Zelfs niet met betere stats!!
en IAS is ?uqrax schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 21:46:
[...]
Vreemd, ik mis toch resist all. IAS verkoopt wel altijd erg goed. Zelfs zo goed dat Blizzard de stat gaat nerfen. Want een stat die mensen daadwerkelijk willen, dat moeten we niet hebben.
Improved Achtelijke Stat?
Dat is immers ook de stat welke Blizzard overweegt iets te minderen/nerfen.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
de vraag is hoe...Ultraman schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:14:
"Increase Attack Speed"
Dat is immers ook de stat welke Blizzard overweegt iets te minderen/nerfen.
als 15% IAS straks nog maar 10% attackspeed geeft is de naamgeving niet meer logisch.
Ze kunnen het omzetten naar Haste/alacrity rating. En die rating dan je attackspeed laten beinvloeden (met deminishing returns)
Ligt er aan hoeveel INT en DMG je nu hebt.TrailBlazer schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:17:
ik snap trouwens niks van die damage berekening. Wat is nu beter voor een wizzard voor zijn off-hand. Een item met + damage of een item met +intelligence
Elke 100 INT geeft je 100% extra damage.
Als je 1000 INT hebt en 80 Damage, dan heb je dus 880 damage totaal.
Doe je daar +100INT bij, dan gaat je damage naar 960.
Doe je er +5 DMG bij, dan gaat je damage naar 935
[ Voor 37% gewijzigd door RocketKoen op 07-06-2012 08:21 ]
2h met zo hoog mogelijke dmg en int eropTrailBlazer schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:17:
ik snap trouwens niks van die damage berekening. Wat is nu beter voor een wizzard voor zijn off-hand. Een item met + damage of een item met +intelligence
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
You sir, have a good idea!RocketKoen schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:17:
[...]
de vraag is hoe...
als 15% IAS straks nog maar 10% attackspeed geeft is de naamgeving niet meer logisch.
Ze kunnen het omzetten naar Haste/alacrity rating. En die rating dan je attackspeed laten beinvloeden (met deminishing returns)
Ben wel benieuwd hoeveel de "haste" stat dan gaat staan. Mensen die full haste gaan stacken krijgen dan hetzelfde effect.
Life goes on!
Ze was er toch wel enigszins blij mee geloof ik. Reduced level requirement ftw!!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Diminishing returns.Cypr schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:21:
[...]
You sir, have a good idea!
Ben wel benieuwd hoeveel de "haste" stat dan gaat staan. Mensen die full haste gaan stacken krijgen dan hetzelfde effect.
Dus als je nu totaal 15% IAS hebt, blijft het ongeveer hetzelfde.
Maar als je IAS stackte, laten we zeggen, 100%. Dan zou je nu ineens maar 60% overhouden ofzo.
En dan kunnen ze niet de attack speed op de items verlagen? Zo blijft de bonus (en de balans) van het dual wielden in stand en kan het zelfs iets verbeteren.RocketKoen schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:23:
[...]
Diminishing returns.
Dus als je nu totaal 15% IAS hebt, blijft het ongeveer hetzelfde.
Maar als je IAS stackte, laten we zeggen, 100%. Dan zou je nu ineens maar 60% overhouden ofzo.
Dus ipv 17% attack speed op gloves of 22% op het wapen. Gewoon naar een limit van 10% per item waar att speed op mogelijk is.
Life goes on!
jammer dat er geen Dex op zit maarja 32% damage zeker niet verkeerd XD je dps gaat ook echt met 11k ruim omhoog XDJohnnyV76 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:21:
Toch even een screenie gemaakt van de bow die ik gister voor 12k gold gescoord heb voor de DH van mijn vrouw.
Ze was er toch wel enigszins blij mee geloof ik. Reduced level requirement ftw!!
[afbeelding]
Leuk dat je zoiets kan vinden.JohnnyV76 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:21:
Toch even een screenie gemaakt van de bow die ik gister voor 12k gold gescoord heb voor de DH van mijn vrouw.
[afbeelding]
Maar het gaat toch nergens over dat je voor 12k een wapen kan kopen waarmee je de komende acts met 2 vingers in je neus door loopt...
GTA VI - All aboard the hype train!!
Vicariously I live while the whole world dies
het hele systeem van vraag een aanbod werkt nog niet echt goed inderdaad.Wimploo schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:54:
[...]
Leuk dat je zoiets kan vinden.
Maar het gaat toch nergens over dat je voor 12k een wapen kan kopen waarmee je de komende acts met 2 vingers in je neus door loopt...
Ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt... zo'n enorme verbetering op dat level voelt een beetje alsof je een cheat gebruikt maar gelukkig denk ik er anders over. Wil gewoon zo snel mogelijk lvl60 worden en we hebben niet elke dag gelegenheid om te spelen dus dit zal er voor zorgen dat we de komende levels sneller door komen. Mijn instelling w.b.t. chars is om ze zo goed mogelijk te maken (speel jaren lotro waarin ik dat ook altijd doe met elk char) dus voor nu zal het een beetje te makkelijk worden maar zo ben ik wel sneller waar ik zijn wil en dan begint de zoektocht naar verbeteringenWimploo schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:54:
[...]
Leuk dat je zoiets kan vinden.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
je bent niet de enige hoor, ik doe het zelf ook.JohnnyV76 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:21:
[...]
Ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt... zo'n enorme verbetering op dat level voelt een beetje alsof je een cheat gebruikt maar gelukkig denk ik er anders over. Wil gewoon zo snel mogelijk lvl60 worden en we hebben niet elke dag gelegenheid om te spelen dus dit zal er voor zorgen dat we de komende levels sneller door komen. Mijn instelling w.b.t. chars is om ze zo goed mogelijk te maken (speel jaren lotro waarin ik dat ook altijd doe met elk char) dus voor nu zal het een beetje te makkelijk worden maar zo ben ik wel sneller waar ik zijn wil en dan begint de zoektocht naar verbeteringen
ik heb inmiddels alle acts wel gezien en hell is eigenlijk ook een eitje. (speel ook met een reduce lvl req wapen)
dus ben nu bezig met boosten samen met een paar vrienden om alle chars 60 te krijgen en dan gaat het pas beginnen voor ons
Voor mij lijkt het spel volledig op gear gericht te zijn.
Ja dat snap ik dat hell dan een eitje is...Denniz0229 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:24:
[...]
je bent niet de enige hoor, ik doe het zelf ook.
ik heb inmiddels alle acts wel gezien en hell is eigenlijk ook een eitje. (speel ook met een reduce lvl req wapen)
Wellicht zit het addertje ergens anders verstopt
Verwijderd
Weet iemand waar je je staff of herding naar Inferno kan upgraden? zie de upgrade niet bij de BS
Izual op Inferno killen, dan kan je het recept kopen.Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:29:
misschien een overbodige vraag;
Weet iemand waar je je staff of herding naar Inferno kan upgraden? zie de upgrade niet bij de BS
Zit je in Act IV van inferno?Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:29:
Verwijderd
Ik ben LVL 52 en gebruik FN FB ES DI en Archon en het helpt me redelijk tot goed alles te blasten wat ik maar tegen kom.Vicarious schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:20:
Gister eindelijk op hell aanbeland, ben nu level 50. Blijf klooien met die wizard build. Vind het echt moeilijk om een goede balans te vinden tussen crowd control en damage, helemaal omdat die frost nova de monstertjes veel korter freezet in hell. Iemand build en/of speeltips voor een level 50 wizard met matig tot slechte gear?
Nog niets op de AH gekocht dek middel matige gear heb 12K HP en doe 6K Dps
Natuurlijk, en ja, het spel is volledig op gear gericht. Vandaar dat je snel lvl60 wilt zijn, rondhangen op die lage levels is leuk om het spel een beetje te ontdekken, maar de echte leuke items droppen pas op lvl60 natuurlijk. En hoe makkelijk het levellen ook is, met 10k dps level je makkelijker dan met 2k dps.Wimploo schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:25:
Tuurlijk iedereen moet het voor zichzelf weten, maar voor lvlen heb je het niet nodig. Er zijn weinig spellen waarin je zo makkelijk leveled als in D3. Eigenlijk gaat het volledig automatisch als je gewoon door blijft spelen.
Voor mij lijkt het spel volledig op gear gericht te zijn.
Verwijderd
je kan eerst het recept kopen voor 1 gold in act4 bij vendor en dan voor 200k upgradenVerwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:29:
nvm beter lezen INFERNO is niet NM
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2012 09:36 ]
Dan moet je nog even wachten. Blacksmith in de keep van Act IV is de enige die de upgrades verkoopt.
Verwijderd
met 3 vingers in me neus naar de skeleton king, alleen blauwe en gele Creatures die zijn vervelend.. Zeker als ze insta-kill damage doet en ik daar niet op kan reageren.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Ehrr... wat zijn dat voor afkortingen met die skills? FN? FB? ES? DI? Overigens heb ik wat meer op survivability gegeard geloof ik, ik zit op ~2K DPS en 22K HPVerwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:32:
[...]
Ik ben LVL 52 en gebruik FN FB ES DI en Archon en het helpt me redelijk tot goed alles te blasten wat ik maar tegen kom.
Nog niets op de AH gekocht dek middel matige gear heb 12K HP en doe 6K Dps
Jup, Act IV bereiken.Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:34:
Ja ik heb de staff op Hell maar vond nergens het receipe voor inferno maar daar moet je dus ene voor nekken begrijp ik nu..
Verwijderd
Frost Nova, Force Blast ElecrtoShock Disintergrate en Archone En Hydra(de frost rune)Vicarious schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:35:
[...]
Ehrr... wat zijn dat voor afkortingen met die skills? FN? FB? ES? DI? Overigens heb ik wat meer op survivability gegeard geloof ik, ik zit op ~2K DPS en 22K HP
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Op de AH zelf, voer je stats in en zoek naar de prijs van vergelijkbare items.lj_tree schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:38:
Kan iemand me hier vertellen waar ik ongeveer de waarde van een item kan schatten voordat ik het op auction house zet? Ik ben sommige items met n buyout van 25k binnen 5 minuten kwijt en andere kom ik aan de straatstenen niet kwijt! Ik gooi trouwens alleen rare en hoger op ah.
Zitten zoeken naar oplossingen, bleek gewoon dat ik de enUS versie heb geinstalleerd *smack-on-head* omdat ik de installer van b.net had gedownload (geen optische speler in laptop)... Zo dat is weer opgelost *zucht*
Verwijderd
Maar heb je dan geen diamond skin en/of energy armor nodig? Die diamond skin heb ik vaak wel nodig gehad als lifesaver als ik ineens tussen een zooitje monsters gevangen raak en energy armor is ook wel prettig omdat ik soms gewoon bijna geone-shot wordt.Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:37:
[...]
Frost Nova, Force Blast ElecrtoShock Disintergrate en Archone En Hydra(de frost rune)
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging