Helaas zit ik in hell al waar de squares droppen. Heeft voor mij geen nut en een perfect/radiant square (geen idee welke het is, waarschijnlijk de max van Hell met die tombs) kost 20.000!
Verwijderd
Valt me wel op dat je met rushen weinig exp verliest.rickjehh schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:42:
[...]
Ik ben in Act III normal en net level 27 geworden, dus zal ook wel richting de 30/32 gaan uiteindelijk.
Heb op normal echt alles bezocht en alles gecleard (22+ uur) en kwam uit op lvl 31 barb. Daarna Wizard genomen en zo snel mogelijk main quests gedaan, kwam ik in 11+ uur uit op lvl 30

Wel een goed punt van Blizzard om dit aan te pakken, nu stierf ik soms 10 keer na elkaar in Act II, gewoon resurrecten en weer proberen, wat kon mij die 10% durability schelen.... maar nu zal het niet zo evident meer zijn
"Paying for Your Mistakes
Current repair costs at level 60 are barely noticeable, and because of that we see a lot of people wonder if “graveyard zerging” tough enemies or “chain rezzing allies on a boss” is intended gameplay – it definitely is not. To help solve the issue we evaluated a number of new death mechanics, such as just allowing the resurrection timer to increase even higher, disallowing resurrection during boss fights, or putting a debuff on you when you resurrect (such as reduced combat effectiveness). Ultimately we felt that increasing repair costs was the best solution that preserves the fast paced style of the game. Repair costs on level 60 items are going to go up a lot. Our goal is the next time a player is graveyard zerging a boss, it should occur to them that “this is probably not an efficient way to go about things”. We’re currently evaluating repair costs between 4x and 6x their current values. In the face of increasing costs, we recommend listening to the Hardcore players out there as they probably have some helpful advice on how to minimize repair costs. Following this change zerging a boss will still be possible, but our intent is that it won’t be optimal, and players who are seeking to be as efficient as possible will adjust their item hunting routes accordingly."
Current repair costs at level 60 are barely noticeable, and because of that we see a lot of people wonder if “graveyard zerging” tough enemies or “chain rezzing allies on a boss” is intended gameplay – it definitely is not. To help solve the issue we evaluated a number of new death mechanics, such as just allowing the resurrection timer to increase even higher, disallowing resurrection during boss fights, or putting a debuff on you when you resurrect (such as reduced combat effectiveness). Ultimately we felt that increasing repair costs was the best solution that preserves the fast paced style of the game. Repair costs on level 60 items are going to go up a lot. Our goal is the next time a player is graveyard zerging a boss, it should occur to them that “this is probably not an efficient way to go about things”. We’re currently evaluating repair costs between 4x and 6x their current values. In the face of increasing costs, we recommend listening to the Hardcore players out there as they probably have some helpful advice on how to minimize repair costs. Following this change zerging a boss will still be possible, but our intent is that it won’t be optimal, and players who are seeking to be as efficient as possible will adjust their item hunting routes accordingly."
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Hoop ook dat ze iets meer garantie geven dat het spul is dat nuttig is voor het character waar je op craft. Dat een wizard piece sowieso geen dex en str heeft enzo.Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:41:
Als je veel geld gaat spenderen aan craften, kun je beter wachten op 1.03, want dan wordt het goedkoper!
https://niels.nu
Ach ik heb 400k uitgegeven aan het craften van een +300 life on hit gemRyan1981 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:43:
Helaas zit ik in hell al waar de squares droppen. Heeft voor mij geen nut en een perfect/radiant square (geen idee welke het is, waarschijnlijk de max van Hell met die tombs) kost 20.000!
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Verwijderd
Ja dat verwacht ik ook, maar ik barst van de tomes en gems onder de Radiant squares, dus voor mij simpel even alles daar naartoe maken en dan een trapje hoger gaan makenTsurany schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:40:
[...]
Alleen de lage niveaus zijn aangepast he. Ik denk dat je straks gewoon enorm cheap gems op de auction house kan krijgen, alsnog goedkoper dan de kosten van het zelf maken.
Hehe ik heb ondertussen ook wel rond de 400K in radiant square topaz zitten (wizard intelligence) Wat ik me afvraag he, kun je nou je magic find over de 100% krijgen? En zo ja, krijg je dan altijd magic items?kaluro2 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:45:
[...]
Ach ik heb 400k uitgegeven aan het craften van een +300 life on hit gemde beste die je zonder extern recipe kan craften.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 10-09 08:45
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Nee, als de kans normaal 5% is is die dan 10%Ryan1981 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:47:
[...]
Hehe ik heb ondertussen ook wel rond de 400K in radiant square topaz zitten (wizard intelligence) Wat ik me afvraag he, kun je nou je magic find over de 100% krijgen? En zo ja, krijg je dan altijd magic items?
Mijn GF-setje is +175% (wel leuk, gold drops van 1000+)
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 06-06-2012 16:49 ]
Nee, het is het percentage waarmee de magic find kans verhoogt wordt. 200% MF is 200% meer kans op MF dan voorheen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Precies. Werkte in D2 ook zo.
Verwijderd
Zijn er hier mensen die al echt een fatsoenlijke tank hebben in inferno. Ik zit nu bij belial maar kom er echt niet langs. Ben DH met zo'n 31k dps zonder sharpshooter (59k met). Als er een barb of monk is die zin heeft even te helpen, let me know (Koeitje#992).
Ah ok vond het al zo apart, moet wel zeggen dat mijn wizard op 71% nu regelmatig rares vind
Ik vind het echter nog zeer lastig ze op waarde te beoordelen (buiten de slechte items natuurlijk) en soms zit er een eigenschap tussen waarvan ik denk hee dat heb ik nog nooit eerder gezien, zo heb ik er nu een die vrij vertaald zegt dat hij de duur van een belemmerend effect van de tegenstander verkort met X%. Duurde effe tot ik doorhad wat dit was in de AH
Hmmmm, als je moeite hebt met de laatste phase: Gebruik nether tentacles. Die hit de boss 4-5 keer per shot, ik had hem down halverwege de eerste keer dat hij die mass aoe deed met minder dps als jou!Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:51:
Zijn er hier mensen die al echt een fatsoenlijke tank hebben in inferno. Ik zit nu bij belial maar kom er echt niet langs. Ben DH met zo'n 31k dps zonder sharpshooter (59k met). Als er een barb of monk is die zin heeft even te helpen, let me know (Koeitje#992).
Als een HC speler mijn tip:Blackminister schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:44:
Wel een goed punt van Blizzard om dit aan te pakken, nu stierf ik soms 10 keer na elkaar in Act II, gewoon resurrecten en weer proberen, wat kon mij die 10% durability schelen.... maar nu zal het niet zo evident meer zijn
Grind die Act I gobo's en stack resist, en natuurlijk niet dood gaan
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Kwam er gister trouwens ook achter dat wat iedereen treasure goblin noemt in D3 treasure pygmy heet of zijn er verschillende versies in D3?
Er zijn iets van 3 of 4 verschillende versies.Ryan1981 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:58:
Kwam er gister trouwens ook achter dat wat iedereen treasure goblin noemt in D3 treasure pygmy heet of zijn er verschillende versies in D3?
Ze zien er anders uit en hebben ook andere namen, ik weet niet of er nog meer anders is aan die beesten, ik heb Treasure- Goblin, - Pygmy, - Bandits gezien.Ryan1981 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:58:
Wat zijn een beetje de vereisten als je op nightmare begint? ( het is toch normal > nightmare > hell > inferno ?? )
ben een barb, btw
ik hoor dingen over resist all enz.. maar wtf?
ben een barb, btw
-
seekers!True schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:00:
[...]
Ze zien er anders uit en hebben ook andere namen, ik weet niet of er nog meer anders is aan die beesten, ik heb Treasure- Goblin, - Pygmy, - Bandits gezien.
Als lage level zijnde is craften wel leuk omdat je items kan maken van precies jouw level, itt de items die je vindt, die vaak van veel lager level zijn (dus gemiddeld veel slechter)uqrax schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:37:
Voor de mensen die wel craften ben ik inderdaad benieuwd naar wat. Welke levels, welke items? En heb je er succes mee gehad, of is dit puur voor de lol, niet voor de effectiviteit?
Natuurlijk kan ik theoretisch ook naar de aution house, maar dat beschouw ik als cheaten (Ik weet dat het technisch geen cheaten is, maar het wordt veel te makkelijk en dus voelt het wel zo aan).
Verwijderd
Als je niet al te veel moeite had met het einde van normal, kun je gewoon doorgaan. Op den duur moet je wel wat meer investeren in vitality, maar resistance wordt pas op hell > inferno belangrijk.xheroxkefx schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:01:
Wat zijn een beetje de vereisten als je op nightmare begint? ( het is toch normal > nightmare > hell > inferno ?? )
ben een barb, btwik hoor dingen over resist all enz.. maar wtf?
Beetje fatsoenlijke DPS (had zelf rond de 800 toen ik aan NM begon), dat is het wel. Nightmare is niet zo moeilijk, vooral Act 1 niet.xheroxkefx schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:01:
ben een barb, btwik hoor dingen over resist all enz.. maar wtf?
Danku!Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:03:
[...]
Als je niet al te veel moeite had met het einde van normal, kun je gewoon doorgaan. Op den duur moet je wel wat meer investeren in vitality, maar resistance wordt pas op hell > inferno belangrijk.
-
Ohee dat is interessant want ik had er dus een (waarvan ik helaas de naam niet weet) die in een keer 3 rares dropte. Zouden sommige meer kans op waardevolle items hebben dan andere? Of was ik gewoon een geluksvogel. Moet zeggen dat ik negen van de 10 keer alleen maar blauwe items van die gasten krijg.True schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:00:
[...]
Ze zien er anders uit en hebben ook andere namen, ik weet niet of er nog meer anders is aan die beesten, ik heb Treasure- Goblin, - Pygmy, - Bandits gezien.
Verwijderd
Ik haal de 2de stage net niet. Kan ik vast wel doorheen komen als ik wat verder bikkel, maar heb daar niet zo'n zin in.remsporus schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:54:
[...]
Hmmmm, als je moeite hebt met de laatste phase: Gebruik nether tentacles. Die hit de boss 4-5 keer per shot, ik had hem down halverwege de eerste keer dat hij die mass aoe deed met minder dps als jou!
Nee dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, de hoeveelheid drops hangt af van je magic find wat je met buffs followers en items kan verhogen.Ryan1981 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:12:
[...]
Ohee dat is interessant want ik had er dus een (waarvan ik helaas de naam niet weet) die in een keer 3 rares dropte. Zouden sommige meer kans op waardevolle items hebben dan andere? Of was ik gewoon een geluksvogel. Moet zeggen dat ik negen van de 10 keer alleen maar blauwe items van die gasten krijg.
Misschien dat andere Treasure *** andere reacties hebben op omgeving, lijkt me wel interessant om uit te zoeken
Verwijderd
Holy shit, is de 2handed weapon markt in elkaar gezakt? Je kunt nu voor 100.000 zoveel meer dps halen dan een paar dagen geleden.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2012 17:20 ]
Hmmm, alweer de levertijd verlengd voor Diablo 3
Ik heb al 3 mailtjes gehad, waarvan de laatste melding maakt van 8 juni binnen vanaf de leverancier ... Jammer zo'n slechte beschikbaarheid.
Ik had gehoopt voor het weekend te kunnen spelen >_<
Dat is overal wel het gevalVerwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:20:
Holy shit, is de 2handed weapon markt in elkaar gezakt? Je kunt nu voor 100.000 zoveel meer dps halen dan een paar dagen geleden.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Volgens mij zit er wel verschil in, waarom zouden ze ze anders verschillend noemen?True schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:16:
[...]
Nee dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, de hoeveelheid drops hangt af van je magic find wat je met buffs followers en items kan verhogen.
Misschien dat andere Treasure *** andere reacties hebben op omgeving, lijkt me wel interessant om uit te zoeken
Keek laatst nog een filmpje van iemand die die goblins farmde en er zat mega veel verschil in hoeveelheid drops. Eentje dropte 3 blues, de volgende (andere naam) 2 rares en 5 blues ofzo..
Voor een tientje meer kun je bijna direct spelen als je een key koopt bij BlizzardTheNephilim schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:22:
Hmmm, alweer de levertijd verlengd voor Diablo 3Ik heb al 3 mailtjes gehad, waarvan de laatste melding maakt van 8 juni binnen vanaf de leverancier ... Jammer zo'n slechte beschikbaarheid.
[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 06-06-2012 17:23 ]
Het is en blijft een random factor, ik heb ook wel eens 2 magics gekregen van een goblin en daarna 4 rares, met exact even veel magic find.Bosmonster schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:22:
[...]
Volgens mij zit er wel verschil in, waarom zouden ze ze anders verschillend noemen?
Keek laatst nog een filmpje van iemand die die goblins farmde en er zat mega veel verschil in hoeveelheid drops. Eentje dropte 3 blues, de volgende (andere naam) 2 rares en 5 blues ofzo..
[...]
Voor een tientje meer kun je bijna direct spelen als je een key koopt bij Blizzard
Je kan zonder een grote hoeveelheid test gevallen met exact de zelfde factoren hier geen duidelijke conclusie uit trekken.
[ Voor 8% gewijzigd door True op 06-06-2012 17:26 . Reden: conclusie ]
Ik zit op dit moment ongeveer op 550 resist (met buff), 900 strength en 20K leven, 8K armor en 10K dmg. Is deze verdeling een beetje ok, of ga ik ergens op tekort komen? (ga vanavond beginnen aan A1 Inferno met mijn barb)
[ Voor 5% gewijzigd door M_V op 06-06-2012 17:27 ]
Van mij hoeven ze de jeweler niet verder aan te passen dan het verminderen van de 3 gems naar 2 gems voor het creëren van alle gems tot en met flawless square's.
Het feit dat je niet verder kan vinden dan flawless square's(of misschien een later had ik ergens gelezen, zal wel in Act IV zijn). Zorgt dat het automatisch de markt in stand houdt.
Het feit dat je niet verder kan vinden dan flawless square's(of misschien een later had ik ergens gelezen, zal wel in Act IV zijn). Zorgt dat het automatisch de markt in stand houdt.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Nee dat snap ik, maar waren dat twee dezelfde type goblins dus?True schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:25:
[...]
Het is en blijft een random factor, ik heb ook wel eens 2 magics gekregen van een goblin en daarna 4 rares, met exact even veel magic find.
Je kan zonder een grote hoeveelheid test gevallen met exact de zelfde factoren hier geen duidelijke conclusie uit trekken.
Ja, treasure goblins.Bosmonster schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:29:
[...]
Nee dat snap ik, maar waren dat twee dezelfde type goblins dus?
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
De discussie ging dus over het feit dat er 4 verschillende zijn ofzo
Waren het Treasure Seekers, Treasure Bandits, Treasure Pygmies?
Hmm, dit vond ik op het interwebs:
Ga er eens op lettenThe 4 Different type of Treasure Goblins.
Blue - Black - White - Gold
You can tell which type each are by the bag they carry.
Blue Most amount of Rares.
Black Drops lots of gems. Can drop Rares.
White Mistery Bag. Can drop any items.
Gold Lots of Magic and sometimes Rare.
[ Voor 66% gewijzigd door Bosmonster op 06-06-2012 17:38 ]
Ja dat weet ik, maar als je al binnen 1 goblin veel verschil in drops kan hebben.Bosmonster schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:34:
[...]
Laten we 2 magics een 1 geven op schaal van goede loot(tot 10), en 4 rares een 10.
Dan kan het toch zijn dat je met je Goblin een 1 krijgt gerandomd en met je Pygme een 10.
En daar kun je dus niet uit concluderen dat de naam effect heeft op de drops, ja je kan dat aannemen maar er zit even veel verschil in drops in een soort als ik gezien heb tussen soorten.
Wat ik probeer te zeggen is dat je niet kan zeggen

Dat is zeker wel interresant, om op te letten ja, denk dat ik er serieus maar een notebloc bij pak en het ga notuleren
Volgens mij zag ik vandaag toch echt zo'n goblin met een rode gloed. Kwam helaas niet bijzonders uit.Bosmonster schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:34:
[...]
Waren het Treasure Seekers, Treasure Bandits, Treasure Pygmies?
Hmm, dit vond ik op het interwebs:
[...]
Ga er eens op letten
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Wat True zegt geldt ook nog steeds natuurlijk. Ook een goblin kan troep droppen.uqrax schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:44:
[...]
Volgens mij zag ik vandaag toch echt zo'n goblin met een rode gloed. Kwam helaas niet bijzonders uit.
Nu is het nog wel even de vraag of de kleuren ook gelijk staan aan namen.
Mocht je ook willen gaan turfen
http://pastebin.com/raw.php?i=ELq1YQHD
Is dat de all - resist waar iedereen het over heeft?
-
het gaat eerder over de naam van het itemxheroxkefx schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:04:
[...]
Is dat de all - resist waar iedereen het over heeft?
Kan me zo voorstellen wat je daarop krijgt met SafeSearch uit...
Verwijderd
Net gestorven met mijn lvl 58 HC monk 
Elite pack met horde, arcane en fast.
Kon onmogelijk ontsnappen. Damn you creatures!
requiescat in paceVerwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:26:
Waar ben je gestorven?
Gecondoleerd!Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:26:
Verwijderd
Act II in die sewer voor Belial.
*Edit* Hell ofcourse.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2012 18:32 ]
Ach ja, dat is inderdaad een rot plek, je kan daar alleen maar vooruit en achteruit in zo'n smalle gang
Was zelf in Act III dood gegaan met lvl 60 barb ook door die vreselijke acrane...
Verwijderd
Arcane too strongTrue schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:32:
[...]
Ach ja, dat is inderdaad een rot plek, je kan daar alleen maar vooruit en achteruit in zo'n smalle gang
Was zelf in Act III dood gegaan met lvl 60 barb ook door die vreselijke acrane...
Euh arcane vind ik net 1 van de makkelijkste om te ontwijken
Test voor je ruimtelijk inzicht om de minst damaging weg te zien tussen 8 van die beams door.
jailor/frozen perma stun is hetgeeen ik in HC bang voor ben.
Nightmarisch verdient een speciale vermelding, levensgevaarlijk als je in nog niet verkend gebied rondloopt en aggro trekt van random mob packs
Test voor je ruimtelijk inzicht om de minst damaging weg te zien tussen 8 van die beams door.
Nightmarisch verdient een speciale vermelding, levensgevaarlijk als je in nog niet verkend gebied rondloopt en aggro trekt van random mob packs

[ Voor 40% gewijzigd door -AzErTy- op 06-06-2012 18:39 ]
God does not play dice
Arcane, waller, frozen, molten-AzErTy- schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:36:
Euh arcane vind ik net 1 van de makkelijkste om te ontwijken![]()
GG see you HC
Verwijderd
Arcane is heel makkelijk in grote ruimtes.-AzErTy- schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:36:
Als je in zo'n sewer zit, en er zitten 6-7 arcanes rond je, geen ontkomen aan
En mijn serenity was on cd
Vooral voor melee kan het flink vervelend zijn. Zeker in nauwe ruimtes of wanneer je geblokkeerd wordt door mobs, of waller, jailer, frozen.-AzErTy- schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:36:
Toch raar dat mensen kritiek geven op je standpunt en blijkt het opeens waar te zijn (in de zin van dat Blizzard het ook vindt) en opeens niemand meer reageert 
Snap niet als je een mening geeft dat je dan meteen wordt bestempeld als "dat je iets te snel wilt"
Snap niet als je een mening geeft dat je dan meteen wordt bestempeld als "dat je iets te snel wilt"
Jailer of vortex, ook zo fijn icm met arcaneuqrax schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:39:
[...]
Vooral voor melee kan het flink vervelend zijn. Zeker in nauwe ruimtes of wanneer je geblokkeerd wordt door mobs, of waller, failer, frozen.
Holy *#&*%
Was op de AH aan het zoeken voor een Bow met -level req. Had mn max price op 100.000 gezet. Elke bow had ongeveer 300-400 DPS.. en kwa stats redelijk.
Zie ik ineens een 801 DPS bow met -14 level requirements en best goede stats voor slechts 10.000 (was er net een seconde of wat op).
Meteen kopen die hap
die kan ik zo voor 3 ton doorverkopen als ik er klaar mee ben
Was op de AH aan het zoeken voor een Bow met -level req. Had mn max price op 100.000 gezet. Elke bow had ongeveer 300-400 DPS.. en kwa stats redelijk.
Zie ik ineens een 801 DPS bow met -14 level requirements en best goede stats voor slechts 10.000 (was er net een seconde of wat op).
Meteen kopen die hap
Life goes on!
Voor m'n wizard heb ik nu zelfs geen Diamond Skin meer, enkel nog teleport+decoys + de passive dat als ik X% dmg krijg dat de cooldown direct voorbij is.
Dit ivm Jailer, vortex en wallers.
Dit ivm Jailer, vortex en wallers.
Dat is wel heel makkelijk gezegd.Mistymo schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:41:
Toch raar dat mensen kritiek geven op je standpunt en blijkt het opeens waar te zijn (in de zin van dat Blizzard het ook vindt) en opeens niemand meer reageert
Sorry, dat ik niet reageerde is meer dat je na 5'en naar huis rijd, eten kookt etc.
Als ik het me goed herinner zij jij dat het onmogelijk was om met drops uit act 1 act 2 te doen, dat is nog steeds niet waar. Dat ze nu mensen tegemoet komen die vinden dat het te lang duurt om goede gear te grinden door een kleine kans te geven dat er extra hoog level loot dropt, betekend niet dat blizzard vind dat het onmogelijk is zoals jij zegt.
Inferno hoort heel moeilijk te zijn, maar jij wilt het liefst 5 keer door act 1 heen lopen en al klaar zijn voor act 2, ik zie liever dat het wat langer duurt. Verhoogt voor mij het speelplezier: ik vind een challenge leuk en het is leuker als je eindelijk een beter stuk gear vind.
Hmmm nee ik heb gezegd dat het gat tussen act1 en act2/3/4 te groot scaled en dat de gear die je in act1 kan krijgen niet mee scaled met de difficulty in de volgende acts. Ik heb nooit gezegd dat ik in 5x act1 doorlopen naar act2 / 3/ 4/ wil. Het enige wat ik wil is dat er items droppen die of mee scalen voor de volgende act of dat de acts scalen naar de loot die wel dropt. Blijkbaar is Blizz het daarmee eens. Kan toch niet zo zijn dat wij afhankelijk zijn van spelers die wel in act4 zitten te farmen om op AH items van ze te moeten kopen om uberhaupt progressie te kunnen voeren?remsporus schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:55:
[...]
Dat is wel heel makkelijk gezegd.
Sorry, dat ik niet reageerde is meer dat je na 5'en naar huis rijd, eten kookt etc.
Als ik het me goed herinner zij jij dat het onmogelijk was om met drops uit act 1 act 2 te doen, dat is nog steeds niet waar. Dat ze nu mensen tegemoet komen die vinden dat het te lang duurt om goede gear te grinden door een kleine kans te geven dat er extra hoog level loot dropt, betekend niet dat blizzard vind dat het onmogelijk is zoals jij zegt.
Inferno hoort heel moeilijk te zijn, maar jij wilt het liefst 5 keer door act 1 heen lopen en al klaar zijn voor act 2, ik zie liever dat het wat langer duurt. Verhoogt voor mij het speelplezier: ik vind een challenge leuk en het is leuker als je eindelijk een beter stuk gear vind.
Ben wel eens benieuwd wie INFERNO doorloopt zonder ook maar gebruik gemaakt te hebben van de AH en dan heb ik het over mensen die verder zijn dan act1/2. met andere woorden wie zit in act3 of 4 met zijn eigen gevonden spullen? Ik denk namelijk niemand, en als we dan toch de moraalridder willen uithangen dan zou iedereen toch gewoon act1 inferno farmen tot je verder kan? Maar niemand die dat doet, kan vanwege de drops in act 1 en de scaling van de diffuculty daarna. Blizz heeft nu blijkbaar goed nagedacht hierover en wil dit gaan veranderen.
Hmm, kripp is een bekende barbarian die nu hardcore speelt en net belial heeft gedowned. Ik weet vrij zeker dat er op hardcore nog niemand aan het farmen is in A3/A4.Mistymo schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:02:
[...]
Hmmm nee ik heb gezegd dat het gat tussen act1 en act2/3/4 te groot scaled en dat de gear die je in act1 kan krijgen niet mee scaled met de difficulty in de volgende acts. Ik heb nooit gezegd dat ik in 5x act1 doorlopen naar act2 / 3/ 4/ wil. Het enige wat ik wil is dat er items droppen die of mee scalen voor de volgende act of dat de acts scalen naar de loot die wel dropt. Blijkbaar is Blizz het daarmee eens. Kan toch niet zo zijn dat wij afhankelijk zijn van spelers die wel in act4 zitten te farmen om op AH items van ze te moeten kopen om uberhaupt progressie te kunnen voeren?
Ben wel eens benieuwd wie INFERNO doorloopt zonder ook maar gebruik gemaakt te hebben van de AH en dan heb ik het over mensen die verder zijn dan act1/2. met andere woorden wie zit in act3 of 4 met zijn eigen gevonden spullen? Ik denk namelijk niemand, en als we dan toch de moraalridder willen uithangen dan zou iedereen toch gewoon act1 inferno farmen tot je verder kan? Maar niemand die dat doet, kan vanwege de drops in act 1 en de scaling van de diffuculty daarna. Blizz heeft nu blijkbaar goed nagedacht hierover en wil dit gaan veranderen.
Om jou even te quoten:
Het vetgedrukte gedeelte is waar ik het dus niet mee eens ben. Het schuine gedeelte geef ik je helemaal gelijk in!Mistymo schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:50:
[...]
denk dat ik de jeugd niet meer vertegenwoordigen weet haast wel zeker dat de "eerste" nog gebruik hebben gemaakt van exploits en daarmee genoeg cash hebben kunnen ophalen. Feit blijft dat de scaling van act naar act niet in verhouding staat tot de items die er droppen, dus je kan farmen in act 1 tot je een ons weegt maar je zal er geen gear van krijgen die je door act2 heen helpt. Je zult dus de AH moeten gebruiken (dat doet volgens mij ook iedereen die in inferno is) en die items kosten kapitalen en zijn dus practisch onbereikbaar (tenzij je gold koopt). Probeer alleen te zeggen dat het leuker was geweest als je bijv eindbaas in act1 molt met 5 stacks dat je dan in spanning bent of er een upgrade is. Nu weet je eigelijk al dat er nooit een upgrade dropt.
Zeg eens eerlijk, is er iemand die in act3/act4 zit inferno, die dat alleen maar heeft kunnen doen door op AH zijn gear te kopen.
Lol me wizard is level 23 en heeft 560 dps en 3,5k HP whahaha insane voor normal
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Naja misschien zie ik het allemaal te zwart/witremsporus schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:08:
[...]
Hmm, kripp is een bekende barbarian die nu hardcore speelt en net belial heeft gedowned. Ik weet vrij zeker dat er op hardcore nog niemand aan het farmen is in A3/A4.
Om jou even te quoten:
[...]
Het vetgedrukte gedeelte is waar ik het dus niet mee eens ben. Het schuine gedeelte geef ik je helemaal gelijk in!
Kripp heeft eerst wel met een heel team een kleine week lang non-stop die goblin zitten farmen op act 2.remsporus schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:08:
[...]
Hmm, kripp is een bekende barbarian die nu hardcore speelt en net belial heeft gedowned. Ik weet vrij zeker dat er op hardcore nog niemand aan het farmen is in A3/A4.
Dus het punt dat act 1 Inferno drops niet goed voorbereiden op Act 2 staat nog steeds.
God does not play dice
Wacht nou even, hoe komt hij bij die goblin dan?-AzErTy- schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:14:
[...]
Kripp heeft eerst wel met een heel team een kleine week lang non-stop die goblin zitten farmen op act 2.
Dus het punt dat act 1 Inferno drops niet goed voorbereiden op Act 2 staat nog steeds.
Hij heeft een week gefarmed. En niet in Act I, maar goblins (de goblin in Act I cellar) om gear te verzamelen. Ik denk niet dat dat ook het idee was van Blizzardremsporus schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:08:
[...]
Hoooolyshit ik denk ik ga uit nostalgische overwegingen weer eens een franchise van "vroegah" spelen en koop weer eens een spel..
De hele tijd verbinding verliezen met blizzard.. OK ik zit op een iets onstabiele wifi, maar toch, dan kom je er achter hoe irri dit "always online" is..
En nu zegt ie ingame dat er een patch is, exit hij het spel en dan zegt de launcher niks over een patch.. (game is up to date ? ) grmbl..
Ik begrijp waarom ze dit zo doen maar het voelt niet echt meer als "jouw" spel, compleet in de handen van ome blizzard..
Verder wel vet spel hoor...
De hele tijd verbinding verliezen met blizzard.. OK ik zit op een iets onstabiele wifi, maar toch, dan kom je er achter hoe irri dit "always online" is..
En nu zegt ie ingame dat er een patch is, exit hij het spel en dan zegt de launcher niks over een patch.. (game is up to date ? ) grmbl..
Ik begrijp waarom ze dit zo doen maar het voelt niet echt meer als "jouw" spel, compleet in de handen van ome blizzard..
Verder wel vet spel hoor...
[ Voor 13% gewijzigd door maratropa op 06-06-2012 19:21 ]
Ik zit niet echt 24u zijn stream te bekijken maar er zijn op HC ook wel enkele hele lame (in mijn ogen) exploits.remsporus schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:15:
[...]
Wacht nou even, hoe komt hij bij die goblin dan?
Vb hiervan waar zowel Kripp als Kungen al gebruik van gemaakt hebben is de pauzeren als je ziet dat je het niet gaat halen en dan snel inloggen op een andere pc op je bnet account. Hierdoor wordt je automatisch gekicked uit game en vermijd je certain death

De lower difficulty->public->leave->inferno trick werkt trouwens ook op HC...
God does not play dice
Deze werkt niet meer sinds dinsdag (geloof ik). Ik heb het gisteren nog geprobeerd, maar het werkte niet.-AzErTy- schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:21:
[...]
De lower difficulty->public->leave->inferno trick werkt trouwens ook op HC...
OK mensen, ik heb advies nodig. Zojuist mijn eerste oranje item gevonden na zo'n 130 uur spelen. Kwam van een treasure goblin in act 2 inferno. Ik heb hem nog niet ge-ID'd. Omdat Blizzard heeft aangegeven legendaries straks te buffen (maar expliciet niet reeds gevonden legendaries) geven sommige mensen het advies om te wachten met identificeren tot de patch uit is. Zou dit helpen?
Het zijn trouwens bracers met 152 armor, geen idee wat did zal worden maar het level zou 50+ moeten zijn.
Het zijn trouwens bracers met 152 armor, geen idee wat did zal worden maar het level zou 50+ moeten zijn.
Zekerheid boven alles. Wacht er dan maar ff mee ook al heeft het geen invloed.uqrax schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:31:
OK mensen, ik heb advies nodig. Zojuist mijn eerste oranje item gevonden na zo'n 130 uur spelen. Kwam van een treasure goblin in act 2 inferno. Ik heb hem nog niet ge-ID'd. Omdat Blizzard heeft aangegeven legendaries straks te buffen (maar expliciet niet reeds gevonden legendaries) geven sommige mensen het advies om te wachten met identificeren tot de patch uit is. Zou dit helpen?
Ik kom de game niet meer in. Elke keer staat er "New patch available. Game will restart and apply patch etc etc.." en na het afsluiten zegtie "Diablo 3 is already running" en dat ritsje kan de hele tijd door..
Life goes on!
Vermoedelijk deze:uqrax schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:31:
http://us.battle.net/d3/en/item/strongarm-bracers
of deze:
http://us.battle.net/d3/en/item/promise-of-glory
God does not play dice
Zo, Diablo op Hell verslagen.
Met vijf Nephalem stacks dus kreeg er nog wat leuke loot bij.
Op naar Inferno! Nu begint het spel dus echt.
Ik hoop dat ik Act 1 een beetje doorkom met m'n DH (16k HP en 40k DPS). Nagenoeg geen resistance dus ben benieuwd.
Ik hoop dat ik Act 1 een beetje doorkom met m'n DH (16k HP en 40k DPS). Nagenoeg geen resistance dus ben benieuwd.
iemand een idee wat de kortste route naar Izual is? probeer de plans te farmen
This is the Way.
Die truc werkt wel, net gedaan om een de Plans for Infernal Herding Staff te krijgen, nu nog die 1e6 gld bij elkaar sprokkelen... Iemand al inferno pony level geprobeerd eigenlijk?Jerry schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:27:
[...]
Deze werkt niet meer sinds dinsdag (geloof ik). Ik heb het gisteren nog geprobeerd, maar het werkte niet.
P.S. voor mensen die Hells staff willen hebben maar nog maar net in Hell act Izitten, werkt die truc ook natuurlijk
Ben zelf een DH heb ook 41k dps, maar wel 36k hp en beetje res. gemiddeld 300 denk ik.superbassie schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:35:
Zo, Diablo op Hell verslagen.Met vijf Nephalem stacks dus kreeg er nog wat leuke loot bij.
Ik denk dat je aardig vaak ge-one-hit gaat worden met maar 16k hp:P
Aan de ene kant, klopt, als ik een tijdje wacht bestaat er een kans dat ik een beter item heb. Maar: Zo goed is mijn gear nu ook niet, dus een leuk item of iets dat nu voor veel goud te verkopen is, zou zelfs beter kunnen zijn.Cypr schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:33:
[...]
Zekerheid boven alles. Wacht er dan maar ff mee ook al heeft het geen invloed.
(...)
Bedankt! Die Promise of Glory ziet er wel interessant uit met MF en GF. Voor het serieuze werk zal mijn monk waarschijnlijk resist all missen die waarschijnlijk ontbreekt op Strongarm. Ik ga eens even het AH op om te zien voor hoeveel die erop staan.-AzErTy- schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:35:
[...]
Vermoedelijk deze:
http://us.battle.net/d3/en/item/strongarm-bracers
of deze:
http://us.battle.net/d3/en/item/promise-of-glory
Ik dacht ff lekker te gaan gamen "Patch required... game is up to date" in een loop... zucht.
Verwijderd
Gezien de vele problemen steeds met inloggen, en andere errors heb ik enkele dagen geleden een refund gevraagd (had online gekocht). Tot mijn verbazing hebben ze daar (ok, antwoorden duurde 4 dagen) zonder morren gehoor aan gegeven! Valt me weer mee.
Met de vertraging in het antwoorden van de ticket, en eigenlijk de verwachting afgewezen te worden, zo nu en dan toch gespeeld - en eigenlijk het hele basisverhaal uitgespeeld. Maar ja, dan moeten ze die tickets maar wat sneller behandelen...I have now requested a refund for the game as you requested. Please be advised it can take up to 7 working days before this is fully returned to the account.
As such we are disabled your access to the game.
Dus met andere woorden, je bent "Nu al" klaar met de game?Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:42:
Gezien de vele problemen steeds met inloggen, en andere errors heb ik enkele dagen geleden een refund gevraagd (had online gekocht). Tot mijn verbazing hebben ze daar (ok, antwoorden duurde 4 dagen) zonder morren gehoor aan gegeven! Valt me weer mee.
[...]
Met de vertraging in het antwoorden van de ticket, en eigenlijk de verwachting afgewezen te worden, zo nu en dan toch gespeeld - en eigenlijk het hele basisverhaal uitgespeeld. Maar ja, dan moeten ze die tickets maar wat sneller behandelen...

Ach, heeft hij toch mooi hetzelfde betaald voor een starter edition die wél tot level 60 gaat, als voor de normale guest pass;)Icepegel schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:44:
[...]
Dus met andere woorden, je bent "Nu al" klaar met de game?
Verwijderd
Ik ben redelijk ver gekomen zonder AH. Had begin A2 een manticore gevonden, maar die nu voor 20k geupgrade naar een 1000dps boog.Mistymo schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:02:
[...]
Hmmm nee ik heb gezegd dat het gat tussen act1 en act2/3/4 te groot scaled en dat de gear die je in act1 kan krijgen niet mee scaled met de difficulty in de volgende acts. Ik heb nooit gezegd dat ik in 5x act1 doorlopen naar act2 / 3/ 4/ wil. Het enige wat ik wil is dat er items droppen die of mee scalen voor de volgende act of dat de acts scalen naar de loot die wel dropt. Blijkbaar is Blizz het daarmee eens. Kan toch niet zo zijn dat wij afhankelijk zijn van spelers die wel in act4 zitten te farmen om op AH items van ze te moeten kopen om uberhaupt progressie te kunnen voeren?
Heerlijk eindelijk de 300% GF doorbroken.
Krijg nu zo'n 550 k per uur inclusief sell blues en repairs.
Nu voor een GF + MF in 1 set gaan sparen man o man wat gaat dat duur worden.
Krijg nu zo'n 550 k per uur inclusief sell blues en repairs.
Nu voor een GF + MF in 1 set gaan sparen man o man wat gaat dat duur worden.
Verwijderd
Ja... Ik ben een casual gamer en vind het leuk af en toe even wat te doen. Dan verwacht ik dat het zonder gedoe werkt, en zo niet, dan zoek ik wat anders... Verhaallijn was leuk hoor, maar dan hetzelfde weer doen op zwaardere settings, en uiteindelijk gear gaan bouwen @60, is niet voor mij. Dat kan in Wow ook; het onderscheidende was de verhaallijn. Daar had ik ook best voor willen betalen als het allemaal gewoon normaal gewerkt had. Maar goed, ik vond het relevant om te melden dat het blijkbaar mogelijk is een refund te krijgen als je de problemen echt niet ziet zitten kort na aanschaf (heb koop op afstand aangehaald). That's all.Icepegel schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:44:
[...]
Dus met andere woorden, je bent "Nu al" klaar met de game?
Toch nog even een vraagje over een item. Vond deze en had ze bijna zo verkocht aan de vendor, maar leek me wel een aardige combinatie voor een warrior. Even AH gekeken... maar zijn ze echt zo goed? 500k-1000k zonder de mf, dus met dat erbij 1m+ oid? Verbaasde me. Of is dat weer typisch AH onzin vol met items die nooit verkocht worden? Ik ken geen warriors, dus geen idee....

Nu heb ik me nog niet zo verdiept in level 60 items die hoogstwaarschijnlijk uit inferno komen maar omg wat een mooie statsZoijar schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:00:
Toch nog even een vraagje over een item. Vond deze en had ze bijna zo verkocht aan de vendor, maar leek me wel een aardige combinatie voor een warrior. Even AH gekeken... maar zijn ze echt zo goed? 500k-1000k zonder de mf, dus met dat erbij 1m+ oid? Verbaasde me. Of is dat weer typisch AH onzin vol met items die nooit verkocht worden? Ik ken geen warriors, dus geen idee....
[afbeelding]
Ik raad je aan dat je in de AH zoekt op vergelijkbare items met ongeveer dezelfde stats en dan een gemiddelde neemt.frye schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:01:
[afbeelding]
Hoeveel gold zou ik dit op auction house zetten?
Kom net thuis en neem even een kijkje in mijn AH, heb toch effe een item verkocht voor 212.000 gold! (Helaas kan ik de stats van het ding niet meer zien. Van nu af aan, elk item dat ik verkoop neem ik een screenshot!.) Het item heette manacing lance en is een rare van rond level 52 zou ik zo gokken.
Die combo is epic.... begin hoog, verkoopt ie niet kan je hem alsnog verkopen.Zoijar schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:00:
[afbeelding]
Nou duidelijk verhaal toch? Vroeg me al af waarom je er zo snel zat van wasVerwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:56:
[...]
Ja... Ik ben een casual gamer en vind het leuk af en toe even wat te doen. Dan verwacht ik dat het zonder gedoe werkt, en zo niet, dan zoek ik wat anders... Verhaallijn was leuk hoor, maar dan hetzelfde weer doen op zwaardere settings, en uiteindelijk gear gaan bouwen @60, is niet voor mij. Dat kan in Wow ook; het onderscheidende was de verhaallijn. Daar had ik ook best voor willen betalen als het allemaal gewoon normaal gewerkt had. Maar goed, ik vond het relevant om te melden dat het blijkbaar mogelijk is een refund te krijgen als je de problemen echt niet ziet zitten kort na aanschaf (heb koop op afstand aangehaald). That's all.
Volgens mij had ik gister een bug op nightmare mode.
Er kwam een groepje blauwe trolls? met die axes. Hun ability was van poison damage. Dus ik flink choppe en me ancients erop los gelaten zie ik dat health balkje ook omlaag gaan, echter wanneer ze bijna neerwaren kregen ze op de een of andere manier weer full health.
Een uur lang liggen klote maar kreeg ze met geen mogelijkheid neer. Toen maar weg gerend en ze laten gaan, is dit normaal op nightmare mode of echt een bug?
Er kwam een groepje blauwe trolls? met die axes. Hun ability was van poison damage. Dus ik flink choppe en me ancients erop los gelaten zie ik dat health balkje ook omlaag gaan, echter wanneer ze bijna neerwaren kregen ze op de een of andere manier weer full health.
Een uur lang liggen klote maar kreeg ze met geen mogelijkheid neer. Toen maar weg gerend en ze laten gaan, is dit normaal op nightmare mode of echt een bug?
Ach of je nou 10k of 50k HP hebt, volgens mij ben je altijd direct dood als je geraakt wordt.Julio-K schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:40:
[...]
Ben zelf een DH heb ook 41k dps, maar wel 36k hp en beetje res. gemiddeld 300 denk ik.
Ik denk dat je aardig vaak ge-one-hit gaat worden met maar 16k hp:P
Vampiric + Health Link zou dat soort ellende op kunnen leveren jaluxzenburcht schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:28:
Volgens mij had ik gister een bug op nightmare mode.
Same here...een fatsoenlijke oplossing is er niet voor, zie ik.Jay-v schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:42:
Ik dacht ff lekker te gaan gamen "Patch required... game is up to date" in een loop... zucht.
Heb de "language-change" truc (naar German en terug) al gedaan...werkte bij de vorige loop (afgelopen week) wel maar nu niet...bummer
DUGG
Ik geef je er persoonlijk 5M voor (serieus bod), of ruilen voor een +int AV. Mensen die denken dat het minder waard is snappen inferno nog nietTharulerz schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:43:
Ik heb een uurtje geleden deze gevonden:
[afbeelding]
Is bijna 10M waard, weet nog niet zo goed wat ik ermee ga doen... (de random property vitality is niet slecht, maar +dex had nog leuker geweest)
WEBN & chill (@IBKR)
Ik ben net 57 maar heb amper 10k hp en 10k dps, wordt je bij 60 wreed geboost of wat?Julio-K schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:40:
[...]
Ben zelf een DH heb ook 41k dps, maar wel 36k hp en beetje res. gemiddeld 300 denk ik.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Verwijderd
Okay, ik heb dus net de design preview bekeken van Patch 1.0.3. Link!
Ik vraag me nu af of Inferno niet te makkelijk wordt.
Ten eerste lijkt het er op dat je meer items gaat vinden van Elites e.d. maar minder van eindbazen.
Daarnaast wordt Act 2, 3 en 4 makkelijker in inferno.
En je vindt ook nog eens betere items. Je kan dus straks 1k dps items vinden in act 1? Wtf?
Verder wordt wel de repair kosten verhoogd, met zo'n 400%. Lijkt me redelijk. repairi kosten zijn echt niks op dit moment.
We zullen het wel zien.
Ik vraag me nu af of Inferno niet te makkelijk wordt.
Ten eerste lijkt het er op dat je meer items gaat vinden van Elites e.d. maar minder van eindbazen.
Daarnaast wordt Act 2, 3 en 4 makkelijker in inferno.
En je vindt ook nog eens betere items. Je kan dus straks 1k dps items vinden in act 1? Wtf?
Verder wordt wel de repair kosten verhoogd, met zo'n 400%. Lijkt me redelijk. repairi kosten zijn echt niks op dit moment.
We zullen het wel zien.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging