Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 21:13
nieuwe gold farm strategie hier gestreamed.!

http://www.twitch.tv/nl_kripp 13.000.000 gold al

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oggy schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:05:
nieuwe gold farm strategie hier gestreamed.!

http://www.twitch.tv/nl_kripp 13.000.000 gold al
en dan wordt het geblocked :( Wat doet ie precies ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
een speler maakt game, gaat naar naar act 4, diablo waypoint. Verlaagt de questmob tot 5-10% hp, iedereen joint met magic find % gear aan (rond de 200 a 230% magic find) Killen de questmob, 2-4 bluis soms een rare en soms legendary.

Deze mob kan de beste items droppen omdat het act IV inferno is. Dat gooien ze dan op de AH.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Dat hele magic find systeem werkt nog niet echt lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oggy schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:08:
een speler maakt game, gaat naar naar act 4, diablo waypoint. Verlaagt de questmob tot 5-10% hp, iedereen joint met magic find % gear aan (rond de 200 a 230% magic find) Killen de questmob, 2-4 bluis soms een rare en soms legendary.

Deze mob kan de beste items droppen omdat het act IV inferno is. Dat gooien ze dan op de AH.
mob: Diablo zelf ? of de baas ervoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:05:
[...]

en dan wordt het geblocked :( Wat doet ie precies ? :D
1 Boss farmen, en drops sellen....

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 11:36
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:13:
[...]

mob: Diablo zelf ? of de baas ervoor ?
denk ervoor, je kan namelijk niet joinen als je al bij diablo zit.

sowieso als je voor de 2e x een boss doet dropt die echt crap, kan je beter op zoek naar elite mobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Denniz0229 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:14:
[...]

sowieso als je voor de 2e x een boss doet dropt die echt crap, kan je beter op zoek naar elite mobs
of gewoon iemand joinen die die Q nog niet heeft gedaan (boosten naar inferno)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Oggy schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:08:

Niets mis mee toch? Ik heb zelf 2 legendary's gevonden en 3 gekocht ^^

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:07

Rem

Denniz0229 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:14:
[...]

Als je hem heel snel neer kan krijgen met 200%+ magic find droppen zelfs de bosses nog wel wat leuks hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

een of andere werkeloze die de hele dag niets anders doet, tja goed bezig hoor....

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

simons schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:17:
een of andere werkeloze die de hele dag niets anders doet, tja goed bezig hoor....
Mwoah, wat doet een 100k gold? €5? (<- ik had zoiets gelezen, weet niet of dit klopt!)
Ik denk dat je zo rond de 500k-1000k kan maken als je efficient dit doet. dat is tussen de €25 en €50 p.u. for playing a game!

Daar gaat nog wel 'blizzardtax' tegenaan, maar dan nog. Stuk meer als wat ze betalen in de albert heijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 18:24

heuveltje

KoelkastFilosoof

Van wat ik begreep heeft ie van gamen zijn werk gemaakt, klinkt nog niet zo slecht :)
remsporus schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:19:
[...]

Mwoah, wat doet een 100k gold? €5? (<- ik had zoiets gelezen, weet niet of dit klopt!)
Ik denk dat je zo rond de 500k-1000k kan maken als je efficient dit doet. dat is tussen de €25 en €50 p.u. for playing a game!

Daar gaat nog wel 'blizzardtax' tegenaan, maar dan nog. Stuk meer als wat ze betalen in de albert heijn!
Een snelle google vertelt mij dat 100k voor zo'n 6 dollar gaat atm, en das verkoop prijs dus "inkoop" zal wel VEEL lager zijn.
Dus dat zet nog geen zoden aan de dijk

Die ads doen veel meer gok ik :)

[ Voor 53% gewijzigd door heuveltje op 21-05-2012 12:23 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

heuveltje schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:20:
[...]

Van wat ik begreep heeft ie van gamen zijn werk gemaakt, klinkt nog niet zo slecht :)
Én met mijn vorige berekening had ik de ad revenue van zijn stream trouwens niet eens meegerekend! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duarf
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 21:56

duarf

-Kuffy-

er zijn ook mensen die afwisselend 6 weken werken in het buitenland , 6 weken vrij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:52
Erhm? Als die nu slim doet en gebruik maakt van alle 'bugs' en 'flaws'... Binennkort gaat de echte AH open, en hij is dan een van de weinige die high level gear in de aanbieding heeft. Vooral omdat Blizzard achter deze tactiek komt en het z.s.m. zal nerfen.

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

Dan is het nog steeds niet echt een prestatie als je naast prive ook nog doordeweeks 40 uur kunt gamen als werk :P

Vind de verhouding ook wat scheef, hij schilderd zichzelf af als goeie gamer. Maar waar het op neer komt is dat ie verder niets anders doet en dus veel tijd heeft om 'goed' te worden.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:16
Ik ben nu level 9 en bij de skeleton king aanbeland maar krijg hem met geen mogelijk dood.Steeds tot max de helft ofzo

Tips? Ik ben Demon Hunter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Gewon dom dat die het streamt, Blizzard gaat de drops wel nerfen van die mob denk ik
Net zoals dat kistje in Act 2, die is ook generfed

[ Voor 23% gewijzigd door Cthulhu op 21-05-2012 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

remsporus schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:19:
[...]

Die prijzen blijven dus nooit op dit niveau. Er zijn zat mensen die voor €5 euro per uur goud willen farmen. Het is natuurlijk idioot te denken dat farmen 25 euro per uur op gaat leveren. Er duiken dan veel te veel mensen op met als gevolg dat er een overschot van goud op de markt komt en de prijs dus zal dalen. Er komt vanzelf een evenwicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:42
wimpie007 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:24:
Ik ben nu level 9 en bij de skeleton king aanbeland maar krijg hem met geen mogelijk dood.Steeds tot max de helft ofzo

Probeer tijdens de fight je niet te richten op de extra vijanden die de skeleton king spawnt. Leg een trap neer of slow die extra vijanden en blijf hakken op de Skeleton King.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grinden tot 10.
Welke abilities heb je ? :)

Hoe ik het deed:
-> trap -> dps dps dps -> lopen -> trap op jezelf leggen (wegens de TP van skeleton king) -> loop -> herhaal van in begin
Demon hunter is kite fest... vind hem pas echt tot zen recht komen op lvl30 waar je dps echt ziek omhoog gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zorg voor een goed wapen, desnoods even in de Auction House kijken.. En focus op +dex/+vit gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
als je rekensom houd van 100k = 5$ dan heeft hij in één dag toch redelijk verdiend.
13.000k 130x5$ = 650$ in een dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 20-09 22:43

Mocht je op normal spelen:

Je DPS (damage per second) omhoog krijgen richting de 80 DPS en je HP omhoog krijgen richting de 800+. Dan wordt het een eitje. Moet je mogelijk wel lvl 11 worden om deze stats te kunnen krijgen. Dat zijn maar 2 lvltjes te gaan. Vergeet geen ringen en een amulet te dragen die je DPS en eventueel VIT omhoog gooien :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:32
Pff dat gaat wel erg makkelijk zo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

[...]
Ik heb even naar die stream gekeken, maar als dat je werk is?? Denk dat de meeste zich nog gelukkiger zullen voelen in de Goelag kampementen....

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 20:33

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Cthulhu schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:26:
Gewon dom dat die het streamt, Blizzard gaat de drops wel nerfen van die mob denk ik
Neuh denk het niet als ik eerlijk ben want dit is gewoon een tactic die al jaren werkt en dat noemen ze gewoon farmen, in WoW doe je precies hetzelf gewoon wachten tot de respawns erzijn en go go go.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duarf
  • Laatst online: 19-09 21:56

duarf

-Kuffy-

simons schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:30:
[...]

Ik heb even naar die stream gekeken, maar als dat je werk is?? Denk dat de meeste zich nog gelukkiger zullen voelen in de Goelag kampementen....
waar is die stream?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 15:42
ShadowBumble schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:30:
[...]

Neuh denk het niet als ik eerlijk ben want dit is gewoon een tactic die al jaren werkt en dat noemen ze gewoon farmen, in WoW doe je precies hetzelf gewoon wachten tot de respawns erzijn en go go go.
Maar in WoW monitort Blizzard ook constant droprates van eindbazen e.d. Hier worden ook veranderingen in aangebracht als de droprate voor een bepaald item te hoog/te laag is. Kan me best voorstellen dat Blizzard ook aanpassingen zal doen in DIII bij bepaalde bazen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Blackminister schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:48:
[...]

hm, ik gebruik als partner de boogschutter. Misschien toch maar eens overgaan naar die enchantress, die 15% armor is best interessant voor m'n monk! _/-\o_
Bedankt om je build te sharen. Ik zit nu op 26K HP, maar slechts 1.7K DPS, eens kijken of ik m'n build licht kan aanpassen om in hell te beginnen, deze avond. Gisteren Diablo gekilled, echt te gemakkelijk als je goede gear hebt (en genoeg hitpoints) ;)

Ik zie veel Monk-builds met Fists Of Thunder, ik gebruik tot nu toe altijd Way Of Hundred fists, net omwille van de attack speed. Speelt voor mij ook het aangenaamst... rest slaat zo traag dan ;)
Welke build gebruik je zelf dan? Wel benieuwd naar :) En de rede voor fists of thunder is dat dit de snelste spirit generator is. Way of a 100 fists heeft wel veel hits in het 2de gedeelte van de combo, maar dit telt als 1 attack en dus maar 1 keer 6 spirit. FoT heeft gewoon heel simpel 3 snelle hits, is een snelle 18 spirit :) En met air ally die 2% kans heeft om me 100 spirit te geven kan ik me mantra blijven spammen :) Ik ben wel recent geswitched naar die 100% armor passive, hiervoor had ik de mantra passive (7min langer en 2 spirit per sec). En dat is wel wennen, geen passive regen meer. Het word op lvl 60 gewoon zoeken naar een spirit stone en fist weapons met + spirit regen er op. En attack speed, en life steal en asap mijn paarse gems upgraden naar meer life on hit :)

Ik ben wel benieuwd naar de laatste rune voor Wo100F. Die zal echt heel sterk zijn denk ik.

Ook ben ik op zoek naar een lvl 50+ dex/vit shield met 60-80 dex en vit. Ik heb van veel mensen gehoord dat ze meer damage doen met een 1h en een shield dan met 2 1handers. En de added bonus van block maakt group play als tank makkelijker.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

ShadowBumble schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:30:
[...]

Ze wilden runs als meph en baal voorkomen, werkt prima als je die stream bekijkt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Cthulhu schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:33:
[...]

Ze wilden runs als meph en baal voorkomen, werkt prima als je die stream bekijkt :')
Sja boss runs zijn ook niet lucratief maar elite/rare farming weer wel :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Cthulhu schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:26:
Die mob heeft geen bijzondere droprate ofzo, alleen is hij snel toegankelijk
Dus als die generds word, dan pak je toch gewoon de volgende mob ?

Denk eerder dat ze dan eerder de MF berekening gaan doen verdeeld over het %dmg dat die speler heeft gedaan ofzo.......

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top prio voor Blizzard is momenteel de server stabiliteit in EU... Gisteren uit verveling op US begonnen.

De balance van de champions vind ik belangrijker dan kistjes nerfen ... Monk is al generfed ( Thanks Athene ..... )
Wizard zijn DPS mogen ze van mijn part ook wel terugschroeven... Dingen zijn way to easy als wizard als je een geared templar meeneemt..

Laat mensen maar farmen... wat boeit het ? het kost door de 3mil om 1 radiant start te maken (laat dan nog de kosten voor te levellen & de farm weg voor de tomes enzo :) )

Game is net uit (nog geen week) give it time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

heuveltje schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:35:
[...]

Die mob heeft geen bijzondere droprate ofzo, alleen is hij snel toegankelijk
Dus als die generds word, dan pak je toch gewoon de volgende mob ?

Denk eerder dat ze dan eerder de MF berekening gaan doen verdeeld over het %dmg dat die speler heeft gedaan ofzo.......
Is wel een act 4 Inferno mob, dus denk wel dat die alles kan droppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Laatst online: 12:52
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:36:
Top prio voor Blizzard is momenteel de server stabiliteit in EU... Gisteren uit verveling op US begonnen.

De balance van de champions vind ik belangrijker dan kistjes nerfen ... Monk is al generfed ( Thanks Athene ..... )
Wizard zijn DPS mogen ze van mijn part ook wel terugschroeven... Dingen zijn way to easy als wizard als je een geared templar meeneemt..

Laat mensen maar farmen... wat boeit het ? het kost door de 3mil om 1 radiant start te maken (laat dan nog de kosten voor te levellen & de farm weg voor de tomes enzo :) )

Game is net uit (nog geen week) give it time
Bron van die nerf? 'De' Athene van WoW? Vind ik leuk om te lezen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
ThinClientQ schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:39:
[...]

Zoek maar op youtube op zijn kanaal. Athenewins. Daar staat Inferno Nerfed oid (kan op mijn werk niet bij yt)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Er is een ability op monk waarme je je party members "godmode" kan geven voor 4 secs ( dacht ik )
Athene (idd van wow) en zijn party speelden met 4 monks waardoor ze dus mekaar non stop god mode konden geven
Blizzard greep in en nerfte de duration van de buff naar 0,5 secs.

Ondertussen heb ik al gezien dat ze momenteel met 4 demon hunters bezig zijn. discipline stacken & smoke screen + prep poppen ... basicly the same thing als voor monk maar dan voor jezelf...

Dan heb ik meer respect voor Method die het met verschillende classes doen (oké ze kregen veel legendarys van hun friends maar wie niet ? )

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2012 12:43 . Reden: 4 secs ipv 2 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

[...]

Monk had een 4 sec invulnerabilty voor zichzelf en idereen binnen x yards voor 4 sec
Athene's groep had dus 4 monks gepakt en door precies te die skil te cyclen met 4 spelers en te klooien met cooldown resets kon je gewoon letterlijk continu invulnerable zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
iemand nog een goede baba tank build en/of offense build?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Je kunt echt merken dat games tegenwoordig alleen maar door casuals gespeeld worden he.

Mensen zoeken niets zelf meer uit, testen niet, nemen alleen dingen over van mensen die dat wel willen. Zo een zonde van een nieuwe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb de D3 client daarnet op een pc op men werk geinstalleerd om tijdens de middagpauze wat te spelen. Wanneer ik echter inlog krijg ik geen enkel van mijn characters te zien. Men play history en achievements op mijn battletag zijn ook volledig leeg :?. Is je progress dan specifiek aan een computer gekoppeld?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Dakreal schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:50:
Je kunt echt merken dat games tegenwoordig alleen maar door casuals gespeeld worden he.

Mensen zoeken niets zelf meer uit, testen niet, nemen alleen dingen over van mensen die dat wel willen. Zo een zonde van een nieuwe game.
Dat heeft niks te maken met het gemak van het internet?

Waarom zelf tijd in iets steken als een ander het al gedaan heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09 16:07

Zeddicius

Conscience do cost

Boeboe schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:50:
Heb de D3 client daarnet op een pc op men werk geinstalleerd om tijdens de middagpauze wat te spelen. Wanneer ik echter inlog krijg ik geen enkel van mijn characters te zien. Men play history en achievements op mijn battletag zijn ook volledig leeg :?. Is je progress dan specifiek aan een computer gekoppeld?
Controleer of je wel op de juiste regio aan het spelen bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
evilpin0 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:48:
Alle builds zijn goed, het ligt vooral hoe je zelf wil spelen.

Ik heb Cleave en Whirlwind (WW). Eerst Charge (met extra damage rune) daarna Stun (rune dat iedereen naar mij wordt getrokken) en dan WW. Door de rune van Stun gaat WW extra makkelijk (en hard) :) Als het lastig is gebruik ik Earthquake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Boeboe schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:50:
Juiste regio geselecteerd? (EU, US of Asia)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 21:48
Ik mis toch wel een voice chat optie in het spel. Ik snap niet dat ze dit er niet in hebben. Veel van mijn vrienden spelen ook battlefield 3, dus starten we vaak daar maar een party en gebruiken we dat voor voice. Steam gebruik ik ook wel eens als ik met 1 vriend speel, maar daar kan je geen voice chat met meerdere mensen doen, bovendien maakt die chat het geluid ingame zachter.

Teamspeak is wel leuk, maar dan moet je afhankelijk met wie je gaat spelen wel weer eerst een server/client opzetten, duurt misschien niet zo heel lang, maar het is gewoon veel makkelijker als het er net als bij bijvoorbeeld Left 4 dead gewoon ingame in zit. Bovendien, moet je voor teamspeak / ventrillo enz. niet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gualterio
  • Laatst online: 18-12-2021
Shodan schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:52:
Ik mis toch wel een voice chat optie in het spel. Ik snap niet dat ze dit er niet in hebben. Veel van mijn vrienden spelen ook battlefield 3, dus starten we vaak daar maar een party en gebruiken we dat voor voice. Steam gebruik ik ook wel eens als ik met 1 vriend speel, maar daar kan je geen voice chat met meerdere mensen doen, bovendien maakt die chat het geluid ingame zachter.

Teamspeak is wel leuk, maar dan moet je afhankelijk met wie je gaat spelen wel weer eerst een server/client opzetten, duurt misschien niet zo heel lang, maar het is gewoon veel makkelijker als het er net als bij bijvoorbeeld Left 4 dead gewoon ingame in zit. Bovendien, moet je voor teamspeak / ventrillo enz. niet betalen?
Je kan ook skype gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

evilpin0 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:48:
Ligt eraan welk level je bent en of je solo speelt of in een groep :).
Ik gebruik nu deze build voor mobs: http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WTYVRX!beV!aZZcZa
Voor bosses verwissel ik de rechtermuisknop voor Wrath of the Berserker (met 100% dmg rune).
Met deze build ga ik een stuk lekkerder door Hell heen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie ingame voice chat ook nog wel erin gebouwd worden in een latere patch/expansion. Het zit volgens mij ook in WoW, dus ze kunnen dat zo overnemen voor D3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Dat is in mijn ogen niet alleen bij (nieuwe) games, maar een trend van heel internet. Niks zelf uitzoeken, gewoon je vraag (zonder onderbouwing, etc) ergens posten en wachten tot het antwoord gegeven wordt. Snap het ook niet. Het is net zo veel werk die vraag in Google of Bing te typen en daar leer je meer van... Ach, ik lees gewoon over zulke posts heen; /ignore :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Muta schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:52:
[...]

Waarom zelf tijd in iets steken als een ander het al gedaan heeft?
Misschien zie ik dat anders, maar ik vind het juist leuk om zelf dingen uit te zoeken en vervolgens het resultaat te zien van mijn tests.
Dat heeft niks te maken met het gemak van het internet gemak van de persoon?
niets mis mee hoor, maar dergelijke dingen zijn juist leuk aan een nieuwe game. Het zelf ontdekken van dingen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
Dakreal schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:55:

niets mis mee hoor, maar dergelijke dingen zijn juist leuk aan een nieuwe game. Het zelf ontdekken van dingen enzo.
dat ben ik met je eens inderdaad. maar dat zijn toch onse meningen :P niet iedereen deelt dat

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 21:39

Ik ben ook zo'n casual gamer en heb gewoon niet genoeg tijd om alles uit te zoeken. Ik speel in principe in mijn eentje dus ik kan ook weinig leren van anderen. Opzich prima alleen af en toe heb ik toch wel vragen die ik zelf lastig uit te zoeken vind. Gelukkig zijn er hier genoeg mensen die je helpen.

- Helpt een ring met +magic find als je die aan je andere mannetje geeft? (Zou niet weten hoe ik hier achter zou moeten komen)
- Ik lees hier veel verhalen over een DPS van ver boven de duizend. Ik ben nu level 15 ongeveer en heb een dps van rond de 70. Hiermee gaat alles nog best makkelijk. Hoe kan het ineens zo hard omhoog gaan later in de game?
- Ik heb nu een stuk of 10 van die rares gevonden maar allemaal waren ze minder dan mijn gewone magic gear. Komen die legendaries pas later of ga ik die ook vinden tijdens normal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 21:48
Gualterio schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:53:
[...]

Je kan ook skype gebruiken
Kan je daar ook met meerdere mensen tegelijk praten? Dat wist ik niet.

Maar toch, als het in diablo zelf verwerkt was was toch nog makkelijker, blijft wat gedoe, achja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malt007 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:57:
[...]

- Ik lees hier veel verhalen over een DPS van ver boven de duizend. Ik ben nu level 15 ongeveer en heb een dps van rond de 70. Hiermee gaat alles nog best makkelijk. Hoe kan het ineens zo hard omhoog gaan later in de game?
Heb je D2 gespeeld? Daar was het ook zo dat pas op Hell je damage enorm omhoog ging door combinatie van unique/legendary equip en boosten van skills. Het lijkt erop dat dat nu niet anders is in D3. Met legenday items gevonden op hell/inferno en de juiste skills, kom je vast tot enorme DPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Mijn eerste legendary gevonden in Act 1 normal, als lvl 12, ergens vlak voor The Butcher, een of andere riem met stats om van te huilen!
Nee dan zijn er betere rare's en magic items.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
sorcees schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:01:
Mijn eerste legendary gevonden in Act 1 normal, als lvl 12, ergens vlak voor The Butcher, een of andere riem met stats om van te huilen!
Nee dan zijn er betere rare's en magic items.
Tja in D2 was ook niet elke unique item "goed" Vond genoeg troep wat je wel bewaard voor een lage level, maar uiteindleijk gebruik je het toch nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wees blij, ik zit halverwege act 1 inferno, en heb nog niet een legendary gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

sorcees schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:00:
[...]

Heej Kwakke, ik ben ook met een monk bezig op HC, voorzichtig aan, ben nu lvl 16 en sta voor de Butcher, en ben een beetje huiverig, maar er loopt ook gelijk een monk op SC mee, om te oefenen bij boss fights.
Welke build gebruik jij?
zal hem vanaaf wel eff posten; dit topic is niet bij te houden zeg!

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

kwakke01 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:04:
[...]

zal hem vanaaf wel eff posten; dit topic is niet bij te houden zeg!
thx in advance ;)

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Voor de mensen met interesse, mijn proven monk build die ik gebruik om te tanken/supporten in een 4 player game met 3 casters. Ik sta momenteel voor diablo zn neus op hell en zelf heb ik geen enkel probleem met dit fight. De 3 casters gaan echter instant dood bij de shadow clones. |:(

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#WdfXgQ!cTZ!ZccbaZ

Points of interest:

45% dmg reduction door Crippling wave (concussion rune) en Resolve (passive)
2 teamheals, 1 private heal/shield en een healing aura met spirit regen.
Redelijk wat damage door selfbuffing met Breath of heaven (blazing wrath rune)
Geen enkel probleem met spirit regen = Tanken met cyclone strike; alle mobs bij je houden en tegelijk iedereen healen.
Bijna niet dood te krijgen wanneer je op de juiste momenten melee klappen ontwijkt (dash) en niet blijft stilstaan in vuur/poison.

Daarnaast ben ik redelijk gaan gearen richting survivability. Dus naast dexterity voor damage en dodge veel resistances/armor/vitality pakken.

Als ik het me goed herrinner zit ik door gear ongeveer op 25k HP en 6K damage (door de selfbuff van breath of heaven). Als ik in 1 van die cages terecht kom bij diablo op hell mode gaat er maar 25% hp vanaf ipv dat het een one shot is.

Ik kan iedereen aanraden deze build te proberen, zeker als je 3 casters bij je hebt. Hij bevalt mij in iedergeval prima! ;)

Edit: ik gebruik een one handed wapen met hoge attack speed en damage. In mn offhand een shield. >:)

[ Voor 3% gewijzigd door PizZa_CalZone op 21-05-2012 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:00:
[...]

Heb je D2 gespeeld? Daar was het ook zo dat pas op Hell je damage enorm omhoog ging door combinatie van unique/legendary equip en boosten van skills. Het lijkt erop dat dat nu niet anders is in D3. Met legenday items gevonden op hell/inferno en de juiste skills, kom je vast tot enorme DPS
Ik heb D2 ook gespeeld ja maar dat was echt jaren geleden en ik speelde toen heel erg casual. Keek in ieder geval amper naar stats. Als ik ergens niet verder kwam ging ik gewoon een tijdje farmen zodat ik weer wat sterker was. Ooit 1 keer een sorc naar lvl63 gebracht volgens mij.
Wat ik meer bedoel is dat ik mensen hierboven zie met lvl30 en dan al zo'n hoge DPS. Dan moet ik echt stappen van +100dps per gear gaan vinden terwijl ik nu met stapjes van 1 ga :-)
Iemand misschien wat richtlijnen wat je nodig hebt per act of per level aan DPS en HP? Ben overigens barb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinhead_dclxvi
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-04 10:10
Vond het wel een beetje jammer dat je meer of min gedwongen wordt om 1H/shield te gaan gebruiken in Inferno als Barbarian.

Maar ja, dat krijg je als je een melee class wil gaan spelen op hogere moeilijkheidsgraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Jerry schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:54:
[...]

Ik gebruik nu deze build voor mobs: http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WTYVRX!beV!aZZcZa
Voor bosses verwissel ik de rechtermuisknop voor Wrath of the Berserker (met 100% dmg rune).
Wrath of the beserker is de beste keuze voor alles imho.
Immune to CC en double damage... daarmee ripp ik door alles heen alsof het er niet staat.
Deze build, met 2hander of 1h shield.

http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WeXSkP!deg!aZaZbZ

Charge is waar ik alles omheen bouw, tank door knockback en charge... en charge is echt super.
Elke pack met 5 of meer... heb ik endless charge door me rune, en omdat charge rete veel damage doet en ze mij niet echt kunnen slaan hoef ik me ook geen zorgen te maken over me health.

Frost mobs... Blijven chargen tot er nog maar 3-4 over zijn.. pop WotB + frenzy en alles ligt binnen een paar tellen. (Baba act3 NM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angry.itch schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:06:
Vond het wel een beetje jammer dat je meer of min gedwongen wordt om 1H/shield te gaan gebruiken in Inferno als Barbarian.

Maar ja, dat krijg je als je een melee class wil gaan spelen op hogere moeilijkheidsgraag.
Ik gebruik op dit moment de traagste 2-hander die ik kon vinden in combinatie met weapon throw en een paar fury generators. Werkt prima @ act 1. Maar bosses blijven pijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Malt007 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:57:
[...]

Ik ben ook zo'n casual gamer en heb gewoon niet genoeg tijd om alles uit te zoeken. Ik speel in principe in mijn eentje dus ik kan ook weinig leren van anderen. Opzich prima alleen af en toe heb ik toch wel vragen die ik zelf lastig uit te zoeken vind. Gelukkig zijn er hier genoeg mensen die je helpen.

- Helpt een ring met +magic find als je die aan je andere mannetje geeft? (Zou niet weten hoe ik hier achter zou moeten komen)
- Ik heb nu een stuk of 10 van die rares gevonden maar allemaal waren ze minder dan mijn gewone magic gear. Komen die legendaries pas later of ga ik die ook vinden tijdens normal?
Speel ook veel solo, gewoon skills proberen kijken of het werkt voor jou ?
Tis geen wow waar 1 a 2 talent specs per class beschikbaar zijn.

Met D3 zijn inweze alle builds viable op SC, dus speel met skills en kijk wat voor jouw het beste werkt.
Daar hoe je echt geen pro-gamer of wat dan ook voor te zijn hoor. Je kan wel een build van iemand overnemen, maar begrijp je dan de keuzes en de waarom die skills goed zijn en wat voor hun werkt hoeft niet voor jouw te werken. Gewoon de text bij skills lezen, op een pack of 2 uit proberen en zelf bepalen of het werkt.

Maar ja, zoals iemand al eerder zei. Niet iedereen denkt zo :D

- Rare's worden beter zodra je eind Act 3 en Act 4 bent, maar je vind nog steeds rare's van lvl 9 daar hoor.
Al kan je dan wel low lvl rare's vinden daar met erg goede +stats er op.

Mijn DH op SC deed al +140 DPS op lvl 15 door een low lvl weapon die ik in Act4 had gevonden op mijn Wizard. Mijn lvl 21 DH op HC doet nu bijna 250 DPS, toevallig wat luck in drops op mijn HC monk tijdens act3 en nu 4 (bijna bij diablo zelf met de monk).

Dus die goede low lvl rare's bewaren, die je vind.
Crafting werk ook lekker, heb hier al aardig goede Rare's gecraft.
Rare's met sockets zijn wel heel goed hoor :)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Jerry schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:54:
[...]

zit altijd in een party als tank

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:03:
[...]

Int, str en dex zijn de belangrijkste stats. (vaak vendor/salvage ik alles wat geen van die stats heeft). Als je een van die stats met +vit hebt, heb je meestal een duur item.

Stel ik vind een level 44 amulet met 80int en 30vit, dan zoek ik op amulet level 41-47, int 60 en vit 20 (dus iets wijdere level-range en iets lagere stats).. dan sorteer ik op buyoutprijs en ga ik naar de pagina waar de items met de goedkoopste buyout staan. Dan afhankelijk van de waarde van de overige stats bepaal je of ie laag of hoog in die range thuishoort. Hoop dat 't beetje duidelijk is :P
Zeker duidelijk. Zo had ik het nog niet bekeken, bedankt voor de uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Als je wacht tot vanavond loop ik mee ;-) Zit nu ook een heel eind richting Butcher@HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Laatst online: 18-09 12:42
Als jullie act 4 hebben uitgespeeld... Beginnen jullie dan met een nieuwe character bij act 1 op hoger moeilijkheidsgraad of kunnen jullie met de zelfde character terug op act 1 beginnen maar met hoger moeilijkheidsgraad?

Of is ACT 1 dan nog te simpel voor je (high lvl) char

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Laatst online: 19-11-2024
3xNix schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:07:
[...]

Wrath of the beserker is de beste keuze voor alles imho.
Immune to CC en double damage... daarmee ripp ik door alles heen alsof het er niet staat.
Deze build, met 2hander of 1h shield.

http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WeXSkP!deg!aZaZbZ

Charge is waar ik alles omheen bouw, tank door knockback en charge... en charge is echt super.
Elke pack met 5 of meer... heb ik endless charge door me rune, en omdat charge rete veel damage doet en ze mij niet echt kunnen slaan hoef ik me ook geen zorgen te maken over me health.

Frost mobs... Blijven chargen tot er nog maar 3-4 over zijn.. pop WotB + frenzy en alles ligt binnen een paar tellen. (Baba act3 NM)
Ik gebruik deze build voor mijn barb. ik ga gewoon NIET dood.

http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WeXYVR!bdV!aaaZ.c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

frye schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:14:
Als jullie act 4 hebben uitgespeeld... Beginnen jullie dan met een nieuwe character bij act 1 op hoger moeilijkheidsgraad of kunnen jullie met de zelfde character terug op act 1 beginnen maar met hoger moeilijkheidsgraad?

Of is ACT 1 dan nog te simpel voor je (high lvl) char
Net als in D2, zelfde character op hogere moeilijkheidsgraad!

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
@ derr_hans, bedankt voor je uitleg.

Ik wil eigenlijk het AH niet gebruiken, voelt toch een beetje aan als cheaten. Dus wellicht toch maar beginnen met craften. Ik heb alleen wel gelezen dat daar niet veel bests uitkomt. Maar misschien gewoon een hoop in investeren. (wist bijvoorbeeld niet dat je ook rare's kon craften)

Nog 1 ding wat ik erg vreemd vind. Ik heb nog geen enkele gem gevonden na een uur of 6 speeltijd. Volgens mij ook nog niks met sockets gezien. Dit is in ieder geval tov D2 erg vreemd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:27

aapelite

Do the kirby!

Vind bazen uiteindelijk wel meevallen op HC. Heb vrijwel alles solo gelopen en zijn nu met een aantal op nm waar we soms bij elkaar komen helpen, ondanks dat dat niet echt nodig lijkt.

Gewoon voldoende HP stacken en voorzichtig spelen zoals in d2 :P Keep your distance, zorg voor een escape route en go. Enige baas die kut is en blijft is belial met die aoe dmg. Maar das dan weer kwestie van genoeg dmg doen zodat hij neer is voordat hij die skill doet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

playlogic schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:14:
[...]

Ik gebruik deze build voor mijn barb. ik ga gewoon NIET dood.

http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WeXYVR!bdV!aaaZ.c
Seismic slam is toch wel de beste uitvinding sinds het wiel.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malt007 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:16:

Nog 1 ding wat ik erg vreemd vind. Ik heb nog geen enkele gem gevonden na een uur of 6 speeltijd. Volgens mij ook nog niks met sockets gezien. Dit is in ieder geval tov D2 erg vreemd toch?
In Act 2 ben ik massa's gems tegengekomen... zeker naar het einde toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:33

Rannasha

Does not compute.

Malt007 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:16:

Gems en items met sockets kom je pas tegen vanaf het eind van normal (act 3/4 volgens mij, weet niet 100% zeker). Daarna kom je steeds betere gems tegen naarmate je verder komt.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
Een een vraagje, ik zag net iemand het over de lvl van een item hebben.

Waar zie je die ?

Ik snap namelijk het hele armor tier gebeuren nog niet helemaal. Hoe kan ik nu zien wat voor tier een armor item is ? Is dat puur aan de looks of wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:13

skoozie

SCSI

Ook even mijn Witch Doc build hier plaatsen.
ben momenteel level 37 op Nightmare, begin van Act 2.

Gear momenteel puur DPS en zit op +/- 975

Build:
http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#acYPVT!ZdW!aabaZZ

Gargantuan en templar voor het tank werk.
Fetishes met ambush voor oAoE
Hondjes om te tanken met Sacrifice (en circle of life) voor AoE (repetitive!)
Dire Bats AoE / veel damage

Splinter Poison Dart voor extra damage tegen minimale mana

Pierce the veil, meer damage!
Zombie Handler, meer hondjes om te offeren!
Jungle Fortitude, hondjes gaan langer mee.

Tot nu de grootste lol mee en kan veel damage bursten. Nadeel is als ik alles kwijt ben redleijk moet bij laden voor ik weer wat kan doen. Nu op Nightmare zijn de bosses ook wat sterker en had moeite met de eindbaas van act1. Ook door mijn DPS gear heb ik slechts 1800ish hp. en dat is toch net wat te weinig.

Ik zie dat de meeste verder zijn op level 37. ik had in het begin gegeared op +exp gear.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 19:04
ActualFantasy schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:19:
Een een vraagje, ik zag net iemand het over de lvl van een item hebben.

Waar zie je die ?
Rechts onderin. In witte letters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Laatst online: 18-08 08:24
Rannasha schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:18:
[...]

Gems en items met sockets kom je pas tegen vanaf het eind van normal (act 3/4 volgens mij, weet niet 100% zeker). Daarna kom je steeds betere gems tegen naarmate je verder komt.
Hangt er van af hoe je speelt, ik zat met lvl 20 nog in act 2 en daar vond ik al gems en socketed items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Lees een aantal ontrustende dingen op het officiele forum. Een Barb zou vanaf Act II Inferno niet kunnen solo'en. Zijn dit gewoon zeikerds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Ryan_ schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:20:
[...]

Rechts onderin. In witte letters.
Ja ok, maar ik bedoelde meer hoe kan ik nou zien welke tier het is ? Ik had begrepen dat er 16 tiers zijn of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
ye-roon schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:32:
[...]

Welke build gebruik je zelf dan? Wel benieuwd naar :) ...
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#UgjXih!XdW!ZaZZbY

Ik heb niet echt nood aan spirit, dus de extra 100spirit is niet nodig. En voor m'n healing hoef ik ook niet veel spirit te maken. En ik heb Dual-Wield

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Laatst online: 19-09 11:36
ActualFantasy schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:22:
[...]

Ja ok, maar ik bedoelde meer hoe kan ik nou zien welke tier het is ? Ik had begrepen dat er 16 tiers zijn of zo ?
tiers zijn puur uiterlijk en heeft geen waarde o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

yinx84 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:21:
Lees een aantal ontrustende dingen op het officiele forum. Een Barb zou vanaf Act II Inferno niet kunnen solo'en. Zijn dit gewoon zeikerds?
De meeste mensen kunnen het niet soloen :)
Inferno is altijd bedoeld om uitdagend/cq onmogelijk te zijn.
Dus zonder redelijk perfecte gear lukt dat sowieso niet,
Shodan schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:52:
Ik mis toch wel een voice chat optie in het spel. Ik snap niet dat ze dit er niet in hebben.
Steam gebruik ik ook wel eens als ik met 1 vriend speel, maar daar kan je geen voice chat met meerdere mensen doen, bovendien maakt die chat het geluid ingame zachter.
Steam kan prima met 4 mensen chatten hoor.
En als je last hebt van het volume verschil (wat ik eerlijk gezegd niet hoor) dan zet je toch gewoon het geluid van d3 wat zachter ?

In game voicechat is imho niet nodig aangezien er voldoende alternatieven zijn voor met vrienden.
En in een random chat terechtkomen met polen/fransen/N00b roepende zeikers/ schelders./ always on afgrijselijke ruisbak mics'/tekno streamende pukkelfaces zie ik ook niet zitten :)

[ Voor 50% gewijzigd door heuveltje op 21-05-2012 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:56
skoozie schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:19:
....

Tot nu de grootste lol mee en kan veel damage bursten. Nadeel is als ik alles kwijt ben redleijk moet bij laden voor ik weer wat kan doen. Nu op Nightmare zijn de bosses ook wat sterker en had moeite met de eindbaas van act1. Ook door mijn DPS gear heb ik slechts 1800ish hp. en dat is toch net wat te weinig.
Ik was ook begonnen met de sacrifice build, maar kwam er achter dat dit bij Boss en champions niet echt fijn werkt. De reload-tijd is dan gewoon te hoog. Maar wellicht met de betere runes en passives wordt het interessant om het weer eens te proberen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Laatst online: 19-09 12:45

Auredium

Informaticus Chaoticus

momenteel zit ik met mijn Wizard in act III en ik moet zeggen dat het wel lastiger is maar niet onmogelijk. Ik heb idd ergens in Act I of Act II een legendary item gevonden, eigenlijk zou ik die al moeten vervangen want de stats zijn niet dermate beter dat het de moeite waard is hem te houden.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaydenNL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-08 23:36
Stomme vraag misschien, maar als je D3 koopt kan je hem dan zowel op een PC als MAC installeren of moet je dan 2 versies van de game aanschaffen?

En hoe zit het als je de digitale versie bij Blizzard's website koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Laatst online: 20-09 11:06
Elke code koppel je aan een Battle.net account, of je die nou op PC of Mac inlogt, maakt niet uit.
Je mag gewoon maar 1 keer inloggen...

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaydenNL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-08 23:36
Ok thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Zit nu in Inferno Act II als Barbarian. Dit zijn de specs die ik gebruikt heb:

Hell t/m lvl56: http://us.battle.net/d3/e...rbarian#bhXYkT!bVd!YYYZbb
Hell t/m Inferno Act I: http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WVSYkg!bVT!YccZbY

Zit nu in Inferno Act II en denk dat ik de volgende build ga proberen: http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WVSYkc!bVX!YccZbZ
Daarna even Ignore Pain ipv Rend proberen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Laatst online: 20-09 18:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Hoe zit dat trouwens met die hoogste moeilijkheidsgraad, ik las ergens dat je als je dan dood gaat je je character verliest en weer helemaal opnieuw moet beginnen? Of moet je alleen weer bij act 1 beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ryan1981 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:29:
Hoe zit dat trouwens met die hoogste moeilijkheidsgraad, ik las ergens dat je als je dan dood gaat je je character verliest en weer helemaal opnieuw moet beginnen? Of moet je alleen weer bij act 1 beginnen?
Das hardcore mode en heeft niks met een moeilijkheidsgraad te maken
(is ook pas 100x gevraagd..............)

[ Voor 5% gewijzigd door heuveltje op 21-05-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Ryan1981 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:29:
Je hebt de vier moeilijkheidsgraden en dan in elke graad kun je er voor kiezen om hardcore te doen.

Hardcore is 1 leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
yinx84 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:21:
De barb schijnt de moeilijkste class te zijn op inferno. Maar het spel is 1 week uit. Boohoohoo wat erg dat inferno nu nog te moeilijk is :P Ik vind het alleen maar prima om lang te moeten farmen voor ik er doorheen kan komen. Oftewel, ja die mensen zijn aan het zeuren imo. Dat gezegd hebbende, ik denk wel dat andere classes zoals de wizard er misschien wel te makkelijk doorheen komen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Laatst online: 04-08 12:01
Er worden veel vragen gesteld die makkelijk opgezocht kunnen worden...

Inventaris

Pagina: 1 ... 30 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic