Waarom wordt mijn quest progress nooit goed opgeslagen? Gisteren op nightmare in Act 1 gestopt na het binnengaan van de Drowned Temple. Log ik vandaag in, moet ik weer met mijn scoundrel die bandieten verslaan en die orbs verzamelen. Dit gebeurt me dagelijks.
Om even in te haken: ik heb hetzelfde. De Starter Version is niet te vinden op de battle.net site, wel de hele versie.Grimmie187 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:34:
[...]
Hm, dan zou het zo kunnen zijn dat je eerst je guestpass moet invoeren en dan pas de client kan downloaden..
Heeft iemand toevallig nog een starter version installer op hun PC rondhangen?

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541
staat er, "checkpoint reached" op die plekken voordat je uitlogt? heb dat namelijk ook een tijd gehad met verschillende tombes, dat de checkpoint an het begin van de tombe zit, en aan het eind van niveau 2 van de tombe, terwijl je aan het begin van niveau 2 stopt, en je denkt dat je voortgang opgeslagen isuqrax schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:57:
Waarom wordt mijn quest progress nooit goed opgeslagen? Gisteren op nightmare in Act 1 gestopt na het binnengaan van de Drowned Temple. Log ik vandaag in, moet ik weer met mijn scoundrel die bandieten verslaan en die orbs verzamelen. Dit gebeurt me dagelijks.

Vraagje over de verhouding tussen de primary stats en vitality.
Is er een 'rule of thumb' over de verhouding hiertussen? Ik bedoel zoiets als 2/3 primary stat (zoals dexterity) en 1/3 vitality. Veel dps is leuk maar als je ondertussen geoneshot kan worden is minder leuk... :-)
Zit zelf nu op 432 str met 230 vit. (Lvl 33 barb)
Is er een 'rule of thumb' over de verhouding hiertussen? Ik bedoel zoiets als 2/3 primary stat (zoals dexterity) en 1/3 vitality. Veel dps is leuk maar als je ondertussen geoneshot kan worden is minder leuk... :-)
Zit zelf nu op 432 str met 230 vit. (Lvl 33 barb)
Hij is nu iets van 7,6 GB aan het binnen halen .... idd ik kan wel ergens een code invoeren ............ ik wil echt weten of dat ding werkt voor ik hem koop .... baal dat ik niet eerder een DEMO heb gespeeld / aangeschaft!Grimmie187 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:34:
[...]
Hm, dan zou het zo kunnen zijn dat je eerst je guestpass moet invoeren en dan pas de client kan downloaden..
Iphone 5 -- eerste Iphone
Blizzard heeft duidelijk uitgelegd hoe dat zit. Jullie hechten simpelweg teveel waarde aan een legendary.Grimmie187 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:20:
[...]
Sterker nog, bow/xbow met de meeste DPS (1040) die ik tot nu toe op de AH ben tegen gekomen is een magic item..
Vind ik ook jammer idd, het moet gewoon zijn legendary > all..
+1!M_V schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:28:
[...]
Niet mee eens, het feit dat uniques in D2 zo overpowered waren zorgde ervoor dat er maar een paar builds bestonden, je had namelijk bijvoorbeeld 40 uniques, dus de keuze was beperkt en de beste XXXbarb had gewoon runewordarmor X met unique Y en je was klaar.
Rares zijn veel leuker omdat je daar veel creatiever in kan zijn. Er bestaan oneindig veel rares en je kan voor VIT gaan op je armor, maar wat doe je dan met je ring etc. Zeker nu de skillprogressie redelijk dumbed down is, moet je ergens je creativiteit kwijt.
Dat was juist de aantrekkingskracht van classic, daar bestonden nauwelijks goede uniques dus daar werden echt obscene bedragen betaald voor een hele specifieke rare. Dit leidde er toch toe dat je ook blue items ging oppakken, in D2X deed je dat nooit.
Helemaal mee eens, precies de reden waarom ik classic boven lod prefereerde (en dat ook helemaal grijs heb gespeeld). Het was gewoon gaaf om juist die rare(s) te hebben / te vinden die aansluiten bij je build. De lvl 90+ op classic waren ook allemaal uitgerust met rares, de enige unique die ze soms droegen was een Soj, en dan alleen maar omdat ze geen goede resis ring met str en dex hadden. Uniques op D2c waren alleen van waarde tijdens het levelen onder de lvl 50.
Op Lod waren rares echt waardeloos, hadden ook bijna altijd wel een crap add en uniques waren áltijd beter..
Dat dat dan nu op Diablo 3 ook blues zijn, tijd zal het uitwijzen

Volgens mij heb je vanaf 1 juni geen guest pass meer nodig, is wel dik een week wachten helaas..Mouse_NL schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:02:
[...]
Hij is nu iets van 7,6 GB aan het binnen halen .... idd ik kan wel ergens een code invoeren ............ ik wil echt weten of dat ding werkt voor ik hem koop .... baal dat ik niet eerder een DEMO heb gespeeld / aangeschaft!
[Voor 14% gewijzigd door bakbakbak op 22-05-2012 20:11]
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en Mijn Battle.net account
Zo, middagje spelen van 1400dps naar 2500 dps gegaan 

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Zo bestand komt binnen .... iemand die mij een guest pass kan verschaffen dan kan ik kijken of hij draait ...... stuur het aub via een DM?
Iphone 5 -- eerste Iphone
Yay Inferno Act1 compleet. Echter Act2 is meteen een stuk lastiger zeg pfff. Maar weer gear farmen, 1 hit en meteen dood
.

Misschien heb je over de Topic Waarschuwing heen gelezen dus bij dezen een herinnering:Mouse_NL schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:15:
Zo bestand komt binnen .... iemand die mij een guest pass kan verschaffen dan kan ik kijken of hij draait ...... stuur het aub via een DM?
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Iemand rond level 40 die mee wil doen aan act II op nm? kan wel wat hulp gebruiken ben een WD met 1200 dps en 3600 hp
Vanwege de grote vraag:
https://picasaweb.google....uk8Ll6YD4?feat=directlink
2 X een guestpass. Graag 1 per persoon

Zou kunnen dat dit vaker bij me is mis gegaan, maar in dit geval niet, hier zitten meerdere checkpoints tussen.Eylradius schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:00:
[...]
staat er, "checkpoint reached" op die plekken voordat je uitlogt? heb dat namelijk ook een tijd gehad met verschillende tombes, dat de checkpoint an het begin van de tombe zit, en aan het eind van niveau 2 van de tombe, terwijl je aan het begin van niveau 2 stopt, en je denkt dat je voortgang opgeslagen is
Anoniem: 392960
Geweldig, mijn avond kan niet meer stuk :-)!!Righthere schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:21:
Vanwege de grote vraag:
Thx!
Sorry mijn battletag is GlennoxD3#2945glennox schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:20:
Iemand rond level 40 die mee wil doen aan act II op nm? kan wel wat hulp gebruiken ben een WD met 1200 dps en 3600 hp
- psychoclown
- Registratie: Juli 2006
- Laatst online: 28-03 09:52
Back in black
Apple Mac OS X
Diablo III
Rpg
Hack and slash
Diablo
Steelseries Diablo 3
Games
Pc-game
Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
Blizzard Entertainment
Muismatten
Activision Blizzard
:strip_icc():strip_exif()/u/181919/tweakers%2520-%2520avatar%2520psychoclown%252060x60%25202.jpg?f=community)
Een week na launch is het tijd voor een vernieuwde TS en een fusie van deze reeks met het tijdelijke Kroegtopic. Verder dus in [PC] Diablo 3 - Deel 22.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic