![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 14-05-2012 23:09 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 14-05-2012 23:09 ]
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
[ Voor 3% gewijzigd door Pedr0 op 03-05-2012 10:11 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Ik krijg als het goed is gewoon om 00:01 een mailtje met m'n key, dat doosje zal me een worst wezenPedr0 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:11:
Ik haal m'n (CE) hardcopy gewoon op maandagmiddag en speel alsnog om 00:01u
https://niels.nu
Anoniem: 457156
Ik las in het vorige topic, laatste pagina ergens, dat het mogelijk is om via de customer support na het upgraden van standaard naar SE een nieuwe serial te krijgen van je standaard om aan een vriend te geven, maar je zou eigenlijk even de blue-post moeten vinden waar dit in staat. Kan 'em zo 1-2-3 niet vindenStefmeister schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:16:
Weet iemand of je toevallig je "gebruikte" key (bv online gekocht) van de normale versie van Diablo 3 aan iemand nog kan giften, wanneer je achteraf een SE weet te bemachtigen?
Ik denk dat je hier op de lagere niveaus wel mee uit de voeten kan. Maar het zal niet fijn spelen. Ik zou even kijken voor een muisje met 2 knoppenAnoniem: 457156 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:19:
Hey jongens, ik heb een vraagj. Ik heb nog nooit Diablo gespeeld maar ben deze wel van plan om aan te schaffen voor op m'n Mac. Maar ik heb hiervoor de Magic Trackpad en de Magic Mouse. Nu vraag ik mij af of deze voldoen voor dit spel. Deze hebben natuurlijk als nadeel dat je alleen links of rechts kan klikken, maar niet tegelijkertijd.
Dus welke muis controls worden er gebruikt in dit spel? (alleen links klikken?)
Mochten er nog gee andere spellen op dat account staan. dan kan je ze altijd nog de account gegevens geven, en zelf een nieuw aanmakenStefmeister schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:16:
Weet iemand of je toevallig je "gebruikte" key (bv online gekocht) van de normale versie van Diablo 3 aan iemand nog kan giften, wanneer je achteraf een SE weet te bemachtigen?
zowel links als rechts, maar ik vermoed(maar weet het absoluut niet zeker) dat je die ook aan een andere toets kan binden, er is nl geen verschil tussen de rmb en de 1-5 knoppen kwa functie van de skil die eraan hangt.
koenvisser schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:19:
Hey jongens, ik heb een vraagj. Ik heb nog nooit Diablo gespeeld maar ben deze wel van plan om aan te schaffen voor op m'n Mac. Maar ik heb hiervoor de Magic Trackpad en de Magic Mouse. Nu vraag ik mij af of deze voldoen voor dit spel. Deze hebben natuurlijk als nadeel dat je alleen links of rechts kan klikken, maar niet tegelijkertijd.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Magic Mouse volstaat... Je hebt niet linker en rechtermuisklik tegelijk nodig. Sterker nog, ik heb het met een MM gespeeld.Anoniem: 457156 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:19:
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
[ Voor 37% gewijzigd door Stefmeister op 03-05-2012 10:26 ]
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
Ik weet niet of je dezelfde key terugkrijgt, maar je krijgt iig een key terug als je de CE laat activeren door de Customer Support van Blizzard en je al een D3 key gekocht hebt.Stefmeister schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:16:
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
dvvelzen schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 07:43:
[...]
Blue post zei dit. Dus lijkt me *wel*
Alternatively, you can get the digital version now, play right at midnight, overwrite your license with your CE when you pick it up, and then contact our support department. In most situations they'll be able to grant you a new standard key, which you can then give to a friend, or whatever.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4175421603?page=2#24
[ Voor 5% gewijzigd door NastyNick op 03-05-2012 10:30 ]
True, maar ik vond het zelf wel fijn om een muis met meerdere knoppen te hebben. Had alle skills op mousebuttons gebind en het speelde een stuk lekkerder. Gebruikte mn keyboard alleen voor de potions (q) en mijn linker shift voor het forced stilstaand casten. Daarnaast heb je dan een linkerhand meestal vrij voor je biertje/peuk.Jackson Claxon schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:23:
[...]
Magic Mouse volstaat... Je hebt niet linker en rechtermuisklik tegelijk nodig. Sterker nog, ik heb het met een MM gespeeld.
Anoniem: 246060
Zou dit ook het geval zijn bij een geactiveerde hardcopy?Angeloonie schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:28:
[...]
Ik weet niet of je dezelfde key terugkrijgt, maar je krijgt iig een key terug als je de CE laat activeren door de Customer Support van Blizzard en je al een D3 key gekocht hebt.
De mobs worden vanuit de servers van Blizzard gerstuurd dacht ik. Dus als je geen verbinding met blizzard hebt, loop je in een lege wereld. (I tried ::P)Anoniem: 246060 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:30:
Raar vraagje,
Zijn er al private servers beschikbaar? Dus met andere woorden je zet een eigen dedicated server op inplaats van de Blizzard servers te gebruiken.
Dit niet om illegaal te gaan doen laat dat duidelijk zijn maar ik zit vaak in het buitenland met een ontbrekende internetverbinding of hele slechte.( of heel duur )
Voor mij zou het een oplossing zijn om een private servertje te maken die mijn Diablo III host.
Leven en laten leven!
Je zou een server op kunnen zetten die de mobs aanstuurd, net zoals in WoW maar de tools die daarvoor nodig zijn zijn er niet op het moment.Stranglem schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:34:
[...]
De mobs worden vanuit de servers van Blizzard gerstuurd dacht ik. Dus als je geen verbinding met blizzard hebt, loop je in een lege wereld. (I tried ::P)
Ja. Key = Key, maakt niet uit waar die vandaan komt.Stefmeister schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:32:
[...]
Zou dit ook het geval zijn bij een geactiveerde hardcopy?
Zal gaan komen maar je hebt er geen ruk aan natuurlijk. Als je daarna op de Blizzard servers speelt is je character weg. Bovendien zal zo'n emulator nooit alles kunnen wat het echte spel kan (kijk maar naar die WoW emulators, die zijn na al die jaren nog steeds niks meer dan slappe aftreksels).Yintha schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:35:
Je zou een server op kunnen zetten die de mobs aanstuurd, net zoals in WoW maar de tools die daarvoor nodig zijn zijn er niet op het moment.
ik weet dat ze er voor de beta waren (google weet wel meer). maar daar moest je alle monsters met de hand spawnen, en kon je zelf de droprates ed instellen, niet echt een vervanging voor online play dus.Anoniem: 246060 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:30:
Raar vraagje,
Zijn er al private servers beschikbaar? Dus met andere woorden je zet een eigen dedicated server op inplaats van de Blizzard servers te gebruiken.
Dit niet om illegaal te gaan doen laat dat duidelijk zijn maar ik zit vaak in het buitenland met een ontbrekende internetverbinding of hele slechte.( of heel duur )
Voor mij zou het een oplossing zijn om een private servertje te maken die mijn Diablo III host.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Tenzij je de dedicated server op je client draait, kan je deze natuurlijk ook niet bereiken bij slecht internet.Anoniem: 246060 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:30:
Raar vraagje,
Idd! En bij WoW was ook voor veel mensen de reden om op illegale servers te spelen meer loot / droprates en geen maandelijkse kosten. Bij Diablo 3 koop je hem een keer en kan je "oneindig" lang spelen.Hydra schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:40:
[...]
Zal gaan komen maar je hebt er geen ruk aan natuurlijk. Als je daarna op de Blizzard servers speelt is je character weg. Bovendien zal zo'n emulator nooit alles kunnen wat het echte spel kan (kijk maar naar die WoW emulators, die zijn na al die jaren nog steeds niks meer dan slappe aftreksels).
Er zijn geen "hacked servers", noch voor WoW, noch voor Diablo. Het zijn server-emulators waar mensen een 'eigen' server geschreven hebben. Veelal kunnen deze servers weinig meer dan je laten connecten en een paar mobs spawnen. De AI, scrips en quests e.d. werken dan allemaal niet omdat die er gewoon niet zijn.PizZa_CalZone schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:42:
Ik weet dat er manieren zijn, maar ga niet helpen met zoeken.Voor de real experience speel ik hem het liefst op beheerde en hopelijk betrouwbare blizzard servers ipv een hacked server met bugs/patch inconsitencies.
M'n broertjes hebben op een illegale WoW server gespeeld en dat was ronduit treurig. De helft van de mobs deed 't niet, je kreeg 10 keer zoveel XP en de 'mods' op de server (gewoon spelers die meer dan een maand speelden en actief waren) konden naar eigen inzicht zichzelf de beste gear en stats (level 255, etc) geven. Dan is dus het hele punt weg. Ze adverteren d'r dan ook mee dat raids en instances werken maar dan blijken de bosses gewoon te staan en een beetje te meleeen enzo.sbmuc schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:43:
Idd! En bij WoW was ook voor veel mensen de reden om op illegale servers te spelen meer loot / droprates en geen maandelijkse kosten. Bij Diablo 3 koop je hem een keer en kan je "oneindig" lang spelen.
[ Voor 38% gewijzigd door Hydra op 03-05-2012 10:47 ]
Simpel:Anoniem: 246060 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:30:
Bashiok:
It's going to be a part of what the game requires. You'll have games you need an internet connection to play, and those that don't. If you're in a situation where you won't have internet access, Diablo III won't be a game you play at that time. Being on the World of Warcraft forums it's a distinction that we all have to plan around. I have my offline games, and I have my online games. Which ones I can play and when is just a part of what each game is and its requirements.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Hier ook, mijn key heb ik besteld bij gamecardwinkel.nl, na een tip uit dit topicHydra schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:15:
[...]
Ik krijg als het goed is gewoon om 00:01 een mailtje met m'n key, dat doosje zal me een worst wezen
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ja, ga wel die maandag ff goed vroeg naar bed zodat ik de 15e ff een paar uurtjes mee kan pakken. Moet verder wel werken, maar gelukkig is die Do en Vr vrij.Kapoen schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:55:
Hier ook, mijn key heb ik besteld bij gamecardwinkel.nl, na een tip uit dit topicIk ga er wel mijn slaap niet voor laten, gewoon na het ontbijt er aan beginnen.
[ Voor 28% gewijzigd door y0ukn0w op 03-05-2012 11:17 ]
MHW: Jay
Dat is de 100% unlock op de Reveal site.y0ukn0w schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:14:
Er komt nu ook een korte animated cartoon, genaamd Diablo III: Wrath. Zie: http://www.gamespot.com/videoembed/6374904
Is al eerder gepost hier.y0ukn0w schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:14:
Er komt nu ook een korte animated cartoon, genaamd Diablo III: Wrath. Zie: http://www.gamespot.com/videoembed/6374904
Als ik het goed heb is dit de 100% unlock. Niet zeker ...y0ukn0w schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:14:
Ik had deze blijkbaar gemist, dus bedankt voor het posteny0ukn0w schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:14:
EDIT: was blijkbaar al eerder gepost. Was me ontgaan in de overgang van deeltje 19 naar 20.
Me want.Anoniem: 246060 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:33:
Even wat jaloezie opwekken ( knipoog )
Ik heb het geluk dat ik werkloos ben en gezegend ben met een WW verzekering ( die aanvult tot 100% )
Ik heb werk gevonden wat per 1 July van start gaat. Heerlijk dus 1,5 maand betaald Diablo III spelen.
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
Daar haakte ik alAnoniem: 246060 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:33:
Ik heb het geluk dat ik werkloos ben
Wilde het net posten!Jackson Claxon schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:53:
[...]
Daar haakte ik al. Geniaal deze twee zinnen, na elkaar
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Mochten die er zijn hoeft dat hier niet besproken te worden. Dat gaat op voor bestaande private servers, het installeren/configureren of opereren van zo'n server. Dit gaat rechtstreeks tegen de EULA van Diablo in en komt gevaarlijk dicht in de buurt van dit stukje uit ons Algemeen Beleid. Blizzard heeft in het verleden aangetoond op te willen treden tegen dergelijke servers.Anoniem: 246060 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:30:
Zijn er al private servers beschikbaar?
Ik heb toevallig gisteren een ticket geopend bij Blizzard om hier wat duidelijkheid over te vragen, aangezien ze op het forum wat vaag zijn.Angeloonie schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:28:
[...]
Ik weet niet of je dezelfde key terugkrijgt, maar je krijgt iig een key terug als je de CE laat activeren door de Customer Support van Blizzard en je al een D3 key gekocht hebt.
[ Voor 25% gewijzigd door MueR op 03-05-2012 12:03 ]
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
No life? Blasphemy what are you talking about, this IS the life!CobyBE schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:25:
Wow jongens, deel 20 al!
Ik was nog van deel 19 aan't bijlezen en plots was het gesloten
Heb mijn kopie eindelijk een paar dagen geleden gepreordered bij game-card.net. Nu gewoon hopen dat ik de cd-key om 00:01 heb
De 14e ga ik nog fijn werken om dan om 00:01 's nachts te beginnen en de eerste x aantal uren niet te stoppen
Dat wordt een hele week No-Lifen ^_^
Die week sowiesoBulls schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:07:
[...]
No life? Blasphemy what are you talking about, this IS the life!
Bij mij kwam die gewoon binnen, belangrijk is dat je er GEEN landnummer voor hoeft te zetten. Dat kun je nog even controlerenScorchor schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:18:
heeft er al iemand dat battle.net mobile services ingesteld? ik krijg hun sms met activatie code niet binnen, telefoonnummer nu 2x doorgegeven maar helaas, geen text message.
[ Voor 50% gewijzigd door Dakreal op 03-05-2012 12:20 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Had ik een tijd terug gedaan, daar komt mijn verhaal ook vandaanMueR schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:01:
[...]
Ik heb toevallig gisteren een ticket geopend bij Blizzard om hier wat duidelijkheid over te vragen, aangezien ze op het forum wat vaag zijn.
Ik had ook even problemen. 1e keer mijn 06 gegeven, niets, opnieuw, niets... Opnieuw, 4 codes binnen. =)Scorchor schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:18:
heeft er al iemand dat battle.net mobile services ingesteld? ik krijg hun sms met activatie code niet binnen, telefoonnummer nu 2x doorgegeven maar helaas, geen text message.
PSN: Redrafted
+31 is genoeg, nulletje kan je dan weglaten heMmore schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:25:
Als je het voor je 06 nummer gebruikt kan je inderdaad met de 6 beginnen, Blizz gooit er +31 0 voor namelijk
In dat geval dan alleen de +31..Mmore schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:25:
Als je het voor je 06 nummer gebruikt kan je inderdaad met de 6 beginnen, Blizz gooit er +31 0 voor namelijk
[ Voor 1% gewijzigd door Macchill op 03-05-2012 12:28 . Reden: too slow mate... ]
Voor zover ik kan zien is het inderdaad de goedkoopste...SiXke schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:22:
is http://game-card.net/ de goedkoopste voor digital download?
kreeg net de eerste sms binnen, maar die code werkt niet, heb het nu denk ik 10 keer geprobeerd dus ik ga maar even geduldig wachten hahaXerox schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:23:
[...]
Ik had ook even problemen. 1e keer mijn 06 gegeven, niets, opnieuw, niets... Opnieuw, 4 codes binnen. =)
Gelukkig blijft de activatiecode gelijk, dus levert het uiteindelijk geen problemen op.
P.s. heb je je telefoonnummer met +31 ervoor of zonder? Ik had het met +31 en dat leverde (misschien) problemen, zonder +31 werkte direct.
Maar zijn uitverkocht op de site.SiXke schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:22:
is http://game-card.net/ de goedkoopste voor digital download?
Er staat in de toelichtingstekst duidelijk dat je geen countrycode voor je nummer moet zetten. dus 06... moet genoeg zijn.Xerox schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:23:
[...]
Ik had ook even problemen. 1e keer mijn 06 gegeven, niets, opnieuw, niets... Opnieuw, 4 codes binnen. =)
Gelukkig blijft de activatiecode gelijk, dus levert het uiteindelijk geen problemen op.
P.s. heb je je telefoonnummer met +31 ervoor of zonder? Ik had het met +31 en dat leverde (misschien) problemen, zonder +31 werkte direct.
Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV
heb het net ook gedaan... met en zonder 0 duurde ongeveer 25 minuten voor de smsjes binnenkwamen.sMoKeFiSh schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:53:
[...]
Er staat in de toelichtingstekst duidelijk dat je geen countrycode voor je nummer moet zetten. dus 06... moet genoeg zijn.
Bij mij werkte het vanochtend direct.
Ignorance Is Bliss
Bron: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4796051235You will be purchasing a game that will endlessly generate you things to sell... and all that is required is a small cut. It's like someone walks up to you and says, "I'll give you everything I own including my house and the only thing you have to do is sell it. In return I only ask for a small cut." And then you say, "That seems so unfair ZOMGWTFBBQSAUCEICECREAMTRUCK WHY ARE YOU TAKING SUCH A HUGE CUT OF THE MONEY FROM MY STUFF QQ CRY MOAR." See how unreasonable that sounds now?
Dat ben ik nou dus niet met je eens, het onbeperkt "geld drukken" is misschien al ingame mogelijk maar dat houd niet in dat de economische waarde een real life currence market heeft.Bulls schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:19:
alleen bij D3 is het onbeperkt geld bij drukken, terwijl in Entropia het geld gestort moet worden, uitgegeven om zo weer in de loot-pool te raken.
Als je het zo bekijkt is het zelfs weinig wat Blizzard inhoudt.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ik heb het ook getest en krijg een sms na ongeveer 5 minuten. Enkel de code die ik krijg werkte telkens niet.Scorchor schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:30:
[...]
kreeg net de eerste sms binnen, maar die code werkt niet, heb het nu denk ik 10 keer geprobeerd dus ik ga maar even geduldig wachten haha
bij mij dus ook niet maar dat kwam door de 25 minuten bij opgave geeft ie aan session expired.NastyNickNL schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:24:
[...]
Ik heb het ook getest en krijg een sms na ongeveer 5 minuten. Enkel de code die ik krijg werkte telkens niet.
Het komt er gewoon op neer dat de items die je vind je niets kost, wat in Entropia wel het geval is. Dus alle loot kost alleen tijd en geluk, dat je kunt verkopen, is het dan zo raar dat Blizzard een fee inhoudt? Uiteindleijk wordt die fee doorberekend aan de koper, want als jij 10 euro voor je item wilt en de fee is 1 euro dan verkoop je het toch voor 11? Als het toch maar 10 waard is dan is het eigenlijk 9 waard omdat de fee erin zit.ShadowBumble schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:24:
[...]
Dat ben ik nou dus niet met je eens, het onbeperkt "geld drukken" is misschien al ingame mogelijk maar dat houd niet in dat de economische waarde een real life currence market heeft.
Echter moet je wel eerst geld storten in je balance account, zoals je ook doet bij Entropia. Kortom Blizzard neem hier zeker wel een groot deel in ze halen geld uit de real life economie, wat eerst gestort is naar Battle.net Balance, terwijl hun in de positie zijn en zelfs de spelers de kans geven om onbeperkt loot aan te bieden die hun in feite niks kost.
Ten opzichte van Entropia waar items dus een echte marktwaarde hebben heeft D3 dit niet.
Hmm, ik heb hem daar 1 dag later besteld, en bij mij staat bij de status "in behandeling"RampageNL schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:21:
Ugh, ik hoop dat Dynabyte de CE nog binnen krijgt.
Heb de CE op 03-11-11 besteld en staat op Backorder : /
Heb net ff gemailed en al een antwoord gehad.Simball schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:34:
[...]
Hmm, ik heb hem daar 1 dag later besteld, en bij mij staat bij de status "in behandeling"
Zal er eens achteraan mailen.
Ik ga er dus van uit dat ik hem heb, zeker omdat het al 7 maanden geleden is dat de bestelling is geplaatst.Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw email.
Back-order betekend dat wij wachten op de levering van dit product.
Deze wacht dus tot de levering op 15 mei.
Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
Rens Eindhoven
[ Voor 8% gewijzigd door TheDeeGee op 03-05-2012 13:38 ]
Anoniem: 453941
uhm ik heb en dochter eigen huis en ja ook vrouw inbegrepen, plus werk. toch voor elkaar gekregen om vrij te krijgen de hele week, en nog eens door vrouwtje en hotel kamer gehuurd voor zondag tot en met maandag om te chillen zonder mijn dochter voordat diablo er is. dat noem ik pas geluk. en vrouwtje gaat gewoon gezellig mee gamen ook nog ^^ geen gezeur om op tijd naar bed te gaan of zo heheAnoniem: 246060 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:33:
Ik heb het geluk dat ik werkloos ben en gezegend ben met een WW verzekering ( die aanvult tot 100% )
Ik heb werk gevonden wat per 1 July van start gaat. Heerlijk dus 1,5 maand betaald Diablo III spelen.
Nu snap ik wat je bedoelt, dan begreep ik je dus gewoon verkeerdBulls schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:33:
[...]
Het komt er gewoon op neer dat de items die je vind je niets kost, wat in Entropia wel het geval is. Dus alle loot kost alleen tijd en geluk, dat je kunt verkopen, is het dan zo raar dat Blizzard een fee inhoudt? Uiteindleijk wordt die fee doorberekend aan de koper, want als jij 10 euro voor je item wilt en de fee is 1 euro dan verkoop je het toch voor 11? Als het toch maar 10 waard is dan is het eigenlijk 9 waard omdat de fee erin zit.
Hehe dat herken ik, hier enkele dagen vrij woensdag tm maandag mini lanparty met precies 1 ingame D3 party size. En mijn schatje speelt ook lekker met me meeAnoniem: 453941 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:38:
[...]
. en vrouwtje gaat gewoon gezellig mee gamen ook nog ^^ geen gezeur om op tijd naar bed te gaan of zo hehe
MHW: Jay
Dat zal uiteraard niet gelden voor de media markts met een night release feestje.Anoniem: 246060 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:45:
Tip voor iedereen
De media markt heeft vaak spellen al vaak de dag voor de release of soms zelfs 2 dagen voor de release in de schappen liggen.
Was in ieder geval met de laatste Assasins creed zo.
Wat je ook van de fee vind die Blizzard hanteert, feit blijft dat de RMAH ervoor zorgt dat Blizzard de game nog heel lang gaat ondersteunen, en er alle baat bij heeft om hacks/bots tegen te gaan en de economy gezond te houden.ShadowBumble schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:41:
[...]
Nu snap ik wat je bedoelt, dan begreep ik je dus gewoon verkeerdMaar nee ik vind het helemaal niet erg dat er een fee word ingehouden hun bieden namelijk het platform om dit te doen.
Das een non argument tot op de dag van vandaag komen er nog patches uit voor onder andere Warcraft 3 en Diablo 2, en word het nog steeds ondersteunt Blizzard is hier zelfs beroemd voor dat ze tot in den treure hun games blijven supporten.DeepSeven schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:58:
[...]
Wat je ook van de fee vind die Blizzard hanteert, feit blijft dat de RMAH ervoor zorgt dat Blizzard de game nog heel lang gaat ondersteunen, en er alle baat bij heeft om hacks/bots tegen te gaan en de economy gezond te houden.
Maar in D2 heeft het soms wel lang geduurd om hacks te patchen. Vaak met een onherstelbare schade voor de ingame economie.ShadowBumble schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:06:
[...]
Das een non argument tot op de dag van vandaag komen er nog patches uit voor onder andere Warcraft 3 en Diablo 2, en word het nog steeds ondersteunt Blizzard is hier zelfs beroemd voor dat ze tot in den treure hun games blijven supporten.
Misschien niet meer iedere maand of week maar het word nog steeds gesupport.
Mee eens, veel mensen zeuren over dat het bedrag wat Blizzard verdiend te hoog is.Rixos schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:08:
Eerlijk gezegd zie ik het RMAH als een leuke extra.
Voor 44 euro krijg ik een triple A titel met enorm hoge replay value en daar ben ik al enorm tevreden mee.
Nou blijkt dat ik misschien zelfs nog wat van het aankoop bedrag kan terug verdienen (of meer) door het verkopen van dubbele items, gems die ik niet nodig heb etc.
Dat Blizzard hier een deel van pakt lijkt me niet meer dan normaal.
Of de hoogte van het deel helemaal eerlijk is kan natuurlijk over gediscussieerd worden, maar ik heb er geen problemen mee. Diablo 3 blijft voor mij gewoon een recreatieve bezigheid en als ik daar dan nog wat geld aan over kan houden is dat helemaal prima, ik ken maar weinig spellen die mij zo'n optie bieden.
Ik denk dat de RMAH er best wel eens voor kan zorgen dat Blizzard hier meer prioriteit aangeeft en dingen spoedig(er) fixt. Daarnaast is er veel gebeurt sinds D2, Blizzard heeft enorm veel ervaring met WoW opgedaan als het op patchen en bugfixes aankomt..RocketKoen schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:10:
[...]
Maar in D2 heeft het soms wel lang geduurd om hacks te patchen. Vaak met een onherstelbare schade voor de ingame economie.
Denk je ik ken toch een aantal redelijk exploits in WoW, omdat ik benieuwt was hoe sommige dit deden en kan je rustig vertellen dat sommige dupe/speed/teleport hacks al jaren werken.RocketKoen schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:10:
[...]
Maar in D2 heeft het soms wel lang geduurd om hacks te patchen. Vaak met een onherstelbare schade voor de ingame economie.
SoJ dupe, bots, maphack.
Vergelijk dat eens met wat ze doen in WoW.
Klopt, maar dit doen ze vooral om hun reputatie hoog te houden. Als er dadelijk in D3 een hack komt waarmee men zeer snel aan gold kan komen, dan kun je er gerust van zijn dat die binnen een week niet meer werkt. Bots zullen met man en macht tegen gehouden worden. Elke vorm van misbruik die de economie beschadigt, beschadigt daarmee direct de RMAH en dus de inkomsten die Blizzard daaruit genereert.ShadowBumble schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:06:
[...]
Das een non argument tot op de dag van vandaag komen er nog patches uit voor onder andere Warcraft 3 en Diablo 2, en word het nog steeds ondersteunt Blizzard is hier zelfs beroemd voor dat ze tot in den treure hun games blijven supporten.
Misschien niet meer iedere maand of week maar het word nog steeds gesupport.
Had dat ook niet deels te maken met de structuur van de game (server-based/client-based opslaan van informatie)? Ik meen dat ooit gelezen te hebben en dat dat ook als verklaring werd gebruikt om nu voor de (vrijwel geheel) server-based oplossing te kiezen bij D3?RocketKoen schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:10:
[...]
SoJ dupe, bots, maphack.
Dit heb ik ook gelezen heb... En is inderdaad 1 van de belangrijkste redenen waarom je alleen maar online kunt spelen. Daarnaast heeft Blizzard niet stilgezeten met battle.net security en de zgn "warden" anti-cheat/anti-hack systems. Deze laatste dateert uit de tijd van D2. In D2 heeft het erg lang geduurt voordat de maphacks etc niet meer mogelijk waren. Heb toendertijd de ontwikkeling in de gaten gehouden van mousepad's maphack. Het genie wat hierachter zat heeft uiteindelijk toe moeten geven dat Blizzard het praktisch onmogelijk had gemaakt om verder te ontwikkelen en hem wederom undetectable te maken.Azaruc schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:34:
[...]
Had dat ook niet deels te maken met de structuur van de game (server-based/client-based opslaan van informatie)? Ik meen dat ooit gelezen te hebben en dat dat ook als verklaring werd gebruikt om nu voor de (vrijwel geheel) server-based oplossing te kiezen bij D3?
[ Voor 3% gewijzigd door PizZa_CalZone op 03-05-2012 14:55 ]
Sowieso was SoJ als currency al een gevolg van een slechte economie (wegens waardeloos gold) volgens mij.RocketKoen schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:10:
[...]
SoJ dupe, bots, maphack.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
De grootste oorzaak was toch de dupe. Als die er niet geweest was zouden er lang niet zoveel SoJ's rondzwerven.Kapoen schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:53:
[...]
Sowieso was SoJ als currency al een gevolg van een slechte economie (wegens waardeloos gold) volgens mij.
Hebben ze de stone's of jordan er op een gegeven moment niet uitgehaald vanwege deze reden?Kapoen schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:53:
[...]
Sowieso was SoJ als currency al een gevolg van een slechte economie (wegens waardeloos gold) volgens mij.
Nee ze hebben de anni er in gestopt waardoor je SoJ's moest verkopen aan de vendor voordat Dia Clone spawnde.PizZa_CalZone schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:54:
[...]
Hebben ze de stone's of jordan er op een gegeven moment niet uitgehaald vanwege deze reden?
Je kreeg ladder chars met 1.10 ofzo. En die resetten ze af en toe.PizZa_CalZone schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:54:
[...]
Hebben ze de stone's of jordan er op een gegeven moment niet uitgehaald vanwege deze reden?
Nee je kon ze op een gegeven moment gebruiken om uber bosses op te roepen. Daarom bleven er steeds minder over.PizZa_CalZone schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:54:
[...]
Anoniem: 209930
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 209930 op 03-05-2012 14:59 ]
Er staat nog meer oude info in de TS... Aardige job om dat bij te werken. Maar idd mana potions zijn eruit. Je hebt alleen nog health potions.heuveltje schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:56:
Even wat nitpicken in de TS
"Mystic: Kan scrolls, potions, skill runes en charms maken en ken tevens items enchanten"
Die is afaik vervallen, en kan er dus uit
In het inventory staat nog een stukje over backpacks. dit is ook komen te vervallen afaik.
Er word vermeld dat er ook mana potions zouden zijn.
Ik heb ze echter niet gezien in de beta, maar heb dan ook bijna geen mana class gespeeld.
Dus ik weet niet of die er nog in zitten ?
Ow what the hell, dit was ik helemaal vergeten... mja alles wat langer dan gisteren geleden is......Anoniem: 209930 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:58:
Kijk. Wat betreft de SoJ. Toen het dupen nog undetectable was, ging iedereen massaal de duurste item dupen. Toen der tijd was dat de SoJ. Dit had tot gevolg dat er duizenden SoJ's in de wereld bestonden. Dit was de aanleiding tot het introduceren van de Diablo Clone met patch v.1.10.
Misschien dat sommige dit nog weten, de Diablo Clone kwam slechts in je wereld als je SoJ's verkocht aan NPC's. Meestal moest je zo rond de 80 - 120 SoJ's verkopen. Zodra Diablo Clone spawnde zag je 'Diablo walks the earth' verschijnen. De Diablo Clone spawnde dan bij de eerste unique monster die je in de game tegenkomt. Als je hem dan doodde, dan kreeg je de Annihilus charm.
[ Voor 38% gewijzigd door PizZa_CalZone op 03-05-2012 15:02 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq