Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLow
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-06 12:55
Hey medetweakers,

Heb nog een reservering over voor de Collector's edition van Diablo 3. Heb hem al ergens anders besteld.
Het gaat om een reservering bij de Intertoys. Prijs was dacht ik 90 euro.

Als iemand hem wil stuur me een pm dan krijg je de link van me.

LLow

Hij is vergeven

[ Voor 4% gewijzigd door LLow op 03-05-2012 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PizZa_CalZone schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:58:
[...]

Er staat nog meer oude info in de TS... Aardige job om dat bij te werken. Maar idd mana potions zijn eruit. Je hebt alleen nog health potions.
Is inderdaad een hoop info en een hoop info die bijgewerkt moet worden, ben er weer een beetje mee begonnen maar Blizzard die verandert nogal vaak van gedachte :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-05 10:49
PizZa_CalZone schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:58:
[...]

Er staat nog meer oude info in de TS... Aardige job om dat bij te werken. Maar idd mana potions zijn eruit. Je hebt alleen nog health potions.

[...]

Ow what the hell, dit was ik helemaal vergeten... mja alles wat langer dan gisteren geleden is...... :X 8)7
Psychoclown heeft eerder al aangegeven dat er de laatste tijd zo veel is veranderd dat hij de TS voorlopig niet bijwerkt.

edit:
Laat maar ;)

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

RocketKoen schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:56:
[...]

Je kreeg ladder chars met 1.10 ofzo. En die resetten ze af en toe.
Dus de gevolgen van een eventuele dupe waren na een reset weg
Ladder chars waren er vanaf het begin, dupe had daar niks mee te maken ;) Dit soort zaken zullen echter altijd wel voorbij blijven komen, het is alleen even aan Blizzard hoe snel alles wordt verholpen. Hoe sneller, hoe beter en dat was bij D2 nog wel eens iets om zorgen over te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:28

heuveltje

KoelkastFilosoof

Roept trouwens wel een vraagje op dat ik tijdens de beta al had.
Tijdens multiplayers zijn itemdrops "gevirtualiseerd" dus je ziet alleen de dingen die voor jezelf vallen.
Geld dat ook voor healthglobes ? Was toen altijd voorzichtig met die pakken, mocht iemand anders hem harder nodig hebben. Maar ik weet eigenlijk niet eens of ze die wel kunnen zien :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-05 14:08

roboreaper

Collecting your robots

heuveltje schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:13:
Roept trouwens wel een vraagje op dat ik tijdens de beta al had.
Tijdens multiplayers zijn itemdrops "gevirtualiseerd" dus je ziet alleen de dingen die voor jezelf vallen.
Geld dat ook voor healthglobes ? Was toen altijd voorzichtig met die pakken, mocht iemand anders hem harder nodig hebben. Maar ik weet eigenlijk niet eens of ze die wel kunnen zien :)
neej. health globes zijn voor iedereen te zien. als 1 iemand een globe pakt dan wordt iedereen gehealed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-06 16:22
Anoniem: 209930 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:58:
Kijk. Wat betreft de SoJ. Toen het dupen nog undetectable was, ging iedereen massaal de duurste item dupen. Toen der tijd was dat de SoJ. Dit had tot gevolg dat er duizenden SoJ's in de wereld bestonden. Dit was de aanleiding tot het introduceren van de Diablo Clone met patch v.1.10.

Misschien dat sommige dit nog weten, de Diablo Clone kwam slechts in je wereld als je SoJ's verkocht aan NPC's. Meestal moest je zo rond de 80 - 120 SoJ's verkopen. Zodra Diablo Clone spawnde zag je 'Diablo walks the earth' verschijnen. De Diablo Clone spawnde dan bij de eerste unique monster die je in de game tegenkomt. Als je hem dan doodde, dan kreeg je de Annihilus charm.
Je bedoeld Uber Diablo, deze verscheen niet wanneer je SoJ's verkocht in een game waar je SoJ's verkocht maar deze verscheen wanneer er een X aantal SoJ's verkocht waren op een hele server.

Uber Diablo was inderdaad mede geïntroduceerd om van de SoJ's af te komen.

Ik hoop dat zulke onzin in Diablo 3 niet nodig gaat zijn!

[ Voor 8% gewijzigd door EnigmaNL op 03-05-2012 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Baroshir schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:12:
[...]

Ladder chars waren er vanaf het begin, dupe had daar niks mee te maken ;) Dit soort zaken zullen echter altijd wel voorbij blijven komen, het is alleen even aan Blizzard hoe snel alles wordt verholpen. Hoe sneller, hoe beter en dat was bij D2 nog wel eens iets om zorgen over te maken...
nope. ladder chars zijn echt pas veel later gekomen, 1.10 klinkt wel ongeveer goed :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heuveltje schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:56:
Even wat nitpicken in de TS :)
"Mystic: Kan scrolls, potions, skill runes en charms maken en ken tevens items enchanten"
Die is afaik vervallen :(, en kan er dus uit
De TS gaat binnenkort opnieuw opgebouwd worden, zijn we achter de schermen al een beetje mee bezig. Er zijn stukken die inderdaad vervallen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-05 07:08
Ik heb even een vraag over de Diablo 3 muis. in de actiefolder van de Media Markt staat deze te koop voor 49,- euro.

Wanneer ik online de muis erbij haal kost hij daar 69,-
Heeft iemand een idee of dit toevallig een foutieve prijs is zoals hij in de folder staat? Of heeft iemand hem ook daadwerkelijk kunnen kopen voor 49,-?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:46
EnigmaNL schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:15:
[...]
Ik hoop dat zulke onzin in Diablo 3 niet nodig gaat zijn!
Nu gold echt een waarde heeft zal het wel loslopen met de 'diablo economie' :)

Ik ben eens benieuwd welke impact dit heeft op het forumgold systeem, ik veronderstel dat het gedoemd is om te verdwijnen? Of misschien blijft het een kleine(re) diablo 2 niche bedienen...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

heuveltje schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:16:
[...]

nope. ladder chars zijn echt pas veel later gekomen, 1.10 klinkt wel ongeveer goed :)
asjemenou, je hebt gelijk... Hm, dacht toch echt dat het voor LoD al bestond. Zal dan wel het "normale" overzicht zijn geweest waar ik toen altijd naar keek wie op HC het hoogst was ;)

Wie weet introduceren ze later bij D3 wel weer gewoon een ladder systeem (hoewel ze wellicht al 10 keer hebben geroepen dit niet te doen) om af en toe weer een boost aan de activiteit te geven. Zelfs nu zie je dat dat bij D2 nog werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04 15:04
Kapoen schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 16:30:
[...]

Nu gold echt een waarde heeft zal het wel loslopen met de 'diablo economie' :)

Ik ben eens benieuwd welke impact dit heeft op het forumgold systeem, ik veronderstel dat het gedoemd is om te verdwijnen? Of misschien blijft het een kleine(re) diablo 2 niche bedienen...
met de RMAH en AH weten we het gewoon niet, waarschijnlijk zullen er veel zijn die de 15% fee op highend items nogal fors vinden, en daardoor toch buitenom gewoon op D2jsp of GotD3 zullen traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Mmore schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:12:
[...]

Ik denk dat de RMAH er best wel eens voor kan zorgen dat Blizzard hier meer prioriteit aangeeft en dingen spoedig(er) fixt. Daarnaast is er veel gebeurt sinds D2, Blizzard heeft enorm veel ervaring met WoW opgedaan als het op patchen en bugfixes aankomt..
De grootste voordeel van de RMAH vind ik dat ze de veiligheid erg hoog moeten hebben, en dus echt de dupes en hacks actief buiten de deur houden, omdat het om echt geld gaat.

Maar aan de andere kant een gedupte item die verkocht wordt is meer winst voor Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Bulls schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:10:
[...]

De grootste voordeel van de RMAH vind ik dat ze de veiligheid erg hoog moeten hebben, en dus echt de dupes en hacks actief buiten de deur houden, omdat het om echt geld gaat.

Maar aan de andere kant een gedupte item die verkocht wordt is meer winst voor Blizzard.
Ervan uitgaande dat je kunt dupen. Alles is serverside, dus dan zou je een inject ofzoiets moeten doen, wat denk ik vrijwel onmogelijk is.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:05

The Chosen One

Zie signature!

Blijft lachen die gasten maar maar blijven uitkramen dat Blizzard het puur doet voor DRM en greediness. Als ze puur geld wilden verdienen hadden ze geen GAH of craften gemaakt.
En het moet offline want dat kan makkelijk zonder het online slechter te maken! En de mensen in het leger hebben geen goed internet bla bla. :P

Anyway heb er zin in. :)
Voor de mensen die hardcore willen doen (of sc zelfs) join de guild heh? ;)
Heb nog niet zoveel gezien van de laatste filmpjes en vrijwel niks van alle skills (alleen wat early beta filmpjes en de 1e classvideo's).

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 01:10

scorpie

Supra Addict

Over die guild he.. is het ook leuk als je incidenteel tijd hebt om te spelen? (Ja, please bare with me :'( )

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!
scorpie schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:53:
Over die guild he.. is het ook leuk als je incidenteel tijd hebt om te spelen? (Ja, please bare with me :'( )
JA! *O*

We zijn ook zeker op zoek naar Casual spelers :) Zie ook onze korte beschrijving hier: http://gotd3.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Om te spelen met vriendin moet ik dan telkens een precard kopen net als WoW is?
Of is co-op gewoon gratis?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinDude
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-11-2019

MartinDude

Dudeïsm: Monk style

Even een blije post voor mijzelf! Net voor het einde van de D3 beta het nog een keer geprobeerd op een lagere resolutie (van 1440x900 naar 1200xiets) en het liep echt al stukken beter en ipv 50 slowdowns qua framerate drops heb ik er nog maar 2 gehad! Voor mij is het dus duidelijk, zo de volle versie proberen en anders gewoon nog even zakken met de resolutie - zoals ik al eerder zei: 800x600! D2 style!

Ben ook benieuwd wat voor een speciaaltjes er nog zullen zitten achter de laatste unlockables op de reveal pagina!

Zelf ga ik lekker SC spelen, en dan later enkele HCs - gok toch dat ik niet "goed genoeg" ben voor het echt HC gebeuren ;)

The dude abides @ MartinDude#2420

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xtr3me4me schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:56:
Om te spelen met vriendin moet ik dan telkens een precard kopen net als WoW is?
Of is co-op gewoon gratis?
Je koopt het spel in de winkel, en je kunt daarna permanent gratis online :) Geen maandelijkse fees oid.

Je kunt 1x online met een CD-key. Wil je samen spelen, dan heb je 2 CD-keys nodig. Co-op is hetzelfde als solo online spelen.

[ Voor 47% gewijzigd door Angeloonie op 03-05-2012 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Angeloonie schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:56:
[...]

Je koopt het spel in de winkel, en je kunt daarna permanent gratis online :) Geen maandelijkse fees oid.
Ohh mooi! Daar was me vriendin namelijk op tegen om wow te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Laatst online: 14:05

The Chosen One

Zie signature!

Je kunt idd veel beter 40 euro voor 20 uur speelduur uitgeven voor X RPG spel dan 20 euro voor 2 maand en 10- 40+ uur spelen. ;)

[/offtopic]

Natuurlijk moet je wel de 1-2 (hopelijk meer) uitbreidingen kopen die er in de toekomst zullen komen. :)
Maar aangezien de uitbreiding kennende Blizzard weer vol gepropt zitten met 'game' zal dat geen probleem zijn uiteraard.

[ Voor 46% gewijzigd door The Chosen One op 03-05-2012 18:06 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
The Chosen One schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 18:02:
Je kunt idd veel beter 40 euro voor 20 uur speelduur uitgeven voor X RPG spel dan 20 euro voor 2 maand en 10- 40+ uur spelen. ;)

[/offtopic]

Natuurlijk moet je wel de 1-2 (hopelijk meer) uitbreidingen kopen die er in de toekomst zullen komen. :)
Maar aangezien de uitbreiding kennende Blizzard weer vol gepropt zitten met 'game' zal dat geen probleem zijn uiteraard.
Of 40 euro voor 8000 uur, want D3 gaat echt wel meer dan 4 jaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-06 11:08

djunicron

*click-swoosh-thud*

Pfff, die TS updaten lijkt me toch een beetje ondankbaar klusje. Mensen blijven hier toch wel vragen stellen die er al in beantwoord staan en daarnaast is veel info en uitleg elders te vinden, zoals op twitter, blizzards eigen forum en in één van de vele video's.

Foutjes of ouderwetse dingen eruit halen is natuurlijk wel zo mooi, maar ik vrees dat mensen de nieuwe versie niet gaan lezen, simpelweg omdat ze 80% van de tekst toch al gelezen hebben als ze ooit de TS hebben bekeken.

Wat mij betreft is het draadje #19 trouwens vrijwel geheel oud nieuws / offtopic, ik denk dat dit deel 20 ook weer gaat ontsporen, er kan denk ik beter een OT slowchat komen tot de game werkelijk uit is, want behalve overwegingen waar te kopen / pre-orderen etc etc gaat er naast de 100% heroes rise unlock toch weinig nieuws meer uitkomen over deze game.

Wat betreft de Guild, leuk hoor ik denk dat ik mij ook maar eens ga aanmelden, maar is het misschien niet een idee om het hele ding hier te integreren / of daar gewoon een discussie neer te zetten. De lengte van de TS en de gigantische hoeveelheid reacties geeft wel aan dat er gewoon erg veel te bespreken valt over deze game en er al vreselijk veel info is. De hele tijd heen en weer tussen de sites is ook weer niet zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-05 21:25

M_V

Hmm, ik heb nu om zeker te zijn van een Collector's edition op 3 plekken zo'n ding gepre-orderd. Nu maar hopen dat er in ieder geval eentje ook echt geleverd wordt, want alle orders zijn van de laatste dagen. Ja, 3 orders is idioot veel, maar ik MOET gewoon die CE hebben....Tyrael's Might met Angel wings ftw!

Gewoon even puur hypothtisch, wat zou het slimste zijn om te doen met een eventuele dubbele collector's edition? Direct doorverkopen of 10 jaar wachten en kijken of hij misschien 1000 euro waard wordt?

In reality heb ik al 2 vrienden die er graag eentje willen hebben, dus het is een non-issue maar ik ben wel benieuwd hoe jullie erover denken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-06 10:04

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Ik blijf lekker weg van alle d3 forums/newssites totdat ik normal uitgespeeld heb en het volledige verhaal heb gezien. Veel te grote kans op spoilers (valt hier dan wel mee, maar op andere sites staat er zo al een spoiler in topic titels e.d.)
Helaas kun je het niet altijd ontlopen (ik kwam ooit een harry potter 7 spoiler tegen in een lolcat plaatje of all things...)

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa204
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-03-2022
misschien interessant, het attempten van world firsts gaat wel erg ver :)

YouTube: D3: Kripp Tips for Athene

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324818

Als iemand anders nou nog zo'n intertoys link over heeft... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
M_V schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 19:58:

Gewoon even puur hypothtisch, wat zou het slimste zijn om te doen met een eventuele dubbele collector's edition? Direct doorverkopen of 10 jaar wachten en kijken of hij misschien 1000 euro waard wordt?
Nee, ze zijn erg cool, maar er liggen er vast nog wel wat overal verspreid in een tijdje, zowiezo geen extra waarde na lange tijd (denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-05 23:03
...

In reality heb ik al 2 vrienden die er graag eentje willen hebben, dus het is een non-issue maar ik ben wel benieuwd hoe jullie erover denken :D
Wat voor reactie verwacht je? Ik zal je zeggen wat ik gedaan heb, wellicht dat je dat inspiratie geeft. Ik heb er 2 besteld, bij bol en mycom, om iets van een backup plan te hebben. Mn broer heeft er geen besteld maar vind het ook niet zo spannend of het een CE of normale editie is. Dus in geval van ontvangst van twee gaat er één naar hem. Mats ik ook nog met e10 omdat ie bij mycom e72 was en bij bol e90 (geen verzendkosten destijds).

Be nice! Play hardcore!

ps Mocht men het gemist hebben op http://us.battle.net/d3/en/class/barbarian/active/ kun je alle skills zien wanneer ze unlocken rune effects etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-05 14:30

Erg moeilijk in te schatten, aangezien Blizzard bekend heeft gemaakt dat de CE maar 1x geproduceerd wordt. Ik durf niet te zeggen of dit voor de Starcraft 2 CE ook gold, maar deze is niet bijzonder veel in waarde
gestegen, wel waarde vast. Als ik de diverse forums doorlees, dan is er wel veel vraag naar en wellicht daardoor ook schaarste.

Een gesealde World of Warcraft Vanilla (had ik daar maar een dozijn van }:O )gaat tegenwoordig voor veel geld weg op Ebay. De toekomst zal zeggen of dit voor Diablo 3 Vanilla ook zal gelden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Verkopen :) Ik had toen 2x de CE van Wow, 1 heb ik er verkocht aan een Tweaker, natuurlijk wel met winst ;) Had daardoor mijn CE gratis :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainthunder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-06-2023
Ik heb net Diablo 3 voor 44 euro bij de mediamarkt pre-ordered , maar weet iemand of ik het spel op 15 mei dan gewoon kan ophalen in de winkel voordat ik gebeld ben ? weet niet hoe het pre orderen bij de MediaMarkt gaat vandaar deze vraag :P

[ Voor 18% gewijzigd door Chainthunder op 03-05-2012 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Laatst online: 16-09-2017
Weg met die handel... Gaat niks meer waard worden.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:11
Shady15 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:42:
[...]

Erg moeilijk in te schatten, aangezien Blizzard bekend heeft gemaakt dat de CE maar 1x geproduceerd wordt. Ik durf niet te zeggen of dit voor de Starcraft 2 CE ook gold, maar deze is niet bijzonder veel in waarde
gestegen, wel waarde vast. Als ik de diverse forums doorlees, dan is er wel veel vraag naar en wellicht daardoor ook schaarste.

Een gesealde World of Warcraft Vanilla (had ik daar maar een dozijn van }:O )gaat tegenwoordig voor veel geld weg op Ebay. De toekomst zal zeggen of dit voor Diablo 3 Vanilla ook zal gelden >:)
De starcraft 2 CE is ook maar 1x geproduceerd meen ik, zelfde geldt voor de WoW expansion pack CE's. Het zit hem echter in de aantallen welk een grote rol uitmaakt. Als je iets 10 miljoen keer produceert dan is de markt gewoon verzadigd en voor CE's weinig kans van oplopen in waarde, mss 100 jaar van nu, maar veel eerder echt niet.

Initieel met WoW was het aantal CE's gewoon laag, Blizzard verwachte namelijk bij lange na zoveel sales niet als wat ze hadden. Dit heeft geleidt tot een echt beperkte oplage, met nu nog blijvend hoge wens tot het item. Zeker wat betreft nog gesealed als collectable voor de echte verzamelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ik denk dat als je 2 CE's hebt je ze vooral de 15e of 16e aan iemand moet proberen te verkopen. Dan zijn ze waarschijnlijk nog wel wat extra waard voor diegene die nét achter het net vissen.

Als je een maand wacht is het speciale van de extras er al vanaf en heeft iedereen die er naar uit keek wel een versie in z'n bezit gok ik zo.

Ik kan me zo voorstellen dat mensen die graag een CE willen de 15e best lokaal een dealtje willen sluiten voor >€100.-

SC2 CE's zijn uiteindelijk niet echt veel waard geworden, maar ik geloof dat die WoW expo CE's wel in prijs stegen, maar ook maar voor beperkte tijd.

Neemt niet weg overigens dat de D3 CE ondertussen al hard uitverkocht is in veel regios. Meer vraag is een hogere prijs, misschien dat het anders gaat lopen, maar €1000 over 10 jaar lijkt me totaal niet realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Nice! http://eu.battle.net/d3/en/item/immortal-kings-stone-crusher Vet dat deze set ook weer terugkomt. Als ik ergens goede herinnering aan heb dan is het mijn IK WW barb :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkem
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-05 11:17
Mischa204 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:29:

8)7
Grappig. Maar niemand behalve Blizzard heeft toch meer gezien dan de beta content? Dit is ruim een uur lang speculeren.

<GoT>Bokkem#2393

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Hoe gaan Athene en anderen eigenlijk aantonen dat ze worldfirst hebben? Is er ergens waar dit bij gehouden wordt?

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
voxxel schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 21:52:
Hoe gaan Athene en anderen eigenlijk aantonen dat ze worldfirst hebben? Is er ergens waar dit bij gehouden wordt?
Pronken met een dubieuze screenshot of filmpje.

Mij interesseert het totaal niet, ik speel het liever leuk genietend van alles onderweg, ipv te haasten met 1 doel voor ogen en alles missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-06 11:34
Ik was helemaal niet warm te krijgen voor Diablo 3, maar nu ineens ben ik aangestoken met het virus! Heb meteen Diablo 2 + LOD nog eens geïnstalleerd en ga morgen die 12 jaar oude klassieker eens aan goeie vriend van me laten zien, die ongetwijfeld hard gaat lachen... Maarjah met 1 Diablo 2 kopie kan je leuk lannen, dus ach ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Geweldig hoe die Kripp denkt dat hij alles weet, zo zit hij er ook echt bij in dat filmpje haha. Wel een baas hoor met zn pa achter hem :P

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:54

vhal

ಠ_ಠ

Mischa204 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:29:

8)7
de 1,5 uur is te kort voor deze twee ego's welke groter zijn dan Sanctuary en Azeroth samen... |:(

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
@psychoclown:
Je mag mij ook toevoegen in de playertable. HetBiggie, battletag is HetBiggie#2505.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

voxxel schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 21:30:
Nice! http://eu.battle.net/d3/en/item/immortal-kings-stone-crusher Vet dat deze set ook weer terugkomt. Als ik ergens goede herinnering aan heb dan is het mijn IK WW barb :)
zal me niet veel verbazen al dat er content 'bekend voorkomt'

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
Thanks Angeloonie! En done! 8)

WTF mensen... Ik ben paar daagjes niet online, kan ik gelijk 25 nieuwe pagina's Diablo 3 doorlezen... 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door HetBiggie op 03-05-2012 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

deadsy33 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:13:
[...]

de 1,5 uur is te kort voor deze twee ego's welke groter zijn dan Sanctuary en Azeroth samen... |:(
Ze weten beide prima dat alleen al door dit te roepen ze aandacht krijgen. Voor Athene is het al zijn beroep en Kripp wil graag fulltime kunnen gamen/youtuben. Plus als je roept dat je voor world first gaat, krijg je nu eenmaal meer viewers dan wanneer je roept dat je het matig gaat doen en met een stel amateurs gaat spelen. Het helpt overigens dat ze beiden al enkele 'firsts' op hun naam hebben staan, maakt het iets geloofwaardiger.

Beide zullen een goed team om zich heen hebben, en vast veel kennis hebben van game mechanics. Maar uiteindelijk is er te weinig bekend over de game na act 1 om echt te voorspellen hoe je een kans maakt. En hoe lang het gaat duren. Dit zie je wel in de totaal verschillende insteken/tactieken van deze twee.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
Was vandaag in Saturn Tilburg. Geen midnight release daar helaas (maar later dit jaar misschien wel voor andere games). Wel belofte dat ze de laagste prijzen van Tilburg hanteren voor Diablo 3. Doe er je voordeel mee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
World first zijn ze toch niet aangezien er intern al getest is, daarnaast is het een nutteloze penis vergelijking want wat boeit het nou wie en hoe je een game als eerste hebt "uitgespeeld" Je wint er niets mee, misschien wat youtube views en bijbehorende reclame shit. En dan? Ben je de man? Mensen die er tegen op kijken zijn nog sneuer.

Trouwens als je zo gamed krijg je de term "no-lifer" naar je kop geslingerd. In games zijn er 3 soorten mensen:

Noob
Casual
No-life

Afbeeldingslocatie: http://img853.imageshack.us/img853/4549/79281180.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Bulls op 04-05-2012 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Bulls schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:10:
[...]

Hmm... Blizzard zou natuurlijk ook zelf items op de AH kunnen posten... Profit >:) :'(
Pro
GSL Code-S _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-06 10:18

Mad-Matt

TheDoctor#2181

het komt wel steeds dichterbij. Kan echt niet wachten.

Ben er alleen nog steeds niet uit welke char ik mee ga beginnen, twijfel nog tussen, DH of WD

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:00
Bonjwa vergeet je ;)

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkem
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-05 11:17
Ik vond in een heule ouwe back-up mijn Diablo II build van destijds. Zo schattig, in html, met mouseovers en alles. Check m'n pewpew gear!.

Tjonge, wat is dit lang geleden zeg... ik moet even liggen hoor ;(

<GoT>Bokkem#2393

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 12:17

ShadowBumble

Professioneel Prutser

djunicron schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 21:18:
SC2 CE's zijn uiteindelijk niet echt veel waard geworden, maar ik geloof dat die WoW expo CE's wel in prijs stegen, maar ook maar voor beperkte tijd.
Dat het probleem ook gelijk :

World of Warcraft Vanilla CE -> is echt zeldzaam
World of Warcraft TBC CE -> Zeldzaam
World of Warcraft WOTLK CE -> Is geen flikker waard aangezien ze er daar tig productie rondes van hebben gemaakt.
Starcraft 2 CE -> Is geen flikker waard aangezien ze er daar tig productie rondes van hebben gemaakt.
World of Warcraft Cata CE -> Was de productie weer gelijk als met TBC.

Diablo 3 CE -> Vanilla oplage volgens Bashiok.

wotlk en starcraft 2 zijn puur geen flikker meer waard vanwege de gierigheid destijds van de producent ( het zei Activision / Blizzard ) daar hebbenm ze zo veel klachten over gekregen want de CE was helemaal niet meer bijzonder, dus zijn ze weer terug gegaan naar minder oplagen beginnende met Cata, en daarna nog minder bij D3.

Kijk maar eens naar de prijzen van Vanilla / TBC CE's Vanilla ligt rustig rond de 1200+ Dollar als hij nog gesealed is, TBC ligt tussen de 300 - 600 Dollar gesealed. Starcraft 2 en Wrath is basically wat de gek ervoor geeft.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Lol ik heb nog 2 wow vanilla liggen nog geseald. Me 2 exen aangedreven om te spelen maar kwam er dus niks van terecht! Heb ze nog steeds en ook de SE van burning crusade met boek en cd en al!

Edit: had volgens mij ook nog de muismat die bij de burning crusade SE kreeg

[ Voor 17% gewijzigd door Xtr3me4me op 04-05-2012 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-05 11:31

FrostXL

cool as ice

Bulls schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 01:08:
World first zijn ze toch niet aangezien er intern al getest is, daarnaast is het een nutteloze penis vergelijking want wat boeit het nou wie en hoe je een game als eerste hebt "uitgespeeld" Je wint er niets mee, misschien wat youtube views en bijbehorende reclame shit. En dan? Ben je de man? Mensen die er tegen op kijken zijn nog sneuer.

Trouwens als je zo gamed krijg je de term "no-lifer" naar je kop geslingerd. In games zijn er 3 soorten mensen:

Noob
Casual
No-life

[afbeelding]
Ik vind het juist wel mooi dat mensen op deze manier er een race van maken. Er zal toch iemand de eerste moeten zijn, en als je uiteindelijk eerste bent zal je niet snel vergeten worden (zie GerBarb, RussBarb). Je hoeft zelf niet in de race mee te doen, ik ga er zelf ook geen moeite aan verspillen maar ik kan om deze 'soap' over wie het eerste gaat zijn echt genieten. De hele psygologische oorlogsvoering zoals deze twee gastjes elkaar aan het intimideren zijn, geweldig! Overigens zet ik mijn geld in op de koreanen om de eerste te zijn, gezien deze echt verschrikkelijk dedicated aan zoiets kunnen zijn en zij toch weer net iets eerder kunnen beginnen dan de amerikanen!

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Xtr3me4me schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 08:58:
Lol ik heb nog 2 wow vanilla liggen nog geseald. Me 2 exen aangedreven om te spelen maar kwam er dus niks van terecht! Heb ze nog steeds en ook de SE van burning crusade met boek en cd en al!

LOL sja je bent 1 van de weinig, ik had dolgraag de Vanilla en TBC CE's destijds willen hebben maar inmiddels geef ik er niks meer om :D wel een leuk spaarpotje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:54
ShadowBumble schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:07:
[...]

LOL sja je bent 1 van de weinig, ik had dolgraag de Vanilla en TBC CE's destijds willen hebben maar inmiddels geef ik er niks meer om :D wel een leuk spaarpotje
Ja ik snap ook niet dat mensen de CE proberen te verkopen via ebay voor meer dan 1000 dollar.
Uiteindelijk zal WoW er toch ooit een keer ook mee stoppen (de servers) als blizzard geen winst meer weet te behalen. Het is al nu een gewoonte dat er elk jaar een nieuwe mmo word uitgebracht en blizzard is ook zelf bezig met een nieuwe mmo.

En dat vind ik nou zo jammer. De echte fans die te laat zijn vallen buiten de boot omdat er zat mensen zijn die puur de CE kopen om door te verkopen! Als je een CE koop doe het dan voor de ingame items en spullen voor je collectie.

[ Voor 15% gewijzigd door Ryatzu op 04-05-2012 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ryatzu schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:22:
[...]

Ja ik snap ook niet dat mensen de CE proberen te verkopen via ebay voor meer dan 1000 dollar.
Uiteindelijk zal WoW er toch ooit een keer ook mee stoppen (de servers) als blizzard geen winst meer weet te behalen. Het is al nu een gewoonte dat er elk jaar een nieuwe mmo word uitgebracht en blizzard is ook zelf bezig met een nieuwe mmo.

En dat vind ik nou zo jammer. De echte fans die te laat zijn vallen buiten de boot omdat er zat mensen zijn die puur de CE kopen om door te verkopen! Als je een CE koop doe het dan voor de ingame items en spullen voor je collectie.
Echte fans hebben hem al maanden gepreordered staan ;)
Ik zelf vanaf zomer vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Xtr3me4me schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 08:58:

Ik heb je een bericht gestuurd.

Het begint nu wel te kriebelen, nog 1.5 week!
Ja ik heb ook de CE gepreordered staan maar ik heb al genoeg voorbij zien komen dat mensen er net naast zaten omdat ze het te laat wisten of wat dan ook.

[ Voor 14% gewijzigd door Ryatzu op 04-05-2012 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mad-Matt schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:45:
[...]

Echte fans hebben hem al maanden gepreordered staan ;)
Ik zelf vanaf zomer vorig jaar.
Eum, ik heb hem 2 maanden geleden gekocht bij blizzard. Dat maakt mij niet minder fan, ik betaal alleen niet voor iets waar geen releasedate bij staat, want dat is gewoon geldklopperij :)
Ryatzu schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:48:
[...]

Ik heb je een bericht gestuurd.

Het begint nu wel te kriebelen, nog 1.5 week!
Ja ik heb ook de CE gepreordered staan maar ik heb al genoeg voorbij zien komen dat mensen er net naast zaten omdat ze het te laat wisten of wat dan ook.
1.5 week klinkt te lang, 11 daagjes, waarvan er nog 6 gewerkt moeten worden ;-)

[ Voor 35% gewijzigd door Dakreal op 04-05-2012 09:53 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Dakreal schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:52:
[...]

Eum, ik heb hem 2 maanden geleden gekocht bij blizzard. Dat maakt mij niet minder fan, ik betaal alleen niet voor iets waar geen releasedate bij staat, want dat is gewoon geldklopperij :)
Was ook niet op jou gericht.

Maar verwacht zelf niet echt dat er massa's mensen de CE pre-orderen om geld te verdienen en echte fans daardoor pech hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Mad-Matt schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:53:
[...]

Was ook niet op jou gericht.

Maar verwacht zelf niet echt dat er massa's mensen de CE pre-orderen om geld te verdienen en echte fans daardoor pech hebben.
Nou geloof me, er is echt een handeltje daarin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04 15:04
bokkem schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 08:32:
Ik vond in een heule ouwe back-up mijn Diablo II build van destijds. Zo schattig, in html, met mouseovers en alles. Check m'n pewpew gear!.

Tjonge, wat is dit lang geleden zeg... ik moet even liggen hoor ;(
lol dat is gewoon nog patch 1.05 ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ryatzu schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:56:
[...]

Nou geloof me, er is echt een handeltje daarin.
dat merk ik met de prijzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Laatst online: 24-05 21:25

M_V

Ach ja, ook met de prijzen van 2dehands collector's editions heb je te maken met een varkenscyclus. Als er hoge prijzen worden geboden voor mint vanilla WoW CE gaat iedereen WoW CE en Starcraft 2 voorbestellen, waardoor Blizz er nog meer bij gaat maken en ze nooit zeldzaam worden.

De vraag voor Diablo 3 is of men nog steeds denkt dat je dikke winst kan maken met de CE of dat men is "afgekoeld" door de failures bij bijv. Starcraft 2. Wat ook een belangrijk aspect is, is of Diablo 3 over 10 jaar nog serieus gespeeld wordt en of het een succes wordt.

Overigens een vergelijkbaar verhaal: toen ik jong was, was de algemene mening dat postzegels verzamelen toch echt wel een manier was om enorm rijk te worden (ongestempelde blokken uit de jaren 50/60 gingen voor 100den guldens over de toonbank). Daardoor gingen hele volkstammen postzegels kopen en bewaren. Dit gedrag is overigens ook de reden dat je tegenwoordig voor 10 euro voor 30 gulden aan postzegels kan kopen (aka winst). Dit komt doordat in de jaren 80/90 hele volkstammen voor 100den guldens postzegels hebben gekocht. Deze zijn nooit ene moer waard geworden en nu zijn die mensen dood en de erven weten niet wat ze met deze zegels moeten doen.

Een uitzondering op deze regel is al wel een hele tijd Illy-kopjes. Deze stijgen gewoon altijd in waarde.

Upd: nu ik het zo teruglees is dit wat overdone voor het Diablo-topic :+

[ Voor 6% gewijzigd door M_V op 04-05-2012 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:13
Ik koop een digitale versie en zet hem in de kast. © Feralio

[ Voor 40% gewijzigd door microoo op 04-05-2012 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-05 21:25

Noq

Ik twijfel nog steeds of ik deze game zal aanschaffen. Don't take me wrong, het is vast en zeker een goede uitgewerkte game, maar weet niet of het mij voor lange periode aanspreekt.

Eigenlijk zit ik te wachten op release van Guild Wars 2, maar als liefhebber van de Blizzard games (World of Warcraft & StarCraft 2) gespeeld te hebben, wil ik kijken of dit ook wat voor mij is.

Is er een goede replica, soortgelijke game beschikbaar die ik kan spelen om te zien of het genre mij aanspreekt?

Momenteel heb ik geen andere kennissen die de game zullen gaan spelen, is het een drama om solo te beginnen met spelen? En krijg je vanzelf op later stadium gemakkelijk parties opgebouwd, zoals ik gewend was bij World of Warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:52:
[...]

Jij hebt dan ook geen CE gekocht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Noq schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:33:
Ik twijfel nog steeds of ik deze game zal aanschaffen. Don't take me wrong, het is vast en zeker een goede uitgewerkte game, maar weet niet of het mij voor lange periode aanspreekt.

Eigenlijk zit ik te wachten op release van Guild Wars 2, maar als liefhebber van de Blizzard games (World of Warcraft & StarCraft 2) gespeeld te hebben, wil ik kijken of dit ook wat voor mij is.

Is er een goede replica, soortgelijke game beschikbaar die ik kan spelen om te zien of het genre mij aanspreekt?

Momenteel heb ik geen andere kennissen die de game zullen gaan spelen, is het een drama om solo te beginnen met spelen? En krijg je vanzelf op later stadium gemakkelijk parties opgebouwd, zoals ik gewend was bij World of Warcraft.
Diablo 2, Torchlight, Titan Quest en Dungeon Siege 1,2 en 3. Persoonlijk vind ik alleen D2 de moeite waard, maar hele volksstammen zijn dit niet met me eens ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
voxxel schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:39:
[...]

Diablo 2, Torchlight, Titan Quest. Persoonlijk vind ik alleen D2 de moeite waard, maar hele volksstammen zijn dit niet met me eens ;)
Torchlight is 5 minuten leuk inderdaad, maar Titan Quest heeft voor mij echt wel de leegte opgevuld de afgelopen jaren :P Het is de meeste Diablo-achtige Diablo-kloon van de laatste jaren. :) Vind het ook zonde dat de ontwikkelaar kaputski is gegaan, had graag een TQ2 gezien. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Angeloonie schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:40:
[...]

Torchlight is 5 minuten leuk inderdaad, maar Titan Quest heeft voor mij echt wel de leegte opgevuld de afgelopen jaren :P Het is de meeste Diablo-achtige Diablo-kloon van de laatste jaren. :) Vind het ook zonde dat de ontwikkelaar kaputski is gegaan, had graag een TQ2 gezien. :'(
Grappig genoeg doet d3 me dan weer veel meer denken aan Torchlight dan aan D2 :)

Overigens is het party systeem niet te vergelijken met wow, tis gewoon automatisch singleplayer met zijn 4en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
voxxel schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:39:
[...]

Diablo 2, Torchlight, Titan Quest en Dungeon Siege 1,2 en 3. Persoonlijk vind ik alleen D2 de moeite waard, maar hele volksstammen zijn dit niet met me eens ;)
D2, TQ zijn echt goed en TL is ook wel aardig, DS1 is te oud (vroege 3D is slechter dan late 2D) DS2 heeft meer van NWN. DS3 is echt een console game geworden, dat kon ik geen 10 minuten volhouden. Sacred 1 en 2 zijn ook nog wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Angeloonie schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:34:
[...]

Jij hebt dan ook geen CE gekocht. ;)
Nope, wel aan gedacht. Maar uiteindelijk is je spelplezier er zeker niet minder op, en kun je je gear laten schilderen door iemand die wel een CE Heeft.

Je hebt alleen geen wings en een grote doos in de kast :P

Sowieso zul je alleen naar de doos kijken tijdens de install, en daarna zijn we hersenloos Fallen one's aan het beuken en geitjes aan het bakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Dakreal schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:50:
Sowieso zul je alleen naar de doos kijken tijdens de install, en daarna zijn we hersenloos Fallen one's aan het beuken en geitjes aan het bakken.
Leugens !

Al mijn Collectors editions staan uitgestalt met hun goodies op de plank :D

[ Voor 24% gewijzigd door ShadowBumble op 04-05-2012 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Die wings, is dat voor 1 char of allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:50:
[...]

Nope, wel aan gedacht. Maar uiteindelijk is je spelplezier er zeker niet minder op, en kun je je gear laten schilderen door iemand die wel een CE Heeft.

Je hebt alleen geen wings en een grote doos in de kast :P

Het ging er vooral om dat veel echt grote fans de CE willen en nu niet meer kunnen bestellen omdat er mogelijk mensen zijn die CE's bestellen voor de verkoop :P Die moeten nu ook niet zeuren daarover, want je bent gewoon maanden te laat :P

En ik kom je gear wel schilderen hoor :*
Mad-Matt schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:56:
Allemaal, net als de Dyes krijg je die gewoon in je inventory bij elk nieuw character.

[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 04-05-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mad-Matt schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:56:
Als de traditie van CE goodies voort gezet word zijn die account wide, dus character onafhankelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

oh mooi, want ik ben nogal veranderlijk.

Denk alleen wel dat een Barbarian met wings een beetje gay is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Laatst online: 16-09-2017
ShadowBumble schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:55:
[...]

Leugens !

Al mijn Collectors editions staan uitgestalt met hun goodies op de plank :D
Ik zou geen vrouw meer in mijn huis durven laten met zulks :D

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Jackson Claxon schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:00:
Ik zou geen vrouw meer in mijn huis durven laten met zulks :D
Het heeft even wat irritaties opgeleverd en tijd gekost maar na 10 Jaar is mijn vrouw op het standpunt gaan staan ik maak de computer/gamer room niet meer schoon en kom er ook niet meer :D " Hij doet het zelf maar"

Waar ik natuurlijk Prima mee kan leven, de ellende en tijd die het me kost om uberhaupt na een schoonmaak ronde van haar me spullen weer terug te vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonin
Mad-Matt schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:58:
...

We zullen het zien, maar ik denk juist dat het heel goed combineerd, tyreal style, heavy armor and wings. Dat hoop ik tenminst 8) , want anders zie ik er straks gay uit.

Uberhaupt die wings op lvl1 is voor mijn gevoel een beetje vreemd... Naarmate je gear bruter wordt 'past' het beter bij de awesomeness van de rest :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Mad-Matt schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:58:
oh mooi, want ik ben nogal veranderlijk.

Dus tyrael is ook gay? :P Nee geintje, ik snap wat je bedoelt. Ik ga de wings zelf pas gebruiken als ik Hell heb gecleared, omdat ik het gewoon niet vind passen bij een laag level character.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
voxxel schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:10:
[...]

Dus tyrael is ook gay? :P Nee geintje, ik snap wat je bedoelt. Ik ga de wings zelf pas gebruiken als ik Hell heb gecleared, omdat ik het gewoon niet vind passen bij een laag level character.
Het mooiste zou ik het vinden als je als lvl 1 hele kleine wings heb, die per level groter worden. Op level 60 heb je dan pas echt de grote wings, wanneer het ook het beste past.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonin
voxxel schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:10:
[...]

Zo zat ik er ook over te denken, of op zn minst wachten tot de ontmoeting met T. geweest is :9~ , kan niet wachten.

@Azaruc, weet niet hoe ze het geimplementeerd hebben maar zoiets zou wel vet zijn! En nog een bonus 'glow' als je inferno down hebt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonin
Weet niet of het reeds gepost is maar mooie info vanuit art perspective door Chris

http://gdcvault.com/play/1015306/The-Art-of-Diablo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-04 10:10
[...]

Een aantal developers van Titan Quest zijn Grim Dawn aan het ontwikkelen en het ziet er veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinDude
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-11-2019

MartinDude

Dudeïsm: Monk style

[...]
Ik ben momenteel TQ aan het spelen om het gat te vullen, blijft ook gewoon mooi!
Maar als je interesse hebt, kijk dan op kickstarter naar Grim Dawn
Grim Dawn is an action role-playing game being created with the tools and technology used to build Titan Quest by a few veteran developers from Iron Lore, including Arthur Bruno, the lead gameplay designer on Titan Quest.

The dude abides @ MartinDude#2420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 12:20
Zelf ben ik nog eens aan Sacred begonnen. Vond ik vroeger al leuk en blijkbaar zijn er nog een paar patches geweest nadat ik er mee gestopt was. Spijtig genoeg ligt de moeilijkheids graad nog stees bijzonder laag :/ Een beetje zoals de D3 beta ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Inrage schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:39:
Zelf ben ik nog eens aan Sacred begonnen. Vond ik vroeger al leuk en blijkbaar zijn er nog een paar patches geweest nadat ik er mee gestopt was. Spijtig genoeg ligt de moeilijkheids graad nog stees bijzonder laag :/ Een beetje zoals de D3 beta ;)
Sacred is over alle acts makkelijk en difficulties. De Diablo 3 beta is 1/3 van act 1 op normal (tuturial)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:41
Ik speel momenteel ook Titan Quest tot D3 uit is. Speel veel online met mijn momenteel lvl 55 hunter. Ik merk wel dat Epic vrij eenvoudig is en het begin van Legendary ook goed te doen is maar al gauw wordt het erg pittig tot onmogelijk zo vanaf act 3 voor mijn character in de latere werelden. Lekker items verzamelen en ook weer veel van de epics weggeven aan andere spelers zodat zij ook betere gear hebben. No problem! Als dit D3 was zou ik het echter allemaal in de action house hebben gezet :P

By the way, is het al 15 mei? Zucht...

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
TQ kon ik niet echt inkomen, misschien toch weer eens proberen. Torchlight, tja. Ik weet niet precies wat er 'mis' mee is, het is vrijwel een directe diablo kloon maar het is heel erg snel enorm "meh". Ben nu dus weer D2 aan het spelen. Na verloop van tijd merk je weinig meer van de outdated graphics moet ik zeggen. Transport Tycoon blijft ook tof :)

[ Voor 10% gewijzigd door Hydra op 04-05-2012 11:48 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonin
Hydra schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:47:
[...]

TQ kon ik niet echt inkomen, misschien toch weer eens proberen. Torchlight, tja. Ik weet niet precies wat er 'mis' mee is, het is vrijwel een directe diablo kloon maar het is heel erg snel enorm "meh". Ben nu dus weer D2 aan het spelen. Na verloop van tijd merk je weinig meer van de outdated graphics moet ik zeggen. Transport Tycoon blijft ook tof :)
Op zich was torchlight wel een fun game maar de replay waarde was echt veel te laag. Het werd toch snel herhaling op herhaling. Heb alleen een engineer op redelijk hoog lvl gekregen maar van de een op de andere dag nooit meer aangeraakt.

Wat betreft transport tycoon: hoeveel uren ik daar samen met een maat achter heb gezeten om ons imperium uit te bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Maak dan aub een TR aan ipv zelf te reageren :)

[ Voor 64% gewijzigd door psychoclown op 04-05-2012 18:05 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hetzelfde geldt voor jou :)

[ Voor 93% gewijzigd door psychoclown op 04-05-2012 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Laatst online: 10:17

Maduth

Probeersel

Aangezien ik een WOW-Nerd ben en dus de annual pass heb met Diablo 3, ga ik deze zeker spelen.

Maar nu vraag ik me af, is Diablo3 niet een beetje overhyped? Zelf heb ik ook even aan de Beta mogen ruiken/proeven en het zag er allemaal leuk en aardig uit, maar als ik dan de previews/forums/chat lees... dat wordt dit het best wat ons ooit is overkomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:06
Dat komt ook omdat iedereen al sinds Diablo 2 LOD wacht op een nieuw deel. Als je ziet hoeveel mensen D2 nog spelen dan snap je wel dat het niet zomaar en hype is. Er bestaat gewoon een enorm grote fanbase achter Diablo die niet allemaal automatisch WoW hebben gespeeld.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Wat mij trouwens opvalt is dat iedereen wel over een andere class enthousiast is. Ook de T.net playertable laat toch wel zien dat er voor ieder wat wils is. Ipv dingen afzeiken zal ik eens lekker hier zeggen dat ik vind dat Blizzard het heel erg goed heeft gedaan met de 5 classes, ik denk dat ze allen uiteindelijk geweldig zullen zijn om te spelen.

Voor mij wordt het toch eerst een wizard denk ik. Die was in de beta, wat niet representatief was, leuker dan de WD / DH. Uiteindelijk zal dat met alle skills wel wat anders komen te liggen denk ik, maar goed, je moet ergens beginnen. Eerst eens softcore de handel uitspelen en daarna een HC DH beginnen denk ik. Ik wil een glasscanon Wizard maken, dus dan HC beginnen is misschien ietsjes te wild, hoewel ik nog maar moet zien of de laatste twee acts echt zo ontzettend moeilijk zijn op normal als Blizzard aangeeft.
Pagina: 1 2 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:

[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May