Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
Ik heb begrepen dat je geen punten meer in skill trees hoeft te stoppen. Maar hoe zit dat met strenght, int, dex enzo? Moet je daar nog wel punten in stoppen of wordt dat ook automatisch voor je gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:41
Ik denk dat in D3 op SC ga spelen met een Barb en een Wizard. Daarnaast wil ik ook een Demon Hunter voor Hard Core hebben denk ik :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:06
Topskilled schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:28:
Ik heb begrepen dat je geen punten meer in skill trees hoeft te stoppen. Maar hoe zit dat met strenght, int, dex enzo? Moet je daar nog wel punten in stoppen of wordt dat ook automatisch voor je gedaan?
Jah dat gaat ook automatisch.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
NastyNickNL schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:30:
[...]

Jah dat gaat ook automatisch.
Da's wel fijn :) Geen verneukte builds meer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:35
ShadowBumble schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:05:
[...]

Het heeft even wat irritaties opgeleverd en tijd gekost maar na 10 Jaar is mijn vrouw op het standpunt gaan staan ik maak de computer/gamer room niet meer schoon en kom er ook niet meer :D " Hij doet het zelf maar"

Waar ik natuurlijk Prima mee kan leven, de ellende en tijd die het me kost om uberhaupt na een schoonmaak ronde van haar me spullen weer terug te vinden :D
Dat komt mij gigantisch bekend voor :+ gisteren nog dingen moeten opzoeken. Liggen cd hoesjes, boekjes, ect op 10 verschillende plekjes.

Als excuus "Ja, het is opgeruimd"... nee... het is niet opgeruimd, het is weggestouwd. Opruimen betekend dat het voor de persoon in orde is. En dat is het voor mij niet als iemand anders de boel opruimt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:06
Topskilled schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:35:
[...]

Da's wel fijn :) Geen verneukte builds meer _/-\o_
Sommige mensen vinden het jammer maar ik vind het inderdaad ook een pluspunt. Ik was er zoiezo al niet van om de beste builds op te zoeken op internet. Maar je moest bijna wel om inderdaad een char niet te verprutsen. Persoonlijk verpest toch mijn gameplezier een beetje.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:41
Mijn probleem is een beetje dat ik alle drie de characters tegelijk wil spelen. Ik vind ze gewoon alle 3 erg leuk en wil dan mogelijk steeds swappen :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:26:
Wat mij trouwens opvalt is dat iedereen wel over een andere class enthousiast is. Ook de T.net playertable laat toch wel zien dat er voor ieder wat wils is.
Verveelde me even:
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2vt9vdw.jpg

Op basis van de playertable, daar staan ook meerdere waarden in bij sommige namen, die zijn allemaal meegeteld.

Wizard en Barbarian overheersen toch wel, en de Witch Doctor is de loser van het stel. Had ik eigenlijk niet verwacht, maar het is toch zo :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-06 11:08

djunicron

*click-swoosh-thud*

Nou, ik vind het een nette verdeling. Ik denk dat veel andere ranged class spelers uiteindelijk wel een WD gaan beginnen en die dan wellicht wel leuker gaan vinden.

Maar het plaatje geeft netjes de verdeling aan. Wat er zijn geen sub 10% en geen >30%'s te vinden en dat vind ik al een heel succes op zich. Ik geloof dat deze poll op de officiele forums ongeveer hetzelfde liet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Angeloonie schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:46:
[...]
Wizard en Barbarian overheersen toch wel, en de Witch Doctor is de loser van het stel. Had ik eigenlijk niet verwacht, maar het is toch zo :P
Leuk deze statistieken, na het spelen van de beta was mij ook opgevallen dat de Wizards en de Barbs het meest in trek waren. (Daar val ik zelf ook onder)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 12:20
Maduth schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:22:
Maar nu vraag ik me af, is Diablo3 niet een beetje overhyped?
Nee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Hydra schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:47:
Ben nu dus weer D2 aan het spelen. Na verloop van tijd merk je weinig meer van de outdated graphics moet ik zeggen. Transport Tycoon blijft ook tof :)
Inderdaad, ik heb Diablo II ook maar weer uit het stof gehaald en ben een Sorceress gestart om het wachten te doden tot 15 mei, het is altijd weer leuk om Deckard Cain te horen zeggen: "Stay a while and listen" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
CaVeFiSh schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:52:
[...]

Leuk deze statistieken, na het spelen van de beta was mij ook opgevallen dat de Wizards en de Barbs het meest in trek waren. (Daar val ik zelf ook onder)
idd mijn eerste char wordt een Barb, en de 2e de Wiz maar dat kan ook nog omdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xMelchx
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10-2020
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/29encs2.jpg
Dit is de battle.net poll TOT Apr 24, 2012

Maar dit was waarschijnlijk voordat de meeste mensen zelf gespeeld hadden (in bijv open beta).
Zoals je ziet zit alles wel dicht bij elkaar.

[ Voor 40% gewijzigd door xMelchx op 04-05-2012 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
verkeerd gelezen

[ Voor 94% gewijzigd door Jackson Claxon op 04-05-2012 13:10 ]

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
NastyNickNL schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:39:
[...]

Sommige mensen vinden het jammer maar ik vind het inderdaad ook een pluspunt. Ik was er zoiezo al niet van om de beste builds op te zoeken op internet. Maar je moest bijna wel om inderdaad een char niet te verprutsen. Persoonlijk verpest toch mijn gameplezier een beetje.
Ik vind het voorlopig ook het enige echte minpunt van D3 (uit beta ervaring). Zelf je stats bepalen geeft toch meer diepgang en mogelijkheden. Ik had het liefst niet automatisch gezien maar wel met reset mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:01
De pie geeft een ietswat vertekend beeld ;)

Ik moest ook 2x kijken en nadenken voordat ik hem helemaal begreep. Pas toen ik dacht "laat ik eens percentages optellen om te zien of ik tot 100% kom" zag ik pas waar ik fout zat :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Angeloonie schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:46:
[...]

Verveelde me even:
[afbeelding]

Op basis van de playertable, daar staan ook meerdere waarden in bij sommige namen, die zijn allemaal meegeteld.

Persoonlijk denk ik dat dit door de summons komt. Zo ken ik wel heel veel mensen die Warlock of Hunter in WoW ook niet leuk spelen vonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-05 23:06
ik vind die summons juist prachtig, was ook altijd warlock met WoW.
het pas wel bij mij, lekker lui andere het werk laten doen en beetje meekijken of het goed gaat XD

en uiteraard wordt mijn eerste class met diablo dus gewoon WD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-06 10:18

Mad-Matt

TheDoctor#2181

nvm

[ Voor 92% gewijzigd door Mad-Matt op 04-05-2012 13:29 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Er zijn juist mensen die een summoner willen zoals de Necro, maar de pet aantallen van de WD zijn erg laag waardoor het geen "echte" summon class is. Net als in vele andere RPG's je mag al blij zijn als je 3 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gathering of Tweakers Diablo III

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/72x7gl.jpg

Wat is GoTD3?

GoTD3 (Gathering of Tweakers Diablo III), is een Nederlandstalige Diablo 3 guild, waarvan het merendeel van de leden actief is op het gelijknamige forum van de website Tweakers.net

De guild bestaat uit spelers van diverse leeftijden, van ongeveer 20 tot 35. Veel leden zijn Diablo I/Diablo II veteranen, maar er zijn ook genoeg leden die met Diablo III pas kennis maken met het Diablo-universum. Van lore-freaks, item-hunters of PvP-ers tot HardCore spelers, er is altijd wel iemand te vinden om samen mee te spelen.

Ook casual spelers zijn zeker welkom in onze guild! De guild staat voor samen plezier hebben in Diablo III, en dat kan natuurlijk ook als je maar een paar uur per week kunt spelen.

Wat biedt GoTD3?

Als je lid bent van GoTD3 heb je een aantal voordelen die andere spelers niet hebben.

Zo hebben we een website en forum waar je ervaringen kunt delen of vragen kunt stellen. Daarnaast hebben we op datzelfde forum een eigen valuta om items mee te ruilen, die je kunt verdienen door mee te doen aan guild-evenementen. Hier is ook ons Guild Roster te vinden en bieden we onze eigen Signature Generator aan, waar je jouw helden kunt delen op het forum.

Verder hebben we een TeamSpeak server, waarop je mee kunt praten/luisteren tijdens het spelen, wat voor veel gezelligheid zorgt! Op het forum of op TeamSpeak is er altijd wel iemand te vinden om mee samen te spelen.

Ook bieden we onze leden toegang tot de guild stash; hierin worden gedoneerde items bewaard, die we vervolgens uit kunnen lenen aan onze leden.

Maar het allerbelangrijkste: we bieden je een gezellige, volwassen groep spelers die altijd bereid is om samen te spelen en je te helpen.

Wat verwachten we?

Naast het feit dat we op zoek zijn naar spelers met een volwassen uitstraling, zijn er ook nog reglementen binnen de guild, waarvan we verwachten dat iedereen zich er aan houdt. Neem deze even door en meld je alleen aan als je je overal in kunt vinden.

Meld je nu aan!

Ben je door het bovenstaande verhaal enthousiast geworden? Mooi! Ga dan naar http://www.gotd3.nl/Forum/ en registreer je op het forum en stel jezelf voor. Vervolgens kun je jezelf aanmelden als Apprentice, en zo je proeftijd starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
De necro was juist een van mijne mijn favoriete classes in D2, echt fantastisch om een heel leger alles te zien slopen. Zeker met enigma en een paar enhanced damage en attack rating aura's (might aura + concentration aura + fanatisicm aura :9~ ) was je echt niet te stoppen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Klinkt tof! lijkt me sowieso gaaf om wat meer met "bekenden" te kunnen spelen, aangezien de chat channels niet meer bestaan en verder alleen m'n broertje het gaat spelen.. :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_193
  • Laatst online: 10-11-2024
voxxel schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:36:
De necro was juist een van mijne mijn favoriete classes in D2, echt fantastisch om een heel leger alles te zien slopen. Zeker met enigma en een paar enhanced damage en attack rating aura's (might aura + concentration aura + fanatisicm aura :9~ ) was je echt niet te stoppen.
Wat dacht je van de iron maiden ism blood-golem pre 1.09 patch. Was je PvM onsterfelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-06 09:44
Dat is dus niet de bedoeling, lever een echte bijdrage of gebruik de bookmark functie

[ Voor 95% gewijzigd door psychoclown op 04-05-2012 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-06 10:18

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Angeloonie schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:32:
Gathering of Tweakers Diablo III
_O-

Maar de rest klopt, meerdere malen met gotters gespeeld en het was altijd gezellig en lachen.

Knip aub in lange quotes, zeker als je zelf vervolgens maar met 1 regel reageert.

[ Voor 81% gewijzigd door psychoclown op 04-05-2012 18:08 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.scheffer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 20:51

tim.scheffer

Diablofreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YBH
  • Registratie: December 2008
  • Niet online

YBH

Nick_193 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:40:
[...]

Wat dacht je van de iron maiden ism blood-golem pre 1.09 patch. Was je PvM onsterfelijk :)
Frost orb + Glacial sorc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bokkem schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 08:32:
Ik vond in een heule ouwe back-up mijn Diablo II build van destijds. Zo schattig, in html, met mouseovers en alles. Check m'n pewpew gear!.

Tjonge, wat is dit lang geleden zeg... ik moet even liggen hoor ;(
Props voor de mouseovers ^^
Them good ol' days.....*druid* / *Necro met anni* / *ME amazon* / *TR sorc* / *IK barb* dmg komt door shrine ;)
Volgens mij had je in D2 ook 2 sets aan wapens waartussen je kon switchen, dat was wel handig, zeker bij de amazon, waar je kon switchen naar zo'n ethereal javelin.
En heel je inventory vol met charms voor MF 8)7

Potverdorie... laat maar komen die handel.
Anoniem: 130680 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:05:
[...]
Inderdaad, ik heb Diablo II ook maar weer uit het stof gehaald en ben een Sorceress gestart om het wachten te doden tot 15 mei, het is altijd weer leuk om Deckard Cain te horen zeggen: "Stay a while and listen" :)
Ik hoor het hem zeggen 8) met zo'n gitaardeuntje erbij...

[ Voor 16% gewijzigd door Vandread op 04-05-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
NastyNickNL schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:39:
Sommige mensen vinden het jammer maar ik vind het inderdaad ook een pluspunt.
Mensen die niet nadenken en alleen beginnen te roepen als iets verwijderd wordt ;) Net zoals dat in Skyrim je niet zelf meer hoeft te zitten kutten met welke skills je in welke volgorde levelt bijvoorbeeld.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

voxxel schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:36:
Ik vond het ook geweldig, maar ik hou m'n adem niet in voor een skelliemancer in een expansion. Blizzard design filosofie voor D3 geeft aan dat ze af wilden van 'passieve' gameplay zoals de necro had. Dus wellicht een necro v2.0. Het was afgezien van summoner sowieso m'n favoriete class, poison nova en bone spirit/spear builds waren ook super vond ik.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 04-05-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:56:
[...]

Ik vond het ook geweldig, maar ik hou m'n adem niet in voor een skelliemancer in een expansion. Blizzard design filosofie voor D3 geeft aan dat ze af wilden van 'passieve' gameplay zoals de necro had. Dus wellicht een necro v2.0. Het was afgezien van summoner sowieso m'n favoriete class, poison nova en bone spirit/spear builds waren ook super vond ik.
Dat verklaard dus de WD met zn 3 of 4 minions, je wordt geforceerd om zelf actief mee te doen ipv even toekijken en items rapen.

Poison Nova heb ik nooit gedaan, leek me echt lame om constant die ring te casten en bijna niets anders. Maar dat had je in D2 wel meer met casters, dat het er praktisch op neer kwam dat je maar 1 skill tot in de treuren aan het spammen was. Dat is in D3 gelukkig verleden tijd:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/19949023.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Bulls op 04-05-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:15
Leuk idee dat GoTD3 , ben ook wel van plan om te joinen, maar heb even een vraag. wat gebeurt er met spelers die zich niet aan de regels houden? wordt hier ook echt op toegezien, worden klachten serieus genomen? en wat voor acties kan men dan verwachten?

Heb namelijk het idee dat het best een grote groep mensen gaat worden, en dan moet er natuurlijk wel voldoende toezicht / controle zijn. en moet ik dan ook nog iets voor of achter mijn naam zetten , of gebeurt dat alleen in de "achtergrond" , dus op het forum enzo?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-05 21:36
Nu ben ik geen member, maar waarom zou je regels willen? Wat is er mis met normaal met elkaar omgaan?

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-06 15:56

ResuCigam

BOFH

Een vraagje: zitten er uberhaupt wel guilds/clans in de game bij launch? :)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
morpheus schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:36:
Nu ben ik geen member, maar waarom zou je regels willen? Wat is er mis met normaal met elkaar omgaan?
Regels zorgen ervoor dat er duidelijkheid is, en daardoor geen discussies komen over dingen die niet duidelijk zijn :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuunlan
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-05-2024
ResuCigam schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:39:
Nee, Blizzard zit wel te denken later iets van een guild chat te implementeren. (Wat ik heb begrepen van de Q&A @ Blizzcon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

CE is nu al binnen gekomen bij de winkels:

Afbeeldingslocatie: http://diablo.incgamers.com/wp-content/uploads/2012/05/DiabloIIICEwarehouse.jpg

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Donnie schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:50:

[afbeelding]
Zo das best wel op tijd zeg, zat er ook nog een embargo briefje bij? ^^

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:47

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Dakreal schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:51:
[...]

Zo das best wel op tijd zeg, zat er ook nog een embargo briefje bij? ^^
Geen idee maar ik heb igg mijn leverancier alvast gemailed met de tekst " Schaam je niet de game eerder te verturen :D "

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:12
Mijn god ....

Eigenlijk had ik Diablo afgezworen nadat ik lange periodes Diablo II LoD speelde tot diep in de nacht. Uit eigen bestwil destijds maar het spel uninstallen en nooit meer erop gezet.

Ben ik nu die trailers aan 't bekijken van D3 en heb ik dan ook nog een collega tegenover me zwaar Diablo addict is .... begint toch wel jeuken weer :X

Ziet er leuk uit, Monk lijkt me 'n coole char :-) ... Zal echter wel wat 'minder' worden als een Wizard of Barbarian, maar goed ... we zullen zien.

42 euro valt mee, itch itch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:15
De_Bastaard schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:52:
Mijn god ....

Eigenlijk had ik Diablo afgezworen nadat ik lange periodes Diablo II LoD speelde tot diep in de nacht. Uit eigen bestwil destijds maar het spel uninstallen en nooit meer erop gezet.

Ben ik nu die trailers aan 't bekijken van D3 en heb ik dan ook nog een collega tegenover me zwaar Diablo addict is .... begint toch wel jeuken weer :X

Ziet er leuk uit, Monk lijkt me 'n coole char :-) ... Zal echter wel wat 'minder' worden als een Wizard of Barbarian, maar goed ... we zullen zien.

42 euro valt mee, itch itch..
Gewoon doen man... Diablo is en blijft een topgame, en deel 3 zal zeker niet onderdoen voor zijn voorgangers. Ik weet zeker dat je er enorm veel plezier aan gaat beleven als je deel 2 zo lang gespeeld hebt.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-04 22:18

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Potver, van mij mogen ze m'n CE's ook wel opsturen, kan ik alvast op de goodies kwijlen :D

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Laatst online: 20-03 08:09
Donnie schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:50:

[afbeelding]
:9~ Had ik ook maar een CE besteld :(

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Visgek82 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:55:
[...]

Gewoon doen man... Diablo is en blijft een topgame, en deel 3 zal zeker niet onderdoen voor zijn voorgangers. Ik weet zeker dat je er enorm veel plezier aan gaat beleven als je deel 2 zo lang gespeeld hebt.
Dat is het probleem :o Ik moet ook nog die andere MMO spelen (EVE), haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Blue_Entharion schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:56:
Potver, van mij mogen ze m'n CE's ook wel opsturen, kan ik alvast op de goodies kwijlen :D
Inderdaad! Wat nu 15 mei release 5 mei kan ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
D3 is geen mmo ;) gewoon een spel dat minstens net zo veel tijd kost ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
voxxel schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:59:
D3 is geen mmo ;) gewoon een spel dat minstens net zo veel tijd kost ;)
Zonder fee *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuunlan
  • Laatst online: 18-05-2024
Bulls schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:58:
[...]

Dat verklaard dus de WD met zn 3 of 4 minions, je wordt geforceerd om zelf actief mee te doen ipv even toekijken en items rapen.

Poison Nova heb ik nooit gedaan, leek me echt lame om constant die ring te casten en bijna niets anders. Maar dat had je in D2 wel meer met casters, dat het er praktisch op neer kwam dat je maar 1 skill tot in de treuren aan het spammen was. Dat is in D3 gelukkig verleden tijd:

[afbeelding]
Ik ga zelf niet skill switchen, het zou zonde zijn van de Nephalem Valor Buff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Handige link om je hero alvast te maken en te kijken wat het beste is eventueel: http://diablonut.incgamers.com/planner

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-04 18:38
Prachtige CE zeg! Ben echt blij dat ik die besteld heb. Als er nu maar niks fout gaat met de levering, zit echt te wachten op bevestiging van dynabyte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Visgek82 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:33:
Leuk idee dat GoTD3 , ben ook wel van plan om te joinen, maar heb even een vraag. wat gebeurt er met spelers die zich niet aan de regels houden? wordt hier ook echt op toegezien, worden klachten serieus genomen? en wat voor acties kan men dan verwachten?
Mensen die zich niet aan de regels houden zullen in eerste instantie gewaarschuwd worden (wel afhankelijk van wat het vergrijp is). Treedt er geen verbetering op, dan kunnen we diverse maatregelen nemen. Bijv. geen toegang tot de Guild Stash meer, GoT Gold bevriezen of mogelijk zelfs uit de Guild gezet worden.

Het management bestaat uit Guild Masters (2 stuks), Officers (momenteel 5, maar dit aantal groeit mee met het aantal leden) en Bankers (2 stuks). Het management ziet er op toe dat de regels nageleefd worden, en zullen zeker klachten serieus nemen. Indien Officers dit niet doen zullen ze snel door de mand vallen en volgens er sancties.
Heb namelijk het idee dat het best een grote groep mensen gaat worden, en dan moet er natuurlijk wel voldoende toezicht / controle zijn. en moet ik dan ook nog iets voor of achter mijn naam zetten , of gebeurt dat alleen in de "achtergrond" , dus op het forum enzo?
Het wordt best een grote groep, maar het aantal Officers zal ook meegroeien, dus er zullen altijd ongeveer evenveel Members per Officers zijn. :)

Ingame kun je niet met [GoTD3] werken, dus het is echt alleen in de achtergrond. In dit geval zal het alleen op TeamSpeak gehanteerd worden. Mogelijk komt er later nog een Guild-functie in D3 waardoor dit toegevoegd wordt.
morpheus schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:36:
En wat is "normaal met elkaar omgaan" ;) Daar moet je ook regels voor hebben, die hebben we er ook in gezet en zijn eigenlijk de hoofdregels. Verdere regels zijn om onszelf in te dekken en alleen voor echt specifieke Guild-gerelateerde zaken.
ResuCigam schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:39:
Er zitten nog geen Guild-voorzieningen ingame bij launch. Mogelijk wordt dit later alsnog toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Ik hoop ten sterkste dat Blizzard Guild-voorzieningen gaat toevoegen, ik snap ook niet goed waarom ze dit niet onmiddelijk hebben gedaan. Ze konden toch wel denken dat er zelfs voor de release al guilds/clans zouden zijn :P

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Doet me wel 'n beetje denken aan WoW als ik de term Guild hoor :D

Maar goed, we zullen zien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001

ShadowBumble

Professioneel Prutser

CobyBE schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:40:
Ik hoop ten sterkste dat Blizzard Guild-voorzieningen gaat toevoegen, ik snap ook niet goed waarom ze dit niet onmiddelijk hebben gedaan. Ze konden toch wel denken dat er zelfs voor de release al guilds/clans zouden zijn :P
Guilds ?!!?!?!? je bent niet in WoW ofzo, Diablo is stijlvoller ik zou het Societies willen noemen aangezien Guild gelijk mmo roept en meer als 4 man per party, maar een Society is stijlvoller more classy

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
ShadowBumble schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:46:
[...]

Guilds ?!!?!?!? je bent niet in WoW ofzo, Diablo is stijlvoller ik zou het Societies willen noemen aangezien Guild gelijk mmo roept en meer als 4 man per party, maar een Society is stijlvoller more classy
Society, guild of clan, allemaal één pot nat voor mij hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Heeft iemand nog werkende links voor de wallpapers? Die zijn verdwenen van de site. Ik bedoel de links in de openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:47:
Heeft iemand nog werkende links voor de wallpapers? Die zijn verdwenen van de site. Ik bedoel de links in de openingspost.
Volgens mij staan er bij www.diablo3.com onder Media veel screenshots/wallpapers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dakreal schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:49:
[...]

Volgens mij staan er bij www.diablo3.com onder Media veel screenshots/wallpapers.
Ah, daar zijn ze heengegaan, heb ze gevonden, dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:25
En ja hoor! De eerste diablo 3 CE wordt al op marktplaats aangeboden met als omschrijving:
Ik doe afstand van mijn pre-order, en weet dat dit een schaarste artikel is, ik hoop iemand hiermee gelukkig te kunnen maken.

Omgeloofelijk! en er wordt al op geboden vanaf 100 euro :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ryatzu schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:03:
Omgeloofelijk! en er wordt al op geboden vanaf 100 euro :S
Bieden is wat anders dan krijgen...
vast nepbieders vermoed ik. De echte liefhebbers hadden hem toch allang gepreordered lijkt mij.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 04-05-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:25
Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:04:
[...]

Bieden is wat anders dan krijgen...
vast nepbieders vermoed ik. De echte liefhebbers hadden hem toch allang gepreordered lijkt mij.
Klopt, maar het gaat er om dat het aangeboden al wordt voordat het uberhoupt is uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heren, deze discussie staat volledig los van het topic hier en moeten we hier eigenlijk ook niet voeren. Ik nodig jullie graag uit op het GoTD3 forum, daar hebben we een topic over GoT Gold waar je prima je feedback kunt geven. Hier voegt deze discussie in ieder geval niets toe voor andere lezers ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 04-05-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Angeloonie schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:14:
Heren, deze discussie staat volledig los van het topic hier en moeten we hier eigenlijk ook niet voeren. Ik nodig jullie graag uit op het GoTD3 forum, daar hebben we een topic over GoT Gold waar je prima je feedback kunt geven. Hier voegt het in ieder geval niets toe ;)
Het is m.i. juist een interessante discussie naast al die posts waar iedereen z'n CE heeft besteld. Als je hem wat breder trekt, gaat het over hoe zoiets invloed heeft op de economie van Diablo3. Het gaat niet zozeer alleen om GoT Gold.

Bovendien moet een mod maar bepalen of deze discussie hier niet thuis hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ja de hele D3 economie zal instorten omdat enkele sites gebruik maken forum gold :P Ik vond fg bij d2jsp juist een extreem handig middel om veilig items te ruilen. Je kon ook heel prima aan fg komen zonder ook maar een € in die site te stoppen. Nu met de (RM)AH is de noodzaak voor fg veel minder. Maar we weten nog niet hoe de AH zich tot de RMAH zal verhouden. Als er alleen crap op de AH komt en alle goede items naar RMAH, dan zie ik het nut van forum gold nog wel in.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainthunder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-06-2023
Chainthunder schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 21:04:
Ik heb net Diablo 3 voor 44 euro bij de mediamarkt pre-ordered , maar weet iemand of ik het spel op 15 mei dan gewoon kan ophalen in de winkel voordat ik gebeld ben ? weet niet hoe het pre orderen bij de MediaMarkt gaat vandaar deze vraag :P
iemand die dit weet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Ik zou zeggen: bel de Mediamarkt en vraag het. Zij zijn de enige die dit kunnen bevestigen :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Laatst online: 27-03 14:26
Ik denk dat we heel kort erover kunnen zijn. Je hoeft het GoT gold niet te gebruiken maar mag wel. Het is dus een toevoeging op vrijwillige basis. Persoonlijk zal ik er niet veel gebruik van maken, mocht ik een item vinden waar ik zelf niets aan heb dan zet ik hem op de AH of als ik er iemand van Got3d blij mee kan maken dan kan het natuurlijk gratis. Als iedereen een beetje relaxt met elkaar gaat spelen is het gold dus niet nodig maar het zou wel een gap kunnen vullen waar spelers elkaar nog niet kennen, niet via de AH willen spelen maar het dus via GoT Gold willen oplossen om overbieden te voorkomen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:28

heuveltje

KoelkastFilosoof

kun je eigenlijk nog custom channels aanmaken in d3 ?
Om nou heel de dag met TS op me oren zie ik ook niet zitten :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
heuveltje schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:57:
kun je eigenlijk nog custom channels aanmaken in d3 ?
Om nou heel de dag met TS op me oren zie ik ook niet zitten :)
Je kunt gewoon een channel joinen (tenminste in de beta) Channels aanmaken zat er volgens mij in de beta nog niet in. Dus kan niet bevestigen of dit in de release er wel in zit.

Sowieso sta je er dan in met je bnet name geloof ik en niet met je charactername.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickuss
  • Laatst online: 04-06 12:22
Misschien is deze vraag offtopic, maar waarom is zo'n groot prijsverschil tussen een pre-purchase via Battle.net en een willekeurige site als game-time.net? Is allebei een digitale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
  • Laatst online: 14-05 23:29
Winkels moeten ook winst kunnen maken. Als Blizzard de goedkoopste is, dan koopt niemand het spel in de winkel/webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickuss
Lijkt me niet dat Battle.net andere sites per se nodig heeft als extra afzetkanaal, maar oké...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Kser schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:18:
Winkels moeten ook winst kunnen maken. Als Blizzard de goedkoopste is, dan koopt niemand het spel in de winkel/webshop.
Maar zelfs als een game digital only wordt uigegeven zoals op STEAM ofzo, dan zijn ze nog steeds heel prijzig.
Terwijl ze dan toch echt de helft goedkoper kunnen, want van een verkochte retail versie krijgen publishers vaak maar 10 euro ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Laatst online: 30-05 23:06
rickuss schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:20:
Lijkt me niet dat Battle.net andere sites per se nodig heeft als extra afzetkanaal, maar oké...
jawel, want anders moeten ze zelf de doosjes distribueren en daar hebben ze de middelen niet voor.

en ja er zijn mensen die graag het doosje willen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
Bulls schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:21:
[...]

Maar zelfs als een game digital only wordt uigegeven zoals op STEAM ofzo, dan zijn ze nog steeds heel prijzig.
Terwijl ze dan toch echt de helft goedkoper kunnen, want van een verkochte retail versie krijgen publishers vaak maar 10 euro ofzo.
Steam / Valve zal ook wel een deel van de winst opsnoepen, die zullen het echt niet gratis hosten.
Verder ben ik het wel met je eens, games die Steam only zijn zouden toch een stuk goedkoper moeten kunnen.

[ Voor 10% gewijzigd door hellfighter87 op 04-05-2012 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickuss
Natuurlijk willen sommige mensen een fysiek product, ik vaak ook. Maar het gaat mij nu alleen om de licentie / key en ik vind het raar dat de distri in dit geval duurder is dan een reseller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Laatst online: 23-05 21:25

Noq

Een vraag over de pricewatch pagina;

Ik ben zelf van digitale bestellingen, omdat ik het type ben; "Mooi doosje bekijken tijdens install, na install doosje in opbergbox".
Bij de pricewatch heb je de winkel Gamecard. Deze geven de mogelijkheid om online te betalen en de code via e-mail te ontvangen. Tijdens de bestelling kan ik optioneel kiezen voor een levering thuis, wat het doosje betekent neem ik aan. Krijg ik dan, naast het doosje thuisgestuurd, nog wel de code precies om middernacht op me e-mail binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
Noq schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:37:
Een vraag over de pricewatch pagina;

Ik ben zelf van digitale bestellingen, omdat ik het type ben; "Mooi doosje bekijken tijdens install, na install doosje in opbergbox".
Bij de pricewatch heb je de winkel Gamecard. Deze geven de mogelijkheid om online te betalen en de code via e-mail te ontvangen. Tijdens de bestelling kan ik optioneel kiezen voor een levering thuis, wat het doosje betekent neem ik aan. Krijg ik dan, naast het doosje thuisgestuurd, nog wel de code precies om middernacht op me e-mail binnen?
mail hun support :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Laatst online: 23-05 21:25

Noq

True! Ik kies voor de gemakkelijke manier om hier weer een reactie te plaatsen, omdat hier zulke snelle reacties altijd weer worden geplaatst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
  • Laatst online: 14-05 23:29
rickuss schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:36:
Natuurlijk willen sommige mensen een fysiek product, ik vaak ook. Maar het gaat mij nu alleen om de licentie / key en ik vind het raar dat de distri in dit geval duurder is dan een reseller.
Voor de consument is het duurder ja. Anders zou er geen webshop zijn die het spel zou willen aanbieden.
En waarom zou Blizzard willen dat andere webshops het aanbieden?
Aan de ene kant heeft Blizzard dan niets te maken met de transactie per klant. De winkel zorgt voor de betaling en levering van het product, problemen daarbij worden door de winkel behandelt ipv Blizzard zelf.
Aan de andere kant zorgen al die talloze webshops ervoor dat het spel gepromoot wordt. Je bereikt daar mee veel meer potentiële klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Bulls schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:21:
[...]

Steam en Blizzard mogen hun producten niet heel erg goedkoop aanbieden. Naja het mag wel, maar dan gaan de (web)winkels steigeren. Geloof het of niet, maar publishers zijn nogsteeds heel erg afhankelijk van hun verkopen via het retail kanaal. Je wilt als steam/blizzard/origins niet dat de winkels je games gaan boycotten, omdat dit op korte termijn heel veel omzet scheelt. Diablo 3 was lang niet zo bekend geweest als ALLEEN blizzard het zou verkopen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-06 20:43
Dat is niet de bedoeling, lever een echte bijdrage of gebruik de bookmark functie.

[ Voor 95% gewijzigd door psychoclown op 04-05-2012 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 19:46:
Pfff, die TS updaten lijkt me toch een beetje ondankbaar klusje. Mensen blijven hier toch wel vragen stellen die er al in beantwoord staan en daarnaast is veel info en uitleg elders te vinden, zoals op twitter, blizzards eigen forum en in één van de vele video's.

Foutjes of ouderwetse dingen eruit halen is natuurlijk wel zo mooi, maar ik vrees dat mensen de nieuwe versie niet gaan lezen, simpelweg omdat ze 80% van de tekst toch al gelezen hebben als ze ooit de TS hebben bekeken.
Ik heb het altijd met plezier gedaan maar de info moet finalized zijn wil ik niet constant bezig zijn, we moeten niet vergeten dat we te maken hebben met Blizzard :)
Daarnaast kun je straks gewoon weer verwijzen naar de TS, dan leert men het vanzelf wel een keer.
Wat mij betreft is het draadje #19 trouwens vrijwel geheel oud nieuws / offtopic, ik denk dat dit deel 20 ook weer gaat ontsporen, er kan denk ik beter een OT slowchat komen tot de game werkelijk uit is, want behalve overwegingen waar te kopen / pre-orderen etc etc gaat er naast de 100% heroes rise unlock toch weinig nieuws meer uitkomen over deze game.
In verband met het open beta weekend heb ik het topic even z'n gang laten gaan en uitloop gegeven, we beginnen nu dus weer fris :)
Wat betreft de Guild, leuk hoor ik denk dat ik mij ook maar eens ga aanmelden, maar is het misschien niet een idee om het hele ding hier te integreren / of daar gewoon een discussie neer te zetten. De lengte van de TS en de gigantische hoeveelheid reacties geeft wel aan dat er gewoon erg veel te bespreken valt over deze game en er al vreselijk veel info is. De hele tijd heen en weer tussen de sites is ook weer niet zo handig.
Het is heel simpel, specifieke guild chat / slow chat (ook op mIRC uiteraard) kan op het guild forum net zoals van alle andere clans en guilds op tweakers geacht wordt. Dat dat gesplitst is maakt een van de twee niet minder interessant. Tevens zal ik er nu weer wat dichter bovenop zitten.
MartinDude schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:34:
[...]

Ik ben momenteel TQ aan het spelen om het gat te vullen, blijft ook gewoon mooi!
Maar als je interesse hebt, kijk dan op kickstarter naar Grim Dawn

[...]
En vergeet het Grim Dawn topic niet :)
Bulls schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:33:
Even een leuke pol voor HC gemaakt:
Mooie, die ga ik in de TS opnemen.

Mijn stem is trouwens: Geen HC, ik beleef plezier aan het twinken en itemfarmen en dat doe ik liever zonder de kans dood te gaan. Vond het in D2 al erg genoeg als ik 'maar' xxk exp kwijt was geraakt op lvl 95 :)
Kuunlan schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:03:
[...]

Mja zelf ben ik ook niet van het switchen. Iedereen moet natuurlijk lekker zelf doen wat hij/zij wilt maar builds bevielen mij zeer prima :)
Zal ik even bij werken dit weekend.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:58
rickuss schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:15:
Misschien is deze vraag offtopic, maar waarom is zo'n groot prijsverschil tussen een pre-purchase via Battle.net en een willekeurige site als game-time.net? Is allebei een digitale versie.
Omdat Blizzard het voor de advies prijs aanbiedt. Gaan ze het zelf tegen een prijs onder de advies aanbieden, dan worden winkels:

A - Verplicht met deze daling mee te gaan willen ze nog enigszins serieus genomen worden.
B - Is deze prijs waartegen Blizzard het online zet feitelijk gewoon de nieuwe adviesprijs.

Gaat Blizzard te laag zitten met die prijs, dan wordt het op een gegeven moment niet langer rendabel voor een winkel om de doosjes te verkopen. Want er zitten namelijk kosten verbonden aan zo'n doosje:

- Productie kosten van het doosje.
- Productie kosten van het schijfje.
- Productie kosten van het printje en evt kartonnen doosje.
- Shipping costs van fabrikant naar distributeur.
- Shipping costs van distributeur naar winkel.
- Kosten van medewerkers binnen fabrikant, distributiecentrum, winkel, transport, etc.

Daartegenover staat wel dat dat soort doosjes vooralsnog steeds een vorm van reclame blijft voor bedrijven als Blizzard. Ze helemaal wegspelen zullen ze nog niet willen. Gevolg, ze kunnen de digitale prijzen niet te ver reduceren of ze verliezen de winkel verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Laatst online: 10:26
Als je de link van de wallpapers even aanpast door tussen eu en blizzard media neer te zitten werken ze wel gewoon.

Voorbeeldje:

http://eu.blizzard.com/di...wall1/wall1-1680x1050.jpg

Moet dus worden:

http://eu.media.blizzard....wall1/wall1-1680x1050.jpg

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Laatst online: 10:26
-snip-

[ Voor 98% gewijzigd door robvanderaart op 04-05-2012 18:23 . Reden: Kan verwijderd worden dubbel-post ]

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Modbreak:Misschien is het al opgemerkt door een aantal maar ik heb even zitten bezemen in het topic.

- GoTGold discussie: het meeste heb ik ervan getrashed vanwege het feit dat, hoewel een interessante discussie, het een discussie is die verder niks met het spel te maken heeft. Angeloonie heeft al aangegeven dat je daarvoor prima op het GoTGuild forum terecht kan (waar alle guild chat dan ook behoort). Feedback kun je daar prima droppen.

- TS/Vrienden/Vriendin: houdt die gesprekken aub op mIRC/msn/facebook. Hetzelfde geldt overigens ook voor vragen zoals "Wie weet waar je de CE kunt bestellen?" en "Waar vind ik de goedkoopste shop?", heel simpel we zijn geen helpdesk :)

Graag dus weer ontopic :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:01
End Game
Monsters in Act 1 are level 61, in Act 2 - 62 and in Acts 3 and 4 - 63. And each of those have Tier items that ONLY they drop - so a total of 3 Tiers in Inferno.
Always online
Diablo 2 is a natively cooperative game but players didn't even realize there was an online component in it. There were also a lot of security problems - it was very easy to hack the servers.
Secret Cow Level and Easter Eggs
Actually, there is a REALLY big easter egg in the game, but I'm not going to tell you what it is...
Skill Interface
Players sometimes didn't know how to interact with all the systems. It's almost like they're saying 'If I could put the skills in categories I'd be able to understand them.'
The fun is in playing the game, not working out how to play it.
We make games that are very hardcore, but we still want them to be approachable, and it's one of those situations where you're never going to make both camps completely happy.
RMAH and the Item Economy
It's mathematical - you WILL find good items. It may not be the items you want, but you will find them. Then you can put them on the Auction House.
Originally there was a listing fee, and we struggled to find ways to remove it, and finally did - so that players don't have to invest money into the Auction House if they don't want to.
WASD and Mouse Controls
Characters only moving on eight axes - it works, but it doesn't feel awesome. Feels clumsy, not the Blizzard-quality.
The worst mistake you could ever make is to have two control schemes: you're basically taking the hardest thing in your game, and doubling it.
Hardcore
We have a prime directive of 'do no harm to the co-op game'.
We didn't want people to find ways to exploit, or to steal items from other people.
Having player corpses NOT be lootable makes it MORE hardcore, because what would happen in D2, is that you could play with your friends, and if you died you wouldn't lose your items, because they'd loot them for you and give them back.
Vooral het eerste deed mijn hart wel kietelen. Het zal dus echt wel farmen/wipen en leren zijn op inferno. Inferno clear zal dus ook veel betekenen als ik het zo lees. Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:05

The Chosen One

Zie signature!

Ik krijg steeds minder zin in Hardcore. Eerlijk waar. :P
Misschien nog even mijn plannen om als HC te "beginnen" revalueren. :+

Leuk interviewtje (24 min); http://www.ausgamers.com/features/read/3205698

[ Voor 62% gewijzigd door The Chosen One op 04-05-2012 18:45 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Kuunlan schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:03:
[...]

Tot level 30 heb je nog niet alle skills en pas op level 60 alle runes, dus er wordt genoeg geswitched. Na die tijd heb je ook pas de Valor buff, en tegen die tijd heb je ook wel een goede skillset gekozen waar je wat langer mee kan omdat je van alles hebt kunnen testen.

Het gaat er gewoon om dat je niet van begin af aan een paar skills kiest waar je alle punten in stopt zoals in D2, dus in dat opzicht kun je lekker gebruiken wat je maar wil. Dat bedoelde ik eigenlijk. Ik ga niet als een maloot alle skills tegelijk gebruiken en blijven switchen natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:56
Ik krijg D3 Retail via abbo bij de PU (46 euro incl. jaar abbo was het dacht ik).

Battle.net registratie maken en je kan de game client downloaden.. (althans, ik neem aan dat het net zoals SC2 en D2 zal werken).

Dan heb je het beste van 2 werelden lijkt mij ;)

EN een doosje EN een download :D

Enkel download = even duur/duurder en je hebt GEEN doosje...

Had liever de Special Edition maar vond het teveel om 40 euro meer te betalen voor D2 (die ik al heb) en de downloadable content was verder het enige dat me echt aantrok.. maar om nu 40 euro te betalen voor een paar digitale vleugels...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-06 22:59
Krijg je dan wel D3 doosje op de dag dat het uit komt? :o Anders moet je namelijk wachten op je serialkey, die natuurlijk in het doosje zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
  • Laatst online: 20-05 14:53
Er schijnen wat plaatjes rond te zwerven van de officiële game guide. Hierin staan wat monsters en hun dmg/xp/health en een verhaaltje.

Het is niet super spoilerig, maar tering Inferno gaat lastig worden kan ik je vertellen ;)

EDIT: nu wel

[ Voor 11% gewijzigd door iribuya op 04-05-2012 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-06 22:59
De links doen het niet /sadface ;(

EDIT: :>

[ Voor 16% gewijzigd door Mmore op 04-05-2012 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Paterpor schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 18:37:
[...]

Vooral het eerste deed mijn hart wel kietelen. Het zal dus echt wel farmen/wipen en leren zijn op inferno. Inferno clear zal dus ook veel betekenen als ik het zo lees. Heerlijk!
Mooiste is ook dat je niet zomaar even de stap naar de volgende fase kunt zetten zonder eerst wat langer te blijven hangen om je gear te verbeteren. Duidelijk geen game om op een regenachtige zondagmiddag effe uit te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:11
Het niveauverschil loopt mank aan alle kanten. Dat gaat uiteindelijk het gros van de community niet waarderen en Inferno zal toch wel gedownmod worden (Of Normal / NM / Hell omhooggegooid, of meer damage / health).

Dit is bij bijna elk spel zo geweest (Vooral bij grote communitys) en dat zal hier denk ik niet heel veel anders zijn / worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
  • Laatst online: 20-05 14:53
Linkje naar het topic op diablofans met nog meer Spoiler plaatjes voor degene die er niet van houden. Super mooi, hele discussie over "inferno is vast makkelijk als pro" is hiermee gelijk afgelopen :P

http://www.diablofans.com...60__p__850032#entry850032
Pagina: 1 ... 3 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:

[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May