Heh, ja dat is allemaal wel wat spoilerig ja.
Niet echt een spoiler, maar als je de plaatjes niet wilt bekijken kan je misschien ook beter hieronder niet lezen.
spoiler:Ik vraag me echt heel erg af wat voor items / stats je tegen 180k dmg moet gaan beschermen trouwens. Als een normale tegenstander die veelvuldig zal kunnen voorkomen al zoveel minimaal per hit gaat doen, betekend het dat je waarschijnlijk in act 4 inferno continue ge-1 of 2-shot wordt. Op zich kon kon dat in act 4 hell in D2 ook gebeuren (bone fetisches, lightning wraiths, etc), maar ik had toch het idee dat het daar minder uit elkaar liep.
In D2 kon je nog met plezier door Nightmare heen raggen als je level 90 was. Ook Normal was nog wel vermakelijk in de latere acts rond level 50.
spoiler:Als je op level 60 in D3 tegen 30K dmg kan per hit
, dan is normal of nightmare waarschijnlijk weer helemaal niets aan! Ik hoop dat Blizzard mensen dan ook tegenhoud om op dat niveau mee te gaan spelen, anders kan je ontzettend gaan rushen!!!
Maar goed, in de beta zag je al dat je na dat je level 10 was gewoon niet meer games die bij de zoektocht naar Cain mocht meedoen. Even iemand rushen zit er dus waarschijnlijk niet meer in, en dat is misschien maar beter ook zo.
Dat levert wel één probleem op: Als je nou tot een bepaald punt hebt kunnen spelen en level X bent, maar je nog steeds waardeloze gear hebt waardoor je het totaal niet overleeft in de quests die je mag spelen met je level, zit je dus maar mooi vast. Dan wordt het of de AH (zonder gold, omdat je zo vaak moest repareren!) of solo een stukje terug lopen en zonder quest low-level tegenstanders zoeken.