Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-04 22:18

Blue_Entharion

Lasercannoneer

iribuya schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 21:49:
Linkje naar het topic op diablofans met nog meer Spoiler plaatjes voor degene die er niet van houden. Super mooi, hele discussie over "inferno is vast makkelijk als pro" is hiermee gelijk afgelopen :P

http://www.diablofans.com...60__p__850032#entry850032
Beetje een pokkethread :P

Al die plaatjes zijn gedelete, op die van de SK na.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
RedHat schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 21:48:
Het niveauverschil loopt mank aan alle kanten. Dat gaat uiteindelijk het gros van de community niet waarderen en Inferno zal toch wel gedownmod worden (Of Normal / NM / Hell omhooggegooid, of meer damage / health).

Dit is bij bijna elk spel zo geweest (Vooral bij grote communitys) en dat zal hier denk ik niet heel veel anders zijn / worden.
Vind ik niet zo, HP en DMG wordt gewoon ongeveer vertienvoudigd per difficulty, en ze zijn ook steeds 4 acts van elkaar verwijderd. Wie zegt dat je eigen HP en DMG ook niet zo snel stijgen? Alleen in Inferno word je niet meer hoger in level, dus moet je echt op zoek naar goede gear.

Ook maf dat de Inferno mombs wel XP geven, zelfs in act 4 nog, ik dacht dat je pas naar inferno mocht als je level 60 was, dat het dan unlocked wordt (zelfs als je Hell nog niet uit had) Maar kan natuurlijk ook zo zijn dat je zelfs op level 58 Hell uit speelt en dan al naar Inferno kan. Maar dan nog in Act 4 aankomen zonder level 60 te zijn :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-05 23:46
Noq schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:37:
Een vraag over de pricewatch pagina;

Ik ben zelf van digitale bestellingen, omdat ik het type ben; "Mooi doosje bekijken tijdens install, na install doosje in opbergbox".
Bij de pricewatch heb je de winkel Gamecard. Deze geven de mogelijkheid om online te betalen en de code via e-mail te ontvangen. Tijdens de bestelling kan ik optioneel kiezen voor een levering thuis, wat het doosje betekent neem ik aan. Krijg ik dan, naast het doosje thuisgestuurd, nog wel de code precies om middernacht op me e-mail binnen?
ik neem aan van wel, iig zo zijn ik en 3 andere vrienden van uit gegaan. als je de reviews van de webshop er op na leest zie je een review staan van iemand die destijds SC2 daar heeft gekocht en deze ook gewoon op middernacht de serial kreeg doorgestuurd en doosje daarna thuis gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Iemand hier die zijn Diablo 3 (beta) via wine onder linux heeft geprobeerd? volgens winehq moet de game werkend zijn te krijgen. ben erg benieuwd daarna. redelijk wat via wine gespeeld

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Houdt het aub nuttig! Dat heb ik vorige pagina gevraagd.

[ Voor 80% gewijzigd door psychoclown op 05-05-2012 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413059

Hmm.. gaat inferno niet nogal onmogelijk worden of zullen ze de items gewoon uber stats geven ?
http://www.diablofans.com...d-strategy-guide-preview/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:48
Anoniem: 413059 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 00:22:
Hmm.. gaat inferno niet nogal onmogelijk worden of zullen ze de items gewoon uber stats geven ?
Holy mother of.... als ik die slides eens bekijk zie ik dat het verschil in HP van een mob op hell vs inferno ongeveer 10x is , soms zelfs nog meer. dit belooft veel goeds dames en heren!

Had ook al meegekregen dat ze via interne testing de juiste difficulty gevonden hadden voor Inferno, en dit met een factor 2 verdubbeld hebben... amg :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Laten we hopen dat inferno onmogelijk is. I'm up for a challenge. Heb D2 bijna 8 jaar gespeeld, en als ik terug kijk was dat 4 jaar baalruns. Nu hebben we iets om ons bezig te houden.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-05 23:03
Het moet toch ook zo zijn dat je inferno inwandeld en bam!: waller champion pack en zonder kans hardstikke dood :). Na een paar wipes toch eerst terug naar hell om gear te verzamelen en later weer terug te komen om na tig pogingen eindelijk weer verder te komen.

Zeker voor inferno mag het zeer moeilijk zijn! We moeten ons met inferno zeker 1 1/2 jaar zoet houden dus laat het een uitdaging zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:54
Visgek82 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 00:26:
[...]

Holy mother of.... als ik die slides eens bekijk zie ik dat het verschil in HP van een mob op hell vs inferno ongeveer 10x is , soms zelfs nog meer. dit belooft veel goeds dames en heren!

Had ook al meegekregen dat ze via interne testing de juiste difficulty gevonden hadden voor Inferno, en dit met een factor 2 verdubbeld hebben... amg :)
Er zijn 2 belangrijke componenten aan een game die in balans moeten zijn
Iedereen moet het spel kunnen uitspelen en er plezier aan beleven
Maar goede / hardcore games moeten ook uitgedaagd worden.

Zelfs de meest casual gamers zullen normal kunnen uitspelen
De meeste gamers zullen ook binnen een redelijke tijd lvl 60 kunnen halen
Maar de 3 tiers van nightmare moeten er voor zorgen dat de elite zich kan onderscheiden van de rest.
Serotonin schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 00:30:
Het moet toch ook zo zijn dat je inferno inwandeld en bam!: waller champion pack en zonder kans hardstikke dood :). Na een paar wipes toch eerst terug naar hell om gear te verzamelen en later weer terug te komen om na tig pogingen eindelijk weer verder te komen.

Zeker voor inferno mag het zeer moeilijk zijn! We moeten ons met inferno zeker 1 1/2 jaar zoet houden dus laat het een uitdaging zijn!
Het idee is ongeveer hetzelfde als in wow (en veel andere pve based MMO's)
Je moet eerst een set gear van de 1e tier verzamelen, voordat je aan de 2e begint.

[ Voor 27% gewijzigd door RocketKoen op 05-05-2012 00:34 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w

y0ukn0w

aka Jay

Check ook de verwijzing wederom naar Wirt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-06 11:08

djunicron

*click-swoosh-thud*

Heh, ja dat is allemaal wel wat spoilerig ja.

Niet echt een spoiler, maar als je de plaatjes niet wilt bekijken kan je misschien ook beter hieronder niet lezen.

spoiler:
Ik vraag me echt heel erg af wat voor items / stats je tegen 180k dmg moet gaan beschermen trouwens. Als een normale tegenstander die veelvuldig zal kunnen voorkomen al zoveel minimaal per hit gaat doen, betekend het dat je waarschijnlijk in act 4 inferno continue ge-1 of 2-shot wordt. Op zich kon kon dat in act 4 hell in D2 ook gebeuren (bone fetisches, lightning wraiths, etc), maar ik had toch het idee dat het daar minder uit elkaar liep.

In D2 kon je nog met plezier door Nightmare heen raggen als je level 90 was. Ook Normal was nog wel vermakelijk in de latere acts rond level 50.
spoiler:
Als je op level 60 in D3 tegen 30K dmg kan per hit
, dan is normal of nightmare waarschijnlijk weer helemaal niets aan! Ik hoop dat Blizzard mensen dan ook tegenhoud om op dat niveau mee te gaan spelen, anders kan je ontzettend gaan rushen!!!

Maar goed, in de beta zag je al dat je na dat je level 10 was gewoon niet meer games die bij de zoektocht naar Cain mocht meedoen. Even iemand rushen zit er dus waarschijnlijk niet meer in, en dat is misschien maar beter ook zo.

Dat levert wel één probleem op: Als je nou tot een bepaald punt hebt kunnen spelen en level X bent, maar je nog steeds waardeloze gear hebt waardoor je het totaal niet overleeft in de quests die je mag spelen met je level, zit je dus maar mooi vast. Dan wordt het of de AH (zonder gold, omdat je zo vaak moest repareren!) of solo een stukje terug lopen en zonder quest low-level tegenstanders zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
RocketKoen schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 00:31:

Het idee is ongeveer hetzelfde als in wow (en veel andere pve based MMO's)
Je moet eerst een set gear van de 1e tier verzamelen, voordat je aan de 2e begint.
En wie houdt mij tegen om met een halve tier 1 set een paar tier 2 items en een tier 3 item vast te houden?

Zolang het geen echte setjes zijn met bonus (die je toch moeilijk zelf even bij elkaar raapt) trek ik alles aan wat ik tegen kom en iets beter is ongeacht de kleur vorm of materiaal. En trouwens zijn echte setjes ook verslavend want door die bonus kun je voor een lange tijd niets beters aan en zul je op de duur toch concessies moeten geven. In D2 vond ik een full setje meestal eerder een curse dan een pro omdat je er echt te lang mee door loopt. (afgezien van de high level setjes van level 70+ natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324818

Als iemand er nog snel bij is, er staan nog een paar collectors editions bij Intertoys te koop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-06 13:03
djunicron schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 01:09:
...
Maar goed, in de beta zag je al dat je na dat je level 10 was gewoon niet meer games die bij de zoektocht naar Cain mocht meedoen. Even iemand rushen zit er dus waarschijnlijk niet meer in, en dat is misschien maar beter ook zo.

Dat levert wel één probleem op: Als je nou tot een bepaald punt hebt kunnen spelen en level X bent, maar je nog steeds waardeloze gear hebt waardoor je het totaal niet overleeft in de quests die je mag spelen met je level, zit je dus maar mooi vast. Dan wordt het of de AH (zonder gold, omdat je zo vaak moest repareren!) of solo een stukje terug lopen en zonder quest low-level tegenstanders zoeken.
maar als je in D2 van Normal naar NM gaat zie je de Normal games toch ook niet meer :)
Dan creëer je gewoon je eigen game en wacht je op vrienden/random people.
Het is ook niet duidelijk wat de reden is dat je niet meer die games in kan joinen, mogelijk beta only.

[ Voor 5% gewijzigd door pstalman op 05-05-2012 08:48 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-06 09:28

heuveltje

KoelkastFilosoof

Bulls schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 02:36:
[...]

En wie houdt mij tegen om met een halve tier 1 set een paar tier 2 items en een tier 3 item vast te houden?

Zolang het geen echte setjes zijn met bonus (die je toch moeilijk zelf even bij elkaar raapt) trek ik alles aan wat ik tegen kom en iets beter is ongeacht de kleur vorm of materiaal. En trouwens zijn echte setjes ook verslavend want door die bonus kun je voor een lange tijd niets beters aan en zul je op de duur toch concessies moeten geven. In D2 vond ik een full setje meestal eerder een curse dan een pro omdat je er echt te lang mee door loopt. (afgezien van de high level setjes van level 70+ natuurlijk)
Je leest set verkeerd. hij bedoeld gewoon dat je volledig in tier1 gear moet zitten om genoeg health ed te hebben om een "tier2"monster neer te mepen. en dat je pas kunt dromen van een tier3 monsten tikkelen als je geneog stats er bij gekregen hebt van je tier2 items

Of je koopt gewoon alles van de RMAH natuurlijk :P

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
heuveltje schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 08:53:
[...]

Je leest set verkeerd. hij bedoeld gewoon dat je volledig in tier1 gear moet zitten om genoeg health ed te hebben om een "tier2"monster neer te mepen. en dat je pas kunt dromen van een tier3 monsten tikkelen als je geneog stats er bij gekregen hebt van je tier2 items

Ik heb ook wel mijn bedenkingen bij die getallen van inferno monsters. Als monsters echt zoveel hp krijgen en zoveel damage doen, dan moeten de characters en heel veel kunnen hebben en heel veel damage doen. Kortom je gaat echt extreem grote getallen door je beeld zien vliegen.

In WoW beginnen getallen na al die jaren ook extreem groot te worden. Het begint langzamer hand ook een probleem te worden, omdat extreem grote getallen gaan zorgen voor balance issues. Blizzard heeft al aangegeven dat ze er aan denken om alles terug te schroeven, zodat alle getallen een factor 10 of meer kleiner worden.

Ik hoop niet dat D3 in de zelfde val loopt en alles binnen de perken kan houden. Zodat dit geen problemen gaat opleveren over een paar jaar als alle items nog beter zijn en monsters nog sterker..

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:11
Ik heb in ieder geval 16 mei vrij, 18 mei natuurlijk ook (Hemelvaart) en vrijdag ook :+

Ik ben wel écht benieuwd naar Inferno. Eigenlijk vind ik namelijk dat je in elk spel als je het verhaal volgt je sterk genoeg moet zijn om verder te gaan. Nu ben je eigenlijk afhankelijk van of de boss de juiste gear dropt (Wat in de meeste gevallen niet zo zal zijn, als ik Diablo II als referentie mag nemen). Op hogere difficulties zul je dus misschien wel heel lang moeten grinden voor de juiste gear, level, skills om verder te gaan. Of dit ook echt zo is weet ik natuurlijk niet 100% zeker, maar dat is wel een beetje het tegenovergestelde hoe ik tegen een game aankijk.

Bij Diablo II kon je gewoon Normal, Nightmare en Hell doorlopen zonder dat je heel veel moest grinden voor gear.Dat vond ik het sterke van Diablo II omdat je dan juist meer in het verhaal meegenomen wordt.

Ik ben in ieder geval heel benieuwd naar het eindproduct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
RedHat schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 09:59:
Ik heb in ieder geval 16 mei vrij, 18 mei natuurlijk ook (Hemelvaart) en vrijdag ook :+

Ik ben wel écht benieuwd naar Inferno. Eigenlijk vind ik namelijk dat je in elk spel als je het verhaal volgt je sterk genoeg moet zijn om verder te gaan. Nu ben je eigenlijk afhankelijk van of de boss de juiste gear dropt (Wat in de meeste gevallen niet zo zal zijn, als ik Diablo II als referentie mag nemen). Op hogere difficulties zul je dus misschien wel heel lang moeten grinden voor de juiste gear, level, skills om verder te gaan. Of dit ook echt zo is weet ik natuurlijk niet 100% zeker, maar dat is wel een beetje het tegenovergestelde hoe ik tegen een game aankijk.

Bij Diablo II kon je gewoon Normal, Nightmare en Hell doorlopen zonder dat je heel veel moest grinden voor gear.Dat vond ik het sterke van Diablo II omdat je dan juist meer in het verhaal meegenomen wordt.

Ik ben in ieder geval heel benieuwd naar het eindproduct.
Na alle interviews neem ik aan dat normal-hell redelijk soepel zal gaan. Ik denk dat je van normal in 1x naar nightmare kan en van nightmare misschien iets afhankelijker bent qua gear naar hell. Maar waarschijnlijk zal iedereen bij inferno echt tegen een 'brickwall' aanlopen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-06 09:44
voxxel schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 10:11:
[...]

Na alle interviews neem ik aan dat normal-hell redelijk soepel zal gaan. Ik denk dat je van normal in 1x naar nightmare kan en van nightmare misschien iets afhankelijker bent qua gear naar hell. Maar waarschijnlijk zal iedereen bij inferno echt tegen een 'brickwall' aanlopen.
je kunt toch elke keer als je een nieuwe spelsessie begint de moeilijkheidsgraad kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
matty___ schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 10:27:
[...]

je kunt toch elke keer als je een nieuwe spelsessie begint de moeilijkheidsgraad kiezen?
Ik neem aan van wel, maar dat weten we over 10 dagen pas ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-06 13:15
Dank voor de tip, bestelling geplaatst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
Is de CE nog ergens in BE bestelbaar want die intertoys laat me geen Be account maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296415

9 dagen 12 uur en 54 minuten te gaan!.

ik ga denk ik eerst rustig normal uitspelen
dan nightmare + hell rushen en lekker farmen op hell voor een paar dagen : ).

wat doen jullie op moment om de tijd door te komen ? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Anoniem: 296415 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 11:07:
9 dagen 12 uur en 54 minuten te gaan!.

ik ga denk ik eerst rustig normal uitspelen
dan nightmare + hell rushen en lekker farmen op hell voor een paar dagen : ).

wat doen jullie op moment om de tijd door te komen ? :O
YouTube: Diablo 3 - DiabloCast Ep56: D3 On Your TV (Podcast) kijken. Vooral een hele interessante theorie over het verhaal van D3 rond 32 minuten :9~ (spoiler alerts, alhoewel het een theorie is)

[ Voor 3% gewijzigd door voxxel op 05-05-2012 11:15 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-06 20:43
Eentje snel besteld maar ik heb er weinig vertrouwen in dat ik er daadwerkelijk een krijg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
RedHat schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 09:59:
Uhm, ff de kalender er bij pakken kerel! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Aubergine schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 11:19:
[...]

Eentje snel besteld maar ik heb er weinig vertrouwen in dat ik er daadwerkelijk een krijg :'(
Spreid je kansen, plaats over verschillende plekken bestellingen. Retourneren kan altijd nog :+

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
voxxel schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 11:23:
[...]

Spreid je kansen, plaats over verschillende plekken bestellingen. Retourneren kan altijd nog :+
Zijn er meer plekken waar je een CE kan kopen dan? Had gisteren nog even gezocht maar vond nergens nog wat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkem
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-05 11:17
Let op: dit bericht bevat een spoiler uit 2008.

Ligt het nou aan mij, of ziet dit Diablo III gameplay trailer filmpje van 4 JAAR GELEDEN er qua gameplay én graphics niet een stuk beter uit dan de beta van 2 weken terug?

Wat mij vooral opvalt en erg aanspreekt in deze 4 jaar oude footage:
  • De "TAB" schakel functie tussen twee secondary skills
  • Skills hebben ranks
  • Gesprekken worden ondersteund door 2D animatie filmpjes
  • De "living painting" techniek heeft geen donkere blur in de hoeken.
Er zullen ongetwijfeld hele goede redenen voor geweest zijn om dit te wijzigen (ik heb niet alle ontwikkelingen dagelijks gevolgd de afgelopen 4 jaar), maar ik krijg van dit filmpje een veel warmer gevoel dan van de speelbare beta van 2 weken terug. Ik ben benieuwd of anderen dat ook zo ervaren.

Of maak ik me zorgen om niks en moet ik de game gewoon accepteren zoals hij is en niet achterom kijken hoe het had kunnen zijn (retorisch)? Heeft de 4 jaar ontwikkeling de game nou echt goed gedaan? Heeft Blizzard er niet gewoon veel te lang over gedaan?

Tuurlijk, het is lood om oud ijzer en ik kan niet wachten tot het 15 Mei is, maar het zou leuk zijn om te lezen hoe andere tweakers dit ervaren.

Ps. In dit filmpje zie je ACT I toch? Tenminste ik herken mobs die ik ook in de beta tegen kwam. Kan ik aannemen dat we na de Skeleton King de Thousand Pounder tegenkomen en dat het Siegebreaker Assault Beast de eindbaas is van ACT I? Op diablo3.com zijn ze nog niet beschikbaar, maar zijn er al ergens anders "world overviews" te vinden?

<GoT>Bokkem#2393

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-06 13:15
@ Bokkem Hoe blizzard het ziet, gameplay technisch. Het draait om de fun.

De gedachte achter het feit dat skills geen ranks hebben: Wat schiet je ermee op om zoals in diablo 2 eindeloos 1 of 2 skills te levelen. Terwijl je nu vanaf het begin (of in ieder geval vanaf dat je de skill vrijspeelt.) alle skills kan gebruiken. De diepgang zit hem in de eindeloze combineren van verschillende skills. In D2 waren er maar een paar builds echt viable voor endgame. Het skillsysteem is nu zo gebouwd dat er veel meer mogelijkheden echt bruikbaar zijn. Met tab schakelen tussen skills is nu 4 hotkeys en twee muiskeys.

Qua graphics is toch vooral smaak denk ik. Ik vond de sfeer in de beta fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
bokkem schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 11:33:
Ligt het nou aan mij, of ziet dit Diablo III gameplay trailer filmpje van 4 JAAR GELEDEN er qua gameplay én graphics niet een stuk beter uit dan de beta van 2 weken terug?
It's just you ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ik heb net die brady games guide bekeken, of in elk geval de gelekte pagina's. Zijn er mensen die dit gaan kopen? Ik denk dat als ik hem ergens zie liggen dat ik hem toch wel mee neem. Niet zozeer voor de walkthrough, maar gewoon voor de heb.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
Tuurlijk, het is lood om oud ijzer en ik kan niet wachten tot het 15 Mei is, maar het zou leuk zijn om te lezen hoe andere tweakers dit ervaren.
Tja, ik heb de beta gespeeld en je kunt m.i. niet echt een vergelijking trekken tussen iets spelen en iets zien. Ik vind de gameplay en sfeer in het spel helemaal super en dat ze er 'nog 4 jaar' over gedaan hebben is alleen maar goed. Ik denk niet dat je weet wat je zou krijgen als je het spel van 4 jaar terug zou gaan spelen. Je ziet maar een reteklein stukje.
Idd.

[ Voor 10% gewijzigd door Hydra op 05-05-2012 11:47 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFriendly
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-05 17:45
voxxel schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 11:46:
Ik heb net die brady games guide bekeken, of in elk geval de gelekte pagina's. Zijn er mensen die dit gaan kopen? Ik denk dat als ik hem ergens zie liggen dat ik hem toch wel mee neem. Niet zozeer voor de walkthrough, maar gewoon voor de heb.
Ik heb hem aangeschaft. Zowel voor de informatie als de art in het boek. :)
Op het GoTD3 forum waren er meerdere die hem ook al hadden aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:05

The Chosen One

Zie signature!

Zit toch te twijfelen om de Book of Cain en die limited edition guide te kopen... Koop toch al de C.E...
Alleen nou kijken waar en prijs... Amazon is wel goedkoop dacht ik maar op dit moment niet in stock.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-04 22:18

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Let op: dit bericht bevat een spoiler uit 2008.

Wat mij vooral opvalt en erg aanspreekt in deze 4 jaar oude footage:
  • De "TAB" schakel functie tussen twee secondary skills
  • Skills hebben ranks
  • Gesprekken worden ondersteund door 2D animatie filmpjes
  • De "living painting" techniek heeft geen donkere blur in de hoeken.
Er zullen ongetwijfeld hele goede redenen voor geweest zijn om dit te wijzigen (ik heb niet alle ontwikkelingen dagelijks gevolgd de afgelopen 4 jaar), maar ik krijg van dit filmpje een veel warmer gevoel dan van de speelbare beta van 2 weken terug. Ik ben benieuwd of anderen dat ook zo ervaren.

Of maak ik me zorgen om niks en moet ik de game gewoon accepteren zoals hij is en niet achterom kijken hoe het had kunnen zijn (retorisch)? Heeft de 4 jaar ontwikkeling de game nou echt goed gedaan? Heeft Blizzard er niet gewoon veel te lang over gedaan?

Ps. In dit filmpje zie je ACT I toch? Tenminste ik herken mobs die ik ook in de beta tegen kwam. Kan ik aannemen dat we na de Skeleton King de Thousand Pounder tegenkomen en dat het Siegebreaker Assault Beast de eindbaas is van ACT I? Op diablo3.com zijn ze nog niet beschikbaar, maar zijn er al ergens anders "world overviews" te vinden?
Het ziet er idd beter uit... maar dat komt wss door het feit dat het een BETA is :P

er is ook geen ultra-high spec in de beta en ze willen hem compact houden denk ik, dus schroeven ze hem terug.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Mag er niet eens meer gepost worden waar je een CE kan vinden? Ik dacht dat dit een topic was voor Diablo fans |:(

Daar gaat het niet om, het is dat mensen gewoon totaal niet lezen en dezelfde vragen EN antwoorden elke 1-2 pagina's weer voorbij komen.

[ Voor 18% gewijzigd door psychoclown op 06-05-2012 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
The Chosen One schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:21:
Zit toch te twijfelen om de Book of Cain en die limited edition guide te kopen... Koop toch al de C.E...
Alleen nou kijken waar en prijs... Amazon is wel goedkoop dacht ik maar op dit moment niet in stock.
Ik heb book of cain nu bijna uitgelezen en vind het echt dik de moeite waard. Alle pagina's zijn zo gemaakt dat het lijkt alsof het een oud boek is. Cain schrijft het boek aan Leah en dat geeft een hele leuke persoonlijke twist aan het verhaal. Zeker de moeite waard! Mijn enige kritiek is dat het niet meer inhoud bevat. Ik denk dat je er in een uur of 3-4 wel doorheen bent.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
voxxel schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:30:
[...]

Ik heb book of cain nu bijna uitgelezen en vind het echt dik de moeite waard. Alle pagina's zijn zo gemaakt dat het lijkt alsof het een oud boek is. Cain schrijft het boek aan Leah en dat geeft een hele leuke persoonlijke twist aan het verhaal. Zeker de moeite waard! Mijn enige kritiek is dat het niet meer inhoud bevat. Ik denk dat je er in een uur of 3-4 wel doorheen bent.
Vergeet ook niet de kaart van Sanctuary die ingebrepen is. Bij mijn weten zit zoiets zelfs niet bij de CE van het spel, Book of Cain is daarmee een mooie aanvulling op het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-04 00:20
uqrax schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:45:
[...]

Vergeet ook niet de kaart van Sanctuary die ingebrepen is. Bij mijn weten zit zoiets zelfs niet bij de CE van het spel, Book of Cain is daarmee een mooie aanvulling op het spel.
Het is echt een fantastisch boek. Heb hem eergisteren ontvangen. En die map is echt fantastisch mooi.
Ik moet er nog steeds van kwijlen. Heb ook dat boek gekocht die op de launch uitkomt. Weet even de naam niet, maar die komt er ook aan... O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311097

*knip* wazige lag spike O_o
edit: haha terwijl ik er een knip heeft een mod ze te pakken. Achja!

Morgen werken, ma-di-wo werken, do+vrij vrij, za werken, zo vrij, ma werken, 22:00 klaar, 22:30 zit ik hier met berg voorraad klaar om te spelen met een week vrij. 8)

Een van deze dagen maar eens inkopen gaan doen. Ga eens langzaam een lijst maken.

[ Voor 224% gewijzigd door Anoniem: 311097 op 05-05-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
  • Laatst online: 05-04-2021
Wat kan ik verwachten van de boss fights? Zijn die beetje zoals in TQ, niet te ingewikkeld maar beetje aanvallen ontwijken en zorgen dat je in leven blijft? Of zijn ze meer van het kaliber als raid bosses in WoW dat je echt strategieën moet gaan toepassen om een boss neer te leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:26
Misschien een algemene vraag maar zit met probleem op battle.net.

Wou nog eens kijken als alles inorde is met de aankoop van diablo 3 maar ik kan niet inloggen.
Had enkele dagen geleden op mijn account een authenticator erop gezet (mobile).

Wanneer ik inlog vraagt hij naar mijn authenticator... De code die ik krijg van smartphone werkt helaas nooit voor in te loggen: Login failed.

Bugged of doe ik nog iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuardMoony
Ik ga een dodge monk proberen.
ongeveer dit: http://diablonut.incgamers.com/planner/21973

dual wield voor 15% extra dodge
15% dodge van mantra
en zwaar dex voor extra dodge.

left button skill zodat ik van groep naar groep kan springen
right button voor AoE spirit farm

skill 1/2 zwaar AoE dmg gaande
skill 3 voor als het toch ff te zwaar word met dmg op me ;)
skill 4 is de mantra voor dodge ofc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 19:43
Klinkt een beetje als de iron barb in D2.
Daar kon je met voldoende armor 95% halen.
En dan natuurlijk ook nog 75% block er bij.
Leuk voor grote groepen zoals cow level.

Maar hephisto was echt drama, duurde eeuwig voor die om was.

[ Voor 47% gewijzigd door Sinned123 op 05-05-2012 15:06 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jandroid
  • Laatst online: 24-03 15:23
frye schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 14:52:
Misschien een algemene vraag maar zit met probleem op battle.net.

Wou nog eens kijken als alles inorde is met de aankoop van diablo 3 maar ik kan niet inloggen.
Had enkele dagen geleden op mijn account een authenticator erop gezet (mobile).

Wanneer ik inlog vraagt hij naar mijn authenticator... De code die ik krijg van smartphone werkt helaas nooit voor in te loggen: Login failed.

Bugged of doe ik nog iets verkeerd?
Probeer Resync mischien helpt dat. :?

[ Voor 204% gewijzigd door Jandroid op 05-05-2012 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Topskilled schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 14:41:
Wat kan ik verwachten van de boss fights? Zijn die beetje zoals in TQ, niet te ingewikkeld maar beetje aanvallen ontwijken en zorgen dat je in leven blijft? Of zijn ze meer van het kaliber als raid bosses in WoW dat je echt strategieën moet gaan toepassen om een boss neer te leggen?
Ik denk dat dit heel erg afhangt van de difficulty waarop je speelt. in normal zullen de bosses veel minder ability's tegen je gebruiken dan in Inferno, maar of Blizzard zo ver is gegaan dat je echt strategieën moet gebruiken.... Ik denk het niet. een boss pakken op inferno zal echter wel een hele klus zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
heuveltje schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 08:53:
[...]

Oh gaat die tier over Inferno, ik denk bij tier 1 iets van de eerste armors gezien die tier 1 tm 16 filmpjes.
Zal wel tier 1 inferno gear zijn dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Is die WoW pet van de CE accountsgebonden ofzo? Ik spel namelijk zelf geen WoW, anders wil ik hem wel gaan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuardMoony
Aubergine schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:57:
Is die WoW pet van de CE accountsgebonden ofzo? Ik spel namelijk zelf geen WoW, anders wil ik hem wel gaan verkopen.
is normaal aan u battle.net account verbonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
Visgek82 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:45:
[...]

Ik denk dat dit heel erg afhangt van de difficulty waarop je speelt. in normal zullen de bosses veel minder ability's tegen je gebruiken dan in Inferno, maar of Blizzard zo ver is gegaan dat je echt strategieën moet gebruiken.... Ik denk het niet. een boss pakken op inferno zal echter wel een hele klus zijn.
Ik hoop eigenlijk ook van niet. Weinig zin in om eerst tig keer dood te moeten gaan voordat je beetje door hebt hoe je een boss moet verslaan. Wel goed natuurlijk dat ze steeds pittiger worden naarmate je verder in het spel komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324818

Topskilled schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:59:
[...]

Ik hoop eigenlijk ook van niet. Weinig zin om eerst tig keer dood te moeten gaan voordat je beetje door hebt hoe je een boss moet verslaan. Wel goed natuurlijk dat ze steeds pittiger worden naarmate je verder in het spel komt :)
Op lage moeilijkheid hoef je dit echt niet te verwachten, wellicht bij de act endbosses. Op hogere difficulty zal je ongeveer elke paar packs een keertje neer gaan (zie 1min41sec in dit filmpje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295485

Interview met Jay Wilson
http://www.ausgamers.com/videos/view.php/65172

Blijkbaar komen er enrage timers op rare/champion packs in inferno ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:26
Anoniem: 295485 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 16:14:
Interview met Jay Wilson
http://www.ausgamers.com/videos/view.php/65172

Blijkbaar komen er enrage timers op rare/champion packs in inferno ...
Volgens mij is in Inferno er alles op gericht om er maar voor te zorgen dat we het simpelweg gewoon niet uit spelen als gemiddelde gamer, een altijd ongoing challenge, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
Anoniem: 324818 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 16:05:
[...]

Op lage moeilijkheid hoef je dit echt niet te verwachten, wellicht bij de act endbosses. Op hogere difficulty zal je ongeveer elke paar packs een keertje neer gaan (zie 1min41sec in dit filmpje)
Respect voor de mensen die inferno met een HC char induiken _/-\o_ Ik denk dat ik al blij ben als ik een beetje voortgang kan maken in inferno met een normal char :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-06 11:09
The Chosen One schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:21:
Afgelopen week net 1 van de laatste bij Amazon reseller "The Book Depository" besteld. Gisteren verzonden.

Betaald inclusief verzendkosten £18.67 / 23 euro

De duitse amazon heeft hem nog wel op de site staan

http://www.amazon.de/gp/p...1336227445&seller=&sr=8-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-05 21:25

Noq

Even de ATI beheerders onder ons op de hoogte brengen:
"De laatste update, Cataclyst 12.4, van de ATI kaarten zal niet werken met de aankomende game Diablo 3."

Ze raden aan om voor 15 mei te downgraden naar een oudere versie en wachten op een hotfix vanuit ATI of Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311097

Ja inderdaad @Noq, moet ik ook gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
Noq schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 16:19:
"De laatste update, Cataclyst 12.4, van de ATI kaarten zal niet werken met de aankomende game Diablo 3."

Ze raden aan om voor 15 mei te downgraden naar een oudere versie en wachten op een hotfix vanuit ATI of Blizzard.
Er zal vanuit blizzard toch wel een update komen met de release zodat het wel werkt met Cataclyst 12.4? Anders denk ik dat hun helpdesk overspoelt wordt met spelers die niet kunnen spelen.. Mjah, we wachten maar af. Wel bedankt voor je post, weet ik wat ik moet doen als het spel niet werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Wat zou het beste werken als besturingssysteem voor D3? Ik draai nu W7, maar ben van plan nog even een verse installatie uit te voeren omdat het in de beta toch niet super optimaal draaide (redelijk verouderde hardware) Kan ik dan beter XP installeren of W7. Vista lijkt me toch niet echt super.

Hardware is E6600 @3.2Ghz, 4GB Mem, ATi 4870

[ Voor 35% gewijzigd door Bulls op 05-05-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-06 11:09
Mocht iemand nog intresse hebben. Ik heb waarschijnlijk 1 CE over. Heb begin november een exemplaar besteld bij bol.com en in dit jaar nog een exemplaar bij Amazon.co.uk als backup. Stuur maar een PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Bulls schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 16:27:
Wat zou het beste werken als besturingssysteem voor D3? Ik draai nu W7, maar ben van plan nog even een verse installatie uit te voeren omdat het in de beta toch niet super optimaal draaide (redelijk verouderde hardware) Kan ik dan beter XP installeren of W7. Vista lijkt me toch niet echt super.

Ach, je hebt geen monster-pc, maar je zit goed als je gewoon Windows 7 installeert. Enigste wat ik je meegeef is dat je geen 12.3 of 12.4 installeert als videokaart driver.
Op deze manier kan je gerust Diablo spelen op release. Met jouw pc kan je net Medium settings aan in het spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Noq schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 16:33:
[...]

Ach, je hebt geen monster-pc, maar je zit goed als je gewoon Windows 7 installeert. Enigste wat ik je meegeef is dat je geen 12.3 of 12.4 installeert als videokaart driver.
Op deze manier kan je gerust Diablo spelen op release. Met jouw pc kan je net Medium settings aan in het spel zelf.
Hoezo 12.3 niet? Alleen 12.4 moest je vermijden toch, omdat deze niet ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
Bulls schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 16:27:

Ik denk dat je geen voordeel zult behalen met XP. En daarbij zit je met XP ook nog vast aan DX9. Gewoon lekker bij win7 houden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Aubergine schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 16:34:
[...]

Hoezo 12.3 niet? Alleen 12.4 moest je vermijden toch, omdat deze niet ondersteund wordt.
Bericht op officiële forum van Diablo 3:

-- By Avath:
-- I'm on 12.3 and still receiving the message.
--
-- edit: 12.2 seemed to fix the issue.

Hieruit haal ik uit dat er gewoon iets fout zit bij de laatste updates van ATI. Wat ook weer verwarrend is, is dat de Blizzard medewerkers op de forum berichten plaatsen als:

-- By Omrakos:
-- theklint,
--
-- That config will be fine as is. No need to revert. The messaging you see now when trying to run the beta won't
-- necessarily be the same for retail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Nouja in de beta draaide het wel redelijk, alleen hier en daar een haper, en dan had ik alleen shadows op medium. Ik denk dat de meeste preformance drops wel te danken waren aan de ping omdat je op de US servers speelde.

Dan laat ik het eerst zo, om te zien hoe het met goede ping speelt. Trouwens waren de graphics op medium niet eens zoveel slechter van wat ik getest had.

Ik heb trouwens nog steeds 12.1 driver, zag het nut van updaten niet in omdat ik toch weinig game laatste tijd. Scheelt weer downpatchen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Bulls op 05-05-2012 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

force gaming had gister ook weer een update zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-04 16:24
Bulls schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 16:43:
Nouja in de beta draaide het wel redelijk, alleen hier en daar een haper, en dan had ik alleen shadows op medium. Ik denk dat de meeste preformance drops wel te danken waren aan de ping omdat je op de US servers speelde.

Dan laat ik het eerst zo, om te zien hoe het met goede ping speelt. Trouwens waren de graphics op medium niet eens zoveel slechter van wat ik getest had.
Performance drops hebben niks te maken met je ping, een hoge ping zorgt er hooguit voor dat je character\mobs later reageren etc.Tenminste als je FPS met performance bedoel that is ;)
Het is niet zo dat je framerate opeens veel lager wordt.

Ik moet zeggen dat ik ook last had van framedrops maar alleen als we met zn 4en aan het spelen waren, vraag me af hoe dat straks in de retail gaat. draai op een redelijk goed systeem waarbij je geen framedrops verwacht in een spel als Diablo.

Denk trouwens dat Inferno een stuk lastiger gaat worden dan iedereen denkt... Grappig dat iedereen al praat over wat ze in inferno gaan doen, ik denk dat de helft niet eens bij inferno komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
biggydeen2 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 17:00:
[...]

Performance drops hebben niks te maken met je ping, een hoge ping zorgt er hooguit voor dat je character\mobs later reageren etc.Tenminste als je FPS met performance bedoel that is ;)
Het is niet zo dat je framerate opeens veel lager wordt.

Ik moet zeggen dat ik ook last had van framedrops maar alleen als we met zn 4en aan het spelen waren, vraag me af hoe dat straks in de retail gaat. draai op een redelijk goed systeem waarbij je geen framedrops verwacht in een spel als Diablo.

Denk trouwens dat Inferno een stuk lastiger gaat worden dan iedereen denkt... Grappig dat iedereen al praat over wat ze in inferno gaan doen, ik denk dat de helft niet eens bij inferno komt :)
Nee verschil tussen fps en ping weet ik, maar ik had fraps aan en draaide gewoon 60 fps terwijl er toch lag/framedrops merkbaar waren, dus dat wijt ik dan aan de 400 en soms 1000 ping van de beta. Als de monsters niet vloeiend lopen dan voelt dat toch als framedrops.

idd de "when Im farming Inferno" of "I will finish Inferno in 1 week" posts op D3 forum moet ik alleen maar om lachen. Kunnen ook troll berichten zijn natuurlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Bulls op 05-05-2012 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik ga er vanuit dat de nieuwste ATI drivers gewoon goed gaan werken, komop zeg. anders shame on them.
zo niet, verwacht ik een update aan blizzards kant. Komt echt wel goed

[ Voor 26% gewijzigd door Simball op 05-05-2012 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Simball schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 17:48:
Ik ga er vanuit dat de nieuwste ATI drivers gewoon goed gaan werken, komop zeg. anders shame on them.
Bij release van de game Rage waren er ook veel problemen rondom drivers.

Nog steeds moeite wat ik nou zal gaan spelen bij release. :D
Óf de Barbarian óf de Demon Hunter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 11:56
Bulls schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 17:40:
Nee verschil tussen fps en ping weet ik, maar ik had fraps aan en draaide gewoon 60 fps terwijl er toch lag/framedrops merkbaar waren, dus dat wijt ik dan aan de 400 en soms 1000 ping van de beta. Als de monsters niet vloeiend lopen dan voelt dat toch als framedrops.
Als je met framedrops op netwerkframes doelt, dan kan dat. Ik zou er echter de term packetloss voor gebruiken.
Mijn PC (E6600/6GB/HD4850) deed het best aardig onder een oude W7-installatie, niet op de hoogste instellingen natuurlijk maar met wat minder detail en resolutie had ik eigenlijk weinig last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Qua performance zat er in de beta wel een bug in de software. als je begon met spelen probeerde het spel assets in te laden die al geladen waren, vandaar veel "hickups" in het begin, echter moeten deze na enkele minuten wel weg zijn. als je verderop framedrops hebt is er wat anders aan de hand denk ik - zo zwaar is het spel niet.

Tijdens de beta had ik 98% van de tijd een framerate van 60, en voelde het zeer soepel aan. mijn ping was toen rond de 200-250. had echter wel last van het bovengenoemde probleem , echter was dit weg toen ik overstapte van een normale HD naar een SSD (wellicht heeft een SSD minder moeite met het laden van dat soort dingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-06 11:08

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ik had inderdaad ook continue een framerate van 60, of >100 indien V-sync uit geforceerd werd.

Echter duurde het bij overgangen zoals het eerst binnengaan van de cathedral even voordat alles van m'n HDD geladen was. Animaties en models worden pas in het werkgeheugen gezet het moment iets voor komt in het gebied. Bashiok raad die-hard fans dan ook aan om D3 op een SSD te zetten. (duh)
(Vanaf een WD 2TB green series op sata300, intel 920@3,15ghz, 6GB1500mhz, Nvidia 560GTX TI)

M'n ping hing rond de 188ms in de beste gevallen, wat niet raar is, want Washington DC pingen duurt bij mij 170ms. Tot 300 ms was prima speelbaar, pas bij >500 werd het vervelend. Wat HC spelers de kop gaat kosten is inderdaad package loss. Dan kunnen er rustig 2 a 3 aanvallen van de speler missen en evenveel hits geïncasseerd worden. Maar goed, het moment iedereen op servers op het eigen continent speelt zal het allemaal wel meevallen. (60/6mbit interwebz, 1gbit naar m'n pc)

Persoonlijk vind ik het jammer dat Blizzards engines altijd zo vreselijk veel CPU slurpen. Dit is niet echt ideaal voor op een laptop b.v. Liever stoppen ze je werkgeheugen even vol in town met alles wat er op de Act rondloopt, daar zal je game ervaring minder van beïnvloed worden. Hoewel dit soort caching op langzamere machines misschien uit de klauwen loop misschien. Hoe dan ook na "enkele minuten" oftwel als alles langzaamaan gecached is zakt het CPU gebruik opeens behoorlijk. Maar goed, misschien dat het nog wat aangepast wordt.

D3 zonder Vsync betekende voor mij trouwens gewoon continue 100% GPU load. En dat betekend net als in SC2 zeer hoge temperaturen. Enkel Furmark komt er overheen, maar persoonlijk zou ik je aanraden gewoon lekker vsync aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
djunicron schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 19:10:

D3 zonder Vsync betekende voor mij trouwens gewoon continue 100% GPU load. En dat betekend net als in SC2 zeer hoge temperaturen. Enkel Furmark komt er overheen, maar persoonlijk zou ik je aanraden gewoon lekker vsync aan te zetten.
Dat is ook de reden dat vsync ALTIJD aan te raden is. meer dan 60 fps is niet nodig, tenzij je een 120hz monitor hebt, maar het nut daarvan is discutabel. vsync zorgt dus voor minder stroomverbruik, minder herrie en geen tearing.

Snap persoonlijk echt niet waarom iemand zonder vsync zou willen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

voor mijn gevoel draait een game zonder vsync vloeiender, ik merkte daarvan het voordeel voornamelijk bij games als quake en unreal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
himlims_ schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 19:21:
voor mijn gevoel draait een game zonder vsync vloeiender, ik merkte daarvan het voordeel voornamelijk bij games als quake en unreal
Bij shooters merk je het wel idd. Je aim is net iets smoother met vsync uit. Games als diablo kan je rustig met vsync aan spelen omdat aim minder belangrijk is in zo'n games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zal D3 ook SLI mode ondersteunen?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SLI, waarom voor deze game? jah je game zal werken, en vloeiend draaien. maar serieus een meerwaarde? dat voordeel heb je wel met games als battlefield 3, maar diablo ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Laatst online: 08-06 12:18

Therapy777

Metal!

Noq schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 16:19:

Euhh k**, ik heb net steam mijn drivers laten updaten... wat is je bron?

Anyways ik heb net toch nog de collector's edition kunnen scoren. Bij mediamarkt zijn ze prima verkrijgbaar in de preorder. 88 euro. 44 euro voor de normale game en dan krijg je er ook nog een steelseries muismat bij :) goeie deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Zonder Vsync heb ik altijd last van screentearing, en dat stoort heel erg. Maar in D3 hebben ze nu een feature ingebouwd dat je max framerate kan instellen dus dan heb je geen last van 100% GPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Therapy777 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 19:52:
[...]

Anyways ik heb net toch nog de collector's edition kunnen scoren. Bij mediamarkt zijn ze prima verkrijgbaar in de preorder. 88 euro. 44 euro voor de normale game en dan krijg je er ook nog een steelseries muismat bij :) goeie deal!
Blizzard posts op 't officiele forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ehm, ik lees net iets over Enrage-Timers op Bosses? Alleen maar reacties erop en geen officiële bron. weet iemand hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Blader 2-4 pagina's terug voor een interview linkje gepost door mij. Wordt daar ergens genoemd. (zei dat die 23 min was, erg goed interview met niet steeds dezelfde gevraagde vragen ook)

[ Voor 32% gewijzigd door The Chosen One op 05-05-2012 20:49 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-05 21:25

M_V

Therapy777 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 19:52:
[...]

Waar heb je hem bij de mediamarkt weten te pre-orderen? In een winkel of op de site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-06 13:13
Aubergine schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 20:21:
[...]

Blizzard posts op 't officiele forum :)
Wat ik alleen raar vind is dat Omrakos eerst zegt 12.4 werkt niet Bron

En later zegt hij weer van wel Bron

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

kuddo's voor blizzard, ze hebben mijn reeds gewijzigde playername alsnog gecorrigeerd. Ik had 'm namelijk gewijzigd in asdfasdfasdf (:F)
Greetings,
Thank you for contacting us about your Battle Tag.

Normally we cannot make changes to Battle Tags once they have been made. However after much discussion I was able to make an exception for you. So I have changed your name as requested.

Please note this is an exception, and it will not be repeated.
Jon K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w

y0ukn0w

aka Jay

himlims_ schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 21:05:
kuddo's voor blizzard, ze hebben mijn reeds gewijzigde playername alsnog gecorrigeerd. Ik had 'm namelijk gewijzigd in asdfasdfasdf (:F)

[...]
Dat is inderdaad zeer netjes van ze. Ik had per ongeluk een type fout gemaakt en heb uiteindelijk een hele nieuwe battle.net account gemaakt. Dit was voordat die eenmalige change mogelijk was.

[ Voor 20% gewijzigd door y0ukn0w op 05-05-2012 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Waarom had je je tag veranderd in asfadsfasff dan als ik vragen mag? Pakte zeker geen enkele die je wilde, en dan uit frustratie? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

y0ukn0w schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 21:16:
[...]

Dat is inderdaad zeer netjes van ze. Ik had per ongeluk een type fout gemaakt en heb uiteindelijk een hele nieuwe battle.net account gemaakt. Dit was voordat die eenmalige change mogelijk was.
gezien blizzard nogal graag ingame items aan hun games linkt, en dus aan je account. wil ik die van eerdere aankopen (bijv. wow) onder hetzelfde account hebben. bij ce krijg je voor wow ook weer ingame hebbe ding. doen ze leuk blij blizzard. ubisoft heeft daar ook een handje van. ea games totaal niet, die :r op hun klanten.
Bulls schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 21:17:
Waarom had je je tag veranderd in asfadsfasff dan als ik vragen mag? Pakte zeker geen enkele die je wilde, en dan uit frustratie? :D
was ideetje van iribuya op gotd3 forum of iemand een leuk getalletje achter de naam had, of kon krijgen; Barbarian#1337 :P of Wizard#8888 oid. iets te enthousiast en somehow was mijn naam definitief veranderd in "asdfasdfasdf#2656" daarom ticket gemaakt en naam werd gecorrigeerd.

nog 10 dagen *O*

[ Voor 37% gewijzigd door himlims_ op 05-05-2012 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
himlims_ schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 21:22:
[...]
gezien blizzard nogal graag ingame items aan hun games linkt, en dus aan je account. wil ik die van eerdere aankopen (bijv. wow) onder hetzelfde account hebben. bij ce krijg je voor wow ook weer ingame hebbe ding. doen ze leuk blij blizzard. ubisoft heeft daar ook een handje van. ea games totaal niet, die :r op hun klanten.

[...]

was ideetje van iribuya op gotd3 forum of iemand een leuk getalletje achter de naam had, of kon krijgen; Barbarian#1337 :P of Wizard#8888 oid. iets te enthousiast en somehow was mijn naam definitief veranderd in "asdfasdfasdf#2656" daarom ticket gemaakt en naam werd gecorrigeerd.

nog 10 dagen *O*
Ik heb #2200 dat vind ik op zich wel mooi te onthouden zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327315

Ik zie net dat mijn bestelling van de CE bij dynabyte is geannuleerd...
Ik had hem op 5 november al besteld, mogen ze dit zomaar doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Dat zal vast wel ergens dichtgespijkerd zijn ben ik bang.
Dat dynabyte/mycom/etc gedoe heeft wel vaker vaag gedoe met games. Toen ook C.E. voor 113 euro of zo i.p.v. 150. Niemand die volgens mij daar een C.E. heeft gekregen.

edit; oh wait we gingen niet meer over shops praten. :+

[ Voor 11% gewijzigd door The Chosen One op 05-05-2012 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Eigenlijk moet er nog een poll komen. Hebben jullie ooit zo naar een game release toegeleefd?

Voor mij persoonlijk, nee dit is de eerste keer in mijn al ruim 20 jaar durende game carriere dat ik zo de dagen aan het aftellen ben. (bijna triest gewoon :p)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Tja stel dat Max Payne 3 in dezelfde lijn of beter is als Max Payne 1 of 2 dan is Max Payne 3 een veel "betere" game dan Diablo 3 kwa (once in a lifetime) ervaring maar toch leef ik veel meer naar Diablo 3 toe. :P

Maar ja Max Payne 3 vooral in het begin had wat mindere berichten maar met uitstel en Rockstar hoop ik op het beste maar dat zien we dus nog wel.

[ Voor 25% gewijzigd door The Chosen One op 05-05-2012 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-06 13:13
voxxel schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 21:53:
Eigenlijk moet er nog een poll komen. Hebben jullie ooit zo naar een game release toegeleefd?

Voor mij persoonlijk, nee dit is de eerste keer in mijn al ruim 20 jaar durende game carriere dat ik zo de dagen aan het aftellen ben. (bijna triest gewoon :p)
Ja voor WoW wel, zat in de closed beta en had echt heel veel zin om het eindelijk met het guild te gaan spelen. Was toen ook echt aftellen.

En daarvoor ook wel bij BF1942, wake island had ik op een gegeven moment wel gezien :+

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik wachtte jaren op STALKER, maar toen hij ooit uitkwam was ik niet zo enthousiast meer, omdat veel geschrapt was. Uiteindelijk was het wel een goede game, maar veel te lang uitgesteld.

Op D3 wacht ik al langer dan dat hij aangekondigd is. Nouja voor die tijd hoopte ik dat er ooit een vervolg/prequel zou komen.

Ik heb nog net geen cartman kalender :D

I've waited for this game to come out for years and now when the date is drawing near, time is slowing down! Its like waiting for x-mas times a thousand!

[ Voor 24% gewijzigd door Bulls op 06-05-2012 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 03-06 11:34
Ik ben weer begonnen aan Diablo 2... Ik was 10 toen ik het voor het eerst speelde dus zoals je misschien begrijpt, begreep ik er toen niet echt veel van. Nu gaat er een hele wereld voor me open! Het ''random'' principe zag ik vannochtend ineens tot leven komen en ik wist niet wat ik zag haha!
Het enige wat ik mis is een goeie engine (niet dat Diablo II er slecht uitziet voor die tijd op 800x600 hoor), en dan niet omdat ik een graphics whore ben, maar meer omdat een barbarian bijvoorbeeld, die alles kapot hakt op z'n weg, zó goed tot z'n recht komt met de engine van Diablo III ;p Denk niet dat ik me in kan houden en 'm ook gelijk ga halen hahaha
Pagina: 1 ... 4 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:

[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May