Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 327315 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 21:44:
Ik zie net dat mijn bestelling van de CE bij dynabyte is geannuleerd...
Ik had hem op 5 november al besteld, mogen ze dit zomaar doen?
Die van mij bij Dixons ook ineens zie ik net... ook besteld op 5 november...

Niet eens een melding van gehad volgens mij..

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 05-05-2012 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327315

Nee, ik ook niet :(
Heb net een e-mailtje gestuurd, hoop dat het om een fout gaat, maar ben bang van niet.

Dan wordt het nu zoeken naar een andere CE...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-04 18:38
Dat is echt kut man, ik heb ook bij Dynabyte besteld en later dan jij maar mijn bestelling staat nog steeds op backorder. Ga me nu wel zorgen maken. Als ze hem in de laatste week voor release gaan cancelen ga ik echt goed pissig worden op die lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-06 11:34
stime schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 23:38:
Dat is echt kut man, ik heb ook bij Dynabyte besteld en later dan jij maar mijn bestelling staat nog steeds op backorder. Ga me nu wel zorgen maken. Als ze hem in de laatste week voor release gaan cancelen ga ik echt goed pissig worden op die lui.
En groot gelijk! Ik ben altijd tevreden klant geweest van Dynabyte, maar dit is geen stijl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327315

Ik ben tot nu toe ook altijd tevreden klant geweest.
Heb tot nu toe altijd mijn CE's daar besteld, daarom dat nu ook gedaan.

Ik had dit keer het filiaal in Tilburg als afleveradres gekozen, zoals altijd.
Nu is dit filiaal vorige week gesloten, om omgebouwd te worden tot een mycom, maar dit mag toch geen reden zijn om de order te annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Anoniem: 327315 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 00:06:
Ik ben tot nu toe ook altijd tevreden klant geweest.
Heb tot nu toe altijd mijn CE's daar besteld, daarom dat nu ook gedaan.

Nu is dit filiaal vorige week gesloten, om omgebouwd te worden tot een mycom, maar dit mag toch geen reden zijn om de order te annuleren?
Nee dan horen ze je te contacteren waar je het dan wilt halen of dat ze hem alsnog opsturen naar je huis adres (ZONDER EXTRA KOSTEN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Gewoon maandag bellen want dit kan niet kloppen. Ben erg benieuwd wat ze te zeggen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Laatst online: 08-06 12:18

Therapy777

Metal!

M_V schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 20:52:
[...]
Waar heb je hem bij de mediamarkt weten te pre-orderen? In een winkel of op de site?
Moet in de winkel zelf. Online is 'ie gewoon 59 euro (en geen collector's edition).

[ Voor 42% gewijzigd door Therapy777 op 06-05-2012 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-04 18:27
Therapy777 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 00:16:
[...]
Moet in de winkel zelf. Online is 'ie gewoon 59 euro (en geen collector's edition).
En de muismat zit ook bij de normale, of enkel bij de collectors edition? (kon het niet helemaal uit je post ophalen). Ik moet vanmiddag toch nog in de stad zijn, gelijk ff preorderen dan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324818

DEiE schreef op zondag 06 mei 2012 @ 10:13:
[...]

En de muismat zit ook bij de normale, of enkel bij de collectors edition? (kon het niet helemaal uit je post ophalen). Ik moet vanmiddag toch nog in de stad zijn, gelijk ff preorderen dan :).
Is alleen nog (tot) vandaag geldig volgens het krantje. De meeste Mediamarkten zijn vandaag open ivm koopzondag, dus probeer het vandaag nog ergens zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casper1987vd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-06 09:55
stime schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 23:38:
Je zal niet de enige zijn. In het verleden zijn mijn pre-orders ook wel eens geschrapt.
Hebben ze mooi de rente over jouw betaling weten te strijken voor een paar maanden.
Daarom pre-order ik meestal niet en anders tot vlak voor de release, niet om het geld, maar puur om het principe.
DEiE schreef op zondag 06 mei 2012 @ 10:13:
[...]

De muismat krijg je bij de normale versie, met een Diablo 3 logo erop :)

Ik ga vanmiddag ook nog even langs de Mediamarkt voor een pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
casper1987vd schreef op zondag 06 mei 2012 @ 10:18:
[...]

Je zal niet de enige zijn. In het verleden zijn mijn pre-orders ook wel eens geschrapt.
Hebben ze mooi de rente over jouw betaling weten te strijken voor een paar maanden.
Daarom pre-order ik meestal niet en anders tot vlak voor de release, niet om het geld, maar puur om het principe.
Heb ook al drie keer eerder op zelfde wijze een WoW CE gepreordered bij Dynabyte en ging altijd prima.

Je betaalt ook niet, je pre-ordert voor afhalen en betalen in de winkel. Het is meer een reservering.

Overigens gaat "wachten tot vlak voor release" natuurlijk niet werken met een CE ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-04 18:27
Anoniem: 324818 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 10:18:
[...]
Is alleen nog (tot) vandaag geldig volgens het krantje. De meeste Mediamarkten zijn vandaag open ivm koopzondag, dus probeer het vandaag nog ergens zou ik zeggen.
[...]
De muismat krijg je bij de normale versie, met een Diablo 3 logo erop :)

Ik ga vanmiddag ook nog even langs de Mediamarkt voor een pre-order.
Thx voor de tip, ik woon in Den Haag, dus dat gaat helemaal lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bokkem schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 11:33:

Er zullen ongetwijfeld hele goede redenen voor geweest zijn om dit te wijzigen (ik heb niet alle ontwikkelingen dagelijks gevolgd de afgelopen 4 jaar), maar ik krijg van dit filmpje een veel warmer gevoel dan van de speelbare beta van 2 weken terug. Ik ben benieuwd of anderen dat ook zo ervaren.
Is wel grappig, want toen viel juist iedereen over het feit dat het veel te kleurrijk en WoW-erig was, dus hebben ze de boel flink verduisterd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-06 11:08

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ik lees net op de mediamarkt site dat als je in Rotterdam Centrum je bestelling doet je ook nog kans maakt om als VIP bij gamekings in het programma te komen. Of je dat nou eigenlijk wel wilt weet ik niet, maar goed, misschien dat iemand daar hier zin in heeft. Je moet dan wel voor de 11e besteld hebben.

@ hierboven: Inderdaad, het is best duidelijk te zien. Wat mij betreft hadden ze nog wel wat verder mogen gaan. Zeg maar zoals de filter die in Valve in L4D heeft toegepast. Daar zie je dat blauw wat donkerder blauw wordt, grijs wat grainy en juist rood wat dieper gekleurd wordt. Niet dat ze dat nou zo over moeten nemen, maar wat minder paarsverlichte halletjes en wat meer extremer contrast waar dat nodig was met wat grimmigere textures had me beter bevallen. Maar goed, erover zeuren heeft geen zin meer, ik ga wel kijken hoe de wereld eruit ziet, WoW of niet, het gaat om hack en slash met gave skills en items.

[ Voor 50% gewijzigd door djunicron op 06-05-2012 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
[...]

Bij Bol kun je met acceptgiro bestellen, dat doe ik altijd met pre-orders daar, of als ik even krap zit :D
Zo betaal je pas als je daadwerkelijk je spul ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Houdt het nuttig en ontopic aub.

[ Voor 92% gewijzigd door psychoclown op 06-05-2012 12:50 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Nadruk op meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
Noq schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 16:19:
Even de ATI beheerders onder ons op de hoogte brengen:
"De laatste update, Cataclyst 12.4, van de ATI kaarten zal niet werken met de aankomende game Diablo 3."

Ze raden aan om voor 15 mei te downgraden naar een oudere versie en wachten op een hotfix vanuit ATI of Blizzard.
Godver. Toch weer spijt dat ik een Ati kaart gekocht heb. Altijd drama.
stime schreef op zondag 06 mei 2012 @ 00:16:
Gewoon maandag bellen want dit kan niet kloppen. Ben erg benieuwd wat ze te zeggen hebben.
Vermoedelijk gewoon "we hebben 200 bestellingen maar hebben net gehoord dat we er maar 20 gaan krijgen".

[ Voor 24% gewijzigd door Hydra op 06-05-2012 11:17 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

Ik kan me niet inbeelden dat zowel ATI als Blizzard dit niet fixen voor de 15de... niet goed voor de reputatie van beide bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 117217 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:17:
Ik kan me niet inbeelden dat zowel ATI als Blizzard dit niet fixen voor de 15de... niet goed voor de reputatie van beide bedrijven.
Het is waarschijnlijk niet iets waar Blizzard even iets aan kan doen. Ati verneukt wel vaker zaken in driverupdates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:33
Anoniem: 117217 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:17:
ATI doet dit soort dingen keer op keer, is voor mij één van de meest voornaamste redenen om simpelweg geen ATI te gebruiken voor mijn gaming systemen.

Of Blizzard gaat proberen om een last minute patch te regelen omdat ATI het verkloot, betwijfel het. Waarschijnlijk zullen ze ATI wel willen ondersteunen om het probleem bij hun drivers wise op te kunnen lossen, maar de vraag is maar of ATI er nog een patch voor 15 mei uit zal gooien (denk het niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:36

vhal

ಠ_ಠ

ach, ik zit nog op 12.1 :+

Als het draait dan draait het...de D3 beta en WoW doen het er prima op. Meer games speel ik toch niet. Nvidia gaat ook niet vrijuit wat betreft bugs en andere zut

[ Voor 18% gewijzigd door vhal op 06-05-2012 11:30 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-06 13:13
Zoals reed eerder gemeld hier, er zijn nogal tegenstrijdige berichten vanuit Blizzard.

Omrakos eerst zegt 12.4 werkt niet Bron 3 dagen oud

En later zegt hij weer van wel Bron 1 dag oud.

Enigste problemen die ik zo gauw kon vinden is over geluid via HDMI.

Iemand anders meer info en dan specifiek over Diablo 3 i.c.m 12.4?

[Edit]

En alle verwijzingen naar topics waar het "bevestigd" zou worden doen het niet omdat de posts verwijderd zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door The-Priest-NL op 06-05-2012 11:38 ]

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-06 17:23

Melkaz

Melkazar

The-Priest-NL schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:33:
Zoals reed eerder gemeld hier, er zijn nogal tegenstrijdige berichten vanuit Blizzard.

Omrakos eerst zegt 12.4 werkt niet Bron 3 dagen oud

En later zegt hij weer van wel Bron 1 dag oud.

Enigste problemen die ik zo gauw kon vinden is over geluid via HDMI.

Iemand anders meer info en dan specifiek over Diablo 3 i.c.m 12.4?
Hoe oud is 12.4 ? Ik heb namelijk tot op 1 mei toen de beta dichtging Diablo prima gespeeld op een 6970 waarop ik altijd auto updates doe :)

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:15
Hydra schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:11:
[...]
Godver. Toch weer spijt dat ik een Ati kaart gekocht heb. Altijd drama.
Ik heb door de jaren heen al tig ATI kaartjes gebruikt en heb nooit problemen ondervonden om eerlijk te zijn. Maar ik ben dan ook iemand die niet wekelijks/maandelijks drivers gaat updaten.

Daarbovenop zet ik control centre's, update agents,quick launch... en andere prul die men graag met windows wil laten starten ook standaard uit. Hierdoor update ik drivers en software pas als één of meerdere programma's melden dat ze niet kunnen starten met driver X of directX whatnot,... blabla.

Diablo 3 beta draaide prima dus ik maak me geen zorgen over de launch met mijn oudere drivers :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Anoniem: 327315 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 00:06:
Nu is dit filiaal vorige week gesloten, om omgebouwd te worden tot een mycom [...]
Wut? Dan toch weer een MyCom in Tilburg. Maar nu dan gelukkig wel in centrum, aan de Schouwburgring. Is toch betere locatie dan NS-plein, imho.
Sorry voor off-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 15:16
Melkaz schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:38:
[...]

Hoe oud is 12.4 ? Ik heb namelijk tot op 1 mei toen de beta dichtging Diablo prima gespeeld op een 6970 waarop ik altijd auto updates doe :)
12.4 is van 26 april

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

http://reveal.diablo3.com/ is ook weer geupdate. Nu class wallpapers.... Nog 1 te gaan, de grote klapper!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-06 17:23

Melkaz

Melkazar

Volgens mij heb ik prima gespeeld vanaf de 26ste en deze week niet de drivers geupdate. Zal zo eens in installed date kijken!

edit: installed op 28 april en daarna prima gespeeld! Overtrokken bericht dus? _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Melkaz op 06-05-2012 11:44 ]

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
Hebben jullie de TV-reclame ook al op de Nederlandse TV langs zien komen?
Alle tekst vertaald naar Nederlands... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
psychodude schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:23:
[...]

ATI doet dit soort dingen keer op keer, is voor mij één van de meest voornaamste redenen om simpelweg geen ATI te gebruiken voor mijn gaming systemen.

Of Blizzard gaat proberen om een last minute patch te regelen omdat ATI het verkloot, betwijfel het. Waarschijnlijk zullen ze ATI wel willen ondersteunen om het probleem bij hun drivers wise op te kunnen lossen, maar de vraag is maar of ATI er nog een patch voor 15 mei uit zal gooien (denk het niet).
klopt, bij de release van Rage waren er ook al soortgelijke problemen, kostte ATI zo'n 4 weken (als ik het me goed herinner) om een patch te leveren. Ik zou er inderdaad niet van uit gaan dat dit voor release nog word opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
Ik heb 12.4 op de 27e geinstalleerd en kon daarna nog zonder problemen de Beta spelen 8)7

En alle topics waarin Blizzard zou zeggen dan 12.4 niet werkt zijn foetsie.

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HetBiggie schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:43:
Hebben jullie de TV-reclame ook al op de Nederlandse TV langs zien komen?
Alle tekst vertaald naar Nederlands... 8)7
Dat wil ik horen. Kan hem alleen nog niet vinden op youtube :-(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Zeror schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:55:
[...]

Dat wil ik horen. Kan hem alleen nog niet vinden op youtube :-(
zet discovery chanel maar eens op in de avond uren, soms meerdere keren in hetzelfde blok :+ maar er is weinigs nederlands te horen. teksten zijn vertaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
Donnie schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:41:
http://reveal.diablo3.com/ is ook weer geupdate. Nu class wallpapers.... Nog 1 te gaan, de grote klapper!
grr, weer geen 1920x1080 resoluties. Is dat nou zo moeilijk blizzard?? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Topskilled schreef op zondag 06 mei 2012 @ 12:05:
[...]

1st world problems? :D

Ik vind die wallpapers toch niet zo boeiend iets in die style spreekt mij niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Bosmonster schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 23:27:
[...]

Die van mij bij Dixons ook ineens zie ik net... ook besteld op 5 november...

Niet eens een melding van gehad volgens mij..
Zat net te denken, dat is precies 6 maanden geleden. Wellicht hebben ze iets in hun website wat automatisch orders annuleert als er na 6 maanden nog niet geleverd kan worden? Wellicht daarom geen bericht gehad? Wel toevallig dat hier 2 mensen voorbij komen namelijk die hem ook precies op 5 november hebben besteld waarbij hij wordt geannuleerd...

Zou wel een domme fout zijn overigens van Dixons, maar je weet het maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
[...]

Melkaz schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:43:
[...]

Volgens mij heb ik prima gespeeld vanaf de 26ste en deze week niet de drivers geupdate. Zal zo eens in installed date kijken!

edit: installed op 28 april en daarna prima gespeeld! Overtrokken bericht dus? _/-\o_
The-Priest-NL schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:47:
[...]

Ik heb 12.4 op de 27e geinstalleerd en kon daarna nog zonder problemen de Beta spelen 8)7

En alle topics waarin Blizzard zou zeggen dan 12.4 niet werkt zijn foetsie.
Volgens mij ging het om een kaart of een aantal kaarten uit de 4xxx serie die problemen gaan krijgen met de nieuwste catalyst drivers. Zoiets meende ik althans gelezen te hebben..

[ Voor 16% gewijzigd door Topskilled op 06-05-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Topskilled schreef op zondag 06 mei 2012 @ 12:05:
[...]

Volgens mij staan er helemaal geen 16:9 resoluties tussen de wallpapers.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
Zeror schreef op zondag 06 mei 2012 @ 12:26:
[...]

Volgens mij staan er helemaal geen 16:9 resoluties tussen de wallpapers.
achjah.. zo heel erg mooi vind ik die wallpapers nu ook weer niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

Betwijfel die 170.000 damage per hit wel. :+

Als we nu praten over een vier-mans-party x 170.000 = 680.000 damage per mob.
42.500 lijkt mij meer correcter. But I can be wrong. In ieder geval ga ik zeker uitgebreid de items en skills op 14 mei (Azië wordt eerste released) bekijken.

Maar een Barbarian heeft de mogelijkheid om tot rond de 70-80% van de damage te reduceren.
Dan praten we over 136k van de 170k, oftwel 34k resterend damage (of . Nog maar zien hoeveel HP de Barbarian in endgame heeft.

Het gaat IIG ERG nasty worden in Hell/Inferno... Die gasten van world's first gaan heus geen world's first worden. Mark my words. :+ I'm gonna be world's first 8)

Kijk er al naar uit :*) HC kom maar op! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-06 18:11
Er zijn gasten die al vaker Worlds First zijn geworden of er heel dicht bij. Dit zijn teams die leven voor dit soort games. Ik geloof best dat er iemand World First wordt iig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
World first 60 kan misschien wel snel maar world first Inferno completion mogen ze wel een jaar aan het infuus en een unlimited CC hebben om dat ASAP te halen. Dat gaan ze echt niet even binnen een paar dagen regelen.
En zo hoort het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209930

Ik durf er geld op neer te leggen dat, degene die streven naar world first, Inferno clearen binnen een paar weken (op z'n laatst een maand). Onderschat niet de mankracht die achter deze groepen schuilt. Verder zullen er bij de release talloze game exploits bestaan die de game vergemakkelijken. Uiteraard heb ik geen voorbeelden van die game exploits, maar je kan er gif op innemen dat ze wel bestaan. En omdat Blizzard in het begin zo druk bezig is met het stabiliseren van de servers en dergelijke, zal het (gok ik) een tijd duren voordat ze die game exploits kunnen verhelpen met een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Anoniem: 182205 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 13:07:
Betwijfel die 170.000 damage per hit wel. :+

Als we nu praten over een vier-mans-party x 170.000 = 680.000 damage per mob.
42.500 lijkt mij meer correcter. But I can be wrong. In ieder geval ga ik zeker uitgebreid de items en skills op 14 mei (Azië wordt eerste released) bekijken.
Monster doen niet meer damage in games met meer spelers, ze hebben alleen meer hp. En het schaalt niet lineair mee met het aantal spelers. Dus 1 player game monster hp is 100k, dat wil niet zeggen dat monster hp 400k is in een 4 player game. Ik geloof dat er ongeveer 75% hp van 1 naar 2 spelers, hoe het verder schaalt weet ik niet.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:15
[...]

Als ik mij niet vergis is de drivernummering van ATI redelijk eenvoudig: jaartal . maand, dus in dit geval april 2012 :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-06 10:18

Mad-Matt

TheDoctor#2181

had hem nog niet gezien, vond hem zeker grappig :+

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/561819_312413202170309_237682612976702_790653_1462101353_n.jpg

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
Mad-Matt schreef op zondag 06 mei 2012 @ 15:09:
had hem nog niet gezien, vond hem zeker grappig :+

[afbeelding]
hehe, so true >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04 15:04
Topskilled schreef op zondag 06 mei 2012 @ 12:38:
[...]

achjah.. zo heel erg mooi vind ik die wallpapers nu ook weer niet :P
ik vind ze ronduit lelijk

De DH lijkt op een dwerg zonder nek
Monk heeft een pruik op ofzo en heeft borstamputatie gehad aan linker borst
Wizard kijkt alsof ie moet poepen
baardmans en bosneger zijn opzich wel grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
Dalyxia schreef op zondag 06 mei 2012 @ 15:19:
[...]

lmao _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 14:13

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

[...]

Heb ze ook even bekeken. Kan je alleen maar gelijk geven.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

[...]

_O-

heerlijk, maar idd je hebt gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Tis ook fanart volgens mij, ze zijn kunstig gemaakt maar idd lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
[...]

Ik kan die class-wallpapers niet vinden?!? Als ik via http://reveal.diablo3.com in de "string" klik op de negende bubble ("Class Wallpapers") kom ik bij de DH uit, die ik in verschillende resoluties kan downloaden. De andere classes (rechts in beeld) kan ik niet selecteren! Hoe kan ik die nog downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

Ik denk dat die laatste bubble items en mobsstats en area's zullen zijn? Of wanneer wordt deze unlocked? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
HetBiggie schreef op zondag 06 mei 2012 @ 17:45:
[...]

Ik kan die class-wallpapers niet vinden?!? Als ik via http://reveal.diablo3.com in de "string" klik op de negende bubble ("Class Wallpapers") kom ik bij de DH uit, die ik in verschillende resoluties kan downloaden. De andere classes (rechts in beeld) kan ik niet selecteren! Hoe kan ik die nog downloaden?
Vreemd.. Ik kan ze hier wel gewoon aanklikken. Miss ligt het aan je browser ofzo? ik gebruik chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Kan ze ook gewoon aanklikken en vergroten. Kun je dat niet dan is het vreemd maar je mist er niets aan hoor!

Had liever dat ze van elke class een ingame wallpaper hadden neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-06 20:43
Anoniem: 182205 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 17:47:
Ik denk dat die laatste bubble items en mobsstats en area's zullen zijn? Of wanneer wordt deze unlocked? :?
Nogmaals: dat is de laatste kans om de vijf sigils op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Hoe haal je die sigils op dan?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Je kunt nog maar 1 sigil unlocken. 1 per week. Ik hoop dat ze ons volgende week nog een kans geven want ik kwam er pas laat achter dat je die ingame kon krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85618

Uit de FAQ
If you missed a week, don't worry, there will be another chance to earn your favorite class sigil later in the promotion, but please note that sigils are only available for a limited time. May 18 will be the last day that you can earn an in-game sigil.
Je hebt dus nog een kans om een sigil te krijgen, als je die gemist hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Donnie schreef op zondag 06 mei 2012 @ 18:37:
Hoe haal je die sigils op dan?
http://reveal.diablo3.com/en_US/class_gathering/wizard

Op deze site de class van je keuze kiezen en dan de banner maken. Ingame verschijnt dan de specifieke sigil als je de retailversie speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
edit: was al gepost :F

[ Voor 90% gewijzigd door stime op 06-05-2012 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Anoniem: 230001 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 18:58:
[...]

Op deze site de class van je keuze kiezen en dan de banner maken. Ingame verschijnt dan de specifieke sigil als je de retailversie speelt.
Die moet je toch winnen volgens de website of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:43

The Chosen One

Zie signature!

Je kunt winnen als je een eigen foto achter de banner upload. Verdere details zul je wel op de site vinden.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
Anoniem: 230001 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 18:58:
[...]

Anoniem: 85618 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 18:49:
Uit de FAQ

[...]

Je hebt dus nog een kans om een sigil te krijgen, als je die gemist hebt.
Dank je. Snel nog een sigil aangemaakt voor de wizard, en vanaf 15 mei maar proberen ook voor de andere classes te maken.
Ik kon er net nog wel een maken voor de barbarian, maar die werd niet meer opgeslagen op mijn account, helaas. Heb gewoon niet goed opgelet... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Hmm, dat met die ingame sigils heb ik gemist. Het gedoe met de banners had ik wel gezien op de D3 website, maar ik had weinig behoefte om een of andere vage banner samen te stellen.

Weet iemand wat die ingame sigil nu precies is? Dat ben ik niet op de website tegengekomen. Is het een item? En dan puur cosmetisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Laatst online: 08:25
uqrax schreef op zondag 06 mei 2012 @ 19:53:
Hmm, dat met die ingame sigils heb ik gemist. Het gedoe met de banners had ik wel gezien op de D3 website, maar ik had weinig behoefte om een of andere vage banner samen te stellen.

Weet iemand wat die ingame sigil nu precies is? Dat ben ik niet op de website tegengekomen. Is het een item? En dan puur cosmetisch?
Is gewoon een symbool dat je op je banner kan plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
The Chosen One schreef op zondag 06 mei 2012 @ 19:23:
Je kunt winnen als je een eigen foto achter de banner upload. Verdere details zul je wel op de site vinden.
Nee hoor je kunt de achtergrond gewoon laten zoals die is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Hier een epic filmpje over inferno. Een interview met Jay Willson.

http://uk.ign.com/videos/...top-tips-for-inferno-mode

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

voxxel schreef op zondag 06 mei 2012 @ 20:19:

Leuk filmpje en schitterend om te zien hoe trots die man op "zijn" product is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
Gaaf filmpje inderdaad, ben nu alleen maar meer benieuwd hoe inferno is })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Afbeeldingslocatie: http://upload.inven.co.kr/upload/2012/04/29/bbs/i1862198373.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Simball op 06-05-2012 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moet de DH waarschijnlijk nog opnieuw doen want het is de enige waar ik geen bevestigingsmail van kreeg. Zou toch die class sigil wel willen hebben al voegt het weinig toe aan de game, zeker als je voornamelijk alleen speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Interessant om te horen en als ik het zo hoor gaat deze jongen al blij zijn als hij Hell uit kan spelen.
Jay Wilson raadt dus aan om Inferno in een groep te spelen maar dan zou je wel een risico nemen met een PUG want op normal kom je met een slechte groep of een groepslid met mindere gear nog wel weg maar dat kun je in Inferno compleet vergeten. Wel sadistisch trouwens om de mobs muurtjes te laten bouwen.
Eerst Nightmare maar eens doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:36

vhal

ಠ_ಠ

Anoniem: 230001 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 21:06:
Ik moet de DH waarschijnlijk nog opnieuw doen want het is de enige waar ik geen bevestigingsmail van kreeg. Zou toch die class sigil wel willen hebben al voegt het weinig toe aan de game, zeker als je voornamelijk alleen speelt.
een blue post had bevestigd dat de eerste toon in orde was, ook als je geen mail had gekregen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Lekker belangrijk zo'n taaldiscussie, graag achterwege laten dus.

Nog leuke nieuwe planner voor skills en gear, nog beetje buggie maar wordt gefixed.

http://diablonut.incgamers.com/planner

[ Voor 32% gewijzigd door psychoclown op 07-05-2012 12:52 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hoe zit dat nu met het verliezen van je character? uit het bovenstaande inview begrijp ik dat men herhaaldelijk dood is gegaan. indien je bij hardcore dood gaat, verlies je jouw character (toch?). ik neem aan dat het bij inferno niet anders werk. wanneer zij dan 10x dood gaan, komen ze dan terug met ander character of hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
himlims_ schreef op zondag 06 mei 2012 @ 22:41:
hoe zit dat nu met het verliezen van je character? uit het bovenstaande inview begrijp ik dat men herhaaldelijk dood is gegaan. indien je bij hardcore dood gaat, verlies je jouw character (toch?). ik neem aan dat het bij inferno niet anders werk. wanneer zij dan 10x dood gaan, komen ze dan terug met ander character of hoe zit dat?
Als je op hardcore mode speelt is dood dood, maakt niet uit wanneer, normal, nightmare, hell of inferno. GAME OVER!
Als je in normal mode speelt kan je altijd gewoon weer verder (hier heeft hij het dan ook over in dat interview).
99% van de mensen zal dan ook altijd in normal mode spelen (ik ook, zeker de eerste maanden)

[ Voor 10% gewijzigd door Simball op 06-05-2012 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

himlims_ schreef op zondag 06 mei 2012 @ 22:41:
Dan hebben ze het niet over hardcore, als ze het hebben over 10x dood gaan. Bij hardcore is 1x dood het einde.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Simball schreef op zondag 06 mei 2012 @ 22:49:
[...]

Als je op hardcore mode speelt is dood dood, maakt niet uit wanneer, normal, nightmare, hell of inferno. GAME OVER!
Als je in normal mode speelt kan je altijd gewoon weer verder (hier heeft hij het dan ook over in dat interview).
99% van de mensen zal dan ook altijd in normal mode spelen (ik ook, zeker de eerste maanden)
in dat filmpje zeggen ze; we doen op een avond een (gedeelte) inferno, en gaan herhaaldelijk [10x] dood. hebben ze dan 10 chars op nighmare gefarmt met fatsoenlijke gear. en die een voor een opofferen op inferno? dat is toch uuuuuuren werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

knip

En je verliest je character en je gear die je draagt op hardcore. Alles wat in je stash zit en je artisans level en zo blijft intact.

[ Voor 43% gewijzigd door psychoclown op 07-05-2012 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
knip
himlims_ schreef op zondag 06 mei 2012 @ 22:53:
[...]

in dat filmpje zeggen ze; we doen op een avond een (gedeelte) inferno, en gaan herhaaldelijk \[10x] dood. hebben ze dan 10 chars op nighmare gefarmt met fatsoenlijke gear. en die een voor een opofferen op inferno? dat is toch uuuuuuren werk?
Wat snap je nu niet dan? Ze spelen geen hardcore maar gewoon 'normal' (softcore). Ze gaan dus niet permanent dood.

[ Voor 72% gewijzigd door psychoclown op 07-05-2012 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
[...]

in dat filmpje zeggen ze; we doen op een avond een (gedeelte) inferno, en gaan herhaaldelijk \[10x] dood. hebben ze dan 10 chars op nighmare gefarmt met fatsoenlijke gear. en die een voor een opofferen op inferno? dat is toch uuuuuuren werk?
Ik denk dat je hardcore en normal mode verward met de 4 moeilijkheidslevels.
Ze spelen in normal mode, en als je dan dood gaat in bijv inferno, start je gewoon met al je gear weer in "town" en spring je naar de plek waar je dood bent gegaan en speel gewoon weer verder.
In hardcore mode ben je je char en gear kwijt wanneer je dood gaat, is dat na 10 minuten spelen, in normal difficulty of na 500 uur in inferno difficulty, weg is weg. (keyboard kapot, monitor uit het raam enz.)

Met de uitleg erbij van den heer hieronder zal het nu wel duidelijk zijn. :F

[ Voor 4% gewijzigd door Simball op 06-05-2012 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
[...]

Je hebt 4 moeilijkheids niveau's:

Normal
Nightmare
Hell
Inferno

Daarnaast heb je nog 2 spelmodi:

Softcore (standaard en i.i.g tot je een character op level 10 hebt)
Hardcore

Verschil tussen de spelmodi is:

Softcore ga je dood en kan je gewoon verder waar je was gebleven (misschien verlies je wat XP/Gold)
Hardcore dood=dood en je moet overnieuw beginnen.

Waar het in het interview over gaat is softcore mode op de inferno moelijkheid.

[ Voor 5% gewijzigd door The-Priest-NL op 06-05-2012 23:12 . Reden: even normal qua modus eruit gesloopt :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Softcore moet geen normal heten als normal al normal heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Zucht... http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38174550 Ok klaar. :)

-

@ Bulls; Doet het ook niet. Je hebt ook hardcore normal. Volgens mij heeft softcore geen officiele naam of wel?

-

Anyway had ergens klein 'discussietje' over de servers costs. Enige tweaker die een calculated guess zou kunnen maken? (als dat mogelijk is, heb zelf geen idee)
En in hoeverre kun je de WoW servers vergelijken met Diablo 3 setup/kwa running costs? (andere game en alles natuurlijk)

-

edit; 3 nieuwe interviews met iemand anders dan Jay dit keer. :P

http://diablo.incgamers.c...yberry-interview-galore-2

[ Voor 19% gewijzigd door The Chosen One op 06-05-2012 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
Bulls schreef op zondag 06 mei 2012 @ 23:07:
Softcore moet geen normal heten als normal al normal heet.
Maar het moet al helemaal geen softcore heten, en dat doet het dan gelukkig ook niet. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Je kunt ook winnen als je er niet je eigen foto als achterkant op gebruikt. Die eigen foto maakt dus helemaal niet uit.

Nee laat kunt maar achter wege, als je een banner maakt van de hero van deze week krijg je hoe dan ook een sigil van die class op je bnet account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

"Upload your own photos for a chance to become the Hero of the Day
and win a signed Diablo III mousepad"

Dus als je wilt winnen moet je goede foto's maken want er zitten erg gave tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453025

Nice, bedankt voor de link. Schitterend filmpje. Als het waar is: "we namen het punt waar de hardcore blizz crew het uitdagend vond en deden dat maal 2" Dan wordt het lekker zwaar _/-\o_
Natuurlijk is uitdagend (chalenging) wel subjectief, maar toch... Ik vermoed dat die blizz jongens ook wel doorwinterd zijn

Vooral het feit dat ie echt nadruk legt op single damage ipv AOE is heel hoopvol, dat wil toch echt zeggen dat je heel rustig mob per mob zal moeten afwerken (wat niet het geval was in D2, zelfs non teleportend maaide je je weg door de laatste 2 levels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

The Chosen One schreef op zondag 06 mei 2012 @ 23:09:
En in hoeverre kun je de WoW servers vergelijken met Diablo 3 setup/kwa running costs? (andere game en alles natuurlijk)
wow is gewoon weg een geval apart. in een interview heb ik ze horen zeggen dat wow te groot is om intern te testen. daarom is er ook (altijd?) een publieke beta van de aankomende patch. gewoonweg omdat wow te groot en te complex is om te debuggen met wat standaard values.
ik neem aan dat die game door de hoeveelheid content en actieve spelers een van de duurdere games is om draaiend te houden. bekijk maar eens de lijst van het verschillende realms, die is al heel behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453025

himlims_ schreef op maandag 07 mei 2012 @ 00:48:
[...]
wow is gewoon weg een geval apart. in een interview heb ik ze horen zeggen dat wow te groot is om intern te testen. daarom is er ook (altijd?) een publieke beta van de aankomende patch. gewoonweg omdat wow te groot en te complex is om te debuggen met wat standaard values.
ik neem aan dat die game door de hoeveelheid content en actieve spelers een van de duurdere games is om draaiend te houden. bekijk maar eens de lijst van het verschillende realms, die is al heel behoorlijk.
Ik vermoed (niet op feiten gebaseerd) dat de werkingskosten toch een pak hoger liggen. Anders had blizzard nooit voor een monthly fee gekozen ipv een fixed bedrag. (of hadden ze D3 ook met monthly fee formule uitgebracht) Gelukkig voor m'n portemonee is dat niet het geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06 13:54
Anoniem: 453025 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 01:04:
[...]

Ik vermoed (niet op feiten gebaseerd) dat de werkingskosten toch een pak hoger liggen. Anders had blizzard nooit voor een monthly fee gekozen ipv een fixed bedrag. (of hadden ze D3 ook met monthly fee formule uitgebracht) Gelukkig voor m'n portemonee is dat niet het geval ;)
Het grote verschil in kosten zit hem in dit:
In wow (en elke MMO) moet er constant nieuwe content uitkomen. het liefst "gratis".
Andere games speel je uit, en kijkt er daarna niet meer naar om. Tenzij de games erg goed zijn of leuke online mogelijkheden hebben.
In dat laatste geval betalen de spelers vaak de kosten van de servers direct (dedicated server verhuur) en/of door hoedjes ect. te kopen.
Qua support krijg je (als je geluk hebt) patches. En als er nieuwe content komt, dan is dat in een expansion pack.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

RocketKoen schreef op maandag 07 mei 2012 @ 01:30:
Qua support krijg je (als je geluk hebt) patches. En als er nieuwe content komt, dan is dat in een expansion pack.
voor diablo staat ons geloof ik het volgende te wachten;
- game release; 0day patch
- 2-3 dagen later tweaks/balance/issues
- na 3-4 maanden eerst 'echte' update
- rond kerst pvp uitbreiding
bron; ausgamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
himlims_ schreef op maandag 07 mei 2012 @ 01:35:
[...]

voor diablo staat ons geloof ik het volgende te wachten;
- game release; 0day patch
- 2-3 dagen later tweaks/balance/issues
- na 3-4 maanden eerst 'echte' update
- rond kerst pvp uitbreiding
bron; ausgamer
PvP patch is het eerste dat uitgebracht gaat worden (op bug/balance patches na). Jay Wilson gaf aan dat het een ramp zou zijn als de PvP patch pas tegen het eind van het jaar zou uitkomen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wat ik me afvraag is tot welke resolutie je het spel kan spelen!
En of v sync wel verstandig is om aan te zetten of niet.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Xtr3me4me schreef op maandag 07 mei 2012 @ 07:55:
Wat ik me afvraag is tot welke resolutie je het spel kan spelen!
En of v sync wel verstandig is om aan te zetten of niet.
Ik heb hem op 2560x1440 kunnen spelen met vsync aan

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Pagina: 1 ... 5 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:

[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May