Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453025

Diversity schreef op maandag 07 mei 2012 @ 08:14:
Ik heb gisteren al 2 dozen drank ingeslagen :P.
1 doos AA drink en 1 doos red bull imitatie spul. Dannoontje powwwaaarrrrrr.
De eerste D3-dode in aantocht? Op tijd slapen en eten he man ;)
even off topic: http://www.spike.com/arti...sed-by-video-games?page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Zit er ook weer een ladder aan te komen en zo ja, hoe vaak gaan ze die resetten en zijn er ook items die ladder only zijn?

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Nee er komt geen ladder, je character zal nooit gereset worden.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-06 19:01
Voor zover bekend komen er geen ladders in D3. In D2 waren ze nodig om de economie in orde te houden, maar met een RMAH lijkt me dat een beetje oneerlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Simball schreef op zondag 06 mei 2012 @ 23:00:
[...]

Ik denk dat je hardcore en normal mode verward met de 4 moeilijkheidslevels.
Ze spelen in normal mode, en als je dan dood gaat in bijv inferno, start je gewoon met al je gear weer in "town" en spring je naar de plek waar je dood bent gegaan en speel gewoon weer verder.
In hardcore mode ben je je char en gear kwijt wanneer je dood gaat, is dat na 10 minuten spelen, in normal difficulty of na 500 uur in inferno difficulty, weg is weg. (keyboard kapot, monitor uit het raam enz.)

Met de uitleg erbij van den heer hieronder zal het nu wel duidelijk zijn. :F
Daarnaast is het zo dat Jay Wilson ergens heeft gezegd dat hij denkt dat Inferno onmogelijk is op hardcore. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:13

ShadowBumble

Professioneel Prutser

PizZa_CalZone schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:36:
[...]

Daarnaast is het zo dat Jay Wilson ergens heeft gezegd dat hij denkt dat Inferno onmogelijk is op hardcore. ;)
Nothing is impossible. Er is altijd wel groepje koreanen of iets dergelijks wat het lukt

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:23

3xNix

golfr in hart en nieren

Feralio schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:06:
Voor zover bekend komen er geen ladders in D3. In D2 waren ze nodig om de economie in orde te houden, maar met een RMAH lijkt me dat een beetje oneerlijk. ;)
RMAH heeft daar niets mee te maken, zou ook een raar argument zijn.

In D2 was het niet anders, na ladder reset nieuwe items farmen... of voor de noobs kopen via china sites...
RMAH veranderd hier niets aan...

Ladder zou ook weer een optie kunnen zijn bij char create...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

3xNix schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:41:
[...]

RMAH heeft daar niets mee te maken, zou ook een raar argument zijn.

In D2 was het niet anders, na ladder reset nieuwe items farmen... of voor de noobs kopen via china sites...
RMAH veranderd hier niets aan...

Ladder zou ook weer een optie kunnen zijn bij char create...
Klopt, als er geen RMAH was, was er wel een site waar je items voor $ kon kopen. Het hele ladder systeem is wat mij betreft overbodig. Het maakt je items minder waard, en het gevoel van waarde van je poppetje is minder imo.

Als je namelijk geen ladder doet, hou je wel al je items, maar 'doe je niet mee' met de rest. Als je hiervoor als persoon gevoellig voor bent, dan is het minder leuk. Als je er niks omgeeft, maakt het natuurlijk niks uit.

Ik hoop dat er geen ladder komt die na een seizoen reset. Het nadeel is dan wel dat je na een aantal jaar een economie krijgt die geëxplodeerd is :P Maar iedereens items/poppen zijn dan wel even veel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Zolang Blizzard items en content blijft toevoegen is een ladder reset nooit nodig. Ze hebben al wel eens aangegeven dat je de content nooit helemaal kan outlevelen/outgearen. Hopelijk maken ze dit waar :) Nou heb ik in D2 nooit een punt bereikt dat ik voor 1 character echt helemaal de beste gear mogelijk had, laat staan voor al mijn characters. Gezien de extreme moeilijkheidsgraag van D3 zal dit nog minder snel gebeuren.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voxxel schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:53:
Zolang Blizzard items en content blijft toevoegen is een ladder reset nooit nodig. Ze hebben al wel eens aangegeven dat je de content nooit helemaal kan outlevelen/outgearen. Hopelijk maken ze dit waar :) Nou heb ik in D2 nooit een punt bereikt dat ik voor 1 character echt helemaal de beste gear mogelijk had, laat staan voor al mijn characters. Gezien de extreme moeilijkheidsgraag van D3 zal dit nog minder snel gebeuren.
Je hebt er altijd lucky gasten tussen zitten die een windforce + grandfather in 1 dungeon run vinden :P Daarnaast zijn er zonen van oliesjeiken uit de arabische hoek, die geld genoeg hebben en alles maar kopen voor echt geld. ;)

Maar voor de rest heb je gelijk en zal het inderdaad wel eventjes duren voordat iemand echt van die uber gear heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Anoniem: 36835 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 10:04:
[...]

Je hebt er altijd lucky gasten tussen zitten die een windforce + grandfather in 1 dungeon run vinden :P Daarnaast zijn er zonen van oliesjeiken uit de arabische hoek, die geld genoeg hebben en alles maar kopen voor echt geld. ;)

Maar voor de rest heb je gelijk en zal het inderdaad wel eventjes duren voordat iemand echt van die uber gear heeft.
Heb nog helemaal niets over items gelezen... zit LightSabre en Stormshield er nog in?
Die waren niet echt super rare, en toch wel de core van me baba steeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Lightsabre was inderdaad niet echt rare, stormshield was wel een stuk meer waard. Maar nog lang niet alle uniques en sets zijn bekend. De rarity is uiteraard ook nog niet bekend. Daarbij zijn de stats op uniques legendary items ook nog eens voor een gedeelte random, waardoor de ene de andere niet is. Als het goed is gaan ze de site 15 mei updaten met alle items.

Edit: dat vind ik wel een minpunt van D3, waarom moet uniques nou weer legendary heten en waarom zijn ze van goud afgestapt :( [/firstworldproblems]

[ Voor 20% gewijzigd door voxxel op 07-05-2012 10:13 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stormshield zit er in ja, mega veel +armor zag ik op de site.
Oculus zit er ook in :D Maar dan als Orb en niet als stafje.

http://eu.battle.net/d3/en/item/stormshield

Ik zie dat er zelfs een Natalya's set is, voor de demonhunter :9 Die was in Diablo2 voor de assasin. Aangezien ik een demonhunter ga spelen, komt die op mijn wishlist ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 07-05-2012 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

voxxel schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:53:
Er is nogal een verschil tussen de beste gear hebben, en goed genoeg om d2 uit te spelen op hell
Het probleem met d2 was dat je eigenlijk helemaal niet zo'n goede gear nodig had.
Je kon alles outlevellen, als je ergens niet doorkwam kon je gewoon ff 2 keer levellen om alles veel simpler te maken.
Balans was zelfs zo slecht dat de meeste range klassen met een verder vrij nutteloze MF-outfit nog zonder problemen baal runs konden doen.

wat dat betreft lijkt d3 veel interessanter met monsters die per definitie hoger zijn dan je zelf kunt bereiken :)
Heb je tenminste echt veel meer reden om echt gear te min-maxen

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Lag het nou aan mij maar ik hoorde in de Beta versie dat er maar al te weinig Wizard spullen dropte. (Zelf wil ik een Wizard aanmaken, de Lightning effect was echt uber)

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:40
Xtr3me4me schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:02:
Lag het nou aan mij maar ik hoorde in de Beta versie dat er maar al te weinig Wizard spullen dropte. (Zelf wil ik een Wizard aanmaken, de Lightning effect was echt uber)
Als je een bepaalde class speelt dropt er altijd te weinig voor die class.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Xtr3me4me schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:02:
Randomness... >:)

Soms dropt er veel spul voor je, soms niet.

Daarnaast is het vrij eenvoudig om een set gear klaar te hebben liggen als je een 2e char begint. Gewoon effe wat low level zooi craften en gaan. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
PizZa_CalZone schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:14:
Daarnaast is het vrij eenvoudig om een set gear klaar te hebben liggen als je een 2e char begint. Gewoon effe wat low level zooi craften en gaan. :*)
Ik vind die gesharede stash en artisans ook echt fantastisch wat dat betreft. Een fatsoenlijk wapen hebben scheelt in 't begin enorm.

[ Voor 7% gewijzigd door Hydra op 07-05-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbels
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-06 10:16
Eens met Hydra! sharen en onder chars delen werkt echt super goed. in de open beta dankbaar gebruik van gemaakt met alle chars minimaal 1 keer doorspelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Robbels schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:17:
Eens met Hydra! sharen en onder chars delen werkt echt super goed. in de open beta dankbaar gebruik van gemaakt met alle chars minimaal 1 keer doorspelen :).
Heb daar toch wat gemengde gevoelens bij....

Bij elke nieuwe playtrough met een nieuw char is alles wat je de eerste 30 lvls vind nu zut, want je kunt gewoon veel betere zooi craften dan je ooit vind.
Dat probleem had ik vroegers met alts en 30 mules met zooi. Het maakt het eigenlijl gewoon te makkelijk...

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
heuveltje schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:28:
Heb daar toch wat gemengde gevoelens bij....

Bij elke nieuwe playtrough met een nieuw char is alles wat je de eerste 30 lvls vind nu zut, want je kunt gewoon veel betere zooi craften dan je ooit vind.
Dat probleem had ik vroegers met alts en 30 mules met zooi. Het maakt het eigenlijl gewoon te makkelijk...
Normal difficulty vlieg je met een 2e toch doorheen als het goed is, omdat je al weet hoe alle quests enzo werken. Vind ik het juist fijn dat je niet tegengehouden wordt door slechte gear.

Offtopic

[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 07-05-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Ik vroeg me af of de XP allocation nog veranderd is. Ik had begrepen dat in tegenstelling tot Diablo 2 je nu een vaste hoeveelheid XP krijgt per mobkill. En dat is afhankelijk van je level en het level van je monster.

Dus stel dat ik met mijn level 60 samen met een level 1 ga spelen, dan krijgt die level 1 niet minder XP dan wanneer ik met mijn level 1 char zou spelen. Is dat nog veranderd?

Ik weet dat Jay een keer gezegd heeft dat hij het ook niet erg vindt dat mensen elkaar gaan powerlevelen bij een Blizzcon.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
voxxel schreef op maandag 07 mei 2012 @ 10:11:
Lightsabre was inderdaad niet echt rare, stormshield was wel een stuk meer waard. Maar nog lang niet alle uniques en sets zijn bekend. De rarity is uiteraard ook nog niet bekend. Daarbij zijn de stats op uniques legendary items ook nog eens voor een gedeelte random, waardoor de ene de andere niet is. Als het goed is gaan ze de site 15 mei updaten met alle items.

Edit: dat vind ik wel een minpunt van D3, waarom moet uniques nou weer legendary heten en waarom zijn ze van goud afgestapt :( [/firstworldproblems]
Omdat de uniques niet echt uniek waren, en al helemaal niet met al die dupe festijnen. Alles super-rares waren helemaal niet meer rare omdat als hij eenmaal geloot was ze in 1000voud werden geduped en iedereen ze kon kopen voor een paar cent.

Ik hoop dat het nu wel langer goed blijft want zolang het bijna onmogelijk is om iets te looten maar wel gewoon voor een paar cent te kopen is, is de balans weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net Dixons even gebeld en hij kon, ook na navraag, niet verklaren waarom de bestelling geannuleerd was. Hij vond het in ieder geval erg raar en ging het verder uitzoeken. Hij zou me terugbellen als hij meer wist.

Hij kon er in ieder geval niet zomaar iets aan doen...

Gelukkig inmiddels gepreordered bij de MM, waar ik sowieso om middernacht naar het launch-event ga. Hopen dat ik daar nog een CE'tje op de kop kan tikken als alternatief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-06 12:18

Therapy777

Metal!

Wat is dat hele gedoe nou rond de sigils? Wat zijn het precies? Ik heb ff op de site gekeken en zo'n banner gemaakt met een standaard achtergrond. Hero of the week worden interesseert me niet maar ik kan er nooit tegen als er content te halen valt en ik 't niet heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Sigils zijn gewoon tekens voor op je banner. Je kan er niks mee, maar dan ziet je banner er net wat anders uit.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Oke en blijkbaar hoef ik alleen maar voor elke character een banner te maken om ze te unlocken? Hmkay... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
Ik had gelezen dat we nog een kans krijgen om voor alle classes een custom banner te maken. Weet iemand wanneer dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Elke week de afgelopen 5 week kon je 1 sigil unlocken voor elke class, maar ik heb de 1e gemist omdat de site bugged was ook met art uploaden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Over die wallpapers gesproken, die van de wizard en monk vind ik echt jammerlijk lelijk. Ik ben gewend aan de male monk en de female wizard en kan niet tegen de andere sexen :P

De mooiste wallpaper vind ik tot nu toe deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 16:32

Yintha

We'll stay gold forever

Damn het is bijna zover.

Ik denk dat ik een hoop mensen jaloers maak met het feit dat ik vrijdag (hopelijk) afstudeer en dus ook zomervakantie heb ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
Bulls schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:07:
Elke week de afgelopen 5 week kon je 1 sigil unlocken voor elke class, maar ik heb de 1e gemist omdat de site bugged was ook met art uploaden etc.
Ik kwam er gister pas achter van die sigils, ik wil er graag 1 voor mn barb maken. Als het goed is krijgen we daar binnenkort nog de kans voor. Weet alleen niet wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:05

The Chosen One

Zie signature!

Waarschijnlijk moet ik weer werken zo.... ergens... in het midden van mei.

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-83574s5IVPk/TyLKNNVMIXI/AAAAAAAABDI/qvbh9mu84Ic/s1600/homer_doh.png

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-06 20:43
Hydra schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:16:
[...]

Ik vind die gesharede stash en artisans ook echt fantastisch wat dat betreft. Een fatsoenlijk wapen hebben scheelt in 't begin enorm.
Inderdaad, dats echt een van de beste innovaties _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-06 20:43
Bulls schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:07:
Waar kan je nou in de mail zijn voor welke class je een sigil hebt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209930

Yintha schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:14:
Damn het is bijna zover.

Ik denk dat ik een hoop mensen jaloers maak met het feit dat ik vrijdag (hopelijk) afstudeer en dus ook zomervakantie heb ^^.
Gefeliciteerd, man! Denk dat er geen betere beloning is dan als een kluizenaar Diablo te gaan spelen!

Ik moet nog tot juli voordat ik klaar ben dit schooljaar. En dan moet ik nog één jaar voordat ik m'n bachelor heb. Laat staan m'n master.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Aubergine schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:21:
[...]

Waar kan je nou in de mail zijn voor welke class je een sigil hebt 8)7
En nu op zijn nederlands :)
Maar als je ze nu nog wil unlocken ben je gewoon te laat !

* heuveltje die zich om dat soort dingen echt niet druk kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324818

Aftellen, aftellen...

Heb net te horen gekregen dat ik een vast contract krijg én 12 tm 20 mei vrij ben. Dat is een perfect begin van long life Diablo 3 spelen. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinDude
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-11-2019

MartinDude

Dudeïsm: Monk style

Madrid (alleen de hoofdstad, niet de provincie) heeft een officiële feestdag de 15e (San Isidro) - betekend dus dat mijn fysieke order van amazon niet aan zal komen op de 15e. Grrrrr, dat word dan toch maar buiten spelen!

The dude abides @ MartinDude#2420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Als je een banner had gemaakt kreeg je een mail met bevestiging dat die bnet account de sigil had gekregen.

Ik mis alleen de DH nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

MartinDude schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:28:
Grrrrr, dat word dan toch maar buiten spelen!
Buiten spelen?! zonlicht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:34

PromWarMachine

Forsaken Archer

Hydra schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:16:
[...]

Dat is waarschijnlijk een van de lessen die ze met WoW hebben geleerd.
Het was echt verschrikkelijk onhandig om overal gear te hebben liggen op alts / bankers, omdat de bagspace veel te klein was. De stash zag er ook niet extreem groot uit, maar een shared stash is alvast een goed begin.

Ik heb echt moeite met het selecteren van slechts 6 spells voor m'n Wizard. :X
Je kunt wel on the fly wisselen, maar ik ga er vanuit dat je toch meestal wel met een bepaalde build speelt. Maar welke dat dan moet zijn..? Ik heb het meest met Frost.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209930

Je skill set is heel erg afhankelijk van de party met wie je speelt. Maar wat je vrijwel altijd wil hebben, zekere op de hogere difficulties, is een single target, een AoE en een defensive skill. Bij de laatste heb je keus uit een defensive skilll voor jezelf (zoals bijv. Teleport) of een defensive skill waarvan je hele party kan meegenieten (zoals bijv. Slow Time). Dit zijn slechts vier skills, wat betekend dat je nog twee skills hebt die je naar eigen inzicht kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-06 13:13
Een leuke voor de mensen in de omgeving van Hilversum misschien (Zoals ik :D )

Meet and Greet Diablo 3 dev's

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-05 20:52
Jammer dat het op 15 mei zelf is! Aan de andere kant, ik ben dan waarschijnlijk al 16,5 uur non stop bezig dus (letterlijk) het blokje om gaan voor wat frisse lucht kan geen kwaad haha :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Anoniem: 209930 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:35:
Je skill set is heel erg afhankelijk van de party met wie je speelt. Maar wat je vrijwel altijd wil hebben, zekere op de hogere difficulties, is een single target, een AoE en een defensive skill. Bij de laatste heb je keus uit een defensive skilll voor jezelf (zoals bijv. Teleport) of een defensive skill waarvan je hele party kan meegenieten (zoals bijv. Slow Time). Dit zijn slechts vier skills, wat betekend dat je nog twee skills hebt die je naar eigen inzicht kan kiezen.
Mja, zoiets had ik inderdaad ook bedacht.

Single target: Ray of Frost
AoE root: Frost Nova
Defensive 'skill': Ice Armor, die root (chilled of frozen) ook meteen als je wordt aangevallen

Teleport (of Blink zoals het in WoW heet) is allround een fantastische skill om te hebben.

Dan zijn er nog 2 over, maar nog 20 skills om uit te kiezen. :P
Wave of Force vind ik ook erg krachtig klinken.

Qua items denk ik dat ik me wil specialiseren in crit, maar of dat een goede build is? Geen idee. Eigenlijk wil je dan meer single target spells hebben.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jandroid
  • Laatst online: 24-03 15:23
PromWarMachine schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:43:
[...]

Mja, zoiets had ik inderdaad ook bedacht.

Single target: Ray of Frost
AoE root: Frost Nova
Defensive 'skill': Ice Armor, die root (chilled of frozen) ook meteen als je wordt aangevallen

Teleport (of Blink zoals het in WoW heet) is allround een fantastische skill om te hebben.

Dan zijn er nog 2 over, maar nog 20 skills om uit te kiezen. :P
Wave of Force vind ik ook erg krachtig klinken.

Qua items denk ik dat ik me wil specialiseren in crit, maar of dat een goede build is? Geen idee. Eigenlijk wil je dan meer single target spells hebben.
Heb je er aan gedacht dat er monsters kunnen zijn die frost resistent zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:36
Zou je Diablo 3 op een netbook kunnen draaien met een resolutie van 800x600 en alles op zijn lelijkst? Ik zou namelijk wel eens onderweg willen kunnen spelen op met netbook welke een Atom N550 met GMA 3150 en 2GB heeft.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
Boomx schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:42:
Jammer dat het op 15 mei zelf is! Aan de andere kant, ik ben dan waarschijnlijk al 16,5 uur non stop bezig dus (letterlijk) het blokje om gaan voor wat frisse lucht kan geen kwaad haha :9
LoL, hier hetzelfde ik schat 1 a 2 minuten lopen.

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
Sir_Hendro schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:47:
Zou je Diablo 3 op een netbook kunnen draaien met een resolutie van 800x600 en alles op zijn lelijkst? Ik zou namelijk wel eens onderweg willen kunnen spelen op met netbook welke een Atom N550 met GMA 3150 en 2GB heeft.
En je internetverbinding dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
The-Priest-NL schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:48:
[...]

En je internetverbinding dan?
WiFi / Hotspot / HSPDA / UMTS / 3G... genoeg keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-03 08:09
Sir_Hendro schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:05:
[...]

WiFi / Hotspot / HSPDA / UMTS / 3G... genoeg keuze :)
Tom's hardware heeft een Diablo 3 benchmark waarbij ze ook oudere GFX-kaarten gebruiken om toch nog tot een speelbaar resultaat te komen; kan je best daar eens kijken lijkt me.

http://www.tomshardware.c...mance-benchmark,3195.html

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• busterarjan
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-07-2020
Ik had dus net als meer mensen hier CE op 3 november besteld bij Dynabyte, nu hebben ze mijn order geannuleerd dus ik bellen. Ja sorry meneer de leverancier levert ze niet meer. Dus voor degene die bij Dynabyte besteld heeft. Good Luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Jandroid schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:46:
[...]

Heb je er aan gedacht dat er monsters kunnen zijn die frost resistent zijn ?
Mja, maar dat zullen alleen een paar (eind)bazen zijn. Dan respec ik even. Die eindbazen doe je toch in een party.
busterarjan schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:07:
Ik had dus net als meer mensen hier CE op 3 november besteld bij Dynabyte, nu hebben ze mijn order geannuleerd dus ik bellen. Ja sorry meneer de leverancier levert ze niet meer. Dus voor degene die bij Dynabyte besteld heeft. Good Luck.
Mijn CE order bij Dynabyte is van 4 november en is nog in backorder.
Heb ook een mail gestuurd. Die van mij is al wel betaald, misschien maakt dat uit?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• busterarjan
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-07-2020
PromWarMachine schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:09:
[...]

Mja, maar dat zullen alleen een paar (eind)bazen zijn. Dan respec ik even. Die eindbazen doe je toch in een party.

[...]

Mijn CE order bij Dynabyte is van 4 november en is nog in backorder.
Heb ook een mail gestuurd. Die van mij is al wel betaald, misschien maakt dat uit?
Volgens de man die ik aan de lijn had kwam er bij hun helemaal niks binnen. Problemen met de leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
busterarjan schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:10:
[...]

Volgens de man die ik aan de lijn had kwam er bij hun helemaal niks binnen. Problemen met de leverancier.
Zou dat misschien die extra lading CE's bij bol.com verklaren :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379313

hmm heb me pre-order maar gecanceld, allemaal leuk en aardig maar eerste paar uur zal wschlnijk huge lag zijn, dus dan maar gewoon dinsdag naar school cd kopen, (wel al geinstalleerd) en dan als ik thuiskom lekker spelen. woensdag vrij ook s' ochtends lekker spelen komt het helemaal goed toch ;)

(ik ga er niet van uit dat ik dinsdag voor 4 uur normaal kan spelen, hoop het wel voor jullie maja ben er niet te ckr van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jandroid
  • Laatst online: 24-03 15:23
The-Priest-NL schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:14:
[...]

Zou dat misschien die extra lading CE's bij bol.com verklaren :o
Ik zie geen CE bij Bol.com :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
Jandroid schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:26:
[...]

Nee was een tijdje geleden, staat ook in één van de topic's (deel 19 volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Jandroid schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:26:
[...]

De CE's waren 'uitverkocht' bij Bol en toen opeens een paar maanden later waren er toch weer opnieuw een aantal te bestellen. Die zijn uiteraard nu ook al weer een tijdje weg. ;)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
En nu maar bidden dat Bol daadwerkelijk levert :P

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Ik ben niet zo bang voor lag met de launch.

Toen Wow: Cataclysm launchde knalde de LOGIN server dus niet de game servers er even uit, volgens mij was ik toen rond kwart voor 1 aan het spelen.

Waarschijnlijk zijn ze met D3 nog iets beter voorbereid dus zal wel goedkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 12:59
voxxel schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:35:
En nu maar bidden dat Bol daadwerkelijk levert :P
leveren zal het probleem niet zijn.
de vraag die mij bezig houd is of ze op tijd leveren, zodat ik ook daadwerkelijk kan spelen bij launch of iig de dag erna.

zit er wel over na te denken om de normal bij blizzard te kopen en zodra ik de ce eroverheen zet de key weer verkoop voor een prikkie aan een maat van me.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Axewi schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:39:
[...]

leveren zal het probleem niet zijn.
de vraag die mij bezig houd is of ze op tijd leveren, zodat ik ook daadwerkelijk kan spelen bij launch of iig de dag erna.

zit er wel over na te denken om de normal bij blizzard te kopen en zodra ik de ce eroverheen zet de key weer verkoop voor een prikkie aan een maat van me.
Je kunt een key niet verkopen? of wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Laatst online: 10-06 16:23
Yintha schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:41:
[...]

Hij kan eventueel een nieuw account aanmaken voor zijn normale key, en de CE op zijn
hoofdaccount activeren. Het account met de normale key kun je dan weer doorverkopen.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:13

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[...]

quote: Bashiok
The Collector's Edition is only available from retail, and that means to play as soon as possible you'll want to hit a midnight release to pick it up (or hope FedEx drops off your package super fast). We don't have any plans to release a digital CE, it's a retail-only kind of thing. But! you may have a few options.

If you have the WoW Annual Pass (or go sign up for it now) you get a free digital copy of Diablo III. This will give you the game right at midnight, you can go download right now, all that stuff. Then, when you pick up your CE, you can overwrite the standard edition license with the CE license and you'll be granted 4 months of game time (more or less equivalent to the cost of the standard edition). So that's a good option. More info also available in the Annual Pass FAQ.

Alternatively, you can get the digital version now, play right at midnight, overwrite your license with your CE when you pick it up, and then contact our support department. In most situations they'll be able to grant you a new standard key, which you can then give to a friend, or whatever.
Source

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Laatst online: 04-06 12:59
[...]

als het goed is kan je zodra je de key van de ce eroverheen zet, je de key van de normale editie terug kan krijgen.
zodat je die weer kan doorverkopen.
Alleen wil die maat er niet de blizzard prijs voor betalen, dus kost het me wel een euro of 20 extra boven op de bol prijs van de ce.
dus ben aan het twijfelen of het me de gok waard is, want voor hetzelfde geld levert bol.com wel op tijd en is het weg gegooid geld.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 22:42
Mijn ervaring met bol.com is dat ze bij grote releases altijd op de dag van de release zelf leveren. Heb hier een aantal producten (boeken & CE games) besteld die altijd netjes op de dag van de release op de mat binnenvielen :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 20:09
Mmore schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:45:
Mijn ervaring met bol.com is dat ze bij grote releases altijd op de dag van de release zelf leveren. Heb hier een aantal producten (boeken & CE games) besteld die altijd netjes op de dag van de release op de mat binnenvielen :o.
of op de mat van de buren staan die hem hebben aangepakt en dan niet thuis zijn als jij hem wilt hebben 8)7

verder geen frustaties hier hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 22:42
Haha, als ik wacht op een grote release als deze dan komt er geen postbode de straat in zonder dat ik ervan weet en alvast in de deur sta om te controleren dat 'ie 'm wel aan mij geeft :P :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-05 16:10
Mmore schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:49:
Haha, als ik wacht op een grote release als deze dan komt er geen postbode de straat in zonder dat ik ervan en alvast in de deur sta om te controleren dat 'ie 'm wel aan mij geeft :P
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
Mmore schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:49:
Haha, als ik wacht op een grote release als deze dan komt er geen postbode de straat in zonder dat ik ervan weet en alvast in de deur sta om te controleren dat 'ie 'm wel aan mij geeft :P :')
Ben je niet een beetje te oud om met je verrekijker in een boomhut te gaan zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Topskilled schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:10:
Ben je niet een beetje te oud om met je verrekijker in een boomhut te gaan zitten :P
Je bent nooit te oud om in een boomhut te zitten. Hoogstens zo oud dat je wat uit te leggen hebt aan de ouders van de kinderen die daar ook zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorkey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-04 11:30
Release komt nu wel heel dichtbij.

Heb afgelopen maand bij Bol.com CE besteld toen dat in eens weer kon. Kan niet wachten. ik werk gewoon elke dag tot 5 uur.... dus ga levering missen. hopen dat ze hem gewoon bij buren achter laten.

Maar echt zin om te spelen, eerst even normal spelen, kijken hoe inferno is enzo, en dan Hardcore!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 15:31

Melkaz

Melkazar

Ik heb zelf een Annual Pass(speel WoW al 7 jaar aan één stuk dus kans dat ik komende maanden niet ga spelen + MoP xpack is klein) en ook de CE besteld bij bol.com dus ik kan zowieso vanaf 00:01 gaan spelen maandag of dinsdag. Ga ik echter niet doen, moet dinsdag en woensdag 'gewoon' werken :)

Hoop alleen maar dat BOL de CE ook echt lever, ik heb hem in December besteld maar via acceptgiro gedaan ipv Ideal. Achteraf wel spijt van maar neem aan dat ze daar niet naar gaan kijken.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Laatst online: 03-03 22:16
Zorkey schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:21:
Release komt nu wel heel dichtbij.

Heb afgelopen maand bij Bol.com CE besteld toen dat in eens weer kon. Kan niet wachten. ik werk gewoon elke dag tot 5 uur.... dus ga levering missen. hopen dat ze hem gewoon bij buren achter laten.

Maar echt zin om te spelen, eerst even normal spelen, kijken hoe inferno is enzo, en dan Hardcore!
Ik moet ook gewoon op de dag van de release werken.
Heb hem wel al gepreorderd bij de media-markt, dus na het werk meteen ophalen.
Wel echt een heerlijk vooruitzicht, met hemelvaart heb ik 5 dagen vrij vanaf woensdag.
Kan echt bijna niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Zorkey schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:21:
Je moet sowieso eerst normal uitspelen voordat je door kunt naar de volgende stage hoor volgens mij ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
Donnie schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:27:
[...]

Je moet sowieso eerst normal uitspelen voordat je door kunt naar de volgende stage hoor volgens mij ;)
Hij bedoelt natuurlijk dat hij eerst een normal char aanmaakt en daarmee de verschillende moeilijkheidsgraden doorloopt alvorens hij een hardcore char aanmaakt waarbij doodgaan game over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:05

The Chosen One

Zie signature!

Softcore dus. Normal is gewoon de 1e difficulty. Wat makkelijker om confusion te voorkomen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:14
busterarjan schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:07:
Net gebeld met Dynabyte in groningen en die weten van niks en verwachten gewoon te kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorkey
Topskilled schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:33:
[...]

Hij bedoelt natuurlijk dat hij eerst een normal char aanmaakt en daarmee de verschillende moeilijkheidsgraden doorloopt alvorens hij een hardcore char aanmaakt waarbij doodgaan game over is.
oh this, maar idd :p geen normal, softcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
Zorkey schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:37:
[...]

oh this, maar idd :p geen normal, softcore.
nee hoor gewoon normal 8)7

"you can have up to a total of 10 heroes per region (counting both normal and Hardcore characters) at a time"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

dvvelzen schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:42:
[...]

nee hoor gewoon normal 8)7

"you can have up to a total of 10 heroes per region (counting both normal and Hardcore characters) at a time"
Mja HC menekes noemen Softcore, Softcore...
SoftCore menekes noemen Softcore, Normal... anders klinkt het alsof ze "soft" zijn.

EN dat is ook zo! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
3xNix schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:45:
[...]

SoftCore menekes noemen Softcore, Normal... anders klinkt het alsof ze "soft" zijn.

En hoe noem jij jezelf ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hydra schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:11:
[...]

Je bent nooit te oud om in een boomhut te zitten. Hoogstens zo oud dat je wat uit te leggen hebt aan de ouders van de kinderen die daar ook zitten ;)
Inderdaad, en daarnaast worden mannen nooit oud. Zet maar een bak lego neer en je vermaakt je uitstekend ;-)
3xNix schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:45:
[...]

Ik noem het Diablo 3 :p HC is ook leuk hoor, maar het is hetzelfde spel ;-)

SC/HC verschillende manieren om te spelen, komt op hetzelfde neer. Uiteindelijk zal ik ook hc projecten starten. Maar ik wil actief gaan pvpen, dus dan werkt hc niet zo lekker.

[ Voor 41% gewijzigd door Dakreal op 07-05-2012 14:54 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Hardcore is ook een beetje gay omdat je steeds als een mietje weg moet rennen zodat je niet dood gaat. :P

Maar ok, het is wel spannend natuurlijk door deze game over mode. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorkey
.......... gewoon eerst lekker doodgaan op inferno, dan hardcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik vind dat Normal mode (SC) geen normal moet heten omdat normal al een difficulty is.

Noem het dan Non-Hardcore of NOHC. Want bij de term normal ontstaat altijd verwarring, en dan moet er weer nader toegelicht worden.

Ik begin later wel een keer aan HC als extra challenge, maar dat pas als ik alle classes op 60 heb op non-HC en lekker Inferno gefarmed heb (als ik er ooit aan kom) Zien we dan allemaal wel.

[ Voor 30% gewijzigd door Bulls op 07-05-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Bulls schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:51:
Ik vind dat Normal mode (SC) geen normal moet heten omdat normal al een difficulty is.

Noem het dan Non-Hardcore of NOHC. Want bij de term normal ontstaat altijd verwarring, en dan moet er weer nader toegelicht worden.
SC en HC, wat is het probleem? Wat is de afkeer tegen het woord 'softcore'? Ik snap hem niet.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Het niet kunnen looten van andere in game, maakt HC wel wat... minder.
Ik zal nooit met me beste kit gaan rond rennen dan... anders ben je dat kwijt...

Maar, dat liever dan SC ... de momenten dat je op een haar na dood bent gegaan... en alles bijna kwijt was, echt heerlijk... adrinaline :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-03 08:09
kaluro2 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:52:
[...]

SC en HC, wat is het probleem? Wat is de afkeer tegen het woord 'softcore'? Ik snap hem niet.
Softcore is niet vleiend genoeg voor de e-peen ;)

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Maakt mij ook niet uit hoor ik vind SC ook goed, Normal is al bezet voor de difficulty, anders moeten ze dat anders noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
3xNix schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:54:
Ik zal nooit met me beste kit gaan rond rennen dan... anders ben je dat kwijt...

Maar, dat liever dan SC ... de momenten dat je op een haar na dood bent gegaan... en alles bijna kwijt was, echt heerlijk... adrinaline :9~
Je kan het ook op eena ndere manier bekijken: Door de beste gear blijf je juist beter in leven.
Je kan het ook rustiger aan doen en zorgen dat je altijd boven monster level bent, alleen Inferno wordt dan pas echt moeilijk. En lijkt me ook geen pretje als je daar aps dood gaat :D

/vergeten te editen sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

3xNix schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:54:
Wat heb je dan aan die 'beste kit'? Kun je em beter gebruiken, dan heb je er nog plezier van, ipv dat je em enkel als town-pakkie gebruikt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
Bulls schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:55:
Maakt mij ook niet uit hoor ik vind SC ook goed, Normal is al bezet voor de difficulty, anders moeten ze dat anders noemen.
De term Softcore wordt in het spel toch niet gebruikt. Dus het zal mij weinig boeien dat de community het SC noemt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.scheffer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 20:51

tim.scheffer

Diablofreak

stime schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:37:
[...]

Net gebeld met Dynabyte in groningen en die weten van niks en verwachten gewoon te kunnen leveren.
Heb zelf gewerkt bij Dynabyte en dus nog wat contacten in filialen uit de regio (Leiden, Den Haag, Hoofddorp, Lisse, Haarlem) dus heb even gevraagd of ze er wat van wisten maar ook zij zeggen van niets te weten en verwachten inderdaad gewoon te kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bulls schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:51:
Niet-autisten kunnen het gelukkig wel afleiden uit de context van het verhaal. Of loop je ook te stressen dat woorden als 'motor' en 'tafel' in verschillende contexten ook verschillende betekenissen hebben? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Bulls schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:57:
[...]

Je kan het ook op eena ndere manier bekijken: Door de beste gear blijf je juist beter in leven.
Je kan het ook rustiger aan doen en zorgen dat je altijd boven monster level bent, alleen Inferno wordt dan pas echt moeilijk. En lijkt me ook geen pretje als je daar aps dood gaat :D

/vergeten te editen sorry.
Ik geloof JW wel als hij zegt: "You will die".

In D2 was je dan alles in je inventory en stash kwijt, maar wat je aan had kon geloot worden.
Nu ben je alles kwijt, behalve wat in je stash zit, dus daar leg ik m'n grandfather in...

Met WoW heb je toch ook je "city kit" zooi dat je alleen in de stad aantrekt, als D3 channels had zoals D2 had ik grandfather pas aangetrokken om in de channel te gaan staan ermee... niet om mee te sterven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
3xNix schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:01:
Met WoW heb je toch ook je "city kit" zooi dat je alleen in de stad aantrekt, als D3 channels had zoals D2 had ik grandfather pas aangetrokken om in de channel te gaan staan ermee... niet om mee te sterven.
Ging je in WoW serieus met je legendaries in Iron Forge rondhangen? Wat treurig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boldarak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-06 13:07
Nou raak ik wel een beetje de weg kwijt hoor ;-)

Even voor de duidelijkheid:

Je hebt de volgende "Difficulties":

(Softcore,je raakt je char niet kwijt nadat je doodgaat)

-Normal
-Nightmare
-Hell
-Inferno

(Hardcore, je raakt wel je char kwijt als je doodgaat)

-Normal
-Nightmare
-Hell
-Inferno

Heb ik het nou goed of niet?

PSN ID = OTL002

Pagina: 1 ... 6 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:

[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May