voxxel schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:53:
Zolang Blizzard items en content blijft toevoegen is een ladder reset nooit nodig. Ze hebben al wel eens aangegeven dat je de content nooit helemaal kan outlevelen/outgearen. Hopelijk maken ze dit waar

Nou heb ik in D2 nooit een punt bereikt dat ik voor 1 character echt helemaal de beste gear mogelijk had, laat staan voor al mijn characters. Gezien de extreme moeilijkheidsgraag van D3 zal dit nog minder snel gebeuren.
Er is nogal een verschil tussen de beste gear hebben, en goed genoeg om d2 uit te spelen op hell
Het probleem met d2 was dat je eigenlijk helemaal niet zo'n goede gear nodig had.
Je kon alles outlevellen, als je ergens niet doorkwam kon je gewoon ff 2 keer levellen om alles veel simpler te maken.
Balans was zelfs zo slecht dat de meeste range klassen met een verder vrij nutteloze MF-outfit nog zonder problemen baal runs konden doen.
wat dat betreft lijkt d3 veel interessanter met monsters die per definitie hoger zijn dan je zelf kunt bereiken

Heb je tenminste echt veel meer reden om echt gear te min-maxen
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d