![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Back in black
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Back in black
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Back in black
Back in black
| |||||
Back in black
ik gok op deel 21 P:))Bulls schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:16:
Deze zal vast ook wel weer vol zijn voordat de game echt gereleased wordt! Deel 20 de launch
[ Voor 8% gewijzigd door Dalyxia op 03-04-2012 20:43 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Magic666 op 03-04-2012 20:56 ]
Anoniem: 296504
Hey Dal reageer eens op mijn berichtje in het SC2 forum
Heb je ge-dm-edMistymo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:22:
[...]
Hey Dal reageer eens op mijn berichtje in het SC2 forum. We moeten zowiezo wachten tot 15 mei.
Ik dacht dat je het aan de banner van je char kon zien. De voet en bovenkant (vaandelhouder) gingen er volgens mij steeds imposanter uitzien.Bernd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 00:25:
Is er eigenlijk bekend of er weer titles komen als je een difficulty verslagen hebt?
Banner styles unlock je met achievements ja. Is een valide punt wat je maakt, valt natuurlijk ook samen met de absentie van een fatsoenlijk lobby/public chat (wat ik overigens echt een gigantische misser vind van Blizz magoed.). Toch wel jammer want ik vond die titles wel vet staan, vooral Guardiandjunicron schreef op woensdag 04 april 2012 @ 00:39:
[...]
Ik dacht dat je het aan de banner van je char kon zien. De voet en bovenkant (vaandelhouder) gingen er volgens mij steeds imposanter uitzien.
De naam van je char is haast niet te zien, je komt vooral je eigen battletag tegen ingame. Alleen als je een char van een ander gaat inspecteren kan je zien hoe die heet. Een titel daarvoor zetten maakt dus weinig uit, dat ga je alleen zelf zien in je selectie screen denk ik zo. Als het voor je battletag zou komen te staan, heeft ieder binnen de kortste keren de hoogste titel en is de lol er ook af.
Volgens onderstaande post zouden er wel titles in de game zitten. Titles gaan in de gamefiles echter tot lvl 100 terwijl je maar lvl 60 kunt worden in retail. Veel duidelijkheid is er dus niet echt over de aanwezigheid van die titlesBernd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 00:25:
Is er eigenlijk bekend of er weer titles komen als je een difficulty verslagen hebt?
*zucht*
De titles lijken me PvP-related eerlijk gezegd (zoals in WoW). Dan zeggen die levels ook niet zo bijster veel.InnerFear schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:05:
[...]
Volgens onderstaande post zouden er wel titles in de game zitten. Titles gaan in de gamefiles echter tot lvl 100 terwijl je maar lvl 60 kunt worden in retail. Veel duidelijkheid is er dus niet echt over de aanwezigheid van die titles
http://diablo.incgamers.c...vealed-(up-to-level-100-)
[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 04-04-2012 08:27 ]
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Ik kreeg em gisteren, beta is in feite meer een demo, te kort om echt een oordeel te vellen over de game.NastyNickNL schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:44:
Hier overigens ook nog geen beta key hoor. Je krijgt inderdaad het gevoel dat iedereen er inmiddels al één heeft maar dat lijkt natuurlijk maar zo. Ik accepteer het maar gewoon en wacht op 15 mei.
Anoniem: 413059
Anoniem: 413059 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:59:
Zijn er eigenlijk nog beta keys te krijgen ? Ik zou heel graag willen zien hoe het spel nou eigenlijk werkt en het belangrijkste of mijn laptop het trekt.
Heb al 100 filmpjes gezien alleen blijft het mij onduidelijk hoe de spel wereld eruit ziet en
zelfde als D2![]()
waar mensen/friends bij elkaar komen.
naast je friend system zal je weinig mensen tegen komen, chat is gewoon crap
En die klacht snap ik niet goed. Chat is momenteel niet slechter dan in diablo 2.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Als er gewoon channels zijn waar je in terecht komt als je niet in een game zit (zoals in D2) dan is dat prima. Als dat niet zo is: grote misser...Boeboe schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:13:
[...]
En die klacht snap ik niet goed. Chat is momenteel niet slechter dan in diablo 2.
Alle builds zijn momenteel een inschatting. Hooguit de eerste paar skills kunnen in de bèta gebruikt worden, de rest is puur statistieken lezen en inschatten dat het een goede skill is.Waterdr0p schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:15:
Ik heb al verschillende 'builds' zien opduiken en ga er dan maar vanuit dat iedereen die builds bedenkt zelf al wat gespeeld heeft, of is dat niet het geval? Kan mij zelf zonder beta te hebben gespeeld slecht inbeelden welke skills lekker spelen. Hou echter nog steeds het idee vast om met een barb te beginnen. Alleen wil ik wel meteen hardcore, maar heb nog wat twijfels over de survivability van deze class. Iets zegt me dat een WD 'veiliger' is. Net als necro in d2 zeg maar:) Iemand hier een idee over?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik heb gisteren voor de verandering weer eens de beta doorgelopen met een maat.Angeloonie schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:17:
[...]
Alle builds zijn momenteel een inschatting. Hooguit de eerste paar skills kunnen in de bèta gebruikt worden, de rest is puur statistieken lezen en inschatten dat het een goede skill is.
De Barbarian (en Monk) heeft standaard 30% damage reduction, wat zeker op HC ook fijn is. Ranged is misschien wel wat veiliger, maar je bent over het algemeen wel zwakker, dus als je geraakt wordt zijn de gevolgen wat groter dan bij een Barbarian.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Je krijgt gewoon een beetje meer combat roles.Angeloonie schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:17:
[...]
Alle builds zijn momenteel een inschatting. Hooguit de eerste paar skills kunnen in de bèta gebruikt worden, de rest is puur statistieken lezen en inschatten dat het een goede skill is.
De Barbarian (en Monk) heeft standaard 30% damage reduction, wat zeker op HC ook fijn is. Ranged is misschien wel wat veiliger, maar je bent over het algemeen wel zwakker, dus als je geraakt wordt zijn de gevolgen wat groter dan bij een Barbarian.
Ik heb ook beide gespeeld maar vind er toch wel een flink verschil in zitten. Waar de barbarian het heeft van lompe klappen uitdelen, heeft de monk het van zijn snelheid en behendigheid. Verder is het gewoon hack'n slashbeve schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:28:
Ik ben gisteren begonnen met Barbarian en daarna monk, ik ben een beetje teleurgesteld in de verschillen tussen deze 2 classes.
De basic skills lijken een beetje teveel op elkaar, maar waarschijnlijk is dit enkel maar de eerste 10 levels?
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Anoniem: 413059
Waar kun je poptje showen dan ? En een beetje dom lullen met andere spelers. Of is dit echt totaal anders dan wow ?
Heb je uberhaupt de zeer uitgebreide Topic start gelezen?Anoniem: 413059 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:51:
[...]
Waar kun je poptje showen dan ? En een beetje dom lullen met andere spelers. Of is dit echt totaal anders dan wow ?
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ik zie dat punt niet zo, ik speel toch alleen met bekenden en vrienden. als ik hier mensen wil toevoegen kijk ik wel naar de spelers lijst en voeg die mensen toe. Als i kal met mensen in een chat room wil zitten dan gebruik ik de GoT IRC chat welBaroshir schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:57:
[...]
Als er gewoon channels zijn waar je in terecht komt als je niet in een game zit (zoals in D2) dan is dat prima. Als dat niet zo is: grote misser...
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Eindelijk een echt antwoord op mijn vraag. Dat je de collectors edition key kon activeren en een standaard key terug zou krijgen wist ik al, maar dat je het blijkbaar zelf kan overwriten is nieuw voor mij. Hoef je dus niet moeilijk te doen met de customer support om het te registreren.pstalman schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:07:
als hij nog niet eerder gepost is:
http://www.blizzplanet.co...collectors-edition-online
is level 13 max level voor de beta?Anoniem: 296504 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:25:
Ziek zijn is gezond, voor D3 beta dan toch!
Na enkel speel-uurtjes heb ik baba - wizard en Demon hunter op lvl 13, allen 40+ dps.
Is er de mogelijkheid om je chars te showen / vergelijken los van het spel of is dat enkel in de retail?
*zucht*
Enkele speel-uurtjes en drie chars op 13?Anoniem: 296504 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:25:
Ziek zijn is gezond, voor D3 beta dan toch!
Na enkel speel-uurtjes heb ik baba - wizard en Demon hunter op lvl 13, allen 40+ dps.
Is er de mogelijkheid om je chars te showen / vergelijken los van het spel of is dat enkel in de retail?
[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 04-04-2012 11:35 ]
Ja veel speeluurtjes... maar nu had ik tijd om de auction house in te duiken en wat te traden...Bosmonster schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:34:
[...]
Enkele speel-uurtjes en drie chars op 13?
Dat zijn best veel enkele speeluurtjes geweest dan..
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
[ Voor 23% gewijzigd door Flghter1982 op 04-04-2012 12:03 ]
Dat zei ik nou precies tegen een maat van mij.Dahal schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:59:
Heb nu een Barbarian, Demon Hunter en had (voor de patch) een monk lvl 13. Ik heb ook even Wizard geprobeerd, maar om de een of andere reden kan ik mij hier niet echt in terugvinden.
Barbarian is lekker bruut, lekker lomp hakken en overal doorheen ploeteren.
Monk vind ik geweldig omdat hij erg behendig is snel aanvoelt.
Demon Hunter is fun, van een afstand alles neerknallen en daarnaast ook nog survivability op close range. Ik ga de Wizard en Witch Doctor nog proberen, maar bij de launch ga ik denk ik toch voor de Monk waarschijnlijk.
Nog een maandje wachten
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
40 dagenDakreal schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:03:
[...]
Dat zei ik nou precies tegen een maat van mij.
Volgende maand kunnen we aan de slag!
Dat klinkt al een stuk beter niet waar ;-)
Ik heb hem zelf ook nog niet hoorBlue_Entharion schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:13:
Waarom krijgt iedereen keys behalve ikke?
Ligt het aan de specs die ik ingediend heb ofzo? Wat voor systemen draaien jullie allemaal?
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Gelukkig is het nog niet telaat om je pre-order te annulerenFlghter1982 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:02:
nou lekker dan. job well done in het misleiden van mensen blizzard!
Da's mooi voor jou, maar degene die ik ken die een key heeft wil niet delen -.-ReCreator schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:15:
[...]
Ik heb hem zelf ook nog niet hoorKijk minimaal 2x per dag, maar helaas.
Gelukkig hebben 2 vrienden van mij wel de Beta (met authenticator), en die mag ik gewoon spelen (even bellen voor de code). Dus ik mag niet klagen.
Ik speel overigens op mijn laptop, alles op zijn hoogst, 60FPS (vsync), en ongeveer 70%GPU gebruik...
Gaat me goed af!
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
nah. heb hem al betaald.anu schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:16:
[...]
Gelukkig is het nog niet telaat om je pre-order te annuleren
ik denk dat je te laat bent..Junia schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:35:
Na lang twijfelen tussen de normal en de CE wil ik eigenlijk toch voor de CE gaan
Heeft iemand enig idee waar die nog bestelbaar is en waarbij je hem ook tijdens de release meteen kan spelen?!
Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!
Het kan toeval zijn maar toen ik mijn Windows specs er in had staan tijdens WoW heb ik een beta invite gehad. Sinds ik mijn MacBook Pro specs er in heb (vlak voor SC2) geen beta invites meer gehad.Blue_Entharion schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:13:
Waarom krijgt iedereen keys behalve ikke?
Ligt het aan de specs die ik ingediend heb ofzo? Wat voor systemen draaien jullie allemaal?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
MM maar proberen dan bij een nightrelease.Junia schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:39:
[...]
Ik vermoed het ookkan het echter altijd proberen
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Goed ideeNastyNickNL schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:41:
[...]
MM maar proberen dan bij een nightrelease.
Rotterdam geloof ikJunia schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:43:
[...]
Goed ideeWeet iemand of de MM weer van die grote releases gaat doen met D3?
kijk hier even:NastyNickNL schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:41:
[...]
MM maar proberen dan bij een nightrelease.
Mhja, ze zijn wel limited maar dit zal echt voor het eerst zijn dat ik een 'limited' edition versie van een spel uitverkocht zie raken voordat het spel gereleased is.BoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:43:
[...]
kijk hier even:
pricewatch: Diablo III (Collectors Edition), PC
MAar Media Markt zal geen CE verkopen op release date, daar kan je vanuit gaan. Er is een reden waarom CE limited zijn
Wat ik wel apart vind is dat hierin staat dat je ook nog 4 maanden WoW erbij krijgt als je de code activeert. Dit had ik tot nu toe nog nergens gezien, hoe zit dat?pstalman schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:07:
als hij nog niet eerder gepost is:
http://www.blizzplanet.co...collectors-edition-online
[ Voor 9% gewijzigd door Baroshir op 04-04-2012 13:08 ]
Dus jij wil zeggen dat limited versies van spellen niet uitverkocht zijn voordat het spel gereleased is? erm.. dat is helaas ver van de waarheid. Zeker bij dit soort grote projecten. Starcraft 2 - uitverkocht voor release om maar een voorbeeld te geven..Junia schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:45:
[...]
Mhja, ze zijn wel limited maar dit zal echt voor het eerst zijn dat ik een 'limited' edition versie van een spel uitverkocht zie raken voordat het spel gereleased is.
Er is een reden waarom ze limited editions voor "veel" meer verkopen
Onzin, er zijn zat winkels die niet vóór de release verkopen (de MediaMarkt bijv.), en die krijgen echt wel een vast aantal CE's/LE's toegewezen. Die worden dan op de releasedag verkocht maar dan zijn ze nog steeds net zo limited.BoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:49:
[...]
Dus jij wil zeggen dat limited versies van spellen niet uitverkocht zijn voordat het spel gereleased is? erm.. dat is helaas ver van de waarheid. Zeker bij dit soort grote projecten. Starcraft 2 - uitverkocht voor release om maar een voorbeeld te geven..
Dat hangt ervan af of ze uitverkocht zijn, hence het woord "limited" dus als je mazzel hebt wel maar tot zo ver lijkt het erop dat ze uitverkocht zijn, of de reserverings limiet is bereikt..Angeloonie schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:53:
[...]
Onzin, er zijn zat winkels die niet vóór de release verkopen (de MediaMarkt bijv.), en die krijgen echt wel een vast aantal CE's/LE's toegewezen. Die worden dan op de releasedag verkocht maar dan zijn ze nog steeds net zo limited.
BoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:57:
[...]
Dat hangt ervan af of ze uitverkocht zijn, hence het woord "limited" dus als je mazzel hebt wel maar tot zo ver lijkt het erop dat ze uitverkocht zijn, of de reserverings limiet is bereikt..
[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 04-04-2012 13:02 ]
Anoniem: 342341
Je hebt mij niet goed begrepen, want dat zeg ik helemaal niet. Zoals ik hierboven heb verteld, hangt het ervan af of de reserveringslimiet bereikt is en of ze uitverkocht zijn omdat de limieten altijd gebaseerd wordt op winkel inhoud en nooit totaal.. dat lijkt me vrij logisch dus zoals ik al zei, je moet mazzel hebben dat winkels deze achterhouden maar bij de meeste pre-orders is deze niet meer te halen.Angeloonie schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:01:
[...]
Dat hang helemaal niet er van af of ze uitverkocht zijn, maar hoe de winkel werkt.
Jij beweert dat ze altijd uitverkocht zijn vóór de release. Dat is dus niet zo. Het wel/niet uitverkocht zijn zelf heeft niets met mazzel te maken maar met welke winkel je te maken hebt. Ik heb tot nu toe bij geen enkele LE gezien dat ze niet meer in de winkel te koop waren op de releasedag. Zeker bij winkels zonder pre-order systeem gaan ze gewoon in de winkel liggen (MediaMarkt).
*zucht*
Media Markt doet niet aan reserveren voor zover ik weet en heeft dus juist wel een redelijke kans op CE's bij release.BoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:43:
[...]
kijk hier even:
pricewatch: Diablo III (Collectors Edition), PC
MAar Media Markt zal geen CE verkopen op release date, daar kan je vanuit gaan. Er is een reden waarom CE limited zijn
Laten we het hopen op NastyNickNL 's sake! Ik wilde hem niet voor jan met de korte achternaam naar de MM sturen om vervolgens met een dooie mus terug te komen.Bosmonster schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:11:
[...]
Media Markt doet niet aan reserveren voor zover ik weet en heeft dus juist wel een redelijke kans op CE's bij release.
BoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:08:
[...]
Je hebt mij niet goed begrepen, want dat zeg ik helemaal niet.
Ik weet het niet, maar dat zeg je toch echt daarmee?BoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:49:
[...]
Dus jij wil zeggen dat limited versies van spellen niet uitverkocht zijn voordat het spel gereleased is? erm.. dat is helaas ver van de waarheid.
waar zeg ik dit dan?Angeloonie schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:01:
[...]
Jij beweert dat ze altijd uitverkocht zijn vóór de release.
[ Voor 12% gewijzigd door BoY-z0nDeRMaN op 04-04-2012 13:24 ]
Maand na release was de collectors edition nog steeds te koop in de winkels hoor... (ik heb hem namelijk zelf toen nog gehaald)BoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:49:
[...]
Dus jij wil zeggen dat limited versies van spellen niet uitverkocht zijn voordat het spel gereleased is? erm.. dat is helaas ver van de waarheid. Zeker bij dit soort grote projecten. Starcraft 2 - uitverkocht voor release om maar een voorbeeld te geven..
[ Voor 13% gewijzigd door Junia op 04-04-2012 13:25 ]
En daaropvolgend:Flghter1982 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:58:
Update voor Inferno Mode:
This is may be a good a time as any to REVEAL TEH SEKRITS! that Inferno monster levels aren't linear any longer. They get progressively more difficult. This was really a reaction to Inferno playtesting. Our original intent was to have a flat difficulty level where you could go wherever you want, farm for items, and it'd be no more or less difficult than any other area in Inferno. This caused a few inherent issues for us, though:•It just felt wrong. It didn't feel right to be progressing through the game and have it stay pretty much the same difficulty the whole time. It felt like a letdown to get to the final boss of the game and it be no more difficult than the first.•There’s a wide variety of players out there and we wanted to make sure everybody had something to sink their teeth into. We expect that anybody with enough time and dedication will reach level 60. But the jump in difficulty to Inferno needed to be different amounts for different people. For the crazy people they need a HUGE ramp in difficulty, for a more “casual but still hardcore” audience you want an obvious but milder increase in difficulty. So for the crazy people who play non-stop they’ll hit Act I and get a challenge, but 1 month later they’ll still have something to work on (Acts II, III and IV). For the “hardcore-casual” they will reach level 60 later and not get brick walled when they reach Inferno. They can experience some “small victories” working on Act I with the dream of maybe someday reaching the later acts.•Longevity. We know people really want goals to work towards and challenges to overcome. We made Act III and Act IV really, really brutally hard, for the most elite players only. It felt wrong to make ALL of Inferno that brutally hard.Now, you may be saying “I thought you wanted us to be able to farm anywhere we wanted. Now we only have half as much area in the game to farm in? What gives?” Our goal is to make the loot mathematically better in the later acts without making the earlier gear completely obsolete. We feel Diablo II actually did a very good job with this and we expect Diablo III to perform similarly.Specifically, people in D2 did Diablo runs, Mephisto runs, Pindleskin runs, Pit runs, Baal runs, etc. because the loot in Diablo is extremely random. Even though the theoretical best items might come from the later Acts, well-rolled items from earlier acts will still be better. Internally we find sometimes after an intense session of brutally hard Inferno it can be really fun to cruise through Hell Act III or IV and it’s not too uncommon surprise when an upgrade drops. We expect this to carry through to Inferno difficulty where somebody who can theoretically farm Act IV will likely still enjoy romping through Act I simply because the drop potential is still there. It’s all because of the highly random items having lots of overlap in their power distribution curves.
Item pools are not limited by Act, or Boss, or anything like that. While you’ll have a better chance to get better items in Act IV Inferno, you could get those same items in Act I, or even Hell.
Our item pool philosophy is that you can break an urn and get the best item in the game – it’s all a matter of chance. Running more difficult areas and taking on more difficult enemies will not always be the most efficient way to find upgrades.
Previously, Inferno difficulty was mlvl 61 across all of Inferno, and now it starts at mlvl 61 and ramps up quickly in Act I and ends somewhere around 65 (?) in Act IV. We’ve only increased the difficulty.
I’m aware of internal bets on how many months it will take someone to beat Inferno.
A flat Inferno of mlvl 61 had a small curb of difficulty, and once that was over you had nowhere else to progress and no reason to. That’s boredom.
Boredom doesn’t generally come from content repetition, it comes from lack of ability to progress, or ease of progression.
By having a sharp increase in difficulty in Inferno we can encourage progression without having a brick wall of difficulty.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Hij beweerde dat ze niet zijn uitverkocht. Jij zegt dat dit ver van de waarheid ligt, dus: dat ze wel zijn uitverkocht.BoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:23:
[...]
waar zeg ik dit dan?
Ik zeg inderdaad dat het voorkomt, maar niet altijd zo is...
[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 04-04-2012 13:26 ]
Ik heb em niet meer gekregen, want ze hadden em niet meerJunia schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:24:
[...]
Maand na release was de collectors edition nog steeds te koop in de winkels hoor... (ik heb hem namelijk zelf toen nog gehaald)
Wel uitverkocht kunnen zijn ja, de kans is er.. wat is het probleem nou? sta ik in een verhoor kamer ofzo? beetje zinloos. lees me post gewoon en ga eens van me nek af wil je..Angeloonie schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:25:
[...]
Hij beweerde dat ze niet zijn uitverkocht. Jij zegt dat dit ver van de waarheid ligt, dus: dat ze wel zijn uitverkocht.
*zucht*
onderbouwend kritiek is altijd fijn toch? ik moet mijzelf meerdere malen verdediggen en nu ga jij het ook nog voor hem opnemen.Bosmonster schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:29:
Niet anderen af gaan vallen voor je eigen gebrek aan taalkennis.
Wat?BoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:39:
[...]
onderbouwend kritiek is altijd fijn toch?
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Mooi, dus inferno wordt alleen maar moeilijker. Hoop echt dat het dan ook maanden duurt voordat iemand inferno verslaat. En dat het enorm veel (team)werk vereist.
MHW: Jay
Dat hoop ik ook, meer uitdaging en langer werk, frustrerende monster spawns en rennen voor een veilige TPy0ukn0w schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:43:
[...]
Mooi, dus inferno wordt alleen maar moeilijker. Hoop echt dat het dan ook maanden duurt voordat iemand inferno verslaat. En dat het enorm veel (team)werk vereist.
[ Voor 11% gewijzigd door BoY-z0nDeRMaN op 04-04-2012 13:49 ]
Back in black
Als ik dit zo lees zou het kunnen zijn dat Inferno wel erg pittig wordt hoorBoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:44:
[...]
Dat hoop ik ook, meer uitdaging en langer werk, frustrerende monster spawns en rennen voor een veilige TPik kan niet wachten ^^
Maar je weet dat D3 gesolo'ed kan worden? alle content is in je eentje te behalen, het is geen WoW
denk niet maanden, er komt vast een bug waarmee iemand inferno zal uitspelenBoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:44:
[...]
Dat hoop ik ook, meer uitdaging en langer werk, frustrerende monster spawns en rennen voor een veilige TPik kan niet wachten ^^
Maar je weet dat D3 gesolo'ed kan worden? alle content is in je eentje te behalen, het is geen WoW
Ik ben erg benieuwd, diverse ontwikkelaars scheppen wel vaker op dat hun spel heeeel moeilijk is op moeilijkheidsgraad X, maar achteraf blijkt dat behoorlijk tegen te vallen.y0ukn0w schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:43:
[...]
Anoniem: 453025
Ik heb de indruk dat 50% van de spelers in't begin gaat voor een monk.anu schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:24:
Zo lees ik het wel, de kans zal denk ik wel weer ietsje groter zijn bovenaan in Inferno, maar het kan ook in hell.
HC gaat echt wel spannend wordenik ga voor een healer/support spec monk denk ik
[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 04-04-2012 14:38 ]
HEEEEEL groot verschil.anu schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:37:
Ik denk dat dat hard mee gaat vallen, ook bij WoW duurde het behoorlijk lang voor bijvoorbeeld Molten Core voor het eerst gecleared was, volgens mij ging het bij de latere expensions een stuk sneller (idd binnen een paar dagen dat de content gecleared was), maar ik weet nog dat de guild waar ik in zat pas de 3e of 4e guild op de server was die MC clearde, en dat was niet lang voor het uitkomen van TBC.
Wij zullen zien bij de launch! 2 dagen voor NORMAL moet te doen zijnAngeloonie schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:35:
1-2 dagen is wel heel optimistisch. Denk niet dat dat hem gaat worden. Je moet ook de gear vinden om mee te overlegen, 1-2 weken zou nog wel kunnen (24/7 spelen met groepen, en alle nuttige items naar 4 characters gooien). Je moet 4 moeilijkheidsgraden door, en je moet items hebben om ook door te blijven kunnen gaan.
Ik verwacht zelf ook wel dat ik binnen een dag of 2 door Normal heen ben, maar Nightmare zal denk ik 5-6 dagen zijn, en Hell nog veel meer. Laat staan Inferno. Zeker als Blizzard zelf al weddenschappen afsluit hoeveel maanden het duurt.En die weten als de beste wat wel/niet werkt op Inferno
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Anoniem: 26351
Als jij maar zorgt dat je vrouw niet bevalt dan hePedr0 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:46:
[...]
Wij zullen zien bij de launch! 2 dagen voor NORMAL moet te doen zijn
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq