Anoniem: 246060 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:34:
Wat ik niet snap is die mensen die om 12 uur 's nachts voor een winkel gaan liggen in Rotterdam, Amerikaanse hype( voor winkels liggen ) waar NL graag aan meedoen?( hoezo ver Amerikaansing van de samenleving ? )
Er is totaal geen voordeel om het spel om 12 uur 's nachts al te hebben.Je krijgt er niet meer ingame spullen voor of niks.
Mensen die het spel zelfs via bv de annual pass deal van Blizzard hebben verkregen( zoals ik ) hebben zelf een voordeel van het pre-installeren en 12 uur 'snachts meteen kunnen inlogggen, waar je niet 1 stap voor de deur hoeft uit te doen.
Kuddegedrag?
Misschien klein beetje troll berichtje maar ik moest mijn irritatie even van me af schrijven.
Er zullen vast ook een hoop dingen zijn die jij doet die mensen niet snappen. Misschien het trots zijn op het feit dat je niet de deur uit hoeft?

Sowieso snap ik niet waarom jij je ergert aan iemand anders waar je ook verder gaan last van hebt, maar ok.
Ik begrijp best waarom mensen naar een nachtrelease gaan. Als is het alleen maar om met je vrienden wat leuks te doen waar iedereen plezier aan heeft. Daarnaast krijgen de mensen die naar zo'n nachtreleasegaan leuke goodies en ben je verzekerd van de CE (mocht je daarvoor gaan).
Over 10 jaar kan je zeggen: I was there!
En natuurlijk heb je wel voordeel. Het grootste voordeel is dat je als je thuis bent, gelijk kan gaan spelen en niet hoeft te wachten tot de volgende ochtend om het spel te spelen. Niet iedereen is gewillig om bij de Blizzard store de adviesprijs te betalen terwijl dat ook goedkoper kan in een retailer.
Als het lijkt dat ik ga en het daarom verdedig, dan is dat zo