Acties:
  • 0Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-12-2021
sbmuc schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:17:
[...]

True, dat zou idd een goede reden zijn. Iig een stuk cheaper dan meer ruimte te kopen in je shared stash. Maar toch, voor mensen die veel met de AH doen is 50 items niet veel. Ach als blijkt dat het echt te weinig is voor veel mensen zullen ze het wel verhogen. En ach, anders je een 2e account gebruiken :)
+-45€ voor extra stash vind ik toch wel prijzig :+

Zonnepanelen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09-2021

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

NastyNickNL schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:12:
Ik had zelfs begrepen dat je je gear niet eens meer kunt salvagen van je HC corpse. Bij D2 konden andere mensen je gear nog 'redden'.
Blue post gevonden:
Honestly if your character dropping all of your items when you die in Hardcore is something a lot of people want, we'd very seriously consider it. So far in my experience feedback on it has been mixed at best, but it's tough to tell the actual Hardcore players from the riffraff. It's important to keep in mind through that without any kind of ladder resets to zero out the economy it could mean a completely different item landscape for Hardcore years down the road. For us, items being removed from the game when a Hardcore character dies is kind of exciting.

Our approach at this point is to see how this works out, because we think being a bit harsher on Hardcore is ok. Absolutely people may be scared to keep items on them, but maybe that becomes part of the fun and the strategy of it. We're taking a wait and see, but definitely after release we'll be interested to hear thoughts from Hardcore players and see how it's working out.
voxxel schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:19:
[...]

Gelukkig hoef je de real money auction house hier niet persee voor te gebruiken. ;)
Edit: Ow ik zie dat ik hem verkeerd begrepen heb. Wel interessant... krijg je de transaction fee etc... terug als je auction niet verkoopt in de RMAH? Heb me om eerlijk te zijn nog niet verdiept in de RMAH omdat ik niet van plan was daar gebruik van te maken.

[Voor 17% gewijzigd door PizZa_CalZone op 02-05-2012 15:28]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:06
voxxel schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:19:
[...]
:+ Zijn natuurlijk meerdere redenen om een tweede account te hebben. Je kan bijvoorbeeld met je 2e account een bid volgen die je graag wil hebben zodat je met je primary account gewoon verder kunt gamen.
Extra stash.. je vriendin zo nu en dan laten farmen :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• voxxel
sbmuc schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:24:
[...]

:+ Zijn natuurlijk meerdere redenen om een tweede account te hebben. Je kan bijvoorbeeld met je 2e account een bid volgen die je graag wil hebben zodat je met je primary account gewoon verder kunt gamen.
Extra stash.. je vriendin zo nu en dan laten farmen :P
Ik probeer al een maand lang mijn vriendin warm te krijgen voor Diablo, maar ze is helaas meer van spellen als Fable :(

Zonnepanelen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:06

ShadowBumble

Professioneel Prutser

sbmuc schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:24:
je vriendin zo nu en dan laten farmen :P
"Schat, ik was aan het farmen voor je op je account en het blijkt dat ik dood ben gegaan maar dat maakt toch niet uit ? Nu staat er wel "Hall of Fallen Hero's" waarin je hem kan bekijken maar ik kon er niet verder op spelen. Gek He ?

grmbl grmbl grmbl daar ging je HC character van lv60.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Flghter1982 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:31:
[...]
nee dat is permanent.

ze hebben gezegd dat ze dit systeem niet zullen veranderen in retail.
ik sluit me aan bij sbmuc; meerdere instructie filmpjes gezien waarin geroepen wordt; normal moet je eerst complete alvore je naar de volgene moeilijkheid niveau kunt. echter, zijn er ook diverse filmpjes en interviews waarin blizzard eerdere uitspraken weer ontkracht. verwacht dat meeste nog beetje gissen blijft tot game uit in.

maar ik ben wel te porren voor een vaste game groep.

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

Acties:
  • 0Henk 'm!

• voxxel
himlims_ schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:43:
[...]
ik sluit me aan bij sbmuc; meerdere instructie filmpjes gezien waarin geroepen wordt; normal moet je eerst complete alvore je naar de volgene moeilijkheid niveau kunt. echter, zijn er ook diverse filmpjes en interviews waarin blizzard eerdere uitspraken weer ontkracht. verwacht dat meeste nog beetje gissen blijft tot game uit in.

maar ik ben wel te porren voor een vaste game groep.
Er zijn echt 100 topics op de officiele forums waar mensen het over level 10 hebben. Niemand roept er dat ze eerst door normal heen moeten. Je hoeft niet eerst door normal, level 10 is genoeg.

zie deze simpele zoekopdracht
http://us.battle.net/d3/e...core&f=post&forum=3354739

[Voor 7% gewijzigd door voxxel op 02-05-2012 15:56]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 130680

Angeloonie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:24:
Die Spotlight-filmpjes zijn allemaal heel cool, maar het heeft voor mij echt helemaal niets uitgemaakt in character keuze :P Ik maak de keuze niet op basis van filmpjes maar op wat ik gespeeld heb tijdens de bèta.(the bèta is dead, long live the bèta!)
Ik ga er van uit dat mensen die op basis van de filmpjes de keuze maken niet de bèta hebben gespeeld? :P
Ik heb ook de open beta gespeeld, maar ik begin met de Barbarian, Omdat ik die ook gespeeld heb in Diablo II en omdat deze char gewoon lekker vlot door hakt/speelt :P, Daarnaast heeft de Demonhunter mij ook erg verrast met zijn dualwield one handed crossbows, dit zal dan ook mijn 2e char worden :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

voxxel schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:47:
[...]
Er zijn echt 100 topics op de officiele forums waar mensen het over level 10 hebben. Niemand roept er dat ze eerst door normal heen moeten. Je hoeft niet eerst door normal, level 10 is genoeg.

zie deze simpele zoekopdracht
http://us.battle.net/d3/e...core&f=post&forum=3354739
Dat gaat over de beta, waar ze de "lvl 10" requirement ingevoerd hebben omdat je de beta niet volledig kan uitspelen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:06
voxxel schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:47:
[...]
True op dit moment wel, maar het was in het "verleden" tot begin maart dat je echt eerst normal zou moeten clearen. http://diablo.incgamers.c...dcore-change-is-permanent

Ik kan de officiele post niet vinden jammergenoeg. Ik vind hardcore zelf way to scary :+

Idd met hieronder, voxxel had eerder ook al een link gegeven. Met lvl 10 unlock je HC mode

[Voor 7% gewijzigd door sbmuc op 02-05-2012 16:02]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-05 11:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Het is bevestigd dat je ook in retail slechts level 10 hoeft te behalen om HC te kunnen spelen. Daarna is er geen enkel officieel bericht uitgekomen dat je heel normal doormoet.
Geloof het nou eens :+

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0Henk 'm!

• voxxel
Boeboe schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:58:
[...]

Dat gaat over de beta, waar ze de "lvl 10" requirement ingevoerd hebben omdat je de beta niet volledig kan uitspelen.
Nee dit gaat niet over de beta, dit gaat over de retail versie. Check die link maar en lees eens wat topics door.. Level 10 is genoeg voor retail.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:06
Hopelijk zal het tijdens de release vlot gaan om in te loggen... :)
Al zie ik het somber in! ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!
frye schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:15:
Hopelijk zal het tijdens de release vlot gaan om in te loggen... :)
Al zie ik het somber in! ;)
Ik juist niet :)

Tijdens het open bèta weekend hebben ze getest wat een server aan kan qua aantallen users. Nu hebben ze dus een goed idee of hun inschatting van benodigde capaciteit juist was, en hadden ze nog 3 weken om alles goed in te gaan regelen met deze data in hun achterhoofd. Ik verwacht dan ook dat het tijdens de release gewoon heel soepel zal gaan. Bij de release van StarCraft II ging het ook allemaal goed, had toen nergens problemen mee.

Daarnaast hebben we het hier over Blizzard, en niet EA oid :P

[Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 02-05-2012 16:23]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:58
voxxel schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:35:
[...]

Ik probeer al een maand lang mijn vriendin warm te krijgen voor Diablo, maar ze is helaas meer van spellen als Fable :(
M'n vriendin krijg ik nog niet aan 't farmvillen dus wees blij met wat je hebt ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0Henk 'm!

• voxxel
Hydra schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:29:
[...]

M'n vriendin krijg ik nog niet aan 't farmvillen dus wees blij met wat je hebt ;)
Ben ik ook, maar haar aan fable krijg was ook een meerjaren project ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-02 20:17
Angeloonie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:22:
[...]

Tijdens het open bèta weekend hebben ze getest wat een server aan kan qua aantallen users. Nu hebben ze dus een goed idee of hun inschatting van benodigde capaciteit juist was, en hadden ze nog 3 weken om alles goed in te gaan regelen met deze data in hun achterhoofd. Ik verwacht dan ook dat het tijdens de release gewoon heel soepel zal gaan. Bij de release van StarCraft II ging het ook allemaal goed, had toen nergens problemen mee.

Toch denk ik dat zelfs Blizzard dit lastig in kan schatten. Ik denk dat er een hoop mensen zijn die de installer om 00.01 willen starten, hoop dat het allemaal goed gaat :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 10:51

OkkE

CSS influencer :+

Dakreal schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:32:
[...]

Toch denk ik dat zelfs Blizzard dit lastig in kan schatten. Ik denk dat er een hoop mensen zijn die de installer om 00.01 willen starten, hoop dat het allemaal goed gaat :)
Ik verwacht eigenlijk niet zulke hele grote problemen. Maar ik kan toch niet direct spelen, dus voor mij maakt het ook weinig uit... :)

De mensen die echt niet kunnen wachten hebben de installer al op hun PC lijkt me. Installer haalt zijn files via peer-to-peer binnen (net als torrents) dus dat is ook niet zo'n hoge load op de Blizzard servers. Met de open beta hebben ze de "login rush" redelijk kunnen inschatten.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Angeloonie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:22:
[...]

Ik vermoed wel dat het niet in te schatten is hoe hard de verkoop gaat lopen. Uit pre-orders/digital downloads kunnen ze enige inschatting maken maar er zijn voldoende mensen die dit niet doen. Ik gok op een CE tijdens een nightly release en anders heb ik de downloaded versie al thuis liggen en hoef ik hem alleen nog officieel online te kopen.

Er zullen aardig wat WoW spelers diablo 3 gaan proberen.
De game is redelijk overhyped na al die jaren = nog meer mensen die het gaan proberen.

Een infrastructuur bouwen voor 10 miljoen users is erg duur en zeker als er "maar" 5 miljoen mensen de game scoren. Ofwel ik vermoed dat blizzard stapels extra servers heeft liggen die pas ingezet worden als ze deze nodig hebben. Zodat de fabrikant ze nog terug kan nemen als ze niet gebruikt worden. Maar dan zullen deze alsnog in de clusters gehangen moeten worden. Er zullen weinig fabrikanten zijn die eventjes 5000+ servers terugnemen terwijl ze al productie gedraaid hebben. Dus deze zullen vermoedelijk on the fly ingeprikt worden.

Ik zou het bijzonder knap van Blizzard vinden als ze een foutloze launch hebben. _/-\o_

(ga wel huilend in de feutushouding in een hoekje liggen als ik een paar dagen niet kan spelen door serverproblemen...) :X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:32
* Joarie heeft opeens een horrorbeeld voor ogen dat Diablo 3 wordt uitgegeven door EA

Brrrrrr

The chances of being killed by a cow are low but never 0%

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Hydra schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:29:
[...]

Na 5 jaar geen vriendin meer hier... Het kan altijd erger :').
Hahaha!

Mijn vorige vriendin speelde onder hoge dwang Little Big Planet maar dan vond ze het poppetje aankleden het mooiste :P. Vind het altijd wel humor als die vrouwen ook plankgas aan Diablo zitten. Zijn vaak niet echt vrouwen die bij me in de smaak vallen maar wel tof dat ze zo fanatiek gamen.

Was er al nieuws over waar de servers komen te staan voor Europa? Dit in verband met een beetje vlotte verbinding.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Jackson Claxon schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:42:
[...]

Na 5 jaar geen vriendin meer hier... Het kan altijd erger :').
Hahaha!

Mijn vorige vriendin speelde onder hoge dwang Little Big Planet maar dan vond ze het poppetje aankleden het mooiste :P. Vind het altijd wel humor als die vrouwen ook plankgas aan Diablo zitten. Zijn vaak niet echt vrouwen die bij me in de smaak vallen maar wel tof dat ze zo fanatiek gamen.

Was er al nieuws over waar de servers komen te staan voor Europa? Dit in verband met een beetje vlotte verbinding.
Blizzard heeft WoW datacenters in frankrijk en scandinavie als ik me niet vergis.

Edit:

http://www.wowwiki.com/EU_realm_list_by_datacenter

Voornamelijk Stockholm en Parijs zo te zien. Daarnaast voor de duitstalige realm zijn er datacenters in Frankfurt en ergens in Rusland voor de Russische realms.

Voor de geinteresseerden info over de WOW backend in 2009:

http://www.datacenterknow...data-centers-75000-cores/

[Voor 22% gewijzigd door PizZa_CalZone op 02-05-2012 16:50]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Blizzard is altijd vrij open m.b.t. de ontwikkeling van hun games, maar eigenlijk ben ik minstens net zo benieuwd naar hun server park(en). Zou geweldig zijn als ze daar eens een uitgebreide post aan zouden wijden. _O_

-- edit --

Enige dat ik heb kunnen vinden is uit 2009:
  • Blizzard Online Network Services run in 10 data centers around the world, including facilities in Washington, California, Texas, Massachusetts, France, Germany, Sweden, South Korea, China, and Taiwan.
  • Blizzard uses 20,000 systems and 1.3 petabytes of storage to power its gaming operations.
  • WoW’s infrastructure includes 13,250 server blades, 75,000 CPU cores, and 112.5 terabytes of blade RAM.
Bron: http://www.datacenterknow...data-centers-75000-cores/

[Voor 57% gewijzigd door OkkE op 02-05-2012 16:52]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• doncuomo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-05 11:22
voxxel schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:35:
[...]

Mij is het al gelukt :D:D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:06
Ik heb nu ook al eventjes al de files binnengehaald voor de release.
Kan ik deze ook al ergens installeren?

Weet niet meer als ik ze al geïnstalleerd heb toen een dikke maand geleden :D, maar dacht dat dat niet mogelijk was toen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

OkkE schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:50:
Blizzard is altijd vrij open m.b.t. de ontwikkeling van hun games, maar eigenlijk ben ik minstens net zo benieuwd naar hun server park(en). Zou geweldig zijn als ze daar eens een uitgebreide post aan zouden wijden. _O_

-- edit --

Enige dat ik heb kunnen vinden is uit 2009:
  • Blizzard Online Network Services run in 10 data centers around the world, including facilities in Washington, California, Texas, Massachusetts, France, Germany, Sweden, South Korea, China, and Taiwan.
  • Blizzard uses 20,000 systems and 1.3 petabytes of storage to power its gaming operations.
  • WoW’s infrastructure includes 13,250 server blades, 75,000 CPU cores, and 112.5 terabytes of blade RAM.
Bron: http://www.datacenterknow...data-centers-75000-cores/
Ik meende me te herinneren dat dit ook een nieuwspost op tweakers is geweest, na wat zoekwerk:

nieuws: World of Warcraft vergt 13.250 bladeservers en 1,3 petabyte aan opslag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-02 20:17
PizZa_CalZone schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:57:
[...]

Ik meende me te herinneren dat dit ook een nieuwspost op tweakers is geweest, na wat zoekwerk:

nieuws: World of Warcraft vergt 13.250 bladeservers en 1,3 petabyte aan opslag
En dan bedenkend dat dit alleen voor WoW is, dit is dus niet voor Starcraft 2 en Battle.net 2.0.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 130680

PizZa_CalZone schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:39:

Ik vermoed wel dat het niet in te schatten is hoe hard de verkoop gaat lopen. Uit pre-orders/digital downloads kunnen ze enige inschatting maken maar er zijn voldoende mensen die dit niet doen. Ik gok op een CE tijdens een nightly release en anders heb ik de downloaded versie al thuis liggen en hoef ik hem alleen nog officieel online te kopen.
Ik verwacht toch zelf dat Blizzard weer verkoop records gaat breken met DIablo III in een kort tijdsbestek, weet jij wel niet hoelang wij en vele anderen hebben moeten wachten op dit vervolg :9~ Het word nu wel eens keer tijd om Diablo II voorgoed op te bergen na 12 jaar. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

volgens mij heeft dit kereltje er ook wel zin in, maar iets zit 'm dwars en dan heb ik het niet over zijn onderkin(g) :F :D :+

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:25

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik en mijn vriendin zijn van plan dit spel te kopen en ook game weekenden te houden. Dus echt vanaf zaterdag tot zondag laat aan 1 stuk door te gamen.
Ik heb nooit diablo gespeeld maar ik heb er veel over gelezen.

Nu het lastige omdat ik altijd wow heb gespeeld, zal hier ook character inzitten waarbij de 1 de ander kan healen tijdens battles?
We willen graag saampjes levelen en quests doen. Kan dit met diablo 3?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:21
Xtr3me4me schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 19:21:
Ik en mijn vriendin zijn van plan dit spel te kopen en ook game weekenden te houden. Dus echt vanaf zaterdag tot zondag laat aan 1 stuk door te gamen.
Ik heb nooit diablo gespeeld maar ik heb er veel over gelezen.

Nu het lastige omdat ik altijd wow heb gespeeld, zal hier ook character inzitten waarbij de 1 de ander kan healen tijdens battles?
We willen graag saampjes levelen en quests doen. Kan dit met diablo 3?
Je kunt best samen levelen, 'quests' zijn er niet zozeer in de zin als in WoW. Wat betreft healen zijn alle chars self sustainable, dus als je samen speelt zul je niet zozeer healer en tank duo zijn bij wijze van spreken, maar 2 dps chars.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:25

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

psychodude schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 19:23:
[...]

Je kunt best samen levelen, 'quests' zijn er niet zozeer in de zin als in WoW. Wat betreft healen zijn alle chars self sustainable, dus als je samen speelt zul je niet zozeer healer en tank duo zijn bij wijze van spreken, maar 2 dps chars.
Oh ok! Dank je voor je antwoord! Ik heb er veel zin in. Wow vond ze niks en diablo spreekt haar zeer aan en mij ook. Tenminste een game waarbij we met z'n 2en samen in zitten en levelen.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jackson Claxon
himlims_ schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 19:11:
volgens mij heeft dit kereltje er ook wel zin in, maar iets zit 'm dwars en dan heb ik het niet over zijn onderkin(g) :F :D :+

[video]
Instant classic! Ik vind hem ijzersterk.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-05 20:36

[video]
OMFG this is pathetic 8)7

Nog ff en hij krijgt een hartaanval })

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 318891

The-Priest-NL schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 20:02:
[...]

OMFG this is pathetic 8)7

Nog ff en hij krijgt een hartaanval })
Misschien dat je het niet wist, maar deze "Boogie2988" acteert dit, hij is niet echt zo aan het ragen :P Van zijn youtube channel: "I'm fat, I make internet videos. Sometimes they're funny, sometimes they're serious. Deal with it."
Als je even verder kijkt op z'n channel dan zie je dat hij een heel serieus en slim iemand is. En mensen die hem belachelijk maken vind hij eigenlijk wel leuk, want van elke view op zijn video krijgt hij weer een paar centjes, dus het maakt hem niet uit wie het kijkt en wat ze zeggen :P

Maarja, misschien wist je dit al. Zo niet, bij deze dan: Hij is niet echt zo boos en "retarded" :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• blahenazo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-04 10:44
oops idd zoals hierboven gezegd is.

maar het grappigste is feitelijk dat 'francis' gewoon een creatie van een kerel. (inclusief spraakgebrek :)

deze is gewoon SUPER. tfeit dat het gespeeld is maakt het gewoon nog beter , dees is gewoon puur lachen geblazen.

YouTube: A Day with Francis - A Documentary

[Voor 8% gewijzigd door blahenazo op 02-05-2012 20:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The-Priest-NL
Anoniem: 318891 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 20:10:
[...]

Misschien dat je het niet wist, maar deze "Boogie2988" acteert dit, hij is niet echt zo aan het ragen :P Van zijn youtube channel: "I'm fat, I make internet videos. Sometimes they're funny, sometimes they're serious. Deal with it."
Als je even verder kijkt op z'n channel dan zie je dat hij een heel serieus en slim iemand is. En mensen die hem belachelijk maken vind hij eigenlijk wel leuk, want van elke view op zijn video krijgt hij weer een paar centjes, dus het maakt hem niet uit wie het kijkt en wat ze zeggen :P

Maarja, misschien wist je dit al. Zo niet, bij deze dan: Hij is niet echt zo boos en "retarded" :)
Ahh dat wist ik inderdaad niet :o

Maar dan goed geacteerd _/-\o_ zal eens wat van zijn andere filmpjes kijken dan.

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-04 13:59

Bulls

Chump has no hands

[video]
Hij maakt wel een foutje, want op de RMAH heb je uitsluitend de 1 $ fee en geen 15% extra zoals op de GAH.

Trouwens kun je zien dat hij van het scherm leest :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The-Priest-NL
Bulls schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 20:51:
[...]

Hij maakt wel een foutje, want op de RMAH heb je uitsluitend de 1 $ fee en geen 15% extra zoals op de GAH.

Trouwens kun je zien dat hij van het scherm leest :P
Wel als je het naar paypal laat overmaken toch? anders snap ik al die ophef niet sinds gisteren :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-08-2021

Donnie

AKA DonCorleone

Check tweakers news: (quote)

Inmiddels heeft de ontwikkelaar echter laten weten dat het 15 procent van het verdiende bedrag in zal houden om de transactie te bekostigen. Spelers kunnen daarbij kiezen of het geld opgeteld wordt bij hun Battle.net-tegoed of overgemaakt wordt op hun PayPal-account. Alleen voor het overmaken naar PayPal is de 15 procent inhouding van toepassing.

[Voor 12% gewijzigd door Donnie op 02-05-2012 21:04]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The-Priest-NL
Donnie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 21:04:
Check tweakers news: (quote)

Inmiddels heeft de ontwikkelaar echter laten weten dat het 15 procent van het verdiende bedrag in zal houden om de transactie te bekostigen. Spelers kunnen daarbij kiezen of het geld opgeteld wordt bij hun Battle.net-tegoed of overgemaakt wordt op hun PayPal-account. Alleen voor het overmaken naar PayPal is de 15 procent inhouding van toepassing.
Klopt dus dit is het voor de RMAH:
Normal item total proceedings into bank account = ((Listing fee minus 1€) minus 15%)
Commodity item total proceedings into bank account = ((listing fee minus 15%) minus 15%)
Even in cijfers:

Zwaard voor 10€ op RMAH = 1€ naar Blizzard en 1,35€ naar "Paypal" 7,65 op je paypal account.
Gem voor 10€ op RMAH = 1,50€ naar Blizzard en 1,28€ naar "Paypal" 7,22 op je paypal account

[Voor 11% gewijzigd door The-Priest-NL op 02-05-2012 21:12. Reden: cijfers erbij]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

The-Priest-NL schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 20:56:
[...]

Wel als je het naar paypal laat overmaken toch? anders snap ik al die ophef niet sinds gisteren :?
Hij heeft het over 2x 15% bij de RMAH 15% van Blizz en daarna 15% van PP

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The-Priest-NL
Bulls schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 21:10:
[...]

Hij heeft het over 2x 15% bij de RMAH 15% van Blizz en daarna 15% van PP
Dat is tock ook zo bij commodities?

Zie Blizzard site.

zie ook de edit bij mijn vorige post.

[Edit]
Overigens int volgens mij Blizzard beide 15% wat ik overal lees (omdat Paypal de transactie bij Blizzard in rekening brengt omdat ze het geld naar jou overmaken en Blizzard "verhaalt" dit op jou)

[Voor 22% gewijzigd door The-Priest-NL op 02-05-2012 21:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:49
The-Priest-NL schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 21:07:
[...]

[...]

Even in cijfers:

Zwaard voor 10€ op RMAH = 1€ naar Blizzard en 1,35€ naar "Paypal" 7,65 op je paypal account.
Gem voor 10€ op RMAH = 1,50€ naar Blizzard en 1,28€ naar "Paypal" 7,22 op je paypal account
Ik mis nog ergens de btw :D
Nouja, die is er waarschijnlijk niet, want je koopt via veiligsite van een particulier, zou je op 1e oogpunt zeggen.
Echter, het is maar de vraag hoe de belastingdiensten dit straks allemaal gaan bekijken, als het te populair wordt.

[Voor 22% gewijzigd door bangkirai op 02-05-2012 21:20]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The-Priest-NL
bangkirai schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 21:19:
[...]

Ik mis nog ergens de btw :D
19% of 21% ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheAngel
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10-2014

TheAngel

Ondertitel

Must .. kill .. the whale..

Wat een gast, ik kan echt niet langer dan 10 seconden naar zon dude kijken nofi.

De Tweakers Wildstar Beta lijst vind je hier

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

The-Priest-NL schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 21:15:
[...]

Dat is tock ook zo bij commodities?

Zie Blizzard site.

zie ook de edit bij mijn vorige post.

[Edit]
Overigens int volgens mij Blizzard beide 15% wat ik overal lees (omdat Paypal de transactie bij Blizzard in rekening brengt omdat ze het geld naar jou overmaken en Blizzard "verhaalt" dit op jou)
Hij had het over een sword van 30$ En die 2e 15% wordt alleen ingehouden mocht je het daadwerkelijk cashen, niet als je het op de BB laat. maar maakt ook niet uit..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

[...]

Even in cijfers:

Correct me if i'm wrong, maaruh volgens mij heb ik ergens gelezen dat ongeacht je een commodity item of een stack van deze erop zet, de transaction costs hetzelfde zijn.

Found it:
Why is the transaction fee for commodities in the real-money auction house percentage-based rather than fixed, as it is for equipment?

Unlike equipment, which is bought and sold on a single-item basis, commodities can be listed in bulk amounts within a single listing, and it’s likely that that listing will be divided up and sold to multiple different buyers. Because of this difference, a fixed per-transaction fee for commodities could have resulted in scenarios where a seller was paying the flat-rate fee multiple times within a single listing. Ultimately, our goal was to come up with a fee structure that was both fair and straightforward, and a percentage-based fee made the most sense for commodities.
Dat verklaart voor mij het percentage.

[Voor 45% gewijzigd door PizZa_CalZone op 02-05-2012 23:14]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The-Priest-NL
Wat ik dan alleen weer raar vindt aan die redenering is dat ze volgende zaken commodities zijn:

gems, materials, dyes, pages, recipes

Voor mats, dyes en pages kan ik het me voorstellen want dat zal je inderdaad in stacks verkopen maar recipes en gems toch niet :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

The-Priest-NL schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 23:22:
Wat ik dan alleen weer raar vindt aan die redenering is dat ze volgende zaken commodities zijn:

gems, materials, dyes, pages, recipes

Voor mats, dyes en pages kan ik het me voorstellen want dat zal je inderdaad in stacks verkopen maar recipes en gems toch niet :?
Gems stacken, anders zou je inventory te snel vol zitten. Recipies weet ik niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The-Priest-NL
PizZa_CalZone schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 23:36:
[...]

Gems stacken, anders zou je inventory te snel vol zitten. Recipies weet ik niet.
Ja de ruwe gems zullen stacken inderdaad maar ook de gems die je door de jeweler laat bewerken? of moet je die meteen in een socket stoppen als ze gecraft zijn?

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-05 20:02
The-Priest-NL schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 23:43:
[...]

Ja de ruwe gems zullen stacken inderdaad maar ook de gems die je door de jeweler laat bewerken? of moet je die meteen in een socket stoppen als ze gecraft zijn?
In WoW stacken crafted gems ook, zal me niks verbazen als dat in Diablo 3 ook het geval zal zijn.

• xMelchx
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10-2020
Het lijkt me sterk dat recipes stacken, dus deze zullen wel bij de €1 fee zitten.

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Shady15 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 00:07:
[...]

In WoW stacken crafted gems ook, zal me niks verbazen als dat in Diablo 3 ook het geval zal zijn.
Dat is ook maar sinds kort... muv raw gems idd...
The-Priest-NL schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 23:43:
[...]

In de TS zie ik dit staan:
Nog een terugkerend iets van Diablo 2, de gems. Ditmaal spelen ze een nog grotere rol gezien de runes en runewords niet meer terugkeren in Diablo 3. Dus alle socketruimte zal benut kunnen worden door gems en ze zijn ook een stuk aantrekkelijker gemaakt om te traden. Zo kun je ze tot level 14 'cuben' waardoor je steeds weer de goede gems uit je items wilt halen, wat gold kost, om ze vervolgens weer te kunnen uppen. Tevens zijn ze ditmaal niet aan een level requirement gebonden waardoor het aantrekkelijk is om aan low level chars te geven. Het cuben/uppen doe je bij de Jeweler Artisan die ze ook uit sockets kan halen. Er zijn 6 verschillende typen gems, Amethysts, Rubies, Sapphires, Diamonds, Emeralds, en Topazes. Verder is ook nog niet bekend of gems gebruikt kunnen worden om mee te craften.
Op BlizzCon10 is bekend gemaakt dat alleen de eerste 5 levels kunnen droppen, level 6 tot 14 zul je zelf moeten cuben/uppen.
De jeweler kan ze niet echt bewerken voor zover ik heb gelezen maar zoals boven staat upgraden. Ik ga ervanuit dat gems van hetzelfde level kunnen stacken.

Meer info: http://eu.battle.net/d3/en/artisan/jeweler/

[Voor 6% gewijzigd door PizZa_CalZone op 03-05-2012 00:19]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heeft iemand ervaring met gamecardwinkel.nl heb nu 3x te vergeefs het contact formulier ingevuld over een periode van 2 weken. maar tot blijft reactie uit... zit aan refund te denken als 't zo moet. volgens de pricewatch shopreview is er weinig op aan te merken

[Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 03-05-2012 02:00]

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• voxxel
Wat is precies je vraag en wat heeft het met diablo 3 te maken?

Zonnepanelen

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:31

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik gok dat hij het daar besteld heeft en een vraag heeft gesteld over wanneer hij de game/code krijgt en nog geen reactie heeft :)

Ondanks mijn eerdere berichten denk ik dat ik met de DH ga beginnen, vond er eerst geen fuck aan, maar later toch erg leuk. Weet alleen niet wat ik van de hogere level skills kan verwachten.

D3 Profile D3 XP Ladder

• YBH
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
himlims_ schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 01:41:
heeft iemand ervaring met gamecardwinkel.nl heb nu 3x te vergeefs het contact formulier ingevuld over een periode van 2 weken. maar tot blijft reactie uit... zit aan refund te denken als 't zo moet. volgens de pricewatch shopreview is er weinig op aan te merken
Staat er echt letterlijk op:
Dit is een pre-order. Klanten ontvangen de code digitaal per e-mail middernacht op de dag van release! Je verliest geen speeltijd want je ontvangt de code middernacht op de dag van release!

Je kunt het spel hier alvast installeren zodat je tijdens de midnight release meteen aan de slag kunt!

• The-Priest-NL
Diablo III Commercial #3

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:31

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Kan je het spel ook installeren als je een CE edition hebt besteld of is dat een aparte download? (beetje noob vraag, maar toch)

D3 Profile D3 XP Ladder

• The-Priest-NL
Mad-Matt schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 07:37:
Kan je het spel ook installeren als je een CE edition hebt besteld of is dat een aparte download? (beetje noob vraag, maar toch)
Ik zou zeggen dat het geen apparte download is omdat de extra's van je CE aan je acount zitten en niet iets extra's is wat je moet installeren. Daarnaast is er voor de CE geen download want die is alleen retail te kopen en niet digitaal.

• dvvelzen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-10-2021
Blue post zei dit. Dus lijkt me *wel* ;)

Alternatively, you can get the digital version now, play right at midnight, overwrite your license with your CE when you pick it up, and then contact our support department. In most situations they'll be able to grant you a new standard key, which you can then give to a friend, or whatever.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4175421603?page=2#24

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-04 22:14
Ja/nee. Ja, je kan het spel preloaden, iedereen kan dat.
Nee, je kunt het nog niet installeren, dat kan pas op 15 mei.

Het snelst is waarschijnlijk om nu te preloaden, op 15 mei installeren, en zodra je je CE key hebt kun je die toevoegen aan je Bnet account en kun je meteen inloggen.

De blue quote van hierboven is een antwoord op een andere vraag, namelijk of mensen met een CE preorder om middernacht kunnen spelen. Dat is niet mogelijk tenzij men eerst een digitale versie koopt (of om middernacht de CE box haalt).

[Voor 3% gewijzigd door Kser op 03-05-2012 08:03]

• dvvelzen
dat bedoelde ik dus... (tis ook veel te vroeg om te reageren :O )

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-05 20:39
Ik heb tenminste een CE :)
Intertoys
VIP voorverkoop

Beste Heer de Vries,

De voorverkoop van Diablo III Collector Edition CDR is begonnen en omdat u dit artikel gereserveerd heeft kunt u nu bestellen.

Wees er snel bij want op = op.

Klik hier om te bestellen

Let op: deze email bevat een link die direct toegang tot uw persoonlijke gegevens geeft. Stuur deze link daarom niet door naar anderen.

Heeft u een vraag dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.

Met vriendelijke groet,
Servicedesk Webshop
0180-330770
JEEJ!!!!!!!!!!!!!!!

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-05 11:43

Feralio

Stab, bleed, repeat.

NastyNickNL schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 08:43:
Ik heb tenminste een CE :)

[...]

JEEJ!!!!!!!!!!!!!!!
Je link doet het niet. ;) Maar gefeliciteerd!

Dota 2 Stats: Feralio | Dota 2 irc channel: Chat

• NastyNick
Feralio schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 08:44:
[...]

Je link doet het niet. ;) Maar gefeliciteerd!
lol thnx

Ik denk ik plaats het mailtje even omdat er hier misschien meer mensen zijn die bij de Intertoys gereserveerd hebben. Je moet wel snel bestellen want ze hebben blijkbaar meer reserveringen aangenomen dan CE's die ze binnen krijgen.

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-05 06:58

Yintha

We'll stay gold forever

Heb mijn CE gelukkig al in November besteld bij bol.com ^^

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-05 16:26

EnigmaNL

Ik wil kaas.

[...]

[...]

Even in cijfers:

Waar komt dan precies dat gedeelte voor Paypal vandaan? Ik kan dat nergens in terug vinden. Welk nieuwsbericht komt dat uit?

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 14:03
PayPal rekend voor uitbetaling van je Battle.net Balance gewoon altijd 15% van wat je uit betaald wilt krijgen. Zie ook deze post voor een calculator waarin je kan zien wat je overhoudt op een x bedrag: http://www.diablofans.com...-skill-videos-blue-posts/

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 ELITE | Ballistix Elite 4x8GB @3600Mhz CL16 | Samsung 950 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | AMD Radeon 6800 XT Midnight Black | LG UltraGear 34GN850 | Pixel 3A

• OkkE

OkkE

Ik ben benieuwd. :)

@Bashiok:
My spidey senses are jinglin' janglin'. Seems like something may happen around midnight tonight. I can never be quite certain, though.

@Bashiok:
Whatever it is I'm sure it'll be there tomorrow. Your beauty sleep is more important.

@Bashiok:
You're gonna be sooooo mad at me when it's not whatever amazing thing you've imagined it could be.

• dvvelzen
Mmore schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 08:53:
PayPal rekend voor uitbetaling van je Battle.net Balance gewoon altijd 15% van wat je uit betaald wilt krijgen. Zie ook deze post voor een calculator waarin je kan zien wat je overhoudt op een x bedrag: http://www.diablofans.com...-skill-videos-blue-posts/
typisch dat de cashout % zo'n beetje gelijk is bij 6.66 ;)

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-05 09:50
Yintha schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 08:47:
Heb mijn CE gelukkig al in November besteld bij bol.com ^^
Heb je daar eigenlijk al wat van gehoord? En hoe staat hij in je bestelstatus? Ik heb hem besteld op 26-10, staat al bij "oudere bestellingen" :P

• ItMeAedri
  • Laatst online: 21:05
Ik heb mijn CE besteld bij mijn lokale gameboer. Ik was zo vroeg dat het niet eens in hun systeem stond. Toen was ondertussen het systeem eens gecrashed waardoor ze mijn order kwijt waren, maar alsnog een van de eerste die na de crash in de lijst staat :D

[Voor 7% gewijzigd door ItMeAedri op 03-05-2012 09:07]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-05 14:26
Waarom niet bij Battle net online kopen

<GOT>DrOPje #2516

• Axewi
  • Laatst online: 28-04 11:58
Raoul.TLS schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:07:
omdat battle.net online geen ce aanbied :)

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• Supreme
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:10
Raoul.TLS schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:07:
Kost 60 euro. Ik heb een key gepre-orderd voor 40. Puur om het geld.

En andere willen een fysiek doosje, puur om het fysieke doosje ;) Ieder z'n ding

• OkkE

OkkE

@Bashiok:
We're pleased to present a behind-the-scenes look at the animated #HeroesRise 100% unlock, "Diablo III: Wrath" Enjoy! http://t.co/ghtaxAxo

• Jackson Claxon
Supreme schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:10:
[...]

Kost 60 euro. Ik heb een key gepre-orderd voor 40. Puur om het geld.

En andere willen een fysiek doosje, puur om het fysieke doosje ;) Ieder z'n ding
Normaal kijk ik niet zo naar een paar euro meer of minder maar als ik een pre-order voor minder dan 60 euro kan krijgen inclusief doos... Ben ik er snel uit. Weinig reden tot het bestellen bij Blizzard voor mij persoonlijk :).

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-10-2019
Voor de mensen die een CE willen.
Ik krijg net een mail van intertoys dat ze hem verkopen
Beste,

De voorverkoop van Diablo III Collector Edition CDR is begonnen en omdat u dit artikel gereserveerd heeft kunt u nu bestellen.

Wees er snel bij want op = op.

Klik hier knip om te bestellen

Let op: deze email bevat een link die direct toegang tot uw persoonlijke gegevens geeft. Stuur deze link daarom niet door naar anderen.

Heeft u een vraag dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.

Met vriendelijke groet,
Servicedesk Webshop
0180-330770

[Voor 78% gewijzigd door psychoclown op 03-05-2012 10:16]

Leven en laten leven!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-05 23:05

roboreaper

Collecting your robots

oh nee... daar beginnen de aanbiedingen weer van de CE en preorders...

stop hier ff mee voor dat een Mod weer alles op moet schonen...

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-05 09:34
En daar zijn ze al.....en dit keer geen FAKE!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• tim.scheffer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-05 00:41

tim.scheffer

Diablofreak

Zo te zien aan de URL van het plaatje nog niet in Nederland?

• Axewi
Goed nieuws.
in neem aan dat het dan nu zeker is dat alle bestellingen op tijd verstuurt kunnen worden.

• NastyNick
Stranglem schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:25:
Voor de mensen die een CE willen.
Ik krijg net een mail van intertoys dat ze hem verkopen

[...]
Was al eerder gepost door mij ;)

Anoniem: 246060

Wat ik niet snap is die mensen die om 12 uur 's nachts voor een winkel gaan liggen in Rotterdam, Amerikaanse hype( voor winkels liggen ) waar NL graag aan meedoen?( hoezo ver Amerikaansing van de samenleving ? )

Er is totaal geen voordeel om het spel om 12 uur 's nachts al te hebben.Je krijgt er niet meer ingame spullen voor of niks.
Mensen die het spel zelfs via bv de annual pass deal van Blizzard hebben verkregen( zoals ik ) hebben zelf een voordeel van het pre-installeren en 12 uur 'snachts meteen kunnen inlogggen, waar je niet 1 stap voor de deur hoeft uit te doen.

Kuddegedrag?
Misschien klein beetje troll berichtje maar ik moest mijn irritatie even van me af schrijven.

• Pedr0
Anoniem: 246060 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:34:
Wat ik niet snap is die mensen die om 12 uur 's nachts voor een winkel gaan liggen in Rotterdam, Amerikaanse hype( voor winkels liggen ) waar NL graag aan meedoen?( hoezo ver Amerikaansing van de samenleving ? )

Er is totaal geen voordeel om het spel om 12 uur 's nachts al te hebben.Je krijgt er niet meer ingame spullen voor of niks.
Mensen die het spel zelfs via bv de annual pass deal van Blizzard hebben verkregen( zoals ik ) hebben zelf een voordeel van het pre-installeren en 12 uur 'snachts meteen kunnen inlogggen, waar je niet 1 stap voor de deur hoeft uit te doen.

Kuddegedrag?
Misschien klein beetje troll berichtje maar ik moest mijn irritatie even van me af schrijven.
Misschien mensen die om 00:01u hun CE mee kunnen nemen bij de MM? Mensen die het leuk vinden gezellig in de rij te staan etc..

En mensen hebben graag een hardcopy inplaats van een digitalcopy van de game. Kan toch?

Waar maak je je druk om? :?

het gaat mij om het 12 uur 'snachts een spel kopen, kan dat niet wachten tot de postbode de volgende dag is langsgekomen of je hem gewoon rond christelijke tijden ( nee ben niet gelovig ) haalt?

• Axewi

Kuddegedrag?
Hoezo?
Het is een deel van de beleving, we zijn al zoveel jaar aan het wachten op d3.
Al heel lang worden we elke keer lekker gemaakt met een klein beetje meer nieuws.
En als je dan voor zo'n winkel ligt met een boel andere d3 liefhebbers lijkt het me best gezellig.

zelfde geld voor een midnight release, waarom zou je daar heengaan? je kan de game gewoon online kopen en direct spelen.

Ik zelf zou ook niet voor een winkel gaan liggen, maar snap wel dat er mensen zijn die het wel doen.

• Supreme
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:10
Misschien moet je eens wat minder naar andere mensen kijken. Leeft een stuk prettiger!

• Pedr0
Anoniem: 246060 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:38:
het gaat mij om het 12 uur 'snachts een spel kopen, kan dat niet wachten tot de postbode de volgende dag is langsgekomen of je hem gewoon rond christelijke tijden ( nee ben niet gelovig ) haalt?
Nee, dat kan niet wachten als je de hele nacht door gaat spelen! :D

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Kuddegedrag?
Ik ben nog nooit op een nightly launch geweest en ga ook zeker niet voor de deur liggen, maar ik ben in het geval van diablo wel van plan eens te gaan kijken. Zeker de blizzard launches in de mediamarkt rotterdam schijnen erg leuk te zijn. Gratis goodies, contests, cosplay etc... :*)

Daarnaast vertrouw ik meestal niet zo op de gemiddelde webshop, maar wil ik in het geval van diablo 3 wel een CE proberen te scoren op een nightly launch of desnoods gewoon de normale boxed versie. De game is al gepreload op mijn machine dus het is alleen een kwestie van een key intypen en installen als ik terugkom van de nightly launch. ;)

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-05 19:34
anu schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:03:
[...]

Heb je daar eigenlijk al wat van gehoord? En hoe staat hij in je bestelstatus? Ik heb hem besteld op 26-10, staat al bij "oudere bestellingen" :P
Hehe same here, hij staat bij mij alsvolgt:
Diablo III - Collector's Edition
€ 89,99
Wordt verwerkt
Op verschijningsdatum

Dus verwacht wel dat het goed komt, ze hebben hem er begin Januari ook vanaf gehaald... dus de voorraad zal wel redelijk zijn bijgehouden

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:07
Anoniem: 246060 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:38:
Tja de een staat om 12 uur bij de winkel, de andere staat 2 dagen in de rij voor een nieuwe film en weer iemand anders rijd vanuit Maastricht naar Amsterdam om de huldiging van Ajax live te kunnen zien. Voor alle 3 zijn er (betere?) alternatieven, maar de beleving is dan toch een stuk anders.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-10-2019

Kuddegedrag?
Er zullen vast ook een hoop dingen zijn die jij doet die mensen niet snappen. Misschien het trots zijn op het feit dat je niet de deur uit hoeft?:P Sowieso snap ik niet waarom jij je ergert aan iemand anders waar je ook verder gaan last van hebt, maar ok.

Ik begrijp best waarom mensen naar een nachtrelease gaan. Als is het alleen maar om met je vrienden wat leuks te doen waar iedereen plezier aan heeft. Daarnaast krijgen de mensen die naar zo'n nachtreleasegaan leuke goodies en ben je verzekerd van de CE (mocht je daarvoor gaan).

Over 10 jaar kan je zeggen: I was there!

En natuurlijk heb je wel voordeel. Het grootste voordeel is dat je als je thuis bent, gelijk kan gaan spelen en niet hoeft te wachten tot de volgende ochtend om het spel te spelen. Niet iedereen is gewillig om bij de Blizzard store de adviesprijs te betalen terwijl dat ook goedkoper kan in een retailer.

Als het lijkt dat ik ga en het daarom verdedig, dan is dat zo :)

Leven en laten leven!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05 22:25

3xNix

golfr in hart en nieren

Ik vind dat ook zo lastig, wat te doen... what to do...

MM Rdam en tussen de "andere mongolen" me phys copy halen... of toch maar gelijk spelen om 0.01...
Want eer dat ik weer thuis ben...

gun het je ook, maar ik kan het niet snappen, argument van de goodies die MM uitdeelt is enige waarvan ik zeg ja ok, klein beetje een punt gemaakt.

Argument van samen met vrienden ook wel.Maar blijf het een veramerikaansing van de samenleving vinden en ik doe er niet aan mee ;)

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 14:03
Dat is inderdaad ook *niet* het voordeel :P Zoals hierboven al een paar keer gemeld, het is puur beleving. Een dagje uit, om het maar even zo te noemen. Een evenement als deze brengt altijd like-minded mensen samen en Blizzard/MediaMarkt zorgen er altijd voor dat er leuke "extra'tjes" aanwezig zijn.

Als de games exact gelijk geprijsd waren dan was ik, mocht ik in de buurt wonen van een night-launch locatie, toch lekker naar de winkel geweest. Lekker sociaal doen enzo O+

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 ELITE | Ballistix Elite 4x8GB @3600Mhz CL16 | Samsung 950 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | AMD Radeon 6800 XT Midnight Black | LG UltraGear 34GN850 | Pixel 3A

Pagina: 1 ... 32 33 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee