Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Per week? Per dag zelfs. Zijn meerdere teams die 'world first' willen behalen en 1 of meerdere weken hier voor hebben vrij genomen. Ik denk zelf ook dat na 1 week inferno wordt aangetikt. Aangezien dit ongeveer gelijk staat aan een level 60 character. Inferno zal een stuk langer duren, geen idee hoelang. Hoop zelf dat het toch minimaal een maand duurt voordat iemand dat verslaat.sbmuc schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:24:
[...]
Ik geloof inderdaad wel dat na 1 week de eerste spelers eind hell / act 1 inferno zullen zitten. Vergeet niet, dit zijn de mensen die 15-20 uur per week spelen
MHW: Jay
Zit te denken welke class ik zal nemen...misschien toch wel Hunter aangezien ik dat ook speel in WoW. Shaman boeit mij niet zo en Mages zullen wel weer een glasscannon worden. Ik heb geen zin om te tanken dus ik laat Warrior maar achterwege en ja...Monk, dat zijn toch de Panda'sAnoniem: 36835 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:10:
[...]
Amen, dit tabelletje is vanaf nu het antwoord op alle Diablo heidenaren die vanuit WoW eens komen kijken
[ Voor 28% gewijzigd door vhal op 02-05-2012 12:30 ]
En zijn geen shamans, mages, of warriors in Diablo.deadsy33 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:29:
Zit te denken welke class ik zal nemen...misschien toch wel Hunter aangezien ik dat ook speel in WoW. Shaman boeit mij niet zo en Mages zullen wel weer een glasscannon worden. Ik heb geen zin om te tanken dus ik laat Warrior maar achterwege en ja...Monk, dat zijn toch de Panda's
Volgens mij stelde Blizzard dat je met zo'n 20 uur spelen aan het einde van "Normal" zit, niet "Hell". Dan zullen er vast enkele spelers zijn die in de eerste week 60 uur aan D3 verbranden maar ik denk dat zelfs die in de eerste week niet door "Hell" zijn.sbmuc schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:24:
Ik geloof inderdaad wel dat na 1 week de eerste spelers eind hell / act 1 inferno zullen zitten. Vergeet niet, dit zijn de mensen die 15-20 uur per week spelen
Anoniem: 246060
World of Starcraft?
World of Diablo?
Wedden dat binnen een paar jaar een van bovenstaande een feit is.
Nee. Ze zijn met een nieuwe MMO bezig ("Titan") maar dat wordt een nieuwe franchise.Anoniem: 246060 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:32:
Hoe lang zal het duren?
World of Starcraft?
World of Diablo?
Wedden dat binnen een paar jaar een van bovenstaande een feit is.
https://niels.nu
Ik denk dat ze sowieso gaan wachten om deze te releasen, ze snijden in hun eigen profits namelijkHydra schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:34:
[...]
Nee. Ze zijn met een nieuwe MMO bezig ("Titan") maar dat wordt een nieuwe franchise.
Het begint nu ondertussen wel te kriebelen trouwens, en blij dat ik uit voorzorg vrij heb genomen voor die week en m'n vrouw het huis uit heb gestuurd
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Idd! En er komen nog 2 exps van WoW en iig 2 van Diablo 3...Hydra schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:34:
[...]
Nee. Ze zijn met een nieuwe MMO bezig ("Titan") maar dat wordt een nieuwe franchise.
Doe maar niet.roboreaper schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:56:
hier kan ik ook ziek veel over schrijven...
Duurt sowieso nog jaren voordat die nieuwe MMO af is, ik weet zeker dat ze zelf een "WoW killer" willen maken. Gezien het gebrek aan inspiratie in Mists of Panderia denk ik dat Blizzard zelf ook wel een beetje klaar is met WoW. Tegen die tijd zijn mensen echt toe aan een nieuwe MMO (heb zelf WoW jaren gespeeld maar ben nu klaar met zowel WoW als alle klonen ervan) en is Diablo 3 ook al redelijk uitgemolken.Dakreal schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:36:
Ik denk dat ze sowieso gaan wachten om deze te releasen, ze snijden in hun eigen profits namelijk
Ik ga zeker 'veel' spelen maar ik ga niet dag in dag uit door het spel aan knallen. Heb geen enkele haast.Het begint nu ondertussen wel te kriebelen trouwens, en blij dat ik uit voorzorg vrij heb genomen voor die week en m'n vrouw het huis uit heb gestuurd
[ Voor 72% gewijzigd door Hydra op 02-05-2012 12:41 ]
En nog 1 voor Starcraft (na die van de Swarm).sbmuc schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:37:
[...]
Idd! En er komen nog 2 exps van WoW en iig 2 van Diablo 3...
Echt veel zin in Diablo 3! Zeker na het spelen van die Open Beta. Enige probleem is dat ik eigenlijk nog steeds niet weet elke class ik nu mee moet beginnen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Spant bij mij een beetje tussen de Wizard en de Monk. Beiden erg leuke gameplay. WD sprak me minder aan in het begin omdat ik dat gooien met spinnetjes gewoon weinig bijzonder vond.OkkE schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:41:
En nog 1 voor Starcraft (na die van de Swarm).
Echt veel zin in Diablo 3! Zeker na het spelen van die Open Beta. Enige probleem is dat ik eigenlijk nog steeds niet weet elke class ik nu mee moet beginnen.Elke keer als ik zo'n spotlight video zie begin ik opnieuw te twijfelen... "stomme" Blizzard.
Om even te relativeren.Hydra schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:38:
Ik ga zeker 'veel' spelen maar ik ga niet dag in dag uit door het spel aan knallen. Heb geen enkele haast.
Er is een verschil met door het spel heen knallen en veel tijd steken in het genieten van de content.
Ik wil er niet doorheenknallen, ik wil van het spel genieten. En daar neem ik de tijd voor
Krijg trouwens ook het gevoel dat ik 1 van de weinige ben hier die een Barbarian gaat maken, haha!
[ Voor 10% gewijzigd door Dakreal op 02-05-2012 12:45 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
En zwaarden! En magie!!!1oneonelevelen!
Laat ze eens met wat origineels komen! ZOMG!!!!111oneonethirteen
Je hebt nooit D2 gespeeld, da's wel duidelijk.Anoniem: 246060 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:42:
Ik denk dat er veel overeenkomsten zijn tussen Diablo III en WoW. Kijk bv naar de AH en de items ( rare , epic ) dat is allemaal ook in Diablo III , enige waar ik heel blij om ben is dat er geen guilds zijn en raids etc, alles solo te doen is.
Jezus wat een gezeik zeg. Complete onzin dat het zo lang duurde. Helemaal als je als 'nakomer' bij een guild kwam heb je in no time de items die de rest ook al heeft. En je kunt gewoon een guild uitzoeken dat raid op momenten dat jij ook kan.Had graag bv in WoW eens de Molten Core of zo gedaan of Blackwing Lair, echter had ik geen zin om maanden met een guild op te trekken mijn DKP te verdienen ( dragon kill points ) om een itempje te mogen looten.En ik wil het al helemaal niet hebben over het 's nachts moeten opstaan om een RAID te spelen.
Ik heb 't zelfde. Ik had eigenlijk besloten met de Monk te beginnen, tot ik nu weer de video van de Wizard zag.Hydra schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:42:
[...]
Spant bij mij een beetje tussen de Wizard en de Monk. Beiden erg leuke gameplay. WD sprak me minder aan in het begin omdat ik dat gooien met spinnetjes gewoon weinig bijzonder vond.
Barbarian spreekt me vooral aan om met een massive 2H Axe / Sword te lopen (dat vind ik bij de overige niet passen).
Witch Doctor sprak me niet echt aan, maar ik zag in de video toch wel wat spells die me erg leuk leken.
Enige die me echt niet aanspreekt, maar ook de enige die ik helemaal niet geprobeerd heb, is de Demon Hunter.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
15 mei start ik in elk geval lekker een wizard. Gezien de beperkte tijd die ik heb zal dat ook m'n primaire char worden: ik denk niet eens dat ik de ik de komende maanden een ander zal aanmaken.
Nee. Waar mensen hier over vallen is je brakke vergelijkingen. Vrijwel alle zaken die je noemt zaten al in D2, een game van 10 jaar terug. Dat is wel ongeveer waar de vergelijking tussen WoW en D3 ophoudt. De gameplay is COMPLEET anders.sbmuc schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:01:
Er zitten hier gewoon veel WoW haters, en dat is prima. Waarom is WoW uiteindelijk door veel mensen gehaat,
Ik heb ook nooit gezegd dat de gameplay hetzelfde is....Hydra schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:51:
[...]
Nee. Waar mensen hier over vallen is je brakke vergelijkingen. Vrijwel alle zaken die je noemt zaten al in D2, een game van 10 jaar terug. Dat is wel ongeveer waar de vergelijking tussen WoW en D3 ophoudt. De gameplay is COMPLEET anders.
Die twee games vergelijken is net alsof je WoW met Battlefield 3 gaat vergelijken omdat je er ook in kunt levelen door experience en het in groepen speelt.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
En laat dat nu net het allerallerbelangrijkste van een spel zijn. Je kunt overal wel overeenkomsten vinden als je hard genoeg zoekt. Diablo en FIFA hebben overeenkomsten. Waar het om gaat is de gameplay en daarin is geen enkele overeenkomst meer tussen WoW en Diablo dan tussen WoW en Doom 3.sbmuc schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:52:
Ik heb ook nooit gezegd dat de gameplay hetzelfde is....
Idd. En graag een autoban voor iedereen die D3 met MMO's vergelijktJoarie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:54:
Kunnen we de WoW discussie afsluiten?
[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 02-05-2012 12:56 ]
Barbarian wordt ook mijn eerste klasse, het melee/warrior stereotype ligt mij het beste. Van wat ik gezien heb in de beta zijn de andere klasses ook wel leuk, maar barb wordt mijn eerste level 60Dakreal schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:44:
[...]
Krijg trouwens ook het gevoel dat ik 1 van de weinige ben hier die een Barbarian gaat maken, haha!
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Zelfs niet met Guild Wars?Hydra schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:55:
[...]
Idd. En graag een autoban voor iedereen die D3 met MMO's vergelijkt
* boe2 rent
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Nee hoor <- Barbarian!:DDakreal schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:44:
[...]
Om even te relativeren.
Er is een verschil met door het spel heen knallen en veel tijd steken in het genieten van de content.
Ik wil er niet doorheenknallen, ik wil van het spel genieten. En daar neem ik de tijd voor
ut=life
Het wordt niet mijn eerste class, maar ook zeker niet de laatste.Dakreal schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:44:
Hehe.
Ik zeg niet dat je het niet met andere games mag vergelijken hoor, maar de mensen die het met WoW vergelijken hebben volgens mij nooit D2 gespeeld. GW heb ik nooit gespeeld maar ik begreep dat er een hoop Diablo invloeden (en developers) in dat project zaten.
Likewise, en gelukkig zijn in mijn mening de barbarian sets echt awesome. Vooral die laatste tier is echt gewoon hoe een armorset eruit moet zien!Kapoen schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:58:
[...]
Barbarian wordt ook mijn eerste klasse, het melee/warrior stereotype ligt mij het beste. Van wat ik gezien heb in de beta zijn de andere klasses ook wel leuk, maar barb wordt mijn eerste level 60

TransformersDakreal schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:05:
[...]
Likewise, en gelukkig zijn in mijn mening de barbarian sets echt awesome. Vooral die laatste tier is echt gewoon hoe een armorset eruit moet zien!
[afbeelding]

Ik vind de endgame armors er maar slecht uitzien... Ik hoop dat we er niet allemaal zo uit gaan zien
[ Voor 11% gewijzigd door sbmuc op 02-05-2012 13:07 ]
Hou nou eens op Troll.sbmuc schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:07:
[...]
Transformers
Ik vind de endgame armors er maar slecht uitzien... Ik hoop dat we er niet allemaal zo uit gaan zien
DH vind ik het coolste met de dubbele kruisboog.Maar de WD met zijn gifpijl vond ik ook gaaf, spinnetjes gooien vond ik ook minder.
DH word het voor mij, dit omdat ik deze gewoon cool vind en altijd range classes mij het beste lagen.
Hoewel wel mijn voorkeur qua gevoel altijd naar de melee classes zoals barbarian uitgaat.
Nog even dit, ik heb niet goed gesnapt in de open beta of het mogelijk is om met een sneltoets te wisselen tussen abilities of dat je dit echt in het skills menu moet koppelen.
Dus bv bij de WD, snel wisselen tussen spinnetjes gooien en de gifpijl.
Gameplay zou dan zijn, spinnetjes releasen snel switchen en afmaken met gifpijlen.Kan dit?
Heb nog nooit diablo gespeeld en ga dus ook het spel op't gemakje verkennen!
Kijk er wel naar uit... Maar na enkele dagen de beta gespeeld te hebben was ik het eigenlijk kotsbeu
Hopelijk zal dit wel beter meevallen omdat er dan veel meer content is te zien!
Hoera
het wisselen van skils zit in de game, maar het is niet de bedoeling van de devs om de spinnetjes ( LMB) te gooien en dan snel naar poisen dart ( ook LMB) te schakelen.Anoniem: 246060 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:09:
Ik heb de open beta gespeeld en had tijd voor WD en de DH.
DH vind ik het coolste met de dubbele kruisboog.Maar de WD met zijn gifpijl vond ik ook gaaf, spinnetjes gooien vond ik ook minder.
DH word het voor mij, dit omdat ik deze gewoon cool vind en altijd range classes mij het beste lagen.
Hoewel wel mijn voorkeur qua gevoel altijd naar de melee classes zoals barbarian uitgaat.
Nog even dit, ik heb niet goed gesnapt in de open beta of het mogelijk is om met een sneltoets te wisselen tussen abilities of dat je dit echt in het skills menu moet koppelen.
Dus bv bij de WD, snel wisselen tussen spinnetjes gooien en de gifpijl.
Gameplay zou dan zijn, spinnetjes releasen snel switchen en afmaken met gifpijlen.Kan dit?
kan je ook lezen in hoe nephalems valor werkt. als je een buff hebt en je switched van skill verlies je de buff.
zelf denk ik dat skills alleen in normal ge switched kunnen worden.
hadden ze niet al ergens gezegd dat het later ook kan maar dat de cooldown langer wordt ?roboreaper schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:12:
[...]
zelf denk ik dat skills alleen in normal ge switched kunnen worden.
want wie zit te wachten om constant spinnetjes te gooien?Spinnetjes gooien als een soort van off tank ( srry voor het wow taalgebruik ) en dan op afstand helpen met poison darts.
Beetje gek/jammer dat dit dus niet de bedoeling is.
Je kunt via de Elective Mode alsnog skills op andere toetsen zetten (ten koste van een andere skill uiteraard). Bijv. poison dart op LMB en de spiders op 1 of 2.Anoniem: 246060 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:14:
Voor de gameplay zou dit wel goed zijn dat je snel kan switchen tussen primary skills ( LMB )
want wie zit te wachten om constant spinnetjes te gooien?Spinnetjes gooien als een soort van off tank ( srry voor het wow taalgebruik ) en dan op afstand helpen met poison darts.
Beetje gek/jammer dat dit dus niet de bedoeling is.
[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 02-05-2012 13:17 ]
Anoniem: 36835
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 02-05-2012 13:18 ]
Volgens mij hebben we dit al echt 50x gezegd ook en staat het zelfs in de topic start.Angeloonie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:15:
[...]
Je kunt via de Elective Mode alsnog skills op andere toetsen zetten (ten koste van een andere skill uiteraard). Bijv. poison dart op LMB en de spiders op 1 of 2.
Anoniem: 182205
Dus: team van vier organiseren. Speedrunnen naar level 10 en aansluitend starten met een HC char en heeeeel rustig spelen, alles verkennen (desnoods twee keer), niets skippen wat ná de SK komt, etc...
Tevens wil ik aandacht besteden aan één blacksmither. Vier personen doneren geld aan één teamlid zodat deze zijn Blacksmither in een rapper tempo leveled en gele items sneller obtainable zijn.
Who's with me?
Is het al zeker dat je vanaf lvl10 HC kan? Ik dacht namelijk dat dat alleen voor de beta was en je in de release eerst normal moest completen?Anoniem: 182205 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:23:
Wie is er, naast mij, nog meer van plan HC te gaan vanaf de start?
Dus: team van vier organiseren. Speedrunnen naar level 10 en aansluitend starten met een HC char en heeeeel rustig spelen, alles verkennen (desnoods twee keer), niets skippen wat ná de SK komt, etc...
Tevens wil ik aandacht besteden aan één blacksmither. Vier personen doneren geld aan één teamlid zodat deze zijn Blacksmither in een rapper tempo leveled en gele items sneller obtainable zijn.
Who's with me?
ik ga zoiezo meteen hardcore na softcore lvl 10.Anoniem: 182205 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:23:
Who's with me?
heb al een team van vrienden samengesteld hiervoor.
je plannetje om gold te verzamelen op 1 persoon zodat die snel zijn blacksmith omhoog gooit is niet nodig omdat de items van de blacksmit als je hem solo leveled ongeveer gelijk aan je level zijn. als 1tje gaat rushen met blacksmith heb je een waslijst aan items die je toch nog niet kan equippen vanwege lvl cap.
Op vaste tijdstippen / schema?
Ik heb alleszins wel interesse
Anoniem: 182205 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:23:
Who's with me?
Angel heeft last van alsheimerlaut;)Dakreal schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:18:
[...]
Volgens mij hebben we dit al echt 50x gezegd ook en staat het zelfs in de topic start.
Ik moet zeggen dat ik in het begin de Demon Hunter het minst vond spelen, maar later heb ik nog een keer een hele speelsessie van de beta gedaan, en toen wel de demon hunter volledig gespeeld, en toen vond ik hem heel vet! Als ik nu kijk naar de volgorde die ik zou hebben voor wat betreft het lvl-en van chars dan is het;
1. Barb
2. Witch Doctor
3. Demon Hunter
4. Monk
5. Wizard (Eerste 4 vind ik dicht bij elkaar zitten, maar ik vond de wizard echt het minste van wat ik gespeeld heb....) Wat is jullie 'minst' interessante class?
ut=life
lvl 10? Je moet door normal heen voordat je HC kan doen. Na lvl 10 al HC was echt alleen beta.Anoniem: 182205 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:23:
Verder vind ik het wel knap van jullie hoor
[ Voor 15% gewijzigd door sbmuc op 02-05-2012 13:30 ]
Barb -> 10 -> DH.
Moet nog ff naar die Diablo 3 clan kijken. Join em alleen voor hardcore dan.
En nee lvl 10 was een PERMANENT change.
[ Voor 11% gewijzigd door The Chosen One op 02-05-2012 13:31 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Zelfbescherming, klinkt verstandig... Doe ik inderdaad ookHydra schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:38:
[...]
Ik ga zeker 'veel' spelen maar ik ga niet dag in dag uit door het spel aan knallen. Heb geen enkele haast.
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Dakreal schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:18:
[...]
Volgens mij hebben we dit al echt 50x gezegd ook en staat het zelfs in de topic start.
Probleem is dat niemand de TS leest, maar gewoon meteen blaat in het topic
nee dat is permanent.sbmuc schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:30:
[...]
lvl 10? Je moet door normal heen voordat je HC kan doen. Na lvl 10 al HC was echt alleen beta.
Verder vind ik het wel knap van jullie hoor, ik moet er niet aan denken gelijk HC te doen. Kom je in Nightmare zie je een nieuwe type attack / trap whatever BAM dood.
ze hebben gezegd dat ze dit systeem niet zullen veranderen in retail.
Zal wel eerst door normal heen moeten lopen voordat je HC kan maken.
(mits het weer een optie is in een config file op je pc, dan kan het eerder)
Eerst Softcore spelen heeft alleen maar voordelen, je hoeft niet gelijk strategish te spelen zodat je volop kan genieten van elke nieuwe situatie... en daarna hc... zijn nog genoeg verassingen over voor NM - Hell en inferno.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4138438783?page=2#26
Mensen die een afwijkende mening hebben "Troll" noemen.... Daar kan ik nou slecht tegen.
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Anoniem: 182205
Dit is nu permanent en is bevestigd door Bashiok.
Je kunt direct van start met HC als je een karakter naar level 10 brengt!
prima dat je je mening geeft maar onderbouw dat dat aub.. anders gaan mensen je zien als een troll ja... om reacties uit te lokkenJackson Claxon schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:35:
[...]
Mensen die een afwijkende mening hebben "Troll" noemen.... Daar kan ik nou slecht tegen.
Was idd erg jammer van hem, thx.. Ipv een argument geven oid mijgelijk Troll noemen.Jackson Claxon schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:35:
[...]
Verder erg vet dat je al vanaf lvl 10 HC kan! Oudere blue posts hadden het echt over eerst door normal heen.
Er zijn genoeg mensen die gelijk met HC willen beginnen, en dan vind ik lvl 10 erg netjes! Dat ben je binnen 1-2 uur max. Zal ook wel extra spanning geven om voor het eerst een boss tegen te komen in HC mode, ipv eerst heen normal door in SC.
Ik zeg hulde voor de bazen die gelijk HC gaan spelen!
Hij vindt de armor niet mooi omdat het teveel naar zijn zin op de Transformers lijkt. Ik deel deze mening niet geheel maar ik begrijp prima wat hij bedoeltroboreaper schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:39:
[...]
prima dat je je mening geeft maar onderbouw dat dat aub.. anders gaan mensen je zien als een troll ja... om reacties uit te lokken
? waar staat dat dan, ik heb het nergens gelezen...Anoniem: 182205 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:36:
[...]
Dit is nu permanent en is bevestigd door Bashiok.
Je kunt direct van start met HC als je een karakter naar level 10 brengt!
Nog even wat history: Bij de eerste ladder ging men ervan uit dat het 2 weken zou duren voordat men weer 99 was, het bleek uiteindelijk 2 dagen oid te zijn. Bij de eerste ladder reset waarbij ubertrist bestond dacht men ook dat het weken zou duren voordat de eerste torches er waren, ook die waren er binnen 2 dagen.... kortom, de community is zo groot en zo goed (de top players that is).
Nu ben ik wel benieuwd:
Poll: Wanneer heeft de eerste speler Hell uitgespeeld?
• Binnen een dag
• 2-3 dagen
• 4-7 dagen
• Binnen 2 weken
• Binnen een maand
• Langer dan een maand
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Wanneer heeft de eerste speler Inferno uitgespeeld?
• Binnen 3 dagen
• 3 - 7 dagen
• Binnen 2 weken
• Binnen een maand
• Binnen 3 maanden
• Langer dan drie maanden
Ook een poll maken? Klik hier
Ik denk trouwens 2-3 dagen en binnen 2 weken.
[ Voor 46% gewijzigd door M_V op 02-05-2012 13:51 ]
Anoniem: 130680
Ik vind Wizard ook minst interessante class. Er zijn zovele games met Wizards, en dan is het net leuk om nu is iets anders te kunnen kiezen. Het visuele aspect bij Wizard is ook niet echt speciaal te noemen. Die lichtgevende bollen en andere attacks heb je al in zoveel games en films gezien.-Mach!- schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:28:
[...]
Angel heeft last van alsheimerlaut;)
Ik moet zeggen dat ik in het begin de Demon Hunter het minst vond spelen, maar later heb ik nog een keer een hele speelsessie van de beta gedaan, en toen wel de demon hunter volledig gespeeld, en toen vond ik hem heel vet! Als ik nu kijk naar de volgorde die ik zou hebben voor wat betreft het lvl-en van chars dan is het;
1. Barb
2. Witch Doctor
3. Demon Hunter
4. Monk
5. Wizard (Eerste 4 vind ik dicht bij elkaar zitten, maar ik vond de wizard echt het minste van wat ik gespeeld heb....) Wat is jullie 'minst' interessante class?
In volgorde van hoe ik ze ga levelen:
1. Witch Doctor (-> iets meer range)
2. Monk (-> dan iets met meer close combat)
3. Demon Hunter (-> dan terug iets met meer range)
Barbarian en Wizard interesseren me dus niet.
Als het een afwijkende mening is, is het prima. Maar deze persoon zit nu al in meerdere posts reacties uit te lokkenJackson Claxon schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:35:
[...]
Nee, heb in dit GoT topic al relatief veel mensen gezien die voor Wizard kiezenYintha schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:53:
Damn volgens mij ben ik de enige die de Wizard vet vind ^^.
Maar is niet echt mijn stijl dus.
Anoniem: 399205
nenee sgeen waarYintha schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:53:
ik zat te twijfelen om DH, monk of wizard te beginnen spelen als eerste char
maar hou ook wat rekening met mn team van vrienden
en we hebben een barbarian, monk, DH, wizard
en ik ben de wizard geworden zonder een greintje spijt
de archon ziet er vrij vet uit net zoals de runed meteors enzo
misschien niet direct het meest vernieuwende maar dat maakt mij niets uit
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 399205 op 02-05-2012 13:58 ]
Nee hoor hier ook!Yintha schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:53:
Speel normaal gesproken het liefst melee maar door de beta ga ik nu met Wizard beginnen.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Heb gelachen tijdens het maken... maar inderdaad een tang op een varken slaan is precies waarop ik doelde... daarnaast is het een vrij nutteloze discussie.Joarie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:54:
Kunnen we de WoW discussie afsluiten? Het slaat een beetje als een tang op een varken (dankje voor de tabel Pizza_Calzone).
Die twee games vergelijken is net alsof je WoW met Battlefield 3 gaat vergelijken omdat je er ook in kunt levelen door experience en het in groepen speelt.
Ik moet zeggen dat ik helemaal ben teruggekomen van mijn keuze voor wizard na de open beta. Ik loop al jaren te roepen... als diablo 3 uitkomt moet iedereen een wizard maken zodat je bossruns kunt doen etc. (faster cast speed/teleport/blizzard ftw!) Nu dat toch niet nuttig is en het nuttiger is om de unique mobs te slopen alvorens naar de boss te gaan ben ik eens goed gaan kijken naar de verschillende classes.Kapoen schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:58:
[...]
Barbarian wordt ook mijn eerste klasse, het melee/warrior stereotype ligt mij het beste. Van wat ik gezien heb in de beta zijn de andere klasses ook wel leuk, maar barb wordt mijn eerste level 60
Hoewel ik in Diablo 2 de Barbarian niet echt boeiend vond heb ik deze ook als laatste geprobeert in de open beta. Maar OMG wat speelt deze lekker en wat voelt de barb bruut aan. Ditzelfde vond ik gelden voor de monk. Alleen bevalt de extra speed van de monk mij wel. De wizard, witch doctor en demon hunter vond ik in verhouding minder sterk/bruut overkomen en doordat ze de 30% armor buff missen waren ze erg snel kapot.
Monk
Wat we eigenlijk van je verwachten is dat je de term helemaal achterwege laat en al helemaal niet reageert op deze manier. Als je niet inhoudelijk kunt of wilt reageren, reageer dan gewoon niet. En als iets daadwerkelijk een troll is, dan maak je een TR maar plaats je er óók geen reactie over.Dakreal schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:55:
[...]
Als het een afwijkende mening is, is het prima. Maar deze persoon zit nu al in meerdere posts reacties uit te lokken. Denk je dat ik normaal na 1 zo een opmerking de term 'troll' ga dumpen?
Dit soort reacties zijn alleen maar sfeer verpestend en voegen niets toe. Laat ze dus achterwege.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Mijn lijstje van classes ziet er als volgend uit:
1. Barbarian
2. Wizard/Demon Hunter
En de rest heb ik absoluut geen intresse in
[ Voor 87% gewijzigd door Cloud op 02-05-2012 14:17 ]
Ik ga er van uit dat mensen die op basis van de filmpjes de keuze maken niet de bèta hebben gespeeld?
Ik zat al heel lang te twijfelen tussen de Demon Hunter en Wizard. Waar ik op een gegeven moment 90% voor Wizard ging, ben ik nu 100% voor Demon Hunter.
In de bèta was het namelijk best "lastig" met de DH, je voelt je een beetje achtergesteld totdat je ongeveer level 10 haalt, dan komt deze class pas een beetje los. Met de Wizard vloog ik door mobs heen zonder problemen, dat was heel leuk, maar ik mis de uitdaging ook een beetje, je bent al redelijk snel flink sterk zonder moeite.
Als je een lvl 13 DH naast een lvl 13 Wz zet, dan krijg je een beetje een gevoel dat je niet even snel kan killen. Maar goed: ik weet 100% zeker dat dit na lvl 30 oid niet meer zo is. Dus ik kies nu gewoon voor de uitdaging en ga voor de Demon Hunter.
Plus het feit dat de Celestial Wings op geen enkele class zo cool gaan staan als op de Demon Hunter natuurlijk
Overigens ga ik bijna gelijktertijd alsnog een Wizard starten, zodat ik 2 characters heb waarmee ik kan spelen binnen de guild. Zou irritant zijn als ik alleen hoge lvl parties mee kan draaien
[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 02-05-2012 14:37 ]
Dat lijkt me ook wel ja!Angeloonie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:24:
Plus het feit dat de Celestial Wings op geen enkele class zo cool gaan staan als op de Demon Hunter natuurlijk![]()
Demonhunter en Wizard zitten bij mij ook dichtbij elkaar. Ze lijken me beide een erg goeie ranged class. In D2 had ik ook de amazone en de sorceress op 99 om duels mee te doen.
Eerst mijn barbje though!
En dan maar eens rustig vervolgens te starten met een wizard.
Zag ik het nou goed dat Monk toch soort van party-aura's heeft? Weliswaar niet permanent actief, maar toch aanwezig?
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Agree!Waterdr0p schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:35:
Na altijd maar gezegd te hebben om asap HC te gaan, moet ik mijzelf toch ev en het eea afvragen. D2 heb ik jaren SC gespeeld en pas nadat de uitdaging er een beetje af was ben ik HC gegaan. Feit was dat nadat ik aan HC begon, SC echt zo doelloos aanvoelde dat ik het niet meer leuk vond. Ben bang dat dit bij D3 ook zo is. Conclusie, ik denk toch dat ik wacht met HC tot op zi jn minst een playthrough op normal en ms wel langer. Puur om de levensduur () van het spel te verlengen. Meer mensen met dit dillema?
Volgens mij is dit niet nodig. Je kan elke willekeurige naam aanmaken, ongeacht of iemand anders deze heeft. Ben niet 100% zeker overigens maar iemand kan dit vast bevestigen of ontkennen?Joarie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:35:
Ik vermoed dat mijn tactiek wordt om meteen 5 verschillende chars aan te maken zodat ik tenminste mijn unieke namen vastgelegd heb
Heeft geen zinJoarie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:35:
Ik vermoed dat mijn tactiek wordt om meteen 5 verschillende chars aan te maken zodat ik tenminste mijn unieke namen vastgelegd heb
Yup, de Mantra'sZag ik het nou goed dat Monk toch soort van party-aura's heeft? Weliswaar niet permanent actief, maar toch aanwezig?
[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 02-05-2012 14:39 ]
Ik meende gelezen te hebben dat nicknames niet uniek hoefden te zijn?Joarie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:35:
[ Voor 3% gewijzigd door Kapoen op 02-05-2012 14:38 ]
Dit is inderdaad bevestigd door een bluepost, dankzij de battletags kun je gewoon de naam aanmaken die je wil.Jackson Claxon schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:38:
[...]
Volgens mij is dit niet nodig. Je kan elke willekeurige naam aanmaken, ongeacht of iemand anders deze heeft. Ben niet 100% zeker overigens maar iemand kan dit vast bevestigen of ontkennen?
Knap... op een gegeven moment had ik 5+ accounts in D2 met een stuk of 20 lvl 80+ characters. Maar nog nooit een char gehad hoger dan level 92. Er was altijd wel iemand die in een baalrun de hele dungeon leeg trok ipv een tp neer te zetten in de kamer van Baal. En weg met 25% (ofzo) van je exp.Dakreal schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:29:
[...]
Dat lijkt me ook wel ja!
Demonhunter en Wizard zitten bij mij ook dichtbij elkaar. Ze lijken me beide een erg goeie ranged class. In D2 had ik ook de amazone en de sorceress op 99 om duels mee te doen.
Eerst mijn barbje though!
Ah, dat scheelt weer een hoop gestress op de release-dagAngeloonie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:38:
[...]
Heeft geen zinJe kunt zelfs 5 chars met dezelfde naam aanmaken
Die namen zijn ook niet uniek en zie je ook niet ingame bij de party portretten.
[...]
Yup, de Mantra's
Hmm, dan wordt de monk toch een stuk interessanter om te spelen (ik heb een zwak voor supportive-chars)...het enige nadeel is wel dat ik de komende 2 weken mijn wijsvinger moet gaan trainen
Kun je misschien je vriendin mee plezierenJoarie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:40:
het enige nadeel is wel dat ik de komende 2 weken mijn wijsvinger moet gaan trainen
Als tegemoed koming voor de 2 weken erna waarin ze je niet zietJackson Claxon schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:42:
[...]
Kun je misschien je vriendin mee plezieren
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Barb heeft warcry buffs voor iedereen.Joarie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:40:
[...]
Ah, dat scheelt weer een hoop gestress op de release-dag
Hmm, dan wordt de monk toch een stuk interessanter om te spelen (ik heb een zwak voor supportive-chars)...het enige nadeel is wel dat ik de komende 2 weken mijn wijsvinger moet gaan trainen
Hypemarketing :-)ShadowBumble schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:46:
Even on a side track ik zag trouwens dat de Prijzen van de CE nu al omhoog schieten en echt flink ook gaan nu al richting de 229 USD ( omgerekend is dat zo'n 173.9 EURO ). Verbaast mij eigenlijk behoorlijk om eerlijk te zijn.
Zo krijgt HC een hele andere betekenis.ShadowBumble schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:43:
[...]
Als tegemoed koming voor de 2 weken erna waarin ze je niet ziet
Het is duidelijk dat de release er aan zit te komen, dit topic Deel 19 gaat echt alle kanten op. Iedereen is excited.
Yup, geeft wel de extra spanning, zeker op hogere levelsrodie83 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:09:
Zeg, het idee van HC mode is dat áls je doodgaat je char dus in feite "gedelete" wordt?
Ongeveer, je kunt hem alleen nog bekijken in een soort hall of fame. Maar er niet meer mee spelen.rodie83 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:09:
Zeg, het idee van HC mode is dat áls je doodgaat je char dus in feite "gedelete" wordt?
What happens if an auction I posted does not sell?
If an auction you posted does not sell after 48 hours, the item will be returned to you via the “Completed” tab in the auction house interface. From there, you must claim the item and send it back to your shared stash before you can use it in the game. You can have a maximum of 50 items in your Completed tab, including a mix of successful bids and expired/unsuccessful auctions, so be sure to move items to your stash regularly
Best weinig! Vaak genoeg bij WoW gehad dat mijn bank char 100-200+ items in de mailbox had.
Ben benieuwd wanneer ze mogelijk gaan maken om chars te verkopen. Heb je iig een reden om meerdere chars van dezelfde class aan te maken
[ Voor 9% gewijzigd door sbmuc op 02-05-2012 15:11 ]
Dat niet, maar hij/zij is dood. Dus tja...rodie83 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:09:

[ Voor 3% gewijzigd door NastyNick op 02-05-2012 15:13 ]
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Volgens mij is het de bedoeling dat je dus niet items gaat lopen verzamelen in je completed tab. Daar is de shared stash voor. Anders kun je, wanneer je stash vol is een item voor ziek veel knaken op de AH zetten, wachten tot hij expired en hem gewoon lekker in je completed tab laten staan.sbmuc schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:10:
http://eu.battle.net/supp...ction-house-functionality
What happens if an auction I posted does not sell?
If an auction you posted does not sell after 48 hours, the item will be returned to you via the “Completed” tab in the auction house interface. From there, you must claim the item and send it back to your shared stash before you can use it in the game. You can have a maximum of 50 items in your Completed tab, including a mix of successful bids and expired/unsuccessful auctions, so be sure to move items to your stash regularly
Best weinig! Vaak genoeg bij WoW gehad dat mijn bank char 100-200+ items in de mailbox had.
Ben benieuwd wanneer ze mogelijk gaan maken om chars te verkopen. Heb je iig een reden om meerdere chars van dezelfde class aan te maken
Klopt, maar Blizzard heeft ergens in een blue post aangegeven dat ze dit bij veel verzoeken/klachten misschien nog aan willen passen.NastyNickNL schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:12:
Ik had zelfs begrepen dat je je gear niet eens meer kunt salvagen van je HC corpse. Bij D2 konden andere mensen je gear nog 'redden'.
[ Voor 13% gewijzigd door PizZa_CalZone op 02-05-2012 15:15 ]
Anoniem: 399205
na al die jaren, maanden nog slechts 2 weken wachteny0ukn0w schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:53:
[...]
Het is duidelijk dat de release er aan zit te komen, dit topic Deel 19 gaat echt alle kanten op. Iedereen is excited.
dat wordt een weekend om niet snel te vergeten
ik ben echt benieuwd naar nieuwe monsters en mechanics
en heb ergens gezien dat sommige monster affixes pas in nightmare of hell zullen tevoorschijn komen
ze hebben die express uit normal gehaald om het niet te moeilijk te maken
die wallers die komen na de skeleton king vond ik al leuk om te zien
dus ben echt benieuwd naar watvoor smeerlapperij ze er nog hebben in gestoken
True, dat zou idd een goede reden zijn. Iig een stuk cheaper dan meer ruimte te kopen in je shared stash. Maar toch, voor mensen die veel met de AH doen is 50 items niet veel. Ach als blijkt dat het echt te weinig is voor veel mensen zullen ze het wel verhogen. En ach, anders een 2e account gebruikenPizZa_CalZone schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:14:
[...]
Volgens mij is het de bedoeling dat je dus niet items gaat lopen verzamelen in je completed tab. Daar is de shared stash voor. Anders kun je, wanneer je stash vol is een item voor ziek veel knaken op de AH zetten, wachten tot hij expired en hem gewoon lekker in je completed tab laten staan.
+-45€ voor extra stash vind ik toch wel prijzigsbmuc schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:17:
[...]
True, dat zou idd een goede reden zijn. Iig een stuk cheaper dan meer ruimte te kopen in je shared stash. Maar toch, voor mensen die veel met de AH doen is 50 items niet veel. Ach als blijkt dat het echt te weinig is voor veel mensen zullen ze het wel verhogen. En ach, anders je een 2e account gebruiken
Blue post gevonden:NastyNickNL schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:12:
Ik had zelfs begrepen dat je je gear niet eens meer kunt salvagen van je HC corpse. Bij D2 konden andere mensen je gear nog 'redden'.
Honestly if your character dropping all of your items when you die in Hardcore is something a lot of people want, we'd very seriously consider it. So far in my experience feedback on it has been mixed at best, but it's tough to tell the actual Hardcore players from the riffraff. It's important to keep in mind through that without any kind of ladder resets to zero out the economy it could mean a completely different item landscape for Hardcore years down the road. For us, items being removed from the game when a Hardcore character dies is kind of exciting.
Our approach at this point is to see how this works out, because we think being a bit harsher on Hardcore is ok. Absolutely people may be scared to keep items on them, but maybe that becomes part of the fun and the strategy of it. We're taking a wait and see, but definitely after release we'll be interested to hear thoughts from Hardcore players and see how it's working out.
Gelukkig hoef je de real money auction house hier niet persee voor te gebruiken.voxxel schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:19:
[...]
+-45€ voor extra stash vind ik toch wel prijzig
Edit: Ow ik zie dat ik hem verkeerd begrepen heb. Wel interessant... krijg je de transaction fee etc... terug als je auction niet verkoopt in de RMAH? Heb me om eerlijk te zijn nog niet verdiept in de RMAH omdat ik niet van plan was daar gebruik van te maken.
[ Voor 17% gewijzigd door PizZa_CalZone op 02-05-2012 15:28 ]
voxxel schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:19:
[...]
+-45€ voor extra stash vind ik toch wel prijzig
Extra stash.. je vriendin zo nu en dan laten farmen
Ik probeer al een maand lang mijn vriendin warm te krijgen voor Diablo, maar ze is helaas meer van spellen als Fablesbmuc schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:24:
[...]
Zijn natuurlijk meerdere redenen om een tweede account te hebben. Je kan bijvoorbeeld met je 2e account een bid volgen die je graag wil hebben zodat je met je primary account gewoon verder kunt gamen.
Extra stash.. je vriendin zo nu en dan laten farmen
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.
The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.