Dat zal wel de reden zijn dat men een hoge fee heeft gekozen voor de GAH. Maar dit voordeel vind ik het nadeel (3rd party sites zoals d2jsp) niet waard.xMelchx schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:52:
Maar 15% hakt er nogal in, al is dit wel gunstig voor de 'resale' die zal minimaal zijn denk ik met 15% transactie kosten, oftewel mensen zullen niet non stop items/spullen opkopen en duurder listen.
Anoniem: 399205
trouwens op 15 mei, aangezien we europese servers hebben kunnen we dan om 00:01 aan de slag of euh moeten we wachten tot het in de us live gaat
Wij kunnen aan de slag, maar US moet 9uur wachten.Anoniem: 399205 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:54:
trouwens op 15 mei, aangezien we europese servers hebben kunnen we dan om 00:01 aan de slag of euh moeten we wachten tot het in de us live gaat
MHW: Jay
EU servers gaan 00:01 online ( als alles goed gaatAnoniem: 399205 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:54:
En de Grieken? Kunnen die ook op 0.00 aan de slag of pas om 1 uur lokale tijd?y0ukn0w schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:55:
[...]
Wij kunnen aan de slag, maar US moet 9uur wachten.
Heel Europa kan om 00:01 Nederlandse tijd aan de slagM_V schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:56:
[...]
En de Grieken? Kunnen die ook op 0.00 aan de slag of pas om 1 uur lokale tijd?
Het is een uurtje later daar dus zal het Griekse tijd 01:01 zijn
Hmm weer meer teasersAnoniem: 359024 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 19:25:
Tweede reclame, iets korter maar net zo tof!
http://popwatch.ew.com/20...-tv-spot-exclusive-video/
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Iemand die hier toevallig een pre-order van de Collector's Edition heeft staan bij Wehkamp? Heb begin januari een pre-order gedaan, maar er staat nog steeds bij levertijd >5 weken. Bij het product zelf staat dat deze niet langer leverbaar is. Wehkamp al een vraag gesteld of de Collector's Edition nog uitgeleverd wordt. Helaas gewoon een standaard reply terug gehad dat ze wekelijks hun levertijd bijwerken blablabla. M.a.w. We negeren de complete vraag en sturen gewoon een standaard antwoord terug, wat een bagger service zeg. Maar ben benieuwd of de bij andere ook >5 weken staat. Anders kijk ik of hij ergens anders nog een keer leverbaar wordt en dan bestel ik hem daar wel, dan maar iets meer kwijt...
Lees ik nou goed in de auction house faq dat je geen fee hoeft te betalen om een item te plaatsen? Je hoeft alleen 1€/15% te betalen als je auction verkocht is. Ik vraag me af of dit er niet voor gaat zorgen dat straks de hele RMAH vol staat met de troep van allemaal mensen die hopen iets te verkopen.
.
.
Wel grappig dat iedereen denkt rijker te gaan worden door de RMAH, maar er moet toch ook iemand armer van worden? (waar komt het geld anders vandaan?
)
Wat je zegt klopt, maar ehh.. Je kan maar 10 items tegelijkertijd plaatsen geloof ik. Ennuh. Kan je na het hoogste bod nog kiezen of je het verkoopt of niet?voxxel schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:00:
Lees ik nou goed in de auction house faq dat je geen fee hoeft te betalen om een item te plaatsen? Je hoeft alleen 1€/15% te betalen als je auction verkocht is. Ik vraag me af of dit er niet voor gaat zorgen dat straks de hele RMAH vol staat met de troep van allemaal mensen die hopen iets te verkopen.
.
Sterker nog, er moet een stuk meer geld in de RMAH dan er uit te halen valt. Als van elke auction 1€ naar blizzard gaat dan denk ik dat je niet vaak meer dan 1€ per item gaat verdienen.Rivandu schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:03:
Wel grappig dat iedereen denkt rijker te gaan worden door de RMAH, maar er moet toch ook iemand armer van worden? (waar komt het geld anders vandaan?)
Zolang je enkel verkoopt, en je idd geen fee moet betalen voor onverkochte items, zal je met verkopen enkel winst maken. Zolang jij jou extreem dure gear bij elkaar speelt en enkel verkoopt en nooit koopt kan je er prima aan verdienen. De gene die geld verliezen zijn de gene die het leuk vinden de beste items te kopen en het niet erg vinden te verkopen.Rivandu schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:03:
Wel grappig dat iedereen denkt rijker te gaan worden door de RMAH, maar er moet toch ook iemand armer van worden? (waar komt het geld anders vandaan?)
Zelf verwacht ik niks te verdienen, als wat meer casual speler vind je nooit dingen die geld waard zijn.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Wat teasers van de laatste commercial:
Bitchfight!!!!
Imperius vs Tyrael:

Imperius:

Imperius vs Diablo:

Bitchfight!!!!
Imperius vs Tyrael:

Imperius:

Imperius vs Diablo:

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik zet te denken om D3 te preordenen bij MediaMarkt voor E44 plus die muismat. Maar weet iemand waar je dit kan doen? Ik kan dit namelijk nergens vinden.
Misschien bij de Media Markt?Peterrtt schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:36:
Ik zet te denken om D3 te preordenen bij MediaMarkt voor E44 plus die muismat. Maar weet iemand waar je dit kan doen? Ik kan dit namelijk nergens vinden.
Scary shit om je huis te verlatenPeterrtt schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:36:
Maaruh ff serieus, je moet het spel preorderen bij je lokale mm, misschien mag het ook wel telefonish.
Verder heb ik 2 jaar geleden mijn WoW Cata gepreordered en ik kreeg een coole Steelseries muismat. Ik kan me nog herinneren dat de actieprijs 33 euro was, maar toen ik bij de kassa was, bleek het spel al goedkoper, 29 euro, al denk ik niet dat het zo bij Diablo 3 zal, maar je weet het nooit
Ook leuk interviewtje; http://diablo.incgamers.c...v-commercial-for-diablo-3
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Op 1min en 21sec zie je op het scherm achter hem een enorm monster dat tevoorschijn komt. Volgens mij nog nooit eerder gezien.
Daar stond iets over in de comments volgens mij. Ff naar die tijd in de comments kijken.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Die zie je ook in de Barbarian Spotlighty0ukn0w schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 21:40:
[...]
Op 1min en 21sec zie je op het scherm achter hem een enorm monster dat tevoorschijn komt. Volgens mij nog nooit eerder gezien.
Nice. Die was mij even ontgaan. Enorm ding.
y0ukn0w schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 21:46:
Nice. Die was mij even ontgaan. Enorm ding.
@3:04 kun je hem goed zien
Weet iemand of er nog een verschil zit in het releasen van d3 tussen Europa en Australie? Of is dit gewoon overal gelijk?
Edit: M.A.W. Heeft het nut om een VPN op te zetten de 15e?
[ Voor 19% gewijzigd door Exxus op 01-05-2012 22:03 ]
Australie is gekoppeld aan Amerika, dus Europa is eerst.Exxus schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 21:52:
Weet iemand of er nog een verschil zit in het releasen van d3 tussen Europa en Australie? Of is dit gewoon overal gelijk?
Nog even in te haken op de RMAH fee, eigenlijk is die 1$ wel erg hoog inderdaad, want dan moet elke item op zijn minst die 1$ kosten +meer voor de verkoper.
In entopia was de AH fee 50 PEC wat 5 dollar cent is, en dan nog 10% dacht ik van het uiteindelijke bedrag.
Dus dat komt er op neer dat D3 items een 10 PED fee hebben voor de AH en dat is echt heel hoog voor die standaarden.
En net als wat andere al zeggen, voor 1$ koop je echt behoorlijk wat items. Misschien moeten ze de RMAH limiteren voor level 40+ items ofzo.
Maar goed we zien wel. Uiteindelijke betaald de koper die fee, want je rekent het extra.
In entopia was de AH fee 50 PEC wat 5 dollar cent is, en dan nog 10% dacht ik van het uiteindelijke bedrag.
Dus dat komt er op neer dat D3 items een 10 PED fee hebben voor de AH en dat is echt heel hoog voor die standaarden.
En net als wat andere al zeggen, voor 1$ koop je echt behoorlijk wat items. Misschien moeten ze de RMAH limiteren voor level 40+ items ofzo.
Maar goed we zien wel. Uiteindelijke betaald de koper die fee, want je rekent het extra.
Als je in de Azië regio wilt spelen welExxus schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 21:52:
WTF Zowel vs Diablo als Tyrael? Wat wilt Imperius?Angeloonie schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:23:
Wat teasers van de laatste commercial:
Bitchfight!!!!
Imperius vs Tyrael:
[afbeelding]
[afbeelding]
Imperius:
[afbeelding]
Imperius vs Diablo:
[afbeelding]
[afbeelding]
/off topicAubergine schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 00:00:
[...]
WTF Zowel vs Diablo als Tyrael? Wat wilt Imperius?

had to be done.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Naja , je kan gewoon op Europese server inloggen als je dat instelt in het menu lijkt mij
VPN lijkt me dan ook nergens voor nodig
Ik denk dat er voor zorgt dat enkel items die het waard zijn gepost zullen worden op de RMAH. Zet alle andere crap maar op de normale AHBulls schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 22:17:
Nog even in te haken op de RMAH fee, eigenlijk is die 1$ wel erg hoog inderdaad, want dan moet elke item op zijn minst die 1$ kosten +meer voor de verkoper.
Om nou elk item die je tegen komt te posten voor een prikkie, is niet erg handig, en in Diablo II was dit ook niet echt de moeite. Items gaan denk ik voor gemiddeld 10-15 euro van de hand, en dan is 10% a 7.5% fee niet echt ontzettend hoog. En helemaal voor top tier items van bijvoorbeeld 100 euro is een eurotje eraf niet echt iets om wakker van te liggen.
Ik denk dat de 1€ en de 15% fees een slimme keus is om een slechte economie te voorkome, en resalers ook wat tegen te gaan.
-Edit:
Dit is geheel de keus van de verkoper en de koperMisschien moeten ze de RMAH limiteren voor level 40+ items ofzo.
[ Voor 10% gewijzigd door xMelchx op 02-05-2012 00:30 ]
Ik denk dat ze niet willen dat je voor een euro of 4 complete gear kan uitzoeken uit tienduizenden aanbieders. Dan krijg je een systeem wat behoorlijk cluttered is, waar niemand echt wat aan heeft en wat gewoon veel te onoverzichtelijk is. Denk dat ze vooral willen dat mensen de echt dure items gaat verkopen, de gear waar je een paar uur een bossfight voor moet houden en niet gear die je in een random dungeon vind.Bulls schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 22:17:
Het idee van eBay zien ze niet zitten denk ik, waarbij items zoals USB kabels door honderden mensen aangeboden worden voor exact dezelfde prijs. Leuk voor koopjesjagers maar wordt je er vrolijk van?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Anoniem: 413059
Ik denk dat als je alle classes wilt met top tier dan zul je niet echt veel geld kunnen verdienen, kies je ervoor om 2 of 1 te nemen met top tier dan kun je meer verkopen.
Laatste reveal staat nu ook op de website! De wizard: http://reveal.diablo3.com/en_EU/class_gathering/wizard
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Nogmaals, de 1000 mobs onderweg naar die bos hebben dezelfde kans om dat ding te droppen als die boss zelf. Dus er is wat dat betreft geen ubergear.Tsurany schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 00:56:
[...]
Ik denk dat ze niet willen dat je voor een euro of 4 complete gear kan uitzoeken uit tienduizenden aanbieders. Dan krijg je een systeem wat behoorlijk cluttered is, waar niemand echt wat aan heeft en wat gewoon veel te onoverzichtelijk is. Denk dat ze vooral willen dat mensen de echt dure items gaat verkopen, de gear waar je een paar uur een bossfight voor moet houden en niet gear die je in een random dungeon vind.
Daarnaast is de RMAH vooralsnog koffie dik kijken, dat hangt af van hoe groot % van de mensen ook ietws wil kopen, hoeveel gaan proberen iets te verkopen, en hoeveel chinezen er mee gaan doen.......
Let wel, een gemiddeld chinees uurloon <1 euro. dus dan is het nogal snel de moeite voor hem om iets voor 3E te verkopen
Daarnaast verwacht ik eigenlijk dat je zeker in het begin, voornalemlijk gold gaat (ver)kopen op de RMAH
Tenminste als bliz zijn huiswerk goed gedaan heeft
Al met al lijkt me het nogal sterk dat je nu al kunt voorspellen wat iets gaat kosten
[ Voor 6% gewijzigd door heuveltje op 02-05-2012 08:08 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Er is weer een nieuwe YouTube: Diablo III Developer Diaries, Part Five
RMAH 1 week uitgesteld... great >>
Wel begrijpelijk aangezien ze eerst willen dat de markt een beetje settled. Tegen die tijd zitten er ook al redelijk wat mensen in eind hell / begin inferno dus dan beginnen de high end items ook een beetje te komen.
lees nu dat het gisteravond ook al hier was gepost
Wel begrijpelijk aangezien ze eerst willen dat de markt een beetje settled. Tegen die tijd zitten er ook al redelijk wat mensen in eind hell / begin inferno dus dan beginnen de high end items ook een beetje te komen.
lees nu dat het gisteravond ook al hier was gepost
[ Voor 12% gewijzigd door sbmuc op 02-05-2012 09:11 ]
Er zijn genoeg mensen die gewoon de items willen hebben en die genoeg geld hebben of het gewoon erg graag willen hebben(en een creditcard hebben...).Rivandu schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:03:
Ik las nog een post op van iemand die het belachelijk vond dat er een limiet van 250 euro / dollar op zit. Hij had ooit toen er nog niet geduped werdt een perfect Windforce gekocht voor 625 dollar omdat hij het geld er gewoon voor had.
Er zijn genoeg mensen die zien het zo: Ik koop een item voor 1xx-9xx euro en ik heb hem gelijk. En ga de uren die ik niet hoef te besteden om hem te farmen wat anders doen (werken bijvoorbeeld
Niet iedereen heeft tijd om 5-10 uur per dag te gamen, gezin(kids) + werken + social life + sporten.. Veel mensen mogen blij zijn als ze 5 uur per week kunnen gamen, laat staan dat ze uren en uren kunnen farmen voor item x.
En over die 15% +1 euro... Tja het is veel, maar de servers kosten ook wat. Tevens wil blizzard de verliezen van WoW ook een beetje compenseren natuurlijk.
Ff een vraagje, heb je wel eens eerder Diablo gespeeld? Dan weet je dat dit totale onzin is.Tsurany schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 00:56:
[...]
Ik denk dat ze niet willen dat je voor een euro of 4 complete gear kan uitzoeken uit tienduizenden aanbieders. Dan krijg je een systeem wat behoorlijk cluttered is, waar niemand echt wat aan heeft en wat gewoon veel te onoverzichtelijk is. Denk dat ze vooral willen dat mensen de echt dure items gaat verkopen, de gear waar je een paar uur een bossfight voor moet houden en niet gear die je in een random dungeon vind.
Ik kan uit een kistje trekken waar jij een baas voor hebt moeten mollen. Het loot systeem is totaal random.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Iemand die nog een 4e man nodig heeft op 15 mei 00:01?
Ik ben een zeer ervaren Diablo2/LOD speler plus ik heb 3 dagen vrij dus kan nogal wat uren maken
.
Ik ben een zeer ervaren Diablo2/LOD speler plus ik heb 3 dagen vrij dus kan nogal wat uren maken
Ik moet zeggen dat het topic weer erg overzichtelijk is na het sluiten van de Open en Closed Beta 
Zal wel weer anders worden op 15 mei
De RMAH lijkt mij een uitstekend studie-object voor alle economie studenten. Als ik economie had gestudeerd en rond deze tijd een afstudeeronderzoek had moeten definiëren, dan had ik het wel geweten
De RMAH lijkt mij een uitstekend studie-object voor alle economie studenten. Als ik economie had gestudeerd en rond deze tijd een afstudeeronderzoek had moeten definiëren, dan had ik het wel geweten
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
denk dat het handig is meerdere topics te openen als D3 gereleased is zoals een tech hulp topic / slow chat / trade en show ( voor je egoJoarie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:08:
Ik moet zeggen dat het topic weer erg overzichtelijk is na het sluiten van de Open en Closed Beta
Anoniem: 246060
Ik hoop dat Diablo leert van de "fouten"van WoW. World of Warcraft dus.
Persoonlijk heb ik daar de meeste lol aan vanilla beleeft.( dus zonder de uitbreidingen )
Mensen namen naast de dungeons ( waar je bewust naar toe moest reizen en niet ploep dungeon finder aan )
echt de tijd voor te questen en men kende de gebieden ook van a tot z , elk hoekje etc.
Wow ( hoewel ik het nog wel speel ) is tot lvl 80 een speel eindeloos dungeons spel geworden en niemand neemt nog echt de tijd voor de good old quests. ( iemand ooit nog in Auberdine bv gequest? )
Mijn punt: Wow is een lvl 85 spel geworden, betere gear, betere gear etc, de rit naar lvl 85 toe is helemaal verneukt in mijn ogen.
Ik hoop dat Diablo III altijd leuk blijft en niet dat na 2 uitbreidingen niemand meer een nieuw karakter aanmaakt en alleen maar bezig zijn met hun "main" te pimpen.
Wat ik nog niet heb kunnen opmaken en dat is misschien ( een domme ) vraag.
Is Diablo III nu gelijk aan WoW met dungeons ( die je alleen niet aankan ) of is het spel van a tot z alleen te spelen?
Persoonlijk heb ik daar de meeste lol aan vanilla beleeft.( dus zonder de uitbreidingen )
Mensen namen naast de dungeons ( waar je bewust naar toe moest reizen en niet ploep dungeon finder aan )
echt de tijd voor te questen en men kende de gebieden ook van a tot z , elk hoekje etc.
Wow ( hoewel ik het nog wel speel ) is tot lvl 80 een speel eindeloos dungeons spel geworden en niemand neemt nog echt de tijd voor de good old quests. ( iemand ooit nog in Auberdine bv gequest? )
Mijn punt: Wow is een lvl 85 spel geworden, betere gear, betere gear etc, de rit naar lvl 85 toe is helemaal verneukt in mijn ogen.
Ik hoop dat Diablo III altijd leuk blijft en niet dat na 2 uitbreidingen niemand meer een nieuw karakter aanmaakt en alleen maar bezig zijn met hun "main" te pimpen.
Is Diablo III nu gelijk aan WoW met dungeons ( die je alleen niet aankan ) of is het spel van a tot z alleen te spelen?
Anoniem: 397458
Je kan de 2 simpelweg niet met elkaar vergelijken.Anoniem: 246060 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:17:
Ik hoop dat Diablo leert van de "fouten"van WoW. World of Warcraft dus.
Diablo is in zijn totaliteit solo te spelen.
Grappig dat ik nog niemand heb gehoord over de laatste reveal op de D3 site. Iemand door dit filmpje nog keuzes gemaakt mbt het eerste karakter die je gaat spelen of niet?
http://reveal.diablo3.com/en_EU/class_gathering/wizard
[ Voor 14% gewijzigd door Donnie op 02-05-2012 10:20 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Andere vraag:
Zijn er dungeons zoiets als wat RAID dungeons zijn in WoW? Met uber bazen die optioneel zijn maar waar je wel dus met meerdere spelers moet zijn?
Of is het echt 100% inclusief Diablo zelf ( neem aan dat dit de uber baas is in Diablo III ) solo te doen?
Ik weet dat er een co-op is , betekend dit ook betere loot indien men co-op speelt?
Zijn er dungeons zoiets als wat RAID dungeons zijn in WoW? Met uber bazen die optioneel zijn maar waar je wel dus met meerdere spelers moet zijn?
Of is het echt 100% inclusief Diablo zelf ( neem aan dat dit de uber baas is in Diablo III ) solo te doen?
Ik weet dat er een co-op is , betekend dit ook betere loot indien men co-op speelt?
Het is geen WoW. Geen raids e.d.Anoniem: 246060 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:23:
Andere vraag:
Normal/Nightmare moeten prima te solo-en zijn, maar daarna wordt het flink lastiger. Zal best kunnen, maar ik wil niet weten hoeOf is het echt 100% inclusief Diablo zelf ( neem aan dat dit de uber baas is in Diablo III ) solo te doen?
Geen betere loot. Enige verschil is dat de Magic Find van alle spelers verdeeld wordt. 4 spelers: 1 speler met 100% MF, 3 met 0% MF = iedereen 25% MF.Ik weet dat er een co-op is , betekend dit ook betere loot indien men co-op speelt?
Je zult alleen sneller door het spel heen gaan, en dus ook sneller loot vinden.
Nee geen raids, max 3 medespelers (4 in totaal) maar niks verplicht
(damn Angel is snel
)
(damn Angel is snel
[ Voor 17% gewijzigd door Dragonslayrz op 02-05-2012 10:26 ]
Blizzard heeft ook gezegd dat zelfs Inferno mode solo te spelen is. Maar dit is inderdaad niet voor iedereen weggelegd vrees ik. Ik hoop dat het voor mij doable isAngeloonie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:25:
Normal/Nightmare moeten prima te solo-en zijn, maar daarna wordt het flink lastiger. Zal best kunnen, maar ik wil niet weten hoe

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
In het begin een solo game spelen, elk hoekje en gaatje bekijken... genieten van de cinematics...
En als ik het op normal uitgespeeld heb... dan gaan we Hardcore !!! \o/ en dan ook pas met meerdere in een game, eerste play through is puur ambiance inademen op m'n eigen slowpoke snelheid.
Eerst een class die niet heel erg gear dependant is, heb nog geen gevoel bij iets maar gok dat de DH wel erg simpel is als farm char. (kite en guided arrow opties)
En als ik het op normal uitgespeeld heb... dan gaan we Hardcore !!! \o/ en dan ook pas met meerdere in een game, eerste play through is puur ambiance inademen op m'n eigen slowpoke snelheid.
Eerst een class die niet heel erg gear dependant is, heb nog geen gevoel bij iets maar gok dat de DH wel erg simpel is als farm char. (kite en guided arrow opties)
ok dit slaat nergens op..... wat YPACCuitVenlo bedoelt is dat na uitbreidingen iedereen naar lvl X rushed.Anoniem: 397458 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:18:
[...]
Je kan de 2 simpelweg niet met elkaar vergelijken.
Diablo is in zijn totaliteit solo te spelen.
in D2 en LoD was dit ook zo.
je eerste char deed alle quests en daarna rushte je een vriend en die die rushte jouw chars weer naar hell.
zulke dingen blijf je houden. voor nu niemand meer extra chars aan maakt dan de 5. ( misschien nog een paar voor HC) maar daar blijft het bij
zoiets blijf je toch houden volgend jaar is 50-75% lvl 60 en klaar met inferno en word normal nightmare en hell amper gespeeld. kan je niks aan doen
Hij was gistermiddag al op Youtube te vindenDonnie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:19:
Grappig dat ik nog niemand heb gehoord over de laatste reveal op de D3 site. Iemand door dit filmpje nog keuzes gemaakt mbt het eerste karakter die je gaat spelen of niet?
Maarre, het filmpje valt me een beetje tegen qua show met endskills. Bij WD had ik meer het wow-effect dan bij Wizard na het zien van het filmpje. Het lijkt erop alsof de nadruk bij de wizard heel erg ligt op freeze-AoE gevolgd door damage-AoE spell.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Dat is persoonlijk dan denk ik want ik had wel een wow-effect. Ik ga zeker met Wizard beginnen deze keer. De WD gaat de tweede worden denk ik of misschien toch de monk.Joarie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:38:
[...]
Hij was gistermiddag al op Youtube te vinden
Maarre, het filmpje valt me een beetje tegen qua show met endskills. Bij WD had ik meer het wow-effect dan bij Wizard na het zien van het filmpje. Het lijkt erop alsof de nadruk bij de wizard heel erg ligt op freeze-AoE gevolgd door damage-AoE spell.
Voor je berichten van mensen als onzin af wil gaan doen moet je toch even beter de vraagstelling + gegeven antwoord lezen.roboreaper schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:38:
[...]
[...]
ok dit slaat nergens op..... wat YPACCuitVenlo bedoelt is dat na uitbreidingen iedereen naar lvl X rushed.
in D2 en LoD was dit ook zo.
je eerste char deed alle quests en daarna rushte je een vriend en die die rushte jouw chars weer naar hell.
zulke dingen blijf je houden. voor nu niemand meer extra chars aan maakt dan de 5. ( misschien nog een paar voor HC) maar daar blijft het bij
zoiets blijf je toch houden volgend jaar is 50-75% lvl 60 en klaar met inferno en word normal nightmare en hell amper gespeeld. kan je niks aan doen
Hij opperde vergelijkingen tussen WoW en Diablo III (Diablo leren van WoW e.d), je moet deze spellen niet met elkaar vergelijken in geen enkele vorm.
Over het rushen valt nog wel het een en ander te betwisten, in Diablo II en LoD werd dit inderdaad gedaan omdat je het bij Amazon nummer 3 wel gezien had, Diablo III steekt toch anders in elkaar, dat sommige mensen nog steeds gerushed willen worden is aan hun, maar er zullen genoeg mensen zijn die het spel gewoon 5x in zijn totaliteit doorspelen.
Dat het begin van een spel na verloop van tijd bijna niet meer wordt gespeeld gaat op voor elk spel en heeft dus verder ook geen waarde hier.
En Diablo kan je in zijn totaliteit solo spelen.
Dus waarom jij het nodig vindt om mijn post als "slaat nergens op" te bestempelen ontgaat mij compleet.
Ik vind het een beetje kortzichtig om mijn waarheden als "slaat totaal nergens op" te bestempelen.
De noodzaak om te rushen valt ook helemaal weg doordat je geen skillpoints meer hoeft toe te wijzen en er een shared stash is 
Het enige wat ik kan bedenken is dat je char geboost moet worden naar Inferno om je vrienden te helpen bij het zoeken naar end-gear.
Het enige wat ik kan bedenken is dat je char geboost moet worden naar Inferno om je vrienden te helpen bij het zoeken naar end-gear.
zo voel je je even op je tenen getrapt.... je zegt nu precies wat ik ook zeg... dat jij valt over de "vergelijking tussen WoW en D3"Anoniem: 397458 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:46:
[...]
Voor je berichten van mensen als onzin af wil gaan doen moet je toch even beter de vraagstelling + gegeven antwoord lezen.
Hij opperde vergelijkingen tussen WoW en Diablo III (Diablo leren van WoW e.d), je moet deze spellen niet met elkaar vergelijken in geen enkele vorm.
Over het rushen valt nog wel het een en ander te betwisten, in Diablo II en LoD werd dit inderdaad gedaan omdat je het bij Amazon nummer 3 wel gezien had, Diablo III steekt toch anders in elkaar, dat sommige mensen nog steeds gerushed willen worden is aan hun, maar er zullen genoeg mensen zijn die het spel gewoon 5x in zijn totaliteit doorspelen.
Dat het begin van een spel na verloop van tijd bijna niet meer wordt gespeeld gaat op voor elk spel en heeft dus verder ook geen waarde hier.
En Diablo kan je in zijn totaliteit solo spelen.
Dus waarom jij het nodig vindt om mijn post als "slaat nergens op" te bestempelen ontgaat mij compleet.
Ik vind het een beetje kortzichtig om mijn waarheden als "slaat totaal nergens op" te bestempelen.
offT:
wow vindt ik maar een kak spel kan er wel een boek over schrijven. maar dit is diablo 3 topic.
hier kan ik ook ziek veel over schrijven... Blizzard heeft een disign fout gemaakt hiermee... mensen bleven naar hell rushen om nieuwe chars aan te maken. heirdoor bleven veel mensen rushen en bleef het traden "alive"Joarie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:50:
De noodzaak om te rushen valt ook helemaal weg doordat je geen skillpoints meer hoeft toe te wijzen en er een shared stash is
nu je geen extra char meer hoeft aan te maken om builds te proberen ect. zal eht traden en looten na een jaar, max 2, dood vallen.
! maar gelukkig is daar de Expansion ....! / sarcasme
[ Voor 22% gewijzigd door roboreaper op 02-05-2012 10:59 ]
Anoniem: 82860
Dan komt volgende week dus die laatste big reveal waar ze heisa om zaten te maken? Vraag me af wat dat nog gaat zijn. 6e class lijkt me uit den boze.Joarie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:38:
[...]
Hij was gistermiddag al op Youtube te vinden
[ Voor 196% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 02-05-2012 11:05 ]
Af en toe kom jij ook over als een minder volwassene zeg....roboreaper schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:56:
[...]
zo voel je je even op je tenen getrapt.... je zegt nu precies wat ik ook zeg... dat jij valt over de "vergelijking tussen WoW en D3"
offT:
wow vindt ik maar een kak spel kan er wel een boek over schrijven. maar dit is diablo 3 topic.
[...]
hier kan ik ook ziek veel over schrijven... Blizzard heeft een disign fout gemaakt hiermee... mensen bleven naar hell rushen om nieuwe chars aan te maken. heirdoor bleven veel mensen rushen en bleef het traden "alive"
nu je geen extra char meer hoeft aan te maken om builds te proberen ect. zal eht traden en looten na een jaar, max 2, dood vallen.
Ik heb zo een gevoel dat we nog helemaal niets weten over hoe de endgame van Diablo 3 eruit gaat zien, en dat we dus ook niet weten of we nieuwe characters gaan aanmaken die we eventueel al hebben.
Als je het even heel zwart wit bekijkt, kun je voor elke class een male/female maken. Oftewel 10 x door alle content.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
D3 beta is afgelopen, dus maar weer eventjes Diablo 2 gespeeld gisteren. Man dat is wel even wennen weer; ik maar over gold heen lopen.. 
Dan vallen de verschillen wel op trouwens; ik mis in de dungeons toch een beetje dat claustrofobische gevoel wat ik had in D2, waar de hero een soort fakkel was in een verder pikdonkere dungeon. Misschien dat er nog wat 'donkerdere' dungeons in D3 voor gaan komen dan de Cathedral, dat hoop ik dan tenminste, want het zorgde wel voor veel sfeer in D2 naar mijn mening.
Dan vallen de verschillen wel op trouwens; ik mis in de dungeons toch een beetje dat claustrofobische gevoel wat ik had in D2, waar de hero een soort fakkel was in een verder pikdonkere dungeon. Misschien dat er nog wat 'donkerdere' dungeons in D3 voor gaan komen dan de Cathedral, dat hoop ik dan tenminste, want het zorgde wel voor veel sfeer in D2 naar mijn mening.
Wat je moet doen is je Gamma wat lager zetten, maar die Lightradius van Diablo 1 zullen we niet meer evenarenRivandu schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:05:
D3 beta is afgelopen, dus maar weer eventjes Diablo 2 gespeeld gisteren. Man dat is wel even wennen weer; ik maar over gold heen lopen..
Of ik ben van snijkoek gemaakt of er klopt hier iets niet.roboreaper schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:56:
[...]
hier kan ik ook ziek veel over schrijven... Blizzard heeft een disign fout gemaakt hiermee... mensen bleven naar hell rushen om nieuwe chars aan te maken. heirdoor bleven veel mensen rushen en bleef het traden "alive"
Wat heeft rushen met traden te maken? Ook al zit iedereen op level 60, de gear is zo random dat er altijd wel wat beters te vinden is. Mocht iedereen 5 level 60 chars hebben met de ziekst mogelijke gear dan heeft blizzard al aangegeven hier iets aan te doen. Maar dat zal niet in de vorm van een ladder reset zijn zoals in diablo 2.
Claustrofobisch als in de zin van Maggot Lair?Rivandu schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:05:
Man man, wat een rot-stukje was dat als party zijnde.
Ik heb eigenlijk geen idee of de attribute "+ light radius" weer op equipment zit die je blikveld verruimen. Ik miste het niet in de beta, maar kan wel begrijpen dat daardoor het gevoel van "claustrofobie" of "ik weet eigenlijk niet wat achter deze muur zit" weg is.
Lightradius is kut, ik ben blij dat dat er uit is.
De enigste reveal die we nog krijgen is een CGI cinematic ala SC2 ghost of the past trailer.Anoniem: 82860 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:01:
[...]
Dan komt volgende week dus die laatste big reveal waar ze heisa om zaten te maken? Vraag me af wat dat nog gaat zijn. 6e class lijkt me uit den boze.
Inderdaad een cinematic, schijnbaar metDeepSeven schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:14:
[...]
De enigste reveal die we nog krijgen is een CGI cinematic ala SC2 ghost of the past trailer.
spoiler:
Imperius vs Tyrael
Dat is de laatste, bij 100%, eerst nog een ronde reveal op 90%, denk nog een bladzijde (of meer) uit een lore boek.
Dat is wat de mannen van ForceSC2strategy denken dat het wordt; besproken ze in een van hun DiabloCast video's (weet alleen niet meer welke, een van de laatste 50+ denk ik)PizZa_CalZone schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:19:
[...]
Hoewel mijn vermoeden sterk is dat er inderdaad een CGI zal komen als laatste reveal, ben ik nog wel benieuwd hoe je aan deze info komt.
[ Voor 49% gewijzigd door OkkE op 02-05-2012 11:24 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Hoewel mijn vermoeden sterk is dat er inderdaad een CGI zal komen als laatste reveal, ben ik nog wel benieuwd hoe je aan deze info komt.OkkE schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:17:
[...]
Inderdaad een cinematic, schijnbaar met
spoiler:Imperius vs Tyrael
[ Voor 4% gewijzigd door PizZa_CalZone op 02-05-2012 11:20 ]
WoW is net zo'n "kak" spel als Diablo 2/3. Het grote verschil, bij WoW moet je wachten op 4-9-24 en in vanilla 39 andere mensen die moeten helpen voor een bepaalde dungeon / boss en bij Diablo kun je alles solo doen.roboreaper schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:56:
[...]
offT:
[...]
Ben blij dat ik jaren geleden gestopt ben met WoW...
Laten we eerlijk wezen, er zit weinig verschil tussen WoW en Diablo 3. En de monthly fee zit nu verwerkt in de RMAH, waar iedereen die ook maar wat doet op de auction house aan mee helpt
10de reveal, al eerder gepost op diablofans:
Zie: http://www.diablofans.com...ls-heroes-rise-mini-site/
spoiler:
Diablo: Wrath: Long before the creation of Sanctuary, the Eternal Conflict between angels and demons raged on for untold millennia. Blizzard Entertainment teamed up with renowned director Peter Chung and acclaimed animation studio Titmouse to create this unique vision of a fundamental moment in the battle between the High Heavens and the Burning Hells.
Vind dat toch wel grappig, en echt Tweakers.net waardig.... het melden dat er een filmpje komt met een gevecht tussen x en y... maar dat het dan ook nog echt CGI is, fantastish.
Dit heb ik gemist, hoewel ik elke dag die site 10x bekijk of er weer nieuws is. In any case, tot nu toe hadden ze de eerst 8 reveals goed. Dus het lijkt erop dat je gelijk hebt.DeepSeven schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:23:
spoiler:Diablo: Wrath: Long before the creation of Sanctuary, the Eternal Conflict between angels and demons raged on for untold millennia. Blizzard Entertainment teamed up with renowned director Peter Chung and acclaimed animation studio Titmouse to create this unique vision of a fundamental moment in the battle between the High Heavens and the Burning Hells.
spoiler:
However: "unique vision of a fundamental moment in the battle between the High Heavens and the Burning Hells" Hieruit haal ik niet op dat het imperius vs tyreal is, eerder 1 van die twee tegen een prime of lesser evil.
Heeft niks met op mijn tenen getrapt worden te maken, echter wanneer iemand reageert op een post van mij op de manier waarop jij dit deed zal ik dit zeker verdedigen.roboreaper schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:56:
[...]
zo voel je je even op je tenen getrapt.... je zegt nu precies wat ik ook zeg... dat jij valt over de "vergelijking tussen WoW en D3"
offT:
Overigens zie ik niet waar ik zeg wat jij al zei.
Dat terzijde lijkt een discussie in deze vorm mij in dit topic niet echt nuttig, het is wel duidelijk dat ik en jij anders tegen dingen aankijken.
ff vraagje:
Wordt de voortgang van je chars op je HD opgeslagen of op een server net zoals bij WoW het geval is?
Wordt de voortgang van je chars op je HD opgeslagen of op een server net zoals bij WoW het geval is?
Anoniem: 36835
Weinig verschil? Het is een compleet ander spel.sbmuc schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:21:
[...]
Laten we eerlijk wezen, er zit weinig verschil tussen WoW en Diablo 3. En de monthly fee zit nu verwerkt in de RMAH, waar iedereen die ook maar wat doet op de auction house aan mee helpt
Topskilled schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:32:
ff vraagje:

Op de servers zoals bij WoW...
Dat is wel beter
Tjah ik weet ook niet hoe sbmuc dat dan ziet. Ik heb WoW met geen poot aangeraakt en ik sta de trappelen om met Diablo 3 te beginnen.Anoniem: 36835 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:33:
[...]
Weinig verschil? Het is een compleet ander spel.
De vergelijking van WoW en D3 is dat het Blizzard games zijn.Anoniem: 36835 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:33:
[...]
Weinig verschil? Het is een compleet ander spel.
Dan hebben we het ongeveer wel weer gehad.
En dat beide een RPG-element in zich hebben.Dakreal schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:38:
[...]
De vergelijking van WoW en D3 is dat het Blizzard games zijn.
Dan hebben we het ongeveer wel weer gehad.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Lightradius was cool! Hoorde gewoon bij het creepy sfeertje van DiabloDeepSeven schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:14:
Anoniem: 82860
Beetje anticlimax dan voor niet-lore fans. Ik zat namelijk meer te denken in de richting van een game feature die nog niet gerevealed was. We zouden er volgens Blizz ook helemaal flabbergasted van zijn. Dus dan moet die CGI wel heel goed zijn!DeepSeven schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:23:
spoiler:Diablo: Wrath: Long before the creation of Sanctuary, the Eternal Conflict between angels and demons raged on for untold millennia. Blizzard Entertainment teamed up with renowned director Peter Chung and acclaimed animation studio Titmouse to create this unique vision of a fundamental moment in the battle between the High Heavens and the Burning Hells.
Ik zie dan liever dat ze wat meer fakkel licht gebruiken in omgevingen dan een cirkeltje van licht om je heen, altijd een beetje raar gevonden.Vandread schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:41:
[...]
Lightradius was cool! Hoorde gewoon bij het creepy sfeertje van Diablo
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 02-05-2012 11:46 ]
Ik denk dat er veel overeenkomsten zijn tussen Diablo III en WoW. Kijk bv naar de AH en de items ( rare , epic ) dat is allemaal ook in Diablo III , enige waar ik heel blij om ben is dat er geen guilds zijn en raids etc, alles solo te doen is.
Had graag bv in WoW eens de Molten Core of zo gedaan of Blackwing Lair, echter had ik geen zin om maanden met een guild op te trekken mijn DKP te verdienen ( dragon kill points ) om een itempje te mogen looten.En ik wil het al helemaal niet hebben over het 's nachts moeten opstaan om een RAID te spelen.
Grouping prima, maar moet niet mandatory zijn zoals in WoW.
Had graag bv in WoW eens de Molten Core of zo gedaan of Blackwing Lair, echter had ik geen zin om maanden met een guild op te trekken mijn DKP te verdienen ( dragon kill points ) om een itempje te mogen looten.En ik wil het al helemaal niet hebben over het 's nachts moeten opstaan om een RAID te spelen.
Epic bestaat al n iet in Diablo, en de Auctionhall is geen game feature, maar een trade feature.Anoniem: 246060 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:42:
Ik denk dat er veel overeenkomsten zijn tussen Diablo III en WoW. Kijk bv naar de AH en de items ( rare , epic ) dat is allemaal ook in Diablo III , enige waar ik heel blij om ben is dat er geen guilds zijn en raids etc, alles solo te doen is.
Wat al gezegd is, de enige overeenkomst is dat het een RPG is. Voor de rest is diablo een H&S en WoW een MMO.
Speel eens Diablo 1, das echt Diablo op z'n best ( vooralsnog ) kijk eens hoeveel dat verschilt van World of Warcraft. Diablo 1 komt uit de tijd dat gamen nog voor een selectief groepje mensen was.
Ik ben benieuwd of jij zonder cheats/trainers te gebruiken en zonder dupen Diablo op normal fatsoenlijk dood kan maken
Zodra je diablo met meer dan 1 persoon speelt worden de tegenstanders ook meer en sterker heh, wat je met z'n 2en kan doen kun je dus ook alleen doen. Al heb je natuurlijk wel voordeel als bv. je 2e man een healer is
en dat soort dingen.
Een selectief groepje mensen? Dat herinner ik mij anders, toen ik op de basisschool D1 speelde, speelde mijn hele klas het (de jongens danDakreal schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:48:
[...]
Epic bestaat al n iet in Diablo, en de Auctionhall is geen game feature, maar een trade feature.
Wat al gezegd is, de enige overeenkomst is dat het een RPG is. Voor de rest is diablo een H&S en WoW een MMO.
Speel eens Diablo 1, das echt Diablo op z'n best ( vooralsnog ) kijk eens hoeveel dat verschilt van World of Warcraft. Diablo 1 komt uit de tijd dat gamen nog voor een selectief groepje mensen was.
Ik ben benieuwd of jij zonder cheats/trainers te gebruiken en zonder dupen Diablo op normal fatsoenlijk dood kan maken
Diablo 3 is te vergelijken met zijn voorgangers D1 en D2. Wow heeft elementen geërfd van Diablo maar is verder echt een eigen game, zo zie ik het.
Ik heb WoW nog nooit gespeeld en zal dit ook in geen duizend jaar doen maar ben wel een fervent Diablo speler.
Ik heb WoW nog nooit gespeeld en zal dit ook in geen duizend jaar doen maar ben wel een fervent Diablo speler.
*mindless mobs grinden voor lvl'ing en het meest belangrijke high end gearNastyNickNL schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:35:
[...]
Tjah ik weet ook niet hoe sbmuc dat dan ziet. Ik heb WoW met geen poot aangeraakt en ik sta de trappelen om met Diablo 3 te beginnen.
*crafting / money sinks(repairen)
*De games zit goed in elkaar(meeste dungeon crawlers - MMORPG's zijn gewoon heel snel heel saai)
*challenging endgame dungeons / bosses maar ook gewoon leuke "single" player
*Auction House
*epics/rare's etc zijn gewoon hetzelfde... kom nou gewoon een andere naam.
Dit zijn veel gelijkenissen met de meeste MMO's / RPG's true, maar de manier waarop en hoe het voelt etc.
Er zitten veel elementen van WoW in D3, en groot gelijk! WoW is nog steeds de beste MMORPG out there alleen het is gewoon zo extreem uitgemolken dat de meeste gamers er geen zin meer in hebben. Including me... al jaren.
Er zitten hier gewoon veel WoW haters, en dat is prima. Waarom is WoW uiteindelijk door veel mensen gehaat,
nr1: monthly fee, dit hebben ze nu verbeterd door het te "verstoppen" in de RMAH.
nr2: expansions / grote patches. Probleem met WoW is dat je gear heel snel "obsolete" is en dat je weer een nieuwe dungeon mag gaan farmen om je gear weer high end te krijgen. Veel mensen hadden hier geen zin meer in.
Overigens overal echt een hoop "gezeik" over die 15%. Ergens natuurlijk wel groot gelijk, ze hadden in het begin gemeld dat het maar een paar % zou zijn. Mja, ze moeten toch aan die 11-13 euro per player zien te komen
Ik weet niet hoor, maar als ik naast mijn 40 euro pre order geen geld aan D3 wil uitgeven, dan doe ik dat niet. RMAH / Monthly fee = appels / peren.
Daarnaast was het diablo genre er eerder dan het WoW genre.
Is het vreemd als ik twijfel of je nu serieus of aan het trollen bent?sbmuc schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:01:
[...]
*mindless mobs grinden voor lvl'ing en het meest belangrijke high end gear
*crafting / money sinks(repairen)
*De games zit goed in elkaar(meeste dungeon crawlers - MMORPG's zijn gewoon heel snel heel saai)
*challenging endgame dungeons / bosses maar ook gewoon leuke "single" player
*Auction House
*epics/rare's etc zijn gewoon hetzelfde... kom nou gewoon een andere naam.
Dit zijn veel gelijkenissen met de meeste MMO's / RPG's true, maar de manier waarop en hoe het voelt etc.
Er zitten veel elementen van WoW in D3, en groot gelijk! WoW is nog steeds de beste MMORPG out there alleen het is gewoon zo extreem uitgemolken dat de meeste gamers er geen zin meer in hebben. Including me... al jaren.
Er zitten hier gewoon veel WoW haters, en dat is prima. Waarom is WoW uiteindelijk door veel mensen gehaat,
nr1: monthly fee, dit hebben ze nu verbeterd door het te "verstoppen" in de RMAH.
nr2: expansions / grote patches. Probleem met WoW is dat je gear heel snel "obsolete" is en dat je weer een nieuwe dungeon mag gaan farmen om je gear weer high end te krijgen. Veel mensen hadden hier geen zin meer in.
Overigens overal echt een hoop "gezeik" over die 15%. Ergens natuurlijk wel groot gelijk, ze hadden in het begin gemeld dat het maar een paar % zou zijn. Mja, ze moeten toch aan die 11-13 euro per player zien te komen

World of Warcraft | Diablo 3 |
Persistent World | Random World |
Duizenden spelers op 1 server | 4 players in 1 game |
Raids | Geraid worden |
Healers | uhmm wattus? |
3rd Person | Isometrisch |
Lore lezen | Lore horen |
Endgame onmogelijk solo'en | Solo-able tot eind inferno (hoewel ziek moeilijk) |
Loot | Loot, loot, loot, loot, loot, loot |
etc... | etc... |
Het zijn beide games met vergelijkbare rpg-elementen maar ook voldoende dingen die niet te vergelijken zijn. Schaken en dammen zijn strategiespellen die je op een zwart wit geblokt bord speelt.
De gameplay en inhoud van de spellen zijn dermate verschillend dat dit niet te vergelijken is wat mij betreft.
Anoniem: 182205
Hiero, maar ik ga wel hc vanaf de startarjendorst schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:44:
Iemand die nog een 4e man nodig heeft op 15 mei 00:01?
Ik ben een zeer ervaren Diablo2/LOD speler plus ik heb 3 dagen vrij dus kan nogal wat uren maken.
Amen, dit tabelletje is vanaf nu het antwoord op alle Diablo heidenaren die vanuit WoW eens komen kijkenPizZa_CalZone schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:08:
World of Warcraft Diablo 3 Persistent World Random World Duizenden spelers op 1 server 4 players in 1 game Raids Geraid worden ![]()
Healers uhmm wattus? 3rd Person Isometrisch Lore lezen Lore horen Endgame onmogelijk solo'en Solo-able tot eind inferno (hoewel ziek moeilijk) Loot Loot, loot, loot, loot, loot, loot etc... etc...
Het zijn beide games met vergelijkbare rpg-elementen maar ook voldoende dingen die niet te vergelijken zijn. Schaken en dammen zijn strategiespellen die je op een zwart wit geblokt bord speelt.
De gameplay en inhoud van de spellen zijn dermate verschillend dat dit niet te vergelijken is wat mij betreft.
Gold wat jij in de normale auction house spendeerd heeft ook invloed op de RMAHAnoniem: 36835 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:06:
Ik weet niet hoor, maar als ik naast mijn 40 euro pre order geen geld aan D3 wil uitgeven, dan doe ik dat niet. RMAH / Monthly fee = appels / peren.
Als je iets koopt in de normale AH kan je dat dan weer op de RMAH zetten of word dat item soulbound oid?sbmuc schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:12:
[...]
Gold wat jij in de normale auction house spendeerd heeft ook invloed op de RMAH
Maar niet op mijn portemonnee. Monthly fee wel. Dus appels & peren.sbmuc schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:12:
[...]
Gold wat jij in de normale auction house spendeerd heeft ook invloed op de RMAH
Dus jij denkt dat je na 1 week eind hell begin inferno zit? Daar zul je enkele weken\maanden mee bezig zijn.sbmuc schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:10:
RMAH 1 week uitgesteld... great >>
lees nu dat het gisteravond ook al hier was gepost![]()
Daarnaast ben je afhankelijk van gear drops \ ah prijzen ect. Ga er maar vanuit dat de meeste mensen hell niet zomaar uitspelen, laat staan inferno.
+1PizZa_CalZone schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:08:
World of Warcraft Diablo 3 Persistent World Random World Duizenden spelers op 1 server 4 players in 1 game Raids Geraid worden ![]()
Healers uhmm wattus? 3rd Person Isometrisch Lore lezen Lore horen Endgame onmogelijk solo'en Solo-able tot eind inferno (hoewel ziek moeilijk) Loot Loot, loot, loot, loot, loot, loot etc... etc...
Kan deze niet in de openingpost?
Ik geloof inderdaad wel dat na 1 week de eerste spelers eind hell / act 1 inferno zullen zitten. Vergeet niet, dit zijn de mensen die 15-20 uur spelen per week per dag natuurlijk ... typobiggydeen2 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:18:
[...]
Dus jij denkt dat je na 1 week eind hell begin inferno zit? Daar zul je enkele weken\maanden mee bezig zijn.
Daarnaast ben je afhankelijk van gear drops \ ah prijzen ect. Ga er maar vanuit dat de meeste mensen hell niet zomaar uitspelen, laat staan inferno.
[ Voor 3% gewijzigd door sbmuc op 02-05-2012 12:31 ]
100% zeker dat er mensen zijn die daar zitten na een week, dit bedoelt hij ook.biggydeen2 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:18:
[...]
Dus jij denkt dat je na 1 week eind hell begin inferno zit?
Mocht je er anders over denken kun je weddenschappen aan mijn adres afsluiten
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.
The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.
The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.