Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
ik verwacht normal dificulty op HC toch wel binnen 1 dag gecleared te hebben. we hebben een PRO 4 man team opgezet met minstens 8 jaar d2 hc ervaring each. alle classes en skills op teamplay afgestemd etc.

redbull ingeslagen en om middernacht knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:20
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:48:
Als er spelers zijn die binnen twee weken na release Inferno op een legit manier hebben uitgespeeld, is dat (veel) te makkelijk in mijn ogen.
Er zit een verschil tussen ons en de freaks die met een groepje er alles aan doen om de eerste te zijn om max lvl te worden en/of als eerste alle bosses te clearen. Deze mensen die spelen om de beurt zodat de een kan spelen en de ander slaapt... Dit is bij WoW gebeurd (ja.. ik ken ze van een oude WoW guild) en gaat bij Diablo 3 ook gebeuren.

Wij spelen 5-10 uur de eerste paar dagen, dat soort mensen spelen 24/7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
sbmuc schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:51:
[...]

Er zit een verschil tussen ons en de freaks die met een groepje er alles aan doen om de eerste te zijn om max lvl te worden en/of als eerste alle bosses te clearen. Deze mensen die spelen om de beurt zodat de een kan spelen en de ander slaapt... Dit is bij WoW gebeurd (ja.. ik ken ze van een oude WoW guild) en gaat bij Diablo 3 ook gebeuren.

Wij spelen 5-10 uur de eerste paar dagen, dat soort mensen spelen 24/7
Waarom ben je een freak als je diablo graag wil spelen en zo snel mogelijk max level wil zijn?
Denk niet dat het zo extreem gaat worden dat je een tagteam hebt hoor :)

Ik heb zelf ook vrij genomen, mede omdat ik erg graag wil spelen en niet wil dat er andere zaken onder lijden :P

Ik heb geen verwachting wanneer ik klaar ben of een dificulty heb uitgespeelt. Op zich maakt mij dat ook helemaal niets uit. Ik speel het spel voor de ervaring :P het liefste heb ik dat deze zo lang mogelijk duurt. Wat ik wel weet is dat ik een barbarian ga spelen, en eerst voor de solo ervaring ga. Zo kan ik mijn eigen pace bepalen, en kan ik me meer verdiepen in het verhaal ( wat dit keer volgens mij ERG goed is uitgewerkt)

Voor de rest zie ik wel hoelang het duurt, heb de rest van de week vrij.. dus aan de tijd zal het niet liggen!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Dakreal schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:57:
[...]

Waarom ben je een freak als je diablo graag wil spelen en zo snel mogelijk max level wil zijn?

Ik heb zelf ook vrij genomen, mede omdat ik erg graag wil spelen en niet wil dat er andere zaken onder lijden :P

Ik heb geen verwachting wanneer ik klaar ben of een dificulty heb uitgespeelt. Op zich maakt mij dat ook helemaal niets uit. Ik speel het spel voor de ervaring :P het liefste heb ik dat deze zo lang mogelijk duurt. Wat ik wel weet is dat ik een barbarian ga spelen, en eerst voor de solo ervaring ga. Zo kan ik mijn eigen pace bepalen, en kan ik me meer verdiepen in het verhaal ( wat dit keer volgens mij ERG goed is uitgewerkt)

Voor de rest zie ik wel hoelang het duurt, heb de rest van de week vrij.. dus aan de tijd zal het niet liggen!
Couldn't agree with you more. Al neem ik er zelf geen vrij voor, doe ik ook lekker relax en ga ik in de eerste instantie voor de onderdompeling in het verhaal, de lore en de pracht van alles wat op mijn beeldscherm komt. Lekker solo met de barb. Daarna zien we wel verder en sluit ik me maar al te graag aan bij de GoT guild zodat ik het MO gedeelte ook nog eens mee krijg. Tegen die tijd zal de PvP wel uit zijn dus komt dat er ook nog eens bij. Ik ga in ieder geval zeker niet als een cocaïneverslaafde dit spel binnen 24 uur kapot spelen. Bij mij werkt dat averechts en haal ik er bij lange na niet de volledige spelervaring uit.

[ Voor 6% gewijzigd door FloydRaalte op 04-04-2012 15:06 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Dakreal schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:57:
[...]
Van mijn oude guild weet ik dat er 4 mensen zijn die dit gaan doen met 2 chars... Like I said, ze zijn er genoeg dat soort freaks :).

Persoonlijk zie ik ook niet de lol er van in, al is het alleen maar omdat maar 2 mensen hiervan werkelijk het doel hebben bereikt en de andere 2 mogen zelf opnieuw gaan lvl'en en lopen dan juist weer flink achter.

Enige voordeel is dat ze met de hoge characters dan kunnen farmen voor goede items en dat het lvl'en dan wat makkelijker en sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Zijn er nog mensen die teammates zoeken voor de release van diablo 3?

Ik ben vrij dus heb alle tijd. Heb veel RPG ervaring, diablo 1, diablo 2 alleen niet, sacred 2 was ik max level (200) op de closed net servers. Die helaas nu gesloten zijn sinds een weekje :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
sbmuc schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:11:
[...]

Van mijn oude guild weet ik dat er 4 mensen zijn die dit gaan doen met 2 chars... Like I said, ze zijn er genoeg dat soort freaks :).

Persoonlijk zie ik ook niet de lol er van in, al is het alleen maar omdat maar 2 mensen hiervan werkelijk het doel hebben bereikt en de andere 2 mogen zelf opnieuw gaan lvl'en en lopen dan juist weer flink achter.

Enige voordeel is dat ze met de hoge characters dan kunnen farmen voor goede items en dat het lvl'en dan wat makkelijker en sneller gaat.
Als hun ervoor kiezen om dat te doen maakt dat ze nog geen freaks hoor :) Dat is gewoon hun manier van spelen, een naampje eraan hangen klinkt meer als afgunst.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reconhell schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:17:

Ik ben vrij dus heb alle tijd. Heb veel RPG ervaring, diablo 1, diablo 2 alleen niet, sacred 2 was ik max level (200) op de closed net servers. Die helaas nu gesloten zijn sinds een weekje :@
Meld je aan op http://www.gotd3.nl/Forum/
Zijn genoeg spelers in de GoT Guild die een "marathon" willen spelen :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reconhell schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:17:

Ik,

eveneens veel uren dagen maanden jaren ervaring op diablo 1, 2
Speelde grotendeels solo of zonder vaste "kliek", maar deze keer toch eens proberen met vaste groep.
Battletag kan je vinden in de list in't begin van het topic.
Of gewoon mail via tweakers
Heb trouwens de 15de verlof, maar zal pas tegen 10u online zijn. Ga hardcopy om 9u halen

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Dakreal schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:17:
[...]
Als hun ervoor kiezen om dat te doen maakt dat ze nog geen freaks hoor :) Dat is gewoon hun manier van spelen, een naampje eraan hangen klinkt meer als afgunst.
Nee, ik heb ze in het echt gezien. Toffe gasten, maar het zijn toch wel echt freaks :). Als je letterlijk doorblijft spelen ondanks een migraine / bloeddoorlopen ogen etc... Val je wat mij betreft onder de freaks :).

Maar ik ga wel 1 of 2 dagen vrij nemen hiervoor... Dus misschien ben ik ook wel een freak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat er veel diablo-freaks op dit forum zitten
maakt niets uit diep van binnen zijn we allemaal een beetje nerd
ik heb ook vrij genomen voor release wilt nix zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Er zit nog steeds een klein deel in mij waardoor ik ook vrij wil nemen en knallen om zo snel mogelijk van act 1 normal naar act 4 hell te komen, maar gelukkig overheerst tegenwoordig het deel dat ik weet dat ik er uiteindelijk meer plezier aan beleef als ik het rustig aan doe en ook het verhaal nog probeer te volgen.

Wordt dus voor mij het 2e, alhoewel ik het niet vervelend vind dat ik woensdag+donderdag na de release vrij ben... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Flghter1982 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:02:
bah lees net wat over de CE dye's en ben behoorlijk teleurgesteld :(

Bottled Cloud dye : The gentle wind of the heavens cools the air, infusing the area with a soft glow.
Bottled Smoke dye: An eerie howl emanates from within as creeping shadows spill forth.

ik had toch wel verwacht dat hier een mooie rook of witte gloed effect op zou zitten.

wat blijkt. het is gewoon Bottled Cloud: is Beige en Bottled Smoke is Donker Grijs.

nou lekker dan. job well done in het misleiden van mensen blizzard! :(

edit: en het antwoord van Bashiok:

Posted by Bashiok
I don't disagree there could be some misunderstanding that the text is implying movement. Comparing to the other dye colors though, and I think it should become apparent that the flavor text is for flavor and not intended to be interpreted literally.
Waar heb je dat weg dan? Wat ik van de dye bottle plaatjes kan opmaken is het gewoon wit en zwart maar dan een beetje andere variant, zeg maar parelmoer en grafiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Bulls schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:39:
[...]

Waar heb je dat weg dan? Wat ik van de dye bottle plaatjes kan opmaken is het gewoon wit en zwart maar dan een beetje andere variant, zeg maar parelmoer en grafiet.
Snap ook niet dat je dat verkeerd kunt lezen. Gewoon de CE specs erbij pakken en dan staat toch duidelijk ergens dat je 2 extra kleuren krijgt. Niks geen aura's of 'clouds'.

Over aura's gesproken. Die had je in D2 wanneer je een complete set aan had. Komt dat weer terug in D3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
FloydRaalte schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:49:
[...]

Snap ook niet dat je dat verkeerd kunt lezen. Gewoon de CE specs erbij pakken en dan staat toch duidelijk ergens dat je 2 extra kleuren krijgt. Niks geen aura's of 'clouds'.

Over aura's gesproken. Die had je in D2 wanneer je een complete set aan had. Komt dat weer terug in D3?
Dit is ook pas later ingevoerd he bij D2, dus ik betwijfel of het er uberhaupt in zit, daarnaast denk ik niet dat het er in zal zitten. Er gebeurt al genoeg op het scherm :P Als er een glow op zit, dan zal het van het item zelf zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Dakreal schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:53:
[...]

Dit is ook pas later ingevoerd he bij D2, dus ik betwijfel of het er uberhaupt in zit, daarnaast denk ik niet dat het er in zal zitten. Er gebeurt al genoeg op het scherm :P Als er een glow op zit, dan zal het van het item zelf zijn.
Is dat later ingevoerd bij D2? Ah nooit geweten. Had ook pas vrij laat mijn eerste complete set. (lees: vorig jaar) Toch lijkt het mij een leuke toevoeging dat wanneer je b.v. de IK set compleet hebt dat je er dan iets meer speciaal uit ziet. Dat hoeft niet perse een aura te zijn. Kijk maar naar een simpel spel zoals Terraria. Daar heb je ook sets. Wanneer je bijvoorbeeld Molten armor hebt laat je een klein vuurspoor achter. En bij ninja set krijg je phase walk waarbij je sneller lijkt te lopen en dat ziet er wel gaaf uit.

Tsja en dat er al zoveel grafisch geweld op je scherm aanwezig is....nou en? Ik bedoel: die angelwings zouden dan toch ook een afleiding zijn.... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
FloydRaalte schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:59:
[...]

Is dat later ingevoerd bij D2? Ah nooit geweten. Had ook pas vrij laat mijn eerste complete set. (lees: vorig jaar) Toch lijkt het mij een leuke toevoeging dat wanneer je b.v. de IK set compleet hebt dat je er dan iets meer speciaal uit ziet. Dat hoeft niet perse een aura te zijn. Kijk maar naar een simpel spel zoals Terraria. Daar heb je ook sets. Wanneer je bijvoorbeeld Molten armor hebt laat je een klein vuurspoor achter. En bij ninja set krijg je phase walk waarbij je sneller lijkt te lopen en dat ziet er wel gaaf uit.

Tsja en dat er al zoveel grafisch geweld op je scherm aanwezig is....nou en? Ik bedoel: die angelwings zouden dan toch ook een afleiding zijn.... ?
Het is volgens mij toegevoegd in versie 1.10, zag er wel leuk uit hoor :)
Mocht er toch iets inzitten, dan hoop ik dat het erg subtiel is :P

Die Angelwings zullen niet afleiden, maar ik denk dat in Inferno of Hell er zoveel gebeurt dat het niet eens echt opvalt en daarom misschien zonde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
FloydRaalte schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:49:
[...]

Ik had ook nooit gedacht dat het zou bewegen of dat je een gloed om je heen zou krijgen, ik las die beschrijving gewoon alsof dat spul in het potje zou zitten en daarmee je items kan kleuren maar dat het zou bewegen, nee niet echt. Wat een kermis zou het dan ook zijn.

The "beige" and "dark gray" colors chosen for the CE dyes are exclusive to the CE. You can't obtain them elsewhere in the game. Plus, they're bottomless, which helps to maintain a consistent gear color theme without spending a bunch of gold. That in itself certainly makes them valuable considering the limited nature of CE availability.
Het is dus niet wit maar beige, maar er zijn zoveel verschillen de tinten beige ik hoop dat het een beetje als oud bot of ivoor is. Maar goed dat zien we dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
Bulls schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:05:
[...]

Ik had ook nooit gedacht dat het zou bewegen of dat je een gloed om je heen zou krijgen, ik las die beschrijving gewoon alsof dat spul in het potje zou zitten en daarmee je items kan kleuren maar dat het zou bewegen, nee niet echt. Wat een kermis zou het dan ook zijn.

[...]

Het is dus niet wit maar beige, maar er zijn zoveel verschillen de tinten beige ik hoop dat het een beetje als oud bot of ivoor is. Maar goed dat zien we dan wel weer.
Leuk hoor die dye's, maar wie gaat er nou zijn paarse tal-rasha set een andere kleur geven.. :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 09:37

anu

Ikke, want ik vind paars niet bij een barbarian passen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toch waren die effecten van full set in Diablo 2 wel erg vet, hoop stiekum dat ze iets soortgelijks later ook gaan invoeren bij D3. Zoals bijvoorbeeld trang set in D2 waarmee je Necro verandert in een vampire.
Maar zo hoop ik stiekum op wel meer dingen die later toegevoegd kunnen worden. Ik snap de overweging van blizzard om bijvoorbeeld runewords en runes niet toe te voegen , maar toch, stiekum....

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkem
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 10:15
sbmuc schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:23:
[...]Maar ik ga wel 1 of 2 dagen vrij nemen hiervoor... Dus misschien ben ik ook wel een freak :+
We kunnen in de Benelux pas om 20.01 uur online toch, vanwege het tijdsverschil of is dit al besproken hier?
12:01 a.m. PDT gaan de servers open volgens: http://us.blizzard.com/en-us/news/?d=2012-3#150600

<GoT>Bokkem#2393

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bokkem schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:30:
[...]

We kunnen in de Benelux pas om 20.01 uur online toch, vanwege het tijdsverschil of is dit al besproken hier?
12:01 a.m. PDT gaan de servers open volgens: http://us.blizzard.com/en-us/news/?d=2012-3#150600
Daar staat dat de annual pass offer verloopt om 12.01 am PDT, daar staat niks over het openen van de server. Bashiok heeft op zijn twitter pas nog aangegeven dat hij ook nog niet zeker wist of het in Europa lokale tijd 's nachts werd geopend of dat we moeten wachten op middernacht PDT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
bokkem schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:30:
[...]

Eum, je weet dat 12.01 am eigenlijk dus 00.01 is, en dat het hier dan 06.01 09.01 met zomertijd is he?

Er zit geen 20 uur tijdsverschil tussen Europa en Pacific USA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:34:
[...]

Eum, je weet dat 12.01 am eigenlijk dus 00.01 is, en dat het hier dan 06.01 is he?

Er zit geen 20 uur tijdsverschil tussen Europa en Pacific USA :P
Is PDT maar 6 uur verschil? Dacht 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Dus je kan ook items voor echt geld verkopen.. heb ik goed gelezen dat je het alleen op je battle.net account kan krijgen en dus niet in je eigen portomonee?

Vraag me af wat echte high level equipment zal vangen.. Misschien kun je wel de aankoopprijs zo terug verdienen if lucky :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reconhell schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:38:
Dus je kan ook items voor echt geld verkopen.. heb ik goed gelezen dat je het alleen op je battle.net account kan krijgen en dus niet in je eigen portomonee?

Vraag me af wat echte high level equipment zal vangen.. Misschien kun je wel de aankoopprijs zo terug verdienen if lucky :P
Het is mogelijk om een third-party betaaldienst te koppelen aan je B.net account (denk aan PayPal). Vervolgens kun je via die account het cashen naar je echte rekening.

Je aankoopprijs terugverdienen lijkt me overigens niet echt moeilijk, verkoop 20 items voor €2,50 en je bent er al. Als je maanden speelt en items voor €1 verkoopt haal je het ook. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 04-04-2012 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkem
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 10:15
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:33:
[...]

Daar staat dat de annual pass offer verloopt om 12.01 am PDT, daar staat niks over het openen van de server. Bashiok heeft op zijn twitter pas nog aangegeven dat hij ook nog niet zeker wist of het in Europa lokale tijd 's nachts werd geopend of dat we moeten wachten op middernacht PDT
Nee, de annual pass offer verloopt op 1 Mei. Het staat daar boven. Maar we weten het nog niet dus?
En ohja, 12:01 am is 0:01 natuurlijk - my bad.

<GoT>Bokkem#2393

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reconhell schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:38:

Perfect stats zullen voor best een berg gaan uiteindelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Bernd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 01:28:
[...]
Banner styles unlock je met achievements ja. Is een valide punt wat je maakt, valt natuurlijk ook samen met de absentie van een fatsoenlijk lobby/public chat (wat ik overigens echt een gigantische misser vind van Blizz magoed.). Toch wel jammer want ik vond die titles wel vet staan, vooral Guardian :)
Om hier nog even weer op terug te komen (5 pagina's opeens in 1 middagje?!):

Banner kan je aanpassen met achievements, maar er zit meer verschil in: De top van je banner veranderd als het goed is met iedere moeilijkheidsgraad die is afgerond. De zijkanten zouden met het level van je char veranderen. (Dus niet de vlag, maar de staf erachter)

Daarnaast is er te zien of je een standaard of HC char speelt (en of de laatste nog in leven is) met wat eronder zit. (botten enzo bij HC)

Hier een plaatje: http://www.diablowiki.net/File:Banner_progression.jpg

Een heel deel hiervan is uitgeschakeld in de beta, maar het is regelmatig te zien geweest in andere media, zoals demo fimpjes.

Er waren aanvankelijk inderdaad titels gedatamined, één per level zelfs, inderdaad van 1-100. Deze zijn alleen volgens mij uit de laatste 4 beta builds verdwenen.

Wat voor nut die hele banner nou eigenlijk heeft behalve bij inspectie door anderen / als je em dropt als marker, weet ik niet... Het plaatje zou je tenminste nog op de fora enzo kunnen droppen.

===

Over de mediamarkt actie in Rotterdam: ik vraag me af wanneer ze dat gaan aankondigen. Ik heb dat tot nu toe nog niet gezien eigenlijk, heeft iemand meer info?

Is het misschien leuk als ik voor anderen die nog niet over D3 kunnen beschikken misschien een hardcopy haal en daarvan de code mail bij release en de game opstuur met de post? Als ze er namelijk echt een leuk event van maken misschien maar toch erheen gaan voor de sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45
djunicron schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:29:
[...]
Banner kan je aanpassen met achievements *knip*
Ah, dat was dus wat ik zag toen ik daarstraks SK nog eens neerlegde. Omdat ik blijkbaar 15(?) skeletons door hemzelf heb laten slachten kreeg ik als beloning een accented banner of ziets...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 15e en de 16e vrij, probeer nu nog tot en met die vrijdag te krijgen. Net gestart met nieuwe baan, ben al blij dat ik tenminste 2 dagen heb. :)

Kan ik 14e middernacht beginnen. All nighter, en dan nog de 16e. :D

Heb er zin in. Nog een dikke maand wachten en dan zijn we er eindelijk..... SALVATION!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:26:
Ik heb de 15e en de 16e vrij, probeer nu nog tot en met die vrijdag te krijgen. Net gestart met nieuwe baan, ben al blij dat ik tenminste 2 dagen heb. :)

Heb er zin in. Nog een dikke maand wachten en dan zijn we er eindelijk..... SALVATION!
Dikke maand? klein maandje.. dit is echt niets vergeleken met het wachten wat ik de afgelopen jaren heb gedaan :p

Nog een klein maandje wachten en dan zijn we er eindelijk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:32
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:26:

Eerlijk zeggen.. heb je bij je nieuwe werk verteld waarom je vrij wil? :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-08 18:45

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Ik heb de beta nu even solo uitgespeeld... Eigenlijk ben ik een beetje in twijfel... speelde ik nou Diablo 3... of WoW met een diablo sausje?

Dit is misschien persoonlijk, maar ze hebben echt bijna alle game mechanics vernacheld... wat is er gebeurd? :(
  • Easy-ass monsters (heb 1 potion gebruikt, nooit dood gegaan),
  • Geen skill tree of points meer.
  • Bagger skill systeem waar je alleen maar een beetje switcht van skills.
  • Geen stat points of specialisatie meer.
  • Geen potion belt meer.
  • Potions hebben cooldown!?!?!
  • Skills hebben cooldown!?!?! (Geen castframes meer dus)
  • Elke class heeft z'n eigen soort mana pool wat totaal geen nut heeft.
  • Geen sticky inventory selection, alles switcht gewoon om...
  • Stom item stat venster over je inventory, kunt gelijk niks meer zien.
  • Geen portal scrolls/boek meer, dus geen fatsoenlijke portals, je gaat er gelijk doorheen...
  • Een vaag quest-based game systeem, dus je kunt niet ff een dungeon doen met iemand of voor de lol spelen.
  • Lelijke inventory icons met allemaal dezelfde grootte en dus vet onoverzichtelijk.
  • Shared chest, dus je zult spullen op chars moeten gaan opslaan als ie vol is.
  • Geen prachtige cinematics meer, komt misschien omdat het beta is maar ja...
  • Zelfs de cathedral die in D1 gecleared was (inclusief skeleton king) en in D2 kapot was staat er nu weer, MET skeleton king!..
Kortom, ik ben erg teleurgesteld...

Don't try to fix perfection, build on it.

Ik koop hem alsnog, met de hoop dat ze het een beetje rechtpatchen, iemand anders nog zo teleurgesteld?

[ Voor 5% gewijzigd door Blue_Entharion op 04-04-2012 22:11 ]

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 17:45
Dakreal schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:41:
[...]

Dikke maand? klein maandje.. dit is echt niets vergeleken met het wachten wat ik de afgelopen jaren heb gedaan :p

Nog een klein maandje wachten en dan zijn we er eindelijk ;-)
kleine maand != 6 weken })

[ Voor 85% gewijzigd door Kapoen op 04-04-2012 22:04 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blue_Entharion schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:03:
Het is de eerste 25% oid van Act I NORMAL, wat verwacht je? Het is meer een tutorial om kennis te maken met Diablo III.
Je bent nu tenminste niet meer afhankelijk van +30 skill points voordat je skills nuttig waren. Lvl 50 skills waren in D2 niet raar. En wat deed je in D2 met je skills? Je koos er 1 of 2 die echt goed waren, en de rest gebruikte je niet. In D3 zijn ALLE skills gewoon nuttig. Zelfs op lvl 60 zijn skills van lvl 5 nog goed. Je hebt nu dus enorm veel variatiemogelijkheden met skills.
Tsja, kun je missen als je bijv. mega veel damage wil doen met weinig health, maar je kunt alsnog via +stat point items specifieke stats boosten.
• Geen potion belt meer.
Je hebt nu Health Globes. Potions zijn er voor noodgevallen, door te killen heb je gewoon meestal wel genoeg Health Globes in de buurt.
Tsja, anders krijg je skills die om de 0,3 seconden gecast worden. Brengt meer tactiek in het spel.
Het is voor alle classes een resource, het heet anders maar werkt inderdaad wel hetzelfde. De manier van hergenereren is echter wel anders.
:?
Wat zie je daardoor niet meer dan? Je kunt nog steeds je volledige inventory zien.
• Geen portal scrolls/boek meer, dus geen fatsoenlijke portals, je gaat er gelijk doorheen...
Back-up townportals zijn verleden tijd ja, en dat is alleen maar beter. Je moet nu gewoon nadenken voordat je ergens heen rent en risico's incalculeren.
• Een vaag quest-based game systeem, dus je kunt niet ff een dungeon doen met iemand of voor de lol spelen.
Kan nog steeds, je kunt gewoon ergens een quest beginnen waar die dungeon is.
• Lelijke inventory icons met allemaal dezelfde grootte en dus vet onoverzichtelijk.
Ik vind het juist erg overzichtelijk..
En wat deed je in D2? Gigantisch omslachtig mulen. Je hebt straks 3 volledige inventory bags, als dat niet genoeg is...
Die komen tussen de acts wel, net zoals in D2
• Zelfs de cathedral die in D1 gecleared was (inclusief skeleton king) en in D2 kapot was staat er nu weer, MET skeleton king!..
Je hebt niet eens de moeite gedaan om het verhaal te volgen blijkbaar, dan had je geweten waarom de SK er weer is.

Ik koop hem alsnog, met de hoop dat ze het een beetje rechtpatchen, iemand anders nog zo teleurgesteld?
Aan de opzet van de game gaat niets meer veranderen. Hooguit kleine fixes.

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 04-04-2012 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Angeloonie schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:18:
Het is de eerste 25% oid van Act I NORMAL, wat verwacht je? Het is meer een tutorial om kennis te maken met Diablo III.
True true, maar op geen enkel moment had ik het gevoel alsof ik dood kon gaan, kon er met een hand in de broek doorheen lopen, een klein beetje uitdaging is wel aardig.
Je bent nu tenminste niet meer afhankelijk van +30 skill points voordat je skills nuttig waren. Lvl 50 skills waren in D2 niet raar.
Nee, maar het is nu zo ongelofelijk dom en simpel, de balans in D2 kon idd wat beter tussen low en high level skills, maar het was wel zo dat je je moest specialiseren, dat is nu gewoon weg, nu kan iedere debiel met een muis en een pc het spel spelen door een beetje rond te klikken op skills, want het maakt allemaal geen drol uit.
Tsja, kun je missen als je bijv. mega veel damage wil doen met weinig health, maar je kunt alsnog via +stat point items specifieke stats boosten.
Dat is waar, maar je kan dus geen custom build meer maken, wat wel weer zo mooi was aan D1/D2
Je hebt nu Health Globes. Potions zijn er voor noodgevallen, door te killen heb je gewoon meestal wel genoeg Health Globes in de buurt.
Die health globes zie ik als het equivalent van auto-regeneration in de moderne FPS games, het haalt de spanning eraf, tis gewoon wat buttonbashen geworden, ipv je potions zorgvuldig in de gaten houden, op het juiste moment gebruiken ipv wat random mobs farmen voor wat health.
Tsja, anders krijg je skills die om de 0,3 seconden gecast worden. Brengt meer tactiek in het spel.
Als jij een beetje dezelfde macros rammen ipv je skills optimaliseren tactiek noemt...
Het is voor alle classes een resource, het heet anders maar werkt inderdaad wel hetzelfde. De manier van hergenereren is echter wel anders.
Waarom het anders heet is mij een raadsel, een Baba in D2 gebruikte ook Mana ipv Fury, was gewoon via potion te regenereren.
:?
Als je klikt op een item, dan op een andere ruilen ze gewoon van plek, ipv dat je even alles handmatig kan sorteren ga je lopen omruilen, vind ik vervelend.
Wat zie je daardoor niet meer dan? Je kunt nog steeds je volledige inventory zien.
Ik niet hoor, het ondoorzichtige item venster hangt gewoon recht bovenop het inventory screen :\
Back-up townportals zijn verleden tijd ja, en dat is alleen maar beter. Je moet nu gewoon nadenken voordat je ergens heen rent en risico's incalculeren.
Dat is enigsinds wel goed, maar toch weer achterlijk om iets te slopen wat al 2 games prima werkt.
Kan nog steeds, je kunt gewoon ergens een quest beginnen waar die dungeon is.
Ik wil niet altijd met een quest bezig zijn, ik wil het spel spelen hoe ik het wil, snap je wat ik bedoel?
Ik vind het juist erg overzichtelijk..
Ik ook, tot hij vol raakte met allemaal het zelfde uitziende icoontjes, toen werd het wat lastiger te onderscheiden, een dagger heeft niet hetzelfde formaat als een lans.
En wat deed je in D2? Gigantisch omslachtig mulen. Je hebt straks 3 volledige inventory bags, als dat niet genoeg is...
Slecht systeem vervangen met nog slechter systeem, als die bags vol zitten (wat gegarandeerd gebeurt) zit je met hetzelfde probleem, maar dan account-wide...
Die komen tussen de acts wel, net zoals in D2
Ik hoop het zeker, altijd mooi die cinematics...
Je hebt niet eens de moeite gedaan om het verhaal te volgen blijkbaar, dan had je geweten waarom de SK er weer is.
Ik volg het verhaal wel wanneer hij uit is, dan kan ik het in 1x volgen, bewust niet gedaan. Kan me geen goede verklaring voorstellen dat er op dezelfde plek weer een cathedraal gebouwd is met dezelfde boss.
Aan de opzet van de game gaat niets meer veranderen. Hooguit kleine fixes.
Het introduceren van PVP is een redelijk grote verandering in de opzet niet?

Tevens, puntje wat ik vergat.. de minimap rechtsboven is goed, maar ik hou wel van de fullscreen minimap uit D1 en D2, je kunt er alleen niet meer door lopen of fatsoenlijk zien nu, hopelijk fixen ze dat ook nog.

Ik hou van de hele reeks, maar wat ik nu gezien heb valt me gewoon tegen, en dat is misschien persoonlijke mening, maar sommige dingen zijn gewoon achteruit gegaan vind ik, wel accessable voor nieuwe spelers, maar minder uitgebreid, te dom en simpel gemaakt.

Alsof je een geslepen mes botslaat zodat een debiel zichzelf er niet mee snijdt zeg maar.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znorkus
  • Laatst online: 09-09 21:01
Yeah Blue_Entharion, ik deel je zorgen volkomen. Met name de harde skill-cooldowns is een grote domper. Een soort arcade-versie van WOW begint het te lijken. En sjezus, evengrote icoontjes voor elk item, hoe durven ze.

Nee, ik vrees niet dat dit de brute revival van een duistere serie gaat worden waar de hardcore jaren 90 gamers op zitten te hopen.

Maargoed, je weet 't maar nooit met Blizzard. De ervaring leert dat hun spellen doorgaans toch erg hard ownen ;-)

maar ik zeg het je, het zijn die PVP-overwegingen die het skillsysteem moeten versimplificeren, en dat haalt nou juist de ongelooflijke grote lol eraf. In d2 kan je, als je wil, een poison vine creeper druid bouwen, en er zelf als grote beer tussenlopen en iedereen shockwaven. Of je wordt een razende wolf. Of je wordt een tovenaar met ijsstormen en vuurzeeen. Er zijn zoveel mogelijkheden. Wat ik ervan zie begint het in d3 op eenheidsworst te lijken. Niet te grote verschillen in kracht, en vooral veel balance, en vooral zeer gebruiksvriendelijk door alle levels heen, ongeacht de build. Niet teveel item-dependant.
Lafaards! :D

Eensch dus, Entharion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
Ik heb de beta nu even solo uitgespeeld... Eigenlijk ben ik een beetje in twijfel... speelde ik nou Diablo 3... of WoW met een diablo sausje?

Dit is misschien persoonlijk, maar ze hebben echt bijna alle game mechanics vernacheld... wat is er gebeurd? :(
  • Geen potion belt meer.

Het spel dat jij wilt bestaat al. Diablo 2.
Als blizzard een remake doet van D2, maar iets betere graphics en een nieuw verhaal krijgen ze een stuk meer gezeik dan nu.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAT1M
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-02 12:23
Znorkus schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:44:
Yeah Blue_Entharion, ik deel je zorgen volkomen. Met name de harde skill-cooldowns is een grote domper. Een soort arcade-versie van WOW begint het te lijken. En sjezus, evengrote icoontjes voor elk item, hoe durven ze.

Nee, ik vrees niet dat dit de brute revival van een duistere serie gaat worden waar de hardcore jaren 90 gamers op zitten te hopen.

Maargoed, je weet 't maar nooit met Blizzard. De ervaring leert dat hun spellen doorgaans toch erg hard ownen ;-)

maar ik zeg het je, het zijn die PVP-overwegingen die het skillsysteem moeten versimplificeren, en dat haalt nou juist de ongelooflijke grote lol eraf. In d2 kan je, als je wil, een poison vine creeper druid bouwen, en er zelf als grote beer tussenlopen en iedereen shockwaven. Of je wordt een razende wolf. Of je wordt een tovenaar met ijsstormen en vuurzeeen. Er zijn zoveel mogelijkheden. Wat ik ervan zie begint het in d3 op eenheidsworst te lijken. Niet te grote verschillen in kracht, en vooral veel balance, en vooral zeer gebruiksvriendelijk door alle levels heen, ongeacht de build. Niet teveel item-dependant.
Lafaards! :D

Eensch dus, Entharion.
jep, inderdaad, hij heeft bij mij de beta gespeeld vanmiddag en wij zaten enkel meet dingen optesommen wat we gewoon niet begrijpen waarom ze dit ons aandoen ,.. en ja het lijkt wel een acrade action rpg ,... waar is de hardcore shit van char builds enzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Jij snapt het Znorkus,

Misschien zijn wij wel van de ouwe stempel, waar we liever een hoge leercurve hebben, waar je zorgvuldig dus na moet denken over je keuzes en niet gelimiteerd bent door domme gameplay elementen, maar alleen door je eigen kunnen en vaardigheid.

D2 was een game waar je een lvl 49 twink char kon bouwen die slecht gebouwde lvl 90's afmaakte, gewoon omdat de speler geen achterlijke noob was die er de ballen verstand van had.

RocketKoen,

Het punt is dat ze iets Diablo noemen wat geen Diablo meer is, dat je en Ferrari denkt te kopen maar ze maken alleen nog maar Golfjes, van de afgepoleiste kwaliteit afgeweken omdat niet iedere appel in een Ferrari KAN rijden, maar wel in een Golfje.

Kortom, ik wou een afgepolijste, mooiere Diablo 2 met nieuwe storyline, verbeterde (niet vervangen) mechanics en wellicht een leuke tutorial voor de noobs, zodat ze ook een instap hebben zonder overdonderd te raken.

Ik weet dat Blizzard het kan, ze hebben hetzelfde met Starcraft 2 voor elkaar gekregen, hetzelfde, maar dan nieuwer en beter.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

:')

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAT1M
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-02 12:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
Blue_Entharion schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:54:
Jij snapt het Znorkus,

Misschien zijn wij wel van de ouwe stempel, waar we liever een hoge leercurve hebben, waar je zorgvuldig dus na moet denken over je keuzes en niet gelimiteerd bent door domme gameplay elementen, maar alleen door je eigen kunnen en vaardigheid.

D2 was een game waar je een lvl 49 twink char kon bouwen die slecht gebouwde lvl 90's afmaakte, gewoon omdat de speler geen achterlijke noob was die er de ballen verstand van had.

RocketKoen,

Het punt is dat ze iets Diablo noemen wat geen Diablo meer is, dat je en Ferrari denkt te kopen maar ze maken alleen nog maar Golfjes, van de afgepoleiste kwaliteit afgeweken omdat niet iedere appel in een Ferrari KAN rijden, maar wel in een Golfje.

Kortom, ik wou een afgepolijste, mooiere Diablo 2 met nieuwe storyline, verbeterde (niet vervangen) mechanics en wellicht een leuke tutorial voor de noobs, zodat ze ook een instap hebben zonder overdonderd te raken.

Ik weet dat Blizzard het kan, ze hebben hetzelfde met Starcraft 2 voor elkaar gekregen, hetzelfde, maar dan nieuwer en beter.
Ikzelf heb honderden uren in d2 zitten, maar dit gaat gewoon helemaal nergens meer over.
Statpoints waren bij 99% van de chars: Str genoeg voor gear, dex voor max block en de rest in vita. De energyshield sorcs daar buiten gelaten. Om maar een voorbeeld te noemen.

Oude stempel my ass, het is gewoon een compleet andere game die niet meer met d2 is te vergelijken (wat ik ook soms jammer vind)
Daarnaast zijn er genoeg mensen die hetzelfde denken over sc2 tov sc:bw zoals jij denkt over d2 vs d3. Als je het zo lekker slecht vind allemaal, wacht dan aub gewoon even tot de retail en vorm niet je volledige mening over een beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls

• Geen potion belt meer.

Afbeeldingslocatie: http://img543.imageshack.us/img543/6921/rageehh.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
microoo schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:04:
[...]

Ikzelf heb honderden uren in d2 zitten, maar dit gaat gewoon helemaal nergens meer over.
Statpoints waren bij 99% van de chars: Str genoeg voor gear, dex voor max block en de rest in vita. De energyshield sorcs daar buiten gelaten. Om maar een voorbeeld te noemen.

Oude stempel my ass, het is gewoon een compleet andere game die niet meer met d2 is te vergelijken (wat ik ook soms jammer vind)
Daarnaast zijn er genoeg mensen die hetzelfde denken over sc2 tov sc:bw zoals jij denkt over d2 vs d3. Als je het zo lekker slecht vind allemaal, wacht dan aub gewoon even tot de retail en vorm niet je volledige mening over een beta.
Dit dus...
Ik wil geen diablo 2 met beter graphics...
Ik dacht eerst van wel, maar er was gewoon zo veel mis met dat spel.

Waarom stats kunnen verdelen als iedereen toch alles in vita dump na een bepaald punt (als je je gear kan dragen).
Waarom stat points als iedereen toch 1 van de 2 cookie cutter builds maakt. Tot het punt dat ze zich laten boosten om maar geen punten in lagere skills te hoeven stoppen (fixed in 1.11 maar toch)
En ook de gameplay... Je kwam met 1 character eigenlijk alleen bij de eindbosses tijdens je boost. En daarna 1000 keer secret cow, en een miljoenmiljard keer mephisto, pindle en baal

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

RocketKoen schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:08:
[...]

Dit dus...
Ik wil geen diablo 2 met beter graphics...
Ik dacht eerst van wel, maar er was gewoon zo veel mis met dat spel.

Waarom stats kunnen verdelen als iedereen toch alles in vita dump na een bepaald punt (als je je gear kan dragen).
Waarom stat points als iedereen toch 1 van de 2 cookie cutter builds maakt. Tot het punt dat ze zich laten boosten om maar geen punten in lagere skills te hoeven stoppen (fixed in 1.11 maar toch)
En ook de gameplay... Je kwam met 1 character eigenlijk alleen bij de eindbosses tijdens je boost. En daarna 1000 keer secret cow, en een miljoenmiljard keer mephisto, pindle en baal
Er waren inderdaad dingen gewoon "kapot" aan Diablo 2, maar de harde kern was wel gewoon een supervette game die lekker speelde. De kans die ze hadden om het GOED te doen hebben ze verkeken, en ze zijn gewoon een zwaar gelimiteerde, gesimplificeerde game gaan maken die nog minder op Diablo lijkt dan Torchlight.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Over die even grote iconen voor de items, daar is helemaal niets mis mee, je hebt nu 3x zoveel opslag ruimte. Behalve dat je halve inventory vol hebt met potions en charms 1 shield of een armor op pakt en vol bent....

Ze hebben gewoon alle nutteloze en vervelende dingen weg gehaald en zo een veel beter systeem gemaakt.

Oh en trouwens welkom in een half jaar terug want deze discussies zijn al lang en breed gevoerd keer 10.000 in het kwartdraad. Als je jezelf een echte fan noemt dan had je dat allemaal al gevolgd en was het geen verrassing meer. Moet je niet nog even een paar week voor de launch komen aan kakken en oude koeien uit de sloot gaan halen. Spuit 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Bulls schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:20:
Over die even grote iconen voor de items, daar is helemaal niets mis mee, je hebt nu 3x zoveel opslag ruimte. Behalve dat je halve inventory vol hebt met potions en charms 1 shield of een armor op pakt en vol bent....
Ja maar waarom is een armor even groot als een dagger, dat is toch niet logisch? en ook niet makkelijk te onderscheiden met zo'n klein icoontje...
Wie heeft z'n inventory nou vol met potions, dan heb je toch echt geen goede build als je die allemaal nodig hebt...
Ze hebben gewoon alle nutteloze en vervelende dingen weg gehaald en zo een veel beter systeem gemaakt.
En weer meer nutteloze en vervelende dingen toegevoegd, meningen zijn meningen...
Oh en trouwens welkom in een half jaar terug want deze discussies zijn al lang en breed gevoerd keer 10.000 in het kwartdraad. Als je jezelf een echte fan noemt dan had je dat allemaal al gevolgd en was het geen verrassing meer. Moet je niet nog even een paar week voor de launch komen aan kakken en oude koeien uit de sloot gaan halen.
Dus omdat ik nu pas een mening kan vormen op basis van gameplay die ik feitelijk meegemaakt heb ben ik dus geen echte fan, logica op z'n top... Met die ouwe koeien zijn potions wel teruggekomen trouwens.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:23
Voor de mensen die de D3 beta tegen vonden vallen.. onbegrijpelijk.

D3 is op alle vlakken mooier, beter, uitgebreider dan ooit tevoren. In vergelijking met D2 zijn alle problematische dingen opgelost en/of verbeterd. er hangt een prachtige engine onder die de meest wrede dingen op je scherm tovert met een super soepele framerate.. echt, die punten die genoemd worden waardoor het "geen diablo meer zou zijn" ontgaan mij volkomen , en ik heb me er geen seconde aan gestoord in de beta.

Wellicht is Diablo 3 gewoon niet jullie spel?

En Diablo 3 met WoW vergelijken... nou ja, laat ik daar maar helemaal niets op zeggen. maar dat zegt wat mij betreft al genoeg.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Blue_Entharion schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:13:
[...]

Er waren inderdaad dingen gewoon "kapot" aan Diablo 2, maar de harde kern was wel gewoon een supervette game die lekker speelde. De kans die ze hadden om het GOED te doen hebben ze verkeken, en ze zijn gewoon een zwaar gelimiteerde, gesimplificeerde game gaan maken die nog minder op Diablo lijkt dan Torchlight.
Ehm.. Diablo 3 lijkt aan de oppervlakte (wat we nu gezien hebben) een simpele game, maar er zitten vèèl meer mechanics achter / in dan in D2 het geval was. de kans die ze hebben gehad hebben ze prima benut, dat blijkt wel aan de interesse die er in de game is, en de algemene mening van mensen. het feit dat dit een 19 delig topic is over een game die nog niet eens uit is, zegt genoeg.

Tevens vind ik het nogal apart dat jij nu al kan beoordelen dat het een zwaar gelimiteerde, gesimplificeerde game is die nog minder op Diablo lijkt dan Torchlight. heb jij de rest van het spel al gespeeld? gezien? bossfights meegemaakt? Nee dus. mijn ervaring is dat de beta van begin tot eind op en top diablo is en daar verdomd weinig van afwijkt. Inferno wordt veel moeilijker dan hell... hoezo gesimplificeerd? er zijn met dit spel vèèl meer builds mogelijk dan in D2 ooit het geval was.. hoezo gelimiteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Ik heb mijn zegje wel gedaan eigenlijk.

Je mag er van zeggen wat je wil, maar we zullen allemaal moeten wachten tot de release, en kijken wat ze ervan gemaakt hebben.

Feitelijk weten we allemaal nog helemaal niks van het spel, maar beoordelend op wat ik gezien en ervaren heb... nou ja lees maar terug.

Als ik op iemands tenen getrapt heb, sorry maar je moet gewoon begrijpen dat er mensen zijn met een andere mening dan jijzelf.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Blue_Entharion schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:44:

Je mag er van zeggen wat je wil, maar we zullen allemaal moeten wachten tot de release, en kijken wat ze ervan gemaakt hebben.

Feitelijk weten we allemaal nog helemaal niks van het spel, maar beoordelend op wat ik gezien en ervaren heb... nou ja lees maar terug.

Als ik op iemands tenen getrapt heb, sorry maar je moet gewoon begrijpen dat er mensen zijn met een andere mening dan jijzelf.
Je spreekt nu jezelf tegen. In eerdere posts had je je mening over het spel knip en klaar, en nu moeten we het opeens afwachten? telt dat dan ook voor jou?

Je hebt mij niet op mijn tenen getrapt, maar ik vind jouw posts niet onderbouwd. Je gaat trouwens ook niet op mijn post in, vind ik een beetje jammer gezien het feit dat je eerder nogal een sterke mening over bepaalde aspecten van de game had.

Iedereen mag zijn mening hebben, sure. maar wees dan ook bereid die mening te verdedigen met goede argumentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Visgek82 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:47:
[...]

Je spreekt nu jezelf tegen. In eerdere posts had je je mening over het spel knip en klaar, en nu moeten we het opeens afwachten? telt dat dan ook voor jou?

Je hebt mij niet op mijn tenen getrapt, maar ik vind jouw posts niet onderbouwd. Je gaat trouwens ook niet op mijn post in, vind ik een beetje jammer gezien het feit dat je eerder nogal een sterke mening over bepaalde aspecten van de game had.

Iedereen mag zijn mening hebben, sure. maar wees dan ook bereid die mening te verdedigen met goede argumentatie.
Zoals ik zei, ik heb mijn zegje gedaan. Het is super nutteloos om te discussiëren over een mening waar ik alles al mee gezegd heb, argumenten aandragen heeft totaal geen zin aangezien we allebei niet weten of het nou werkelijk zo gaat zijn in de final release of niet.

Dus dat plaatst ons beiden in een situatie waarin we onze argumenten niet kunnen ondersteunen met harde feiten, omdat de feiten pas hard zijn als de game gereleased is, daarnaast is alles wat ik zei puur een mening in reactie op de beta die ik gespeeld heb, dit staat dus los van jouw mening, of jouw speelervaring.

Nu is mijn mening wel wat bijgestuurd dankzij de discussies, maar dit is een forum, en dus een platform waarop mensen om de 10 minuten een reply kunnen posten waarop ik dan WEER moet gaan uitleggen wat ik bedoel met een bepaald punt, wat eerder al besproken is, dus hierbij... mijn zegje is gedaan.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue_Entharion schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:54:
RocketKoen,

Blizzard bepaalt wat Diablo is, niet wij als community.
Als ferrari een auto wilt uitbrengen mag jij het misschien geen echte ferrari vinden maar het is er wel gewoon een.
Blue_Entharion schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:44:

"We moeten afwachten, we weten er niks van, maar ik vind dit en dit, het is mijn mening". :X
Daarbij, op een forum roepen dat er mensen zijn met verschillende meningen is nogal ... overbodig.
Blue_Entharion schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:55:
[...]

Nu is mijn mening wel wat bijgestuurd dankzij de discussies, maar dit is een forum, en dus een platform waarop mensen om de 10 minuten een reply kunnen posten waarop ik dan WEER moet gaan uitleggen wat ik bedoel met een bepaald punt, wat eerder al besproken is, dus hierbij... mijn zegje is gedaan.
Dit is een forum geen Blog. (tip: http://tweakblogs.net/)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
THIS IS SPARTA

ik bedoel, internet

blog, forum, sms, whatsapp, email

is bedoeld om iets op te schrijven

ziet het probleem niet zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

• === de volgende punten zijn niet zo slecht eigenlijk:
  • Geen potion belt meer.
Even heftig je post lopen verknippen, maar ik ben het deels met je eens. De eerste lijst ben ik het mee eens, daarna na de spatie even niet:
Easy is het inderdaad. Maar goed, dit was enkel de tutorial. Vanaf Nightmare wordt het voor de oude garde "normaal" en alles daarboven zou zo moeilijk zijn dat het de heren van Blizzard zelf en het interne testteam het niet lukt om het ook maar te bereiken op hardcore. Komt wel goed. Schaam je dat je een potion nodig heb gehad trouwens!

Het skill systeem ben ik het ook niet mee eens. Diablo 2 was niet echt goed daarmee naar mijn mening. Dit is hier eerder omschreven. Nu is het echt een "on-rails" systeem, wat ik ook niets vind. Er is geluisterd naar ideeën uit de forums, maar het is te laat. Het feit dat je echt 0,0 invloed hebt staat mij ook erg tegen!

Cooldown is inderdaad niet erg diablo achtig, maar gezien de skills waar het op van toepassing is het wel logisch. Je hebt "gratis" mainskills, skills die je pool leeg trekken en "super skills" die eens per 20-40 seconden te gebruiken zijn. Je mag zelf weten welke 6 dingen je uiteindelijk wilt hebben staan. Ik denk dat dit in de retail versie eigenlijk helemaal goed gaat komen. In de beta voelt het erg limiterend, inderdaad.

Tja, die zwevende stats die in de weg zitten van een volgende selectie zijn niet heel lekker gedaan. Maar dat wordt nog wel gepatched, alleen simpelweg na de release. Nou vooruit.

Dan waar ik het niet met je eens ben:
De potionbelt, zeg nou zelf, was dat nou zo leuk om mee bezig te zijn? Het was vaak irritant juist met indelen, zeker met full-rejuvation potions die je niet wilde gebruiken en b.v. manapotions / health potions tussenin wilde stoppen. Dat hele gedoe is er gewoon uit en mana werkt nou eenmaal anders in deze game. Omdat het niet voor iedere class gelijk is er wat meer verschil in speelstijl, dat bevalt mij eigenlijk wel. Ja, een wizz lijkt wat OP omdat je meteen een mega mana regen hebt, maar dat was juist storend in D1 / D2: je moest de hele tijd lullige potions gebruiken om dat aan te vullen. Het droeg niet echt iets bij aan de gameplay. En iedereen stak uiteindelijk 8 tot 20 punten in warmth omdat het anders frustrerend werd.

Potions zijn nu echt een laatste redmiddel. Als je tot je nek in de problemen zit met een baas / mobs die je niet aan kunt, ga je gewoon lekker dood. Het moeten spammen van 12 potions versus het slechts één keer per 45 seconden "nood-healing" kunnen inroepen gaat prima. Net als de portal die je nu niet meer als ontsnapping kunt gebruiken, is het eigenlijk juist lastiger in D3 om te overleven. Je kunt dit alleen nog niet zo merken omdat de moeilijkheidsgraag schandalig laag is in de beta.

Probeer maar eens om met 4 spelers solo te spelen in de beta. Gewoon niet met de rest mee gaan, maar even checken of ze dat ok vinden. Of als je geluk hebt even met iemand spelen die idlers in de town achterlaten wil voor je. Gebruik dan daarnaast géén gear. (dus je 3 dps begin wapen en géén armor) Als je dan speelt merk je dat je 20+ hits op mobs moet maken om ze te doden. Het ontbreken van potions en de willekeurige aanwezigheid van healthglobes is dan verfrissend en bijdragend aan de moeilijkheidsgraad.
Als je nu in de Den of the Fallen molten / waller mobs tegen komt merk je dat elites toch wel bijzonder dodelijk kunnen uitpakken en je bent oh-zo-blij als ze dan na hun dood een globe droppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

djunicron schreef op donderdag 05 april 2012 @ 01:12:
[...]

Even heftig je post lopen verknippen, maar ik ben het deels met je eens. De eerste lijst ben ik het mee eens, daarna na de spatie even niet:
Easy is het inderdaad. Maar goed, dit was enkel de tutorial. Vanaf Nightmare wordt het voor de oude garde "normaal" en alles daarboven zou zo moeilijk zijn dat het de heren van Blizzard zelf en het interne testteam het niet lukt om het ook maar te bereiken op hardcore. Komt wel goed. Schaam je dat je een potion nodig heb gehad trouwens!

Het skill systeem ben ik het ook niet mee eens. Diablo 2 was niet echt goed daarmee naar mijn mening. Dit is hier eerder omschreven. Nu is het echt een "on-rails" systeem, wat ik ook niets vind. Er is geluisterd naar ideeën uit de forums, maar het is te laat. Het feit dat je echt 0,0 invloed hebt staat mij ook erg tegen!

Cooldown is inderdaad niet erg diablo achtig, maar gezien de skills waar het op van toepassing is het wel logisch. Je hebt "gratis" mainskills, skills die je pool leeg trekken en "super skills" die eens per 20-40 seconden te gebruiken zijn. Je mag zelf weten welke 6 dingen je uiteindelijk wilt hebben staan. Ik denk dat dit in de retail versie eigenlijk helemaal goed gaat komen. In de beta voelt het erg limiterend, inderdaad.

Tja, die zwevende stats die in de weg zitten van een volgende selectie zijn niet heel lekker gedaan. Maar dat wordt nog wel gepatched, alleen simpelweg na de release. Nou vooruit.

Dan waar ik het niet met je eens ben:
De potionbelt, zeg nou zelf, was dat nou zo leuk om mee bezig te zijn? Het was vaak irritant juist met indelen, zeker met full-rejuvation potions die je niet wilde gebruiken en b.v. manapotions / health potions tussenin wilde stoppen. Dat hele gedoe is er gewoon uit en mana werkt nou eenmaal anders in deze game. Omdat het niet voor iedere class gelijk is er wat meer verschil in speelstijl, dat bevalt mij eigenlijk wel. Ja, een wizz lijkt wat OP omdat je meteen een mega mana regen hebt, maar dat was juist storend in D1 / D2: je moest de hele tijd lullige potions gebruiken om dat aan te vullen. Het droeg niet echt iets bij aan de gameplay. En iedereen stak uiteindelijk 8 tot 20 punten in warmth omdat het anders frustrerend werd.

Potions zijn nu echt een laatste redmiddel. Als je tot je nek in de problemen zit met een baas / mobs die je niet aan kunt, ga je gewoon lekker dood. Het moeten spammen van 12 potions versus het slechts één keer per 45 seconden "nood-healing" kunnen inroepen gaat prima. Net als de portal die je nu niet meer als ontsnapping kunt gebruiken, is het eigenlijk juist lastiger in D3 om te overleven. Je kunt dit alleen nog niet zo merken omdat de moeilijkheidsgraag schandalig laag is in de beta.

Probeer maar eens om met 4 spelers solo te spelen in de beta. Gewoon niet met de rest mee gaan, maar even checken of ze dat ok vinden. Of als je geluk hebt even met iemand spelen die idlers in de town achterlaten wil voor je. Gebruik dan daarnaast géén gear. (dus je 3 dps begin wapen en géén armor) Als je dan speelt merk je dat je 20+ hits op mobs moet maken om ze te doden. Het ontbreken van potions en de willekeurige aanwezigheid van healthglobes is dan verfrissend en bijdragend aan de moeilijkheidsgraad.
Als je nu in de Den of the Fallen molten / waller mobs tegen komt merk je dat elites toch wel bijzonder dodelijk kunnen uitpakken en je bent oh-zo-blij als ze dan na hun dood een globe droppen!
Ik kan alleen maar zeggen dat ik het eens ben met wat je zegt, we zullen het zien in de release, tot die tijd ga ik maar van de beta afblijven :P Kan me erg storen aan sommige aspecten.

Nog een ruime maand iig... counting down...

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:48
Bashiok: I just wrote like three pages of a reply and the forums lost it when I clicked Preview. … *cry*

Ok what it boiled down to was:
• Read my previous post. It seems like some people glossed over it.
• I’m happy most of you are happy about the change, and I know you’re going to love the game.
• Those few of you who don’t like it, you’ll love the game too because you’re wrong.
• Item pools are not limited by Act, or Boss, or anything like that. While you’ll have a better chance to get better items in Act IV Inferno, you could get those same items in Act I, or even Hell.
• Our item pool philosophy is that you can break an urn and get the best item in the game – it’s all a matter of chance. Running more difficult areas and taking on more difficult enemies will not always be the most efficient way to find upgrades.
• Previously, Inferno difficulty was mlvl 61 across all of Inferno, and now it starts at mlvl 61 and ramps up quickly in Act I and ends somewhere around 65 (?) in Act IV. We’ve only increased the difficulty.
• I’m aware of internal bets on how many months it will take someone to beat Inferno.
• A flat Inferno of mlvl 61 had a small curb of difficulty, and once that was over you had nowhere else to progress and no reason to. That’s boredom.
• Boredom doesn’t generally come from content repetition, it comes from lack of ability to progress, or ease of progression.
• By having a sharp increase in difficulty in Inferno we can encourage progression without having a brick wall of difficulty.

I think that was about it. In any case, as I said, I know the vast majority of you are excited about the game, the change we made, and trying to progress in Inferno. Just don’t feel bad when you have to go back to Hell

So, what is the incentive for players to fight their butt off in order to get to later Act in inferno? Just to prove because they can? Achievements. Banner decoration. Bragging rights. … Fun?

I mean it’s like asking “Why do you play video games?”, right? Most of the time the answer is “Because I enjoy it.” and that’s going to mean something different to everyone. When you hit 60 in Diablo III, you have everything available to you in the game as far as game systems go, you’ve beaten the game at least three times already on previous difficulties… why are you still playing?

If you want to hit Inferno and then be happy to just try to farm up a perfect gear set in Act I and never progress, and never want to try to test yourself against more difficult content … well I might ask why you’re building a perfect set, but whatever, if you’re having fun more power to you.

Someone working hard to progress all the way to Inferno (Nightmare and Hell are no picnics) just to stop at Inferno and be happy with just playing Act I and never attempting to beat the game seems kind of unlikely. If you do that’s cool, but it’s a hypothetical situation that I think would be pretty rare because it just doesn’t mesh with why people are playing, or what they need to do to achieve their goals.
Official RETAIL cover

Afbeeldingslocatie: http://www.d3sanc.com/wp-content/uploads/2012/04/Jay-Wilson-Diablo-3-Box.png

[ Voor 92% gewijzigd door Pedr0 op 05-04-2012 07:52 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCoke
  • Laatst online: 14-08 12:31
Was deze niet bekend dan? Is tochdezelfde plaatje als op battle.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
DjCoke schreef op donderdag 05 april 2012 @ 07:49:
Was deze niet bekend dan? Is tochdezelfde plaatje als op battle.net?
Ja, maar dit is nu een ECHTE ;)
Bashiok: I apologize if you felt the flavor text implied something specific regarding the dyes. Like all flavor text it’s intended to impart flavor, and not be a literal description of an item’s abilities. Particle effects are one of a few ideas we’ve considered working on for dyes in the future, but they’re not technically possible with the system at current.

Here are the two dye’s flavor text for reference:

Bashiok: Bottled Cloud

The gentle wind of the heavens cools the air, infusing the area with a soft glow.

Bashiok: Bottled Smoke

An eerie howl emanates from within as creeping shadows spill forth.

Bashiok: I don’t disagree there could be some misunderstanding that the text is implying movement. Comparing to the other dye colors though, and I think it should become apparent that the flavor text is for flavor and not intended to be interpreted literally

Sailors from Lut Gholein distill the waters of the Twin Seas and apply the bright blue mixture to their sails in order to blend in and avoid detection by pirates.

Hunters and bandits alike use the bark of the Gorsenna plant to blend in with the rustic green shadows of the forest.

Bashiok: Similarly I suppose you could suspect an armor boost or increased chance to dodge with the above two dye descriptions, but dyes are just as you’d suspect, a color change for worn items. We have no current ability for them to be anything but.

The “beige” and “dark gray” colors chosen for the CE dyes are exclusive to the CE. You can’t obtain them elsewhere in the game. Plus, they’re bottomless, which helps to maintain a consistent gear color theme without spending a bunch of gold. That in itself certainly makes them valuable considering the limited nature of CE availability.

[ Voor 82% gewijzigd door Pedr0 op 05-04-2012 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
http://www.gdcvault.com/play/1015306/The-Art-of-Diablo

Hele leuke presentatie van de Art Designer van Diablo 3. Duurt een uurtje en hij legt uit hoe monsters bedacht worden en heroes enz. Heel interessant.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
/want :9~ :9~ :'( :'(

Die CE dyes gaan vast wel wat waard worden op de AH :Y) Afhankelijk van hoe mooi ze zijn ga ik ze er gewoon op zetten. Beige en donkergrijs zijn nou niet echt goede kleuren IMO. Had liever spierwit en gitzwart gezien, de meest uiterste kleuren.. Maar ja, wordt in ieder geval ELK item dyen zo lang ik die dingen heb :P

[ Voor 36% gewijzigd door Angeloonie op 05-04-2012 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:02
Angeloonie schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:15:
[...]

/want :9~ :9~ :'( :'(

Die CE dyes gaan vast wel wat waard worden op de AH :Y) Afhankelijk van hoe mooi ze zijn ga ik ze er gewoon op zetten. Beige en donkergrijs zijn nou niet echt goede kleuren IMO. Had liever spierwit en gitzwart gezien, de meest uiterste kleuren.. Maar ja, wordt in ieder geval ELK item dyen zo lang ik die dingen heb :P
Dyes worden verwijderd wanneer je items op de AH zet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feralio schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:29:
[...]

Dyes worden verwijderd wanneer je items op de AH zet. ;)
Ik bedoelde de dyes zelf op de AH zetten :P Weet dat de dyes er af gaan op de AH, de "elk item dyen" opmerking was voor mijn eigen items :)

Wat gebeurt er eigenlijk als je een item dyed, maar vervolgens weggeeft? Dan zou je buiten de AH om alsnog dyed items kunnen verhandelen :P

[ Voor 27% gewijzigd door Angeloonie op 05-04-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:02
Denk niet dat je de dye bottles zelf op de AH kan zetten, iets met oneerlijke markt. (Elk character wat je maakt krijgt deze in de inventory gedrukt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Angeloonie schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:34:
Wat gebeurt er eigenlijk als je een item dyed, maar vervolgens weggeeft? Dan zou je buiten de AH om alsnog dyed items kunnen verhandelen :P
Dye gaat er af wanneer je het item op de AH plaatst, maar wanneer je het item dropt/ruilt blijft het er op zitten.
In the last feedback, we find that giving items to other players would not remove item’s dyed effects. So can we use Collector’s Edition dyes on our items and then give them to our friends? Is there any restriction on it?

Dyes will be removed when selling them on the AH, but items dropped on the ground will retain their dye color. You can CE dye an item and drop it for your friend, yes. We don’t really feel this is a serious issue as it’s up to that player to dye someone else’s gear. If they choose to do so it’s them deciding to lessen the special-ness of their dye colors. It’s one of those things that in theory sounds like it’ll be a serious issue, but in practice probably won’t really affect the color rarity. Plus it’s almost assured that the CE colors won’t be everyone’s favorites.
Source: http://diablo.incgamers.c...ard-fansite-qa-march-30th

Dalyxia schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:58:
[...]

maar zijn de dyes bind on account? anders maakt iemand char met ce, dropped de dyes, ik pak ze op en ce verwijderd char, hoppa ik heb ook ce dyes
Lijkt me vreemd als ze niet aan het account gebonden zitten... :)

[ Voor 68% gewijzigd door OkkE op 05-04-2012 11:00 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Angeloonie schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:34:
[...]

Ik bedoelde de dyes zelf op de AH zetten :P Weet dat de dyes er af gaan op de AH, de "elk item dyen" opmerking was voor mijn eigen items :)

maar zijn de dyes bind on account? anders maakt iemand char met ce, dropped de dyes, ik pak ze op en ce verwijderd char, hoppa ik heb ook ce dyes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Dalyxia schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:58:
[...]

dat gaat niet.

de dye's zijn infinite. ze gaan dus nooit op en er is maar 1 potje van. deze kan je dus niet op AH zetten.

elke keer als je een char maakt heb je die dye maar je kan dat potje dus niet droppen/sellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
ach er zijn genoeg tweakers met ce dyes , die lief genoeg zijn om alle gear stukjes te willen dyen tegen een kleine vergoeding of stukje gear ;)

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies, zo kun je er alsnog wat mee verdienen. Item dyen voor gold, en dan gewoon droppen :)
Uiteraard doe ik het gratis voor GoTD3 guildies :P

[ Voor 21% gewijzigd door Angeloonie op 05-04-2012 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Angeloonie schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:07:
Precies, zo kun je er alsnog wat mee verdienen. Item dyen voor gold, en dan gewoon droppen :)
Uiteraard doe ik het gratis voor GoTD3 guildies :P
weet niet of dat kan.

in de beta kan je namelijk geen gold traden / droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
tuurlijk ik geef je mijn rekeningnr. wel ;)

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik kon in de beta gewoon gold traden hoor, je kan personal trade openen via de avatar plaatjes ingame.

De CE dye bottles zelf kun je niet droppen traden of verkopen op de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flghter1982 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:08:
[...]

weet niet of dat kan.

Jawel hoor, je kunt gewoon in het trade window gold weggeven/ruilen. Droppen kan inderdaad niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 05-04-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
djunicron schreef op donderdag 05 april 2012 @ 01:12:
[...]

Niemand verplicht je om elke skill die je net unlocked te gaan indelen, en vervolgens elke keer als je een rune unlocked die skill plus die rune te gaan gebruiken. Dan is het inderdaad on rails. Je krijgt gewoon elke level meer keuze en of je die gaat gebruiken is helemaal aan jezelf.

In de beta doe je dit wel, omdat je gewoon zoveel mogelijk wilt zien en waarschijnlijk de rune op de skill beter is dan de skill zonder rune die je gebruikte. Maar dat komt omdat er maar 6 skills en 4 runs per class in de beta zitten.
Ik vind de cooldown helemaal niet erg, want zeg nou zelf, zoals in D2 Frost Nova spammen slaat toch ook nergens op, het is een tactische skill.
idd die standaard tussendoor potions zijn gewoon vervangen door de globes, want in D2 dronk je vaak met een interval een potion tussen mob packs. En omdat het gewoon zo standaard is, waarom dan niet automatiseren?

Maar goed, ik hoef niets te verdedigen, als Blue_Entharion het geen leuk spel vindt, daar speel ik het niet minder om.
Ik vind het alleen zo overkomen alsof hij nu pas een beetje interesse toont terwijl dit allemaal al lang en breed aan de orde is geweest.

[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 05-04-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bulls schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:26:
[...]

Maar goed, ik hoef niets te verdedigen, als hij het geen leuk spel vindt, daar speel ik het niet minder om.
Ik vind het alleen zo overkomen alsof hij nu pas een beetje interesse toont terwijl dit allemaal al lang en breed aan de orde is geweest.
Daar is een naam voor, namelijk de "troll". Schenk er gewoon niet teveel aandacht aan, want dat is precies de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Bosmonster schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:45:
[...]

Daar is een naam voor, namelijk de "troll". Schenk er gewoon niet teveel aandacht aan, want dat is precies de bedoeling.
/facepalm...

Omdat een mening die anders ligt dan die van jezelf gelijk trolling is... -.-

Zit het toevallig te lezen terwijl je het post.
Een stuk terug kun je dus lezen dat ik er nu goed naar gekeken heb omdat ik de beta heb kunnen spelen, en het dus zelf heb kunnen ervaren en mijn mening heb kunnen vormen.

Dus kom ik weer terug bij het punt dat ik weer in de herhaling moet vallen omdat mensen gewoon wat kunnen blaten op een forum zonder voorgaande posts te lezen :)

Ik ga de beta iig niet meer spelen, misschien als ik de achi's kan halen, maar ik wacht liever tot de release want nog niet alles is uitgewerkt.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Volgens mij heeft blizzard aangegeven dat de beta ,zoals ie nu is, ook de retail versie is. Er valt dus niet veel uit te werken denk :P

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wou net zeggen, dan kun je lang wachten. Er gaat echt niets meer gewijzigd worden tussen bèta en releaseversie. Ook later met patches zullen het echt geen grote veranderingen zijn, hooguit fixes van bugs.

Maar goed, als hij iets gelezen had, was dat ook geen verrassing voor hem geweest.

[ Voor 17% gewijzigd door Angeloonie op 05-04-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

randomice schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:51:
Volgens mij heeft blizzard aangegeven dat de beta ,zoals ie nu is, ook de retail versie is. Er valt dus niet veel uit te werken denk :P
Nou ja, als je alleen 25% van act 1 kunt spelen kun je geen oordeel over het volledige spel geven toch? dat is het argument wat eerder aangedragen was tegenover mij.

Je moet zelf weten wat je doet, maar op dit moment lijkt me de endgame het leukste, dan is het hardcore gevoel misschien weer terug.

TER VERDUIDELIJKING, MIJN MENING IS EEN BEETJE BIJGEDRAAID, ZO WERKEN DISCUSSIES...

met extra grote text zodat het niet overheen gelezen wordt.

[ Voor 11% gewijzigd door Blue_Entharion op 05-04-2012 11:55 . Reden: verduidelijking :) ]

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Bosmonster schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:45:
[...]
Kijkt naar Avatar, *kuch*. Ohnee, geen troll maar een bosmonster ;)

Ik denk dat Bleu echt nu pas is gaan kijken omdat hij net de beta heeft.

@ Bulls daarboven, oh nee, ik vind het zeker prima wat Blizzard heeft gedaan. Het enige wat me niet bevalt aan het rune system is dat zelfs dat voor iedere char hetzelfde is nu. Maar goed, ik zal het wel niet meer noemen, het gaat toch niet veranderen voorlopig. Zo ontzettend jammer er hadden zoveel kleine dingen gedaan kunnen worden om het wat interessanter te maken... Maar goed, je krijgt een groot pallet om uit te kiezen, prima, dat maakt het weer goed zeg maar.

Ik snap trouwens niet hoe je mijn verdediging van de nieuwe mechanismen in de andere quotes kunt lezen alsof ik het niets vind. Ik geef aan dat het inderdaad breken is met wat "we" gewend zijn, maar het eigenlijk stiekem een verbetering is. Wat je daarna zelf ook aanhaalt. :?

Maarja, ondertussen is eigenlijk alles rondom de game ondertussen wel zo'n beetje bekend. Laten we hopen op meer blueposts! Ik vraag me trouwens af of update 15 van de beta er nog gaat komen... Een aantal van de aanpassingen (o.a. nieuwe droprates) vielen mij al eerder op, ik denk dat er inderdaad helemaal niets meer gaat veranderen aan de beta en weinig tussen beta en release, behalve wat balance en meer lore in hetzelfde stukje.

[ Voor 10% gewijzigd door djunicron op 05-04-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blue_Entharion schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:54:
[...]

Nou ja, als je alleen 25% van act 1 kunt spelen kun je geen oordeel over het volledige spel geven toch? dat is het argument wat eerder aangedragen was tegenover mij.

Je moet zelf weten wat je doet, maar op dit moment lijkt me de endgame het leukste, dan is het hardcore gevoel misschien weer terug.
:? Je zegt dat nog niet alles uitgewerkt is in de bèta. Alles is echter wel uitgewerkt, maar alleen niet beschikbaar. Daar zit verschil in... Bedoel je dan met uitgewerkt dat je nog veranderingen verwacht, of hoe het huidige uitpakt in de retail versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Angeloonie schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:55:
[...]

:? Je zegt dat nog niet alles uitgewerkt is in de bèta. Alles is wel uitgewerkt, maar niet beschikbaar. Daar zit verschil in. Bedoel je dan met uitgewerkt dat je nog veranderingen verwacht, of hoe het uitpakt in de retail versie?
Nou ja, wat zijn ze de komende maand nog aan het doen dan? aftellen? :P

Ik denk dat er her en der nog dingetjes opgepoetst worden, en inderdaad, wat niet beschikbaar is daar verheug ik me wel het meeste op.

Ik ga het met een andere mindset spelen als dat ik met de beta gedaan heb... Dat zowiezo.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Blue_Entharion schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:54:
[...]

TER VERDUIDELIJKING, MIJN MENING IS EEN BEETJE BIJGEDRAAID, ZO WERKEN DISCUSSIES...

met extra grote text zodat het niet overheen gelezen wordt.
Ik dacht dat je skills, drops, cooldowns etc bedoelde , die staan namelijk redelijk vast . Maar het spel begint inderdaad pas bij nightmare/hell/inferno. Ik verwacht dat hell en inferno zeer vermakelijk zal gaan worden _/-\o_

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blue_Entharion schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:57:
[...]

Nou ja, wat zijn ze de komende maand nog aan het doen dan? aftellen? :P
Ja? :P De game is nu gewoon af. De discs worden geperst en de manuals geprint, alles wordt verzonden naar retailers. Dat duurt weken... Er wordt nu echt niets meer aan de game veranderd t.b.v. de release.
Ik denk dat er her en der nog dingetjes opgepoetst worden, en inderdaad, wat niet beschikbaar is daar verheug ik me wel het meeste op.

Ik ga het met een andere mindset spelen als dat ik met de beta gedaan heb... Dat zowiezo.
Enige dat sowieso niet bij de release niet beschikbaar is, is de PvP Arena. Dat is denk ik de enige grote wijziging die er gepatched gaat worden.
Verder zullen alle systemen zeer waarschijnlijk zo blijven als ze nu zijn (tot een expansion denk ik). Hooguit kleine dingetjes oppoetsen, maar verwacht geen veranderd skillsysteem. Denk dan meer aan balance changes als 70% ipv 75% weapon damage op skills enzo.

[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 05-04-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Angeloonie schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:00:
[...]

Ja? De game is nu gewoon af. De discs worden geperst en de manuals geprint. Dat duurt weken... Er wordt nu echt niets meer aan de game veranderd t.b.v. de release.
Ik denk wel dat de ontwikkeling gewoon doorloopt hoor, het zou niet voor het eerst zijn dat ze first-day patches uitbrengen... een ontwikkelteam van 60 man rond laten hangen kost ook tienduizenden dollars trouwens :P
[...]
Enige dat bij de release niet beschikbaar is gaat de PvP Arena worden. Maar verder zullen alle systemen zo blijven als ze nu zijn. Hooguit kleine fixes.
Ja dat snap ik nu ook, maar het ging me meer om de vormgeving, kleine dingetjes, oppoetsdingetjes dus.
Hopelijk dingen zoals die sticky selection in de inventory en dat je door de minimap kunt blijven doorlopen.

Dat zijn gewoon van die diablo dingetjes die zo horen :)

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
Blue_Entharion schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:03:
[...]
Ik denk wel dat de ontwikkeling gewoon doorloopt hoor, het zou niet voor het eerst zijn dat ze first-day patches uitbrengen... een ontwikkelteam van 60 man rond laten hangen kost ook tienduizenden dollars trouwens :P
[...]
Ik gok dat ze inderdaad niet stil zitten op dit moment. Ik ga ervanuit dat ze allemaal nog hard bezig zijn met de laatste bugfixes en het voorbereiden van de day-1-patch. Ik vraag me af of er nog een beta patch komt... Misschien nog eentje om te kijken of alles met retail goed zal gaan. Misschien staat de beta juist weer te los van retail en heeft het geen zin meer om dingen van retail naar beta te posten om te gaan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je het mij vraagt wordt hier een zwaar nutteloze discussie gevoerd waar niemand wat aan heeft.
Iedereen mag zijn mening ventileren en als iemand het niks vind, prima. Discussies moedig ik alleen maar aan maar niet op een manier waarbij er op de kleinste dingen wordt gezeken door jan en alleman..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Angeloonie schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:05:
Ah ok, ik dacht dat je nog steeds een beetje hoopte dat ze dingen uit jouw minpuntenlijstje zouden fixen. :P
Nee ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het maar moet nemen hoe het is, het is geen verbeterde Diablo 2, maar een nieuwe game met nieuwe kansen.
Wellicht ben ik iets te nostalgisch opgesteld tegenover de gameplay, de afgelopen 10 jaar niks anders gewend dan Dia2, en nu is er iets nieuws en mijn verwachtingen gingen uit vanuit Diablo 2, maar dat is het gewoon niet meer.

We gaan het zien, Blizzard zet wel een goede game neer, ze hebben me nog niet teleurgesteld.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:12

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

psychoclown schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:07:
Als je het mij vraagt wordt hier een zwaar nutteloze discussie gevoerd waar niemand wat aan heeft.
Iedereen mag zijn mening ventileren en als iemand het niks vind, prima. Discussies moedig ik alleen maar aan maar niet op een manier waarbij er op de kleinste dingen wordt gezeken door jan en alleman..
Waar bleef je toch zo lang...

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn deze al voorbij gekomen?
Bottled Cloud:
Afbeeldingslocatie: http://www.diablowiki.net/images/2/2f/Dye_cecloud.jpg
Bottled Smoke:
Afbeeldingslocatie: http://www.diablowiki.net/images/3/33/Dye_cesmoke.jpg

Staan hier nog meer dyes als plaatje :)

En ook wat voorbeelden van dye-combinaties die echt afschuwelijk zijn :D _O-

[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 05-04-2012 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Al die dyes interesseren me eigenlijk totaal niet, behalve de roze en de vanishing dye

volledige roze female wizard of een max lvl wizard met epic gear die lijkt zonder gear rond te lopen o infenrno "str bug" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Dalyxia schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:35:
Al die dyes interesseren me eigenlijk totaal niet, behalve de roze en de vanishing dye

volledige roze female wizard of een max lvl wizard met epic gear die lijkt zonder gear rond te lopen o infenrno "str bug" :)
Dus als ik het goed begrijp kon je al je equiptment kleuren met die vanishing dye en dat lijkt het net of je in je blote nakie rondloopt? Of je eerste plain outfit zullen we maar zeggen? Dan kan best grappig werken in PvP... beetje de wolf in (onzichtbare) schaapskleren zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Flghter1982 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:08:
[...]

weet niet of dat kan.

Dat kan wel hoor.....ik weet zeker dat ik dat vorige week nog gedaan heb bij iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Angeloonie schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:22:
Zijn deze al voorbij gekomen?
Bottled Cloud:
[afbeelding]
Bottled Smoke:
[afbeelding]

Staan hier nog meer dyes als plaatje :)

En ook wat voorbeelden van dye-combinaties die echt afschuwelijk zijn :D _O-
Purity Dye ziet er beter uit dan de limited edition bottled cloud. Netjes om te zien dat ze niet de beste dyes exclusief maken :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Pagina: 1 2 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.