Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FloydRaalte schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:08:
[...]

Dus als ik het goed begrijp kon je al je equiptment kleuren met die vanishing dye en dat lijkt het net of je in je blote nakie rondloopt? Of je eerste plain outfit zullen we maar zeggen? Dan kan best grappig werken in PvP... beetje de wolf in (onzichtbare) schaapskleren zeg maar :)
Matchmaking matched je tegen mensen met items van ongeveer hetzelfde kaliber, zal weinig wolf in schaapskleuren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:16:
[...]

Matchmaking matched je tegen mensen met items van ongeveer hetzelfde kaliber, zal weinig wolf in schaapskleuren zijn.
Qua level zal er zeker wel matchmaking plaats vinden lijkt me. Maar niet qua items toch? Dat zit er nog wel degelijk een element of suprise in! ;)

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
djunicron schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:54:
[...]

Kijkt naar Avatar, *kuch*. Ohnee, geen troll maar een bosmonster ;)

Ik denk dat Bleu echt nu pas is gaan kijken omdat hij net de beta heeft.

@ Bulls daarboven, oh nee, ik vind het zeker prima wat Blizzard heeft gedaan. Het enige wat me niet bevalt aan het rune system is dat zelfs dat voor iedere char hetzelfde is nu. Maar goed, ik zal het wel niet meer noemen, het gaat toch niet veranderen voorlopig. Zo ontzettend jammer er hadden zoveel kleine dingen gedaan kunnen worden om het wat interessanter te maken... Maar goed, je krijgt een groot pallet om uit te kiezen, prima, dat maakt het weer goed zeg maar.

Ik snap trouwens niet hoe je mijn verdediging van de nieuwe mechanismen in de andere quotes kunt lezen alsof ik het niets vind. Ik geef aan dat het inderdaad breken is met wat "we" gewend zijn, maar het eigenlijk stiekem een verbetering is. Wat je daarna zelf ook aanhaalt. :?

Maarja, ondertussen is eigenlijk alles rondom de game ondertussen wel zo'n beetje bekend. Laten we hopen op meer blueposts! Ik vraag me trouwens af of update 15 van de beta er nog gaat komen... Een aantal van de aanpassingen (o.a. nieuwe droprates) vielen mij al eerder op, ik denk dat er inderdaad helemaal niets meer gaat veranderen aan de beta en weinig tussen beta en release, behalve wat balance en meer lore in hetzelfde stukje.
Het was ook meer richting Blue_Entharion gericht en ik haalde jouw punten even aan waar jij het wel met hem eens was, en ik dat dus niet geheel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:16:
[...]
Voor zover ik weet gaat PvP matchmaking gebaseerd zijn op je win/loss ratio. Dus als jij supervette gear koopt op de auction house, dan ga je gematched worden met andere mensen die supervette gear gekocht hebben of met mensen die wat minder goeie gear hebben, maar wel slimmer spelen dan jij. Zo heb je ten allen tijde ongeveer een winkans van 50%. Win je meer dan je verliest, dan ga je omhoog in de interne ranking en ga je dus tegen betere mensen gematched worden (of die dan beter zijn door gear of door skills...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Thyranys schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:00:
[...]

Voor zover ik weet gaat PvP matchmaking gebaseerd zijn op je win/loss ratio. Dus als jij supervette gear koopt op de auction house, dan ga je gematched worden met andere mensen die supervette gear gekocht hebben of met mensen die wat minder goeie gear hebben, maar wel slimmer spelen dan jij. Zo heb je ten allen tijde ongeveer een winkans van 50%. Win je meer dan je verliest, dan ga je omhoog in de interne ranking en ga je dus tegen betere mensen gematched worden (of die dan beter zijn door gear of door skills...).
zelfde ( vergelijkbaar ) als rank systeem van SC enzo dacht ik...toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
roboreaper schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:05:
[...]

zelfde ( vergelijkbaar ) als rank systeem van SC enzo dacht ik...toch
lijkt mij ook, alleen vraag ik me dan af of je bijvoorbeeld net als met wow ook kunt levelen en gear behalen met pvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik vind opzich de originele item kleuren wel Ok genoeg, lijkt een beetje raar om een volledig pakje van dezelfde kleur aan te hebben. Dan ben je net een RTS unit (helemaal als je ook nog van die standaard kleuren neemt zoals blauw, groen, oranje, geel en rood etc.)

Misschien is het wel leuk om een combinatie te gebruiken zoals zwart en geel.

Ben wel blij dat die Bottled Cloud wel bone kleur is.

Helemaal op dit :9~

Afbeeldingslocatie: http://img403.imageshack.us/img403/7463/naamloosxy.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Dalyxia schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:10:
[...]

lijkt mij ook, alleen vraag ik me dan af of je bijvoorbeeld net als met wow ook kunt levelen en gear behalen met pvp
Er komt geen balancing en er komen geen items voor pvp.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 14:02
Er komen wel items met CC reduction, maar die zul je ook nodig zijn in PvE. Voor de rest is er inderdaad weinig tot geen balancing voor PvP.

Forum op GoTD3.nl doet het nu weer! Sorry :).

[ Voor 14% gewijzigd door Feralio op 05-04-2012 15:21 . Reden: Meer info! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:28
Volgens mij is er wel een keer gezecht dat er balancing voor pvp komt alleen niet als dat betekent dat het PVE in de weg komt te staan. Ook gaan ze niet zo ver balancen dat het voor esports gebruikt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
hellfighter87 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:44:
Volgens mij is er wel een keer gezecht dat er balancing voor pvp komt alleen niet als dat betekent dat het PVE in de weg komt te staan. Ook gaan ze niet zo ver balancen dat het voor esports gebruikt kan worden.
Nee, er is gezegd dat er balancing voor PvE komt en dat er voor PvP niets gewijzigd wordt.

Beter ook, want een variant als resillience in Diablo zou pvp echt slopen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FloydRaalte schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:18:
[...]

Qua level zal er zeker wel matchmaking plaats vinden lijkt me. Maar niet qua items toch? Dat zit er nog wel degelijk een element of suprise in! ;)
Items spelen ook een rol in de matchmaking voor zover ik heb begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Dakreal schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:50:
[...]

Nee, er is gezegd dat er balancing voor PvE komt en dat er voor PvP niets gewijzigd wordt.

Beter ook, want een variant als resillience in Diablo zou pvp echt slopen.
Volgens mij is er gezeggd dat ze PVE uiteraard gaan balancen en PVP ook, maar PVP mag nooit ten koste gaan van PVE.

Hij gaaf dit voorbeeld:

PVP-man: Hey, we should do this for PVP...
Jay: Does it comprimise PVE?
PVP-man: Only a little bit
Jay: Then NO!

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:50:
[...]

Items spelen ook een rol in de matchmaking voor zover ik heb begrepen.
Je level en armor wordt meegenomen in de interne ranking. Eigenlijk wel logisch. Er zit natuurlijk een enorm verschil in iemand die inferno met 2 vingers in zijn neus doet dankzij gear versus iemand die net hell af heeft.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Yay! Net bij de Free Record Shop hier in de buurt nog een Collector's Edition kunnen reserveren. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even aan het craften geweest voor de lulz.

Toch niet een verkeerd broekje voor een Barbarian of Monk/Demon Hunter

http://img715.imageshack.us/img715/5632/screenshot000uf.jpg

Edit: Waarom laat hij niet het plaatje zien? Heb er wel [img] dingen omheen gedaan?

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
OkkE schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:48:
Yay! Net bij de Free Record Shop hier in de buurt nog een Collector's Edition kunnen reserveren. :)
Wat kostte hij?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 18:40:
Net even aan het craften geweest voor de lulz.

Toch niet een verkeerd broekje voor een Barbarian of Monk/Demon Hunter

[afbeelding]

Edit: Waarom laat hij niet het plaatje zien? Heb er wel [img] dingen omheen gedaan?
Het is geen directe link naar de image, maar een url naar een webpage.

De directe image link is:
http://img715.imageshack.us/img715/5632/screenshot000uf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hoefde nog niet te betalen, maar het was 95,- dacht ik. En kreeg er gelijk een kortingsbon van 10,- bij voor een volgende aankoop. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Mijn Dynabyte CE preorder staat nog steeds op backorder, hoop dat ze snel weten of ik hem ook daadwerkelijk krijg.

En deze maand kruipt echt voorbij, kan ik niet gewoon in coma liggen tot 14 mei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Heb bij Mycom tijd geleden de CE voor 73 euro besteld... alleen geen idee of ze genoeg hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
  • Laatst online: 11-09 22:37
mycom.be had er toch nog genoeg een tijd geleden

mail naar mycom.be:

Hallo,

Ik heb enige tijd geleden bij jullie Diablo 3 collertors edition besteld. (order xxxxxxxxxx)

Ik had graag weten hoe zeker ik ben van deze aankoop.
Ik wil niet tegen komen dat jullie opeens zeggen --
pech , we hebben geen meer, maar we hebben wel de 'normale' editie.

Graag had ik ook geweten wanneer ik het spel mag verwachten , blizzard zegt 15 mei ? maar wanneer is het dan bij mij ?

reply:
Beste mijnheer xxxx
Bedankt voor uw bestelling bij MyCom.
Momenteel zijn de collectors edition nog niet uitverkocht, waardoor u dus zeker kan zijn van uw bestelling.
Bij vorige releases konden wij de games steeds de dag voordien versturen, waardoor het normaal gezien op 15 mei bij u geleverd zal worden.

Indien u verder nog vragen heeft, aarzel niet om ons te contacteren, wij helpen u graag verder.

Met vriendelijk groeten,
Team MyCom

Dus ik ben in blijde verwachting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:03:
[...]

Eerlijk zeggen.. heb je bij je nieuwe werk verteld waarom je vrij wil? :)
Dat zou ik wel rechtuit zeggen als ik mijn leidinggevende zou kennen enige tijd. Geen idee hoe hij daarop zou reageren nog... geen risico genomen dus! Heb natuurlijk wel recht op m'n verlofdagen en ik zou ook mezelf willen zijn en dat eerlijk aangeven, maar ik ken hem nog niet (sterker nog, ik had hem i.v.m training nog niet eens ontmoet toen ik mijn verlof aanvroeg) en wil dus niet meteen een indruk maken die hij niet kan waarderen. :P

Ik hou totaal niet van liegen maar niemand gaat mij in de weg staan voor Diablo III. Ik ga door het vuu~ nvm! _/-\o_
8)7

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 20:31:
[...]

Ik hou totaal niet van liegen maar niemand gaat mij in de weg staan voor Diablo III. Ik ga door het vuu~ nvm! _/-\o_
Ik las eerst: Als iemand mij in de weg staat voor Diablo 3 dan krijg ik een FFFFUUUU moment :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Misschien ben ik wel blij dat Diablo wat meer in hapklare brokken gaat komen. Dat weken freaken op de beste build spreekt me nu minder aan dan 10 jaar geleden toen ik nog veel meer tijd had. Blijf het verzamelen van dikke items wel leuk vinden maar dat is wat minder complex.

Ook makkelijk dat je kan zien wat je wint / verliest aan stats wanneer je een item equiped.
Ik heb er wel zin in.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of iemand hier de beta kan gaan spelen. Want ik zoek naar iemand die mij kan gaan helpen om een archievement te halen: Life Saver

Ik ben zeker bereid om een wederdienst te doen, zodat we beide de zelfde archievement kunnen gaan halen. :)

Iemand interesse? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-09 22:05
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:09:
Ik weet niet of iemand hier de beta kan gaan spelen. Want ik zoek naar iemand die mij kan gaan helpen om een archievement te halen: Life Saver

Ik ben zeker bereid om een wederdienst te doen, zodat we beide de zelfde archievement kunnen gaan halen. :)

Iemand interesse? :)
Die moet ik ook nog :D

Dus ik heb wel intresse

Battletag: Thissleknot#2380

[ Voor 3% gewijzigd door The-Priest-NL op 05-04-2012 21:14 . Reden: Battle tag toegevoegd ]

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The-Priest-NL schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:13:
[...]

Die moet ik ook nog :D

Dus ik heb wel intresse
Ah top! Ik verstuur je wel een PM voor meer info. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Heeft de EU client nu wel europese servers? Ik vind dat de Beta nogal hapert af en toe terwijl de framerate gewoon netjes op 60 blijft, dus kan het eerder een latency issue zijn. Ik heb nu de US beta eraf gegooid, en ben de EU beta aan het installeren. Ben benieuwd of dat zal helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Beta is nog steeds op US servers, pas bij launch komen de EU servers. Sinds wanneer is er eigenlijk een EU Beta client?

[ Voor 26% gewijzigd door Bernd op 05-04-2012 21:44 ]

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Voor de beta zouden toch gewoon enkel de US servers worden gebruikt?

Hoe dan ook, als je geluk hebt zit je op Washington (88ms minimale ping, sneller is de lijn gewoon niet tussen NL en daar) en anders heb je de centrale te pakken met 120ms.

Nu heb ik totaal geen last daarvan, alleen als ze net aan het knoeien zijn geweest, merk ik dat de servers wat slechter reageren, dan zit ik meestal ook wel over de 300ms heen.

Aan de andere kant heb ik ook wel eens blij met 500ms gespeeld, maar wel stabiel, dat leverde dus geen problemen op, behalve dat anderen gewoon altijd sneller reageerden. (ze zeiden ook 300ms te hebben, maar geen 500)

Er waren wel al mensen "stout" om te proberen in te loggen op de EU server in/bij Parijs. Helaas kreeg je dan ook daar te lezen dat de ster nog aan het vallen was. (ook al was het met de beta client)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Laatst online: 13-09 14:26
weet iemand toevallig of grote winkelketens een midnight sale voor Diablo 3 gaan doen? ik heb hier in de buurt al een rondje gedaan en krijg standaard een beetje het antwoord: "ja meneer dat hangt van het aantal reserveringen af. zal ik een kopie voor u reserveren?"

Nee, eerst zeker weten midnight release, dan reserveren -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Zontar schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:21:
weet iemand toevallig of grote winkelketens een midnight sale voor Diablo 3 gaan doen? ik heb hier in de buurt al een rondje gedaan en krijg standaard een beetje het antwoord: "ja meneer dat hangt van het aantal reserveringen af. zal ik een kopie voor u reserveren?"

Nee, eerst zeker weten midnight release, dan reserveren -_-
Kunnen ze geen middernacht pizza bezorg dienst actie gaan houden? Gewoon netjes om 00:00 de D3 thuis afgeleverd krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Mediamarkt gaat bijna zeker wel weer een midnight sale doen. Kan niet anders. Dynabyte doet dat soort dingen niet maar ik herriner me van de wow release dat ze toen 's ochtends wel een uurtje eerder open waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
stime schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:28:
Mediamarkt gaat bijna zeker wel weer een midnight sale doen. Kan niet anders. Dynabyte doet dat soort dingen niet maar ik herriner me van de wow release dat ze toen 's ochtends wel een uurtje eerder open waren.
sochtends heb je niets aan, wie gaat nu om 7 uur een game kopen en dan weer naar huis? Meeste gamers hebben een nacht leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
BlizzardCS‏@BlizzardCS

Looking for another chance to slay Diablo's minions before the game launches? Well here's your chance! More info here: http://bit.ly/I7X74t

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
djunicron schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:43:
Voor de beta zouden toch gewoon enkel de US servers worden gebruikt?

Hoe dan ook, als je geluk hebt zit je op Washington (88ms minimale ping, sneller is de lijn gewoon niet tussen NL en daar) en anders heb je de centrale te pakken met 120ms.

Nu heb ik totaal geen last daarvan, alleen als ze net aan het knoeien zijn geweest, merk ik dat de servers wat slechter reageren, dan zit ik meestal ook wel over de 300ms heen.

Aan de andere kant heb ik ook wel eens blij met 500ms gespeeld, maar wel stabiel, dat leverde dus geen problemen op, behalve dat anderen gewoon altijd sneller reageerden. (ze zeiden ook 300ms te hebben, maar geen 500)

Er waren wel al mensen "stout" om te proberen in te loggen op de EU server in/bij Parijs. Helaas kreeg je dan ook daar te lezen dat de ster nog aan het vallen was. (ook al was het met de beta client)
Kon toch wezen dat sinds de EU client je al op de EU servers kon loggen, want die staan er alvast wel. En daar kunnen ze ook simpel de Beta eerst op laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Bulls schreef op donderdag 05 april 2012 @ 23:56:
[...]

Kon toch wezen dat sinds de EU client je al op de EU servers kon loggen, want die staan er alvast wel. En daar kunnen ze ook simpel de Beta eerst op laten draaien.
maar daar hebben ze niks te testen voor ons, de stresstest zou dan alleen maar verdeeld worden over US en EU servers, dus lijkt mij vanuit een developer kant gezien totaal niet handig, enige voordeel wat je als player hebt is 20ms ipv 180ms, en als developer heb je alleen maar nadelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The-Priest-NL schreef op donderdag 05 april 2012 @ 23:54:
BlizzardCS‏@BlizzardCS

Looking for another chance to slay Diablo's minions before the game launches? Well here's your chance! More info here: http://bit.ly/I7X74t
Wel een beetje belachelijk. Voor MoP sta je met 100.000 in het panda startgebied omdat er 250.000 beta invites tegelijk worden verstuurd.

In D3 beta doen ze een event voor 8 keys...

Schril contrast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 07:55:
[...]

Wel een beetje belachelijk. Voor MoP sta je met 100.000 in het panda startgebied omdat er 250.000 beta invites tegelijk worden verstuurd.

In D3 beta doen ze een event voor 8 keys...

Schril contrast :)
Misschien omdat WoW een MMO is en ze dus o.a. server-load willen testen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk eerder omdat ze dit beloofd hebben aan alle Annual pass subscribers :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe launch website! Je kunt er een unieke sigil op verdienen :)

http://reveal.diablo3.com/en_US/

Exclusive In-Game Sigil
Afbeeldingslocatie: http://us.media5.battle.net/cms/blog_header/KAT31RK8B6SR1333578703406.jpg
Each week a new hero will be unlocked on the site, beginning with the demon hunter. During any class's week, you'll be able to customize a banner displaying an exclusive class-specific sigil. By entering your Battle.net account information, you will earn that class sigil for use in Diablo III after it's released. These sigils are only available by customizing a banner on this site during a class's week, so don’t miss out. As the promotional campaign will move on to a new class each week, the previously unlocked class sigil becomes locked. You can only earn the current week's class sigil*, so it’s important to come back each week if you want to earn all five.

[ Voor 89% gewijzigd door Angeloonie op 06-04-2012 09:02 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:47
Heb een banner gemaakt.
Als ik het goed gelezen heb krijg ik deze dus in game straks wanneer d3 op de mat ligt?

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Ik heb ook al even een banner gemaakt :)
Die krijg je inderdaad ingame als je hem aan het battlenet account hebt gehangen.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind het wel een beetje apart dat je niet moet inloggen maar enkel je username en e-mailadres moet achterlaten. :P Waarom niet gewoon laten inloggen met de B.net account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
Angeloonie schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:07:
Vind het wel een beetje apart dat je niet moet inloggen maar enkel je username en e-mailadres moet achterlaten. :P Waarom niet gewoon laten inloggen met de B.net account?
Omdat hun target audience voor deze promotional site, juist de mensen zijn die nog *geen* battle.net account hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:09:
Ik denk eerder omdat ze dit beloofd hebben aan alle Annual pass subscribers :p
Dit. Die honderduizenden invites zijn leuk op het eerste zicht, maar de beta is absoluut onspeelbaar nu, met (zonder overdrijven) honderden pandas die over een tiental vierkante meter verspreid staan waardoor je de questgivers niets eens kan zien.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

Boeboe schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:20:
[...]

Dit. Die honderduizenden invites zijn leuk op het eerste zicht, maar de beta is absoluut onspeelbaar nu, met (zonder overdrijven) honderden pandas die over een tiental vierkante meter verspreid staan waardoor je de questgivers niets eens kan zien.
/target /interact macro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 10:27
misschien is er iets verandert aan de Sigil website, want je moet nu wel een Bnet mail adres opgeven.

Mijn nichtje (werkt bij MM) zegt dat ze waarschijnlijk niet 's nachts open zijn...

[ Voor 61% gewijzigd door pstalman op 06-04-2012 11:13 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Angeloonie schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:00:
Nieuwe launch website! Je kunt er een unieke sigil op verdienen :)

http://reveal.diablo3.com/en_US/

Exclusive In-Game Sigil
[afbeelding]
Each week a new hero will be unlocked on the site, beginning with the demon hunter. During any class's week, you'll be able to customize a banner displaying an exclusive class-specific sigil. By entering your Battle.net account information, you will earn that class sigil for use in Diablo III after it's released. These sigils are only available by customizing a banner on this site during a class's week, so don’t miss out. As the promotional campaign will move on to a new class each week, the previously unlocked class sigil becomes locked. You can only earn the current week's class sigil*, so it’s important to come back each week if you want to earn all five.
Alleen om geen content te missen moet je daar dus aan mee doen, vind het nou niet bepaald een goede stap van blizzard

maarja, heb nu Service temporarely not availeble, dus de server kan het niet aan ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
paar keer F5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pstalman schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:10:
misschien is er iets verandert aan de Sigil website, want je moet nu wel een Bnet mail adres opgeven.

Mijn nichtje (werkt bij MM) zegt dat ze waarschijnlijk niet 's nachts open zijn...
Opgeven ja, maar niet inloggen ;) Dus je kunt ook een niet-b.net account mail opgeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
Ik heb alleen geen mail gekregen nog :?

Jullie wel?

[ Voor 1% gewijzigd door The-Priest-NL op 06-04-2012 11:37 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Angeloonie schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:35:
[...]

Opgeven ja, maar niet inloggen ;) Dus je kunt ook een niet-b.net account mail opgeven..
er staat wel dat je je b.net email met opgeven... misschien krijg je bij release een extra bestand toegestuurd met alle info van je gemaakte banner

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roboreaper schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:37:
[...]

er staat wel dat je je b.net email met opgeven... misschien krijg je bij release een extra bestand toegestuurd met alle info van je gemaakte banner
Dat wel, maar je kúnt een ander adres opgeven. :)
Denk dat ze gewoon een conversiedingetje draaien waarbij ze alle mailadressen matchen met de B.net account en dan een veldje Banner#1/2/3/4/5 van N naar Y omzetten. Een bestandje krijgen wordt het sowieso niet lijkt me :P

Het is ook niet een banner die je krijgt, maar puur de unieke Class-sigil die je unlocked, dus in dit geval de crossbow.

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 06-04-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:23
Weten jullie wel zeker dat dit een officiele blizzard site is? beetje apart dat je namelijk je account gegevens ook moet opgeven zonder in te hoeven loggen.....Ik ga dit dan ook niet doen voor ik zeker weet dat het legit is.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:47
Visgek82 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:12:
Weten jullie wel zeker dat dit een officiele blizzard site is? beetje apart dat je namelijk je account gegevens ook moet opgeven zonder in te hoeven loggen.....Ik ga dit dan ook niet doen voor ik zeker weet dat het legit is.
Met alleen je account naam kunnen ze niet zo veel, ik neem aan dat je een authenticator gekoppeld hebt?

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Die site is echt te onstabiel om legit te zijn. Ik vertrouw het echt niet!

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

SirLenncelot schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:15:
Die site is echt te onstabiel om legit te zijn. Ik vertrouw het echt niet!
Als je geen site vertrouwt die op het diablo3.com domein gehost staat...your loss :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Boeboe schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:17:
[...]

Als je geen site vertrouwt die op het diablo3.com domein gehost staat...your loss :p
naja, battlenet ligt er nu ook uit.
The Blizzard family of websites is currently undergoing maintenance to improve your browsing experience. Thank you for your patience!
Het is niets voor Blizzard om niet bereikbaar te kunnen zijn en de handelswijze roept ook vraagtekens op. Liever terughoudend dan achteraf spijt. Overigens loopt het niet weg.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Tja, er staan inderdaad allemaal officiële tweets naar deze site, maar ondanks dat komt het niet echt "legit" over, zeker omdat het super instabiel is en de hele website gewoon lagere kwaliteit afbeeldingen lijkt te gebruiken.

Ook het feit dat het niet netjes aan b.net gekoppeld is snap ik niet helemaal. Maar goed, worst case gaan ze je spammen of inderdaad je account gegevens proberen te veranderen. Ik denk niet dat dat laatste ze gaat lukken, maar goed, je weet maar nooit wat voor loophole iemand gevonden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

oh jah wat een niet betrouwbare website

staat gewoon een news item om main page.. komop zijn we nu tweakers of niet?
http://us.battle.net/d3/e...er_Revealed-4_5_2012#blog

ooit gehoord van druk bezochte website....

en BTW wie heeft het over acc gegevens
het is alleen je email...

echt waar... soms 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door roboreaper op 06-04-2012 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Op FB werd het zelfs door Blizzard aangekondigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Er zijn er hier een paar te paranoid... Niks mis met die site. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vergeet niet de lore van de Demon Hunter te lezen! Erg leuk verhaal een weer een beetje achtergrondinfo wie de Demon Hunter is. Hier in PDF formaat, zodat je door kunt lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:15

vhal

ಠ_ಠ

behalve dat de server behoorlijk staat te roken... :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

deadsy33 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:01:
[...]

behalve dat de server behoorlijk staat te roken... :+
DDoS. :)

Net ging het even vrij snel & soepel, tot ik mijn banner wilde versturen, daar issie nu nog mee bezig. Vanavond nog maar eens rustig opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja short story is zeker de moeite, weeral een halve dag werken voorbij gevlogen zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Die "reveal" site wordt zelfs gelinked vanuit een nieuwsbericht van Bnet zelf...

Het is legit alleen erg sloom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Bulls schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:59:
Die "reveal" site wordt zelfs gelinked vanuit een nieuwsbericht van Bnet zelf...

Het is legit alleen erg sloom.
Afbeeldingslocatie: http://cdn.iwastesomuchtime.com/October-18-2011-20-12-49-DoubleFacePalm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Wat is hier nou zo facepalming aan? Velen lopen te jammeren dat het niet legit lijkt terwijl het gewoon op de officiële site staat.

Oh snap hem al, het staat een paar post hierboven al door Robo gemeld..

[ Voor 18% gewijzigd door Bulls op 06-04-2012 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Bulls schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:13:
Wat is hier nou zo facepalming aan? Velen lopen te jammeren dat het niet legit lijkt terwijl het gewoon op de officiële site staat.
Yep alleen ff teveel bezoekers denk ik.

En zolang we toch in de ST genre zitten

Afbeeldingslocatie: http://gifs.gifbin.com/reverse-3g601665550.gif

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

is door anderen en mij zelf al een aantal keer gemeld dat reveal site echt is en op main van D3 site staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-08 18:45

Blue_Entharion

Lasercannoneer

roboreaper schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:21:
[...]

is door anderen en mij zelf al een aantal keer gemeld dat reveal site echt is en op main van D3 site staat
En dan gek vinden dat de webserver het niet trekt als 3 miljoen ongeduldige fans het nieuwe spul willen bekijken :P

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faquarl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-07 13:10
kort vraagje: werkt resurrect ook in hardcore mode? player resurrect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Laatst online: 12-09 19:40
Faquarl schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 17:18:
kort vraagje: werkt resurrect ook in hardcore mode? player resurrect
Nee, dood = dood in hardcore

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02:01

The Chosen One

Zie signature!

Alleen de banner kun je ingame later gebruiken dan right? Achtergrond is alleen voor flair of om die hero of the day te worden?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Chosen One schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:31:
Alleen de banner kun je ingame later gebruiken dan right? Achtergrond is alleen voor flair of om die hero of the day te worden?
De banner is het hele ding :P

Je krijgt de Sigil, het logo wat je op de banner plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Nou nee want je hebt ook een achtergrond die je dus kunt aanpassen om die wedstrijd te winnen. Maar daar wordt dus geen avatar of zo van gemaakt.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Chosen One schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:01:
Nou nee want je hebt ook een achtergrond die je dus kunt aanpassen om die wedstrijd te winnen. Maar daar wordt dus geen avatar of zo van gemaakt.
Je vraagt of je de banner ingame kunt gebruiken: nee, niet de banner die je daar maakt.
Een banner bestaat uit een sigil, een accent, een shape en een pattern. Van alles wat je daar maakt krijg je helemaal niets. Het enige dat je krijgt is de Demon Hunter sigil. Straks krijg je de Barbarian Sigil, daarna de Wizard etc.

(overigens zul je uiteindelijk vast wel dezelfde banner kunnen maken, maar dan moet je alle andere delen eerst vrijspelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

You just said that. :P

Maar tis gewoon niet het hele ding, er zit nog een wedstrijd bij/aan vast (de achtergrond). Niet dat die me boeit aangezien ik toch geen leuke foto's kan maken ervoor zoals sommige mensen doen.

[ Voor 30% gewijzigd door The Chosen One op 06-04-2012 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Heb een leuke animated Diablo 3 desktop gevonden voor de liefhebbers onder ons. Ziet er gewoon vet uit vindt ik. En het valt behoorlijk mee qua resources, je zou zeggen dat een animated desktop je PC sloom maakt maar daar heb ik dus totaal geen last van.

Even DreamSceneSeven installeren en een WMV file downloaden / maken. De Tyreal background van de oude D3 site vindt je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Eventjes een vraagje, gebruiken jullie met battlenet die authenticator en zo ja... die app voor je telefoon of echt dat apparaatje dat je kunt bestellen? Ik heb namelijk alleen D2 gespeeld en nooit WoW dus vraag me nu een beetje af hoe essentieel het is?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb voor WoW een paar maanden een authenticator op mijn telefoon gebruikt. Na een harde reset was ik al mijn apps kwijt inclusief de authenticator. Opnieuw gedownload maar die had een ander serienummer wat eerst weer door Blizzard veranderd moest worden. Kostte me vier dagen dat ik niet in kon loggen. Sindsdien gebruik ik er geen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Heb 2 maand terug of zo de Diablo 3 authenticater besteld. Met al die hackers en golddieven neem ik geen risico. Als ik een keer een paar dagen niet kan spelen neem ik dan wel op de koop toe.

En zo'n losse autenthicator doet het als het goed is jaren. En verzendkosten zaten er niet bij, cadeutjes van Blizzard om zo iedereen makkelijk de beschikking er over te geven.

[ Voor 32% gewijzigd door The Chosen One op 06-04-2012 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
FloydRaalte schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:49:
Heb een leuke animated Diablo 3 desktop gevonden voor de liefhebbers onder ons. Ziet er gewoon vet uit vindt ik. En het valt behoorlijk mee qua resources, je zou zeggen dat een animated desktop je PC sloom maakt maar daar heb ik dus totaal geen last van.

Even DreamSceneSeven installeren en een WMV file downloaden / maken. De Tyreal background van de oude D3 site vindt je hier.
progje met tyreals wmv vreet bij mij 30% op core 1 en 10% op de andere 3, vind ik nogal heftig eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Als je de authenticater opnieuw moet installeren op je phone kan je met de code die in de eerste installatie zat gewoon direct verder. Moet je die code natuurlijk wel ergens hebben opgeslagen.

@hieronder, probably :)

[ Voor 6% gewijzigd door Simball op 06-04-2012 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Dat is zeker de variant van de code die op de sticker van de achterkant van de 'echte' authenticator zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Reveal.diablo3.com werkt nu bij mij, alleen krijg ik mijn creatie niet op facebook gepost....

Jammer, had toch echt wel een hele mooi gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat niet iedereen die op GoTD3.nl zit er continu is:
Mensen die geïnteresseerd zijn in leiderschapsposities binnen de GoTD3 Guild, kunnen zich nu aanmelden hiervoor in de betreffende topics op het forum. Volg de onderstaande links om direct in het desbetreffende topic te komen.
[Vacature] Guild Master [Open tot: 13-04-2012]
[Vacature] Guardian [Open tot: 13-04-2012]
[Vacature] Banker [Open tot: 13-04-2012]

Voor al je vragen & opmerkingen:
[Vacatures] Vragen & Feedback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 20:17:
Heb voor WoW een paar maanden een authenticator op mijn telefoon gebruikt. Na een harde reset was ik al mijn apps kwijt inclusief de authenticator. Opnieuw gedownload maar die had een ander serienummer wat eerst weer door Blizzard veranderd moest worden. Kostte me vier dagen dat ik niet in kon loggen. Sindsdien gebruik ik er geen meer.
Wtf? 4 dagen? Toen ik een ticket had aangemaakt kostte het bij mij maar een halve dag oid. Ik moest een kopie van mijn rijbewijs (of een ander vorm van ID) terug sturen en het was opgelost.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Angeloonie schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 15:20:
Omdat niet iedereen die op GoTD3.nl zit er continu is:
Mensen die geïnteresseerd zijn in leiderschapsposities binnen de GoTD3 Guild, kunnen zich nu aanmelden hiervoor in de betreffende topics op het forum. Volg de onderstaande links om direct in het desbetreffende topic te komen.
[Vacature] Guild Master [Open tot: 13-04-2012]
[Vacature] Guardian [Open tot: 13-04-2012]
[Vacature] Banker [Open tot: 13-04-2012]

Voor al je vragen & opmerkingen:
[Vacatures] Vragen & Feedback
Cool! En wat gaat dat hard op het GoTD3 forum, ik nog heel wat leeswerk in te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op zondag 08 april 2012 @ 03:09:
[...]

Wtf? 4 dagen? Toen ik een ticket had aangemaakt kostte het bij mij maar een halve dag oid. Ik moest een kopie van mijn rijbewijs (of een ander vorm van ID) terug sturen en het was opgelost.
Op vrijdag mijn telefoon gereset en daarna pas op dinsdag weer kunnen spelen.
Ik zorg gewoon dat ik niet op vage sites kom, torrents en dergelijke doe ik niet aan. Verder check ik mijn PC elke week en heb zonder problemen 6 jaar WoW gespeeld waarvan enkele maanden slechts met authenticator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 17:22:
[...]

Op vrijdag mijn telefoon gereset en daarna pas op dinsdag weer kunnen spelen.
Ik zorg gewoon dat ik niet op vage sites kom, torrents en dergelijke doe ik niet aan. Verder check ik mijn PC elke week en heb zonder problemen 6 jaar WoW gespeeld waarvan enkele maanden slechts met authenticator.
2 werkdagen dus. Ook Blizzard werkt niet bijster hard in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
FloydRaalte schreef op zondag 08 april 2012 @ 16:48:
[...]

Cool! En wat gaat dat hard op het GoTD3 forum, ik nog heel wat leeswerk in te halen!
Oh vandaar dat het het hier zo uitgestorven is.

Afbeeldingslocatie: http://www.hanselman.com/blog/content/binary/tumbleweed_small.jpg
Pagina: 1 ... 3 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.