Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op zondag 08 april 2012 @ 18:09:
[...]

2 werkdagen dus. Ook Blizzard werkt niet bijster hard in het weekend.
Klopt maar aangezien ik niet alleen op werkdagen game tel ik die dagen wel mee. Maakt verder niet uit, ieder zijn/haar keuze om het wel of niet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig of Diablo III onder kansspelbelasting behoort hier in Nederland?

Ik denk het wel, maar ben eens benieuwd of iemand het zeker weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 21:38:
Heeft iemand enig of Diablo III onder kansspelbelasting behoort hier in Nederland?

Ik denk het wel, maar ben eens benieuwd of iemand het zeker weet.
Als dat het geval is zal D3 worden verboden.
Voor het aanbieden van kansspelen in NL heb je namelijk een speciale vergunning nodig. En die heeft Blizzard niet. En die krijg je ook zomaar niet.
Maar dat zal zo'n vaart niet lopen. In andere landen met vergelijkbare wetgeving is al geoordeeld dat de RM-AH geen kansspel is. Daarnaast zijn online-poker sites ect om dezelfde reden al jaren illegaal en die werken ook nog gewoon.

belastingtechnisch gezien moet je opbrengsten uit de verkoop van ingame items opgeven als inkomen uit arbeid :P

[ Voor 7% gewijzigd door RocketKoen op 08-04-2012 23:14 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
http://uk.ign.com/videos/...barbarian-spotlight-video

nieuwe spotlight video op IGN, ziet er weer vet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de link, kippevel! Dat stukje CGI op 0:22 belooft weer mooie filmpjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik probeer na een paar weken de beta weer eens aan te slingeren, maar niks noppes nada.

Hij blijft hangen op 1% updating tools. Iemand bekend met dit probleem?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Nice. Op het einde ook een glimps van wat lijkt op een mini-boss.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad-Matt schreef op maandag 09 april 2012 @ 11:46:
Ik probeer na een paar weken de beta weer eens aan te slingeren, maar niks noppes nada.

Hij blijft hangen op 1% updating tools. Iemand bekend met dit probleem?
En als je de launcher afbreekt en dan nog eens start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 12:20:
[...]

En als je de launcher afbreekt en dan nog eens start?
als administrator uitvoeren en dan 10 minuten wachten hielp bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

tot zover nog niets, maar ik wacht nog even die 10 mins af. bedankt voor de reacties.

Anders gooi ik hem eraf en download ik het opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Ze krijgen het nog niet lekker voor elkaar om de reveal.diablo3.com site lekker te laten werken :P Laten we hopen dat dit niet op de battle.net server draait! :D 8) (ja ja, tuurlijk is dat niet zo! ;) ). Iemand anders ook al geprobeerd een leuke foto te plaatsen?

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

hij doet het weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Viper2k1 schreef op maandag 09 april 2012 @ 12:58:
Ze krijgen het nog niet lekker voor elkaar om de reveal.diablo3.com site lekker te laten werken :P Laten we hopen dat dit niet op de battle.net server draait! :D 8) (ja ja, tuurlijk is dat niet zo! ;) ). Iemand anders ook al geprobeerd een leuke foto te plaatsen?
Wanneer krijg je te zien of je de opdracht hebt uitgevoerd? en dat je dus die sigil hebt unlocked...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ja nu weet ik het zeker de Barb wordt echt mijn eerste character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
Bulls schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:06:
[...]

Ja nu weet ik het zeker de Barb wordt echt mijn eerste character.
Gaaf filmpje, maar verdomme je hebt gelijk. Nu begin ik weer te twijfelen of ik toch met een barb moet starten ipv een wizard. Nou eerst maar eens wachten op de spotlight van de Wizard en dan kan ik (hoop ik althans) de knoop doorhakken.

Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Zie ik op 1:38 nou een soort van werebear barb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag,

Na lang gewacht te hebben op D3 heb ik hem natuurlijk meteen ge-pre ordered zodra de releasedatum bekend is gemaakt. Nu ben ik echter aan het twijfelen of mijn laptop deze game wel kan runnen (al dan niet op low-settings, want die zien er ook prima uit). Ik vroeg me dan ook af of jullie me misschien kunnen helpen. Ik heb een Toshiba Satellite L500-1ZR met de volgende specificaties:
Processor type : Intel® Pentium® Processor T4400
snelheid : 2.20 GHz
Front Side Bus : 800 MHz
2nd level cache : 1 MB

Besturingssysteem / Platform
Legitieme Windows® 7 Home Premium 64-bit (voorgeïnstalleerd, Toshiba-HDD herstel)
Aanbevolen upgrade naar Legitieme Windows® 7 Professional
Systeemgeheugen standaard : 4,096 (2,048 + 2,048) MB
maximale uitbreiding tot : 8,192 MB
technologie : DDR3 RAM (1,066 MHz)

Harde schijf capaciteit : 320 GB
toerental : 5,400 rpm

Grafische controller type : ATI Mobility Radeon™ HD 4570 ondersteunt HyperMemory™ technologie
geheugengrootte : 512MB VRAM (tot 1.791MB totaal beschikbaar grafisch geheugen voorzien van HyperMemory™ technologie bij een 32-bit besturingssysteem met 3 GB geheugen of tot 3.323MB bij een 64-bit besturingssysteem met 6GB geheugen)
geheugentype : DDR3 Video RAM (resp. Video RAM en systeemgeheugen gecombineerd)
aangesloten bus : PCI Express®
Interne video modi De volgende interne video modi zijn beschikbaar:
resolutie : 1,366 x 768
Max Externe Video Modes Max Resolutie : 2,048 x 1,536
Max Refresh Rate : 85 Hz
Non-interlaced resolutie bij max refresh rate : 1,600 x 1,200
Games als League of Legends kan ik op high zonder enige problemen spelen. World of Warcraft heb ik zonder problemen op medium kunnen spelen (heb WoW tevens ook op high gespeeld, maar dan op een geminimaliseerd scherm, speelt vooralsnog ook prima).

Ik hoop dat jullie mij wat duidelijkheid (en goed nieuws, haha) kunnen verschaffen!

Alvast bedankt en een fijne laatste paasdag!

Milio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:23:
Goedemiddag,

Na lang gewacht te hebben op D3 heb ik hem natuurlijk meteen ge-pre ordered zodra de releasedatum bekend is gemaakt. Nu ben ik echter aan het twijfelen of mijn laptop deze game wel kan runnen (al dan niet op low-settings, want die zien er ook prima uit). Ik vroeg me dan ook af of jullie me misschien kunnen helpen. Ik heb een Toshiba Satellite L500-1ZR met de volgende specificaties:

[...]

Games als League of Legends kan ik op high zonder enige problemen spelen. World of Warcraft heb ik zonder problemen op medium kunnen spelen (heb WoW tevens ook op high gespeeld, maar dan op een geminimaliseerd scherm, speelt vooralsnog ook prima).

Ik hoop dat jullie mij wat duidelijkheid (en goed nieuws, haha) kunnen verschaffen!

Alvast bedankt en een fijne laatste paasdag!

Milio
Low zal wel lukken verwacht ik, maar echt geweldig zal ie niet draaien, vooral met meerdere spelers in grote gevechten verwacht ik bij jouw specs nogal wat lage fps

[ Voor 4% gewijzigd door Dalyxia op 09-04-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:30:
[...]

Low zal wel lukken verwacht ik, maar echt geweldig zal ie niet draaien, vooral met meerdere spelers in grote gevechten verwacht ik bij jouw specs nogal wat lage fps
Bedankt voor je snelle antwoord! Low heb ik geen problemen mee, maar is het wel een beetje degelijk te spelen denk je? Sowieso speel ik het vaker alleen of met z'n tweeën. Is het dan nog wel de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:47:
[...]

Bedankt voor je snelle antwoord! Low heb ik geen problemen mee, maar is het wel een beetje degelijk te spelen denk je? Sowieso speel ik het vaker alleen of met z'n tweeën. Is het dan nog wel de moeite waard?
moeilijk om te zeggen op dit moment, je system requirements zijn behoorlijk laag, en dan ook nog een laptop, wat al niet helpt, Je cpu is ongeveer het minimum wat blizzard vraagt, maar je videokaart is eigenlijk gewoon niet goed genoeg. of het dan speelbaar is, dat is alleen maar speculeren

de beta wordt door veel mensen als speelbaar ervaren op veel tragere systemen als wat de minimum specificaties zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:59:
[...]

moeilijk om te zeggen op dit moment, je system requirements zijn behoorlijk laag, en dan ook nog een laptop, wat al niet helpt, Je cpu is ongeveer het minimum wat blizzard vraagt, maar je videokaart is eigenlijk gewoon niet goed genoeg. of het dan speelbaar is, dat is alleen maar speculeren

de beta wordt door veel mensen als speelbaar ervaren op veel tragere systemen als wat de minimum specificaties zeggen
Dus er is nog hoop! Bedankt voor al je informatie! Ik ga hem gewoon kopen en hopen op het beste, jammer dat er geen manieren zijn om je laptop even goed te upgraden qua videokaart (extern). Dan maar voorzichtig even gaan rondkijken naar een leuke goedkope gaming pc. Nogmaals bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk ook dat je hem op low zou kunnen spelen, maar inderdaad met meerdere mensen/effects dat het snel onspeelbaar wordt.

In jouw situatie zou ik overwegen om inderdaad voor een nieuw systeem te kijken. Er zijn leuke prijzen voor computers die D3 makkelijk kunnen runnen hoor. :) succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 15:18:
[...]

Dus er is nog hoop! Bedankt voor al je informatie! Ik ga hem gewoon kopen en hopen op het beste, jammer dat er geen manieren zijn om je laptop even goed te upgraden qua videokaart (extern). Dan maar voorzichtig even gaan rondkijken naar een leuke goedkope gaming pc. Nogmaals bedankt!
voor nieuw goedkoop gamesysteem kan je altijd even voorbeelden bekijken in de BBG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals bedankt voor alle informatie heren, ik zal zeker even gaan kijken in de best buy guide. De prijs valt reuze mee!

Edit: Wat ik in het verleden wel eens heb gedaan om (naar mijn mening als leek) de fps te verhogen is om hem op een kleiner scherm te spelen. Als ik dat doe met Diablo, zal het dan voldoende speelbaar zijn denken jullie?

Sorry voor de vele vragen, overigens

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 16:24:
Nogmaals bedankt voor alle informatie heren, ik zal zeker even gaan kijken in de best buy guide. De prijs valt reuze mee!

Edit: Wat ik in het verleden wel eens heb gedaan om (naar mijn mening als leek) de fps te verhogen is om hem op een kleiner scherm te spelen. Als ik dat doe met Diablo, zal het dan voldoende speelbaar zijn denken jullie?

Sorry voor de vele vragen, overigens
lagere resolutie wil nog wel is prestatie verbeteringen met zich mee brengen, dus ipv 1440x900 op 1280x800 of 1024x786 spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:59
Klopt allemaal. Maar denk dat je diablo3 toch wel minimaal op medium of high wilt moeten spelen voor de volledige ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
cvs79 schreef op maandag 09 april 2012 @ 16:48:
Klopt allemaal. Maar denk dat je diablo3 toch wel minimaal op medium of high wilt moeten spelen voor de volledige ervaring
Ik heb laatst getest voor framedrops en alles op low doet haast niets af aan medium en high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bali
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Mijn beste mede tweakers,

Ik zit in de diablo 3 beta, wat heel erg leuk is, maar ik heb geen tijd om het echt te spelen. Aangezien ik al mijn vrienden die de beta wilden spelen al blij heb kunnen maken door op mijn account te laten spelen, maak ik nu maar de stap om mijn mede tweakers te helpen.

Ik zou mijn account met beta voor nu tot aan het eind van de beta voor 2 tot 3 dagen per keer aan verschillende tweakers willen uitlenen, zodat het tenminste goed gebruikt wordt en dat tot het einde van de beta.

Ik wil er niks voor hebben of wat dan ook, zie het maar als mijn manier om de Gift of Gaming te geven en karma op te bouwen.

Ik snap dat er risico's aan deze methode zitten, maar ik vertrouw erop dat mijn mede tweakers diep van binnen goede mensen zijn. En als dit goed loopt hoop ik meer van dit soort dingen te kunnen doen.

Dus voor de betrouwbare members (mensen met veel goede feedback, lang lid zijn, etc) van het forum, stuur mij een bericht en we komen er samen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:30
Bali schreef op maandag 09 april 2012 @ 20:29:

Ik zit in de diablo 3 beta, wat heel erg leuk is, maar ik heb geen tijd om het echt te spelen. Aangezien ik al mijn vrienden die de beta wilden spelen al blij heb kunnen maken door op mijn account te laten spelen, maak ik nu maar de stap om mijn mede tweakers te helpen.

Ik zou mijn account met beta voor nu tot aan het eind van de beta voor 2 tot 3 dagen per keer aan verschillende tweakers willen uitlenen, zodat het tenminste goed gebruikt wordt en dat tot het einde van de beta.

Ik wil er niks voor hebben of wat dan ook, zie het maar als mijn manier om de Gift of Gaming te geven en karma op te bouwen.

Ik snap dat er risico's aan deze methode zitten, maar ik vertrouw erop dat mijn mede tweakers diep van binnen goede mensen zijn. En als dit goed loopt hoop ik meer van dit soort dingen te kunnen doen.

Dus voor de betrouwbare members (mensen met veel goede feedback, lang lid zijn, etc) van het forum, stuur mij een bericht en we komen er samen uit.
wookooo direct in de lijn gaan staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triskin
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-12-2023
spel is besteld, vrije dagen geregeld, nu alleen nog voedsel en drank en ik ben klaar voor de launch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daid
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-11-2022

Net contact gehad met Bali, ik mag van hem tot woensdag 6 uur op zijn account spelen.
Heel erg bedankt hiervoor! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
Net contact gehad met Bali, ik mag van hem tot woensdag 6 uur op zijn account spelen.
Heel erg bedankt hiervoor! _/-\o_
sniffs
weeral te laat ;( had net morgen vrij

anyway was toch al bezig met de client te downloaden in de hoop dak touche had ;)

waarom steek Blizzard trouwens die beta download link zo goed weg ?
heb moeten op hun forum gaan zoeken naar een link

[ Voor 40% gewijzigd door blahenazo op 09-04-2012 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Laatst online: 23:24

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Vandaag even wezen rondspeuren om ergens een Book of Cain te kunnen bemachtigen.
Op beide Amazons zijn ze wel te krijgen maar de levertijd is best lang.

Nou heb ik eigenlijk de vraag of ik een exemplaar zou mogen lenen/kopen?
Zou iemand daar iets voor voelen?

Ik heb nog steeds beta access dus misschien kan ik daar iemand blij mee maken in ruil voor het lenen van het boek.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Leeghoofd21 schreef op maandag 09 april 2012 @ 21:41:
Vandaag even wezen rondspeuren om ergens een Book of Cain te kunnen bemachtigen.

Ik heb nog steeds beta access dus misschien kan ik daar iemand blij mee maken in ruil voor het lenen van het boek.
Levertijd lang? Op amazon.co.uk is Book of Cain op voorraad. Als je em nu besteld heb je het over een aantal dagen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Laatst online: 23:24

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Chester schreef op maandag 09 april 2012 @ 21:59:
[...]

Levertijd lang? Op amazon.co.uk is Book of Cain op voorraad. Als je em nu besteld heb je het over een aantal dagen.
Wat ik net lees is het ships within 6 tot 12 days. Dus gemiddeld 9 en dan nog de tijd dat het onderweg is. Weekje of 1-2 dus. Maar als iemand hem al heeft is het makkelijker deze over te nemen of te kunnen lenen.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:03
The Diablo III beta is currently undergoing maintenance as we prepare to deploy the next beta patch. We anticipate that downtime will last for about 8 to 9 hours, until approximately 8:00 p.m./9:00 p.m. PDT. Please note that Beta Patch 16 will include a character wipe. As with previous character wipes, this wipe will also affect gold, achievements, items, followers, and artisans.Thank you for your patience!
Ben benieuwd naar de wijzigingen

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 19:19

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Heb het boek een week of drie geleden besteld via Amazon.de
Was binnen drie dagen binnen.........wellicht een optie?

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 10:06
Er dwarrelt ook een pdf versie van Book of Cain rond. Mits het bestellen geen optie is of je alvast wil lezen is dat misschien een optie.

Ik ben zeer benieuwd naar de aankomende veranderingen. Jammer dat er nog geen pt's zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:02

ChUcKiE

Dus........

Count me in, ik zou heel graag een paar dagen willen proberen, meer is ook niet nodig voor mij.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:43

New "Healer" icon op de mini-map
Afbeeldingslocatie: http://media.diablofans.com/images/news/2012/april/map.jpg
Moving Items Between Accounts
Bashiok: One trick that I discovered for myself was this: I made the limit of different characters on my account as soon as I could (so five characters in the first few minutes on Regular mode, and after I qualified for Hardcore, five Hardcore characters.)

I found that as I played, I put things in the shared stash that other characters would benefit from, and the stash got full immediately. By having the characters created and ready, I'm able to quickly log into them (keeping them all near the stash) and grab items that are intended for them to use someday.

Now when I look at a character selection screen and only see one or two characters, it feels wrong to me.

The #1 Thing You Are Excited For?
Bashiok: It changes a lot, but today, I'm most looking forward to the soundtrack. I was studying StarCraft II earlier, and I had the StarCraft II soundtrack playing at the time, and it was very invigorating. I regularly listen to the Diablo / II soundtracks while working on Diablo things, and I simply can't wait to add the Diablo III soundtrack to them.
Everything I've heard from it so far has made me exceedingly happy about playing the retail game at full volume.

Max Characters SC/HC
Bashiok: Yup. You can have ten normal mode monks.
You can have three normal demon hunters, three hardcore demon hunters, and one hardcore barb.
You can have seven normal characters, two hardcore witch doctors, and room for another hardcore witch doctor.

How many attacking abilities do you have
Bashiok: On my Demon Hunter, when I got all of the slots unlocked, I looked at them and realized that three were direct damage, one was a pet summon, and two were defensive (Caltrops and Vault).
So - a nice mix, I think.

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Diablo III Beta Patch 16 – v.0.10.0.9183 up-and-running!

Official patch notes: http://diablo.incgamers.c...ablo-iii-beta-patch-notes
Patch skill changes: http://diablo.incgamers.c...-skill-changes#more-16980

** heb ff geen zin op ze te copy-pasten hier! 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Pedr0 op 10-04-2012 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:21
Kan iemand misschien de changes hier posten? (kan die sites vanaf hier niet benaderen)

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vooruit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
Diablo III Beta Patch 16 &#8211; v.0.10.0.9183
General

All characters have been wiped. Please note that this wipe will also affect gold, items, auctions, achievements, followers, and artisans.
A new feature has been added that allows players to view their FPS while in game
To access this feature, hit Ctrl+R (for PC) or CMD+R (for Mac) while playing
The cooldown on swapping skills while in Normal difficulty has been decreased from 15 seconds to 5 seconds
Classes

Barbarian

Active Skills
Bash
&#8220;Clobber&#8221; rune now has a 35% chance to stun the target for 1.5 seconds
Revenge
Heal decreased from 6% to 5%
Demon Hunter

Active Skills
Caltrops
Discipline cost decreased from 8 to 6
Smoke Screen
Discipline cost decreased from 18 to 14
Duration decreased from 3 seconds to 2 seconds
Now provides a 10% movement speed boost while invisible
Can now be used while under the effects of crowd control abilities
Using Smoke Screen will break the effects of crowd control, as well as cause your character to be immune to additional crowd control abilities for its duration
Vault
Discipline cost decreased from 10 to 8
Witch Doctor

Active Skills
Haunt
Now performs 575% weapon damage over 12 seconds (down from 15 seconds)
Sacrifice
Weapon damage increased from 200% to 275%
Crafting

Gold and material cost for crafting recipes have been adjusted
The chance of salvaging Rate materials from Magic items has been increased
Items

Class-specific items no longer have the chance to be generated with affixes that cannot be used by that specific class
For example, &#8220;Increased Hatred Regeneration&#8221; will no longer appear on Wands
Demon Hunter one-handed Crossbows have received a damage buff
Spirit regeneration on Monk items has been increased
Monsters

Slow, stun, and other movement-impairing effects are now more effective on Treasure Goblins
In response, Treasure Goblins will now sprint away for a moment after being hit
Scavenger monsters will now burrow less often
Zombies will no longer feast on corpses unless they are full health
This is to address an issue which was preventing zombies&#8217; enrage timer from resetting correctly
Bug Fixes
For a full list of documented game and service bugs, please review the Known Issues sticky located in the Beta Bug Report forum.

Players can now queue for Public Games on &#8220;Reign of the Black King&#8221; after killing the Skeleton King
Players queuing for a specific Public Games quest should no longer be placed into groups on a different quest
Being hit with a knockback ability while using Tempest Rush will no longer disconnect you from Battle.net
Placeholder text should no longer appear when looking at deceased Hardcore characters in the Hall of Fallen Heroes
There should no longer be a delay when accessing the Auction House
The female monk should now properly play her &#8220;Not Enough Resources&#8221; error message instead of her &#8220;Invalid Location&#8221; error message when attempting to perform an ability without the required amount of resources available
Items with affixes that reduce resource costs will now correctly reduce the minimum amount of a resource required to perform a skill
Several Simple and Advanced tooltips have received grammar corrections

Kan vast beter, maar even geen in om het op te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

bah weer char wipe... net dit weekend alles op lvl 13 met alles boven de 30 DPS.

niet echt zin om weer alles te doen
misschien ff met 1 char alles doorlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
roboreaper schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 08:22:
bah weer char wipe... net dit weekend alles op lvl 13 met alles boven de 30 DPS.

niet echt zin om weer alles te doen
misschien ff met 1 char alles doorlopen
Tja, dat weet je van te voren. Het is en blijft een BETA :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Pedr0 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 08:44:
[...]

Tja, dat weet je van te voren. Het is en blijft een BETA :D
tuurlijk weet ik dat XD, maar vorige patches was er helemaal geen char wipe.. allen de laatste.
waarschijnlijk omdat er nu zoveel mensen spelen en AH overspoelt raakt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
weinig spannends in de patch notes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
nou die queue bug eruit is wel fijn :D. Voor de rest weinig nieuws en op naar de 15de mei ;)

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Beste,

Ik zelf heb nog nooit Diablo 1 of 2 gespeeld, maar ben wel benieuwd naar Diablo 3. Ik wil eigenlijk wat meer weten over de gameplay dat het een RPG en hack/slash is snap ik wel :p Maar wat is nou de bedoeling? Beetje rond lopen en slachten? Er zijn dan verschillende quests om te doen etc. maar houd het dan op een gegeven moment niet op? (behalve dat je kan pvpen). Het doet mij een beetje denken Dungeon Siege (2).

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er nog zo iemand overweegt zij Beta key/account te delen mag die mij even een PMMetje Geven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

JerX schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:45:
Beste,

Ik zelf heb nog nooit Diablo 1 of 2 gespeeld, maar ben wel benieuwd naar Diablo 3. Ik wil eigenlijk wat meer weten over de gameplay dat het een RPG en hack/slash is snap ik wel :p Maar wat is nou de bedoeling? Beetje rond lopen en slachten? Er zijn dan verschillende quests om te doen etc. maar houd het dan op een gegeven moment niet op? (behalve dat je kan pvpen). Het doet mij een beetje denken Dungeon Siege (2).
je kan het beste Diablo 2/ titan Quest of Torchlight spelen om een beetje een idee te krijgen wat Diablo 3 nu is.

het komt er op neer dat je een Hero hebt en daarmee het verhaal lijn dmv Quest doorloopt. met Diablo 3 krijg je bij elk lvl een nieuwe skill of uitbreiding op je huidige skill ( rune ) en draait het vooral om goede gear te vinden
pvp is aanwezig maar niet vanaf launch. het draait bij Diablo echt vooral om lvlen en de beste loot vinden en te ruilen/ gebruiken.

ik zou zeggen zoek wat YT video's op van beta walkthrough oid.

wat ik jammer vind is dat ze een heel belangrijk aspect van D2 eruit hebben gesloopt. (wat heel vveel mensen neit eens met mij zijn )
door dat alle skills beschikbaar zijn en geen skill points meer in de game zitten zal dit denk ik veel minder gespeeld worden als in d2. waar heel vaak nieuwe chars aangemaakt worden ( waardoor er weer meer geloot en geruild moest worden ) nu bestaat die niet meer omdat je altijd je skill kan wijzigen ipv voor een vaste build te gaan.

maarja je moet het zelf ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roboreaper schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 08:46:
[...]

tuurlijk weet ik dat XD, maar vorige patches was er helemaal geen char wipe.. allen de laatste.
waarschijnlijk omdat er nu zoveel mensen spelen en AH overspoelt raakt ofzo?
Zijn al wel meerdere wipes geweest hoort en niet alleen bij de vorige patch :)

Ik heb hem via Bookdepository besteld, werd hier gepost omdat de prijs zo laag was.
Levering was ook redelijk snel :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
roboreaper schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:59:
[...]

je kan het beste Diablo 2/ titan Quest of Torchlight spelen om een beetje een idee te krijgen wat Diablo 3 nu is.

het komt er op neer dat je een Hero hebt en daarmee het verhaal lijn dmv Quest doorloopt. met Diablo 3 krijg je bij elk lvl een nieuwe skill of uitbreiding op je huidige skill ( rune ) en draait het vooral om goede gear te vinden
pvp is aanwezig maar niet vanaf launch. het draait bij Diablo echt vooral om lvlen en de beste loot vinden en te ruilen/ gebruiken.

ik zou zeggen zoek wat YT video's op van beta walkthrough oid.

wat ik jammer vind is dat ze een heel belangrijk aspect van D2 eruit hebben gesloopt. (wat heel vveel mensen neit eens met mij zijn )
door dat alle skills beschikbaar zijn en geen skill points meer in de game zitten zal dit denk ik veel minder gespeeld worden als in d2. waar heel vaak nieuwe chars aangemaakt worden ( waardoor er weer meer geloot en geruild moest worden ) nu bestaat die niet meer omdat je altijd je skill kan wijzigen ipv voor een vaste build te gaan.

maarja je moet het zelf ervaren.
Een vaste skill build zoals in D2 is gewoon niet meer acceptabel tegenwoordig.
(MMO)RPG spelers zijn gewend om toch minstens skill changes te kunnen doen.
En daar worden ze ook steeds flexibeler, met gratis skill changes en dual spec ect.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

RocketKoen schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:13:
[...]

Een vaste skill build zoals in D2 is gewoon niet meer acceptabel tegenwoordig.
(MMO)RPG spelers zijn gewend om toch minstens skill changes te kunnen doen.
En daar worden ze ook steeds flexibeler, met gratis skill changes en dual spec ect.
volgens wie?

een van de onderdelen dat D2 nu nog populair en levend houd is het skills systeem. het maken van een nieuwe char om je huidige build te verbeteren of een andere build te proberen, zorgde ervoor dat je opnieuw gear ging zoeken dat bij je char paste. als dit er neit was had D2 allang dood geweest.
ik bedoel, kijk maar naar hell en wat vor games je daar ziet 90% zijn trade games 9% zijn runs en 1% is Quest

nu met D3 is dat niet meer zo. je maakt max 10 char aan en als je eenmaal je gear hebt en op inferno gehaald hebt heeft het weinig zin om meer gear te vinden.

ja je kan ruilen voor gold maar dit heeft geen zin want als je met al je char al je gewenste gear hebt ben je in principe klaar. je kan skills wisselen en andere"builds" proberen in inferno en daar houdt het wel op

alleen voor de fanatieke Diablo speler gaat zich op de RMAH richten. ik zal vast ook wel wat gear er op gooien maar daarvoor speel ik Diablo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:07
roboreaper schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:19:
[...]

volgens wie?

een van de onderdelen dat D2 nu nog populair en levend houd is het skills systeem. het maken van een nieuwe char om je huidige build te verbeteren of een andere build te proberen, zorgde ervoor dat je opnieuw gear ging zoeken dat bij je char paste. als dit er neit was had D2 allang dood geweest.
ik bedoel, kijk maar naar hell en wat vor games je daar ziet 90% zijn trade games 9% zijn runs en 1% is Quest

nu met D3 is dat niet meer zo. je maakt max 10 char aan en als je eenmaal je gear hebt en op inferno bezig bent heeft het weinig zin om meer gear te vinden.

ja je kan ruilen voor gold maar dit heeft geen zin want als je met al je char al je gewenste gear hebt ben je in principe klaar. je kan skills wisselen en andere"builds" proberen in inferno en daar houdt het wel op

alleen voor de fanatieke Diablo speler gaat zich op de RMAH richten. ik zal vast ook wel wat gear er op gooien maar daarvoor speel ik Diablo niet.
Sorry, maar je kletst echt onzin.

Wat is er nou zo bijzonder aan het skillsysteem zoals hij in D2 zat? iedereen heeft exact dezelfde build (op een paar utility talents na) en er zit totaal geen variatie in. frenzy barb, whirlwind barb etc hebben vastgestelde builds, net als sorcs (lightning, fire, cold). ook stats distributie is een vast gegegven. totaal geen interessant en erg limiterend systeem. hoe het nu werkt, dat je bv op lvl 10 een skill krijgt met op level 13, 16, 20, 24, 28 etc een verschillende rune waarmee je de skill kunt customizen is echt duizend keer beter. dit levert alleen maar meer variatie op in de builds/classes omdat men wellicht prefereert dat een spell of ability zich op een heel andere manier gedraagt dan wat jij zou willen. dit zorgt er ook voor dat er een grotere "build" diversiteit komt, omdat er veel verschillende mensen zijn met verschillende speelstijlen..

Nee, Blizzard heeft het tenenkrommend beperkende stat/skill systeem als het was in D2 gelukkig opgelost, en vervangen door een veel beter systeem.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

[...]

volgens wie?

nu met D3 is dat niet meer zo. je maakt max 10 char aan en als je eenmaal je gear hebt en op inferno gehaald hebt heeft het weinig zin om meer gear te vinden.

Dat zal vast voor een aantal mensen zo zijn ja, maar voor het grote deel van de spelers van D3 klopt het bovenstaande wel. Je wil niet een hele nieuwe char moeten starten als je een skill puntje in de verkeerde tree duwt.

Ik denk dat het hele concept van D2/3, dus het hack&slash gebeuren, de sfeer, de graphics en dergelijke ervoor moet zorgen dat mensen gaan en blijven spelen. Niet het moeten volgen van een guide om een uberchar te maken. Juist de vrijheid om te wisselen, dingen uit te proberen, dat is inderdaad meer van deze tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Visgek82 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:29:
[...]

Sorry, maar je kletst echt onzin.

Wat is er nou zo bijzonder aan het skillsysteem zoals hij in D2 zat? iedereen heeft exact dezelfde build (op een paar utility talents na) en er zit totaal geen variatie in. frenzy barb, whirlwind barb etc hebben vastgestelde builds, net als sorcs (lightning, fire, cold). ook stats distributie is een vast gegegven. totaal geen interessant en erg limiterend systeem. hoe het nu werkt, dat je bv op lvl 10 een skill krijgt met op level 13, 16, 20, 24, 28 etc een verschillende rune waarmee je de skill kunt customizen is echt duizend keer beter. dit levert alleen maar meer variatie op in de builds/classes omdat men wellicht prefereert dat een spell of ability zich op een heel andere manier gedraagt dan wat jij zou willen. dit zorgt er ook voor dat er een grotere "build" diversiteit komt, omdat er veel verschillende mensen zijn met verschillende speelstijlen..

Nee, Blizzard heeft het tenenkrommend beperkende stat/skill systeem als het was in D2 gelukkig opgelost, en vervangen door een veel beter systeem.
wow wat heb jij ineens....

duh het skill systeem van D2 was verre van ideaal. 20 SP per skill om de skill effectief te maken en dan nog ook alles opsparen want anders was je char verpest
dat was gewoon klote ja
er waren veel standaard builds ja, meestal te veel, maar je kon er ook mee leuk experimenteren. wat je binnen een min kan doen.

een beter systeem wil ik het heit noemen het is iig heel anders
obsidian schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:30:
[...]

Dat zal vast voor een aantal mensen zo zijn ja, maar voor het grote deel van de spelers van D3 klopt het bovenstaande wel. Je wil niet een hele nieuwe char moeten starten als je een skill puntje in de verkeerde tree duwt.

Ik denk dat het hele concept van D2/3, dus het hack&slash gebeuren, de sfeer, de graphics en dergelijke ervoor moet zorgen dat mensen gaan en blijven spelen. Niet het moeten volgen van een guide om een uberchar te maken. Juist de vrijheid om te wisselen, dingen uit te proberen, dat is inderdaad meer van deze tijd :)
nee het was neit leuk om constant een neiuw char aan te maken. maar dit hield wel D2 lang levend.
naast de loot was d2 natuurlijk een H&S game en daar draaide het helemaal om

nu is eht RPG element naar achteren geschoven, of dit een goede keus was is te betwijfelen.
voor de patch in nov ( als ik het goed heb ) had je nog het oude d2 systeem in moderne versie met stat points enzo.

dus het is niet dat ze dit vanaf het begin gepland hadden... time will tell...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 13:27
[...]
volgens wie?

Blizzard heeft al aangegeven dat ze dmv patches nieuwe items zullen releasen.. Dus de item whore's kunnen lekker door blijven spelen ;).
Blizzard kennende zullen ze er alles aan doen om eindeloos te kunnen spelen. En het ook altijd vermakelijk blijft! Ik heb er alle vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

roboreaper schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:36:
[...]
nee het was neit leuk om constant een neiuw char aan te maken. maar dit hield wel D2 lang levend.
naast de loot was d2 natuurlijk een H&S game en daar draaide het helemaal om

nu is eht RPG element naar achteren geschoven, of dit een goede keus was is te betwijfelen.
voor de patch in nov ( als ik het goed heb ) had je nog het oude d2 systeem in moderne versie met stat points enzo.

dus het is niet dat ze dit vanaf het begin gepland hadden... time will tell...
Man, het oude systeem vond ik meer iets voor masochisten. Uren lang spelen en dan je dmg tegen vinden vallen, een guide van internet plukken die je verteld dat al die uren voor niks zijn geweest omdat je je char verkloot hebt. En dus opnieuw kan beginnen. Inclusief alle items opnieuw moeten zoeken.

Ik vind dit systeem zeker wel een verbetering. (en ik heb vele uren in D2 zitten trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

obsidian schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:41:
[...]

Man, het oude systeem vond ik meer iets voor masochisten. Uren lang spelen en dan je dmg tegen vinden vallen, een guide van internet plukken die je verteld dat al die uren voor niks zijn geweest omdat je je char verkloot hebt. En dus opnieuw kan beginnen. Inclusief alle items opnieuw moeten zoeken.

Ik vind dit systeem zeker wel een verbetering. (en ik heb vele uren in D2 zitten trouwens)
masochisten... leuke verwoording :)

die guides waren vor de casuals en beginnende mensen. ik ehb misschien maar 1 of 2x een guide uitgeprobeerd. voor de rest zelf alles zelf, dan wel dor builders of calculators

delen in d3 zijn sterk verbeterd. maar er zijn ook grote stappen terug gedaan. zoals met de patch van vorig jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-08 18:45

Blue_Entharion

Lasercannoneer

sbmuc schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:36:
[...]

Blizzard heeft al aangegeven dat ze dmv patches nieuwe items zullen releasen.. Dus de item whore's kunnen lekker door blijven spelen ;).
Blizzard kennende zullen ze er alles aan doen om eindeloos te kunnen spelen. En het ook altijd vermakelijk blijft! Ik heb er alle vertrouwen in.
Je zegt het goed, het gaat nu eenmaal om de items, vind het zo jammer dat het oude skill systeem weg is, dan kon je builds blijven maken (dat vond/vind ik persoonlijk leuk) nu is het zo dat een class alles even goed kan.

Das leuk als je snel wilt kunnen switchen van skills voor verschillende monsters, maar dat was ook een beetje de challenge met al die resistances op hell, gisteren nog de ubers gedaan, helaas alleen diablo dood gekregen, de rest lukte maar niet XD

Het systeem hoe het er nu staat is een beetje te beperkt naar mijn mening, en die van D2 was te uitgebreid, dus de middenweg zou zijn dat je een talent tree hebt als in WoW die je skills gigantisch boost, zodat je alsnog kunt specialiseren EN snel kunt switchen als dat nodig is.

Items zijn natuurlijk ook wel leuk, daar niet van, maar het moet niet heel je character definiëren vind ik.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
eerst en vooral BEDANKT Bali !!!

Ik mag de beta testen van vrijdag vanaf 18:00 tot zondag 18:00 => past goed want werken overdag en dan nog de familie

anyway , Ik voel we weer meer dan 10 jaar jonger *kuch* :)
Ik weet nog kzat op de hogeschool en ik had dan ook access op de closed beta van D2 !
En die beta liep (of begon) net tijdens de examens , vandaar de buis op C want voor dat examen had ik een nachtje doorgedaan ...... om D2 te spelen natuurlijk :)

mij lijkt het afstappen van de cookie cutter builds ook wel een positief punt.
Temeer omdat ik tegenwoordig geen tijd meer heb om heel veel chars te verkloten/ en websites af te schuimen voor de beste builds.

Het lijkt wel of Blizzard de spel lengte wil verlengden door te spelen met de levels ipv grinden, Als Inferno echt zo moeilijk is zoals ze laten uitschijnen dan zal de game veel aangenamer want er is content (dezelfde maar veel moeilijker ) lijkt mij leuker dan 1000 keer, exp run , cow level etc...

En ik ben er van overtuigd deze levels ook voldoening kunnen schenken ipv een build tot in de perfectie 'na te maken'

[ Voor 24% gewijzigd door blahenazo op 10-04-2012 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet het hele spel al 15x doorlopen om alle classes naar level 60 te brengen en dan heb je inferno nog voor extra moeilijkheid en grinden.

Denk dat dat wel genoeg is voor replay value voorlopig. Geforceerd opnieuw moeten beginnen omdat je een skillpunt anders wilt hebben zitten bar weinig mensen op te wachten.

Tegen de tijd dat mensen inferno een beetje onder de knie hebben denk ik dat er al weer een expansion klaar ligt.

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 10-04-2012 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ja en als je een andere build wilt proberen dan deel je gewoon andere skills in.
Het is vast niet zo dat elke skill altijd bruikbaar is, dan had je netzogoed 1 class en 1 skill kunnen hebben.

Alle skills zijn wel altijd mogelijk te gebruiken want ze scalen met je gear, dus de lage level skills zijn niet plotseling overbodig geworden. Maar je moet alsnog een selectie maken die goed is voor de betreffende encounter.

Het zou vast niet zo zijn dat je met 5 level 60 classes het spel nooit meer speelt omdat je feitelijk alle builds al hebt. Ik zou echt nog wel een paar keer opnieuw een class levelen omdat het leuk is.

En anders ga je voor hardcore, dan kun je als je dood gaat een nieuwe char maken. (net als met een verkeerd gekozen point)

Dat kun je nu toch ook doen? Als je een totaal ander build gaat nemen dan kun je daar ook andere gear voor gaan zoeken. Neem bijvoorbeeld een Barb, Ik ga voor de 1 handed met shield of dual wield, maar als ik een dikke 2hander vindt bewar ik die echt wel voor een 2hander build.

Als je bedoeld dat je ondertussen dat je gaat up levelen weer items tegen komt is wel zo, maar dat is toch mid range spul. En op het laatst in D2 ging iedereen toch cow level rushen om hoge level te worden, dus een echte playthrough zat er toch niet in.

[ Voor 51% gewijzigd door Bulls op 10-04-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Bulls schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:07:
Ja en als je een andere build wilt proberen dan deel je gewoon andere skills in.
Het is vast niet zo dat elke skill altijd bruikbaar is, dan had je netzogoed 1 class en 1 skill kunnen hebben.

Alle skills zijn wel altijd mogelijk te gebruiken want ze scalen met je gear, dus de lage level skills zijn niet plotseling overbodig geworden. Maar je moet alsnog een selectie maken die goed is voor de betreffende encounter.

Het zou vast niet zo zijn dat je met 5 level 60 classes het spel nooit meer speelt omdat je feitelijk alle builds al hebt. Ik zou echt nog wel een paar keer opnieuw een class levelen omdat het leuk is.

En anders ga je voor hardcore, dan kun je als je dood gaat een nieuwe char maken. (net als met een verkeerd gekozen point)

[...]

Dat kun je nu toch ook doen? Als je een totaal ander build gaat nemen dan kun je daar ook andere gear voor gaan zoeken. Neem bijvoorbeeld een Barb, Ik ga voor de 1 handed met shield of dual wield, maar als ik een dikke 2hander vindt bewar ik die echt wel voor een 2hander build.

Als je bedoeld dat je ondertussen dat je gaat up levelen weer items tegen komt is wel zo, maar dat is toch mid range spul. En op het laatst in D2 ging iedereen toch cow level rushen om hoge level te worden, dus een echte playthrough zat er toch niet in.
Ik weet niet of je D2 recentelijk nog eens gespeeld hebt, maar sinds maart 2010 kun je gewoon je skills resetten, dus nieuwe builds maken, dus het punt van characters moeten deleten is dus niet geldig meer om aan te dragen.

Hier staat beschreven hoe het systeem gaat werken, op lvl 30 heb je alle skills, ze scalen nog mee met je level maar je hebt dus alles tot je beschikking, mits je ze in je skillslots zet.

Enerzijds handig, anderzijds haalt het wel de persoonlijkheid(qua "eigen" build) en specialisatie van je char eruit want iedereen met "de beste" gear heeft in essentie de zelfde char.

De runes zijn een klein beetje en goedmakertje op dat gebied, maar het is allemaal wat simpeler, niet zozeer slecht, maar ik vind het persoonlijk jammer.

Hiermee bedoel ik niet dat het D2 systeem perfect was, maar allicht had er iets meer customization in gekund dan er nu in zit.

[ Voor 3% gewijzigd door Blue_Entharion op 10-04-2012 13:50 . Reden: toelichting ]

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 09:37

anu

Mja, in principe heeft iedereen dezelfde skills ter beschikking, maar omdat de skills allemaal meeschalen, zijn ze in theorie allemaal ook viable op lvl 60, dus elke lvl 60 heeft alle skills ter beschikking, maar iedereen zal een andere combinatie van skills en runes gebruiken. De specialisatie en diversiteit lijkt me hierdoor juist veel groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
in ieder geval zullen de mensen meer geneigd zijn om eens 'iets te proberen' zonder het gevaar dat hun char onbuikbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
anu schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:40:
Mja, in principe heeft iedereen dezelfde skills ter beschikking, maar omdat de skills allemaal meeschalen, zijn ze in theorie allemaal ook viable op lvl 60, dus elke lvl 60 heeft alle skills ter beschikking, maar iedereen zal een andere combinatie van skills en runes gebruiken. De specialisatie en diversiteit lijkt me hierdoor juist veel groter.
Je hebt volkomen gelijk. het lijkt wel of sommige mensen het hier niet WILLEN snappen :)

Het huidige systeem kan alleen maar voor meer diversiteit zorgen. en spelers zullen zeker niet allemaal dezelfde gear hebben, simpelweg omdat hun build anders is en er in D3 veel meer gear zit dan in D2. verschillende skills/builds/runes hangt ook weer samen met andere gear, uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Visgek82 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:42:
[...]

Je hebt volkomen gelijk. het lijkt wel of sommige mensen het hier niet WILLEN snappen :)

Het huidige systeem kan alleen maar voor meer diversiteit zorgen. en spelers zullen zeker niet allemaal dezelfde gear hebben, simpelweg omdat hun build anders is en er in D3 veel meer gear zit dan in D2. verschillende skills/builds/runes hangt ook weer samen met andere gear, uiteraard.
er zal toch een groep skills zijn die de meesten zullen gebruiken, misschien is skill Y wel viable op lvl 60, maar is skill X toch gewoon net iets beter voor 90% van de tijd, waardoor iedereen toch ongeveer dezelfde build zal gebruiken. Zelfde met dat er toch een area zal zijn waar je net sneller en makkeljiker kunt farmen waardoor iedereen in die area zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
akkoord , maar tis zoals Jay ooit zei, ze hebben liever meer viable builds ipv van enkele uber builds.

Blizzard zal wel tweaken waardoor het uiteindelijk niet veel zal schelen.
in D2 was het gewoon Skill X spammen => uiteindelijk in D2 waren alles char bijna gelijk , omdat afwijken van van optimale builds bijna zelfmoord was.

Maar nu met de runes erbij kan je zelf beslissen of je voor het beste van het beste gaat. of gewoon SKillX met een iets minderen rune maar die ziet er beter uit. (Voor veel mensen zijn de looks ook belangrijk anders zouden ze niet zoveel moeite steken in dye , en armor sets. )

En als het er echt toe doet, kan je nog altijd voor de optimale combo gaan.

[ Voor 19% gewijzigd door blahenazo op 10-04-2012 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

blahenazo schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:58:
akkoord , maar tis zoals Jay ooit zei, ze hebben liever meer viable builds ipv van enkele uber builds.

Blizzard zal wel tweaken waardoor het uiteindelijk niet veel zal schelen.
omdat die cooler is , of wat dan ook. in D2 was het gewoon Skill X spammen. Met de runes erbij kan je zelf beslissen of je voor het beste van het beste gaat. of gewoon SKillX met een iets minderen rune maar die ziet er beter uit. (Voor veel mensen zijn de looks ook belangrijk anders zouden ze niet zoveel moeite steken in dye , en armor sets. )
Ik denk zowiezo dat de mensen die het spel serieus spelen er niet zoveel om gaan geven hoe hun char of skills eruit zien, maar hoeveel damage ze doen, of er veel resists tegen zijn, of er AOE in zit, het gebruik kan maken van crushing blow of life steal... De belangerijke punten waardoor je char goed wordt.

Ik denk dat er gewoon weer een set "Uber" builds komen waar iedereen vanaf kopieert, net als bij D2, WoW, GW, en elke andere hack+slash RPG.

Er is altijd iets wat het beste is, en mensen willen dat, alleen maar logisch.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
ja tuurlijk,
die die voor inferno gaan , gaan idd voor het beste.

Maar voor de casuals of de gewone spelers kunnen ze experimenteren zonder de excell sheets in te duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

blahenazo schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:07:
ja tuurlijk,
die die voor inferno gaan , gaan idd voor het beste.

Maar voor de casuals of de gewone spelers kunnen ze experimenteren zonder de excell sheets in te duiken.
Ik juich het instapniveau zeker toe, in D2 werd je in het spel gemieterd zonder instructies en je mocht het maar uit zoeken...

Maar het mag toch niet ten koste gaan van de endgame, dat zijn de mensen die blijven spelen, die de expansions en Collector's editions kopen.

Excell sheets heb ik nooit bijgehouden tho :P

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
tis gewoon ik ga D3 nu beginnen spelen zonder eerst te zoeken wat een goeie build is.

Als ik merk van 'oei het gaat ier preciest echt niet meer '. dan zal ik misschien eens gaan zoeken voor een build en dan kan ik nog steeds bij sturen.
Bij D2 moest gewoon eerst zoeken wat je wou voordat je begon. Er waren skills die nooit gebruikt werden in D2 gewoom omdat je wist dat het pruts skills waren.

(btw: heb CE gekocht , en ik zie mijzelf tegenwoordig als casual ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Tja guides daar houd ik totaal niet van, op level X moet je skillset Q gebruiken met runes Z en de items A B en C. Op Level Y weer ...... etc.

Dat haalt total de fun eruit voor mij. Als je dan iets anders doet voel je jezelf weer mider goed en wat als je de optimale items niet kan krijgen? Nee echt waardeloos, kun je net zo goed een filmpje gaan kijken want prestatie is het niet meer.

Je hoeft nu ook helemaal geen guides te gebruiken omdat skillkeuze niet permanent is, dus je kan zoveel experimenteren en uit proberen als je wilt tot je voor de betreffende situatie de best mogelijke skillset hebt gevonden.

Ik heb in TQ wel een paar keer iets opgezocht voor een keuze tussen 2 of 3 skills, of dat het waard was er points in te proppen, maar dat is gewoon omdat ik wilt kijken wat overbodig is en wat niet, en niet wat de beste setup was.

Ik denk dat met de huidige on the fly skill systeem het wel eenvoudiger is om level 60 te worden omdat je jezelf kan aanpassen onderweg, want veel Builds in D2 waren of goed voor het begin of juist goed voor end game, ga maar eens met Concentrate al die groepen flayers te lijf, dat is echt drama. Ben blij dat de Barb nu wat meer radius attacks heeft zoals cleave etc.

Of het echt minder of meer replayability heeft dan D2 dat moeten we nog zien.

Trouwens leer je gewoon alle skills maar je kiest zelf welke je wilt gebruiken, in plaats van dat je skills uitkiest welke je wilt leren. En het respeccen is ook totaal onrealistisch alsof je gewoon even jezelf kan ontleren en dan een andere reeks gaat kennen.

Ik ben benieuwd hoe D2 zal spelen als ze een mod maken dat je alle skills gewoon hebt (met unlock interval, level 1 skill maxed op level 20 en level 6 skills maxed op level 26 etc) je gaat ze dan ook niet allemaal indelen maar een sellectie maken welke je wilt gebruiken.

[ Voor 17% gewijzigd door Bulls op 10-04-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Bulls schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:00:
Tja guides daar houd ik totaal niet van,
Ooit eens een WW Barb gemaakt via een guide. Wat waardeloos was dat zeg. Ik kreeg een veel te hoge verwachting en het levelen was in feite geen zak aan. Zonder de juiste items was het zowieso een knudde build eigenlijk. Ik had veel meer lol met mijn zelf in elkaar geflanste Bone-spear Necro.

Zo ga ik ook D3 spelen, lekker aan kloten en dingen proberen. Ik maak me totaal niet druk over wel of niet zelf skillpoints toevoegen (D2 style). Ik geloof dat D3 gewoon prima gaat spelen en dat lijkt aan de BETA te zien helemaal goed te komen.

[ Voor 21% gewijzigd door FloydRaalte op 10-04-2012 15:08 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 09:37

anu

Blue_Entharion schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:03:
[...]
Ik denk dat er gewoon weer een set "Uber" builds komen waar iedereen vanaf kopieert, net als bij D2, WoW, GW, en elke andere hack+slash RPG.
Dat hou je toch bij elke vorm van skillsystemen, veel mensen zullen willen kiezen wat in hun ogen het beste is, en dus builds kopieren die voor anderen werken, maar dit staat los van de mogelijkheden die het spel bied. Dit zijn niet beperkingen in het spel maar beperkingen die de spelers zichzelf opleggen, Blizz (of welke producent dan ook) kan daar weinig aan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Wat mij betreft verpesten guides altijd een spel :) Diablo 3 is gemaakt om je eigen character te ontwikkelen op een manier van spelen waarvan jij vind dat het bij je past.

Ik maak zelf altijd mijn eigen build, dit geld in principe voor elk spel. En met alle passives en types ability's die er zijn ga je echt niet dezelfde set hebben als een maat van je, aangezien je allebei iets anders cool vind.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:12:
Wat mij betreft verpesten guides altijd een spel :) Diablo 3 is gemaakt om je eigen character te ontwikkelen op een manier van spelen waarvan jij vind dat het bij je past.

Ik maak zelf altijd mijn eigen build, dit geld in principe voor elk spel. En met alle passives en types ability's die er zijn ga je echt niet dezelfde set hebben als een maat van je, aangezien je allebei iets anders cool vind.
En zelfs als je exact dezelfde skills en exact dezelfde items hebt, kun je gewoon de jouwe een andere kleur dyen, en je hebt totaal andere gear! :+

Heb voor D2 wel wat guides gelezen, maar uiteindelijk aan de kant geschoven omdat ze vaak te kort kwamen of gewoon niet naar mijn wens waren. Bijv. over statverdeling was ik het vaak niet eens met de guides. Uiteindelijk gebruikte ik de guides alleen maar om de FCR/IAS breakpoints te vinden, zodat ik wist hoeveel FCR/IAS ik nodig had, dan zocht ik zelf wel de beste items er bij uit :)

M'n lightning sorc en Trapsin heb ik bijv. volledig zelf opgebouwd (al komt 90% natuurlijk automatisch al overeen met de guides). Een van de fouten die veel Trapsin guides maakten was alleen punten in de Lightning traps stoppen, terwijl je op een gegeven moment zoveel +skills had (lvl 54 Lighting Sentry), dat je Fire traps net zo goed konden worden, wat soms best handig was tegen immunes. :P

Maar goed, een advies volgen vind ik een beter idee dan een stap-voor-stap guide lezen, dat is gewoon aan het handje gehouden worden. Hoor liever dat je het beste items met een stats A & B kunt gebruiken als je skillset Y kiest, dan vogel ik zelf wel uit welke items ik dan wil gebruiken. Misschien iets minder stat A & B er op, maar wel weer stat C, die ook nuttig is.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Damnit, net 3 seconde te laat met invullen van de beta key die ze vandaag via Twitter vrij gaven.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr50.50
  • Laatst online: 14-09 14:23
Weet iemand hoe die banner actie precies werkt? Ik heb zojuist die van de Barbarian gedaan en hier heb ik een mail van gekregen. Echter heb ik die van de Demonhunter ook gedaan een paar dagen geleden, maar hier heb ik geen mail van ontvangen. Betekent dit dat die van de DH niet geregistreerd is?

[ Voor 9% gewijzigd door Mr50.50 op 10-04-2012 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:12:

Maar niet elke mening is uniek en hoewel het aantal builds mogelijkheden flink is vergroot met Diablo 3 zal dat men niet weerhouden om erg fijne builds te posten en na verloop van tijd guides te maken.

Zelf heb ik er dan ook totaal geen problemen mee en leen ik vaak ideeën uit guides, uiteindelijk wil ik toch de best mogelijke setup :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
psychoclown schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:19:
[...]

Maar niet elke mening is uniek en hoewel het aantal builds mogelijkheden flink is vergroot met Diablo 3 zal dat men niet weerhouden om erg fijne builds te posten en na verloop van tijd guides te maken.

Zelf heb ik er dan ook totaal geen problemen mee en leen ik vaak ideeën uit guides, uiteindelijk wil ik toch de best mogelijke setup :)
Ja uiteindelijke wel, maar je gaat toch niet gelijk vanaf het begin met walkthrough spelen, dat is echt zo lame.

Ik zag al weer een post op D3 forum dat iemand de eerste 24 uur gaat streamen na de launch. Nou alsof je dat gaat kijken, beetje alle verassingen gaan verpesten voor jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Kortom, iedereen doet lekker wat ie zelf wil :)

Kunnen we lange discussies over houden, maar we gaan het gewoon zien 15-05-2012...

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Vanaf nu kan er een banner gemaakt worden voor de Barbarian; http://reveal.diablo3.com/en_EU/mark_of_valor/

Voor de liefhebbers.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dafuq.. Voor de Barbarian een banner gemaakt, en direct een bevestigingsmail gehad... Voor de DH meerdere banners gemaakt, en helemaal geen bevestiging gehad? :( Krijg ik die sigil straks niet.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Angeloonie schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:53:
Dafuq.. Voor de Barbarian een banner gemaakt, en direct een bevestigingsmail gehad... Voor de DH meerdere banners gemaakt, en helemaal geen bevestiging gehad? :( Krijg ik die sigil straks niet.. :(
Heb ook 2x de banner moeten maken voordat ie het deed, kheb toen wel een mailtje gehad...

Denk dat ie niet doorgekomen is dan.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
lijkt me idd dat met die problemen van de site de upload niet in de database is gekomen ofzo, zeuren bij blizzard wordt dat voor jouw:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

same here... demon hunter geen mail... barbarian wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
hier tzelfde geen voor de DH wel voor de barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat niet iedereen die op GoTD3.nl zit er continu is:
Mensen die geïnteresseerd zijn in leiderschapsposities binnen de GoTD3 Guild, kunnen zich nu aanmelden hiervoor in de betreffende topics op het forum. Volg de onderstaande links om direct in het desbetreffende topic te komen.
[Vacature] Guild Master [Open tot: 13-04-2012]
[Vacature] Guardian [Open tot: 13-04-2012]
[Vacature] Banker [Open tot: 13-04-2012]

Voor al je vragen & opmerkingen:
[Vacatures] Vragen & Feedback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
ik heb ook gelezen dat er nog een soort grey period komt om de sigils alsnog te maken als je een week gemist hebt!

gevonden! in de faq

How do the class sections and sigil lockouts work? What if I miss a week?
Throughout the promotion, each class section of the website will progressively unlock every week and stay unlocked. In-game class sigils, on the other hand, have limited availability and do not stay unlocked. The week that a class unlocks, only that class’s sigil will become available via Mark of Valor, until the next class section unlocks and its respective sigil takes its place. If you missed a week, don't worry, there will be another chance to earn your favorite class sigil later in the promotion, but please note that sigils are only available for a limited time. May 18 will be the last day that you can earn an in-game sigil.

o en die van demon hunter kwam bij mij pas een uur of 6 later binnen, was wel zondag toen ik die maakte

[ Voor 81% gewijzigd door Scorchor op 10-04-2012 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Heb even in de beta gekeken met de nieuwe patch, alleen ik snap nog steeds niet hoe Diablo 3 nu bij zijn damage komt, eigenlijk...

Had ff een sorc gemaakt om wat dingetjes te testen, equip ik een sword (7.5 dps / 1.5 attack speed) , wat volgens mijn berekening toch echt 11,25 dps is, zegt Diablo 3 dat het 10.08 is. equip ik vervolgens een speer-achtig geval, die 9.8 dps doet met 1.2 attacks per seconde, geeft ie 11 dps aan. wat 11.75 zou moeten zijn. en het gekke is dan ook nog dat hij dus aangeeft dat het 2de wapen, ondanks dat de attack / cast speed die veel lager is, een betere keuze zou moeten zijn... ra ra? ik lever dus 0.3 attacks per seconde in voor 0.92 dps extra.. hoezo beter?

Voor de rest gezien dat Daltron een nieuwe ability heeft (soort aoe ding) en dat lore entry's niet meer verschijnen links in het beeld, maar gelijk minimized afspelen rechts onderin (wat ik persoonlijk heel fijn vind) .

Anyway, op naar de skeleton king :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ach ja een Sigil meer of minder maakt ook niet veel uit, het is niet alsof ze uniek zijn ofzo. Kun je beter een paar unlocken met een moeilijke achievement, hebben veel minder mensen er één van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Visgek82 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 00:43:
Heb even in de beta gekeken met de nieuwe patch, alleen ik snap nog steeds niet hoe Diablo 3 nu bij zijn damage komt, eigenlijk...

Had ff een sorc gemaakt om wat dingetjes te testen, equip ik een sword (7.5 dps / 1.5 attack speed) , wat volgens mijn berekening toch echt 11,25 dps is, zegt Diablo 3 dat het 10.08 is. equip ik vervolgens een speer-achtig geval, die 9.8 dps doet met 1.2 attacks per seconde, geeft ie 11 dps aan. wat 11.75 zou moeten zijn. en het gekke is dan ook nog dat hij dus aangeeft dat het 2de wapen, ondanks dat de attack / cast speed die veel lager is, een betere keuze zou moeten zijn... ra ra? ik lever dus 0.3 attacks per seconde in voor 0.92 dps extra.. hoezo beter?

Voor de rest gezien dat Daltron een nieuwe ability heeft (soort aoe ding) en dat lore entry's niet meer verschijnen links in het beeld, maar gelijk minimized afspelen rechts onderin (wat ik persoonlijk heel fijn vind) .

Anyway, op naar de skeleton king :)
Met die xx dps / xx attacks per seconde neem ik aan dat je xx damage / xx attacks per seconde is.
Als er echt xx dps staat is de attackspeed al verrekend en kun je niet zo rekenen zoals jij dat doet en wordt er bij je totale dps je modifier verrekend, waarbij dit op het wapen zelf niet gebeurt.

Zoals ik het lees in jou tekst zou een 7.5 dps / 1.5 attackspeed wapen dus per hit 5 damage doen.
Je 9.8 dps / 1.2 attackspeed wapen zou dan dus 8.17 damage per hit doen.

[ Voor 11% gewijzigd door ErikRedbeard op 11-04-2012 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idd de dps op een wapen is al incl attackspeed. Bereken dan op basis van de gemiddelde damage zelf (dus bijvoorbeeld 8-15).

Wat jij doet is de gemiddelde damage per swing berekenen. (dps * attackspeed).

[ Voor 72% gewijzigd door Bosmonster op 11-04-2012 06:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visgek82 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 00:43:
YouTube: Diablo 3 - How a Weapon's DPS is Calculated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Zelfde probleem hier... Nouja, het zij zo, dan wellicht geen banner van DH, beetje jammer dat het dan door blizzard niet lukt maarja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-03 22:06
Bosmonster schreef op woensdag 11 april 2012 @ 06:39:
Idd de dps op een wapen is al incl attackspeed. Bereken dan op basis van de gemiddelde damage zelf (dus bijvoorbeeld 8-15).

Wat jij doet is de gemiddelde damage per swing berekenen. (dps * attackspeed).
Kleine correctie: damage per swing is dps / attackspeed. Wat hij deed was dps berekenen op basis van de dps, wat dus fout niet kan. 8)7

Verder kan ik iedereen het filmpje dat DarthRaider gelinkt heeft aanraden (het zijn meerdere filmpjes), omdat
een aantal dingen anders werken dan je zou verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Baroshir schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:55:
[...]

Zelfde probleem hier... Nouja, het zij zo, dan wellicht geen banner van DH, beetje jammer dat het dan door blizzard niet lukt maarja :)
The site was very unstable the first few days of launch and I wasn’t receiving confirmation emails that I’d successfully claimed a sigil. Why didn’t you extend the time the demon hunter was active?

Even though confirmation emails weren’t being sent, we did receive all submissions made during the period when our mailer wasn’t working. If you’re worried your submission wasn’t received and that hero is no longer available, fret not, there will be a period at the end of the promotion where you’ll be able to claim any sigils you might’ve missed.
Hij is dus wel gewoon geactiveerd waarschijnlijk, en anders kun je het later nog een keer proberen.
Pagina: 1 ... 4 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.