| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
[Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 14-05-2012 23:09]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
[Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 14-05-2012 23:09]
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
| |||||
Cheeseburger Addict
Ik weet niet of je dezelfde key terugkrijgt, maar je krijgt iig een key terug als je de CE laat activeren door de Customer Support van Blizzard en je al een D3 key gekocht hebt.Stefmeister schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:16:
Weet iemand of je toevallig je "gebruikte" key (bv online gekocht) van de normale versie van Diablo 3 aan iemand nog kan giften, wanneer je achteraf een SE weet te bemachtigen?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Cheeseburger Addict
Ja. Key = Key, maakt niet uit waar die vandaan komt.Stefmeister schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:32:
[...]
Zou dit ook het geval zijn bij een geactiveerde hardcopy?
Cheeseburger Addict
Had ik een tijd terug gedaan, daar komt mijn verhaal ook vandaanMueR schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:01:
[...]
Ik heb toevallig gisteren een ticket geopend bij Blizzard om hier wat duidelijkheid over te vragen, aangezien ze op het forum wat vaag zijn.
Is inderdaad een hoop info en een hoop info die bijgewerkt moet worden, ben er weer een beetje mee begonnen maar Blizzard die verandert nogal vaak van gedachtePizZa_CalZone schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:58:
[...]
Er staat nog meer oude info in de TS... Aardige job om dat bij te werken. Maar idd mana potions zijn eruit. Je hebt alleen nog health potions.
Cheeseburger Addict
De TS gaat binnenkort opnieuw opgebouwd worden, zijn we achter de schermen al een beetje mee bezig. Er zijn stukken die inderdaad vervallen.heuveltje schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:56:
Even wat nitpicken in de TS
"Mystic: Kan scrolls, potions, skill runes en charms maken en ken tevens items enchanten"
Die is afaik vervallen, en kan er dus uit
Cheeseburger Addict
JA!scorpie schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:53:
Over die guild he.. is het ook leuk als je incidenteel tijd hebt om te spelen? (Ja, please bare with me)
Cheeseburger Addict
Je koopt het spel in de winkel, en je kunt daarna permanent gratis onlineXtr3me4me schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:56:
Om te spelen met vriendin moet ik dan telkens een precard kopen net als WoW is?
Of is co-op gewoon gratis?
[Voor 47% gewijzigd door Angeloonie op 03-05-2012 17:58]
Cheeseburger Addict
Kun je zelf ook doenHetBiggie schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:39:
@psychoclown:
Je mag mij ook toevoegen in de playertable. HetBiggie, battletag is HetBiggie#2505.
Cheeseburger Addict
Jij hebt dan ook geen CE gekocht.Dakreal schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:52:
[...]
Eum, ik heb hem 2 maanden geleden gekocht bij blizzard. Dat maakt mij niet minder fan, ik betaal alleen niet voor iets waar geen releasedate bij staat, want dat is gewoon geldklopperij
Cheeseburger Addict
Torchlight is 5 minuten leuk inderdaad, maar Titan Quest heeft voor mij echt wel de leegte opgevuld de afgelopen jarenvoxxel schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:39:
[...]
Diablo 2, Torchlight, Titan Quest. Persoonlijk vind ik alleen D2 de moeite waard, maar hele volksstammen zijn dit niet met me eens
Cheeseburger Addict
Het ging er vooral om dat veel echt grote fans de CE willen en nu niet meer kunnen bestellen omdat er mogelijk mensen zijn die CE's bestellen voor de verkoopDakreal schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:50:
[...]
Nope, wel aan gedacht. Maar uiteindelijk is je spelplezier er zeker niet minder op, en kun je je gear laten schilderen door iemand die wel een CE Heeft.
Je hebt alleen geen wings en een grote doos in de kast
Sowieso zul je alleen naar de doos kijken tijdens de install, en daarna zijn we hersenloos Fallen one's aan het beuken en geitjes aan het bakken.
Allemaal, net als de Dyes krijg je die gewoon in je inventory bij elk nieuw character.Mad-Matt schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:56:
Die wings, is dat voor 1 char of allemaal?
[Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 04-05-2012 11:19]
Cheeseburger Addict
Verveelde me even:djunicron schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:26:
Wat mij trouwens opvalt is dat iedereen wel over een andere class enthousiast is. Ook de T.net playertable laat toch wel zien dat er voor ieder wat wils is.
Cheeseburger Addict
Cheeseburger Addict
Mensen die zich niet aan de regels houden zullen in eerste instantie gewaarschuwd worden (wel afhankelijk van wat het vergrijp is). Treedt er geen verbetering op, dan kunnen we diverse maatregelen nemen. Bijv. geen toegang tot de Guild Stash meer, GoT Gold bevriezen of mogelijk zelfs uit de Guild gezet worden.Visgek82 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:33:
Leuk idee dat GoTD3 , ben ook wel van plan om te joinen, maar heb even een vraag. wat gebeurt er met spelers die zich niet aan de regels houden? wordt hier ook echt op toegezien, worden klachten serieus genomen? en wat voor acties kan men dan verwachten?
Het wordt best een grote groep, maar het aantal Officers zal ook meegroeien, dus er zullen altijd ongeveer evenveel Members per Officers zijn.Heb namelijk het idee dat het best een grote groep mensen gaat worden, en dan moet er natuurlijk wel voldoende toezicht / controle zijn. en moet ik dan ook nog iets voor of achter mijn naam zetten , of gebeurt dat alleen in de "achtergrond" , dus op het forum enzo?
En wat is "normaal met elkaar omgaan"morpheus schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:36:
Nu ben ik geen member, maar waarom zou je regels willen? Wat is er mis met normaal met elkaar omgaan?
Er zitten nog geen Guild-voorzieningen ingame bij launch. Mogelijk wordt dit later alsnog toegevoegd.ResuCigam schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:39:
Een vraagje: zitten er uberhaupt wel guilds/clans in de game bij launch?
Cheeseburger Addict
[Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 04-05-2012 16:17]
Ik heb het altijd met plezier gedaan maar de info moet finalized zijn wil ik niet constant bezig zijn, we moeten niet vergeten dat we te maken hebben met Blizzarddjunicron schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 19:46:
Pfff, die TS updaten lijkt me toch een beetje ondankbaar klusje. Mensen blijven hier toch wel vragen stellen die er al in beantwoord staan en daarnaast is veel info en uitleg elders te vinden, zoals op twitter, blizzards eigen forum en in één van de vele video's.
Foutjes of ouderwetse dingen eruit halen is natuurlijk wel zo mooi, maar ik vrees dat mensen de nieuwe versie niet gaan lezen, simpelweg omdat ze 80% van de tekst toch al gelezen hebben als ze ooit de TS hebben bekeken.
In verband met het open beta weekend heb ik het topic even z'n gang laten gaan en uitloop gegeven, we beginnen nu dus weer frisWat mij betreft is het draadje #19 trouwens vrijwel geheel oud nieuws / offtopic, ik denk dat dit deel 20 ook weer gaat ontsporen, er kan denk ik beter een OT slowchat komen tot de game werkelijk uit is, want behalve overwegingen waar te kopen / pre-orderen etc etc gaat er naast de 100% heroes rise unlock toch weinig nieuws meer uitkomen over deze game.
Het is heel simpel, specifieke guild chat / slow chat (ook op mIRC uiteraard) kan op het guild forum net zoals van alle andere clans en guilds op tweakers geacht wordt. Dat dat gesplitst is maakt een van de twee niet minder interessant. Tevens zal ik er nu weer wat dichter bovenop zitten.Wat betreft de Guild, leuk hoor ik denk dat ik mij ook maar eens ga aanmelden, maar is het misschien niet een idee om het hele ding hier te integreren / of daar gewoon een discussie neer te zetten. De lengte van de TS en de gigantische hoeveelheid reacties geeft wel aan dat er gewoon erg veel te bespreken valt over deze game en er al vreselijk veel info is. De hele tijd heen en weer tussen de sites is ook weer niet zo handig.
En vergeet het Grim Dawn topic nietMartinDude schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:34:
[...]
Ik ben momenteel TQ aan het spelen om het gat te vullen, blijft ook gewoon mooi!
Maar als je interesse hebt, kijk dan op kickstarter naar Grim Dawn
[...]
Mooie, die ga ik in de TS opnemen.Bulls schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:33:
Even een leuke pol voor HC gemaakt:
Mja zelf ben ik ook niet van het switchen. Iedereen moet natuurlijk lekker zelf doen wat hij/zij wilt maar builds bevielen mij zeer primaKuunlan schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:03:
[...]
Ik ga zelf niet skill switchen, het zou zonde zijn van de Nephalem Valor Buff.
Zal ik even bij werken dit weekend.Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:47:
Heeft iemand nog werkende links voor de wallpapers? Die zijn verdwenen van de site. Ik bedoel de links in de openingspost.
Cheeseburger Addict
RedHat schreef op maandag 07 mei 2012 @ 22:22:
Wait, ik ben 16 mei en verder vrij. Hij released in de nacht van 14 op 15 mei? Ik ben een faalhaas
Cheeseburger Addict
Cheeseburger Addict
Cheeseburger Addict
Niet dus, want een te groot levelverschil levert geen XP op voor hun.Stranglem schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:09:
Ik ga ook een coop sessie houden starting woesndagavond. Helaas ben ik dan al level 20 denk ik en mijn maten beginnen met level 1. Dus dan kan ik ze lekker powerlevelen
Cheeseburger Addict
Inderdaad..Supreme schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:11:
Er zijn ook legendary items voor level 24. Lijkt me sterk dat je die alleen op Inferno kan vinden
[Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 08-05-2012 16:17]
Cheeseburger Addict
Zou het echt veel uitmaken of je DIII op een SSD of HDD installeert?Sir_Hendro schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:34:
Ik heb onlangs een speciale partitie van 16GB op m'n SSD gemaakt met de naam Diablo III
Cheeseburger Addict
Cheeseburger Addict
Was mijn eerste reactie ook.. Vind anime totaal niet bij D3 passen. Maar goed, desondanks is het toch wel een heel erg vet filmpjeZodiac schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:30:
Shiiiiiiiiiit... Zat ik te hopen op een CGI filmpje, krijg je die semi-anime onzin. Ach ja, iets is beter dan iets.
Cheeseburger Addict
Precies hetzelfde hier. Ga ze voor de 100% zekerheid allemaal nog een keer doenByteMe72 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:15:
ik zie net dat je bij de reveal alle sigils terug kan winnen als je een banner maakt... nu kan ik eindelijk m'n demon hunter sigil claimen die ik door een bug gemist had.
Cheeseburger Addict
14e kun je vergeten, wat ze ook doen. Op maandag wordt er geen post bezorgd.Visgek82 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 23:59:
[...]
Anyways... Wanneer zou ik de CE eigenlijk krijgen? heb 'm bij bol besteld, ik verwacht dinsdag, maar nu hoor ik dat hij de 14'de al verkocht mag worden.. wordt hij dan ook de 14de uitgeleverd? volgens een telefoniste bij bol heeft bol voor ce's een eigen bezorgdienst, namelijk... wie weetspelen kan ik 'm dan toch niet, maar ben al heel wat geruster als ie hier op tafel ligt
Niet hoger of lager, zelfde "rang". Imperius is aanvoerder van de legers van de High Heavens. Hij is de Angel of Valor, en is de grootste vechtersbaas in de Council.Nog even een vraagje over Imperius, dit is het eerste wat ik van hem zie.. is hij sterker dan Tyrael? en wat is zijn positie precies, staat hij hoger of lager dan Tyrael?
Cheeseburger Addict
[Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 09-05-2012 10:11]
Cheeseburger Addict
http://www.diablowiki.net...o_III_Collector's_EditionLoev schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:07:
Is er al bekend wat er in de box zit? Ben nog aan het twijfelen of ik de box koop of gewoon een key. Ik moet werken de 15e tot 17:00 dus kan altijd op de dag zelf nog de box of een key kopen.
Cheeseburger Addict
Cheeseburger Addict
Serieus?Melkaz schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:08:
[...]
Vreemd..als ik inlog op Battle.net zie ik alleen nog maar staan
Cheeseburger Addict
Klopt, dat hebben ze ook pas een paar dagen terug aangekondigd.Icepegel schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:16:
[...]
Dus als ik het goed begrijp, ik kan alvast de preloader downloaden, om 16.00 of 17.00 uur laten uitpakken. En dan op de 15e mei alleen nog maar de key in te voeren? Ik wist namelijk niet dat dat kon.
Cheeseburger Addict
PreciesIcepegel schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:20:
[...]
0 Day patch.. is toch gewoon de laatste aanpassingen die ze aan de game hebben gemaakt.?
Cheeseburger Addict
Precies.Jandroid schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:11:
[...]
Mijn 2 euro centen:
In je battle.net account staat in welk land je woont, volgens mij is dat belangrijk voor de RMAH.
Ik kan er naast zitten, maar ergens staat mij bij dat daar naar wordt gekeken ?!
Cheeseburger Addict
Dat gaat over de regiokeuzes ingame volgens mij, heb nog nooit een enUS installer gezien die anders werkte dan de enGB.Droxia schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:25:
[...]
Zou zelf ook denken dat het niet uitmaakt welke installer je download en gebruikt, maar hier zegt Bashiok dat het dus wel uitmaakt, maar misschien heeft hij het bij het verkeerde eind..
Cheeseburger Addict
De vraag is of je met een US installer op de EU server kan, en andersom. Die tweet van Bashiok is gewoon fout.Droxia schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:42:
[...]
Dat is toch precies hetzelfde als de vragen hier. Alleen dan omgekeerd: US gedownload en of ze dan meteen bij onze launch op de europe servers kunnen spelen.
enWhat region will I play in?
Diablo III is a global game. Players can choose to play on game servers based in the Americas, Europe, or Asia, regardless of what region they are connecting from. Certain restrictions apply. Further details will be posted on the Diablo III Community Site prior to release.
Note: your game-client version does not hinder your ability to select which regional game servers – the Americas, Europe, or Asia – that you play on.
What are the available regions? What is a “home” game region?
Diablo III players will have access to three game regions at launch: The Americas, Europe, and Asia. Your “home” game region is determined by the home address (specifically, the country of residence) registered to your Battle.net account.
[Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 09-05-2012 22:00]
Cheeseburger Addict
Duidelijk wel een trol, want als je die laatste regel echt meende, dan had je er gewoon niets over gezegd. Door van die irritante posts als die van jou gaat dit topic nergens heen. (en ja, door deze reactie ook niet echt).Anoniem: 246060 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:57:
[...]
Geen trol, meer even een stok in het hoenderhok gooien.Leuke reacties idd.
..
Maar indien ik wel zou werken zou ik niet vrij nemen, maar nogmaals ieder het zijne.
Cheeseburger Addict
Je hebt je ook echt totaal niet verdiept he..Anoniem: 246060 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:11:
[...]
Een wizard met plate? Lijkt me niet logisch.Of het is niet interressant gemaakt omdat er geen arcane power mee versterkt word ( waar de cloth items dit bv wel hebben ) of anders gaat iedereen plate dragen?
[Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 10-05-2012 10:16]
Cheeseburger Addict
BoY-z0nDeRMaN schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:31:
[...]
spoiler:We moeten Thatamet ook niet vergeten natuurlijk en Anu
Cheeseburger Addict
hulkernl schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:33:
en zal baal ook weer terug keren ???
[Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 10-05-2012 10:35]
Cheeseburger Addict
[Voor 98% gewijzigd door Angeloonie op 10-05-2012 10:50]
Cheeseburger Addict
Het is voor iedereen die de bèta heeft gespeeld met een gekoppelde bèta-key. Dus ook jij zal een FoS krijgenDakreal schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:08:
[...]
Ik heb via Tweakers een key gekregen voor de beta. Ben dus eigenlijk niet invited. Weet het niet zeker dus.. maarja.. het is maar een Sigil, daar ga ik echt niet wakker van liggen haha. Ohja.. en een feat ;-)
Cheeseburger Addict
Je weet dat de route naar de SK in de retailversie niet gelijk is aan de bèta he?Stranglem schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:12:
Ik kan de route naar SK best wel blind spelen nu.
Cheeseburger Addict
Zit als een malle te zoeken maar kan het niet terugvinden. Het heeft ooit eens op B.net gestaan op het forum.Stranglem schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:15:
[...]
Dat wist ik niet? Ik dacht dat de beta het eerste deel van Act 1 was en dat de beta gelijk zal zijn als de retail versie. Heb je hier een bron van?
Cheeseburger Addict
Komen uit de Book of Cain.Xtr3me4me schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:54:
[...]
Vet! waar heb je die tekeningen vandaan met de archangels?
Cheeseburger Addict
Ja, op 2 verschillende manieren:Anoniem: 376966 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:19:
kun je onderling ook items en stones en alles met elkaar traden?
[Voor 27% gewijzigd door Angeloonie op 10-05-2012 13:22]
Cheeseburger Addict
Lol whut?ShadowBumble schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:29:
[...]
Naja de clue ervan is momenteen hebben de CE dye's nog geen particles eromheen maar Bashiok heeft wel laten weten dat dat later toegevoegd gaat worden dus dat er zeg maar rook rond je armor hangt of wind eromheen blaast i.c.m. de kleur.
[Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 10-05-2012 14:39]
Cheeseburger Addict
1. Waarschijnlijk kun je het in je inventory aan/uitzetten (en neemt het 1 slot in in je inventory). Het is in ieder geval geen equipable item, dus niet ipv je body armour of shouders oid.Blue_Entharion schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:45:
Wat ik me meer afvraag van die wings is; is het een item, equip je het, kan iedereen het zien? is er interactie met de storyline als je ze hebt?... zulke dingen.
[Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 10-05-2012 15:25]
Cheeseburger Addict
Had deze bij de bèta even getest:MaTr1x schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:11:
Zijn er hier mensen die in de beta met de Darker D3 Pixel Shader hebben gespeeld? Zo ja, hoe beviel dat? Want dit is eigenlijk hetzelfde als de FXAA 'mod' voor Battlefield 3 waardoor het beeld er scherper uitziet en dat beviel me wel.
Als ik kijk op http://darkd3.com/ dan vind ik het beeld mooier op 'Stronger' met 'Effect On' en 'Sharpness On'. Wat vinden jullie?
[Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 14-05-2012 12:14]
Dit topic is gesloten.
Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite
Tweakers vormt samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details