Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-06 08:55
smoke screen is gewoon een nodige skill voor inferno, zal niet generf worden.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Anoniem: 303530 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:12:
[...]

Nu nee. Ik zat gisteravond de kripparian livestream te kijken. die gast doet inferno, met zijn barbarian, zonder achterlijke kite technieken. En skipt bijna geen bosses (vortex + lava + mortar? Gewoon killen). Waar je wel rekening mee moet houden is dat hij 10 mil. aan gear heeft...

Let wel op: "Gear wise, I mostly stack resists and defense. I have a little over 800 all resists, around 8100 armor, and 30% block."
Kortom hij heeft gear waar je u tegen zegt ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-06 23:30
ormagon schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:12:
[...]

lvl 38 begin act 2 hier, ben vanavond weer beschikbaar: Ormagon#2941
Als ik thuis ben zal ik je even toevoegen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:30
ThinClientQ schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:30:
[...]

Ik gebruik een onboard Intel HD 3000 met 800x600 resolutie. _/-\o_
Werkt perfect, erg tevreden. :*)

(I'm cheap)
Werkt ook prima op 1600x900 met een intel HD3000 :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:30

ormagon

Definitely Maybe

Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:13:
[...]

Maar waarom? Op normal, nightmare en hell snap ik het maar op inferno is het zo enorm lastig om wat te doen dat ik geen reden zie om dat nog lastiger te maken.
Ik wel, het spel is amper een week uit en mensen zitten al diep in inferno. Vind het prima dat ze het nog even een stapje pittiger maken zodat niet iedereen met 3 weekjes ook door inferno heen is.

[Voor 4% gewijzigd door ormagon op 22-05-2012 16:15]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-06 12:24
ormagon schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:15:
[...]

Ik wel, het spel is amper een week uit en mensen zitten al diep in inferno. Vind het prima dat ze het nog even een stapje pittiger maken zodat dit verder weg is.
Je hebt het hier wel over mensen die hier zeeen van tijd in stoppen, denk dat de meeste mensen hier pas over een paar weken zijn.

Dat een paar individuen er nu al zijn wil niet gelijk zeggen dat het opeens heel makkelijk is om inferno te doen.

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Mensen die gewoon een weekje Diablo spelen kunnen prima in inferno zitten. In 50 uur haal je dat met gemak. Alleen dan zit je in Inferno en moet je of eindeloos Hell gaan grinden of constant dood gaan om wat boeiends te vinden aan loot.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 448578

ormagon schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:15:
[...]

Ik wel, het spel is amper een week uit en mensen zitten al diep in inferno. Vind het prima dat ze het nog even een stapje pittiger maken zodat niet iedereen met 3 weekjes ook door inferno heen is.
Ze moeten het ook niet TE lastig gaan maken i.v.m. mensen die het spel nog niet goed snappen en dus alles goed moeten leren. Bijvoorbeeld leren kiten en dat zulk dingen
Anders komen sommige niet eens verder bij skeleton king ofzo :P

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 448578 op 22-05-2012 16:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-06 22:11
ik moet zo lachen af en toe om die comments op diablo 3 forums dat inferno te moeilijk is.

dingen zoals. OMG i have 30k HP and get 2 shotted!!! bladiabla.

de game is net 1 week uit en 30khp is NIETS! inferno moet je denk ik pas ingaan als je boven de 80k HP hebt. iedereen focussed maar op zoveel mogelijk damage doen. als je een juiste balance vind dan kan je denk ik best naar inferno gaan. half de damage. dubbel de armor resistance en hitpoints.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Verderf schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:17:
[...]

Je hebt het hier wel over mensen die hier zeeen van tijd in stoppen, denk dat de meeste mensen hier pas over een paar weken zijn.

Dat een paar individuen er nu al zijn wil niet gelijk zeggen dat het opeens heel makkelijk is om inferno te doen.
Dat zeg ik ook niet, daarom noem ik het NOG een stap pittiger. Inferno is het zogezegde 'onmogelijke' niveau dat Blizzard heeft toegevoegd. Een belachelijke stap bovenop de Hell stap van Diablo 2. Het is de bedoeling dat je hier heel erg lang mee bezig bent. Inferno is niet voor de gewone man om het zo maar te zeggen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Verderf
ormagon schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:19:
[...]

Dat zeg ik ook niet, daarom noem ik het NOG een stap pittiger. Inferno is het zogezegde 'onmogelijke' niveau dat Blizzard heeft toegevoegd. Een belachelijke stap bovenop de Hell stap van Diablo 2. Het is de bedoeling dat je hier heel erg lang mee bezig bent. Inferno is niet voor de gewone man om het zo maar te zeggen.
Excuus, ik las je opmerking verkeerd :P

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-06 09:55

roboreaper

Collecting your robots

Anoniem: 448578 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:19:
[...]

Ze moeten het ook niet TE lastig gaan maken i.v.m. mensen die het spel nog niet goed snappen en dus alles goed moeten leren. Bijvoorbeeld leren kiten en dat zulk dingen
Anders komen sommige niet eens verder bij skeleton king ofzo :P
inferno is niet voor iedereen geschikt dat is al tig keer door de CM van blizz gezegd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-04 16:02
Wat is Kiten eigenlijk precies :$ ?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Flghter1982 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:19:
ik moet zo lachen af en toe om die comments op diablo 3 forums dat inferno te moeilijk is.

de game is net 1 week uit en 30khp is NIETS! inferno moet je denk ik pas ingaan als je boven de 80k HP hebt. iedereen focussed maar op zoveel mogelijk damage doen. als je een juiste balance vind dan kan je denk ik best naar inferno gaan. half de damage. dubbel de armor resistance en hitpoints.
Inderdaad, mensen hebben niveautje Hell van Diablo 2 ook tientallen keren achter elkaar gedaan. Maar nu er een stap boven zit is dat ineens niet meer leuk. Ik vind het idee van Inferno bijzonder goed, en denk ook echt dat het niet de bedoeling is dat je vanuit Hell zomaar doorkan naar Inferno.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-05 09:17

Ben ik het wel met je eens. Het grote gros is denk ik te verwend door de aanpak van Blizzard met bijvoorbeeld WoW; dat alle content gelijk voor iedereen beschikbaar moet zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:09

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Of voorbij alle elite packs rennen. Krijg je geen buffs en dus loot, maar dan kom je wel verder (tot op een zekere hoogte). Persoonlijk vind ik dat niet echt leuk, dus grinden we maar act4 hell ja voor items=gold=AHtime.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-06 09:55

roboreaper

Collecting your robots

teupje schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:21:
Wat is Kiten eigenlijk precies :$ ?
in jip en janneke taal.

tijdens het aanvallen blijven weg lopen van monsters. kiten kan dan alleen voor ranged chars

Acties:
  • 0Henk 'm!
m19 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:22:
[...]

Ben ik het wel met je eens. Het grote gros is denk ik te verwend door de aanpak van Blizzard met bijvoorbeeld WoW; dat alle content gelijk voor iedereen beschikbaar moet zijn.
inderdaad..

Hard mag van mij lekker hard blijven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Verderf
m19 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:22:
[...]

En in feite is de content natuurlijk voor iedereen beschikbaar, het is niet alsof er opeens ponies naast Diablo staan op inferno :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flghter1982
het is simpel. je moet grinden om te progressen. dat moet je al in HELL.

ik speel hardcore en heb een goede 16 uur het begin stukje van hell act 1 gefarmt met 2 vrienden. tot zeg maar de vrouw van de blacksmith mollen.

wat we dan deden in catacombs lvl 1 (dat was het gevaarlijkst) voorzichtig lopen en championpacks avoiden tenzij het geen gevaarlijke debuffs had). dit lang genoeg gedaan en hopen op wat gear of veel tomes of blacksmith en daar je gear mee maken.

inmiddels farmen we 80% van hell act 1 met gemak.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BodyHammeR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 17:12
Dit werkt ook lekker op lvl 37 Monk, veel skills damage bonussen met korte cooldowns (Static Charge, Blazing Wrath, Blade Storm, Explosive Light, Seven Sided Strike), en daarbij wat spirit generators (Fist Of Thunder + Transgression, Chant of Resonance) or Air Ally 2 lvls later. Health problemen op lossen met Breath of Heaven, en dan doorbeuken

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#aeXiTS!VcX!bZbZbZ

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 399205

Flghter1982 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:25:
het is simpel. je moet grinden om te progressen. dat moet je al in HELL.

ik speel hardcore en heb een goede 16 uur het begin stukje van hell act 1 gefarmt met 2 vrienden. tot zeg maar de vrouw van de blacksmith mollen.

wat we dan deden in catacombs lvl 1 (dat was het gevaarlijkst) voorzichtig lopen en championpacks avoiden tenzij het geen gevaarlijke debuffs had). dit lang genoeg gedaan en hopen op wat gear of veel tomes of blacksmith en daar je gear mee maken.

inmiddels farmen we 80% van hell act 1 met gemak.
groot gelijk zo zou het moeten
de AH maakt het spel iets te makkelijk in mijn perceptie maar ok daar kan ik nog mee leven
grinden is gewoon een deel van diablo; ik vind het jammer dat inferno ondertussen al uitgespeeld is dat wil zeggen dat het toch eenvoudiger was dan dat blizzard had gedacht

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Jerry schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:14:
[...]

[video]

Let wel op: "Gear wise, I mostly stack resists and defense. I have a little over 800 all resists, around 8100 armor, and 30% block."
Kortom hij heeft gear waar je u tegen zegt ;).
Build gekopieerd. 6k armor, 150 resist all, 17% block, 8k atk. Gaat uitstekend :) En dat van spul wat ik 'nog rond had slingeren'.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-06 16:04
Anoniem: 399205 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:30:
[...]

de AH maakt het spel iets te makkelijk in mijn perceptie maar ok daar kan ik nog mee leven
grinden is gewoon een deel van diablo; ik vind het jammer dat inferno ondertussen al uitgespeeld is dat wil zeggen dat het toch eenvoudiger was dan dat blizzard had gedacht
'Onzin', ik zeg, probeer het eens. Dat is door mensen gedaan die 24/7 spelen en door een hoop anderen worden geholpen.. Een 'kort' spel is iets anders dan een eenvoudig spel imo!

Signature

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flghter1982
Anoniem: 399205 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:30:
[...]

niet helemaal waar.

de bosses hebben namelijk geen speciale buffs op hun en zijn dus in vergelijking met champion packs ontzettend makkelijk. de uitdaging zit hem om de champion packs te mollen en dan met de valor buff de boss een keer te nakken.

zoek maar eens op youtube filmpjes van inferno mode tegen champion packs.

1: je zal het alleen zien op softcore.
2: de softcore spelers hebben geen flauw idee wat survivability is en gaan alleen maar voor pure damage.
3: probeer maar eens een filmpje te vinden waar er niet iemand een keer doodgaat tegen zo'n champion pack.

kortom ze deden het door skippen van champion packs of tig keer resurrecten en dan elke keer weer 1 mob van de championpack te mollen totdat je ze allemaal hebt.

in vind daarom ook dat het op softcore geen reet voorsteld omdat het gewoon een kwestie van TIJD is om elke enemy te slopen.

inferno is dus wel degelijk nog steeds ontoegankelijk zoals het gespeeld zou moeten worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01 15:58
mouzetc schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:32:
[...]

'Onzin', ik zeg, probeer het eens. Dat is door mensen gedaan die 24/7 spelen en door een hoop anderen worden geholpen.. Een 'kort' spel is iets anders dan een eenvoudig spel imo!
Ik denk juist eerder dat jij onzin praat. Een vriend van me werkt gewoon tot 1700 en speelt elke avond en is nu in inferno bezig. Over een paar dagen zal hij daar mee klaar zijn (denk ik). En hij speelt echt niet met een georganiseerd team. Dus als hij al zo ver is, denk ik dat er met hem nog vele anderen zijn die zover zijn. Niet de massa, maar wel meer dan jij hier suggereert. Daarnaast ben ik ook van mening dat Blizzard inferno overschat heeft.
Ik zit er niet in nog. Maar over een 2 weken zeker van wel.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Flghter1982 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:34:
[...]

niet helemaal waar.

de bosses hebben namelijk geen speciale buffs op hun en zijn dus in vergelijking met champion packs ontzettend makkelijk. de uitdaging zit hem om de champion packs te mollen en dan met de valor buff de boss een keer te nakken.

zoek maar eens op youtube filmpjes van inferno mode tegen champion packs.

1: je zal het alleen zien op softcore.
2: de softcore spelers hebben geen flauw idee wat survivability is en gaan alleen maar voor pure damage.
3: probeer maar eens een filmpje te vinden waar er niet iemand een keer doodgaat tegen zo'n champion pack.

kortom ze deden het door skippen van champion packs of tig keer resurrecten en dan elke keer weer 1 mob van de championpack te mollen totdat je ze allemaal hebt.

in vind daarom ook dat het op softcore geen reet voorsteld omdat het gewoon een kwestie van TIJD is om elke enemy te slopen.

inferno is dus wel degelijk nog steeds ontoegankelijk zoals het gespeeld zou moeten worden.
Dat zou makkelijk opgelost kunnen worden, Blizzard had aangegeven dat ze de kosten voor repairen zo hoog zouden maken dat de tactiek op softcore die je hierboven beschrijft niet mogelijk zou moeten zijn. Kunnen ze alsnog doen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flghter1982
ormagon schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:37:
[...]

Dat zou makkelijk opgelost kunnen worden, Blizzard had aangegeven dat ze de kosten voor repairen zo hoog zouden maken dat de tactiek op softcore die je hierboven beschrijft niet mogelijk zou moeten zijn. Kunnen ze alsnog doen...
in dat geval blijft de optie dat ze championpacks skippen nog steeds van kracht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-05 14:25
ormagon schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:37:
[...]

Dankzij die lame AH kunnen sommige mensen wel snel enkele miljoenen coins bij elkaar halen dus dat haalt je statement direct onderuit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mouzetc
Stranglem schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:37:
[...]

Ik denk juist eerder dat jij onzin praat. Een vriend van me werkt gewoon tot 1700 en speelt elke avond en is nu in inferno bezig. Over een paar dagen zal hij daar mee klaar zijn (denk ik). En hij speelt echt niet met een georganiseerd team. Dus als hij al zo ver is, denk ik dat er met hem nog vele anderen zijn die zover zijn. Niet de massa, maar wel meer dan jij hier suggereert. Daarnaast ben ik ook van mening dat Blizzard inferno overschat heeft.
Ik zit er niet in nog. Maar over een 2 weken zeker van wel.
Oke, dat kan! Ookal heb ik er niet veel gezien die al zover zijn en er 'makkelijk' doorheen komen.
Is het echt te makkelijk of gewoon te kort?

(bij nader inzien beiden :x)

Signature

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-06 23:20
Inrage schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:39:
[...]

Dankzij die lame AH kunnen sommige mensen wel snel enkele miljoenen coins bij elkaar halen dus dat haalt je statement direct onderuit.
Dat trekt vanzelf recht, als zij het kunnen kan iedereen het namelijk. Inflatie kom tom de hoek kijken, profits go down.

Acties:
  • 0Henk 'm!

mouzetc schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:32:
[...]

ik ben bezig
alleen heb ik mijn aandacht verdeeld over champs, dus het zal zowiezo wat trager gaan bij mij
lvl 39 wizard
lvl 32 demon hunter
lvl 22 monk
lvl 16 witch doctor
lvl 10 barbarian

trouwens onzin, niets onzin aan, ik heb niet gezegd dat het eenvoudig is, ik doel ook op het feit dat blizzard een onmogelijke inferno difficulty aangekondigd heeft en dan blijkt een week later dat er al iemand in geslaagd is om dat te verslaan

of het test-team van blizzard is achterlijk of ze hebben gamers zwaar onderschat
in ieder geval als ze zo zwaar uitpakken met dit gaat echt niet makkelijk zijn en dat ze weddenschappen lopen hebben over hoeveel maanden het gaat duren vooraleer iemand inferno uitheeft dan verwacht ik ook een onmogelijke uitdaging

maar soit ik ben ervan overtuigd dat mn skills nog zwaar onder stress zullen komen te staan met die elite packs
dus al bij al gewoon lichtjes tereurgesteld

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oggy
Inferno is harde sh*t hoor.

Ik solo act I inferno op mijn DH zonder al te veel problemen (templar 67k hp).
maar in act II ga ik echt hard dood als ik niet *perfect* de monsters kite.
En heb act III en act IV nog niet eens aangeraakt

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarthRaider
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2015
Anoniem: 399205 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:41:
[...]

trouwens onzin, niets onzin aan, ik heb niet gezegd dat het eenvoudig is, ik doel ook op het feit dat blizzard een onmogelijke inferno difficulty aangekondigd heeft en dan blijkt een week later dat er al iemand in geslaagd is om dat te verslaan
Wat is slagen of uitspelen? Van wat ik gezien heb, is er nog geen enkele speler die in Act2 Inferno een full clear kan doen. Jezelf net zolang stuk lopen op een bak champions en rares totdat je bij het boss-deurtje bent is geen uitspelen imo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mouzetc
Anoniem: 399205 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:41:
[...]

ik ben bezig
alleen heb ik mijn aandacht verdeeld over champs, dus het zal zowiezo wat trager gaan bij mij
lvl 39 wizard
lvl 32 demon hunter
lvl 22 monk
lvl 16 witch doctor
lvl 10 barbarian

of het test-team van blizzard is achterlijk of ze hebben gamers zwaar onderschat
in ieder geval als ze zo zwaar uitpakken met dit gaat echt niet makkelijk zijn en dat ze weddenschappen lopen hebben over hoeveel maanden het gaat duren vooraleer iemand inferno uitheeft dan verwacht ik ook een onmogelijke uitdaging

maar soit ik ben ervan overtuigd dat mn skills nog zwaar onder stress zullen komen te staan met die elite packs
dus al bij al gewoon lichtjes tereurgesteld
Ah, op die manier. Maar het was toch 'te doen' dacht ik in de interviews te horen?
En er zijn zoveel die-hard D3ers dat 'te doen' natuurlijk maar een klein iets is.

Ik kan solo iig helemaal niets en in party alleen met n goede tank!

[Voor 6% gewijzigd door mouzetc op 22-05-2012 16:46]

Signature

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 00:45

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ik vind de act bosses dan ook teleurstellend.

Als Wizzard kan je ze altijd slopen door enkel Blizzard + Hydra te nemen:

Zet iedere 15 sec een Hydra neer, gooi een Blizzard wanneer de boss is gestopt met lopen. Ren ren ren ren, 0 dmg: alle aanvallen zijn gemakkelijk te ontwijken of te vermijden zodat je niet in één keer dood gaat. De pools die precies onder je beginnen van Azmo zijn nog het vervelendst. Oh een mobje, oh een portal: Gewoon slopen zoals gebruikelijk.

En in het geval van D, die wat betere aanvallen heeft is het gewoon een kwestie van 8tjes lopen in het midden, dan gaat z'n pathfinding naar de ^&*$ en raken de helft van z'n(/haar?) aanvallen niet.

Op Inferno kom je gewoon een aantal Elites / Champions tegen die je gewoon niet kan slopen. Je kunt zeggen wat je wilt, maar er zijn gewoon combinaties zo sterk dat je het er altijd tegen gaat afleggen:

Vortex, Arcane, Jailer, Fast bijvoorbeeld. Je komt er met de max 25% movement speed niet van weg, ze jailen je en gooien op rap tempo arcane sentries neer. met 800 resist krijg je nog 25K dmg per hit, 3hits per seconde (tot 7, ze zijn fast he?). Zonder die resist is het volgens de tables 100K dmg.

Of wat dacht je van Extra Health, Horde, Vampiric, Ice Lucuni huntresses... Als je weg kunt komen uit de ice explosies, wordt je door tenminste 7 van die vuurbommen belaagd, op zo'n manier dat je niet zo goed kunt ontkomen aan de splash. Extra health + vampiric met splash dmg betekend dat je naast een bizarre hoge defence + elemental (mixed attack) ook nog eens een DPS moet hebben die hoger is dan de belachelijke schade (*50%) die ze jou doen.

[Voor 5% gewijzigd door djunicron op 22-05-2012 16:48]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Verderf
mouzetc schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:44:
[...]

Ah, op die manier. Maar het was toch 'te doen' dacht ik in de interviews te horen?
Niks is onmogelijk en ik zie ook niet in waarom blizzard een difficulty zou maken waar niemand door heen kan komen :P

En al kom je er door heen, dan ga je toch lekker gear verzamelen? Die kerels van method zijn 27 minuten bezig geweest om Diablo dood te krijgen. zelfs op Nightmare is diablo al een redelijke challenge.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mouzetc
DarthRaider schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:44:
[...]

Wat is slagen of uitspelen? Van wat ik gezien heb, is er nog geen enkele speler die in Act2 Inferno een full clear kan doen. Jezelf net zolang stuk lopen op een bak champions en rares totdat je bij het boss-deurtje bent is geen uitspelen imo.
Dat zal het meer zijn idd.. die Boss fights stellen imo niet veel voor. Een beetje caves clearen (nu Act 2 Hell) zit er voor mij nog niet echt in.

Signature

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stranglem
mouzetc schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:39:
[...]

Oke, dat kan! Ookal heb ik er niet veel gezien die al zover zijn en er 'makkelijk' doorheen komen.
Is het echt te makkelijk of gewoon te kort?

(bij nader inzien beiden :x)
Ik zeg niet dat het TE makkelijke is. Maar ik zeg dat Blizzard het overschat heeft. Het is makkelijker dan ze dachten.

Qua lengte vind ik het wel goed. Het spel is goed zoals het nu is qua lengte. Maar ik had liever Inferno wel moeilijker gezien.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 274722

Bovendien kun je als ubergamer ook de AH domineren en echte €'s verdienen.. Dat is wel een smakelijk vooruitzicht?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Verderf schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:48:
[...]

Niks is onmogelijk en ik zie ook niet in waarom blizzard een difficulty zou maken waar niemand door heen kan komen :P

En al kom je er door heen, dan ga je toch lekker gear verzamelen? Die kerels van method zijn 27 minuten bezig geweest om Diablo dood te krijgen. zelfs op Nightmare is diablo al een redelijke challenge.
Blizzard is zelf in de tests nooit door inferno heen gekomen. Simpele versie van het verhaal volgens Blizzard is als volgt: 'Toen de testers zeiden, zo is inferno goed, hebben we de moeilijkheidsgraad verdubbelt.'

Acties:
  • 0Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-06 08:45
diablo op nightmare redelijke challenge? niet echt hoor. barb met frenzy en smite rune erop en je stunlockt hem bijna 100% vd tijd en kan hij niks meer. easymode op deze manier.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mouzetc
Stranglem schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:49:
[...]

Ik zeg niet dat het TE makkelijke is. Maar ik zeg dat Blizzard het overschat heeft. Het is makkelijker dan ze dachten.

Qua lengte vind ik het wel goed. Het spel is goed zoals het nu is qua lengte. Maar ik had liever Inferno wel moeilijker gezien.
Zie verhaal hierboven.. Diablo verslaan is waarsch niet 'zo' moeilijk. Maar een paar groepjes Champs e.d. zal soms niet te doen zijn (op die dude met zn barb hierboven na)

Signature

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stranglem
ormagon schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:49:
[...]

Blizzard is zelf in de tests nooit door inferno heen gekomen. Simpele versie van het verhaal volgens Blizzard is als volgt: 'Toen de testers zeiden, zo is inferno goed, hebben we de moeilijkheidsgraad verdubbelt.'
Ja, ik vond deze uitspraak heel bijzonder destijds. Maar nu denk ik alleen maar: " Hoe supermakkelijk was het spel dan wel niet tijdens de testfase..."

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Stranglem schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:51:
[...]

Ja, ik vond deze uitspraak heel bijzonder destijds. Maar nu denk ik alleen maar: " Hoe supermakkelijk was het spel dan wel niet tijdens de testfase..."
Het kan ook marketingcraptalk geweest zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flghter1982
laat ze eerst maar eens stabiele servers regelen zonder lagspikes. dat is voor mij nu nog steeds gevaarlijker dan inferno x10

Acties:
  • 0Henk 'm!

DarthRaider schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:44:
[...]

ok ja dat is inderdaad lame ass

ik wil slagen :)
zal wel nog wat tijd nodig hebben

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-05 14:25
25u gespeeld en nog geen enkele lagspike tegen gekomen. Enkel eens een of andere korte disconnect waardoor ik geen archievements meer kon behalen tot ik even terug had uit en weer ingelogged... ik kon wel gewoon verderspelen.
Zo slecht vind ik de servers dus niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-06 17:35
Bob schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:52:
[...]

Het kan ook marketingcraptalk geweest zijn.
of hun test afdeling is WoW gewend. Ze gingen allemaal dood nadat ze probeerden te springen terwijl ze rondjes op een elite renden. En klaagden daarna dat ze geen heals kregen en dat de tank zn agro niet kon houden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 22:33
Stranglem schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:51:
[...]

Mag ik vragen op welke difficulty jij speelt momenteel? Want van de verhalen die ik lees is Inferno act 2 en verder praktisch onmogelijk (zonder extreme gear of "exploits").

[Voor 4% gewijzigd door DeepSeven op 22-05-2012 16:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flghter1982
Inrage schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:54:
25u gespeeld en nog geen enkele lagspike tegen gekomen. Enkel eens een of andere korte disconnect waardoor ik geen archievements meer kon behalen tot ik even terug had uit en weer ingelogged... ik kon wel gewoon verderspelen.
Zo slecht vind ik de servers dus niet.
probeer maar eens rond 18:00 te spelen. het gaat een hele tijd goed en dan ineens bam. 3000ms.

ik vind zoiezo een ping van 150-200ms als een average 9 van de 10x onacceptabel.

een spel als battlefield 3 waar ik met 64 man in dezelfde game zit heb ik een ping van 8

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stranglem
DeepSeven schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:56:
[...]

Mag ik vragen op welke difficulty jij speelt momenteel? Want van de verhalen die ik lees is Inferno act 2 en verder praktisch onmogelijk (zonder extreme gear of "exploits").
Ik ben zelf nog niet bij inferno hoor. Ik heb net Butcher Verslagen in Hell. Ben niet eens 60. Deze week kan ik ook niet spelen. Daarom. Maar kom op. Als er nu als genoeg mensen zijn die gewoon op een normale manier spelen en al inferno bereikt hebben. Dan zegt dat toch wel wat.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oggy
Stranglem schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:00:
[...]

Ik ben zelf nog niet bij inferno hoor. Ik heb net Butcher Verslagen in Hell. Ben niet eens 60. Deze week kan ik ook niet spelen. Daarom. Maar kom op. Als er nu als genoeg mensen zijn die gewoon op een normale manier spelen en al inferno bereikt hebben. Dan zegt dat toch wel wat.
Inferno bereiken en Inferno uitspelen zijn twee compleet verschillende dingen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mouzetc
[...]

Inferno bereiken is de 'kunst' ook niet volgens mij. Rond kunnen lopen is al een stuk moeilijker volgens mij!

Signature

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-06 17:35
mouzetc schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:02:
[...]

Inferno bereiken is de 'kunst' ook niet volgens mij. Rond kunnen lopen is al een stuk moeilijker volgens mij!
Daar heb ik spirit walk voor :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stranglem
mouzetc schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:02:
[...]

Oggy schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:01:
[...]

Inferno bereiken en Inferno uitspelen zijn twee compleet verschillende dingen.
Rondlopen in Act 2 zegt ook zeker niks? ;)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mouzetc
Stranglem schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:05:
[...]

[...]

Rondlopen in Act 2 zegt ook zeker niks? ;)
Rond kunnen lopen en de Champs e.d. aankunnen. Levels clearen als dat niet duidelijk was :p
Maar als je het kan, nice!

Signature

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:00

sorcees

Atari 2600 woody

Zolang nog niemand solo HC inferno heeft uitgespeeld is het spel nog niet "uit".

http://eu.battle.net/d3/en/profile/sorcees-1781/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mouzetc
sorcees schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:06:
Zolang nog niemand solo HC inferno heeft uitgespeeld is het spel nog niet "uit".
Diablo is wel al een tijdje (19mei) solo verslagen (Wizard), maar dat zegt idd ook niets!

Signature

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stranglem
mouzetc schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:05:
[...]

Rond kunnen lopen en de Champs e.d. aankunnen. Levels clearen als dat niet duidelijk was :p
Maar als je het kan, nice!
Daar ben ik het wel met je in eens hoor. Sterker nog, ik vind het vanzelfsprekend dat als ik zeg dat mensen rondlopen in Act 2 Inferno, dat ze ALLE mobs van Act 1 verslagen hebben. Misschien een verkeerde aanname.
Ik vind het zeggen dat je inferno gecleared hebt zonder de elites te slachten ook nep.

Maar het kan dus wel.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-06 17:29
mouzetc schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:07:
[...]

Diablo is wel al een tijdje (19mei) solo verslagen (Wizard), maar dat zegt idd ook niets!
Dat was nog geen Hardcore.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mouzetc
Zethiel schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:12:
[...]

Dat was nog geen Hardcore.
You're right! Over HC heen gelezen :]

Signature

Acties:
  • 0Henk 'm!
Lol Ok.

ik zit kungen te bekijken op hardcore met ze wizard op lvl 38, heeft hij DAMAGE 1996,00 ofz dat is dus 3x zoveel als ik op lvl 39...
Kortom mijn gear is dus echt slecht.

[Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 22-05-2012 17:15]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-03 14:15

OkkE

CSS influencer :+

De uitspraak van Blizzard wordt volgens mij nu wel een beetje uit zijn verband gerukt.

Er is, als ik me goed herinner, gezegd:
"Ons test team ontving elke poging random items1 en als ze na 20x de boss nog niet neer hadden, werd deze aangepast. Daarna is de moeilijkheid x2 gedaan."

Verder was hun verwachting dat niemand zonder creative use of game-mechanics2 binnen 1-2 maand(en) in zijn eentje Inferno zou halen.

1. Random items uit de Act waar ze mee bezig waren dacht ik.
2. Hier bedoelen ze bijv. de Wizard met 35% HP mee, of AtheneWins met de 4xMonk party, ...

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:26

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zo ben level 55 Barb. 26k HP en 8.9K DPS. En nog 5 levels te gaan :D

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-05 08:30

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

[...]

True story... Ik ben rechtstreeks na hell (gecleared solo en met 3 vrienden) ik monk, zij wd, wiz en dh. Daarna solo inferno en met dezelfde groep de skeleton king gekilled en alle packs + elites die er maar zijn. Tot nu toe vind ik het erg meevallen die moelijkheidsgraad. Heb ook geen gear in hell gefarmed, gewoon rechtstreeks doorgelopen. Hoop dat act 2 lastiger wordt. Want gevoelsmatig wandel ik straks door inferno heen alsof het hell is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-06 17:30
Is de starter edition (voor guestpasshouders) ook buiten battle.net verkrijgbaar?
Ik heb een guestpass key toegevoegd, en kon enkel de full game client downloaden...heb ik gedaan, maar die client geeft dus aan dat ik geen diablo 3 licensie heb..En de Starter Edition wordt niet getoond op mn battle net pagina :(

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-01-2022
Tappone schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:49:
Is de starter edition (voor guestpasshouders) ook buiten battle.net verkrijgbaar?
Ik heb een guestpass key toegevoegd, en kon enkel de full game client downloaden...heb ik gedaan, maar die client geeft dus aan dat ik geen diablo 3 licensie heb..En de Starter Edition wordt niet getoond op mn battle net pagina :(
[braboneger]
Dan moet je gewoon schuiven met da geld!
[/braboneger]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Decro
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-05-2018
Net diablo binnen :), kan ik iemand blijmaken met een guestpass?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• YannickH
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-03 18:58
Holy shit, ik begin het ineens moeilijk te krijgen! Alles ging op rolletjes totdat ik het fort uitliep in act III (normal), lvl 27 barb 310dps, 1.5k health en 700 armor.. had ook nog een build met minder dps maar meer +vita in mn stash zitten maar dat helpt stiekem ook geen zier.

Ik solo hem eerst voor het verhaal, heb geprobeerd met random dudes samen te rammen maar die gaan of na 5 minuten afk, of ze rushen door alles heen en volgen geen seconde van het verhaal :\

als iemand zin heeft om chill en relaxt een beetje maps door te lopen voor XP met een ongeveer even stevig character zijn ze welkom om dr in te stappen :)
Lucan#2904

Ik zie hier bijzonder veel dikke stats voorbij komen, is dat echt puur de AH leeg trekken? Ik merk namelijk dat ik echt nog veeeeel te weinig gold heb om daar uberhaupt over na te denken. Denk dat de max gold ever tot nu toe op 14K staat ofzo :\

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tappone
  • Laatst online: 02-06 17:30
NeilForeal schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:51:
[...]

[braboneger]
Dan moet je gewoon schuiven met da geld!
[/braboneger]
Haha sja, daarvoor wil ik t wel eerst even proberen, en dat lukt dus niet nu :(

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

YannickH schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:58:
Holy shit, ik begin het ineens moeilijk te krijgen! Alles ging op rolletjes totdat ik het fort uitliep in act III (normal), lvl 27 barb 310dps, 1.5k health en 700 armor.. had ook nog een build met minder dps maar meer +vita in mn stash zitten maar dat helpt stiekem ook geen zier.

Ik solo hem eerst voor het verhaal, heb geprobeerd met random dudes samen te rammen maar die gaan of na 5 minuten afk, of ze rushen door alles heen en volgen geen seconde van het verhaal :\

als iemand zin heeft om chill en relaxt een beetje maps door te lopen voor XP met een ongeveer even stevig character zijn ze welkom om dr in te stappen :)
Lucan#2904

Ik zie hier bijzonder veel dikke stats voorbij komen, is dat echt puur de AH leeg trekken? Ik merk namelijk dat ik echt nog veeeeel te weinig gold heb om daar uberhaupt over na te denken. Denk dat de max gold ever tot nu toe op 14K staat ofzo :\
Voornamelijk wel! Elke moeilijkheidsgraad de loot daarvan wat je pakt zoals rare zit ongeveer tussen de 5 à 10 levels onder je eigen level. De gear daarvan is crap.
Zoals ik koop altijd van AH en verkoop uiteraard.

Mijn level 55 barb heeft nu 26K HP en 8,9K dps en dan moet ik zelfs nog 5 levels te gaan en betere gear krijgen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022
Ik doe iets verkeerd met mijn pietluttige +/-70dps als dh op lvl 24:(

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 392960

Ben nogsteeds ECHT aan het twijfelen of ik de game ga kopen.. Hoor hele goeie verhalen & ben aardig nieuwschierig... Echter ben ik nog niet overtuigd. Mocht iemand een guestpass hebben zou die me door een DM'tje te sturen een groot plezier doen...
Maargoed, anders vind ik een andere manier om hem eens te proberen :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Decro
rj29e8-2pk4-mhtnwz-7jwk-v7bt4m

wie eerst komt ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:24
hierbij mijn guestpass...veel plezier ermee voor de eerste die em pakt

Battlenet: CatBearCow#2243

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:28

Auredium

Informaticus Chaoticus

Je kunt merken dat Diablo 3 heel erg is gebouwt op ervaring van zowel World of Warcraft als StarCraft 2 en dan met name op de WOW ervaring. De bossfights en de gearchallange doen heel erg denken aan hoe gear geregeld en bossfights gaan bij WoW. Ik merk het gewoon heel erg met spelen. Persoonlijk vind ik dat niet heel erg.

Ik beleef best veel plezier aan de game. Ik ben nu op normal bezig en ben halverwege ACT III met mijn wizard. Mijn gear kan echt stukken beter omdat ik met mijn Level 4 Blacksmithing betere gear kan craften dan ik nu draag. Maar dat boeit niet. De eerste run is ovoor het plezier en voor de ervaring en het verhaal. Je kunt ook wel gear-runs gaan maken (wat bij Diablo neer komt op goldruns) maar dat is eigenlijk pas wat voor als je alles op inferno hebt doorlopen.

Bij WoW heb je dat ook. Eerst een gewone run voor de fun. Pas als je level 85 hebt bereikt ga je echt HC gearruns doen. Ook logisch. Als je het spel in zijn verhaal helemaal knet dan ga je pas je karakter volledig op pompen en alles maximaal proberen te krijgen. Ik verwacht wel eind vand e week in ACT IV te staan met mijn Wizard. (heb wat weinig tijd deze week voor te gamen)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 11:16
Auredium schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:49:
Verhaal over vergelijk WoW en D3
Ben het helemaal mee eens! Ik merkte ook direct de gelijkenissen met WoW en vind het eigenlijk alleen maar positief. Op zich erg logisch, objectief gezien blijft WoW natuurlijk een dijk van een spel.

Wat ik overigens wel mis in D3 is de follow functie zoals in WoW. Ik snap waarom het niet in D3 zit maar ik speel vaak samen met een maatje en dan zou het fijn zijn om ff te kunnen followen als een van de twee afk is.. :)

OT: Sjeez wat gaat dit topic hard! Ik kom thuis van werk en denk ff teruglezen, laat maar hangen.. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-05 23:25
Heeft iemand toevallig een systeem test voor mij om te zien of deze op mijn laptop gaat draaien:

AMD Phenom II P960 Quad - Core 1.8 ghz

video: Ati mobility raedon 5470 1 GB

4 GB intern geheugen

Windows 7

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0Henk 'm!

Ohw tof gasten dat jullie je code weg hebben gegeven, balen dat ik net even aan de pan stond ^^

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grimmie187
Mouse_NL schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:07:
Heeft iemand toevallig een systeem test voor mij om te zien of deze op mijn laptop gaat draaien:

AMD Phenom II P960 Quad - Core 1.8 ghz

video: Ati mobility raedon 5470 1 GB

4 GB intern geheugen

Windows 7
Kan toch gewoon proberen door de client te downloaden en een guestpass te gebruiken?

Heb zelf geen vergelijkingsmateriaal ik weet alleen dat de systeemeisen erg meevallen..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-06 15:33
Mektheb schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:15:
Lol Ok.

ik zit kungen te bekijken op hardcore met ze wizard op lvl 38, heeft hij DAMAGE 1996,00 ofz dat is dus 3x zoveel als ik op lvl 39...
Kortom mijn gear is dus echt slecht.
Maar hij heeft ook een extreem getwinkte wiz.

Hij speelt nu zijn baba niet omdat zijn baba lag heeft, terwijl zijn wiz het wel goed doet..
Inderdaad, maar op haar beurt zag je dat WoW weer een aantal lessen van Diablo 2 heeft meegekregen, of misschien juist, dat niet echt lekker werkende dingen uit D2 in Wow zijn verholpen, zoals de items drop.

[Voor 28% gewijzigd door bakbakbak op 22-05-2012 19:15]

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en Mijn Battle.net account

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mouse_NL
Grimmie187 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:10:
[...]

Kan toch gewoon proberen door de client te downloaden en een guestpass te gebruiken?

Heb zelf geen vergelijkingsmateriaal ik weet alleen dat de systeemeisen erg meevallen..
Waar kan ik die halen doe ik dit als eerste?

Gewoon via Blizzard?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 66797

Mouse_NL schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:14:
[...]

Waar kan ik die halen doe ik dit als eerste?

Gewoon via Blizzard?
ja download de client en probeer daarna een guest pass te krijgen die moet je van iemand krijgen die het spel heeft gekocht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grimmie187
1. Maak een battle.net account aan
2. Download de Diablo 3 client
3. Hoop op een guestpass van iemand hier/elders! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wat ik wel apart vind is dat ze legendary items die extreem moeilijk aan te komen is velen malen lagere dps hebben dan menig veel andere rare van hetzelfde level!

Vind dat zelf wel minder! Juist legendary hoort extreem te zijn in dps niet andersom!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grimmie187
Xtr3me4me schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:18:
Wat ik wel apart vind is dat ze legendary items die extreem moeilijk aan te komen is velen malen lagere dps hebben dan menig veel andere rare van hetzelfde level!

Vind dat zelf wel minder! Juist legendary hoort extreem te zijn in dps niet andersom!
Sterker nog, bow/xbow met de meeste DPS (1040) die ik tot nu toe op de AH ben tegen gekomen is een magic item..

Vind ik ook jammer idd, het moet gewoon zijn legendary > all..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mouse_NL
Grimmie187 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:17:
1. Maak een battle.net account aan
2. Download de Diablo 3 client
3. Hoop op een guestpass van iemand hier/elders! :)
1 is gelukt
2 ben ik aan het zoeken
3 kan iemand mij die via een persoonlijk bericht sturen vele malen dank!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grimmie187
Mouse_NL schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:21:
[...]

1 is gelukt
2 ben ik aan het zoeken
3 kan iemand mij die via een persoonlijk bericht sturen vele malen dank!
Nice!

Je zult denk ik het forum goed in de gaten moeten houden, volgens mij is de vraag > het aanbod.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mouse_NL
Grimmie187 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:22:
[...]

Nice!

Je zult denk ik het forum goed in de gaten moeten houden, volgens mij is de vraag > het aanbod.
Volgens mij bestaat de client niet want als ik zoek krijg ik alleen de hele game a 59,99

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-06 18:31
Grimmie187 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:20:
[...]

Sterker nog, bow/xbow met de meeste DPS (1040) die ik tot nu toe op de AH ben tegen gekomen is een magic item..

Vind ik ook jammer idd, het moet gewoon zijn legendary > all..
Niet mee eens, het feit dat uniques in D2 zo overpowered waren zorgde ervoor dat er maar een paar builds bestonden, je had namelijk bijvoorbeeld 40 uniques, dus de keuze was beperkt en de beste XXXbarb had gewoon runewordarmor X met unique Y en je was klaar.

Rares zijn veel leuker omdat je daar veel creatiever in kan zijn. Er bestaan oneindig veel rares en je kan voor VIT gaan op je armor, maar wat doe je dan met je ring etc. Zeker nu de skillprogressie redelijk dumbed down is, moet je ergens je creativiteit kwijt.

Dat was juist de aantrekkingskracht van classic, daar bestonden nauwelijks goede uniques dus daar werden echt obscene bedragen betaald voor een hele specifieke rare. Dit leidde er toch toe dat je ook blue items ging oppakken, in D2X deed je dat nooit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grimmie187
Mouse_NL schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:26:
[...]

Volgens mij bestaat de client niet want als ik zoek krijg ik alleen de hele game a 59,99
Je kunt toch op je account scherm onder 'Add Game' een optie kiezen 'Download Game Clients' ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Grimmie187 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:31:
[...]

Je kunt toch op je account scherm onder 'Add Game' een optie kiezen 'Download Game Clients' ?
Games & Codes > dan zie je een keuze menu'tje, daar zijn je antwoorden :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mouse_NL
[...]

[...]

JA maar dan heb ik allen WOW en Starcraft en geen diablo?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grimmie187
Mouse_NL schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:33:
[...]

[...]

JA maar dan heb ik allen WOW en Starcraft en geen diablo?
Hm, dan zou het zo kunnen zijn dat je eerst je guestpass moet invoeren en dan pas de client kan downloaden..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BodyHammeR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 17:12
AH vraagje, hoe kan je de item details weer zien van items die onlangs verkocht zijn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Decro
Nope, ik had de client al een paar dagen, en toen pas de guestpass.. moet gewoon kunnen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:37
Spel is ook echt nergens meer te koop :S

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 09:04
Ben nu lvl 55 Monk. Om m'n stash wat uit te breiden, wil ik een nieuw karakter aanmaken. Moet die dan ook lvl 10 zijn om niet verwijderd te worden of mag dat lvl 1 - 2 zijn ?

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-06 09:17
Blackminister schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:49:
Ben nu lvl 55 Monk. Om m'n stash wat uit te breiden, wil ik een nieuw karakter aanmaken. Moet die dan ook lvl 10 zijn om niet verwijderd te worden of mag dat lvl 1 - 2 zijn ?
Wat voor'n zin heeft dat? Je stash wordt gedeeld tussen characters.

https://niels.nu

Pagina: 1 ... 39 40 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee