Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-03 22:23

Pykow

Pykow Gaming | BuG

ik heb al veel items verkocht via de AH voor 8k.
Zohad ik 2 goede rare items gevonden, maar die waren niet iets zwakker dan me huidige wapen.
dus op de AH gezet en binnen 1 uurtje verkocht.
Daarna page of blacksmith verkocht voor 300 per stuk. leverde ook al 6k op.
Goede items die ik vindt, verkoop ik net iets onder de prijs dan dat ze weg gaan, waardoor de kans bestaat dat ik ze verkoop en met dat geld weer nieuwe items kan kopen.

Vanavond ga ik even flink XP en gold farmen

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-03 14:13
sbmuc schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:15:
[...]Ze zijn er, even google.. http://i.imgur.com/MYNN0.jpg http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4210084082
Ok dit is een rare met 1218 DPS 23% IAS!!! en 189 dex >>
Bloody hell...! :o

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-01 07:52

bstard

---------------

Grindtegel schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:58:
Ligt het nou aan mij of ben ik de enige die niks verkocht krijg op de AH? Items boven lvl35 zet ik er op voor 5k buyout (met goede stats en rare) en ook die blijven lekker 2 dagen staan. Wordt trouwens ook een beetje moe van al de opscheppers hierzo over hun geweldige stats, die ze gekcht hebben op de Ah, knap hoor...
Haha spessemans, zuurpruim. <3 Misschien onder andere nick proberen te verkopen?

Blub

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Over items met zieke stats gesproken. Wat ik gisteren opraapte:

/pats. Tijd voor een 'show je loot' topic? :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ruut88
  • Laatst online: 08:20
Anoniem: 303530 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:27:
[afbeelding]
Heel dik, zou ik graag eens om mn DH zetten :P, topic lijkt me goed plan

[Voor 3% gewijzigd door Ruut88 op 22-05-2012 14:29]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-03 19:55
[afbeelding]
Is dan weer jammer van die sell value ;)

Maar zeer nice item :)

iRacing profiel | Ryzen 7700x | 6700XT

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:16
Graag want hier is het niet boeiend!

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-03 20:28
[afbeelding]
2-4 mil atleast, lucky! >> Mja idd beter in een loot topic :P 49 all res is ook ZIEK!

Dat is wel de "grap" met de Diablo 3 items randomization 9 van de 10 zijn ze echt zwaar klote gewoon. Of misschien 2-10K waard op de AH. Maar 1 op de 50 is erg nice en 1 op de 100.000 is tegen perfect aan en gaat dan ook voor miljoenen.

[Voor 26% gewijzigd door sbmuc op 22-05-2012 14:32]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Puc van S. schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:10:
[...]
? ik heb toch echt items gehad die +1 AP p/s genereerde hoor? En het punt dat je leeg loopt is waarschijnlijk omdat je meer dan 1x per seconde cast daardoor kom je dus boven die 14AP p/s uit.
Laat maar zien.

Ik snap het al: je verbruikt meer door IAS, dus ik ga focussen op Intelligence, IAS is leuk maar draint dus harder.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03 17:53
[afbeelding]
ik koop hen van je op me demon hunter. en doe niet gierig please ga gewoon akkoord met 50k XD? ;p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-11-2022
Paar dagen terug, (dan heb ik het over zaterdag) was het een stuk makkelijker om te verkopen, alles wat ik er op zette was binnen no-time verkocht. Nu veel meer mensen verder zijn met levelen komt er veel meer aanbod (en meuk) op de AH. Zit er niets anders op om te salvagen of aan de merchant verkopen om ruimte te maken.

Wat levelen betreft, ik snap echt niet hoe mensen op lvl30 de game uitspelen, rennen jullie door de game heen ofzo? Ik zit echt niet elke uithoek van een dungeon uit te kammen en ik ben nu al lvl29 met m'n monk (zit nog in ACT3)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0Henk 'm!
Terryb47 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:32:
Paar dagen terug, (dan heb ik het over zaterdag) was het een stuk makkelijker om te verkopen, alles wat ik er op zette was binnen no-time verkocht. Nu veel meer mensen verder zijn met levelen komt er veel meer aanbod (en meuk) op de AH. Zit er niets anders op om te salvagen of aan de merchant verkopen om ruimte te maken.

Wat levelen betreft, ik snap echt niet hoe mensen op lvl30 de game uitspelen, rennen jullie door de game heen ofzo? Ik zit echt niet elke uithoek van een dungeon uit te kammen en ik ben nu al lvl29 met m'n monk (zit nog in ACT3)
Ik was ook Lvl 29 en toen op Diablo, en ja ik skip de helft...
Die caverns enz en random plekken waar ik in kan gaan heb ik niet altijd zin in.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 274722

[afbeelding]
Oef, die is echt erg mooi voor DH/Monk.. Feli!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Echt wat een klote gedoe weer. Heb ik net 3x 15% magic find vergeet ik even wat het instant weg is als je een rune wisselt. Heb ik alles voor niks gedaan het afgelopen uur want nu gaat het weer een uur duren voor ik eindelijk boeiende items kan vinden.
Ja, zo kan je wel lekker lang de gameplay verlengen... leuk is anders.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-03 14:52
Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:36:
Echt wat een klote gedoe weer. Heb ik net 3x 15% magic find vergeet ik even wat het instant weg is als je een rune wisselt. Heb ik alles voor niks gedaan het afgelopen uur want nu gaat het weer een uur duren voor ik eindelijk boeiende items kan vinden.
Hoe bedoel je dat?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Dat hij zelf aan het prutsen was en daardoor zijn nephalem buff kwijtraakte :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-03 17:55
Vandread schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:31:
[...]

Laat maar zien.

Ik snap het al: je verbruikt meer door IAS, dus ik ga focussen op Intelligence, IAS is leuk maar draint dus harder.
Er is iig een passive skill die je AP regen met 2 p/s verhoogt kan het alleen niet controleren zo 1/2/3 zit nu namelijk op het werk ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-03 16:48
Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:36:
Klote gedoe? Gast je verwisselt zelf die rune, je weet het gevolg daarvan toch... 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:44

Gundogan

Rip and tear, until it is done

sbmuc schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:29:
[...]

2-4 mil atleast, lucky! >> Mja idd beter in een loot topic :P 49 all res is ook ZIEK!

Dat is wel de "grap" met de Diablo 3 items randomization 9 van de 10 zijn ze echt zwaar klote gewoon. Of misschien 2-10K waard op de AH. Maar 1 op de 50 is erg nice en 1 op de 100.000 is tegen perfect aan en gaat dan ook voor miljoenen.
Ik krijg alleen str/dex loot op mijn WD. :'(

Ook the gravel of judgement met +100int en strvit zelfs. Vendor legendary. 8)7

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:24
Bokkie schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:41:
[...]

Dank voor de uitleg...ik snapte hem ook inderdaad al niet

The chances of being killed by a cow are low but never 0%

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Bokkie schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:41:
Mjah het is gewoon idioot dat je die kwijtraakt als je even een rune veranderd. Zonder de 3x bonus vind je gewoon geen boeiende loot. Opzich geen slecht spul, alleen met level requirement van 57 hoeft niemand het te hebben want daarvoor is het wel te slecht.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-03 16:48
sbmuc schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:15:
[...]

Ze zijn er, even google.. http://i.imgur.com/MYNN0.jpg http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4210084082
Ok dit is een rare met 1218 DPS 23% IAS!!! en 189 dex >>
Als je goed kijkt zie je dat hij een dps heeft van 74k :9~ .
Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:43:
[...]

Mjah het is gewoon idioot dat je die kwijtraakt als je even een rune veranderd. Zonder de 3x bonus vind je gewoon geen boeiende loot. Opzich geen slecht spul, alleen met level requirement van 57 hoeft niemand het te hebben want daarvoor is het wel te slecht.
Dat is niet idioot, dat is om te voorkomen dat iedereen skill sets loopt te verwisselen tussen elites/bosses.

[Voor 41% gewijzigd door DeepSeven op 22-05-2012 14:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-01 07:47
[...]

Je vindt geen betere items met de buff, alleen wel méér items, waardoor de kans op betere items groter is.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
[...]

Nee, het is niet idioot. Anders neem je een dikke tank spec voor die moeilijke elite/champion packs om vervolgens een dikke DPS spec te nemen bij een boss (zodat de enrage timer niet af gaat). Dat maakt het farmen te makkelijk.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Chester schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:46:
Nee, het is niet idioot. Anders neem je een dikke tank spec voor die moeilijke elite/champion packs om vervolgens een dikke DPS spec te nemen bij een boss (zodat de enrage timer niet af gaat). Dat maakt het farmen te makkelijk.
Farmen te makkelijk? Op inferno? Yeah right. Bosses zijn toch al te easy dus je loopt toch enkel met je elite/champion spec rond.
voxxel schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:45:
Je vindt geen betere items met de buff, alleen wel méér items, waardoor de kans op betere items groter is.
Same shit, je vind veel sneller rares en minder snel blue crap.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 66797

damn das een leuk boogje :9~

Acties:
  • 0Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-01 07:47
Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:48:
[...]

Farmen te makkelijk? Op inferno? Yeah right. Bosses zijn toch al te easy dus je loopt toch enkel met je elite/champion spec rond.

[...]

Maar met alleen een bosskiller build zou je heel snel bazen kunnen farmen, maar geen elites/champions. Met een elites/champions build kan je prima bazen slopen, maar minder snel omdat je ook veel survival hebt.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:48:
[...]

[...]

Bosses mogen dan wel easy zijn, maar de enrage timers maken het een dps check. De eerste keer bij inferno Butcher kregen we em niet op tijd neer. Toen hebben we maar onze specs aangepast voor meer dps (wel buff kwijt dus). En ja, inferno act 1 wordt steeds makkelijker naarmate je het farmed. Ik kan die elite/champion packs nu veel beter tanken dan tijdens mn eerste run.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-06-2022
Vind hem meevallen, helaas valt een groot gedeelte van de legendary's tegen. beste legendary 1-h is iets van 700 dps, en 2-h ongeveer 850. terwijl de rares of magic items beter en goedkoper zijn.

m.b.t Nephalem buff, niet zeuren. Als je switched weet je wat er gebeurt. Als je inferno te moeilijk vind om te farmen moet je betere gear kopen/zoeken.

Ik vind Inferno act 1 iig piss easy, dus daar kun je makkelijk farmen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Dakreal schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:51:
[...]

Vind hem meevallen, helaas valt een groot gedeelte van de legendary's tegen. beste legendary 1-h is iets van 700 dps, en 2-h ongeveer 850. terwijl de rares of magic items beter en goedkoper zijn.

m.b.t Nephalem buff, niet zeuren. Als je switched weet je wat er gebeurt. Als je inferno te moeilijk vind om te farmen moet je betere gear kopen/zoeken.

Ik vind Inferno act 1 iig piss easy, dus daar kun je makkelijk farmen.
Was het niet zo dat ze bij D2 ook niet pas later toen er ook unique versies van exceptional en elite items kwamen deze interessant werden en bij LOD er ook set versie svan exceptional en elite items kwamen? Lijkt een beetje hetzelfde te gebeuren bij D3?

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0Henk 'm!
@ hierboven: de boeiende set's kwamen pas met D2X zoals IK / Mavina's etcetc
Exceptional unique's bij D2X & Elite unique's kwamen pas bij 1.10
Puc van S. schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:41:
[...]

Er is iig een passive skill die je AP regen met 2 p/s verhoogt kan het alleen niet controleren zo 1/2/3 zit nu namelijk op het werk ;)
Actieve spel: Familiar met Arcanot rune: (Familiar doet 20%dmg en Aracanot genereerd 2 AP/s)
Maar beetje zonde als actieve spel, op Hell heb ik liever defensieve spells erbij
Passief: Astral presence: +20AP en 2AP/s: heb ik zowiezo aanstaan.
Wooptiedo bij elkaar 4AP/s

[Voor 13% gewijzigd door Vandread op 22-05-2012 14:59]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 424325

Hoe weet ik eigenlijk voor welke prijs ik mijn items moet verkopen op de AH? Ik kon geen database vindenofzo en ik heb geen idee of ik ze voor 100 coins of 10K coins moet verkopen...

Alvast bedankt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-03 18:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

euhm...gear rond dezelfde stats zoeken op de ah en de prijs daarop aanpassen :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Echt teleportar, mortar, frozen,... wat een kut combo als er nog constant minions bij komen :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 392960

Anoniem: 424325 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:58:
Hoe weet ik eigenlijk voor welke prijs ik mijn items moet verkopen op de AH? Ik kon geen database vindenofzo en ik heb geen idee of ik ze voor 100 coins of 10K coins moet verkopen...

Alvast bedankt
Laat je handelsgeest een beetje werken..
Wat zou je er zelf aan uitgeven, als je het nodig had? Doe dan daar nog een klein schepje bovenop.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joarie
Zoek eens op AH de soortgelijke stats op van het item wat je wilt verkopen en kijk wat voor vraagprijs daar gehanteerd wordt. Echter, dat is nog garantie dat je hem meteen verkoopt.

Het is trial and error. Zo ben ik ook nog steeds niet mijn legendary kwijt

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 66797

Anoniem: 424325 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:58:

Alvast bedankt
dit is lastig vooral omdat de AH overspoeld wordt met crap en elk item weet ik hoe vaak wordt aangeboden.
ook heel veel mensen zonder buy out of een belachelijk hoge buy out

Acties:
  • 0Henk 'm!
Its worth w/e a person wants to give for it.

En de 1 ze crap is de ander ze goud.
Kortom wat voor jouw crap is kan voor een ander dik zijn, en dat is het leukste AH bespelen is een spel opzichzelf.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 392960

Mektheb schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:00:
Its worth w/e a person wants to give for it.

En de 1 ze crap is de ander ze goud.
Kortom wat voor jouw crap is kan voor een ander dik zijn, en dat is het leukste AH bespelen is een spel opzichzelf.
True, WotLK heb ik vrijwel alleen lekker gemercht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-01 20:06
Ook belangrijk is om te weten welke stats belangrijk zijn voor alle classes.
En bijvoorbeeld vitality is onder de 40 veel minder belangrijk dan erna.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-01-2022
DeepSeven schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:44:
[...]

Als je goed kijkt zie je dat hij een dps heeft van 74k :9~ .

[...]
En als je nog beter kijkt zie je dat de Skeleton King hem afmaakte :P

[Voor 17% gewijzigd door NeilForeal op 22-05-2012 15:02]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

NeilForeal schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:02:
[...]

En als je nog beter kijkt zie je dat de Skeleton King hem afmaakte :P
Dat is toch niet raar als hij heel veel DPS heeft maar weinig life? Titan Barb in D2 op hell (na 1.11) was ook niet te doen tenzij je je hele inv vol life charms propte en dan was het nog lastig.

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-03 14:17
Locutus-of-Borg schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:09:
[...]

Dat is toch niet raar als hij heel veel DPS heeft maar weinig life? Titan Barb in D2 op hell (na 1.11) was ook niet te doen tenzij je je hele inv vol life charms propte en dan was het nog lastig.
Kan ook handig zijn.. juist heel weinig life. Dat een hit niet meer dan 35% dmg kan doen en je +/- 300life p/s krijg vs skeleton king. Veel dodgen.. maar ook veel dmg.

Signature

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-03 21:41
mouzetc schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:12:
[...]

Kan ook handig zijn.. juist heel weinig life. Dat een hit niet meer dan 35% dmg kan doen en je +/- 300life p/s krijg vs skeleton king. Veel dodgen.. maar ook veel dmg.
als het een wizard was ja. Gaat hier om een DH volgens mij!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mouzetc
remsporus schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:13:
[...]

als het een wizard was ja. Gaat hier om een DH volgens mij!
Ow rofl, dat heb ik gemist dan, my bad!

Signature

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 413059

Aan de WD hier, gebruiken jullie nou snelle of langzame wapens ? Want poison dart is al snel genoeg dus daar hoef je het niet voor te doen maar bijna alle andere skills cast je 1x en dan ga je weer over op poison dart.

Stel je hebt een wapen met 100 damage met speed 1.2 en 1 van 60 damage meer speed is 1.6 dan zou je toch veel beter de tragere wapen gebruiken want locust swarm is zeg ma 450% en die cast je 1x en dan weer verder met poison dart.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-03 12:27

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Terryb47 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:32:

ik heb echt alle hoeken en gaten gezien en zo`n beetje alles gekilled wat ik tegen kwam en was 30 toen ik bij diablo aankwam misschien heb jij meer items die extra xp geven?

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joarie
Doh, ik bedenk me net opeens dat ik beter Poison Dart onder mijn rechtermuisknop kan zetten dan Haunt.
Dan kan ik tenminste echt eens single-point-instant-damage doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 413059 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:15:
Aan de WD hier, gebruiken jullie nou snelle of langzame wapens ? Want poison dart is al snel genoeg dus daar hoef je het niet voor te doen maar bijna alle andere skills cast je 1x en dan ga je weer over op poison dart.

Stel je hebt een wapen met 100 damage met speed 1.2 en 1 van 60 damage meer speed is 1.6 dan zou je toch veel beter de tragere wapen gebruiken want locust swarm is zeg ma 450% en die cast je 1x en dan weer verder met poison dart.
Ik let (nog) niet zo op de snelheid.. Lijkt me dat in 't algemeen langzamer beter is idd voor de dikke damage skills die je niet spamt in een gevecht.. Tenzij je build/gear focust op 'on hit' procs van je spam-skill.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-03 08:34

Rechts onderin van de item stats zie je het verschil in life/damage/protection tot het item wat je aan hebt.
hogere attack speed levert vaak veel extra dps op.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 413059

Precies de enige skill die ik spam is poison dart en de beste rune ervoor is ook gelijk het eerste 1x is 3 hits van ong 5-6k bij elkaar. mijn crit is 22% meestal crit 1 van de 3 wel mijn crit damage increas is 60% dan zie ik vaak op 10k.

@ hierboven je moet dat dps met een korrel zout nemen;)

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 413059 op 22-05-2012 15:26]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:44

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Snelle wapens voor poison dart splinter spam, langzame voor dots en zombie bears/dire bats.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-11-2022
Ik ben aan het kijken voor een notebook (niet specifiek voor games ofzo), maar die wel Diablo 3 kan draaien op medium graphics...

Ik kwam deze tegen:
pricewatch: Acer Aspire 4755G-2334G50MN (Rood)

Trekt de i3 met de 540m Diablo 3?

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-03 17:58
Sssquirrel schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:27:
Ik ben aan het kijken voor een notebook (niet specifiek voor games ofzo), maar die wel Diablo 3 kan draaien op medium graphics...

Ik kwam deze tegen:

Als je van dia's kijken houdt wel ;-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-01 20:06
Volgens mij is dat wel te doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:16
wimpie007 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:28:
[...]

Als je van dia's kijken houdt wel ;-)
Ik gebruik een onboard Intel HD 3000 met 800x600 resolutie. _/-\o_
Werkt perfect, erg tevreden. :*)

(I'm cheap)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Giosan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-03 11:44
Ik heb thuis Diablo op mijn desktop en op de laptop, en op de laptop doet hij het verassend goed. Alles op high behalve shadows, op 1920x1080.

Asus 15,6" N53SV-S1766V - i7-2630/6GB/750GB NVIDIA GeForce GT540M

Ook de GT540M.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Sssquirrel schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:27:

Ik kwam deze tegen:

Kan best als je niet op max graphics wil draaien. Maar het houdt niet echt onwijs over ofzo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-03 21:09
ThinClientQ schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:30:
[...]

Ik gebruik een onboard Intel HD 3000 met 800x600 resolutie. _/-\o_
Werkt perfect, erg tevreden. :*)

(I'm cheap)
Ik wou net zeggen, ik heb filmpjes gezien op YouTube van mensen die met een MacBook Air spelen die ook een ingebouwde, ik dacht HD3000 of HD3100 als videokaart hebben. Als je de resolutie en graphics maar laag genoeg zet kan het volgens mij prima :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-11-2022
Anoniem: 274722 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:31:
[...]
Kan best als je niet op max graphics wil draaien. Maar het houdt niet echt onwijs over ofzo.
Hoeft ook niet op max, dus dat komt goed uit :-)

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08-2021
Sssquirrel schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:32:
[...]

Hoeft ook niet op max, dus dat komt goed uit :-)
Ik draai op medium settings op mijn 3.5 jaar oude Asus L50v met een Core 2 Duo en een 9650M GT kaart erin op 1680x1050. Prima te doen.

http://eu.battle.net/wow/en/character/earthen-ring/bazkar/ http://eu.battle.net/wow/en/character/wildhammer/bazkar/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-03 07:52
D3 draait bij mij aardig (met medium settings) op 1600x900 op mijn Asus K72JR-TY139V

FPS nog niet bekeken, speel normaal op mijn desktop, maar wilde wel kijken of D3 ook draait op mijn laptop voor als ik bij een vriend ga spelen.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 26306

Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:59:
Echt teleportar, mortar, frozen,... wat een kut combo als er nog constant minions bij komen :(
Voeg daar vampiric ook maar aan toe, daar zijn ook hele nare combinaties van. Als je niet voldoende dps doet, gaan die krengen nooit dood. Je eigen character ook niet, als het goed is, maar ik heb al een paar keer zo'n impasse meegemaakt, zelfs al op NM difficulty. Dan maar gewoon verder hobbelen en die beesten laten leven...

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 448578

_Peter2_ schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:34:
D3 draait bij mij aardig (met medium settings) op 1600x900 op mijn Asus K72JR-TY139V

FPS nog niet bekeken, speel normaal op mijn desktop, maar wilde wel kijken of D3 ook draait op mijn laptop voor als ik bij een vriend ga spelen.
Hoe kan je zien hoeveel fps je hebt tijdens het spelen? Is daar een /command voor ingame?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-03 08:34
Anoniem: 448578 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:36:
[...]

Hoe kan je zien hoeveel fps je hebt tijdens het spelen? Is daar een /command voor ingame?
CTRL+R als ik me niet vergis

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03 17:53
skoozie schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:37:
[...]

klopt CTRL + R

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 448578

skoozie schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:37:
[...]

Cool, dankje :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Anoniem: 26306 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:36:
[...]

Voeg daar vampiric ook maar aan toe, daar zijn ook hele nare combinaties van. Als je niet voldoende dps doet, gaan die krengen nooit dood. Je eigen character ook niet, als het goed is, maar ik heb al een paar keer zo'n impasse meegemaakt, zelfs al op NM difficulty. Dan maar gewoon verder hobbelen en die beesten laten leven...
Dat is gewoon een hint dat je DPS zuigt :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joarie
Of dat je je pet moet unsummonen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Ye, zeg dat wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Supreme
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:36
Ik solo wizz door hell nu, ben bij act 3... ik ondervind geen echte problemen tot nu toe? Kiten is key

[Voor 6% gewijzigd door Supreme op 22-05-2012 15:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:46
Supreme schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:52:
Ik solo wizz door hell nu, ben bij act 3... ik ondervind geen echte problemen tot nu toe? Kiten is key
Dat komt omdat jij super goed bent!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-03 10:06
zodra je boven de lvl 54 bent is het zowieso geen probleem meer :)
zorgen dat je max 6k hp heb en een boel hp regen.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-03 11:57

Madstorm

Derping all the way!

Misschien een erge noob vraag, maar ik zie af en toe termen voorbij komen waarvan ik denk "dusss". Zoals het "Kiten". Mag ik vragen wat dit precies inhoud? Want ik zie net dat het goed moet zijn voor een wizard, wat ikzelf momenteel speel.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Supreme
sjaak88 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:55:
[...]

Dat komt omdat jij super goed bent!
jelly?
Axewi schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:56:
[...]

zodra je boven de lvl 54 bent is het zowieso geen probleem meer :)
zorgen dat je max 6k hp heb en een boel hp regen.
Ik zit rond de 12k hp volgens mij. Waarom max 6k hp?
Madstorm schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:57:
Misschien een erge noob vraag, maar ik zie af en toe termen voorbij komen waarvan ik denk "dusss". Zoals het "Kiten". Mag ik vragen wat dit precies inhoud? Want ik zie net dat het goed moet zijn voor een wizard, wat ikzelf momenteel speel.
Kiten komt van het woord Kite, zo'n vlieger, je weet wel.
Als je monsters kite, zorg je dat ze achter je aan rennen, terwijl jij damage doet maar niet geraakt wordt. Als je dit lang genoeg doet, sterven ze vanzelf :P

[Voor 38% gewijzigd door Supreme op 22-05-2012 15:59]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Madstorm schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:57:
hard wegrennen en af en toe schieten :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mopster
  • Laatst online: 17-02 16:35

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

RocketKoen schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:58:
[...]

en indien mogelijk ze vertragen zodat als je stilstaat om te schieten, dan ze je niet direct slaag geven :-)

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:44
Supreme schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:58:
[...]

jelly?

[...]

lol, zal wel een typo zijn. als een mob mij in hell raakt raak ik ~10k hp kwijt. success met 6000 health puntjes! :D

Mijn YouTube

Acties:
  • 0Henk 'm!

RocketKoen schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:58:
[...]

En je tegenstanders slowen etc. Kortom: zorgen dat je niet geraakt wordt terwijl je van een afstand de tegenstander sloopt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-03 22:59
kevz schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:59:
[...]

lol, zal wel een typo zijn. als een mob mij in hell raakt raak ik ~10k hp kwijt. success met 6000 health puntjes! :D
Er is een passive waardoor je nooit meer dan 35% hp in 1 hit kwijt kunt raken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

[...]

Er is een passive rune geloof ik die max damage capt op 35% health voor een wizard geloof ik.

edit: zie boven :P

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 274722 op 22-05-2012 16:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-03 17:55
[...]

Wizard heeft toch een skill dat je max 35% van je health kwijt kan raken? weinig HP en veel regen om snel die 35% aan te vullen is dan dus juist gewenst ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
EnigmaNL schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:00:
[...]

Er is een passive waardoor je nooit meer dan 35% hp in 1 hit kwijt kunt raken.
http://www.reddit.com/r/D...z4c3/energy_armor_nerfed/

Sneaky nerf :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaak88
  • Laatst online: 23:46
Ik denk ut, met me lvl 19 barbarian... :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Hell != inferno.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Axewi
Supreme schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:58:
[...]

jelly?

[...]

[...]

Kiten komt van het woord Kite, zo'n vlieger, je weet wel.
Als je monsters kite, zorg je dat ze achter je aan rennen, terwijl jij damage doet maar niet geraakt wordt. Als je dit lang genoeg doet, sterven ze vanzelf :P
6k omdat je boven de 54 toch niet meer dan 35% van je max hp als dmg krijgt.
dus hoe minder hp je hebt hoe sneller je weer vol zit, en je dus weer gewoon geraakt kan worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-03 21:41
Axewi schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:04:
[...]

6k omdat je boven de 54 toch niet meer dan 35% van je max hp als dmg krijgt.
dus hoe minder hp je hebt hoe sneller je weer vol zit, en je dus weer gewoon geraakt kan worden.
totdat je een groep van 3+ monsters tegenkom?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Supreme
Niemand solo'd inferno zonder elite camps te skippen.

En die 35% is al gefixed idd.

[Voor 10% gewijzigd door Supreme op 22-05-2012 16:07]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Axewi
remsporus schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:05:
[...]

totdat je een groep van 3+ monsters tegenkom?
nah, het is er meer voor als je een foutje maakt bij kiten ;).
daarbij heb je nor diamond skin waar die passive ook op werkt.
dus in totaal kan je iets van 6 keer geraakt worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mouzetc
Argh, krijg Belial gewoon al niet neer op Hell. Iemand die me kan helpen? mouzetc#2952

Signature

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Axewi schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:07:
[...]

nah, het is er meer voor als je een foutje maakt bij kiten ;).
daarbij heb je nor diamond skin waar die passive ook op werkt.
dus in totaal kan je iets van 6 keer geraakt worden.
Nu dus niet meer: http://www.reddit.com/r/D...z4c3/energy_armor_nerfed/

Kan iedereen mooi opnieuw gear gaan verzamelen ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Supreme schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:06:
Niemand solo'd inferno zonder elite camps te skippen.
In Act 1 is dat nog redelijk te doen, daarna heb ik er nog geen ervaring mee.
En die 35% is al gefixed idd.
Sucks, snap niet waarom ze dat fixen. Of nouja, snap het wel. Al die trieste losers op het Battle.net forum die zich als doel hebben gesteld om over elke miniscule ongelijkheid te gaan huilen. DH's met hun 20 seconden lang onkwetsbaar zijn is nog erger dan deze abilitie. Die 20 seconden is vaak meer dan zat om max damage te doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:21
Zijn er nog mensen die gezellig een keer samen willen spelen?

Ik ben nu level 37 en zit volgens mij aan het eind van ACT 1 op Nightmare.
Heb alleen een maatje van me in mijn friendlist, en voor de rest niemand en vind het eigenlijk wel leuker om het samen met anderen te spelen en daarvan misschien ook e.e.a. te leren.

Heb weinig ervaring met dit soort games, maar tot nu toe vind ik het echt een top spel :-)

Protax#2556

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Axewi
Chester schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:09:
[...]

Nu dus niet meer: http://www.reddit.com/r/D...z4c3/energy_armor_nerfed/

Kan iedereen mooi opnieuw gear gaan verzamelen ;)
als het echt waar is ben ik inderdaad mooi klaar.
kan ik letterlijk al mijn gear uit het virtuele raam gooien.
mijn gear heeft alleen maar +int en atk speed en hp regen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Die nerf zat er gewoon aan te komen, evenals de smokescreen nerf, je weet gewoon dat die gaat komen, de vraag is alleen wanneer, ik vermoed dat het aangepast wordt dat je geen offensive abilities kan gebruiken met ss up, of dat offensive abilities ss breken.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 303530
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:09:
[...]

In Act 1 is dat nog redelijk te doen, daarna heb ik er nog geen ervaring mee.
Nu nee. Ik zat gisteravond de kripparian livestream te kijken. die gast doet inferno, met zijn barbarian, zonder achterlijke kite technieken. En skipt bijna geen bosses (vortex + lava + mortar? Gewoon killen). Waar je wel rekening mee moet houden is dat hij 10 mil. aan gear heeft...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-10-2022

ormagon

Definitely Maybe

dx5314 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:10:
Zijn er nog mensen die gezellig een keer samen willen spelen?

Ik ben nu level 37 en zit volgens mij aan het eind van ACT 1 op Nightmare.
Heb alleen een maatje van me in mijn friendlist, en voor de rest niemand en vind het eigenlijk wel leuker om het samen met anderen te spelen en daarvan misschien ook e.e.a. te leren.

Heb weinig ervaring met dit soort games, maar tot nu toe vind ik het echt een top spel :-)

Protax#2556
lvl 38 begin act 2 hier, ben vanavond weer beschikbaar: Ormagon#2941

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Bokkie schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:11:
Die nerf zat er gewoon aan te komen, evenals de smokescreen nerf, je weet gewoon dat die gaat komen, de vraag is alleen wanneer, ik vermoed dat het aangepast wordt dat je geen offensive abilities kan gebruiken met ss up, of dat offensive abilities ss breken.
Maar waarom? Op normal, nightmare en hell snap ik het maar op inferno is het zo enorm lastig om wat te doen dat ik geen reden zie om dat nog lastiger te maken.

Pagina: 1 ... 39 40 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee