Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-05 16:41
Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:12:
[...]

Dat is wel erg nice. Helaas is het boek al 750k om te kopen dus je moet het wel van vinden hebben.

Edit: Alhoewel, als het dat boek Cain's Horror is kan je dat boek kopen en dan gewoon die grondstoffen per 10.000 kopen en dan achter elkaar bouwen. Dat kan nog wel wat opleveren.
Ik zou toch even naar de andere boeken kijken. Hogere level sets leveren bizar veel meer op. Stel een boek kost 2 mil. en je kan sellen voor min 100k, dan heb je het er zo uit..
Gewoon aanbieden voor een van de laagste prijzen, zo verkoop ik mijn set stuff meestal binnen het uur. Reken uit je winst winst winst!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Sir_Hendro schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:14:
[...]

Tja zoals ik al zei is dat ongeveer het maximaal haalbare damage. Ik denk dat je slechts ongeveer 1/3 ervan nodig hebt om normaal te kunnen spelen. Maar ja, waarom niet richting de max gaan als je het geld toch hebt? :)

Om hoge DPS te halen moet je jouw DPS stat zoals bij een Wizard bijvoorbeeld INT is lekker opschroeven en wapens dragen met hoge DPS (maakt niet uit wat voor wapen). Daarnaast nog wat ringen en een amulet dragen die een bepaalde damage bonus geven met als 2e stat +attack speed% wat nog eens een dikke multiplier voor je DPS is.

Vergeet echt niet ook voldoende VIT te verzamelen. Zodra je in hell komt komen er nog andere factoren bij kijken zoals resistance waar je ook een beetje op moet afstellen.
oke, maar ook de max haalbare damage ligt een stuk hoger ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-04 15:36
mouzetc schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:09:
[...]

Yes! Is een legendary book oid. Vond hem act 3 normal. Geen idee wat ik er mee moest en had hem bijna verkocht hehe. Heeft me nu toch wel 1.500.000+ opgeleverd.
Kun je met dat ene boek het hele set leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

EnigmaNL schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:17:
Kun je met dat ene boek het hele set leren?
Jups.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-05 10:57
voxxel schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:58:
[...]

Best wel onzin dit. Om het spel goed te kunnen doorlopen heb je minder dps nodig. En max dps ligt er veel hoger wat haalbaar is. Het is daarbij ook nog eens ontzettend class afhankelijk. Ik zit in elk geval op elk level dik onder dit staatje en kom overal prima doorheen.
Zelf speel ik (als Wizard, meestal met vriend als Monk om te tanken) met redelijk weinig DPS. Rond de 100 afhankelijk van m'n skills (op level 24 nu). Kies er meestal voor om juist meer magic find te hebben (70%) maar is dat het eigenlijk wel waard? Ik vind wel vaak rare items, soms zelfs 3 in de zelfde dungeon binnen een paar minuten. Maar haalt het echt zoveel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-05 23:32
Iemand enig idee wat ik het beste kan doen op het moment ?,

Ik speel op nightmare en ben nu richting belial aan het gaan, alleen ik vindt mijn dps veeslte laag ( 500 ) level 39 even zo uit me hoofd.

Alle drops die ik vindt zijn blue's waar ik absoluut niks mee kan, ook de gear die ik aan heb Rare's van lvl 30 en 25 zelfs, zijn beter kwa stats.
Heb al geprobeerd met wat gem's het op te poetsen, maar ik kom er niet uit.
Moet ik gewoon terug gaan op Nightmare en Skeleton king farmen en hopen ik gear krijg ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-05 09:45

Pykow

Angelo OTR

Anoniem: 304087 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:10:
Met een nvidia kaart kun je de game nog iets oppoetsen.
http://international.down...blo3-AO-Comparison-1.html

Dit die je via het nv controlpanel en het werkt bij mij alleen kost het wel veel fps. Van 120fps naar zo'n 60fps toe.
Vanavond maar eens update dan ;)
dat adaptive vsync spreekt me wel aan.
Ik speel de meeste games met vsync aan, zoals Battlefield 3 om geen last te hebben van frame drops.

Ik heb bij Diablo 3 altijd last van frame drops in act 3 op de grote brug.
Daar lijkt het soms net een dia show en zit ik met 20 fps te spelen ofzo. met 3 wizards naast je en dan de rest.
Hebben meer mensen hierlast van ?

Tussen low en high settings zit geen verschil qua frames.
Speel met een GTX460, i7-860 en 6GB ram en dat lijkt me toch voldoende.
Ik heb het ook alleen maar in act III en verder draait alles soepel.
Door deze lag zal ik waarschijnlijk nooit hell afronden.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-05 19:38

Pablo

Rito pls

Mektheb schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:22:
Iemand enig idee wat ik het beste kan doen op het moment ?,

Ik speel op nightmare en ben nu richting belial aan het gaan, alleen ik vindt mijn dps veeslte laag ( 500 ) level 39 even zo uit me hoofd.

Alle drops die ik vindt zijn blue's waar ik absoluut niks mee kan, ook de gear die ik aan heb Rare's van lvl 30 en 25 zelfs, zijn beter kwa stats.
Heb al geprobeerd met wat gem's het op te poetsen, maar ik kom er niet uit.
Moet ik gewoon terug gaan op Nightmare en Skeleton king farmen en hopen ik gear krijg ?.
hoeveel gold heb je ?
op de AH kijken of je wat leuks kan vinden

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
R.plas schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:23:
[...]

hoeveel gold heb je ?
op de AH kijken of je wat leuks kan vinden
Ongeveer 70 80k.

Kan inderdaad wel is daar gaan neuzen, maar de drops vallen me vies tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Rannasha

Does not compute.

JJerome schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:22:
[...]

Zelf speel ik (als Wizard, meestal met vriend als Monk om te tanken) met redelijk weinig DPS. Rond de 100 afhankelijk van m'n skills (op level 24 nu). Kies er meestal voor om juist meer magic find te hebben (70%) maar is dat het eigenlijk wel waard? Ik vind wel vaak rare items, soms zelfs 3 in de zelfde dungeon binnen een paar minuten. Maar haalt het echt zoveel uit?
Het is maar wat je het leukste vindt om te spelen. Sommige mensen zijn verzamelaars en willen een zo goed mogelijke gear-set bij elkaar sprokkelen. Anderen gaan voor de handel op de AH en weer anderen willen gewoon snel veel demonen omleggen. Persoonlijk gebruik ik geen Magic Find, omdat items toch vaak maar een paar levels meegaan (uitgezonderd de hele goede drops). Zodra ik daadwerkelijk dingen ga farmen ipv levelen wordt dat misschien anders.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Mektheb schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:24:
[...]

Ongeveer 70 80k.

voor dat geld kan je idd wel wat leuks op de AH vinden hoor.
Ikzelf heb al mijn gold gebruikt voor blacksmithing , daar heb ik ook leuke items voor mezelf mee kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
[...]

De een merkt weinig verschil met MF, de ander heel veel. Ik loop nu met ongeveer 40 mf rond en vind merkbaar meer rares dan eerst. Het moet wel in balans zijn. Teveel mf gaat ten koste van andere nuttige stats natuurlijk.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-05 15:27

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ben zelf druk bezig met het levelen van blacksmithing. Ben nu level 33 schat ik in ACT III en zit op level 4 Blacksmithing. Ik kan nu al items maken die beter zijn dan wat ik heb maar ik zie erhet nut nog niet van in. Ik wil eerst het spel uitspelen op normal en daarna mijn weg naar level 60 en daarna zie ik wel of ik aan AH begin of niet. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274722

[...]

Tja als je bijvoorbeeld 3x zo langzaam sloopt en maar 2x zoveel magic items vindt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
R.plas schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:26:
[...]

voor dat geld kan je idd wel wat leuks op de AH vinden hoor.
Ikzelf heb al mijn gold gebruikt voor blacksmithing , daar heb ik ook leuke items voor mezelf mee kunnen maken.
Zoek naar gewenste weapon, dan op DPS zetten en eerst de echt lage bedragen nakijken. Op level 37 een staff gekocht met perfecte specs (sell waarde 1004) voor 8000gold. 4 levels later verkocht voor het 15 dubbele ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Mektheb schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:24:
[...]

Ongeveer 70 80k.

Even zoeken op wapens en dan een max buyout van 5000 welke je langzaam naar boven opschroeft (7500, 10000). Zo vind je nog aardige koopjes. Laatst een wapen met 338 dps gevonden voor maar 5000 gold :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ja precies, ik denk ik dat maar ga doen.
Heb wel goeie gear opzich alleen het is allemaal voor lvl 25 / 30 en het zijn dan wel allemaal rare's.
Maar voor me gevoel loopt me templar er beter bij als ik :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Ik krijg mijn hero list niet meer geretrieved. Error 3006.
Iemand anders ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Mektheb schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:29:
Ja precies, ik denk ik dat maar ga doen.
Heb wel goeie gear opzich alleen het is allemaal voor lvl 25 / 30 en het zijn dan wel allemaal rare's.
Maar voor me gevoel loopt me templar er beter bij als ik :D.
Rare zegt niets he! Ik loop nu ook met veel blauw.. lvl 54 rare tegen level 56 blue shoulder -> 213armor + 53 vit en 354 armor + 93 vit.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

Whop!...

Mijn level 51 DH met 26.000 hp!!!! is dood. Niet door mij maar door Blizzard met zijn gare servers.

Was bezig met runnen naar lvl 60 dmv azmodan en de eerste quest in act 4.

Had Azmodan al bijna neer, tot ineens een vieze lagg tevoorschijn kwam dat ruim 10 seconden duurde... Ik dacht ah, 2 seconden no problem... maar nee hoor het duurde langer... Gelijk op 1, 2 en op potion geramd. 10 seconden later dat mooie 'you are death' in beeld... wtf

Blizzard zuigt echt met hun servers. Heel veel problemen lees ik ook al op diablo 3 forums. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05 18:46

Rem

Anoniem: 182205 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:34:
Whop!...

Mijn level 51 DH met 26.000 hp!!!! is dood. Niet door mij maar door Blizzard met zijn gare servers.

Had Azmodan al bijna neer, tot ineens een vieze lagg tevoorschijn kwam dat ruim 10 seconden duurde... Ik dacht ah, 2 seconden no problem... maar nee hoor het duurde langer... Gelijk op 1, 2 en op potion geramd. 10 seconden later dat mooie 'you are death' in beeld... wtf

Blizzard zuigt echt met hun servers. Heel veel problemen lees ik ook al op diablo 3 forums. :/
level 51, 26k HP? :|

Ik heb een level 53 DH met 11K!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
mouzetc schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:31:
[...]

Rare zegt niets he! Ik loop nu ook met veel blauw.. lvl 54 rare tegen level 56 blue shoulder -> 213armor + 53 vit en 354 armor + 93 vit.
Klopt, maar tot nu toe alles wat ik gevonden heb wat bijvoorbeeld level 39 is is veel slechter dan lvl 30 rare..

Wat zuigt aan blizzard hun servers dan ?, er is altijd toch onderhoud op dinsdag en woensdag ?.
En alles op B.net draaid op de zelfde servers he, sc2 / wow / d3 dat zijn nogal wat players..

En ze fixen het heus wel, bij blizzard ben je er in iedergeval zeker van de game niet na 1 jaar dood is ofzo.

[ Voor 29% gewijzigd door Mektheb op 22-05-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

remsporus schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:35:
[...]

level 51, 26k HP? :|

Ik heb een level 53 DH met 11K!
Margootje speelt HC, dan focus je wel op vit. RIP :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 11:30
Tjah, de servers zijn nog niet perfect, maar als je dit dus merkt, zou ik geen HC gaan spelen.

RIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-05 10:45
ik zou me er gewoon nog even neit aan wagen als ik het allemaal zo lees om HC te doen, met die lag etc...beetje te ziek als je zo ver bent en die #@$#@# server lagged en je bent dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:29
Bedankt allemaal voor de nuttige tips wat betreft mijn WD, heb even 2-3 items van AH gehaald en dat maakte al wel wat verschil, maar heb nu mijn spells meer richting slow/crowd control gegooid en nu werkt het een stuk beter. kan redelijk goed elites kiten, en krijg alles bijna wel neer. slow but steady, op zich wel een interessante manier om te spelen zo. en het loont ook wel , want ik krijg op hell nog altijd meer xp dan op Nightmare, ook al speel ik langzamer.

Auction House werkt hier trouwens normaal, ook een kwartier geleden.

Mijn magische combinatie is nu corpse spiders + medusa spiders , die slowen vijanden altijd voor 60% en kun je heerlijk door blijven spammen tot je tientallen spinnen hebt. en grasp of the dead, met de extra damage rune. hier kun je goed mee kiten en het doet nog redelijke damage.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

kan je dan niet gewoon ALT+F4 doen dan als je lag hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:01

PromWarMachine

Forsaken Archer

Whop!...

Dat is wel lullig!

Maar het is natuurlijk niet iets dat je niet had kunnen weten..
De opstartproblemen, de zondagmiddagissues, de lagspikes en de willekeurige latencydrops van de afgelopen tijd... Hoe heeft jou dat niet het signaal gegeven dat het serverpark nog niet optimaal werkt?

Dit is de hele reden waarom iedereen die ik ken die hardcore zou willen spelen, daar nog even mee wacht. ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
R.plas schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:39:
kan je dan niet gewoon ALT+F4 doen dan als je lag hebt ?
Nee want je blijft nog 10 seconde in de game bestaan als je dat doet en dus ben je alsnog dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-05 22:14
Stel je heb Laag en je trekt in een keer je NIC kabel eruit of Reset je PC.
helpt dat ??

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-05 16:38
Raoul.TLS schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:41:
helpt dat ??
Nee, net als bij wow zul je nog een tijdje ingame blijven staan en dus gewoon doodgaan :(

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Raoul.TLS schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:41:
helpt dat ??
Helaas niet het duurt 10sec voor je echt van de server af ben dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

to bad :( :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 11:30
Als het goed is blijft je HC character wel zichtbaar after death.
Kost dat gewoon een characterslot, of is er een aparte lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:28
EnigmaNL schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:40:
[...]

Nee want je blijft nog 10 seconde in de game bestaan als je dat doet en dus ben je alsnog dood.
had though wel ergens een exploit gezien die je instant uit zou loggen als je alt F4 doet. maar dat vind ik echt diep triest als mensen dat doen >_>

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-05 22:14
En als je Kill Proces Diablo.exe doet dan ben je gelijk uit de game of zit je ook met die 10 sec regel ..

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ricmaniac schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:42:
[...]

had though wel ergens een exploit gezien die je instant uit zou loggen als je alt F4 doet. maar dat vind ik echt diep triest als mensen dat doen >_>
Dat deden ze vroeger bij Starcraft, dan verloor je een match en trokken ze de UTP eruit om niet hun stats te verpiepen.

dan hadden ze in eens 100wins 20dc's en 10 losses.
Terwijl ze eigenlijk gewoon 30 losses hadden.

Mja
Raoul.TLS schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:44:
En als je Kill Proces Diablo.exe doet dan ben je gelijk uit de game of zit je ook met die 10 sec regel ..
Ook dan zit je daar nog mee, want je killed de game op jouw pc..
Niet de char op HUN server.. en dat gaat altijd met een delay tenzij je uitlocht en de 10 sec countdown afwacht.

[ Voor 28% gewijzigd door Mektheb op 22-05-2012 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Je verbinding is wel verbroken, maar de servers van blizzard denken dat je er gewoon nog staat tot die server het uitlog process heeft voltooid. Oftewel niks helpt.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Je zit altijd met die 10sec. Het is server side.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 12:20
Als je direct de hele set kan aanlezen en craften, loopt dan binnekort niet iedereen met dezelfde items rond?

Voorlopig vind ik de aanwezigheid van het AH een dikke tegenvaller. Iedereen heeft betere gear door het AH in plaats van door zelf items te vinden, net hetgene ik zo leuk vond aan D2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Whop!...

Da's balen :( RIP DH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 18-05 02:17

djunicron

*click-swoosh-thud*

XanaduNL schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:42:
Als het goed is blijft je HC character wel zichtbaar after death.
Kost dat gewoon een characterslot, of is er een aparte lijst?
Aparte lijst, daar komen alle dode en verwijderde chars in terecht. Je kunt dus nog wel je HC held een tijdje in je selectielijst laten staan als je wilt. Volgens mij blijven je 50 beste HC chars in de graveyard staan, waarbij beste op level, hp, dmg, kills en gold collected wordt gefilterd.

Ik speelde eerste mee op HC met Margootje, maar nadat ik tot drie keer toe iedere sessie bijna dood ging door lag / rare bugs ben ik er even mee opgehouden. Juist vandaag en gisteren heb ik weinig rare dingen meer meegemaakt, maar dat is dus geen garantie.

Jammer van je Char, dat is weer 30 uur speeltijd gereset...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05 12:57
dan sta je daar 10 sec.
Vroegah kon dat, omdat je als speler zelf de server was. Trok je de stekker er uit, dan kon het spel je character niet saven naar battle.net.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 448578

Whop!...

Pffff dan baal je! Helaas zijn de server van blizzard nog niet perfect nee, maar dat moet allemaal wel goed komen. Bij WoW heb ik er zelfs in ieder geval nooit iets van gemerkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 448578 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:47:
[...]

Pffff dan baal je! Helaas zijn de server van blizzard nog niet perfect nee, maar dat moet allemaal wel goed komen. Bij WoW heb ik er zelfs in ieder geval nooit iets van gemerkt :+
Het 1e jaar van WoW 1.0 was een ramp, kwa servers. Veel server resets/crashes, lag-spikes, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274722 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:48:
[...]

Het 1e jaar van WoW 1.0 was een ramp, kwa servers. Veel server resets/crashes, lag-spikes, etc.
Dat bedoelde ik eigenlijk ook een beetje, dat het goed moet komen :P
Ik denk dat er geen bedrijf bestaat die de servers gelijk goed kunnen laten werken met een spel dat zo veel aandacht geeft aan de gamers over de hele wereld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 448578 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:49:
[...]

Dat bedoelde ik eigenlijk ook een beetje, dat het goed moet komen :P
Ik denk dat er geen bedrijf bestaat die de servers gelijk goed kunnen laten werken met een spel dat zo veel aandacht geeft aan de gamers over de hele wereld
Oh zeker dat 't goed komt. Blizzard heeft inmiddels al veeeel meer ervaring met dit soort infrastructuur en serverloads..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-05 18:02
RIP. Mijn hoogste HC char is pas net voorbij level 30, maar ik ben ook extreem voorzichtig geworden na wat vervelende lag bursts en speel dus niet erg snel. Ik heb gehad dat alleen mijn follower, dogs en gargantuan mij meer dan 10 seconden lang in leven moesten houden tegen een boss pack met desecrate, dat is niet leuk om te zien gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-05 15:33

Kajel

Development in Style

Ontzettend lullig als je HC character dood gaat door lag en dergelijke, maar da's ook weer een beetje risico van het vak. Als het niet aan Blizzard ligt, heeft je ISP wel een keer een hiccup :) Hardcore spelen = rekening houden met de ontelbare onvoorziene omstandigheden die tot jouw character's dood kunnen leiden (of eigenlijk lijden :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Goed, inferno is dus geen zak aan. Mobs met muurtjes en die vuurballen. Je moet keihard kiten maar dan trek je nog meer achter je aan dus de enige optie is Tristram in kiten. Dan zetten ze je vast met muurtjes, je teleport zit nog aan de cooldown en je bent dood.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274722 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:50:
[...]

Oh zeker dat 't goed komt. Blizzard heeft inmiddels al veeeel meer ervaring met dit soort infrastructuur en serverloads..
Precies :)
Snap ook niet helemaal dat mensen gelijk ragen dat blizzard suckt met hun servers en dergelijke xD
Wel logisch dat je er even over raged nadat je DH dood is op Hardcore mode natuurlijk, maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:52
Vast een hele domme vraag, maar ik ga 'm toch stellen, want in dit topic heb ik het antwoord niet kunnen vinden:

Als je de starters edition upgrade naar een volledige versie (door ervoor te betalen en de key in te vullen), kan je dan gewoon verder met je characters uit de starters edition? Of moet je dan opnieuw beginnen?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Anoniem: 448578 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:52:
[...]

Snap ook niet helemaal dat mensen gelijk ragen dat blizzard suckt met hun servers en dergelijke xD
Wel logisch dat je er even over raged nadat je DH dood is op Hardcore mode natuurlijk, maarja
maar mensen zeuren altijd. het is gewoon overal zo. iets negatiefs komt 10keer zo sterk aan bij iemand dan wat wel positief is. daar hoor je bijna niets over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-05 17:02
Maarre je komt toch gewoon weer tot leven? Ik ben al 6 keer dood geweest of ben ik geen diehard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-05 15:33

Kajel

Development in Style

Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:51:
Goed, inferno is dus geen zak aan. Mobs met muurtjes en die vuurballen. Je moet keihard kiten maar dan trek je nog meer achter je aan dus de enige optie is Tristram in kiten. Dan zetten ze je vast met muurtjes, je teleport zit nog aan de cooldown en je bent dood.
Blizzard heeft ook gewoon al vaker gezegd dat Inferno niet voor iedereen is weggelegd. Ze hebben de moeilijkheidsgraad zo genomen dat het Blizzard personeel het net-aan, min of meer, soort van aankon, en dat vervolgens x2 gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Hahn schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:53:
Vast een hele domme vraag, maar ik ga 'm toch stellen, want in dit topic heb ik het antwoord niet kunnen vinden:

Als je de starters edition upgrade naar een volledige versie (door ervoor te betalen en de key in te vullen), kan je dan gewoon verder met je characters uit de starters edition? Of moet je dan opnieuw beginnen?
nope je kan gewoon verder. je upgrade je account van starters naar standard. en klaar is kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-05 16:09
wimpie007 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:54:
[...]

Maarre je komt toch gewoon weer tot leven? Ik ben al 6 keer dood geweest of ben ik geen diehard :P
in hardcore mode dood = dood

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:51:
wubwubwub http://us.battle.net/d3/en/class/wizard/passive/illusionist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:52
Ricmaniac schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:54:
[...]

nope je kan gewoon verder. je upgrade je account van starters naar standard. en klaar is kees
Dat dacht ik ook, maar helemaal zeker weten wist ik het niet. Maar nu wel, dank u :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 375926

[b][message=38275142,noline]
je kan gelijk door. Ik begon met de start editie omdat ik op mijn bestelling zat te wachten en kon daarna gelijk door spelen omdat dit aan je account gelinkt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
wimpie007 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:54:
[...]

Hardcore mode kan je pas doen als je 1 character vanaf level 10 hebt. dan moet je een nieuwe aanmaken en hardcore hero aanzetten. Dan geld de regel dood = dood :p ongeacht of je level 60 bent etc. als je dood bent ben je dood :P overnieuw beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-05 18:44
Ligt het nou aan mij of ben ik de enige die niks verkocht krijg op de AH? Items boven lvl35 zet ik er op voor 5k buyout (met goede stats en rare) en ook die blijven lekker 2 dagen staan. Wordt trouwens ook een beetje moe van al de opscheppers hierzo over hun geweldige stats, die ze gekcht hebben op de Ah, knap hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Kajel schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:54:
Blizzard heeft ook gewoon al vaker gezegd dat Inferno niet voor iedereen is weggelegd. Ze hebben de moeilijkheidsgraad zo genomen dat het Blizzard personeel het net-aan, min of meer, soort van aankon, en dat vervolgens x2 gedaan :)
Ja dat hoor je altijd, vind dat zo'n domme opmerking van Blizzard. Ze hebben het altijd over de moeilijkheidsgraag maar wat ze gewoon gedaan hebben is alle health gepakt en die x2 gedaan. Ja, zo kan je het oneindig moeilijk maken :')
Zal die dan eens proberen, dat wordt dan wel een must helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Ricmaniac schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:56:
[...]

Hardcore mode kan je pas doen als je 1 character vanaf level 10 hebt. dan moet je een nieuwe aanmaken en hardcore hero aanzetten. Dan geld de regel dood = dood :p ongeacht of je level 60 bent etc. als je dood bent ben je dood :P overnieuw beginnen
Ah thanks voor de uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:48
Hahn schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:55:
[...]

Dat dacht ik ook, maar helemaal zeker weten wist ik het niet. Maar nu wel, dank u :)
Waar en niet waar: je kan verder doen met je chars maar je moet wel de laatste quest opnieuw doen vooraleer je verder kan. Wat op zich best meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Grindtegel schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:58:
Ligt het nou aan mij of ben ik de enige die niks verkocht krijg op de AH? Items boven lvl35 zet ik er op voor 5k buyout (met goede stats en rare) en ook die blijven lekker 2 dagen staan. Wordt trouwens ook een beetje moe van al de opscheppers hierzo over hun geweldige stats, die ze gekcht hebben op de Ah, knap hoor...
Stel je niet aan. De AH is onderdeel van het spel en goed handelen daar is ook een kunst op zich. Jij beheerst dat kennelijk niet en dan ga je mensen afzeiken die dat wel kunnen? Grow up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Sfinx- schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:59:
[...]

Waar en niet waar: je kan verder doen met je chars maar je moet wel de laatste quest opnieuw doen vooraleer je verder kan. Wat op zich best meevalt.
Ja is dat zo? Dus die Skeleton King nog een keer doen? Of die hele cathedral weer door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
volgens de meeste is Act1 ook erg boring op inferno en dat het vanaf Act 2 pas boeiend gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:48
wimpie007 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:59:
[...]

Ja is dat zo? Dus die Skeleton King nog een keer doen? Of die hele cathedral weer door?
Cathedral door maar je hebt wel ineens een deur naar lvl 4 dacht ik, dus niet alle lvls te herdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Wat is dit nou voor onzin post? Zo te zien ben je nog niet helemaal klaar voor de AH. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Btw, als je als newbie hulp nodig hebt op HC moet je het maar zeggen. Maar als je 51 bent geweest neem ik aan dat je al wat betere items op voorraad hebt voor je nieuwe char :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Skyclad schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:02:
Btw, als je als newbie hulp nodig hebt op HC moet je het maar zeggen. Maar als je 51 bent geweest neem ik aan dat je al wat betere items op voorraad hebt voor je nieuwe char :)
je stash is tussen Hardcore en Softcore niet gedeeld btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Leg uit hoe doe jij het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

Sir_Hendro schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:47:
[...]

Hier een overzicht wat je ongeveer maximaal kan halen qua DPS met de juiste items:

LVL 5: 40
LVL 11: 120
LVL 20: 400
LVL 30: 800
LVL 40: 1600
damn ik ben lvl 27 en ik doe 180 DPS :/ ik heb allemaal rare items ok wel wat lage zooi (meeste) maar toch hak ik er prima doorheen ;) wil gewoon normal solo doen daarna in teams 8) en mn AH aankopen beperken anders wordt het te simpel als ik nu rond de 700 DPS zou hebben met veel meer health en armor dan is het way too simpel :X

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 22-05-2012 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Vraag en aanbod...

En de AH is toch "broken" nu want het spel is net een week uit, dingen zijn overpriced of ze zijn echt x3000 te vinden.
Niet teveel willen vragen voor een item is rare.

Weet niet wat voor items het zijn, en wat je er voor vraagt ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Vraag en aanbod, vergelijken, niet alles op de AH gooien.. zie ook posts hierboven.
Zie verder niemand opscheppen..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Gisteravond 60 gehaald :D Zit nu in Act III van Hell. Wel lastig het Fields of slaughter gedeelte. Op het moment dat ik die brug opkom, gelijk iets van 20 mobs die op me af komen :|

De Nephalem Valor buff is wel leuk trouwens. Gister iets van 40% magicfind geprobeerd en met de 5 stack buff zit je dan dik boven de 100%. Op magda gelijk 3x yellow en 4x blue binnen. En de elite packs ervoor ook al barstens veel yellow. Grotendeels verkocht en weggegeven aan vrienden. Maar was even grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
mouzetc schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:04:
[...]

Vraag en aanbod, vergelijken, niet alles op de AH gooien.. zie ook posts hierboven.
Zie verder niemand opscheppen..
E-peen hoort erbij, maar ik zie het nergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

Anoniem: 448578 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:52:
[...]

Ik ben bekend met de laggs enzo. Heb zo nu en dan ook met 300 - 800 ms gespeeld. Dat was niet echt een probleem in NM. Hier en daar een hickup van 2-3 seconden, geen probleem. Maar dat nu alles echt 10 seconden lang vast blijft hangen vind ik wel teveel van het goede.

Maar goed... Ik ga lekker naar buiten, boekje lezen en vanavond ergens weer een nieuwe DH starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:29
Laten we het wel ff gezellig houden allemaal :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Arcane pool vind ik maar wazig trouwens, als je 14A p/s genereert en je gebruikt 12 dan loop je leeg, wat bij andere klasses volgens mij niet is. Ook heb je bij andere klasses dat je items hebt waar je de pool sneller mee laat vullen (mana voor de WD bv) maar niet bij de wizard....

Ik mis mana steal uit D2 ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Vandread op 22-05-2012 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik miss de necromancer :P, ja een Witchdoctor is leuk maar net niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Vandread schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:08:
Die Arcane pool vind ik maar wazig trouwens, als je 14A p/s genereert en je gebruikt 12 dan loop je leeg, wat bij andere klasses volgens mij niet is. Ook heb je bij andere klasses dat je items hebt waar je de pool sneller mee laat vullen (mana voor de WD bv) maar niet bij de wizard....

Die Items heb je wel hoor! Mana/arcane steal bestaat ook.. hits hebben kans om Arcana te geven. Maar als jij je Arcane leeg spammed, dan duren die seconden lang :p

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2024

NeilForeal

Quay

Jij daarentegen geeft hierbij aan dat je daar boven denkt te staan door alleen gevonden items te gebruiken.

We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar ;-)

Hell is op momenten vrij pittig met de champion packs met vortex, wall, mortar etc etc. Soms gewoon ff paar keer dood gaan en eventually gaan ze wel down. Heb vooralsnog het meest plezier als ik met vrienden samen speel, dat is denk ik ook de strength van Diablo. Ik hoor veel mensen om me heen zeuren over dat ze het zo vreselijk vinden tegenvallen, geen talent trees en AH enzo. Ik trek me er weinig van aan, heb een ongelooflijke partij plezier gehad afgelopen weekend. That's what counts!

Ik speel overigens demon hunter. Ik gebruik vaak chain smokecreens om sterke monsters te killen in combinatie met zieke dps focus. Werkt erg goed, maar voelt toch een beetje als abusement ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
kan niet wachten tot ik deze bemachtig :D http://eu.battle.net/d3/en/item/manticore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-05 10:39
Vandread schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:08:

? ik heb toch echt items gehad die +1 AP p/s genereerde hoor? En het punt dat je leeg loopt is waarschijnlijk omdat je meer dan 1x per seconde cast daardoor kom je dus boven die 14AP p/s uit.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:13
Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:59:
[...]

Stel je niet aan. De AH is onderdeel van het spel en goed handelen daar is ook een kunst op zich. Jij beheerst dat kennelijk niet en dan ga je mensen afzeiken die dat wel kunnen? Grow up.
+1 Idd! ze hebben de Diablo 3 AH zo beperkt opgesteld zodat het niet al te makkelijk wordt op alles op een rijtje te hebben, want dan krijg je gewoon een WoW AH. Ze hadden prima deze AH 1 op 1 kunnen kopieren maar dan was nu alles al nog een heel stuk minder waard geweest, de WoW AH werkt te goed. Klinkt gek, I know maar die maakt het de spelers te makkelijk. En met de Diablo 3 AH moet je een beetje beter kunnen handelen ipv iederereen een beetje undercutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 09:26
Anoniem: 182205 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:05:
Maar goed... Ik ga lekker naar buiten, boekje lezen en vanavond ergens weer een nieuwe DH starten.
Hehe, goede attitude tho, is natuurlijk zwaar klote als het gebeurd, maar de manier waarop je het opneemt vind ik wel netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Er zijn blue's die meer DPS doen :) Sad but true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
sbmuc schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:12:
[...]

Er zijn blue's die meer DPS doen :) Sad but true
echt? maar staat ook dat het 1 van de beste in de game is. maargoed als alleen DPS iets hoger is betekent niet dat die beter is. kan ook zijn dat die andere met hoger veel minder stats heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
sbmuc schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:10:
[...]

+1 Idd! ze hebben de Diablo 3 AH zo beperkt opgesteld zodat het niet al te makkelijk wordt op alles op een rijtje te hebben, want dan krijg je gewoon een WoW AH. Ze hadden prima deze AH 1 op 1 kunnen kopieren maar dan was nu alles al nog een heel stuk minder waard geweest, de WoW AH werkt te goed. Klinkt gek, I know maar die maakt het de spelers te makkelijk. En met de Diablo 3 AH moet je een beetje beter kunnen handelen ipv iederereen een beetje undercutten.
Hoe "handel" jij dan ? Ik vind bv een iten, rare, lvl36, met strength en vit en socket en wil dat kreng verkopen voor 5k. 2 dagen later staat ie weer netjes in mijn stash... Wat is daar aan te handelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ricmaniac schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:02:
[...]

je stash is tussen Hardcore en Softcore niet gedeeld btw
Weet ik, mogelijk dat ik mijn SC char gewoon delete. Heb em al dagen niet meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-04 22:24
De blues hebben absurd veel betere stats dan alle legendary en set items.
Het wordt feest met de RNG stat calculator met het real money ah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Grindtegel schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:15:
[...]

Hoe "handel" jij dan ? Ik vind bv een iten, rare, lvl36, met strength en vit en socket en wil dat kreng verkopen voor 5k. 2 dagen later staat ie weer netjes in mijn stash... Wat is daar aan te handelen?
Dan heb jij rare crap die niemand wilt voor 5k. Denk je echt dat jij de enige bent die dat item vind met zulke stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Ricmaniac schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:13:
[...]

echt? maar staat ook dat het 1 van de beste in de game is. maargoed als alleen DPS iets hoger is betekent niet dat die beter is. kan ook zijn dat die andere met hoger veel minder stats heeft
Ze zijn er, even google.. http://i.imgur.com/MYNN0.jpg http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4210084082
Ok dit is een rare met 1218 DPS 23% IAS!!! en 189 dex >>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Grindtegel schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:15:
[...]

Kijken wat erop staat wat er op lijkt ?.
Kijken voor hoeveel ze erop staan ?.
Misschien wat zakken met je Prijs ?.

Savonds op de woensdag ze erop zetten na de downtime van de servers, omdat mensen dan meer op AH zitten om dingen te scoren etc.
Zo zijn er vast nog 10000 en 1 redenen, het is niet erop zetten en hopen het verkoopt.
Als 1 iemand een vergelijkbare item heeft en die is 2k minder dan de jouwe, dan mja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
sbmuc schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:15:
[...]

Ze zijn er, even google.. http://i.imgur.com/MYNN0.jpg http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4210084082
OMG DAFUQ XD! die is ziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
sbmuc schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:10:
[...]

Ik vind dat de D3 AH een aantal dingen beter doet dan de WoW AH! Zoals het kunnen aangeven welke stats je op het item wilt, dat kan in WoW niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05 18:46

Rem

sbmuc schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:15:
[...]

DAMN. Do want!

Zieke stats, écht ziek.
Pagina: 1 ... 38 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic