Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:01
DeepSeven schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:47:
[...]

Had je een authenticator op je account of niet? Volgens Blizzard zijn alle gehackte accounts tot nog toe zonder authenticator.
Tot gisteren zonder authenticator omdat ik het niet zag zitten om constant 2x een PW in te geven...
Maar nu heb ik dus ontdekt dat je het maar 1keer per week moet doen dus daar kan ik mee leven.

Wel raar dat dit bij WoW en SC2 nooit een probleem was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:34
wimpie007 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:51:
Wanneer gaan ringen enzo droppen? Heb nog geen ring gezien en ben level 10
Weet niet meer precies wanneer ze gaan droppen maar als je wat knaken over hebt kun je bij de meest noordelijke merchant in Tristram een aantal (starter) ringen kopen. Kosten rond de 2000 gold per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Grimmie187 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:49:
Het feit dat de templar follower geen deuk in een pakje boter kan slaan kwam net al voorbij. Ik gebruik de templar best vaak en heb em nu volgestopt met wat items voor extra dmg. Dit heeft dus duidelijk geen nut, watvoor items kan ik mijn follower het best mee equippen zodat ik er het meeste voordeel mee doe? Ben zelf DH (lvl 36). Zat zelf aan +int en +vit te denken i.v.m. tanken en heals?
Heb ik me ook over verbaasd. Sowieso doen die followers nagenoeg geen schade - het schaalt in elk geval lang niet zo goed als je eigen DPS. Ik loop als wizard wel rond met die templar, omdat ie soms een stukje tankt. Maar hoe aggro precies werkt in D3 durf ik niet te zeggen - soms lopen mobs direct naar mij toe zonder dat ik nog maar iets heb gedaan, terwijl m'n templar er al op aan 't hakken is.

Bij de laatste bossfight waar ik was (grote spin) wist die templar wel weer 't hele gevecht de aandacht te houden. Schiet mij maar lek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:43
Loev schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:51:
[...]

Dat zei je gisteren ook :+ Uur op de achtergrond aan gehad maar er gebeurde vrij weinig.
haha ja hier ook :P naja half uur

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
Ik loop nu met mijn Witchdoctor rond op Hell en ik moet zeggen dat het tot nu toe nog aardig lukt. Er zijn natuurlijk wel packs waarbij ik tenenkrullend achter mijn pc zit. Dan ga ik 2-3x dood en dan heb ik ze alsnog.

Skills?
Firebomb + Flashfire rune
Firebats + Dire bat rune
Zombie dogs + respawn rune
Sacrifice + health globe rune
Spirit walk + net iets langer in spirit walk rune
Gargantuan + Stinker

Passives? Zombie Master, Pierce the Veil en afhankelijk van hoe moeilijk het is, Spiritual Attunement of Spirit Vessel.

Ik heb tot nu toe nog weinig moeite gehad, alleen is het wel zo dat als alle minions weg zijn, ik gelijk heel voorzichtig moet spelen. Stats zijn verder nog wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:36
Arnlith schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:56:
Ik loop nu met mijn Witchdoctor rond op Hell en ik moet zeggen dat het tot nu toe nog aardig lukt. Er zijn natuurlijk wel packs waarbij ik tenenkrullend achter mijn pc zit. Dan ga ik 2-3x dood en dan heb ik ze alsnog.

Skills?
Firebats + Dire bat rune
Gargantuan + Stinker

Passives? Zombie Master, Pierce the Veil en afhankelijk van hoe moeilijk het is, Spiritual Attunement of Spirit Vessel.

Ik heb tot nu toe nog weinig moeite gehad, alleen is het wel zo dat als alle minions weg zijn, ik gelijk heel voorzichtig moet spelen. Stats zijn verder nog wel goed ;)
geen soul harvest? sneller kan je je damage niet verdienen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:36
Iemand deze joker al gezien?

http://i46.tinypic.com/5k59w5.jpg

De reden dat ik ''m zo post is omdat ik het niet wil spoilen.

Vond de desbetreffende tomb op de cemetary of the forsaken , hell :)

Erg grappig!

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
CobyBE schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:48:
[...]

Klopt niet! Blizzard zegt enkel dat alle gehackte accounts tot nu toe op een traditionele manier gehacked zijn.
De traditionele manier kan toch alleen voor accounts zonder authenticator? Hoe kom je er anders op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82

Skills?
Firebats + Dire bat rune
Gargantuan + Stinker

Even een vraagje over spirit vessel.. heb deze skill ook, maar lijkt volkomen niets te doen. als ik fatal damage krijg dan ga ik gewoon dood, iets wat volgens de spell descriptie niet zou moeten gebeuren.. of intepreteer ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Denniz0229 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:57:
[...]

geen soul harvest? sneller kan je je damage niet verdienen hoor.
Weet ik, alleen werken die zombie dogs tóch net iets beter op grote packs ;) 14k crit + 1 firebomb is genoeg om een pack al neer te krijgen
Even een vraagje over spirit vessel.. heb deze skill ook, maar lijkt volkomen niets te doen. als ik fatal damage krijg dan ga ik gewoon dood, iets wat volgens de spell descriptie niet zou moeten gebeuren.. of intepreteer ik het verkeerd?
Dan is het al een keertje gebruikt, er zit een cooldown op van ongeveer 2 minuten.

[ Voor 34% gewijzigd door ItMeAedri op 22-05-2012 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn belial wooped my ass :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visgek82 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:57:

Erg grappig!
Ja de Dev Dungeon, kan inderdaad spawnen in dat gebied. Overigens op elk niveau.
Kwestie van geluk hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colorman
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-12-2024
Visgek82 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:58:
[...]

Bij mij werkt dit elke keer, je wordt doorzichtig en regent 30% hp en je kan overal doorlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firebats + Dire bat rune
Zijn dat geen 2 spam-skills of heb je genoeg aan 1 Dire bat af en toe? Ik gebruik Fire bombs (flash fire) spam + acid rain (blob bomb rune). Acid rain gebruik ik alleen bij grote groepen of elite packs en dan 1 of 2 keer tijdens het fire bombs-spammen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:59:
[...]

Ja de Dev Dungeon, kan inderdaad spawnen in dat gebied. Overigens op elk niveau.
Kwestie van geluk hebben :p
Wat wel grappig is is dat er ook een achievement voor is , en die heet
spoiler:
Smash, Jay! Smash!

Vind het erg leuk dat blizzard dat soort dingetjes vaak doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erg grappig!
Die vond ik op de eerste dag al :D Echt een WTF momentje :D Gratz met je Feat of Strength! ;)

Bij iedereen is de AH nu down neem ik aan?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Laatst online: 09-08 09:45
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:51:
is bij een barbarian dex ook nodig .

want ik een dps van 401
Kijk zelf maar bij je character screen wat dexterity doet voor een barbarian, volgensmij vrij weinig.
Als je, je dps wil opkrikken heb je vooral strength, +damage, en increase attack speed items nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:01:
[...]

Die vond ik op de eerste dag al :D Echt een WTF momentje :D Gratz met je Feat of Strength! ;)

Bij iedereen is de AH nu down neem ik aan?
yup currently unavaileble...

mogelijk een kleine test voor RMAH ? of een security issue :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 09:34
Levert +attack speed voor iedere class dezelfde dmg bonus op? Of is het bijvoorbeeld zo dat een DH veel meer dmg increase krijgt per % attack speed t.o.v. bv een monk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Mja ik kom hem zo tegen in nightmare ben erg benieuwd, op normal had ik er absoluut geen moeite mee met het weg rennen en dmg doen.

Fight duurt wel ff maar ik was er uit eindelijk zo doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimpie007 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:51:
Wanneer gaan ringen enzo droppen? Heb nog geen ring gezien en ben level 10
Rond de lvl 14 gaan de ringen droppen geloof ik. Ik weet het niet 100% zeker maar wel rond dat lvl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
De eerste 2 ringen die ik kocht waren 2-4dmg en +5% attack speed, verdubbelde mijn dps :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Inrage schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:40:
6jaar WoW en 2jaar SC2 gspeeld en nooit problemen gehad met men account, zelfs zonder authenticator.
Nu 2dagen Diablo III en gisteren kon ik niet inloggen... account gehacked... een berg mails gekregen van WoW character transfers (van een 2jaar oude frozen account...) en een hoop miserie om men account terug in handen te krijgen en men PW te veranderen. En meest belangrijk, zeker 3u Diablo III gametime kwijt !!!

Zou er dan toch iets van waar zijn dat DIII public games een risico zijn?
Maar je kunt wel weer wow spelen ;-) Ik denk dat die public game hack 100% hoax is. dat zou namelijk betekenen dat de servers gehackt zijn. En als dat is gaan ze echt geen session key's kopieren.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Booth schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:09:
[...]

Ik ben naar options gegaan en heb server region veranderd naar Europe. Toen kon ik nog spelen met m'n WD (waarschijnlijk omdat je eerst nog moet uitloggen). Volgende keer dat ik inlogde moest ik een nieuw poppetje aanmaken.
Leuk voor als de EU servers down zijn, kun je toch nog een beetje knallen.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:01

Rannasha

Does not compute.

Dakreal schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:10:
[...]

Maar je kunt wel weer wow spelen ;-) Ik denk dat die public game hack 100% hoax is. dat zou namelijk betekenen dat de servers gehackt zijn. En als dat is gaan ze echt geen session key's kopieren.
Mee eens. Tijdens de hoogtijdagen van WoW account "hacks" had je ook veel mensen die hoog en laag beweerden dat de security-leak bij Blizzard zat en niet bij hen zelf, maar daar bleek ook helemaal niets van te kloppen. Het is makkelijker om iemand anders de schuld te geven dan toe te geven dat je eigen pc beveiliging rammelt.

Om Dr. House te quoten: "Everybody lies."

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:01:
Ga je in Hell daadwerkelijk zulke grote stappen qua DPS maken? Ik ben een lvl 55 monk met 5.4K dps en 15-16K health. Terwijl ik sommige mensen hier aan 17K DPS zie zitten. Wanneer gaan die grote stappen dan echt komen? Zit momenteel in Act 2 op Hell. Ben er toch wel benieuwd naar nu.

Overigens is die 5.4K DPS unbuffed en gaat ie met self buffs infight omhoog tot 7.4K --> Frenzy 9K+

Overigens Pony level... awesomeee!
Heb me scheef gelachen toen ik die pony's gruwelijk kon slachten hahaha.
Als Monk op Inferno heb ik maar 3k DPS, echter wel heel veel health (55K)/armor(~60%) en resist(200min). Ik speel dan ook wel tank in ons groepje, demons doden doen de demon hunter en wizard wel, die hebben zo veel meer DPS dan elke monk ooit zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:00:
[...]

Zijn dat geen 2 spam-skills of heb je genoeg aan 1 Dire bat af en toe? Ik gebruik Fire bombs (flash fire) spam + acid rain (blob bomb rune). Acid rain gebruik ik alleen bij grote groepen of elite packs en dan 1 of 2 keer tijdens het fire bombs-spammen..
Firebomb is mijn main spam skill, firebat gebruikt net teveel mana om effectief te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Laatst online: 25-02 14:13
Is het erg als ik echt 3kwart van alle termen hier niet snap? ;-)
Speel et ook, maar heb geen flauw idee of ik het allemaal goed doe en of ik me items wel goed benut. Maar heb het naar me zin met dit spelletje en daar gaat et om toch?! ;)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:48

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Dakreal schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:10:
[...]

Ik denk dat die public game hack 100% hoax is. dat zou namelijk betekenen dat de servers gehackt zijn. En als dat is gaan ze echt geen session key's kopieren.
Lees Bashiok zijn statement maar eens erover het is ook onzin het is een slecht wachtwoord beleid van de gebruikers die het hebben veroorzaakt het gene waarom het nu opeens zo opviel is omdat er eerst een grote hitlist met accounts/passwords hebben gemaakt die opsparen en dan allemaal, in de korte periode leegroven.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Aghanim schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:05:
Welke attacks gebruiken jullie met de DH? Ikzelf gebruik Bola shot (thunder ball) en mijn veruit favoriete attack Elemental Arrow (ball lightning). Voor mijn gevoel doet vooral Elemental Arrow met de lightning enorm veel damage, maar dat kan ook komen omdat er overal lightning te zien is op het scherm, wat voor mij de beleving versterkt.

Elemental Arrow (Frost) zou 170% damage doen, terwijl Elemental Arrow (Ball lightning) 155% doet. Betekent dit dat ik beter Frost kan nemen? Het is, los van de stats, namelijk moeilijk in te schatten wat het meeste damage doet als je naar al die witte cijfertjes op je scherm moet kijken. Het voordeel van die Ball Lightning vind ik dat ik 2 ballen schiet en iedereen raak, terwijl je voor de Frost Arrow veel beter moet richten.

Als ik puur naar de uitleg kijk zou Impale eigenlijk een betere keuze zijn: Impale a target for 250% weapon damage. + Chemical Burn: Your target will also Bleed for 125% weapon damage as Physical over 2 seconds.

Mijn vraag is dus: welke attacks gebruiken jullie op je DH en waarom?
Ik wissel vaak van skills. Op dit moment gebruik ik deze:
http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#fcXjQV!bYe!baZaab

Evasive Fire voor de hatred opbouw, beetje AoE en flipback als een enemy te dichtbij komt.
Rapid Fire is voor mij gewoon dé damage dealer bij uitstek, ze gaan neer bij bosjes.
SS is een mooie escape skill.
Preparation gebruik ik met de Battle Scars rune voor een gratis heal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:14:
[...]

Als Monk op Inferno heb ik maar 3k DPS, echter wel heel veel health (55K)/armor(~60%) en resist(200min). Ik speel dan ook wel tank in ons groepje, demons doden doen de demon hunter en wizard wel, die hebben zo veel meer DPS dan elke monk ooit zal hebben.
Exactly... dit is dus precies wat ik ook heb en het werkt als een speer. Damage reduction werkt trouwens ook goed. Zit zelf op 5k dps. Het begint er langszaam op te lijken dat je toch echt zult moeten tanken ipv dpssen met melee characters in inferno.

Erg grappig!
spoiler:
Heb gisteren ook zarhym neergehakt buiten op de graveyard (inferno.) De development hell had ik eergisteren op nightmare. Echt kicke. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door PizZa_CalZone op 22-05-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Level 54 inmiddels, 3k dps met mijn enchantres, 2.9k zonder. Gister even met een vriend eerste gedeelte van hell nogmaals gedaan. Maar damn dat was makkelijk. Hij speelt barb, ik monk. Hij met z'n warcry met health regen ik met mijn mantra of healing. We bliezen door de content heen en hadden zo'n hoge regen dat we niet dood gingen. Af en toe wat laag maar dan gooide ik me heal er over en we gingen verder :)

Wat ik wel apart vind is dat ik hem hoorde over 15k crit! en dat op 7 targets of zo, als ik crit dan is dat max voor 5k. Maarja ik doe met blade storm wel veel meer dps dan hem, alleen de crits zijn lager :)

Ik kan niet wachten tot ik een MoE backlash build kan gaan proberen met essence burn op explosive palm en dan alles om me heen te zien ontploffen! :D Het zal niet echt viable zijn in solo play, maar in group play zou het misschien nog werken :p

Ook de laatste rune van WoaHF wil ik proberen, misschien dat ik dan eindelijk wat meer single target damage heb. 250% weapon damage is de hoogste na 7SS en die klok.

Voor multiplayer ga ik denk wel Air Ally swappen voor 7SS, rune ben ik nog niet over uit, maar die explosion lijkt me wel goed, zo kan het ook multitarget gebruikt worden en is het een achtste strike single target kwa damage.

Gisteren ook even met een witch docter gespeeld, lvl 8. Maar wat een utility met die pets en die slow. Die ga ik zeker wel wat meer levels geven :)

Oh en edit:
Ctgras: welke build gebruik je voor inferno? (en blij te horen dat tanken met een monk kan :) was ik wel op aan het hopen :p)

[ Voor 4% gewijzigd door ye-roon op 22-05-2012 12:24 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 18-09 00:15
Grimmie187 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:04:
Levert +attack speed voor iedere class dezelfde dmg bonus op? Of is het bijvoorbeeld zo dat een DH veel meer dmg increase krijgt per % attack speed t.o.v. bv een monk?
Tja volgens mij is "+attack speed%" eigenlijk gewoon +XX% extra damage :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Hendro schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:22:
[...]

Tja volgens mij is "+attack speed%" eigenlijk gewoon +XX% extra damage :)
En snellere procs (zoals stun on hit/fear on hit etc)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:24:
[...]

En snellere procs (zoals stun on hit/fear on hit etc)..
En snellere regen omdat je je spells/primary skill sneller cast/mept (tevens ook sneller weer leeg ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

ye-roon schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:20:
Wat ik wel apart vind is dat ik hem hoorde over 15k crit! en dat op 7 targets of zo, als ik crit dan is dat max voor 5k. Maarja ik doe met blade storm wel veel meer dps dan hem, alleen de crits zijn lager :)
15k crit? wacht maar een paar levels, ik doe op 58 vaak zat 35k ;) Monk en barb combo is inderdaad best prima, kwam hier zaterdag ook achter en nu al paar keer met een monk samen hell in gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00tstok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-02 22:07
Misschien beetje rare vraag, maar ik begin beetje te twijfelen aan mezelf. Ik heb nu een lvl 20 WD met redelijke gear (merendeels rares met Intelligence en Damage). Desondanks zit ik pas op ±150 DPS, terwijl ik vrienden heb met een Monk en/of Demon Hunter en die zaten op 1200+ op mijn level. Ik lees hier mensen met een WD die ook op 3000+ zitten, dus wat mis ik of zie ik (nog) spoken/zombies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik zit met een lvl 23 monk ook pas op 120 hoor, 10x meer lijkt me erg onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:48

ShadowBumble

Professioneel Prutser

1200+ op Lv20 lijkt me HEEL sterk als ik eerlijk ben, ik ben nu 45 op mijn wizard en kom net aan op de 1650 ( 2300 met Magic Weapon )

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Laatst online: 09-08 09:45
ShadowBumble schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:33:
1200+ op Lv20 lijkt me HEEL sterk als ik eerlijk ben, ik ben nu 45 op mijn wizard en kom net aan op de 1650 ( 2300 met Magic Weapon )
Ik had op mijn barb op level 24 al 1300 dps.
Gewoon veel goede items gekocht in het ah, een sterk wapen, veel strength en damage stacken dan kom je er wel.
Nou moet ik wel toegeven dat normal hierdoor echt achterlijk makkelijk werd, dus ik zou het je niet aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00tstok
Hmm misschien idd wat veel, want ze levelden erg snel, maar ze zaten wel DIK boven me qua dps. Maar goed, ligt dus niet aan mij blijkt >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Hmmzz AH is up maar nog niet echt alles is terug te vinden. Tenzij in ene massaal mensen gekocht hebben.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00tstok schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:34:
Hmm misschien idd wat veel, want ze levelden erg snel, maar ze zaten wel DIK boven me qua dps. Maar goed, ligt dus niet aan mij blijkt >_<
En misschien even controleren of je je weapon damage nog kunt verbeteren, dat scheelt echt gigantisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Grimmie187 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:04:
Ja, kijk maar als jij 100 dps doet en je neemt 20% attack speed er bij, doe je 120 dps. Het maakt niet uit welke class je speelt.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
w00tstok schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:31:
Misschien beetje rare vraag, maar ik begin beetje te twijfelen aan mezelf. Ik heb nu een lvl 20 WD met redelijke gear (merendeels rares met Intelligence en Damage). Desondanks zit ik pas op ±150 DPS, terwijl ik vrienden heb met een Monk en/of Demon Hunter en die zaten op 1200+ op mijn level. Ik lees hier mensen met een WD die ook op 3000+ zitten, dus wat mis ik of zie ik (nog) spoken/zombies?
Heb je problemen met mobs killen dan?
Zo niet, dan zou ik me er niet zo druk om maken. Je komt onderweg altijd wel betere gear tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00tstok
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:35:
[...]

En misschien even controleren of je je weapon damage nog kunt verbeteren, dat scheelt echt gigantisch.
Heb voor mn level een redelijke dagger (wel voor WD zelf) van 29,5 Dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:47
True schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:36:
[...]

Ja, kijk maar als jij 100 dps doet en je neemt 20% attack speed er bij, doe je 120 dps. Het maakt niet uit welke class je speelt.
Of het nuttig is hangt af van je class en build.
Een monk of barb tank build kan heel snel resources opbouwen voor zn stuns ect. Een wizzard, WD of DH die goedkope skills spamt of op procs rekent ook.
Een build met een manaverslindende aanval (zoals mijn zombie bears nu) heeft meer aan een sloom wapen met veel damage.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

w00tstok schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:39:
[...]

Dat is voor lvl 20 nog wel redelijk laag hoor, je kan makkelijk aan de 40 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

True schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:36:
[...]

dat klopt niet hoor.

De berekening is totaal anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

True schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:41:
[...]

Dat is voor lvl 20 nog wel redelijk laag hoor, je kan makkelijk aan de 40 zitten.
Laat me raden, jij bent veel op de AH te vinden? Je door het spel heen kopen hoeft echt niet, dan gaat de uitdaging er ook uit. Als je nou zó veel achterloopt omdat jij of een vriend echt voor 10 levels geen upgrade heeft gehad, ala. Op normal droppen over het algemeen items voor onder je levelcurve. Naar mijn weten liep ik tot level 30 met iets van een 35 dps weapon max. Ging allemaal vrij gemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

predacore schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:45:
nog even reageren op de monk build van gisteren,

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#UegijQ!ZcX!ZZaaba

echt een aanradertje. ben gisteren van 38 naar 45 gekomen.
Erg fijne build inderdaad, gebruik enkel Exalted Soul in plaats van Resolve. Die extra spirit vind ik toch een stuk prettiger. Kan je sweeping lvl3 nog actief houden als je even een paar seconden geen vijanden tegenkomt en in nood situaties heb ik het gevoel me beter te kunnen redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Met level 14 Diablo verslagen, ik win! Waarom moet ik nou level 25 zijn voor Nightmare? :(

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

douweegbertje schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:42:
[...]

dat klopt niet hoor.

Valt best mee, het is wel zo dat attack speed % op een wapen alleen geldt voor dat wapen. Op een ander item voor beide :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 13:34

Pablo

Rito pls

edit : double post ?

[ Voor 109% gewijzigd door Pablo op 22-05-2012 12:46 ]

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:44:
Met level 14 Diablo verslagen, ik win! Waarom moet ik nou level 25 zijn voor Nightmare? :(
lvl 14......
solo.... no way !

hoe doe je dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
w00tstok schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:31:
Hier een overzicht wat je ongeveer maximaal kan halen qua DPS met de juiste items:

LVL 5: 40
LVL 11: 120
LVL 20: 400
LVL 30: 800
LVL 40: 1600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister een gele staff bij de blacksmith laten salvagen. Was van de skeleton king. Had dat nog wat opgeleverd op AH of heb ik niet zo'n hele grote fout gemaakt? Ik dacht ff kijken wat dat oplevert maar salvage was echt ruk. Nu ik lees dat velen al op nightmare of hoger zitten denk ik dat t wel meevalt qua schade :) heb ik gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
CobyBE schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:48:
[...]

Klopt niet! Blizzard zegt enkel dat alle gehackte accounts tot nu toe op een traditionele manier gehacked zijn.
While the authenticator isn't a 100% guarantee of account security, we have yet to investigate a compromise report in which an authenticator was attached beforehand.
Beter lezen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

R.plas schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:45:
lvl 14......
solo.... no way !

hoe doe je dat ?
Nee, niet solo. Maar ik wil gewoon snel naar Nightmare kunnen om daar lekker te farmen. Op normal levellen gaat zoooo traaaaag :(

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik heb een date met belial 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:10

skoozie

SCSI

w00tstok schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:39:
[...]

Die daggers heb ik laten varen, axes en zwaarden leveren meer DPS
mijn lvl 40 WD zit op 1200 dps en 1800 buffed.
Deze heb ik gegeared met gevonden spul, alles om mijn DPS zo hoog mogelijk te krijgen.
Ik mis nu wel survivability.
dit was de build die ik ongeveer had op NM heb ik er wel wat meer moeite mee. Ben nog op zoek naar een goede vervanger die bij mijn speelstijl past.

edit: en de build: http://eu.battle.net/d3/e...h-doctor#acYVdT!dZ!aaaZaa

[ Voor 7% gewijzigd door skoozie op 22-05-2012 12:49 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Laatst online: 18-08 14:01
Je hebt gelijk. Low level items leveren bijna niets op. ;)
Ik zou ze vendoren, want aan low level salvage materiaal heb je ook weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00tstok
Sir_Hendro schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:47:
[...]

Hier een overzicht wat je ongeveer maximaal kan halen qua DPS met de juiste items:

Hmm zit ik er wel erg ver onder. Nu is het idd wel zo dat ik niet met veel moeite door de levels kom, maar vroeg me gewoon af waarom het nog zo laag ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
jongf7 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:33:
Ik zit met een lvl 23 monk ook pas op 120 hoor, 10x meer lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Klopt wel ongeveer hoor, elke 10 levels vertienvoudigd je dps, toen ik op 20 zat had ik 40, op 30 iets boven de 400...Uiteraard wel met een beetje tactisch gems & passende gear aankopen :+

Misschien dat 't alleen geld voor de range 20-30 en dat het daarna weer langzamer gaat oid?

[ Voor 11% gewijzigd door Rey Nemaattori op 22-05-2012 12:51 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Rey Nemaattori schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:49:
Klopt wel ongeveer hoor, elke 10 levels vertienvoudigd je dps, toen ik op 20 zat had ik 40, op 30 iets boven de 400...Uiteraard wel met een beetje tactisch gems & passende gear aankopen :+

Misschien dat 't alleen geld voor de range 20-30 en dat het daarna weer langzamer gaat oid?
Weet wel dat nu ik spul in de AH gekocht heb voor m'n Wizard en ik dik over de 800 DPS heb act 1 Nightmare een eitje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

doe haar de groeten van me !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
[...]

En als je nu gemstones uit inferno in je lvl 5 items socket?
of kan dat niet?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RocketKoen schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:52:
of kan dat niet?
Kan wel, dan krijg je een redelijk overpowered character. Alleen zijn de eerste items met sockets wat later in het spel te vinden dus ik weet niet of er level 5 items met sockets zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 22-05-2012 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:44:
Zodat mensen niet along taggen met een buddy van lvl29 en op lvl14 al in de hell belanden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Ik heb tot nu toe enorm pech met drops, ik denk ik maar AH moet gaan leegkopen.

Zit op bijna 40 als Wizard en kom niet hoger dan 500dps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

ormagon schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:44:
[...]

Erg fijne build inderdaad, gebruik enkel Exalted Soul in plaats van Resolve. Die extra spirit vind ik toch een stuk prettiger. Kan je sweeping lvl3 nog actief houden als je even een paar seconden geen vijanden tegenkomt en in nood situaties heb ik het gevoel me beter te kunnen redden.
Die extra spirit moet je dan alsnog opbouwen met je spirit generators. Kan je het net zo goed wat eerder uitgeven. En op 250 spirit zitten en je sweeping wind elke 6 sec gebruiken om de stacks te houden voor je bij de volgende pack bent is een waste. En zeker op hogere difficulty hoef je max 1 keer te renewen voor je bij de volgende pack bent. Dan kan je net zo goed een passive gebruiker die er voor zorgt dat je minder damage krijgt :)

Wel ben ik beniewd op de damage van Sweeping Wind de debuff van Resolve wel of niet toepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
RocketKoen schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:52:
[...]

of kan dat niet?
Er bestaan geen items met een socket voor beginners volgens mij. Dat is pas rond lvl 15 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

[...]

tnx :) Handiger zou eenzelfde tabel zijn, maar voor de "normale" of aangeraden dps.

Ik ben een lvl 13 wiz met iets meer dan 70 dps, wat me tot nu toe meer dan genoeg lijkt. Volgens die lijst zou ik nu nog moeten verdubbelen O.o

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
Hydra schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:52:
[...]

Kan wel, dan krijg je een redelijk overpowered character. Alleen zijn de eerste items met sockets wat later in het spel te vinden dus ik weet niet of er level 5 items met sockets zijn.
Zijn alleen nog niet te koop afaik, volgens mij zijn tot nu toe de star gems te koop.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik had op level 32 toen ik Diablo verslagen had 250 dps ongeveer. Was wel aan de lage kant maar daar kom je normal wel mee door.
mouzetc schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:54:
Zijn alleen nog niet te koop afaik, volgens mij zijn tot nu toe de star gems te koop.
Alle gems die veel 'hoger' zijn dan je character level tillen je damage een stuk hoger dan nodig is. Het spel wordt dan wel erg veel simpeler.

[ Voor 57% gewijzigd door Hydra op 22-05-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
ye-roon schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:53:
[...]

Die extra spirit moet je dan alsnog opbouwen met je spirit generators. Kan je het net zo goed wat eerder uitgeven. En op 250 spirit zitten en je sweeping wind elke 6 sec gebruiken om de stacks te houden voor je bij de volgende pack bent is een waste. En zeker op hogere difficulty hoef je max 1 keer te renewen voor je bij de volgende pack bent. Dan kan je net zo goed een passive gebruiker die er voor zorgt dat je minder damage krijgt :)

Wel ben ik beniewd op de damage van Sweeping Wind de debuff van Resolve wel of niet toepast.
Idd, die wind gaat, zeker als je domweg door blijft rennen, praktisch niet uit...als de afstand te groot is kun je altijd wat kratten of boomstronken oid meppen om 'm gaande te houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDDD
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Rey Nemaattori schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:55:
[...]

Idd, die wind gaat, zeker als je domweg door blijft rennen, praktisch niet uit...als de afstand te groot is kun je altijd wat kratten of boomstronken oid meppen om 'm gaande te houden :+
Helaas werkt dat niet, je moet wel echt creeps / dingen die meer dan 1 hit nodig hebben hitten ;(

[ Voor 5% gewijzigd door RDDD op 22-05-2012 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
mouzetc schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:54:
[...]

star gems zijn ook al inferno only

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
[...]

Best wel onzin dit. Om het spel goed te kunnen doorlopen heb je minder dps nodig. En max dps ligt er veel hoger wat haalbaar is. Het is daarbij ook nog eens ontzettend class afhankelijk. Ik zit in elk geval op elk level dik onder dit staatje en kom overal prima doorheen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Het is jammer dat de bazen zo makkelijk zijn vergeleken met de rare packs.
Gisteren Belial neer op hell: http://www.youtube.com/watch?v=LT4dlQMDilY.
Zit nu in Act 3 met mijn barbarian dus het gaat lekker. Ik heb één van mijn passives veranderd in de passive waarbij je 25% extra damage krijgt met een volle fury bar. Ik had in de gaten dat ik weinig fury gebruikte als tank. Krijg nu 4k dps wanneer ik een volle fury bar heb.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
voxxel schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:58:
[...]

Best wel onzin dit. Om het spel goed te kunnen doorlopen heb je minder dps nodig. En max dps ligt er veel hoger wat haalbaar is. Het is daarbij ook nog eens ontzettend class afhankelijk. Ik zit in elk geval op elk level dik onder dit staatje en kom overal prima doorheen.
Ligt er natuurlijk aan hoe hard je gaat. Als je lvl 40 diablo normal moet verslaan met deze stats, dan is t idd een eitje ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Rey Nemaattori schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:53:
[...]

Zodat mensen niet along taggen met een buddy van lvl29 en op lvl14 al in de hell belanden? ;)
Maar das juist praktisch, kan je lekker XP farmen :D

Net trouwens 35 Ruby's gekocht voor 1000 gold per stuk en verkocht voor 1800 per stuk. Minus de transaction fee is dat een leuke 35x500 gold winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

douweegbertje schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:42:
[...]

dat klopt niet hoor.

Klopt dps is wat je gemiddeld doet over 1 seconde, eigenlijk is het over weapon damage gedaan waarna nog andere bonussen volgen, mijn bedoeling was het simpel uit te leggen.

Conclusie blijft het zelfde, 20%+ att spd geeft even veel op barbarian als op wd zolang je geen extra dmg bepalende passives gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
Jerry schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:59:
Het is jammer dat de bazen zo makkelijk zijn vergeleken met de rare packs.
Gisteren Belial neer op hell: http://www.youtube.com/watch?v=LT4dlQMDilY.
Zit nu in Act 3 met mijn barbarian dus het gaat lekker. Ik heb één van mijn passives veranderd in de passive waarbij je 30% extra damage krijgt met een volle fury bar. Ik had in de gaten dat ik weinig fury gebruikte als tank. Krijg nu 4k dps wanneer ik een volle fury bar heb.
25% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:01:
[...]

Maar das juist praktisch, kan je lekker XP farmen :D

Net trouwens 35 Ruby's gekocht voor 1000 gold per stuk en verkocht voor 1800 per stuk. Minus de transaction fee is dat een leuke 35x500 gold winst.
Mijn geld haal ik wel uit Cain's set craften. Kost met 112 Subtle, 30 Fallen tooth en 4000 gold. Omgerekend zo'n 8500 gold. Verkoop ik voor bijna de laagste prijs = 42000. 38000 winst!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:43
Iemand goeie tips om een DH maximum damage te geven? Ik heb nu twee bows met in totaal ongeveer 300 damage, en mijn damage "score" is volgens mij nu iets van 1800. Level 49 by the way.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

RDDD schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:56:
[...]

Helaas werkt dat niet, je moet wel echt creeps / dingen die meer dan 1 hit nodig hebben hitten ;(
Het werkt niet op alles en ook niet met elke generator. Net als dat de 2de hit van WoaHF geen stack generereerd voor sweeping wind als je daar een crit hebt. Maar er zijn zeker wel items waarmee je die stack omhoog kan houden, echter, vaak zijn ze al stuk voordat je ze kan slaan doordat sweeping wind ze stuk maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

ja, lvl 60 worden en lvl 60 wapens equipen.. dot dot dot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colorman
  • Laatst online: 01-12-2024
Maichel schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:03:
Iemand goeie tips om een DH maximum damage te geven? Ik heb nu twee bows met in totaal ongeveer 300 damage, en mijn damage "score" is volgens mij nu iets van 1800. Level 49 by the way.
Je dps is redelijk weinig, een maat zij, DH heeft nu op 51, 6000 dps en 13k hp.
En op men WD(54) zit ik met 16k hp en 9k dps selfbuffed je moet gewoon geluk hebben bij het vinden van goeie wapens, die doen echt veel om je dps omhoog te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

mouzetc schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:03:
[...]

Mijn geld haal ik wel uit Cain's set craften. Kost met 112 Subtle, 30 Fallen tooth en 4000 gold. Omgerekend zo'n 8500 gold. Verkoop ik voor bijna de laagste prijs = 42000. 38000 winst!
Dat is ook erg nice, moet je alleen wel de plans hebben zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:44:
[...]

Laat me raden, jij bent veel op de AH te vinden? Je door het spel heen kopen hoeft echt niet, dan gaat de uitdaging er ook uit. Als je nou zó veel achterloopt omdat jij of een vriend echt voor 10 levels geen upgrade heeft gehad, ala. Op normal droppen over het algemeen items voor onder je levelcurve. Naar mijn weten liep ik tot level 30 met iets van een 35 dps weapon max. Ging allemaal vrij gemakkelijk.
Tegenwoordig wel ja, maar speelde tot aan NM met twee vrienden samen, 1 iemand leveled blacksmith, 1 iemand leveled jeweler.
Dan zit je ook makkelijk aan 40 op level 20 en daarbij vindt ik op level 14 al 30 dmg wapens.
teupje schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:14:
Is het erg als ik echt 3kwart van alle termen hier niet snap? ;-)
Speel et ook, maar heb geen flauw idee of ik het allemaal goed doe en of ik me items wel goed benut. Maar heb het naar me zin met dit spelletje en daar gaat et om toch?! ;)
Daar gaat het helemaal om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:06:
[...]

Dat is ook erg nice, moet je alleen wel de plans hebben zeker?
Yes! Is een legendary book oid. Vond hem act 3 normal. Geen idee wat ik er mee moest en had hem bijna verkocht hehe. Heeft me nu toch wel 1.500.000+ opgeleverd.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

ik zit nu level 46 met me barbarian in act III (nightmare)
en doe nu 2100 dps ik kom het eerste deel van act III al goed doorheen, alleen als het heel druk wordt, ga ik wel snel dood.

ligt natuurlijk voor grotendeels aan mij ;) want ik ben geen goede click adventure gamer, maar een shooter fanaat.

[ Voor 24% gewijzigd door Pykow op 22-05-2012 13:11 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

RocketKoen schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:28:
[...]

Het is een beetje een vuil trucje dat ze gebruiken.
De lage HP is niet omdat ze INT stacken in plaats van Vit. Het is expres
Wizzards krijgen een skill zodat je in 1 hit maximaal 35% van je HP pool kwijt kan raken.
Met 6k life is dat dus 2k per hit.

Als je HP regen stacked, kun je er voor zorgen dat je die 2k weer terug hebt voordat de volgende klap je raakt.
Werkt erg goed tegen solo encounters als diablo. Maar loop je in een pack champions of elites die je alle 3 of meer tegelijk raken, dan ben je dood.

Huisgenoot is nu bezig met een crit-gear build. Samen met de passive skill die 1s van je CD afhaalt per crit. Het idee is dat crystal skin spammable wordt.
Beetje het idee van de invinci monk bij Guild Wars.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een nvidia kaart kun je de game nog iets oppoetsen.
http://international.down...blo3-AO-Comparison-1.html

Dit die je via het nv controlpanel en het werkt bij mij alleen kost het wel veel fps. Van 120fps naar zo'n 60fps toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

mouzetc schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:09:
Yes! Is een legendary book oid. Vond hem act 3 normal. Geen idee wat ik er mee moest en had hem bijna verkocht hehe. Heeft me nu toch wel 1.500.000+ opgeleverd.
Dat is wel erg nice. Helaas is het boek al 750k om te kopen dus je moet het wel van vinden hebben.

Edit: Alhoewel, als het dat boek Cain's Horror is kan je dat boek kopen en dan gewoon die grondstoffen per 10.000 kopen en dan achter elkaar bouwen. Dat kan nog wel wat opleveren.

[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 22-05-2012 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
voxxel schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:58:
[...]

Tja zoals ik al zei is dat ongeveer het maximaal haalbare damage. Ik denk dat je slechts ongeveer 1/3 ervan nodig hebt om normaal te kunnen spelen. Maar ja, waarom niet richting de max gaan als je het geld toch hebt? :)

Om hoge DPS te halen moet je jouw DPS stat zoals bij een Wizard bijvoorbeeld INT is lekker opschroeven en wapens dragen met hoge DPS (maakt niet uit wat voor wapen). Daarnaast nog wat ringen en een amulet dragen die een bepaalde damage bonus geven met als 2e stat +attack speed% wat nog eens een dikke multiplier voor je DPS is.

Vergeet echt niet ook voldoende VIT te verzamelen. Zodra je in hell komt komen er nog andere factoren bij kijken zoals resistance waar je ook een beetje op moet afstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:10:

Dit die je via het nv controlpanel en het werkt bij mij alleen kost het wel veel fps. Van 120fps naar zo'n 60fps toe.
Nice, lijkt wel dat ambient occnogwat

edit: Ah, staat eronder :P Ambient occlusion

Dat hebben ATI kaarten ook :o

[ Voor 8% gewijzigd door Gamebuster op 22-05-2012 13:16 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:10:

Interessant. Maar ik durf niet te zeggen dat ik de tweak mooier vind. Dus als me PC er harder van moet blazen, pas ik. :p
Pagina: 1 ... 37 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic