Level 54 inmiddels, 3k dps met mijn enchantres, 2.9k zonder. Gister even met een vriend eerste gedeelte van hell nogmaals gedaan. Maar damn dat was makkelijk. Hij speelt barb, ik monk. Hij met z'n warcry met health regen ik met mijn mantra of healing. We bliezen door de content heen en hadden zo'n hoge regen dat we niet dood gingen. Af en toe wat laag maar dan gooide ik me heal er over en we gingen verder
Wat ik wel apart vind is dat ik hem hoorde over 15k crit! en dat op 7 targets of zo, als ik crit dan is dat max voor 5k. Maarja ik doe met blade storm wel veel meer dps dan hem, alleen de crits zijn lager
Ik kan niet wachten tot ik een MoE backlash build kan gaan proberen met essence burn op explosive palm en dan alles om me heen te zien ontploffen!

Het zal niet echt viable zijn in solo play, maar in group play zou het misschien nog werken
Ook de laatste rune van WoaHF wil ik proberen, misschien dat ik dan eindelijk wat meer single target damage heb. 250% weapon damage is de hoogste na 7SS en die klok.
Voor multiplayer ga ik denk wel Air Ally swappen voor 7SS, rune ben ik nog niet over uit, maar die explosion lijkt me wel goed, zo kan het ook multitarget gebruikt worden en is het een achtste strike single target kwa damage.
Gisteren ook even met een witch docter gespeeld, lvl 8. Maar wat een utility met die pets en die slow. Die ga ik zeker wel wat meer levels geven
Oh en edit:
Ctgras: welke build gebruik je voor inferno? (en blij te horen dat tanken met een monk kan

was ik wel op aan het hopen

)
[
Voor 4% gewijzigd door
ye-roon op 22-05-2012 12:24
]