• Nenoki
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:20
Vanavond rond 7 uur half 8 ga ik beginnen met 'Nightmare'. Zelf ben ik momenteel een level 32 Witch Docter. Heeft er iemand interesse samen te spelen? Uiteraard het liefst iemand die ook met de 'Nightmare' modus begint zodat we samen een aantal quest kunnen voltooien.

Mijn speelstijl is vooral, probeer zoveel mogelijk te verkennen en niet zo snel mogelijk naar het eind. Hou wel van doorlopen, maar verken graag zoveel mogelijk.

Stuur maar een DM ;) Evt. met je Xfire en/of Battle account :)

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 16:46
voxxel schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:42:
Alles met 2 of meer van: frozen, vampiric, chains, molten, waller, jailor en arcane is echt terror :P
Waller en Jailor samen vind ik niet zo probleem. :p

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-11 12:29
spoiler:
Hebben er hier al mensen het pony level gespeeld? (dat is het cow level zeg maar)

ik kan jullie vertellen dat die in ieder geval geniaal is, pleurde bijna van me stoel toen ik het zag.
hier een plaatje

Verwijderd

Booth schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:05:
Verdomme, ik was er al bang voor gisteren. Kon vrienden van me maar niet zien in mijn Friends list.
Toen bedacht ik me dat het spel je soms (?) automatisch inlogt op de US server. Was dus ook hier het geval. Dag WD lvl 20 ;( ..

Ik zie trouwens in die game guide dat je ook een Enchantress kunt huren als follower, wanneer kan dat? Heb haar nog niet gezien
act 2

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-11 16:41

Pablo

Rito pls

Denniz0229 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:45:
spoiler:
Hebben er hier al mensen het pony level gespeeld? (dat is het cow level zeg maar)

ik kan jullie vertellen dat die in ieder geval geniaal is, pleurde bijna van me stoel toen ik het zag.
hier een plaatje
hoe kom je daar dan :p

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

spoiler:

hier een plaatje
Erg lekker verdienen daar, wil hem eigenllijk eerst upgraden, maar ben alweer blut :X

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:46

OkkE

CSS influencer :+

spoiler:

hier een plaatje
spoiler:
Nee, nog niet gespeeld. Wel een Youtube video over gezien, maar schijnbaar moet je een aantal "quest items" en redelijk wat gold hebben? Heb ik me nog niet mee bezig gehouden. Maar het zag er zeker wel hilarisch uit! :D

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• PizZa_CalZone
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

FreqAmsterdam schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:17:
[...]

Het is al vaak gezegd, maar ik zal het toch nog eens zeggen. Het gaat niet om de bosses maar om de elite mobs.
I know, met 5 stacks nephalem valor dropte hij trouwens wel 3 gele en 2 blauwe. Maar dan nog vond ik het te simpel. Had verwacht dat 1 dreun van de sk een one shot zou zijn. Maar ik kon er gewoon 3 vangen voordat ik dood ging. Healde ik mezelf af en toe tussendoor dan stond ik gewoon bijna full time op 100% hp.

• Denniz0229
spoiler:
allemaal meuk verzamelen enzo en dan kom je bij de King cow die laat je er in.

vriendin van mij is girl gamer, dus zij krijgt allemaal free stuff van die maffe koreanen, ik zat met haar in en game en hun namen ons mee daar naar toe. echt fantastisch level _/-\o_

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:47:
[...]

Erg lekker verdienen daar, wil hem eigenllijk eerst upgraden, maar ben alweer blut :X
Upgraden? Bedoel je het pony level upgraden? Hoe doe je dat dan? :P

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
inmiddels is me hardcore barbarian een half balkje verwijderd van 57 en is 80% van act 1 hell farm status :)

Verwijderd

ik heb desperate gold nodig kan iemand mij meenemen naar pony lvl op normal?
ik heb 2,5k gold :o ben ook nog maar lvl 24 oh well hoor het wel

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:50:
[...]

Upgraden? Bedoel je het pony level upgraden? Hoe doe je dat dan? :P
Standaard staf is alleen voor normal, om hem ook op nightmare, hell en inferno? moet je hem upgraden
in act 4 kan je voor 1 gold de upgrade plans kopen, echter de upgrade zelf kost je 200k :X

maar als ik vanavond thuis ben en de helft van mijn auctions ook verkocht heb heb ik wel genoeg gold denk ik ^^

Op normal dropt er niet superveel, maar als je net als met D2 alles killed, en de loot verkoopt kan je wel wat verdienen.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:51:
ik heb desperate gold nodig kan iemand mij meenemen naar pony lvl op normal?
ik heb 2,5k gold :o ben ook nog maar lvl 24 oh well hoor het wel
Ben vanaf ongeveer 20:30 vanavond online, kan in je game wel voor je openen, PM me je battletag maar dan contact ik je vanavond. let wel dat het inderdaad bedoeld is voor rond de lvl 24-30 op normal voor zover ik kan zien.

[ Voor 38% gewijzigd door Bokkie op 22-05-2012 10:54 ]

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:52:
[...]

Standaard staf is alleen voor normal, om hem ook op nightmare, hell en inferno? moet je hem upgraden
in act 4 kan je voor 1 gold de upgrade plans kopen, echter de upgrade zelf kost je 200k :X

maar als ik vanavond thuis ben en de helft van mijn auctions ook verkocht heb heb ik wel genoeg gold denk ik ^^
ooh. Doe je goed :P Ik heb nu nog maar 3K gold omdat ik m'n stash vergroot heb en blacksmithing heb zitten trainen xD

• Denniz0229
gold gaat voor 100k $10 ongeveer nu XD

en je kan je goud beter uitgeven als op je bank hebben, je krijg toch geen rente :P

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
Nenoki schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:44:
Vanavond rond 7 uur half 8 ga ik beginnen met 'Nightmare'. Zelf ben ik momenteel een level 32 Witch Docter. Heeft er iemand interesse samen te spelen? Uiteraard het liefst iemand die ook met de 'Nightmare' modus begint zodat we samen een aantal quest kunnen voltooien.

Mijn speelstijl is vooral, probeer zoveel mogelijk te verkennen en niet zo snel mogelijk naar het eind. Hou wel van doorlopen, maar verken graag zoveel mogelijk.

Stuur maar een DM ;) Evt. met je Xfire en/of Battle account :)
Ik ben ook precies bij het begin van nightmare. maar ik denk niet dat ik vanavond ga redden.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Denniz0229
Ben vanaf ongeveer 20:30 vanavond online, kan in je game wel voor je openen, PM me je battletag maar dan contact ik je vanavond. let wel dat het inderdaad bedoeld is voor rond de lvl 24-30 op normal voor zover ik kan zien.
kan op lager level wel mee looten hoor, je spawnt toch elke keer bij de ingang.
ik ben ook zeker 4x doodgegaan bij die champion Pony's XD

• Ricmaniac
Denniz0229 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:55:
gold gaat voor 100k $10 ongeveer nu XD

en je kan je goud beter uitgeven als op je bank hebben, je krijg toch geen rente :P
100k voor 10 dollar O_o das wel heel ziek als je dat ook daadwerkelijk kan verdienen straks :/

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Denniz0229 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:56:
[...]

kan op lager level wel mee looten hoor, je spawnt toch elke keer bij de ingang.
ik ben ook zeker 4x doodgegaan bij die champion Pony's XD
Mja maar als je iedere keer repairs moet betalen is het niet echt rendabel meer he :P
Mijn doel is om 200k bij elkaar te halen, drops zijn dan beter en weer meer gold :)

• Denniz0229
Ricmaniac schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:56:
[...]

100k voor 10 dollar O_o das wel heel ziek als je dat ook daadwerkelijk kan verdienen straks :/
nah, voor diablo uitkwam stond het op 25 dollar per 100k.
en gezien iedereen net begint zal het snel zakken naar ongeveer 100k per 5 dollar.
misschien later nog wel minder.

maar je kan het beter zelf doen lijkt me... ;)

Verwijderd

Is het wel mogelijk om gold te geven op het moment? Hoe doen ze dat nu? Kan je gold droppen?

• Roel_D
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
foutje, bedankt!

[ Voor 93% gewijzigd door Roel_D op 22-05-2012 12:00 ]

Verwijderd

Ga je in Hell daadwerkelijk zulke grote stappen qua DPS maken? Ik ben een lvl 55 monk met 5.4K dps en 15-16K health. Terwijl ik sommige mensen hier aan 17K DPS zie zitten. Wanneer gaan die grote stappen dan echt komen? Zit momenteel in Act 2 op Hell. Ben er toch wel benieuwd naar nu.

Overigens is die 5.4K DPS unbuffed en gaat ie met self buffs infight omhoog tot 7.4K --> Frenzy 9K+

Overigens Pony level... awesomeee!
Heb me scheef gelachen toen ik die pony's gruwelijk kon slachten hahaha.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2012 11:03 ]

• Denniz0229
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:00:
Is het wel mogelijk om gold te geven op het moment? Hoe doen ze dat nu? Kan je gold droppen?
gewoon game joinen en traden?
ik heb ook al heel veel vrienden van me wat gear en gold gegeven, dan zijn ze wat sneller door normal heen en kunnen ze met me alt mee naar nightmare :9

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:29
Hallo allemaal :)

Even een vraagje.

Heb met mijn Witch Doctor Nightmare redelijk makkelijk uitgespeeld, en zit nu dus in act1/hell. Maar eh.. die bluawe mobs en specials (geel) zijn nu voor mij echt amper , zoniet niet te doen. ik heb 11.5k health en 3100 dps unbuffed (zonder soul harvest) , met soul harvest zit ik rond de 4500, ongeveer. hangt af van hoeveel mobs ik kan taggen, soms minder, omdat ze zo gevaarlijk zijn voor me.

Weet nu niet goed of ik door moet knoeien of gewoon terug naar eind nightmare moet gaan om xp/gear te farmen, want daar kan ik mezelf uitstekend redden.

Ben ik gewoon undergeared? doe ik iets verkeerd? het lijkt wel of ik tegen sommige mobs gewoon geen schijn van kans heb.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• Denniz0229
Visgek82 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:02:

Even een vraagje.

Heb met mijn Witch Doctor Nightmare redelijk makkelijk uitgespeeld, en zit nu dus in act1/hell. Maar eh.. die bluawe mobs en specials (geel) zijn nu voor mij echt amper , zoniet niet te doen. ik heb 11.5k health en 3100 dps unbuffed (zonder soul harvest) , met soul harvest zit ik rond de 4500, ongeveer. hangt af van hoeveel mobs ik kan taggen, soms minder, omdat ze zo gevaarlijk zijn voor me.

Weet nu niet goed of ik door moet knoeien of gewoon terug naar eind nightmare moet gaan om xp/gear te farmen, want daar kan ik mezelf uitstekend redden.

Ben ik gewoon undergeared? doe ik iets verkeerd? het lijkt wel of ik tegen sommige mobs gewoon geen schijn van kans heb.
er snel inrennen, soul harvest, dan horrify.
dan proberen er 1 te pullen en die eerst te killen
en dat herhaal je tot ze dood zijn.

je kan je gear ook wel upgraden eventueel, weet niet of je gold genoeg hebt :P

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
wat is het gemiddelde HP wat jullie zien bij softcore players? ik schat tussen de 30-40k? of is het minder?

als een HC player verwacht ik op lvl 60 toch wel 60-70k+ hp te hebben.

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:13
Denniz0229 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:59:
[...]

en gezien iedereen net begint zal het snel zakken naar ongeveer 100k per 5 dollar.

idd dat gaat zakken en zakken, ik heb nu 3 mil... en dat is echt niks. Het is veeeeel te makkelijk om veel gold te krijgen in D3... ik hoop dat ze het een en ander gaan aanpassen. Op deze rate zijn er mensen die op de miljard zitten binnen een paar weken.

• Ricmaniac
Denniz0229 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:59:
[...]

lol ik bedoel juist om te Verkopen! :P niet zelf te kopen

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:24

Even een vraagje.

Als je net Hell begint is het een mooie tijd om eens te kijken naar je armor en resistance ratings, in plaats van alleen naar je INT en VIT.
Ook DPS gaat erg hard omhoog als je een paar levels hebt. Toen ik Hell begon zat ik ongeveer met hetzelfde probleem. Met nieuw armor overleef ik een stuk beter.
1 taktiek verandering: Soul harvest double time rune gebruiken. Zo hoef je je spirit walk niet elk gevecht te gebruiken in het begin. Dus kun je heb gebruiken als escape.
Je DPS gaat erg hard omhoog als je elk level een nieuw wapen zoekt op het AH, max buyout van 15 of 20k

TheS4ndm4n#1919

• Denniz0229
Ricmaniac schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:06:
[...]

lol ik bedoel juist om te Verkopen! :P niet zelf te kopen
ja dan is het lucratieve zaak op het moment.
maar gelukkig heb ik een redelijke baan :+

maar zodra RMAH uitkomt zal het wel alle kanten op schieten.

• Pablo

Pablo

Rito pls

Even een vraagje.

of een keer skill change proberen.
Ik had hier ook last van ging 6 a 7 keer dood op een groepje elites.
Ook belangrijk is om een follower mee te nemen, ik denk als WD kan je het best de templar meenemen.
Die kan redelijk tanken en je zo nu en dan een heal geven.

• Blue_Entharion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-08 18:45

Blue_Entharion

Lasercannoneer

R.plas schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:10:
[...]

of een keer skill change proberen.
Ik had hier ook last van ging 6 a 7 keer dood op een groepje elites.
Ook belangrijk is om een follower mee te nemen, ik denk als WD kan je het best de templar meenemen.
Die kan redelijk tanken en je zo nu en dan een heal geven.
Over de templar gesproken...

doet ie bij jullie ook geen bal damage? hij heeft 140 dps met een 160 dps wapen 8)7

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-11 18:37
Ik vind dat er weinig cinematics inzitten?
Alleen de intro gezien en die was vet! Net Skeleton King verslagen maar geen cinematics ;-(
En nu is mijn starter pack dus op haha

Oh en is die bug met dat shield van een follower nu al opgelost?

[ Voor 16% gewijzigd door wimpie007 op 22-05-2012 11:13 ]

• Denniz0229
wimpie007 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:12:
Alleen de intro gezien en die was vet! Net Skeleton King verslagen maar geen cinematics ;-(
vlak daarna wel cinematics, kopen dus 8)7

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:16

Je geeft jezelf al het antwoord -Starter Edition- |:(

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:26
nieuwe inferno chest farming spot voor DH's. ACt 2 - 3 - 2

http://www.twitch.tv/ichiron0

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• Pablo

Pablo

Rito pls

Blue_Entharion schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:12:
[...]

doet ie bij jullie ook geen bal damage? hij heeft 140 dps met een 160 dps wapen 8)7
ik durf zo niet te zeggen hoeveel health hij heeft maar hij kan net lang genoeg tanken zodat ik alles neer kan maaien :) afgezien van gele mobs of boss fights , dan gaat hij heel vaak gehurkt op de grond zitten :)

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-11 03:42

Rem

Oggy schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:13:

Zit op werk dus kan even niet kijken, care to elaborate?

• Ricmaniac

weinig cinematics.. je hebt nog niet eens 1/4e deel van het spel gehad XD

• Joarie
  • Laatst online: 19:59
[...]

Klopt, ik vermoed dat ze hem dusdanig gecapped hebben dat hij puur en alleen als tank/afvang kan fungeren met hier en daar een buff van zijn skills.
Die van mij doet ook veel minder damage dan de statts van het wapen wat hij van mij gekregen heeft.

Het is dus echt de bedoeling dat je zelf het killen doet ;)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• PizZa_CalZone
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

RocketKoen schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:08:
[...]

Als je net Hell begint is het een mooie tijd om eens te kijken naar je armor en resistance ratings, in plaats van alleen naar je INT en VIT.
Ook DPS gaat erg hard omhoog als je een paar levels hebt. Toen ik Hell begon zat ik ongeveer met hetzelfde probleem. Met nieuw armor overleef ik een stuk beter.
1 taktiek verandering: Soul harvest double time rune gebruiken. Zo hoef je je spirit walk niet elk gevecht te gebruiken in het begin. Dus kun je heb gebruiken als escape.
Je DPS gaat erg hard omhoog als je elk level een nieuw wapen zoekt op het AH, max buyout van 15 of 20k
Survival is belangrijker dan dps merk ik op het moment... Ik heb op inferno momenteel ongeveer 6k dps maar wel ongeveer 180 resistance to all, 50% damage reduction als ik zelf geslagen wordt, 45% dmg reduction op mobs zelf (mits ik ze 1x een ram geef) en ongeveerk 27k hp. Shieldje, wat heals en healing mantra en je bent lastig dood te krijgen. Duurt wel iets langer voordat ze neer gaan, mja das minder erg dan 200x dood gaan. >:)

• Denniz0229
remsporus schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:15:
[...]

schijnt op US servers al gemaakt te zijn, dus azie kan er ook niet lang gebruik van maken |:(

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:26
remsporus schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:15:
[...]

dh act II inferno, quest 3, waypoint 2.

is een cellar emt yellow chest, met smokescreen door tiental mobs rushen met magicfinding gear aan en chest openen , loot, game opnieuw starten

kan het nog wel op de eu?

[ Voor 3% gewijzigd door Oggy op 22-05-2012 11:17 ]

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Verwijderd

[...]

klopt maar zijn special abilities zijn super vooral als je een ranged char hebt. maar hij slaat idd geen deuk in een pakje boter :D

• Pablo

Pablo

Rito pls

Ik speel met me WD met deze Build vind hem erg fijn werken en heb hem allang niet hoeven aan te passen.
http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#hcYjiT!Zdg!YZbZYZ

misschien dat andere WD commentaar kunnen geven :)
Zit op lvl 49 Act IV nightmare

Verwijderd

Heb hetzelfde met mijn Wizard. Bv zo'n buffel mob (gewoon grijs), als die charged in 1 klap dood, wel verholpen door andere armor spell te gebruiken, maar toch..
Nightmare/Diablo (final) boss solo easy en dan wordt je verslagen door 1 hit door een grijze mob in hell in ACT 1.
Toch wel jammer dat Gear belangrijker is dan skill.
Lastig ook om goede balans te vinden, zit ook op 4500dps (lvl 52), voelt nog niet als genoeg dps aan.

• wimpie007
Ricmaniac schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:15:
[...]

weinig cinematics.. je hebt nog niet eens 1/4e deel van het spel gehad XD
Nou voor 1/4 en dan maar 1 filmpje vond ik wat mager vergeleken met de cinematics uit Starcraft 2 en Warcraft 3;-)

Ik zit trouwens met smart op een nieuwe 2d warcraft te wachten! Heimwee!

• Axewi
  • Laatst online: 24-10 22:59
wimpie007 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:22:
[...]

Nou voor 1/4 en dan maar 1 filmpje vond ik wat mager vergeleken met de cinematics uit Starcraft 2 en Warcraft 3;-)

Ik zit trouwens met smart op een nieuwe 2d warcraft te wachten! Heimwee!
het is 1/4e van act 1 daarna heb je act 2,3,4 nog..

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:39
ik zie veel mensen het over hun dps hebben maar hoe kan je dat meten/zien? is er een addon voor of kan je het ergens aanzetten (heb gekeken maar kon het niet 1,2,3 vinden).

• predacore
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

MrHarry schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:24:
ik zie veel mensen het over hun dps hebben maar hoe kan je dat meten/zien? is er een addon voor of kan je het ergens aanzetten (heb gekeken maar kon het niet 1,2,3 vinden).
ingame op "i" drukken.

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

Verwijderd

MrHarry, als je op C drukt staat er gewoon: Damage xxxx

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-10 22:11
Bij je inventory zie je damage staan: dat is je DPS.

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zijn er problemen met AH? Al mijn spullen zijn niet meer te zien. Alles staat leeg!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:22:
[...]

Heb hetzelfde met mijn Wizard. Bv zo'n buffel mob (gewoon grijs), als die charged in 1 klap dood, wel verholpen door andere armor spell te gebruiken, maar toch..
Nightmare/Diablo (final) boss solo easy en dan wordt je verslagen door 1 hit door een grijze mob in hell in ACT 1.
Toch wel jammer dat Gear belangrijker is dan skill.
Lastig ook om goede balans te vinden, zit ook op 4500dps (lvl 52), voelt nog niet als genoeg dps aan.
Grappig, mijn ervaring is dat skill belangrijker is dan gear, alhoewel je wel een bepaald minimum moet hebben. Dit is overigens in elke diablo al zo geweest.

Zonnepanelen

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
MrHarry schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:24:
Dit is inderdaad zeer verwarrend, als je namelijk in het select quest screen op je hero klikt staat er DPS terwijl in-game over gewoon damage wordt gesproken.

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ja dus! EU AH hebben ze down gehaald.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Verwijderd

Dakreal schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:40:
[...]

Als je denkt dat dat lastig is :P

Kwam gisteren met een maat in Inferno de volgende tegen:

Extra Health - Molten - Plagued - Descecrator

gelukkig is mijn barb nogal sterk, maar zelfs deze deed goed zeer!
wees blij dat ze niet chained zijn

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:39
tnx voor de reacties! duidelijk :)

• Denniz0229

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-10 07:33
Even opnieuw posten omdat m'n vorige post heel snel geburied was en ik dit toch wel belangrijk vind:

NIET SPELEN IN PUBLIEKE GAMES!

https://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5149539239#4

• Rixos
  • Laatst online: 09-08 09:45
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:30:
[...]

wees blij dat ze niet chained zijn
Chained zijn inderdaad de ergste, vooral in combinatie met frozen.
Ik ben wel een melee class, misschien dat ze voor ranged classes minder moeilijk zijn.

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

keejoz schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:32:
Even opnieuw posten omdat m'n vorige post heel snel geburied was en ik dit toch wel belangrijk vind:

Er is alweer een post dat dit niet zo is hoor ;)

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-10 07:33
Brummetje schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:33:
[...]

Er is alweer een post dat dit niet zo is hoor ;)
Echt? Ik ben net wakker en het eerste waar ik aan dacht was dit terug posten omdat ik het gisteren op een goddelijk uur gepost had...

Maar goed dan, straks terug knallen!

[ Voor 6% gewijzigd door keejoz op 22-05-2012 11:34 ]

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 20:33

Greebs

inert

Ik zie in geen van die posts of links iets staan dat jouw statement ondersteunt?

• CobyBE

En jij hebt dus niet mijn antwoord hierop gezien :p
Bashiok zei:
We've been taking the situation extremely seriously from the start, and have done everything possible to verify how and in what circumstances these compromises are occurring. Despite the claims and theories being made, we have yet to find any situations in which a person's account was not compromised through traditional means of someone else logging into their account through the use of their password. While the authenticator isn't a 100% guarantee of account security, we have yet to investigate a compromise report in which an authenticator was attached beforehand.

If your account has been hacked, please view the previous post for information on contacting our support department.

It was Wayyyy too many at once and at the same time. It seems the attack was very orchestrated
It seems to me like it's the most logical way to go about it. Build up a list of accounts and passwords, and then hit them in a rapid succession before word can spread and people can change their passwords, add an authenticator, etc.
Edit: Linkje: http://www.diablofans.com...ount-security-diablo-iii/

[ Voor 4% gewijzigd door CobyBE op 22-05-2012 11:35 ]

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024

jij vindt het belangrijk, maar het is al ontkracht door blauwe mannetjes.

sms alert erop! en authenticator erop goed met je gegevens omgaan.

Battletag Vakasha#2284

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:11
Oggy schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:13:

volgens mij is ie net gebanned, of er is iets gefixed :p

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

• CobyBE
nickko schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:35:
[...]

Ik kan jammer genoeg niet naar de streams kijken hier op het werk, wil je wat meer uitleg geven aub? :p

• Rixos
Wat houdt zo'n authenticator precies in, moet ik daar extra voor betalen?
Ik denk dat ik er van de week meteen maar eentje op ga zetten.

• Ricmaniac
CobyBE schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:39:
[...]

Ik kan jammer genoeg niet naar de streams kijken hier op het werk, wil je wat meer uitleg geven aub? :p
heb geen geluid hier op me werk ;P maar je ziet nu gewoon alleen een afbeelding terwijl de stream nog live is ;p maar graag wat meer info daarom ja (A)?

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:11
CobyBE schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:39:
[...]

Hij was een chest aan het farmen ergens in A2, zo'n golden chest op een spawn locatie waar af en toe een ' dungeon kamer' spawned.
met 200 mf waar dus regelmatig gele drops uitkomen..
Nu kreeg hij ingame een foutmelding en kan niet meer inloggen.
Kwam er net 1x door, was zn account leeg en blijft nu proberen opnieuw in te loggen :o

edit - stream nu offline

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
6jaar WoW en 2jaar SC2 gspeeld en nooit problemen gehad met men account, zelfs zonder authenticator.
Nu 2dagen Diablo III en gisteren kon ik niet inloggen... account gehacked... een berg mails gekregen van WoW character transfers (van een 2jaar oude frozen account...) en een hoop miserie om men account terug in handen te krijgen en men PW te veranderen. En meest belangrijk, zeker 3u Diablo III gametime kwijt !!!

Zou er dan toch iets van waar zijn dat DIII public games een risico zijn?

• Denniz0229
nickko schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:35:
[...]

is al gefixed
eerst eu, toen us en nu dus ook asia

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:13

NoTimeRemains

I know

R.plas schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:21:
Ik speel met me WD met deze Build vind hem erg fijn werken en heb hem allang niet hoeven aan te passen.
http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#hcYjiT!Zdg!YZbZYZ

misschien dat andere WD commentaar kunnen geven :)
Zit op lvl 49 Act IV nightmare
gaan je zombiedogs niet snel dood?
ik ben 46 en gebruik deze build: http://tinyurl.com/cmn9kma

This is the Way.

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-11 09:14
Rixos schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:40:
Je kan deze aan je batte.net account bevestigen. Als je een smartphone heb kan je het gratis downloaden en anders kan je er ééntje kopen.

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Ik ben een Barbarian die nu in act 2 inferno zit.
Ik heb rond de 8,5k armor en ~370 á 400 resists.

Ik kan elke mob in act 1 aan(tanken) zonder dood te gaan. Zelfs de butcher sterft voordat hij enraged.

Ik stream vanavond na 1800 op www.twitch.tv/kaluroo en zal ook uitleg geven over verschillende builds en goede items voor barbarians (Goede mods op de items). En wat een goede balans is etc.

Je kan op de follow knop drukken als je bericht wilt krijgen wanneer ik online ga @ www.twitch.tv/kaluroo

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• Ricmaniac
Rixos schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:40:
je kan hem in de blizzard store kopen voor ik meen 7 euro. maar als je Android of Iphone hebt dan kan je ze gratis downloaden uit de appstore. Die activeer je op je account van Battle.net en dan als je dus thuis wilt inloggen moet je bijvoobreeld 1 keer per week een code invullen die dan weer gegeven wordt op die app of authenticator

en als je op een pc inlogd waar je dat die week nog niet gedaan hebt moet je ook weer een code invullen. dus zo kan iemand van buiten af niet inloggen zonder dat ze die autenticator van je hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door Ricmaniac op 22-05-2012 11:42 ]

• Rixos
Ricmaniac schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:41:
[...]

je kan hem in de blizzard store kopen voor ik meen 7 euro. maar als je Android of Iphone hebt dan kan je ze gratis downloaden uit de appstore. Die activeer je op je account van Battle.net en dan als je dus thuis wilt inloggen moet je bijvoobreeld 1 keer per week een code invullen die dan weer gegeven wordt op die app of authenticator
Laat ik nou de enige persoon zijn in Nederland die geen smartphone heeft :P
Vind ik eerlijk gezegd wel een beetje onzin dat ik daarvoor moet betalen.
Zouden ze er gewoon gratis bij moeten leveren, vooral omdat ze de game always online hebben gemaakt.

Verwijderd

Dat is de RMAH dat down is, Gold enzo is gewoon up _O-

• Blue_Entharion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-08 18:45

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Rixos schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:43:
[...]

Zouden ze er gewoon gratis bij moeten leveren, vooral omdat ze de game always online hebben gemaakt.
Die logica snap ik niet... Je bent zelf verantwoordelijk voor je veiligheid, extra maatregelen kosten geld, het feit dat ze de hele game multiplayer hebben gemaakt betekent niet dat zij nu verantwoordlijk zijn voor jouw account security.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

• Ricmaniac
Rixos schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:43:
[...]

ja ik had tot voor januarie ook geen smartphone en ook zo'n authenticator gekocht ;p (weet niet of je ook WoW speelt) zoja dan krijg je wel een companion erbij als je bij hun die authenticator koopt (A) naaj ik vind het niet zo onzin om ervoor te betalen want die tokens zijn voor bedrijven best duur om aan te schaffen. hier @ me werk gebruiken we het ook om voor gebruikers in te loggen via VPN en dat zijn geen hele goedkope dingetjes

• Pablo

Pablo

Rito pls

NoTimeRemains schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:41:
[...]

Ik heb 4 zombie dogs , en gebruik ze dus icm Life link zodat ze mijn damage op vangen :)
en mijn restless giant tank alles een beetje.
En zodra mijn zombie dogs dood zijn kan ik vaak alweer nieuwe sumonnen.
En Fierce of loyaltie is ook erg prettig :)

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-10 14:35
Inrage schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:40:
6jaar WoW en 2jaar SC2 gspeeld en nooit problemen gehad met men account, zelfs zonder authenticator.
Nu 2dagen Diablo III en gisteren kon ik niet inloggen... account gehacked... een berg mails gekregen van WoW character transfers (van een 2jaar oude frozen account...) en een hoop miserie om men account terug in handen te krijgen en men PW te veranderen. En meest belangrijk, zeker 3u Diablo III gametime kwijt !!!

Zou er dan toch iets van waar zijn dat DIII public games een risico zijn?
Had je een authenticator op je account of niet? Volgens Blizzard zijn alle gehackte accounts tot nog toe zonder authenticator.

• Rixos
Blue_Entharion schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:44:
[...]

Die logica snap ik niet... Je bent zelf verantwoordelijk voor je veiligheid, extra maatregelen kosten geld, het feit dat ze de hele game multiplayer hebben gemaakt betekent niet dat zij nu verantwoordlijk zijn voor jouw account security.
Dan verschillen we op dat gebied van mening, dat kan ;)

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-11 17:07
Rond welk level kan ik items met meerdere sockets verwachten, of zitten deze er niet in? Kon het zo gauw niet vinden in de AH, maar kan ook liggen aan het feit dat ik een lvl cap had staan. Ben nu aan het werk dus kan het niet checken. Ik vind de jewels redelijk overpowerd als je voor zo weinig kan kopen op de AH.

• CobyBE
DeepSeven schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:47:
[...]

Had je een authenticator op je account of niet? Volgens Blizzard zijn alle gehackte accounts tot nog toe zonder authenticator.
Klopt niet! Blizzard zegt enkel dat alle gehackte accounts tot nu toe op een traditionele manier gehacked zijn.

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hahaha ik loop met mijn wizard nu rond in NM @ lvl 37 en qua DPS is het niet erg lastig. Op de standaard muisknoppen shock Pulse met Piercing Orb en Arcane Orb met Obliteration, op de nummerknoppen Magic Weapon voor nog meer damage, Hydra, Wave of Force en Disintegrate.

Enige nadeel - survival. Mijn build en gear zijn gericht op z.s.m. doodmaken en versus championpacks kan het nog wel eens lastig zijn. Niettemin werkt kiten met de Hydra vrij goed, soms wat orbs naar achter gooien en als ze echt te dichtbij komen snel een Wave of Force.

Hoewel dat nu nog allemaal vrij goed werkt verwacht ik wat verder op in de acts wel problemen, dus ben ik langzaam aan begonnen met het vissen naar int/vitality items op de AH. Waar het prijsniveau trouwens bizar verschilt :O

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:24
NoTimeRemains schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:41:
[...]

Zombiedogs (alle pets) nemen jouw stats over.
Dus als je je WD geared als een glass canon, zijn je zombiedogs ook in 1 klap dood.
Stop je jezelf in tank gear (armor, reflection, vita), dan zijn ze ineens wel nuttig.

TheS4ndm4n#1919

• Pablo

Pablo

Rito pls

Malt007 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:47:
Rond welk level kan ik items met meerdere sockets verwachten, of zitten deze er niet in? Kon het zo gauw niet vinden in de AH, maar kan ook liggen aan het feit dat ik een lvl cap had staan. Ben nu aan het werk dus kan het niet checken. Ik vind de jewels redelijk overpowerd als je voor zo weinig kan kopen op de AH.
Op nightmare kon je ze wel tegen.
Zit nu in Act IV en kom zo nu en dan loot tegen waar 2 sockets in kunnen
ben er zelfs als een paar tegen gekomen met 3 :9

• Denniz0229
Malt007 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:47:
laagste die ik gevonden heb was een level 33 chest.
die heeft dus 2 sockets.

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-11 13:09
Het feit dat de templar follower geen deuk in een pakje boter kan slaan kwam net al voorbij. Ik gebruik de templar best vaak en heb em nu volgestopt met wat items voor extra dmg. Dit heeft dus duidelijk geen nut, watvoor items kan ik mijn follower het best mee equippen zodat ik er het meeste voordeel mee doe? Ben zelf DH (lvl 36). Zat zelf aan +int en +vit te denken i.v.m. tanken en heals?

• Joarie
  • Laatst online: 19:59
Ik gok dat je hem het beste met thornes en vita kunt omhangen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• wimpie007
Wanneer gaan ringen enzo droppen? Heb nog geen ring gezien en ben level 10

Verwijderd

kaluro2 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:41:

Ik kan elke mob in act 1 aan(tanken) zonder dood te gaan. Zelfs de butcher sterft voordat hij enraged.

Ik stream vanavond na 1800 op www.twitch.tv/kaluroo en zal ook uitleg geven over verschillende builds en goede items voor barbarians (Goede mods op de items). En wat een goede balans is etc.

Je kan op de follow knop drukken als je bericht wilt krijgen wanneer ik online ga @ www.twitch.tv/kaluroo
Ik zit nu ook in act 2 inferno als barb, maar vroeg me af.: ik heb gister een rare helm van een random drop gecraft.
Er zit iets van 68 res to all + 42 poisen res en nog wat dingen. ( maar niet de base stats zoals vital/str)
Nou was mijn vraag of dit slimmer is als 70 vital 70 str. ga uit van zelfde armor. bedankt

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 07:34
kaluro2 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:41:

Dat zei je gisteren ook :+ Uur op de achtergrond aan gehad maar er gebeurde vrij weinig.

Verwijderd

is bij een barbarian dex ook nodig .

want ik een dps van 401
Pagina: 1 ... 36 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic