Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-09 09:34
Oh lol, ik had gister een hele discussie met mn coop-maatje waar ik bij hoog en laag beweerde dat je niet in kan zoomen.. *ahum* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

FreqAmsterdam schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:57:
Ik heb ook een Demon Hunter en ik kan het beamen. Werkt echt heerlijk. En vault heb je meestal toch maar 1 keer nodig, je wilt liever zoveel mogelijk SS gebruiken.
Valt heb ik echt continu nodig. Hoe kan ik anders mijn party dissen dan door ze keihard in te halen met een stuk of 8 vaults achter elkaar?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik ben wel enthousiast.. ga hem vanmiddag halen.
Hoop dat die me lang bezig houdt. Snap nog niet echt de replaywaarde achter de game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 21:13
Ik zit een beetje vast in inferno - act II. Mijn demon hunter heeft 33k hp en 20k damage, maar rond de 80-100 resistance to all. Vrijwel elke mob kan mij one-shotten.
Ik kan nog steeds wel 8 van de 10 rare packs pakken, maar dat simpele white-mobs mij kunnen one shotten begint wel irritant te worden.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 16:19

Rem

Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:58:
[...]

Valt heb ik echt continu nodig. Hoe kan ik anders mijn party dissen dan door ze keihard in te halen met een stuk of 8 vaults achter elkaar?
Dat is het enige wat ik mis met deze build, dat ik niet door de hele dungeon heen kan rennen met vault + speed! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Vraag me af.. wat als ik met m'n Barbarian op Inferno (ben ik nog lang niet, maar goed) op een punt kom waar m'n gear niet meer toereikend is. Wat moet ik dan doen, behalve de makkelijke optie: AH. Kan ik gewoon, pak 'm beet, 3 quests terug gaan in de hoop dat er iets moois dropt? Dit blijven herhalen tot je geared up bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:59:
Hoop dat die me lang bezig houdt. Snap nog niet echt de replaywaarde achter de game..
Replay waarde is dezelfde stukken een flink aantal keer doen waarbij je net wat betere skills hebt en de vijanden een heel stuk sterker zijn.
yinx84 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:00:
Vraag me af.. wat als ik met m'n Barbarian op Inferno (ben ik nog lang niet, maar goed) op een punt kom waar m'n gear niet meer toereikend is. Wat moet ik dan doen, behalve de makkelijke optie: AH. Kan ik gewoon, pak 'm beet, 3 quests terug gaan in de hoop dat er iets moois dropt? Dit blijven herhalen tot je geared up bent?
Kan je doen ja, heb je in ieder geval een paar dagen wat te doen :)

[ Voor 39% gewijzigd door Tsurany op 22-05-2012 09:01 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 18-09 00:15
Gisteren is mijn 'even snel nog wat Diablo 3 spelen' uit de handgelopen. Ik heb toch 04:30 in hardcore zitten spelen en ben nu in ACT 2 beland op normal. Heeft wel even geduurd voor ik mijn gewenste super gear had samen gesteld want alles is veel duurder in de hardcore AH. Ook de keuze is zeer beperkt.

Ben nu LVL 17 (hardcore), 120 DPS, 1300 HP.

Ik ga denk ik nog een paar keer de laatste 3 quests spelen van ACT1 om andere te helpen en mezelf nog wat te levelen + gold inzamelen.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
yinx84 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:00:
Je kunt in het menu gewoon een paar quests terug gaan, of in je huidige quest gewoon ergens anders heen gaan en daar een beetje farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
Wow, gisteren act I op Hell uitgespeeld, nu level 52. :D
Ik moet toegeven dat ik gezondigd heb en mij twee items uit de AH heb gehaald :$
Een knuppel en een nieuwe broek :p Nu doe ik 3.9k dmg en heb ik (met energy armor) 2.3k defense :)

Ik moet zeggen, act 1 op hell viel op zich nog wel mee, maar dan de butcher :D Was echt leuker als op normal ofzo want nu kon hij je OHKO'en door die charge aanval, ik en een collega van mij de hele tijd aan't weglopen terwijl ik aan't spammen was met Blizzard, Poison hydra en Disintegrate :9~

Ben al helemaal verslaafd eraan :D

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Grimmie187 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:02:
[...]

Je kunt in het menu gewoon een paar quests terug gaan, of in je huidige quest gewoon ergens anders heen gaan en daar een beetje farmen.
Doe dit inderdaad als je hetzelfde stuk een paar keer wil grinden, is ideaal! Je komt elke keer weer andere packs tegen maar kan toch goed voor items blijven grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Als je trouwens nog XP wilt grinden, even de laatste boss in Act 3 in Hell een paar keer uitspelen. Je krijgt dan 200k XP voor een minuut of 4-5 werk en dan ben je al traag. Dan kan je in een uurtje met gemak een level stijgen. Ideaal als je wel Hell hebt uitgespeeld maar nog niet naar Inferno mag omdat je het level niet hebt. Had ik zelf ook last van maar na 5 minuten niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Baroshir schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:03:
[...]

Doe dit inderdaad als je hetzelfde stuk een paar keer wil grinden, is ideaal! Je komt elke keer weer andere packs tegen maar kan toch goed voor items blijven grinden.
Ik heb zo ontiegelijk veel gefarmed in WoW dat ik eigenlijk hoop dit niet te hoeven doen in D3.. Ben echter bang dat als ik klaar ben met NM en de volgende difficulty begin ik er niet aan ga ontkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CobyBE schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:02:
Wow, gisteren act I op Hell uitgespeeld, nu level 52. :D
Ik moet toegeven dat ik gezondigd heb en mij twee items uit de AH heb gehaald :$
Een knuppel en een nieuwe broek :p Nu doe ik 3.9k dmg en heb ik (met energy armor) 2.3k defense :)

Ik moet zeggen, act 1 op hell viel op zich nog wel mee, maar dan de butcher :D Was echt leuker als op normal ofzo want nu kon hij je OHKO'en door die charge aanval, ik en een collega van mij de hele tijd aan't weglopen terwijl ik aan't spammen was met Blizzard, Poison hydra en Disintegrate :9~

Ben al helemaal verslaafd eraan :D
Klinkt leuk..
Ik ga denk ik mijn eerste charr uitspelen zonder AH te gebruiken.. behalve wanneer noodzakelijk.
Ik denk dat dit ten koste van de ervaring gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:33
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:59:
Wat het echt spannend maakt is als je Hardcore mode gaat doen. Dan moet je eerst tot level 10 levelen en dan kan je een hardcore character aanmaken. Met hardcore is alles vrijwel hetzelfde alleen het verschil is dat je maar 1 leven hebt. dus ben je level 20 maar ga je dood. mag je weer op level 1 beginnen :P

replaywaarde zelf is gewoon het grote verschil van moeilijkheids graat. Zelf snap ik toch ook niet waarom ze dat zo hebben gedaan ipv 1 verhaal wat doorloopt tot level 60 maargoed

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Ricmaniac schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:05:
[...]

Wat het echt spannend maakt is als je Hardcore mode gaat doen. Dan moet je eerst tot level 10 levelen en dan kan je een hardcore character aanmaken. Met hardcore is alles vrijwel hetzelfde alleen het verschil is dat je maar 1 leven hebt. dus ben je level 20 maar ga je dood. mag je weer op level 1 beginnen :P

replaywaarde zelf is gewoon het grote verschil van moeilijkheids graat. Zelf snap ik toch ook niet waarom ze dat zo hebben gedaan ipv 1 verhaal wat doorloopt tot level 60 maargoed
Hoeveel werk denk je dat het is om 1 doorlopend verhaal te maken :P Het is geen mmo he. Ik ben met je eens dat het vet zou zijn, maar dit is gewoon niet haalbaar.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Grimmie187 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:05:
Ik heb zo ontiegelijk veel gefarmed in WoW dat ik eigenlijk hoop dit niet te hoeven doen in D3.. Ben echter bang dat als ik klaar ben met NM en de volgende difficulty begin ik er niet aan ga ontkomen :P
Als je gewoon wat leuke gear uit de AH haalt hoef je niks te farmen. Gewoon lekker doorspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Om zo "iedereen" een kans te geven om end game content te kunnen meemaken (zie WoW LFR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
[...]

Ik vind het een fantastich spel maar ik moet bekennen dat ik wel een beetje teleurgesteld was na Diablo te hebben gekilled. Vind met name act 3 en 4 erg kort en er hadden van mij zeker 2 acts bij gemogen. Maarja blizz moet de DLC ook nog kunnen verkopen natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
voxxel schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:07:
[...]

Hoeveel werk denk je dat het is om 1 doorlopend verhaal te maken :P Het is geen mmo he. Ik ben met je eens dat het vet zou zijn, maar dit is gewoon niet haalbaar.
ja ik zet het er een beetje verkeerd neer. maar het hoeft ook geen MMO te zijn. maar ikzelf speel liever 1 lang verhaal dan 4 keer hetzelfde verhaal :P kijk naar skyrim. dat is toch ook heel groot en geen MMO ? :P
+ het feit: "Development on Diablo III began in 2001"

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 22-05-2012 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wat is makkelijker, nog 4x zoveel content verzinnen of gewoon alle monsters even wat meer abilities geven en x5 Health en Damage? Zo maken ze zichzelf er lekker makkelijk vanaf met relatief weinig originele gameplay content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Grimmie187 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:08:
[...]

Ik vind het een fantastich spel maar ik moet bekennen dat ik wel een beetje teleurgesteld was na Diablo te hebben gekilled. Vind met name act 3 en 4 erg kort en er hadden van mij zeker 2 acts bij gemogen. Maarja blizz moet de DLC ook nog kunnen verkopen natuurlijk..
Geen DLC maar expansions ;) Expansions van blizzard zijn trouwens altijd extreem goed en verdubbelen soms echt de content van een spel. Zie D2, door de expansion kreeg het echt ZO veel meer replay value.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:09:
Wat is makkelijker, nog 4x zoveel content verzinnen of gewoon alle monsters even wat meer abilities geven en x5 Health en Damage? Zo maken ze zichzelf er lekker makkelijk vanaf met relatief weinig originele gameplay content.
Dat is wel erg simpel gesteld. Een hoop content is random, je ziet in 1 playthrough nooit en te nimmer alle dungeons. Ik heb al erg veel tijd in het spel zitten en vind het nog steeds erg super, hoewel ik Normal 'uitgespeeld' heb. Daar gaat het om.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
voxxel schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:09:
[...]

Geen DLC maar expansions ;) Expansions van blizzard zijn trouwens altijd extreem goed en verdubbelen soms echt de content van een spel. Zie D2, door de expansion kreeg het echt ZO veel meer replay value.
Klopt, en daar heb ik ook best vertrouwen in. Maar je zou mogen verwachten dat na 12 jaar blizz iets meer content in het originele spel zou stoppen ipv gelijk de expansion cashcow toe te passen. Maarja, we kunnen blijven dromen toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Na een week toch redelijk wat te hebben gespeeld ben ik nog steeds dol op mijn barb, nu lvl 58 en ik heb soms echt wel dikke problemen met bepaalde champ packs. Maar daarna jump ik gewoon lekker tussen 15-20 normale mobs in en raus ze als een gek weg. Details blijven dan geweldig: dode mobs die 100 meter wegvliegen nog naschokkend van de lightning damage, char die even het bloed van zijn hoofd veegt... Heerlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik vond het niet te kort. Ik vond alleen het eindfilmpje wat teleurstellend.

spoiler:
Leah is dus 'gewoon' dood ofzo begrijp ik? Je ziet niks meer van haar terug. Het draait in het fimpje om Tyreal terwijl ik dat een veel minder interessant karakter vindt dan Leah.
Baroshir schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:14:
Na een week toch redelijk wat te hebben gespeeld ben ik nog steeds dol op mijn barb, nu lvl 58 en ik heb soms echt wel dikke problemen met bepaalde champ packs. Maar daarna jump ik gewoon lekker tussen 15-20 normale mobs in en raus ze als een gek weg. Details blijven dan geweldig: dode mobs die 100 meter wegvliegen nog naschokkend van de lightning damage, char die even het bloed van zijn hoofd veegt... Heerlijk ;)
Precies. Polish. En daar is Blizzard gewoon goed in, het oog voor details. Da's de reden dat Diablo een hit is en Torchlight bijvoorbeeld zuigt.

[ Voor 54% gewijzigd door Hydra op 22-05-2012 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Hydra schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:15:

spoiler:
Leah is dus 'gewoon' dood ofzo begrijp ik? Je ziet niks meer van haar terug. Het draait in het fimpje om Tyreal terwijl ik dat een veel minder interessant karakter vindt dan Leah.

[...]

Precies. Polish. En daar is Blizzard gewoon goed in, het oog voor details. Da's de reden dat Diablo een hit is en Torchlight bijvoorbeeld zuigt.
Precies dat wat je in de spoiler hebt ben ik het ook mee eens ja. maar ik had het serieus al verwacht vanaf einde act 2 op 1 of andere manier XD wist dat er iets niet goed zat ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel

spoiler:

[...]

Eens, maar blizzard heeft al aangegeven dit soort dingen verder uit te werken in expansions (staat op de behind the scenes dvd uit de CE)

Het gaat blizzard kennende waarschijnlijk wel 1-3 jaar duren voor er een keer een expansion komt..

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een tip om even snel wat gold te verdienen. Als je een goede ring ziet (dubbele stat combo voor bepaalde chars, zoals int/vit str/vit dex/vit). Koop er dan gelijk 10 voor 8100 en zet deze op t auction house voor t dubbele :P Binnen een paar uur was ik ze allemaal kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Een vriend van mij is gister ook gehackt. Hij was van onze groep de enigste die in een publieke game gespeeld had. Alleen al zijn gold is gejat, verder niets.

Ik denk dat het niet onverstandig is om publieke games voorlopig even links te laten liggen.
Sorki schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:36:
[...]

Idd voorzichtig zijn, hier een linkje naar het battle.net forum, met blue post.

https://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5149539239

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024

spoiler:
spoiler:
En haar moeder waar is zij naar toe? Ik verwacht haar zeker nog terug te zien in een expansion. De Black soulstone valt ook gewoon terug naar de aarde dus wie weet kan die ook nog eens gebruikt worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDDD
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
predacore schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:45:
nog even reageren op de monk build van gisteren,

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#UegijQ!ZcX!ZZaaba

echt een aanradertje. ben gisteren van 38 naar 45 gekomen.
Good to hear dat hij beviel (en een bevestiging is ook wel lekker - voor hetzelfde geld had je gezegd dat je vorige build 5x soepeler liep :P)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:48

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Reports have been coming in that hackers are able to get session IDs from public games and access your accounts via this method. This means even if you have an authenticator, you may not be safe. Blizzard will be posting with an update on the issues as soon as they can. Until then, try to avoid public games, just in case. Read the Update in next section.

Originally Posted by Blizzard (Official Forums)
Hey guys,

We are very aware of these reports and are taking them very seriously. Please keep an eye on the General Discussion forums as Community members will be posting something soon.

If you have been hacked, please contact Customer Service as soon as you can. In addition, using an Authenticator can help secure your account even more.
Zo das nog eens een security bug hijacking session id's in public games

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Grompie schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:18:
[...]

spoiler:
En haar moeder waar is zij naar toe? Ik verwacht haar zeker nog terug te zien in een expansion. De Black soulstone valt ook gewoon terug naar de aarde dus wie weet kan die ook nog eens gebruikt worden...
Dit wilde ik net ook aangeven... dit geeft wel een giga opening voor een expansion ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 11:36
Grompie schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:18:
[...]

spoiler:
spoiler:
die soulstone gaat dus weer gekaapt worden ofzo en worden evils weer vrij gelaten, dus heb je weer wat te doen in de expansion ;)

en haar moeder is op een korte vakantie naar hell >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ricmaniac schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:17:
Precies dat wat je in de spoiler hebt ben ik het ook mee eens ja. maar ik had het serieus al verwacht vanaf einde act 2 op 1 of andere manier XD wist dat er iets niet goed zat ;p
Ik ook hoor, ik wist al 'wat' ze was, dat was vrij snel duidelijk :)

spoiler:
Ik had alleen verwacht dat Diablo terug zou veranderen in Leah aan het eind van het spel en dat ze dan natuurlijk wel dood zou gaan maar dat het daarmee af zou sluiten. In plaats daarvan ging het over die jankbal van een Tyreal, beetje jammer.

Adria leeft nog en de soulstone ligt op onze aarde kennelijk, dus daar zal de expansion wel op aansluiten.
ShadowBumble schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:20:

Zo das nog eens een security bug hijacking session id's in public games
Als het tenminste waar is.

[ Voor 12% gewijzigd door Hydra op 22-05-2012 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:20
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:17:
Nog een tip om even snel wat gold te verdienen. Als je een goede ring ziet (dubbele stat combo voor bepaalde chars, zoals int/vit str/vit dex/vit). Koop er dan gelijk 10 voor 8100 en zet deze op t auction house voor t dubbele :P Binnen een paar uur was ik ze allemaal kwijt.
Ik ben ook helemaal om met Auction House. Heerlijk medium om als handelaartje te spelen en iets makkelijker aan je statts te werken. Geen gehannes meer met het upgraden van je Jeweler maar alleen de nodige gems van Auction house kopen. Vaak zie je ze (square en hoger) voor een prikkie voorbij komen :)

Enige wat ik wel mis is een verkoopprijsgrafiek over een bepaalde tijd. Die average van de laatste 10 verkocht is mij iets te ruw qua data en is te makkelijk beïnvloedbaar

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Eindelijk met mijn monk aan Hell kunnen beginnen.
Gisteren ActI en II helemaal kunnen completen, en kon de meeste elite packs makkelijk aan, hoorde namelijk mensen praten over resistance, dus heb ongeveer 130 aan lighting Resistance verzameld, Monks hebben een mooie passive skill die je hoogste Resistance geeft aan alle soort damage die je kan krijgen.
Verder helpt 29k ook wel ( armor weet ik niet uit mijn hoofd zit op mijn werk ) maar ongeveer 1100 dex en 800 vit.
Resultaat was weinig damage die ik moest opvangen :), en dus ook weinig keer dood gegaan

Dit is de build die ik gebruik, http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#WQYigj!YUX!bbaZYb

Zo lekker op die Mantra op mijn rechtermuis knop te hebben, samen met Spirit regen van mijn Primary spell an mijn Air Ally zit ik bijna nooit om Spirit te verlegen.

Vanavond ActIII gaan doen, ik hoorde dat deze wel een stuk moeilijker is dan I en II, want hier schoot ik doorheen eerlijk gezegd, is dit echt zoveel moeilijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

LangeQuin schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:23:
Eindelijk met mijn monk aan Hell kunnen beginnen.
Gisteren ActI en II helemaal kunnen completen, en kon de meeste elite packs makkelijk aan, hoorde namelijk mensen praten over resistance, dus heb ongeveer 130 aan lighting Resistance verzameld, Monks hebben een mooie passive skill die je hoogste Resistance geeft aan alle soort damage die je kan krijgen.
Verder helpt 29k ook wel ( armor weet ik niet uit mijn hoofd zit op mijn werk ) maar ongeveer 1100 dex en 800 vit.
Resultaat was weinig damage die ik moest opvangen :), en dus ook weinig keer dood gegaan

Dit is de build die ik gebruik, http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#WQYigj!YUX!bbaZYb

Zo lekker op die Mantra op mijn rechtermuis knop te hebben, samen met Spirit regen van mijn Primary spell an mijn Air Ally zit ik bijna nooit om Spirit te verlegen.

Vanavond ActIII gaan doen, ik hoorde dat deze wel een stuk moeilijker is dan I en II, want hier schoot ik doorheen eerlijk gezegd, is dit echt zoveel moeilijker?
Act 3 is net als in NM en normal een stuk moeilijker, komt door de mobs die er rond lopen, sommige hebben echt massive damage output.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Grimmie187 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:08:
[...]

Act 3 is niet zo kort. Ik vond metname ACT4 te kort. Ik kreeg voor het eerst zelfs het gevoel dat blizzard het aan het afraffelen was. Ik bedoel het verschil tussen de bosses in Act 4 waren een paar mobs. Geen verhaal meer ertussen. Geen mogelijkheid om iets goeds te doen
spoiler:
leya weer "normaal" te maken bv
Zoveel mogelijkheden die daar niet in zitten.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand eigenlijk al centjes verdiend aan Diablo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 13:38
Gisteren toch maar gebruik gaan maken van de AH. Vond het eerst een soort cheaten, maar het zit er toch echt in en eigenlijk heb ik toch niet genoeg tijd om te farmen. Ongeveer 40-50K uitgegeven en had vast nog een stuk goedkoper gekund maar mijn stats zijn flink gestegen. Ben nu echt zwaar overpowered in ACT II op normal. Ben overigens level 20.

Oud - nieuw
DPS 70 --> 300
HP 600 --> 2200
Armor 150 --> 900

Had nog een stuk sterker gekund maar heb ook items genomen met hoge mf, hoge exp+, heel veel life per hit en per kill en regen per sec. Realiseerde me in bed pas dat ik de hoge mf items weer ga vervangen, hoef de items toch niet zelf te vinden. Dus ik ga een build maken met alleen maar extra exp en hoge gold find en dan lekker legendaries kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 18:47
Joarie schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:23:
[...]

Ik ben ook helemaal om met Auction House. Heerlijk medium om als handelaartje te spelen en iets makkelijker aan je statts te werken. Geen gehannes meer met het upgraden van je Jeweler maar alleen de nodige gems van Auction house kopen. Vaak zie je ze (square en hoger) voor een prikkie voorbij komen :)

Enige wat ik wel mis is een verkoopprijsgrafiek over een bepaalde tijd. Die average van de laatste 10 verkocht is mij iets te ruw qua data en is te makkelijk beïnvloedbaar
squares en 1 hoger droppen ook als candy in de latere acts van Hell.
en 3 squares combines kost 20k.
1 stapje hoger kost je zelfs tomes die je alleen op inferno kan krijgen.
Veel mensen die geen zin hebben om te upgraden dus.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Malt007 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:30:
Gisteren toch maar gebruik gaan maken van de AH. Vond het eerst een soort cheaten, maar het zit er toch echt in en eigenlijk heb ik toch niet genoeg tijd om te farmen. Ongeveer 40-50K uitgegeven en had vast nog een stuk goedkoper gekund maar mijn stats zijn flink gestegen. Ben nu echt zwaar overpowered in ACT II op normal. Ben overigens level 20.

Oud - nieuw
DPS 70 --> 300
HP 600 --> 2200
Armor 150 --> 900

Had nog een stuk sterker gekund maar heb ook items genomen met hoge mf, hoge exp+, heel veel life per hit en per kill en regen per sec. Realiseerde me in bed pas dat ik de hoge mf items weer ga vervangen, hoef de items toch niet zelf te vinden. Dus ik ga een build maken met alleen maar extra exp en hoge gold find en dan lekker legendaries kopen.
Don't be bothered with gold find! Op normal is het grootste hoopje goud nog geeneens 50 volgens mij. In Hell is dat al 10 keer zoveel. Gaat dus echt bijna geen verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDDD
  • Niet online
RocketKoen schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:31:
[...]

squares en 1 hoger droppen ook als candy in de latere acts van Hell.
en 3 squares combines kost 20k.
1 stapje hoger kost je zelfs tomes die je alleen op inferno kan krijgen.
Veel mensen die geen zin hebben om te upgraden dus.
Tomes droppen ook in Hell, al vanaf Act I (lvl 53 Monk here).

Maar idd, AH is veelal goedkoper dan zelf craften (gewoon omdat ze zoveel droppen I guess).

Edit: je bedoelt natuurlijk Tome of Secrets niet Tome of Jewelcrafting :] - my bad

[ Voor 7% gewijzigd door RDDD op 22-05-2012 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

Kevinp schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:26:
[...]

Act 3 is niet zo kort. Ik vond metname ACT4 te kort. Ik kreeg voor het eerst zelfs het gevoel dat blizzard het aan het afraffelen was. Ik bedoel het verschil tussen de bosses in Act 4 waren een paar mobs. Geen verhaal meer ertussen. Geen mogelijkheid om iets goeds te doen
spoiler:
Act IV was van hetzelfde formaat als Act IV in D2, dat hadden ze ook aangekondigd. Daarbij ben ik het wel met je eens dat in die Act wat meer diepgang had mogen zitten.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:29:
Iemand eigenlijk al centjes verdiend aan Diablo?
real currency auctionhouse komt pas 30mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Barthak schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:34:
[...]

Act IV was van hetzelfde formaat als Act IV in D2, dat hadden ze ook aangekondigd. Daarbij ben ik het wel met je eens dat in die Act wat meer diepgang had mogen zitten.
Ik vind act 1-3 echt heel gaaf in D3, act IV valt gewoon tegen. De hele setting vind ik ook niet zo tof. Act IV in D2 was echt vele maten toffer imo.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Ben op kantoor en heb diablo nooit gevolgd tot d3, is dat die op die muur? Met die soldaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predacore
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

RDDD schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:20:
[...]

Good to hear dat hij beviel (en een bevestiging is ook wel lekker - voor hetzelfde geld had je gezegd dat je vorige build 5x soepeler liep :P)!
welke gebruikt je nu? ben wel benieuwd, gisteren was je volgens mij lvl 51 toch?
nu speel ik uiteraard wel met een andere build, heb de ally weg gedaan en nog wat dingetjes. kan nu even niet kijken wat er precies anders is...

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ricmaniac schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:34:
real currency auctionhouse komt pas 30mei
Er zijn al onofficiele gold sellers, die zullen wel redelijk verdienen.
Malt007 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:30:
Het is juist de bedoeling om via de AH je ultieme gear samen te stellen, zo is het spel ook bedoeld. De drops zijn gewoon erg sporadisch, zeker drops die voor jou interessant zijn. Juist door samenwerking via trading ingame en de AH zorg je voor de ultieme gear waarmee je Inferno aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo. Gister eindelijk Diablo kunnen aanschaffen en vervolgens een paar uurtjes gespeeld. Ik ben begonnen met een Witch doctor omdat me dit wel een leuke class leek en ben tot lvl 20 gekomen en zit nu ergens in ACT 2.

Tot nu toe vermaak ik me prima met diablo! Ben toch ook wat benieuwd naar de andere classes. Iemand enige suggesties voor andere classes die erg leuk zijn om te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
RDDD schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:32:
[...]

Tomes droppen ook in Hell, al vanaf Act I (lvl 53 Monk here).

Maar idd, AH is veelal goedkoper dan zelf craften (gewoon omdat ze zoveel droppen I guess).

Edit: je bedoelt natuurlijk Tome of Secrets niet Tome of Jewelcrafting :] - my bad
Ik bedoel de inferno variant inderdaad

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Kevinp schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:26:
[...]

spoiler:
Act 4 in D2 was ook erg kort.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

voxxel schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:35:
[...]

Ik vind act 1-3 echt heel gaaf in D3, act IV valt gewoon tegen. De hele setting vind ik ook niet zo tof. Act IV in D2 was echt vele maten toffer imo.
Ik vond de setting wel cool, eindelijk dat deel ook kunnen bezoeken van de beschreven werelden in de Diablo lore, maar gelukkig dat smaken verschillen :). D2 act IV vond ik ook erg tof.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Ben benieuwd hoe moeilijk inferno nog gaat worden, ik heb gisteravond de skeleton king in een one shot verslagen op inferno. Vond het eigenlijk wel meevallen hoe moeilijk dit gevecht was. 8)7 Hell diablo kreeg mij daarnaast gewoon niet neer. Ik kon al zn klappen vangen en in de cages gaan staan. Een melee swing deed 10% dmg van mn healthpool en die cages deden zo'n 25%. Twee klappen life leechen en je zit weer vol hp.

Hoop dat inferno nog een stuk lastiger gaat worden, want mijn gear is niet eens echt heel goed. Momenteel ben ik full tank op mn monk en het werkt prima, alleen sommige inferno elite packs kan ik niet slopen. Had gisteren een combo met desecrator,molten,arcane en vortex. Als melee kan je dan alleen maar hit and run tactics doen. Gelukkig had ik nog een goede witch doctor en een wizard achter me staan. Na veel klooien gingen ze uiteindelijk neer.

Voor mensen met interesse, mijn refined tank build:

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#WdfXgQ!cTZ!ZccbaZ

edit: zinsbouw aangepast.

[ Voor 15% gewijzigd door PizZa_CalZone op 22-05-2012 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:37:
Tot nu toe vermaak ik me prima met diablo! Ben toch ook wat benieuwd naar de andere classes. Iemand enige suggesties voor andere classes die erg leuk zijn om te spelen?
Wizard! Heel leuk om op de lagere niveaus mee te spelen, lekker AoE spells spammen op grote groepen enemies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zo. Gister eindelijk Diablo kunnen aanschaffen en vervolgens een paar uurtjes gespeeld. Ik ben begonnen met een Witch doctor omdat me dit wel een leuke class leek en ben tot lvl 20 gekomen en zit nu ergens in ACT 2.

Ik denk dat alles wel gewoon leuk is om te spelen. Al moet ik zeggen dat Wizard mij persoonlijk echt helemaaal niet aanspreekt ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 18-09 00:15
Wizard kan je met de juiste items perfect tot tank bouwen. Dan is het niet meer een mietje die op afstand zit te casten maar gewoon lekker er op los beukt en wanneer er wat mobs op je target af lopen kan je die op afstand ook neer knallen met zo een beam. Wizard tank FTW !! :9

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:38:
[...]

Wizard! Heel leuk om op de lagere niveaus mee te spelen, lekker AoE spells spammen op grote groepen enemies :D
Wizard is op hogere difficulties ook nog wel goed hoor ;)
Ik vind het leuk om een beetje een support rol te hebben, ik spam namelijk blizzard (kost maar 20 arcane met snowbound rune) om alles te vertragen i.c.m. een poison hydra en dan lekker disintegrate :p

Terwijl de mannetjes dan van boven, achter en voor worden aangevallen door mij kan er een barb inspringen en het zaakje afmaken met zo een ronddraaiende aanval ofzo :p

Verder is het totaal NIET nodig voor mij om samen te spelen hoor, ik vind het gewoon leuker maar kan gemakkelijk op hell overleven

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:40:
[...]

Ik denk dat alles wel gewoon leuk is om te spelen. Al moet ik zeggen dat Wizard mij persoonlijk echt helemaaal niet aanspreekt ;p
Ik heb gister met co-op ook met een barbarian gespeeld. Die aanvallen zien er wel vet uit!
Wizard spreekt mij ook niet erg aan aangezien het bijna in elk spel voor komt. maar ik zal er vast nog wel 1 maken :P

Ik heb trouwens ook nog al mijn blauwe items die ik niet nodig heb gesalvaged voor blaksmithing maar geen idee of je daar veel aan hebt :P Ik las ook ergens dat je blacksmithing lvl geshared is op je hele account, dus alle chars zullen dan dezelfde blacksmithing lvl hebben.. dus is het dan eigenlijk om je 'alts' te gearen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:44:
[...]

Ik heb gister met co-op ook met een barbarian gespeeld. Die aanvallen zien er wel vet uit!
Wizard spreekt mij ook niet erg aan aangezien het bijna in elk spel voor komt. maar ik zal er vast nog wel 1 maken :P

Ik heb trouwens ook nog al mijn blauwe items die ik niet nodig heb gesalvaged voor blaksmithing maar geen idee of je daar veel aan hebt :P Ik las ook ergens dat je blacksmithing lvl geshared is op je hele account, dus alle chars zullen dan dezelfde blacksmithing lvl hebben.. dus is het dan eigenlijk om je 'alts' te gearen?
Aangezien het makkelijker is om goeie items te kopen in de AH kan je beter die essences verkopen op de AH, krijg je nog mooi geld voor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

CobyBE schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:44:
Wizard is op hogere difficulties ook nog wel goed hoor ;)
Ik vind het leuk om een beetje een support rol te hebben, ik spam namelijk blizzard (kost maar 20 arcane met snowbound rune) om alles te vertragen i.c.m. een poison hydra en dan lekker disintegrate :p

Terwijl de mannetjes dan van boven, achter en voor worden aangevallen door mij kan er een barb inspringen en het zaakje afmaken met zo een ronddraaiende aanval ofzo :p

Verder is het totaal NIET nodig voor mij om samen te spelen hoor, ik vind het gewoon leuker maar kan gemakkelijk op hell overleven
Goed wel, leuk minder. Je moet veel meer naar survivability kijken en damage doen aan enkele vijanden in plaats van veel AoE damage en grote groepen wipen.

Zit nog te twijfelen of ik voor een echte low health build ga met de focus op life regeneration. Zal best werken maar wel duur om nieuwe gear te vinden dat hiervoor geschikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Monk op HC, lekker slow spelen, alles zien, lezen en killen, Butcher gekilled op lvl 16, geen health pot of health shrine nodig gehad, beetje uitwijken en die dodge skill gebruiken, af en toe leven aanvullen en beetje damage doen, binnen 30 seconden down, no cose calls.
Nu lvl 19 in A2, gaat nu helemaal lekker met die mending mantra.
Ik speel niet zo veel, maar wel lekker langzaam.
AH op HC is erg duur, maar je kan ook veel verdienen met crap, alles met vit. verkoopt heel goed, ook magic items binnen 2 uur weg (ik hou de buy-out laag, vekoopt veel sneller en je kan dus meer omzet maken).
Ik zet nu zelfs mijn beste rare ring in het AH, wel voor een degelijke prijs.
D3 is een waardig opvolger van D2 dat i helemaal grijs gespeeld heb (ook uitsluitend op HC).

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:46:
[...]

Goed wel, leuk minder. Je moet veel meer naar survivability kijken en damage doen aan enkele vijanden in plaats van veel AoE damage en grote groepen wipen.

Zit nog te twijfelen of ik voor een echte low health build ga met de focus op life regeneration. Zal best werken maar wel duur om nieuwe gear te vinden dat hiervoor geschikt is.
Ja je moet natuurlijk je playstyle wel aanpassen maar ik neem aan dat dat met elk mannetje in Hell/inferno is? :p Ik gebruik namelijk nog altijd Blizzard voor AoE :p voor de rest heb ik storm armor vervangen met Energy armor (dat op zijn beurt soms Archon wordt)

P.S. Ik zie disintegrate eigenlijk ook als AoE omdat alles in zijn weg wordt geraakt, dus ik kan recht door een groep mobs schieten, zelfde met die arcane bollen en de juiste rune

[ Voor 11% gewijzigd door CobyBE op 22-05-2012 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
sorcees schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:49:
Monk op HC, lekker slow spelen, alles zien, lezen en killen, Butcher gekilled op lvl 16, geen health pot of health shrine nodig gehad, beetje uitwijken en die dodge skill gebruiken, af en toe leven aanvullen en beetje damage doen, binnen 30 seconden down, no cose calls.
Nu lvl 19 in A2, gaat nu helemaal lekker met die mending mantra.
Ik speel niet zo veel, maar wel lekker langzaam.
AH op HC is erg duur, maar je kan ook veel verdienen met crap, alles met vit. verkoopt heel goed, ook magic items binnen 2 uur weg (ik hou de buy-out laag, vekoopt veel sneller en je kan dus meer omzet maken).
Ik zet nu zelfs mijn beste rare ring in het AH, wel voor een degelijke prijs.
D3 is een waardig opvolger van D2 dat i helemaal grijs gespeeld heb (ook uitsluitend op HC).
Butcher is wat mij fataal werd op hardcore XD 2x al. 1 keer voor dat gevecht en 1 keer tijdens dat gevecht =p nu maar ff 1 char normal gelevelt om het verhaaltje keer uit te spelen. maar ga nu gewoon weer Hardcore doen en veel meer slow play doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:16

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik heb een level 42 Wizard en een level 17 Demon Hunter. Wizard vind ik persoonlijk verreweg het leukst van deze twee.

Blizzard, blizzard, blizzard en lekker Electrocute AOE met een Arcane bommetje hier en daar :D Plus opties als Diamond Skin (onsterfelijk voor een korte periode), Frost Nova (AOE Freeze) etc. Beetje veel investeren in Intelligence en Vitality en je hebt een solide karakter die veel kan hebben :)

Edit:
Gisteren voor het eerst een item uit de AH gehaald. Schild is behoorlijk beter dan de Orb die ik had. Ik loop rond in gele armor en wapens. Allemaal drops die ik onderweg tegenkwam :)

[ Voor 9% gewijzigd door SandsOfArrakis op 22-05-2012 09:54 ]

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CobyBE schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:45:
[...]

Aangezien het makkelijker is om goeie items te kopen in de AH kan je beter die essences verkopen op de AH, krijg je nog mooi geld voor :p
Achjah, zo veel moeite kost het niet om die dingen te salvagen en ik ben ook veelste lui om AL die blauwe items op de AH te zetten.. Je inv raakt zo snel vol met die blauwe items dat is echt niet normaal xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDDD
  • Niet online
predacore schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:36:
[...]

welke gebruikt je nu? ben wel benieuwd, gisteren was je volgens mij lvl 51 toch?
nu speel ik uiteraard wel met een andere build, heb de ally weg gedaan en nog wat dingetjes. kan nu even niet kijken wat er precies anders is...
Net 53 aangetikt, heb nu http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#UegijQ!ZcX!bZaaca
Redelijk hetzelfde, maar die Earth Ally met z'n 3 sec taunt is nu al irreplacable (en 10% extra health is ook nooit gek). Vooral het feit dat hij maar 25 spirit kost, betekent dat als hij taunt en dood gaat ik hem meteen weer summon.

Maargoed, dat was de eerste ervaring op einde Act I. Komende dagen zullen uitwijzen of ik er ook echt wat mee kan als het weer wat lastiger gaat worden (al denk ik dat ik niet veel aan spelen toekom met dit weer :))!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predacore
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

RDDD schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:54:
[...]

Net 53 aangetikt, heb nu http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#UegijQ!ZcX!bZaaca
Redelijk hetzelfde, maar die Earth Ally met z'n 3 sec taunt is nu al irreplacable (en 10% extra health is ook nooit gek). Vooral het feit dat hij maar 25 spirit kost, betekent dat als hij taunt en dood gaat ik hem meteen weer summon.

Maargoed, dat was de eerste ervaring op einde Act I. Komende dagen zullen uitwijzen of ik er ook echt wat mee kan als het weer wat lastiger gaat worden (al denk ik dat ik niet veel aan spelen toekom met dit weer :))!
Ik pas hem zelf denk ik klein beetje aan, maar laat iedereen over een paar dagen wel weer even weten wat mijn ervaringen zijn :).
thanks!

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Verdomme, ik was er al bang voor gisteren. Kon vrienden van me maar niet zien in mijn Friends list.
Toen bedacht ik me dat het spel je soms (?) automatisch inlogt op de US server. Was dus ook hier het geval. Dag WD lvl 20 ;( ..

Ik zie trouwens in die game guide dat je ook een Enchantress kunt huren als follower, wanneer kan dat? Heb haar nog niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booth schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:05:
Verdomme, ik was er al bang voor gisteren. Kon vrienden van me maar niet zien in mijn Friends list.
Toen bedacht ik me dat het spel je soms (?) automatisch inlogt op de US server. Was dus ook hier het geval. Dag WD lvl 20 ;( ..
Je weet dat je die regio ook gewoon weer terug kunt zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Booth schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:05:Ik zie trouwens in die game guide dat je ook een Enchantress kunt huren als follower, wanneer kan dat? Heb haar nog niet gezien
spoiler:
In act II

[ Voor 30% gewijzigd door CobyBE op 22-05-2012 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiversionNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 23:23
Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:46:
[...]

In theorie moet dit lukken in combinatie met Energy Armor + Force Armor en als passive Galvanizing Ward. 35% is relatief dus low health zou beter zijn, denk wel dat je problemen gaat krijgen op hell/inferno.Tenzij je alles slow doet en alles kite.

FFXIV: Victeron Leviathan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:06:
[...]

Je weet dat je die regio ook gewoon weer terug kunt zetten?
Ik ben naar options gegaan en heb server region veranderd naar Europe. Toen kon ik nog spelen met m'n WD (waarschijnlijk omdat je eerst nog moet uitloggen). Volgende keer dat ik inlogde moest ik een nieuw poppetje aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

DiversionNL schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:07:
[...]

In theorie moet dit lukken in combinatie met Energy Armor + Force Armor en als passive Galvanizing Ward. 35% is relatief dus low health zou beter zijn, denk wel dat je problemen gaat krijgen op hell/inferno.Tenzij je alles slow doet en alles kite.
Eerste solo kill van diablo op inferno is door een wizard met zo'n build, dus het kan prima ;) Hij had ook maar 6.5k life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-08 18:45

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Baroshir schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:11:
[...]

Eerste solo kill van diablo op inferno is door een wizard met zo'n build, dus het kan prima ;) Hij had ook maar 6.5k life.
Typische glass cannon dus...

hoeveel DPS had ie? 60K ofzo?

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Iemand een goede Barb build voor mij? Ik ben level 54 en speel act 1 in Hell mode.
Maar ik kan me draai niet goed vinden in me build. Me dps is nogal laag. Heb 5.5k (Had 6.4k maar door gear swapping ben ik in strenght iets omlaag gegaan)

Heb nu wel veel meer HP maar dps is extreem omlaag gegaan. Misschien dat me rotaties beter kunnen.
Dit is wat ik nu heb: http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WeRVkj!YgZ!YbbZbY

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
PizZa_CalZone schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:38:
Ben benieuwd hoe moeilijk inferno nog gaat worden, ik heb gisteravond de skeleton king in een one shot verslagen op inferno. Vond het eigenlijk wel meevallen hoe moeilijk dit gevecht was. 8)7 Hell diablo kreeg mij daarnaast gewoon niet neer. Ik kon al zn klappen vangen en in de cages gaan staan. Een melee swing deed 10% dmg van mn healthpool en die cages deden zo'n 25%. Twee klappen life leechen en je zit weer vol hp.

Hoop dat inferno nog een stuk lastiger gaat worden, want mijn gear is niet eens echt heel goed. Momenteel ben ik full tank op mn monk en het werkt prima, alleen sommige inferno elite packs kan ik niet slopen. Had gisteren een combo met desecrator,molten,arcane en vortex. Als melee kan je dan alleen maar hit and run tactics doen. Gelukkig had ik nog een goede witch doctor en een wizard achter me staan. Na veel klooien gingen ze uiteindelijk neer.

Voor mensen met interesse, mijn refined tank build:

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#WdfXgQ!cTZ!ZccbaZ

edit: zinsbouw aangepast.
Het is al vaak gezegd, maar ik zal het toch nog eens zeggen. Het gaat niet om de bosses maar om de elite mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Barthak schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:37:
[...]

Ik vond de setting wel cool, eindelijk dat deel ook kunnen bezoeken van de beschreven werelden in de Diablo lore, maar gelukkig dat smaken verschillen :). D2 act IV vond ik ook erg tof.
Ik vond act IV ook erg tof, had het alleen veel cooler gevonden als je tegen angels moest vechten ipv weer meer demons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Update van Bashiok over de 'hacks'
http://www.diablofans.com...ount-security-diablo-iii/

Blijkbaar is er toch geen exploit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:20:
[...]

Ik vond act IV ook erg tof, had het alleen veel cooler gevonden als je tegen angels moest vechten ipv weer meer demons.
Over angels gesproken, doet me denken aan een cinematic van gisteren! Ik heb me echt nooit verdiept in de cinematics van Diablo 3, maar toen ik gister de eerste cinematic bekeken had ingame.. wat een mooie kwaliteit zeg!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2012 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 09:27
FreqAmsterdam schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:17:
[...]

Het is al vaak gezegd, maar ik zal het toch nog eens zeggen. Het gaat niet om de bosses maar om de elite mobs.
Was, met diablo2 ook zo ja. diablo/baal, geen probleem. LE + conviction aura of extra strong + fana + cursed any1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Frustrerend dat iedereen in m'n friendlist omhoogschiet... zitten allemaal in hell/inferno :P Heb zelf niet de tijd ervoor... ben nu in ACT IV op Normal @ 32 geloof ik. Maarja, eigen tempo aanhouden is ook niets mis mee natuurlijk. In het begin een beetje co-op gedaan waar iedereen door de map heen rushte, terwijl ik nog overal zwarte vlekken op de map zag... daar kan ik niet tegen! Ik ga over het algemeen niet verder totdat ik de hele map uncovered heb. Pas op hogere moeilijkheidsgraden wil ik dat wel skippen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:21:
[...]

Over angels gesproken, doet me denken aan een cinematic van gisteren! Ik heb me echt nooit verdiept in de cinematics van Diablo 3, maar toen ik gister de eerste cinematic bekeken had ingame.. wat een mooie kwaliteit zeg!
Cinematics van Blizzard zijn altijd uitermate mooi geweest. en in deze game is dat ook echt weer helemaal Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Baroshir schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:14:
bepaalde (chained) elite packs slopen je toch wel. Pullen ze je, stun/freeze en dan beams/poison of fire op je en je bent dood. mijn 70% dmg reduction en 700 life/second helpen dan niet veel. De key is om de mobs van elkaar weg te kiten.

tank build: http://eu.battle.net/d3/e...rbarian#ahXVgk!bXV!ZYYcYb

De heal van revenge is geweldig in supermobs als je ze taunt(en dan ff bij elkaar slurpen met leap >:). Bosses te easy te tanken. Whirlwind voor de AOE. Furious charge vind ik als vervanger ook erg fijn :).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Xtr3me4me schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:16:
Iemand een goede Barb build voor mij? Ik ben level 54 en speel act 1 in Hell mode.
Maar ik kan me draai niet goed vinden in me build. Me dps is nogal laag. Heb 5.5k (Had 6.4k maar door gear swapping ben ik in strenght iets omlaag gegaan)

Heb nu wel veel meer HP maar dps is extreem omlaag gegaan. Misschien dat me rotaties beter kunnen.
Dit is wat ik nu heb: http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WeRVkj!YgZ!YbbZbY
Ik heb op 58 rond de 6.5k dps zonder buffs en ik kan prima door Act3 heen. Ik heb als main skill bash, maar frenzy kan ook prima. Voor mijn gevoel doet bash echter net wel betere ruwe output.

Ik heb leap met iron impact ipv ignore pain, dit werkt ideaal, je springt gewoon in een huge mob, krijgt weinig damage maar kan wel goed revenge gebruiken. Gebruik bij revenge wel de rune die de kans naar 30% verhoogt. In plaats van call of the ancients heb ik battle rage, lekkere damage verhoging.
Tripp schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:24:
[...]
bepaalde (chained) elite packs slopen je toch wel. Pullen ze je, stun/freeze en dan beams/poison of fire op je en je bent dood. mijn 70% dmg reduction en 700 life/second helpen dan niet veel. De key is om de mobs van elkaar weg te kiten.

tank build: http://eu.battle.net/d3/e...rbarian#ahXVgk!bXV!ZYYcYb

De heal van revenge is geweldig in supermobs als je ze taunt(en dan ff bij elkaar slurpen met leap >:). Bosses te easy te tanken. Whirlwind voor de AOE. Furious charge vind ik als vervanger ook erg fijn :).
Ik heb veel minder defensive skills/passives, niet nodig gehad tot nu toe. WW gebruik ik daarom niet, krijg ik wel teveel damage mee. Gewoon seismic slam als je even ruimte nodig hebt en is geweldige damage output.

[ Voor 29% gewijzigd door Baroshir op 22-05-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiversionNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 23:23
Baroshir schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:11:
[...]

Heb je hier een link van, kan zo snel niks vinden op D3 forum. Ben wel benieuwd hoe hij dat heeft gedaan.

FFXIV: Victeron Leviathan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Heb je eigenlijk nog wat aan stuns in Inferno? Ik merk met me barb in hell nu al dat de groundstomp stun veel korter duurt dan 4 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
Ben nu bijna level 58 op mijn Barbarian, ik vind het echt een heerlijke class om te spelen.
Waar ik een beetje problemen mee heb is de survivability. Ik heb 21k health en ongeveer 9,5k dps.
Voorheen gebruikte ik altijd 2 handers maar ik heb besloten om maar over te stappen naar een one hander en een shield om iets minder snel dood te gaan, daarmee heb ik 7,5k dps dus nog steeds prima.
Ik ben nu ergens halverwege act 2, maar vooral met uniques en elites ben je gewoon echt in 2 a 3 tellen dood.
Wat ik meestal probeer en wat wel redelijk werkt, is om ze alle3 zo dicht mogelijk bij elkaar te krijgen, dan snel ignore pain poppen en dan een earthquake, maargoed werkt denk ik ongeveer 60 % van de keren.

Heeft iemand tips om de survivability van mijn barb een beetje op te krikken? Wat voor gear moet ik naar zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Blue_Entharion schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:13:
[...]

Typische glass cannon dus...

hoeveel DPS had ie? 60K ofzo?
Het is een beetje een vuil trucje dat ze gebruiken.
De lage HP is niet omdat ze INT stacken in plaats van Vit. Het is expres
Wizzards krijgen een skill zodat je in 1 hit maximaal 35% van je HP pool kwijt kan raken.
Met 6k life is dat dus 2k per hit.

Als je HP regen stacked, kun je er voor zorgen dat je die 2k weer terug hebt voordat de volgende klap je raakt.
Werkt erg goed tegen solo encounters als diablo. Maar loop je in een pack champions of elites die je alle 3 of meer tegelijk raken, dan ben je dood.

Huisgenoot is nu bezig met een crit-gear build. Samen met de passive skill die 1s van je CD afhaalt per crit. Het idee is dat crystal skin spammable wordt.

[ Voor 10% gewijzigd door RocketKoen op 22-05-2012 10:29 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Erg mooi om te zien dat je zo'n Barbarian wel erg Tankish kan builden. vooral door de passive skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

DiversionNL schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:27:
[...]

Heb je hier een link van, kan zo snel niks vinden op D3 forum. Ben wel benieuwd hoe hij dat heeft gedaan.
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4210122688

hot topic op forum zelfs ;)
Rixos schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:27:
Heeft iemand tips om de survivability van mijn barb een beetje op te krikken? Wat voor gear moet ik naar zoeken?
Gebruik revenge met de 30% trigger rune, dit doet wonderen. Je blijf nog wel omvallen bij sommige champ packs en rares, maar al een stuk minder.

[ Voor 37% gewijzigd door Baroshir op 22-05-2012 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Soms zijn demons toch enorm moeilijk te verslagen!! Hell Act 1, Rare spin, frozen Reflects Damage, met als minions 'nvulnerable Minions' ! ! How to beat that! 8)7

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Blackminister schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:37:
Soms zijn demons toch enorm moeilijk te verslagen!! Hell Act 1, Rare spin, frozen Reflects Damage, met als minions 'nvulnerable Minions' ! ! How to beat that! 8)7
Nuke it. Dont stand in the icebombs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Als je denkt dat dat lastig is :P

Kwam gisteren met een maat in Inferno de volgende tegen:

Extra Health - Molten - Plagued - Descecrator

gelukkig is mijn barb nogal sterk, maar zelfs deze deed goed zeer!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
de epic killen. zn minions gaan dan mee dood.
Hij is niet fast, teleporting, vortex, jailer of waller. Kiten en slowen dus.
Dakreal schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:40:
[...]

Als je denkt dat dat lastig is :P

Kwam gisteren met een maat in Inferno de volgende tegen:

Extra Health - Molten - Plagued - Descecrator

gelukkig is mijn barb nogal sterk, maar zelfs deze deed goed zeer!
Leuke anti-melee combo ja :P
Meest enge op het moment vind ik arcane frozen. Leuk frozen staan terwijl zo'n arcane turret je kant op komt.

[ Voor 37% gewijzigd door RocketKoen op 22-05-2012 10:42 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Alles met 2 of meer van: frozen, vampiric, chains, molten, waller, jailor en arcane is echt terror :P

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
voxxel schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:42:
Alles met 2 of meer van: frozen, vampiric, chains, molten, waller, jailor en arcane is echt terror :P
Vamperic valt wel mee. Alleen als je DPS slecht is krijg je die nooit dood.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat dachten jullie van Molten, Vortex, arcane, shielding.......
Pagina: 1 ... 35 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic