Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 19:34

Hulkr_

Hulkr_

Snap nog steeds die poison damage en holy damage dingen bij wapens niet. Moet je bij poison damage beslist met een poison dart schieten als witch doctor? Of krijg je sowieso die poison damage als je dat wapen draagt ongeacht welke skill je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 20:57

scorpie

Supra Addict

Volgens mij dat laatste. Als witch doctor gebruik je die physical wapens toch eigenlijk niet en alleen maar je skills. Correct me if I'm wrong :?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Znorkus schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:21:
[...]

Zeker weten kan dat, en dat is slim ook om te doen. Je kan op die manier krachtiger worden dan dat je zou worden als je speelt met alleen wat je vindt. Twinken in diablo betekent echt tien keer zo krachtig kunnen zijn, diablo gaat echt over items, in tegenstelling tot wow waar vooral level doorslaggevend is. Let wel op welk level je moet zijn om hem aan te kunnen.

De replies van anderen slaan nergens op, want als je lvl 19 bent vindt je items waarvoor je minstens 12 moet zijn. En als je rond de lvl 28 zit vind je de items waarvoor je level 19 moet zijn.

Voor 500-2500 per item moet jij al je gear vet kunnen upgraden door in het AH te shoppen.
Dat was nou juist mijn vraag, of ik items kan equippen van een hoger level als dat ik ben. Dat kan duz niet, en daarom staat er required level xx bij een item in AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:54
Ik zie nu bij de jeweller en blacksmith dat je recipes nodig hebt. Droppen deze op een gegeven ogenblik? Of moet ik die kopen? Of is dat pas op later level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Diablo geownd in Hell@ first try *O*
5 stacks Nepahalem Valor en dan dropt die toch best deftige loot hoor!

[ Voor 3% gewijzigd door -AzErTy- op 21-05-2012 22:04 ]

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:03

The Chosen One

Zie signature!

Nightmare en later volgens mij alleen nu.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Laatst online: 18-09 17:41

Maduth

Probeersel

Hoi Hoi,

Even een [reken]vraagje, wanneer of wat is het breekpunt van dualwielded wapens naar two-handed?

Voorbeeld: momenteel heb ik 2 weapons met de volgende stats:

Main Wapen DPS 16,8 AS 1,40
Offhand Wapen DPS 19,8 AS 1,35

Dus AS 1,61 en totaal Damage 39,30

Nu is er ook een dualhanded weapon gedropt; DPS 21,9 AS 0,96 met 40,99 Damage.

Maar mijn vraag oftewel het puntje op de I, de AS dropt dus BIG en in hoeverre werkt dit precies door? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vond dice of the hawk en die geeft 44 dex maar ik kan er niks mee en staat niks over lvl of class in :?
dacht misschien is het een item die stats geeft als je hem in inventory hebt maar ook niet iemand een idee ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 22:06:
vond dice of the hawk en die geeft 44 dex maar ik kan er niks mee en staat niks over lvl of class in :?
dacht misschien is het een item die stats geeft als je hem in inventory hebt maar ook niet iemand een idee ???
Waarschijnlijk een item voor je follower.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
MADG0BLIN schreef op maandag 21 mei 2012 @ 22:00:
Ik zie nu bij de jeweller en blacksmith dat je recipes nodig hebt. Droppen deze op een gegeven ogenblik? Of moet ik die kopen? Of is dat pas op later level?
Die krijg je als je items salvaged (eveneens bij de jeweller en blacksmith).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

djunicron schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:16:
[...]

En daar zit af en toe toch een stuk tussen...

B.v act 3, 3e quest
[...]

Zo ook in Act 2
[...]
Haha :) Beide zijn mij ook bijgebleven inderdaad. Op een gegeven moment wilde ik zo graag slapen, maar ik moest en zou een checkpoint halen. :z

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
FreqAmsterdam schreef op maandag 21 mei 2012 @ 22:08:
[...]

Die krijg je als je items salvaged (eveneens bij de jeweller en blacksmith).
Hmm, ok, heb al tientallen items salvaged, maar geen enkele gezien nog.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rynji schreef op maandag 21 mei 2012 @ 22:08:
[...]

Waarschijnlijk een item voor je follower.
ja idd staat erbij dus die kan ik aan mijn templar geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Ja, als het een item is voor je templar wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:58

Magic666

No one's neighbour!

tjezus.... disconnected..... :( :( En dat terwijl ik vlak bij het einde ben.

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Magic666 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 22:14:
tjezus.... disconnected..... :( :( En dat terwijl ik vlak bij het einde ben.

*zucht*
Einde kom je wel vaker dan 1x langs :P

ik heb nu 2100 dps 900+ str en 700+ vit als barbarian level 46
zit nu net in act III op nightmare, dus nog 2 acts te gaan en dan op naar hell en als dat niet lukt, dan back to Battlefield 3 :P

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Pykow schreef op maandag 21 mei 2012 @ 22:19:
[...]

Einde kom je wel vaker dan 1x langs :P

ik heb nu 2100 dps 900+ str en 700+ vit als barbarian level 46
zit nu net in act III op nightmare, dus nog 2 acts te gaan en dan op naar hell en als dat niet lukt, dan back to Battlefield 3 :P
wtf zoveel dps?

ik ben ook lvl 46, maar ik heb net 900 dps
600+ str en 430 vit

heb je lekkere items ofwa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Muta schreef op maandag 21 mei 2012 @ 22:21:
[...]

wtf zoveel dps?

600+ str en 430 vit

2 handed wapen, met 0.95 attack per second.
straks op hell ga ik weer terug naar one handed en shield, want dat is net iets beter for defense.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik ben erg happy met mijn demon hunter (ok niet de stats die ik hier voorbij zie komen :+ ) maar ik ben nu lvl 22 en heb nog NIETS in skills gestopt en ook nog geen runes gekozen. wil mn char niet verpesten :/ iemand advies voor goeie build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

*facepalm*

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:11

frG

Zodiac schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:56:
[...]

Sinds WoW lijkt "hack" synoniem te zijn met "Ik ben een idioot en ik geef m'n accountdata aan ieder die ook maar ergens een submitveldje heeft staan" - check deze post voor zo'n typische gebruiker.

Geen programma's downloaden die beloven je "Diablo 3 experience" te verbeteren, dan zit het wel goed. Mocht je echt zeker willen weten dat je niet je logingegevens aan iemand weggeeft, dan kun je de volgende 3 opties proberen:

-Authenticator kopen
-Authenticator app gratis downloaden
-SMS alert inschakelen

Ik ken geen andere ontwikkelaar die zo'n goede beveiliging verzorgt. Ook wel nodig blijkbaar, gezien de gebruikers... |:(
Volgens mij lees je niet eens de comment van die user, of wel?

Het schijnt zo te zijn dat in public games sessions van users 'gehijacked' kunnen worden, een authenthicator zou dus niet helpen in dit geval.

Maar goed blijkbaar voel jij je superieur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:14

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 22:31:
ok ik ben erg happy met mijn demon hunter (ok niet de stats die ik hier voorbij zie komen :+ ) maar ik ben nu lvl 22 en heb nog NIETS in skills gestopt en ook nog geen runes gekozen. wil mn char niet verpesten :/ iemand advies voor goeie build?
NEE, NIET DOEN. TOT LVL 55 WACHTEN EN DAS PAS SPENDEREN!!!!

Vanaf lvl 55 krijg je als hunter 3 skills die eigenlijk al je skillpunten nodig hebben. Wat je over hebt kan je dan vervolgens in skills naar keuze doen (zullen 11 punten zijn).

//edit
**removed**
Rofl, ik link zo naar een of andere dude die zijn cheap ass guide will verkopen -O-. Strekking van het verhaal was dat op GoT toch wel een basisniveau verwacht wordt. Ik weet niet waarom, maar sinds d3 daalt het niveau in rap tempo. Is het soms de hype-game onder de 12-jarigen :?.

Om je maar op weg te helpen, je skills level automatisch. Het is niet als bij d2 dat je specifiek een talent build maakt. Je kan op elk moment (nagenoeg elk) je skills aanpassen en een nieuwe build proberen. Sommigen zullen beter bij je speelstijl passen, anderen minder. Probeer gewoon wat. Je kan build bedenken voor evade & single target focus, of voor het betere crowd control/destroy werk (non-boss werk).

[ Voor 79% gewijzigd door Flapmo op 21-05-2012 22:45 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:51
[...]

wtf zoveel dps?

600+ str en 430 vit

Hier ook lvl46 barb
1128 dps met 1h + shield :)
707 vit overigens :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 22:31:
Haha.. Gewoon runes kiezen.. Je kunt ze later naar harte lust veranderen.. :D

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
[...]

wtf zoveel dps?

600+ str en 430 vit

Dan heb je toch een lage dps lijkt me. Mijn 33 DH doet 1150 dps en heeft 3800 health (misschien wat weinig maar tot heden kan ik in nightmare nog behoorlijk blazen in Act 1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-AzErTy- schreef op maandag 21 mei 2012 @ 22:04:
Diablo geownd in Hell@ first try *O*
5 stacks Nepahalem Valor en dan dropt die toch best deftige loot hoor!
Valor buff in hell ?
Ik dacht dat die alleen in inferno was ben hem tenminste in hell niet tegengekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Gewoon level 60 zijn is genoeg dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op maandag 21 mei 2012 @ 22:35:
[...]

Haha.. Gewoon runes kiezen.. Je kunt ze later naar harte lust veranderen.. :D
en met skills dan? want met D2 had je heleboel verschillende builds en als je de verkeerde keuzes maakte aan het begin miste je toch later in het spel hoop potency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Laatst online: 12-08 15:23
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 22:43:
[...]

Valor buff in hell ?
Ik dacht dat die alleen in inferno was ben hem tenminste in hell niet tegengekomen
Enige vereiste is level 60 zijn voor die buff.

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

sorcees schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:00:
[...]

Heej Kwakke, ik ben ook met een monk bezig op HC, voorzichtig aan, ben nu lvl 16 en sta voor de Butcher, en ben een beetje huiverig, maar er loopt ook gelijk een monk op SC mee, om te oefenen bij boss fights.
Welke build gebruik jij?
heb net in een 3-p party de butcher gedaan op lvl 15; dus das wel te doen hoor :) gewoon beetje life stacken en beetje dam doen ;)

ik gebruik hoofdzakelijk die teleport hit en de cyclone icm die rounkick. als je dan als passive de 100energy (of hoe heet die rommel) neemt, dan kan je cyclone-kick-kick-cyclone-kick-kick doen. wat er dan nog staat gewoon met je linkermuisknop attack om ook weer te regeneraten :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist de skeleton king op normal met de warrior ernaast omgelegd. Goed spel, al ben ik benieuwd hoe leuk ik het ga vinden alles nog eens te doen op een andere moeilijkheidsgraad. Ben nieuw bij Diablo dus we gaan het wel zien. met een dps van 23.nogwat moest ik best veel salto's maken met mn demon hunter. 3 potions en een 'my strength is comming back' later lag die dan eindelijk op de grond.

ik zit enorm te twijfelen over dual wield of quiver erbij, maar die lullige percentages doen ook niks heb ik het idee. 2% meer kans om magische items te vinden? ik vind ze sowieso al niet, 2% van niks is nie veel.

Leuk spel, maar ik vrees een beetje verslavend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:38
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 23:10:
zojuist de skeleton king op normal met de warrior ernaast omgelegd. Goed spel, al ben ik benieuwd hoe leuk ik het ga vinden alles nog eens te doen op een andere moeilijkheidsgraad. Ben nieuw bij Diablo dus we gaan het wel zien. met een dps van 23.nogwat moest ik best veel salto's maken met mn demon hunter. 3 potions en een 'my strength is comming back' later lag die dan eindelijk op de grond.

ik zit enorm te twijfelen over dual wield of quiver erbij, maar die lullige percentages doen ook niks heb ik het idee. 2% meer kans om magische items te vinden? ik vind ze sowieso al niet, 2% van niks is nie veel.

Leuk spel, maar ik vrees een beetje verslavend :)
Waarschijnlijk een stuk leuker op Normal, zo is het bij mij en zo was het altijd.
Normal is even door het park lopen, je alles laten zien en op nightmare begint het spelletje, je zult waarschijnlijk dood gaan (op een niet ongelukkige manier, door vast te staan in een hoekje ofzo en dan poisoin op je te krijgen :/ ) en echte loot komt dan wel om de hoek te kijken, alhoewel dat vies tegen valt, op AH zijn vele betere spullen te koop.

Over dat laatste, 2% is omdat je nog zo'n laag level bent, ik ben level 45 en kom geregeld +15% tegen.
Vergeet niet dat je 2handed +quivery kunt doen! 2Handed bogen zijn doorgaans veel sterker als 2-1handed op de een of andere manier.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 22:51:
[...]

en met skills dan? want met D2 had je heleboel verschillende builds en als je de verkeerde keuzes maakte aan het begin miste je toch later in het spel hoop potency
Je unlockt volledig linieair alle skills en kan eindeloos wisselen tussen skills wanneer je wilt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Zoo vandaag maar eens mijn barb gespeeld. 4 levels gedaan in 2,5uur. Zit nu in act III van Nightmare. Zodra je leert omgaan met de movement van het spel, dodge je wel zoveel dmg waardoor ik nu dus wel fights overleef die ik normaliter in 3seconden dood ging.

Toppie dus =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe dual-wield precies werkt met skills?

Als je de fury generator gebruikt dan doet hij om en om een swing. Maar wat als ik charge gebruik, of revenge, of overload? Hoe veel damage doe ik dan precies? Ik kan nergens een pagina vinden waar de game mechanieken staan uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AH is verslavend damn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AH is inderdaad verslavens. Hoeveel harde goudstukken hebben jullie al verzameld? Ik heb op dit moment 800K in de pocket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 01:07:
AH is inderdaad verslavens. Hoeveel harde goudstukken hebben jullie al verzameld? Ik heb op dit moment 800K in de pocket.
pffffffff ik heb 20k ofzo :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 13:15

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:59:

Als je de fury generator gebruikt dan doet hij om en om een swing. Maar wat als ik charge gebruik, of revenge, of overload? Hoe veel damage doe ik dan precies? Ik kan nergens een pagina vinden waar de game mechanieken staan uitgelegd.
Alle aanvallen zijn om en om. Als je met wapen 1 aanvalt, dan zal de volgende aanval met wapen 2 zijn, ongeacht of dat een fury generator of een special is. Als er een groot verschil in damage tussen beide wapens zit, zal je damage output dus ook sterk varieren omdat je niet echt kunt bijhouden welk wapen voor welke aanval gebruikt wordt. Daarom adviseren de meeste mensen om enkel te dual-wielden als je 2 wapens van vergelijkbare kwaliteit hebt, dan weet je waar je aan toe bent.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:59:

Goede vraag, enige wat ik hier op kan bedenken is bij opties aanzetten dat je ziet hoeveel damage je doet. Want standaard laat hij enkel crits zien.
Ik heb overigens zo'n 250k op bank, en zo'n 200k aan bids op auction. Respectievelijk 450k atm dus.

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:10

NoTimeRemains

I know

heeft iemand een goede boss build voor de WD? Ik ben lvl 46, 11K HP, 2K DPS. Speel op NM atm

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 18:47
NoTimeRemains schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 01:20:
heeft iemand een goede boss build voor de WD? Ik ben lvl 46, 11K HP, 2K DPS. Speel op NM atm
http://us.battle.net/d3/e...-doctor#agUdeT!ZWf!aaZYaZ
zoiets
muisskills kun je aanpassen als je wilt (en de laatste passive die erbij hoort)

[ Voor 12% gewijzigd door RocketKoen op 22-05-2012 01:37 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theburninglink schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 01:17:
[...]

Goede vraag, enige wat ik hier op kan bedenken is bij opties aanzetten dat je ziet hoeveel damage je doet. Want standaard laat hij enkel crits zien.
Ik heb overigens zo'n 250k op bank, en zo'n 200k aan bids op auction. Respectievelijk 450k atm dus.
Een slimmere methode zou zijn een heel snel wapen, en een heel traag wapen. Vervolgens goed de attack speed bestuderen.

Ik zal het ooit wel eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-08 15:53

OPGELET!

Speel GEEN publieke games! Je login sessions kunnen gehijacked worden door mensen die je game joinen en zij plunderen je account.

Je bent gewaarschuwd![/b]

[ Voor 6% gewijzigd door keejoz op 22-05-2012 02:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Dat is nogal een behoorlijke faal dan bij een release van zo een grote game.
Ik zit zelf ook te denken om misschien dit spel te gaan spelen, maar het komt mij nogal over als een eindeloze grind zonder doel.
Wat ik heb gehoord is de content op normal het zelfde als op de hoogste moeilijkheidsgraad.

[ Voor 59% gewijzigd door Daisai op 22-05-2012 04:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 10:04
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 01:07:
Ik heb samen met een vriend in twee dagen ongeveer 5 miljoen verdiend met beetje handelen op het AH. Nu hebben we ook weer 2 miljoen uitgegeven voor gear, en nu lukt Inferno Act 2 prima. :)

Dan ziet je AH screen er ongeveer zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fEEQF.jpg

En ik:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/e9RQF.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AD7K0.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door DeadKennedy op 22-05-2012 05:01 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een jaar of wat terug was m'n wow-account ook 'gehacked' (en ik speel wow al jaren niet meer),
en voor een uurtje ofzo overgenomen door een gold-spammer.

Achteraf terug kijkend, denk ik gewoon dat ik toen een te 'makkelijk' wachtwoord had,
Ik had toen een password type 'woord-mix-combinatie' plus een @#$-teken bijvoorbeeld zoiets als: woothoot*

Ik denk dat ze het password hadden geraden via software die random un / pw met letters/cijfers combineerd.
Aangezien m`n systeem verder schoon was, en ze ook niet bij m`n e-mail konden komen; ze niet m'n email hadden reset. En ik jaren geleden voor het laatst ingelogt was in wow.

Dus tip voor de mensen, gebruik zowiezo ook wachtwoorden die echt sterk zijn!
zie ook Analyse: zwakke wachtwoorden op Tweakers.net

(los er van; of ze nu wel of niet sessies kunnen overnemen in D3)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2012 05:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
DeadKennedy schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 04:44:
[...]

Ik heb samen met een vriend in twee dagen ongeveer 5 miljoen verdiend met beetje handelen op het AH. Nu hebben we ook weer 2 miljoen uitgegeven voor gear, en nu lukt Inferno Act 2 prima. :)

Dan ziet je AH screen er ongeveer zo uit:
[afbeelding]

En ik:
[afbeelding]

[afbeelding]
Blijf toch lastig in te schatten die prijzen lijkt me. Wat nou een koopje is en wat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-08 20:37
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 01:46:
[...]

Een slimmere methode zou zijn een heel snel wapen, en een heel traag wapen. Vervolgens goed de attack speed bestuderen.

Ik zal het ooit wel eens testen.
Het enige wat ik weet is dat sommige het WEL gebruiken (de off-hand dus) en sommige NIET.

Ik kon wel een post vinden van een Blizzard medewerker die wellicht wat duidelijkheid schept (als je wat doorleest in de thread kom je nog wel wat meer antwoorden tegen):

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3229384602?page=1#17

Daarnaast zijn er natuurlijk genoeg threads die uitleggen waarom je wel/geen dual-wield moet gebruiken, maar die heb je vast wel doorgelezen. Voor degene die dat niet hebben gedaan, hier een aantal interessante threads:

http://www.osirisguide.com/diablo-3-dual-wield-guide/

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5149176807

[ Voor 4% gewijzigd door g0ulash op 22-05-2012 06:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zo, net ten koste van 5000 vitality mijn DPS met 5000 geboost. Hoop dat het nu wat makkelijker wordt om het Pony level te farmen voor wat leuke loot.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

g0ulash schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 06:47:
[...]

Het enige wat ik weet is dat sommige het WEL gebruiken (de off-hand dus) en sommige NIET.

Ik kon wel een post vinden van een Blizzard medewerker die wellicht wat duidelijkheid schept (als je wat doorleest in de thread kom je nog wel wat meer antwoorden tegen):

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3229384602?page=1#17

Daarnaast zijn er natuurlijk genoeg threads die uitleggen waarom je wel/geen dual-wield moet gebruiken, maar die heb je vast wel doorgelezen. Voor degene die dat niet hebben gedaan, hier een aantal interessante threads:

http://www.osirisguide.com/diablo-3-dual-wield-guide/

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5149176807
Bedankt voor deze informatie, heeft een boel opgehelderd voor mij. Die speed 1.2 wapens moet ik dus snel van af en naar 1.4 zwaarden/vuisten gaan als ik wil dual wielden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
keejoz schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 02:47:

OPGELET!

Speel GEEN publieke games! Je login sessions kunnen gehijacked worden door mensen die je game joinen en zij plunderen je account.

pics or it didnt happen.
In principe kun je altijd gehacked worden als je op internet zit. Maar wat je hier beschrijft is nogal onwaarschijnlijk.

Meest waarschijnlijke hacks op dit soort games:
1) Je secret question is geraden
2) Je hebt een trojan/keylogger
3) Je hebt op een foute link geklikt die je vertelde dat je moest inloggen op battle.net
4) Hetzelfde email/password gebruikt als op een website waarvan de database is gelekt (of de eigenaar gewoon de hacker is)

Mij ook een keertje overkomen (wss door 2 of 4). Account netjes teruggezet door blizzard en sindsdien een authenticator er aan hangen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:20

ResuCigam

BOFH

RocketKoen schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 07:37:
[...]
pics or it didnt happen.
In principe kun je altijd gehacked worden als je op internet zit. Maar wat je hier beschrijft is nogal onwaarschijnlijk.
Leesvoer:
https://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5149539239#4

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Gister avond weer super druk geweest. nog een uurtje kunnen spelen toen ik thuis kwam.

Net Diablo gekilled op normal. ik was wel 1 keer doodgegaan >_> en de 2e keer had ik hem dus wel verslagen maar dat scheelde ook maar een haar. me gear is volgens mij wel een beetje laag (ben een Demon Hunter) .

Ik ga nu alleen toch weer Hardcore doen want dat is gewoon veel spannender. je moet je voorberreiden enzo ipv erin rushen en zien of je dood gaat of niet.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ggrrrr ik haat AH! Gisteren een mooie item gezien voor 20K dikke wapen die tussen de 200K wapens zat!
Hij was er echt net 2 seconde erop ik klik buy out en ja hoor item was al weg...WTF!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-08 00:37
Xtr3me4me schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 07:52:
Ggrrrr ik haat AH! Gisteren een mooie item gezien voor 20K dikke wapen die tussen de 200K wapens zat!
Hij was er echt net 2 seconde erop ik klik buy out en ja hoor item was al weg...WTF!
Zal wel iemand zijn geweest die een nul te weinig heeft gezet :). Snel Auction gecanceld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

joaocordeiro schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 07:53:
[...]

Zal wel iemand zijn geweest die een nul te weinig heeft gezet :). Snel Auction gecanceld :)
Nee want deed een refresh en stond "sold" :-(

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ik betaal nooit meer dan 20k voor een wapen...
Al die wapens van 200k staan er 2 dagen op en komen dan unsold terug.

Gewoon in je searchbox "max buyout" invullen op 10-20k. Max item level op je eigen level. Eventueel extra filter voor de stats die je wilt.
search.
Sorteren op armor/damage en kijken wat je voor leuks krijgt bovenaan het lijstje.
Nog een keer doen, maar dan met de max level 1 of 2 levels hoger dan wat je nu bent (indien je geen 60 bent)

Zo ga je elke keer als je in het main menu zit, 1 voor 1 alle gear slots af. Is een hele verbetering van je gear.
in 24 uur tijd ben ik maar 3 levels verder (niet zoveel tijd gezien de week weer is begonnen). Maar wel van 3k Damage naar 12k, en defense stats verdubbeld.
Iemand die zn items kwijt is en waarvan een vriend op facebook heeft gelezen over een session ID hack.
99% kans dat hij gewoon op 1 van de bekende manieren gehacked is, en de rest van het verhaal uit een grote duim komt.

[ Voor 16% gewijzigd door RocketKoen op 22-05-2012 08:07 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Welke attacks gebruiken jullie met de DH? Ikzelf gebruik Bola shot (thunder ball) en mijn veruit favoriete attack Elemental Arrow (ball lightning). Voor mijn gevoel doet vooral Elemental Arrow met de lightning enorm veel damage, maar dat kan ook komen omdat er overal lightning te zien is op het scherm, wat voor mij de beleving versterkt.

Elemental Arrow (Frost) zou 170% damage doen, terwijl Elemental Arrow (Ball lightning) 155% doet. Betekent dit dat ik beter Frost kan nemen? Het is, los van de stats, namelijk moeilijk in te schatten wat het meeste damage doet als je naar al die witte cijfertjes op je scherm moet kijken. Het voordeel van die Ball Lightning vind ik dat ik 2 ballen schiet en iedereen raak, terwijl je voor de Frost Arrow veel beter moet richten.

Als ik puur naar de uitleg kijk zou Impale eigenlijk een betere keuze zijn: Impale a target for 250% weapon damage. + Chemical Burn: Your target will also Bleed for 125% weapon damage as Physical over 2 seconds.

Mijn vraag is dus: welke attacks gebruiken jullie op je DH en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_43
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-10-2020
Ben nu level 29 barb, maar heb pas rond de 200dps. Is dit normaal? Zo niet, wat doe ik fout? Want ik ga wel eens dood als het druk wordt, bosses heb ik geen moeite mee. Ik pak wel altijd de beste gear voor mijn level, deel mijn skills goed in, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Aghanim schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:05:
Welke attacks gebruiken jullie met de DH? Ikzelf gebruik Bola shot (thunder ball) en mijn veruit favoriete attack Elemental Arrow (ball lightning). Voor mijn gevoel doet vooral Elemental Arrow met de lightning enorm veel damage, maar dat kan ook komen omdat er overal lightning te zien is op het scherm, wat voor mij de beleving versterkt.

Elemental Arrow (Frost) zou 170% damage doen, terwijl Elemental Arrow (Ball lightning) 155% doet. Betekent dit dat ik beter Frost kan nemen? Het is, los van de stats, namelijk moeilijk in te schatten wat het meeste damage doet als je naar al die witte cijfertjes op je scherm moet kijken. Het voordeel van die Ball Lightning vind ik dat ik 2 ballen schiet en iedereen raak, terwijl je voor de Frost Arrow veel beter moet richten.

Als ik puur naar de uitleg kijk zou Impale eigenlijk een betere keuze zijn: Impale a target for 250% weapon damage. + Chemical Burn: Your target will also Bleed for 125% weapon damage as Physical over 2 seconds.

Mijn vraag is dus: welke attacks gebruiken jullie op je DH en waarom?
http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#aRdXVQ!bfe!aZYZbb

Ik gebruik voornamelijk hungering arrow, af en toe elemental voor de slow en extra damage.
en ik gebuik veel ss, heel veel ss :P

De gratis vault is mijn "oh shit" button

lvl 47 gisteravond voornamelijk staff of herding gefarmed en wat ah gedaan om weer wat geld aan te vullen na het utigeven van 150k aan de staff :P

Solo bosspacks op nightmare tot en met act 3 tot nu toe redelijk, alleen bij een hele slechte combo moet ik aftaaien. (waller + arcane/mortar) Enige echte uitkijken is altijd waller omdat vault daar niet overheen gaat.

stats (ongeveer) zijn 7K life, 2200 dps

Je skill gebruik is heel erg afhankelijk van je speelstijl eigenlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 22-05-2012 08:18 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
B_43 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:13:
Ben nu level 29 barb, maar heb pas rond de 200dps. Is dit normaal? Zo niet, wat doe ik fout? Want ik ga wel eens dood als het druk wordt, bosses heb ik geen moeite mee. Ik pak wel altijd de beste gear voor mijn level, deel mijn skills goed in, etc.
Opzich is 200 dps wel normal, als je naar nightmare gaat zou ik toch wel boven de 500 zitten als ik jou was. Mijn ervaring was dat mijn dps in act 3 en 4 enorm steeg en ik zat op 600 toen ik naar nightmare ging. Af en toe dood gaan is niet zo erg, als je maar niet constant dood gaat door gewone mobs ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
RocketKoen schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 07:37:
[...]

pics or it didnt happen.

Meest waarschijnlijke hacks op dit soort games:
1) Je secret question is geraden
2) Je hebt een trojan/keylogger
3) Je hebt op een foute link geklikt die je vertelde dat je moest inloggen op battle.net
4) Hetzelfde email/password gebruikt als op een website waarvan de database is gelekt (of de eigenaar gewoon de hacker is)

Mij ook een keertje overkomen (wss door 2 of 4). Account netjes teruggezet door blizzard en sindsdien een authenticator er aan hangen.
http://www.rockpapershotg...lo-iii-hacks/#more-108567

Helaas. Dit is inmiddels een echt probleem aan het worden en Blizz heeft toegegeven dat zaken niet kloppen en dat dit dus NIET wordt veroorzaakt door de getroffenen zelf.

Dit is mensen die een authenticator gebruiken ook overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
Hoeven jullie ook niet je authenticator te gebruiken om in te loggen in de game? Viel me gisteren eigenlijk pas op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:55

henri8096

BIM is not a software!

Scorchor schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:19:
Hoeven jullie ook niet je authenticator te gebruiken om in te loggen in de game? Viel me gisteren eigenlijk pas op
Als je op een IP adres hebt ingelogd dan onthoud die dat.
Meestal hoef je dan maar 1x in de week je authenticator te gebruiken.
Hebben ze gedaan zodat je niet elke keer de authenticator hoeft te gebruiken.

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
geert1 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:20:
Zo gebruikt iedereen de AH anders: De één koopt er alles, de ander verkoopt alleen. Ik haal er als beginner vooral wat gems vandaan: Wanneer je je jeweler nog niet hebt geüpgrade en er droppen alleen nog maar chipped gems, dan kun je toch voor weinig gold al wat aardige gems halen en je char zo een beetje boosten. Veel uitgeven aan gear is op normal modus lvl25 volgens mij weggegooid geld, dus da's misschien meer iets voor de hogere moeilijkheidsgraden.
Doe ik ook. Je koop een Square gem voor 5.000 gold op de AH en het spel laat je toe om gems te gebruiken die boven het level van je jeweler liggen. Het upgraden van je jeweler en de kosten om met gevonden gems tot een square te komen zijn stukken hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Iedereen wilt die hebben ;)
RocketKoen schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:04:
ik betaal nooit meer dan 20k voor een wapen...
Al die wapens van 200k staan er 2 dagen op en komen dan unsold terug.
Dan zit je zeker niet op Hell/Inferno? Daar kom je gewoon niet verder als je geen betere wapens hebt env oor 20k kom je niet aan goede wapens. Als ik een leuke upgrade wil kan ik minstens 200k gaan uitgeven, anders zijn ze gewoon niet beter. En voor 200k verkoop ik ook met gemak weer mijn oude wapens.
Gewoon in je searchbox "max buyout" invullen op 10-20k. Max item level op je eigen level. Eventueel extra filter voor de stats die je wilt.
search.
Sorteren op armor/damage en kijken wat je voor leuks krijgt bovenaan het lijstje.
Nog een keer doen, maar dan met de max level 1 of 2 levels hoger dan wat je nu bent (indien je geen 60 bent)
Als je kwaliteit wilt moet je gewoon meer uitgeven, max buyout van 20k is leuk op nightmare maar daarboven moet je gewoon echt gaan uitgeven of extreem veel geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Unomomentodado schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:23:
[...]

Doe ik ook. Je koop een Square gem voor 5.000 gold op de AH en het spel laat je toe om gems te gebruiken die boven het level van je jeweler liggen. Het upgraden van je jeweler en de kosten om met gevonden gems tot een square te komen zijn stukken hoger.
Idd, jeweler is leuk in het begin maar je gaat gewoon zo snel gems vinden die op dezelfde kwaliteit liggen als je kan maken dat het geen zin meer heeft. In een uurtje spelen vind ik alle gems die ik nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:22
B_43 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:13:
Da's wel een beetje aan de lage kant.
Mijn level 21 Barb doet nu 270dps en heeft 3k HP. Dit is wel na even flink op de AH hebben lopen snuffelen. Heb bijna alle blauwe gear eruit gemikt en alleen maar rares gekocht. Heb nog niet zo veel gold op dat level dus kijk zo rond de 2k voor een item en 3 a 4k als t echt heel goed is. Voordat ik al die rares gekocht heb had ik maar 160dps en 1200HP dus het is echt een gigantische verbetering.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:24:
Dan zit je zeker niet op Hell/Inferno? Daar kom je gewoon niet verder als je geen betere wapens hebt env oor 20k kom je niet aan goede wapens. Als ik een leuke upgrade wil kan ik minstens 200k gaan uitgeven, anders zijn ze gewoon niet beter. En voor 200k verkoop ik ook met gemak weer mijn oude wapens.

[...]

Als je kwaliteit wilt moet je gewoon meer uitgeven, max buyout van 20k is leuk op nightmare maar daarboven moet je gewoon echt gaan uitgeven of extreem veel geluk hebben.
lvl 57, zit in Hell. gebruik op het moment een blauwe 2H polearm met 500 DPS, +110INT en +45% critdmg op mn WD. kosten: 15k buyout

Ik haal ook wel eens mn max buyout weg om te kijken wat er dan te koop is. Maar veel beter is er niet op dit level.
Je moet wel snel zijn als je een leuk wapen ziet. grijp regelmatig mis op goedkope wapens met veel dmg omdat ik twijfel. Goede aanbiedingen zijn binnen een minuut weer weg.
Jesh schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:18:
[...]

http://www.rockpapershotg...lo-iii-hacks/#more-108567

Helaas. Dit is inmiddels een echt probleem aan het worden en Blizz heeft toegegeven dat zaken niet kloppen en dat dit dus NIET wordt veroorzaakt door de getroffenen zelf.

Dit is mensen die een authenticator gebruiken ook overkomen.
Ik zie een blog, dat hetzelfde gerucht post en een copy/paste blue post interpreteert als bewijs dat het echt is, en blizzard op de hoogte is.
Ik mis alleen de post waarin bewezen wordt dat de CIA achter 911 en JFK zit, de locatie van bigfoot en elvis.

[ Voor 26% gewijzigd door RocketKoen op 22-05-2012 08:36 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

keejoz schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 02:47:

OPGELET!

Idd voorzichtig zijn, hier een linkje naar het battle.net forum, met blue post.

https://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5149539239

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

RocketKoen schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:33:
[...]

lvl 57, zit in Hell. gebruik op het moment een blauwe 2H polearm met 500 DPS, +110INT en +45% critdmg op mn WD. kosten: 15k buyout
Ja zo'n wapen had ik ook voor 25k maar als je dan nog wilt upgraden moet je of enorm veel mazzel hebben of echt wat geld uitgeven. Zeker omdat het een 2H wapen is heb je er toch een stukje minder aan. Mijn Wizard heeft echt een goed 1H wapen nodig om te zorgen dat ik mijn offhand source kan gebruiken.
Ik haal ook wel eens mn max buyout weg om te kijken wat er dan te koop is. Maar veel beter is er niet op dit level.
Je moet wel snel zijn als je een leuk wapen ziet. grijp regelmatig mis op goedkope wapens met veel dmg omdat ik twijfel. Goede aanbiedingen zijn binnen een minuut weer weg.
Je moet dan echt sorteren op DPS en constant refreshen en dit lang volhouden. Kan prima werken maar het kost veel tijd en je bent nooit verzekerd van kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:37:
[...]

Ja zo'n wapen had ik ook voor 25k maar als je dan nog wilt upgraden moet je of enorm veel mazzel hebben of echt wat geld uitgeven. Zeker omdat het een 2H wapen is heb je er toch een stukje minder aan. Mijn Wizard heeft echt een goed 1H wapen nodig om te zorgen dat ik mijn offhand source kan gebruiken.

[...]

Je moet dan echt sorteren op DPS en constant refreshen en dit lang volhouden. Kan prima werken maar het kost veel tijd en je bent nooit verzekerd van kwaliteit.
kwaliteit is overrated.
zolang je geen level 60 bent heeft het geen zin om voor het beste wapen te gaan.
een lvl 56 wapen voor 25k, heeft dezelfde stats als een lvl 55 wapen van 200k.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:28

vhal

ಠ_ಠ

Het vervelende is dat de AH ook rubies meetelt voor de DPS waardoor je items niet echt goed 1 op 1 kan vergelijken.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

RocketKoen schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:39:
kwaliteit is overrated.
zolang je geen level 60 bent heeft het geen zin om voor het beste wapen te gaan.
een lvl 56 wapen voor 25k, heeft dezelfde stats als een lvl 55 wapen van 200k.
Heerlijk he, zo simplistisch iets kunnen stellen zonder dat het ook maar ergens over gaat.
deadsy33 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:40:
Het vervelende is dat de AH ook rubies meetelt voor de DPS waardoor je items niet echt goed 1 op 1 kan vergelijken.
Klopt, er zou een "Has empy sockets" filter moeten zijn ipv enkel "Has sockets"

[ Voor 28% gewijzigd door Tsurany op 22-05-2012 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Laatst online: 18-09 21:13
Bokkie schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:13:
[...]

Ik gebruik voornamelijk hungering arrow, af en toe elemental voor de slow en extra damage.

lvl 47 gisteravond voornamelijk staff of herding gefarmed en wat ah gedaan om weer wat geld aan te vullen na het utigeven van 150k aan de staff :P

Solo bosspacks op nightmare tot en met act 3 tot nu toe redelijk, alleen bij een hele slechte combo moet ik aftaaien. (waller + arcane/mortar) Enige echte uitkijken is altijd waller omdat vault daar niet overheen gaat.

http://www.twitch.tv/mindire gisteren wat vid's opgenomen op inferno act I
met http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#aRXjTV!Yce!aZZYZb spec

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Gister ook maar ff wezen shoppen op de AH voor m'n level 32 wizard. Van 260 naar 860 DPS gegaan. Tja. Kennelijk zoog m'n gear :)

Verder weer met m'n 2 broertjes op alledrie onze monks bezig geweest, ging weer lekker. Alles ging echt supersnel neer. Wel een paar keer doodgegaan puur doordat ik overmoedig werd. HC is niks voor mij :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:47
deadsy33 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:40:
Nope, gems worden niet meegeteld in de dps rating van de items in de AH. Gisteren toevallig gecontroleerd, ingame doet mijn bow 92.5 dps (met gem), in de AH (met gem) 75,5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik heb trouwens wel problemen met de AH. Ik wil ringen en een amulet met damage erop maar daar kan ik niet op zoeken.

Als ik "all damage" selecteer vindt hij nooit iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voxxel schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:17:
[...]
Opzich is 200 dps wel normal, als je naar nightmare gaat zou ik toch wel boven de 500 zitten als ik jou was. Mijn ervaring was dat mijn dps in act 3 en 4 enorm steeg en ik zat op 600 toen ik naar nightmare ging. Af en toe dood gaan is niet zo erg, als je maar niet constant dood gaat door gewone mobs ;)
Gisteren eveneens diablo verslagen (2x dood gegaan wel) op normal met level 30 barb.
Mijn damage is ook rond de 200 dps, en dat met het hoogste dps-wapen (rare poleaxe) dat ik heb gevonden. Dus hoe iedereen dat doet om aan zo'n hoge dps te geraken is me echt een raadsel...
Ik vermoed dat jullie allemaal veel op de AH zitten ;) Mijn gear is wel allemaal zelf gevonden.

En zelfs met m'n lage dps heb ik eigenlijk weinig problemen gehad in normal. Al lijkt nightmare wel anders te gaan worden. Mobs worden precies echt en pak sterker. Hopelijk worden de drops navenant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

EnigmaNL schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:44:
Ik heb trouwens wel problemen met de AH. Ik wil ringen en een amulet met damage erop maar daar kan ik niet op zoeken.

Als ik "all damage" selecteer vindt hij nooit iets...
Klopt, kan je niet op zoeken helaas. Ook bij wapens niet, zo iets essentieels mist gewoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

nog even reageren op de monk build van gisteren,

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#UegijQ!ZcX!ZZaaba

echt een aanradertje. ben gisteren van 38 naar 45 gekomen.

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Laatst online: 22:10

Rem

Bokkie schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:13:
[...]

Mag ik een suggestie doen? :D
Ruil hungering arrow in voor die primary skill die slowed, deze kan met runes 6 hatred genereren i.p.v. 3 en doet niet eens zoveel minder damage. Als je vault nog vervangt voor de bat companion he bje bijna invinite hatred, genoeg om véél te kunnnen multishotten. Hierdoor kan je bijna permanent SS gebruiken.

Als je prep rune vervangt voor die rune dat de cooldown soms niet ingaat kan je helemaal lachen!

Ik heb gister zelfs een quiver en torso armor gevodnen die beiden +6 discipline geven. Heb nu dus 42 discipline.
Hoe werkt het:
Je nuke is elemental arrow - frost. Als je het heet onder de voeten krijgt:
SS (vanaf nu al je hatred gebruiken voor multishot om disc. te regenen en de slow om hatred te regenen)
SS
SS (Meestal genoeg multishot gedaan voor nog een SS)
Prep
SS
SS

Vaak hit ik dus achter elkaar 8 of 9 keer een SS, dat is 24-30 seconden invincible! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met items?
Is het zoals wow dat uiteindelijk iedereen dezelfde beste items heeft. Of zijn er zo veel verschillende (rare) items dat elk character enigsinds uniek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:48:
Is het zoals wow dat uiteindelijk iedereen dezelfde beste items heeft. Of zijn er zo veel verschillende (rare) items dat elk character enigsinds uniek is.
de kans dat je 2 rare identieke items vind is net zo groot om een miljoen in de staatsloterij te winnen

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:45:
[...]

Klopt, kan je niet op zoeken helaas. Ook bij wapens niet, zo iets essentieels mist gewoon :(
Bah, wat slecht ook weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:44:
[...]

Gisteren eveneens diablo verslagen (2x dood gegaan wel) op normal met level 30 barb.
Mijn damage is ook rond de 200 dps, en dat met het hoogste dps-wapen (rare poleaxe) dat ik heb gevonden. Dus hoe iedereen dat doet om aan zo'n hoge dps te geraken is me echt een raadsel...
Ik vermoed dat jullie allemaal veel op de AH zitten ;) Mijn gear is wel allemaal zelf gevonden.

En zelfs met m'n lage dps heb ik eigenlijk weinig problemen gehad in normal. Al lijkt nightmare wel anders te gaan worden. Mobs worden precies echt en pak sterker. Hopelijk worden de drops navenant.
Nee ik heb nog niks van AH gehaald of verkocht :) Ik speel mijn barb volledig solo zonder invloeden van buitenaf. Voor mij geeft dit echt een veel grotere kick dan spullen van AH halen en daardoor makkelijk door de content heen te gaan. Ik vind het echt veel leuker om eindelijk een bruut item te vinden dan om gear met gold up te graden. Ik maak wel gebruik van de BS/JC. Ik ben daardoor wel echt altijd blut :P Met andere characters zal ik de AH waarschijnlijk wel gaan gebruiken voor normal en nightmare. Hell ben ik wel van plan voorlopig helemaal zelf te doen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nu nog niet maar uiteindelijk zal het daar wel heen kunnen gaan. Nu zijn er veel soorten wapens die dezelfde stats hebben waardoor het nog vrij uniek is wat characters gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 11:36
zijn in principe uniek, de kans bestaat uiteraard dat je 2 dezelfde items tegenkomt.

maar ook items met dezelfde naam kunnen soms andere stats hebben, die worden namelijk random gegenereerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pstalman schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:49:
[...]

de kans dat je 2 rare identieke items vind is net zo groot om een miljoen in de staatsloterij te winnen
dat is mooi! dus je bent niet zoals in wow met 1000 gasten aan het grinden op 'de(zelfde) beste axe'..
Ik vond het zo stom dat iedere class met dezelfde stuff rondliep..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2012 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:50:
[...]

dat is mooi! dus je bent niet zoals in wow met 1000 gasten aan het grinden op 'de(zelfde) beste axe'.. w
nee dat sowieso niet. maar zoals eerder aangegeven kan je ook dezelfde axe vinden maar met hele andere stats. op de 1 bijvoorbeeld 60str 40vit .. maar op de ander 39str 50int +13exp for killing monsters .. ik noem maar wat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp is het zelfs uniek dat 2 classes er cosmetic hetzelfde bijlopen.. Elk zwaard heeft bijv zijn eigen unieke kleurtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:53:
Dus als ik het goed begrijp is het zelfs uniek dat 2 classes er cosmetic hetzelfde bijlopen.. Elk zwaard heeft bijv zijn eigen unieke kleurtje?
Mwah het lijkt behoorlijk op elkaar, vooral omdat je van een behoorlijke afstand kijkt. Daarnaast ziet uiteindelijk veel armor ook wel hetzelfde er uit als je vanaf afstand kijkt. Als je inzoomt is het verschil tussen classes wel redelijk te zien, zeker als sommigen een schild gebruiken en anderen juist weer dual wielden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

Voor een deel kun je zelf kleur geven aan je armor, maar niet aan wapens en jewelry.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:47
Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:55:
[...]

Mwah het lijkt behoorlijk op elkaar, vooral omdat je van een behoorlijke afstand kijkt. Daarnaast ziet uiteindelijk veel armor ook wel hetzelfde er uit als je vanaf afstand kijkt. Als je inzoomt is het verschil tussen classes wel redelijk te zien, zeker als sommigen een schild gebruiken en anderen juist weer dual wielden.
Kun je inzoomen in D3?! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Met Z en je kan ook een optie aanzetten dat als je inventory opent die automatisch op jezelf inzoomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je kan op Z drukken ja :) Je hebt er enkel niks aan, maar het kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
remsporus schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:47:
[...]

Mag ik een suggestie doen? :D
Ruil hungering arrow in voor die primary skill die slowed, deze kan met runes 6 hatred genereren i.p.v. 3 en doet niet eens zoveel minder damage. Als je vault nog vervangt voor de bat companion he bje bijna invinite hatred, genoeg om véél te kunnnen multishotten. Hierdoor kan je bijna permanent SS gebruiken.

Als je prep rune vervangt voor die rune dat de cooldown soms niet ingaat kan je helemaal lachen!

Ik heb gister zelfs een quiver en torso armor gevodnen die beiden +6 discipline geven. Heb nu dus 42 discipline.
Hoe werkt het:
Je nuke is elemental arrow - frost. Als je het heet onder de voeten krijgt:
SS (vanaf nu al je hatred gebruiken voor multishot om disc. te regenen en de slow om hatred te regenen)
SS
Prep
SS
SS

Vaak hit ik dus achter elkaar 8 of 9 keer een SS, dat is 24-30 seconden invincible! _/-\o_
Ik heb ook een Demon Hunter en ik kan het beamen. Werkt echt heerlijk. En vault heb je meestal toch maar 1 keer nodig, je wilt liever zoveel mogelijk SS gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:28

vhal

ಠ_ಠ

Grimmie187 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:43:
[...]
Nope, gems worden niet meegeteld in de dps rating van de items in de AH. Gisteren toevallig gecontroleerd, ingame doet mijn bow 92.5 dps (met gem), in de AH (met gem) 75,5.
Ws ben ik dan in de war met de normale armor :S

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Je staat er niet met je neus bovenop he. Als je graag een groot verschil wil maken kun je je armor ook dyen.
Grimmie187 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:43:
Oh! Da's wel goed om te weten. Dan waren die gemmed weapons die ik op de AH vond (waarom mensen er een gem in stoppen weet ik niet, die moet ik er meestal weer uitslopen) een stuk beter dan ik dacht.

[ Voor 40% gewijzigd door Hydra op 22-05-2012 08:58 ]

https://niels.nu

Pagina: 1 ... 34 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic