Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
Derr_Hans schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:11:
Kleine foutjes kosten je kop, heb nog geen Char verloren ben express nog niet meteen begonnen op HC door Lag issues. Mijn monk is ondertussen lvl 31 en na de skeleton king heeft zij geen near death meer gehad totdat ik de eerste baas act4 deed. Dacht ffkes leuk te doen en een massa nummer te krijgen met de Killed in oneblow. Nou dat liep bijna fout af o0, rondjes rennen met die boss en all die adds op 200 hp wachten op mijn Serentity en health pot CD.
Lvl30 monk en de skeleton king, dan neem ik aan dat je al aan je 2e run door de game bezig bent?
Hoe de hell rennen jullie zo snel door die game?
Ik heb net Azmodan's kont geschopt met mijn Monk en tikt al lvl30 aan(en dan ben ik op +/- 3/4e als ik het goed begrijp)...terwijl ik andere spelers de game al uit heb zien spelen op dat level :X

Tis niet dat ik moeite heb met 't spel ofzo...90% van de tijd loop ik met 1 hand aan de muis rond..alleen bij elite packs en bosses ga ik overeind zitten om een beetje zinnige mantra's en abilities spammen.

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

RocketKoen schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:12:
[...]

Ik denk vooral, dat er 3 weken voor de launch niet zoveel mensen aan het downloaden waren als nu :P
Toen er bekend was dat de EuGB preload niet goed was? Volgens mij hadden ze het heel druk toen... Na het downloaden thuis ook nog even p2p aangezet, dat ging ook 18 uur volle kracht door. Volgens mij waren er juist erg veel mensen aan het downloaden, maar Blizzards server capaciteit was toen ook behoorlijk.

Iedere verbinding boven de 20mbit zet ik altijd p2p uit voor downloads van Blizzard, dan kom je inderdaad niet boven uit als je het aan laat staan, je wordt dan veelal enkel door één lijntje van Blizz gevoed. Zonder p2p kreeg ik er 6 allen over de 2MB/s.

@ hierboven: Rey, items zijn belangrijker dan je level... Als je nu in allemaal level 12-19 gear rond loopt, ben je eigenlijk gewoon level 17 kwa stats.

Rond act 3 moest ik ook voor het eerst even grondig spitten in de AH om m'n stats in orde te krijgen. Dat of je kunt waar je wel lekker kunt overleven een tijdje items zoeken. Maar naar mijn idee drop je bijna altijd items iets van 4 levels onder je eigen level. En die kan je dus wel gebruiken, maar zijn eigenlijk niet goed genoeg meer, zeker tussen level 30-50 zit er gewoon veel verschil in de bonussen die krijgt van je items.

[ Voor 27% gewijzigd door djunicron op 21-05-2012 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubblewrap
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-12-2022

Bubblewrap

Pretty in pink
djunicron schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:11:
[...]Tja, inderdaad, misschien moet ik toch wat armor skills gaan gebruiken. Solo zal dat de boel waarschijnlijk wel een stuk makkelijker maken. Maar goed met een goed team spelen is leuker, maar misschien kan ik toch beter m'n poison hydra wisselen voor één van de armor skills. 2 maal zoveel HP zou inderdaad ook wel behoorlijk schelen, maar goed, een beetje vitality erbij shoppen als ik een paar leveltjes hoger zit moet ook wel lukken. Daarnaast heb ik m'n gems al weer een tijdje verwaarloost, die zal ik ook weer eens een paar tiers hoger zetten dat zal ook wel weer helpen.
Dit is mijn skilltree en is blijkbaar vrij succesvol :) http://us.battle.net/d3/e.../wizard#UiXRTm!acf!bZaYab

Koop gewoon goede items van ah met een max buyout van 5000, kom je een heel eind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

djunicron schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:15:
[...]

Toen er bekend was dat de EuGB preload niet goed was? Volgens mij hadden ze het heel druk toen... Na het downloaden thuis ook nog even p2p aangezet, dat ging ook 18 uur volle kracht door. Volgens mij waren er juist erg veel mensen aan het downloaden, maar Blizzards server capaciteit was toen ook behoorlijk.

Iedere verbinding boven de 20mbit zet ik altijd p2p uit voor downloads van Blizzard, dan kom je inderdaad niet boven uit als je het aan laat staan, je wordt dan veelal enkel door één lijntje van Blizz gevoed. Zonder p2p kreeg ik er 6 allen over de 2MB/s.
Aan me lijn ligt het niet. Net even via usenet wat gedownload 14Mb/sec. Installer weer gestart...max 450Kb/sec

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Flghter1982 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:22:
[...]

pffff. je moest eens weten.

het ergste wat me overkomen is was op nightmare act 2 rond lvl 41.

ik zat in een party met 2 andere barbarians. (niet het meest optimaal).

opeens komen we een championpack tegen van die gasten die keihard rond gaan spinnen.

hun buffs waren Waller en Vampiric. kortom niet dood te krijgen vanwege hun snelle hits.

ik kom in een doodlopend stukje. krijg een muur om me heen en kan dus niet weg omdat deze steeds refreshed wordt. mijn 2 allies zien dit en worden bang en rennen weg naar de waypoint.

ik sta dus helemaal alleen terwijl er 4 champions vrolijk op me aan het inbeuken zijn en met life dropt steeds lager.

de enige manier om hieruit te ontsnappen was met berserker rage maar die had ik al daarvoor gebruikt en had nog een cooldown van 1 minuut 40. ik heb dus de hele tijd moeten overleven met Revenge als die proct.
in die tijd was me life 5x below 10% gekomen en wonder boven wonder kon ik het volhouden en eindelijk ontsnappen met berserker rage. toen snel weg gerent en zag dat er inmiddels 1 baba naar beneden was gekomen. al mijn chat spam van help help werd genegeerd of beantwoord met hell no thats suicide, sorry).

ik kon net op tijd nog tp doen (scheelde niet veel) toen die andere baba ineens gewalled werd. toen was het zijn beurt om te schreeuwen om hulp. maar helaas het was inderdaad een zelfmoord missie en dat koste deze barb zijn leven. hij was lvl 46. na deze near death experience heb ik zeker 30 minuten niet kunnen spelen vanwege een veeeeeel te hoge hartslag en letterlijk een trillende handjes.

kortom hardcore is niet voor mensen met een zwak hart :P
En dat is nu juist het mooie van HC, echte spanning!

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:47
Is je character gewoon weg als je doodgaat op HC? Of kan je wel gewoon 'opnieuw beginnen' met zelfde character op lvl 1? Beetje gemeen als je zelfs een nieuw character moet aanmaken als er een doodgaat op HC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubblewrap

Bubblewrap

Pretty in pink
Grimmie187 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:21:
Is je character gewoon weg als je doodgaat op HC? Of kan je wel gewoon 'opnieuw beginnen' met zelfde character op lvl 1? Beetje gemeen als je zelfs een nieuw character moet aanmaken als er een doodgaat op HC :P
Die is dood en krijg je nooit meer terug, je zult een nieuwe moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
Xtr3me4me schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:18:
[...]

Aan me lijn ligt het niet. Net even via usenet wat gedownload 14Mb/sec. Installer weer gestart...max 450Kb/sec
Heb je al eens geprobeerd om Peer to Peer uit te zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Bubblewrap schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:18:
[...]

Dit is mijn skilltree en is blijkbaar vrij succesvol :) http://us.battle.net/d3/e.../wizard#UiXRTm!acf!bZaYab

Koop gewoon goede items van ah met een max buyout van 5000, kom je een heel eind!
Zo speel ik em:

http://us.battle.net/d3/e.../wizard#UZldkR!WXb!aZaabb

Blizzard doet iets van 200-600 dmg per hit, meteor 800 achtig, maar inderdaad, Blizzard + wave zijn m'n enige verdedigingen. Misschien dat ik beter inderdaad storm armor erbij kan nemen en misschien m'n cooldown passive voor blur moet wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Bubblewrap schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:22:
[...]

Ok, niet dat het nou veel uitmaakt om hetzelfde character ff opnieuw aan te maken.. Maar wel consequent van Blizz! Gemeen.. maar wel consequent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:41
kaluro2 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:10:
Voor alle barbarians, ik stream vanavond (na 1800) op www.twitch.tv/kaluroo, waar ik uitleg geef van nuttige gear, nuttige stats en hoe het e.e.a. impact heeft. Ook skillbuilds en passives komen naar boven.

Let wel: dit is voor level 60 itemization.
Cool, i'll tune in :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Bubblewrap schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:22:
[...]

En je items die je bij hebt zijn ook weg, dus probeer HC altijd met een lege inv te spelen! Is nogal zuur als je ook al je gems / craft materiaal kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 05:06
Xtr3me4me schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:18:
[...]

Zet eens in Internet Explorer - extra - Internet opties - Verbindingen (connections) - Lan instellingen - Instellingen automatisch detecteren uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Raven__NL schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:24:
[...]

Zet eens in Internet Explorer - extra - Internet opties - Verbindingen (connections) - Lan instellingen - Instellingen automatisch detecteren uit
Lolll bingo! je slaat de nagel op de kop hahaha thanksss _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

14Mb/sec nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
djunicron schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:23:
[...]

En je items die je bij hebt zijn ook weg, dus probeer HC altijd met een lege inv te spelen! Is nogal zuur als je ook al je gems / craft materiaal kwijt bent.
Denk niet dat ik er aan toekom eigenlijk. Heb veel respect voor mensen die het wel kunnen/durven maar ik ben bang dat er weinig heel blijft van mijn woonkamer als ik HC ga spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djunicron schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:23:
[...]

Dit inderdaad, dus voor elke boss even naar town, alle meuk salvagen, direct de stash in en dan gaan hakken. Goede gear die je niet meer nodig hebt eventueel bewaren in je stash, mocht je char ooit doodgaan dan kun je 'em vrij snel weer opnieuw levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubblewrap

Bubblewrap

Pretty in pink
djunicron schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:22:
[...]

Zo speel ik em:

http://us.battle.net/d3/e.../wizard#UZldkR!WXb!aZaabb

Blizzard doet iets van 200-600 dmg per hit, meteor 800 achtig, maar inderdaad, Blizzard + wave zijn m'n enige verdedigingen. Misschien dat ik beter inderdaad storm armor erbij kan nemen en misschien m'n cooldown passive voor blur moet wisselen.
Probeer ook eens disintegrate voor meer AoE aangezien je frostbeam maar 1 enemy raakt en disintegrate door alle enemies heen gaat. Het is eigenlijk mijn main attack en daarmee probeer ik champion of elitepacks altijd alledrie tegelijk te raken. Vooral met die rune die erop zit. Dan straalt hij nog uit naar andere mobs eromheen.

200-600 dmg per hit van blizzard is niet zoveel aangezien je storm armor je beschermd en zeker ook deze damage doet als ze je raken.

Voeg me anders maar toe op je lijst, kunnen we misschien ook wat items en tactieken uitwisselen, en natuurlijk gewoon een x samen spelen :)

Battletag: Xbob#2251

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 05:06
Xtr3me4me schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:25:
[...]

Lolll bingo! je slaat de nagel op de kop hahaha thanksss _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

14Mb/sec nu
yw :D
Ik liep tegen hetzelfde probleem aan een tijd geleden, lijkt een bug te zijn wat in de installer zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

Iemand nog een goede build voor een monk, 40-ish?
heb best wat troubles met act 2 / 3. (solo neem ik scoundrel mee, toffe peer).

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Raven__NL schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:27:
[...]

yw :D
Ik liep tegen hetzelfde probleem aan een tijd geleden, lijkt een bug te zijn wat in de installer zit.
Echt vreemd. Op me pc had ik dit weer niet. Hhmmzz laat hem wel gewoon ook uitstaan dat vinkje.
Gebruik toch Firefox anyway's als standaard browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Rey Nemaattori schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:14:
[...]

Lvl30 monk en de skeleton king, dan neem ik aan dat je al aan je 2e run door de game bezig bent?
Hoe de hell rennen jullie zo snel door die game?
Ik heb net Azmodan's kont geschopt met mijn Monk en tikt al lvl30 aan(en dan ben ik op +/- 3/4e als ik het goed begrijp)...terwijl ik andere spelers de game al uit heb zien spelen op dat level :X

Tis niet dat ik moeite heb met 't spel ofzo...90% van de tijd loop ik met 1 hand aan de muis rond..alleen bij elite packs en bosses ga ik overeind zitten om een beetje zinnige mantra's en abilities spammen.
Act 4 is kort, je zal met lvl 32 bij diablo staan gok ik zo.

Heb 5 chars atm, 3x SC en 2x HC, de SC is puur vanwege team play met frienden en de Wizard fungeert een beetje als een scout. Mijn HC doet er iets langer over omdat ik met mijn lvl 31 Monk op HC wel alles verken voor events en "gear" en met deze lees ik ook de verhaaltjes van town people :)

Beetje bonding met je HC char, nadeel als deze dood gaat dan ben je erg verdrietig.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 21:13
Komt er nog een soort WoW-armory maar dan voor diablo waar je character in staat?

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Oggy schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:32:
Komt er nog een soort WoW-armory maar dan voor diablo waar je character in staat?
Jups, zijn ze mee bezig. Zelfde vroeg ik ook vanochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 11:20
Heeft iemand nog tips mbt tot de monk? Ik ben nu level 35 of iets, en ik merk dat ik soms best simpel afgeslacht wordt. Ik heb een volledige gele gear, aangezien ik nog niet veel beters gevonden maar misschien dat dit voor mijn level TE laag is? Zou mooi zijn als iemand me kan adviseren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Pykow schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:05:
ik ben nu level 42 en die een dps van 800 - 900 ongeveer als barbarian.
Waar moet ik allemaal goed op letten bij een barbarian als ik items wil kopen ?
ik let vooral op Str en Vit.

en zijn jullie voorkeuren en waarom ?
1 hand weapon + Shield
1 hand weapon + 1 hand weapon
2 hand weapon
Str, Vit, Dmg (bv 12-18 holy dmg), attack speed zijn de stats waar ik naar zoek op m'n wapens.
Qua dps zit je naar mijn idee aan de lage kant, ik loop op 41 ofzo rond met 1500 self buffed en iets van 7k hp. Heb wel alleen nog maar samen gespeeld en enthousiast loot uitgewisseld, dus dat heeft er wel voor gezorgd dat ik best aardig in de gear zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Wat wordt er precies in Diablo 3 allemaal random gegenereerd?

Heaven in act 4 wat eigenlijk 1 grote dungeon is is die lay out bij elke playthrough anders?

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predacore

predacore

@TychoV

dx5314 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:34:
Heeft iemand nog tips mbt tot de monk? Ik ben nu level 35 of iets, en ik merk dat ik soms best simpel afgeslacht wordt. Ik heb een volledige gele gear, aangezien ik nog niet veel beters gevonden maar misschien dat dit voor mijn level TE laag is? Zou mooi zijn als iemand me kan adviseren :-)
Waar loop je nu rond? act 2 nightmare?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Laatst online: 18-09 21:48
Zijn er eigenlijk nog BoE items?? Ik vind het nu erg raar dat je ieder item wat je hebt gebruikt hup gewoon daarna op de AH kan gooien. De AH wordt daardoor redelijk overspoeld. Op laag level heb je al snel genoeg goud om goeie rare items te kopen en gems.

Het maakt de hogere moeilijkheids graden een beetje overbodig. Ja je hebt meer kans op drops van goede items, maar het is veel gemakkelijker om dingen van de AH te plukken....

Hogere levels moet je dus meer doen voor de fun of it, maar het beproeft dus meer je economische skills (goedkoop dingen op AH vinden en/of winst maken op AH en dan nieuwe gear kopen) dan hoeveel werk je steekt in grinden/farmen?

Desalniettemin vermaak ik mij verder prima! Alleen was ik redelijk goed bezig en op lvl 20 deed ik 190 dps, met 1 enkel item van AH. Beter dan al mijn vrienden, maar toen vertelde ik dus dat ze eens de AH moesten checken en hoppa, daar was opeens een lvl 26 monk met 630 dps! Puur alles op de AH gekocht. Het lijkt zo uit balans....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Laatst online: 23-07 12:09
Derr_Hans schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:29:
[...]

Act 4 is kort, je zal met lvl 32 bij diablo staan gok ik zo.
Thnx!
Well, dat geeft iig hoop...vanaaf ffhelemaal los gaan :+

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:30

Rem

Euphanasia schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:37:
Wat wordt er precies in Diablo 3 allemaal random gegenereerd?

Heaven in act 4 wat eigenlijk 1 grote dungeon is is die lay out bij elke playthrough anders?
De layout word random gegenereerd, er zijn ook een aantal kleinere niet story related dungeons die random erbij worden gezet. Zo heb je af en toe een nieuwe dungeon die je nog niet hebt gezien. De 'bouwstenen' die worden gebruikt om te randomizen zijn echter altijd hetzelfde, dus het enige wat er effectief veranderd is dus de weg die je moet lopen, welke elites/champions er spawnen en de random dungeons die je onderweg tegen kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
predacore schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:37:
[...]

Waar loop je nu rond? act 2 nightmare?
Klopt, kom nu soms een paar vijanden tegen en daar kan ik gewoon niks tegen beginnen.
Misschien handiger als ik een screen maak van me gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
remsporus schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:39:
[...]

De layout word random gegenereerd, er zijn ook een aantal kleinere niet story related dungeons die random erbij worden gezet. Zo heb je af en toe een nieuwe dungeon die je nog niet hebt gezien. De 'bouwstenen' die worden gebruikt om te randomizen zijn echter altijd hetzelfde, dus het enige wat er effectief veranderd is dus de weg die je moet lopen, welke elites/champions er spawnen en de random dungeons die je onderweg tegen kan komen.
ok bedankt!

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDDD
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
predacore schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:28:
Iemand nog een goede build voor een monk, 40-ish?
heb best wat troubles met act 2 / 3. (solo neem ik scoundrel mee, toffe peer).
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#UegijQ!ZcX!ZZaaba

Mijn build vanaf lvl 39 (ben nu 50, start Hell Act I). Voor Boss fights veelal blade storm rune gebruikt voor sweeping wind, verder vrijwel altijd zo gelaten. Ook veel met Scoundrel gedaan.

GL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predacore

predacore

@TychoV

RDDD schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:43:
[...]

Mijn build vanaf lvl 39 (ben nu 50, start Hell Act I). Voor Boss fights veelal blade storm rune gebruikt voor sweeping wind, verder vrijwel altijd zo gelaten. Ook veel met Scoundrel gedaan.

GL
+, thanks. ik ga het vanavond even uitproberen :)
Laat de rest van de tweakers vannacht/morgen wel even weten of ik ergens tegenaan liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-08 22:00
Kan iemand mij uitleggen hoe ik die screenshots online krijg?

Uploade en dan ? [img][/img] ?

Wil ook graag me build plaatsen en opmerkingen ontvangen. Zie ook battle.net linkjes, hoe werkt dat?

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

toolkist schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:36:
[...]

Str, Vit, Dmg (bv 12-18 holy dmg), attack speed zijn de stats waar ik naar zoek op m'n wapens.
Qua dps zit je naar mijn idee aan de lage kant, ik loop op 41 ofzo rond met 1500 self buffed en iets van 7k hp. Heb wel alleen nog maar samen gespeeld en enthousiast loot uitgewisseld, dus dat heeft er wel voor gezorgd dat ik best aardig in de gear zit ;)
Ja ik zit buffed op 1040 ongeveer dan.
Voor de mensen die mij wat barbarian tips kunnen geven over mijn gear, voeg me dan even toe:
Pykow#1990
ik zit niet op de Teamspeak server van diablo 3, maar die van BF3.

EDIT: en welke skills gebruiken jullie allemaal ?

[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 21-05-2012 16:52 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
RDDD schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:43:
[...]

GL
Thanks, ik ben nu level 35 dit kan ik mooi gebruiken!
Heb je misschien ook nog tips qua gear? Shield + Wapen of alleen een Wapen etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predacore

predacore

@TychoV

predacore schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:44:
[...]

+, thanks. ik ga het vanavond even uitproberen :)
Laat de rest van de tweakers vannacht/morgen wel even weten of ik ergens tegenaan liep.
waarom trouwens niet 'transendence' i.p.v. 'chant of resonance' ? lijkt mij wat meer voordeel opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shodan schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:38:
Het maakt de hogere moeilijkheids graden een beetje overbodig. Ja je hebt meer kans op drops van goede items, maar het is veel gemakkelijker om dingen van de AH te plukken....
Volgens mij is geld verdienen met AH nu relatief makkelijk nog omdat lang niet iedereen de waarde van een item goed kan inschatten.. Dat zal wel wat veranderen in de loop van de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je items met socket vullen met gem en die gem erweer uit halen later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:49:
Ja, de Jeweler kan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 09:11

Multensor

wtf

ja bij jeweler, of als je item salvaged bij de blacksmith

edit: Damn you Sagaris ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Multensor op 21-05-2012 16:50 ]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

Yep, bij de Jeweler. Ook als je het item salvaged krijg je je gem(s) terug.

Edit: Het zal nu wel duidelijk zijn :+

[ Voor 7% gewijzigd door Barthak op 21-05-2012 16:51 ]

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A efx
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-05-2024
Shodan schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:38:
Zijn er eigenlijk nog BoE items?? Ik vind het nu erg raar dat je ieder item wat je hebt gebruikt hup gewoon daarna op de AH kan gooien. De AH wordt daardoor redelijk overspoeld. Op laag level heb je al snel genoeg goud om goeie rare items te kopen en gems.

Hogere levels moet je dus meer doen voor de fun of it, maar het beproeft dus meer je economische skills (goedkoop dingen op AH vinden en/of winst maken op AH en dan nieuwe gear kopen) dan hoeveel werk je steekt in grinden/farmen?

Desalniettemin vermaak ik mij verder prima! Alleen was ik redelijk goed bezig en op lvl 20 deed ik 190 dps, met 1 enkel item van AH. Beter dan al mijn vrienden, maar toen vertelde ik dus dat ze eens de AH moesten checken en hoppa, daar was opeens een lvl 26 monk met 630 dps! Puur alles op de AH gekocht. Het lijkt zo uit balans....
Het probleem is wat ik althans heb ervaren is dat de items die droppen altijd maar voor levels van 3-8 levels onder jouw huidige level zitten. Zo kun je je character dus nooit fatsoenlijk gearen en vooral heb je nu nog dat het spel in zjn baby voetjes staat dus de AH wordt overspoeld met dingen die je voor 80% kan negeren. Alleen het filteren is irritant maar met wat handigheid is dat zo verholpen.

Ik merk het zelf ook al level 53 Demon Hunter dat alle items die voor mij bruikbaar kunnen zijn met geluk rond level 51 liggen. En dan nog met enige regelmaat heb ik er niks aan. Ik verkoop items die ik niet gebruik ook voor een vriendelijk prijsje gewoon door op de AH. Zo heeft een ander er nog want aan en vang ik er wat geld over.
En op Hell difficulty merk je wel dat je DPS steeds belangrijker wordt ;)

XBL; Yippiekajee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Nog een level 50 wiz die leuke wand nodig heeft? 373 DPS +130 vit EN int en nog wat andere dingen (max arcane etc)

Loop al sinds lvl 50 mee, lekker 10k DPS, maar is nu tijd te upgraden naar iets in de buurt van 30k DPS

Hij is niet goedkoop :P

[ Voor 37% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 21-05-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubblewrap

Bubblewrap

Pretty in pink
TWeaKLeGeND schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:53:
Nog een level 50 wiz die leuke wand nodig heeft? 373 DPS +130 vit EN int en nog wat andere dingen (max arcane etc)

Loop al sinds lvl 50 mee, lekker 10k DPS, maar is nu tijd te upgraden naar iets in de buurt van 30k DPS

Ik wil hem wel overnemen, ben bijna lvl 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
TWeaKLeGeND schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:53:

kan je em eens linken? anders heb ik misschien wel interesse (ben nu wel nog lvl 40...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 09:38
Zijn er hier barbarian spelers die een goede/fijne build hebben en mij die willen dmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Laatst online: 18-09 13:53

Felyrion

goodgoan!

Even een gear vraagje voor de WD:
Heeft weapon speed invloed op iets? en zo ja, hoe?
En is het verstandiger om met een shield met wat goeie stats te lopen of toch met de specifiek WD offhands?

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Felyrion schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:57:
En is het verstandiger om met een shield met wat goeie stats te lopen of toch met de specifiek WD offhands?
het aantal attacks per second ? ik dacht datje dan sneller oa arcane missiles kon spammen ( dont shoot me ik speel niet wizard) dacht dat je het kon vergelijken met haste in WoW :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Weapon speed increase zorgt voor een hogere totale damage rating. Hogere damage rating reflecteert op all je skills, waardoor ze meer damage doen.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:30

Rem

Ja! Weapon speed beinvloed je attacks en je skills!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Afbeeldingslocatie: http://www.imghost.nl/download/superwand.png

Taking offers :P (DM)

[ Voor 16% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 21-05-2012 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 12:45

Auredium

Informaticus Chaoticus

Mij viel al op dat als je soms een dungeon opnieuw start nadat je een keer bent uitgelogged je inderdaad de zelfde dungeon in een andere rotatie.

spoiler:
Moet zeggen dat ik wel merk dat na Act II het toch wel een stukje omhoog gaat in moeilijkheidsgraag. Level 1 van ACT III en verder laten je non-stop vechten en er zijn zat normale vijanden die je oneshotten als je niet de juiste tactieken gebruikt. De bossfights van de sub-bosses zijn tot nu toe redelijk aanvoudig. Alleen Balail was wat uitdagender. Phase 3 de poison-pool dans deed me denken aan Heigar van de Naxaramaxx instance, je weet safetydance.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auredium schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:01:
Mij viel al op dat als je soms een dungeon opnieuw start nadat je een keer bent uitgelogged je inderdaad de zelfde dungeon in een andere rotatie.

spoiler:
Moet zeggen dat ik wel merk dat na Act II het toch wel een stukje omhoog gaat in moeilijkheidsgraag. Level 1 van ACT III en verder laten je non-stop vechten en er zijn zat normale vijanden die je oneshotten als je niet de juiste tactieken gebruikt. De bossfights van de sub-bosses zijn tot nu toe redelijk aanvoudig. Alleen Balail was wat uitdagender. Phase 3 de poison-pool dans deed me denken aan Heigar van de Naxaramaxx instance, je weet safetydance.
spoiler:
aaah the dance ... memories :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDDD
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
predacore schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:47:
[...]

waarom trouwens niet 'transendence' i.p.v. 'chant of resonance' ? lijkt mij wat meer voordeel opleveren?
Mwa, ben A. te lui om elke 3 min dat Mantra te klikken (slecht i know, maar het gaat nu nog te makkelijk, komt met Hell/Inferno wel :P) en B. je wordt al voldoende geahealed door Peaceful Repose rune in Serenity. En C. de extra spirit is zeer welkom voor Wave of Light Exlosive.
dx5314 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:46:
[...]

Thanks, ik ben nu level 35 dit kan ik mooi gebruiken!
Heb je misschien ook nog tips qua gear? Shield + Wapen of alleen een Wapen etc.?
Heb eerst puur met dual wield gespeeld, totdat ik ging rekenen en idd uitkwam op wat hier al vaker wordt genoemd: tenzij je weapons nagenoeg gelijk zijn schiet dit niet op. Sinds lvl 30-ish een dikke 2hander gepakt en nooit meer teruggekeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:51
Pykow schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:05:
ik ben nu level 42 en die een dps van 800 - 900 ongeveer als barbarian.
Waar moet ik allemaal goed op letten bij een barbarian als ik items wil kopen ?
ik let vooral op Str en Vit.

en zijn jullie voorkeuren en waarom ?
1 hand weapon + Shield
1 hand weapon + 1 hand weapon
2 hand weapon
Ik ben momenteel ook lvl41/42 als Barb en speel voornamelijk met 1h+shield.
Momenteel zit ik op kantoor maar ik zal vanavond even een stat vergelijking doen :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ik gebruik zelf ook een shield als wiz, maar ga nu een mooie source uitzoeken voor 150 extra gemiddelde weapon damage denk ik.

Iemand trouwens nog perfect of radiant square amethysts nodig? Heel wat goedkoper dan AH :D

[ Voor 27% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 21-05-2012 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeuske
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 10:15
ActualFantasy schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:09:
[...]

Echt vaag, ben net klaar met de 7.6 gb met een constante download van 2.5 mb.....Zonder Peer to peer.
bij mij wast gedaan op 40 min. Gemiddelde snelheid was ook 3.0 MB/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:15

Rannasha

Does not compute.

Weapon speed bepaalt hoe snel je achter elkaar de aanvallen kunt uitvoeren. Dit geldt zowel voor je basis-aanvallen als voor de krachtigere aanvallen, al zijn die vaak ook beperkt door resources (mana, hatred, fury, enz...). Probeer maar eens 2 wapens met een totaal verschillende attack speed terwijl je de muisknop / toets ingedrukt houdt om continu aan te vallen en je zult het verschil wel merken.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Pykow schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:45:
[...]
EDIT: en welke skills gebruiken jullie allemaal ?
Ik gebruik nu (in Nightmare)
Rend met die healing rune
Leap met 300% armor rune
Battle shout (o.i.d.) met 30% dmg rune
Wrath of the berseker met 100% dmg rune
Cleave met voor 80% weapon dmg exploderende mobs (naam ff kwijt)
Ground stomp met 24yrd pull

Bij single target fights (meestal boss) wil ik nog wel eens rend inwisselen voor ignore pain en cleave voor frenzy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Repareren dat ding! ;)

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Is nog vol in gebruik, ben nog uur of 2 van level 60 ;-)

Prijs voor die perfect square en radiant square amethysts is trouwens 60K en 275K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
TWeaKLeGeND schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:23:
Is nog vol in gebruik, ben nog uur of 2 van level 60 ;-)

Prijs voor die perfect square en radiant square amethysts is trouwens 60K en 275K
eh lol? mijn stash zit vol met Radiant Flawless Squares!

edit = meh

[ Voor 4% gewijzigd door Dakreal op 21-05-2012 17:34 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Hoe komt dat zo? Radiant square craften kost 6 tomes 3 perfect PLUS 80k gold

[ Voor 62% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 21-05-2012 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:51
Is er geen diablo III Armory zoals wow ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 19:04
Nee, nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Bospa01 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:39:
Is er geen diablo III Armory zoals wow ?
Nog niet dus helaas. Het enige dat Blizzard af heeft is de guide op de site en het grote spoiler boek, eh, strategy guide ding.

Maar binnekort zal je je char / items kunnen hotlinken. Persoonlijk heb ik liever een betere zoekfunctie voor de AH eerst, maar goed, die komt dus later, waarschijnlijk enige tijd na de introductie van de RMAH eind van deze maand.

PVP heeft trouwens ook nog helemaal geen datum volgens mij. Zou ook wel leuk zijn als ze daar mee komen, ik denk dat PvP arena spelen best leuk kan zijn in D3 als ik nu zo kijk. Ik hoop dat ze er wat meer aandacht aan kunnen besteden ze er ook wat leuke dingen voor verzinnen zoals een ladder en wat achievements ofzo. Of misschien wat inzet aan gold oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 22:11
Eh, schijnbaar worden er gigantisch veel mensen gehacked (hacken is niet echt de juiste term) door middel van een bepaalde exploit wordt het mogelijk om met een character in te loggen waarna je alle items kwijt bent.

Het vermoeden bestaat dat de 'hijack (niet de juist term maar komt erg dichtbij)' d.m.v. friend ID of RealID gaat.

Lijkt mij handig om even de playertable (tijdelijk) uit de thread te halen... je weet maar nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Junia schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:51:
Eh, schijnbaar worden er gigantisch veel mensen gehacked (hacken is niet echt de juiste term) door middel van een bepaalde exploit wordt het mogelijk om met een character in te loggen waarna je alle items kwijt bent.
Ik neem dat altijd maar met een korreltje zout totdat het werkelijk bewezen is. Mensen wijzen graag naar praktisch alles behalve hunzelf als ze "gehacked" worden, en 9 van de 10 keer zijn zij het toch geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Junia schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:51:

Het vermoeden bestaat dat de 'hijack (niet de juist term maar komt erg dichtbij)' d.m.v. friend ID of RealID gaat.

Lijkt mij handig om even de playertable (tijdelijk) uit de thread te halen... je weet maar nooit...
Paranoia anyone? ;-) Schijnbaar geld dit alleen voor mensen die geen authenticator hebben, en kennelijk ook geen anti-keylogger ^^

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Net begonnen in Hell, met m'n Monk lvl50. Ging allemaal vlotjes, precies te vlotjes, tot ik een elitepack tegenkom van Ravenous Dead!!! Miljaar, is dat sterven zeg! Is hun ability life leech of zo, wanneer er vuur rond je staat? Want opeens ging hun health enorm snel omhoog :)
Als beloning wel een mooie crossbow van 230Dps gedropt (+29-73cold damage)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Blackminister schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:17:
Net begonnen in Hell, met m'n Monk lvl50. Ging allemaal vlotjes, precies te vlotjes, tot ik een elitepack tegenkom van Ravenous Dead!!! Miljaar, is dat sterven zeg! Is hun ability life leech of zo, wanneer er vuur rond je staat? Want opeens ging hun health enorm snel omhoog :)
Als beloning wel een mooie crossbow van 230Dps gedropt (+29-73cold damage)
Leuk he, die absorben fire denk ik >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat checkpoint en waypoint systeem is soms echt _retarded_.

Ik loop net 45 min te questen enzo, dingen slopen etc. Vriend van me wil wat gems traden dus ik ga opzoek naar een waypoint. Heb ik een nieuwe ontdekt leave ik mijn game om zijn game te joinen. Ga ik daarna terug mijn game is die waypoint weg :') Kan ik gewoon dat hele stuk overnieuw doen. Durp.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:23

Gundogan

Rip and tear, until it is done

MrVegeta schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:23:

Ik loop net 45 min te questen enzo, dingen slopen etc. Vriend van me wil wat gems traden dus ik ga opzoek naar een waypoint. Heb ik een nieuwe ontdekt leave ik mijn game om zijn game te joinen. Ga ik daarna terug mijn game is die waypoint weg :') Kan ik gewoon dat hele stuk overnieuw doen. Durp.
Dat heb ik ook al een paar keer gehad ja.

Hell ook verslagen nu. Wat ook wel 'minder' was:

spoiler:
Izual. Charge die me instagibbed (had 28k hp en 20% damage reduction passive) en je niet kan anticiperen. Gezellig kiten en hopen dat ie je niet charged dus.

Nu kunnen de standaard mobs op inferno me zowat 3-4 shotten (28k hp Witch Doctor dus). Tijd om gear/gold te farmen! :o

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Ik denk dat onze vrienden van Blizzard zo opgegaan zijn in hun replayability verhaal dat ze er niet aan dachten dat niet iedereen het niet erg vind om dezelfde content opnieuw en opnieuw te doen...

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

psychoclown schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:12:
Gereserveerd.

Playerlijst is te vinden in: Playertable
Published versie: http://tinyurl.com/d3gotspelers

Ik heb mezelf even toegevoegd. :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:25

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Dakreal schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:13:
[...]

Ga je met 24k hp niet als een eitje dood elke keer? Ik heb op mijn barb veel armor/resistance en 58k hp maar zelfs dan met bepaalde mobs op hell (kwam gister van die grote zombie's met 2 knuppels tegen special, die zelf ging enragen :|) beetje moeite. Lijkt me zo lastig als Wizard af en toe, Micro had ook vaak issues zei die (ook Wizz)
Energy armor met force armor rune is your friend!

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Ik speel sinds kort ook Diablo 3, vette game! Eerdere delen nooit gespeeld.

Heb echter wel een (domme) vraag, ik heb nu een lvl19 Monk, kan ik ook items van een hoger level gebruiken? (dwz uit de AH kopen en gebruiken op mijn character).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:14

Flapmo

and back is gigi!

Lees je eigen vraag even opnieuw, voordat je mijn antwoord leest.

Nee.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Flapmo schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:38:
Lees je eigen vraag even opnieuw, voordat je mijn antwoord leest.

Nee.
Alleen 'Nee.' was korter geweest :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agoNITE schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:36:

Heb echter wel een (domme) vraag, ik heb nu een lvl19 Monk, kan ik ook items van een hoger level gebruiken? (dwz uit de AH kopen en gebruiken op mijn character).
Er staat niet voor niets een required level bij items rechtsonderin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
Lang leve blacksmithing! Begon vanmiddag met 700dps, twee wapens van 60 dps/70dps. Twee levels verder heb ik twee Illustrious Raid Swords gemaakt, eentje van 130dps de ander 180dps. Ook nog eens een dikke +3k hp erbij, en een totaal dps nu van 1411dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:59

The Chosen One

Zie signature!

Hoe zit dat nou met de achievements? Is dat al gefixed?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 10:59
Pheace schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:04:
[...]

Ik neem dat altijd maar met een korreltje zout totdat het werkelijk bewezen is. Mensen wijzen graag naar praktisch alles behalve hunzelf als ze "gehacked" worden, en 9 van de 10 keer zijn zij het toch geweest.
Sinds WoW lijkt "hack" synoniem te zijn met "Ik ben een idioot en ik geef m'n accountdata aan ieder die ook maar ergens een submitveldje heeft staan" - check deze post voor zo'n typische gebruiker.

Geen programma's downloaden die beloven je "Diablo 3 experience" te verbeteren, dan zit het wel goed. Mocht je echt zeker willen weten dat je niet je logingegevens aan iemand weggeeft, dan kun je de volgende 3 opties proberen:

-Authenticator kopen
-Authenticator app gratis downloaden
-SMS alert inschakelen

Ik ken geen andere ontwikkelaar die zo'n goede beveiliging verzorgt. Ook wel nodig blijkbaar, gezien de gebruikers... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Ramzzz schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:29:
[...]

Ik heb mezelf even toegevoegd. :)
Ik ook, dus voeg me toe Protax#2556 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Laatst online: 18-09 21:13
http://www.justin.tv/mindire mijn stream, act I inferno, DH met Barbarian

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37

Ik heb dat altijd, lijkt alsof uw 'resume game' een paar minuten terugkeert naar het moment waar je uitlogt.dus best na de waypoint minuut verder wandelen, zo doe ik dat toch, om zeker te zijn;)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Zodiac schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:56:
[...]

Sinds WoW lijkt "hack" synoniem te zijn met "Ik ben een idioot en ik geef m'n accountdata aan ieder die ook maar ergens een submitveldje heeft staan" - check deze post voor zo'n typische gebruiker.

Geen programma's downloaden die beloven je "Diablo 3 experience" te verbeteren, dan zit het wel goed. Mocht je echt zeker willen weten dat je niet je logingegevens aan iemand weggeeft, dan kun je de volgende 3 opties proberen:

-Authenticator kopen
-Authenticator app gratis downloaden
-SMS alert inschakelen

Ik ken geen andere ontwikkelaar die zo'n goede beveiliging verzorgt. Ook wel nodig blijkbaar, gezien de gebruikers... |:(
En ik dacht precies zo over iedereen, tot het mijzelf ook gebeurde in WoW. Ik ben echt niet zo gek om op linkjes te klikken in spam mailtjes om vervolgens even mijn gegevens in te vullen.

Ik had al maanden geen wow meer gespeeld en krijg ik ineens een mailtje van blizzard dat mijn account geactiveerd is. Jawel, iemand had dus werkelijk een maand gametime op mijn inactieve account gezet en was gaan spelen.

Ik een ww reset gedaan en weer ingelogd, en ja hoor allerlei items en gold weg, en char stond op een plek waar ik nooit geweest was in een dungeon, dus iemand was er echt mee gaan spelen.

Snel een authenticator gekoppeld en alles teruggekregen van een GM.

Hoe het gebeurd is, mij een raadsel, maar ze doen het..

[ Voor 3% gewijzigd door Navi op 21-05-2012 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Blackminister schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:39:
[...]

Ik heb dat altijd, lijkt alsof uw 'resume game' een paar minuten terugkeert naar het moment waar je uitlogt.dus best na de waypoint minuut verder wandelen, zo doe ik dat toch, om zeker te zijn;)
Beter loop je door totdat je in beeld ziet 'Checkpoint reached' met het bijbehorende geluid. Ik dacht ook dat het bereiken van een waypoint je voortgang opsloeg, maar dat is niet zo. Dat maakt waypoints wel bijna geheel nutteloos. Ik kap nu dus pas nadat ik een nieuw Checkpoint bereikt heb :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:50
vervelend hoe groot de hitboxes zijn van mobs, probeer je weg te rennen voordat een melee mob vol z'n instagib slam raakt, klik je ergens buiten hem om vervolgens te staan aanvallen ipv weg te rennen }:O

ook nog steeds 240ms delay, niet erg reactief :(

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaBla1973
  • Registratie: Februari 2001
Ik heb nog 2x een Guest Pass over...

de eerste 2 dm hebben ze ;)

Computer nr 486 denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Cloud schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:43:
[...]

Beter loop je door totdat je in beeld ziet 'Checkpoint reached' met het bijbehorende geluid. Ik dacht ook dat het bereiken van een waypoint je voortgang opsloeg, maar dat is niet zo. Dat maakt waypoints wel bijna geheel nutteloos. Ik kap nu dus pas nadat ik een nieuw Checkpoint bereikt heb :)
En daar zit af en toe toch een stuk tussen...

B.v act 3, 3e quest
spoiler:
the breach met bijbehorende (super easy?) baas

is namelijk gewoon makkelijk 20-45 minuten spelen, met slechts één waypoint voor het daadwerkelijke einde van de quest. Iedere keer dat je neer gaat moet je met de normale respawn 2 minuten lopen...

Zo ook in Act 2
spoiler:
blood and sands, waar ik die stomme aquaducts zoeken en doorlopen tweemaal moest doen, omdat m'n progress kwijt was geraakt, ondanks dat bij de path to the oasis een checkpoint zit. Je moet echt tot één van de twee dungeons lopen om bij die selecteerbare quest te zijn volgens de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znorkus
  • Laatst online: 15-09 09:52
agoNITE schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:36:

Zeker weten kan dat, en dat is slim ook om te doen. Je kan op die manier krachtiger worden dan dat je zou worden als je speelt met alleen wat je vindt. Twinken in diablo betekent echt tien keer zo krachtig kunnen zijn, diablo gaat echt over items, in tegenstelling tot wow waar vooral level doorslaggevend is. Let wel op welk level je moet zijn om hem aan te kunnen.

De replies van anderen slaan nergens op, want als je lvl 19 bent vindt je items waarvoor je minstens 12 moet zijn. En als je rond de lvl 28 zit vind je de items waarvoor je level 19 moet zijn.

Voor 500-2500 per item moet jij al je gear vet kunnen upgraden door in het AH te shoppen.

[ Voor 8% gewijzigd door Znorkus op 21-05-2012 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Thanks GoTCoast, voor de guest pass! Ik ben op level 7 met een Wizard nu en heb al aardig wat quests enzo gedaan. Veel te doen in Diablo 3 land, nu alleen m'n zusje & vriendin nog even zo ver krijgen dat ze ook gaan spelen!
offtopic:
Nog een guest pass is zeker welkom!

Ik moet nog even uitzoeken hoe het zit met wapens, want ik heb de hele tijd een zwaard gebruikt, daarmee had ik hoogste DPS. Nu heb ik een superieur wand, die ziet er wel beter uit qua stats.

Characters kun je verwijderen en dergelijke zo vaak je wil toch? Als m'n zusje en vriendin het spel hebben, kan ik dan eventueel met ze opnieuw beginnen. Wel zo leuk! Even zien hoe hij het doet op m'n 2e PC en m'n zusjes iMac, maar op mijn PC draait ie prima en das ondertussen ook een oudje.

Ook kan ik nu armor craften enzo, al is het spul wat ik gekregen heb in de laatste quest al beter dan wat ik kan craften. Ik vraag me af of craften wel een goed idee is, gezien het levelen toch ook 2000g kost. Hopelijk kan ik snel weer spelen en het spel aanschaffen! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaBla1973
  • Registratie: Februari 2001
BlaBla1973 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:14:
Ik heb nog 2x een Guest Pass over...

de eerste 2 dm hebben ze ;)
ze zijn naar :
filipy23
Geert84

Computer nr 486 denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Wordt er eigenlijk nog iets gedaan aan die enorme latency? Ik kom haast niet onder de 200 en ik hoor dat er meer mensen zijn die hier last van hebben. Best wel irritant soms, heb er zeker al een keer de dood door gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07 12:55
FreqAmsterdam schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:55:
Wordt er eigenlijk nog iets gedaan aan die enorme latency? Ik kom haast niet onder de 200 en ik hoor dat er meer mensen zijn die hier last van hebben. Best wel irritant soms, heb er zeker al een keer de dood door gevonden.
Ik zit altijd rond de 205 m/sec. Soms nog veeeel hoger en dan flippen de enemy's echt helemaal. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Net even op normal snel de staf gefarmed voor Whimsyshire

OMG >_<
heb alleen nog maar op normal rond gekeken, maar is best redelijk verdienen voor een low lvl. nu even zoeken naar de nightmare versie

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagabonding
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik ben al meerdere keren gewoon dood gegaan door lag. Het komt bij mij niet onder de 200ms, maar ik heb ook gewoon 1500ms meegemaakt. Als ik op WoW inlog heb ik wel gewoon >80ms. :P
Pagina: 1 ... 33 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic