Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Ik ben nu bij Inferno wat overigens vrij pittig te noemen is (understatement van de week), maar heb echt 0,0 AH gebruikt. Ik vind het overigens prima dat die er is en zal later voor alts zeker van pas komen!
Je moet toch wel wat geluk hebben, ik was lvl 31 bij diablo en tot act 4 was het echt makkelijk, maar de een na laatste boss kreeg ik gewoon niet neer (achteraf ook wat onhandige tactics).

Wel vreemd, want try 1 was op 1% na ofzo neer, maar daarna niet meer in de buurt gekomen tot ik hem dood had.

AH maakte niks uit wat nieuwe wapens en wat armor, maar gewoon de verkeerde skills voor die boss gebruikt. Maar uiteindelijk toch neer. Resultaat, diablo zelf was een eitje.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:00
Aghanim schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:20:
Nu wordt het helemaal mooi. Log ik in op PC ben ik lvl 1 en 5. Log ik in op laptop 31 en 27. Dan weer PC, weer level 1 en 5. Wtf....
En je weet zeker dat de regio's op de PC/laptop hetzelfde zijn?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Nu wordt het helemaal mooi. Log ik in op PC ben ik lvl 1 en 5. Log ik in op laptop 31 en 27. Dan weer PC, weer level 1 en 5. Wtf....
It is Diablo...it is fucking up your mind in his world of terror.... :o :9

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Regio op de PC anders ?
Kan je je friendslist zien ?

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

In verband met de vele gehackte accounts: Ik begin nu ook overtuigd te geraken dat er meer aan de hand is. De US forums staan vol van dit soort posts, en niet gewoon van raging nerds, maar van normale mensen die ook normaal met security omgaan. Het bezit van een authenticator helpt ook blijkbaar helemaal niets.

Momenteel is het allemaal geruchtmakerij, maar het zou gaan om een mogelijkheid om sessies te highjacken waardoor het loginproces overgeslagen wordt. Op gamespot staat er een interessante thread, al moet het natuurlijk allemaal met een dikke korrel zout genomen worden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:15

Rem

En de character names zijn identiek?

Het klinkt inderdaad alsof je pc per ogneluk nog op een andere regio staat, voor de zekerheid:
Je moet de client instellen op een server onder options. (Sommige mensen hadden hun account op www.battle.net aangepast, maar dat is dus niet de bedoeling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Server problemen waardoor je oudere characters laad dan de meest recente. Als je op je laptop de juiste characters krijgt zijn ze er nog wel en ben je ze niet kwijt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-08 18:45

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Ik vind het frappant dat de elites sterker zijn dan de (act) bosses...

Die hebben vaak meer trucjes, doen meer damage en slagen er vaker in onze party te wipen, terwijl (act) bosses ons vaak niet 1x dood krijgt...

Vind het een beetje krom, hoort een eindbaas niet sterker te zijn dan de sloofjes die voor hem werken?

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-09 13:15

Rannasha

Does not compute.

DiversionNL schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:17:
Enige wat ik me nu afvraag is waar ik moet letten als specs, momenteel stack ik INT en VIT. speelt weapon damage en DPS ook een rol of moet ik alleen op de random attributes letten?
De weapon damage speelt wel zeker een rol, al je skills baseren hun damage hierop. Als je advanced tooltips aanzet in de opties zie je precies hoeveel % van je weapon damage je skills doen. Na weapon damage van het wapen zelf zijn er stats als INT die de uiteindelijke waarde ophogen.

Er is nog een aardige relatie tussen weapon damage, DPS, attack speed en je uiteindelijke damage. Als 2 wapens dezelfde DPS (damage-per-second) en stats hebben, maar een wapen is een stuk sneller (meer attacks per second), dan zullen beide wapens in principe dezelfde hoeveelheid schade doen als je continu aanvalt. Maar als je veel skills gebruikt die je niet continu kunt spammen, door beperkte resources of een cooldown op de skill, dan zal een langzamer wapen beter zijn omdat individuele aanvallen dan sterker zijn. Omgekeerd, als je een skill hebt die iedere keer dat je hem gebruikt nog iets extras doet behalve schade (bijvoorbeeld extra resources genereert of een kans op een stun ofzo), dan heb je juist weer voordeel van snelle wapens.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiversionNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 23:23
skoozie schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:19:
[...]

Je eigen damage is weapon en equipment based. als je de stats ziet van een item zie je ook +hoeveel damage hij je geeft. tel dit op bij de +xxx% damage spells en het kan hard aantikken.
Rannasha schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:24:
[...]

De weapon damage speelt wel zeker een rol, al je skills baseren hun damage hierop. Als je advanced tooltips aanzet in de opties zie je precies hoeveel % van je weapon damage je skills doen. Na weapon damage van het wapen zelf zijn er stats als INT die de uiteindelijke waarde ophogen.

Er is nog een aardige relatie tussen weapon damage, DPS, attack speed en je uiteindelijke damage. Als 2 wapens dezelfde DPS (damage-per-second) en stats hebben, maar een wapen is een stuk sneller (meer attacks per second), dan zullen beide wapens in principe dezelfde hoeveelheid schade doen als je continu aanvalt. Maar als je veel skills gebruikt die je niet continu kunt spammen, door beperkte resources of een cooldown op de skill, dan zal een langzamer wapen beter zijn omdat individuele aanvallen dan sterker zijn. Omgekeerd, als je een skill hebt die iedere keer dat je hem gebruikt nog iets extras doet behalve schade (bijvoorbeeld extra resources genereert of een kans op een stun ofzo), dan heb je juist weer voordeel van snelle wapens.
Thnx! Heldert een hoop op!

[ Voor 63% gewijzigd door DiversionNL op 21-05-2012 15:26 ]

FFXIV: Victeron Leviathan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:25

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Tsurany schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:46:
Eventueel een beter wapen zoeken of je skillset aanpassen? Hydra met telepot, diamond skin en forcce armor werkte bij mij goed. Nog een familiar erbij die nog een klap opvangt en ik houd het relatief lang uit.
Hydra was een goed idee, hij is down! Thanks :)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Oftewel, regio issue, en svp. Als je een wijziging wil maken aan je post maakt dan ff een edit ipv een nieuwe eronder ;-)

Anyways, ingame: Options --> Account --> Region op Europe zetten.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ben er al achter. Server op pc stond Uit zichzelf, ineens op US ipv Europe. En nee, dit is niet omdat ik dit niet gecontroleerd heb, ik heb namelijk de hele week op mijn PC zitten spelen op Europe. Samen met een vriend en daarnaast zie ik heel mijn Battle.net friendlist. Het lijkt dus alsof er via een update/ander vreemd iets de server naar US teruggezet is.

Voortaan dus eerst de server controleren voordat ik ga spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Aghanim op 21-05-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Blue_Entharion schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:24:
Ik vind het frappant dat de elites sterker zijn dan de (act) bosses...

Die hebben vaak meer trucjes, doen meer damage en slagen er vaker in onze party te wipen, terwijl (act) bosses ons vaak niet 1x dood krijgt...

Vind het een beetje krom, hoort een eindbaas niet sterker te zijn dan de sloofjes die voor hem werken?
Ze willen geen gameplay die gericht is op boss farming dus hebben ze er voor gekozen om de bosses niet flink te scalen in difficulty maar er voor te zorgen dat de min of meer random encounters tot aan de boss de gene zijn die de moeite waard zijn om te farmen. Snap het directe nut niet helemaal aangezien de bossfights juist de leukste zijn.
Voxalizer schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:24:
[...]

Hydra was een goed idee, hij is down! Thanks :)
Nice :D Hydra is een mooie damage dealer zodat je in ieder geval sustained damage doet terwijl je zelf als een malle aan het rondhoppen bent om te ontwijken. Af en toe Diamond Skin en dan een flinke attack lanceren als je de tijd krijgt en het meeste gaat wel neer.

[ Voor 21% gewijzigd door Tsurany op 21-05-2012 15:27 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Tsurany schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:18:
Ik druk niks door. Als jij het niet leuk vind is dat prima maar om het dan valsspelen te noemen gaat nergens over
Als dat voor mij een beetje als valsspelen voelt heb jij daar niets mee te maken.

[ Voor 5% gewijzigd door Cloud op 21-05-2012 15:28 . Reden: dat kan wel even een heel stukje normaler toch? ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

Tsurany schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:25:
[...]

Ze willen geen gameplay die gericht is op boss farming dus hebben ze er voor gekozen om de bosses niet flink te scalen in difficulty maar er voor te zorgen dat de min of meer random encounters tot aan de boss de gene zijn die de moeite waard zijn om te farmen. Snap het directe nut niet helemaal aangezien de bossfights juist de leukste zijn.
Dan zouden ze de boss toch juist moeilijker moeten maken... Het gaat tenslotte om de loot.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Hydra schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:26:
[...]

Als dat voor mij een beetje als valsspelen voelt heb jij daar *knip*
Nou nou nou, beetje beschaafder mag wel. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Cloud op 21-05-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Tsurany schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:25:
[...]

Hiermee verplaatsen ze de farming alleen maar van bosses naar elites... tis nou gewoon niet zo rewarding om een boss te killen. Beetje zonde, want in diablo 2 (ja weer een vergelijking) ging je de actbosses killen omdat ze moeilijk *uitdagend* en belonend waren...

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Barthak schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:27:
[...]

Dan zouden ze de boss toch juist moeilijker moeten maken...
Maar dat willen ze dus niet. Ze willen niet dat mensen echt die bossfights als uitdaging zien. Waarom? Dunno exact maar dat is wel de reden waarom bosses makkelijker zijn dan de random mobs en de levels doorkomen.
Blue_Entharion schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:27:
Hiermee verplaatsen ze de farming alleen maar van bosses naar elites... tis nou gewoon niet zo rewarding om een boss te killen. Beetje zonde, want in diablo 2 (ja weer een vergelijking) ging je de actbosses killen omdat ze moeilijk *uitdagend* en belonend waren...
Jup idd. Vocht tegen een stuk of 5 champion spinnetjes en die waren een stuk lastiger dan Diablo zelf. Dan vraag ik me af waarom hij nog in charge is als vijf spinnetjes hem makkelijk dood zouden krijgen :+

[ Voor 43% gewijzigd door Tsurany op 21-05-2012 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

[...]

Maar die nephalem's valor buff geeft toch juist bij bosses ook wat extra loot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Over wel of geen AH items voor kopen zullen de meningen verschillen. De een vind het niet helemaal de bedoeling, maar het feit blijft dat Blizzard zelf de optie open heeft gelaten. Valsspelen is het dus in elk geval niet.

Iedereen moet de game spelen zoals hij/zij dat zelf wil, maar ga niet eigen bedachte regels/moraal opleggen aan andere spelers. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosses zijn ook helemaal scripted.. Wel erg saai om telkens in dezelfde kamer exact hetzelfde gevecht te doen.. Met elites is de combinatie van affixes nog telkens anders en ook de locatie verschilt.. Maakt 't farmen wel wat afwisselender, IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

remsporus schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:29:
[...]

Maar die nephalem's valor buff geeft toch juist bij bosses ook wat extra loot?
zover ik weet gewoon 25% magic find, geld dus voor alles :)

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wat ik wel jammer vind is dat random elite's vaker (veel vaker) Rare items dropt dan bosses.
Ik farm me eigen suf op de laatste 2 bosses in NM maar geen enkele hebben ooit een rare gedropt en ik zeg het je ik heb ze heeeeeeeel vaak gefarmd. Maar de Elites richting de 1 na laatste boss droppen gewoon regelmatig rare's tot wel 3 a 4 stuks in 1 run.

Weird, je zou toch anders verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Blue_Entharion schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:30:
[...]

75% met 5 stacks toch? En ja; geldt ook voor bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

[...]

Ze willen juist dat je opzoek moet naar de verschillende Champions/Rares ipv "teleport naar Boss & kill". :)

Ik vind het geen slechte verandering; het maakt het allemaal wat minder "het zelfde". Die verschillende groepjes vijanden zijn namelijk steeds op een iets andere plek te vinden, hebben iets andere abilities, etc. Daar door is het nog een beetje anders elke keer.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Blue_Entharion schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:30:
[...]

Blue post, http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4241234476 :

Nephalem Valor is one of the major new systems in Diablo III and it kicks in at level 60. Keep in mind that this is still in testing and we’re still working out the details. Here’s how it currently works internally: Rare and Champion packs already have great loot on them. By killing a Rare or Champion pack, not only do you get their loot, but you’ll also receive a buff granting you increased magic find and gold find. However, if you change a skill, skill rune, passive, or leave the game, the buff disappears. As an extra reward, if you kill a boss while this buff is active, you’ll receive extra loot drops from that boss.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

remsporus schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:31:
[...]

Nephalem Valor is one of the major new systems in Diablo III and it kicks in at level 60. Keep in mind that this is still in testing and we’re still working out the details. Here’s how it currently works internally: Rare and Champion packs already have great loot on them. By killing a Rare or Champion pack, not only do you get their loot, but you’ll also receive a buff granting you increased magic find and gold find. However, if you change a skill, skill rune, passive, or leave the game, the buff disappears. As an extra reward, if you kill a boss while this buff is active, you’ll receive extra loot drops from that boss.

Ok dus basically... ze hebben het bossfarmen eruit willen halen, maar nu sponsoren ze het weer door meer loot te laten droppen :P het blijft een uitdaging van 0 XD

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Ga ik volledig mee akkoord, ik heb ook zo het gevoel dat 95 procent van de rare's volledig waardeloos zijn.

Ik heb gisteren op act 1 inferno mijn eerste legendary gevonden

Ook compleet waardeloos, 175 fire resistance ofzo en dan nog 1 stat met een socket.

Opde AH gezet voor 150 000 maar die geraak ik waarschijnlijk nooit kwijt aan die prijs....
Xtr3me4me schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:30:
Wat ik wel jammer vind is dat random elite's vaker (veel vaker) Rare items dropt dan bosses.
Ik farm me eigen suf op de laatste 2 bosses in NM maar geen enkele hebben ooit een rare gedropt en ik zeg het je ik heb ze heeeeeeeel vaak gefarmd. Maar de Elites richting de 1 na laatste boss droppen gewoon regelmatig rare's tot wel 3 a 4 stuks in 1 run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

remsporus schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:31:
[...]

Cool, maar hoe lang blijft die buff? Want als de buff net als de andere buffs 2 min duurt...en je krijgt een elite zeg maar aan het begin van de run en je moet nog enkele mobs doden. Voordat je bij de boss bent en dan hem dood hebt is de buff ook weg.
Dus geen extra loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zoals ik hem daar lees is het tot je van skills changed, dood gaat of de game verlaat. Blijf je dus lekker doorspelen is hij in principe gewoon infinite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 07:49
Heeft iemand een duidelijk antwoord op het verschil tussen:

1-hander + shield - Extra armor
2x 1-hander - Snellere procs met on-hit achtige effecten
1x 2-hander - Meer damage met niet on-hit effecten

Maar verder? Of ik nou 1 1-hander, of 2-1handers equip, lijkt maar een paar dps verschil tussen te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Ik weet niet precies hoe hij werkt, maar ik dacht zelf dat ze zo stimuleren dat je de hele dungeon doorloopt. NIet alleen de champion packs voor de loot, maar nu ook de boss omdat hij wat leuks dropt vanwege die buff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Xtr3me4me schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:33:
[...]

Cool, maar hoe lang blijft die buff? Want als de buff net als de andere buffs 2 min duurt...en je krijgt een elite zeg maar aan het begin van de run en je moet nog enkele mobs doden. Voordat je bij de boss bent en dan hem dood hebt is de buff ook weg.
Dus geen extra loot.
blijft heel de act, en het is een stackende buff van wat ik heb gehoord dus zolang je de hele act doet blijft die buff ook, tenzij bovengenoemde gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
Dus op lvl 60 wordt het ineens *veel makkelijker* om legendary of uber rare items te vinden dan op 59? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

remsporus schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:34:
Ik weet niet precies hoe hij werkt, maar ik dacht zelf dat ze zo stimuleren dat je de hele dungeon doorloopt. NIet alleen de champion packs voor de loot, maar nu ook de boss omdat hij wat leuks dropt vanwege die buff.
Als dat zo is, dan bring it on :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets wat ik verschrikkelijk mis is een "search" functie op naam in het AH... Hoe kan je op een degelijke manier de prijs bepalen van een item dat je verkoopt? Ook de limiet van 10 stuks lijkt me toch wat nipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Rann schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:34:
Heeft iemand een duidelijk antwoord op het verschil tussen:

1-hander + shield - Extra armor
2x 1-hander - Snellere procs met on-hit achtige effecten
1x 2-hander - Meer damage met niet on-hit effecten

Maar verder? Of ik nou 1 1-hander, of 2-1handers equip, lijkt maar een paar dps verschil tussen te zitten?
Hangt precies van de items af die je hebt. Je damage is waar je in principe naar moet kijken, hoe je dat bereikt is niet heel relevant. Als jij echter damage voor armor wilt opofferen kan dat. Of dat zin heeft hangt van je build af.
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:35:
Iets wat ik verschrikkelijk mis is een "search" functie op naam in het AH... Hoe kan je op een degelijke manier de prijs bepalen van een item dat je verkoopt? Ook de limiet van 10 stuks lijkt me toch wat nipt.
De limiet voorkomt crapspamming. Niet ideaal en naar mijn idee in ieder geval te laag. Search function is er niet maar wat ik doe is kijken wat vergelijkbare items doen qua prijs. Heb je eentje met 300DPS en +50 vitality en +50 intelligence stel ik een search in met dat type wapen met minimaal 40 intellingence en 40 vitality en kijk ik wat er uit komt qua prijs als ik qua DPS vergelijk.

[ Voor 35% gewijzigd door Tsurany op 21-05-2012 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

beve schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:33:
Ga ik volledig mee akkoord, ik heb ook zo het gevoel dat 95 procent van de rare's volledig waardeloos zijn.

Ik heb gisteren op act 1 inferno mijn eerste legendary gevonden

Ook compleet waardeloos, 175 fire resistance ofzo en dan nog 1 stat met een socket.

Opde AH gezet voor 150 000 maar die geraak ik waarschijnlijk nooit kwijt aan die prijs....

[...]
Ik ben in Hell bezig Act 2 nu. Maar tot op heden, 0 legendary gezien met drops. Helaas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had 1 legendary drop..... *foetsie* ineens pleite uit me stash.... maja was toch niet echt boeiend.
Tsurany schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:34:
Zoals ik hem daar lees is het tot je van skills changed, dood gaat of de game verlaat. Blijf je dus lekker doorspelen is hij in principe gewoon infinite.
Dood gaan maakt niet uit voorzover ik heb gelezen/gezien op joetube

[ Voor 13% gewijzigd door Vandread op 21-05-2012 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 07:49
Als ik het zo zie lijkt dual wield dus redelijk achterhaald, aangezien het tweede wapen minimaal effect heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Vandread schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:37:
[...]

Dood gaan maakt niet uit voorzover ik heb gelezen/gezien op joetube
Dat zou zeer fijn zijn :)
Xtr3me4me schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:37:
[...]

Ik ben in Hell bezig Act 2 nu. Maar tot op heden, 0 legendary gezien met drops. Helaas :'(
Ach, ik heb ook nog maar 1 legendary gezien en die was nutteloos. Heeft me 30k in de AH opgeleverd, meer niet. Denk dat je pas op inferno een acceptabele kans krijgt op af en toe een legendary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:35:
Het gaat om de stats, niet de naam. Dus als je zoekt op vergelijkbare stats dan kun je de prijs bepalen.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barthak schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:39:
[...]

Het gaat om de stats, niet de naam. Dus als je zoekt op vergelijkbare stats dan kun je de prijs bepalen.
Geen slecht idee :) Ga ik zeker proberen

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:11

frG

Flowmo schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:35:
Dus op lvl 60 wordt het ineens *veel makkelijker* om legendary of uber rare items te vinden dan op 59? :P
Hier meer info over Magic Find in diablo 3:
http://www.diablowiki.net/Magic_find

Het hangt dus ook van de party af.

De buff Nehalem Valor is trouwens 30 minuten, als je een nieuwe blauwe/gele pack killed, dan krijg je er een stack bij (max 5) en refresht de duration (30 minuten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Xtr3me4me schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:37:
[...]

Ik heb op level 11 een legendary quiver gevonden, deze gebruik ik nog steeds ( Er komen er niet zo heel veel voorbij, en deze heeft +15% attack speed onder andere. . :9~ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:39:
[...]
Dat zou zeer fijn zijn :)
[...]
Ach, ik heb ook nog maar 1 legendary gezien en die was nutteloos. Heeft me 30k in de AH opgeleverd, meer niet. Denk dat je pas op inferno een acceptabele kans krijgt op af en toe een legendary.
MF hunting gear op inferno... volgens mij mag je daar aardig in investeren ^^
Paar Oculus ringen om en gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:11

Bezulba

Formerly known as Eendje

kut...

ik dacht, laat ik eens gelijk goed beginnen en hardcore gaan doen. Want al dat softcore is voor mietjes en het geeft extra spanning. Ga ik gewoon in het begin van act 3 echt te bediel voor woorden dood... door een stel cold beestjes die mij slowen en ik zat gewoon niet goed op te letten, lig ik opeens plat :'(

Bye bye Bezulba lvl26 barbarian.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Rann schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:38:
Als ik het zo zie lijkt dual wield dus redelijk achterhaald, aangezien het tweede wapen minimaal effect heeft?
Is dat zo? Ik heb met mijn demon hunter 2 crossbows maar denk je dat 1 beter is icm een schild of misschien 1 handed crossbow of boog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Wussie schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:30:
[...]

75% met 5 stacks toch? En ja; geldt ook voor bosses.
Volgens mij is het 20% mf/gf per stack met 5 stacks heb ik 107% mf

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Lol ben op me werk, ken niks hier! Vriendin heeft laptop (Van me werk waar Teamviewer op staat) aangezet voor me.
Remote overgenomen en nu Diablo 3 aan het installeren :P
Wil effe me AH checken!! (Neem morgen me Laptop wel mee naar me werk, was het vergeten :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dat vraag ik mij nou ook al een poosje af. Heb met dual wield barb gespeeld (met frenzy :D) en nu een dual wield DH. Ik merk dat bij de DH minder veel schade wordt gedaan dan ik eigenlijk verwacht.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:11

Bezulba

Formerly known as Eendje

Xtr3me4me schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:30:

expres gedaan om boss farming tegen te gaan. Het is namelijk wel heel makkelijk om bosses om te leggen, random elites zijn veel moeilijker te farmen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:11

frG

Dakreal schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:41:
[...]

Volgens mij is het 20% mf/gf per stack met 5 stacks heb ik 107% mf
De buff is 15%, max 5 keer is 75%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

mitchel schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:41:
[...]

Is dat zo? Ik heb met mijn demon hunter 2 crossbows maar denk je dat 1 beter is icm een schild of misschien 1 handed crossbow of boog?
Kijk naar de stats die er uit komen. Diablo 3 is puur stat based qua damages dus de stats zeggen alles. Je gebruikt altijd abilities die weapon damage als factor gebruiken dus je wilt een hoge weapon damage en verder leuke extra's op je wapens. Hoe je dat bereikt maakt eigenlijk niks uit.
Vandread schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:41:
[...]

MF hunting gear op inferno... volgens mij mag je daar aardig in investeren ^^
Paar Oculus ringen om en gaan ;)
Yeah, party time :D Maar volgens mij gaan we eerst alts levellen met m'n vaste party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Hydra schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:26:
Als dat voor mij een beetje als valsspelen voelt heb jij daar [mbr]niets mee te maken[/mbr].
Moet je niet de smiley weghalen he... Het was dus grappig bedoeld niet beledigend, vandaar dat ik nog expliciet een smiley erachter gezet had. Dit ook ff naar Tsurany omdat nu de context wegvalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Bezulba schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:42:
[...]

expres gedaan om boss farming tegen te gaan. Het is namelijk wel heel makkelijk om bosses om te leggen, random elites zijn veel moeilijker te farmen.
Nou vind ik niet. 1 na laatste boss vanaf NM af. Altijd 3 elites "Altijd" dropt als een gek rare's
Trust me, ik doe steeds hetzelfde. Vaak blauwe elites, soms champions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hydra schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:44:
Moet je niet de smiley weghalen he... Het was dus grappig bedoeld niet beledigend, vandaar dat ik nog expliciet een smiley erachter gezet had. Dit ook ff naar Tsurany omdat nu de context wegvalt...
No worries ouwe rukker :)
Xtr3me4me schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:44:
Nou vind ik niet. 1 na laatste boss vanaf NM af. Altijd 3 elites "Altijd" dropt als een gek rare's
Trust me, ik doe steeds hetzelfde. Vaak blauwe elites, soms champions.
Gear farmen op hell en inferno he, op NM farm je geen gear, dat is gewoon niet efficient. Op Hell en Inferno zijn die elites gewoon zo gevaarlijke dat het echt lastig wordt. Je kijgt dan prima loot met MF (alhoewel, rares, kan ook best crappy rares zijn), maar je moet er keihard voor werken.

[ Voor 46% gewijzigd door Tsurany op 21-05-2012 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:58

Magic666

No one's neighbour!

Mijn barb dualwield toch aardig moet ik zeggen.... (samen met de templar) Weliswaar op normaal maar ik sla er toch vrij makkelijk doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik snap ook nog niet helemaal hoe het werkt. Het viel me gister ook op dat als ik op m'n Monk m'n offhand verving voor een schild dat m'n damage niet omlaag ging, terwijl ik dacht dat dat op m'n DPS sloeg. Da's zelfs met advanced tooltips aan nog redelijk onduidelijk.
Pas maar op jochie, voor je 't weet heb je een ban ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 21-05-2012 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
frG schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:42:
[...]

De buff is 15%, max 5 keer is 75%.
Nope, is 20% x 5 = 100%
bron: http://gaming.stackexchan...-nephalem-valor-buff-work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 13:47
Hoezo niet searchen op naam in de AH?

Je kunt linksonder toch gewoon op item naam zoeken? De searchbox heeft zelfs autocomplete, super handig!

Wat betreft dualwield bij DH: 2h crossbow i.c.m. quiver lijkt mij qua stats de meest handige oplossing, correct me if im wrong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimmie187 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:52:
Hoezo niet searchen op naam in de AH?

Je kunt linksonder toch gewoon op item naam zoeken? De searchbox heeft zelfs autocomplete, super handig!

Wat betreft dualwield bij DH: 2h crossbow i.c.m. quiver lijkt mij qua stats de meest handige oplossing, correct me if im wrong?
Waar wil jij je quiver laten met een 2H crossbow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:53:
[...]

in je andere weapon slot. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Stukje interessante info:
Since you alternate attacks when you dual wield weapons, as a general rule of thumb your weapons need to be somewhat close in damage or else you may actually lose damage when you dual wield. Imagine if you have a 20 DPS club and a 6 DPS club in your mainhand and offhand slot respectively. Even with a 15% attack speed buff, you still have to swing that weak offhand weapon one time for every time you swing your mainhand weapon. This will likely lower your DPS since it is slowing down the number of times you are swinging your much more powerful main-hand weapon.
Oftewel: alleen dual-wielden als beide wapens dicht in de buurt zitten van elkaars DPS want anders heeft die 15% attack speed buff minder 'zin' dan de damage die je verliest met je offhand.

Volledige guide: http://www.osirisguide.com/diablo-3-dual-wield-guide/

[ Voor 4% gewijzigd door Hydra op 21-05-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
[...]

Kan toch echt, kan nu ff niet linken naar build/items maar speel al 15 lvls met 2h xbow + quiver..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

[...]

In de quiver slot aan de rechterkant.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hangt echt van de items af maar de quiver bestaat niet voor niets. Ik ben met mijn Wizard constant aan het switchen tusssen one hander met schield, one hander met offhand item of two hander. En dan wisselen de wapens van kruisbogen tot zwaarden. Wat mij maar de beste stats geeft, kan elke keer wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:14
Leuk en aardig, maar de bron die jou bron linkt staat letterlijk in de eerste post:
The exact amount of magic find and gold find provided by the buff is still being reviewed, as is the amount of extra loot you get from a boss while the buff is active. We’re also playing around with whether or not the buff stacks, what the duration should be, and whether or not it should persist through death.
En de andere blue post in die thread vermeld ook niets. Hoop speculatie dus.

Maar algemeen aangenomen op de forums word volgens mij 15%, die 20% heb ik nog nergens anders gezien. Stacked, en verdwijnt bij respec / logout, death weet ik eigenlijk niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

playlogic schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:54:
[...]

in je andere weapon slot. ^^
Hmmm... need more sleep me thinks, ik was van gedachte dat die dan blokkeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]

Gewoon in je offhand :P dat werkt gewoon namelijk.

2h xbow, bow, 1x 1hxbow + quiver of dualwield 1h xbow hangt af van de rest van je stats, skills, waar je je op focused en vooral, wat je leuk vind om te spelen :)

Om max profijt te hebben van dualwield zul je 2 ongeveer gelijkwaardige dmg crossbows moeten hebben.
15% ias is erg nice. en de speciale DH abilities op de crossbows helpen ook met je regen en resource gebruik

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Bokkie schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:55:
[...]

Dat duurde serieus tot lvl 52 bij mijn DH voordat ik dat doorhad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Bokkie schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:55:
[...]

2h xbow, bow, 1x 1hxbow + quiver of dualwield 1h xbow hangt af van de rest van je stats, skills, waar je je op focused en vooral, wat je leuk vind om te spelen :)

Om max profijt te hebben van dualwield zul je 2 ongeveer gelijkwaardige dmg crossbows moeten hebben.
15% ias is erg nice. en de speciale DH abilities op de crossbows helpen ook met je regen en resource gebruik
Ik heb zelf nog geen dual-wield xbow geprobeerd, maar ik neem aan dat je dan dus geen quiver kan equippen? Dan krijg je dus 15% attack speed bonus vanwege dualwield maar verlies je de ca. 10% attack speed bonus van quivers. Lijkt me ongeveer om het even, wel interressant om een keer te gaan testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 20-09 13:15

Rannasha

Does not compute.

mitchel schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:41:
[...]

Een schild gebruiken is sowieso niet optimaal tenzij je per se de extra armor nodig hebt. En in dat geval kun je beter je kite-technieken wat oppoetsen.

Dual-wielden geeft je een 15% attack speed buff. Dus als je 2 wapen hebt met een attack speed van 1 (attacks per second), dan heb je als je die dual-wield een attack speed van 1.15 attacks per second. Je gebruikt je wapens omstebeurten, dus eerst een schot met wapen 1, dan wapen 2, dan weer wapen 1, enz... Dit kan belangrijk zijn als beide wapens een significant andere DPS hebben.

Het wordt wat ingewikkelder als je 2 wapens hebt met verschillende attack speed. Het basis-idee blijft hetzelfde: +15% attack speed en omstebeurten aanvallen, maar de pauze tussen 2 aanvallen verandert met ieder schot. Als je zowel een erg snel als een erg langzaam wapen gebruikt dan wissel je af tussen 2 schoten kort na elkaar en 2 schoten met een langere pauze ertussen. Als je op je character sheet kijkt zie je ook de attack speed na ieder schot veranderen.

De makkelijkste manier om te bepalen wat het beste is, is om simpelweg de items te equippen en te kijken naar je DPS stat op je character sheet. Als je hoger=beter aanhoudt, kom je al een heel eind. Er zijn een aantal subtielere effecten die de DPS stat niet meeneemt (snelle wapens = meer procs, langzame wapens = meer DPS uit hard-hitting specials), maar dat is iets minder belangrijk.

Ik gebruik momenteel een 2H boog met quiver, daarvoor altijd 1H crossbows gebruikt met dual-wield. Let op dat je met een 2H boog/xbow geen schild kan gebruiken, maar wel een quiver.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Grimmie187 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:57:
[...]

Ik heb zelf nog geen dual-wield xbow geprobeerd, maar ik neem aan dat je dan dus geen quiver kan equippen? Dan krijg je dus 15% attack speed bonus vanwege dualwield maar verlies je de ca. 10% attack speed bonus van quivers. Lijkt me ongeveer om het even, wel interressant om een keer te gaan testen!
precies.. het is of 2h bow met quiver of 2x 1h bow

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubblewrap
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-12-2022

Bubblewrap

Pretty in pink
Tsurany schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:54:
Hangt echt van de items af maar de quiver bestaat niet voor niets. Ik ben met mijn Wizard constant aan het switchen tusssen one hander met schield, one hander met offhand item of two hander. En dan wisselen de wapens van kruisbogen tot zwaarden. Wat mij maar de beste stats geeft, kan elke keer wisselen.
Hey Tsurany welk level ben je al? ;)

Ik speel ook wizard, ben lvl 46 en doe nu ~ 1500 dps :) Blaas letterlijk door Nightmare heen

[ Voor 125% gewijzigd door Bubblewrap op 21-05-2012 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

ik ben nu level 42 en die een dps van 800 - 900 ongeveer als barbarian.
Waar moet ik allemaal goed op letten bij een barbarian als ik items wil kopen ?
ik let vooral op Str en Vit.

en zijn jullie voorkeuren en waarom ?
1 hand weapon + Shield
1 hand weapon + 1 hand weapon
2 hand weapon

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Met dual wield xbows ga je inderdaad in principe voor procs on hit (of crit) met je passive krijg je extra crit chance.

Ik heb het vermoeden dat op lagere levels de 2h boog en 2h xbow de betere keuze zijn ivm de 15% dmg en 50% crit damage met de passive, maar op hogere levels dual wield beter schaalt (uiteraard afhankelijk van je gear) maar zoals gezegd, je moet gelijkwaardige bogen hebben voor optimaal resultaat en aangezien ik al moeite genoeg heb om 1 goede 1h xbow te vinden hou ik het op 1h+quiver, omdat dat zo "hoort" :P en ik heb ook nog geen goede rare 2h boog gevonden.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik ben nu wat items aan het kopen niks zwaar overpowered ofzo maar gewoon chill...

als ik een item socket vul kan ik die daarna weer leeg halen voor wat anders?

zijn er nog tips over builds voor demon hunters? ik heb nog geen skills gekozen (lvl 15)

en is dat craften nou echt waardeloos? want je kan er legendary items mee craften als je goed genoeg bent toch? kan je alles craften wat ook te vinden is of heeft het limit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Bubblewrap schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:00:
Ik speel ook wizard, ben lvl 46 en doe nu ~ 1500 dps :) Blaas letterlijk door Nightmare heen
Dat valt mij dus best tegen, ik heb 1670 met 1.6 attack speed en ik heb het nog best zwaar tegen diverse elites. Een andere wizz waar ik mee speelde deed maar 480 dps maar met een hoop defensive spells en dat werkte uiteindelijk wel erg goed samen. (had ik nooit gedacht)

Als ik solo speel heb ik met die dmg en 1200 armor, 8800 hp vaak gewoon een probleem met rare of champion mobs die ik er niet uit kan kiten. Als ik dan niet alles dood krijg (met blizz, meteor, hydra & frostbeam) binnen de recharge van m'n potion & wave of force, dan ga ik simpelweg dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Sja ik hink een beetje op twee gedachten m.b.t. dps/vitality verhouding..
Heb jaren hunter gespeeld in WoW en daar is het altijd zoveel mogelijk dps aangezien je toch nooit geraakt wordt (in de praktijk wel maar healing heft dat weer op).

In DIII wordt ik, zeker als ik alleen speel, echter wel regelmatig geraakt. Ik ben nu halverwege act 1 op NM en heb 1600 dps en 2200 health (lvl 35). Ik merk wel dat ik erg voorzichtig moet zijn omdat ik gewoon snel dood ga, ik denk dat ik dan ook wat dps gear moet inleveren en meer vitality moet zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Hmmzzz lekker downloaden van D3 gaat echt mega sloom. 120Mbit lijn en ik krijg niks meer binnen dan 400Kb/sec. Die lui zijn echt cheapass met delen van data! stupid P2P

Andere manier mogelijk om sneller het spel te downloaden en installeren?

[ Voor 18% gewijzigd door Xtr3me4me op 21-05-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Pykow schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:05:

1 hand weapon + Shield
2 hand weapon
solo ben ik voor 2x 1hand weapon.. hardcore met een vriend meer voor 1h weapon + SHield

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtr3me4me schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:05:
Hmmzzz lekker downloaden van D3 gaat echt mega sloom. 120Mbit lijn en ik krijg niks meer binnen dan 400Kb/sec. Die lui zijn echt cheapass met delen van data! stupid P2P
Je hebt wel P2P aan staan in de downloader? anders gaat ie inderdaad tergend langzaam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:06:
[...]

Je hebt wel P2P aan staan in de downloader? anders gaat ie inderdaad tergend langzaam...
Ja staat aan. Maar ze geven me niet meer dan 400Kb/sec. Cheapass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubblewrap

Bubblewrap

Pretty in pink
djunicron schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:05:
[...]

Dat valt mij dus best tegen, ik heb 1670 met 1.6 attack speed en ik heb het nog best zwaar tegen diverse elites. Een andere wizz waar ik mee speelde deed maar 480 dps maar met een hoop defensive spells en dat werkte uiteindelijk wel erg goed samen. (had ik nooit gedacht)

Als ik solo speel heb ik met die dmg en 1200 armor, 8800 hp vaak gewoon een probleem met rare of champion mobs die ik er niet uit kan kiten. Als ik dan niet alles dood krijg (met blizz, meteor, hydra & frostbeam) binnen de recharge van m'n potion & wave of force, dan ga ik simpelweg dood.
Ik zit op 1400 armor en bijna 15000 hp, dat zal het verschil zijn. Gebruik ook de juiste skills op de juiste momenten. Storm armor en diamond skin zijn echte lifesavers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bubblewrap schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:00:
[...]

Level 60 met 11k dps en 24k health. Hell gefinished en nu Inferno time. Nightmare ga je met zulke stats wel aardig doorheen, alleen in Hell wel even buffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Pykow schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:05:

1 hand weapon + Shield
2 hand weapon
Nightmare - 2H of twee 1 handers.
Hell & Inferno - 1H + Shield.

En inderdaad voor Str en Vit gaan :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubblewrap

Bubblewrap

Pretty in pink
Tsurany schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:07:
[...]

Level 60 met 11k dps en 24k health. Hell gefinished en nu Inferno time. Nightmare ga je met zulke stats wel aardig doorheen, alleen in Hell wel even buffen.
Damn Tsurany, nice man :P Je hebt echt geen leven heh ^^ Ben je ondertussen nog wel es op de ts van BF3 of zit je op een andere? Kunnen we een keer samen spelen als k de 60 heb gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
Xtr3me4me schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:07:
[...]

Echt vaag, ben net klaar met de 7.6 gb met een constante download van 2.5 mb.....Zonder Peer to peer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Voor alle barbarians, ik stream vanavond (na 1800) op www.twitch.tv/kaluroo, waar ik uitleg geef van nuttige gear, nuttige stats en hoe het e.e.a. impact heeft. Ook skillbuilds en passives komen naar boven.

Let wel: dit is voor level 60 itemization.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ActualFantasy schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:09:
[...]

Echt vaag, ben net klaar met de 7.6 gb met een constante download van 2.5 mb.....Zonder Peer to peer.
Raar dit. Me vriendin gaat zowel de modem als me wireless router herstarten. 1Gb poorten dus echt maf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Xtr3me4me schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:05:
Tja, drie weken voor de launch werd er behoorlijk door Blizzard zelf geupload. Ik heb toen wel met 14MB/s kunnen downloaden. Dat was op werk en daar kon ik p2p wel vergeten, zet dat dus gewoon even lekker uit dan, die optie heb je immers.

@Bubblewrap:

Tja, inderdaad, misschien moet ik toch wat armor skills gaan gebruiken. Solo zal dat de boel waarschijnlijk wel een stuk makkelijker maken. Maar goed met een goed team spelen is leuker, maar misschien kan ik toch beter m'n poison hydra wisselen voor één van de armor skills. 2 maal zoveel HP zou inderdaad ook wel behoorlijk schelen, maar goed, een beetje vitality erbij shoppen als ik een paar leveltjes hoger zit moet ook wel lukken. Daarnaast heb ik m'n gems al weer een tijdje verwaarloost, die zal ik ook weer eens een paar tiers hoger zetten dat zal ook wel weer helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:56
djunicron schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:11:
[...]

Tja, drie weken voor de launch werd er behoorlijk door Blizzard zelf geupload. Ik heb toen wel met 14MB/s kunnen downloaden. Dat was op werk en daar kon ik p2p wel vergeten, zet dat dus gewoon even lekker uit dan, die optie heb je immers.

@Bubblewrap:

Tja, inderdaad, misschien moet ik toch wat armor skills gaan gebruiken. Solo zal dat de boel waarschijnlijk wel een stuk makkelijker maken. Maar goed met een goed team spelen is leuker, maar misschien kan ik toch beter m'n poison hydra wisselen voor één van de armor skills. 2 maal zoveel HP zou inderdaad ook wel behoorlijk schelen, maar goed, een beetje vitality erbij shoppen als ik een paar leveltjes hoger zit moet ook wel lukken. Daarnaast heb ik m'n gems al weer een tijdje verwaarloost, die zal ik ook weer eens een paar tiers hoger zetten dat zal ook wel weer helpen.
Ik denk vooral, dat er 3 weken voor de launch niet zoveel mensen aan het downloaden waren als nu :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
Xtr3me4me schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:11:
[...]

Raar dit. Me vriendin gaat zowel de modem als me wireless router herstarten. 1Gb poorten dus echt maf.
Als je connection info opvraagt, wat zie je dan ? Ik downloade maar van 3 servers, alle drie van blizzard. 1tje met 1.2 mb en de beide andere met zon 500 a 600 kb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bubblewrap schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:09:
Damn Tsurany, nice man :P Je hebt echt geen leven heh ^^ Ben je ondertussen nog wel es op de ts van BF3 of zit je op een andere? Kunnen we een keer samen spelen als k de 60 heb gehaald :)
Zitten er nog steeds op. Vaak ook wel anderen die Diablo 3 spelen, het is meer een algemeen gaming teamspeak dan een specifiek Battlefield 3 teamspeak server. Kan prima voor Diablo 3 gebruikt worden, ook als anderen van dit topic eens zin hebben er te spelen met een paar man, hij is gewoon bereikbaar op teamspeak.gotbf3.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Xtr3me4me schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:07:
[...]

Zorg er wel voor dat je de goede download hebt btw... maat van me had de verkeerde download (van de battle.net site) en die had dus de verkeerde zitten downloaden, allemaal fouten e.d.

Wellicht heb je dus de verkeerde torrent te pakken, en daarom zijn er dus ook heel weinig seeders.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ActualFantasy schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:12:
[...]

Als je connection info opvraagt, wat zie je dan ? Ik downloade maar van 3 servers, alle drie van blizzard. 1tje met 1.2 mb en de beide andere met zon 500 a 600 kb.
Ik kreeg niks meer dan 130Kb/sec en 2 andere van 100 en 75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Tsurany schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:07:
[...]

Ga je met 24k hp niet als een eitje dood elke keer? Ik heb op mijn barb veel armor/resistance en 58k hp maar zelfs dan met bepaalde mobs op hell (kwam gister van die grote zombie's met 2 knuppels tegen special, die zelf ging enragen :|) beetje moeite. Lijkt me zo lastig als Wizard af en toe, Micro had ook vaak issues zei die (ook Wizz)

Pagina: 1 ... 32 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic