Dat heeft niets met je moeilijk heids graat te maken. je kan als je 1 character level 10 hebt kiezen om een nieuwe character te maken voor Hardcore Mode en dan heeft je character maar 1 leven. dood is dood ;p en je kan er niks aan doen om hem terug te krijgenRyan1981 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:29:
Hoe zit dat trouwens met die hoogste moeilijkheidsgraad, ik las ergens dat je als je dan dood gaat je je character verliest en weer helemaal opnieuw moet beginnen? Of moet je alleen weer bij act 1 beginnen?
Tja, dat is ook een beetje de class eigen. Ik weet dat ik in WoW als Warrior vele malen meer dood ging tijdens het lvl'en vergeleken met andere classesvoxxel schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:30:
[...]
De barb schijnt de moeilijkste class te zijn op inferno. Maar het spel is 1 week uit. Boohoohoo wat erg dat inferno nu nog te moeilijk isIk vind het alleen maar prima om lang te moeten farmen voor ik er doorheen kan komen. Oftewel, ja die mensen zijn aan het zeuren imo. Dat gezegd hebbende, ik denk wel dat andere classes zoals de wizard er misschien wel te makkelijk doorheen komen.
In D2 was de barb ook altijd het lastigst om te soloen. Barbs zijn gewoon meer gear afhankelijk dan andere classes. Aan de ene kant prima, aan de andere kant mogen ze de andere classes ook wel iets meer gear dependant maken. Ik hou juist van die challenge!yinx84 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:34:
[...]
Tja, dat is ook een beetje de class eigen. Ik weet dat ik in WoW als Warrior vele malen meer dood ging tijdens het lvl'en vergeleken met andere classesVooral in de vroege dagen.
Ik heb deze skill. En als level 53 Barb ben ik haast niet te doden. http://us.battle.net/d3/e...rbarian#aeRVkj!YgZ!cbYcYY
Zelfs niet door elites.
edit:
Excuses deze: http://us.battle.net/d3/e...rbarian#aeRVkj!YgZ!cbYcbY
Zelfs niet door elites.
edit:
Excuses deze: http://us.battle.net/d3/e...rbarian#aeRVkj!YgZ!cbYcbY
[ Voor 23% gewijzigd door Xtr3me4me op 21-05-2012 13:39 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Rend met de Life rune is niet geweldig heb ik al gemerkt. Ignore Pain doet meer op het moment.Chester schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:26:
Zit nu in Inferno Act II als Barbarian. Dit zijn de specs die ik gebruikt heb:
Hell t/m lvl56: http://us.battle.net/d3/e...rbarian#bhXYkT!bVd!YYYZbb
Hell t/m Inferno Act I: http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WVSYkg!bVT!YccZbY
Zit nu in Inferno Act II en denk dat ik de volgende build ga proberen: http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WVSYkc!bVX!YccZbZ
Daarna even Ignore Pain ipv Rend proberen.
Ik ben blij dat ik Frenzy nu gebruik. Hiervoor altijd Cleave gebruikt, maar Frenzy werkt toch iets beter heb ik het gevoel
Veel erger is dat het mensen wel al gelukt is om het helemaal uit te spelen... Maar inderdaad, huilen omdat het niet solo kan (op dit momen) gaat misschien wel wat ver.voxxel schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:30:
[...]
De barb schijnt de moeilijkste class te zijn op inferno. Maar het spel is 1 week uit. Boohoohoo wat erg dat inferno nu nog te moeilijk isIk vind het alleen maar prima om lang te moeten farmen voor ik er doorheen kan komen. Oftewel, ja die mensen zijn aan het zeuren imo. Dat gezegd hebbende, ik denk wel dat andere classes zoals de wizard er misschien wel te makkelijk doorheen komen.
Wat ik veel erger vind is het plafond naar ultieme gear wel erg laag is. Het moment dat je namelijk "vast" zit omdat je gear niet toereikend is, kan je het beste gewoon op turbo snelheid één of twee acts terug gaan, waar alles voor je smelt als boter. Gold en verkoopbare items meenemen, dumpen voor weinig op de AH en je hebt zo weer genoeg geld om je achterlopende items te vervangen op de AH om vervolgens weer de domineren. Nu is high end gear wél echt duur, maar het is wél toegankelijk. Als je één of twee uurtjes de AH volgt en de lage buyouts scoopt heb je alsnog zo je gear bij elkaar.
Daarnaast is het jammer dat Legendary en Set items vaak zo vreselijk slecht zijn. Ze kunnen b.v. 20-85 van een stat rollen naast de vastgezette items kenmerken. Maar na level 40 zit je al niet meer te wachten op items die minder dan 50 vitality toevoegen b.v. Op level 50 zie ik veel mensen rondlopen met items die tenminste 150 van hun belangrijkste stat toevoegen. Ook kwa dmg zijn de legendaries erg onder de maat. Waarom zou je rond lopen met een 191-263 dps legendary als de gemiddelde goede rare de 300 over gaat.
in D3 is het al meer gear dependant. oa de damage die je doet is zeer afhankelijk van je gear, waar dat in D2 niets/weinig uitmaakte. omdat het daar voornamelijk skill dependant was.voxxel schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:36:
[...]
In D2 was de barb ook altijd het lastigst om te soloen. Barbs zijn gewoon meer gear afhankelijk dan andere classes. Aan de ene kant prima, aan de andere kant mogen ze de andere classes ook wel iets meer gear dependant maken. Ik hou juist van die challenge!
Over de Banners; er is ooit door Blizzard gesproken over upgrades.
Ik heb er daarna alleen niets meer over gehoord en kan er ook niet echt up-to-date info over vinden. Zit dit er nog in (uiteraard de PVP niet, maar de rest)?How to upgrade your Diablo 3 banner?
By earning achievements:
- PvP earns you a crest at the top
- PvE earns you pennants on the sides
- Others will earn you a variety of cloth, sigil, and accents options in the middle
- Playing Hardcore mode earns you a base
- The collector’s edition of Diablo includes a unique banner not available to other’s
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Speelt er iemand hier op Windows XP? En zo ja, hoe bevalt dat? Straks maar eens uitproberen als ik een guestpass kan bemachtigen.
Verwijderd
Absoluut geen problemen mee, werkt prima!PascalvE schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:41:
Speelt er iemand hier op Windows XP? En zo ja, hoe bevalt dat? Straks maar eens uitproberen als ik een guestpass kan bemachtigen.
Ik heb nog even een simpele vraag:
Is hardcore nou precies het zelfde als normal alleen dan met dood = dood of zijn bepaalde dingen ook moeilijker gemaakt in hardcore modus?
Is hardcore nou precies het zelfde als normal alleen dan met dood = dood of zijn bepaalde dingen ook moeilijker gemaakt in hardcore modus?
GTA VI - All aboard the hype train!!
Zie al dat ik wat moet veranderen aan me spec 
Edit: Tadaaaa http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WeRVkj!YgZ!YbbZbY
Edit: Tadaaaa http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WeRVkj!YgZ!YbbZbY
[ Voor 45% gewijzigd door Xtr3me4me op 21-05-2012 13:52 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Gewoon dezelfde game, maar inderdaad dood=doodSir_Hendro schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:43:
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Hardcore normal = normal + dood is dood. Verder niet moeilijker.Sir_Hendro schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:43:
Hoeveel Critical hit heb je? Want 30% van je critical hit aan dodge zorgt voor 3% dodge als je 10% crit hebt. Dan is een passive als Resolve beter zodat je gewoon permanent 25% minder dmg ontvangtBlackminister schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:22:
[...]
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#UgjXih!XdW!ZaZZbY
Ik heb niet echt nood aan spirit, dus de extra 100spirit is niet nodig. En voor m'n healing hoef ik ook niet veel spirit te maken. En ik heb Dual-Wield
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Dit zit er toch gewoon in? Althans, ik krijg allerlei patterns en dingetjes voor op de banner. Een base heb ik nog niet gezien, maar ik heb dan ook nog geen HC poppetje.OkkE schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:39:
[...]
Ik heb er daarna alleen niets meer over gehoord en kan er ook niet echt up-to-date info over vinden. Zit dit er nog in (uiteraard de PVP niet, maar de rest)?
Sigils wel, patterns ook. Mijn vraag gaat voornamelijk over juist die Base en extra's die er aan de zijkant aan zouden komen te hangen.Felyrion schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:45:
[...]
Dit zit er toch gewoon in? Althans, ik krijg allerlei patterns en dingetjes voor op de banner. Een base heb ik nog niet gezien, maar ik heb dan ook nog geen HC poppetje.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Als alleen het maken van een HC char voldoende is voor een simpele base dan ga ik dat wel ff doenFelyrion schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:45:
[...]
Dit zit er toch gewoon in? Althans, ik krijg allerlei patterns en dingetjes voor op de banner. Een base heb ik nog niet gezien, maar ik heb dan ook nog geen HC poppetje.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Rares met Jailer of Waller zijn ook "leuk"Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:09:
[...]
Ik gebruik op dit moment de traagste 2-hander die ik kon vinden in combinatie met weapon throw en een paar fury generators. Werkt prima @ act 1. Maar bosses blijven pijnlijk.

Ja je kan dat nog steeds doen vannuit character selection screenOkkE schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:39:
[...]
Ik heb er daarna alleen niets meer over gehoord en kan er ook niet echt up-to-date info over vinden. Zit dit er nog in (uiteraard de PVP niet, maar de rest)?
Ja dat laatste is dan inderdaad wel vervelend.heuveltje schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:23:
[...]
Steam kan prima met 4 mensen chatten hoor.
En als je last hebt van het volume verschil (wat ik eerlijk gezegd niet hoor) dan zet je toch gewoon het geluid van d3 wat zachter ?
In game voicechat is imho niet nodig aangezien er voldoende alternatieven zijn voor met vrienden.
En in een random chat terechtkomen met polen/fransen/N00b roepende zeikers/ schelders./ always on afgrijselijke ruisbak mics'/tekno streamende pukkelfaces zie ik ook niet zitten
Wat betreft steam, ik wist dus niet dat je daar ook met 4 man tegelijk kon voice chatten.
Je zegt zet het geluid van D3 dan zachter. Het probleem is juist dat steam het geluid van D3 zelf zachter zet! Dat vind ik sowieso vreemd en irritant. Ik moet namelijk het volume van het spel al bijna maximaal zetten op mijn PC.
Goed om te weten. Dan ga ik eerst met Ignore Pain aan de slagJerry schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:39:
[...]
Rend met de Life rune is niet geweldig heb ik al gemerkt. Ignore Pain doet meer op het moment.
Ik ben blij dat ik Frenzy nu gebruik. Hiervoor altijd Cleave gebruikt, maar Frenzy werkt toch iets beter heb ik het gevoel. Als je eenmaal 5 stacks hebt dan knal je erdoorheen
.
En Frenzy is idd erg goed. Vooral met smite.
[ Voor 4% gewijzigd door Chester op 21-05-2012 13:49 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Wij gebruiken Ts idd voor 4 man, das goed te doen..
btw shodan? zat jij niet het op het DDRNL forum?
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Op HC krijg ik het verder niet voor zover ik zie. Vind die banner overigens niets boeiendsFelyrion schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:45:
[...]
@ onder, zie mijn post. Op HC heb ik vooralsnog niets gehad en ben inmiddels op nm. Vrienden van me hebben ook niets. Komt vast in de expansion
[ Voor 13% gewijzigd door aapelite op 21-05-2012 13:56 ]
Voor de duidelijkheid:
Ik weet dat het maken/aanpassen van de banner er nog in zit en dat dit via het character scherm moet. Ik weet ook dat je in de loop van de game nieuwe patronen en "logos" unlocked. Mijn vraag is vooral over de andere 2.
Kan je die extra "base" nog unlocken en zo ja, hoe? Gewoon een hardcode character aanmaken (of levelen tot 10) werkt niet.
Krijg je, na genoeg achievements, nog steeds die 2 "slierten" aan de zijkant van je banner? Zo ja, iemand een idee na hoeveel achievements?
Ik weet dat het maken/aanpassen van de banner er nog in zit en dat dit via het character scherm moet. Ik weet ook dat je in de loop van de game nieuwe patronen en "logos" unlocked. Mijn vraag is vooral over de andere 2.
Kan je die extra "base" nog unlocken en zo ja, hoe? Gewoon een hardcode character aanmaken (of levelen tot 10) werkt niet.
Krijg je, na genoeg achievements, nog steeds die 2 "slierten" aan de zijkant van je banner? Zo ja, iemand een idee na hoeveel achievements?
Thanks, ik heb nog geen enkele keer een ring gehad?Sir_Hendro schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:28:
[...]
Mocht je op normal spelen:
Je DPS (damage per second) omhoog krijgen richting de 80 DPS en je HP omhoog krijgen richting de 800+. Dan wordt het een eitje. Moet je mogelijk wel lvl 11 worden om deze stats te kunnen krijgen. Dat zijn maar 2 lvltjes te gaan. Vergeet geen ringen en een amulet te dragen die je DPS en eventueel VIT omhoog gooien
Ik heb maar 14dps ofzo, heb nu een boog. Dat wordt grinden hahaha
De mobs leven alleen niet lang genoeg om Rend goed te laten tikkenChester schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:49:
[...]
Goed om te weten. Dan ga ik eerst met Ignore Pain aan de slagDacht dat Rend met de life rune aardig zou zijn icm met mn stomp die iedereen naar me pulled.
Voor elites werkt het wel, maar Ignore Pain zorgt ervoor dat je langer in melee range kan blijven. Met Rend tikt het dan voor 3 sec, maar je moet wel weer sneller uit melee range. Rend doet te weinig damage daarvoor.
Je post kwam precies op het goede moment, ik gebruikte tot level 52( net met Hell begonnen dus http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#WhYdgf!YcX!aabcYZye-roon schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:30:
En zo ben ik level 53 met mijn monk en heb ik rond de 19k hp en bijna 3k damage. Gister ochtend de Skeleton King op Hell verslagen, dat was wel redelijk goed te doen. Al had ik wel een molten plagued fire link pack van 4 mobs waar ik echt lang over gedaan heb om langs te komen. Tot ik maar besloot om me air ally en me enchantress er op te laten slaan/schieten en ik ging rondjes lopenGeen health verloren, maja, clever use of game mechanics zeg ik dan maar.
Ik gebruik eigenlijk sinds ik haar unlocked heb alleen maar de enchantress. Speciefiek voor de rede dat ik zelf al melee ben, ik heb meestal mijn air ally mee lopen dus in melee zijn er al 2 targets. Een ranged character mee hebben is dan gewoon geniaal. En de 15% armor en 3% haste aura's zijn gewoon te handig als Monk
Ik speel nu met de volgende build: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#agXijQ!ZYX!cabZbb En wat ik dus zei, ga ik amper dood. Echter ik ben benieuwd of de Resolve passive ook werkt op de damage die mijn Air Ally doet en de damage die mijn eigen sweeping wind doet. Maar ja op deze manier heb ik een constante flow van 70% van me weapon damage op het target, heal me zelf met mantra of healing. Als ik die aan zet heb ik 3 seconden lang 2500hp per seconde regen, plus de 50*X healing van het activeren. En dat 15% van me totale hp schield zorgt er dus voor dat ik regen, terwijl er geen hp afgaat en met fists of thunder heb ik zo snel spirit dat ik dat kan blijven spammen en Sweeping wind maakt de rest af.
Maar toch te weinig heals waardoor ik wel erg snel dood ging, wel veel dodge, maarja zonder heals scheit het ook niet op
Nu jou build over genomen, alleen op 52 zit ik wel nog om spirit te springen, maar op level 53 met Fist of Thunder + die nieuwe rune moet dat hopleijk wel goed komen.
Dit ben ik dus van plan om op 53 te gebruiken.
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#WQYigj!YcX!abbZY
Alleen van 53 tot 60, wat is nu het beste om te focussen kwa gear, zoveel mogelijk armor (dex dus) of toch richting vit te gaan?
hahaha even een weapon throw crit build gemaakt voor inferno aangezien ik niet echt kan tanken dan.
http://us.battle.net/d3/e...rbarian#fdXYiP!fYZ!ZcZcYc
ben benieuwd of dit gaat werken.
http://us.battle.net/d3/e...rbarian#fdXYiP!fYZ!ZcZcYc
ben benieuwd of dit gaat werken.
Ik speel hardcore en ben nu bijna lvl 54. speel op Hell dificulty maar durf niet verder dan de 1e 4-5 quests op act 1 en dan nog is het stapvoets om te zien wat voor affixes championpacks hebben. wat is hell pittig zeg in vergelijking met nightmare.
kan me niet voorstellen dat er heel veel hardcore spelers op hell spelen op het moment (en het overleven)
kan me niet voorstellen dat er heel veel hardcore spelers op hell spelen op het moment (en het overleven)
Ok thanks!Flowmo schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:44:
[...]
Hardcore normal = normal + dood is dood. Verder niet moeilijker.
De reden dat ik dit vraag is omdat ik nu op het Blizzard forum zitten te lezen hoeveel mensen wel niet dood gaan met hun low lvl chars in HC op normal.
Mijn wizard in SC is gewoon godlike en ben nu dezelfde char aan het bouwen in HC dus dan moet ik er wederom slapend doorheen komen tot en met ACT 4 waar ik dan alleen bij de bazen een beetje moet oppassen. De rest is echt zo onwijs makkelijk op normal.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Jullie hebben allebei 2x een defensive skill en geen secondary ability..LangeQuin schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:52:
[...]
Je post kwam precies op het goede moment, ik gebruikte tot level 52( net met Hell begonnen dus http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#WhYdgf!YcX!aabcYZ
Maar toch te weinig heals waardoor ik wel erg snel dood ging, wel veel dodge, maarja zonder heals scheit het ook niet op
Nu jou build over genomen, alleen op 52 zit ik wel nog om spirit te springen, maar op level 53 met Fist of Thunder + die nieuwe rune moet dat hopleijk wel goed komen.
Dit ben ik dus van plan om op 53 te gebruiken.
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#WQYigj!YcX!abbZY
Alleen van 53 tot 60, wat is nu het beste om te focussen kwa gear, zoveel mogelijk armor (dex dus) of toch richting vit te gaan?
edit: ikzelf (lvl 50 Monk) focus iets meer op vitality dan dex, zeg 60-40'ish
Mijn build: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#UegijQ!ZcX!ZZaaba
Begrijp niet dat mensen om Wave of Light met Explosive rune heenkunnen.. record killls met 1 blow is 87 atm (op 1ste boss bij opening van Act 4).
[ Voor 14% gewijzigd door RDDD op 21-05-2012 14:10 ]
Hahaha ziek ouwe. ik redde het niet eens tot butcher op normal XD toen ging ik overnieuw en had ik net na butcher. en gnig ik daarna dood. toen toch maar even normal geleveltFlghter1982 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:53:
Ik speel hardcore en ben nu bijna lvl 54. speel op Hell dificulty maar durf niet verder dan de 1e 4-5 quests op act 1 en dan nog is het stapvoets om te zien wat voor affixes championpacks hebben. wat is hell pittig zeg in vergelijking met nightmare.
Geen idee wat DDRNL is, dus denk een andere ShodanDj Neo Ziggy schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:49:
Wij gebruiken Ts idd voor 4 man, das goed te doen..
Ohja, zelf ben ik al achter het steam voice = lower game sound probleem gekomen.
Is een Windows 7 "feature" die bij detectie van een voip app het volume van de andere apps zachter zet.
Dit kun je uitzetten in volume control, rechts klikken en communications kan je deze optie blijkbaar uitzetten
[ Voor 35% gewijzigd door Shodan op 21-05-2012 14:00 ]
Toch voorzichtig zijn met HC char eens je in Nightmare komt. Komt je wat elite packs met de verkeerde affixes tegen (ik zeg maar wat...walling + arcane sentry
) en je gaat dood door pure pech. Hetzelfde verhaal voor lagspikes op onfortuinlijke momenten.
offtopic:
ugh, ddrnl....clubje barhuggers
[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 21-05-2012 14:00 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Go slow is altijd mijn credo op HC. Eerst kijken, dan handelen. Niet ergens in rushen, dat wordt je doodBoeboe schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:58:
Toch voorzichtig zijn met HC char eens je in Nightmare komt. Komt je wat elite packs met de verkeerde affixes tegen (ik zeg maar wat...walling + arcane sentry) en je gaat dood door pure pech. Hetzelfde verhaal voor lagspikes op onfortuinlijke momenten.
offtopic:
Vind dat nog wel echt wennen, soms is rennen niet de beste optie, omdat die CC skills van mobs je blijven naaien, terwijl als je zou blijven slaan je iig globes krijgt en de kans op overleven hoger lijkt. In d2 had ik dit nooit zo, want dan kon je iig gewoon pots spammen. Nu voelt het toch alsof ik mn leven meer aan het geluk overlaat wat die globes betreft. Dat vind ik best nasty
Verwijderd
Nice man.. dat moet echt zenuwslopend zijn geweest af en toe of niet?Flghter1982 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:53:
Heb er nu 3 gevonden. Een level 22 axe die best okay is (heeft een socket), een amulet dat ook wel okay is (veel vit) en een broek die echt dramatisch is (str, dex EN int). Maar het waren geen van allen "wow" items en ze zijn ook in no time vervangen door andere items.sorcees schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:01:
Mijn eerste legendary gevonden in Act 1 normal, als lvl 12, ergens vlak voor The Butcher, een of andere riem met stats om van te huilen!
Nee dan zijn er betere rare's en magic items.
https://niels.nu
Zijn er niet veel op dat lvl, graad meter = AH en filteren op lvl +50Flghter1982 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:53:
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Verwijderd
Nightmare was een lekker stapje omhoog qua difficulty inderdaad. Waar ik met mn barbarian (hardcore) in act4 normal er vrij hard doorheen ging met een AoE'achtige build, ben ik in act1 nm voor meer range gegaan. Tegen het eind van act1 nm toen m'n hp pool het weer toe liet weer richting AoE gegaan. Momenteel staat m'n barbie in act2 nm en ik verwacht dat ik ook daar in het begin weer even rustig aan moet doen tot m'n hp pool weer groot genoeg is (atm 6.6k @ lvl36).Boeboe schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:58:
Toch voorzichtig zijn met HC char eens je in Nightmare komt. Komt je wat elite packs met de verkeerde affixes tegen (ik zeg maar wat...walling + arcane sentry) en je gaat dood door pure pech. Hetzelfde verhaal voor lagspikes op onfortuinlijke momenten.
Ok, goeie vraag dan. Ik gok dat je iets zou kunnen unlocken als je bijvoorbeeld normal uitspeelt op HC.. en dat je een andere krijgt als je nightmare uitspeelt.OkkE schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:51:
Voor de duidelijkheid:
Iets wat me opviel gisteren en ik niet helemaal zeker ben of dat klopt:
ik wilde een bod doen op een item in de AH en zag dat het item nog 1 dag moest. Item moest minimaal 10.000 opleveren. Ik doe dus een bod van pakweg 11.000 en krijg gelijk een melding dat het bod te laag was en iemand een hoger bod had gedaan. Vervolgens was ik wel die 11.000 kwijt...
Klopt dat, op de eoa manier lijkt me dat vreemd?
ik wilde een bod doen op een item in de AH en zag dat het item nog 1 dag moest. Item moest minimaal 10.000 opleveren. Ik doe dus een bod van pakweg 11.000 en krijg gelijk een melding dat het bod te laag was en iemand een hoger bod had gedaan. Vervolgens was ik wel die 11.000 kwijt...
Verwijderd
Uhm... er staat ingame gewoon wat je unlockt bij welke achievement heFelyrion schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:14:
[...]
Ok, goeie vraag dan. Ik gok dat je iets zou kunnen unlocken als je bijvoorbeeld normal uitspeelt op HC.. en dat je een andere krijgt als je nightmare uitspeelt.
Je krijgt je geld terug, volgens mij staat hij in het rijtje op de tab 'Completed'.Magic666 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:15:
Iets wat me opviel gisteren en ik niet helemaal zeker ben of dat klopt:
Momenteel zit ik ergens eind act 3 normal.
Bij men 'progress' staat enkel The Butcher uit act 1 opgelicht. Belial dus niet. De belial achievement heb ik echter wel. Is dit normaal?
Bij men 'progress' staat enkel The Butcher uit act 1 opgelicht. Belial dus niet. De belial achievement heb ik echter wel. Is dit normaal?
Speel net nightmare en heb al een pokkehekel aan molten, mortar, waller en prisoner, vooral combinaties van de 1e 2 en de laatste 2aapelite schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:05:
Go slow is altijd mijn credo op HC. Eerst kijken, dan handelen. Niet ergens in rushen, dat wordt je doodKom nu op nm wel aardige rot mobs tegen met de freeze en wall en prison gedoe. Vooralsnog droppen er meestal optijd globes.
Dat is uberhaupt niet mogelijk. FF inlezen in hoe die moeilijkheidsgraden werken in Diablo. Act 1 nightmare zijn de mobs gewoon level 30. Daar zou je niks kunnen met een level 1 character dus die optie heb je nieteens.frye schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:14:
Als jullie act 4 hebben uitgespeeld... Beginnen jullie dan met een nieuwe character bij act 1 op hoger moeilijkheidsgraad of kunnen jullie met de zelfde character terug op act 1 beginnen maar met hoger moeilijkheidsgraad?
Of is ACT 1 dan nog te simpel voor je (high lvl) char
BikkelFlghter1982 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:53:
Ze hebben wat issues gehad met registraties van achievements dus misschien dat het daar misgegaan is. Gewoon ff opnieuw killen?tboheeren schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:18:
Momenteel zit ik ergens eind act 3 normal.
[ Voor 11% gewijzigd door Hydra op 21-05-2012 14:21 ]
vanmiddag eens kijken dankloos2 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:17:
[...]
Je krijgt je geld terug, volgens mij staat hij in het rijtje op de tab 'Completed'.
Thanks!
pffff. je moest eens weten.Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:06:
[...]
Nice man.. dat moet echt zenuwslopend zijn geweest af en toe of niet?
het ergste wat me overkomen is was op nightmare act 2 rond lvl 41.
ik zat in een party met 2 andere barbarians. (niet het meest optimaal).
opeens komen we een championpack tegen van die gasten die keihard rond gaan spinnen.
hun buffs waren Waller en Vampiric. kortom niet dood te krijgen vanwege hun snelle hits.
ik kom in een doodlopend stukje. krijg een muur om me heen en kan dus niet weg omdat deze steeds refreshed wordt. mijn 2 allies zien dit en worden bang en rennen weg naar de waypoint.
ik sta dus helemaal alleen terwijl er 4 champions vrolijk op me aan het inbeuken zijn en met life dropt steeds lager.
de enige manier om hieruit te ontsnappen was met berserker rage maar die had ik al daarvoor gebruikt en had nog een cooldown van 1 minuut 40. ik heb dus de hele tijd moeten overleven met Revenge als die proct.
in die tijd was me life 5x below 10% gekomen en wonder boven wonder kon ik het volhouden en eindelijk ontsnappen met berserker rage. toen snel weg gerent en zag dat er inmiddels 1 baba naar beneden was gekomen. al mijn chat spam van help help werd genegeerd of beantwoord met hell no thats suicide, sorry).
ik kon net op tijd nog tp doen (scheelde niet veel) toen die andere baba ineens gewalled werd. toen was het zijn beurt om te schreeuwen om hulp. maar helaas het was inderdaad een zelfmoord missie en dat koste deze barb zijn leven. hij was lvl 46. na deze near death experience heb ik zeker 30 minuten niet kunnen spelen vanwege een veeeeeel te hoge hartslag en letterlijk een trillende handjes.
kortom hardcore is niet voor mensen met een zwak hart
Nog even verder zoeken gaf mij net het antwoord op mijn Banner vraag:
bronWhere are the hardcore banner customizations that have been shown for years?
Are you referring to the bases? –Bashiok
They were cut. We didn’t like the look of them in main menus and couldn’t see them well in the game. –Jay Wilson
Geniaal verhaal
Als je dat overleefd heb je inderdaad echt wat meegemaakt in Diablo 3
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
wait till you see hell.. dan lijkt nightmare een speeltuin voor kleine kinderen. no Joke.Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:14:
[...]
Nightmare was een lekker stapje omhoog qua difficulty inderdaad. Waar ik met mn barbarian (hardcore) in act4 normal er vrij hard doorheen ging met een AoE'achtige build, ben ik in act1 nm voor meer range gegaan. Tegen het eind van act1 nm toen m'n hp pool het weer toe liet weer richting AoE gegaan. Momenteel staat m'n barbie in act2 nm en ik verwacht dat ik ook daar in het begin weer even rustig aan moet doen tot m'n hp pool weer groot genoeg is (atm 6.6k @ lvl36).
No jokes indeed, nightmare kan je gewoon facerollen, zeker als je geen hardcore speelt en een revive af en toe niet erg is. Hell is gewoon enorm lastig en soms gewoon onmogelijk om doorheen te komen. Wij hebben een paar stukken gewoon geskipt door er langs te teleporten en het te omzeilen gewoon omdat je anders zo enorm vaak dood zal gaan.Flghter1982 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:24:
wait till you see hell.. dan lijkt nightmare een speeltuin voor kleine kinderen. no Joke.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
ik moet eerlijk zeggen dat ik niet verwacht had dat ik het zou overleven. ik had daarvoor al een lvl 44 barb verloren in act 3 nightmare dus je kan wel voorstellen hoe ik zat. (kut kut kut kut ktu kut ik ga dood ik ga dood nee nee nee nee fuck fuck shit. zoietsTsurany schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:24:
Geniaal verhaalAls je dat overleefd heb je inderdaad echt wat meegemaakt in Diablo 3
Verwijderd
ik kan niet wachtenFlghter1982 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:24:
[...]
wait till you see hell.. dan lijkt nightmare een speeltuin voor kleine kinderen. no Joke.
Dat heb ik al als ik van Diablo verlies nadat ik een paar minuten aan de shadow phase heb besteed en hem net verslagen heb daar. Hardcore is niks voor mij dan denk ik, dat gaat toetsenborden kosten.Flghter1982 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:26:
[...]
ik moet eerlijk zeggen dat ik niet verwacht had dat ik het zou overleven. ik had daarvoor al een lvl 44 barb verloren in act 3 nightmare dus je kan wel voorstellen hoe ik zat. (kut kut kut kut ktu kut ik ga dood ik ga dood nee nee nee nee fuck fuck shit. zoietsbijna schreeuwen als een klein meisje haha.
TIP: voor de hardcore spelers onder ons.
zodra je hell difficulty start zul je eerst heel voorzichtig moeten progressen voor de 1e paar quests.
ga geen gevechten aan met champions in kleine ruimtes. ga stapvoets verkennen en als je een championpack ziet eerst kijken wat ze hebben voordat je ze aggro'ed. daarna zo veel mogelijk eromheen clearen zodat je een groot gevechtsveld hebt zonder extra te pullen.
arcane, molten, mortar, plague, firechain in combinatie met b.v. jailer, frost, waller is gewoon NO GO! deze lekker avoiden.
zodra je hell difficulty start zul je eerst heel voorzichtig moeten progressen voor de 1e paar quests.
ga geen gevechten aan met champions in kleine ruimtes. ga stapvoets verkennen en als je een championpack ziet eerst kijken wat ze hebben voordat je ze aggro'ed. daarna zo veel mogelijk eromheen clearen zodat je een groot gevechtsveld hebt zonder extra te pullen.
arcane, molten, mortar, plague, firechain in combinatie met b.v. jailer, frost, waller is gewoon NO GO! deze lekker avoiden.
Teveel frustraties en traumas van D2 hardcore, dat ik het volledig afgezworen heb
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Heel knap van je, ik heb gisteren een tijdje naar Kungens live stream gekeken. Gisteren 4000 kijkers ofzo, is lvl 60 ondertussen op HC en ook in act 1 hell. Wel gaaf om zijn tactieken te zien. Ik moet zeggen dat hij het met een baba niet continu erg moeilijk heeft. Wel met pieken inderdaad tegen bosspacks.Flghter1982 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:53:
(http://nl.twitch.tv/kungentv )
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Ik raakte al gefrustreerd van Diablo op normal idd. Daar op m'n wizard tig keer doodgegaan. Kwam voor een deel ook door m'n veel te lage damage (maar 250 ofzo) op m'n Wizard maar ik vind maar geen beter spulTsurany schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:29:
Dat heb ik al als ik van Diablo verlies nadat ik een paar minuten aan de shadow phase heb besteed en hem net verslagen heb daar. Hardcore is niks voor mij dan denk ik, dat gaat toetsenborden kosten.
Auction House, vul max 1000gold in en je max level en dan wapens en armor zoeken. Werkt perfect! Voor enorm weinig heb je gewoon redelijke gear.Hydra schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:33:
[...]
Ik raakte al gefrustreerd van Diablo op normal idd. Daar op m'n wizard tig keer doodgegaan. Kwam voor een deel ook door m'n veel te lage damage (maar 250 ofzo) op m'n Wizard maar ik vind maar geen beter spul
[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 21-05-2012 14:34 ]
-
[ Voor 100% gewijzigd door boe2 op 21-05-2012 14:40 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik heb een tijdje gelopen met Wave of Light + explosive, maar 75 spirit is de helft van je spirit. En ja het healed je 75 * X(level dependend) en het doet wel veel damage, maar daar heb je niets aan als je op hell tegen een molten plagued chainlink of molten plagued jailer komt. Dan heb ik liever die immune die me extra healed. Verder zijn de secondary abilities een beetje matig. Eigenlijk vind ik ze allemaal kut. Ik wil wel proberen met WoHF met die attackspeed rune, nog niet eens doorgehad dat die er ook was.RDDD schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:57:
[...]
Jullie hebben allebei 2x een defensive skill en geen secondary ability..
edit: ikzelf (lvl 50 Monk) focus iets meer op vitality dan dex, zeg 60-40'ish
Mijn build: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#UegijQ!ZcX!ZZaaba
Begrijp niet dat mensen om Wave of Light met Explosive rune heenkunnen.. record killls met 1 blow is 87 atm (op 1ste boss bij opening van Act 4).
Ook een evasion explosion build met MoE met Backlash en dan Exploding Palm met Inferno. Het moet te grappig zijn om alles te zien ontploffen om je heen. Alleen jammer dat het niet echt viable is voor single target play.
En ik ga ook voor dex en vit. zo'n beetje 50/50, met vit op dit moment wel iets meer. Meer HP betekend een groter schild van MoH+Boon.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Meh, Wizard aangekomen bij the Butcher in hell.. Krijg hem met geen mogelijkheid neer, beste try heb ik hem solo op 20% gekregen, dus het moet wel mogelijk zijn. Heb het ook een aantal keren in coop (public game) geprobeerd, maar die mensen begrepen er ook niet veel van geloof ik..
Ik zit op een 14000hp en 3500 dps (buffed). Is dat voldoende?
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Eventueel een beter wapen zoeken of je skillset aanpassen? Hydra met telepot, diamond skin en forcce armor werkte bij mij goed. Nog een familiar erbij die nog een klap opvangt en ik houd het relatief lang uit.
Mja. Ik vind spullen graag zelf, vind spul kopen op de AH een beetje valsspelen. Maargoed, heb geloof ik niet veel keusTsurany schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:33:
Auction House, vul max 1000gold in en je max level en dan wapens en armor zoeken. Werkt perfect! Voor enorm weinig heb je gewoon redelijke gear.
Je kan vrijwel al zijn attacks ontwijken.Voxalizer schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:45:
Meh, Wizard aangekomen bij the Butcher in hell.. Krijg hem met geen mogelijkheid neer, beste try heb ik hem solo op 20% gekregen, dus het moet wel mogelijk zijn. Heb het ook een aantal keren in coop (public game) geprobeerd, maar die mensen begrepen er ook niet veel van geloof ik..
SPringt hij 2x? Hij gaat een melee power attack doen -> wegwezen
Schiet hij een straal? Hij charged erachter aan -> wegwezen
Wijst hij ergens naartoe? Hij gooit een ketting -> wegwezen
Voor de rest vuur ontwijken en dan moet het goedkomen.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
CraftenHydra schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:47:
[...]
Mja. Ik vind spullen graag zelf, vind spul kopen op de AH een beetje valsspelen. Maargoed, heb geloof ik niet veel keus
gold farmen is makkelijk, evenals blues. Wat leuk spul in elkaar draaien en je hebt geen auction house nodig, komt alleen net als met drops wat geluk bij kijken.
Kan zijn dat je het valsspelen vind maar dan leg je jezelf gewoon beperkingen op die niet gebaseerd zijn op een standaard ruleset waar je volgens speelt. Het spel is ontwikkeld met de AH in het achterhoofd als een middel om echt goede items te krijgen.Hydra schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:47:
[...]
Mja. Ik vind spullen graag zelf, vind spul kopen op de AH een beetje valsspelen. Maargoed, heb geloof ik niet veel keus
De bazen zijn imo allemaal goed te doen solo (ben nu eind Act II, hell), het lastigste vind ik zelf de rares en elites met bepaalde affixes. Heb een hekel aan elites met Invulnerable minions of molten. Zodra het 1 op 1 is met een rare of elite, lukt het me wel.
even een vraagje voor de kenners hier:
Als ik mijn follower equip met een item die MF geeft, heeft dat dan ook invloed op mijn eigen droprate of niet?
Als ik mijn follower equip met een item die MF geeft, heeft dat dan ook invloed op mijn eigen droprate of niet?
Ja, 20% van zijn/haar totale MF gaat naar jou toebeve schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:54:
even een vraagje voor de kenners hier:
Verwijderd
Vanaf 1996 via Diablo I Hellfire Diablo II Lod nu Diablo III en ja nu ben ik een vijftiger, tijd gaat erg hard
Ik ben met een Barb (nu level 14) begonnen met de volgende vragen
Hoe kan ik de unindentificeerde items indentificeren?
Kan je terug van bv act 3 naar act 1 via de waypoints?
Wordt je personage niet meer op je eigen computer opgeslagen maar op de server van Blizzard?
Wordt je personage niet meer op je eigen computer opgeslagen maar op de server van Blizzard?
-rechtermuisknop op het itemVerwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:56:
Vanaf 1996 via Diablo I Hellfire Diablo II Lod nu Diablo III en ja nu ben ik een vijftiger, tijd gaat erg hard![]()
-nee waypoints werken nu heel anders en zijn imo redelijk nutteloos.
-ja, alles is server side
Verwijderd
Ident: rechter muisknoppie d'r op!Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:56:
Vanaf 1996 via Diablo I Hellfire Diablo II Lod nu Diablo III en ja nu ben ik een vijftiger, tijd gaat erg hard![]()
Waypoints: nee, maar je kan wel vanuit je menu een act opnieuw spelen.
Alles op de server!
- Zoals de town portal hoef je voor identify ook geen scrolls meer te kopen, gewoon in inventory rechts clicken op item.Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:56:
- Nee, niet via de waypoints zoals in D2, je kan alvorens game ts starten met een char je quest aanpassen. Dit heeft wel tot gevolg dat je alle quests die erna komen reset.
- Ik denk beide maar ben niet zeker.
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Wat is eigenlijk het idee achter het identify-en? Waarom droppen de rare's niet gewoon meteen met stats zoals de magic items.
Is het gewoon voor het idee (alsof je een cadeautje uitpakt) of zit er een reden achter?
Is het gewoon voor het idee (alsof je een cadeautje uitpakt) of zit er een reden achter?
Je zou eens wat minder jouw opvattingen door moeten drukken. De helft van de lol van het spel voor mij is betere items vinden dan die je al hebt. Als je het beste voor je level koopt, vindt je dus een hele tijd daarna geen betere items. Kopen op de AH heeft voordelen (je maakt het spel makkelijker) maar ook nadelen (je maakt het spel misschien te makkelijk, je vindt daarna minder upgrades).Tsurany schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:50:
Kan zijn dat je het valsspelen vind maar dan leg je jezelf gewoon beperkingen op die niet gebaseerd zijn op een standaard ruleset waar je volgens speelt. Het spel is ontwikkeld met de AH in het achterhoofd als een middel om echt goede items te krijgen.
Precies dat.Rivandu schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:04:
Wat is eigenlijk het idee achter het identify-en? Waarom droppen de rare's niet gewoon meteen met stats zoals de magic items.
Alleen op de server. Waarom zouden ze 't op jouw PC opslaan? Kun je niks mee.BlaSfem0n schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:59:
- Ik denk beide maar ben niet zeker.
[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 21-05-2012 15:08 ]
Respect!Flghter1982 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:22:
[...]
pffff. je moest eens weten.
opeens komen we een championpack tegen van die gasten die keihard rond gaan spinnen.
hun buffs waren Waller en Vampiric. kortom niet dood te krijgen vanwege hun snelle hits.
ik kom in een doodlopend stukje. krijg een muur om me heen en kan dus niet weg omdat deze steeds refreshed wordt. mijn 2 allies zien dit en worden bang en rennen weg naar de waypoint.
ik sta dus helemaal alleen terwijl er 4 champions vrolijk op me aan het inbeuken zijn en met life dropt steeds lager.
de enige manier om hieruit te ontsnappen was met berserker rage maar die had ik al daarvoor gebruikt en had nog een cooldown van 1 minuut 40. ik heb dus de hele tijd moeten overleven met Revenge als die proct.
in die tijd was me life 5x below 10% gekomen en wonder boven wonder kon ik het volhouden en eindelijk ontsnappen met berserker rage. toen snel weg gerent en zag dat er inmiddels 1 baba naar beneden was gekomen. al mijn chat spam van help help werd genegeerd of beantwoord met hell no thats suicide, sorry).
ik kon net op tijd nog tp doen (scheelde niet veel) toen die andere baba ineens gewalled werd. toen was het zijn beurt om te schreeuwen om hulp. maar helaas het was inderdaad een zelfmoord missie en dat koste deze barb zijn leven. hij was lvl 46. na deze near death experience heb ik zeker 30 minuten niet kunnen spelen vanwege een veeeeeel te hoge hartslag en letterlijk een trillende handjes.
Vind het leuk om ervaringen van mensen te lezen die HC spelen.
Zelf zal ik me er never nooit aan wagen, totaal niet mijn mode.
dat dus!Rivandu schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:04:
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
Nou nee. Als je ff terug wil gaan om een paar zones opnieuw uit te moorden zijn ze nogal handig. Daarnaast heb je ze ook in gewoon SP regelmatig gewoon nodig.voxxel schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:57:
-nee waypoints werken nu heel anders en zijn imo redelijk nutteloos.
Had toevallig op Butcher normal al zo'n moment met mijn DH dan ben je niet eens zo'n hoog lvl.Flghter1982 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:22:
[...]
pffff. je moest eens weten.
Hij Chainde mij naar hem toe, en ik bleef staan want de butcher was bijna dood en wij waren met 2.
Datmoment ging ook zijn platform in de fik plus de 2 om hem heen.
Vriend van me is een monk en hij kreeg net een heal op me, he zag mijn healt op 20 staan en toen ging de butcher neer en ik lvlde ook en meteen full health.
Later beide bijna dood, act 2 die stomme vliegen die die kleine vliegjes schieten.
Haden de vortex mod, opzich op normal nog niet erg. Maar we werden beide gepulled in zo'n zwerm die net die kleine vliegjes af haden gevuurd. Die doen erg veel damage en ook maar net overleeft.
Zo ook Skeleton King op mijn Monk @ lvl 7, kreeg die exp bonus als je mobs killed met 5% or less health.
Dat had ik dus ook op de Skeleton King
Kleine foutjes kosten je kop, heb nog geen Char verloren ben express nog niet meteen begonnen op HC door Lag issues. Mijn monk is ondertussen lvl 31 en na de skeleton king heeft zij geen near death meer gehad totdat ik de eerste baas act4 deed. Dacht ffkes leuk te doen en een massa nummer te krijgen met de Killed in oneblow. Nou dat liep bijna fout af o0, rondjes rennen met die boss en all die adds op 200 hp wachten op mijn Serentity en health pot CD.
Verder geen issues gehad, voelt weer erg als D2 HC mis alleen de chat spam: ooo fuck FE (op nightmare)
Of xxxx has slained Kwakke ^^
Jup, leuk tochRivandu schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:04:
Als currency straks enabled is kan je dan gold verkopen voor geld? Als het inderdaad voor 100K 5 euro is ofzo dan kan ik toch weer een beetje verdienen nog even inferno afmaken en dan het hele spel verkopen imo, want daarna is het toch niks meer aan.
Lijkt mij erg lang duren voordat PVP er is namelijk
Indirect wel. Je kunt voor gold een item kopen en dat dan voor geld wegzetten. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat dan 100k voor 5E gaat zijn.Jasper 99 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:13:
Als currency straks enabled is kan je dan gold verkopen voor geld?
Dat zal wel zwaar tegenvallen als heel de wereld opeens gold te koop heeft, lolJasper 99 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:13:
Als currency straks enabled is kan je dan gold verkopen voor geld? Als het inderdaad voor 100K 5 euro is ofzo dan kan ik toch weer een beetje verdienen nog even inferno afmaken en dan het hele spel verkopen imo, want daarna is het toch niks meer aan.
Even een "blonde vraag": Is er eigenlijk een voordeel aan dual wielden?
(Val je vaker / sneller aan?)
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Lijkt me sterk. Geld verdien je zo belachelijk snel. Alleen gisteren heb ik al 650k verdient.Jasper 99 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:13:
Ik heb een 600 DPS 1h wapen met socket en +str +vit voor 350k gekocht. Dan zou ik dus 17,50 voor puur dat wapen hebben betaald.
Geld wordt veels te snel verdient om zo veel waard te zijn.
Wees blij als je 1e krijgt voor 100k.
passive 15% attack speed buff als je dual wield._Peter2_ schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:15:
Maar dual wield is slechter tenzij je 2 wapens hebt die bijna helemaal aan elkaar gewaagd zijn, omdat je offhand ook aan moet vallen. als je offhand dan slecht is, heb je er amper iets aan en gaat je DPS omlaag ivm 1h+shield.
[ Voor 24% gewijzigd door kaluro2 op 21-05-2012 15:17 ]
jep, ik geloof dat je snelheid met 1,3x wordt verhoogd..._Peter2_ schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:15:
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
Ongeveer midden Act2 op normal. Wizard (lvl 20) speelt erg lekker, ben nog niet in de problemen gekomen. Veel aan het proberen met verschillende skills, dit is momenteel mijn build: Build
Enige wat ik me nu afvraag is waar ik moet letten als specs, momenteel stack ik INT en VIT. speelt weapon damage en DPS ook een rol of moet ik alleen op de random attributes letten?
Enige wat ik me nu afvraag is waar ik moet letten als specs, momenteel stack ik INT en VIT. speelt weapon damage en DPS ook een rol of moet ik alleen op de random attributes letten?
FFXIV: Victeron Leviathan
Is dit een fucking grap? Ik log net in om Diablo te verslaan, is mijn char ineens level 5!! Mijn andere char is weer level 1. Ik heb/had een Wizard level 29 en een DH level 32. Zijn er nog meer mensen die nu ineens hun chars kwijt zijn? Wat een gedoe, weinig motivatie om weer helemaal opnieuw te gaan beginnen...
Als dit groots is zal er binnenkort een forumbom ontploffen @ bnet.Aghanim schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:17:
Is dit een fucking grap? Ik log net in om Diablo te verslaan, is mijn char ineens level 5!! Mijn andere char is weer level 1. Ik heb/had een Wizard level 29 en een DH level 32. Zijn er nog meer mensen die nu ineens hun chars kwijt zijn? Wat een gedoe, weinig motivatie om weer helemaal opnieuw te gaan beginnen...
Ligt erg aan je wapens, DPS kan ook omlaag gaan._Peter2_ schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:15:
Een hoog DPS wapen met een laag DPS wapen combineren is een DPS loss.
Neem redelijk vergelijkbare wapens in DPS, als beide een socket heeft doe er Ruby's in dat geeft een dikke boost.
Ik druk niks door. Als jij het niet leuk vind is dat prima maar om het dan valsspelen te noemen gaat nergens over, het is juist een feature die er expres ingestopt is om zo te werken. Kopen en verkopen via de merchant, traden met je co-op vrienden of handelen via de Action House is onderdeel van de op loot gerichte gameplay van Diablo 3. Jij verkoopt jou loot zodat jij weer andere kan kopen, dat hoort bij Diablo 3.Hydra schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:07:
Je zou eens wat minder jouw opvattingen door moeten drukken. De helft van de lol van het spel voor mij is betere items vinden dan die je al hebt. Als je het beste voor je level koopt, vindt je dus een hele tijd daarna geen betere items. Kopen op de AH heeft voordelen (je maakt het spel makkelijker) maar ook nadelen (je maakt het spel misschien te makkelijk, je vindt daarna minder upgrades).
Mag jij jezelf wel allerlei beperkingen opleggen door het valsspelen te noemen maar dat gaat nergens over. Dat je het niet leuk vind is wat anders maar valsspelen is een rare opmerking.
Regio op US? Gespeeld op US en nu op EU ofzo?Aghanim schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:17:
Je eigen damage is weapon en equipment based. als je de stats ziet van een item zie je ook +hoeveel damage hij je geeft. tel dit op bij de +xxx% damage spells en het kan hard aantikken.DiversionNL schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:17:
Ongeveer midden Act2 op normal. Wizard (lvl 20) speelt erg lekker, ben nog niet in de problemen gekomen. Veel aan het proberen met verschillende skills, dit is momenteel mijn build: Build
Met DH krijg je met dual 1H xbows 15% ias. Nadeel is dat om er echt voordeel uit te halen beide xbows van gelijke lvl met goede stats moeten zijn om de vele stats van een quiver te evenaren._Peter2_ schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:15:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic