Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

OkkE schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:57:
Blizzard vindt "snel een aantal potions drinken" slechte gameplay. Door dat je het mogelijk maakt, voelen mensen zich "verplicht" te doen. Nu kan het niet, dus moet je wel je gear verbeteren.

Verder zijn er de Health Globes, waar door altijd de twijfel bestaat: vecht ik door in de hoop dat er een globe valt, of wacht ik op mijn potion cooldown, bijvoorbeeld.

Het is dus working as intended. :)
Potion drinken is slechte gameplay maar als een malle de AH moeten plunderen en elke elite moeten kiten als een gek is wel goede gameplay? Meh... dat vat ik niet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
sorcees schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:00:
[...]

Heej Kwakke, ik ben ook met een monk bezig op HC, voorzichtig aan, ben nu lvl 16 en sta voor de Butcher, en ben een beetje huiverig, maar er loopt ook gelijk een monk op SC mee, om te oefenen bij boss fights.
Welke build gebruik jij?
Blind ( = interupt), die blabla of Heavens (heal), Fist of Thunder (elke 3de hit een knock back = interupt) later serenity als je die al niet heb en die Tail Kick (knock back - interupt).

Daarnaast gebruik ik de dodge mantra.

Mijn monk is lvl 31 HC atm unlucky met drops doe 300 dps met shield, geen goede 2de 1 hander nog gevonden helaas.

Moet wel heel gek lopen wil je dood gaan als een monk o0

[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 21-05-2012 10:04 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wizard is zo cool
heb een lvl39
800+ dps

disintegrate met chaos nexus rune is zo chill

wel die champion en elite packs zijn een heuse uitdaging op nightmare
nog een pak uitdagender dan de bazen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Tsurany schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:02:
[...]

Potion drinken is slechte gameplay maar als een malle de AH moeten plunderen en elke elite moeten kiten als een gek is wel goede gameplay? Meh... dat vat ik niet.
... Je snapt het verschil niet tussen 1 knop spammen (hallo diablo 2) en heen en weer lopen meerdere skills gebruiken om te kiten en je gear wel te moeten verbeteren door meer grinden? 0_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Dakreal schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:44:
Dakreal meld zich na een week ondergedoken te hebben! Lekker mijn barbarian gemaakt en solo door hell heen gegaan. Inmiddels al lvl 60 en m'n gear aan het verbeteren voor inferno.

Zal kijken of ik wat screens kan maken.

stats atm:

58k hp
alle res @ 230 of hoger
ruim 8k armor.
+1000 life per sec
en rond de 9k dps

samenvatting over het spel: Awesome! :D
Al aangedacht om rond de 50k HP te cappen en vitality dus in te leveren voor meer resists? Ideaal kom je rond de 800 res uit met die gear. (nclusief war cry +50% resistances, dat wordt dus 500 á 550 base resists)

Geeft je een pak meer survivability en EHP.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
kaluro2 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:08:
[...]

Al aangedacht om rond de 50k HP te cappen en vitality dus in te leveren voor meer resists? Ideaal kom je rond de 800 res uit met die gear. (nclusief war cry +50% resistances, dat wordt dus 500 á 550 base resists)

Geeft je een pak meer survivability en EHP.
Ik heb idd die war cry al eens geprobeerd, maar ik vind die liferegen en 10% extra hp erg relaxt.
Run dus nu zonder die warcry buff. Meestal doe ik die warcry aan als ik met een maat meeloop ( Monk ) die heeft dan de 10% hp buff, en ik doe dan de resist all rune voor War Cry.

Edit:

Tevens, ik heb zelf Inspiring Presence. dat zorgt voor 1% life regen elke sec. met 58k is dat dus 580 p/s. Ook een mooie reden imo :p

[ Voor 10% gewijzigd door Dakreal op 21-05-2012 10:13 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Brutal1ty schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:07:
... Je snapt het verschil niet tussen 1 knop spammen (hallo diablo 2) en heen en weer lopen meerdere skills gebruiken om te kiten en je gear wel te moeten verbeteren door meer grinden? 0_o
Lees mijn stuk nog eens. Zeg ik ergens dat er geen verschil in zit? Dat het exact dezelfde gameplay is?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
[...]

Je hoeft de AH niet te gebruiken hoor, ik heb voldoende gecraft om +650 dps op mijn DH te krijgen.
Daarmee heb je meer dan genoeg damage voor act 1 NM en act 2 ook. Zelfde geld voor mijn wizzard, enigste wat ik van de AH heb zijn BS plans en JC plans.

100 JC plans voor 75g de stuk was (9400g) voor mij een koopje.

Heb wel items verkocht op de AH.
Rare Rings op HM, 2x verkocht gaf me een leuke 60k op.

Ik vind stuff liever dan ik koop, en als het echt niet anders gaat dan zal ik een item kopen.
Ik craft meer op HC dan op SC want SC boeit het niet zo erg als je dood gaat en op HC wil ik echt wel goed spul hebben. Mijn Wizard deed diablo dood met maar 300dps nu 5 lvl's verder en aan de voet van Act 2 doe ik 750dps door alleen NM rond te lopen.

-edit-
Potions CD vind ik een geniale zet van blizzard, op HC moest ik die eerste baas in Act4 ffkes kiten.
1 foutje gemaakt en meteen wordt je bestraft, met 200 hp rond rennen wachten op CD's is toch spannend op HC.

[ Voor 9% gewijzigd door Derr_Hans op 21-05-2012 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Derr_Hans schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:14:
Je hoeft de AH niet te gebruiken hoor, ik heb voldoende gecraft om +650 dps op mijn DH te krijgen.
Daarmee heb je meer dan genoeg damage voor act 1 NM en act 2 ook.
Op NM idd wel, maar als je in Hell geen goede drops vind dan heb je gewoon een serious problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

[...]

Potions zijn bedoelt als laatste "oh shit" laatste redmiddel, die je niet zomaar oneindig kunt spammen. Het is een belangrijke keuze: wel of niet gebruiken. Dat is wat Blizzard wil bereiken.

Zit je dus in een situatie waar je niet voorbij komt zonder "potions te spammen", dan zijn je stats/gear (of skill) niet goed genoeg. Daar moet je dan wat aan doen, of op de AH kopen (als je wil) of grinden tot je juiste gear hebt. Want heel Diablo is niets anders dan gear verzamelen. ;)

Bijvoorbeeld bepaalde boss-fights zijn ook bedoelt als gear/skill check. Kom je daar niet voorbij dan is het ook niet de bedoeling dat je er al voorbij komt; even zwart/wit gezegd.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-09 21:08
Zo gebruikt iedereen de AH anders: De één koopt er alles, de ander verkoopt alleen. Ik haal er als beginner vooral wat gems vandaan: Wanneer je je jeweler nog niet hebt geüpgrade en er droppen alleen nog maar chipped gems, dan kun je toch voor weinig gold al wat aardige gems halen en je char zo een beetje boosten. Veel uitgeven aan gear is op normal modus lvl25 volgens mij weggegooid geld, dus da's misschien meer iets voor de hogere moeilijkheidsgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Tsurany schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:15:
[...]

Op NM idd wel, maar als je in Hell geen goede drops vind dan heb je gewoon een serious problem.
Vind erg goed nieuws om te horen :)

Diablo2 had je ook echt een serieus probleem als je geen gear had verzameld. Vooral na patch 1.09 dus ik zie het probleem niet echt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-09 12:45
Als je te vaak dood gaat moet je je gear aanpassen naar meer leven of zo.
En zo de boss killen.
daarna switch je weer naar je damage gear

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik koop nog helemaal niets in de AH. Heb wel wat rares verkocht omdat ze daar nu eenmaal meer opbrengen dan bij de merchant. Ik wil eerst sowieso Normal uitgespeeld hebben voordat ik gear ga kopen; en dan nog pas als ik het moeilijk vind worden. Het liefst vind/craft ik alles zelf :) Ik hoop eigenlijk op dezelfde manier ook gewoon NM door te spelen. Dat het daarna echt lastig wordt m.b.t. gear vind ik alleen maar fijn om te horen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 18:24

heuveltje

KoelkastFilosoof

He ff een dom vraagje
Ik kom nu net voor het eerst een item tegen me 15 "physical resistance"
Doet dat nu hetzelfde als armor ook al doet ? dus minder dmg per hit krijgen
Want dan lijkt me dat wel retehandig :) . en rete overpowered als ik zie dat 1 crappy blauw item al 7% DR doet.
Raoul.TLS schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:21:
En zo de boss killen.
Of gewoon even survival/single target DPS speccen :X
Voel me nog steeds een beetje cheater als ik dat doe :)

[ Voor 38% gewijzigd door heuveltje op 21-05-2012 10:24 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-09 12:45
Ik heb al 100 K aan spul in AH gekocht Gems en zo.
Ach het geld vindt je zo weer terug.
Zeker in Nm en Hell vindt je heeel veel goud.
Geen echt geld nog gebruikt en denk niet dat het echt nodig zal zijn.
Je ziet dat iitems al minder waard zijn worden.
Maar goed Supper boogje voor 100K of zo is te doen.
Dat geld hark je in 2 avonden spelen bijelkar

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Dakreal schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:12:
[...]

Ik heb idd die war cry al eens geprobeerd, maar ik vind die liferegen en 10% extra hp erg relaxt.
Run dus nu zonder die warcry buff. Meestal doe ik die warcry aan als ik met een maat meeloop ( Monk ) die heeft dan de 10% hp buff, en ik doe dan de resist all rune voor War Cry.

Edit:

Tevens, ik heb zelf Inspiring Presence. dat zorgt voor 1% life regen elke sec. met 58k is dat dus 580 p/s. Ook een mooie reden imo :p
+50% resists, vooral met jouw resists, geeft je stukken meer EHP dan +10% en wat regen. Regen doe je sowieso via Revenge (en eventueel charge) neem ik aan? En de health globes die droppen. 1k HP regen / sec is vrij weinig in een fight waar je sowieso insta recovered met charge/revenge.

En dan kan je die war cry passive inruilen voor iets anders leuks, scheelt je toch weer een passive slot!

Gebruik je ook een enchantress als follower? Voor de +15% armor passive?

Ik zeg, probeer het eens en sta versteld. >:)
Er is echt heel veel theorycrafting over gedaan en blijkbaar is boven de 50k vitality een 1:10 Resistance:Armor ratio belangrijker en beter voor je EHP dan regen. sowieso tot 1000 resist 10,000 armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:13

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ik kreeg wel een melding tijdens het gamen dat iemand anders heeft ingelogd op mijn account op een andere computer :S En toen werd ik meteen uitgelogd.

Dus maar meteen mijn wachtwoord veranderd.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

En terecht want het zijn volgens dat nieuwsitem allemaal mensen dien een " nieuw type maphack" probeerden wat in feite een keylogger bleek te zijn, moeten ze maar niet cheaten is dan ook mijn standpunt ( mits dit ook daadwerkelijk waar is )

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
ShadowBumble schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:30:
[...]

En terecht want het zijn volgens dat nieuwsitem allemaal mensen dien een " nieuw type maphack" probeerden wat in feite een keylogger bleek te zijn, moeten ze maar niet cheaten is dan ook mijn standpunt ( mits dit ook daadwerkelijk waar is )
Helemaal mee eens als dat echt zo is! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hmm dat is niet best, zo snel al; maar ik betwijfel serieus of het niet gekomen is door third-party software. Na WoW en SC2 heeft Blizzard het inloggen toch wel onder de knie zou je zeggen. Hoe dan ook ben ik blij dat ik een authenticator gebruik, ook al moet ik dan af en toe eens een lange code invullen.
ShadowBumble schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:30:
[...]

Lees het artikel nog eens; het artikel beweert juist dat ze dat niet geprobeerd hebben. ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:32
Mijn god, ik heb na enkele avondjes spelen pas éen character op Level 24 (Monk), zit nu in Act 3.

Hoeveel uur moet wel niet spelen om nu al meerdere characters op 30+ te hebben? Damn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Cloud schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:31:
Hoe dan ook ben ik blij dat ik een authenticator gebruik, ook al moet ik dan af en toe eens een lange code invullen.
Ik begin steeds meer te twijfelen of ik niet toch een Authenticator moet gaan gebruiken, maar ik zie een beetje op tegen de extra handeling. Nu is het alleen een wachtwoord invullen, want ik ondertussen binnen 1 seconde kan typen. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Aaah the good ol authenticator op mijn telefoon.
Maar ja, zat er aan te komen dat mensen gehacked zou worden.

Vooral die gene die een maphack wouden hebben voor D3, is dat nu echt nodig ?
Vind de weg zo veel sneller dan ik deed in D2 en veel maps/quests hebben de locaties altijd op de zelfde plek heb ik al gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 15:22
OkkE schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:33:
[...]

Ik begin steeds meer te twijfelen of ik niet toch een Authenticator moet gaan gebruiken, maar ik zie een beetje op tegen de extra handeling. Nu is het alleen een wachtwoord invullen, want ik ondertussen binnen 1 seconde kan typen. :)
Tegenwoordig hoef je maar 1 keer per week de Authenticator code in te vullen als je op hetzelfde ip adress blijft, dus zoveel moeite is het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Cloud schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:31:
Lees het artikel nog eens; het artikel beweert juist dat ze dat niet geprobeerd hebben. ;)
Er staat letterlijk "they didn’t all try some new maphack program that was actually a key-logger trojan" dus daarmee suggesteren ze dat er ook een grote groep is die het wel deed, voor die group heb ik absolute geen medelij voor de mensen die gehacked zijn omdat ze geen authenticator hebben & niks "3rd party" gerunned hebben vind ik het sneu maar ja het is nu niet zo dat een authenticator zo duur is.

Ik heb er al eentje ( vanuit de eerste batch zelfs ) eerst een keychain en tegenwoordig via mijn Iphone, dus als je accounts je wat waard zijn vind ik het absoluut de aanschaf waard ( Iphone apps is zelfs gratis ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 22:43
Wat ik meestal doe is eerst een redelijk goede set aan gear samenstellen via AH die voornamelijk erg betaalbaar is om zo al aardig sterk te worden. Daarna fine tunen door dure items te kopen om alles te maximaliseren.

Bijvoorbeeld mijn eerder genoemde Superman LVL 11 doet met een cheap setje iets van 80 DPS + 1000HP wat na wat optimizen wordt verhoogt naar 120 DPS + 1600 HP.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

noloog schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:35:
[...]

Tegenwoordig hoef je maar 1 keer per week de Authenticator code in te vullen als je op hetzelfde ip adress blijft, dus zoveel moeite is het niet ;)
Really? Sjees, ik had toch beter moeten opletten dus. In dat geval gaat er vanavond gelijk een Authenticator op mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kaluro2 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:26:
[...]

+50% resists, vooral met jouw resists, geeft je stukken meer EHP dan +10% en wat regen. Regen doe je sowieso via Revenge (en eventueel charge) neem ik aan? En de health globes die droppen. 1k HP regen / sec is vrij weinig in een fight waar je sowieso insta recovered met charge/revenge.

En dan kan je die war cry passive inruilen voor iets anders leuks, scheelt je toch weer een passive slot!

Gebruik je ook een enchantress als follower? Voor de +15% armor passive?

Ik zeg, probeer het eens en sta versteld. >:)
Er is echt heel veel theorycrafting over gedaan en blijkbaar is boven de 50k vitality een 1:10 Resistance:Armor ratio belangrijker en beter voor je EHP dan regen. sowieso tot 1000 resist 10,000 armor.
Zal eens even kijken of ik wat kan testen daarmee. Followers vind ik wel grappig maar ik gebruik ze niet. En heb ze ook niet nodig solo. Enchantress nog helemaal niet gebruikt. Liep meestal *toen het nog wel nodig was* met een templar rond.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

OkkE schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:19:
Potions zijn bedoelt als laatste "oh shit" laatste redmiddel, die je niet zomaar oneindig kunt spammen. Het is een belangrijke keuze: wel of niet gebruiken. Dat is wat Blizzard wil bereiken.

Zit je dus in een situatie waar je niet voorbij komt zonder "potions te spammen", dan zijn je stats/gear (of skill) niet goed genoeg. Daar moet je dan wat aan doen, of op de AH kopen (als je wil) of grinden tot je juiste gear hebt. Want heel Diablo is niets anders dan gear verzamelen. ;)

Bijvoorbeeld bepaalde boss-fights zijn ook bedoelt als gear/skill check. Kom je daar niet voorbij dan is het ook niet de bedoeling dat je er al voorbij komt; even zwart/wit gezegd.
Heb je Hell al gehaald? Want die boss-fights zijn absoluut geen gear/skill check, juist de elites die je in tientallen daarvoor tegen komt zijn hetgeen het spel moeilijk maakt en die moet je soms echt tien minuten lang kiten als een malle om daarna de boss in een halve minuut af te maken.
Raoul.TLS schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:21:
En zo de boss killen.
De bosses in Diablo 3 stellen geen fluit voor, die zijn zo enorm easy om te killen. Juist de elite mobs kunnen je in twee a drie klappen dood maken op inferno terwijl ze met z'n vieren zijn, kunnen teleporten en freezen en nog wat meer dingetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
OkkE schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:37:
[...]

Really? Sjees, ik had toch beter moeten opletten dus. In dat geval gaat er vanavond gelijk een Authenticator op mijn account.
IDD! Direct de mobile authenicator gedownload uit de app-store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

[...]

Die code wordt maar 1 keer per week gevraagd en als je in account management op Battle.net wilt inloggen. Ik keek er ook erg tegenop, maar het valt reuze mee. Wel voorzichtig zijn met je telefoon natuurlijk, want als je je authenticator kwijt raakt wordt het wel wat tricky.
ShadowBumble schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:36:
[...]
Er staat letterlijk "they didn’t all try some new maphack program that was actually a key-logger trojan" dus daarmee suggesteren ze dat er ook een grote groep is die het wel deed,
[...]
Dat lees je wel een beetje erg letterlijk. Ik ben bang dat je die zegswijze uit het Engels gewoon niet kent. Ik weet niet hoe ik het je uit kan leggen maar er staat eigenlijk, grof vertaald naar het Nederlands:
Het is in elk geval niet zo dat ze allemaal een nieuwe maphack gebruikten die achteraf een key-logger trojan bleek te zijn.
Ik denk dat het zo duidelijker is? In het Nederlands wordt deze zegswijze ook wel toegepast. :)

Oftewel nee; het artikel neemt dit alles dus zo serieus omdat ze doorhebben dat de hacks hoogstwaarschijnlijk gedaan zijn zónder third party software. Anders was het lang zulk belangrijk nieuws niet geweest.

[ Voor 19% gewijzigd door Cloud op 21-05-2012 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:13
Loev schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:39:
[...]

IDD! Direct de mobile authenicator gedownload uit de app-store.
Ik gebruik die authenticator op me iphone ook al voor WoW doet die het dan ook gelijk voor D3 of moet ik dat apart doen?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Cloud schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:40:
Ik denk dat het zo duidelijker is? In het Nederlands wordt deze zegswijze ook wel toegepast. :)

Oftewel nee; het artikel neemt dit alles dus zo serieus omdat ze doorhebben dat de hacks hoogstwaarschijnlijk gedaan zijn zónder third party software. Anders was het lang zulk belangrijk nieuws niet geweest.
Reden dat mensen op B.Net gehacked worden zijn Keyloggers, hoeft geen Maphack te zijn.
Gold kopen op WoW kan al de reden zijn bij wijzen van aangezien D3 en WoW allemaal aan 1 B.Net account gekoppeld zit.

Zelfde wachtwoord als je email en b.net account is een reden.

Denk dat de grootste gedeelte van alle D3 en WoW gebruikers wel een smartphone heeft.
Authenticator werkt lekker en is niet die buffer om het iets moeilijker te maken voor deze mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ricmaniac schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:44:
[...]

Ik gebruik die authenticator op me iphone ook al voor WoW doet die het dan ook gelijk voor D3 of moet ik dat apart doen?
Een authenticator werkt op je gehele Battle.net account, dus op alle games die eraan hangen en op de webportal/account management site. :)
Derr_Hans schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:45:
[...]

Reden dat mensen op B.Net gehacked worden zijn Keyloggers, hoeft geen Maphack te zijn.
Gold kopen op WoW kan al de reden zijn bij wijzen van aangezien D3 en WoW allemaal aan 1 B.Net account gekoppeld zit.
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt hoor. Ik verwacht ook niet dat Blizzard een faal ergens in de beveiliging heeft zitten. Het loginsysteem is hetzelfde als dat wat ze al jaren gebruiken. Ik denk ook dat het gewoon een fout van de gebruiker ergens is. Ook al zegt dat artikel nog zo hard van niet. :)

[ Voor 45% gewijzigd door Cloud op 21-05-2012 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 15:22
Ricmaniac schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:44:
[...]

Daar kan je dezelfde voor gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door noloog op 21-05-2012 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Cloud schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:46:
[...]

Een authenticator werkt op je gehele Battle.net account, dus op alle games die eraan hangen en op de webportal/account management site. :)
Sweet thx. maar trouwens ik speel D3 steeds zonder authenticator code O_o naja kan ook zijn dat ik hem wel 1 keer heb ingevuld weet ik eigenlijk niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ricmaniac schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:47:
[...]

Sweet thx. maar trouwens ik speel D3 steeds zonder authenticator code O_o naja kan ook zijn dat ik hem wel 1 keer heb ingevuld weet ik eigenlijk niet meer :P
Dat zou kunnen natuurlijk, als je niet van ip veranderd bent heeft hij het nog maar 1 keer kunnen vragen. Eind deze week weet je meer. ;) Maar ik gebruikte de authenticator al met SC2 en toen ik D3 voor de eerste keer opstartte moest ik meteen een code opgeven. Daar heb ik niets voor in hoeven te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Ik zou het handig vinden als er een optie zou komen dat je je authenticator nodig hebt elke keer als je met een onbekend IP inlogd. Zit zelf met de android authenticator, had eerst op altijd authenten maar met al die errors zie ik daar maar van af, helaas.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Dat lees je wel een beetje erg letterlijk. Ik ben bang dat je die zegswijze uit het Engels gewoon niet kent. Ik weet niet hoe ik het je uit kan leggen maar er staat eigenlijk, grof vertaald naar het Nederlands:

[...]

Goed punt inderdaad maar in mijn achterhoofd speelt ook mee dat hacks nooit zomaar random zijn, zeker niet in het wereldje account hacken, vandaar ook mijn reactie, ik denk dat er wel degelijk meer aan de hand is maar ik betwijfel gewoon ten zeerste dat dit werkelijk een hack is en niet gewoon via Social Engineering en direct targets, meestal ( althans in het verleden ) zijn alle mensen die ik ken die ooit gehacked waren, op de 1 of andere manier zelf hier verantwoordelijk voor.

Hetzij door 3rd party programs te gebruiken of gold te kopen, of gewoon onvoorzichtig geweest natuurlijk is dat niet de daad zelf goed praten maar ik vind wel dat het nu erg opgeblazen word omdat D3 het al zo lekker doet in het nieuws van de afgelopen launch en alle problemen erom heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

True schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:50:
Ik zou het handig vinden als er een optie zou komen dat je je authenticator nodig hebt elke keer als je met een onbekend IP inlogd. Zit zelf met de android authenticator, had eerst op altijd authenten maar met al die errors zie ik daar maar van af, helaas.
Zo werkt het toch al? Als het een bekend ip is dan hoef je maar 1 keer per week een code in te voeren, maar elke keer als je een nieuw ip hebt moet je óók een code invoeren. :) Dat is volgens mij de standaardoptie, de andere optie is altijd authenticeren, maar die vind ik wat overdreven zoals je al zegt. Zeker met de loginissues is dat geen pretje.
Helemaal mee eens. Ik geloof er ook niets van dat hackers op een of andere manier ingebroken hebben bij die accounts door een foutje van Blizzard. Ik ontkent dus ook absoluut niet dat het wel 3rd party rommel geweest moet zijn, of social engineering. Alleen het artikel op incgamers beweert dat het niet zo is, en zoals jij ook al zegt; dat lijkt mij stug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Zelf zet ik vitality gear steevast op AH, standaardtarief: 8000 goud. Verkoopt gegarandeerd :).
De rest lijkt minder goed te verkopen. Het is vooral Vitality dat mensen vaak plots nodig hebben (vooral in act 4).

Die hacked accounts? 9 kansen op 10 toch mensen die louche zaken hebben proberen doen volgens mij, als je ziet hoeveel cheaters in diablo 2 het normaal vonden om maphacks te gebruiken (en JOU een noob noemen als je ze erop aanspreekt).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
De account van een vriend van me is vannacht helemaal leeg gehaald :S Ik weet zeker dat hij geen maphack oid heeft proberen te gebruiken. Al zijn chars waren gestripped van items en gold. Hij zag ook dat hij bij last played in een game zat met allemaal vage mensen. Terwijl hij alleen coop heeft gespeeld met bekenden.. Hopelijk kan blizzard iets doen voor hem. In elk geval gaat hij nu zsm de authenticator app gebruiken :P

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:00

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik ben nu een lvl 53 Barb maar ik heb echt moeite met de mobs in Hell, kan iemand mij helpen voor een goede build? Of misschien een goede website die ik kan gebruiken?

Ik heb 5K DPS, HP weet ik zo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
True schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:50:
Dat zou het geval al moeten zijn, als ik bij een vriend inlog vraagt hij vrolijk om een code.
Thuis niet, als je het wilt kan je idd altijd authenticator code gebruiken ongeacht je nu thuis inlogt of niet aanzetten in je B.net account.

Dit geld dus dan voor alle Blizzard games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Eigenlijk is het probleem m.b.t. gehackte accounts onzin he. Blizzard bied al jaren gratis authenticators aan middels smartphone of via authenticator. Mensen die dus ook 'gehackt' zijn. die moeten eens een virusscanner installeren of richtlijnen voor wachtwoorden gaan volgen.

Hier is geen blaam aan blizzard wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Derr_Hans schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:54:
[...]

Dat zou het geval al moeten zijn, als ik bij een vriend inlog vraagt hij vrolijk om een code.
Thuis niet, als je het wilt kan je idd altijd authenticator code gebruiken ongeacht je nu thuis inlogt of niet aanzetten in je B.net account.

Dit geld dus dan voor alle Blizzard games.
Vraagt die ingame ook voor authenticator als je niet op altijd authenten hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Roshnak schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:54:
Ik ben nu een lvl 53 Barb maar ik heb echt moeite met de mobs in Hell, kan iemand mij helpen voor een goede build? Of misschien een goede website die ik kan gebruiken?

Ik heb 5K DPS, HP weet ik zo niet.
Upgrade je gear.
Zorg ervoor dat je de enchantress follower hebt met de +15% armor passive.
Zorg ervoor dat je je resistances stacked.
Per 10 armor, wil je 1 resistance hebben. Heb je dus 6k armor en maar 50 resis, dan wil je je resistances verhogen en niet je armor. dan liever een 200 armor chest met +30 to all resis dan een 600 armor chest.
Socket je gear met vitality, ideaal 30K+ HP voor hell.
Pak eventueel war cry met +50% resist (nutteloos als je geen resists hebt, dan kan je beter +10% HP gaan).
Koop een 500+ DPS wapen op het AH, anders heb ik er nog wel een liggen (Ik ben rond 1800 thuis -> Je kan een DM achterlaten met je battlenet tag).
Koop een shield met goede block, stats en armor.

Pak defensive traits (Tough as nails, reletnless en die andere +armor )
Pak eventueel ignore pain, of charge met +HP rune, of leap met+300% armor.
Pak altijd revenge.

Zonodig snijd je in je stats, dat je minder +STR hebt maar wel +resist +vitality.
Een barbarian DPSt door zoveel mogelijk mobs op zich te hebben en revenge te spammen, daarom gaat het er dus ook om hoelang je leeft, niet hoe snel je ze sloopt. Als jij de mobs kan outhealen zit je goed, als je dat niet lukt dan kan je nog zoveel DPS hebben, het boeit niet.

Probeer je zo in te delen dat je optimale EHP hebt.

[ Voor 28% gewijzigd door kaluro2 op 21-05-2012 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
True schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:56:
[...]

Vraagt die ingame ook voor authenticator als je niet op altijd authenten hebt staan?
Bij wow is dat vaak op een Woensdag dat hij er om vraagt, na de week reset.

Bij diablo vraagt hij dus ook om een Authenticator code toen ik de eerste keer inlogte.
Na alle server issues @ start vroeg hij er een 2de keer om dit was afgelopen Donderdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Dakreal schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:55:
Eigenlijk is het probleem m.b.t. gehackte accounts onzin he. Blizzard bied al jaren gratis authenticators aan middels smartphone of via authenticator. Mensen die dus ook 'gehackt' zijn. die moeten eens een virusscanner installeren of richtlijnen voor wachtwoorden gaan volgen.

Je zou eigenlijk geen authenticator moeten nodighebben om je account veilig te stellen. De vraag is eerder of gebruikers wel veilig genoeg met hun computer omgaan.

[ Voor 26% gewijzigd door boe2 op 21-05-2012 11:02 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:38
Wat was ook alweer de formule voor intel/dex vs char level? Iets staat me bij van (intel)/(intel+level).
Ik weet dat er een asymptoot was bij een te hoge intel/dex waarbij het beter was om aan te vullen met strength. Helaas blockt mijn werk iets teveel pagina's om erachter te komen via Google.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 21:13
Damn, ik zie die Kripp op teevox stream al rondlopen met 12.000.000 gold :/ Hoe kan je zo snel geld verdienen :/ Ik zit zelf ook op inferno te spelen maar ook de 750 dps wapens die droppen willen nog niet eens verkopen voor 100k...... tegenwoordig gooi ik alles maar op de ah tussen de 20k en 60k, maar nog steeds verkoopt het niet lekker...

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Boeboe schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:02:
[...]

Je zou eigenlijk geen authenticator moeten nodighebben om je account veilig te stellen. De vraag is eerder of gebruikers wel veilig genoeg met hun computer omgaan.
Zie het zo:

Je koopt een auto zonder slot, de fabrikant geeft aan dat je gratis een slot erbij kan krijgen. Toch wil je dit niet omdat je hem veilig in je garage zonder slot kunt zetten.

Volgende dag is je auto gestolen en ga je klagen bij de fabrikant.
Das een beetje hetzelfde wat er nu gebeurt.

Maarja, mensen die klagen heb je altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ik zou graag de formule willen weten van Int vs Attackspeed. Ik heb nog steeds moeite te bepalen hoeveel Int gelijk staat aan bijvoorbeeld 14% attackspeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
Dakreal schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:55:

Ja maar niet iedereen schaft zich zo een authenticator aan, als je de sleutelhanger wilt moet je betalen (ok niet veel maar toch) en als je de android app gebruikt werkt deze niet meer als je van OS verandert :p

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Wat geeft een wizard nou physical defense? Is dat strength? Want dan lijkt het me handig om wat strength te hebben om de defense op te schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

CobyBE schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:06:
[...]

Ja maar niet iedereen schaft zich zo een authenticator aan, als je de sleutelhanger wilt moet je betalen (ok niet veel maar toch) en als je de android app gebruikt werkt deze niet meer als je van OS verandert :p
Wat bedoel je met wisselen van OS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

CobyBE schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:06:
[...]

Dan verwijder je de authenticator en download je een nieuwe voor het nieuwe OS toch? De authenticator is verkrijgbaar voor:
  • iOS
  • Android
  • Blackberry
  • WP7
Dat dekt toch vrijwel alle populaire smartphones wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:43

frG

kaluro2 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:58:
[...]

Upgrade je gear.
Zorg ervoor dat je de enchantress follower hebt met de +15% armor passive.
Zorg ervoor dat je je resistances stacked.
Per 10 armor, wil je 1 resistance hebben. Heb je dus 6k armor en maar 50 resis, dan wil je je resistances verhogen en niet je armor. dan liever een 200 armor chest met +30 to all resis dan een 600 armor chest.
Socket je gear met vitality, ideaal 30K+ HP voor hell.
Pak eventueel war cry met +50% resist (nutteloos als je geen resists hebt, dan kan je beter +10% HP gaan).
Koop een 500+ DPS wapen op het AH, anders heb ik er nog wel een liggen (Ik ben rond 1800 thuis -> Je kan een DM achterlaten met je battlenet tag).
Koop een shield met goede block, stats en armor.

Pak defensive traits (Tough as nails, reletnless en die andere +armor )
Pak eventueel ignore pain, of charge met +HP rune, of leap met+300% armor.
Pak altijd revenge.

Zonodig snijd je in je stats, dat je minder +STR hebt maar wel +resist +vitality.
Een barbarian DPSt door zoveel mogelijk mobs op zich te hebben en revenge te spammen, daarom gaat het er dus ook om hoelang je leeft, niet hoe snel je ze sloopt. Als jij de mobs kan outhealen zit je goed, als je dat niet lukt dan kan je nog zoveel DPS hebben, het boeit niet.

Probeer je zo in te delen dat je optimale EHP hebt.
Per 10 armor, 1 resistance, dat is belachelijk en haal je nooit, volgens mij is resistance stacking nog niet zo belangrijk op hell...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
True schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:07:
[...]

Wat bedoel je met wisselen van OS?
Ik heb al eens gehad dat mijn authenticator out-of-sync was doordat mijn iPhone een clean install deed toen deze van OS 4.x naar OS 5.0 ging. Hierdoor kon ik opeens ook niet meer inloggen op battle.net.
Was zo stom om niet de recover-code op te schrijven/op te slaan. Gelukkig was het op te lossen door een ticket aan te maken.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Joarie schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:09:
[...]

Ik heb al eens gehad dat mijn authenticator out-of-sync was doordat mijn iPhone een clean install deed toen deze van OS 4.x naar OS 5.0 ging. Hierdoor kon ik opeens ook niet meer inloggen op battle.net.
Was zo stom om niet de recover-code op te schrijven/op te slaan. Gelukkig was het op te lossen door een ticket aan te maken.
goed dat je het zegt ik ben die recover code kwijt geraakt ;p zal gelijk even opnieuw ergens bewaren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
Cloud schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:08:
[...]

Dan verwijder je de authenticator en download je een nieuwe voor het nieuwe OS toch? De authenticator is verkrijgbaar voor:
  • iOS
  • Android
  • Blackberry
  • WP7
Dat dekt toch vrijwel alle populaire smartphones wel :)
Ik bedoel eigenlijk als je van mod verandert :p als je de authenticator had geïnstalleerd op Cyanogenmod en je gaat dan vanilla of iets anders zal je hem opnieuw moeten downloaden en instellen. Is voor mensen als mij niet echt interessant want ik wissel soms dagelijks van mod :p

Voor de mensen die niet veel veranderen is dit natuurlijk niet echt een probleem

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 16:32
Ik heb een monk level 42, maar k loop op nightmare toch wel tegen een paar problemen aan. Ik ga gewoon te snel dood, iemand tips? - zelf had ik al gekeken naar wapens die life hebben etc. maar werkt niet best.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Server lag is trouwens wel gevaarlijk in HC mode. Wat misschien een handige feature zou zijn is wanneer ping meer dan 300ms wordt of zo dat dan de game tijdelijk op "pause" gaat tot de ping weer normaal is. Mocht de ping niet binnen 60 seconden goed zijn dat je dan een keuze scherm krijgt voor "leave game" of "keep waiting for another 60 seconds".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punkbuster schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:13:
Ik heb een monk level 42, maar k loop op nightmare toch wel tegen een paar problemen aan. Ik ga gewoon te snel dood, iemand tips? - zelf had ik al gekeken naar wapens die life hebben etc. maar werkt niet best.
Heeft je gear genoeg +vitality?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens het verlengd weekend op reis geweest en voel dat mijn lvl 18 barbarian staat te popelen om verder te gaan. Straks maar eens loos gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
+ vitality, is dat gewoon leven erbij in je meter? of is dat wat anders. ?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Laatst online: 26-07 00:33
Ik heb een lvl 32 DemonHuntress :p met 4.5k HP en 971DPS maar toch krijg ik serieus slaag in Act 1 NM,
Hoe doen die andere DH's dat, want men HP zit toch wel goed en DPS ook?

Hoe regelen de DH hun hatred, want velen gebruiken dit multispam arrow, maar dan is uw hatred direct leeg, ok je kan deze terug vullen door een leftmuis skill, maar da gaat niet goed voorruit zo.

Ik denk dat ik iets over het hoofd zie?

Iemand tips :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Punkbuster schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:17:
Ik meen dat het is: Life = (10 x Vit) + base life (level afhankelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punkbuster schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:17:
Yep.. misschien is voor monk life per hit of %damage converted to life beter (maar dat zit geloof ik alleen op wapens), maar +vitality is van levensbelang om een lekkere hitpoint buffer te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Sir_Hendro schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:06:
Wat geeft een wizard nou physical defense? Is dat strength? Want dan lijkt het me handig om wat strength te hebben om de defense op te schroeven.
Strength geeft armor, armor reduced ALLE damage.
Intellgience geeft resistance to all, resistance to all reduceert ALLE damage.
frG schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:08:
[...]

Per 10 armor, 1 resistance, dat is belachelijk en haal je nooit, volgens mij is resistance stacking nog niet zo belangrijk op hell...
Als barbarian haal je dat makkelijk met +50% resis shout. Het is iets om naartoe te werken en afwegingen te maken wat je moet verhogen, het is een ideaal. Iets om naartoe te werken, niet iets om per direct te hebben.

En resis stacking is als barbarian zijnde altijd belangrijk, waar je ook zit.

De bedoeling is gewoon dat wanneer je resis:armor 1:10 lagere resists hebt, het effectiever is resist te stacken. Wanneer in diezelfde formule je armor achter valt, is het beter armor te stacken.

[ Voor 9% gewijzigd door kaluro2 op 21-05-2012 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
@ShamanPauw ok, bedankt.. ik ga is kijken of wat mooei gear met vitality kan vinden + wat gems.
Misschien dat ik dan wat verder kom.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punkbuster schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:21:
@ShamanPauw ok, bedankt.. ik ga is kijken of wat mooei gear met vitality kan vinden + wat gems.
Misschien dat ik dan wat verder kom.
Beste is natuurlijk gear waar zowel +dex en +vit op zit, maar daar betaal je dan ook wel voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Oggy schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:04:
Damn, ik zie die Kripp op teevox stream al rondlopen met 12.000.000 gold :/ Hoe kan je zo snel geld verdienen :/ Ik zit zelf ook op inferno te spelen maar ook de 750 dps wapens die droppen willen nog niet eens verkopen voor 100k...... tegenwoordig gooi ik alles maar op de ah tussen de 20k en 60k, maar nog steeds verkoopt het niet lekker...
Ze killen de hele tijd maar 1 boss, en verpatsen de drops op AH...
Zat gister om 22u te kijken, en nu zijn ze nog steeds bezig, die spawned precies naast een portal

[ Voor 8% gewijzigd door Cthulhu op 21-05-2012 11:26 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:24:
[...]

Ze killen de hele tijd maar 1 boss, en verpatsen de drops op AH...
Op de AH is echt veel te verdienen als je snel genoeg bent.. Zie regelmatig duur spul wat 25K+ waard is voor een paar 1000 gold langskomen.. Kopen en doorverkopen ftw, maar ben vaak niet snel genoeg en er gaat toch veel tijd inzitten. Spelen vind ik leuker dan AH in de gaten houden. Maybe als ik level 60 ben wat meer gaan AHen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

En zo ben ik level 53 met mijn monk en heb ik rond de 19k hp en bijna 3k damage. Gister ochtend de Skeleton King op Hell verslagen, dat was wel redelijk goed te doen. Al had ik wel een molten plagued fire link pack van 4 mobs waar ik echt lang over gedaan heb om langs te komen. Tot ik maar besloot om me air ally en me enchantress er op te laten slaan/schieten en ik ging rondjes lopen :) Geen health verloren, maja, clever use of game mechanics zeg ik dan maar.

Ik gebruik eigenlijk sinds ik haar unlocked heb alleen maar de enchantress. Speciefiek voor de rede dat ik zelf al melee ben, ik heb meestal mijn air ally mee lopen dus in melee zijn er al 2 targets. Een ranged character mee hebben is dan gewoon geniaal. En de 15% armor en 3% haste aura's zijn gewoon te handig als Monk :)

Ik speel nu met de volgende build: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#agXijQ!ZYX!cabZbb En wat ik dus zei, ga ik amper dood. Echter ik ben benieuwd of de Resolve passive ook werkt op de damage die mijn Air Ally doet en de damage die mijn eigen sweeping wind doet. Maar ja op deze manier heb ik een constante flow van 70% van me weapon damage op het target, heal me zelf met mantra of healing. Als ik die aan zet heb ik 3 seconden lang 2500hp per seconde regen, plus de 50*X healing van het activeren. En dat 15% van me totale hp schield zorgt er dus voor dat ik regen, terwijl er geen hp afgaat en met fists of thunder heb ik zo snel spirit dat ik dat kan blijven spammen en Sweeping wind maakt de rest af.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Act 1 vlak voor de spidercave zit soms een vendor die dye's verkoopt voor weinig.
heb daarmee al denk ik eits van 90k verdient door royal in te slaan en op ah te verkopen voor rond de 900g

Punt is alleen dat die gast daar niet altijd staat. Dus als hij er staat goed inkopen.

Heb nu de fout gemaakt om al mijn 10 auction slots te gebruiken. Denk dat ik er max 5 ga gebruiken voor gear items en de overige 5 voor dingen die zeker weten verkopen, zoals dyes, gems en craft boeken/pages.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Bokkie schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:31:
Act 1 vlak voor de spidercave zit soms een vendor die dye's verkoopt voor weinig.
heb daarmee al denk ik eits van 90k verdient door royal in te slaan en op ah te verkopen voor rond de 900g

Punt is alleen dat die gast daar niet altijd staat. Dus als hij er staat goed inkopen.

Heb nu de fout gemaakt om al mijn 10 auction slots te gebruiken. Denk dat ik er max 5 ga gebruiken voor gear items en de overige 5 voor dingen die zeker weten verkopen, zoals dyes, gems en craft boeken/pages.
In welke moeilijkheid is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
True schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:36:
[...]

Elke

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:05

vhal

ಠ_ಠ

Stel, je zit halverwege A2 NM.

Kan je dan terug naar A1 normal via het quest menu om bijvoorbeeld een achievement te fixen zonder dat je NM weer vanaf het begin moet doen?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

deadsy33 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:40:

Kan je dan terug naar A1 normal via het quest menu om bijvoorbeeld een achievement te fixen zonder dat je NM weer vanaf het begin moet doen?
Je kan het op iemands anders questline doen, maar doe je het op je eigen dan moet je vanaf daar weer gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
deadsy33 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:40:

Jep, je kan je altijd naar een voorgaande quest terug gaan om die nogmaals te doen, om daarna weer verder te gaan met de laatste quest waar je gebleven was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

True schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:36:
[...]

zoals gezegd, elke, het is een van die random event maar de dyes die hij verkoopt is ook random
BitchCrew schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:18:
Ik heb een lvl 32 DemonHuntress :p met 4.5k HP en 971DPS maar toch krijg ik serieus slaag in Act 1 NM,
Hoe doen die andere DH's dat, want men HP zit toch wel goed en DPS ook?

Hoe regelen de DH hun hatred, want velen gebruiken dit multispam arrow, maar dan is uw hatred direct leeg, ok je kan deze terug vullen door een leftmuis skill, maar da gaat niet goed voorruit zo.

Ik denk dat ik iets over het hoofd zie?

Iemand tips :-)
Welke build gebruik je?

Probeer eens http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#aRYXVQ!bfe!aZZZba

deze heb ik gebruikt voornamelijk in act 1 nm

Gebruik niet steeds al je hatred, probeer ongeveer 3/4 max te gebruiken, kite veel en maak goed gebruik van smokescreen en je 60% heal

Gewoon veel je Hungering arrow gebruiken, walk and shoot zeg maar.
wat zijn verder je stats?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

True schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:41:
[...]

Je kan het op iemands anders questline doen, maar doe je het op je eigen dan moet je vanaf daar weer gaan spelen.
Ehh?

Dat kan gewoon hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

True schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:41:
[...]

Nee hoor. Je kan daarna via de quest UI gewoon weer naar de verdere quest jumpen waar je gebleven was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
[...]

Je kan instellen dat je de authenticator maar 1 keer per maand (of week?) moet ingeven bij het aanloggen in het spel! Je hebt de authenticator wel altijd nodig om op je battle.net te geraken. Maar hoeveel keer moet je daar zijn?
Ik heb het op m'n gsm geinstalleerd, werkt perfect!! Veiligheid gaat boven gemak hoor!

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
ye-roon schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:30:
En zo ben ik level 53 met mijn monk en heb ik rond de 19k hp en bijna 3k damage. Gister ochtend de Skeleton King op Hell verslagen, dat was wel redelijk goed te doen. Al had ik wel een molten plagued fire link pack van 4 mobs waar ik echt lang over gedaan heb om langs te komen. Tot ik maar besloot om me air ally en me enchantress er op te laten slaan/schieten en ik ging rondjes lopen :) Geen health verloren, maja, clever use of game mechanics zeg ik dan maar.

Ik gebruik eigenlijk sinds ik haar unlocked heb alleen maar de enchantress. Speciefiek voor de rede dat ik zelf al melee ben, ik heb meestal mijn air ally mee lopen dus in melee zijn er al 2 targets. Een ranged character mee hebben is dan gewoon geniaal. En de 15% armor en 3% haste aura's zijn gewoon te handig als Monk :)

Ik speel nu met de volgende build: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#agXijQ!ZYX!cabZbb En wat ik dus zei, ga ik amper dood. Echter ik ben benieuwd of de Resolve passive ook werkt op de damage die mijn Air Ally doet en de damage die mijn eigen sweeping wind doet. Maar ja op deze manier heb ik een constante flow van 70% van me weapon damage op het target, heal me zelf met mantra of healing. Als ik die aan zet heb ik 3 seconden lang 2500hp per seconde regen, plus de 50*X healing van het activeren. En dat 15% van me totale hp schield zorgt er dus voor dat ik regen, terwijl er geen hp afgaat en met fists of thunder heb ik zo snel spirit dat ik dat kan blijven spammen en Sweeping wind maakt de rest af.
hm, ik gebruik als partner de boogschutter. Misschien toch maar eens overgaan naar die enchantress, die 15% armor is best interessant voor m'n monk! _/-\o_
Bedankt om je build te sharen. Ik zit nu op 26K HP, maar slechts 1.7K DPS, eens kijken of ik m'n build licht kan aanpassen om in hell te beginnen, deze avond. Gisteren Diablo gekilled, echt te gemakkelijk als je goede gear hebt (en genoeg hitpoints) ;)

Ik zie veel Monk-builds met Fists Of Thunder, ik gebruik tot nu toe altijd Way Of Hundred fists, net omwille van de attack speed. Speelt voor mij ook het aangenaamst... rest slaat zo traag dan ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Blackminister op 21-05-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:26:
[...]

Op de AH is echt veel te verdienen als je snel genoeg bent.. Zie regelmatig duur spul wat 25K+ waard is voor een paar 1000 gold langskomen.. Kopen en doorverkopen ftw, maar ben vaak niet snel genoeg en er gaat toch veel tijd inzitten. Spelen vind ik leuker dan AH in de gaten houden. Maybe als ik level 60 ben wat meer gaan AHen :P
Ik heb benieuwd hoe je ziet wat een item waard is. Het opzoeken van een specifiek item vind ik maar lastig, doordat de interface van het AH nou niet echt lekker werkt naar mijn mening.

Hoe doe je dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Bedankt, wil eens de 4 SK pillars in 1 x killen voor de achievement. Ik twijfelde aangezien ik een pop-up kreeg als ik in dezelfde moeilijkheid een quest terug wilde, dat mijn niet opgeslagen voortgang verwijderd zou worden.

Nou ja, vanavond maar eens verder proberen :)

Wat betreft die dye meneer in A1, ik dacht dat hij er standaard stond :S

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk eens een bijdrage posten.

LVL60 hell Demon hunter. ACTIV co op play. Geen problemen tot dusver.

40k hp & 12K dps.

Vraagje:
-> iemand nog een snelle farmplek gevonden? zit momenteel de ACTII -> ACTIV farm te doen op NM om snel aan men gold te geraken (ca 100k/uur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Die code wordt maar 1 keer per week gevraagd en als je in account management op Battle.net wilt inloggen. Ik keek er ook erg tegenop, maar het valt reuze mee. Wel voorzichtig zijn met je telefoon natuurlijk, want als je je authenticator kwijt raakt wordt het wel wat tricky.
Blackminister schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:44:
Je kan instellen dat je de authenticator maar 1 keer per maand (of week?) moet ingeven bij het aanloggen in het spel! Je hebt de authenticator wel altijd nodig om op je battle.net te geraken. Maar hoeveel keer moet je daar zijn?
Ik heb het op m'n gsm geinstalleerd, werkt perfect!! Veiligheid gaat boven gemak hoor!
Dat wist ik dus niet, had me meer in die Authenticator moeten verdiepen. Als het inderdaad zo werkt, ga ik 'm vanavond gelijk installeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Blackminister schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:44:
[...]

Je kan instellen dat je de authenticator maar 1 keer per maand (of week?) moet ingeven bij het aanloggen in het spel!
Waar moet je dat opgegeven? ben ik nog nooit tegengekomen in de opties van Diablo III en battle.net.

omg gevonden! hoe kan ik dit eerder nog niet gezien hebben

https://eu.battle.net/account/management/authenticator.html

[ Voor 15% gewijzigd door Muta op 21-05-2012 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Muta schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:57:
[...]

Waar moet je dat opgegeven? ben ik nog nooit tegengekomen in de opties van Diablo III en battle.net.
Volgens mij is het een standaard feature, blizz kijkt of jij vanaf hetzelfde IP adres probeert in te loggen. Doe jij dat vaker vanaf hetzelfde adres dan gaan ze er vanuit dat het wel ok zit.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Hij staat trouwens standaard op 1x per week, je moet via battle.net als je wilt dat hij het elke keer vraagt. (Doet hij zowieso bij nieuwe pc)

Ook hier prima ervaringen mee!

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Een keer per maand kun je niet instellen. Je hebt de keuze uit twee methodes:
  1. Altijd vragen (elke game run)
  2. Af en toe vragen (sommige runs, ~ 1 keer/week, standaardwaarde)
Af en toe is niet helemaal duidelijk, maar het is in elk geval altijd als je vanaf een nieuwe machine/nieuw ip probeert in te loggen. Zolang dat niet verandert, lijkt het 1 keer per week te zijn dat erom gevraagd wordt, niet 1 keer per maand dus. Verder heb je altijd een code nodig als je op http://battle.net probeert in te loggen; maar dat doe je als het goed is niet zo vaak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Muta schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:57:
[...]

omg gevonden! hoe kan ik dit eerder nog niet gezien hebben

https://eu.battle.net/account/management/authenticator.html
Net even gekeken ;)

Je moet naar Manage Security Options gaan, klikken op je Authenticator
en daar zal je dan het volgende zien om aan of uit te vinken:
Require an authenticator code every time you log in to the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:56:
Eindelijk eens een bijdrage posten.

LVL60 hell Demon hunter. ACTIV co op play. Geen problemen tot dusver.

40k hp & 12K dps.

Vraagje:
-> iemand nog een snelle farmplek gevonden? zit momenteel de ACTII -> ACTIV farm te doen op NM om snel aan men gold te geraken (ca 100k/uur)
Ga naar inferno, als je geen probleemn hebt dan moet dat toch lukken :+. t/m skeleton king is sowieso easy en snel gold. Een 500 DPS weap met goede suffixes brengt al snel 250k op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackminister schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:59:
[...]

Net even gekeken ;)

Je moet naar Manage Security Options gaan, klikken op je Authenticator
en daar zal je dan het volgende zien om aan of uit te vinken:
Require an authenticator code every time you log in to the game.
Waar helpt het nou precies tegen? Malware die je password uitlezen en zo je battle.net account/key jatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:50:
[...]
Ik heb benieuwd hoe je ziet wat een item waard is. Het opzoeken van een specifiek item vind ik maar lastig, doordat de interface van het AH nou niet echt lekker werkt naar mijn mening.

Hoe doe je dat precies?
Int, str en dex zijn de belangrijkste stats. (vaak vendor/salvage ik alles wat geen van die stats heeft). Als je een van die stats met +vit hebt, heb je meestal een duur item.

Stel ik vind een level 44 amulet met 80int en 30vit, dan zoek ik op amulet level 41-47, int 60 en vit 20 (dus iets wijdere level-range en iets lagere stats).. dan sorteer ik op buyoutprijs en ga ik naar de pagina waar de items met de goedkoopste buyout staan. Dan afhankelijk van de waarde van de overige stats bepaal je of ie laag of hoog in die range thuishoort. Hoop dat 't beetje duidelijk is :P
Pagina: 1 ... 29 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic