je moet het via een van die tabbladen naar je stash sturenAry schreef op zondag 20 mei 2012 @ 21:56:
Domme vraag denk ik; ik heb iets gekocht uit de AH (buyout)... hoe/wanneer krijg ik het dan? Ik zie niets in mijn shared stash liggen.
Verwijderd
Heb bijna 1300 DPS unbuffed en het is tot nu toe very easy in NM Act 1.M_V schreef op zondag 20 mei 2012 @ 21:32:
Ok, Diablo III is dus echt lastig te solo-en zonder gebruik van Auction house.
Ik wandel zelf altijd gewoon door de game heen met wat ik vind, maar ik begin toch serieus damage-tekorten te krijgen (300dmg in A1 NM met een barb). Zijn er mensen die het met dergelijke damage wel redden?
In Diablo II kon ik op deze manier zonder problemen Hell Baal slopen (ok, misschien met alle classes BEHALVE de barb).
Is deze speelstijl gewoon echt niet meer viable of zou ik richting craften moeten gaan?
Genoeg dps nu, hoeveel hitpoints/armor, nu zullen er vaker packs van elites komen, die zijn fun:)Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 22:02:
[...]
Heb bijna 1300 DPS unbuffed en het is tot nu toe very easy in NM Act 1.
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Valt wel mee, zeker de "Nightmare" en "Normal" gear heb je vaak maar een paar dagen nodig, want tegen die tijd zit je al in Hell en ga je weer naar betere gear. Daarnaast wordt er op inferno en hell hele bakken van deze gear gevonden, waardoor de prijzen nog verder weer dalen.TrailBlazer schreef op zondag 20 mei 2012 @ 21:55:
Die prijzen zullen vanzelf gaan stijgen op deze manier. Iedereen is nog aan het zoeken naar de juiste prijs denk ik.
Dit zag je ook bij Diablo2, waar echt prima items zoals Valk, homonculous en guardian angel voor 1 of 2 pgs verkocht werden omdat het geen "end game" items waren.
Verwijderd
Ik denk dat het pas echt begint in Inferno Act I en dat je het dan ook niet meer met AH alleen gaat redden tenzij je veel gold hebt. Dan kun je eerst minstens een week gaan grinden voor betere gear.Blackminister schreef op zondag 20 mei 2012 @ 21:51:
Met AH vind ik het eigenlijk makkelijk worden, zit nu in act IV Nm, monk doet 1700dps en heb 26K HP, ik wals er gewoon door! Kwestie van Gold bijeen te rapen.
Maar dan neem ik aan dat je de AH hebt gebruikt. Zo nee, hoe kom je aan deze enorme damage? Wat voor wapens gebruik je en hoeveel strength heb je?Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 22:02:
[...]
Heb bijna 1300 DPS unbuffed en het is tot nu toe very easy in NM Act 1.
[ Voor 8% gewijzigd door M_V op 20-05-2012 22:05 ]
Ik doe ook alleen met dingen die ik vind... Ik ben van plan de auction house zo min mogelijk te gebruiken. Misschien voor verkoop of later in het spel...M_V schreef op zondag 20 mei 2012 @ 21:32:
Ok, Diablo III is dus echt lastig te solo-en zonder gebruik van Auction house.
Ik wandel zelf altijd gewoon door de game heen met wat ik vind, maar ik begin toch serieus damage-tekorten te krijgen (300dmg in A1 NM met een barb). Zijn er mensen die het met dergelijke damage wel redden?
In Diablo II kon ik op deze manier zonder problemen Hell Baal slopen (ok, misschien met alle classes BEHALVE de barb).
Is deze speelstijl gewoon echt niet meer viable of zou ik richting craften moeten gaan?
Toen ik act1 van NM begon had ik 200 dps ofzo, met mijn wizard.. Hiermee lukte het in het begin van NM best redelijk. Nu ben ik bijna bij de skeleton king en heb ik ruim 400 dps.. Als je niet constant dood gaat zou ik gewoon door gaan, ik hoor van meer spelers dat je na lvl 30 heel snel stijgt in je dps/hp.
[ Voor 3% gewijzigd door aicaramba op 20-05-2012 22:13 ]
Ik denk dat je gelijk hebt, het wordt nog leuk en hard dus, en dan nog eens de pony level, die schijnt ook zwaar te zijn!Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 22:04:
[...]
Ik denk dat het pas echt begint in Inferno Act I en dat je het dan ook niet meer met AH alleen gaat redden tenzij je veel gold hebt. Dan kun je eerst minstens een week gaan grinden voor betere gear.
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Verwijderd
Via AH en een enkele drop. Gewoon niet naar de kleur kijken maar gewoon op zoveel mogelijk strength zoeken. En ik geef zelden meer dan 5K gold uit. Ben overigens lvl 38 nu maar merkte bij de overstap van normal naar NM dat het lastig werd tegen de championpacks met alleen 2 goede wapens. Heb toen ook de rest van mijn gear aangepakt.M_V schreef op zondag 20 mei 2012 @ 22:05:
[...]
Maar dan neem ik aan dat je de AH hebt gebruikt. Zo nee, hoe kom je aan deze enorme damage?
Moet je het puur van je loot hebben dan doe je 6 weken over normal vrees ik of het kost je veel geduld met craften want mijn BS maakte vooral veel gear waar je niets mee kon.
Edit: Ik heb twee wapens (dual wield) en de ene heeft 131 str met een rode gem 8-16 dmg en de ander heeft 76 str met rode gem 10-20 dmg. Totaal heb ik 1074 str.
De wapens hebben me samen ongeveer 20K gekost, goede gear is niet duur.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2012 22:13 ]
Verwijderd
Zo hey hell is wel graadje moeilijker moet echt steeds kiten op CD wachten om die elite packs te killen.
Ik heb normal in 12 uur uitgespeeld met alleen mijn eigen drops dus dat ging prima, maar sla echt geen deuk in een pakje boter meer in nightmare. Tot aan de SK ben ik al een uur bezig geweest en met de SK bijna net zo lang :-P.Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 22:08:
[...]
Via AH en een enkele drop. Gewoon niet naar de kleur kijken maar gewoon op zoveel mogelijk strength zoeken. En ik geef zelden meer dan 5K gold uit. Ben overigens lvl 38 nu maar merkte bij de overstap van normal naar NM dat het lastig werd tegen de championpacks met alleen 2 goede wapens. Heb toen ook de rest van mijn gear aangepakt.
Moet je het puur van je loot hebben dan doe je 6 weken over normal vrees ik of het kost je veel geduld met craften want mijn BS maakte vooral veel gear waar je niets mee kon.
Hoeveel strength heb jij nu totaal?
Verwijderd
Gewoon op AH rondkijken en bij het filter van de wapens instellen dat er minstens 75 str op moet zitten. Dat zoekt al een stuk makkelijker en je krijgt nog steeds veel hits. Met de rest van je rear kun je ook op deze manier filteren en je hebt snel je gear op NM niveau.M_V schreef op zondag 20 mei 2012 @ 22:15:
[...]
Ik heb normal in 12 uur uitgespeeld met alleen mijn eigen drops dus dat ging prima, maar sla echt geen deuk in een pakje boter meer in nightmare. Tot aan de SK ben ik al een uur bezig geweest en met de SK bijna net zo lang :-P.
In een uur naar de SK is toch niet langzaam? Sla je veel over? Dat doe ik zo min mogelijk om te zorgen dat ik later minder hoef te grinden.M_V schreef op zondag 20 mei 2012 @ 22:15:
[...]
Ik heb normal in 12 uur uitgespeeld met alleen mijn eigen drops dus dat ging prima, maar sla echt geen deuk in een pakje boter meer in nightmare. Tot aan de SK ben ik al een uur bezig geweest en met de SK bijna net zo lang :-P.
Jeuj, zonet eerste D3 gold seller spam op het general kanaal gezien,
.
Ondertussen lvl 18 Monk met 96 dps, is dat een beetje prima of moet ik echt iets gaan veranderen?
Game doet het gelukkig weer!
Meteen doorgespeeld tot Act II, moet wel zeggen dat ik Act I snel heb kunnen uitspelen (binnen 3 uur); En aangezien er maar 4 Act's zijn, betekend dit dat de game ongeveer 12 uur duurt?
Meteen doorgespeeld tot Act II, moet wel zeggen dat ik Act I snel heb kunnen uitspelen (binnen 3 uur); En aangezien er maar 4 Act's zijn, betekend dit dat de game ongeveer 12 uur duurt?
An a day keeps the doctor away.
Verkopen in ah?
Tot level 10 niet meer dan 500 vragen
Tot level 20 niet meer dan 1500 vragen
Rare items vliegen de deur uit, heerlijk!
Asus GL703VM
Crap rares zullen alsnog nooit verkopen puur omdat ze te slecht zijn.Sylver84 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 22:47:
Verkopen in ah?
Goede rares (zelfs op laag level) waarbij er dus veel str/int/dex/vit op zit kun je best voor wat meer verkopen
Ze moeten de interface van de AH inzichtelijker maken wil dat een beetje lekker lopen.TrailBlazer schreef op zondag 20 mei 2012 @ 21:55:
Die prijzen zullen vanzelf gaan stijgen op deze manier. Iedereen is nog aan het zoeken naar de juiste prijs denk ik.
Laat ze hierbij bijv. qua game leren van een spel als runescape, en wat betreft real life gewoon meer richting beurs waarden gaan. Als je een item erop wilt zetten, geef advies met betrekking tot wat de laatste sale prijzen hierbij zijn geweest.
Een ellenlange lijst zonder handige filter mogelijkheden namelijk is nu niet bepaald de beste manier om het voor ons als eindgebruiker inzichtelijk te houden. Zeker niet als je dan ook nog maar eens 10 slots hebt, en vast zit aan 2 dagen indien het niet verkoopt.
En het AH kunnen bezichtigen zonder je actieve spel te verlaten zou wel leuk zijn. Ik heb nu al een paar keer een party verlaten na een quest omdat ik vanwege een ingeving of constatering toch even wilde shoppen.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 18-09 16:28
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Level 28 en mn eerste legendary item op normal. Net nadat ik heel veel MF ingeruild heb voor int/vit items.
http://eu.battle.net/d3/en/item/frostburn-gauntlets
http://eu.battle.net/d3/en/item/frostburn-gauntlets
Is bekend; gaat er dan ook aankomen met de RMAH.uqrax schreef op zondag 20 mei 2012 @ 23:28:
En het AH kunnen bezichtigen zonder je actieve spel te verlaten zou wel leuk zijn. Ik heb nu al een paar keer een party verlaten na een quest omdat ik vanwege een ingeving of constatering toch even wilde shoppen.
Zo, eindelijk eens Diablo 3 uitgespeeld op Hell, nu in Act 1 van inferno, nog niet echt moeilijk maar dat komt vast wel. Moest nog even 400k xp farmen maar in Hell doe je dat ook in 5 minuten dus dat was geen probleem.
Had nog even een free upgrade uit de AH, wapen die mijn damage met +1600 deed voor 25k kunnen kopen en mijn oude wapen voor 30k (minus transaction fee) verkocht. Had er zelfs nog wel winst uit kunnen slepen maar dat is zo'n gedoe. Heb dit wel vaker, items voor 4-20k die je voor 50-100k kan verkopen. Ideaal
Had nog even een free upgrade uit de AH, wapen die mijn damage met +1600 deed voor 25k kunnen kopen en mijn oude wapen voor 30k (minus transaction fee) verkocht. Had er zelfs nog wel winst uit kunnen slepen maar dat is zo'n gedoe. Heb dit wel vaker, items voor 4-20k die je voor 50-100k kan verkopen. Ideaal
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Nu ik nog...Tsurany schreef op zondag 20 mei 2012 @ 23:37:
Zo, eindelijk eens Diablo 3 uitgespeeld op Hell
Gaat trouwens wel lastig worden denk ik, volgende week moet ik weer werken en kan ik dus minder gamen...
[ Voor 42% gewijzigd door CH4OS op 20-05-2012 23:40 ]
Ik doe er allemaal wat langer over. Ben nu lvl 28, 12,5 uur gespeeld en ben halverwege act 3 ofzo. Van mij hoeft het ook niet langer ander ben ik het zat voordat ik bij het laatste niveau ben. Ben wel iemand die de hele kaart wil hebben.HardCoreGamer schreef op zondag 20 mei 2012 @ 22:47:
Game doet het gelukkig weer!
Hoe farmen jullie geld? Zie allemaal fantastische items in AH staan, zit nu in Act IV in NM, maar heb altijd te weinig geld 
Iemand tips?
Iemand tips?
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Ik koop legendary items in (of goede rares) voor low money en verkoop ze daarna voor enkele K's meer door.
'I reject your reality and substitute my own'
2e char lvlen en daar niet mee AH shopping doen maar sellen.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Ik ben nu op het eind van act2 1st run (dus normal) en ben level 26 en 1hit alles, komt i guess dat ik helemaal alles aan t doen ben ik explore de map helemaal, en ik heb INT gestacked zo erg XD.
Welke level waren jullie toen jullie normal hadden uitgespeeld?
Voor een 2e char is het ideaal om op level 10 en level 20 nieuwe gear te kopen. Op level 10 kan je al je items van XP bonussen voorzien en op level 20 kan je al je items daar in verbeteren. Zo liep ik met mijn eerste char al snel rond met 104 XP bonus per kill en dat kan je met gemak verhogen naar 150 XP. Dat scheelt toch aardig. Op level 10 zijn die items niet duurder dan 1000 gold dus met 20k red je dat makkelijk.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Rond de 30 met meerdere chars.Maxio098ui schreef op zondag 20 mei 2012 @ 23:58:
Ik ben nu op het eind van act2 1st run (dus normal) en ben level 26 en 1hit alles, komt i guess dat ik helemaal alles aan t doen ben ik explore de map helemaal, en ik heb INT gestacked zo erg XD.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
yup ik ben een sorc, me broertje een monk, samen ~ 9uur tot einde..
ook ik was lvl 29-30 aant einde...
ook ik was lvl 29-30 aant einde...
Iemand?HetBiggie schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:21:
Ik heb 'normal' uitgespeeld. Nu wilde ik dat nog een keer snel doorlopen om niet gehaalde achievements alsnog te halen. Ben vooraan begonnen, daar miste ik een boek dat ik niet had gelezen. Maar kwam er toen achter dat ik geen waypoint meer heb...?! Moet ik helemaal van voor af aan beginnen? Of kan ik als ik verder ga met een quest halverwege ook terug naar alle eerdergehaalde waypoints?
Verder: ben natuurlijk ook in NM begonnen en inmiddels ook wat pages of blacksmithing en pages of jewelcrafting gevonden. In de AH leveren deze echt geen drol op, i.t.t. plans of blacksmithing/jewelcrafting. De pages kan ik dus het beste zelf gebruiken voor mijn blacksmith/jeweler, toch?
Alles voor de quest waar je verder gaat is beschikbaar, alles er na niet.
Mwah... zelf craften en levelen schiet niet echt op. Wapens craften blijft altijd een risico. Als ik al het geld dat ik in blacksmithin en gemmin heb gestopt had bewaard en alle items die ik gebruikte verkocht had dan had ik veel meer geld overgehouden en veel eerder goede gear in AH kunnen kopen.Verder: ben natuurlijk ook in NM begonnen en inmiddels ook wat pages of blacksmithing en pages of jewelcrafting gevonden. In de AH leveren deze echt geen drol op, i.t.t. plans of blacksmithing/jewelcrafting. De pages kan ik dus het beste zelf gebruiken voor mijn blacksmith/jeweler, toch?
Lekker avondje met 3 monks act 1 en een deel van act 2 uitgespeeld. Heerlijk! Diablo3 is overduidelijk gemaakt voor Coop, veel leuker dan solo. Gewoon lekker met 3 man dood de dungeons knallen. De mobs weet niet wat ze overkomt.
https://niels.nu
Ik heb nu goede gear, waardoor act 1 inferno een stuk meer doenbaar is geworden als barbarian zijnde. (Lees: Het is te doen nu).

Resists ook aardig opgeschroefd, nog niet wat het zou moeten zijn maar ik kom er wel.
Ideaal is om voor elke 10 armor, 1 resistance to all te hebben.
Dus ik zou rond de 800 resis moeten zitten.. Ik ben pas net begonnen met een beetje farmen dus het gaat wat trager
maar 260 to all is al een goed begin!

Resists ook aardig opgeschroefd, nog niet wat het zou moeten zijn maar ik kom er wel.
Ideaal is om voor elke 10 armor, 1 resistance to all te hebben.
Dus ik zou rond de 800 resis moeten zitten.. Ik ben pas net begonnen met een beetje farmen dus het gaat wat trager
[ Voor 29% gewijzigd door kaluro2 op 21-05-2012 01:39 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Nu online
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)

Zal even mijn level 60 character met jullie delen
Totaal nu bijna 73 uur gespeeld met dit character

Nu act 2 Inferno, met de volgende stats/mooiste gear:

Mijn huidige build: http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#acYXVQ!bYe!baZZba
Smoke Screen is echt de meest relaxte skill ever. Gewoon 3 seconden 0 damage krijgen, en vervolgens nog 2x casten voordat je Discipline op is. Vervolgens Preparation er overheen en je kunt weer 3x 3 seconden niet gedamaged worden. Zo kan ik dus 18(!) seconden in Godmode rondlopen, ideaal voor lastige packs en eindbazen

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Nice build, ik ga voor een DH alt nu dus ben benieuwd wat er komt. Lekker veel knallen in ieder geval. In het begin toch piss easy dus veel xp gear. Kan je dat smokescreen een beetje scripten zodat het wat minder button mashing is?
Lol ik kill net Zarhym 
Was in de Sirroca Caves..
Das een bekende WoW cm btw.
Was in de Sirroca Caves..
Das een bekende WoW cm btw.
[ Voor 26% gewijzigd door junglebeast op 21-05-2012 02:24 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Het Ah wordt wel gecamped zeg 
Als je een beetje leuke vraagprijs hebt, is je item na 5 min verkocht. Anders blijft het er 2 dagen op staan.
Als je een beetje leuke vraagprijs hebt, is je item na 5 min verkocht. Anders blijft het er 2 dagen op staan.
Ik snap die gems niet op de AH, de prijs per stuk is velen malen goedkoper dan het craften kost om ze te mergen. Zo heb ik een paar Radiant gems (net 1 na de perfect) voor 100 gold, terwijl het Flawless maken al 1250 kost. (en dan nog de voorgaande stadia niet vergeten) Worden alleen gems geloot of zo en niet meer gemerged voor gold?
Zelfde geld voor de essences, die zijn 4x goedkoper te koop dan het item oplevert bij de vendor.
Zelfde geld voor de essences, die zijn 4x goedkoper te koop dan het item oplevert bij de vendor.
Vind het ook wat vreemd! Voelde een beetje als cheaten in t begin.. laat nu ook gewoon magic items liggen (als het niets is), want salvagen heeft weinig zin.Bulls schreef op maandag 21 mei 2012 @ 02:51:
Ik snap die gems niet op de AH, de prijs per stuk is velen malen goedkoper dan het craften kost om ze te mergen. Zo heb ik een paar Radiant gems (net 1 na de perfect) voor 100 gold, terwijl het Flawless maken al 1250 kost. (en dan nog de voorgaande stadia niet vergeten) Worden alleen gems geloot of zo en niet meer gemerged voor gold?
Signature
Tja het is vraag en aanbod, maar om gems nu te verkopen met verlies als je ze zelf merged met de artisan vind ik echt raar. Steek zoveel geld in het levelen van de artisan, en ondertussen koop je alles zoveel goedkoper.mouzetc schreef op maandag 21 mei 2012 @ 02:54:
[...]
Vind het ook wat vreemd! Voelde een beetje als cheaten in t begin.. laat nu ook gewoon magic items liggen (als het niets is), want salvagen heeft weinig zin.
Ik heb nog een vraagje. de stat damage bij je inventory, is dat je dps? of damage per aanval?
Zie plaatjes hierboven, DPS!Maxio098ui schreef op maandag 21 mei 2012 @ 04:00:
Ik heb nog een vraagje. de stat damage bij je inventory, is dat je dps? of damage per aanval?
Signature
Ik denk dat ik een andere vraag heb want dat was wel heel erg opvallendXD ik ga ff onderzoeken wat ik echt wou zeggen.
Is er nu al bekend welke level gems droppen? Eerst was het tot Perfect, maar ik had gelezen ergens dat ze dat nu voor Inferno verhoogd hebben naar Radiant, Square of Flawless Square. Klopt dat?
Afaik is het hoogste Flawless Square. Dat komt ook wel een beetje overeen met de auction house prijzen, die schieten na Flawless Square behoorlijk omhoog.Bulls schreef op maandag 21 mei 2012 @ 04:33:
Is er nu al bekend welke level gems droppen? Eerst was het tot Perfect, maar ik had gelezen ergens dat ze dat nu voor Inferno verhoogd hebben naar Radiant, Square of Flawless Square. Klopt dat?
Wanneer komt er een playerlist website? Ik zou mezelf hier graag aan toevoegen.
Beroeps brabander
nu lvl 52 en gister me nightmarish staff of herding gemaakt en het pony lvl geprobeerd , onwijs grappig lvl maar best hard 
als er tweakers zijn die een keer willen zien hoe het lvl eruit ziet (mits lvl en gear hoog genoeg is)
fff#2841 is me tag
nu net begonnen in act 1 Hell difficulty, vanavond weer ff lvle
als er tweakers zijn die een keer willen zien hoe het lvl eruit ziet (mits lvl en gear hoog genoeg is)
fff#2841 is me tag
nu net begonnen in act 1 Hell difficulty, vanavond weer ff lvle
YO! fucknuts! It's Probing time!
Je bedoelt got3d.nl ?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
VreemdM_V schreef op zondag 20 mei 2012 @ 22:15:
[...]
Ik heb grofweg hetzelfde, een monk die alleen van zijn eigen drops leeft, behalve wat gems die ik gekocht heb op AH
Dat ging heel normal VEEL te gemakkelijk, zo erg dat ik er van baalde.
Nu in NM gaat het vooralsnog gewoon prima, ben nu halverwege A1 op Nightmare en vooralsnog vlieg ik nog steeds overal doorheen...... Heb zelfs al wat rare upgrades gevonden onderweg naar de SK
Zit nu op iets van 400 dps op lvl32.
Dat zal best wel veel hoger kunnen met de AH, maar dat voelt voor mij alsof je een belangrijk stuk van het spel weghaalt
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Druk weekend gehad dus helaas niet meer kunnen spelen vanaf vrijdag
ben bijna 31. maar vandaag me vriendin jarig dus vanavond ook weer druk. en morgen weer uiteten dus ik zal nog wel even op 30 blijven hangen.
Tot nu toe wel erg vermaakt met deze game, Wat ik alleen zelf toch nadelig vnid is dat de game zoo snel uitgespeeld is voor 7 jaar in de maak (zoiets) nu krijg ik vast haters hier ;p maargoed. Ik snap natuurlijk hoe het zelf zit en dat je die andere niveaus hebt. maar toch om op level 30-33 Diablo al te verslaan vind ik persoonlijk een beetje snel.
Tot nu toe wel erg vermaakt met deze game, Wat ik alleen zelf toch nadelig vnid is dat de game zoo snel uitgespeeld is voor 7 jaar in de maak (zoiets) nu krijg ik vast haters hier ;p maargoed. Ik snap natuurlijk hoe het zelf zit en dat je die andere niveaus hebt. maar toch om op level 30-33 Diablo al te verslaan vind ik persoonlijk een beetje snel.
NiceAngeloonie schreef op maandag 21 mei 2012 @ 01:59:
[afbeelding]
Zal even mijn level 60 character met jullie delenBen enorm blij dat ik met de Demon Hunter begonnen ben, was echt een gave ervaring om naar level 60 te gaan. In normal een beetje achterlopen qua stats, in Nightmare een gigantische voorsprong opbouwen op de rest, en vervolgens op Hell weer uitlevelen
Totaal nu bijna 73 uur gespeeld met dit character![]()
[afbeelding]
Nu act 2 Inferno, met de volgende stats/mooiste gear:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Smoke Screen is echt de meest relaxte skill ever. Gewoon 3 seconden 0 damage krijgen, en vervolgens nog 2x casten voordat je Discipline op is. Vervolgens Preparation er overheen en je kunt weer 3x 3 seconden niet gedamaged worden. Zo kan ik dus 18(!) seconden in Godmode rondlopen, ideaal voor lastige packs en eindbazen
Ik vermoed trouwens dat er een SS nerf gaat komen, die skill is eigenlijk te goed, het is belachelijk dat hij zo lang up te houden is imho. niet dat ik echt klaag hoor, maar zeker als je je gear en je build er op aanpast (meer disc en disc regen op gear, suppression fire op je multishot), haal je zo 20 tot bijna 30 sec. Gratis leap erbij met 15 sec cooldown rune en je komt bijna overal safe weg.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
400 dps op lvl 32 is weinig hoor voor een monk; mijn HC-monk heeft al ruim 500dps bij 3.8k life, en ook dat is met eigen drops. Life heb je op NM nodig om iig 2-3 hits te overleven; daarna kan je altijd wel terugslaan of wegrennen en heal casten of een pot slikken.heuveltje schreef op maandag 21 mei 2012 @ 08:24:
[...]
Vreemd
Ik heb grofweg hetzelfde, een monk die alleen van zijn eigen drops leeft, behalve wat gems die ik gekocht heb op AH
Dat ging heel normal VEEL te gemakkelijk, zo erg dat ik er van baalde.
Nu in NM gaat het vooralsnog gewoon prima, ben nu halverwege A1 op Nightmare en vooralsnog vlieg ik nog steeds overal doorheen...... Heb zelfs al wat rare upgrades gevonden onderweg naar de SK
Zit nu op iets van 400 dps op lvl32.
Dat zal best wel veel hoger kunnen met de AH, maar dat voelt voor mij alsof je een belangrijk stuk van het spel weghaalt
Vind monks idd serieus overpowered in Normal diff, zelfs in 3-p parties loop je nog solo overal doorheen
ben benieuwd hoe dat zal gaan op NM, maar dnek dat ik eerst nog even wat ga levellen; lvl 30 klinkt wel laag op NM-diff, je kan op HC immers niet 10x terug naar die boss om er blind op in te rennen en te hopen dat ie neergaat
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
je hebt hem pas uitgespeeld als je alle difficulties hebt gehad, tot dan...Ricmaniac schreef op maandag 21 mei 2012 @ 08:25:
Druk weekend gehad dus helaas niet meer kunnen spelen vanaf vrijdagben bijna 31. maar vandaag me vriendin jarig dus vanavond ook weer druk. en morgen weer uiteten dus ik zal nog wel even op 30 blijven hangen.
i rest my case
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Ik heb besloten om nu te gaan overstappen op hardcore. Al een tijdje speel ik in normal met diverse zogenaamde 'superman' zoals ik ze noem, dat zijn lvl 11 mages die 120 DPS + 1600 HP hebben. Deze zijn in Act 1 compleet onsterfelijk en hakken alles in de pan. Iedere Act weer een nieuwe godmode set samenstellen en gaan met die banaan. Op deze wijze zal ik dan iedere set bewaren in mijn stash zodat wanneer ik toch eens dood ga weer makkelijk opnieuw dat lvl kan bereiken met behulp van mijn oude gear. Het enige probleem is dat alles in HC veel duurder is in de AH dan op normal. Dat wordt flink sparen 
Wat is Superman?
Superman is een tank die voornamelijk close range attack doet met die magic sword move (die waar je heel snel mee slaat) en vaak groepjes vast zet met freeze met shockwave om ze allemaal instantly te dooden
Daarnaast wat ice beam om snel vijanden op afstand te killen. Op een hoger level wordt ice beam de rode laser beam.
Superman stats overview:
LVL 11: 120 DPS + 1600 HP
LVL 25: 750 DPS + 5000 HP
LVL 35: 1300 DPS + 7000 HP
Wat is Superman?
Superman is een tank die voornamelijk close range attack doet met die magic sword move (die waar je heel snel mee slaat) en vaak groepjes vast zet met freeze met shockwave om ze allemaal instantly te dooden
Superman stats overview:
LVL 11: 120 DPS + 1600 HP
LVL 25: 750 DPS + 5000 HP
LVL 35: 1300 DPS + 7000 HP
[ Voor 27% gewijzigd door Sir_Hendro op 21-05-2012 09:10 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
ik ben het met je eens dat doe ik ook altijd. maar toch had ik wel een iets langer verhaal verwacht.kwakke01 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 08:52:
[...]
je hebt hem pas uitgespeeld als je alle difficulties hebt gehad, tot dan...
i rest my case
en "i rest my case" < Really .... >_>
Gisteren Diablo op Normal verslagen.
Daarna wat spulletje gekocht op het AH en nu zit op 625 dps als Barb om Nightmare mee te beginnen. Toch wel aardig dacht ik zo
Nu sparen voor het tweede slot van de stash,heb ruimte te kort. Het valt wel op de heel veel mooie items op het AH goedkoop zijn en k*t items idioot duur.
spoiler:
Klopt het dat Act 4 heel kort is? Voor mijn gevoel iig wel
Daarna wat spulletje gekocht op het AH en nu zit op 625 dps als Barb om Nightmare mee te beginnen. Toch wel aardig dacht ik zo
[ Voor 24% gewijzigd door Loev op 21-05-2012 09:00 ]
Klopt, maar momenteel heeft mijn barb hier geen problemen mee.Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:41:
[...]
Ik gebruik altijd de templar bij elke klasse. Handig als tank en voor de healing, zowel de extra healing als per seconde.
Daarom heb ik momenteel de enchantress voor extra dps / cc
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik zou je resistances verhogen, zonodig ten koste van je vitality.
Per 10 armor kan je het beste 1 resistance hebben.
Dus heb je 2400 armor -> 240 resis to all is perfect.
(Heb je 300 resis, kan je het beste je armor verhogen tot 3000 etc. Ligt er maar net aan welke lager ligt).
Hiermee krijg je veel meer EHP en survivability dan meer vitality, zodra je boven/rond de 1k vitality zit.
Vitality is leuk, maar je resis:armor op 1:10 houden is veel interessanter.
Dan wordt je niet geinstagibbed op inferno zeg maar
Dit is mijn build als DH.
http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#aRYdTl!Yec!aZbbZb
Zelf zit ik ook rond de 20-21k dps met 32k hp en 15% crit.
Ik gebruik frost arrow voor +15% damage on slowed target en kiten is hierdoor een stuk makkelijker.
Gewoon stap, schiet, stap schiet. Daarmee kan ik vrijwel alle rare's op inferno nakken behalve degene met reflect damage, want dan schiet ik mijzelf gewoon dood....
Helpt smoke screen met het tegen gaan van rare packs met reflect damage en mortar?
http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#aRYdTl!Yec!aZbbZb
Zelf zit ik ook rond de 20-21k dps met 32k hp en 15% crit.
Ik gebruik frost arrow voor +15% damage on slowed target en kiten is hierdoor een stuk makkelijker.
Gewoon stap, schiet, stap schiet. Daarmee kan ik vrijwel alle rare's op inferno nakken behalve degene met reflect damage, want dan schiet ik mijzelf gewoon dood....
Helpt smoke screen met het tegen gaan van rare packs met reflect damage en mortar?
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Ik wil met mijn Monk proberen helemaal geen follower te gebruiken, maar met mijn Witch Doctor in Hardcore Mode gebruik ik wel een Templar als tank, ben bang dat ik anders helemaal niet ver ga komen.Bospa01 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 08:59:
[...]
Klopt, maar momenteel heeft mijn barb hier geen problemen mee.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Enchantress is VERREWEG het beste voor een barbarian. Je krijgt een passieve +15% armor buff.Bospa01 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 08:59:
[...]
Klopt, maar momenteel heeft mijn barb hier geen problemen mee.
Als barbarian zijnde zit je al snel op de 8k armor. +15% = 1200 armor erbij.
daar kan een templar nooit tegenop met zijn 3k heal op 30 sec cooldown.
Tanks bestaan niet. Er is geen threat meter binnen dit spel. Je hebt extra fast, vortex, teleport etc.OkkE schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:04:
[...]
Ik wil met mijn Monk proberen helemaal geen follower te gebruiken, maar met mijn Witch Doctor in Hardcore Mode gebruik ik wel een Templar als tank, ben bang dat ik anders helemaal niet ver ga komen.
Zelfs bosses gaan om de haverklap op de ranged af.
Je moet puur op je eigen survivability letten en in teamverband op CC rely'en, maar zeker niet op "Tanks".
Je verkijkt je daar echt op.
[ Voor 38% gewijzigd door kaluro2 op 21-05-2012 09:11 ]
Je hebt gelijk, het woord "tank" was ook verkeerd gekozen misschien. Ik weet dat er geen threat meter is.kaluro2 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:07:
Tanks bestaan niet. Er is geen threat meter binnen dit spel. Je hebt extra fast, vortex, teleport etc.
Je moet puur op je eigen survivability letten en in teamverband op CC rely'en, maar zeker niet op "Tanks".
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Goede tip. Al werkt dit nog niet tegen effecten op de grond neem ik aan? (molten champions en die irritante bomen eind act 1 etc.)Angeloonie schreef op maandag 21 mei 2012 @ 01:59:
Ik merk trouwens dat ik voor hardcore op dit moment maar 2 classes echt vertrouw en dat zijn monk en demon hunter. Wizard en Witch Doctor blijkt toch lastiger om bij monsters uit de buurt te blijven, met de demon hunter kun je vrijwel eindeloos kiten. Monk heeft super survivability vergeleken met barb lijkt het. Wat zijn jullie ervaringen?
Is er trouwens een maatstaf voor hoeveel HP je ongeveer moet hebben? Ik zie bij level 60s over het algemeen dat ze ca 2x zoveel hp als dps hebben. Ik merk nu in nightmare act 2 dat mijn monk het heel makkelijk heeft op bosses (800 dps) maar champion packs het me soms toch wel lastig maken (2k hp), vooral electrified/reflect damage packs, die lijken me gewoon te one hit killen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2012 09:19 ]
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Nu online
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Oggy schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:03:
Smoke Screen helpt tegen alle soorten damage. Molten kun je gewoon doorheen lopen, Arcane lasers ook. Mortar vang je met 0 damage op en zelfs de attacks van eindbazen doen 0 damageVerwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:18:
[...]
Goede tip. Al werkt dit nog niet tegen effecten op de grond neem ik aan? (molten champions en die irritante bomen eind act 1 etc.)
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ondertussen is het al 550kwakke01 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 08:50:
[...]
400 dps op lvl 32 is weinig hoor voor een monk; mijn HC-monk heeft al ruim 500dps bij 3.8k life, en ook dat is met eigen drops. Life heb je op NM nodig om iig 2-3 hits te overleven; daarna kan je altijd wel terugslaan of wegrennen en heal casten of een pot slikken.
Vind monks idd serieus overpowered in Normal diff, zelfs in 3-p parties loop je nog solo overal doorheen
ben benieuwd hoe dat zal gaan op NM, maar dnek dat ik eerst nog even wat ga levellen; lvl 30 klinkt wel laag op NM-diff, je kan op HC immers niet 10x terug naar die boss om er blind op in te rennen en te hopen dat ie neergaat
Heb wel 4k leven en dat op SC
Maar die bosses zijn daar echt nog steeds appeltje-eitje. Die bosspack / rare's daarintegen. Molten wallers, arcane jailers....Really bliz?.. tot nu toe een keer of 4 doodgegaan in en nu net het zwaard compleet.
Wel jammer dat die verhoogde droprate bij je eerste kil weg is, dat vond ik nu net zo relaxed
NICE !Angeloonie schreef op maandag 21 mei 2012 @ 01:59:
[afbeelding]
Zal even mijn level 60 character met jullie delenBen enorm blij dat ik met de Demon Hunter begonnen ben, was echt een gave ervaring om naar level 60 te gaan. In normal een beetje achterlopen qua stats, in Nightmare een gigantische voorsprong opbouwen op de rest, en vervolgens op Hell weer uitlevelen
Wel heel vreemd dat mijn lvl 28 deamonhunter practisch dezelfde skills heeft
BLiz heeft toch iets fout gedaan als al je skills na lvl30 niet s meer toevoegen !
[ Voor 32% gewijzigd door heuveltje op 21-05-2012 09:26 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Ik speel niet hardcore maar ben met mijn DH voor de tweede keer vastgelopen gisteravond. 
Eerste keer was eerste try nightmare tegen Belial, werd ge-oneshot door zijn AOE. Toen wat VIT gestacked en geen probleem op 3e try doorheen.
Gister op hell A1 kapotgelopen tegen een groep arcane enchanted, invulnerable, very fast. Dat was écht onmogelijk. Kan alleen 1 van de 4 minions raken, maar omdat ze zo snel zijn is singletarget niet te doen, dus AOE proberen. Niet genoeg damage output om de 2e dood te krijgen.
Na 10 wipes ofzo maar bedacht dat ik ging slapen, als de packs vanavond een wat gunstigere skillset spawnen ga ik lekker verder, maar misschien moet ik ook wel even wat gear / XP farmen! (Lvl 51, volgens mij is dat redelijk normaal hell A1)
Eerste keer was eerste try nightmare tegen Belial, werd ge-oneshot door zijn AOE. Toen wat VIT gestacked en geen probleem op 3e try doorheen.
Gister op hell A1 kapotgelopen tegen een groep arcane enchanted, invulnerable, very fast. Dat was écht onmogelijk. Kan alleen 1 van de 4 minions raken, maar omdat ze zo snel zijn is singletarget niet te doen, dus AOE proberen. Niet genoeg damage output om de 2e dood te krijgen.
Na 10 wipes ofzo maar bedacht dat ik ging slapen, als de packs vanavond een wat gunstigere skillset spawnen ga ik lekker verder, maar misschien moet ik ook wel even wat gear / XP farmen! (Lvl 51, volgens mij is dat redelijk normaal hell A1)
ik liep met me DH mid act 2 op NM rond met 6-7k hp en 650 dps ging op zich wel aardig, maar met wat AH upgrades schoot ik naar 1700 dps en 9k hp... tijdje met een wiz samengespeeld die zat rond de 1600 dps en maar 4k hp die ging om de haverklap dood en ik niet (gebruikt ook geen SS).Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:18:
Is er trouwens een maatstaf voor hoeveel HP je ongeveer moet hebben? Ik zie bij level 60s over het algemeen dat ze ca 2x zoveel hp als dps hebben. Ik merk nu in nightmare act 2 dat mijn monk het heel makkelijk heeft op bosses (800 dps) maar champion packs het me soms toch wel lastig maken (2k hp), vooral electrified/reflect damage packs, die lijken me gewoon te one hit killen.
Zijn wel meer skills waar ik me over verbaas. WD's Firebomb lijkt geen maximum aantal targets te hebben, als je een grote groep tegenover je hebt en je doet redelijk wat schade heb je binnen 1 of 2 seconden alle mobs neer. Heb nog niet veel classes gespeeld, maar de schade die dat soort spells doen maakt dat ik me afvraag hoe pvp gaat worden. De ene class 18s damage immune, de andere die als je bij pvp grote aantallen tegenstanders kan krijgen iedereen tegelijk kan raken en waarschijnlijk daarmee ook redelijk wat lag kan veroorzaken, het probleem dat door de camera angle je een groot voordeel hebt als je uit het 'zuiden' komt, etc.
Alles is in Act 1 op normal onsterfelijk. Sterker nog, zelfs heel normal is eenvoudig. Echter met hardcore zal je het op nightmare lastig krijgen en Hell gewoon niet redden zonder dood te gaan.Sir_Hendro schreef op maandag 21 mei 2012 @ 08:54:
Ik heb besloten om nu te gaan overstappen op hardcore. Al een tijdje speel ik in normal met diverse zogenaamde 'superman' zoals ik ze noem, dat zijn lvl 11 mages die 120 DPS + 1600 HP hebben. Deze zijn in Act 1 compleet onsterfelijk en hakken alles in de pan.
Demonhunters elementental arrow met lightning rune raakt ook alles. Ik pul meestal 1 hele kamer met smokescreen, dan trek ik ze door 1 lange gang heen waar ik 3 caltrops neerleg. Zijn ze slowed. 5-10 elemental arrows doorboren alle enemies. Rinse and repeat!Skyclad schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:28:
Zijn wel meer skills waar ik me over verbaas. WD's Firebomb lijkt geen maximum aantal targets te hebben, als je een grote groep tegenover je hebt en je doet redelijk wat schade heb je binnen 1 of 2 seconden alle mobs neer. Heb nog niet veel classes gespeeld, maar de schade die dat soort spells doen maakt dat ik me afvraag hoe pvp gaat worden. De ene class 18s damage immune, de andere die als je bij pvp grote aantallen tegenstanders kan krijgen iedereen tegelijk kan raken en waarschijnlijk daarmee ook redelijk wat lag kan veroorzaken, het probleem dat door de camera angle je een groot voordeel hebt als je uit het 'zuiden' komt, etc.
Volgens mij doe ik dan ook iets verkeerd. Ik ben met mijn DH halverwege Act 1 op NM (lvl 35). Doe 1600 dps maar heb pas 3k health. Ik heb niet heel veel ervaring met diablo dus heb me gefocussed op dps, denk dat ik maar wat meer vitality nodig heb. Ik merk bij elites en bossfights dat ik echt uit de buurt moet blijven anders ben ik vrij snel dood..dvvelzen schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:28:
[...]
ik liep met me DH mid act 2 op NM rond met 6-7k hp en 650 dps ging op zich wel aardig, maar met wat AH upgrades schoot ik naar 1700 dps en 9k hp... tijdje met een wiz samengespeeld die zat rond de 1600 dps en maar 4k hp die ging om de haverklap dood en ik niet (gebruikt ook geen SS).
OT: Voor DH is toch alleen +dex en +vit belangrijk?
6 bounces als je die rune tenminste bedoelt, gecombineerd met acid cloud heb je meeste grote groepen zo neer. tel daarbij ook spiritwalk en soul harvest op en je bent heel slecht neer te krijgenSkyclad schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:28:
ik gebruik nu ook spirit vessel passive dat mocht ik een fatale klap krijgen ik in spirit walk terecht kom en 10% life regenerate.
mijn huidige setup
multi target firebomb (ben rune naam ff vergeten)
Soul Harvest (+life rune)
Spirit Walk (+ mana rune)
Gargantuan (Big Stinker Rune, maar Enrage rune kan ook imo)
Acid Cloud (Lob blob bomb rune)
Insect Swarm (+ mana rune, wil deze nog vervangen aangezien ik em eigenlijk nooit gebruik, zit te denken aan haunt)
Héél erg leuk is +attack speed! Probeer het maar eens.Grimmie187 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:33:
[...]
Volgens mij doe ik dan ook iets verkeerd. Ik ben met mijn DH halverwege Act 1 op NM (lvl 35). Doe 1600 dps maar heb pas 3k health. Ik heb niet heel veel ervaring met diablo dus heb me gefocussed op dps, denk dat ik maar wat meer vitality nodig heb. Ik merk bij elites en bossfights dat ik echt uit de buurt moet blijven anders ben ik vrij snel dood..
OT: Voor DH is toch alleen +dex en +vit belangrijk?
misschien een stomme vraag , maar ik krijg het niet voor mekaar. Hoe kun je precies dan 2 defence skills in je targetbar krijgen dan? Ik dacht dat je er maar 1 van iedere soort skill kon kiezen. (dus defensive, hunting, devices en archery). En niet een combo hiervan.
Elective skills selection in gameplay options.Diversity schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:37:
misschien een stomme vraag , maar ik krijg het niet voor mekaar. Hoe kun je precies dan 2 defence skills in je targetbar krijgen dan? Ik dacht dat je er maar 1 van iedere soort skill kon kiezen. (dus defensive, hunting, devices en archery). En niet een combo hiervan.
Dan kan je als je skill voor (1) selecteerd gewoon door je verschillende tabs "browsen"
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Verwijderd
+attack speed en +damage doen idd zoooo veel voor je dps output.remsporus schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:36:
[...]
Héél erg leuk is +attack speed! Probeer het maar eens.
options > gameplay > elective modeDiversity schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:37:
en dan kun je zelf alles customizen
heb zelf een paar items die voornamelijk vit zijn. Als DH heb je op l35 namelijk ook nog eensGrimmie187 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:33:
[...]
Volgens mij doe ik dan ook iets verkeerd. Ik ben met mijn DH halverwege Act 1 op NM (lvl 35). Doe 1600 dps maar heb pas 3k health.
http://d3db.com/runestone/i/preparation/d
ging namelijk nog wel eens dood door die snelle packs zonder traps, maar zelfs met m'n 650dmg + 7k hp was dat goed te doen.
Ja goed dat je het zegt! Ik was daar gisteravond mee aan het testen. Ik had een crappy lvl 9 necklace met +2-4 dmg en +15% attack speed. Ook had ik een rare lvl 20 neck met +60dex en wat andere zooi.remsporus schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:36:
[...]
Héél erg leuk is +attack speed! Probeer het maar eens.
Ik denk mooi, een upgrade voor mijn neck. Tot mijn verbazing deed ik bijna 150 dps meer met de crappy lvl 9 neck t.o.v. de rare lvl 20 neck met +60dex...

Ik wil ook weer harcore doen met een paar vrienden maar hun zitten te haten omdat we toen in Hardcore dood waren gegaan en daardoor spelen we nu normal
Verwijderd
Ik heb op mijn monk een hele tijd rond gelopen met 2 zwaarden en ringen met allemaal +int er op. Er kon geen enkel item met dexterity aan tippen qua dps omdat op alle 4 items + attack speed en +damage zatGrimmie187 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:38:
[...]
Ja goed dat je het zegt! Ik was daar gisteravond mee aan het testen. Ik had een crappy lvl 9 necklace met +2-4 dmg en +15% attack speed. Ook had ik een rare lvl 20 neck met +60dex en wat andere zooi.
Ik denk mooi, een upgrade voor mijn neck. Tot mijn verbazing deed ik bijna 150 dps meer met de crappy lvl 9 neck t.o.v. de rare lvl 20 neck met +60dex...
Ik heb net een hele berg troep weggegooid, gemaakt tijdens de serverproblemen van gisteren.
Het voegt echt niets toe als je hier met zijn allen gaat aangeven of je wel of niet last hebt en welke error code je dan te zien krijgt. Hou het gewoon on-topic bij de game i.p.v. hier een serverstatus topic van te maken.
Het voegt echt niets toe als je hier met zijn allen gaat aangeven of je wel of niet last hebt en welke error code je dan te zien krijgt. Hou het gewoon on-topic bij de game i.p.v. hier een serverstatus topic van te maken.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Tanks bestaan wel degelijk hoor. Er is inderdaad geen threat meter binnen het spel, en bepaalde types mobs/rares zijn heel moeilijk te controllen, maar een heel groot deel van de mobs kan door een barbarian getankt worden door mobs te containen via wrenching smash/taunt en cyclone strike.kaluro2 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:07:
Tanks bestaan niet. Er is geen threat meter binnen dit spel. Je hebt extra fast, vortex, teleport etc.
Ik zou zelfs durven zeggen dat een tank een echte meerwaarde vormt in 3-4man parties op hell/inferno.
Wow tnx! Dat wist ik helemaal nietAkaendra schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:38:
[...]
options > gameplay > elective mode
en dan kun je zelf alles customizen
Dat zal mijn progressie in Inferno een heel stuk verbeteren
Verwijderd
Mee eens. Cyclone strike voor monk bijv. is ook een super goede 'tank' skill. Weliswaar geen 'threat', maar met de rune dat de skill maar 15 spirit kost, kun je deze spammen en alle mobs op je houden. Of dit op hogere difficulties aan te raden is valt alleen nog te bezien!Malfius schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:40:
[...]
Tanks bestaan wel degelijk hoor. Er is inderdaad geen threat meter binnen het spel, en bepaalde types mobs/rares zijn heel moeilijk te controllen, maar een heel groot deel van de mobs kan door een barbarian getankt worden door mobs te containen via wrenching smash/taunt en cyclone strike.
Ik zou zelfs durven zeggen dat een tank een echte meerwaarde vormt in 3-4man parties op hell/inferno.
Dakreal meld zich na een week ondergedoken te hebben! Lekker mijn barbarian gemaakt en solo door hell heen gegaan. Inmiddels al lvl 60 en m'n gear aan het verbeteren voor inferno.
Zal kijken of ik wat screens kan maken.
stats atm:
58k hp
alle res @ 230 of hoger
ruim 8k armor.
+1000 life per sec
en rond de 9k dps
samenvatting over het spel: Awesome!
Zal kijken of ik wat screens kan maken.
stats atm:
58k hp
alle res @ 230 of hoger
ruim 8k armor.
+1000 life per sec
en rond de 9k dps
samenvatting over het spel: Awesome!
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ik merk sowieso dat ik nu op NM (iets) meer moet gaan nadenken. Op normal was het gewoon button bashen en alles ging neer. Heb dus ook niet echt gelet op strategie (traps neerleggen, enemies slowen) en daarom ga ik nu af en toe dood. Normal was (zeker met AH items) echt pancake easy, vind het alleen maar leuk dat ik nu echt moet gaan nadenken over hoe je de fights aanpakt!dvvelzen schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:38:
[...]
heb zelf een paar items die voornamelijk vit zijn. Als DH heb je op l35 namelijk ook nog eens
http://d3db.com/runestone/i/preparation/d
ging namelijk nog wel eens dood door die snelle packs zonder traps, maar zelfs met m'n 650dmg + 7k hp was dat goed te doen.
ik heb denk ik echt bagger gear want mijn wizard gaat op normal best regelmatig dood. Ik speel enkel met spullen die ik zelf gevonden heb dus da verklaart wel wat. Wel een hoop lol though.
Iets wat ik wel een beetje stom vind in Diablo 3 is de cool down van de potions. Waarom moet het zo lang duren voor je een nieuwe potion kan drinken? Als je echt in een lastige situatie zit bijvoorbeeld een boss waar je toch eigenlijk misschien net iets te zwak voor bent waardoor je veel health verliest, dan vind ik het gewoon normaal om vrij snel achter elkaar wat potions te kunnen drinken. Misschien niet zonder cool down maar bijvoorbeeld maximaal 6 seconden ofzo.
Nu moet je mits in een team dan even wat ranged of helemaal aan de kant wachten om weer terug in de battle te kunnen. Daarnaast kan je het nog wel gebruiken om na een battle je health te restoren mochten er geen health globes zijn.
Dit probleem heb je niet echt op normal difficulty maar nightmare en verder dan begint dit probleem toch wel te komen.
Nu moet je mits in een team dan even wat ranged of helemaal aan de kant wachten om weer terug in de battle te kunnen. Daarnaast kan je het nog wel gebruiken om na een battle je health te restoren mochten er geen health globes zijn.
Dit probleem heb je niet echt op normal difficulty maar nightmare en verder dan begint dit probleem toch wel te komen.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ik zit vast met mijn Monk in Act II Inferno. Blijkt dat elke melee het aflegt tegen de creeps die hier rond lopen.
Door Act I loop ik eenvoudig heen, maar ik ga al snel 5x dood op de eerste 4 mobjes van Act II.
Iemand tips?
Door Act I loop ik eenvoudig heen, maar ik ga al snel 5x dood op de eerste 4 mobjes van Act II.
Iemand tips?
Ben ik wel met je eens. Er moet natuurlijk wel een cooldown op potions zitten anders verstoor je de hele dynamiek van (boss)fights. Maar vind de huidige cooldown idd wel aan de hoge kant, daar mag best een paar seconden van afSir_Hendro schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:50:
Iets wat ik wel een beetje stom vind in Diablo 3 is de cool down van de potions. Waarom moet het zo lang duren voor je een nieuwe potion kan drinken? Als je echt in een lastige situatie zit bijvoorbeeld een boss waar je toch eigenlijk misschien net iets te zwak voor bent waardoor je veel health verliest, dan vind ik het gewoon normaal om vrij snel achter elkaar wat potions te kunnen drinken. Misschien niet zonder cool down maar bijvoorbeeld maximaal 6 seconden ofzo.
Als je geen AH gebruikt loont het wel om blacksmithing te gebruiken.TrailBlazer schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:47:
ik heb denk ik echt bagger gear want mijn wizard gaat op normal best regelmatig dood. Ik speel enkel met spullen die ik zelf gevonden heb dus da verklaart wel wat. Wel een hoop lol though.
Ik ben pas vanaf nigthmare de ah gaan gebruiken, in normal heb ik redelijk wat meuk gecraft, ook wel mazzel gehad met crafts moet ik zeggen.
Cooldown op pots vind ik goed, zeker omdat er ook healthorbs en en wells zijn. Veel beter plannen en gebruik maken van je skills
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Is er eigenlijk iemand die een pet gebruikt bij de dh ? Ik vind ze tamelijk useless:P
Zo 
Vol bezig geweest met diablo 3.
Ben weer net zo bezig als op D2 wat ik dus 12 jaar af en aan heb gespeeld.
5 Chars Atm
lvl 37 Wizard die nu 750 damage doet, act 1 nightmare is een makkie.
Wizard speelt erg goed, Daimond skin is een live saver of Archon met de eerste Rune ook.
Ben je overwhelmed, Archon aan en Boem alles dood en de left-over snipen
Deze Wizard Solo ik op SC mode.
lvl 31 DH die ik samen met een maat speelt, nu 650 dps geen NM nog.
Hebben diablo gekilled en logte af, nu weer even tijd vinden om weer samen te spelen.
lvl 17 Witch Doctor die ik samen met 2 vrienden speel.
De WD is een ok class, hij is geinig maar tot nu toe wel de minste class om te spelen.
Maar het zelfde gevoel had ik ook met de wizard, toen de wizard lvl 24 of zo was begon het spelen met de Wizard veel leuker te worden en is nu gewoon tof om te spelen
Op Hardcore heb ik een lvl 31 monk, 300 dps 1-hand + shield halvewegen Act IV.
Monk is erg goed, te goed zelf na mijn mening, 2x een heal + templar 2x Heal + Potion een Immune shield extra Dodge en extra Armor met runes. Was bang voor belial in begin nadat ik op me mage (deed ook geen damage toen) paar keer dood ging maar mijn monk die face tank gewoon die groene puddles, maar niet die groene puddles die hij rond spuwed.
Ben ook een DH (nu lvl 21) op Hardcore begonnen met een m8 die een monk speelt.
Tot nu toe is de DH wel erg tof, rapid fire en strafe (ook mij favo skill in d2) zijn mijn favorite skills.
Cultrops zijn life savers, heb smoke screen en vault niet nodig gehad nog op SC en HC niet.
Mijn skills op HC zijn wel anders dan op SC, cultrops gebruik ik dus op HC terwijl i alleen maar damage skills heb op mijn SC char.
D3 speelt erg lekker alleen heb ik altijd last van lag de eerste 5 min van een nieuwe game.
Dus loop ik 5 min even rond in town op mijn HC chars voordat ik naar buiten gaat.
Anyways:
Nog ffkes Siablo op HC neer maaien en dan eens kijken om wat mensen toe te voegen voor HC play
Vergeet steeds Kwakke en Don enzo toe te voegen omdat ik meer diablo speel dan forum lees thuis
Add Ezy#2791 als men HC speelt (SC is puur scouting en spelen met vrienden en wordt niet mijn main focus)
Vol bezig geweest met diablo 3.
Ben weer net zo bezig als op D2 wat ik dus 12 jaar af en aan heb gespeeld.
5 Chars Atm
lvl 37 Wizard die nu 750 damage doet, act 1 nightmare is een makkie.
Wizard speelt erg goed, Daimond skin is een live saver of Archon met de eerste Rune ook.
Ben je overwhelmed, Archon aan en Boem alles dood en de left-over snipen
Deze Wizard Solo ik op SC mode.
lvl 31 DH die ik samen met een maat speelt, nu 650 dps geen NM nog.
Hebben diablo gekilled en logte af, nu weer even tijd vinden om weer samen te spelen.
lvl 17 Witch Doctor die ik samen met 2 vrienden speel.
De WD is een ok class, hij is geinig maar tot nu toe wel de minste class om te spelen.
Maar het zelfde gevoel had ik ook met de wizard, toen de wizard lvl 24 of zo was begon het spelen met de Wizard veel leuker te worden en is nu gewoon tof om te spelen
Op Hardcore heb ik een lvl 31 monk, 300 dps 1-hand + shield halvewegen Act IV.
Monk is erg goed, te goed zelf na mijn mening, 2x een heal + templar 2x Heal + Potion een Immune shield extra Dodge en extra Armor met runes. Was bang voor belial in begin nadat ik op me mage (deed ook geen damage toen) paar keer dood ging maar mijn monk die face tank gewoon die groene puddles, maar niet die groene puddles die hij rond spuwed.
Ben ook een DH (nu lvl 21) op Hardcore begonnen met een m8 die een monk speelt.
Tot nu toe is de DH wel erg tof, rapid fire en strafe (ook mij favo skill in d2) zijn mijn favorite skills.
Cultrops zijn life savers, heb smoke screen en vault niet nodig gehad nog op SC en HC niet.
Mijn skills op HC zijn wel anders dan op SC, cultrops gebruik ik dus op HC terwijl i alleen maar damage skills heb op mijn SC char.
D3 speelt erg lekker alleen heb ik altijd last van lag de eerste 5 min van een nieuwe game.
Dus loop ik 5 min even rond in town op mijn HC chars voordat ik naar buiten gaat.
Anyways:
Nog ffkes Siablo op HC neer maaien en dan eens kijken om wat mensen toe te voegen voor HC play
Vergeet steeds Kwakke en Don enzo toe te voegen omdat ik meer diablo speel dan forum lees thuis
Add Ezy#2791 als men HC speelt (SC is puur scouting en spelen met vrienden en wordt niet mijn main focus)
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Blizzard vindt "snel een aantal potions drinken" slechte gameplay. Door dat je het mogelijk maakt, voelen mensen zich "verplicht" te doen. Nu kan het niet, dus moet je wel je gear verbeteren.Sir_Hendro schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:50:
Verder zijn er de Health Globes, waar door altijd de twijfel bestaat: vecht ik door in de hoop dat er een globe valt, of wacht ik op mijn potion cooldown, bijvoorbeeld.
Het is dus working as intended.
Ik gebruik praktisch dezelfde setup voor mijn NM Witchdoctor en heb ook weinig moeite met groepen te clearen.Akaendra schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:34:
[...]
6 bounces als je die rune tenminste bedoelt, gecombineerd met acid cloud heb je meeste grote groepen zo neer. tel daarbij ook spiritwalk en soul harvest op en je bent heel slecht neer te krijgen
ik gebruik nu ook spirit vessel passive dat mocht ik een fatale klap krijgen ik in spirit walk terecht kom en 10% life regenerate.
mijn huidige setup
multi target firebomb (ben rune naam ff vergeten)
Soul Harvest (+life rune)
Spirit Walk (+ mana rune)
Gargantuan (Big Stinker Rune, maar Enrage rune kan ook imo)
Acid Cloud (Lob blob bomb rune)
Insect Swarm (+ mana rune, wil deze nog vervangen aangezien ik em eigenlijk nooit gebruik, zit te denken aan haunt)
Insect Swarm ben ik vanaf gestapt. Ik gebruik daar Haunt (met de arcane dmg rune) zodat je een boss of champions flink wat one-shot schade kan toebrengen tegen een lage mana cost (snipe, run, snipe).
Spirit Walk heb ik ingeruild voor Horrify (met 24 yard rune). Ik jaag liever de mob weg dan dat ik moet rennen voor mijn leven. Met name voor party-werk is het wel fijn om een spell zoals Horrify te hebben.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Heej Kwakke, ik ben ook met een monk bezig op HC, voorzichtig aan, ben nu lvl 16 en sta voor de Butcher, en ben een beetje huiverig, maar er loopt ook gelijk een monk op SC mee, om te oefenen bij boss fights.kwakke01 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 08:50:
[...]
400 dps op lvl 32 is weinig hoor voor een monk; mijn HC-monk heeft al ruim 500dps bij 3.8k life, en ook dat is met eigen drops. Life heb je op NM nodig om iig 2-3 hits te overleven; daarna kan je altijd wel terugslaan of wegrennen en heal casten of een pot slikken.
Welke build gebruik jij?
Cititzen of Ladonia
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic