Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:41
RampageNL schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:14:
[...]

http://www.wowinterface.c...81-LeatrixLatencyFix.html

Zeer bekende Latency Fix voor WoW en werkt ook voor Diablo. Ik gebruik het zelf ook voor WoW.

Zonder - 150ms
Met - 25ms
dat slaat toch nergens op, blizzard moet hier toch van af weten en toch heb ik met een spel anno 2012 weer die toegevoegde 200ms :/

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

keejoz schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:35:
Doe nou niet moeilijk en neem het nu maar gewoon aan dat het zo is.
Dat is nou niet bepaald de Tweakers mentaliteit en zeker niet mijn mentaliteit.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:44
[...]

MF word bepaald door het gemiddelde van alle spelers in de party. Dit is om te voorkomen dat mensen random games joinen om solo farm-runs te doen.

Je Merc geeft 20% van zijn MF af aan jouw totaal.

Heel simpel.
dat random games joinen en solo runs doen is vrij dom... aangezien ieder zn eigen loot krijgt, krijg je van een solo run net zoveel loot als een run met 4 mensen.
Alleen een 4man in je eentje doen is 4x zo moeilijk.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Gewoon absurd damage! :D

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

[...]

MF word bepaald door het gemiddelde van alle spelers in de party. Dit is om te voorkomen dat mensen random games joinen om solo farm-runs te doen.

Je Merc geeft 20% van zijn MF af aan jouw totaal.

Heel simpel.
Met zo'n houding zaten we nu nog in het stenen tijdperk.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

kevz schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:37:
dat slaat toch nergens op, blizzard moet hier toch van af weten en toch heb ik met een spel anno 2012 weer die toegevoegde 200ms :/
Wat kan Blizzard hier aan doen? Het is het Windows gedrag dat hiervoor zorgt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Tsurany schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:39:
[...]

omdat ik het in geen enkel spel voor zie komen, alleen in wow en nu in diablo 3?

het mag misschien wel windows gedrag zijn maar toch...

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

kevz schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:40:
omdat ik het in geen enkel spel voor zie komen, alleen in wow en nu in diablo 3?

het mag misschien wel windows gedrag zijn maar toch...
Deze games hebben over het algemeen al een hogere ping omdat de server veel meer netwerkverkeer moet afhandelen en een lage ping minder cruciaal is in veel gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevz schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:37:
[...]

Mwah... die latency zegt niet heel veel over je game performance in de praktijk.

En als ze die patch in zouden bouwen mogen ze waarschijnlijk ook twee keer zoveel servers neerzetten om die requests af te handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-08 15:53
Tsurany schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:37:
[...]

Dat is nou niet bepaald de Tweakers mentaliteit en zeker niet mijn mentaliteit.
De tweakers mentaliteit is om zelf je info op te zoeken. ;)

http://www.diablowiki.net/Magic_find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielp
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:09
Blizzard forum: We are currently testing some possible fixes for the issues encountered, and hope this will help us get the service back up as soon as possible.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

keejoz schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:42:
De tweakers mentaliteit is om zelf je info op te zoeken. ;)

http://www.diablowiki.net/Magic_find
Als iemand iets beweert mag hij het onderbouwen, dan hoef ik geen bron te zoeken.
Bosmonster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:41:
En als ze die patch in zouden bouwen mogen ze waarschijnlijk ook twee keer zoveel servers neerzetten om die requests af te handelen.
Dat valt wel mee, alleen ze gaan dan netwerk instellingen veranderen van eindgebruikers, dat wil je als developer absoluut niet, dan ben je daar ook weer verantwoordelijk voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Tsurany schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:39:
[...]

Niet echt. Ik zit in wow met 2ms, maar d3 rond de 150.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Bosmonster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:41:
[...]

Mwah... die latency zegt niet heel veel over je game performance in de praktijk.

ik merk wel degelijk de vertraging. 200ms is echt heel veel voor een online game, als je in hell zit en elke milliseconde nodig hebt om niet *splat* te gaan.

overgens vind ik het een slap excuus over die servers, dat is blizzard zijn probleem. ik heb netjes voor m'n spel betaald maar ben niet van plan om permanent met een vertraging te spelen :P

naja, maar weer die patch installeren en hopen dat mijn pc niet te fucked up er van word ^^

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Is er iemand die hem draaiend heeft, die patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Darkangle schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:44:
[...]

speel je niet toevallig op de US servers? :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Tsurany schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:53:
[...]

Ik zeg niet dat het de schuld is van leechers, maar zij zijn wel onderdeel van het probleem en ze wegnemen zou veel schelen.

[...]

Ah, nu is het opeens 20k per ronde terwijl je van mij 20k vroeg en 100k aan rewards beloofde. Ik zie wel wat voor type je bent.
Pixel Junk heeft nooit 100k aan rewards beloofd, hij heeft enkel beloofd dat er een grote kans is, bijna zeker, dat je de 20k terug verdiend. Ik heb namelijk zelf 5 rares er van gekregen + 10k aan coins en nog enkele blue's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Darkangle schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:44:
[...]

Niet relevant. Het gaat hier om een fix die het Windows gedrag aanpast om efficiënter te werken, daar is Blizzard niet verantwoordelijk voor.
Rikkiz0r schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:45:
Pixel Junk heeft nooit 100k aan rewards beloofd, hij heeft enkel beloofd dat er een grote kans is, bijna zeker, dat je de 20k terug verdiend. Ik heb namelijk zelf 5 rares er van gekregen + 10k aan coins en nog enkele blue's.
Hoe cute, hij vraagt jou zijn gevechten voor hem te winnen? Hij heeft overduidelijk aangegeven dat je die 20k er gemakkelijk uit krijgt en dat 100k aan gold zal droppen. Hij was er zo van overtuigd dat ik het geloofd heb. Dat in de praktijk dan blijkt dat je blij mag zijn met 20k en dat 30k (want die rares van jou zijn amper wat waard) veel is dan vind ik dat zeer opmerkelijk. Voor hem een handige manier om geld te verdienen ja.

[ Voor 58% gewijzigd door Tsurany op 20-05-2012 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
RocketKoen schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:45:
[...]

speel je niet toevallig op de US servers? :P
nope, netjes de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:47
Tsurany schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:43:
Als iemand iets beweert mag hij het onderbouwen, dan hoef ik geen bron te zoeken.
Dat is redelijk ironisch voor iemand die preekt dat de guest passes de oorzaak zijn van de login/server problemen.

edit: tiepomonster

[ Voor 3% gewijzigd door Bad Brains op 20-05-2012 18:50 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Tsurany schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:45:
[...]

Niet relevant. Het gaat hier om een fix die het Windows gedrag aanpast om efficiënter te werken, daar is Blizzard niet verantwoordelijk voor.

[...]

Hoe cute, hij vraagt jou zijn gevechten voor hem te winnen? Hij heeft overduidelijk aangegeven dat je die 20k er gemakkelijk uit krijgt en dat 100k aan gold zal droppen. Hij was er zo van overtuigd dat ik het geloofd heb. Dat in de praktijk dan blijkt dat je blij mag zijn met 20k en dat 30k (want die rares van jou zijn amper wat waard) veel is dan vind ik dat zeer opmerkelijk. Voor hem een handige manier om geld te verdienen ja.
niet relevant? hm, ik dacht toch echt dat leatrix niets anders doet dan wat standaard protocol settings veranderen. Heeft zeer weinig te maken met windows. Mijn punt is alleen dat de servers voor D3 of in timboektoe staan of niet helemaal op en top zijn atm qua connectivity. Dit is by far de hoogste latency die ik tot nu toe gezien heb binnen de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeljunk_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-03 08:58
[...]

[...]

Tsurany, ik vind het ook k*t dat je geen rare drops hebt gehad. Misschien maak je meer kans in het Hell Level dat ik straks heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Darkangle schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:48:
niet relevant? hm, ik dacht toch echt dat leatrix niets anders doet dan wat standaard protocol settings veranderen. Heeft zeer weinig te maken met windows.
Want waar worden die instellingen veranderd? Precies, het register van Windows.
Mijn punt is alleen dat de servers voor D3 of in timboektoe staan of niet helemaal op en top zijn atm qua connectivity. Dit is by far de hoogste latency die ik tot nu toe gezien heb binnen de EU.
Dat ben ik geheel met je eens, alleen dat probleem moet je absoluut los zien van die 'fix' en het probleem daar aan gerelateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Darkangle schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:48:
[...]
niet relevant? hm, ik dacht toch echt dat leatrix niets anders doet dan wat standaard protocol settings veranderen. Heeft zeer weinig te maken met windows. Mijn punt is alleen dat de servers voor D3 of in timboektoe staan of niet helemaal op en top zijn atm qua connectivity. Dit is by far de hoogste latency die ik tot nu toe gezien heb binnen de EU.
Staat de server niet gewoon ergens in rusland op de grens van europa

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:09
iemand Enig idee of we vandaag nog kunnen spelen ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

mprkooij schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:50:
Ja, maar waarschijnlijk post die iemand niet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Nee.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Half uur geleden wisten ze nog geen ETA, dat is het laatste minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
[...]

[...]

Hoe kom je erbij dat hij mij vraagt om zijn gevechten te winnen? Hij heeft inderdaad overduidelijk aangegeven dat je die 20k er gemakkelijk uit krijgt, dat was in mijn geval ook waar. Maar hij heeft zeker niet gezegd dat je 100k aan gold zou krijgen. En ik geloof niet dat je het geloofde omdat hij er zo overtuigd van was omdat je hem eerst nog af zat te kraken samen met enkele anderen dat hij binnen kwam als iemand van een callcenter die je iets wilde verkopen.

En hoe kun jij zeggen dat die rares die ik heb geen waarde hebben? Jij hebt de stats niet eens van die rares gezien, jij weet alleen dat ik er 5 rares heb van gekregen rond lvl 40 - 45. Ik weet wel zeker dat die rares ook nog wel bij elkaar minstens 10-20k waard zijn. Dus komt er op neer dat Pixel Junk je een leuke gok bied om een beetje geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Nu is die weer van error 37 naar error 33 gegaan :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Tsurany schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:49:
[...]

Want waar worden die instellingen veranderd? Precies, het register van Windows.

[...]
OT: protocol is een protocol. Windows maakt er gebruik van, hoe je windows vertelt zoiets te doen boeit totaal niet :D.

Back on topic, met het hameren van de login zit ik nu tussen #37 en #33 meldingen in, dus het lijkt er op dat in iedergeval de servers aan het terug komen zijn die de login afhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Op america's heb ik net nog gespeeld... nu zit mijn betere helft erop.....

oeps... had in kroegtopic gemogen

[ Voor 25% gewijzigd door leuk_he op 20-05-2012 18:59 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:42
nou server nog plat..

dan maar even wat zeggen over diablo 3

ten eerste is het een zeer mooi spel en de omgevingen zijn echt geweldig
het hakt lekker weg en je hoeft geen 100 verschillende skills uit je hoofd te leren om te spelen

een aantal dingen hebben ze niet goed gedaan voor een is het veeels te snelle levelen,, ben nu 2 dagen verder en mijn barb is al lvl 50 en net diablo op nightmare verslagen.

xp moet een flink tandje omlaag als je het speel een beetje levensduur wil geven het zou zeker 2/4 weken moeten duren om een char op lvl 60 te krijgen.

ook het goud wat er dropt is aardig wat, zit nu aan 250k en heb al heel wat zooi van de AH gekocht om me barb te pimpen.

al met al een zeer geslaagde game alleen veel te makkelijk gemaakt, lvl 50 in 2 dagen is imo niet zoals het zou moeten zijn.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In D2 was ik in een paar uur 60...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Darkangle schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:54:
OT: protocol is een protocol. Windows maakt er gebruik van, hoe je windows vertelt zoiets te doen boeit totaal niet :D.
Dat is onjuist. Een protocol is inderdaad een protocol en Windows gebruikt dit protocol. Echter een protocol kan je op meerdere manieren implementeren en op meerdere manieren mee om gaan. Het protocol ondersteund de mogelijkheid om acknowledgements te bundelen in plaats van constant te sturen. Wat je met deze fix doet is Windows zo instellen om vaker de acknowledgement te sturen en deze veel minder te bundelen. Protocol wordt nog steeds gebruikt maar wel via andere instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

tntkiller schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:57:
nou server nog plat..

het hakt lekker weg en je hoeft geen 100 verschillende skills uit je hoofd te leren om te spelen

een aantal dingen hebben ze niet goed gedaan voor een is het veeels te snelle levelen,, ben nu 2 dagen verder en mijn barb is al lvl 50 en net diablo op nightmare verslagen.

xp moet een flink tandje omlaag als je het speel een beetje levensduur wil geven het zou zeker 2/4 weken moeten duren om een char op lvl 60 te krijgen.

ook het goud wat er dropt is aardig wat, zit nu aan 250k en heb al heel wat zooi van de AH gekocht om me barb te pimpen.

al met al een zeer geslaagde game alleen veel te makkelijk gemaakt, lvl 50 in 2 dagen is imo niet zoals het zou moeten zijn.
En dan ? dan ben je 45 ofzo wat jij graag wilt ben je klaar met nightmare en dan mag je Hell niet doen....

Levels zeggen niks in een spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 09:34
Beetje jammer dat de EU servers plat liggen, maar heb nu een alt Mage gemaakt op de US servers. Erg leuk, mijn eerste char is een Barbarian dus dit is weer heel wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
nou server nog plat..

Ik denk dat de XP precies goed is: je hoeft niet echt te farmen om je XP hoog genoeg te hebben om hell in te mogen na nightmare.

En op inferno word het een heel ander verhaal, dan level je wel niet meer, maar je moet als een debiel goede items zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:12
nou server nog plat..

Het probleem is dat het slopen van diablo helemaal niet zozeer het ultieme doel is in diablo, maar het verkrijgen van de ultieme items voor je character, het met gemak aan kunnen van de boss packs, etc. Om uiteindelijk uit te komen op een daadwerkelijke full clear op inferno. Act I - IV complete met een handjevol deaths ipv jezelf te wipen richting de bosses.

Die legendary drops daarvoor zal weken gaan duren, de legendaries kopen op AH zal klauwen met gold danwel real-life cash gaan kosten. Dingen welk je niet zo 1-2-3 bij elkaar veegt binnen een week. De gemiddelde gamer zal er waarschijnlijk nooit aan toekomen om dat alles voor elkaar te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

nou server nog plat..

Ik vindt het juist fijn dat je snel xp krijgt.
want zo kan je alle classes een keer spelen tot level 60.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Tsurany schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:59:
[...]

Dat is onjuist. Een protocol is inderdaad een protocol en Windows gebruikt dit protocol. Echter een protocol kan je op meerdere manieren implementeren en op meerdere manieren mee om gaan. Het protocol ondersteund de mogelijkheid om acknowledgements te bundelen in plaats van constant te sturen. Wat je met deze fix doet is Windows zo instellen om vaker de acknowledgement te sturen en deze veel minder te bundelen. Protocol wordt nog steeds gebruikt maar wel via andere instellingen.
Volgens de standaard whitepapers van dat protocol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Darkangle schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:03:
Dus? Wat wil je hier nou mee zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 12:48
http://eu.battle.net/d3/en/status

Lijkt er op dat de Amerikaanse servers nu ook offline zijn?! :/ hopelijk schiet het een beetje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:44
Junia schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:05:
http://eu.battle.net/d3/en/status

Lijkt er op dat de Amerikaanse servers nu ook offline zijn?! :/ hopelijk schiet het een beetje op.
Denk dat je scheel bent gaan kijken na al die uren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Tsurany schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:03:
[...]

Dus? Wat wil je hier nou mee zeggen?
Als je echt van de hoed de rand wilt weten kan ik het tot in de pijnvolle details gaan zitten uitleggen wat het verschil is (zelfs met het simpele OSI model erbij) maar dit is een D3 topic, dus laten we lekker ergens anders gaan geeken en hier lekker over D3 babbelen.

INferno act II, op een Barb. Niet meer te tanken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 12:48
Draakje5 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:05:
[...]

Denk dat je scheel bent gaan kijken na al die uren :P
Idd :P keek verkeerd hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:47
Darkangle schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:03:
[...]

Is dat niet hetzelfde (moet ik even diep graven hoor) als het tcp-ip protocol dat slecht werkte icm nieuwsgroepen.
Dat het niet meer threads toeliet dan 10?
Daar was ook een "fix" voor, het werkt dus niet altijd zoals men dacht dat het zou werken.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
Duuuurt lang :O Ze mogen van mij wel 20% increase exp voor de volgende 24 uur geven als de servers weer up zijn ter compensatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:44
Topskilled schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:07:
Duuuurt lang :O Ze mogen van mij wel 20% increase exp voor de volgende 24 uur geven als de servers weer up zijn ter compensatie :P
Dat wil ik niet. Ik wil niet meteen level 60 zijn -.-

Geef maar 500.000 gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee liever niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Dan krijg je allemaal mensen die te laag level zijn tegen de tijd dat ze Normal/Nightmare/Hell etc finishen waarschijnlijk, waardoor ze kunnen gaan grinden. Weet niet zeker of dat het beste idee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draakje5 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:08:
[...]

Dat wil ik niet. Ik wil niet meteen level 60 zijn -.-

Geef maar 500.000 gold
Dat wil ik niet. Want dan is het geld wat ik heb verzameld niets meer waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
We are slowly opening up the service to allow players to connect. This is part of our continued testing. There is a chance that this will result in the service becoming unavailable again at some point, and we will continue to update you as this testing progresses.
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4210123010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:09:
[...]

Dat wil ik niet. Want dan is het geld wat ik heb verzameld niets meer waard ;)
dat is volgens mij nu al niet, sommige lopen echt met miljoenen rond. schijnbaar eoa design foutje zou dat zijn.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:18:
[...]

ik was aan het spelen, had totaal geen lag etc... was bijna bij het eind van een level, zie ik opeens:"system shutting down in 2 minutes." Kon net niet volgende level bereiken, vrij frustrerend
precies hetzelfde. Ik zat net lekker in een flow dat de game te makkelijk was en alles voor mijn ogen smelte. Bijna bij diablo voor mijn gevoel. Bam shutting down in 2 minutes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:59

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Problemen met de battle.net server. Alle online games zijn niet beschikbaar. Prima, ik speel toch momenteel nog lekker in m'n eentje, maar zo werkt het dan natuurlijk net weer niet. Als je niet in kunt loggen, kun je helemaal niks, ook al wil je helemaal geen online game starten.

Ik had verwacht dat een partij als Blizzard toch wel wat gewend was wat betreft online games... WoW is ook niet echt klein ofzo :/

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste medetweakers,

Ik zit met een kleine probleem probeer diablo 3 te runnen alles staat op low en toch krijg weinig fps +- 30.
Mijn systeemspecs:
-I7 2670 QM
-HD 6990M
-8 gb. aan ram
-Geinstalleerd op HDD met 438 gb over.
Run BF 3 met ultra zo rond 50-60 fps, dus snap niet hoe diablo 3 zo traag kan zijn.

Mijn vraag is heeft iemand ook last van een trage fps? Hoe heb je dat kunnen voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Bad Brains schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:07:
[...]

Is dat niet hetzelfde (moet ik even diep graven hoor) als het tcp-ip protocol dat slecht werkte icm nieuwsgroepen.
Daar was ook een "fix" voor, het werkt dus niet altijd zoals men dacht dat het zou werken.
dat is ook gewoon een windows instelling uit de tijd van 56k6 modems.

Het probleem in het TCP/IP protocol is dat het op "ACKs" wacht voordat het een nieuw packet stuurt.
Waardevol bij slechte verbindingen, of als je zeker wilt zijn dat de data klopt.
Vervelend bij "live" verbindingen zoals games en streams of communicatie, waar het herzenden van packets toch niet kan.

TCP/IP heeft wel de mogelijkheid om een X aantal pakketjes te sturen voordat het de ACK van het 1e pakket binnenkrijgt. Zo kun je data blijven verzenden zonder dat je steeds wacht op de ACK.
Wat je daar ingame van merkt, is dat alle communicatie gebundeld wordt in ping/X packets.
met een ping van 80, en een X van 2, gaat er dus elke 40ms een packet weg. Dus je input komt pas na 80ms aan bij de server.
Verhoog je X naar 10, dan gaat er elke 8ms een packet weg. en komt je input dus al na 48ms aan.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:51

Pindamann

Human

Wat bij mij wel hielp om kleine framedrops te voorkomen was die frame limiter eraf te halen.

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:49

delorean7

Let's take the Aston toni

Jep ben er ook weer in, beetje spammen was genoeg.

Latency is nu maar 56 ms ipv steady 270.....

Something worked :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:22:
Beste medetweakers,

Ik zit met een kleine probleem probeer diablo 3 te runnen alles staat op low en toch krijg weinig fps +- 30.
Mijn systeemspecs:
-I7 2670 QM
-HD 6990M
-8 gb. aan ram
-Geinstalleerd op HDD met 438 gb over.
Run BF 3 met ultra zo rond 50-60 fps, dus snap niet hoe diablo 3 zo traag kan zijn.

Mijn vraag is heeft iemand ook last van een trage fps? Hoe heb je dat kunnen voorkomen?
laptop oververhit en klokt zichzelf terug ofzo?
Speel je nu nog BF3 op ultra met 50FPS? of is dat data van voordat D3 uit was?
Klinkt namelijk alsof je laptop(koeler) stervende is, of je een driver mist.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Data was voordat ik diablo 3 speelde,

Laptop gaat niet opstijgen noch maakt die een geluid. Driver kan niet heb de gpu met de laatste catalyst versie geupdate (auto update de resterende meuk erbij ).
Ik ga in de andere topic posten!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2012 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Bad Brains schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:07:
[...]

Waar jij op doelt is volgens mij de hoeveelheid half-open tcp connecties. Die was sinds XP SP2 op 10 gezet als ik me niet vergis, volgens mij om de versprijding van wormen tegen te gaan. Daar was een tooltje voor om dat op te hogen, volgens mij enkel voor XP. Maar dat is een ander probleem met een andere oplossing dan wat hier werd aangedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:27:
Data was voordat ik diablo 3 speelde,

Laptop gaat niet opstijgen noch maakt die een geluid. Driver kan niet heb de gpu met de laatste catalyst versie geupdate (auto update de resterende meuk erbij ).
Ik ga in de andere topic posten!
Er zijn wel problemen gemeld met de 12.4 driver bij sommige mensen.
Ook het niet (volledig) verwijderen van de beta client (incl blizzard map in program files) geeft ook problemen.

Kijk iig of BF3 nu nog steeds goed draait. Dan weet je meteen of het aan D3 ligt of je laptop

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GienoD
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-07 21:33
Ik heb zelf ook problemen gehad omdat ik de beta niet had verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04-2021
Weet iemand of je minder xp krijgt als je met iemand speelt die een hoger lvl char heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Talezz schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:34:
Weet iemand of je minder xp krijgt als je met iemand speelt die een hoger lvl char heeft?
Geen idee, maar ik krijg wel een stuk minder xp dan gisteren toen ik wel kon inloggen :P

Edit: Zit er weer in.

[ Voor 4% gewijzigd door Skyclad op 20-05-2012 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:07
Ik zit inmiddels weer in de game :)
Momenteel speel ik een barb (lvl39 / act2 NM) icm enchantress en daarvoor met een templar als follower.
De scoundrel heb ik nog niet getest, wat zijn jullie ervaringen mbt followers icm barbs ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die mij even door Act IV NM zou willen heenloodsen, ben lvl 49 Barb. Max#2660

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je vechten met een zwaard als je een demon hunter ben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:04:
hoe kan je vechten met een zwaard als je een demon hunter ben??
rechtermuisklik op zwaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
Ik kan met elective mode wel verschillende spells uit dezelfde klasse op mijn action bar zetten en omwisselen maar ik heb nog steeds maar 1-4 en LMB+RMB tot mijn beschikking, kan ik niet een rijtje daarboven maken en dan daar keybinds voor selecteren? Hoe moet ik anders dan 10+ spells beheren als ik maar zes knopjes kan klikken? Kan iemand mij dit uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ES335 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:11:
Ik kan met elective mode wel verschillende spells uit dezelfde klasse op mijn action bar zetten en omwisselen maar ik heb nog steeds maar 1-4 en LMB+RMB tot mijn beschikking, kan ik niet een rijtje daarboven maken en dan daar keybinds voor selecteren? Hoe moet ik anders dan 10+ spells beheren als ik maar zes knopjes kan klikken? Kan iemand mij dit uitleggen?
je zult een keuze moeten maken tussen de skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:23

Grvy

Bot

Huh zelfs met elective mode kan ik maar 1 skill per category kiezen hoor?

Dus bij barbarian mag ik maar 1 skill uit de klasse; might. bijv..

[ Voor 37% gewijzigd door Grvy op 20-05-2012 20:16 ]

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog iemand een idee zwaard demon hunter??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Grvy schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:16:
Huh zelfs met elective mode kan ik maar 1 skill per class kiezen hoor?
Nee, maar je kunt maar max 6 skills kiezen.. Niet 12, zoals werd gevraagd.. Je kan wel meerdere skills uit dezelfde klasse kiezen.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

aicaramba schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:16:
[...]

Nee, maar je kunt maar max 6 skills kiezen.. Niet 12, zoals werd gevraagd.. Je kan wel meerdere skills uit dezelfde klasse kiezen.
Dat kan ik dus niet? :X

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Laatst online: 23:00

Kluus

Gang is alles

Eerlijk is eerlijk, ik heb niet de hele TCP/IP discussie gelezen, maar ik had ook lag issues op de mac (continu rond de 200ms), en die lijken nu ik weer kan inloggen opgelost te zijn. Zit weer op een ping van 50 net als wow, terwijl ik eerst in D3 ook. Kan het niet zijn dat dit juist de problemen waren die ze nu opgelost hebben? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Grvy schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:18:
[...]

Dat kan ik dus niet? :X
Pijltjes links en rechts drukken

[ Voor 17% gewijzigd door Pheace op 20-05-2012 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

Pheace schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:18:
[...]

Pijltjes links en rechts drukken
oh je had al gedit. Ff testen.

[ Voor 32% gewijzigd door Grvy op 20-05-2012 20:21 ]

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:21

The Chosen One

Zie signature!

Ik heb er nu 3 van 1 soort op ASDF staan.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Grvy schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:21:
[...]

lol nee, ik ben lvl 51. Maar als ik elective mode aanzet kan ik wel kiezen waar ik welke skill wil; maar ik kan nog steeds maar 1 van elke categorie op mn 1-4 buttons zetten.
Ok, je had al ge-edit zie ik, succes xD

[ Voor 23% gewijzigd door Pheace op 20-05-2012 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

lol @ Pheace.

Ik kan wel mn m1/m2 veranderen en dan vanuit daar drag en droppen naar 1-4 heel raar o_O maar niet vanuit het spelbook zelf? lol

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Grvy schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:24:
lol @ Pheace.

Ik kan wel mn m1/m2 veranderen en dan vanuit daar drag en droppen naar 1-4 heel raar o_O maar niet vanuit het spelbook zelf? lol
Ga naar je Skills, click welk slot je wil. (Mouse 1/2, 1-4), dan zie je de normale keuzes maar nu zitten er ook pijltjes links en rechts, zo kom je bij de andere skills. Dat verandert de slot niet, dus je kan andere skills aan dat slot assignen dan zonder Elective Mode.

[ Voor 11% gewijzigd door Pheace op 20-05-2012 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Grvy schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:24:
lol @ Pheace.

Je klikt op het skill slot dat je wilt gebruiken. Je krijgt eerst de standaard tab met de standaard voor dat slot bedoelde skills. Maar als je nu links en rechts bovenin de skill window kijkt, zie je pijltes waar je naar andere skill tabs mee kan scrollen. Op die manier kan je dus elke skill op elke slot doen. (behalve dat niet alles met de muis kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

ah; nu snap ik hem :') sorry; best noob achtig dat ik dat niet doorhad. haha

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 10:59
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:16:
nog iemand een idee zwaard demon hunter??
Zo werkt Diablo niet (meer) - je class gebruikt de statistieken van het wapen voor z'n skills, maar niet het wapen zelf. Wil je per sé met een zwaard op een monster meppen, dan kun je gewoon je primaire skill naar buiten slepen zodat je je default attack krijgt, maar dit is redelijk nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Ik heb last van aardig wat lagspikes @ peaktimes. Heb 10 mbit verbinding van Online (T-Mobile). Anderen ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Laatst online: 23:12
Same hier, en to make matters worse is mijn char in swtor in de tussentijd 'stuck' dus dat kan ik ook al niet spelen :p. Schiet lekker op vandaag, hehe.

Hopen dat de diablo servers nu maar snel weer online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bospa01 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:48:
Ik zit inmiddels weer in de game :)
Momenteel speel ik een barb (lvl39 / act2 NM) icm enchantress en daarvoor met een templar als follower.
De scoundrel heb ik nog niet getest, wat zijn jullie ervaringen mbt followers icm barbs ?
Ik gebruik altijd de templar bij elke klasse. Handig als tank en voor de healing, zowel de extra healing als per seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerion404
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:41:
[...]

Ik gebruik altijd de templar bij elke klasse. Handig als tank en voor de healing, zowel de extra healing als per seconde.
Ik heb met de andere followers nog niet eens gespeeld om dezelfde reden. Healing + Tank, wat wil je nog meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Ok, Diablo III is dus echt lastig te solo-en zonder gebruik van Auction house.

Ik wandel zelf altijd gewoon door de game heen met wat ik vind, maar ik begin toch serieus damage-tekorten te krijgen (300dmg in A1 NM met een barb). Zijn er mensen die het met dergelijke damage wel redden?

In Diablo II kon ik op deze manier zonder problemen Hell Baal slopen (ok, misschien met alle classes BEHALVE de barb).

Is deze speelstijl gewoon echt niet meer viable of zou ik richting craften moeten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 09:38
Wie zou mij kunnen helpen in act 4 ben nu in game roel.creemers@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Laatst online: 21:58
Heb je een invite gestuurd ;)

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Nog niemand een website gemaakt (of misschien is die er al wel) waar je kan aangeven hoe ver je bent ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Met AH vind ik het eigenlijk makkelijk worden, zit nu in act IV Nm, monk doet 1700dps en heb 26K HP, ik wals er gewoon door! Kwestie van Gold bijeen te rapen.

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Die prijzen zullen vanzelf gaan stijgen op deze manier. Iedereen is nog aan het zoeken naar de juiste prijs denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Domme vraag denk ik; ik heb iets gekocht uit de AH (buyout)... hoe/wanneer krijg ik het dan? Ik zie niets in mijn shared stash liggen.

Edit: Nvm! In de AH zelf nog ff op "send to stash" klikken xD

[ Voor 19% gewijzigd door Ary op 20-05-2012 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:21

The Chosen One

Zie signature!

Laatste tab op AH kijken.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Pagina: 1 ... 27 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic