FireDrunk schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:52:
Er staat duidelijk op het Diablo 3 forum dat de servers aan hun max zaten en dat ze uit voorzorg alles uigezet hebben. Dat is logisch, want als je die servers @ peak laat draaien en ze worden constant gebombardeerd met nieuwe login requests blijft er weinig van je server over. Ookal heb je login servers, die login servers kloppen gewoon bij de gameservers aan om te vragen of ze nog plek hebben.
Veel mensen verwachten dan dat Blizzard even een blik servers opentrekt en een paar servers bijplaatst. Nou dat gaat zo snel nog niet hoor... Ik verwacht dat er zo'n 1500-2000 spelers op een server zitten. Als er (gokje) wereldwijd 300.000 mensen zitten te spelen, zijn dat 150 servers.
10 servers erbij is dus maar een druppel op een gloeiende plaat...
Ik ken geen bedrijf wat > 5 servers spare/stock heeft liggen die *direct* inzetbaar zijn.
Met andere woorden, geduld... het word heus wel opgelost...
Kijk, iemand die het begrijpt
Heb ff door dat Error 33 topic zitten bladeren, echt niet normaal hoeveel Angry Kidz er zijn. Als ik Blizzard was had ik mooi de site offline gehaald om het spammen tegen te gaan.
Er staat immers ingame wat er aan de hand is.
Waar ik het wel mee eens ben met een hoop mensen is een Offline modus, net als in Starcraft 2. Kun je toch nog wat aanklooien totdat de server online is.
[
Voor 5% gewijzigd door
TheDeeGee op 20-05-2012 17:58
]