Acties:
  • 0 Henk 'm!
uqrax schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:17:
[...]

Niet zo netjes om mensen te beschuldigen van trollen en zeiken wanneer je het simpelweg niet met ze eens bent he.
Nou.. denk dat als je het objectief bekijkt het redelijk asociaal is om mensen met een guest pass de schuld te gaan geven van de server outage.

Dat is pure kortzichtigheid (zeg maar de PVV-instelling), of je het er nu mee eens bent of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben momenteel 42 en lekker op Nightmare bezig.
Speel een Wizard, heb veel builds geprobeerd maar deze steekt er toch uit bij mij.
Hoge survivability gecombineerd met crowd control en massive damage spikes door de Arcane Orb.
Denk dat dit ook een hele fijne zal zijn voor HC waar ik me nog even niet aan waag.
Met een beetje mob-dansen nog niets tegengekomen wat ik niet kapot kreeg 8)

http://us.battle.net/d3/e.../wizard#acYlXf!XWf!ZbZaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 12:48
Meer mensen die zich al beginnen te storen aan het feit dat de 'native' m1/m2 skills het beste zijn wat redelijk boring kan worden? (Ik heb dit probleem nu met zowel Monk als Wiz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bosmonster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:19:
Nou.. denk dat als je het objectief bekijkt het redelijk asociaal is om mensen met een guest pass de schuld te gaan geven van de server outage.

Dat is pure kortzichtigheid (zeg maar de PVV-instelling), of je het er nu mee eens bent of niet.
Het is niet asociaal, we geven ze niet de schuld en kortzichtig is het ook niet. Sorry.
Junia schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:23:
Meer mensen die zich al beginnen te storen aan het feit dat de 'native' m1/m2 skills het beste zijn wat redelijk boring kan worden? (Ik heb dit probleem nu met zowel Monk als Wiz)
Welk level ben je? Want in Normal en Nightmare is het leuk om te discussieren over builds maar maakt het eigenlijk niks uit en is praktisch alles wel te doen.

[ Voor 33% gewijzigd door Tsurany op 20-05-2012 17:25 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Gebruik elective skills, dan kun je ze op 1 en 2 zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:47
uqrax schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:17:
[...]

Niet zo netjes om mensen te beschuldigen van trollen en zeiken wanneer je het simpelweg niet met ze eens bent he.
Het is geen kwestie van ergens mee eens zijn, als iets waar is dan is er maar een uitkomst.
Ik heb ervoor betaald ergo zij hebben recht.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:24:
[...]

Het is niet asociaal, we geven ze niet de schuld en kortzichtig is het ook niet. Sorry.
Niet alleen kort van zicht, maar ook van geheugen? ;)
Tsurany schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:57:
[...]

Waren ze er pas een week of twee later mee begonnen hadden we veel minder gezeik gehad. Iedereen als een malle guest passes weggeven en de eerste avond niet kunnen spelen door drukte. Ja, dat komt grotendeels door die guest passes, die verergeren de boel wel en nemen ruimte in van mensen die wel betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat mijn level 13 Witch Doctor al behoorlijk wat mogelijke variatie biedt, vooral met elective mode. Zo heb ik een tijd helemaal geen primary, maar twee secondaries gebruikt. Erg leuke resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bosmonster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:26:
Niet alleen kort van zicht, maar ook van geheugen? ;)
Nee het probleem zit toch echt bij jou kundigheid in begrijpend lezen ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Ik ben lvl 31 en ik zie echt het nut er niet van in om op een wizzard/monk een andere skill te zetten op m1 of m2 :P

(monk misschien nog de 'way-of-the-thousand-fists' i.v.m. slow :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Junia schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:19:
Heel de discussie over guest passes gaat niet op.
Blizzard wilt geld verdienen en doet dat (indirect) d.m.v. een Demo, prima.
Echter, gezien de server performance issues is het misschien handiger om het iets uit te stellen zodat de 'piek' (tijdens en kort na de release) omlaag gaat.

De enige manier voor mensen om een guest pass te kunnen gebruiken is door het spel van Blizzard te downloaden, dit kost natuurlijk enige bandbreedte en tevens extra load op de servers.

Tja, Ik snap dat Blizzard het heeft gedaan. Echt slim? Misschien beter een week kunnen wachten (of 2).
Ik geloof dat de downloads niet van het game netwerk afkomen, en ze gebruiken ook torrent techniek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Junia schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:29:
Ik ben lvl 31 en ik zie echt het nut er niet van in om op een wizzard/monk een andere skill te zetten op m1 of m2 :P

(monk misschien nog de 'way-of-the-thousand-fists' i.v.m. slow :/ )
Klopt, level 31. Dan zit je in Normal of net in Nightmare, dan is alles easy en kost niks nog echt veel moeite ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:46

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:57:
Sta nu op het punt om Belial aan te pakken in NM @ hardcore.. :P Pittig gevechtje gaat 't nu worden...

Denk aan de volgende build nu:
http://us.battle.net/d3/e...-hunter#aRXdkQ!Udf!YbZYYY

Voor aid station moet ik level 52 zijn en dat lijkt me een zeer goede toevoeging voor Belial. Dan zou ik met 2% van mijn hp healen en dan praten we over 320 hp's per seconden dat ik gehealed wordt. Ik ben nu level 46 geloof ik. 't zou kunnen, maar dan moet ik veel tijd steken in levelen in act 2 @ nm enz... :/

Eerst moeten die servers maar online komen >:)
Ik zou Hungering Arrow vervangen door Bola Shot + Thunderball, chance to stun is erg lekker. Daarnaast Elemental Arrow eruit voor Impale + Impact om dezelde reden. Ik zou Multishot droppen voor Preparation + Battle Scars. 60% HP heal is erg handig voor noodgevallen en je hebt meteen je Discipline weer vol zitten voor meer Smoke Screens.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:13
Tabsqt schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:12:
[...]

Kwa weapon type is er eigenlijk geen beste combinatie, weapon speed voor een mage is zeer belangrijk. Een staff met 1.00 APS (Attacks per second) is daarom eigenlijk niet geschikt. Het liefst heb je iets met bijvoorbeeld 1.6 APS, maakt eigenlijk niet uit welk weapon het is. Je kan elk type gebruiken als je bijvoorbeeld een bow vindt met 750 dps and 1.6 APS, dan zal die altijd beter zijn dan een staff met 750 dps en 1.6 APS (Geloof niet dat deze speed op staffs bestaat, daarom is het ook maar een voorbeeld). Dus let op je APS en weapon damage, in principe kan alles, dus ook 2h Swords of crossbows/bows
Een ander vraagje, wat wellicht al gepasseerd is (maar in de berichten die ik gelezen heb niet voorbij zien komen). Werken de 'vampiric' mods (x,y% damage returned to life) mods op spelldamage van de wizard en de witchdoctor of enkel op physical damage van de andere classes. vind tot nu toe de wizard trouwens lekker spelen, maar witchdoctor lijkt me ook vrij sterk gedurende de eerste levels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Tsurany schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:30:
[...]

Klopt, level 31. Dan zit je in Normal of net in Nightmare, dan is alles easy en kost niks nog echt veel moeite ;)
Wanneer kun je aan nightmare gaan beginnen? Als je klaar bent met ACT 4 of is het net zoals Hell dat je een bepaald level moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brothermaynard schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:34:
[...]

Een ander vraagje, wat wellicht al gepasseerd is (maar in de berichten die ik gelezen heb niet voorbij zien komen). Werken de 'vampiric' mods (x,y% damage returned to life) mods op spelldamage van de wizard en de witchdoctor of enkel op physical damage van de andere classes. vind tot nu toe de wizard trouwens lekker spelen, maar witchdoctor lijkt me ook vrij sterk gedurende de eerste levels
Dat zou ik ook wel willen weten ja. Attack speed werkt wel op het spellcasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Junia schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:36:
[...]

Wanneer kun je aan nightmare gaan beginnen? Als je klaar bent met ACT 4 of is het net zoals Hell dat je een bepaald level moet zijn?
gewoon act IV afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

[...]

Beiden, althans je moet sowieso altijd Diablo verslaan in het vorige level maar ik weet niet zeker of het voor Nightmare ook geld dat je level 30 moet zijn. Voor Hell moet je wel level 50 zijn, anders kom je er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Beiden; je moet minimaal level 30 zijn en Diablo 3 uitgespeeld hebben op normal. Voor hell moet je minimaal level 50 zijn en nightmare uitspelen. Inferno zal dan dus minimaal level 60 zijn en uitspelen op Hell. :) Maar was met simpel zoeken ook gewoon te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

Als er in de Kuip ook maximaal 70,000 toeschouwers in kunnen en er komen in eens 210,000 (2x guest pass) toeschouwers dan krijg je een probleem.

Zo zie ik het. En ja ok die 70,000 lopen ook niet allemaal gelijk de Kuip in. Laat staan de 210,000 in totaal. Die guest pass/starter editition had van mij ook een phases gemogen.

[ Voor 10% gewijzigd door junglebeast op 20-05-2012 17:47 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennox
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07-2023
Wat ik mij af vraag... Hoe veel verschillen de server van azie en amerika met die van europa?
Want als ik mijn region op asia zet kom ik erin en ook op america..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

glennox schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:46:
Wat ik mij af vraag... Hoe veel verschillen de server van azie en amerika met die van europa?
Want als ik mijn region op asia zet kom ik erin en ook op america..
Je hebt alleen niet je eigen character.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

junglebeast schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:46:
Als er in de Kuip ook maximaal 70,000 toeschouwers in kunnen en er komen in eens 210,000 (2x guest pass) toeschouwers dan krijg je een probleem.

Zo zie ik het. En ja die 70,000 in dit geval loggen ook niet allemaal te gelijk in. Die guest pass/starter editition had van mij ook een phases gemogen.
Niet echt een goede vergelijking... Blizzard heeft echt wel extra servers/virtuele servers klaar staan (misschien niet goed, maar ze zijn er wel)... De kuip kan niet zomaar even wat extra plaatsen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennox
Yorin schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:47:
[...]

Je hebt alleen niet je eigen character.
Dat weet ik maar als het dezelfde servers zijn moeten de problemen zich daar toch ook voor doen?
Omdat ze op dit moment alleen de european servers aanpakken en updaten..

[ Voor 12% gewijzigd door glennox op 20-05-2012 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:23

Grvy

Bot

glennox schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:47:
[...]

Dat weet ik maar als het dezelfde servers zijn moeten de problemen zich daar toch ook voor doen?
Oftewel het zijn niet dezelfde servers.. ;)

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

[...]

Het lijkt me logisch dat dat ook andere servers zijn. Anders hadden ze maar 1 region hoeven te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennox
Yorin schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:48:
[...]

Het lijkt me logisch dat dat ook andere servers zijn. Anders hadden ze maar 1 region hoeven te maken.
Maar dat ze verschillend zijn was duidelijk maar wat verschild er zo tussen de server? :S

behalve dat een aantal problemen heeft en de andere niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

glennox schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:50:
[...]

Maar dat ze verschillend zijn was duidelijk maar wat verschild er zo tussen de server? :S

De ene groep servers staat hier en de andere daar. Daardoor kunnen ze onderhoud plegen op verschillende tijdstippen. Dus dan kan het ook gebeuren dat hier een probleem is en daar niet.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Die extra servers inrichten kost ook tijd lijkt me. Of de load verhogen. Mischien is het toegangpoortje wel te klein. Als ik de Kuip vergelijking even nog mag gebruiken.

En wat te denken van de data provider. Hoe is het met z'n hardware gesteld?

[ Voor 18% gewijzigd door junglebeast op 20-05-2012 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Is maar goed ook dat er verschillende regions zijn, anders zou alles tegelijk down zijn.
Aan de andere kant heeft het ook z'n nadelen, veel EU spelers zullen nu waarschijnlijk ook op de US servers gaan spelen. Die kunnen dan ook overbelast raken.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

glennox schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:50:
[...]

Dat je 3 huizen hebt en er 1 geen internet heeft zegt natuurlijk niet dat de huizen niet gelijk zijn aan elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Laatst online: 20-09 11:06
Er staat duidelijk op het Diablo 3 forum dat de servers aan hun max zaten en dat ze uit voorzorg alles uigezet hebben. Dat is logisch, want als je die servers @ peak laat draaien en ze worden constant gebombardeerd met nieuwe login requests blijft er weinig van je server over. Ookal heb je login servers, die login servers kloppen gewoon bij de gameservers aan om te vragen of ze nog plek hebben.

Veel mensen verwachten dan dat Blizzard even een blik servers opentrekt en een paar servers bijplaatst. Nou dat gaat zo snel nog niet hoor... Ik verwacht dat er zo'n 1500-2000 spelers op een server zitten. Als er (gokje) wereldwijd 300.000 mensen zitten te spelen, zijn dat 150 servers.
10 servers erbij is dus maar een druppel op een gloeiende plaat...

Ik ken geen bedrijf wat > 5 servers spare/stock heeft liggen die *direct* inzetbaar zijn.
Met andere woorden, geduld... het word heus wel opgelost...

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielp
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:09
Vlak voordat de server down ging had ik de Butcher op nightmare verslagen en daarmee act1 afgerond. Viel me toen op dat ik geen achievement kreeg :( Toen ik mijn achievements wilde openen stonden deze op 0, en kreeg ik een timeout dat het ophalen van de data niet lukte. Ik gok dat het probleem daar dus wel ontstaan zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Chielp schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:53:
Vlak voordat de server down ging had ik de Butcher op nightmare verslagen en daarmee act1 afgerond. Viel me toen op dat ik geen achievement kreeg :( Toen ik mijn achievements wilde openen stonden deze op 0, en kreeg ik een timeout dat het ophalen van de data niet lukte. Ik gok dat het probleem daar dus wel ontstaan zal zijn...
Dus jij bent de oorzaak!! HANG HIM!

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Laatst online: 20:47
FireDrunk schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:52:

Ik ken geen bedrijf wat > 5 servers spare/stock heeft liggen die *direct* inzetbaar zijn.
Dat noemen ze cloud computing?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielp
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:09
MicScott schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:53:
[...]

Dus jij bent de oorzaak!! HANG HIM!
Ik was er al bang voor... Yes it was me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Waarom niet? Alles is toch virtueel dus een paar goede servers bijplaatsen moet niet al te moeilijk zijn. Wie heeft er geen servers op voorraad als ze daarvan afhankelijk zijn voor hun inkomsten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Er staat duidelijk op het Diablo 3 forum dat de servers aan hun max zaten en dat ze uit voorzorg alles uigezet hebben. Dat is logisch, want als je die servers @ peak laat draaien en ze worden constant gebombardeerd met nieuwe login requests blijft er weinig van je server over. Ookal heb je login servers, die login servers kloppen gewoon bij de gameservers aan om te vragen of ze nog plek hebben.

Veel mensen verwachten dan dat Blizzard even een blik servers opentrekt en een paar servers bijplaatst. Nou dat gaat zo snel nog niet hoor... Ik verwacht dat er zo'n 1500-2000 spelers op een server zitten. Als er (gokje) wereldwijd 300.000 mensen zitten te spelen, zijn dat 150 servers.

Kijk, iemand die het begrijpt :)

Heb ff door dat Error 33 topic zitten bladeren, echt niet normaal hoeveel Angry Kidz er zijn. Als ik Blizzard was had ik mooi de site offline gehaald om het spammen tegen te gaan.

Er staat immers ingame wat er aan de hand is.

Waar ik het wel mee eens ben met een hoop mensen is een Offline modus, net als in Starcraft 2. Kun je toch nog wat aanklooien totdat de server online is.

[ Voor 5% gewijzigd door TheDeeGee op 20-05-2012 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja maar je laat ook niet zomaar 50 blade servers voor jan lul draaien op rustige tijden. Die krengen kosten ook stroom. Zolang we niet een reply krijgen van een CM weten we eigenlijk niks over hun setup.

[ Voor 33% gewijzigd door junglebeast op 20-05-2012 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu voor het eerst tegen een "muur" gelopen in NM Act 3. Ik kwam een elite tegen met nightmare + horde. Als WD ging ik constant dood, Templar in 3 seconden dood, pets in 3 seconden dood. Mass Confusion werkt niet, slow werkt niet. Ik ging ongeveer 10x dood ofzo. Nog nooit zo lastig gehad.

Zit nu op lvl 48, 15k Health, 1.1k dps. (Doe niet of nauwelijks aan AH.)

Gebruikt iemand Corpse Spiders als WD? Zo ja, welke build gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

junglebeast schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:56:
Ja maar je laat ook niet zomaar 50 blade servers voor jan lul draaien. Die krengen kosten ook stroom.
Stroom kosten zijn in zulke gevallen verwaarloosbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Hmm ik krijg geen maintenance error meer :) (blijft nu hangen op connecting to battlenet server) dus misschien gaan ze snel weer up ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Omdat ze op dit moment alleen de european servers aanpakken en updaten..
Alleen zit de Europese zone momenteel in de 'productie uren' (en het dus het drukst is), waar Amerika nu net begint te ontwaken en Azië langzaamaan naar bed gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennox

Heb jij een linkje naar het forum berichtje? heb al gezocht op het forum kan geen updates vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
De melding dat de servers in onderhoud zijn is nu iig weg! Hij connect nu alleen helemaal niet meer :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

200,000 spelers drukken op login.. Boom. Alles ligt weer plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabsqt
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-11-2024
brothermaynard schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:34:
[...]

Zover ik weet werken de lifeleach affixes ook gewoon voor spell casters, jammer genoeg speel ik geen spell caster dus ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
glennox schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:58:
[...]

Heb jij een linkje naar het forum berichtje? heb al gezocht op het forum kan geen updates vinden.
Hier ben ik ook erg benieuwd naar ja. Staat niks op de forums hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Laatst online: 21-09 11:49
http://eu.battle.net/d3/en/status geeft nog steeds aan dat hij down is

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:44
Die zullen ze ook niet direct op 'up' zetten wanneer de servers daadwerkelijk online zijn om te voorkomen dat iedereen tegelijk inlogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avalonn
  • Laatst online: 08-01-2016
hij is nog down. Heb net gekeken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

avalonn schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:00:
hij is nog down. Heb net gekeken :(
Een echte tweaker heeft twee schermen en de echte nerd probeert continu in te loggen... Ofwel: dit zullen meer mensen nu wel hebben vastgesteld. Enige verschil is dat er nu geen error 33 staat maar error 3003, dus alles compleet down (ook login).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Niet online
Je kan ook op een andere server spelen, alleen moet je dan een nieuwe Hero beginnen.

http://us.battle.net/supp...iablo-iii-global-play-faq

Of je gaat gewoon lekker Skyrim spelen :)

[ Voor 12% gewijzigd door TheDeeGee op 20-05-2012 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Chielp schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:53:
Ik had exact hetzelfde, maar dan met Diablo op Hell... Maat van me die mee was kreeg de achievement wel :P
Nouja, hij was niet zo heel moeilijk, dus misschien straks nog maar een keer doen dan...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxio098ui
  • Laatst online: 21-01-2022
we kunnen wel zeggen dat servers erbij niet mogelijk is maar dit kan nog echt zo lang duren dit aan uit aan uit dat blizzard of een storm over zich krijgt of dat ze gewoon iets eraan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Ik zeg: WOW servers OFFLINE en toevoegen aan de DIABLO 3 servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxio098ui
  • Laatst online: 21-01-2022
Draakje5 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:04:
Beste idee ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennox
Geniaal idd :) I like

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wellicht is het gewoon een service die eruit klapt, of worden SQL requests (om wat voor reden dan ook) niet goed afgesloten om een paar voorbeelden te noemen. Dan kun je servers erbij blijven inzetten, maar als die bugs niet opgelost worden gaat het hoe dan ook niet werken en kan het juist zelfs averechts gaan werken. Zolang er niet gecommuniceerd wordt wát er aan de hand is (wat het meerendeel denk ik niet eens wíl weten omdat ze het toch niet zullen begrijpen), is het alleen maar gissen en glazen bol werk. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 20-05-2012 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avalonn
Baroshir schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:02:
[...]

Een echte tweaker heeft twee schermen en de echte nerd probeert continu in te loggen... Ofwel: dit zullen meer mensen nu wel hebben vastgesteld. Enige verschil is dat er nu geen error 33 staat maar error 3003, dus alles compleet down (ook login).
Nou ja ik was wat anders gaan doen omdat ik toch nog een leven naast diablo schijn te moeten onderhouden ;) Niks gemist al die tijd dus dat scheelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Niet online
Nee please :P We hebben pas Heroic Deathwing gedowned, dat wil ik nog wel een paar keer doen eigenlijk zonder Login problemen rond Raid tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
RampageNL schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:07:
[...]

Nee please :P We hebben pas Heroic Deathwing gedowned, dat wil ik nog wel een paar keer doen eigenlijk zonder Login problemen rond Raid tijd :P
WoW -10.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Zo erg vind ik het niet dat de servers even down zijn. Eindelijk even tijd nu om de behind the scenes dvd te bekijken uit de CE :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

server down vindt ik geen probleem voor eventjes.
maar dan moeten ze wel die vreselijke lag oplossen :S want met 200 ms door de game lopen zorgt af en toe voor rare momenten.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Pykow schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:11:
maar dan moeten ze wel die vreselijke lag oplossen :S want met 200 ms door de game lopen zorgt af en toe voor rare momenten.
Aha, dat ligt dus niet aan mij! Sorry ben gisteren pas begonnen (geen die-hard gamer) en had nog niet aan lag gedacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Lol >:)

http://youtu.be/I43GUnZN_s4

[ Voor 8% gewijzigd door junglebeast op 20-05-2012 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Niet online
Pykow schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:11:
http://www.wowinterface.c...81-LeatrixLatencyFix.html

Zeer bekende Latency Fix voor WoW en werkt ook voor Diablo. Ik gebruik het zelf ook voor WoW.

Zonder - 150ms
Met - 25ms

[ Voor 15% gewijzigd door TheDeeGee op 20-05-2012 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
Nipje schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:59:
[...]

Hier ben ik ook erg benieuwd naar ja. Staat niks op de forums hoor.
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4210123010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Lag en HC gaat niet goed komen

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik weet niet of het wel zo verstandig is om met zijn allen up de US servers in te loggen. Als heel EU dat doet, gaat het daar ook niet goed meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09 13:43

frG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
witch doctor supremacy: YouTube: Diablo3 - Pista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik heb 'normal' uitgespeeld. Nu wilde ik dat nog een keer snel doorlopen om niet gehaalde achievements alsnog te halen. Ben vooraan begonnen, daar miste ik een boek dat ik niet had gelezen. Maar kwam er toen achter dat ik geen waypoint meer heb...?! Moet ik helemaal van voor af aan beginnen? Of kan ik als ik verder ga met een quest halverwege ook terug naar alle eerdergehaalde waypoints?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Bah, nu krijg je niet eens meer de 33 error, maar 3003. Ze hebben gewoon B.net helemaal even offline gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:51:
[...]

Ik vermoed dat ze dat net als in D2 hebben gedaan, de MF van je merc wordt opgeteld bij je eigen mf, mits je merc de killing blow geeft.

Heb eigenlijk nog niet veel gemerkt van de MF :/ speel samen met wat maten, 1 van hen heeft 0 Mf en al 4x een legendary drop gehad, ik loop met +90 rond en nog niets :X zelfs nauwlijks gele drops >_<
MF wordt gemiddeld binnen een party, daarnaast zijn drops random :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Volgens mij lopen ze ons te trollen met nieuwe error nummers daar blij Bizz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
junglebeast schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:23:
Volgens mij lopen ze ons te trollen met nieuwe error nummers daar blij Bizz..
Ik kreeg error 1337 ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skyclad schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:22:
Bah, nu krijg je niet eens meer de 33 error, maar 3003. Ze hebben gewoon B.net helemaal even offline gehaald.
Betekent in ieder geval dat ze ermee bezig zijn. Waarschijnlijk dat ze ze weer up proberen te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:24:
[...]

Betekent in ieder geval dat ze ermee bezig zijn. Waarschijnlijk dat ze ze weer up proberen te brengen.
Vrees dat ze nog niks up aan het brengen zijn want ze hebben op het forum net een post geblokkeerd met de mededeling dat ze als ze meer weten ze het ons zo snel mogelijk laten weten.

Heb eigenlijk weinig zin om op een andere server weer opnieuw te moeten beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

psychoclown schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:22:
[...]

hmzz ok verklaart een hoop, thanks.

Opent ook perspectieven voor een MF party :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Insane! Is er ook zoiets van Barbarian die onwijs veel damage doet?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
psychoclown schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:22:
[...]

Heb je hier een bron van?
Wanneer ik en een maat spelen (loot wordt per persoon gedropped) vind altijd één van ons veel meer blue's/rare's dan de ander (diegene heeft dan ook altijd een stuk hogere MF)

Tevens vraag ik me echt af hoe het nou met de followers zit... heeft het nu om MF aan een follower te geven of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Junia schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:29:
[...]

Heb je hier een bron van?
Wanneer ik en een maat spelen (loot wordt per persoon gedropped) vind altijd één van ons veel meer blue's/rare's dan de ander (diegene heeft dan ook altijd een stuk hogere MF)

Tevens vraag ik me echt af hoe het nou met de followers zit... heeft het nu om MF aan een follower te geven of niet...
Bron... het is gewoon algemeen bekend, dus neem het gewoon aan ;)

Stond ooit in de patchnotes voor de beta, dat in coop MF gemiddeld werd, zodat MF-hoeren in party niet kon.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 20-05-2012 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Heel veel dingen zijn algemeen bekend en alsnog onjuist. Mijn ervaringen spreken het in ieder geval tegen dus zonder bron ben ik zeer sceptisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Krijg na een tijdje error 33 gehad te hebben nu error 37. Ze zijn dus bezig bij Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Yorin schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:31:
Krijg na een tijdje error 33 gehad te hebben nu error 37. Ze zijn dus bezig bij Blizzard.
We are currently testing some possible fixes for the issues encountered, and hope this will help us get the service back up as soon as possible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had op mijn barbarian op een gegeven moment 39% MF en heb op mijn WD 0%. Ik merk weinig verschil dus ik ga zeker geen MF gear aanschaffen voor het farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Gelukkig dat de Auction House wel online is... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je met een demon hunter een zwaard gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:44
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:32:
ja
niet erg nuttig verder :P

[ Voor 7% gewijzigd door RocketKoen op 20-05-2012 18:33 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 10:59

India Sierra

Learn by failure

Ik denk het wel, alleen zie ik het nut dan niet van demon hunter 8)7

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:30:
Heel veel dingen zijn algemeen bekend en alsnog onjuist. Mijn ervaringen spreken het in ieder geval tegen dus zonder bron ben ik zeer sceptisch.
Dan neem ik aan dat je geen beta hebt gespeeld? Daar is de discussie over dat punt namelijk al uitgebreid gevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

thehawk007 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:33:
Ik denk het wel, alleen zie ik het nut dan niet van demon hunter 8)7
Mwah, als je veel abilities gebruikt die enkel DPS afhankelijk zijn zie ik geen probleem. Wizards en Monks vechten ook met hun wapens op hun rug, die zijn er enkel voor DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Ik had op mijn barbarian op een gegeven moment 39% MF en heb op mijn WD 0%. Ik merk weinig verschil dus ik ga zeker geen MF gear aanschaffen voor het farmen.
Merk je ook niet zo sterk. Stel dat je standaard 5% MF hebt dan wordt dat met +39% MF 6,95%. Die kleine 2% ga je echt niet opvallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avalonn
Kan iemand dat craften een beetje uitleggen want ik snap er tot nu toe nog niet zo veel van...

En wat moet je met die follower specials?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-08 15:53
Tsurany schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:30:
Doe nou niet moeilijk en neem het nu maar gewoon aan dat het zo is.

MF word bepaald door het gemiddelde van alle spelers in de party. Dit is om te voorkomen dat mensen random games joinen om solo farm-runs te doen.

Je Merc geeft 20% van zijn MF af aan jouw totaal.

Heel simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moraxv schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:35:
[...]

Merk je ook niet zo sterk. Stel dat je standaard 5% MF hebt dan wordt dat met +39% MF 6,95%. Die kleine 2% ga je echt niet opvallen. :)
Dus de statt is vrij zinloos eigenlijk, heb ik liever extra vitality voor in Hell en Inferno.
Pagina: 1 ... 26 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic