Hoe kun je nou spirit walk EN dogs hebben?-AzErTy- schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:06:
Dit is de build waarmee mijn lvl 57 WD Act 3 Hell onveilig maakt.
http://us.battle.net/d3/e...-doctor#aiYdTU!Zdc!aaaaZc
Voornamelijk gefocust op massaal debuffen via bad medicine.
Strategy is dogs en gargantuan aggro laten nemen, in de mob rennen en dan omiddellijk soul harvest en 2x acid rain spammen. Praktisch niets dat dit overleefd, alles wat hierna nog recht staat vervolgens focussen met darts.
En als alles mis gaat kiten en vluchten met spirit walk die me ook nog healed.
Nu ongeveer 21k HP en 4200 DPS unbuffed, met een stack van 5 van soul harvest gaat dit naar de 6500 ongeveer.
Verwijderd
Nu de server down is, is de auction house ook gesloten? Wat gebeurt er met m'n auctions? Blijft de tijd doorlopen of gaat die pas verder zodra de server weer up is?
Elective Mode...
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Houdt het ontopic en nuttig.
[ Voor 100% gewijzigd door psychoclown op 20-05-2012 17:22 ]
weet niet hoe prive berichten werken op tweakers , heb er nog wel 1 liggen voor jeMetzer90 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:06:
Helaas beide guest passes gemist.
Toch bedankt voor het posten!
In de opties elective mode aanzetten.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Goede vraag!Saint_One schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:11:
[...]
weet niet hoe prive berichten werken op tweakers , heb er nog wel 1 liggen voor je
Gewoon posten, het komt altijd iemand ten goede, ik kom vanzelf aan de beurt.
Verwijderd
Boven daan pagina -> direct messages, als je er nog een kwijt moet. Feel free ;-)Saint_One schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:11:
[...]
weet niet hoe prive berichten werken op tweakers , heb er nog wel 1 liggen voor je
Hmm, even in het kort dan:The Chosen One schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:08:
[...]
En daar zie ik dus al allemaal spoilers van het level zelf.
spoiler:
Wat je nodig hebt is een staff of herding. De blacksmith kan dit voor je in elkaar zetten met een recept. Er zijn 5 items benodigd hiervoor, maar deze zijn nog niet makkelijk te vinden in het spel. De benodigde items zijn: Wirt's Bell, Black Mushroom, Liquid Rainbow, Gibbering Gemstone en Leoric's Shinbone. Breng de staff of herding vervolgens naar king cow in act 1. Deze geeft je vervolgens toegang tot het level.
bij deze :Metzer90 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:12:
[...]
Goede vraag!
Gewoon posten, het komt altijd iemand ten goede, ik kom vanzelf aan de beurt.
YK74YM-WMRN-74GRMF-CMEY-FWG8WR
mijn andere heb ik aan clan member gegeven maar ik denk dat het voor de heb was en heeft hij er nog niks mee gedaan ..
probeer anders deze ook maar : PYJKTT-YWW6-Y62JCX-N872-HBN4ZN
veel plezier ermee
In het begin heb ik eigenlijk alleen veel intelligence gestackt. Helaas merkte ik dat meteen toen ik op nightmare begon. Vanaf act II NM was eigenlijk elke champion pack instant death. Vanaf dat moment ben ik massaal vitality gaan stacken om maar te kunnen overleven. Nu probeer ik items te krijgen die een combinatie van vitality en intelligence hebben.Nipje schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:08:
Vraag aan alle andere WD's hier:
Voor welke stats gaan jullie? Ik let momenteel weinig op de life die ik krijg en eigenlijk alleen op de damage die er bij komt. Zal wel flink dood gaan in nightmare of hell dan of niet?
Moet eerlijk zeggen dat het nu wel allemaal goed te doen is.
Lees de topicwaarschuwing.
[ Voor 78% gewijzigd door psychoclown op 20-05-2012 17:22 ]
Verwijderd
Eerste heb ik meegenomen, heleboel thanksSaint_One schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:15:
[...]
bij deze :
YK74YM-WMRN-74GRMF-CMEY-FWG8WR
mijn andere heb ik aan clan member gegeven maar ik denk dat het voor de heb was en heeft hij er nog niks mee gedaan ..
probeer anders deze ook maar : PYJKTT-YWW6-Y62JCX-N872-HBN4ZN
veel plezier ermee
Beide ingebruik, eerste had ik te pakken, maar in het registeren voor een battle tag heeft Vincego waarschijnlijk de key te pakken gekregen. Veel plezier
Is het netzoals in d2 dat je bijv. de boss in het level niet mag afmaken? Zodat je er later weer in kan. Of hoe werkt het?Feanathiel schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:14:
[...]
Hmm, even in het kort dan:
spoiler:Wat je nodig hebt is een staff of herding. De blacksmith kan dit voor je in elkaar zetten met een recept. Er zijn 5 items benodigd hiervoor, maar deze zijn nog niet makkelijk te vinden in het spel. De benodigde items zijn: Wirt's Bell, Black Mushroom, Liquid Rainbow, Gibbering Gemstone en Leoric's Shinbone. Breng de staff of herding vervolgens naar king cow in act 1. Deze geeft je vervolgens toegang tot het level.
Nog twee guest pass keys:
EP22MN-W7H4-GXKZNG-49HX-DE4HM4
RTGNB7-4PNP-VBCD84-7E9D-TZGJ7J
Have fun!
Have fun!
Neen
Zoiets doe ik dus ook alleen dan met spirit walk in plaats van de dogs. En dan dire bats tegen de sterke mobs. Gaat redelijk hard ja.-AzErTy- schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:06:
Dit is de build waarmee mijn lvl 57 WD Act 3 Hell onveilig maakt.
http://us.battle.net/d3/e...-doctor#aiYdTU!Zdc!aaaaZc
Voornamelijk gefocust op massaal debuffen via bad medicine.
Strategy is dogs en gargantuan aggro laten nemen, in de mob rennen en dan omiddellijk soul harvest en 2x acid rain spammen. Praktisch niets dat dit overleefd, alles wat hierna nog recht staat vervolgens focussen met darts.
En als alles mis gaat kiten en vluchten met spirit walk die me ook nog healed.
Nu ongeveer 21k HP en 4200 DPS unbuffed, met een stack van 5 van soul harvest gaat dit naar de 6500 ongeveer.
http://us.battle.net/d3/e...-doctor#acUdiT!ZbW!aaZYYZ (kwam er laat achter dat je ook kan mixen met je skills, maar zo staat het wel goed)
22k hp en ~6k dps op lvl56.
[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 20-05-2012 16:19 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Success!
You’ve successfully activated Diablo® III Starter Edition. Use your Battle.net account to log into and play the game. If you need to download the Diablo® III Starter Edition client, click the download link below.
Eerste is voor mij.
Ontzettend bedankt Boesjke, en jij ook Saint_One
You’ve successfully activated Diablo® III Starter Edition. Use your Battle.net account to log into and play the game. If you need to download the Diablo® III Starter Edition client, click the download link below.
Eerste is voor mij.
Verwijderd
Dat snap ik, maar ik hoop dat het evident is dat ik bedoelde dat het gewoon stervensdruk zal zijn, en de servers het blijkbaar even niet trekken.
zelfde stijl hier alleen dan zonder dogs. ik probeer een meer caster only build aan te houden omdat ik niet van pets hou (ja en toch speel ik WDGundogan schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:18:
[...]
Zoals doe ik dus ook alleen dan met spirit walk in plaats van de dogs. En dan dire bats tegen de sterke mobs. Gaat redelijk hard ja.
http://us.battle.net/d3/e...-doctor#acUdiT!ZbW!aaZYYZ (kwam er laat achter dat je ook kan mixen met je skills, maar zo staat het wel goed)
Ik zit op lv52 ofzo pas op 2100 dps en 14k hp, heb echt het gevoel dat ik gear mis. straks maar AH koopjes zoeken.
Ik denk dat die guest passes de boel de das om doen eigenlijk. B.net dan he.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Voor zover ik van Jay Wilson mag begrijpen niet. Zo ver ben ik zelf nog niet in de game [1], dus ik kan het nog niet voor je uitproberen. Maar in principe dus niet:R0y. schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:17:
[...]
Is het netzoals in d2 dat je bijv. de boss in het level niet mag afmaken? Zodat je er later weer in kan. Of hoe werkt het?
[1] Met een wizard gaat het nog zo snel niet. Ik merk dat ik vrij snel als eerste met mijn neus omhoog lig. Daarom verzocht om een public game te joinen om door het laatste deel van act 2 te komen (solo ong. 5 keer geprobeerd). Wat blijkt, zij lagen vrijwel direct om, waarna ik de hele boss zelf mocht doen (sterker, doordat er meerdere personen gejoined zijn).'Diablo II' had a lot of little oddities to it that made the experience not as usable. I certainly wouldn't want things like, 'Don't kill the cow king because we've got to keep the level open!' We would avoid scenarios like that. The secret of a cow level is a cool secret. The secret that you're not supposed to kill the king because you'll ruin the cow level forever -- that's a bad secret. So we would try to get rid of some of the bad ones.
[ Voor 20% gewijzigd door Feanathiel op 20-05-2012 16:32 ]
Hmmz ik had de key ingevoerd, kreeg het succes venster en klikte op download starterclient. Kreeg een error en werd weer naar het invulscherm van de key gestuurd met de boodschap dat de key al in gebruik was.... o.O;;
geen dank ben meer een "Lees Mee" type maar denk kan ik iets terug doen voor alle infoMetzer90 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:19:
Success!
Eerste is voor mij.
Ah sucks, net te laat probablyRazgrim schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:22:
Hmmz ik had de key ingevoerd, kreeg het succes venster en klikte op download starterclient. Kreeg een error en werd weer naar het invulscherm van de key gestuurd met de boodschap dat de key al in gebruik was.... o.O;;
Thaaaanks! Heb de tweedeBoesjke schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:18:
Nog twee guest pass keys:
Have fun!
Hier nog wat guest passes:
J7FR64-G6HX-84X2YP-92DC-J8NTF6
DVCDVN-Y9CP-64M8H9-F4EX-7Z6HZ7
PTWPF4-4KHF-FWE8C6-WP6X-YYGF4M
Ik heb de 1e. Hartelijk dank!Seditiar schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:26:
Ik heb nu ook ongeveer zo'n build. Alleen tijdens trash heb ik Grasp ipv Spirit Walk. En wat andere runes nog.Gundogan schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:18:
[...]
Zoiets doe ik dus ook alleen dan met spirit walk in plaats van de dogs. En dan dire bats tegen de sterke mobs. Gaat redelijk hard ja.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Waar kan ik die guest passes vinden? Ik heb er vast ook wel wat beschikbaar, maar ik vind de website van Battle.net alles behalve overzichtelijk...
die krijg je alleen als je het hoesje hebt gekocht :)!hyptonize schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:27:
Waar kan ik die guest passes vinden? Ik heb er vast ook wel wat beschikbaar, maar ik vind de website van Battle.net alles behalve overzichtelijk...
Speedydown.nl !!!
Split second te laat... moest alleen nog op Accept klikken. Bedankt voor het plaatsen though.Seditiar schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:26:
Als je hem online hebt gekocht, heb je er geen guestpasses bij gehad.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ah freaking...wilde net inloggen. Is het down. Was nog van plan vandaag met 3 members NM te finishen
In party is voor mij ook een stuk moeilijker dan solo. DemonHunter kan damn goed kiten

Oké, thanks voor de info!
Lees aub de topicwaarschuwing.
[ Voor 87% gewijzigd door psychoclown op 20-05-2012 17:24 ]
Verwijderd
Dit is hoe ik het aanpakjunglebeast schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:27:
[...]
Ik heb nu ook ongeveer zo'n build. Alleen tijdens trash heb ik Grasp ipv Spirit Walk. En wat andere runes nog.
http://us.battle.net/d3/e...-doctor#aSUdiT!ZbW!aaZbcZ
Alleen bij bosses gebruik ik haunt ipv locust swarm
Bestaat er eigenlijk ook een dps meter voor diablo net als WoW?
Hier zijn dr nog 2 voor de liefhebbers 
EBWC4V-6ZY9-XP8MEE-BDKZ-NCX2VD
HE6KXT-E9VX-BETGYX-M6T8-V4HGNX
EBWC4V-6ZY9-XP8MEE-BDKZ-NCX2VD
HE6KXT-E9VX-BETGYX-M6T8-V4HGNX
Het is niet toegestaan om te bedelen voor guestpasses. Lees de topic waarschuwing.
[ Voor 63% gewijzigd door Sn0wblind op 20-05-2012 16:44 ]
Heb hier nog 2 guest keys in de aanbieding.
W9CDCB-6MXK-FVRDEK-47VB-JJGZGH
JH4FWC-CYDG-4FBBMD-ZYRJ-2TFHKK
Enjoy
(wacht (on)geduldig tot Bliz klaar is met de maintenance..)
W9CDCB-6MXK-FVRDEK-47VB-JJGZGH
JH4FWC-CYDG-4FBBMD-ZYRJ-2TFHKK
Enjoy
Bier, Whiskey en Metal!!
Nee, maar je kan wel in de options de damage getallen aanzetten zodat je toch iets van een indicatie van damage hebt.GienoD schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:38:
Bestaat er eigenlijk ook een dps meter voor diablo net als WoW?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dps kun je in menu zien voordat je character selecteerd oid.
Blijft toch geniaal, de servers hebben constant problemen met de hoge load en iedereen blijft guest passes weggeven zodat die load nog hoger wordt. Beetje jezelf in de vingers snijden.
Shit, nog steeds down, en net op zondag, nu heb ik tijd, very frusty!
Cititzen of Ladonia
Verwijderd
Hoeveel spelers zijn er nu ongeveer voor de eu versie? Weet iemand dat toevallig? Zag toenstraks ingame iets van 20.000 mensen online maar dat leek me wat weinig?
weet iemand hoe je de pets van de witch dokter sterker kunt maken buiten skills/passives om?
mijn bedoeling was om een army van pets te maken maar de zombie dogs houden het al lastig uit in normal
bijvoorbeeld:
gaat zoveel % van je total armor rating over naar pets?
mijn bedoeling was om een army van pets te maken maar de zombie dogs houden het al lastig uit in normal
bijvoorbeeld:
gaat zoveel % van je total armor rating over naar pets?
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 18-09 16:28
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Wat ik me ook afvraag is of het zin heeft om followers bijvoorbeeld +magic drop te geven?
Des te meer problemen ze hebben des te groter de "upgrade" van de login/game servers.Tsurany schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:45:
Blijft toch geniaal, de servers hebben constant problemen met de hoge load en iedereen blijft guest passes weggeven zodat die load nog hoger wordt. Beetje jezelf in de vingers snijden.
Als je denkt dat dit probleem komt door de guest passes dan heb je het mis.
Maar je moet lekker kortzichtig blijven en anderen niets gunnen, lekker Hollands.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ik vermoed dat ze dat net als in D2 hebben gedaan, de MF van je merc wordt opgeteld bij je eigen mf, mits je merc de killing blow geeft.Bosmonster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:49:
Wat ik me ook afvraag is of het zin heeft om followers bijvoorbeeld +magic drop te geven?
Heb eigenlijk nog niet veel gemerkt van de MF

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ja, alleen ze krijgen wel een stuk minder van de magic find, m'n Enchantress had in principe iets van 32 magic find en uiteindelijk maar rond de 8-10%.Bosmonster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:49:
Eens zien, veel lag en connection problemen door te hoge load. Veel guest passes waardoor leechers gratis spelen en een hoge load veroorzaken. Hmm...Bad Brains schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:50:
Des te meer problemen ze hebben des te groter de "upgrade" van de login/game servers.
Maar je moet lekker kortzichtig blijven en anderen niets gunnen, lekker Hollands.
Beetje kort door de bocht, bedelen om guestpasses, dat is pas hollands!Bad Brains schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:50:
[...]
Des te meer problemen ze hebben des te groter de "upgrade" van de login/game servers.
Cititzen of Ladonia
Hoi,
Mochten er mensen zijn die interesse hebben om te farmen in het Bonus/Farm Pony level (Whimsyshire - The Secret Level)?
Veel Magic/Rare item drops, veel gold, veel gemstone drops. Meer kans op Legendary Items.
Normal (tot level 30) 10.000 Gold per ronde.
Nightmare (tot level 50) 20.000 Gold per ronde.
Hell ben ik mee bezig te unlocken.
Ik tank (level 53), en we maken een afspraak. Voeg me toe als je interesse hebt: Teflon#1993 en stuur me een PM in game.
Mochten er mensen zijn die interesse hebben om te farmen in het Bonus/Farm Pony level (Whimsyshire - The Secret Level)?
Veel Magic/Rare item drops, veel gold, veel gemstone drops. Meer kans op Legendary Items.
Ik tank (level 53), en we maken een afspraak. Voeg me toe als je interesse hebt: Teflon#1993 en stuur me een PM in game.
Dat ligt niet aan de "leechers", dat ligt aan Blizzard, die zoals gewoonlijk veel teveel geld willen besparen op server kosten.Tsurany schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:51:
[...]
Eens zien, veel lag en connection problemen door te hoge load. Veel guest passes waardoor leechers gratis spelen en een hoge load veroorzaken. Hmm...
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Crossposten wordt niet op prijs gesteld.Pixeljunk_NL schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:52:
Hoi,
lol? En welke inside information heb jij danSeditiar schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:52:
[...]
Dat ligt niet aan de "leechers", dat ligt aan Blizzard, die zoals gewoonlijk veel teveel geld willen besparen op server kosten.
Ik zeg niet dat het de schuld is van leechers, maar zij zijn wel onderdeel van het probleem en ze wegnemen zou veel schelen.Seditiar schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:52:
Dat ligt niet aan de "leechers", dat ligt aan Blizzard, die zoals gewoonlijk veel teveel geld willen besparen op server kosten.
Ah, nu is het opeens 20k per ronde terwijl je van mij 20k vroeg en 100k aan rewards beloofde. Ik zie wel wat voor type je bent.Pixeljunk_NL schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:52:
Hoi,
[ Voor 50% gewijzigd door Tsurany op 20-05-2012 16:54 ]
Farmen? je kan hem toch maar een keer per difficulty doen?Pixeljunk_NL schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:52:
Hoi,
Fixed.Seditiar schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:52:
[...]
Dat ligt niet aan de "leechers", dat ligt aan Blizzard Activision, die zoals gewoonlijk veel teveel geld willen besparen op server kosten.
Dat is online in public games, hoeveel mensen solo speelt zal enkel Blizzard weten. Maar 20k concurrent players is niet weinig voor enkel EU. Gezien binnen de VS zal dit waarschijnlijk ongeveer hetzelfde zijn, en voor Azië zal het ook niet veel schelen. Geheel zeker weten doe ik het niet, kan nu niet nakijken. Maar stel 50k overall, dan staat het qua aantallen bijv hetzelfde als TF2 en CS op Steam.Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:48:
Hoeveel spelers zijn er nu ongeveer voor de eu versie? Weet iemand dat toevallig? Zag toenstraks ingame iets van 20.000 mensen online maar dat leek me wat weinig?
Nogmaals, dat zijn dan nog maar alleen diegene welk public spelen.
Op Xfire is het momenteel de nummer 1 meest gespeelde game over de afgelopen 4 dagen, en op raptr zijn er al meer dan 300.000 uren playtime geregistreerd.
@Talezz, nope, zo vaak als je wilt
Niet geheel onlogisch.Seditiar schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:52:
[...]
Beter iets lager schatten en dan na een week aanpassen dan hoger schatten en 20% van je servers betalen die niet gebruikt worden.
Het spel is amper 5 dagen oud, en tot voor vandaag heb ik altijd kunnen spelen (nee niet vanaf launch want toen had ik geen key)Tsurany schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:51:
[...]
Eens zien, veel lag en connection problemen door te hoge load. Veel guest passes waardoor leechers gratis spelen en een hoge load veroorzaken. Hmm...
Wel wat lag gehad zo rond etenstijd maar verder hier altijd prima gewerkt.
Nu is er schijnbaar iets met de security en gehackte accounts, laat ze dat lekker oplossen.
Mensen moeten altijd wat te zeiken hebben of iemand de schuld geven, wordt er niet goed van.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Toen ik bosses aan het runnen was, had 1 op de 5 servers minstens 1000 latency, de andere 4 zo'n 20 latency. Dat ligt echt niet aan mijn internet hoor, je hebt helemaal geen inside information nodig om te weten dat Blizzard gewoon ongelofelijk slecht is met launches van hun spellen. Ze onderschatten altijd het aantal mensen.
Ik wil je er wel van verlossenCthulhu schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:54:
Heb pas 1x een Legendary gevonden, een zwaard met Int
http://eu.battle.net/d3/en/item/scourge
Verwijderd
Dat is wel een beetje naïef hoor. Dit is piekdrukte, het zal nooit meer zo druk worden als nu. En tot nu was er op zich prima te spelen op wat mindere momentjes na. Als je denkt dat ze heel veel extra capaciteit gaan inzetten, dan heb je het mis. Een deel van de capaciteit van nu zal zelfs weggehaald worden zodra de boel stabiliseert.Bad Brains schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:50:
Het helpt ook niet erg. Elke speler die het spel wilde spelen, heeft de game al. Alle mensen die nog niet weten of ze de game wel willen, kunnen makkelijk een paar weken wachten.Als je denkt dat dit probleem komt door de guest passes dan heb je het mis.
Wie niet betaalt heeft nergens recht op. Welke conclusies jij er verder aan verbindt moet je zelf weten,Maar je moet lekker kortzichtig blijven en anderen niets gunnen, lekker Hollands.
Is er een 'beste' type wapen voor Wizards? Zoals een orb of een.. staff?
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Two-handed he? Geen idee welke class hier wat aan zou hebben eigenlijk..
Om de tijd te doden kan je altijd nog een char maken op de US server. Die doet het wel gewoon. Zat net in een party met allemaal witchdoctors, was wel lachen
Verwijderd
Sta nu op het punt om Belial aan te pakken in NM @ hardcore..
Pittig gevechtje gaat 't nu worden...
Denk aan de volgende build nu:
http://us.battle.net/d3/e...-hunter#aRXdkQ!Udf!YbZYYY
Voor aid station moet ik level 52 zijn en dat lijkt me een zeer goede toevoeging voor Belial. Dan zou ik met 2% van mijn hp healen en dan praten we over 320 hp's per seconden dat ik gehealed wordt. Ik ben nu level 46 geloof ik. 't zou kunnen, maar dan moet ik veel tijd steken in levelen in act 2 @ nm enz...
Eerst moeten die servers maar online komen
Denk aan de volgende build nu:
http://us.battle.net/d3/e...-hunter#aRXdkQ!Udf!YbZYYY
Voor aid station moet ik level 52 zijn en dat lijkt me een zeer goede toevoeging voor Belial. Dan zou ik met 2% van mijn hp healen en dan praten we over 320 hp's per seconden dat ik gehealed wordt. Ik ben nu level 46 geloof ik. 't zou kunnen, maar dan moet ik veel tijd steken in levelen in act 2 @ nm enz...

Eerst moeten die servers maar online komen
Ik heb betaald, en heb daar 2 mensen blij mee gemaakt. Dus ze hebben wel recht.Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:56:
Wie niet betaalt heeft nergens recht op. Welke conclusies jij er verder aan verbindt moet je zelf weten,
Maar ga lekker door met trollen, kijk of er iemand hapt.
Waren ze er pas een week of twee later mee begonnen hadden we veel minder gezeik gehad. Iedereen als een malle guest passes weggeven en de eerste avond niet kunnen spelen door drukte. Ja, dat komt grotendeels door die guest passes, die verergeren de boel wel en nemen ruimte in van mensen die wel betalen.Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:56:
Dat is wel een beetje naïef hoor. Dit is piekdrukte, het zal nooit meer zo druk worden als nu. En tot nu was er op zich prima te spelen op wat mindere momentjes na. Als je denkt dat ze heel veel extra capaciteit gaan inzetten, dan heb je het mis. Een deel van de capaciteit van nu zal zelfs weggehaald worden zodra de boel stabiliseert.
Niet gezien dat ie 2-handed was :Bosmonster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:56:
[...]
Two-handed he? Geen idee welke class hier wat aan zou hebben eigenlijk..

Ik had anders ergens in nightmare mijn WD dps plots verdubbelt door een gedropte 2hander, dus het kan wel handig zijn soms xD
Ze hebben er wel recht op, Blizz heeft die guest passes bedacht en dus heeft iedereen met een guest key net zo veel recht om te spelen als wij betalende klanten.Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:56:
Wie niet betaalt heeft nergens recht op. Welke conclusies jij er verder aan verbindt moet je zelf weten,
Ze hebben je geld al verkregen, die mensen met guess passes zijn potentiële customers, daar hebben ze op dit moment meer aanTsurany schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:57:
[...]
Waren ze er pas een week of twee later mee begonnen hadden we veel minder gezeik gehad. Iedereen als een malle guest passes weggeven en de eerste avond niet kunnen spelen door drukte. Ja, dat komt grotendeels door die guest passes, die verergeren de boel wel en nemen ruimte in van mensen die wel betalen.
Hoe kom ik aan zo'n Plan? Mijn Blacksmith is lvl7, en wil deze craften 
http://eu.battle.net/d3/e...cksmith/recipe/demon-hand
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Legendary dropCthulhu schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:03:
Hoe kom ik aan zo'n Plan? Mijn Blacksmith is lvl7, en wil deze craften
Verwijderd
Klopt, maar ze hadden wel een paar weken kunnen wachten natuurlijk. Niet zo lang geleden werd er zelfs gezegd dat er wel een trialversie zou komen maar niet meteen bij de launch. Maar goed, we hebben aan de beta gezien hoe makkelijk ze 180° draaien.psychodude schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:00:
[...]
Ze hebben je geld al verkregen, die mensen met guess passes zijn potentiële customers, daar hebben ze op dit moment meer aan. Het blijft tenslotte toch een bedrijf met een winstoogmerk.
Als er problemen zijn moeten ze opgelost worden, alleen erg jammer dat het precies in het weekend is dat ze zich voordoen.
Verwijderd
Ik zag dat ik verkeerd had gequote waardoor het leek alsof jij dat zei, heb ik inmiddels gecorrigeerd.Tsurany schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:57:
Waren ze er pas een week of twee later mee begonnen hadden we veel minder gezeik gehad. Iedereen als een malle guest passes weggeven en de eerste avond niet kunnen spelen door drukte. Ja, dat komt grotendeels door die guest passes, die verergeren de boel wel en nemen ruimte in van mensen die wel betalen.
Ik ben het helemaal met je eens verder, voor het geval dat niet duidelijk was. Ik vind het... niet zo handig.
Dat is ook een manier om het te zien, akkoord.MicScott schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:59:
Ze hebben er wel recht op, Blizz heeft die guest passes bedacht en dus heeft iedereen met een guest key net zo veel recht om te spelen als wij betalende klanten.
Ik vind het alleen een onhandig idee om te doen op het drukste moment, ik snap niet waarom marketing op zo'n moment blijkbaar belangrijker is dan speelervaring van de mensen van wie ze het echt moeten hebben.
Verder boeit het me allemaal niet zo heel veel, gelukkig heb ik ook andere hobbies en ben ik nuchter genoeg om in te zien dat dit soort situaties vanzelf wel weer verdwijnt.
Als iemand met een guest pass ook niet lekker op zondagmiddag even kan klooien om te zien of hij/zij het spel gaat kopen, dan is dat ook niet bevorderlijk. Het is verstandiger om eerst de productieomgeving stabiel te krijgen en een inzicht te krijgen van de load van de servers. Ik denk niet dat iemand met een guest pass hier nu een fijn gevoel bij heeft en schat dat de kans dat hij/zij het spel wil gaan kopen er wat lager van wordt.psychodude schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:00:
Ze hebben je geld al verkregen, die mensen met guess passes zijn potentiële customers, daar hebben ze op dit moment meer aan. Het blijft tenslotte toch een bedrijf met een winstoogmerk.
Ik snap je standpunt wel, maar als ik bij Blizzard zou werken zou ik tegen stemmen en ervoor zijn dit een paar weken later te doen
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2012 17:10 ]
Verwijderd
Wat een gemekker over die guestpassesTsurany schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:57:
[...]
Verwijderd
Zou ik ook graag willen weten, volgens mij is een staff of een wand met shield de beste combi?Draakje5 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:56:
Is er een 'beste' type wapen voor Wizards? Zoals een orb of een.. staff?
Volgens mij wordt de damage van een Wizard gebaseerd op de Weapon Damage. Dus een wapen met een superhoge Damage zou aangeraden zijn?Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:08:
[...]
Zou ik ook graag willen weten, volgens mij is een staff of een wand met shield de beste combi?
PSN: Redrafted
Hoogste damage en dan is de vraag van wil je een shield of zo voor defense of een offhand etc.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Hetgeen jou de beste stats geeft op dat moment. Meer valt er niet over te zeggen zonder veel meer specifieke informatie over welke situatie je in zit.Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:08:
Zou ik ook graag willen weten, volgens mij is een staff of een wand met shield de beste combi?
Veel te simplistisch helaas.The Chosen One schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:11:
Hoogste damage en dan is de vraag van wil je een shield of zo voor defense of een offhand etc.
[ Voor 25% gewijzigd door Tsurany op 20-05-2012 17:11 ]
Kwa weapon type is er eigenlijk geen beste combinatie, weapon speed voor een mage is zeer belangrijk. Een staff met 1.00 APS (Attacks per second) is daarom eigenlijk niet geschikt. Het liefst heb je iets met bijvoorbeeld 1.6 APS, maakt eigenlijk niet uit welk weapon het is. Je kan elk type gebruiken als je bijvoorbeeld een bow vindt met 750 dps and 1.6 APS, dan zal die altijd beter zijn dan een staff met 750 dps en 1.6 APS (Geloof niet dat deze speed op staffs bestaat, daarom is het ook maar een voorbeeld). Dus let op je APS en weapon damage, in principe kan alles, dus ook 2h Swords of crossbows/bowsVerwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:08:
[...]
Het +dmg attribuut dat je vind op veel offhands werkt erg goed. Omdat deze waarde wordt verhoogd door je andere attributen, is simpele +dmg één van de beste stats in het spel. Hierdoor is een one-hander + off-hand vaak erg sterk voor de wizard en de witch doctor. Althans, in mijn eerste ervaringen met het spel is dat veelal waar ik op uitkom. Maar wapen-type is totaal niet belangrijk, alleen de totale weapon damage die je doet. En een offhand kan daaraan bijdragen.The Chosen One schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:11:
[ Voor 17% gewijzigd door geert1 op 20-05-2012 17:14 ]
Niet zo netjes om mensen te beschuldigen van trollen en zeiken wanneer je het simpelweg niet met ze eens bent he.Bad Brains schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:57:
[...]
Ik heb betaald, en heb daar 2 mensen blij mee gemaakt. Dus ze hebben wel recht.
Maar ga lekker door met trollen, kijk of er iemand hapt.
ik kan er niet echt aan wennen dat in D3 wizards rondlopen met een boog omdat ze dat meer dps geeft, of dat een monk met dual wield zwaarden met zn vuisten slaat. het ziet er gewoon niet uit en ik mis D2 soms toch nog wel in D3.
heeft er iemand nog een quess pass?
Heel de discussie over guest passes gaat niet op.
Blizzard wilt geld verdienen en doet dat (indirect) d.m.v. een Demo, prima.
Echter, gezien de server performance issues is het misschien handiger om het iets uit te stellen zodat de 'piek' (tijdens en kort na de release) omlaag gaat.
De enige manier voor mensen om een guest pass te kunnen gebruiken is door het spel van Blizzard te downloaden, dit kost natuurlijk enige bandbreedte en tevens extra load op de servers.
Tja, Ik snap dat Blizzard het heeft gedaan. Echt slim? Misschien beter een week kunnen wachten (of 2).
Blizzard wilt geld verdienen en doet dat (indirect) d.m.v. een Demo, prima.
Echter, gezien de server performance issues is het misschien handiger om het iets uit te stellen zodat de 'piek' (tijdens en kort na de release) omlaag gaat.
De enige manier voor mensen om een guest pass te kunnen gebruiken is door het spel van Blizzard te downloaden, dit kost natuurlijk enige bandbreedte en tevens extra load op de servers.
Tja, Ik snap dat Blizzard het heeft gedaan. Echt slim? Misschien beter een week kunnen wachten (of 2).
Quess pass? Waar krijg je die? [trololol]robertjuhh schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:19:
heeft er iemand nog een quess pass?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic