Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Brutal1ty schreef op zondag 20 mei 2012 @ 08:28:
Dat Diablo al verslagen is op Inferno, solo en groep.

Blizzard: ''It'll take months to beat inferno, if it even happens.'' Yeah right...

4 dagen na release: ''....crap, we definitely shouldn't have let in-combat res happen... and we should've let
spoiler:
diablo inferno
hit for more than just 35% of max hp''

Blizzard 4 dagen na release, later op de dag: ''CRAP we also should've fixed the Wizard... Frost armor + that other defensive spell combined (elective mode on in options) is a 22K+ damage catcher that even works @ bosses that take off a set percentage of health...''
Een wizard leeft dus véél langer dan bv een barb, maakt niet uit hoeveel leven\defense je hebt tegen
spoiler:
inferno diablo

Working as intended? Denk het niet... Waarschijnlijk is het net als met Diablo II dat er een patch komt die én veel bugs fixed, en de game nog veel moeilijker maakt. Helaas zijn er tegen die tijd al honderden spelers ''klaar'' met inferno.

spoiler:
Diablo op Inferno kan theoretisch gezien gewoon met 1K hp (!!) verslagen worden, omdat hij toch steeds maar 35%hp wegslaat.

Blizzard, werk aan de winkel. Ik wéét dat bosses niet de lastigste vijanden in het spel zijn en dat ze ook niet de beste loot droppen om boss-runs te voorkomen, maar op deze manier ont-eer je de Diablo franchise gewoon een beetje.
In diablo is het niet zo dat de bosses het moeilijkst zijn. De elites/rares zijn moeilijk. Zo is diablo altijd geweest. Wat hebben ze gedaan? Ze hebben alle trashmbos ONTWEKEN, en zijn direct naar alle bosses gegaan. Dat noem ik geen "Uitspelen". Er komt nog wel een tijd dat ze het proper kunnen doen.

Ik snap alle ophef dan ook niet echt. 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het draait in deze game toch ook om Diablo te verslaan en het blijkt dus snel te kunnen. Dat terwijl Blizzard zei dat het maanden zou gaan duren. Blijkbaar is het dus niet al te moeilijk om die groepen te ontlopen, dat is jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Mijn monk heeft iets van 1600dps, en geloof bijna 20k life, zit in Act1 Hell
Lvl52

[ Voor 4% gewijzigd door Cthulhu op 20-05-2012 10:04 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 10:00:
Het draait in deze game toch ook om Diablo te verslaan en het blijkt dus snel te kunnen. Dat terwijl Blizzard zei dat het maanden zou gaan duren. Blijkbaar is het dus niet al te moeilijk om die groepen te ontlopen, dat is jammer.
Nee dit is een hack & slash game. Het draait om de random spawn mobs en niet de bosses.
De bosses zijn en behoren ook easy te zijn. De trash mobs zijn de echte uitdaging.

Dit is geen MMORPG a la WoW waar het om raid bosses gaat, dit is een hack & slash loot game waarbij het om grinden van loot en uitdagingen in het wild vinden gaat.

Dat ze bosses kunnen verslaan is leuk en aardig, maar wanneer ze de trash passeren zucht ik een keer diep en kijk ik weg.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je die gasten op de video's in Inferno ziet, die zitten boven de 40k life. Zal nog even moeten stacken dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op zondag 20 mei 2012 @ 10:03:
Mijn monk heeft iets van 1600dps, en geloof bijna 20k life, zit in Act1 Hell
Lvl52
Ik zit nu op level 54 op 3300 dps en 16k life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 10:06:
Als je die gasten op de video's in Inferno ziet, die zitten boven de 40k life. Zal nog even moeten stacken dan :)
Mijn lvl 56 barb heeft ook bijna 40k life... Maar dan wel met een tank setup. Damage is dan maar ~.1.5k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik ga mijn Blacksmith wel verder lvlen, kost idd wat gold, maar dat verdien je wel weer terug als je eenmaal lvl10 items kan craften, en set items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 10:10:
[...]

Mijn lvl 56 barb heeft ook bijna 40k life... Maar dan wel met een tank setup. Damage is dan maar ~.1.5k.
Speel jij alleen of in groepen? Want als je alleen speelt ben je wel even bezig met 1500 DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het moment dat ik die setup pakte speelte ik in een groepje. In je eentje moet je dat niet doen, inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:08
Het is niet de bedoeling dit topic als pricewatch te gebruiken.

[ Voor 75% gewijzigd door Sn0wblind op 20-05-2012 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Solo werkt wel, tenminste in Act1 Hell :P, heb ook maar iets van 1500dps
Gebruik deze skills: http://us.battle.net/d3/en/calculator/monk#aZgijQ!YUX!ZYaZba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
Zit net ook even met die skill calculator te spelen. Ik wil mijn wizard uiteindelijk zo inrichten, denk ik:

- http://us.battle.net/d3/e.../wizard#acYdRX!YWT!cbcbca

Nog tips?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:43

aapelite

Do the kirby!

Zeror schreef op zondag 20 mei 2012 @ 11:05:
Zit net ook even met die skill calculator te spelen. Ik wil mijn wizard uiteindelijk zo inrichten, denk ik:

- http://us.battle.net/d3/e.../wizard#acYdRX!YWT!cbcbca

Nog tips?
Waarom zou je die passive doen met toegevoegde cold dmg, als je geen cold dmg doet? Hij klinkt namelijk wel leuk, maar ik bedacht me, ik gebruik ook weinig skills behalve blizzard en dat is meer voor de crowd control dan de dmg.

Verder vind ik glass canon wel een leuke passive, maar niet op HC. Dus die laat ik mooi uit voor nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo nu ben ik het wel even zat :+ 20 pogingen om 3 swarms die molten - electrified en plagued hebben dood te krijgen. Mijn gear is al twee keer helemaal naar rood gegaan en nog zijn ze niet dood..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Eindelijk eens toegekomen om D3 wat langer te spelen, zit nu in act3.

Wat ik wel hoogstens irritant vindt is die "cast lag" van de witch doctor, dat heeft me al een paar keer de kop gekost.

Als je bijvoorbeeld in act 3 die poison demons hebt, dan klik ik ergens waar ik heen wil bewegen, duurt het 1-2 seconden vorodat die wd daarheen moved omdat ie als een josti blijft staan en perse eerst z'n poison dart moet afschieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Laatst online: 13-07 01:14
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 09:23:
Blizzard heeft afgelopen week al gezegd dat het vooral om de gemiddelde gamer gaat en niet om de gamers die hele teams achter zich hebben staan. Als de gemiddelde gamer ook (mede dankzij AH) Inferno doorkomt dan is het gedaan met Diablo 3 voor het eind van het jaar en zal PvP er ook niet meer aan helpen.
Sowieso is de gedachte achter het AH goed maar het items farmen is weg waardoor je in theorie met elke klasse 4 keer naar Diablo gaat en je bent klaar.

Net een video gezien van een team wat Diablo op Inferno heeft verslagen. Zelfs dan valt er niets fatsoenlijks te looten. Een leuke Legendary was toch wel een mooi gebaar geweest.
Als het echt zo eenvoudig blijkt te zijn - ook nadat Blizzard de exploits opgelost heeft en de AH en items e.d. uitgebalanceerd heeft - kunnen ze natuurlijk nog een moeilijkheidsgraad toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ben nu net in hell act 1 met mijn 51 demon hunter. Difficulty valt een beetje tegen, die zombies maken geen schijn van kans. In D2 (na 1.10 iig) kon je echt niet na een keer nightmare meteen hell aan... geen immunes, niks.

Ze mogen trouwens het woordje invisible in de smoke screen beschrijving wel vervangen door invincable, man wat is dat een goede skill. Ik gebruik hem nu met die rune die hem 1 sec langer maakt, en de discipline reset skill, dan kan je hem wel 5 keer achter elkaar gebruiken. Stuk effectiever dan proberen te kiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geen12
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 20:55
Waarom kan ik niet in de Gold Auction House met mijn Starter Edition account? Ik krijg de melding dat het niet beschikbaar is voor Starter Editions, terwijl in het artikel van Tweakers en op Battle.net anders staat:

http://eu.battle.net/supp...tarter-edition-guest-pass
nieuws: Diablo III krijgt gratis Starter Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennox
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07-2023
Volgens mij is er weer iets mis met de servers. Starte diablo 3 op en hij laad keurig mijn character list.. totdat er op eens komt te staan dat mijn level 36 WD level 0 en unknown is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:39
ik heb precies hetzelfde, het laden van de game duurt vervolgens een stuk langer maar ik heb net wel gewoon kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 21-09 21:52
-nvm-

[ Voor 99% gewijzigd door Zeror op 20-05-2012 12:59 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:16

vhal

ಠ_ಠ

Geen12 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 11:42:
Waarom kan ik niet in de Gold Auction House met mijn Starter Edition account? Ik krijg de melding dat het niet beschikbaar is voor Starter Editions, terwijl in het artikel van Tweakers en op Battle.net anders staat:

http://eu.battle.net/supp...tarter-edition-guest-pass
nieuws: Diablo III krijgt gratis Starter Edition
Er staat nergens in de link dat de gold AH werkt voor starter accounts, dat tweakers.net er dan anders over denkt is een ander verhaal. Niet de eerste keer overigens..
Zeror schreef op zondag 20 mei 2012 @ 12:13:
[...]

Gold Auction House is nog niet live. ;)
Real Money :)

[ Voor 12% gewijzigd door vhal op 20-05-2012 12:16 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Goron schreef op zondag 20 mei 2012 @ 11:37:
Ben nu net in hell act 1 met mijn 51 demon hunter. Difficulty valt een beetje tegen, die zombies maken geen schijn van kans. In D2 (na 1.10 iig) kon je echt niet na een keer nightmare meteen hell aan... geen immunes, niks.

Ze mogen trouwens het woordje invisible in de smoke screen beschrijving wel vervangen door invincable, man wat is dat een goede skill. Ik gebruik hem nu met die rune die hem 1 sec langer maakt, en de discipline reset skill, dan kan je hem wel 5 keer achter elkaar gebruiken. Stuk effectiever dan proberen te kiten.
Vault gebruiken met addon dat hij gratis is als gratis escape met 15 sec cooldown.
Vervolgens je hatred gebruiken met multishot en voor elke hit 1 hatred terug, alles op crit gooien met nightstalker erbij en je bent practisch nonstop invisible bij goede resourcemanagement.

Discipline reset skill + 60 heal erbij elke 45 sec

Survivability in single player is sinds ik deze build gebruik echt omhoog geschoten.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht er iemand nog geïnteresseerd zijn in guest pass keys:

FBK6K8-YNE8-ZNZHV4-YTT6-CXH7R6
VGCER9-8EFB-MMXGFM-HT67-HDMMTN

Laat wel een bericht achter als je er 1 meeneemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Heb de 2e geactiveerd. Thanks !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.dk
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:13
Bedankt! Heb de eerste code gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroersma
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06-2023
jammer ik was niet snel genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zip McOccup
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 09:09
Nog een guest pass:

code:
1
PYTDXX-JKDY-ZE6NNB-47XH-6VCKNJ

Laat ff een bericht achter als je hem geactiveerd hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroersma
:) ook al gepakt hi hi..was ff eten aan het zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:39
Wat ik nu niet precies snap is de damage, als WD let ik vooral op int items maar wat levert nu meer schade op, een 20 int item zodat mijn intelligence hoger is of een 3-6 damage item wat mijn damage hoger maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Wimploo schreef op zondag 20 mei 2012 @ 12:28:
Wat ik nu niet precies snap is de damage, als WD let ik vooral op int items maar wat levert nu meer schade op, een 20 int item zodat mijn intelligence hoger is of een 3-6 damage item wat mijn damage hoger maakt?
3-6 Damage item. Je kan zien onderin the tooltip hoe het je damage verhoogt wanneer je een item vergelijkt.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:25
Zo, spel ook maar eens gekocht :)

Heb nooit diablo 1 of 2 gedaan, maar met zoooo veeeeel aandacht voor het spel, zal het wel goed zijn (+ de starter edition beviel me wel).

Net spel via iDeal gekocht via battle.net Mn order staat nu in "queued" dus hopelijk krijg ik snel de code binnen.... (wel wat raar dat dat niet allemaal automatisch gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 10:59
Basekid schreef op zondag 20 mei 2012 @ 12:39:
Net spel via iDeal gekocht via battle.net Mn order staat nu in "queued" dus hopelijk krijg ik snel de code binnen.... (wel wat raar dat dat niet allemaal automatisch gaat)
Je krijgt geen key - het spel is gekoppeld aan je Battle.net account - Zodra je de client hebt geinstalleerd kun je gewoon inloggen met je Battle.net inloggegevens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand interesse heeft in een starter edition key DM me maar. Ik heb nog 2 over :)

Ok sorry, DM stond uit, keys gaan weg naar jroersma en funkylicious, ff geduld aub :)

En verstuurd (DM).

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Graag, alleen je DM staat uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:45
Ik wil er ook graag een.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 00:51

-db-

Hoi

Zou er ook graag een hebben, maar DM staat inderdaad uit.

Eentje via Ebay gekocht, ging goed 4 euro is niet te veel vind ik.

Twijfel er een beetje aan of dit een spel voor mij is. Ik speel wel veel offline RPG's maar dan voornamelijk voor het verhaal. Na het eenmaal doorlopen daarvan houdt ik het meestal wel voor gezien. Twijfel er aan of diablo 3 voor mij het geld waard is.

[ Voor 79% gewijzigd door -db- op 20-05-2012 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Cthulhu schreef op zondag 20 mei 2012 @ 10:37:
Solo werkt wel, tenminste in Act1 Hell :P, heb ook maar iets van 1500dps
Gebruik deze skills: http://us.battle.net/d3/en/calculator/monk#aZgijQ!YUX!ZYaZba
1500dps, hebben jullie het dan over de totale damage die je doet? En dit is te zien bij inventory en dan links naast je gear/ onder armor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroersma
Ik wil er ook wel 1 maar typ nooit zo snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

glennox schreef op zondag 20 mei 2012 @ 11:59:
Volgens mij is er weer iets mis met de servers. Starte diablo 3 op en hij laad keurig mijn character list.. totdat er op eens komt te staan dat mijn level 36 WD level 0 en unknown is..
Same here, meer mensen last van? kan uiteindelijk wel spelen maar is dit wel handig daar hij je character niet onthoudt?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Solo is sowieso een stuk makkelijker dan co-op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Julio-K schreef op zondag 20 mei 2012 @ 13:07:
[...]

1500dps, hebben jullie het dan over de totale damage die je doet? En dit is te zien bij inventory en dan links naast je gear/ onder armor??
Pak een willekeurig screenshot en kijk waar je 'DPS' ziet staan (onder armor):

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/29pdjtf.png

Daar staat het bij jou ook ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanochtend even kunnen spelen en dat ging wel erg lekker, 6 levels omhoog kunnen tikken in 2 uurtjes tijd.
Mijn DPS is met 100 gestegen ten opzichte van toen ik begon vanochtend ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroersma
oh tnx.. :)

[ Voor 15% gewijzigd door jroersma op 20-05-2012 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simons schreef op zondag 20 mei 2012 @ 13:08:
[...]

Same here, meer mensen last van? kan uiteindelijk wel spelen maar is dit wel handig daar hij je character niet onthoudt?
Heb het hier ook, zal wel iets met de server zijn.
Als ik m'n banner wil aanpassen is alles opeens weer gelocked :?

Vraag me af of je op deze manier wel je achievements krijgt, want ook die kan ik niet bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Ok dan klopt het toch, Mijn level 57 demon hunter heeft 8900 DPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanochtend even kunnen spelen en dat ging wel erg lekker, 6 levels omhoog kunnen tikken in 2 uurtjes tijd.
Mijn DPS is met 100 gestegen ten opzichte van toen ik vanochtend begon ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroersma
Super ninja monkey _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Hoe lang duurt dat voordat je bij een digital purchase bij blizzard ook daadwerkelijk je account is geupgraded?

Er staat in QUEUE, - requires manual processing.

Maar ik ga echt niet vandaag wachten totdat ze maandag dit handmatig goedkeuren. Er is met iDeal betaald.
Anders dan had ik netzogoed maandag naar de winkel gegaan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Draakje5 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 13:51:
Hoe lang duurt dat voordat je bij een digital purchase bij blizzard ook daadwerkelijk je account is geupgraded?

Er staat in QUEUE, - requires manual processing.

Maar ik ga echt niet vandaag wachten totdat ze maandag dit handmatig goedkeuren. Er is met iDeal betaald.
Anders dan had ik netzogoed maandag naar de winkel gegaan natuurlijk.
Er zijn problemen met iDeal dat het heel lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brummetje schreef op zondag 20 mei 2012 @ 13:55:
[...]

Er zijn problemen met iDeal dat het heel lang duurt.
Inderdaad, kan wel een aantal dagen duren. En als je je geld terug wilt duurt dat weer een paar dagen.

/edit
dat was overigens tijdens de launch, kan nu al minder zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duurde bij mij een half uur tot een uur voordat ik Diablo 3 kon spelen nadat ik hem bij Blizzard met iDeal had gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 00:51

-db-

Hoi

Voor de mensen die nog een trial willen:

http://www.ebay.nl/itm/27..._trksid=p3984.m1497.l2649

Stuurde mij een werkende code binnen een paar minuten voor omgerekend nog geen 4 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:02
Wimploo schreef op zondag 20 mei 2012 @ 12:28:
ligt er aan hoeveel INT je al hebt (met buffs) en je attack speed
1 INT = 1% meer dmg.

Dus als je 600 INT hebt en 1.2 attack/s , dan geeft een +5 dmg stat je totaal +42 dmg

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 13:57:
Duurde bij mij een half uur tot een uur voordat ik Diablo 3 kon spelen nadat ik hem bij Blizzard met iDeal had gekocht.
Er staat nu inderdaad 'Completed' eens kijken dan :)

Edit: LOL, servers are busy?

[ Voor 5% gewijzigd door Draakje5 op 20-05-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
idd; ik werd ook net gedisconnect uit het spel. Random theorie: ze geven de servers een reboot, duurt even voordat ze weer op volledige capaciteit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Potverdorie. Ik kom er ook niet in! Heb ik net normal uitgespeeld kan ik niet beginnen aan nightmare. :(

Ik hoop maar dat het snel is opgelost. Ik had al wat andere problemen vandaag:
- M'n character stond als level 0 aangemerkt in het character keuzescherm (terwijl ik level 34 ben).
- Ik kon mijn behaalde achievements niet bekijken.

Zal allemaal wel met de huidige problemen te maken hebben, ik heb zo het idee dat hun servers het allemaal niet aankunnen.... Ik heb namelijk af en toe ook echt last van een hoge latency, terwijl mijn verbinding prima is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik kan niet meer inloggen :( kak!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:42
Kun je op meerdere systemen spelen? ik heb game client op een 2e pc geïnstalleerd en probeer in te loggen, maar dit werkt niet of heel traag, ik vermoed dat er server problemen zijn?

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:20
Echt niemand een key voor mij? mag je hem wel dmen zou je heel dankbaar zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:27
Nee!! ik dacht al waar kom die lagg vandaan ! kwas met een vriend aan het spelen !! duurde echt 2 minuten voor dat een berichtje aankwam!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Justin2000 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:06:
Kun je op meerdere systemen spelen? ik heb game client op een 2e pc geïnstalleerd en probeer in te loggen, maar dit werkt niet of heel traag, ik vermoed dat er server problemen zijn?
Servers zijn down. Blizzard kwaliteit _O-

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Tsurany schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:08:
[...]

Servers zijn down. Blizzard kwaliteit _O-
Zit er nog gewoon in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
ik kan ook niet inloggen

maat van mij zit er wel in !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

flashback naar dinsdag... error 37 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Lang leve inloggen voor een single-player spel. Offline-modus blizzard. Zo moeilijk is het niet.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
De kerk is uit, en nu gaat iedereen demonen slachten? ;)
Kon de server niet aan

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik kan er weer in maar het is om te janken zo traag. Het ophalen van m'n hero list duurt ongeveer 5 minuten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Fijn, error 37 is back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 14:51
RocketKoen schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:10:
De kerk is uit, en nu gaat iedereen demonen slachten? ;)
Kon de server niet aan
Damn.. _O-

Achja.. Gelukkig kunnen we lekker naar buiten. :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Bah, achievements deden het niet, dus ik dnek restart het spel even, komt dat error 37 gezanik weer |:(

Als er petitie komt voor offline play teken ik gelijk...
Leuk zo een cloud-gaming principe, maar zorg dan wel dat je je infrastructuur voor elkaar hebt, ik dacht dat Blizzard toch wel geleerd had van de Wotlk en Cataclysm releases, schijnbaar toch niet...

[ Voor 37% gewijzigd door Krukar op 20-05-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Kan ook niet meer inloggen, error 37. Vlak daarvoor had ik problemen dat chat tekst pas een minuut na typen getoond werd en dat verbinding met achievement servers kapot was. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
Je gaat me toch niet vertellen dat ik wat nuttigs moet gaan doen op een regenachtige zondagmiddag he? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Laatst online: 21-09 11:39
YopY schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:14:
Je gaat me toch niet vertellen dat ik wat nuttigs moet gaan doen op een regenachtige zondagmiddag he? :+
Nou, zet eerst de tuinsproeier is uit, die tegen je ramen komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VegZ
  • Laatst online: 20-09 14:10
Ik heb twee guest pass keys. Voor degenen die interesse hebben, stuur me een DM.

edit: Beide passes zijn vergeven.

[ Voor 18% gewijzigd door VegZ op 20-05-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Als je wel kan inloggen kan je geen game maken/joinen, dus schiet je nog niet veel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Gelukkig hebben we altijd singleplayer nog |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

uqrax schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:18:
Gelukkig hebben we altijd singleplayer nog |:(
En mensen die altijd zeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Brummetje schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:19:
[...]

En dat is geheel terecht. Als je zelfs voor Single Player al afhankelijk bent van een server die gewoon niet fatsoenlijk werkt is dat schandalig.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Tsurany schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:20:
[...]

En dat is geheel terecht. Als je zelfs voor Single Player al afhankelijk bent van een server die gewoon niet fatsoenlijk werkt is dat schandalig.
Ja en als je dat niet bent en er is straks allemaal gecheat en hacked is het weer niet goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Tsurany schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:20:
[...]

Je krijgt er wel veel voordelen voor terug, dat alles op een server leunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Brummetje schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:19:
[...]

Vindt het toch niet echt zeuren hoor, deze onzin duurt nu al een week, Blizzard heeft het gewoon niet goed voor elkaar op het moment.
Vroeger was Blizzard nooit zo, er waren wel eens bugs e.d. maar dat werd altijd snel gefixed, sinds ze zijn over genomen door Activision is deze onzin begonnnen (ook in WoW).
En dit zeg ik als trouwe Blizzard fan die alle games van hen top vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 21:02
Dat is lekker, dit is zo'n beetje de enige middag deze week die ik gereserveerd heb voor Diablo. Nu wil ik spelen, werkt het niet ik krijg ook een error.

Ik heb er toch voor betaald, terug naar de tijd waar single player spellen het gewoon altijd deden.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Brummetje schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:20:
[...]

Ja en als je dat niet bent en er is straks allemaal gecheat en hacked is het weer niet goed ;)
Durf jij te beweren dat we nu geen cheats, hacks en bots zullen hebben? Ik wil er wel een weddenschapje over sluiten hoor...

De eerste farmer spam is in elk geval al een feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

uqrax schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:23:
[...]

Durf jij te beweren dat we nu geen cheats, hacks en bots zullen hebben? Ik wil er wel een weddenschapje over sluiten hoor...

De eerste farmer spam is in elk geval al een feit.
Dat zeg ik niet maar het is nu wel makkelijker te bestrijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Krukar schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:21:
[...]
Vindt het toch niet echt zeuren hoor, deze onzin duurt nu al een week, Blizzard heeft het gewoon niet goed voor elkaar op het moment.
Nou, een week. Behalve dat de game nog maar 5 dagen uit is. En het gros van die tijd heb ik gewoon netjes kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Het is weer tijd voor:

Mijn chat registreerde niet meer. Ik denk even reloggen... domme fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
FireStarter schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:22:
Ik heb er toch voor betaald, terug naar de tijd waar single player spellen het gewoon altijd deden.
Dus jij wilt terug naar de tijd waarin je niet eens update via internet kon krijgen voor bugs/glitches in je domme lokale single playertje? :) Ja idd, veel beter... ahum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
VegZ schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:17:
Ik heb twee guest pass keys. Voor degenen die interesse hebben, stuur me een DM.

edit: Beide passes zijn vergeven.
Wil wel maar kan je niet DM'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

DennusB schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:25:
[...]

Dus jij wilt terug naar de tijd waarin je niet eens update via internet kon krijgen voor bugs/glitches in je domme lokale single playertje? :) Ja idd, veel beter... ahum.
Een singleplayer is prima te updaten zonder dat je altijd in contact moet staan met de server... Kijk naar vrijwel alle andere singleplayer games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:01
Goron schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:24:
Het is weer tijd voor:

Mijn chat registreerde niet meer. Ik denk even reloggen... domme fout.
Wie is die irritante dikke pad?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Pheace schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:24:
[...]

Nou, een week. Behalve dat de game nog maar 5 dagen uit is. En het gros van die tijd heb ik gewoon netjes kunnen spelen.
Ik ook, iets meer dan de helft van de tijd geen problemen gehad met de servers van Blizzard. Maar wat mij betreft is het glas in dit geval toch echt half leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Voor mensen die roepen "de hele week al problemen": ehm, nee. Op dag 1 waren er problemen met de login en nu. De rest van de week kon je gewoon aan de slag. Alleen met de AH waren er nog wat problemen. Op blizz forums zie ik zo ook 100 mensen voorbij komen die dit roepen, toch apart dat de andere 99% dan wel heeft kunnen inloggen de afgelopen dagen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Pheace schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:24:
[...]

Dat jij netjes kunt spelen betekend niet dat er niet 3 miljoen anderen zijn die allerlei problemen hebben om in het spel te komen, ga voor de grap eens op de forums kijken.

Trouwens, als je een spel gaat maken dat volledig afhankelijk is van cloud-gaming, dan moet je gewoon zorgend at je infrastructuur goed voor elkaar is. Dan moet je niet "het gros van de tijd" kunnen spelen, maar gewoon altijd kunnen spelen. Er zijn namelijk ook mensen die gewoon een baan e.d. hebben en gelimiteerde speeltijd hebben, als je dan op het moment dat je kunt spelen niet kunt inloggen, is dat nogal zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:46
op de US servers hebben ze dagen gehad dat er inlogproblemen waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Voor iedereen die zeurt dat je geen singleplayer kan:
Zelfs in diablo 1 en 2 kon dat niet...

Ja je kon offline spelen. Maar niet met de characters die je online gebruikte.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:19

The Chosen One

Zie signature!

Battle.net is down for maintence krijg ik nu.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen wat zitten we nou te zeuren?
Dat je online moet zijn voor een game is al zo oud, vanaf Half-Life 2 als ik me niet vergis en dat is al uit 2004!
Geef Blizzard gewoon even de tijd om alles in orde te maken.
Over een paar dagen is alles opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 18:24

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ik ben nog niet in hell, maar wat is daar de droprate van gems ?
Ik kan niet volgen waarom ik radiant gems kan kopen op de AH voor 300G per stuk, dat is toch niet eens de moeite van het verkopen waard :?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Pagina: 1 ... 22 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic