Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn genoeg rares die "waardeloos" zijn. Helemaal geen +int of dex bv maar 6 affixes die je extra MF, GF of 1 life per second geven. Die gaan bij mij naar de vendor want de BS level ik voorlopig niet meer tot het weer zin heeft.
Vandaag met de WD Diablo nog op de knietjes zien te krijgen en dan nog aan de Wizard beginnen. En maandag weer afkicken na 6 dagen Diablo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

Dit zijn mijn WD stats. Beetje op de AH wezen shoppen. Dan kom je een heel eind. Anders zou ik nog met lvl 15-18 blues zitten. Moet toch iets doen met al dat gold..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YgPWp.jpg

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Wel grappig dat je in WoW altijd moest roepen dat mensen niet in het vuur moesten blijven staan. Dat zal niet zo snel meer nodig zijn als ze D3 gespeeld hebben lijkt me xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
Pheace schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 16:05:
Wel grappig dat je in WoW altijd moest roepen dat mensen niet in het vuur moesten blijven staan. Dat zal niet zo snel meer nodig zijn als ze D3 gespeeld hebben lijkt me xD
Idd. Inferno Butcher zal ze leren :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik ben net met D3 begonnen maar snap niet zo goed wat ik met al die spullen moet die ik opraap en zelf niet gebruik. M'n inventory zit nu vol, dus waar laat/verkoop ik die zooi?
AH werkt niet, ik heb er 2 dingen opgezet maar ze worden niet verkocht?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
DennusB schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 16:40:
Ik ben net met D3 begonnen maar snap niet zo goed wat ik met al die spullen moet die ik opraap en zelf niet gebruik. M'n inventory zit nu vol, dus waar laat/verkoop ik die zooi?
Alles wat je niet gebruikt of niet nodig hebt, kun je verkopen aan een merchant of salvagen (kapotmaken). Daarmee kun je dan extra gold mee verdienen en/of nieuwe spullen maken bij de blacksmith (of jeweler).

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

AH heeft geen zin met spul uit Nightmare of lager, dat verkoopt gewoon niet omdat het crappy gear is en je elke 10 minuten wel nieuwe gear vind. Gewoon naar een vendor en sellen :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Tsurany schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 16:43:
AH heeft geen zin met spul uit Nightmare of lager, dat verkoopt gewoon niet omdat het crappy gear is en je elke 10 minuten wel nieuwe gear vind. Gewoon naar een vendor en sellen :)
Thanks. Stomme vraag : Maar waar vind ik zo'n vendor dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennox
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07-2023
ff een vraagje.. Hoe kom je in nightmare difficulty?

Heb nu bijna act 4 uit in normal mode maar kan ik act 1 niet alvast spelen in nightmare?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
glennox schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 16:46:
ff een vraagje.. Hoe kom je in nightmare difficulty?

Heb nu bijna act 4 uit in normal mode maar kan ik act 1 niet alvast spelen in nightmare?
nee je kan nightmare pas spelen nadat je act IV normal verslagen hebt.

Hell pas nadat je act IV nightmare verslagen hebt, etc

Op hell zit trouwens ook een cap. je moet minimaal lvl 50 zijn daarvoor

[ Voor 8% gewijzigd door Muta op 19-05-2012 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennox
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07-2023
Muta schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 16:47:
[...]

nee je kan nightmare pas spelen nadat je act IV normal verslagen hebt.

Hell pas nadat je act IV nightmare verslagen hebt, etc

Op hell zit trouwens ook een cap. je moet minimaal lvl 50 zijn daarvoor
Ah oke word het een stukje duidelijker van. Per difficulty zitten weer betere items? :D

Hoe zit het trouwens als ik nu met mijn WD normal uitspeel en een BB maak als een nieuwe char?
moet ik dan met de BB ook weer normal mode uitspelen voordat ik nightmare kan joinen?

[ Voor 18% gewijzigd door glennox op 19-05-2012 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik ben trouwens ook wel heel benieuwd welk deel van dit spel nou server side gebeurt? Is dat alleen dingen 'opslaan' of worden de locaties ook @ server gegenereerd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 14:51
DennusB schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 16:40:
De grijze en witte items (kleur van de tekst) die mobs droppen laat ik liggen, want die zijn maar een paar gold waard. Terwijl gold genoeg binnenkomt van mobs zelf en je de ruimte in je inventory hard zat nodig hebt.
Blauwe items wel oppikken omdat je die kunt salvagen of gebruiken voor je 'alts'. Salvagen van items vernietigd een item om grondstoffen te verkrijgen, die kun je weer gebruiken om bij de Blacksmith je eigen wapens of armor te maken.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 10:59
Alles gebeurd op de server - je client wordt alleen gebruikt voor het weergeven van de wereld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Freaky Maus schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 16:51:
[...]

De grijze en witte items (kleur van de tekst) die mobs droppen laat ik liggen, want die zijn maar een paar gold waard. Terwijl gold genoeg binnenkomt van mobs zelf en je de ruimte in je inventory hard zat nodig hebt.
Blauwe items wel oppikken omdat je die kunt salvagen of gebruiken voor je 'alts'. Salvagen van items vernietigd een item om grondstoffen te verkrijgen, die kun je weer gebruiken om bij de Blacksmith je eigen wapens of armor te maken.
Kan ik dat dan gewoon gelijk vanuit m'n inventory salvagen? Of moet dat op een speciale plek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Laatst online: 16:35

Zeddicius

Conscience do cost

DennusB schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 16:54:
[...]

Kan ik dat dan gewoon gelijk vanuit m'n inventory salvagen? Of moet dat op een speciale plek?
Dat kan bij de Blacksmith :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:13
DennusB schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 16:54:
[...]

Waar is toch de tijd dat men een spelletje kocht en het leuk vond om te ontdekken.
Oh die goeie oude tijd van vorig jaar.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jandroid
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-07 18:31
Bad Brains schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 16:57:
[...]

Waar is toch de tijd dat men een spelletje kocht en het leuk vond om te ontdekken.
Oh die goeie oude tijd van vorig jaar.
8)7 8)7 8)7 8)7
7(8)7 7(8)7 7(8)7
lol lol lol
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwaas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 11:34

dwaas

_

Kleine kans dat ik het over het hoofd gezien heb, maar.. er is geen 'type hier de tekst' search in het auction house?

Máár 10 auctions tegelijk?

Géén mogelijkheid om 20x5 stuks achter elkaar er op te zetten?

Kunnen ze niet de veiling van WoW kopieren met een skin erover?

King for a day,... fool for a lifetime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:02
dwaas schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 17:08:
Kleine kans dat ik het over het hoofd gezien heb, maar.. er is geen 'type hier de tekst' search in het auction house?

Je hoeft ook geen deposit te doen. Dat zou namelijk niet werken met de RMAH.
Maar er moet toch een mechanisme zijn om te zorgen dat niet iedereen al zn loot op de AH zet.

Wat ik wel mis, is het cancelen van een auction (als er nog geen bids zijn) of verkorten van de looptijd.
Als je nu iets er op zet en het verkoopt niet, dan zit je slot 2 dagen vol.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

omg loopt Diablo vast net als ik bij Azmodan ben, sorry party

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

dwaas schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 17:08:

Sure, ga jij eens zoeken op equip onder lvl 40, dan kan je wel een tijd scrollen tot je wat vindt en dan zie je 20 items met dezelfde prijs. Als je meer auctions wil maken, wordt dit nog meer en verkoop je helemaal niks meer. Kwestie van vraag en aanbod ;) Als je teveel aanbod hebt (zoals nu al het geval is), hou je er ook niks meer aan over.

By the way: mensen die klagen over geld nergens in kunnen stoppen: zodra je boven level 50 bent, kijk dan maar eens op AH. Voor goeie equip ben je snel boven de 100k kwijt. Daarnaast je jeweler, blacksmith en stash volledig upgraden. Veel succes ermee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Vraagje in hardcore modus als je character het loodje legt wat gebeurt er met het gold dat je hebt?
Kwijt zoals de items die je bij hebt of is dit zoals de blacksmith, jeweler account gebonden?

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:14
Ben lekker zelf aan het verkennen, en alles wordt overduidelijk uitgelegd over het algemeen. Maar ik hou toch een vraag over: Kan ik, nadat ik normal heb uitgespeeld, beginnen in nightmare met een lvl 1 char? En schalen de vijanden dan mee, of word ik dan compleet in de pan gehakt door te sterke vijanden? Of is nightmare dan alleen unlocked met hetzelfde karakter die normal gehaald geeft?

[ Voor 6% gewijzigd door geert1 op 19-05-2012 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Is alleen unlocked als je normal hebt gedaan
Hell als je NM hebt gedaan, en Inferno als je Hell hebt gedaan

[ Voor 42% gewijzigd door Cthulhu op 19-05-2012 18:56 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

-AzErTy- schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 18:38:
Vraagje in hardcore modus als je character het loodje legt wat gebeurt er met het gold dat je hebt?
Kwijt zoals de items die je bij hebt of is dit zoals de blacksmith, jeweler account gebonden?
gold is ook account gebonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 21-09 16:27
Gister en vandaag eindelijk eens genoeg tijd gehad om lekker door te spelen en eindelijk uitgespeeld op normal.
De laatste paar procent had ik wel het gevoel dat hij een beetje zat te cheaten.

spoiler:
Het hele gevecht had ik eigenlijk geen problemen met die kooien die onder je spawnen en als je erop staat je niets kunt doen en hij je grijpt en een flinke tik geeft.
Maar de laatste 10% kon ik ze opeens niet meer ontwijken. De zwarte vlekken spawnden onder mij en ik ontweek ze zoals altijd maar dan stoppen (zoals altijd) en opeens teleport Diablo direct voor je en direct erna spawnde er nog een kooi precies onder me die ik niet ontwijken kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Hebben jullie nog nooit Diablo II gespeeld ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:50

Thermometer

Whoop Whoop!

junglebeast schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:56:
Dit zijn mijn WD stats. Beetje op de AH wezen shoppen. Dan kom je een heel eind. Anders zou ik nog met lvl 15-18 blues zitten. Moet toch iets doen met al dat gold..

[afbeelding]
Hoe kom je aan al dat geld 0.o Of is dit niet je eerste/main char? Op mijn monk van lvl 28 blijf ik zo rond de 35k gold door het craften en levelen van blacksmith/jewelcrafter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander1991 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 19:13:
[...]

Hoe kom je aan al dat geld 0.o Of is dit niet je eerste/main char? Op mijn monk van lvl 28 blijf ik zo rond de 35k gold door het craften en levelen van blacksmith/jewelcrafter
In Act II en IV gaat het al een stuk sneller met gold binnenhalen en als je in NM zit gaat het nog beter. Ik zit nu op 120K en heb ook al een extra tab en mijn Jeweler zover als mogelijk geleveld. Mijn BS zit op het level dat je nu die BS papiertjes nodig hebt maar dat levelen komt later wel als het zinvol blijkt te zijn. Gold heb ik dan snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Sander1991 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 19:13:
[...]

Heb iets van 30 rares of zo die ik 1 voor 1 op de AH zet voor 5-10k. Er komen nu ook wat betere bij die ik verkoop voor 15-20k. En soms ga ik een half uurtje wat leuke koopjes zoeken en die weer verkopen.

Een tip is om een stel heroes te maken en daar de inventory van te gebruiken. :) Scheelt je weer stash ruimte.

Oh en ik heb gold find 30%.. dus dat tikt ook lekker aan. Dan schiet ik ook alle barrels, hoopjes neer. Bezoek de meeste dungeons etc.

[ Voor 9% gewijzigd door junglebeast op 19-05-2012 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:13

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Installing... ben erg benieuwd! Veel wisselende reviews gelezen, maar na alle voorgaande delen stukgespeeld te hebben, moest deze er natuurlijk ook bij :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
junglebeast schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 19:35:
[...]

Heb iets van 30 rares of zo die ik 1 voor 1 op de AH zet voor 5-10k. Er komen nu ook wat betere bij die ik verkoop voor 15-20k. En soms ga ik een half uurtje wat leuke koopjes zoeken en die weer verkopen.

Een tip is om een stel heroes te maken en daar de inventory van te gebruiken. :) Scheelt je weer stash ruimte.

Oh en ik heb gold find 30%.. dus dat tikt ook lekker aan. Dan schiet ik ook alle barrels, hoopjes neer. Bezoek de meeste dungeons etc.
Hoe krijg je het voor elkaar om dingen te verkopen op de AH, lol. Ik zit momenteel met lvl ~35 rares welk er voor 1-2k op staan en nog steeds bijna door hun tijd verlopen gewoon omdat er nagenoeg niets verkoopt. En inventories van alts lopen in de tussentijd ondertussen ook aardig vol, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ik kijk meestal wel naar de stats. dex-vita, of str-vita enz.. die verkopen vaak wel. De rest salvage ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
geert1 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 18:54:
Ben lekker zelf aan het verkennen, en alles wordt overduidelijk uitgelegd over het algemeen. Maar ik hou toch een vraag over: Kan ik, nadat ik normal heb uitgespeeld, beginnen in nightmare met een lvl 1 char? En schalen de vijanden dan mee, of word ik dan compleet in de pan gehakt door te sterke vijanden? Of is nightmare dan alleen unlocked met hetzelfde karakter die normal gehaald geeft?
Als je normal hebt uitgespeeld, kan je idd in nightmare beginnen, MAAR met het karakter dat je normal hebt uitgespeeld! Ook zinloos om in nightmare met lvl1 te beginnen hoor, want 1 slag van eerste demon en je bent dood ;)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Laatst online: 15-05 16:37
psychodude schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 19:45:
[...]

Hoe krijg je het voor elkaar om dingen te verkopen op de AH, lol. Ik zit momenteel met lvl ~35 rares welk er voor 1-2k op staan en nog steeds bijna door hun tijd verlopen gewoon omdat er nagenoeg niets verkoopt. En inventories van alts lopen in de tussentijd ondertussen ook aardig vol, lol.
Ik heb een tiental items kunnen verkopen, dus het gaat wel, en zelfs 8K voor krijgen, moet zijn dat uw items al vele keren erop staan? Of waardeloos zijn ;)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Zo juist diablo 3 op normal uitgespeeld.. Nog even nightmare gespeeld.. Ik merk wel dat je nu een stuk sneller dood gaat (ik ben nog niet doodgegaan, maar ik moet een stuk voorzichtiger spelen). Ik heb snel even de wretched queen afgemaakt, dus veel heb ik nog niet gedaan..

Nu weet ik niet wat het leukste is.. Op nightmare verder, of een andere class gaan beginnen..

Ohja.. Op het einde van act 4 (bij een of andere tussen baas geloof ik) heb ik de staff of herding gevonden :D

Edit: Natuurlijk niet de staff zelf, maar de bouwplannen ervoor :P

[ Voor 19% gewijzigd door aicaramba op 19-05-2012 20:31 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 09:38
Is dit goed voor een Lvl 27 barb?

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads5/4fb7e65fcfb5f/4fb7e65fa7ad1-Screenshot000.thumb.jpg+

Zo nee, wat moet en kan er beter? Waar moet ik op letten?

[ Voor 18% gewijzigd door roel17 op 19-05-2012 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

psychodude schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 19:45:

Een rare zegt niks en level 35 ook niet. Meer dan genoeg rares zijn utterly crap en die wilt niemand hebben.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Eerste keer dat ik de skeleton king dood na release, meteen een rare :) Een dagger die meer geschikt is voor een barb, maar die was ik toch nog van plan te gaan maken, dus die kan ik mooi doorschuiven. Ook nog een mooi paar gloves voor dezelfde barb gevonden van de SK. Zeer tevreden.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XSnco.jpg

SK is nu btw (gelukkig) wel wat moeilijker dan in de beta, daar was het echt appeltje eitje. Maar goed, misschien was het nu ook moeilijk omdat ik die achievement deed van "laat de SK 15 van zijn eigen minions dood meppen" , waarbij maar 1 specifieke slag, namelijk de niet abilitie slagen (of hoe je ze ook wilt noemen) tellen.

[ Voor 7% gewijzigd door Gropah op 19-05-2012 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:45
Hoe vecht je met het wapen van een witchdoctor? Ik kan alleen maar spinnen gooien.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg wat een spel, sinds gisteren avond echt tijd gehad om lekker te spelen. Ik was toen 14 inmiddels level 42 en bijna act 3 NM klaar. Gaat erg lekker 1.3k dps genoeg goud vind echt veel te veel goede spul waar ik totaal niks aan heb het beste verkoopt als er vit-x, op is.
Nu even een pauze en zo meteen weer knallen ohj\a wie WD speelt in het begin 10-20 is het niet zoveel aan daarna echt een geniaal class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 21:09:
Omg wat een spel, sinds gisteren avond echt tijd gehad om lekker te spelen. Ik was toen 14 inmiddels level 42 en bijna act 3 NM klaar. Gaat erg lekker 1.3k dps genoeg goud vind echt veel te veel goede spul waar ik totaal niks aan heb het beste verkoopt als er vit-x, op is.
Nu even een pauze en zo meteen weer knallen ohj\a wie WD speelt in het begin 10-20 is het niet zoveel aan daarna echt een geniaal class.
Nou... sta op het moment tegen de final boss Act 4 Nightmare aan te hikken met de mijne, zal toch wat upgrades vergen denk ik xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

filipy23 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 21:02:
Hoe vecht je met het wapen van een witchdoctor? Ik kan alleen maar spinnen gooien.

Babs out!
Ability van je action bar wegslepen, dan doe je een normale attack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:11
Zo, level 60 met Witch Doctor!
Ben tot
spoiler: Act IV Boss
Rakanoth
gekomen op Hell.

Het lukte mij niet om hem solo neer te krijgen op level 57.
spoiler: Boss 2 fight Act IV
Rakanoth one-shotte mij bijna met zijn teleport, waardoor ik de 2e keer dat hij dat deed (of een andere vorm van damage) stierf. Heb wel de passive dat ik één keer in de 2 minuten fatal damage overleven kan, maar ik heal niet snel genoeg om een 2e teleport te overleven.
Erg pittige fight om solo te doen op hell, misschien later nog eens proberen met betere gear.

Ben na het falen op die boss maar een rustige lore run gaan doen, waar ik begin Act 3 level 60 werd.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik zit momenteel in Act 1 missie 5; Hoeveel act's en missie's zijn er beschikbaar?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
Vier Act's, weet niet uit m'n hoofd hoeveel queestes.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Ben zowaar vandaag begonnen aan Inferno, nouja. Inferno is begonnen aan mij :P.

Sommige zijn gewoon echt niet te doen. Het is nu gewoon een spelletje ren je rot geworden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 18:54
Ik ben nu lvl 44 Monk maar wat zijn de stats die er toe doen? Ik zoek altijd op Dex, vita en af en toe str. Niet op intelligence, is dat goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
RedHat schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 21:47:
Ik ben nu lvl 44 Monk maar wat zijn de stats die er toe doen? Ik zoek altijd op Dex, vita en af en toe str. Niet op intelligence, is dat goed?
Dex en Vita all the way. Str doet er niet toe voor een monk.

Dex =dmg en dodge, Vita= hp. Hangt er vanaf wat je nodig hebt. Sommige gaan voor ''glass cannon'' en dus puur damage en dodge en anderen gaan voor een tanky build met veel vita en bv een schild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Frerk schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 19:07:
Hebben jullie nog nooit Diablo II gespeeld ofzo? :P
Nee, ik ben nieuw in Diablo. Al met al doe ik het wel redelijk, vind ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

AH vind ik geen peil op te trekken
heb wat lvl <30 rares erop gegooit voor varierend tussen ed 8k en de 15k maar totaal random wat er gekocht wordt door mensen volgens mij, heb meuk verkocht waarvan ik dacht dat ga ik nooit kwijtraken, maar toch wordt het BO gedaan voor 12K en andere best goede lvl 20+ items raak je gewoon niet kwijt.

Inderdaad zou het best relaxed zijn dat je na 1 dag als er nog geen bod gedaan is je je auction zou kunnen cancelen.

Heb nu een lvl 41 DH met iets meer dan 1k dps, maar merk wel dat het soms best nog lastig is om de mobs goed te kiten op nightmare, wallers + mortar = auw >_<

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Zeror schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 21:52:
[...]

Nee, ik ben nieuw in Diablo. Al met al doe ik het wel redelijk, vind ik. :)
n00b =p

Is zelf ook best een n00b, was toen hij Diablo II speelde nog te jong en kwam amper voorbij act III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Als je een boss voor de eerste keer killed met een character is de kans op een rare vrij groot.
Weet iemand misschien hoe dit precies komt?
Heb je dan een MF bonus of ligt het ergens anders aan?
Heeft het zelf hebben van MF hier nog invloed op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:54

The Chosen One

Zie signature!

Gewoon ingesteld door Blizzard. :P

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een boss voor de eerste keer kilt, heb je ongeveer 50% kans op een rare denk ik. Dat noem ik niet 'vrij groot'

Ik zit nu in hell act 2. Het gaat moeilijk. Bij elk boss pack rennen, rennen, stunnen. Snel een paar keer slaan, en nog meer wegrennen. Dit gaat even duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
roel17 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 20:30:
Is dit goed voor een Lvl 27 barb?

[afbeelding]+

Zo nee, wat moet en kan er beter? Waar moet ik op letten?
Kan iemand mss antwoord geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Grvy

Bot

spoiler:
Diablo NM op 3% ofzo ga ik dood omdat mn pots op zijn :(

[ Voor 14% gewijzigd door Grvy op 19-05-2012 22:24 ]

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-08 22:00
roel17 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 22:21:
[...]

Kan iemand mss antwoord geven?
Heb op level 26 minder dps en minder armor en, minder vitality.

Ik loop nu makkelijk door act 3

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu met mijn barb op level 36 (begin act II NM). Nu heb ik een vraag, wat vinden jullie fijner spelen, Barb met schild, 2 1-handed weapons of een 2-handed weapon, tot nog toe speel ik namelijk met een schild, maar wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IMO is een barb het best geschikt voor zware 2-handers. Overpower, charge, en cleave met die 80% damage on kill rune hebben veel profijt van een zo traag mogelijk wapen. 2-handers zijn het traagste. Simpel :P

Als je die skills niet gebruikt zou ik zwaard+schild gebruiken. Dan ga je toch wat minder vaak dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

2h werkte bij mij voor geen meter in Act I Hell. Ben nu level 50 en gebruik gewoon 1h + shield + alle armor talents. 25k hp met War Cry en 67% block ongeveer. Nog niet veel problemen ondervonden tot nog toe.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Venom
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-09 16:28
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/v6u4n9.jpg

Hoe is hij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 22:47:
IMO is een barb het best geschikt voor zware 2-handers. Overpower, charge, en cleave met die 80% damage on kill rune hebben veel profijt van een zo traag mogelijk wapen. 2-handers zijn het traagste. Simpel :P

Als je die skills niet gebruikt zou ik zwaard+schild gebruiken. Dan ga je toch wat minder vaak dood.
Ben in Act I bezig in NM maar het gaat dual wield nog steeds erg goed. Ligt gewoon aan de skills die je gebruikt welke wapencombinatie je het beste gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Ik was bezig mijn smit en jeweler te upgrade, maar volgens mij is het kopen op de AH veel makkelijker en goedkoper.

Wat me opviel: mijn jeweler kan nu flawed gems maken. In de AH kan ik echter square gems kopen die nog een paar niveaus later komen bij mijn jeweler. De prijs is veel lager in de AH dan dat je je gems zelf craft. Daarnaast zijn gems blijkbaar niet (smit) level gebonden, want een gem die ik niet kan maken kan ik wel in een wapen/armor plaatsen.

Voorbeeld: mijn jeweler (ben nu level 35) kan nu max een flawless Amethyst maken wat me 18 vitality geeft. Voor 500 kon ik echter een Radiant kopen die me 26 vitality geeft.

[ Voor 15% gewijzigd door Unomomentodado op 19-05-2012 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel erg lomp dan van Blizzard dat je jeweler gems kan plaatsen die hij zelf niet getraind heeft. Het wordt allemaal erg makkelijk gemaakt tot aan Inferno op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Mogen wel wat kilootjes bij.

Voor de rest kan ik je niet helpen. Heb game nog niet gekocht wegens examens *snif*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 14:51
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 22:44:
Ik zit nu met mijn barb op level 36 (begin act II NM). Nu heb ik een vraag, wat vinden jullie fijner spelen, Barb met schild, 2 1-handed weapons of een 2-handed weapon, tot nog toe speel ik namelijk met een schild, maar wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Met mijn lvl 25 BB speel ik voornamelijk tank-stijl, al mijn gear heeft vitality + strength en mijn wapen en schild hangen dik naar de vitality-kant. Heb 2.8k HP nu en 170 dps, vijanden gaan snel genoeg neer al kan het mooier. Maar nu loop ik gewoon lekker een groep (of twee) binnen (let wel: normal difficulty) en doe ik die thunderclap (sorry voor deze foute benaming maar weet het niet uit m'n hoofd) met de rune dat ik mobs naar me toe trek. Alle mobs dus lekker om me heen en dan Rend met heal rune en met zoveel mobs kan ik al snel een Revenge doen met + fury en life rune. Daarna gewoon single target hitten met Frenzy incl. heal rune en als er 3 elites zijn of een heleboel mobs dan komt Meteor erbij voor dikke AoE. Nu heb ik recentelijk weer nieuwe gear gekocht op AH dus ben ik weer aardig krachtig en verander ik wat healing runes voor dps varianten. Werkt heerlijk, maargoed.. het is nog maar normal (net Act III begonnen).

Wat ik me trouwens afvraag: als je van je BB een echte übertank wil maken, neem je dan gear met Dexterity erop voor de dodge? Of zelfs ook nog Intellect vanwege de resist? Of kun je dit nooit op een dergelijk niveau krijgen dat dit degelijk verschil gaat maken in combat?
Bijvoorbeeld als je elk item met Vit + Str + Dex neemt, zou je dan uit kunnen komen op zeg een 20% dodge? En dan voor magic-gevechten een set houden met Intellect erop? Of maak je een übertank gewoon met Vit + Str stacken en daarnaast nog +block% etc..?

[ Voor 16% gewijzigd door Freaky Maus op 19-05-2012 23:17 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ik heb het uitgespeeld en nu?

spoiler:
Met monk op lvl 30 heb ik solo het verhaallijn uitgespeeld. Vond het een appart dat het al zo snel voorbij was. Maar goed op het laatste moment kwamen je "vrienden" en als je met ze praatte hadden ze een quest voor je maar ik wist niet of het verstandig zou zijn als ik er op klikte. Dus heb dat niet gedaan en heb gewoon gedaan wat de huidige quest zei: met een engle praten en that's it. Terug naar het menu en ik kan weer opnieuw beginnen..

Is het nu de bedoeling dat ik weer opnieuw begin en weer opnieuw en weer opnieuw. etc..
Games opnieuw spelen is niet wat ik normaal doe. Maar voor diablo denk dat ik wel uitzonderingen maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:13
Brutal1ty schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 21:51:
[...]

Dex en Vita all the way. Str doet er niet toe voor een monk.

Dex =dmg en dodge, Vita= hp. Hangt er vanaf wat je nodig hebt. Sommige gaan voor ''glass cannon'' en dus puur damage en dodge en anderen gaan voor een tanky build met veel vita en bv een schild.
Is monk niet een close combat fighter?
Str = Armour, waarom zou je dat niet nodig hebben. Heeft hij spamheals of zo?
(heb nog geen monk gespeeld)

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Bad Brains schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 23:18:
[...]

Is monk niet een close combat fighter?
Str = Armour, waarom zou je dat niet nodig hebben. Heeft hij spamheals of zo?
(heb nog geen monk gespeeld)
Omdat armor = dmg reduction, wat je dus redelijk kunt opvangen met HP.

De monk heeft nadruk op snelheid, en daarmee dus interupts + dodge. En dodge krijg je door Dex. Heb je daar genoeg van, dan kan je zo 30-60% chance to dodge opbouwen. En dat is prettiger dan 15k dmg minus 30%, want dan leg je nog steeds het loodje. Armor tanken gaat gewoon het beste met de Barb, die extra dmg uit Strenght haalt. Een erg net systeem als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Nu online

Grvy

Bot

Weird; deed net een auction voor 100 Shimmering Essence.. en die sold gelijk..

Dus ik dacht ah prijs zal wel goedkoop zijn dubbel dan maar.. sold weer gelijk (instant gewoon..)
Dus ik denk uh.. nog een x dubbel dan maar en weer gelijk sold.. (ook weer instant)

Echt zo snel sold dat kan bijna niet menselijk zijn?

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grvy schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 23:34:

Dus ik dacht ah prijs zal wel goedkoop zijn dubbel dan maar.. sold weer gelijk (instant gewoon..)
Dus ik denk uh.. nog een x dubbel dan maar en weer gelijk sold.. (ook weer instant)

Dat is wel heel snel, heb je al eens geprobeerd met een heel bizar bedrag? misschien een bot ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Laatst online: 13-07 01:14
Unomomentodado schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 23:05:
Ik was bezig mijn smit en jeweler te upgrade, maar volgens mij is het kopen op de AH veel makkelijker en goedkoper.
^dit. Mijn indruk van de AH op dit moment is dat hij nog heel erg onstabiel is; enorm veel spelers, wordt enorm veel te koop gezet, maar de daadwerkelijke waarde van items is nog nauwelijks te berekenen. Geld verdien je als water door gewoon het spel te verdienen, dat en gewoon iets voor 500 buyout in de auction house kopen is makkelijker dan items grinden. Vind ik niet erg persoonlijk, maar het maakt het zelf maken van items (en veel geld in je blacksmithing skill pompen) best wel nutteloos. Natuurlijk is dat gebaseerd op de items e.d. die je in Normal tegenkomt; ik geloof zo dat het voor de hogere moeilijkheidsgraden nu nog meevalt, maar ik denk ook dat dat nog wel een probleem wordt. Het zou me ook niets verbazen dat de 'real money' AH daarom uitgesteld is; Blizzard wil eerst zien hoe snel mensen op welke levels komen, en wat de markt doet. Ik zie het nog aankomen dat hun supportafdeling het heel erg druk gaat krijgen, met mensen die klagen dat ze een item voor - ik noem maar wat - €10 gekocht hebben terwijl die daarna voor €0,10 aangeboden wordt.

Maar sowieso zie ik geen heil in de RMAH; het zal heel snel overspoeld worden door items die door bots erop gegooid worden, en dan kan Blizzard maar drie dingen doen:

1. bots / farmers op een of andere manier detecteren en bannen, maar aangezien ze dat in WoW niet lukt zal dat wel niet gaan.
2. De RMAH weer offline halen, maar dan blijft het probleem zich voordoen in de normale AH, en natuurlijk de handel buiten de officiele kanalen om.
3. Niks; Blizzard verdient zelf ook aan de RMAH. Natuurlijk heeft een hoger aanbod vanuit farmers als resultaat dat de prijzen naar beneden gaan, waardoor Blizzard minder verdient, of juist meer als daardoor het volume verhoogd wordt.

iig, ik geloof zo dat de RMAH het moeilijkste verdienmodel zal zijn dat Blizzard tot nu toe gebruikt heeft. Natuurlijk, als het succesvol blijkt te zijn hebben ze gewoon een nieuw verdienmodel geintroduceerd.

Edit: En op deze pagina krijg ik een "Game verslaafd?" advertentie, :+. (moet natuurlijk gameverslaafd zijn, net zoals grammaticaverslaafd en spatiegebruikverslaafd)

[ Voor 3% gewijzigd door YopY op 19-05-2012 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Laatst online: 20-04-2024
V&A op het forum is niet de bedoeling en het verkopen van accounts al helemaal niet.

[ Voor 92% gewijzigd door psychoclown op 19-05-2012 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

verzenden van een digitale account? :p

@grvy welke prijs heb je op die 100 shimmering gezet dan?

[ Voor 40% gewijzigd door psychoclown op 19-05-2012 23:45 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Laatst online: 20-04-2024
Het is de boxed versie maar gezien de key al geregisteerd is aan de account krijg je m'n volledige account :)
Zit ook nog 1 guest pass voor 3 en 1 guest pass voor wow bij :)

[ Voor 22% gewijzigd door Ward Vr op 19-05-2012 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 22:43
Phuncz schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:41:
[...]

Kan je je equipment, specifiek wapens, eens showen ? Ik zi vast aan 200dps met twee Shukos die elk boven de 30dps zitten, met rond de 300 dex.
Zoals belooft een screenshot van mijn character:
Afbeeldingslocatie: http://hmdlive.com/images/diablo3/mage_001.jpg
HP: 5200

Ik denk zodra ik weer lekker veel gold heb dat het wel mogelijk is om de DPS tegen de 1000 te krijgen en de HP omhoog te gooien naar 6000+.

Update:
Nu lvl 36 met 1200 dps en 6500 hp
8)

[ Voor 6% gewijzigd door Sir_Hendro op 20-05-2012 05:31 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ben nu level 52 met me Barbarian. Net skeleton king gedood in Hell.
Moet zeggen, het gaat me allemaal een beetje te makkelijk af!
Ik heb 9K HP maar, maar een dps van 5,4K. De klappen die ik uitdeel met crits zijn meestal rond de 8 à 9K met soms uitschieters naar 11K.

Tuurlijk de zwaardere mobs duren wat langer maar niet wat je zegt..2 Hard!
Ben zelf compleet "rare" met items en 1-hand weapons!
WoW char was ook fury warrior.

Niet dat ik dit erg vind want heb diablo in NM al 9 keer gefarmd voor de loot/cash.
Maar beetje OP is hij wel als je tenminste weet hoe je char build is tenminste.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Nu online

Grvy

Bot

Xtr3me4me schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 23:59:
Ben nu level 52 met me Barbarian. Net skeleton king gedood in Hell.
Moet zeggen, het gaat me allemaal een beetje te makkelijk af!
Ik heb 9K HP maar, maar een dps van 5,4K. De klappen die ik uitdeel met crits zijn meestal rond de 8 à 9K met soms uitschieters naar 11K.

Tuurlijk de zwaardere mobs duren wat langer maar niet wat je zegt..2 Hard!
Ben zelf compleet "rare" met items en 1-hand weapons!
WoW char was ook fury warrior.

Niet dat ik dit erg vind want heb diablo in NM al 9 keer gefarmd voor de loot/cash.
Maar beetje OP is hij wel als je tenminste weet hoe je char build is tenminste.
met 9k in Hell word je toch geoneshot.. ik heb 16k hp en heb 1300~ dps;(net even opgezocht; het is dus 1317.91 en zelfs ik word in 2 klappen gekilled. En nee, killen gaat best snel gebruik 1hander en schild dat wel omdat je anders gewoon hard genaaid word. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Grvy op 20-05-2012 00:15 ]

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Grvy schreef op zondag 20 mei 2012 @ 00:03:
[...]

met 9k in Hell word je toch geoneshot.. ik heb 16k hp en heb 1300~ dps; en zelfs ik word in 2 klappen gekilled.
1,3K man je bent uren bezig om te doden zo! Ben je tank specced ofzo?
Ik heb echt geen problemen. Ben 2 keer dood gegaan tot nu toe! Maar dat komt door die verdraaide kut lasers!

Edit: Moet erbij zeggen dat me crit rating wel erg hoog ligt! Me gear is wel erg specifiek!
Ik heb veel gear met strenght, attack speed % en crit chance %!
Me crit chance ligt ook op 82%
Nu is dit geen wow en niemand hoeft te tanken! Dus ken lekker volluit gaan!

(En ik gebruik me 2 muisknoppen tegelijk zodra me fury beetje gevuld is ;-) )

[ Voor 30% gewijzigd door Xtr3me4me op 20-05-2012 00:10 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1300 DPS heb ik op mijn barbarian in NM (lvl 37), zal wel een typo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freaky Maus schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 23:14:
[...]

Wat ik me trouwens afvraag: als je van je BB een echte übertank wil maken, neem je dan gear met Dexterity erop voor de dodge? Of zelfs ook nog Intellect vanwege de resist? Of kun je dit nooit op een dergelijk niveau krijgen dat dit degelijk verschil gaat maken in combat?
Bijvoorbeeld als je elk item met Vit + Str + Dex neemt, zou je dan uit kunnen komen op zeg een 20% dodge? En dan voor magic-gevechten een set houden met Intellect erop? Of maak je een übertank gewoon met Vit + Str stacken en daarnaast nog +block% etc..?
Ik heb op lvl 37 11% block door 151 dextery maar heb dat er niet bewust opgezet. Ik speel met dual wield en dat gaat tot nu toe in NM erg goed. Wellicht dat ik bij een volgende moeilijkheidsgraad meer naar een tankbuild ga.
Zelf zou ik geen intellect nemen maar vooral str + vit met eventueel dexetry gems erbij. Ik heb doordat ik vooral naar str heb gekeken ook veel int (combinatie int + str komt veel voor) een resist van 23% maar dat is dus niet bewust gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Grvy schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 23:34:

Denk dat dit komt door hoe ze gekocht worden. Probeer maar eens mats of jewels te kopen. Je ziet er maar 1 met 1 prijs. Dus het auction house kiest voor jou al gelijk welke items gekocht worden. Dat betekent waarschijnlijk de goedkoopsten eerst. Als je ziet hoe je met een seconde of twee wachten al vaak een goed stukje gear mist dan kan je je wel indenken hoeveel gems en mats er gekocht/verkocht worden elk moment. En als jouw prijs onder de momenteel laagste prijs hangt, pakt dat systeem bij de volgende verkoop gelijk de jouwe waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Ja, de AH is gewoon ziek. Mijn alt monk had geen goede broek voor zijn level, dus ik denk probeer er een te craften. Dat had zo'n 1100 gold + mats gekost voor 3 random stats. Voor de zekerheid toch even op het AH gekeken. Talloze 500 gold items die precies aan stats bevatten wat ik zoek, en beter dan wat ik ooit voor het bovenstaande kan craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Ik heb een vaag probleem. Ik zet een zwaard op de AH genaamd Keen Flamberge Of flame. Dat is een 2 handed sword met 21.4 dps voor level 9.

Als ik dan ga zoeken in de AH op 2 handed swords, met level 0 tot er met 9, dan krijg ik een lijst vol zwaarden. Het zwaard met de MEESTE dps is 20.4, en zo volgen er meer met steeds minder DPS. In die logica moet mijn 2 handed sword helemaal bovenaan staan met zijn 21.4 DPS. Ik zoek op de juiste catogorie, maar toch staat mijne er niet bij. Hoe kan dit?

Zou het een bug zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
Craften is iets wat ik dus nooit doe. M'n blacksmith is nog altijd level 2 en ik ben zojuist in Hell begonnen xD

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
Beste Gamers,

Ik vraag mij toch af hoe je al op lvl 30 a 31 aan 700 damage komt? Ik zit nu op 26 en maar op 283! Gaat dan in die 5 levels echt nog zoveel omhoog?

Zou een fanatieke diabloer mij willen helpen met het samen stellen van Gear voor mijn lvl? (lvl 30 dus ongeveer) Zou hij deze na mij toe willen DMén!

Mvg,

Roel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 00:08:
1300 DPS heb ik op mijn barbarian in NM (lvl 37), zal wel een typo zijn.
Een tank denk ik eerder. Zo heb ik met mijn 42 barb ook maar 450 dps met daar tegenover 3k armor en 10k hp. Solo werkt voor geen meter, maar met 3 andere kan ik veilig de packs pullen terwijl de rest het nuked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hoe werkt dat resistance precies? Ik heb nu +45% resistance op alle damage van level 58 enemies, maar welke enemies vallen hier onder? Kan ik aannemen dat wanneer ik level 60 ben er geen enemies zullen zijn met een hoger level en damage resistance dus veel nuttiger wordt dan op lagere levels?
Ik zie namelijk nergens iets wat levels van mobs laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Laatst online: 00:23

Infinchible

Woef!

roel17 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 01:15:
Beste Gamers,

Ik vraag mij toch af hoe je al op lvl 30 a 31 aan 700 damage komt? Ik zit nu op 26 en maar op 283! Gaat dan in die 5 levels echt nog zoveel omhoog?

Zou een fanatieke diabloer mij willen helpen met het samen stellen van Gear voor mijn lvl? (lvl 30 dus ongeveer) Zou hij deze na mij toe willen DMén!

Mvg,

Roel
Ja dat kan in een keer nogal snel gaan. Ik zit nu op level 47 en heb 1700 dps geloof ik. Als ik zometeen lvl 48 word heb ik al een wapen die de dps verhoogt met 1400, bijna verdubbeld dus in 1 level.
Om echt goede gear te zoeken voor jou kan je het beste gewoon even op de AH kijken. Even je levels invullen en dan kijken wat je nodig hebt aan extra's. Als strength en vitality bijvoorbeeld. Maar ook life on hit en +% attack speed zijn bij mij gewild. Maar je levelt toch redelijk snel en om nou helemaal alles specifiek uit te zoeken heeft gewoon geen zin, 1 level omhoog en je kan weer opnieuw beginnen.
Succes ermee in ieder geval!

Mijn mannetje:

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2m91k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/if2zqb.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Infinchible op 20-05-2012 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Inderdaad, je level zegt niets... Skills heb je na level 18 ook wel genoeg om je te kunnen redden, het gaat bijna alleen maar om de items!

Mijn level 35 Wizard ging van 600 dps naar nieuwe gear op level 37 naar 880 toe en nu op level 40 heb ik dat naar 1350 weten te brengen. (en 5200->6600 HP)

En het opmerkelijkste is dat ik in teamverband (met Barb of met Monk + DH + WD) voor geen meter door NM Act 2 heen kom. Iedere Champion pack gaat er wel iemand dood lijkt het wel. Toen even Act 1 tot de eindbaas daar gedaan, geen enkel probleem.

Nadat ik toch de gear had vernieuwd even solo een missie gestart en hop, ik loop overal zo overheen en de Champions / rare mobs doen nog wel pijn, maar ze doen opeens geen 3k dmg per hit meer! Ik werd namelijk met 1100 armor, 6600 hp en een dodge kans van 11% (0 block) regelmatig door Rare reaper burrowers in 2 a 3 hits vermoord. Het is coop niet te doen en solo best easy!

En dat is als "glass canon" toch best raar en totaal anders dan ik had verwacht. En als het nou was dat de medespeler gewoon hun gewicht niet trokken (zoals random erg vaak het geval is) had ik het nog gesnapt. Maar het waren wel spelers die gewoon hun best deden. Goed, ik ga de zooi wel solo-en en dan voor het farmen nog eens samenspelen denk ik maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:02
djunicron schreef op zondag 20 mei 2012 @ 04:23:
Inderdaad, je level zegt niets... Skills heb je na level 18 ook wel genoeg om je te kunnen redden, het gaat bijna alleen maar om de items!

Mijn level 35 Wizard ging van 600 dps naar nieuwe gear op level 37 naar 880 toe en nu op level 40 heb ik dat naar 1350 weten te brengen. (en 5200->6600 HP)

En het opmerkelijkste is dat ik in teamverband (met Barb of met Monk + DH + WD) voor geen meter door NM Act 2 heen kom. Iedere Champion pack gaat er wel iemand dood lijkt het wel. Toen even Act 1 tot de eindbaas daar gedaan, geen enkel probleem.

Nadat ik toch de gear had vernieuwd even solo een missie gestart en hop, ik loop overal zo overheen en de Champions / rare mobs doen nog wel pijn, maar ze doen opeens geen 3k dmg per hit meer! Ik werd namelijk met 1100 armor, 6600 hp en een dodge kans van 11% (0 block) regelmatig door Rare reaper burrowers in 2 a 3 hits vermoord. Het is coop niet te doen en solo best easy!

En dat is als "glass canon" toch best raar en totaal anders dan ik had verwacht. En als het nou was dat de medespeler gewoon hun gewicht niet trokken (zoals random erg vaak het geval is) had ik het nog gesnapt. Maar het waren wel spelers die gewoon hun best deden. Goed, ik ga de zooi wel solo-en en dan voor het farmen nog eens samenspelen denk ik maar...
Kijk maar eens naar het verschil tussen builds in vaste groups en mensen die in public games zitten.
Vaste groups stellen hun skills op elkaar af.
Ik speel een WD. En ik kan compleet verschillende builds maken.
Een enorm goede CC'er met leuke buffs, een glass canon of een burst dmg met hoge cooldowns.

In een vaste groep kun je die builds maken. Een glass canon is leuk, maar je moet wel iemand hebben die crowd controll doet en heals. 4 glass canons is heel snel afgelopen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Wat farmen en pink dye later:

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/29pdjtf.png

En natuurlijk whimyshire:

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2444o54.png
psychodude schreef op zondag 20 mei 2012 @ 01:18:
[...]

Een tank denk ik eerder. Zo heb ik met mijn 42 barb ook maar 450 dps met daar tegenover 3k armor en 10k hp. Solo werkt voor geen meter, maar met 3 andere kan ik veilig de packs pullen terwijl de rest het nuked.
Dan moet je revenge gaan, cleave met explosion, leap met iron impact en rend met +range of +damage.
Dan spring je in een pack met monsters en heb je ze in notime dood. Hoe meer monsters, hoe sneller ze dood zijn. Tanks barbs zijn wel viable :).

[ Voor 107% gewijzigd door kaluro2 op 20-05-2012 04:54 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 22:43
Grote update van mijn character:
Afbeeldingslocatie: http://hmdlive.com/images/diablo3/mage_002.jpg
HP: 6500

Op level 31 had ik maar 700 dps en 5200 hp. Gear maakt je echt godlike als je er veel gold aan uitgeeft. Uiteraard is mijn set nog niet perfect en kan er nog wel richting de 1500 dps gewerkt worden en het hp verhogen naar 7000 :P

Nieuwe update:
Afbeeldingslocatie: http://hmdlive.com/images/diablo3/mage_003.jpg
HP: 7200

Er komt geen eind aan :9

[ Voor 15% gewijzigd door Sir_Hendro op 20-05-2012 08:30 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Dat Diablo al verslagen is op Inferno, solo en groep.

Blizzard: ''It'll take months to beat inferno, if it even happens.'' Yeah right...

4 dagen na release: ''....crap, we definitely shouldn't have let in-combat res happen... and we should've let
spoiler:
diablo inferno
hit for more than just 35% of max hp''

Blizzard 4 dagen na release, later op de dag: ''CRAP we also should've fixed the Wizard... Frost armor + that other defensive spell combined (elective mode on in options) is a 22K+ damage catcher that even works @ bosses that take off a set percentage of health...''
Een wizard leeft dus véél langer dan bv een barb, maakt niet uit hoeveel leven\defense je hebt tegen
spoiler:
inferno diablo

Working as intended? Denk het niet... Waarschijnlijk is het net als met Diablo II dat er een patch komt die én veel bugs fixed, en de game nog veel moeilijker maakt. Helaas zijn er tegen die tijd al honderden spelers ''klaar'' met inferno.

spoiler:
Diablo op Inferno kan theoretisch gezien gewoon met 1K hp (!!) verslagen worden, omdat hij toch steeds maar 35%hp wegslaat.

Blizzard, werk aan de winkel. Ik wéét dat bosses niet de lastigste vijanden in het spel zijn en dat ze ook niet de beste loot droppen om boss-runs te voorkomen, maar op deze manier ont-eer je de Diablo franchise gewoon een beetje.

[ Voor 9% gewijzigd door Brutal1ty op 20-05-2012 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Laatst online: 27-08 20:38
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 22:47:

Dat werkt prima t/m Hell maar in Inferno kun je dat vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blizzard heeft afgelopen week al gezegd dat het vooral om de gemiddelde gamer gaat en niet om de gamers die hele teams achter zich hebben staan. Als de gemiddelde gamer ook (mede dankzij AH) Inferno doorkomt dan is het gedaan met Diablo 3 voor het eind van het jaar en zal PvP er ook niet meer aan helpen.
Sowieso is de gedachte achter het AH goed maar het items farmen is weg waardoor je in theorie met elke klasse 4 keer naar Diablo gaat en je bent klaar.

Net een video gezien van een team wat Diablo op Inferno heeft verslagen. Zelfs dan valt er niets fatsoenlijks te looten. Een leuke Legendary was toch wel een mooi gebaar geweest.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2012 09:56 ]

Pagina: 1 ... 21 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic