Dus dat hele uurtje in je leven is al die stress waard ? OoNyarlathotep schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:12:
[...]
De regio staat net als gisteren op Europe. Als ik nu een character aanmaak, het spel afsluit en weer start zie ik deze wel. De monk van gisteren niet, gdvrdmme!!!! Ticket aanmaken denk ik? Ik baal echt als een stekker...
Zie DMTheNephilim schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:12:
[...]
Jah ik ook, maar die zijn niet te krijgen die guest passes...
Ik heb het spel zelfs al geïnstalleerd, ik dacht dat een guest pass wel moest lukken, maar niemand wil ze weggeven
Eh... mijn Monk staat op een Amerikaanse server? WTF??? Ik had gisteren toch echt de EU server geselecteerd. Even googlen leert mij dat het spel wel eens spontaan switched...
En het is zeker niet mogelijk mijn character te verhuizen...
Nope, gewoon opnieuw levelen.Nyarlathotep schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:15:
Eh... mijn Monk staat op een Amerikaanse server? WTF??? Ik had gisteren toch echt de EU server geselecteerd. Even googlen leert mij dat het spel wel eens spontaan switched...
Is er misschien nog een GoT'er die een guest pass over heeft? De gameplay video's zien er erg goed uit, maar ik heb geen idee of het de €50,- waard is.
Een blizzard game is altijd al zijn geld dubbel en dwars waard.rgras schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:16:
De gameplay video's zien er erg goed uit, maar ik heb geen idee of het de €50,- waard is.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Je had na het instellen van de EU-server nog het spel opnieuw moeten startenNyarlathotep schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:15:
Hoe krijg je een betere DPS ?
mijn DPS is nu maar 194 dit is toch veelste laag voor een lvl 32 Monk ofniet ?
Zo uit lag zich in Diablo, was hetzelfde in het vorige deel. Ook wel het rubberen band effect genoemd. Leaven en een nieuw level starten wil vaak helpen als het probleem aan de kant van Blizzard ligt (wat in mijn ervaring meestal zo is)Zeror schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:12:
WTF. Had net iets heel vaags in het spel. Ik kon mijn character voor geen mogelijkheid laten lopen. Iedere keer wordt teruggezet naar de startpositie. Leek wel een lag die geen positie onthoud ofzo.
Betere wapens met meer dps. en dexterity stacken tot infinityChainthunder schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:46:
Hoe krijg je een betere DPS ?
Ofwel door de ah te bezoeken, ofwel door gewoon nog wat door te grinden
Er is die passive dat je dex als armor count, dan kun je str vergeten en gewoon compleet voor dex gaan !
Mijn lvl31 zit op 320 ofzo, en das zonder de AH te gebruiken
Even een vraagje aan de monks.
Wat gebruiken jullie als "spirit dump" ?
Die 7 sided strike is geweldig, maar zit op een cooldown.
Die exploding palm heb ik niet het idee dat dat veel doet. (stacked die uberhaubt?)
En die bel jived op een of andere manier niet bij mij, te raar en ik heb het idee dat ie meer mist dan raakt.
Als gevolg daarvan heb ik regelmatig een volle spiritbar zonder er iets mee te kunnen doen
[ Voor 28% gewijzigd door heuveltje op 19-05-2012 11:57 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Ik heb geen idee hoeveel mijn Wizard doet aan DPS eigenlijk, ik weet wel dat op Normal diablo na 1 try neer ging.
Extreem simpel en heb wel alle item's Geel, en was lvl 31 geloof ik.
Archon = Win.
Archon = Win.
Bij wizard is intelligence heel belangrijk (iedere intellegence point voegt 1% damage toe).Mektheb schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:56:
Ik heb geen idee hoeveel mijn Wizard doet aan DPS eigenlijk, ik weet wel dat op Normal diablo na 1 try neer ging.
Archon = Win.
Edit: Je totale damage kan je zien in je inventory
[ Voor 6% gewijzigd door Qzar op 19-05-2012 11:58 ]
Heeft iemand nog een guest pass voor mij, ik kan hem pas volgende week halen
Alghemeene vraag, ik probeer al tijden een groepje van 4 bij elkaar te krijgen, maar elke keer dat ik een public game probeer te joinen kom ik maar in een groepje van twee uit (ik + een ander), en meestal komt er ook niet iemand bij. Is het matchmaking systeem zo geprogrammeerd of heb ik gewoon pech?
ik ben al een aantal keer met 3 of 4 in een game gekomen dus waarschijnlijk gewoon pech. Misschien heb je ook last van een hoge ping en vind je daarom minder medespelers?YopY schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 12:04:
Alghemeene vraag, ik probeer al tijden een groepje van 4 bij elkaar te krijgen, maar elke keer dat ik een public game probeer te joinen kom ik maar in een groepje van twee uit (ik + een ander), en meestal komt er ook niet iemand bij. Is het matchmaking systeem zo geprogrammeerd of heb ik gewoon pech?
Kan iemand mij even helpen plz?
Ik heb een Diablo 3 starters edition, met dank aan GoT user: ReCreator.
Maar wanneer ik Diablo 3 opstart, en ik wil inloggen, lukt dat niet.
Ik heb al een account aangemaakt, serial geregistreerd noem maar op. Maar ik kan niet op de 'login' knop drukken.
Weet iemand wat ik fout doe?
Edit: stupid me, ik wilde inloggen met mijn Battlelog name, niet met mijn email.
Sorry, opgelost dus!
Ik heb een Diablo 3 starters edition, met dank aan GoT user: ReCreator.
Maar wanneer ik Diablo 3 opstart, en ik wil inloggen, lukt dat niet.
Ik heb al een account aangemaakt, serial geregistreerd noem maar op. Maar ik kan niet op de 'login' knop drukken.
Weet iemand wat ik fout doe?
Edit: stupid me, ik wilde inloggen met mijn Battlelog name, niet met mijn email.
Sorry, opgelost dus!
[ Voor 15% gewijzigd door iApp op 19-05-2012 12:08 ]
An a day keeps the doctor away.
2 diablo guest passes en 1 wow guest pass voor mensen die hieronder een nuttige of grappige tip voor een lvl 19 witch doctor posten
Naar wat ik gelezen heb is het vooral handig om je Zombie dogs constant actief te hebben. Ze doen namelijk redelijk wat damage en zorgen tegelijkertijd voor afleiding. Daarnaast zorgt de ''Circle of life'' skill ervoor dat er een kleine kans is dat er een Zombie dog spawned wanneer een enemy binnen 10 meter van je sterft.
p.s. indien dit nuttig was, volstaat 1 D3 guest pass..
p.s. indien dit nuttig was, volstaat 1 D3 guest pass..
[ Voor 45% gewijzigd door rgras op 19-05-2012 12:29 ]
Volle spirit bar ?heuveltje schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:51:
[...]
Die exploding palm heb ik niet het idee dat dat veel doet. (stacked die uberhaubt?)
En die bel jived op een of andere manier niet bij mij, te raar en ik heb het idee dat ie meer mist dan raakt.
Als gevolg daarvan heb ik regelmatig een volle spiritbar zonder er iets mee te kunnen doen
Met een staff die +1.75 spirit p/s geeft, de passive die 2 spirit per sec geeft als je mantra gecast is, de passive die +100 spirit geeft, en die tornado met als rune spirit regen @ 3 stacks, ga ik nogsteeds veel te snel door mijn spirit heen. Die 250 spirit, kan binnen 1 seconden op als het gevaar grootsch is.
Chuck norris roundhousekick met runestone lvl 2 (imo beste monk skill die er is, zeer veel damage, 360 AOE om je heen, knockback, kost weinig, spammable)heuveltje schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:51:
[...]
Betere wapens met meer dps. en dexterity stacken tot infinity
Ofwel door de ah te bezoeken, ofwel door gewoon nog wat door te grinden
Er is die passive dat je dex als armor count, dan kun je str vergeten en gewoon compleet voor dex gaan !
Mijn lvl31 zit op 320 ofzo, en das zonder de AH te gebruiken
Verwijderd
Het gaat weer leuk met het multiplayer systeem: Ik heb net diablo in NM gekild. Maar ik kan geen hell games joinen. Waarom niet?
Omdat ik een paar levels te laag zit...
Goed gedaan blizzard.
Goed gedaan blizzard.
Welk level ben je dan? Dit is waarschijnlijk om je tegen jezelf te beschermenVerwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 12:33:
Het gaat weer leuk met het multiplayer systeem: Ik heb net diablo in NM gekild. Maar ik kan geen hell games joinen. Waarom niet?
Goed gedaan blizzard.
Ik heb op Nightmare al redelijk moeite met overal doorheen komen, zijn er al ergens tutorials (in film vorm) van hoe je het beste met een wizard kan spelen?
Verwijderd
49 barbarian. De teammaten waarmee ik zat (die die weggingen na de 2e poging...) waren ook 49 en 50.Baroshir schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 12:36:
[...]
Welk level ben je dan? Dit is waarschijnlijk om je tegen jezelf te beschermen
Maar het is werkelijk absurd dat het mogelijk is om, normaal spelend, tegen een level limiet aan te lopen... En dit heb ik dus al sinds act 2 nightmare.
Wat voor lvl moet je zijn voor Hell?
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Wees blij, want de mobs in Hell zijn hoger dan 50, jij als level 48 of 49 doet dus vrij weinig damage, en zal talloze keren doodgaan totdat je 50-52 bereikt.
Net Diablo 3 uitgespeeld. Ik vond het spel op normal zelf moeilijker dan Diablo 2, dat op normal nooit echt moeilijk was. Ik heb een poging of 5 nodig gehad om als Wizard de laatste boss op normal te verslaan. Daarvoor moest ik toch echt wat aan mijn build sleutelen. Op mijn 33 Wizard had ik zonder gebruik van AH een dps van 483. Dat schiet lekker op binnen het normale spel, maar nu miste ik toch wat vitality.
Ik vind Diablo 3 ook van meet af aan leuker dan Diablo 2 bij launch. Ik had toch echt wat patches nodig om daar in te komen, en pas bij 1.10 ben ik het echt gaan spelen op de hogere niveau's. Het kunnen wisselen van skills maakt experimenteren een stuk leuker (of uberhaupt mogelijk). Er zitten ook nadelen aan dit vrije wisselen wat betreft minimale verschillen in characters, hoe erg dat probleem is moet nog blijken nadat mensen meer bekend raken met het spel.
Ik moet wel zeggen dat het verhaal me echt vies tegenvalt. Het spel kent een leuke achtergrond, heb ook Book of Cain gelezen, maar het verhaal dat tijdens het spel verteld wordt is bar slecht. Hier moet Blizzard echt eens goede schrijvers voor inhuren. Dit was echt niveau Starcraft 2 campaign, wat ook al slecht was. Geen enkel personage komt geloofwaardig over, er komt geen interessant stukje monoloog of dialoog voorbij, en het verhaal is voorspelbaar en cliche en zit vol met plotgaten. Het is duidelijk dat het verhaal in Diablo 3 niets meer is dan achtergrond, een excuus om horden demomen af te knallen. Dat kan een keuze zijn, maar wel een gemiste kans.
Het niveau van verhaalvertellen in Diablo 3 somt zich wat mij betreft prima op met een conversatie die je in Act 1 met een npc hebt:
NPC: "Mijn vrouw verandert in een zombie, wat moet ik doen, ik kan mijn vrouw toch niet zomaar afmaken!?"
Wizard: "Ik doe het wel!"
NPC: "Thanks! Volg mij."
...
Ik vind Diablo 3 ook van meet af aan leuker dan Diablo 2 bij launch. Ik had toch echt wat patches nodig om daar in te komen, en pas bij 1.10 ben ik het echt gaan spelen op de hogere niveau's. Het kunnen wisselen van skills maakt experimenteren een stuk leuker (of uberhaupt mogelijk). Er zitten ook nadelen aan dit vrije wisselen wat betreft minimale verschillen in characters, hoe erg dat probleem is moet nog blijken nadat mensen meer bekend raken met het spel.
Ik moet wel zeggen dat het verhaal me echt vies tegenvalt. Het spel kent een leuke achtergrond, heb ook Book of Cain gelezen, maar het verhaal dat tijdens het spel verteld wordt is bar slecht. Hier moet Blizzard echt eens goede schrijvers voor inhuren. Dit was echt niveau Starcraft 2 campaign, wat ook al slecht was. Geen enkel personage komt geloofwaardig over, er komt geen interessant stukje monoloog of dialoog voorbij, en het verhaal is voorspelbaar en cliche en zit vol met plotgaten. Het is duidelijk dat het verhaal in Diablo 3 niets meer is dan achtergrond, een excuus om horden demomen af te knallen. Dat kan een keuze zijn, maar wel een gemiste kans.
Het niveau van verhaalvertellen in Diablo 3 somt zich wat mij betreft prima op met een conversatie die je in Act 1 met een npc hebt:
NPC: "Mijn vrouw verandert in een zombie, wat moet ik doen, ik kan mijn vrouw toch niet zomaar afmaken!?"
Wizard: "Ik doe het wel!"
NPC: "Thanks! Volg mij."
...
Ik begon in act 2 ook moeite te hebben maar heb nu een prima build gevonden denk ik... je moet gewoon niet meer zaosl in normal alles tanken en spammenQzar schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 12:37:
Ik heb op Nightmare al redelijk moeite met overal doorheen komen, zijn er al ergens tutorials (in film vorm) van hoe je het beste met een wizard kan spelen?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ben nu met 2 characters in Act 3 en merk toch wel veel verschil tussen deze 2 chars, DH en Wizard. Mijn Wizard van level 27 heeft 450 dps maar gaat continu dood (1600 leven), terwijl mijn 29 DH met 360 dps overal doorheen blaast zonder dood te gaan (1800 leven). Hopelijk blijft het toch te doen met de Wizard want vind het een gave class.
Wat ik wel jammer vind is het goud in D3. Goud is nutteloos omdat er weinig professions/upgrades zijn waar je je geld aan kunt besteden en als je voor 60k zo'n 5 nieuwe items op de AH koopt kun je er gemakkelijk een level of 5 mee door. Heb dus nu 2 characters met behoorlijke gear, Blacksmithing en Jewelry volledig unlocked en mijn stash geupgrade en nog 150k over.
Goede rare items verkoop ik al niet meer op de AH omdat ik het geld toch niet nodig heb. Gold had van mij best wat pittiger gemogen of meer opties mogen bieden om te upgraden zodat je ook echt ergens voor spaart.
Wat ik wel jammer vind is het goud in D3. Goud is nutteloos omdat er weinig professions/upgrades zijn waar je je geld aan kunt besteden en als je voor 60k zo'n 5 nieuwe items op de AH koopt kun je er gemakkelijk een level of 5 mee door. Heb dus nu 2 characters met behoorlijke gear, Blacksmithing en Jewelry volledig unlocked en mijn stash geupgrade en nog 150k over.
Goede rare items verkoop ik al niet meer op de AH omdat ik het geld toch niet nodig heb. Gold had van mij best wat pittiger gemogen of meer opties mogen bieden om te upgraden zodat je ook echt ergens voor spaart.
@XeNeRgY
M'n lvl 29 Wizard heeft 420dps en 3500hp dus gewoon even je gear aanpassen dan komt dat wel goed
Update:
LVL 29, 460 dps, 4500 hp
Update 2:
LVL 30, 475 dps, 4750hp
Screenshot komt later op de dag, ben ff druk bezig
M'n lvl 29 Wizard heeft 420dps en 3500hp dus gewoon even je gear aanpassen dan komt dat wel goed
Update:
LVL 29, 460 dps, 4500 hp
Update 2:
LVL 30, 475 dps, 4750hp
Screenshot komt later op de dag, ben ff druk bezig
[ Voor 41% gewijzigd door Sir_Hendro op 19-05-2012 14:03 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Moet inderdaad vitality stacken, alleen vind ik het vreemd dat mijn DH met mindere stats geen problemen heeft. Ik hoef nooit een potion te pakken, kom overal prima doorheen.
Whoei! Net het spel op Normal uitgespeeld met mijn Monk. Helaas was ik op het einde met iemand aan het chatten en drukte daarna een keer te veel op enter. Daardoor ging ik dus terug naar het menu voordat ik alle loot had opgepakt. Het meeste heb ik overigens wel.
Ze hadden van mij dat pop-upje op het einde van acts en het spel wel click-only mogen maken...
Ze hadden van mij dat pop-upje op het einde van acts en het spel wel click-only mogen maken...
Blacksmith en Jeweler zitten al op lvl10? Lijkt me sterk, en stash upgraden kost ook wat, volgende stash upgrade is bij mij al 100kAghanim schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:02:
Ben nu met 2 characters in Act 3 en merk toch wel veel verschil tussen deze 2 chars, DH en Wizard. Mijn Wizard van level 27 heeft 450 dps maar gaat continu dood (1600 leven), terwijl mijn 29 DH met 360 dps overal doorheen blaast zonder dood te gaan (1800 leven). Hopelijk blijft het toch te doen met de Wizard want vind het een gave class.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
mijn 43 wizard heeft nu 2k dps ;DSir_Hendro schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:03:
@XeNeRgY
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik ben nu Diablo 3 aan het spelen, maar het stottert allemaal bij mij een beetje. Ik heb CTRL+R gedrukt om de framerate te zien en in ACT 1 in het stadje heb ik 60 fps (alles op low, res op 1680x1050), maar in battle zie ik hem de 10 FPS aantikken.
Ik heb zo'n AMD quadcore black edition en een HD 4850. Ik denk dat het laatste het probleem is. Die videokaart is ook al 3 jaar oud ofzo. Ik denk dat ik maar moet upgrade. Of zou het toch ergens anders aan liggen? Besturingsysteem is een maand geleden opneiuw geinstalleerd. Draai de laatste drivers.
Babs out!
Ik heb zo'n AMD quadcore black edition en een HD 4850. Ik denk dat het laatste het probleem is. Die videokaart is ook al 3 jaar oud ofzo. Ik denk dat ik maar moet upgrade. Of zou het toch ergens anders aan liggen? Besturingsysteem is een maand geleden opneiuw geinstalleerd. Draai de laatste drivers.
Babs out!
Verwijderd
heb net iets van de ah gekocht nu druk ik op send to stash, zegt die cannot send to stash
???
vol misschien?Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:26:
heb net iets van de ah gekocht nu druk ik op send to stash, zegt die cannot send to stash???
Kan je je equipment, specifiek wapens, eens showen ? Ik zi vast aan 200dps met twee Shukos die elk boven de 30dps zitten, met rond de 300 dex.Sir_Hendro schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:03:
@XeNeRgY
Update:
Nu 460 dps and 4500 hp
Is er een manier trouwens dat je kan zien hoeveel DPS je doet ?, bedoel ik zie ook scrolling combat text bij sommige streams.Phuncz schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:41:
[...]
Kan je je equipment, specifiek wapens, eens showen ? Ik zi vast aan 200dps met twee Shukos die elk boven de 30dps zitten, met rond de 300 dex.
Maar ik zie zelf heel niet hoeveel dmg ik doe op een mob.
Ik snap niet hoe iedereen met wizard aan zo'n hoge DPS komt.. (Of ja, niet snappen.. Ik snap auction house wel, maareh...
)
Ik ben lvl 31 wizard en heb 180 dps en speel nu act 4 van normal (net aan begonnen).. Ik vind echt niet zulke goede items dat ik zoveel meer dps krijg.. Nja.. Dat zal misschien dan nog komen in act4/nightmare. Ik doe bewust niet aan de auction house, omdat het anders denk ik te makkelijk wordt..
Ik ben lvl 31 wizard en heb 180 dps en speel nu act 4 van normal (net aan begonnen).. Ik vind echt niet zulke goede items dat ik zoveel meer dps krijg.. Nja.. Dat zal misschien dan nog komen in act4/nightmare. Ik doe bewust niet aan de auction house, omdat het anders denk ik te makkelijk wordt..
Let ook goed op hoe dmg opgebouwd wordt bij de wizard. Vind het knap dat je met zo weinig dps zo ver bent. Ben begin act 3 met wizard lvl 27 met 480 dps. Wel hardcore, dus ik doe lekker rustig aan en zorg ervoor dat voldoende vertrouwen heb dat ik weer door kan...aicaramba schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:46:
Ik snap niet hoe iedereen met wizard aan zo'n hoge DPS komt.. (Of ja, niet snappen.. Ik snap auction house wel, maareh...)
Gebruik je die armor skill dan weleens. Daarmee kan je heel veel dmg absorben. krijg echt zelden dmg ermee en ik heb minder hpAghanim schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:02:
[ Voor 26% gewijzigd door aapelite op 19-05-2012 13:52 ]
Kan je aanzetten bij de optiesMektheb schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:46:
[...]
Is er een manier trouwens dat je kan zien hoeveel DPS je doet ?, bedoel ik zie ook scrolling combat text bij sommige streams.
Maar ik zie zelf heel niet hoeveel dmg ik doe op een mob.
ah top , dan zou ik vanavond is kijken
Normal is sowieso makkelijk. Zonder A-H vind je echt een hele tijd NIETS zelfs niet in NM... meeste gear van me komt van A-H net een grote upgrade gekocht als 1h en merk dat act2 van NM me nu beter af gaat. Hiervoor was het een wipe fest, maar ben van 1200 dps naar 2040 gegaan en een WERELD van verschilaicaramba schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:46:
Ik snap niet hoe iedereen met wizard aan zo'n hoge DPS komt.. (Of ja, niet snappen.. Ik snap auction house wel, maareh...)
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
De achievements, kun je daar naast je vlag pimpen nog iets mee?
En heb nu 10 items op auction house staan voor erg weinig, maar niets verkoopt... Allerlei soorten items maar ik verkoop of decon sommige gele items nu maar.
En heb nu 10 items op auction house staan voor erg weinig, maar niets verkoopt... Allerlei soorten items maar ik verkoop of decon sommige gele items nu maar.
Ja.. iedereen gooit elk item die ze vinden op de AH waardoor de waarde erg laag wordt.MADG0BLIN schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:59:
[ Voor 11% gewijzigd door Junia op 19-05-2012 14:09 ]
Verwijderd
Je moet ook gewoon alleen goede items erop dumpen. Dat is wat ik doe in ieder geval.Junia schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:09:
[...]
Ja.. iedereen gooit elk item die ze vinden op de AH waardoor de waarde erg laag wordt.
Gelukkig kan je maar max 10 items op de AH gooien. Dit scheelt weer qua rotzooi op de AH.
En geen idee of het veel of weinig is, maar ik heb nu 98,25dps met mn lvl 22 wizard met 1,5k HP.
En geen idee of het veel of weinig is, maar ik heb nu 98,25dps met mn lvl 22 wizard met 1,5k HP.
[ Voor 36% gewijzigd door Zeror op 19-05-2012 14:14 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik gebruik de AH niet eens, ik DE alles en spaar al me gems.
Ik vind het ergens wel jammer. Mits de filtering in de AH werkt maakt het eigenlijk niet uit wat voor garbage er staat.Zeror schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:12:
Gelukkig kan je maar max 10 items op de AH gooien. Dit scheelt weer qua rotzooi op de AH.
Verwijderd
Het levert anders een hoop geld op voor sommige items. Sommige items zijn gewoon zonde om te DE'en. Ik had er eentje voo 125k verkocht, waar ik anders 1 mat voor had gekregen.Mektheb schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:13:
Ik gebruik de AH niet eens, ik DE alles en spaar al me gems.
Ik vind het ergens wel goed dat limiet. Al het had het aantal wel wat hoger mogen liggen, het dubbele wellicht. Maar door de limiet is gelukkig niet zo zeer mogelijk dat 1 persoon de auction house gaat domineren en zo de rijkste man (of vrouw) van Diablo wordt. Zo heeft iedereen gelijke kansen.Junia schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:13:
[...]
Ik vind het ergens wel jammer. Mits de filtering in de AH werkt maakt het eigenlijk niet uit wat voor garbage er staat.
Erm ik vraag hoe je er vanaf komt, niet hoe je eraan komtatlantisx schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 12:32:
[...]
Volle spirit bar ?
Met een staff die +1.75 spirit p/s geeft, de passive die 2 spirit per sec geeft als je mantra gecast is, de passive die +100 spirit geeft, en die tornado met als rune spirit regen @ 3 stacks, ga ik nogsteeds veel te snel door mijn spirit heen. Die 250 spirit, kan binnen 1 seconden op als het gevaar grootsch is.
Ik heb hem maar op 150 spirit, maar dan nog geef ik het amper ergens aan uit, healen hoef ik zelden, en die 7 strike kun je niet spammen. Dus welke spam jij dan om weer leeg te raken ?
Die is idd leuk, halve spel mee geroundhousedJunia schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 12:32:
[...]
Chuck norris roundhousekick met runestone lvl 2 (imo beste monk skill die er is, zeer veel damage, 360 AOE om je heen, knockback, kost weinig, spammable)
Maar imho alleen echt nuttig als je op meer dan 2 mennekes staat te hakken.
En zeker bij meer mannetjes gebruik ik nu die basic sweep inc. met die 143% WD rune.
Ik heal meer dan hun eraf meppen door lifeleech, en ik hoef niet meer de hele tijd achter die knockbacks aan te rennnen
Dus zeker voor single enemy is dus de enige skill die ik echt kan spammen is way of light (die bel), en die vind ik nu net niks
Of mis ik ergens een rune combi ?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Er zijn veel mensen die last hebben van framedrops (ook op de blizzard forums) echter is er nog geen officieel statement gemaakt vanuit blizzard of het gepatcht word, ik kamp met dezelfde problemen. Heb een HD 3870, alles op low res 1680x1050 draai ik als ik stilsta (met alle achtergronanimaties) makkelijk 90fps, ik loop draait hij dat ook nog. Zodra ik in battle ga dropt de framerate naar 10, dat kan niet.filipy23 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:25:
Ik ben nu Diablo 3 aan het spelen, maar het stottert allemaal bij mij een beetje. Ik heb CTRL+R gedrukt om de framerate te zien en in ACT 1 in het stadje heb ik 60 fps (alles op low, res op 1680x1050), maar in battle zie ik hem de 10 FPS aantikken.
Babs out!
Daarnaast zijn er ook veel stuttering issues, ik ben dus bijna geforceerd om singleplayer te spelen, multiplayer is voor mij onspeelbaar op de hogere difficulties...
NeeMADG0BLIN schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:59:
...
Lijkt me dat een DH (heb er geen dus ik doe een wilde gok) gewoon een hogere dodge rating heeft, wat veel uitmaakt omdat dat dus over alles geld (zowel melee, ranged als magic).Aghanim schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:07:
Moet inderdaad vitality stacken, alleen vind ik het vreemd dat mijn DH met mindere stats geen problemen heeft. Ik hoef nooit een potion te pakken, kom overal prima doorheen.
Ohja nog een plaatje van mijn char gisteravond:

Ben nu ondertussen 51, 2000dps en ben bezig met hell mode
Verwijderd
Hmm, ik geloof toch dat Diablo niet mijn type game is. Ik word na een uurtje helemaal braindead van beestjes killen met iedere keer dezelfde knoppen en spells. Er zit zo weinig variatie in en erbij nadenken is niet echt nodig. Na een tijdje heb ik geen eens meer zin om nog iets te looten.
Tja jij wilt beginnen dus met een lvl 10-20 character in het begin op nightmare...
Variatie komt genoeg en uitdaging ook.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Hmm ik lees hier echt mega hoge dps enzo, maar wat is een beetje redelijke dps voor een lvl 25 witch docter? Ik heb nu maar +/- 70 ofzo 
Verder best veel rare items, maar nog geen legendary ofzo. Ben nu overigens net begonnen aan Act 3, is dat voor een lvl 25 wd een beetje ok?
Verder best veel rare items, maar nog geen legendary ofzo. Ben nu overigens net begonnen aan Act 3, is dat voor een lvl 25 wd een beetje ok?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Nja, in HC moet je hem wel echt gebruiken wil je surviven, de knockback is ook echt super tegen solo targets (als hem goed timed kun je attacks cancelen), zowel spammable als weinig spirit cost.heuveltje schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:17:
[...]
Die is idd leuk, halve spel mee geroundhoused
Maar imho alleen echt nuttig als je op meer dan 2 mennekes staat te hakken.
En zeker bij meer mannetjes gebruik ik nu die basic sweep inc. met die 143% WD rune.
Ik heal meer dan hun eraf meppen door lifeleech, en ik hoef niet meer de hele tijd achter die knockbacks aan te rennnen
Dus zeker voor single enemy is dus de enige skill die ik echt kan spammen is way of light (die bel), en die vind ik nu net niks
Of mis ik ergens een rune combi ?
[ Voor 12% gewijzigd door Junia op 19-05-2012 14:25 ]
Iets na lvl 30 gaat je dps echt gigantisch hard omhoog.scorpie schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:23:
Hmm ik lees hier echt mega hoge dps enzo, maar wat is een beetje redelijke dps voor een lvl 25 witch docter? Ik heb nu maar +/- 70 ofzo
Als het goed is hoor je rond lvl 28 rond de 150 te zitten, lvl 30 rond de 200, lvl 30+ ga je snel naar de 300+
(afhankelijk van je class ofc)
Qua legendary items... heel veel geluk hebben, mijn eerste character had op lvl 30 2 legendary items gevonden, echter mijn nieuwe, die nu ook lvl 30 is nog geen enkele.
[ Voor 14% gewijzigd door Junia op 19-05-2012 14:29 ]
Ik heb 2 guest passes voor Diablo 3 en 1 voor WoW. Wie het eerst een DM stuurt mag ze hebben
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Cyclone Strike pakt voor mij de meeste spirit, deze gebruik ik vrij veel om de mobs op mij te houden zodat de rest rustig kan inhakken. (denk aan iedere 2 seconden in een fight met een grote mob)heuveltje schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:17:
[...]
Erm ik vraag hoe je er vanaf komt, niet hoe je eraan komt
Ik heb hem maar op 150 spirit, maar dan nog geef ik het amper ergens aan uit, healen hoef ik zelden, en die 7 strike kun je niet spammen. Dus welke spam jij dan om weer leeg te raken ?
Wave of light. (explosive light rune) 75 spirit per activatie.
En die mantra activeren kost ook nog eens 50 spirit per keer.
Ik kan in ieder geval niet genoeg spirit hebben
[ Voor 27% gewijzigd door atlantisx op 19-05-2012 14:34 ]
Verwijderd
Dmtje gestuurd voor Diablo 3DennusB schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:31:
Ik heb 2 guest passes voor Diablo 3 en 1 voor WoW. Wie het eerst een DM stuurt mag ze hebben
Verwijderd
Beetje jammer dat het begin zo saai is dan. Maar misschien ben ik gewoon verpest door World of Warcraft wat ik 3 jaar gespeeld heb. Alles met XP, grinden, looten, etc kan me gewoon echt niet meer boeien.The Chosen One schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:22:
Tja jij wilt beginnen dus met een lvl 10-20 character in het begin op nightmare...

Ik begrijp je gevoel van 'saaiheid'.Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:36:
[...]
Beetje jammer dat het begin zo saai is dan. Maar misschien ben ik gewoon verpest door World of Warcraft wat ik 4 jaar gespeeld heb. Alles met XP, grinden, looten, etc kan me gewoon echt niet meer boeien.
Soms vraag ik me of af wat voor nut het heeft om een gehele dungeon te exploren als er vrijwel overal enkel 1hit mobs staan en nooit echt iets leuks dropped...
Maaar het blijft cool
Post eens wat specs ofzo? Heb zelf een lvl 22 WD op normal met 134dps (intelligence boosten!)scorpie schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:23:
Mijn vraag: zijn die runes iets bijkomends of vervangen ze de basis skill?
Bvb heb hier Haunt: spirit die ~500% weapon dmg doet, en dan kan ik voor een rune kiezen die een spirit summont die 288% dmg doet
ff doorbijten tot je op Hell ben en dan gaat het echt "leuk worden" het fenomeen corpsrunnen krijgt een hele nieuwe betekenis danVerwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:36:
[...]
Beetje jammer dat het begin zo saai is dan. Maar misschien ben ik gewoon verpest door World of Warcraft wat ik 3 jaar gespeeld heb. Alles met XP, grinden, looten, etc kan me gewoon echt niet meer boeien.
Ehm ligt dit nou aan mij? Als ik inlog (nu al 10x geprobeerd, inclusief opnieuw d3 opstarten) zijn al mijn characters weg. Ik kom automatisch in het "nieuwe hero" scherm zonder kans om mijn bestaande characters te selecteren.
Heeft iemand dit ook? Of wordt het tijd om blizzard te contacten?
EDIT: hartstikke fijn... Op een of andere manier is mijn location in de options van europe naar america gegaan. Betekent dit dat ik met mijn account op beide locaties mag spelen?
EDIT: hartstikke fijn... Op een of andere manier is mijn location in de options van europe naar america gegaan. Betekent dit dat ik met mijn account op beide locaties mag spelen?
[ Voor 23% gewijzigd door Thermometer op 19-05-2012 14:40 ]
Tenzij het er excpliciet bij staat, komt er gewoon iets bij.Ward Vr schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:38:
[...]
Post eens wat specs ofzo? Heb zelf een lvl 22 WD op normal met 134dps (intelligence boosten!)
Mijn vraag: zijn die runes iets bijkomends of vervangen ze de basis skill?
Bvb heb hier Haunt: spirit die ~500% weapon dmg doet, en dan kan ik voor een rune kiezen die een spirit summont die 288% dmg doet
Als je beter kijkt zul je trouwens zien dat die 500 over 12 seconden is, en die 288 over 3 sec.
DPS is dus hoger bij de 2e.
[ Voor 11% gewijzigd door heuveltje op 19-05-2012 14:43 ]
Misschien storing?Sander1991 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:38:
Ehm ligt dit nou aan mij? Als ik inlog (nu al 10x geprobeerd, inclusief opnieuw d3 opstarten) zijn al mijn characters weg. Ik kom automatisch in het "nieuwe hero" scherm zonder kans om mijn bestaande characters te selecteren.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
kun je ook ergens de cutscenes terugkijken, meende dat ik dat toch ergens in het menu heb zien staan maar kan het nu nergens terugvinden?
Overigens net the butcher verslagen... was eigenlijk pas de eerste uitdaging in de game... ben daadwerkelijk voor het eerst 2x dood gegaan... ben nog niet echt ver dus, maar het is mijn eerste Diablo game ik doe rustig aan.

Overigens net the butcher verslagen... was eigenlijk pas de eerste uitdaging in de game... ben daadwerkelijk voor het eerst 2x dood gegaan... ben nog niet echt ver dus, maar het is mijn eerste Diablo game ik doe rustig aan.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Woohoo, mijn eerste legendary item

Die gaat in bewaring voor een andere class die wellicht nog ga spelen. Of zal ik hem op AH gooien? Weet nog niet.

Die gaat in bewaring voor een andere class die wellicht nog ga spelen. Of zal ik hem op AH gooien? Weet nog niet.
[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 19-05-2012 14:43 ]
Verwijderd
Iemand zin om mijn WoW Quest Pass te ruilen tegen een Diablo 3 Quest Pass? 
Wil echt zien of het me bevalt en/of me laptopie het kan runnen!
Wil echt zien of het me bevalt en/of me laptopie het kan runnen!
Je kan zelf kiezen in welke region je speelt. Echter kun je characters niet van region naar region transferren of traden.Sander1991 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:38:
Script voor AHK die elke twee minuten mijn armor en familiar activeert. Scheelt zoveel nadenk werk 
F5::
alt := not alt
If (alt)
{
SetTimer, Spam4, 120000
Spam4:
Send 4
SetTimer, Spam1, 120000
Spam1:
Send 1
return
}
Else
{
SetTimer, Spam4, Off
SetTimer, Spam1, off
}
Return
F5::
alt := not alt
If (alt)
{
SetTimer, Spam4, 120000
Spam4:
Send 4
SetTimer, Spam1, 120000
Spam1:
Send 1
return
}
Else
{
SetTimer, Spam4, Off
SetTimer, Spam1, off
}
Return
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Niet te geloven wat een aanbod er nu op de AH staat. Voor ongeveer 3000gold heb ik zo beetje al m'n gear (meeste blues) geupgrade naar rares. Alles volledig met de stats die ik voor m'n WD wil hebben (GF,MF,Int...). Het is heel tof om met de filters te gaan zoeken. (Je kan helaas niet sorteren op buyout maar je kan vrij gemakkelijk steeds het buyout filter wat hoger zetten, te beginnen op 100g, 200g etc.)
Is er een overschot ofzo? Wellicht komt het omdat een aantal dagen geleden de AH redelijk gaar was, als in je kon wel auctions plaatsen maar niks searchen..
Is er een overschot ofzo? Wellicht komt het omdat een aantal dagen geleden de AH redelijk gaar was, als in je kon wel auctions plaatsen maar niks searchen..
nee geen overschot mensen farmen gewoon erg veel op alts enzo al.
Verwijderd
GVD waarom heb ik dit nou altijd weer. heel act 1 op nightmare geen 1 rare die ik kon gebruiken vervolgens AH op. zegt die dat ik mijn spul niet naar mijn stash kan sturen
Ben momenteel wat aan het chest farmen in act 2 Hell. Dit lijkt op het moment de snelste manier om rares te farmen

God does not play dice
Sja dat krijg je als je iets achterligt op de curve 
Iedereen is ondertussen 10 lvls hoger en vekoopt dus zijn oude gear, ik vrees dat dat voorlopig ook wel zo zal blijven tot de stroom nieuwe spelers een beetje is afgenomen.
Maakt het makkelijk om aan nieuwe gear te komen, maar tegelijkertijd maakt het je eigen drops bijna waardeloos. en daarmee dus een groot gedeeltje van het spelletje overbodig.
Mocht iemand anders dit trouwens net als ik nog niet weten
De jeweler kan geen gaatjes meer in items maken
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5149145075#new-post
Waarmee gems dus ook al weer wat minder waard worden...........
Iedereen is ondertussen 10 lvls hoger en vekoopt dus zijn oude gear, ik vrees dat dat voorlopig ook wel zo zal blijven tot de stroom nieuwe spelers een beetje is afgenomen.
Maakt het makkelijk om aan nieuwe gear te komen, maar tegelijkertijd maakt het je eigen drops bijna waardeloos. en daarmee dus een groot gedeeltje van het spelletje overbodig.
Mocht iemand anders dit trouwens net als ik nog niet weten
De jeweler kan geen gaatjes meer in items maken
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5149145075#new-post
Waarmee gems dus ook al weer wat minder waard worden...........
Dan zit je shared stash waarschijnlijk vol..............Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:53:
GVD waarom heb ik dit nou altijd weer. heel act 1 op nightmare geen 1 rare die ik kon gebruiken vervolgens AH op. zegt die dat ik mijn spul niet naar mijn stash kan sturen
[ Voor 21% gewijzigd door heuveltje op 19-05-2012 14:55 ]
Sockets zitten nu gewoon als affixes op items. Vind ik juist wel cool.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
NICEZeror schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:41:
Woohoo, mijn eerste legendary item![]()
[afbeelding]
Op AH is niet de moeite waard. daar staan er nog 200 , waarvan zeker 70 met een verkoop prijs <20K
Dan zou ik hem zelf bewaren voor dat "speciale zelf gevonden" gevoel
Heeft ook wel iets., maar ipv een socket die dan met gem max iets van 14dex doet. ga ik dan liever voor de dex affix die meteen 50 Dex doet. Kost je allebei 1 affix namelijk.The Chosen One schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:58:
Sockets zitten nu gewoon als affixes op items. Vind ik juist wel cool.
Natuurlijk moet je maar net de goede combi vinden, maar het maakt het idee van gems gewoon iets minder nodig/wenselijk.
[ Voor 31% gewijzigd door heuveltje op 19-05-2012 15:00 ]
Geen idee of het waar is maar ik heb inmiddels al op 3 plekken screenshots/videots gezien van solo inferno diablo kills....
Als het waar is, +1 itt de cheezy kripp en method bunny corpse runs
Als het waar is, +1 itt de cheezy kripp en method bunny corpse runs
Geen ruimte?Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:53:
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Belial is wel moeilijk zeg, ik loop normal zo door en Belial krijg ik dan niet dood

Beleil was voor mij als Wizard gewoon een kwestie van kiten en vervolgens die "armors gebruiken" en hem neer hakken.
skills veranderen is de keyWard Vr schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:17:
Belial is wel moeilijk zeg, ik loop normal zo door en Belial krijg ik dan niet dood
aoe spul weg, survival+single target erbij. als je runspeed hebt met iets dan raad ik je dat aan, ook slechtere boots met meer % runspeed zou ik aandoen.
Niet in troep staan!Ward Vr schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:17:
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
indeed gewoon van weg blijven rennen dan is het vanzelf weg, en ik had me vriendin voor de meteor inc te roepen
dan kon ik ergens anders op letten.
Weet je zeker dat jij de achie [Ready for Raiding] hebt?Mektheb schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:23:
[...]
indeed gewoon van weg blijven rennen dan is het vanzelf weg, en ik had me vriendin voor de meteor inc te roepen.
dan kon ik ergens anders op letten.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Wattan ?hmr schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:33:
[...]
Weet je zeker dat jij de achie [Ready for Raiding] hebt?
Is toch leuk lekker kiten en klikken en doen.
Me vriendin zat te kijken waar die stem vandaan kwam, en toen zat ze erna heletijd "kijk uit".
Kies een templar met healing als follower. Maakte het voor mij een stuk makkelijker. Gisterenavond D3 als single player op normal uitgespeeld. Ga nu voor het vervolg met multiplayer aan de slag.Ward Vr schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:17:
Met andere woorden, een overschotMektheb schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:52:
nee geen overschot mensen farmen gewoon erg veel op alts enzo al.
Over Belial.
spoiler:
Is Belial na die nodes die je moet verbinden?
Daar sta ik nu maar heb er een hard hoofd in lol
Daar sta ik nu maar heb er een hard hoofd in lol
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Wat is eigenlijk het verstandigst om te doen met "slechte" rares, die bijv een stat verdeling hebben die voor geen enkele class top is? Gewoon salvages voor mats of verkopen aan een vendor?
Iemand nog commentaar op mijn Wizard build? https://us.battle.net/d3/.../wizard#ZcQjOX!fYX!bYYYYZ
Werkt zeer goed in Hell, gewoon flink kiten en infinite Ray of Frost. Desintegrate zou beter zijn maar de mana drain is rampzalig. Arcane Orb kan ik flink spammen tegen groepen mobs door de reduced casting cost.
Werkt zeer goed in Hell, gewoon flink kiten en infinite Ray of Frost. Desintegrate zou beter zijn maar de mana drain is rampzalig. Arcane Orb kan ik flink spammen tegen groepen mobs door de reduced casting cost.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Slechte rares salvage ik meestal, heb nu al nieuw tab gekocht in me stash en 15 rares verkocht. Je krijgt er zoveel dus die de moeite niet waard zijn, tot stof maken.Dennism schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:39:
Wat is eigenlijk het verstandigst om te doen met "slechte" rares, die bijv een stat verdeling hebben die voor geen enkele class top is? Gewoon salvages voor mats of verkopen aan een vendor?
Vergeet niet dat mobs moeilijker worden als je met een party gaat.deadsy33 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:12:
Geen idee of het waar is maar ik heb inmiddels al op 3 plekken screenshots/videots gezien van solo inferno diablo kills....
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic