Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dx5314 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 19:21:
Goedenavond,

Ik vroeg me af of er iemand is die mij even zou kunnen helpen met quest 10, ik krijg die Belial namelijk niet omver, na ongeveer 10x proberen :-(
Uiteraard zou ik het ook leuk vinden om soms met mensen samen te spelen, jullie kunnen me vinden onder de naam Protax.
Ik wacht geduldig af :-)

Gr,
Danny
Ik zou je even kunnen helpen met mijn barb (normal mode) of monk (nightmare) wat is je volledige battletag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 21:36

Gediminas

recovering stagiair marketing
Lees eventjes de topic waarschuwing.

[ Voor 77% gewijzigd door Sn0wblind op 18-05-2012 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:32
Lees eventjes de topic waarschuwing.

[ Voor 84% gewijzigd door Sn0wblind op 18-05-2012 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Lees de topic rules is mensen kap met vragen voor keys

Een topicreport is genoeg :)

[ Voor 27% gewijzigd door Sn0wblind op 18-05-2012 20:11 ]

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Mijn 1e item verkocht op de AH, voor 42.5k :)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 18:54
Ergert de rest van jullie zich ook aan de AH?

Die doet het vaker niet dan wel, en als hij het doet moet je vooral niet zoeken want je krijgt toch 0 results na 10 minuten zoeken.j

Is het eindelijk gelukt om "IETS" te zoeken/vinden, wil je sorteren, PATS, alles weg
|:(

[ Voor 20% gewijzigd door RedHat op 18-05-2012 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 19:06
RedHat schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 20:10:

Die doet het vaker niet dan wel, en als hij het doet moet je vooral niet zoeken want je krijgt toch 0 results na 10 minuten zoeken.
De AH op dit moment is een hit or miss.

Het komt veel voor dat je search niets doet, of als je van pagina verandert er niets meer te voorschijn komt.

ook die 10 item limiet en niet kunnen aanpassen van een duration is irritant.
Ik zit met 10talle rare items die ik liever verkoop.
En ik krijg niets verkocht rond de 1.5k-2k gold. dafuq?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
RedHat schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 20:10:

Die doet het vaker niet dan wel, en als hij het doet moet je vooral niet zoeken want je krijgt toch 0 results na 10 minuten zoeken.j

Is het eindelijk gelukt om "IETS" te zoeken/vinden, wil je sorteren, PATS, alles weg
|:(
Je moet 2 keer zoeken, de eerste keer dat je naar iets zoekt krijg je geen hits. Druk je daarna nog een keer op search dan verschijnen je zoekresultaten. Verander je iets, moet je weer 2 keer zoeken. Heel tijdrovend iig.

En mijn tactiek voor de verkoop op de AH is alle rares voor 2000 gold erop dumpen (buiten de wat betere items natuurlijk), het meeste verkoopt dan wel.

[ Voor 11% gewijzigd door Sagaris op 18-05-2012 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Sagaris schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 20:22:
[...]

Je moet 2 keer zoeken, de eerste keer dat je naar iets zoekt krijg je geen hits. Druk je daarna nog een keer op search dan verschijnen je zoekresultaten. Verander je iets, moet je weer 2 keer zoeken. Heel tijdrovend iig.

En mijn tactiek voor de verkoop op de AH is alle rares voor 2000 gold erop dumpen (buiten de wat betere items natuurlijk), het meeste verkoopt dan wel.
Werkt hier in ieder geval niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Weird... dit moest ik vanmiddag wel steeds doen om überhaupt resultaten te krijgen. =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

dotslasher schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 20:17:
[...]
De AH op dit moment is een hit or miss.

Het komt veel voor dat je search niets doet, of als je van pagina verandert er niets meer te voorschijn komt.

ook die 10 item limiet en niet kunnen aanpassen van een duration is irritant.
Ik zit met 10talle rare items die ik liever verkoop.
En ik krijg niets verkocht rond de 1.5k-2k gold. dafuq?
Klopt dat de AH nog niet goed werkt, zit gewoon voller dan verwacht. Maar stel je voor wat er gebeurt als je meer dan 10 items kan posten, dan zit het nog voller en heb je nog slechter/geen resultaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even paar minuten kunnen spelen (starter edition). Ik denk dat ik zometeen toch maar het spel ga kopen bij de Media Markt. Die sfeer is echt zoals blizzard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BodyHammeR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:34
weet iemand hoe het zit met die Public Chats rooms? ik joinde de 'Trade' room en er zaten maar 3 mensen in ?! toch raar als er duizenden spelen op de EU server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:11

hmr

Booth schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 19:50:
Kan er niet een glossary gemaakt worden voor afkortingen en termen?
Ik zie mensen praten over DPS, "unbuffed", HC, A3.. Begrijp er geen hol van!
Damage Per Second
"Zonder spells die je stats verhogen zoals magic weapon bij wizards"
HardCore
Act 3

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 22:41
JeroenSiero schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 20:30:
weet iemand hoe het zit met die Public Chats rooms? ik joinde de 'Trade' room en er zaten maar 3 mensen in ?! toch raar als er duizenden spelen op de EU server
Niemand zit standaard in een room dus alleen mensen die het joinen komen in de room. Daarnaast heb ik zo een gevoel dat het area gebonden is (dit weet ik niet zeker, maar in de witch doctor zitten maar enkele spelers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Ik ben nu bij ACT 2 met mijn Demon Hunter op normal. Iemand zin om samen te gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Coevering schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 20:34:
Ik ben nu bij ACT 2 met mijn Demon Hunter op normal. Iemand zin om samen te gaan spelen?
Zit er zelf ook, stuur even je id!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Volgens mij nog niet voorbijgekomen hier; op het officiële forum, door Bashiok:
Diablo Players:

We’d like to extend a very sincere thank you to everyone who joined the global Diablo III launch celebrations this week, as well as to everyone who was ready to jump into Sanctuary the moment the game went live.

To that end, we’d also like to say that we’ve been humbled by your enthusiasm -- and we sincerely regret that your crusade to bring down the Lord of Terror was thwarted not by mobs of demons, but by mortal infrastructure. As many of you are aware, technical issues occurring within hours after the game's launch led to players experiencing error messages and difficulty logging in. These issues cropped up again last night for the Americas and Europe servers. Despite very aggressive projections, our preparations for the launch of the game did not go far enough.

We’ve been monitoring the game 24/7 and have applied several optimizations to help our systems better weather the global rush. As of late last night, specifically 11:50 PM PDT on May 15, all systems have been online and running relatively smoothly. We’re continuing to monitor performance globally and will be taking further measures as needed to ensure a positive experience for everyone. This includes some maintenance to implement additional improvements for each region.

In order to make sure everything is continuing to run as it should, we’ve decided to move out our target launch for the real-money auction house beyond our original estimated date of May 22. We’ll post further updates on that in the near future.

Aside from the tremendous number of players simultaneously logging in to the game, one of the launch-day service issues was linked to the achievement system. Some players began to notice early on that achievements were either not being earned properly, or not being saved between multiple logins. We’re investigating this issue and will provide a specific update as soon as possible.

We greatly appreciate everyone’s support, and we want to sincerely apologize for the difficulties many of you encountered on day one. Please visit the Battle.net Support site or Support forums for the latest service-related updates or for help in troubleshooting any technical issues you may be having downloading, installing, or while playing the game.

Thank you again for your patience while we reinforce the gates of Sanctuary and further strengthen it for your onslaught.

Respectfully,
Blizzard Entertainment

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
gerwingood schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 20:42:
[...]

Zit er zelf ook, stuur even je id!
Voor iedereen die ons wilt joinen. Mijn Real-ID is Dave#2594

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mensen, lees even de topicwaarschuwing. We hebben een prachtige playertable met een berg aan battle.net tags :) En er is natuurlijk de IRC, waar je ongetwijfeld spelers kunt vinden die nu aan het questen gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Cloud op 18-05-2012 20:51 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Godverdegodver.

spoiler:
Diablo op 10%, ga ik dood, kan ik overnieuw beginnen. Bossfight duurt een fucking kwartier :(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:24
Hydra schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 20:57:
Godverdegodver.

spoiler:
Diablo op 10%, ga ik dood, kan ik overnieuw beginnen. Bossfight duurt een fucking kwartier :(
ai zuur |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Grappig, zit er eens een fatsoendelijke bossfight in een game gaan mensen zeuren dat het te lang duurt! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:39
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 19:51:
[...]

Ik zou je even kunnen helpen met mijn barb (normal mode) of monk (nightmare) wat is je volledige battletag? :)
Protax#2556, heb het inmiddels gehaald maar misschien wel ff leuk om samen te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
Mensen nog meer problemen met auction house? Probeer wat items te kopen maar niks laad :S

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

mauro101 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 21:28:
Mensen nog meer problemen met auction house? Probeer wat items te kopen maar niks laad :S
Heb gemerkt dat ie wel zoekt maar niks automatisch laat zien.

Voeg je search criteria in, druk search, wacht tot search weer terug komt (de knop) en druk weer search en dan zie je de resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
Pheace, werkt bij mij jammer genoeg niet. Krijg maar niks te zien :(

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:33
Hydra schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 20:57:
Godverdegodver.

spoiler:
Op HC is het pas echt zuur :+

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:52

The Chosen One

Zie signature!

Helemaal alleen gedaan met me Demon Hunter, duurde idd wel lang. :P
2 ohoh momentjes toen die me
spoiler:
greep
.Die bossfight had helemaal geen warning van you are entering... zal wel komen omdat ik solo speelde? 1e boss die ik niet met iemand anders deed volgens mij.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Laatst online: 16-09 13:34

Pablo

Rito pls

The Chosen One schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 21:56:
Helemaal alleen gedaan met me Demon Hunter, duurde idd wel lang. :P
2 ohoh momentjes toen die me
spoiler:
greep
.Die bossfight had helemaal geen warning van you are entering... zal wel komen omdat ik solo speelde? 1e boss die ik niet met iemand anders deed volgens mij.
geen enkele boss geeft warning voordat je entered
behalve als je co-op doet

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Laatst online: 16-09 13:34

Pablo

Rito pls

mauro101 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 21:28:
als ik bijvoorbeeld selecter op goedkoopste bovenaan dan krijg ik een leeg scherm

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Junia schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 19:03:
[...]

Ik zou zeggen pas op bij het begin van ACT 4, daar stierf mijn monk.
Tot en met act 4 redelijk weinig moeite gehad... 1x een close call door een stun/freeze combo maar voorderest erg easy..

vervolgens in act 4 kwam ik een elite mob tegen die me 2hitten :/ heel bizar.
mijn vorige sos ging in A1 NM dood op 33 dus dat valt wel mee ;) deez staat daar inmiddels ook; lvl 33, 400+dps & ~3.5k life :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Cloud schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 20:51:
[mbr]Mensen, lees even de topicwaarschuwing. We hebben een prachtige playertable met een berg aan battle.net tags :) En er is natuurlijk de IRC, waar je ongetwijfeld spelers kunt vinden die nu aan het questen gaan.[/mbr]
... alleen staan alle old-skool HC-players er niet in heb ik gezien, dus het is neit zo gek dat de HC-spelers elkaar proberen te vinden in dit topic (niet iedereen heeft zn battle-tag in zn sig staan zoals ik (HINT O-) ))

op HC zijn er atm maar 300 spelers online; wel weinig in vergelijking tot de ruim 20k op SC oO ben benieuwd of dat nog gaat veranderen.

ps. bij mij werkt de AH atm. niet, bij anderen wel?

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakke01 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 22:13:
[...]
Heb het idee dat hij bij niemand meer smooth werkt, tis echt een rotzooi haha :), hoop dat ze het snel gewoon gefixt krijgen zodat we lekker kunnen handelen...
RMB schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 21:12:
Grappig, zit er eens een fatsoendelijke bossfight in een game gaan mensen zeuren dat het te lang duurt! :P
Lang betekent helaas niet altijd moeilijk, lang betekent vaak wel dat je gewoon undergeared bent ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 22:13:
[...]

... alleen staan alle old-skool HC-players er niet in heb ik gezien, dus het is neit zo gek dat de HC-spelers elkaar proberen te vinden in dit topic (niet iedereen heeft zn battle-tag in zn sig staan zoals ik (HINT O-) ))

op HC zijn er atm maar 300 spelers online; wel weinig in vergelijking tot de ruim 20k op SC oO ben benieuwd of dat nog gaat veranderen.

Dat is het een goed idee om er de HC spelers ook erin te plaatsen? ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 22:16:
[...]

Heb het idee dat hij bij niemand meer smooth werkt, tis echt een rotzooi haha :), hoop dat ze het snel gewoon gefixt krijgen zodat we lekker kunnen handelen...

[...]

Lang betekent helaas niet altijd moeilijk, lang betekent vaak wel dat je gewoon undergeared bent ;).
Ik heb je post verplaatst naar het performance topic.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Ook weer lekker HC aan het spelen, kom eerst niemand vinden, blijkt dat ik nog op een amerikaanse server zat (vanwege de beta), dus maar weer opnieuw begonnen, baba naar 10 rushen en dan HC starten, nog geen "deeds"maar ik ben ook pas lvl 12.
Butcher zal de eerste krachtproef worden.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavorka
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-03-2018

Cavorka

Internet Entrepreneur

Cthulhu schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:44:
[...]
Ze moeten eerst gear verzamelen kwamen ze gister achter, gingen ze naar Act 1 Inferno, dropte er gelijk een Legendary Staff, http://eu.battle.net/d3/en/item/the-tormentor
Zat toevallig te kijken

En het is natuurlijk ook niet leuk als Inferno al binnen een week gedaan is
You will die, we promise ;)
:) Die Kripp heeft echt wel de beste barb-gear ter wereld denk ik.
Bijvoorbeeld vanmiddag kocht hij een legendary amulet voor 1.5M (enige op de AH van dat type, nog steeds), maar je ziet nog steeds dat ze alleen maar kunnen rennen. Vechten is er niet bij: instadeath.

Hoe leuk dat is... tsja. Inferno is niet op een normale manier te spelen volgens mij: de stats en range van alle gear is (lang) niet hoog genoeg.

Set items lijken volgens mij hopeloos bijvoorbeeld, voegt niets toe.

the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Down schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 21:52:
[...]

Op HC is het pas echt zuur :+
HC Inferno is helemaal zuur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavorka
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-03-2018

Cavorka

Internet Entrepreneur

HC Inferno kan niet, echt niet.

Mensen: kijk voor de grap even op Twitch, gewoon voor een impressie; zijn er genoeg die het softcore spelen. ;)

the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 20:25

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Ik ben vandaag ook op act 1 inferno aangekomen. Dat is toch wel even een flinke stap moeilijker dan hell, maar het is wel ontzettend leuk om te doen. De mobs daar slaan echt hard. :D

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakke01 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 19:01:
[...]

29 wiz hier, staan de HC-tags ook ergens centraal zodat ik wat mensen kan toevoegen?
scubaweasel#1210 act 2 NM nu btw 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2012 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Dutch2005NL#2415 - Dutch2007 - SC

[ Voor 8% gewijzigd door Dutch2007 op 18-05-2012 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Is het normaal dat je op Hell in elke dungeon gewoon 5-10 keer dood gaat en zelfs met een sterke party praktisch nergens doorheen komt? Moet je eerst uren Nightmare grinden?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Tsurany, heb jij een sterke party dan? *ahum*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Rikkiz0r schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 23:36:
Tsurany, heb jij een sterke party dan? *ahum*
Pissig dat we jou niet moeten? _O-

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Niet online
Hahah nee hoor:)

Daar loop ik gewoon teveel voor achter t.o.v. van jullie:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:27
Verdorie. spel uitgespeeld op normal, nu merk ik dat ik toch wat achterloop qua gear denk ik voor Nightmare, wil ik eens flink wat geld gaan spenderen op Auction House, blijkt het echt voor geen meter te werken. zoek opdrachten duren 2 minuten en dan vind ie niks, druk ik vervolgens op de back-knop (die pijl) staat alles er wel in maar zonder search criteria, wel het juiste item type. nou goed.

Koop ik een item , Bid failed. werkt niet. Action timed out. werkt niet. terug naar zoeken , lege pagina. kijk ik vervolgens bij dat tab waar je kunt zien wat je gekocht hebt, staat 1 van de 2 items er wèl in , zonder dat ik er schijnbaar voor betaald heb?

Is blizzard op de hoogte van deze problemen met het auction house? vind dit wel teleurstellend.

Voor de rest is het een geweldige game, niets dan lof. maar het AH moeten ze ècht wat aan doen.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

AH heeft idd wat problemen ja. Gisteravond en vanochtend werkte het perfect maar denk dat het te druk is geworden. Ach, de items worden per dag beter en goedkoper dus wat later kopen is ook geen probleem.
Alleen zo jammer dat ik als Wizard gewoon beter met een zwaard kan rondlopen dan een staf.

[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 18-05-2012 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Als iemand wil party'n mijn tag is Ithilidan#2861
Main is witch doc in Act 1 Hell en als afwisseling hardcore DH op lvl 14 :+

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:27
Tsurany schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 23:51:
AH heeft idd wat problemen ja. Gisteravond en vanochtend werkte het perfect maar denk dat het te druk is geworden. Ach, de items worden per dag beter en goedkoper dus wat later kopen is ook geen probleem.
Alleen zo jammer dat ik als Wizard gewoon beter met een zwaard kan rondlopen dan een staf.
Hier had ik nog wel even een vraag over trouwens. heb mensen horen zeggen dat er nu al van bepaalde legendary's echt 100 stuks te koop zijn , is het nu zo dat die gewoon vaak droppen of wordt er al gehacked/geduped?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
RMB schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 21:12:
Gefrustreerd zijn != zeuren he! ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Visgek82 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 23:55:
Hier had ik nog wel even een vraag over trouwens. heb mensen horen zeggen dat er nu al van bepaalde legendary's echt 100 stuks te koop zijn , is het nu zo dat die gewoon vaak droppen of wordt er al gehacked/geduped?
Volgens mij zijn die legendary's gewoon standaard loot voor bepaalde gebieden en is er weinig originaliteit in de wapens. Mijn eerste legendary op Nightmare was een van deze standaard loots en die zie je overal.

Wat echt enorm zuigend is, je kan auctions niet stop zetten. Nu heb ik vanochtend gear er in gezet voor een te hoge prijs die ik nu zeker niet meer verkocht krijg omdat in een dag tijd iedereen veel betere gear heeft. Nu moet ik nog anderhalve dag wachten voor ik nieuwe auctions kan houden en de wapens die ik nu allemaal vind zijn dan weer nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is ook jammer dat je de auction alleen 2 dagen kan laten duren. Als je op iets bied, is het over 2 dagen voor jou alweer nutteloos.. Dat werkt echt alleen voor de lvl 60+ uber items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Jup, in principe heeft enkel buy-now nut en is de prijs enkel relevant voor de komende 6 uur. Immers na 6 uur is de loot verouderd en heeft kopen geen zin en zal verkopen dus ook niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
De AH in World of Warcraft is ook voor dit spel top. Zelf de tijd instellen, sneller je spullen naar je bag (stash sturen) dat duurt namelijk ook een eeuwigheid. Sneller kunnen zoeken, hoewel dit volgens mij een bug is.

Jammer dat ze een compleet ander AH systeem maken, terwijl ze er al één hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:09

frG

Level 60!! eindelijk :)

Wel vaak gewiped in act 3 op hell zeg, niet normaal meer...

Droppen de bazen in inferno wel weer gele items trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frG schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 01:31:
Level 60!! eindelijk :)

Wel vaak gewiped in act 3 op hell zeg, niet normaal meer...

Droppen de bazen in inferno wel weer gele items trouwens?
Nee. Ik zit de livestream van kripparrian te kijken, en de act 3 boss op inferno dropte alleen wat blauw zut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Tsurany schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 23:32:
Is het normaal dat je op Hell in elke dungeon gewoon 5-10 keer dood gaat en zelfs met een sterke party praktisch nergens doorheen komt? Moet je eerst uren Nightmare grinden?
Bespaar je de moeite van het grinden van Nightmare alles onder Act III in ieder geval. Daar krijg je echt 0 XP. Continu hetzelfde farmen is aan mij niet echt besteed, maar ik heb wel hetzelfde probleem als jij.

Mijn Wizard doet 2000dps en heeft 12k health. Ik speel met 2 Barbarians samen en we zijn zojuist bij Hell beland. Toen we daar echter in de eerste dungeon van old tristam in gingen.. keiharde wipe.. :X

We zijn level 51. Ik zag in het GoTD3 topic een DH met het dubbele aantal DPS. :/
Zoek nog een Wizard ter vergelijking. Blijkbaar is m'n gear niet optimaal. Wat is jouw 'balans' tussen INT en VIT?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 14:51
Ik ben ondertussen lekker bezig wel, op m'n barbarian 10 uur gespeeld en bijna lvl 20 net in Act 2 (op normal nog). Het verhaal is echt spannend om te volgen en d'r zit ook echt een lijn/rode draad in, tijd geleden dat ik dat echt had in een game. Hoe meer ik Diablo III speel, hoe leuker het wordt eigenlijk. Steeds meer wordt duidelijk en het verhaal gaat dieper, prachtig.
Naast m'n warrior ook een lvl 7 monk en een lvl 5 wizzard. Die monk bevalt wel goed, komt dicht bij de barbarian dus ik ben benieuwd wat die allemaal kan unlocken qua skills om te zien hoe dat speelt. De wizzard voelt wat minder aan, kan nog niet het lopen en aanvallen onder de knie krijgen. Als ik naast een vijand klik sta ik weer middenin een groep, vast gewenning maar ik wil er nog niet aan..

@ hieronder: die had ik al ontdekt, maar dan nog voelt het raar als caster. En ik klik als een gek op alles wat rood is, dus dan klik ik soms sneller dan ik shift. Oftewel, die controle heb ik nog niet. Het hele klikken om te lopen ben ik niet meer gewend, alles is wasd tegenwoordig. Laatste keer dat ik zo een game bestuurde was zeker 10 jaar terug, dus dat gevoel is niet meer. Sowieso ben ik geheel nieuw in de Diablo-reeks, heb toch wat gemist toen vrees ik. _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door Freaky Maus op 19-05-2012 02:08 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Freaky Maus schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 01:59:
De wizzard voelt wat minder aan, kan nog niet het lopen en aanvallen onder de knie krijgen. Als ik naast een vijand klik sta ik weer middenin een groep, vast gewenning maar ik wil er nog niet aan..
Shift + click doet wonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 02:10:
Vanmiddag level 60 aangetikt, en daarna vooral bezig geweest met het optimaliseren van mijn gear :)
Damn!

Ze zijn op de US servers bezig met AH maintainance, ik hoop dat dat betekent dat ze het aan het fixen zijn! :)

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5152407817

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
Is er eigenlijk een Armory systeem beschikbaar of aangekondigt voor Diablo 3? Een systeem net zoals World of Warcraft heeft zegmaar. Zodat je eenvoudig je character kan laten zien aan de rest van de wereld.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 03:14:
Is er eigenlijk een Armory systeem beschikbaar of aangekondigt voor Diablo 3? Een systeem net zoals World of Warcraft heeft zegmaar. Zodat je eenvoudig je character kan laten zien aan de rest van de wereld.
Er zijn nog geen officiele plannen voor maar ze zijn er wel mee bezig ;), aldus Biashock een tijdje geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik zal ook eindelijk na mijn paar dagen spelen maar eens even een update posten.

Heb vandaag op level 58 met mijn Monk solo Diablo Hell verslagen, het is tot nu toe een totale pushover geweest, terwijl ik zelfs nog in level 26 gear rond loop, op level 59 kreeg in eindelijk de achievement dat ik alle gear > level 25 aan had getrokken.. De hele tijd heal / heal (van Mantra) en weer door. Ik zal morgen hopelijk 60 aantikken en dan gelijk de AH plunderen.

Mijn volgende char wordt een Demon Hunter of een Barb (tank), mijn wizard is 'al' level 22, maar deze vind ik te squishie spelen.

Van het co-op spelen is uiteindelijk nog nauwelijks wat terecht gekomen moet ik eerlijk toegeven, mijn vrienden liepen al zo snel op me uit dat ik ze nauwelijks bij hield. Twee vrienden zitten ondertussen al weer bij Act 2 op Inferno, dat zal bij mij nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabsqt
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-11-2024
Butchered, leuke dps race:)

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/8xko3q.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-08 22:00
Woohoo Act 2 klaar, wat is die Belial een eitje zeg, damn.

Heb wel een hoop Rare's gekregen, damn wat een hoop, cker 9 stuks, Bij belial 1 x,. Maar ook een hoop waar ik niks aan heb, leuk voor de AH, moet ie wel werken, maargoed.
De ruby's ed vallen ook veel .

Vandaag 1 of ander zwaard gevonden, van 45 dps naar 124 ! Damn dat gaat hard. Mobs killen, pff dat gaat nu helemaal makkelijk. WW rocks na een groundstomp!

Met me dualwield haal ik net de 89, dus ja wat is wijsheid. Ben niet doodgegaan ...

Vanmiddag ff de AH bezoeken, mocht deze weer werken.

Weltruste!

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Nou ik weet niet hoe het met jullie zit, maar zonder AH kan ik niet meekomen hoor.

Vrijwel iedere act heb ik wel geheel nieuwe gear nodig om een beetje mee te komen... Om b.v. nu Nightmare Act 1 door te komen heb ik m'n DPS, armor en HP zo'n beetje moeten verdubbelen. En dan merk je halverwege de act alweer dat je alweer een gigantische lading sterker bent geworden en inmiddels overal overheen walst...
Om vervolgens in de volgende act weer hopeloos achter te lopen en de AH te moeten bezoeken.

Trouwens nu deze week gewoon in volgens mij 32 uur gewoon géén Legendary items gevonden... Dat vind ik wel jammer ten opzichte van D2, daar vond je tenminste nog wat low level uniques die op zich zo nu en dan nog wel een tijdje bruikbaar waren.

Begrijp me niet verkeerd ik vind het allemaal leuk wat de items en randomisatie in D3 betreft, maar ik had toch wel meer dingen met custom graphics / naampjes verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-08 22:00
Ben nog lang niet zo ver, maar heb auction house wel bezocht maar nog niks gekocht. Loop er best makkelijk doorheen. In het begin van act 2 ging ik redelijk snel achteruit met me health, kon niet meer zomaar.een groep inrennen en gaan.

Moest me speelstijl toch wat voorzichtiger zetten, maar na het.droppen van een rare wapen, schoenen en broek met een hoop + vitality ging het al een stuk makkelijker.

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag net een blue post waarin stond dat je dus géén sockets aan je gear kunt toevoegen. Dat heeft in het begin wel in de game gezeten maar is er voor de release uit gehaald.

Erg slordig dat het ook nu nog steeds op de website van Blizzard staat dat het wel kan.

Als ik het zo lees wordt het dus pas echt lastig als je Hell bereikt en is NM op zich ook nog wel te doen. Ik wil toch eerst mijn WD en DH ook naar NM krijgen maar helaas nog maar twee dagen om te spelen. Gelukkig volgende week weer een lang weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Laatst online: 23-05 12:53
Als er iemand nog een guest pass wil, DM ...

[ Voor 4% gewijzigd door Graviton12 op 19-05-2012 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Gister avond act 1 uitgespeeld, heb daar volgens het spel 10.5 uur over gedaan. Ben nu level 17 Wizard :D. Ik heb voor zover ik weet alles verkent.

Een keer error 3006 gehad. Volgens mij heb ik die opgelost door even op starcraft in te loggen. Ik las ook dat je kan proberen even op een andere regio server in te loggen en dan weer terug.

Tot nu toe erg goed vermaakt met het spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Graviton12 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 08:59:
Als er iemand nog een guest pass wil, DM ...
Heb je een DM gestuurd.

Anders wordt het toch maar gewoon kopen :)

Ik ga iig wel even ophouden met filmpjes kijken, want ik wil niet teveel spoileren voor mezelf.

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

PromWarMachine schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 01:55:
Bespaar je de moeite van het grinden van Nightmare alles onder Act III in ieder geval. Daar krijg je echt 0 XP. Continu hetzelfde farmen is aan mij niet echt besteed, maar ik heb wel hetzelfde probleem als jij.

Mijn Wizard doet 2000dps en heeft 12k health. Ik speel met 2 Barbarians samen en we zijn zojuist bij Hell beland. Toen we daar echter in de eerste dungeon van old tristam in gingen.. keiharde wipe.. :X

We zijn level 51. Ik zag in het GoTD3 topic een DH met het dubbele aantal DPS. :/
Zoek nog een Wizard ter vergelijking. Blijkbaar is m'n gear niet optimaal. Wat is jouw 'balans' tussen INT en VIT?
Mijn Wizard van level 54 heeft:
1180 INT
871 VIT
1787 Armor
3250 DPS

En op het slagveld komt hij amper mee zodra er damage valt, dan is hij echt niks meer. Op normal en nightmare is een Wizard leuk maar op Hell ben je volgens mij echt veel beter af met een Barbarian, die blijven gewoon tanken terwijl ze zichzelf healen terwijl mijn Wizard enkel dood gaat aangezien de Barbarian gewoon niet alle mobs bij zich weet te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:34

vhal

ಠ_ಠ

Zit nu in NM met een lv 33 wizard die 340 dps doet. :X De AH werkt vaker niet dan wel waardoor ik amper gear kan kopen. A1 was dan wel te doen maar A2 is gewoon een ramp. En dan te bedenken dat e mensen rondlopen met 1k5 dps op lv 30...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Als ik een lvl 32 ben en join een vriendje die lvl 45 is? Wat zijn dan de voordelen en met name zijn nadelen? Hoe lopen die berekeningen op de achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn barbarian is 48 en kan prima tanken in nightmare act 3. boss packs beginnen weel moeilijk te worden.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AMMh29FTsatq1JYHrcCImMky/full.jpg

Niet letten op de skills. 't is mijn boss kill (= zo lang mogelijk rondrennen en niet dood gaan) setup.

Maar ik ga ook keihard dood als ik niet uit kijk hoor. De truuk is met ground stomp, overpower, en dan cleave een hele mob ik één klap uit te moorden. Dat gaat beter met de allertraagste 2-hander (zodat cleave explosie en overpower meer damage doen), maar die moet ik dan nog even kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist Diablo in nightmare bereikt! alleen dat gaat hem niet worden denk ik.. de eerste fase gaat nog wel maar in de tweede fase oneshot hij mij.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8Gnwb.png

Iemand nog build/gear tips? Ik dacht zelf aan meer vitality maar dan gaat mijn dps achteruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 09:51:
Mijn barbarian is 48 en kan prima tanken in nightmare act 3. boss packs beginnen weel moeilijk te worden.

[afbeelding]

Niet letten op de skills. 't is mijn boss kill (= zo lang mogelijk rondrennen en niet dood gaan) setup.

Maar ik ga ook keihard dood als ik niet uit kijk hoor. De truuk is met ground stomp, overpower, en dan cleave een hele mob ik één klap uit te moorden. Dat gaat beter met de allertraagste 2-hander (zodat cleave explosie en overpower meer damage doen), maar die moet ik dan nog even kopen.
Even een vergelijking, mjjn lvl 32 barbarian heeft dezelfde DPS en zo'n 800 strength. Ik zou even wat tijd in de AH spenderen om wat betere gear te kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:20
Dag mensen,

Ik heb ook maar eens D3 aangeschaft en al even gespeeld. Aangezien ik verslaafd was aan D2.

Maar nu is er veel veranderd met de skills. Is er ergens een duidelijke uitleg over de skills met runes enzo? Ben de skill tree van D2 gewent. Maar in D3 is dit totaal anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:32
"Achievement: Socket to me"

Humor.

Deze krijg je als je een item socket voor de eerste keer vult met een jeweldingus.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 10:01:
[...]

Even een vergelijking, mjjn lvl 32 barbarian heeft dezelfde DPS en zo'n 800 strength. Ik zou even wat tijd in de AH spenderen om wat betere gear te kopen. ;)
Kan best. Ik heb al sinds normal zo'n beetje dezelfde gear. Alleen mijn speer, schild en helm zijn veranderd denk ik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Mijn lvl 50 Monk, net aangekomen in Act 4 NM
Afbeeldingslocatie: http://img2.uploadplaatjes.nl/20120519/588956.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag, toen ik begon met mijn monk stond bij region nog The Americas, ik wist dit niet en ben gaan spelen. (nog maar level 8) Ik heb het nu dus veranderd naar Europa alleen ik vraag me af of mijn monk daar nu ook naar verplaatst is of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 09:58:
Heb zojuist Diablo in nightmare bereikt! alleen dat gaat hem niet worden denk ik.. de eerste fase gaat nog wel maar in de tweede fase oneshot hij mij.

[afbeelding]

Iemand nog build/gear tips? Ik dacht zelf aan meer vitality maar dan gaat mijn dps achteruit
Probeer eens met die Heal aura, gewoon blijven spammen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik heb Vitality Monk, dus snel dood ga ik niet. Maar ik snap niet dat mensen vol voor DPS gaan maar op hoger niveau ge-one-shot worden. Zorg dan voor Vitality op je items, dat scheelt echt een stuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 10:20:
Ik heb een vraag, toen ik begon met mijn monk stond bij region nog The Americas, ik wist dit niet en ben gaan spelen. (nog maar level 8) Ik heb het nu dus veranderd naar Europa alleen ik vraag me af of mijn monk daar nu ook naar verplaatst is of niet?
Nee, die blijft echt op de servers van Amerika. Je zult in Europa opnieuw moeten beginnen.

offtopic:
Kut, dubbelpost, dacht dat ik editte

[ Voor 6% gewijzigd door RedHat op 19-05-2012 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balen, kan ik weer opnieuw beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 10:31:
Balen, kan ik weer opnieuw beginnen
die paar minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BodyHammeR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:34
Monk vraagje; vind het verwarrend hoe het zit als je wapens draagt en als monk 100 fists als primary hebt. Zowieso ziet het er vreemd uit dat ie zijn wapens vast heeft EN met zijn vuistjes los gaat, maar vraag is eigenlijk over aantal damage wat je doet met je primary attack; ik heb nu 2 one-handed axes met een rode gem erin gepropt. Ik zie dan mijn DPS om hoog gaan, maar is dat dan alleen van toepassing als ik met de wapens aan het slaan ben of telt het ook mee met 100 fists skill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

JeroenSiero schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 10:52:
Monk vraagje; vind het verwarrend hoe het zit als je wapens draagt en als monk 100 fists als primary hebt. Zowieso ziet het er vreemd uit dat ie zijn wapens vast heeft EN met zijn vuistjes los gaat, maar vraag is eigenlijk over aantal damage wat je doet met je primary attack; ik heb nu 2 one-handed axes met een rode gem erin gepropt. Ik zie dan mijn DPS om hoog gaan, maar is dat dan alleen van toepassing als ik met de wapens aan het slaan ben of telt het ook mee met 100 fists skill?
Alle skills zijn gebaseerd op weapon damage, volgens mij is dit bij Monk ook zo dus: ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 22:49

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ehm... ik log zojuist in en kan mijn level 11 monk niet vinden waar ik gisteren mee heb gespeeld?? Dat ding wordt toch opgeslagen als je uitlogd? Ik ga 'echt niet opnieuw beginnen :@

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:32
Nyarlathotep schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:08:
Ehm... ik log zojuist in en kan mijn level 11 monk niet vinden waar ik gisteren mee heb gespeeld?? Dat ding wordt toch opgeslagen als je uitlogd? Ik ga 'echt niet opnieuw beginnen :@
Nee joh stel je voor, elf hele levels.

(zet je regio goed)

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Laatst online: 11:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Hmmmm, toch maar eens aanschaffen als hij wat goedkoper is! ^^ Ik zie dat de meeste mensen het spel al uitgespeeld hebben :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

TheNephilim schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:10:
Hmmmm, toch maar eens aanschaffen als hij wat goedkoper is! ^^ Ik zie dat de meeste mensen het spel al uitgespeeld hebben :o
Nee, het spel eenmaal op normal doorlopen is geen uitspelen bij Diablo :P. Zit nog steeds te azen op een guest pass, beetje krap bij kas dus wil hem echt eerst even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
TheNephilim schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:10:
Uitgespeeld doe je in een dag op normal ( als je doorbeunt ) maar op inferno is niet voor iedereen haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 22:49

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Bad Brains schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:09:
[...]

Nee joh stel je voor, elf hele levels.

(zet je regio goed)
De regio staat net als gisteren op Europe. Als ik nu een character aanmaak, het spel afsluit en weer start zie ik deze wel. De monk van gisteren niet, gdvrdmme!!!! Ticket aanmaken denk ik? Ik baal echt als een stekker...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
WTF. Had net iets heel vaags in het spel. Ik kon mijn character voor geen mogelijkheid laten lopen. Iedere keer wordt teruggezet naar de startpositie. Leek wel een lag die geen positie onthoud ofzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Laatst online: 11:37

TheNephilim

Wtfuzzle

ormagon schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:11:
[...]

Nee, het spel eenmaal op normal doorlopen is geen uitspelen bij Diablo :P. Zit nog steeds te azen op een guest pass, beetje krap bij kas dus wil hem echt eerst even testen.
Jah ik ook, maar die zijn niet te krijgen die guest passes... :o

Ik heb het spel zelfs al geïnstalleerd, ik dacht dat een guest pass wel moest lukken, maar niemand wil ze weggeven :p

[ Voor 14% gewijzigd door TheNephilim op 19-05-2012 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 10:22:
[...]

Probeer eens met die Heal aura, gewoon blijven spammen ;)
Hey bedankt voor de tip! ben nu opnieuw begonnen met diablo met een schild en die hela aura en heb hem net verslagen. Maar.. ben nu level 49 dus kan hell nog niet beginnen ><
Pagina: 1 ... 19 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic