Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Heb snel ff hulp nodig :P
ik was een wizard: lvl 5 en heb net die uncle bevrijd in act 1. van een mini boss, skelet ofzo.
Nu ben ik een vriend gejoined die aan het einde van act 1 zat, lvl 12 ofzo. Ik ga terug naar singlepayer en al mijn quests zijn weg? De uncle zit niet meer in het dorp. hoe verhelo ik dit? heb ik nu quests geskipped?

edit; + ik kan nu naar allemaal verschillende waypoints.

[ Voor 8% gewijzigd door LikeAKing op 18-05-2012 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:00
LikeAKing schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:34:
Heb snel ff hulp nodig :P
ik was een wizard: lvl 5 en heb net die uncle bevrijd in act 1. van een mini boss, skelet ofzo.
Nu ben ik een vriend gejoined die aan het einde van act 1 zat, lvl 12 ofzo. Ik ga terug naar singlepayer en al mijn quests zijn weg? De uncle zit niet meer in het dorp. hoe verhelo ik dit? heb ik nu quests geskipped?

edit; + ik kan nu naar allemaal verschillende waypoints.
ja maar je kan gewoon via je character screen weer de quest selecteren waar jij gebleven was. en als je dan resume doet kom je weer daar.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Hoe weet ik welke quests ik al heb gedaan dan? staat geen vinkje bij ofzo :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Even snel een vraag, als ik terug ga naar bijvoorbeeld act 1 om een paar boss runs te maken, is de boss nu ook harder te verslaan aangezien ik een stuk verder ben dan ik voor het eerste keer de boss heb verslagen? of blijft deze een lagere level en is dus makkelijk te verslaan?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
LikeAKing schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:37:
Hoe weet ik welke quests ik al heb gedaan dan? staat geen vinkje bij ofzo :o
nee dat moet je gewoon weten want je kan altijd alles opnieuw doen :P het maakt niet uit op welk level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

Ricmaniac schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:39:
[...]

nee dat moet je gewoon weten want je kan altijd alles opnieuw doen :P het maakt niet uit op welk level.
hij wordt makkelijker :)

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

polthemol schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:22:
[...]

ik haal een 170dps met mijn WD, op lvl 23 of zoiets nu. Nog eens geen speciale wapens, jij zou serieus veel meer moeten hebben dan 340 lijkt mij op lvl 36 lijkt me dan. More grinding to be done by you ! :P
Ow, mainhand was nog steeds van level 24 ... Toch maar even veranderen :D

Edit: Ow god, mijn Offhand is van level 17. Daar loop je dan in Nightmare mode. Al die mobs lachen als ze je zien ...

[ Voor 13% gewijzigd door Pheace op 18-05-2012 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ricmaniac schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:39:
[...]

Heb hem alweer terug. ff kijken wat voor clothes ik moet dragen als mage, want ik draag gewoon alles waar armor aan zit atm ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
LikeAKing schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:44:
[...]

Heb hem alweer terug. ff kijken wat voor clothes ik moet dragen als mage, want ik draag gewoon alles waar armor aan zit atm ^^
als mage moet je gewoon gear dragen met veel intelligence. en vitality is altijd wel klein beetje nodig anders ben je op een gegeven moment veels te squishy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08 15:17
thewizard2006 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:26:
Een vraagje. Ik hoor mensen wel eens spreken over een run, skeleton king run of run om items te farmen. Hoe gaat dit in zijn werk? Ik ben nu level 25 en speel met vrienden. Nu zijn ze er echter niet en heb ik niet de behoefte om zonodig te levelen enzo. Nu lijkt het me wel leuk als ik zeg maar bazen kan farmen. Dus bijv de skeleton king een aantal keer doen voor leuke items. Kan dit en zo ja hoe gaat dit in zijn werk? Waar zitten die bosses enzo.
Ik vind dat je hier nog niet goed antwoord op hebt gehad :)
Een run komt vooral uit Diablo 2, waar de efficientste manier om experience en loot te krijgen was om eindbazen (en hun minions!) zo vaak mogelijk te doden.
Blizzard heeft herhaaldelijk laten weten dat het hun bedoeling is om Diablo 3 zo te maken, dat dat niet meer de beste manier is, maar gewoon het spel doorlopen evenveel oplevert.
Als je dus niet wilt levelen met een character, omdat je wacht op je vrienden, zit er niks anders op dan een ander karakter te beginnen.
Overigens zou ik zelf gewoon met mijn favoriete character doorspelen en dan eventueel later met mijn vrienden gewoon een stuk opnieuw doen. Dit soort samenspelen wordt namelijk zelden lang volgehouden, omdat er altijd wel iemand niet kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
okay dankje, laatste vraag. Wat valt er te doen na de mainquest.story? kan je nog freeroamen? pvp? Grinden? Is er een replay value? =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:52

The Chosen One

Zie signature!

Softcore -> Normal -> nightmare -> hell -> inferno
Of gaan spelen op hardcore en dan is het hardcore - normal -> nm -> etc

En je hebt 5 characters ofcourse en achievements en nog betere gear etc.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
LikeAKing schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:50:
okay dankje, laatste vraag. Wat valt er te doen na de mainquest.story? kan je nog freeroamen? pvp? Grinden? Is er een replay value? =)
Volgende moeilijkheidsgraad, levelen, item grinden, co-op, boss runs, etc...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Na wat kansloos klikken middels de dye's had ik een .. barb :F

Gordon the gay babarian
gordon gay barb

Liever ga ik voor een andere combinatie. Nu heb ik zwart op de AH gezien, voor heel behoorlijke prijs. kun je dat ook zelf bemachtigen? zo ja, waar?

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 18-05-2012 15:53 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
En PVP komt ernog in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
LikeAKing schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:50:
je kan de game gewoon meerdere malen doorlopen. want je speelt hem zeg maar uit zo rond de level 30 . dus dan heb je nog een lange weg te gaan. Je kan alle achievbements die in de game zitten halen . druk maar is op Y , er zijn er heel veel. PVP komt later in de game dat gaan ze nog patchen. en als je normal hebt gehaald kan je door naar Nightmare > Hell > Inferno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Flowmo schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:52:
[...]

Volgende moeilijkheidsgraad, levelen, item grinden, co-op, boss runs, etc...?
@ mijn reacties, co-op pvp, boss runs en upgraden is altijd wel leuk, maar ik zie totaal niets leuks in een game om hem overnieuw te doen, voor wat archievements en een andere moeilijkheidsgraad. Misschien een uitdaging, maar ik hou ook van iets casuals, een modding / mapping ? community zoals starcraft en torchlight 2 etc zou ook wel leuk zijn geweest imo :P

Ik ben niet zo'n typen die het verhaal door runt. skyrim ben ik bv ook op 20% gestopt en gewoon gaan ouwehoeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Mja ik durf niet te zeggen dat dit dan iets voor je is.

Diablo is namelijk meesterlijk geworden door de verschillende moeilijkheidsgraden en de manier hoe je dus je char beter geared.
En uit eindelijk dus kan gaan boosten of PvP.

En natuurlijk op de allermoeilijkste stages dingen doen en killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

voor de mensen die zijn begonnen met een guest pass en zijn overgestapt naar de volledige verise:

klopt het dat jullie na het activeren van de volledige versie ook weer aan het begin van het spel moesten beginnen?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 17-09 21:23
LikeAKing schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:03:
[...]

@ mijn reacties, co-op pvp, boss runs en upgraden is altijd wel leuk, maar ik zie totaal niets leuks in een game om hem overnieuw te doen, voor wat archievements en een andere moeilijkheidsgraad. Misschien een uitdaging, maar ik hou ook van iets casuals, een modding / mapping ? community zoals starcraft en torchlight 2 etc zou ook wel leuk zijn geweest imo :P

Ik ben niet zo'n typen die het verhaal door runt. skyrim ben ik bv ook op 20% gestopt en gewoon gaan ouwehoeren :)
Bedoeling van Diablo is juist om het meerdere keren te spelen, ongeveer als volgt:

Normal: gewoon om je een beetje in het spel te krijgen, heel simpel.
Nightmare: iets meer nadenken over tactiek
Hell: voor gevorderde speler
Inferno: Lekker moeilijk en bij elke pack nadenken over wat je doet

En dan heb je nog hardcore flag (waarbij dood permanent dood is) maar hardcore inferno uitspelen is echt alleen voor de die-hards.

Doordat bijna alles random is (maps, random dungeons en elke dungeon heeft ook weer random layouts) blijft het gewoon leuk.

[ Voor 6% gewijzigd door Krukar op 18-05-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Dan moet ik maar eens kennis maken met het moeilijkheids graad gedeelte :)
voor mij is het een beetje hack n slash / overal je damage op pompen gevoel atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Als je een boss hebt verslagen, en je gaat verder en lvled gewoon verder. En nu wil ik terug om wat boss runs te doen. Is de boss nu gewoon rond mijn level? of is deze gemakkelijk te verslaan?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Nightmare geeft ook andere affixes aan monsters, ze moeten wat anders reageren, agressiever dacht ik en andere items natuurlijk.

Monsters blijven overal hetzelfde, bosses dus ook. Als jij sterker wordt zal die makkelijker zijn. Daarom kun je de de boss in nm/hell/inferno killen voor uitdaging.
Alles in Inferno is hoger dan jouw level. Wat beter is dan zoals het in Diablo 2 was met je 60-80+ char monsters/bosses tientallen levels onder je eigen killen.

[ Voor 59% gewijzigd door The Chosen One op 18-05-2012 16:10 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:15
LikeAKing schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:08:
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel, aangezien er in normal dan ook echt geen moeilijkheidsgraad in zit. Ik kan tussen een groep monsters rustig 5-10 seconden blijven staan en alles gaat toch binnen een paar hits down.
Maar volgens veel mensen zijn de andere difficulties wel veel uitdagender dus daar vertrouw ik dan op.
Ook ga ik heel die auction house niet gebruiken want dat gaat eigenlijk nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

LikeAKing schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:08:
Dat is normal inderdaad. Ik kan je verzekeren dat dat (als ik naar D2 kijk) op de hogere moeilijkheidsgraden steeds meer nadenken wordt en minder rossen op gevoel. :+ Hoewel het uiteindelijk natuurlijk een hack 'n slash game is, wordt de moeilijkheidsgraad uiteindelijk zo hoog dat je echt tactiek moet hebben. Zeker met co-op wordt dat na een tijd echt een leuke uitdaging. Later worden monsters ook anders, mogelijk meerdere affixes (speciale trucjes die ze uithalen) hogere resistances of zelfs 100% resistance voor bepaalde typen damage (of komt dat niet meer voor?).

Maar je moet ervan houden :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:34

vhal

ಠ_ಠ

Normal campaign uitgespeeld maar
spoiler:
het einde vond ik eigenlijk wel tegenvallen. Waar is Imperius, wat gebeurd er met de Black Soulstone die naar beneden plettert, waar zijn Adria & Malthael gebleven en al die andere dingen die nog open zijn.....

[ Voor 9% gewijzigd door vhal op 18-05-2012 16:12 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Fuuuu, krijg ik eindelijk mijn exemplaar, is battle.net down??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
BazzPsychoNut schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:50:
[...]

Ik vind dat je hier nog niet goed antwoord op hebt gehad :)
Een run komt vooral uit Diablo 2, waar de efficientste manier om experience en loot te krijgen was om eindbazen (en hun minions!) zo vaak mogelijk te doden.
Blizzard heeft herhaaldelijk laten weten dat het hun bedoeling is om Diablo 3 zo te maken, dat dat niet meer de beste manier is, maar gewoon het spel doorlopen evenveel oplevert.
Als je dus niet wilt levelen met een character, omdat je wacht op je vrienden, zit er niks anders op dan een ander karakter te beginnen.
Overigens zou ik zelf gewoon met mijn favoriete character doorspelen en dan eventueel later met mijn vrienden gewoon een stuk opnieuw doen. Dit soort samenspelen wordt namelijk zelden lang volgehouden, omdat er altijd wel iemand niet kan. :)
oh ok. Dat is dan jammer :(

Naja dan maar een beetje aanklooien enzo. Wat is de quest om magda te killen in act II?

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Pssst; uitbreiding 1 en 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 17-09 21:23
Ward Vr schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:12:
Fuuuu, krijg ik eindelijk mijn exemplaar, is battle.net down??!
Er wordt een update uitgerold op het moment, zal wel daarom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 13:11

hmr

^^

Waar moet je anders een uitbreiding over maken?

spoiler:
diablo is immers nu eindelijk *weer* dood

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
Ik heb even een vraagje:

Als je naar de inventory gaat en je met de muiscursor een item aanwijst dan zie je een overzichtje van het item wat je draagt, het item wat je aanwijst en welke verschillen deze met elkaar hebben.

Kan ik zo'n overzichtje ook krijgen maar dan met het item wat mijn follower draagt? Zodat ik ook makkelijker kan zien wat de verschillen zijn tussen het item wat ik aanwijs en wat mijn follower draagt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Niet dat ik weet, maar je kan hem toch de item geven en kan hij zelf kijken ?.
en vervolgens hem wel of niet nemen ?.
omslachtig ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:47

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Spoiler!!!!!! Dit zou nog kunnen gaan komen:
http://www.mmo-champion.c...%28s%29-Possible-Spoilers
spoiler:
Just so I can clarify here I drew my conclusion from, it isn't just 'he is missing'. There are also passages in the Book of Cain that go as such:

"And in the end of days,
wisdom shall be lost
As justice falls upon the world of men.
Valor shall turn to wrath
And hope will be swallowed by despair.
Death at last shall spread its wings over all
As fate lies shattered forever."

Wisdom is Malthael
Justice is Tyrael
Valor is Imperius
Hope is Auriel
Fate is Itherael

Now, Malthael is missing, Tyrael fell to Sanctuary, Imperius is definately on his way to Wrath, Auriel was captured by Rakanoth, the Lord of Despair and that is where we are up to in the prophecy.

All that remains if the prophecy still holds true is Itherael lying shattered and Death spreading its wings. Given the descriptions and speculation surrounding Malthael quite a few people consider him to also be linked to Death as well as Wisdom

Edit: You should probably use the spoiler tag for 'that angel guy', even though it isn't a direct Diablo 3 spoiler.

Dit zou best nog wel eens zo kunnen uitpakken..

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Klopt het trouwens dat je maar 10 items tegelijk op de AH kan zetten?

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Waarschijnlijk wel, was in de beta toch al zo.
Krukar schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:14:
[...]

Er wordt een update uitgerold op het moment, zal wel daarom zijn.
Enig idee van de duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Ok misschien moet ik mijn vraag makkelijker maken :P

Wat zouden jullie met dit rare item doen als je een Wizard ben:

http://www.plaatjesdump.n...85f98fc4256407b87c221.png

Thanks!

[ Voor 11% gewijzigd door Ryan1981 op 18-05-2012 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Link werkt niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Ryan1981 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:29:
Ok misschien moet ik mijn vraag makkelijker maken :P

Wat zouden jullie met dit rare item doen als je een Wizard ben:

http://www.plaatjesdump.n...85f98fc4256407b87c221.png

Thanks!
Als ik een wizard zou zijn, dan had ik het linkje gefixt.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Hahaha jullie zijn zo snel, zag al dat hij niet werkte, is gefixed nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Ryan1981 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:31:
Op de Auction House aanbieden en hopen dat je er geld voor krijgt. Maak er een leuk bod van, wordt vast wel gekocht door iemand met een Monk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ryan1981 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:31:
nvm :z

[ Voor 4% gewijzigd door Madstorm op 18-05-2012 16:34 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 15:23
Hier ook niet nee :/

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ok AH dus, en wat moet ik nou vragen, is die in game prijs van 150 gold te laag of juist te hoog? Ik ben echt een n00b. Ik zou het liefst ruilen tegen een die voor een wizard werkt, kan dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 21-09 21:52
thewizard2006 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:27:
Klopt het trouwens dat je maar 10 items tegelijk op de AH kan zetten?
Klopt. Er staat ook ergens een teller van hoeveel items je er al op hebt of nog kunt opzetten in het auction house venster.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ryan1981 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:34:
Ok AH dus, en wat moet ik nou vragen, is die in game prijs van 150 gold te laag of juist te hoog? Ik ben echt een n00b. Ik zou het liefst ruilen tegen een die voor een wizard werkt, kan dat ook?
Die prijs is waarschijnlijk de prijs die je ervoor krijgt bij de merchant en voor Rares is die zeker te laag. Zoek in de AH vergelijkbare items op en ga daar qua prijs wat onder zitten. Ruilen is geen mogelijkheid, maar je krijgt er natuurlijk gold voor terug. Niets houdt je tegen om daarna iets voor een Wizard te kopen :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

ik heb nog wel wat mooie rare's voor level 23-25 in me stash.. iemand die het wilt moet maar wispen haha

ook een offhand voor wizard en 1h voor level 9 ( imba voor die levels )

[ Voor 26% gewijzigd door hmr op 18-05-2012 16:37 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Ryan1981 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:34:
rares worden altijd laag geschat bij de merchant. Begin met 1000 goud en buyout 2500. Wie weet heb je een gek te pakken ;)

offtopic:
Cloud, wil je niet telkens ongeveer hetzelfde gaan posten.. 2e keer vandaag :/ :+

[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 18-05-2012 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Beetje jammer dat je bij de AH geen zoekwoord kan invullen. Om zo te kijken wat andere mensen vragen voor het zelfde product/item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

OK Heel erg bedankt allemaal :D Ga het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij battle.net down, net me key gekregen en dan dit... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
Zo, uitgespeeld op Normal met een Demon Huntress. Nu beginnen op Nightmare met lvl 31.

Ben inderdaad nog niet helemaal over uit hoe de gear nu werkt. Op WoW lijkt het allemaal een stuk simpeler. De hoeveelheid armor of wapen DPS is lineair met het item level (required level), maar in Diablo lijkt het veel meer random te zijn.

Een item die lvl 30 required kan 10 DEX hebben, maar ook 60 DEX. Hetzelfde geld voor de DPS op wapens.

Wat raden jullie aan kwa wapens met een Demon Hunter? Ik speelde tot voor kort met 2x een 1h Crossbow, maar die 2e lijkt niets extra's toe te voegen op het gebied van DPS dan een simpele stat-stick. Heb nu een 2h Bow én dan mag ik daarnaast nog een bandolier in mn offhand hebben die attack speed boost.

Wat voor afwisseling tussen VIT en DEX hadden jullie rond lvl 30? Meeste met een Monk samengespeeld en die was niet dood te krijgen met 1500 hp. Ik zit op 3000 en val continu dood neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coevering schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:40:
Beetje jammer dat je bij de AH geen zoekwoord kan invullen. Om zo te kijken wat andere mensen vragen voor het zelfde product/item.
Indd nogal vervelend :(

Ik heb nog niet echt tijd aan de AH besteed , salvage alles wat ik niet nodig heb behalve spul die ik voor mijn 2de pop nodig heb.Heb bijna genoeg mats voor een legendary weapon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 12:29
Cloud schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:11:
[...]

Dat is normal inderdaad. Ik kan je verzekeren dat dat (als ik naar D2 kijk) op de hogere moeilijkheidsgraden steeds meer nadenken wordt en minder rossen op gevoel. :+ Hoewel het uiteindelijk natuurlijk een hack 'n slash game is, wordt de moeilijkheidsgraad uiteindelijk zo hoog dat je echt tactiek moet hebben. Zeker met co-op wordt dat na een tijd echt een leuke uitdaging. Later worden monsters ook anders, mogelijk meerdere affixes (speciale trucjes die ze uithalen) hogere resistances of zelfs 100% resistance voor bepaalde typen damage (of komt dat niet meer voor?).

Ik zal maar meteen toegeven dat ik geen goede speler ben, maar ik moest al redelijk 'taktisch' spelen met mijn barbarian om door normal te geraken. Puur dps skills en passives kiezen met bijhorende gear leverde mij een paar 'one shots' op. Dual wielden (goede 2 handers heb ik nog niet gevonden) heb ik niet meer gedaan sinds medio act 3 of zo. Nuja, solo spelen en kleurenblind (get out of zeh fires!) zijn zal ook wel niet helpen :)

Toch vind ik dit aspect wel fijn, een beetje taktisch spelen, wat mobs kiten, goed timen van cooldowns... love it!

[ Voor 4% gewijzigd door Kapoen op 18-05-2012 16:58 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duarf
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 21:56

duarf

-Kuffy-

Laats zat ik ineens met 5 spelers in het spel, waarschijnlijk een bug. Heeft nog al iemand dit meegemaakt?
ik had een screenshot gemaakt, maar na het plakken in paint was er alleen mijn achtergrond te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:28
Kapoen schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:55:
[...]

Ik zal maar meteen toegeven dat ik geen goede speler ben, maar ik moest al redelijk 'taktisch' spelen met mijn barbarian om door normal te geraken. Puur dps skills en passives kiezen met bijhorende gear leverde mij een paar 'one shots' op. Dual wielden (goede 2 handers heb ik nog niet gevonden) heb ik niet meer gedaan sinds medio act 3 of zo. Nuja solo spelen en kleurenblind (get out of zeh fires!) zijn zal ook wel niet helpen :)
Same story, barb.. moeilijk door normal (solo) en nog is kleurenblind 8)7
Wat bij mij hielp was meer defensive spelen, schildje +rend (+rune dat je hp terug krijgt) en whirlwind. Ben nou diablo op me macbook aan het installeren, maar als je wil kan ik je wel mijn build posten als het klaar is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Wimploo schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:11:
[...]

Ik heb een beetje hetzelfde gevoel, aangezien er in normal dan ook echt geen moeilijkheidsgraad in zit. Ik kan tussen een groep monsters rustig 5-10 seconden blijven staan en alles gaat toch binnen een paar hits down.
Maar volgens veel mensen zijn de andere difficulties wel veel uitdagender dus daar vertrouw ik dan op.
Ook ga ik heel die auction house niet gebruiken want dat gaat eigenlijk nergens over.
Hoezo gaat de auction house nergens over? was dat niet je spullen verkopen voor ingame geld/echt geld? Lijkt me beter dan die 20 coins die de winkel ingame ervoor geeft.
Cloud schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:11:
[...]

Ah, ik hou wel van een beetje tactiek O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavorka
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-03-2018

Cavorka

Internet Entrepreneur

Voor mensen die dachten dat Inferno best wel te doen is: ik zit nu een stream te kijken op Twitch...

Barb met 60k armor gaat regelmatig in 1-shot dood. En die gast (Kripp) heeft echt al serieuze gear.
Vechten in Act III is er eigenlijk niet bij, want dat gaat gewoon niet. Meeste normale kleine monsters hebben al 400k hp, als je dan een groepje van 5 heb heb je geen kans.
Ze proberen nu met wat rennen naar een baas te komen, want als er maar 1 enemy is, is het beter te doen.

Good luck! :+

Ze (de party) vragen zichzelf ook af of het wel te doen is, want heel veel betere armor gaan ze niet krijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door Cavorka op 18-05-2012 17:09 ]

the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 12:29
R0y. schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:58:
[...]

Same story, barb.. moeilijk door normal (solo) en nog is kleurenblind 8)7
Wat bij mij hielp was meer defensive spelen, schildje +rend (+rune dat je hp terug krijgt) en whirlwind. Ben nou diablo op me macbook aan het installeren, maar als je wil kan ik je wel mijn build posten als het klaar is? ;)
Ik heb veel vitality gestacked samen met die passive die je armor verhoogt voor elk punt vitality. Voorts heb ik de ignore dmg skill, increase armor, fury reincarnate of zoiets, cleave en whirlwind uiteraard :)

Voor bosses vervang ik cleave door frenzy.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ben ik de enige die heel veel lagg heeft afgelopen uur?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ok hij staat te koop. Toen ik ging zoeken bleek mijn item het enigste te zijn dat onder level 15 zat (gezocht op monk items). Ben beniewd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
hmr schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:08:
Ben ik de enige die heel veel lagg heeft afgelopen uur?
met een gtx560 8gb ram en nieuwste i5 quad core processor vond ik het ook vreemd dat ik af en toe framelaggs had. Terwijl ik games als battlefield 3 gewoon op ultra kan runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

LikeAKing schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:12:
[...]

met een gtx560 8gb ram en nieuwste i5 quad core processor vond ik het ook vreemd dat ik af en toe framelaggs had. Terwijl ik games als battlefield 3 gewoon op ultra kan runnen.
heb het over ms lagg.. mijn ping verschiet van 50-100 naar 600 tot 900 en monsters warpen maar wat... NM niet echt te doen zo..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

[...]

Het heeft niet te maken met fpslag maar gewoon pinglag (bestaat dat gekke woord?). Je bent immers verbonden met battle.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:13
hmr schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:16:
[...]

heb het over ms lagg.. mijn ping verschiet van 50-100 naar 600 tot 900 en monsters warpen maar wat... NM niet echt te doen zo..
Ja, heb last van rubberbanding vanmiddag. Blijft een minpunt als je 24/7 online moet zijn om een singleplayer game te spelen :'(

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Cavorka schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:07:
Voor mensen die dachten dat Inferno best wel te doen is: ik zit nu een stream te kijken op Twitch...
Ze (de party) vragen zichzelf ook af of het wel te doen is, want heel veel betere armor gaan ze niet krijgen.
Ach, Blizzard zegt dat het maanden kan duren voordat iemand Inferno zal uitspelen. Die mannen denken heel stoer het wel eventjes binnen de week te klaren, en wat is hun uitleg wanneer het niet gaat zoals ze gefantaseerd hadden? "Volgens ons is het onmogelijk." Tja...volgens mij hebben ze nog nooit van Set items gehoord.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Barb met 60k armor gaat regelmatig in 1-shot dood. En die gast (Kripp) heeft echt al serieuze gear.
Vechten in Act III is er eigenlijk niet bij, want dat gaat gewoon niet. Meeste normale kleine monsters hebben al 400k hp, als je dan een groepje van 5 heb heb je geen kans.
Ze proberen nu met wat rennen naar een baas te komen, want als er maar 1 enemy is, is het beter te doen.

Ze moeten eerst gear verzamelen kwamen ze gister achter, gingen ze naar Act 1 Inferno, dropte er gelijk een Legendary Staff, http://eu.battle.net/d3/en/item/the-tormentor
Zat toevallig te kijken

En het is natuurlijk ook niet leuk als Inferno al binnen een week gedaan is
You will die, we promise ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Cthulhu op 18-05-2012 17:47 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

ben nu in act 2 bezig op NM maar ben erg aan het stoeien met mijn build van mijn mage.. vind mezelf veeeel te squishy..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 20:56

OMD

Als je online een game joined dan zijn de quests toch level capped?

Gister was ik aan het spelen met iemand en toen kwam iemand op normal met level 51 binen in onze game ( waren leven 20 en 21 ) die verpeste gelijk het spel, moesten we weer uitloggen en opnieuw die quest beginnen.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:28
duarf schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:56:
Laats zat ik ineens met 5 spelers in het spel, waarschijnlijk een bug. Heeft nog al iemand dit meegemaakt?
ik had een screenshot gemaakt, maar na het plakken in paint was er alleen mijn achtergrond te zien.
Als je op print screen gedrukt hebt, staat het plaatje in my documents\diablo III\screenshots ;)

Vandaag weer lekker zoet geweest met het spel, ga op mijn gemak alles af en doe gebieden dubbel voor de events. In totaal al 200k gold bij elkaar geraapt. Meteen maar wat in het AH gespendeerd, tussen alle onnozele hoge prijzen staan er ook wat leuke prijsjes tussen :d

Nu dus zo (klik is groot):
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/slieyq.jpg

Op lvl 30 met DPS 804 en de rest onder de klik. DH blijft mijn favoriet _/-\o_

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
hmr schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:16:
[...]

Heb ik ook gehad, maar volgens mij is diablo best zwaar om te runnen :l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:47

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Hell is al lastig genoeg met de elite/champion packs. :o

spoiler:
Mijn favo: invulnerable minions. Really Blizzard.....really?!

Wel vaag dat de bosses nauwelijks sterker lijken (zit nu in act2), in ieder geval solo. Gaan eigenlijk altijd neer met de eerste try. Op de inferno playthrough streams eigenlijk hetzelfde ja. Beetje rare balance.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 18:24

heuveltje

KoelkastFilosoof

OMD schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:54:
Als je online een game joined dan zijn de quests toch level capped?

Gister was ik aan het spelen met iemand en toen kwam iemand op normal met level 51 binen in onze game ( waren leven 20 en 21 ) die verpeste gelijk het spel, moesten we weer uitloggen en opnieuw die quest beginnen.
Als hij in je vriendelijst staat, zou het kunnen.
Per definitie staat quick join aan............

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
[...]

Is een welbekende bug met het inladen van ''assets''. Zal bijna elk systeem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:31
Gundogan schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 18:17:
[...]

Hell is al lastig genoeg met de elite/champion packs. :o

spoiler:
Mijn favo: invulnerable minions. Really Blizzard.....really?!

Wel vaag dat de bosses nauwelijks sterker lijken (zit nu in act2), in ieder geval solo. Gaan eigenlijk altijd neer met de eerste try. Op de inferno playthrough streams eigenlijk hetzelfde ja. Beetje rare balance.
Het was al bekend dat elites veel sterker zijn dan bosses, zeker op hogere niveau's? Dat was dacht ik ook de bedoeling.

Weet iemand trouwens of de nephalem valor buff er nog steeds is? (dat je meer loot krijgt als je eerst rares dood voor je naar de boss gaat.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:47

Gundogan

Rip and tear, until it is done

MrRobin schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 18:24:
[...]

Het was al bekend dat elites veel sterker zijn dan bosses, zeker op hogere niveau's? Dat was dacht ik ook de bedoeling.

Weet iemand trouwens of de nephalem valor buff er nog steeds is? (dat je meer loot krijgt als je eerst rares dood voor je naar de boss gaat.)
I guess so. Volgt een beetje D2 dan. Alleen dan minstens 10x zo erg op D3 Hell en Inferno. :X

Had liever (ook) meer variatie in boss fights gehad, maar zo is het ook een uitdaging. :*)

@hieronder: denk dat alleen inferno enrage timers heeft op de bosses. Dat vertelt google mij in ieder geval.

[ Voor 7% gewijzigd door Gundogan op 18-05-2012 18:32 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:31
Gundogan schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 18:28:
[...]

I guess so. Volgt een beetje D2 dan. Alleen dan minstens 10x zo erg op D3 Hell en Inferno. :X

Had liever (ook) meer variatie in boss fights gehad, maar zo is het ook een uitdaging. :*)
Ja, was leuk geweest. Maar bosses hebben wel enrage timers gekregen. Het is mij alleen ontgaan of dat alleen eindbosses zijn, of ook elites? Aangezien die veel lastiger zijn zou het logischer zijn om die (ook) een enrage timer te geven...

Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

Hmm die AH mogen ze nog wel eens flink bug fixen. Traag. Search gaat bij mij niet direct. En als ik te ver doorklik in de pages dan wordt alles weer grijs.

Ben nu 27 WD, en ga eens op zoek naar wat upgrades van rond de lvl 25-30. Op zich heb ik nu wel een paar leuke rares te pakken alleen moet ik nog een betere balans vinden tussen int en vit.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Euh, ik log net opnieuw in, is mijn character verdwenen?!

--
Oh na wat google werk zie ik dat het komt doordat ik blijkbaar na de eerste keer starten op de US servers terecht ben gekomen, nu werden de EU servers geselecteerd, dus inderdaad geen character. Kan ik mijn character van US naar EU transferen?

[ Voor 68% gewijzigd door shoombak op 18-05-2012 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 18:27
shoombak schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 18:30:
Euh, ik log net opnieuw in, is mijn character verdwenen?!

--
Oh na wat google werk zie ik dat het komt doordat ik blijkbaar na de eerste keer starten op de US servers terecht ben gekomen, nu werden de EU servers geselecteerd, dus inderdaad geen character. Kan ik mijn character van US naar EU transferen?
Helaas... niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:15
Iemand zin om vanavond aan act 2 normal te gaan beginnen?
Ik speel als level 17 which docter, liever niet als een gek rushen maar lekker verkennen en story volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 23:22
junglebeast schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 18:30:
Hmm die AH mogen ze nog wel eens flink bug fixen. Traag. Search gaat bij mij niet direct. En als ik te ver doorklik in de pages dan wordt alles weer grijs.

Ben nu 27 WD, en ga eens op zoek naar wat upgrades van rond de lvl 25-30. Op zich heb ik nu wel een paar leuke rares te pakken alleen moet ik nog een betere balans vinden tussen int en vit.
De AH doet erg vreemd inderdaad. probeer net te zoeken maar vind hele tijds gewoon NIETS. lijkt me sterk als ik level 20-24 1hand wapen zoek max 10000 buyout..

denk dat de AH servers gewoon erg druk zijn op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

niet speelbaar op dit moment met 800 ms..

*haak, warp = You Died*

*warp warp warp = You died*

[ Voor 41% gewijzigd door hmr op 18-05-2012 18:50 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie speelt er trouwens Hardcore? Vond in Diablo II altijd al dat dit een nieuwe dimensie aan het spel toevoegde. Moet wel zeggen dat het al een aantal keer een close call was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
Auction house doet bij iedereen moeilijk volgensmij , heel irritant.
Ben nu bijna bij het einde van act 2 op nightmare en het begint eindelijk uitdagend te worden.
Vooral mobs met elites zijn interessant om aan te pakken.
Maar met 2,5k dps is het nog steeds goed te doen allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 18:53:
Wie speelt er trouwens Hardcore? Vond in Diablo II altijd al dat dit een nieuwe dimensie aan het spel toevoegde. Moet wel zeggen dat het al een aantal keer een close call was.
Ik :P

Echter gisternacht mijn lvl 31 monk verloren aan een elite mob >.<
Vandaag mijn lvl 21 DH verloren aan een massive lagspike (kwam een elite mob tegen, net voordat we gingen clashen kwam de spike en ik was gewoon instant dood)

En nu weer op een lvl 20 wiz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

gnauw schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 14:49:
is de stash niet geshared tussen HC en normal characters?
ja, die wordt gedeeld :) maar let goed op dat je niet stiekem een SC-mule hebt aangemaakt, doe ik ook telkens, en denk dan, oh ja, vinkje zetten voor HC ;)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Junia schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 18:58:
[...]

Ik :P

Echter gisternacht mijn lvl 31 monk verloren aan een elite mob >.<
Vandaag mijn lvl 21 DH verloren aan een massive lagspike (kwam een elite mob tegen, net voordat we gingen clashen kwam de spike en ik was gewoon instant dood)

En nu weer op een lvl 20 wiz :P
29 wiz hier, staan de HC-tags ook ergens centraal zodat ik wat mensen kan toevoegen?

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Nee stash wordt geshared tussen all softcore characters en APART geshared tussen alle hardcore characters.
Zou wat worden zeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
aiight eindelijk thuis en geen shit meer te doen dus lekker gamen ^_^ de vriendin heeft toch nachtdienst dus die gaat ook niet zeiken dat ik teveel game ^_^ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
kwakke01 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 19:01:
[...]

29 wiz hier, staan de HC-tags ook ergens centraal zodat ik wat mensen kan toevoegen?
Ik zou zeggen pas op bij het begin van ACT 4, daar stierf mijn monk.
Tot en met act 4 redelijk weinig moeite gehad... 1x een close call door een stun/freeze combo maar voorderest erg easy..

vervolgens in act 4 kwam ik een elite mob tegen die me 2hitten :/ heel bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinty
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09 23:56
Deze namiddag skeleton king gedaan op lvl 8, alleen heb ik geen idee of dit de bedoeling is/was.

Heeft iemand een idee van hoe de level structure juist werkt?
De cap is 60, en er zijn verschillende moeilijkheidsgraden die op bepaalde levels unlocken maar wat is het algemene idee hierachter?

Asus K8V SE Deluxe, Athlon 64 2800+, XFX 6600 GT, 768 400 Mhz DDR RAM, 80 GB Maxtor 7200 rpm, philips dvdrw208

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Sinty schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 19:04:
Deze namiddag skeleton king gedaan op lvl 8, alleen heb ik geen idee of dit de bedoeling is/was.

Heeft iemand een idee van hoe de level structure juist werkt?
De cap is 60, en er zijn verschillende moeilijkheidsgraden die op bepaalde levels unlocken maar wat is het algemene idee hierachter?
Maakt weinig uit. Als je merkt dat het te moeilijk wordt en je eerst hoger level moet worden om bepaald gear aan te kunnen moet je gewoon een chapter opnieuw selecteren (kan gewoon bij character selection screen) zo kun je ook wat extra items farmen in bepaalde gebieden :)

Als het lukt, waarom dan niet? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crysania schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 18:47:
[...]

De AH doet erg vreemd inderdaad. probeer net te zoeken maar vind hele tijds gewoon NIETS. lijkt me sterk als ik level 20-24 1hand wapen zoek max 10000 buyout..

denk dat de AH servers gewoon erg druk zijn op dit moment.
Ja da's drukte.. En volgens mij ook de hoeveelheid items die er op staan.. Zo'n AH is gedeeld met honderdduizenden mensen.. Blizzard zal ook beetje verbaasd zijn over de populariteit bij lauch, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 21:57
Ik heb geen vrienden, denk dat ik die hier ga maken:
hier 2 passes
2jw8gn-jr7tvd68pe-d88j-wnvph8
4cpf64-twvb-z7kpk9-p2ff-p629hd

have fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Tito129 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 19:05:
Ik heb geen vrienden, denk dat ik die hier ga maken:
hier 2 passes
2jw8gn-jr7tvd68pe-d88j-wnvph8
4cpf64-twvb-z7kpk9-p2ff-p629hd

have fun
Lol'd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 18:42
zo normal uitgespeeld..... was beter dan dat ik verwachte :D

jammer dat de auctionhouse maar een limiet heeft van 10...geen mogelijkheid van cancelen..

heb nu zoveel gele items dat ik niet meer weet wat ermee te doen :D

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:39
Goedenavond,

Ik vroeg me af of er iemand is die mij even zou kunnen helpen met quest 10, ik krijg die Belial namelijk niet omver, na ongeveer 10x proberen :-(
Uiteraard zou ik het ook leuk vinden om soms met mensen samen te spelen, jullie kunnen me vinden onder de naam Protax.
Ik wacht geduldig af :-)

Gr,
Danny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:13
tntkiller schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 19:18:
zo normal uitgespeeld..... was beter dan dat ik verwachte :D

jammer dat de auctionhouse maar een limiet heeft van 10...geen mogelijkheid van cancelen..

heb nu zoveel gele items dat ik niet meer weet wat ermee te doen :D
Salvagen? ;)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Kan er niet een glossary gemaakt worden voor afkortingen en termen?
Ik zie mensen praten over DPS, "unbuffed", HC, A3.. Begrijp er geen hol van!
Pagina: 1 ... 18 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic