hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Volgens mij niet alleen een hogere harstlag.hmr schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:30:
krijg je in normal HC betere loot dan in normale normal?
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Voor zover ik weet krijg je geen recipies door het salvagen van rares. Ik krijg alleen 2 type items (ben ook nog niet zo ver, act IV op normal mode). Die recipies vind je op straat, maar de ingredients moet je salvagen/vinden.Cloud schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:27:
[...]
Ik ben nog niet zo ver en ook niet zo bekend met crafting. Krijg je recipes door het salvagen van rares dan? Want dan ga ik serieus overwegen om inderdaad wel te gaan salvagen als ik het niet verkocht krijg in AH.
[...]
Het is ook een flinke misser dan. Het trekt het onderling vergelijk van characterprogressie flink uit elkaar. Hoe langer dit online staat, hoe minder het lvl van spelers uiteindelijk zegt. Met zo'n exploitje ben je in 'no-time' lvl60. Ik hoop overigens dat ze genoeg loggen om die XP gewoon weer terug te vorderen; maar misschien is dat teveel gehoopt.
volgens mij had ik een grote tikfout gemaakt, recipients -> ingredients)
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Van Rares ontvang je Fallen Tooth die je voor sommige crafting items nodig hebt.Cloud schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:27:
[...]
Ik ben nog niet zo ver en ook niet zo bekend met crafting. Krijg je recipes door het salvagen van rares dan? Want dan ga ik serieus overwegen om inderdaad wel te gaan salvagen als ik het niet verkocht krijg in AH.
-- edit --
Mijn fout. Die ontvang je ook uit blue items, blijkt.
[ Voor 6% gewijzigd door OkkE op 18-05-2012 12:40 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ah zo, dan heb ik je inderdaad verkeerd begrepen.Outerspace schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:32:
[...]
volgens mij had ik een grote tikfout gemaakt, recipients -> ingredients)
Op zich heb je daar gelijk in, maar zoveel rares vind ik niet; op het eindtotaal van crafting material zal het denk ik niet echt uitmaken.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik denk dat hij ingredienten bedoeldCloud schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:27:
[...]
Iig is tot nu toe niets bekend van items die in iets anders dan "ingredienten" opleveren,
Dat gezegd hebbend kun je met wat geluk best leuke rares craften
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Ah ok, dan ga ik nog even mijn best doen om verder te spelen. Als je Diablo 3 voor het eerst speelt, is het dan aan te raden om het offline of online te doen? Ik had net even online mode aangezet maar toen zat ik met iemand die overal doorheen rushte, ik had geen idee wat er allemaal gebeurde.Outerspace schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:21:
[...]
Er gaat veel meer gebeuren in act II, II en IV. Act I is de saaiste van allen.
Verwijderd
Ik deed 30 uur over Normal maar heb geen deel van de maps niet bekeken. Daarbij alle dungeons doorlopen. Ik snap ook niet dat die Koreanen het in 5 uur konden.Bulls schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:33:
Ik weet nog steeds niet of de story nu korter is dan in D2 (gerekend tot en met act 4 dan) Er zijn veel cutscenes en ik heb alle speech geluisterd, in elk geval van de main quests. Ook de maps zijn wat te lineair ingedeeld, je hebt wel van die grote areas waar je lekker los kan, maar groten deels zijn het smalle paadjes die je volgt. Ik heb Normal completed in 19 uur, niet non stop uiteraard.
De story is wel mooi maar iets teveel aanwezig zoals in een D&D game. Ik hoop dat dat de replay niet schaadt, want in D2 was de story zo lekker op de ahctergrond en hoef je niet zo'n aandacht aan te besteden met je grind. De gameplay is natuurlijk perfect, en de randomization van items. Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet ontvreden maar heb gewoon het gevoel dat het iets korter is dan ik gewend ben, maar dat komt natuurlijk doordat je in D2 nog Act 5 hebt.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22-09 16:31
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Fallen Tooths krijg je tegenwoordig ook vrij veel van blauwe items.OkkE schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:32:
[...]
Van Rares ontvang je Fallen Tooth die je voor sommige crafting items nodig hebt.
Je bedoelt denk ik solo of co-op?Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:35:
[...]
Ah ok, dan ga ik nog even mijn best doen om verder te spelen. Als je Diablo 3 voor het eerst speelt, is het dan aan te raden om het offline of online te doen? Ik had net even online mode aangezet maar toen zat ik met iemand die overal doorheen rushte, ik had geen idee wat er allemaal gebeurde.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Ik speel het liefst normal alleen, latere moeilijkheidsgraden speel ik met vrienden.Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:35:
[...]
Ah ok, dan ga ik nog even mijn best doen om verder te spelen. Als je Diablo 3 voor het eerst speelt, is het dan aan te raden om het offline of online te doen? Ik had net even online mode aangezet maar toen zat ik met iemand die overal doorheen rushte, ik had geen idee wat er allemaal gebeurde.
Met Cloud dus ^^.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Oh, was mij nog niet opgevallen. Dan houd ik mijn mond weer...Bosmonster schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:36:
[...]
Fallen Tooths krijg je tegenwoordig ook vrij veel van blauwe items.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Sommige combinaties zijn gewoon dodelijk.
Mortar mobs icbm met om het even welke movement impair= hartstikke dood
Vortex mob icbm ravenous, pestilance
Vampiric mobs overhealen atm mijn dps
God does not play dice
Updates en preloaden van het spel ging op de dag van de release als een tierelier en werkte vlekkeloos. Verder al dagen lang gespeeld zonder enig probleem. Zou het probleem bij blizzard's servers kunnen liggen?
Verwijderd
Ja co-op inderdaad, maar ik ging levels omhoog en zag mijn quests compleet raken terwijl ik niet eens wist waar die ander was dus dat was geen succes.Cloud schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:37:
[...]
Je bedoelt denk ik solo of co-op?En ik heb mezelf als regel opgelegd dat ik eerst een hele playthrough solo doe, zodat ik alles rustig kan verkennen. Daarna ga ik pas co-op meppen. Sowieso flipt je quest progressie als je games joined van mensen die verder zijn dan jij. Beetje irritant.
ze hadden een server restart toenstraks dus zou het zo nog een keer proberen maar als die files niet kan benaderen lijkt het er misschien op dat je installatie corrupt is geraaktPcManiaxx schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:42:
Krijg ineens een foutmelding als ik diablo 3 probeer te starten; an unexpected error occurred while updating required files, please try again. Wat voor ongein is dit nouuuuuuuu weer?
Updates en preloaden van het spel ging op de dag van de release als een tierelier en werkte vlekkeloos. Verder al dagen lang gespeeld zonder enig probleem. Zou het probleem bij blizzard's servers kunnen liggen?
Spoedonderhoud aan de servers. Ze hebben niet gezegd waarom, maar hoogstwaarschijnlijk voor die geen-inspanning-wel-60k XP bug.PcManiaxx schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:42:
Even afwachten en later nog eens proberen denk ik
Hoe werkte die bug?Cloud schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:44:
[...]
Spoedonderhoud aan de servers. Ze hebben niet gezegd waarom, maar hoogstwaarschijnlijk voor die geen-inspanning-wel-60k XP bug.
Even afwachten en later nog eens proberen denk ik
[ Voor 58% gewijzigd door RedHat op 18-05-2012 12:45 ]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Heb je uberhaupt moeite gedaan om te zoeken? pw.tweakers.net, succesDennusB schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:45:
Weet iemand waar ik Diablo 3 key-only kan scoren online? Beetje goedkoper dan bij de makers natuurlijkEn gewoon direct per mail ontvangen
gamecardwiinkel oid dacht ik. Met iDEAL.DennusB schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:45:
Weet iemand waar ik Diablo 3 key-only kan scoren online? Beetje goedkoper dan bij de makers natuurlijkEn gewoon direct per mail ontvangen
Ik heb dit probleem ook 1x gehad, bij mij was het verholpen toen ik in opties 'Run as Administrator' uitvinkte in zowel diablo III.exe en diablo 3 launcher.exe..PcManiaxx schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:42:
Krijg ineens een foutmelding als ik diablo 3 probeer te starten; an unexpected error occurred while updating required files, please try again. Wat voor ongein is dit nouuuuuuuu weer?
Ik start hem nu gewoon met rechtermuisknop en dan Run as Administrator, en dan werkt hij wel gewoon naar behoren.
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Dat is allemaal retail zover ik kan zienOuterspace schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:46:
[...]
Heb je uberhaupt moeite gedaan om te zoeken? pw.tweakers.net, succes
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Gezien ik elke dag op Tweakers zit maar nog geen account heb, heb ik er even een aangemaakt zodat ik bij deze mn laatste guest pass kan aanbieden aan Diablo III fans
Stuur me maar een PMetje
Life goes on!
Zonder anti aliasing ziet het er zoveel scherper en beter uit!
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
[ Voor 51% gewijzigd door Sjeik op 18-05-2012 13:17 ]
Was ik maar rijk en niet zo knap...
De eerste dag gooide ik al mijn gear te koop dat ik 'redelijk' interessant was voor een ander wat ik zelf niet gebruik. Dit was allemaal tussen level 10 - 20. Ik deed het als volgt.. Ik zocht een vergelijkbaar item op en schatte zo de prijs een beetje in. Bidprice 5000 Outbid 25000 zie je veel in de AH. Dus ik dropte al mijn gear tot ik de melding kreeg dat je niet meer dan 10 items mag veilen. Gelukkig nog 2 stuks verkocht en de rest niet. Jammer genoeg mag je geen items van de veilig afhalen.
Na 2 dagen waren al mijn items terug gezet in mijn stash. Vervolgens heb ik weer 8 items te koop gezet, maar nu voor een veel aantrekkelijkere prijs.
Vaak kijk ik naar de goldvalue en verdubbelde ik dit als bidprice bijv. ( bow 350 gold = 750 minimumprijs, outbid 7500) Voor items die meer dan 400 goud waard zijn, zijn toch wel stuk zeldzamer en hier keek ik dan hoe hoog deze zou staan in de huidige lijst van vergelijkbare items en ga dan een stuk onder de hoogste prijs zitten.
Wat heeft het opgeleverd? Gemiddeld 8 x 7500 goud binnen een dag, soms zelfs binnen een half uur waren ze weg.
Mijn advies
Ik heb de tweede gebruikt. Onwijs bedankt!Sjeik schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:07:
Ik heb hem ook gekocht en twee guestpasses online gezet: https://www.dropbox.com/s/kbyr9ro3mtj13zv/guestpass.jpg
Laat even via DM weten als je de key geactiveerd hebt, dan haal ik ze straks weer weg.
Servers zijn nu wel stabiel. Heb nog geen last van Error 37 ofzo.
Voor de personen die problemen hebben met de guest pass omdat "het battle.net account niet is gekoppeld". Kijk even naar de regio. Ik had hier problemen mee en simpel na het veranderen van de regio deed hij het.
Life goes on!
Ik heb het gister ook maar eens geprobeerd om de rare's te verkopen. Ben benieuwd vanavond of het ook weg was. Ik vind het opzoeken van de prijzen alleen een beetje lastig, is hier een makkelijke manier voor i.p.v. de naam intypen?Julio-K schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:07:
Ik heb even lopen experimenteren met de Auction House.
De eerste dag gooide ik al mijn gear te koop dat ik 'redelijk' interessant was voor een ander wat ik zelf niet gebruik. Dit was allemaal tussen level 10 - 20. Ik deed het als volgt.. Ik zocht een vergelijkbaar item op en schatte zo de prijs een beetje in. Bidprice 5000 Outbid 25000 zie je veel in de AH. Dus ik dropte al mijn gear tot ik de melding kreeg dat je niet meer dan 10 items mag veilen. Gelukkig nog 2 stuks verkocht en de rest niet. Jammer genoeg mag je geen items van de veilig afhalen.
Na 2 dagen waren al mijn items terug gezet in mijn stash. Vervolgens heb ik weer 8 items te koop gezet, maar nu voor een veel aantrekkelijkere prijs.
Vaak kijk ik naar de goldvalue en verdubbelde ik dit als bidprice bijv. ( bow 350 gold = 750 minimumprijs, outbid 7500) Voor items die meer dan 400 goud waard zijn, zijn toch wel stuk zeldzamer en hier keek ik dan hoe hoog deze zou staan in de huidige lijst van vergelijkbare items en ga dan een stuk onder de hoogste prijs zitten.
Wat heeft het opgeleverd? Gemiddeld 8 x 7500 goud binnen een dag, soms zelfs binnen een half uur waren ze weg.
Mijn adviesVerkoop rares nooit aan merchant, veil het dan voor een hele aantrekkelijk prijs. Anders rot het toch maar weg in je stash of Salvage het
Default blanke hetero
Ik gebruik de zoekopties.. Bijv. Demonhunter - 1 hand - Crossbow - level tussen 24-26.Ebayzo schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:13:
[...]
Ik heb het gister ook maar eens geprobeerd om de rare's te verkopen. Ben benieuwd vanavond of het ook weg was. Ik vind het opzoeken van de prijzen alleen een beetje lastig, is hier een makkelijke manier voor i.p.v. de naam intypen?
Zo krijg je als nog een aardige lijst maar zit je wel in de zelfde level schaal. Nu kan je die lijst ook nog selecteren op hoeveel DPS je krijgt. Vaak gaan de kopers toch hier opzoeken. Dan bekijk je hoeveel dps jouw wapen heeft, vergelijk je met een andere met het zelfde dps. Kijk je nog naar de extra magic bonussen en dan bepaal je je prijs. Ik zou er gewoon een stuk onder gaan zitten, want je gebruikt ze toch niet..
Resistances van hun of resistances van de hero.Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:17:
Resistances zijn relatief aan het level van de monsters waar je tegen vecht
Verwijderd
lol ik doe buyout altijd dubbele van bid XD dus 2500 en buyout 5000Julio-K schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:07:
Ik heb even lopen experimenteren met de Auction House.
Mijn adviesVerkoop rares nooit aan merchant, veil het dan voor een hele aantrekkelijk prijs. Anders rot het toch maar weg in je stash of Salvage het
Oh ok, dat had ik nog niet gezien. Maar dan nog als je voortdurend op monster level blijft heb je nooit penalty, behalve in Inferno dus.Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:22:
De resistances van je hero. Er staat ook duidelijk (als je hovert over bijvoorbeeld arcane resistance) dat het de damage reduceert met <zoveel procent> tegen monsters van je eigen level.
Ik heb een screenshot gemaakt van het item (spoiler
http://www.plaatjesdump.n...85f98fc4256407b87c221.png
De waarde is maar 150 gold, dus voor het geld hoef ik het niet te doen, of levert hij meer op in de AH? Ik will graag een rare item voor mijn Wizard hebben, is in dit geval salvagen de beste optie of kun je bij het maken nooit van te voren weten of het een wizard item wordt of kan de blacksmith wel rare wizard items maken?
Alvast bedankt voor de hulp
Verwijderd
Je hoeft de prijs niet perse met iets te verdubbelen toch? Ik kijk altijd of er andere items op staan en probeer de prijs een beetje te vergelijken. Als mijn item er nog niet op staat verzin ik zelf een prijs dat mij hoog genoeg lijkt. En dan kijk ik een beetje na de stats van de item, drop chance en hoe 'rare' de item is etc.Ricmaniac schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:23:
[...]
lol ik doe buyout altijd dubbele van bid XD dus 2500 en buyout 5000maar blijkbaar kan is er dus meer uit halen hier
Maar dit is dan ook mijn idee van het gebruiken van de AH. Je kan de prijs zo hoog maken als je wilt, maar het moet wel redelijk zijn
[ Voor 14% gewijzigd door Jochem Boom op 18-05-2012 13:32 ]
Ik heb ook niet gerushed ofzo, alle dungeons gecleared die ik tegen kwam, maar niet persé terug gegaan als ik een hoek gemist had. Als ik de uitgang zag waar je moest zijn ging ik gewoon door. Speel het vast nog wel vaak genoeg om uiteindelijk wel alles gezien te hebben, maar niet in dezelfde playthrough.Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:35:
[...]
Ik deed 30 uur over Normal maar heb geen deel van de maps niet bekeken. Daarbij alle dungeons doorlopen. Ik snap ook niet dat die Koreanen het in 5 uur konden.
Na Oblivion en Skyrim ben ik dat wel afgeleerd, daar ging ik bij elke splitsing kijken wat er de andere kant op is dan waar ik heen ging, zo liep ik zo vaak heen en weer dat het op den duur de keel uit te hangt.
Zou je daar veel aan hebben? Locaties en inhoud van de dungeons wordt zover ik weet semi-random gegenereerd.De_Bastaard schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:42:
Iemand toevallig ergens een lijst met alle dungeons?
Moet ik mezelf nog steeds afleren... ik loop hier zelfs terug wanneer ik een klein hoekje mis op m'n map...Bulls schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:37:
[...]
Ik heb ook niet gerushed ofzo, alle dungeons gecleared die ik tegen kwam, maar niet persé terug gegaan als ik een hoek gemist had. Als ik de uitgang zag waar je moest zijn ging ik gewoon door. Speel het vast nog wel vaak genoeg om uiteindelijk wel alles gezien te hebben, maar niet in dezelfde playthrough.
Na Oblivion en Skyrim ben ik dat wel afgeleerd, daar ging ik bij elke splitsing kijken wat er de andere kant op is dan waar ik heen ging, zo liep ik zo vaak heen en weer dat het op den duur de keel uit te hangt.

Haha dat doe ik dus wel... kam alles uit , en vaak genoeg kom ik dan toch nog een of ander unique beest of wat dan ook tegen..... hoef niet zo snel te levelen.. wil vooral genieten van het spel.. had in d2 meer dan 10 lvl 99 chars dus rushen komt nog welBulls schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:37:
[...]
Ik heb ook niet gerushed ofzo, alle dungeons gecleared die ik tegen kwam, maar niet persé terug gegaan als ik een hoek gemist had. Als ik de uitgang zag waar je moest zijn ging ik gewoon door. Speel het vast nog wel vaak genoeg om uiteindelijk wel alles gezien te hebben, maar niet in dezelfde playthrough.
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
Verwijderd
dat hangt uiteraard zwaar van het type character welke je gekozen hebt af !Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:52:
Weet iemand hier hoeveel dos je ongeveer zou moeten hebben als level 37? Zit hier op 380 maar dat is volgens mij in vergelijking met anderen vrij weinig.
Zodat ik ongeveer weet in welke area ik dungeons kan cleanen :-)Flowmo schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:43:
[...]
Zou je daar veel aan hebben? Locaties en inhoud van de dungeons wordt zover ik weet semi-random gegenereerd.
In die grotere areas wat geen weggetje-weggetje is heb je altijd meerdere dungeons zitten.De_Bastaard schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:59:
[...]
Zodat ik ongeveer weet in welke area ik dungeons kan cleanen :-)
Verwijderd
Oh natuurlijk, het is een monk.siemenz schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:58:
[...]
dat hangt uiteraard zwaar van het type character welke je gekozen hebt af !
select quest knop op character scherm? die al geprobeerd?Tito129 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 14:12:
Fijn, ik heb net geupgrade van een guestpass naar het complete spel. Ik heb mijn levels etc gehouden, maar ik moet alle quests opnieuw spelen. Terwijl ik ze allemaal tot skeleton king gedaan heb...
ik zit op een 38 wizard op 900Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:52:
Weet iemand hier hoeveel dos je ongeveer zou moeten hebben als level 37? Zit hier op 380 maar dat is volgens mij in vergelijking met anderen vrij weinig.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Ja idd zag een Legendary monk wapen voor 75k, ging ff geld farmen, paar min. later was die wegMantis schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 14:19:
Wat gaat die auction house hard zeg. Zie ik drie potentiële armors. Twijfel ik een minuutje over welke ik zou nemen, zijn ze alle drie verkocht
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
75k maar wtf? je krijgt gold zo makkelijkCthulhu schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 14:21:
[...]
Ja idd zag een Legendary monk wapen voor 75k, ging ff geld farmen, paar min. later was die weg
Prima om je dps early in game wat op te pimpen. Aan de andere kant, het zoeken naar equipment is ook wel een onderdeel van D3 wat bij deze zwaar onderuit gehaald wordt.
@Cthulhu, wat een afleidende avatar heb je toch ><
Sorki#2242
In D2 ging je ook wel traden voor items, maar omdat het zo omslachtig ging deed je het alleen voor echte high level stuff.Sorki schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 14:27:
Leuke is dat voor beginnende chars er nog wel leuke wapens te rapen zijn voor 250 gold ofzo.
Prima om je dps early in game wat op te pimpen. Aan de andere kant, het zoeken naar equipment is ook wel een onderdeel van D3 wat bij deze zwaar onderuit gehaald wordt.
@Cthulhu, wat een afleidende avatar heb je toch ><
OT:
Over die avatar, idd: cant resist... must watch... 0__0
Ja had net mijn Blacksmith en Jeweler gelvled , dus mijn Gold was op
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
server was idd nog niet gesynchroniseerd met mn pc; blijkbaar heeft blizzard daar 1/2 uurtje voor nodig ^^Bad Brains schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:23:
[...]
Alles wordt bewaard bij Blizzard, dus dat snap ik niet.
soso is er dus nog (de 2e dan, die eerste is echt dood

A3 staat ie, dus als iemand een keer zin heeft.
ps. ook al mn friends zijn weer uit de lijst verdwenen, dus voor degenen die me hadden toegevoegd; svp eff opnieuw een invite sturen
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Ik heb in totaal nog maar 200k geloot bij de stats. Ben nu aan het "sparen" voor de eerste stash tab van 100kRicmaniac schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 14:29:
Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe het straks gaat met real money auction house. en de waarde ervanmaar als ik dan zie dat je voor 75k een legendary kan kopen lijkt het me dat je er bij maar 10 cent voor kan vragen
Het probleem is dat er continu, "nieuw geld" wordt gedrukt middels het farmen... Hierdoor zal gold steeds minder waard worden net als in een echte economie... alle producten (zeker rares en uniques) zullen dus steeds duurder worden, mark my words!
In D2 was dit ook.. Eerst werd alles met geld gedaan. Toen geld minder schaars werd... (iedereen had op een gegeven moment 9999999999) werd alles in in SOJ's (stone of jordan) afgerekend.
eerst kocht je een windforce voor 5 sojs, en later werd dit wel 25 sojs door de duplicate bug!
Als defense heb ik dan vervolgens de freezewave en de shockwave. Vooral bij grotere groepen vijanden is de freezewave echt handig in combinatie mt de AOE ranged of de shockwave. Even wat ruimte maken zeg maar.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
want D3 wil niet opstarten op mijn laptop met de opmerking dat mijn videocard niet ondersteund wordt
Er zit een Radeon HD6470 videocard in met 512mb en de rest van de specs zijn prima i5, 8gb, SSD dus je zou zeggen dat D3 iig wel draait op low.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
laatste drivers geinstalleerd? Zou idd gewoon moeten werken.Chaoss schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 14:35:
Weet iemand of de videocard check van D3 op een of andere manier te overrulen is oid?
want D3 wil niet opstarten op mijn laptop met de opmerking dat mijn videocard niet ondersteund wordter zit een Radeon HD6470 videocard in met 512mb en de rest van de specs zijn prima i5, 8gb, SSD dus je zou zeggen dat D3 iig wel draait op low.
heb je gecontroleerd of je wel nog op EU zit. want als je in US zit zie je ook al je vrienden niet. dit kan je gewoon bij opties checkenkwakke01 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 14:31:
[...]
ps. ook al mn friends zijn weer uit de lijst verdwenen, dus voor degenen die me hadden toegevoegd; svp eff opnieuw een invite sturen
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topicChaoss schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 14:35:
Weet iemand of de videocard check van D3 op een of andere manier te overrulen is oid?
want D3 wil niet opstarten op mijn laptop met de opmerking dat mijn videocard niet ondersteund wordt
Er zit een Radeon HD6470 videocard in met 512mb en de rest van de specs zijn prima i5, 8gb, SSD dus je zou zeggen dat D3 iig wel draait op low.
Staat er toch duidelijk vermeld? Ook zie je in het problementopic "know bug, druk op esc als je die melding krijgt"...
[ Voor 9% gewijzigd door Rann op 18-05-2012 14:38 ]
Boah, er vallen tegelijk ook veel nieuwe rare of unique items. Wel denk ik dat je extremen gaat krijgen, zowel in gold als RM AH. Maintream items gaan quasi gratis weg, de echte top items gaan voor belachelijk veel gaan.siemenz schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 14:34:
Het probleem is dat er continu, "nieuw geld" wordt gedrukt middels het farmen... Hierdoor zal gold steeds minder waard worden net als in een echte economie... alle producten (zeker rares en uniques) zullen dus steeds duurder worden, mark my words!
Er is een cap van 250 € in het RM AH, wees gerust dat er genoeg mensen zijn die graag 250 neertellen voor superitem x of y.
edit: details =)
Sorki#2242
Stille genieter
Dat inderdaad en er is ook een 15% transaction fee. Dus hoewel er constant nieuw geld bijkomt, verdwijnt er ook constant geld. Het zal voor Blizzard denk ik zoeken worden naar een balans in allesSorki schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 14:40:
[...]
Boah, er vallen tegelijk ook veel nieuwe items. Wel denk ik dat je extremen gaat krijgen, zowel in gold als RM AH. Maintream items gaan quasi gratis weg, de top items gaan voor belachelijk veel gaan.
Er is een cap van 250 € in het RM AH, wees gerust dat er genoeg mensen zijn die graag 250 neertellen voor superitem x of y.
<vriend> Ik heb Diablo III net geïnstalleerd. Ik ben op zoek naar Leah. Waar zit dat mens?
<Ramzzz> Op haar slaapkamer?
<vriend> Gevonden, je kunt hier ook gebouwen in.
<Ramzzz> Did your monk get lucky?
<vriend> Well, it is a monk...
<Ramzzz> Celibacy is a bitch...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ramzzz schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 14:44:
Toegegeven, je had erbij moeten zijn, maar deze SMS-conversatie...
[...]
Ik begin pas om 5 uur met spelen. Begin nu ook in Nightmare als Mage (lvl 31). Ben namelijk pas om 4 uur klaarUltismash schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 14:41:
Nou zo juist Normal uitgespeeld met me barb op lvl 32 (13 uur 41 over gedaan). Wel zoveel mogelijk mee gepakt, maar niet alles. Dus nu beginnen aan nightmare maar die wil ik wel met meerdere mensen gaan doendus iemand toevallig zin om nightmare samen te gaan doen?
Nope .. anders was HC wel erg makkelijkgnauw schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 14:49:
is de stash niet geshared tussen HC en normal characters?
Niks is ge-shared tussen normal en Hardcore. Je zal alles opnieuw moeten doen op HC, zonder hulp.gnauw schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 14:49:
is de stash niet geshared tussen HC en normal characters?
Je kan een modus kiezen: normal of hardcore met het verschil dat als je in hardcore dood gaat je al je gear en je character kwijt ben. En je hebt nog verschillende moeilijkheidsgraden normal, nightmare, hell, inferno.
Je kan je character dus wel meenemen als je in 1 modus blijft, dus normal of hardcore?
37 witchdoc op 719 unbuffed. 1200 nogwat met 5x soul harvest up and running. werd me al verteld dat het OP is dus zal wel een nerf aankomen binnenkort? ik weet het niet. heb de witchdoc juist gekozen omdat hij zo onpopulair lijkt maar wist niet dat hij zo sterk kon zijn..
Sheesh, ik zit op 340dps met mijn level 36 WD... toch maar eens de AH op denk ik, lol. Niet dat het niet lukt, maar wel zeer gevaarlijk de hele tijd xDkevz schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:00:
[...]
37 witchdoc op 719 unbuffed. 1200 nogwat met 5x soul harvest up and running. werd me al verteld dat het OP is dus zal wel een nerf aankomen binnenkort? ik weet het niet. heb de witchdoc juist gekozen omdat hij zo onpopulair lijkt maar wist niet dat hij zo sterk kon zijn..
De verhaallijn loopt van Act 1 t/m Act 4.Wimploo schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 14:59:
ik snap ff niet hoe het zit tussen hardcore en de rest.
Je kan een modus kiezen: normal of hardcore met het verschil dat als je in hardcore dood gaat je al je gear en je character kwijt ben. En je hebt nog verschillende moeilijkheidsgraden normal, nightmare, hell, inferno.
Je kan je character dus wel meenemen als je in 1 modus blijft, dus normal of hardcore?
Wanneer je Act 4 op Normal uitgespeeld hebt, kan je opnieuw beginnen met Act 1 op Nightmare. Heb je Act 4 op Nightmare uitgespeeld, kan je opnieuw beginnen met Act 1 op Hell. Heb je Act 4 op Hell uitgespeeld kan je opnieuw beginnen aan Act 1 op Inferno. Heb je Act 4 op Inferno uitgespeeld, heb je het spel uit.
Daarnaast heb je de extra "Hardcore Mode", dat is precies het zelfde als hier boven, maar met het verschil dat wanneer je dood gaat, je niet opnieuw tot leven komt. Dan is het echt klaar, moet je opnieuw beginnen met een level 1.
[ Voor 3% gewijzigd door Viggen op 18-05-2012 15:16 ]
Ja als demon hunter ben je echt erg afhankelijk van je boogViggen schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:15:
Haal net ff een rare bow van AH (niet eens een legendary) en m'n dps @ demon huntress ging van 1.7k naar 3.1k... @ lvl 40 xD
ik haal een 170dps met mijn WD, op lvl 23 of zoiets nu. Nog eens geen speciale wapens, jij zou serieus veel meer moeten hebben dan 340 lijkt mij op lvl 36 lijkt me dan. More grinding to be done by you !Pheace schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:10:
[...]
Sheesh, ik zit op 340dps met mijn level 36 WD... toch maar eens de AH op denk ik, lol. Niet dat het niet lukt, maar wel zeer gevaarlijk de hele tijd xD
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
Verwijderd
Een voorbeeld. Ik ben bezig met quest 4 van act 2 in nigthmare. Maar ik wil graag multiplayer.
Maar dat kan niet. Want ik zit net hoog genoeg om act 2 quest 1 te joinen. Wat de fuck? Als ik multiplayer wil doen moet ik dus de eerste 3 quests opnieuw doen of omhoog levelen. Dat slaat toch nergens op..
Ik zit ook maar op ~400 met mijn barbarian @ 38.polthemol schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:22:
[...]
ik haal een 170dps met mijn WD, op lvl 23 of zoiets nu. Nog eens geen speciale wapens, jij zou serieus veel meer moeten hebben dan 340 lijkt mij op lvl 36 lijkt me dan. More grinding to be done by you !
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2012 15:23 ]
dus... wanneer krijgen we recount addon in deze game? ;ppolthemol schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:22:
[...]
ik haal een 170dps met mijn WD, op lvl 23 of zoiets nu. Nog eens geen speciale wapens, jij zou serieus veel meer moeten hebben dan 340 lijkt mij op lvl 36 lijkt me dan. More grinding to be done by you !
14 ongVerwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:24:
Rond welk lvl ga ja naar Act 2?
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Wanneer je de questline finishedVerwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:24:
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
18 ofzo? Maar kan er een paar levels naast zitten.Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:24:
edit: ben fan van +exp items en side-questjes doen
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2012 15:26 ]
lol je kan gewoon op ESC drukken dan start hij het spel wel op, de melding opzich heeft alleen een okay knop waarbij de D3 launcher wordt afgesloten je op de webiste terecht komt.Door op ESC te drukken start hij het spel wel opFlowmo schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 14:36:
[...]
laatste drivers geinstalleerd? Zou idd gewoon moeten werken.

draait ook nog goed op 1600x900 met textures op high, kheb allen de shadows op low, clutter op medium en AA uitgezet... wat nou unsopported videocard
wat ik wel erg frapant vindt is dat ik gisteren Act I heb uitgespeeld met mijn gues pass, zojuist in de pauze heb ik D3 gekocht en via battle.net mijn nieuw code ingevoerd, kreeg een melding dat mijn spel "geupgrade" was. Nu kon ik de verleiding dus niet weerstaan om D3 ook even op mijn laptop te installeren en te proberen.
Nu is het vreemde dat ik aan het begin van act1 start, ik moet alle quests opnieuw doen maar ik hem wel een lvl 10char met alle gear en zelfs de templar is bij mij... vreemd of niet?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
je kan vanaf je character screen andere quests selecteren.thewizard2006 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:26:
Een vraagje. Ik hoor mensen wel eens spreken over een run, skeleton king run of run om items te farmen. Hoe gaat dit in zijn werk? Ik ben nu level 25 en speel met vrienden. Nu zijn ze er echter niet en heb ik niet de behoefte om zonodig te levelen enzo. Nu lijkt het me wel leuk als ik zeg maar bazen kan farmen. Dus bijv de skeleton king een aantal keer doen voor leuke items. Kan dit en zo ja hoe gaat dit in zijn werk? Waar zitten die bosses enzo.
'k ben ook wel een glass cannon hoor, al 12x dood gegaan ofzo voordat ik in nightmare aankwamPheace schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:10:
[...]
Sheesh, ik zit op 340dps met mijn level 36 WD... toch maar eens de AH op denk ik, lol. Niet dat het niet lukt, maar wel zeer gevaarlijk de hele tijd xD
geen vitality items, alleen maar veel intellect, +damage en +attack speed.
oh zal ik eens kijken daar. Enig idee welke goed zijn om te doen?Ricmaniac schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:27:
[...]
je kan vanaf je character screen andere quests selecteren.
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Erg geinig.Ramzzz schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 14:44:
Toegegeven, je had erbij moeten zijn, maar deze SMS-conversatie...
[...]
De monk zou zo'n klusje toch vliegensvlug moeten kunnen klaren zou je denken
It's not who you are , it's who you know.
nu op 1200 dps met magic weaponkevz schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:00:
[...]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
ik weet niet zeker of je bijvoorbeeld altijd terug kan gaan en die mobs respawnen. maar je moet gewoon een quest dan selecteren uit act 2 bijvoorbeeld die voor een bepaalde boss zit. dan meot je dat weer gewoon doen enzothewizard2006 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:29:
[...]
oh zal ik eens kijken daar. Enig idee welke goed zijn om te doen?
Volgens mij is het alsof je de hele quest van tevoren weer begint want als je de hele kaart al ben afgegaan dan is de volgende keer de fog of war ook weer helemaal terug, of komt dat door de random map opbouw?Ricmaniac schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:32:
[...]
ik weet niet zeker of je bijvoorbeeld altijd terug kan gaan en die mobs respawnen. maar je moet gewoon een quest dan selecteren uit act 2 bijvoorbeeld die voor een bepaalde boss zit. dan meot je dat weer gewoon doen enzo
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic