The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
dat er een expansion komt is niet meer dan logisch, was met d2 ook, en ik verwacht het hier ook, ik heb ook niets tegen blizzard expansions aangezien ze vaak genoeg meer dan genoeg content leveren. daarnaast zijn er nog wat losse eindjes in het verhaal die we nog moeten afsluiten.Ricmaniac schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 09:36:
aan 1 kant vind ik het erg jammer dat het maar tot level 60 is ipv 99. Stel dat het net zo lang zou duren 60 nu dan 99 in diablo 3 (wat t niet doet maargoed) dan zou 99 alsnog gewoon veel epischer aanvoelen als je dat berreikt. Maar zelf verwacht ik gewoon serieus dat ze dit expres doen en over een tijdje met DLC komen en er bijvoorbeel 10 levels bij komen
ik speel op 1920*1080 met alles op high behalve shadows (low) en haal continue 40-45 fps.
Systeem is Imac 27" i5 met 8 gb intern geheugen en ati radeon HD 4850 (512 mb)
als ik mijn resolutie aanpast naar de native resolutie van mijn scherm 2500 x nog iets dan is de FPS rond de 20-25 maar dit is voor mijn idee wat aan de lage kant. ..
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
Precies ben ik met je eens hoor. Ik ben ook altijd tevreden met de Blizzard expansions.Akaendra schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 09:39:
[...]
dat er een expansion komt is niet meer dan logisch, was met d2 ook, en ik verwacht het hier ook, ik heb ook niets tegen blizzard expansions aangezien ze vaak genoeg meer dan genoeg content leveren. daarnaast zijn er nog wat losse eindjes in het verhaal die we nog moeten afsluiten.
ik speel (niet lachen) op 1280x1024 omdat ik nog een oud scherm heb XD maarja alles op hoog en Vertical sync aan en daardoor heb ik gewoon constant 60FPS . zodra ik vertical sync uitzet schiet het naar een constante 90-120 FPSsiemenz schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 09:40:
Hoeveel FPS draaien jullie nu zo'n beetje?
ik speel op 1920*1080 met alles op high behalve shadows (low) en haal continue 40-45 fps.
als ik mijn resolutie aanpast naar de native resolutie van mijn scherm 2500 x nog iets dan is de FPS rond de 20-25 maar dit is voor mijn idee wat aan de lage kant. ..
Verwijderd
Is volgens mij wel aardig maar als je aan Act IV begint zou ik toch 200 DPS er bij zien te krijgen voor de bossfights. Mijn barbarian kon dit via een shout bereiken en zeker als je daarna NM in gaat moet je zeker meer dan 600 DPS hebben voor de championpacks.Aghanim schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 09:14:
Is dit een beetje redelijk qua stats voor een level 27 wizard?
[afbeelding]
Blizzard heeft toch gezegd dat ze het level niet zouden verhogen in expansions? Ben sowieso benieuwd hoe ze dat gaan doen. Na lvl 60 weer eerst de expansion op normal doorlopen voor je een stapje hoger mag?
Effe een half uurtje gegrind daarnet en 3 rare's geloot waarvan eentje bruikbaar voor als ik met mijn wizard ga starten.
Mijn BS staat nu op hold, eerst maar eens zien dat er fatsoenlijk spul te maken is. Mijn jeweler wordt wel geleveld, met gems kun je de stats aardig opfleuren nu er steeds meer loot te krijgen is met gemslots. En als we er nu ook nog achter gaan komen hoe je gemslots toe kunt voegen wordt het nog beter. Want ik ben nog niet verder dan dat je een soort spellbook zou moeten vinden maar dat is ook alles wat ik weet.
Zijn er mensen die als off hand een schild gebruiken bij de WD of wizard? Ik vraag me af of vanaf NM die extra 250 armor het waard is, tenzij je goeie stats op het schild hebt van extra int bijvoorbeeld.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2012 09:57 ]
Ik zit meestal tussen de 100 en 120 fps, dat is op een I7-950, 6 gig geheugen en een Nvidia GTX560 TI...siemenz schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 09:40:
Resolutie is dezelfde (1920x1080 op een 3D 24 inch)...
Een groot verschil qua videokaart dus, qua processor weet ik niet...
Ik denk dat het inderdaad de videokaart is.TIGER79 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 09:56:
[...]
Ik zit meestal tussen de 100 en 120 fps, dat is op een I7-950, 6 gig geheugen en een Nvidia GTX560 TI...
Ik heb een i5 2500k @4.5ghz 8gb geheugen en een GTX560ti 448 cores @820mhz
Hiermee speel ik ook op (1920x1080 op een 23 inch monitor) @ 120-130 fps
Beter zet je Vsync aanTIGER79 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 09:56:
[...]
Ik zit meestal tussen de 100 en 120 fps, dat is op een I7-950, 6 gig geheugen en een Nvidia GTX560 TI...
in het begin wel, maar dat wij gebrek aan beter, WD only dingen vaak toch meer stats die ertoe doen wat mij betreft, een een bewegende slang is leuk als offhand >DVerwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 09:54:
[...]
Is volgens mij wel aardig maar als je aan Act IV begint zou ik toch 200 DPS er bij zien te krijgen voor de bossfights. Mijn barbarian kon dit via een shout bereiken en zeker als je daarna NM in gaat moet je zeker meer dan 600 DPS hebben voor de championpacks.
Blizzard heeft toch gezegd dat ze het level niet zouden verhogen in expansions? Ben sowieso benieuwd hoe ze dat gaan doen. Na lvl 60 weer eerst de expansion op normal doorlopen voor je een stapje hoger mag?
Effe een half uurtje gegrind daarnet en 3 rare's geloot waarvan eentje bruikbaar voor als ik met mijn wizard ga starten.
Zijn er mensen die als off hand een schild gebruiken bij de WD of wizard? Ik vraag me af of vanaf NM die extra 250 armor het waard is, tenzij je goeie stats op het schild hebt van extra int bijvoorbeeld.
volgens mij is de game zo gemaakt dat er geen bossfarms nodig zijn voor leuke items.De_Bastaard schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:11:
Is in Act I eigenlijk de Butcher de man die je moet pakken om leuke item drops te krijgen, of zijn er andere champions die je beter kunt gaan farmen?
elke mob kan ieder item droppen
uiteraard dropt een boss meer loot als een normal mob..
[ Voor 6% gewijzigd door nickko op 18-05-2012 10:15 ]
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
In Diablo 3 is het zo gemaakt dat "boss runs" niet efficient zijn. De eerste kill is er een (veel) hogere kans op leuke loot, daarna normaal (vrij laag). Juist de Rares en Champions zijn bedoelt om te "farmen".De_Bastaard schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:11:
Is in Act I eigenlijk de Butcher de man die je moet pakken om leuke item drops te krijgen, of zijn er andere champions die je beter kunt gaan farmen?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Elites en bosses droppen meer leuke items. Kans dat er rares droppen is bij bosses hoger heb ik gemerkt.nickko schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:15:
[...]
volgens mij is de game zo gemaakt dat er geen bossfarms nodig zijn voor leuke items.
elke mob kan ieder item droppen
[ Voor 94% gewijzigd door Cloud op 18-05-2012 10:17 ]
Dat is ook mijn ervaring jaFlowmo schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:16:
[...]
Elites en bosses droppen meer leuke items. Kans dat er rares droppen is bij bosses hoger heb ik gemerkt.
Zouden we niet meer doen hé.
[ Voor 17% gewijzigd door Cloud op 18-05-2012 10:18 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ga er maar van uit dat je de endgame spulletjes niet zomaar krijgtRicmaniac schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:19:
Hoe zit het met de Legendary's wat is de kans van een Legendary drop als je bijv op level 60 erdoorheen speelt? kan je bijvoorbeeld met 1 playtrough alles legendary hebben of is het echt heel zeldzaam zeg maar
nou, nu weten we iig de weg zullen we maar zeggen
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
hoezo ? dan zet ie de fps terug op 60 (of whatever is ingesteld in windows), of in mijn geval op 120 (3d scherm met 120hz panel)... Aangezien ie toch al tussen de 100 en 120 zit zie ik het voordeel niet...
Umm? Alle characters worden opgeslagen op de servers van Blizzard, daar kom jij niet tussen.kwakke01 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:21:
lol, computer weigerde dienst, met als gevolg een herstel-actie, waardoor alle progressie verdwenen is; alleen nog een lvl 1 char staat er ^^
Verwijderd
Dat is vreemd! dit zou toch gewoon online opgeslagen moeten worden? Ik speel diablo op twee pc's en dat gaat ook prima.kwakke01 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:21:
lol, computer weigerde dienst, met als gevolg een herstel-actie, waardoor alle progressie verdwenen is; alleen nog een lvl 1 char staat er ^^
/edit
ben je niet geswitcht van eur naar us?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2012 10:23 ]
Alles wordt bewaard bij Blizzard, dus dat snap ik niet.kwakke01 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:21:
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Sorki#2242
Niet toevallig de verkeerde region gekozen? Want die characters zouden toch echt op de servers moeten staan i.p.v. bij jou op de pc.kwakke01 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:21:
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
error 3007 jahAlexji schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:23:
[...]
Umm? Alle characters worden opgeslagen op de servers van Blizzard, daar kom jij niet tussen.
Euhm? Je progressie wordt op de Blizzard servers opgeslagen? Weet je zeker dat je niet per ongeluk op een andere region (Options > Account) zit nu?kwakke01 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:21:
-- edit --
LOL. Gelijk iedereen het zelfde posten.
[ Voor 6% gewijzigd door OkkE op 18-05-2012 10:24 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
huh maar dat wordt toch online opgeslagen ?kwakke01 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:21:
Ik heb er totaal niet op gelet. Specs: MacPro 3,1 / 16GB / Geforce 8800GT.siemenz schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 09:40:
Draait soepel, geen klachten hier. Maar wel 1280x720 op een 24"-TFT. Totaal niet storend, ik ben niet anders gewend met Diablo.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
jij ziet met je oog toch geen verschil tussen 60 of 100 FPS (of je bent terminator?)TIGER79 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:22:
[...]
hoezo ? dan zet ie de fps terug op 60 (of whatever is ingesteld in windows), of in mijn geval op 120 (3d scherm met 120hz panel)... Aangezien ie toch al tussen de 100 en 120 zit zie ik het voordeel niet...
en if u ask me zie ik wel verschil in hoe vloeiend het beweegt als k het aan zet
Hehe Diablo II op 800x600, all about the gameplay babyRamzzz schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:25:
[...]
Ik heb er totaal niet op gelet. Specs: MacPro 3,1 / 16GB / Geforce 8800GT.
Draait soepel, geen klachten hier. Maar wel 1280x720 op een 24"-TFT. Totaal niet storend, ik ben niet anders gewend met Diablo.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Ja die jumpende firebomb is erg nice, alleen single-target tegenstanders met hoge HP is ie weer wat minder geschikt voor. Ook handig hoe de firebomb alle kistjes/vaasjes etc achter elkaar kapot maaktAkaendra schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 09:28:
ben zelf nu lvl 33 en nightmare act 1, onderweg naar king leoric.
Moet zeggen dat ik witch doctor een erg leuke class vind om mee te spelen, multi firebomb wint, en alles gaat redelijk vlot neer in combo met acid cloud
moet alleen nog even klooien met de secondary skill, bats waren in het begin wel leuk, nu een beetje redundant met die firebomb/acid cloud combi en grasp of the dead voegt ook weinig toe, ik moet maar eens gaan zien wat alle andere runes doen
Verder heb ik dogs + gargantuan, vind ze erg nice als meat shields en hp buffer. Dan soul harvest (met life gain rune) en spirit walk (met mana gain geloof ik) erbij als buff/panic spells. En als companion de sorceress. Nightmare act I was redelijk makkelijk op een stuk of 3 lastige encounters na.
Kwa gear focus ik op int en vitality (top voor survivability van pets) en als secondary focus thorns/life gain/magic find/experience..
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2012 10:53 ]
Verwijderd
Ik ben de barbarian die overal als een kip zonder kop in springtTsurany schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 02:33:
Hangt ook van je speelstijl af en je character. De DH die kite bij ons houd het lang vol en wordt zelden gedood, ik die als wizard met allerlei close combat spells ga klooien wordt sneller gedood simpelweg omdat ik meer risico neem.
Ik denk eerder dat er een verschil zit in beleving en mensen hun definitie van "mooi".Boeboe schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:41:
Is er trouwens een verschil in graphics tussen verschillende videokaarten? Bij mij ziet het spel er echt prachtig uit. Haarscherpe models, mooie textures, alles prachtig geblend. Ik lees echter dat het er bij veel mensen een stuk minder mooi uitziet terwijl zij ook alles op max draaien, tot zelfs het punt dat het er amper beter dan diablo 2 zou uitzien

Valt me ook op bij de reacties op reviews: Diablo III: hoe Blizzard je aan het spelen houdt. Allemaal mensen die vinden dat D3 nooit zo'n hoog cijfer had mogen krijgen, omdat de graphics echt niet top notch zijn. Typisch. Maar goed, ieder zijn mening. Als je Crysis-graphics verwachtte van D3, dan had je gewoon de verkeerde verwachtingen. D3 is gameplay en sfeer.OkkE schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:48:
[...]
Ik denk eerder dat er een verschil zit in beleving en mensen hun definitie van "mooi".Er schijnt een hele grote groep te zijn die Crysis-achtige graphics verwacht...
Precies ik denk zelf dat dat de issue hier isOkkE schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:48:
[...]
Ik denk eerder dat er een verschil zit in beleving en mensen hun definitie van "mooi".Er schijnt een hele grote groep te zijn die Crysis-achtige graphics verwacht...
Amen.Cloud schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:54:
[...]
Valt me ook op bij de reacties op reviews: Diablo III: hoe Blizzard je aan het spelen houdt. Allemaal mensen die vinden dat D3 nooit zo'n hoog cijfer had mogen krijgen, omdat de graphics echt niet top notch zijn. Typisch. Maar goed, ieder zijn mening. Als je Crysis-graphics verwachtte van D3, dan had je gewoon de verkeerde verwachtingen. D3 is gameplay en sfeer.
Gisteren echt vaak zat snachts in het donker met koptelefoon op WTF momenten gehad
Nu bij Hell difficulty. Brace yourself, the elite packs are coming.
Oh en voor WD secondary skill: dire bat voor mobs, haunt voor bosses.
[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 18-05-2012 11:03 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
zoals ik aankaartte het is een 3D scherm, met 3D brilletje, oftewel jah ik zie het verschil tussen 30 fps en 50 fps (natuurlijk moet je de framerate delen door twee aangezien hij 2 keer renderd, eentje per oog)...Ricmaniac schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:26:
[...]
jij ziet met je oog toch geen verschil tussen 60 of 100 FPS (of je bent terminator?)
en if u ask me zie ik wel verschil in hoe vloeiend het beweegt als k het aan zet
als ik 3d uitzet (wat ik regelmatig doe) dan en dan vsync aanzet dan schiet ik er niets mee op, want vsync bij mij is 120hz en geen 60hz... en aangezien 120hz het maximum framerate is dat ie uberhaupt haalt (tussen 100 en 120) zie ik geen verschil nee... dus misschien ben ik wel terminator jah...
Geen idee, maar ik ben zelf ook wel nieuwsgierig (Diablo noob) en zit in de buurt dus post ook mijn stats ter vergelijking. Het verschil in damage zit hem bij mij wellicht in het gebruik van wat meer armor, maar ik heb het idee dat het bij mij wat beter mag.Aghanim schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 09:14:
Is dit een beetje redelijk qua stats voor een level 27 wizard?
[afbeelding]

Wat wel mooi zou zijn is als er een website is waarin je de progressie van mensen kan bekijken of de stats van de characters van een speler. Net als bij Battlefield 3 zeg maar. Bestaat er zoiets?
[ Voor 8% gewijzigd door Unomomentodado op 18-05-2012 11:03 ]
Verwijderd
Ik zou het graag willen proberen voordat ik tot een koop overga
Prop yellow gems in je pants. Weer 10 INT er bijUnomomentodado schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:01:
[...]
Geen idee, maar ik ben zelf ook wel nieuwsgierig (Diablo noob) en zit in de buurt dus post ook mijn stats ter vergelijking.
[afbeelding]
Wat wel mooi zou zijn is als er een website is waarin je de progressie van mensen kan bekijken of de stats van de characters van een speler. Net als bij Battlefield 3 zeg maar. Bestaat er zoiets?
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:02:
Heeft iemand toevallig een guest pass over?
Ik zou het graag willen proberen voordat ik tot een koop overga.
Als ze er zijn geeft iemand ze vanzelf wel wegTevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Thanks, ik moet me daar nog in verdiepen. Gisteren wel aardig wat steentjes geharvest (act II en II op normal met HollandHards gedaan), maar ben nog wat overweldigd door de opties. :-)
1
| VRP82W-7K8B-KPBCB7-DDJD-M79?BE |
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Ik vermoed dat die er wel komt nadat het hele post-launch gedoe wat gekalmeerd is. Zo'n site is er ook voor Starcraft 2.Unomomentodado schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:01:
[...]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dankje! Lucky nr was: 2Yorin schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:05:
Voor de eerste die op de plek van het vraagteken het goede cijfer weet te plaatsen:
code:
1 VRP82W-7K8B-KPBCB7-DDJD-M79?BE
Ik ben nu bijvoorbeeld bij act 2 in NM en ben expres na het starten van een nieuwe quest de game uit gegaan. Als ik nu change quest doe kan ik Act II Quest 4 kiezen en verder gaan, als ik naar public games ga kan ik maar tot quest 3 kiezen, why? Erg irritant iig.
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
I got gems in my pants and I need to dance...
(vrij naar James Brown)
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Geen dank. Later vandaag zal er waarschijnlijk nog eentje komen,
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
geweldig om te zien en ik hoop ook dat er een beetje redelijke troll-loot valt alleen omdat het kan
Omg zit er weer een Cow level in :D! wist ik niet eensAkaendra schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:07:
overigens is dat nieuwe cowlevel wel ontzettend hilarisch en tegelijkertijd een dikke vinger naar de mensen die D3 te kleurrijk vonden
geweldig om te zien en ik hoop ook dat er een beetje redelijke troll-loot valt alleen omdat het kan
amazing.Akaendra schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:07:
overigens is dat nieuwe cowlevel wel ontzettend hilarisch en tegelijkertijd een dikke vinger naar de mensen die D3 te kleurrijk vonden
Unomomentodado schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:01:
Voor World of Warcraft en voor Starcraft 2 zijn ze er ook inderdaad en ik had gehoord dat Blizzard nog bezig was met die voor Diablo 3.Boeboe schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:06:
Ik vermoed dat die er wel komt nadat het hele post-launch gedoe wat gekalmeerd is. Zo'n site is er ook voor Starcraft 2.
Ik denk inderdaad dat ze ermee bezig zijn. want er was een 3rd party app voor diablo3 armory. die is offline gehaalt en op de site staat nu het berricht dat blizzard ze gecontact heeft en hun credits hebben gegeven maar alsnog wel op een lieve manier gevraagd hebben of ze hem offline wilde halen. Waaraan hun vervolgens gewoon mee gewerkt hebben.OkkE schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:09:
[...]
[...]
Voor World of Warcraft en voor Starcraft 2 zijn ze er ook inderdaad en ik had gehoord dat Blizzard nog bezig was met die voor Diablo 3.
App is down for now
Activision asked us to take it down. They were nice about it and we complied
[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 18-05-2012 11:14 ]
Net te laat !!!Yorin schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:07:
[...]
Geen dank. Later vandaag zal er waarschijnlijk nog eentje komen,
Netjes en zoals het hoort, wie weet zit er wel een helpertje tussen om met hun aan de slag te gaan !.Ricmaniac schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:12:
[...]
Ik denk inderdaad dat ze ermee bezig zijn. want er was een 3rd party app voor diablo3 armory. die is offline gehaalt en op de site staat nu het berricht dat blizzard ze gecontact heeft en hun credits hebben gegeven maar alsnog wel op een lieve manier gevraagd hebben of ze hem offline wilde halen. Waaraan hun vervolgens gewoon mee gewerkt hebben.
[...]
zo gaan die dingen namelijk
Verwijderd

Cool! Ik heb overigens mijn eerste legendary al gevonden. MagefistOkkE schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:15:
Diablo III Character Profiles Coming Soon: http://us.battle.net/d3/e...les_Coming_Soon-5_11_2012
Waar en welke difficulty ?Loev schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:21:
[...]
Cool! Ik heb overigens mijn eerste legendary al gevonden. Magefist
Het stukje dat de wizard companion unlocked wordt heb ik samen gespeeld, maar ik kan haar nergens meer vinden terwijl de andere 2 wel gewoon in Tristram staan en ik beide een keer gebruikt heb. Weet iemand nog in welke act ik de laatste kan vrijspelen dan probeer ik het nog een keer.
Denk dat wel zo blijft, bij de 1 kan je beter X of Y gebruiken en bij A andersomWimploo schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:24:
Ik heb act 1 nu helemaal uitgespeeld als which docter, erg leuke class maar ik zit nog redelijk vaak te switchen kwa skills om de ideale config te krijgen. Nu heb ik het grootste gedeelte samen met een maat gespeeld maar het einde van act 1 ben ik alleen alvast verder gegaan.
Het stukje dat de wizard companion unlocked wordt heb ik samen gespeeld, maar ik kan haar nergens meer vinden terwijl de andere 2 wel gewoon in Tristram staan en ik beide een keer gebruikt heb. Weet iemand nog in welke act ik de laatste kan vrijspelen dan probeer ik het nog een keer.
Verwijderd
Voor bosses switch ik altijd naar een ranged single target build met wat extra defensieve skills en skills die health/mana geven.Wimploo schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:24:
Ik heb act 1 nu helemaal uitgespeeld als which docter, erg leuke class maar ik zit nog redelijk vaak te switchen kwa skills om de ideale config te krijgen. Nu heb ik het grootste gedeelte samen met een maat gespeeld maar het einde van act 1 ben ik alleen alvast verder gegaan.
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Dat houdt het ook leuk dat je verschillende skills kan en moet gebruiken.Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:28:
[...]
Voor bosses switch ik altijd naar een ranged single target build met wat extra defensieve skills en skills die health/mana geven.
Ik vind het alleen jammer dat de skill om je honden te laten exploderen alle 3 in 1x dood, ik dacht eerlijk gezegd dat je telkens 1 laat klappen. Nu gebruik ik hem na een tijdje niet meer omdat de minuut toch wat te lang is in sommige situaties en om nu telkens die minuut te wachten met exploderen is ook niet relax.
Niemand?Khiu schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:07:
Hoe zit het nou precies met progressieverschil in singleplayer en coop?
Ik ben nu bijvoorbeeld bij act 2 in NM en ben expres na het starten van een nieuwe quest de game uit gegaan. Als ik nu change quest doe kan ik Act II Quest 4 kiezen en verder gaan, als ik naar public games ga kan ik maar tot quest 3 kiezen, why? Erg irritant iig.
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
De story is wel mooi maar iets teveel aanwezig zoals in een D&D game. Ik hoop dat dat de replay niet schaadt, want in D2 was de story zo lekker op de ahctergrond en hoef je niet zo'n aandacht aan te besteden met je grind. De gameplay is natuurlijk perfect, en de randomization van items. Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet ontvreden maar heb gewoon het gevoel dat het iets korter is dan ik gewend ben, maar dat komt natuurlijk doordat je in D2 nog Act 5 hebt.
Hij saved de game online gewoon alles automatisch. die checkpoints zijn alleen voor als je doodgaat volgens mij of stel dat je een DC krijgtRick-Jan schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:31:
hoe zit het eigenlijk met het opslaan van je game? saved de game maar alleen bij checkpoints, of worden items /levels etc. ook bewaard? als ik bezig ben met een quest wordt ik elke keer naar vorige checkpoint gegooid...
Verwijderd
Ik heb sacrifice nog niet gebruikt, hou veel te veel van mijn hondjes als meatshieldsWimploo schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:32:
[...]
Dat houdt het ook leuk dat je verschillende skills kan en moet gebruiken.
Ik vind het alleen jammer dat de skill om je honden te laten exploderen alle 3 in 1x dood, ik dacht eerlijk gezegd dat je telkens 1 laat klappen. Nu gebruik ik hem na een tijdje niet meer omdat de minuut toch wat te lang is in sommige situaties en om nu telkens die minuut te wachten met exploderen is ook niet relax.

Verwijderd
Ziet er mooi en handig uit, wilde al vragen wat ie kost, maar ik zag t net, toch een beetje teveel voor mij als casual PC gamerVerwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:17:
Mijn nieuwe muis (naga hex) is overigens echt perfect voor Diablo, kan gewoon alles doen op de muis. Mocht iemand op zoek zijn naar een nieuwe dan is deze (voor dit spel) wel een aanrader.
[afbeelding]
Speelt het ook wel lekker met die knoppen zo? Ik bedoel, ik vind een muis met knoppen aan de zijkant wel relaxed (back/forward) maar 6 knoppen?
Is de muis dan niet erg hoog? Of zijn het kleine knoppen?
Van het weekend ook maar eens gaan kijken naar een goede/betere muis om mee te spelen.
Alleen nog even kijken of 1 van m'n vrienden nog een guest pass over heeft zodat ik het eerst eens kan proberen
-Xbox Gamertag: Dbongers
Verwijderd
Speelt wel fijn inderdaad met die knopjes aan de zijkant, moet zeggen dat ik ze niet altijd gebruik maar gebruik mijn abilities toch weinig (monk) een knopje heb ik voor die minion en die loopt altijd wel mee en de ander voor die tornado buff. Maar de heal spell heb ik net onder mijn duim zitten en daar is het perfect voor.philipnorth schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:34:
[...]
Ziet er mooi en handig uit, wilde al vragen wat ie kost, maar ik zag t net, toch een beetje teveel voor mij als casual PC gamer
Speelt het ook wel lekker met die knoppen zo? Ik bedoel, ik vind een muis met knoppen aan de zijkant wel relaxed (back/forward) maar 6 knoppen?
Is de muis dan niet erg hoog? Of zijn het kleine knoppen?
Van het weekend ook maar eens gaan kijken naar een goede/betere muis om mee te spelen.
Alleen nog even kijken of 1 van m'n vrienden nog een guest pass over heeft zodat ik het eerst eens kan proberen
Inderdaad erg prijzig! je moet het er wel voor over hebben.
Ik kijk ook al een tijdje naar die muis maar vind hem nog iets te duur toen wou ik Razer Naga kopen maar ik vind 12 knoppen weer net TE veel. dus die hexa is perfect. maarjaVerwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:44:
[...]
Speelt wel fijn inderdaad met die knopjes aan de zijkant, moet zeggen dat ik ze niet altijd gebruik maar gebruik mijn abilities toch weinig (monk) een knopje heb ik voor die minion en die loopt altijd wel mee en de ander voor die tornado buff. Maar de heal spell heb ik net onder mijn duim zitten en daar is het perfect voor.
Inderdaad erg prijzig! je moet het er wel voor over hebben.
Zo ben ik solo door normal en nightmare heen gefietst met de Witch Doctor en hell gaat tot nu toe ook nog wel (act1 nog maar).Wimploo schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:24:
Linkermuisknop: de triple poison dart. Hoge dps en betrouwbaar en range. Alle andere opties kunnen misschien meer damage doen, maar zijn niet precies of hebben een langere castanimatie.
Rechtermuisknop:
Voor mobs:
Dire bat. Hoge damage, gaat door tegenstanders heen en is redelijk precies en heeft range. Of:
Locust swarm. Als je de zombie explosive charger neemt, is locust swarm hier beter. Binnen no time zijn alle mobs in een groep infected.
Voor bosses:
Haunt. Fire and forget dus mooi om te gebruiken tijdens het kiten. Gebruik de rune die meer damage geeft (de derde denk ik).
Eerste skill:
Spirit walk. A-w-e-s-o-m-e. Onkwetsbaarheid en increased run speed. Gebruik de rune die je mana regent. Zombie dogs zijn wel ok voor het eerste gedeelte op normal, daarna gaan ze voor mij toch te snel dood. Dan kite ik wel wat meer.
Tweede skill:
Soul harvest of mass confusion. 5 stacks van soul harvest geeft een enorme damage boost. Mass confusion geeft meer zekerheid tegen grote groepen.
Derde skill:
Voor mobs:
Acid cloud. Goede AoE damage en geen cooldown. Of als je locust swarm gebruikt:
Explosive zombie charger. Hoge damage en AoE. Gaat alleen niet door mobs heen zoals de dire bat.
Voor bosses:
Zombie wall. Goede DoT met een redelijk bereik. Te bebruiken als de boss stilstaan of op je gargantuan zit.
Vierde skill:
Gargantuan met de stinker of rage op bosses rune. Goede tank en als ie enraged is doet ie ook behoorlijk wat damage. Stinker geeft wat constante extra damage.
Passives:
1. de 20% reduce damage.
2. de extra mana
3. de spawn fetish: procced redelijk vaak met poison dart en dire bat en geeft weer wat extra tankjes.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Bedankt voor de hulp
Verwijderd
Hoezo is dit een spoiler eigenlijk?Ryan1981 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:10:
Hoi Ik heb een vraagje, had hem al gepost in het kroeg topic maar daar is hij ondergesneeuwd
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2012 12:12 ]
persoonlijk voor grote packs vind ik splinter rune poison dart niet echt fijn, dan gebruik ik liever de multi jump firebomb, sneller en effectiever dan splinter poison dart. wellicht voor bosses.Gundogan schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:54:
[...]
Zo ben ik solo door normal en nightmare heen gefietst met de Witch Doctor en hell gaat tot nu toe ook nog wel (act1 nog maar).
Linkermuisknop: de triple poison dart. Hoge dps en betrouwbaar en range. Alle andere opties kunnen misschien meer damage doen, maar zijn niet precies of hebben een langere castanimatie.
Rechtermuisknop:
Voor mobs:
Dire bat. Hoge damage, gaat door tegenstanders heen en is redelijk precies en heeft range. Of:
Locust swarm. Als je de zombie explosive charger neemt, is locust swarm hier beter. Binnen no time zijn alle mobs in een groep infected.
Voor bosses:
Haunt. Fire and forget dus mooi om te gebruiken tijdens het kiten. Gebruik de rune die meer damage geeft (de derde denk ik).
Eerste skill:
Spirit walk. A-w-e-s-o-m-e. Onkwetsbaarheid en increased run speed. Gebruik de rune die je mana regent. Zombie dogs zijn wel ok voor het eerste gedeelte op normal, daarna gaan ze voor mij toch te snel dood. Dan kite ik wel wat meer.
Tweede skill:
Soul harvest of mass confusion. 5 stacks van soul harvest geeft een enorme damage boost. Mass confusion geeft meer zekerheid tegen grote groepen.
Derde skill:
Voor mobs:
Acid cloud. Goede AoE damage en geen cooldown. Of als je locust swarm gebruikt:
Explosive zombie charger. Hoge damage en AoE. Gaat alleen niet door mobs heen zoals de dire bat.
Voor bosses:
Zombie wall. Goede DoT met een redelijk bereik. Te bebruiken als de boss stilstaan of op je gargantuan zit.
Vierde skill:
Gargantuan met de stinker of rage op bosses rune. Goede tank en als ie enraged is doet ie ook behoorlijk wat damage. Stinker geeft wat constante extra damage.
Passives:
1. de 20% reduce damage.
2. de extra mana
3. de spawn fetish: procced redelijk vaak met poison dart en dire bat en geeft weer wat extra tankjes.
Ik persoonlijk heb spirit walk nog niet nodig gehad (act 1 nightmare dan ook maar) maar wellicht veranderd dat nog. Vond dire bats wel heel leuk , maar ebegint nu wat minder te worden acid cloud aoe range + lob a firebomb dan gaat alles aoe vrij vlug plat tot nog toe.
Ik wil effective mode misschien nog gebruiken om dire bats te vervangen met mass confusion of iets in die trant aangezien mij dat een topskill is voor de hogere moeilijkheidsgraden.
YouTube: Diablo 3 fast xp farm
Op act 4 kun je een baas doen binnen 1 minuut met een quest die 60k xp geeft.
Deze kill je binnen 1 minuut en ik had een 58-59 gefarmt in een half uur.
Happy farming
Warhammer en PC games en lego
En die is vandaag nog gehotfixed als je dat op internet zetArnevld schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:14:
Op hell kun je lekker farmen door een kleine fout van blizz
YouTube: Diablo 3 fast xp farm
Op act 4 kun je een baas doen binnen 1 minuut met een quest die 60k xp geeft.
Deze kill je binnen 1 minuut en ik had een 58-59 gefarmt in een half uur.
Happy farming
AChja, ik denk ik film het en help jullie nog even !Mektheb schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:15:
[...]
En die is vandaag nog gehotfixed als je dat op internet zethaha
Warhammer en PC games en lego
Uiteraard dat zou ik ook doen !, en de bedoeling probeer ik ook niet af te kraake !!!Arnevld schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:16:
[...]
AChja, ik denk ik film het en help jullie nog even !
Ik ben helaas er nog niet om het te proberen
eeeen daar is twitter:Mektheb schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:15:
[...]
En die is vandaag nog gehotfixed als je dat op internet zethaha
Diablo
We are beginning emergency rolling restarts for all DIII servers to resolve an issue impacting the game, apologies for the inconvenience.
25 minutes ago from HootSuite
AH is goed, maar verkopen aan merchant ook. Salvagen levert amper iets extra op t.o.v. gewone magic items; althans in mijn ervaring. Bij de merchant krijg je er echter vaak nog wel 150+ gold voor. Voor mijn gevoel heb je in elk geval meer aan verkopen aan de merchant, dan aan salvagen. AH is de beste optie natuurlijk, als je het uiteindelijk verkooptVerwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:12:
[...]
Hoezo is dit een spoiler eigenlijk?Ik zou 'm in de AH zetten. Maar salvagen kan ook hoor..
Voor het geld wel, maar als je later iets wil laten brouwen door de blacksmith is het hebben van recipients geen verkeerd ietsCloud schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:19:
[...]
AH is goed, maar verkopen aan merchant ook. Salvagen levert amper iets extra op t.o.v. gewone magic items; althans in mijn ervaring. Bij de merchant krijg je er echter vaak nog wel 150+ gold voor. Voor mijn gevoel heb je in elk geval meer aan verkopen aan de merchant, dan aan salvagen. AH is de beste optie natuurlijk, als je het uiteindelijk verkoopt
Persoonlijk maak ik altijd een afwezig of het beter is om te verkopen of te salvagen. Dure items = verkopen, minor = salvage.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Verwijderd
Zie de topicwarningKnupoltor schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:20:
Niemand nog een guest key op overschot?
Ik zal kijken of ik vanavond nog een pass over heb, mocht het zo zijn dan plaats ik die wel.Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Er gaat veel meer gebeuren in act II, II en IV. Act I is de saaiste van allen.Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:21:
Na de hele hype en alle positieve verhalen heb ik Diablo 3 gekocht. Ik had hiervoor nog nooit Diablo gespeeld dus ik wist niet heel erg wat ik moet verwachten maar ik vind het om eerlijk te zijn een beetje tegenvallen. Er zit veel sfeer in het spel maar de gameplay word snel saai. Het enige wat ik tot nu toe heb gedaan is een beetje rondrennen en zombies killen. Ik heb net de skelleton king verslagen, dat was op zich nog wel leuk. Komt er nog wel wat meer variatie in het spel of is het van begin tot eind zombies killen?
[ Voor 47% gewijzigd door Outerspace op 18-05-2012 12:22 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Outerspace schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:21:
[...]
Zie de topicwarning
[...]
Ik zal kijken of ik vanavond nog een pass over heb, mocht het zo zijn dan plaats ik die wel.
[...]
Er gaat veel meer gebeuren in act II, II en IV. Act I is de saaiste van allen.
Ben overigens een level 26 en m'n damage is ongeveer 210. Enig idee of dat hoog of laag is
Ik ben nog niet zo ver en ook niet zo bekend met crafting. Krijg je recipes door het salvagen van rares dan? Want dan ga ik serieus overwegen om inderdaad wel te gaan salvagen als ik het niet verkocht krijg in AH.Outerspace schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:20:
[...]
Voor het geld wel, maar als je later iets wil laten brouwen door de blacksmith is het hebben van recipients geen verkeerd iets
Is nie waar nie!
Het is ook een flinke misser dan. Het trekt het onderling vergelijk van characterprogressie flink uit elkaar. Hoe langer dit online staat, hoe minder het lvl van spelers uiteindelijk zegt. Met zo'n exploitje ben je in 'no-time' lvl60. Ik hoop overigens dat ze genoeg loggen om die XP gewoon weer terug te vorderen; maar misschien is dat teveel gehoopt.
[ Voor 36% gewijzigd door Cloud op 18-05-2012 12:34 ]
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic