Nou, ik ben nu ook onderweg met mijn Barb en zit nu aan het einde van act II. Erg leuk weer dat Diablo III, ben voorlopig wel weer zoet.
. Een vraagje zijn er al bij iemand al set items gedropt. ik zioe veel rare en af en toe een legend, maar nog geen groene items
Ja maar dat is niet op HC ModeHarm_H schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 22:51:
[...]
Act 3 Inferno... ze gaan nu pitten (http://www.twitch.tv/justw8)
En er is iemand die hardcore heeft gedaan en tot level heeft gegrind.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Ik ben even level 10 geworden (wel, 12 actually), tijd voor HC mode 
Leuk stukje, doet me denken aan mijn zut 90+ d2 chars die overleden zijn met full gear
.
Alex Sassoon CobyLet me put this as simply as I can: If you're playing Diablo III and not playing Hardcore, you're doing it wrong.
... knip....
It would be remiss of me not to warn you about the lows, too. You will beat your keyboard in rage, smother your expensive monitor in your beverage of choice, and swear more creatively than you ever thought possible, but it'll be worth it. Make sure you bring friends with you to share the good times, loot your corpse when you pop--and raise a glass with you when your favourite character finally bites the dust. You really haven't experienced the full gamut of gaming emotion until you've attended a wake for a level 94 barbarian--and I assure you, Kai was toasted well.
Leuk stukje, doet me denken aan mijn zut 90+ d2 chars die overleden zijn met full gear
[ Voor 4% gewijzigd door Flapmo op 17-05-2012 23:04 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Kripparian zit nu in Act4 Inferno, lijkt er dus sterk op dat deze nacht inferno uitgespeeld wordt?!
Best sterk, op drie dagen! Of is Athene er al in geslaagd?
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Vergeet niet dat dit op SC mode is.. HC is waar de kracht van D3 zich schuilt.Blackminister schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 23:13:
Kripparian zit nu in Act4 Inferno, lijkt er dus sterk op dat deze nacht inferno uitgespeeld wordt?!
Dit is een account.
Ongetwijfeld! Doch er werd toch vanuit gegaan dat Inferno een langere tijd ging duren dan enkele dagen.Grvy schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 23:17:
[...]
Vergeet niet dat dit op SC mode is.. HC is waar de kracht van D3 zich schuilt.
Anyways, Inferno HC, of dit ooit zal gebeuren, geen idee. Belial bvb, is daar niet iedereen eens neer gegaan?
Verwijderd
ZOMG!!!! MASSACRE DIT!!! ACHIEVEMENT DAT!!! CHECKPOINT REACHED!!!! LLLOLLTROOLL!
Juist. Wat een geschreeuw. Graag had ik een optie gewild die al deze onzin uitzet en de interface wat cleaner maakt. Steeds al die popups in je beeld, mega irritant toch?
Juist. Wat een geschreeuw. Graag had ik een optie gewild die al deze onzin uitzet en de interface wat cleaner maakt. Steeds al die popups in je beeld, mega irritant toch?
Act 2 bedoel je? Gaat nog wel ff duren voor ze klaar zijn.Blackminister schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 23:13:
spoiler:
Ze gaan nu Belial proberen te killen.
[ Voor 7% gewijzigd door superbassie op 17-05-2012 23:23 ]
Verwijderd
Voor deze jongen geen HC. Vandaag ook weer 3 keer gedisconnect wat niet aan mijn internetaansluiting lag. Gisteren was het 5 minuten een foutje van Ziggo.
Net Diablo verslagen en het voelt wel vreemd om nu met al je skills helemaal opnieuw te beginnen. Act I en II zijn voor mij wel de leukste dus ik vind het niet erg om te doen. Mijn gear is nog steeds niet optimaal maar wat moeite doen om een mob neer te krijgen is leuker dan one hitters.
Overigens was het gevecht met Diablo een echte bossfight, vond die anderen wel meevallen, nu moest je ook echt weten wat je doet en rennen voor je leven.
Net Diablo verslagen en het voelt wel vreemd om nu met al je skills helemaal opnieuw te beginnen. Act I en II zijn voor mij wel de leukste dus ik vind het niet erg om te doen. Mijn gear is nog steeds niet optimaal maar wat moeite doen om een mob neer te krijgen is leuker dan one hitters.
Overigens was het gevecht met Diablo een echte bossfight, vond die anderen wel meevallen, nu moest je ook echt weten wat je doet en rennen voor je leven.
Verwijderd
Nope. Ben alleen in Act IV bij twee bosses gewiped. Bij de laatste kwam dat ook omdat ik vlak daarvoor mijn potions had gewisseld in mijn bag maar vergeten was dat op de taakbalk te veranderen.Blackminister schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 23:20:
[...]
Ongetwijfeld! Doch er werd toch vanuit gegaan dat Inferno een langere tijd ging duren dan enkele dagen.
Anyways, Inferno HC, of dit ooit zal gebeuren, geen idee. Belial bvb, is daar niet iedereen eens neer gegaan?
De auction house is overigens ook een uitkomst. Ben op level 11 nu al helemaal voorzien van rares, allemaal stukken beter dan de crap die ik zelf had verzameld. De monk speelt overigens heerlijk weg, wat een genot om al die demons een pak slaag te geven. Erg leuke melee class.
Ben benieuwd wanneer m'n eerste char dood gaat
Ben benieuwd wanneer m'n eerste char dood gaat

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Vanavond gespeeld met een guest pass van een vriend, na de irritatie met de slechte download client toch eindelijk lekker gespeeld, leuk spel kheb nooit D2 gespeeld (rpg's vond ik toen niets aan) maar D3 bevalt me wel, lekker hack'n'slash en leuke gear verzamelen
grafisch is het erg sfeervol, had imho nog wel iets mooier gekunt vooral als je op je char inzoomed op bv je gear te bekijken dan ziet het er niet echt super uit.... het draait ook prima op mijn 5 jaar oude pc op 1680x1050 op high... dat geeft ook wel aan dat de specs niet heel hoog zijn... is ook wel weer een voordeel. Nadeel vindt ik ook dat het allemaal wel erg donker is... nu na een avond spelen heb ik echt zoiets van wanneer wordt het nu eens ingame dag
maar nogmaals de game is wel erg sfeervol en de diepte met bruggen etc is erg mooi gedaan.
Zojuist de skeleton king verslagen... en dan is het jammer genoeg einde quest pass... nu die game nog ergens zien te krijgen voor een fatsoenlijke prijs... want ik wil nu verder spelen
grafisch is het erg sfeervol, had imho nog wel iets mooier gekunt vooral als je op je char inzoomed op bv je gear te bekijken dan ziet het er niet echt super uit.... het draait ook prima op mijn 5 jaar oude pc op 1680x1050 op high... dat geeft ook wel aan dat de specs niet heel hoog zijn... is ook wel weer een voordeel. Nadeel vindt ik ook dat het allemaal wel erg donker is... nu na een avond spelen heb ik echt zoiets van wanneer wordt het nu eens ingame dag
Zojuist de skeleton king verslagen... en dan is het jammer genoeg einde quest pass... nu die game nog ergens zien te krijgen voor een fatsoenlijke prijs... want ik wil nu verder spelen
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
He, ik heb nu level 38 ofzo, maar ik gebruik de eerste 4 skills dus echt precies hetzelfde als jou! Ik heb ook al heel veel gehad aan Revenge + Vengeance is mine! Die wordt gelukkig best vaak getriggered ook! Lekker veel damage + health bijna altijd weer vol.DeepR schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 19:21:
Mijn god ik ben echt op een rampage nu. Met een barb moet je gewoon alles kiezen waarmee je Fury genereert. Da's wel duidelijk. M'n huidige build op lvl 24:
1. Leap + Iron Impact (+15 fury)
Kijk maar 's hoeveel dat aan damage reduction scheelt bij Armor. Super handig voor de eerste paar seconden om een gevecht mee te openen, of om naar irritante casters te springen (of bosses).
2. Revenge + Vengeance is mine (voor extra life + fury)
Die heal heeft me al talloze keren geholpen.
3. Threatening Shout + Intimidate (slow) (+15 fury)
(4. Earthquake + Giant's Stride -> nog geen andere keuzes)
LB: Cleave + Reaping Swing (voor extra fury)
RB: Seismic Slam + Stagger (die stun is superhandig!)
LB en RB gebruik ik trouwens bash + stun en Whirlwind met ik geloof extra power.
Lekker spel is het hoor!!! Morgen maar weer verder, wekker gaat zo weer om 5 uur

Over de Black Soulstone:
spoiler:
Wie zijn de zeven souls die erin zitten? Ik snap dat Belile en Osmodan erin zitten, maar welke zaten er eerder al in dan? Mephisto en Diablo uit D2 kan niet omdat die soulstones al destroyed zijn
Bulls schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 23:40:
Over de Black Soulstone:
spoiler:Wie zijn de zeven souls die erin zitten? Ik snap dat Belile en Osmodan erin zitten, maar welke zaten er eerder al in dan? Mephisto en Diablo uit D2 kan niet omdat die soulstones al destroyed zijn
spoiler:
De maker zelf
dat wordt ook verteld, andere 4 weet ik niet
Verwijderd
hey,
misschien een noobvraag maar hoe verander je van difficulty? ik heb diablo nog niet gesloopt, moet dat eerst voordat je verder kan?
misschien een noobvraag maar hoe verander je van difficulty? ik heb diablo nog niet gesloopt, moet dat eerst voordat je verder kan?
Een Russische speler is zojuist lvl60 geworden in HC mode:
http://ru.twitch.tv/othersense/b/318522726
http://ru.twitch.tv/othersense/b/318522726
Brummetje schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 23:42:
[...]
spoiler:De maker zelfdat wordt ook verteld, andere 4 weet ik niet
spoiler:
Diablo, Mephisto, Baal, Andariel, Duriel, Belial en Azmodian. De soulstones van de prime evils zijn door de black soulstone weer opgevangen, Khule is daarvoor verantwoordelijk. Diablo is namelijk ook de eindbaas van Diablo 3.
Ben ik de enige die een hekel heeft aan Act 3?
wat een rampenact is dat.. die lijkt gewoon 'uitgebreid' te zijn voor het uibreiden.. dungeons zijn bagger saai..
Dit is een account.
een error code 3006 time out bij login?
1ste keer dat ik dit mee maak
1ste keer dat ik dit mee maak
Asus GL703VM
Vreemd, heb ze daarnet even in heaven bezig gezien, zouden ze effe geswitched zijn voor iets....Nu zitten ze idd in Act2, zal dan nog een dagje duren, ze hebben het blijkbaar lastig met Belial, bij de Butcher duurde het ook evensuperbassie schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 23:21:
[...]
Act 2 bedoel je? Gaat nog wel ff duren voor ze klaar zijn.
spoiler:Ze gaan nu Belial proberen te killen.
Ik zit nu in act 1 NM, AFZIEN met m'n monk alleen! Elke champion is gegarandeerd death, ben lvl 36 dus niet te vroeg in NM
[ Voor 15% gewijzigd door Blackminister op 18-05-2012 00:14 ]
Vraagje aan de nightmare/hell spelers, is het nu ook zo net als in D2 dat je op nightmare en hell meer unique monsters, bosspacks en elites tegen komt dan in normal? of zijn ze alleen wat sterker?
En wat dropt een beetje gemiddeld mobpack in nightmare/hell aan gold?
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Ik ervaar dit toch zo in het begin van NM al, meer champions, sterker dus. En met meer special attributes! Gold uiteraard ook iets meerVisgek82 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 00:18:
Vraagje aan de nightmare/hell spelers, is het nu ook zo net als in D2 dat je op nightmare en hell meer unique monsters, bosspacks en elites tegen komt dan in normal? of zijn ze alleen wat sterker?
Zijn nu reeds 10 minuten Belial aan het slayen in Inferno, pijnlijk als je dan na 15 minuten bashen toch sterft... Sja, als ie 27 miljoen hitpoints heeft . . .
Wow.... net bijna mijn HC level 29 monk verloren...
THANK GOD voor de templar follower met zijn heal
, binnen een halve minuut had ik tot 2x toe onder de 100 hp
THANK GOD voor de templar follower met zijn heal
Wij spelen met een party van 3, Barb,Barb en monk, we zijn ongeveer level 52 en spelen op HELL.
Wij wipen continue op zowat elke 4 pack (blue) en unique bosses..
Doen wij wat fout ?
Doen wij wat fout ?
Holy crap. Daar kom ik dan straks met m'n solo monkje.
Hardcore...
Hardcore...
Ik ben ook solo HC aan het doen.... tot nu toe 'redelijk' goed te doenZnorkus schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 00:26:
Holy crap. Daar kom ik dan straks met m'n solo monkje.
Hardcore...
1x doordat er 'suicide' units op me af kwamen (3 tegelijk nadat ik een deur opende)
1x doordat er een boss was die constant freeze deed terwijl er 8+ units aan het bashen waren.
Weer een legendary gevonden
Verwijderd
ik ben nu met een party van 3 anderen bij diablo, wij komen makkelijk tot aan de helft maar dan gaat het op de een of andere manier mis, heeft iemand tips?
tot aan de helft van?Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 00:33:
ik ben nu met een party van 3 anderen bij diablo, wij komen makkelijk tot aan de helft maar dan gaat het op de een of andere manier mis, heeft iemand tips?:)
Welke mode?
...?
Ik heb hetzelfde met een groep in nightmarefrG schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 00:24:
Wij spelen met een party van 3, Barb,Barb en monk, we zijn ongeveer level 52 en spelen op HELL.
Doen wij wat fout ?
Hoe je dit spel ooit in hardcore kan spelen snap ik echt niet. Bij diablo2 was het vooral voorzichtig zijn en geduldig met veilige builds, maar hier kan 1 fout je meteen doden ongeacht je build? Die gasten met een 2hander, dodge je hun 'spring aanval 'niet dan ben je meteen de lul.
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 12:26
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Achievements kun je gewoon uitzetten in de opties.Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 23:21:
ZOMG!!!! MASSACRE DIT!!! ACHIEVEMENT DAT!!! CHECKPOINT REACHED!!!! LLLOLLTROOLL!
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
haha ik vraag hier om tips voor diablo en de volgende poging winnen we
toch bedankt junia
Ik heb niks gezegd maar gratz dat het gelukt isVerwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 00:43:
haha ik vraag hier om tips voor diablo en de volgende poging winnen wetoch bedankt junia
Wel vreemd dat het zo veel moeilijker wordt in groepsverband... misschien meer synergi gebruiken? (barb/monk tanken en een wizard als glasscanon?)
De vraag is of je ze uiteindelijk wel killed, ik zit met barb monk en dh ook in Hell en de champions zijn een pain, echter nu tegen level 60 aan is het al een stuk makkelijker met de juiste gear.frG schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 00:24:
Doen wij wat fout ?
De combo die je speelt is niet echt viable omdat je amper range dmg kan doen, oftewel je moet vlakbij staan om dmg te doen. Voor sommige champion packs is dat gewoon onmogelijk.
Ik merk ook dat ik 100x vaker dood ga dan de DH die makkelijk kan kiten
Juiste gear is nodig inderdaad! Ik geraakte nu echt niet verder in NM Act1, met enkele champions.
Voor de eerste keer bezoek aan AH gebracht, 2 wapens gekocht en m'n DPS bijna verdubbeld, nu gaat het tenminste vooruit. Dus dank u , AH
Staat wel enorm veel op, verschoot er van!
Voor de eerste keer bezoek aan AH gebracht, 2 wapens gekocht en m'n DPS bijna verdubbeld, nu gaat het tenminste vooruit. Dus dank u , AH
De act bosses droppen in nightmare echt helemaal niks meer
. Leuk dat ze willen dat je meer champion packs gaat doden in plaats van bosses farmen, maar zo is het wel heel onbevredigend. 20 minuten Belial gevecht, 3 blues.
Sowieso is de loot wat teleurstellend in nightmare. Zijn nu tegen het einde van ACT II en we hebben nog amper goede loot gekregen wat echt boeiend is. Hier en daar wel wat upgrades, die we dan nooit van bosses krijgen, maar soms ook heel lang niks. Echt idioot dat bosses niks droppen, je bent soms enorm lang bezig en dan heb je echt 0,0 aan items.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Zit nu gewoon exact op hetzelfde punt in de game en heb hetzelfde gevoel (poste het ook net in de kroegtopic). Je moet letterlijk alles uit de AH halen wil je het een beetje overleven. Maar het gaat voor de rest wel lekker.Tsurany schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 01:04:
Sowieso is de loot wat teleurstellend in nightmare. Zijn nu tegen het einde van ACT II en we hebben nog amper goede loot gekregen wat echt boeiend is. Hier en daar wel wat upgrades, die we dan nooit van bosses krijgen, maar soms ook heel lang niks. Echt idioot dat bosses niks droppen, je bent soms enorm lang bezig en dan heb je echt 0,0 aan items.
Dat dusGoron schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 01:02:
De act bosses droppen in nightmare echt helemaal niks meer. Leuk dat ze willen dat je meer champion packs gaat doden in plaats van bosses farmen, maar zo is het wel heel onbevredigend. 20 minuten Belial gevecht, 3 blues.
Heb het idee dat dat onderdeel is van de leercurve, op een gegeven moment krijg je door wat je moet doen bij specifieke mobs (zoals bij mortars in melee range gaan staan, arcane in een grote ruimte pullen etc.) Merkte het ook dat ik iedere keer gewiped werd in Nightmare bij de packs totdat je er een bepaalde handigheid in krijgt (trucje is ook om bijvoorbeeld bij het starten van het gevecht Mantra of Healing + Boon of Protection rune te gebruiken om je iets meer nadenktijd te geven voordat je in een klap eronderdoor gaat...)frG schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 00:24:
Doen wij wat fout ?
Ik ben het hier ook erg mee eens! Ben net voorbij spinnen baasje in NM maar vind het tot nu toe wel mee vallen hoe moeilijk het is.. SK dropte alleen maar crap.. Ik koop me Rare's gewoon goedkoop van AH en hierdoor blijf ik nog wel upgrade scoren.. maar in NM had ik meer leuke drops verwacht..Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 02:01:
lang verhaal
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Ik vind nightmare tot nu toe enorm simpel. Ik zit nu in act 2 en ben pas 1x gewiped, toen ik in een 4 player party in mijn eentje een champion pack spinnen ging neerhalen met mijn barbarian... Het mag wel wat moeilijker, maar dat komt in hell wel
Ik ben net in Nightmare aangekomen, moet je nu die Jeweler eerst weer vinden voordat hij beschikbaar wordt?
Lijkt me een beetje omslachtig om nu steeds een Normal game te starten als je gems wilt craften of unsocketen.
Act 4
Oh en zijn er nu geen resistances penalty's meer voor NM en Hell etc?
Over de Bosses, ik vind het aannemelijk dat ze niets droppen voor de 2e keer dat je ze killed, maar ook niet meer voor de 1e keer in een hogere diff vind ik wel frappant.
Lijkt me een beetje omslachtig om nu steeds een Normal game te starten als je gems wilt craften of unsocketen.
Act 4
spoiler:
Ik vond Izual eigenlijk moeilijker dan Diablo haha
Oh en zijn er nu geen resistances penalty's meer voor NM en Hell etc?
Over de Bosses, ik vind het aannemelijk dat ze niets droppen voor de 2e keer dat je ze killed, maar ook niet meer voor de 1e keer in een hogere diff vind ik wel frappant.
[ Voor 29% gewijzigd door Bulls op 18-05-2012 02:17 ]
Man wat een nonsens beslissing om Act bosses zo goed als niets meer te laten droppen.
Komaan na 45min kiten op diablo in NM en dan 3 lame blue items
Naja Hell here I come
Komaan na 45min kiten op diablo in NM en dan 3 lame blue items

Naja Hell here I come
[ Voor 8% gewijzigd door -AzErTy- op 18-05-2012 02:16 ]
God does not play dice
Verwijderd
De jeweler staat ergens achterin town.Bulls schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 02:15:
Ik ben net in Nightmare aangekomen, moet je nu die Jeweler eerst weer vinden voordat hij beschikbaar wordt?
net toegevoegd; mn soso is namelijk al niet meer oO A1 NM was iets teveel voor haar. werd bevroren, en kwam niet meer wegDown schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 22:12:
Inmiddels met m'n hardcore Monk weer bij level 10 bijna, en het speelt allemaal weer heerlijk weg. Als ik naar m'n D2 historie kijk gok ik dat niet veel zal terugkeren naar softcore..
Zijn er nog andere HC spelers die iemand om samen te spelen op hun friends list willen? Evinta#1872
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Vandaag Nightmare uitgespeeld, morgen verder met Hell
Vind het nog niet echt moeilijk, moeilijkste was de trash vlak voor Diablo...
We spelen met z'n tweeën overigens...
We spelen met z'n tweeën overigens...
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Dat nog net niet. Zat met vier man te spelen en het was gewoon constant elkaar loot aanbieden als we dachten dat het handig was voor de ander. Dan kom je er op zich wel als iedereen focussed is.Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 02:01:
Zit nu gewoon exact op hetzelfde punt in de game en heb hetzelfde gevoel (poste het ook net in de kroegtopic). Je moet letterlijk alles uit de AH halen wil je het een beetje overleven. Maar het gaat voor de rest wel lekker.
Hangt ook van je speelstijl af en je character. De DH die kite bij ons houd het lang vol en wordt zelden gedood, ik die als wizard met allerlei close combat spells ga klooien wordt sneller gedood simpelweg omdat ik meer risico neem.Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 02:07:
Ik vind nightmare tot nu toe enorm simpel. Ik zit nu in act 2 en ben pas 1x gewiped, toen ik in een 4 player party in mijn eentje een champion pack spinnen ging neerhalen met mijn barbarian... Het mag wel wat moeilijker, maar dat komt in hell wel
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Als normale sterveling met een baan
heb ik zojuist Act 1 uitgespeeld, en de Butcher een paar keer neergelegd in games die ik heb gejoined.
Lekker spel is het toch. Dit wordt weer een major verslaving...
Lekker spel is het toch. Dit wordt weer een major verslaving...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
gefixt
[ Voor 95% gewijzigd door mouzetc op 18-05-2012 03:02 ]
Signature
Pffff, net Diablo in NM verslagen, na 20 x dood te gaan! Wat krijg je? Helemaal niks gare loot. Maar ja die gele en blauwe vijanden geven inderdaad betere loot. Op naar Hell dan maar
Ja dat is om bossruns tegen te gaan, ze willen dat je gewoon speelt en onderweg van alles loot. Die bosses zijn gewoon een challenge om verder te komen.Julio-K schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 02:47:
Pffff, net Diablo in NM verslagen, na 20 x dood te gaan! Wat krijg je? Helemaal niks gare loot. Maar ja die gele en blauwe vijanden geven inderdaad betere loot. Op naar Hell dan maar
Maar toch vind ik dat ze per difficulty ook de 1e keer wat leuks mogen droppen. Op normal had ik 4 rares van Diablo. Heb trouwens nog geen legendary of set item geloot, ik ben net level 31.
In D2 kreeg je allerlei uniques en set items op lage levels.
Je krijgt echt slechte loot bij nm bosses en ze zijn eigenlijk best easy ter vergelijking met de normale mobs. Heb zojuist ook nm gecleared, morgen inferno eens proberen te clearen =)Julio-K schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 02:47:
Heb 1 Legendary geloot op lvl 16 en op lvl 26 een boek om een set te craften. Gaat om Cain's set, level 23. Alles gemaakt en tot level 37 mee gespeeld, maar toen werd ik toch wel erg zwakBulls schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 03:03:
[...]
Ja dat is om bossruns tegen te gaan, ze willen dat je gewoon speelt en onderweg van alles loot. Die bosses zijn gewoon een challenge om verder te komen.
Maar toch vind ik dat ze per difficulty ook de 1e keer wat leuks mogen droppen. Op normal had ik 4 rares van Diablo. Heb trouwens nog geen legendary of set item geloot, ik ben net level 31.
In D2 kreeg je allerlei uniques en set items op lage levels.
Ik loop elke keer trouwens gebieden met cave's af. Gebied duurt zo'n 20 min en levert ongeveer 3 rare's op..
Signature
Zojuist eindelijk ook in Hell aan beland met mijn Lvl 49 Demon Hunter.
Nu weer eens gaan zoeken naar beter armor.
Nu weer eens gaan zoeken naar beter armor.
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Even een kleine post voor wat hulp 
YouTube: Diablo 3 fast xp farm
Filmpje hoe je in act 4 snelle xp kunt farmen ( heb hem net uitgevonden en gemaakt!)
Filmpje hoe je in act 4 snelle xp kunt farmen ( heb hem net uitgevonden en gemaakt!)
Warhammer en PC games en lego
Beetje abusive, maar wel netjesArnevld schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 03:21:
Even een kleine post voor wat hulp
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
zoooo wat een dag .. lekker naar level 37 gedinged vanaf weet eigenlijk niet meer
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
legendary drophmr schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 03:31:
zoooo wat een dag .. lekker naar level 37 gedinged vanaf weet eigenlijk niet meer
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Verwijderd
Waar dropte die?kwakke01 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 03:41:
[...]
legendary dropde eerste is binnen; ring van leoric, en dies wel handig in normal-diff
Ik ben level 60 nu. 

Met mijn 72 hour streaming marathon heb ik in totaal 2374 viewers gehaald, zeer tof.
Als iemand wil partyen, graag!
Hell dan?

Met mijn 72 hour streaming marathon heb ik in totaal 2374 viewers gehaald, zeer tof.
Als iemand wil partyen, graag!
Je hebt zojuist NM gecleared en je wil daarna inferno proberen?An1mA schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 03:08:
[...]
Je krijgt echt slechte loot bij nm bosses en ze zijn eigenlijk best easy ter vergelijking met de normale mobs. Heb zojuist ook nm gecleared, morgen inferno eens proberen te clearen =)
[ Voor 49% gewijzigd door kaluro2 op 18-05-2012 04:26 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Net ff begonnen met mijn mage. Eerst zo tot lvl 6 was het een slappe lul die weinog kon. Daarna even lekker mijn items vervangen met een dikke rare set. Toen ging het als een speer. Al gauw werd ik lvl 11 toen het feest kon beginnen. Op dat moment had mijn mage 100dps en 1000hp op lvl 11. Ik was vrijwel onsterfelijk. Ook gingen alle mobs in 1x dood en de SK was minder dan 30 seconden dood. Echter super easy!
Ook leuk is dan al die gezichten van andere spelers. Zie je zo een barbarian van hetzelfde lvl heel lang een mob meppen tot die dood is terwijl ik de volgende als mage gewoon in 1x dood hak
Ook leuk is dan al die gezichten van andere spelers. Zie je zo een barbarian van hetzelfde lvl heel lang een mob meppen tot die dood is terwijl ik de volgende als mage gewoon in 1x dood hak
GTA VI - All aboard the hype train!!
Vannacht van level 10 naar 18 gegaan en nu in act 2. Barb dual wield werkt erg lekker. Daarnaast hammer of ancients met cleave gebruiken, 2de rune. Leap, vengeance en die damage reduce shout werken lekker.
Kom moeilijk aan gold, nu pas 10k. Wel me smithie al op level 2 en dat craften wordt steeds beter.
Me dps is maar 45, maar met crits op die hammer of ancients haal ik al 200.
Ah maar weggeklikt, die prijzen gaan nergens over. Morgen nog paar keer butcher doen en dan aan act 2 beginnen.
Kom moeilijk aan gold, nu pas 10k. Wel me smithie al op level 2 en dat craften wordt steeds beter.
Me dps is maar 45, maar met crits op die hammer of ancients haal ik al 200.
Ah maar weggeklikt, die prijzen gaan nergens over. Morgen nog paar keer butcher doen en dan aan act 2 beginnen.
Asus GL703VM
Holy shit die is bruut :O! en gratz op je stream
[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 18-05-2012 07:46 ]
Gisteren ook een behoorlijk stuk co-op kunnen spelen met een vriend. Zijn nu een uurtje of 2 in Act 3 bezig en vanaf daar wordt het wat lastiger voor mij als wizard. Heb alleen maar Intelligence gestackt en redelijk weinig vitality, waardoor ik nu op level 27 een dps van 350 heb, maar slechts 1300 leven. Ik blaas overal doorheen, maar moet wel wachten op mijn buddy die als barbarian wel meerdere klappen kan overleven.
Wat ik tot nu toe jammer vind is zijn de relatief weinig verschillen qua mobs. 90% is melee en doet verder niks, waardoor ik met mijn energy beam van afstand kan blazen. Het zou leuk zijn als meer mobs specifieke spells of aanvallen hadden die het wat moeilijker zouden maken.
Diablo speelt heerlijk weg en heeft een hoge graad van 'nog even deze dungeon doorlopen en dan stop ik', om vervolgens 3 uur later nog bezig te zijn. Wel is de diepgang qua detail minder dan bij WoW, als je bijvoorbeeld kijkt naar de talent tree, diversiteit in professions en de mate waarin stats van belang zijn. Dat maakt het aan de andere kant weer wat gemakkelijker omdat je per class 1 onderdeel moet stacken + vitality, maar geeft minder variatie in builds en het zoeken naar upgrades.
Geld speelt geen enkele rol tot heden. Een uurtje spelen levert al snel 20k op, waarmee je op de AH een rare weapon kan kopen om je DPS te verhogen. Salvagen en craften doe ik dus niet meer, omdat ik betere items voor minder geld op de AH vind. Dat is wel jammer. Ook items die je verkoopt zijn qua opbrengst niet in verhouding tot het geld wat je onderweg vindt. In Act 3 levert een groepje mobs al snel 300-400 gold op, terwijl je een rare item voor zo'n 250-300 gold verkoopt bij een merchant.
De omgevingen vind ik erg mooi, er zit veel variatie in en details (hoogte verschil bij trap lopen) zijn volop aanwezig.
Ben benieuwd hoe lang Act 3 duurt, als ik van anderen lees dat ze rond level 29-32 bij Diablo zijn en wij op level 27 pas net in Act 3 zitten lijkt het me dat ik qua level wel wat hoger uit kom. Tenzij Act 4 direct naar Diablo is natuurlijk
Wat ik tot nu toe jammer vind is zijn de relatief weinig verschillen qua mobs. 90% is melee en doet verder niks, waardoor ik met mijn energy beam van afstand kan blazen. Het zou leuk zijn als meer mobs specifieke spells of aanvallen hadden die het wat moeilijker zouden maken.
Diablo speelt heerlijk weg en heeft een hoge graad van 'nog even deze dungeon doorlopen en dan stop ik', om vervolgens 3 uur later nog bezig te zijn. Wel is de diepgang qua detail minder dan bij WoW, als je bijvoorbeeld kijkt naar de talent tree, diversiteit in professions en de mate waarin stats van belang zijn. Dat maakt het aan de andere kant weer wat gemakkelijker omdat je per class 1 onderdeel moet stacken + vitality, maar geeft minder variatie in builds en het zoeken naar upgrades.
Geld speelt geen enkele rol tot heden. Een uurtje spelen levert al snel 20k op, waarmee je op de AH een rare weapon kan kopen om je DPS te verhogen. Salvagen en craften doe ik dus niet meer, omdat ik betere items voor minder geld op de AH vind. Dat is wel jammer. Ook items die je verkoopt zijn qua opbrengst niet in verhouding tot het geld wat je onderweg vindt. In Act 3 levert een groepje mobs al snel 300-400 gold op, terwijl je een rare item voor zo'n 250-300 gold verkoopt bij een merchant.
De omgevingen vind ik erg mooi, er zit veel variatie in en details (hoogte verschil bij trap lopen) zijn volop aanwezig.
Ben benieuwd hoe lang Act 3 duurt, als ik van anderen lees dat ze rond level 29-32 bij Diablo zijn en wij op level 27 pas net in Act 3 zitten lijkt het me dat ik qua level wel wat hoger uit kom. Tenzij Act 4 direct naar Diablo is natuurlijk
Verwijderd
Hoop dit weekend ook de 60 te halen (nu 37 monk) krijg wel het idee dat ik vrij weinig damage doe. Ben al blij dat ik die heal heb want ik krijg ook veel damage, zonder die heal had ik het echt niet gered.
ja die heal had mij inderdaad meerdere malen gered op Heroic. maar het mocht alsnog niet baten uiteindelijkVerwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 08:09:
Hoop dit weekend ook de 60 te halen (nu 37 monk) krijg wel het idee dat ik vrij weinig damage doe. Ben al blij dat ik die heal heb want ik krijg ook veel damage, zonder die heal had ik het echt niet gered.
Verwijderd
Ik vraag me af of Diablo 3 net als Diablo 2 nog jaren gespeeld gaat worden.
Het is makkelijk om aan gold te komen door grinden en daardoor kun je ook makkelijk betere gear kopen in het AH. Mensen laten de BS links liggen (ik nu dus ook) omdat het makkelijker en vaak voordeliger is om in het AH geschikt gear te kopen. Grinden voor items is zinloos geworden, je hebt alleen gold nodig.
Heb gisteren zelf gezien dat als je de items zonder gebruik te maken van het AH je wel lang bezig bent. Waar anderen via het AH in Act II op 600 DPS zitten moest mijn barbarian het met 140 DPS doen en via de BS was er geen verbetering te maken. Na Diablo had ik via de gevonden items en twee gekochte wapens 450 DPS en dat is absoluut niet voldoende om NM in te gaan maar ik had al wel meer dan 100K gold. Niet zo moeilijk om dan te bedenken dat men dan het AH in rent waar je omkomt in de rare items.
Ik vermaak me prima en wil zeker alle klassen (wellicht zelfs de monk) naar lvl 60 brengen maar dat er over 5 jaar nog een actief D3 topic hier is zoals met D2 was geloof ik niet.
En nu weer verder met mijn barbarian, op naar de SK voor de tweede keer
Het is makkelijk om aan gold te komen door grinden en daardoor kun je ook makkelijk betere gear kopen in het AH. Mensen laten de BS links liggen (ik nu dus ook) omdat het makkelijker en vaak voordeliger is om in het AH geschikt gear te kopen. Grinden voor items is zinloos geworden, je hebt alleen gold nodig.
Heb gisteren zelf gezien dat als je de items zonder gebruik te maken van het AH je wel lang bezig bent. Waar anderen via het AH in Act II op 600 DPS zitten moest mijn barbarian het met 140 DPS doen en via de BS was er geen verbetering te maken. Na Diablo had ik via de gevonden items en twee gekochte wapens 450 DPS en dat is absoluut niet voldoende om NM in te gaan maar ik had al wel meer dan 100K gold. Niet zo moeilijk om dan te bedenken dat men dan het AH in rent waar je omkomt in de rare items.
Ik vermaak me prima en wil zeker alle klassen (wellicht zelfs de monk) naar lvl 60 brengen maar dat er over 5 jaar nog een actief D3 topic hier is zoals met D2 was geloof ik niet.
Ik heb Diablo 3 pas sinds gisteren en ik heb de voorgaande Diablo's niet gespeeld. THat said was ik meer iemand die NoX speelde (je weet wel, van toen Westwood nog Westwood was?)
Net vanochtend de n00bcheck verslagen (Skeleton King) op normal. Nu de drie zwaardstukken vinden voor die gast wat uit de lucht viel. Nog dingetjes waar ik op moet letten tijdens spelen?
Net vanochtend de n00bcheck verslagen (Skeleton King) op normal. Nu de drie zwaardstukken vinden voor die gast wat uit de lucht viel. Nog dingetjes waar ik op moet letten tijdens spelen?
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Gister level 43 geworden, zitten nu bij Act 3 op Nightmare. Nu eerst even werken en vanavond maar is even Nightmare uitspelen
Verwijderd
Vroeger heb ik redelijk wat diablo2 HC gespeeld. Ik zit er aan te denken om nu weer HC te gaan spelen, alleen hoe zit het met het uitloggen dmv alt+f4. Bij diablo2 speelde ik standaard met vingers op alt + f4. Een druk op beide knoppen en je was meteen uit het spel en je ventje was veilig. Is dit ook bij diablo3 zo, of sta je dan nog 10 seconde stil?
Daar ben ik dus ook bang voor. Je loopt feitelijk rond in drops vanuit hell, en roept dan dat nightmare niet zo moeilijk is.Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 08:23:
Vandaar dat ik mezelf tot nu toe verboden heb via de marketplace aan spullen te komen,
Gewoon om het voor mezelf interessanter te houden. Dan maar wat extra item runs maken, het moet diablo blijven he, daar heb ik ook duizenden item runs gedaan
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Misschien handig om de volgende keer spoiler markers te gebruiken (voor de mensen die nog niet begonnen zijn, onvoorstelbaar maarja...). Tjah, dingen waar je op moet letten... treasure goblins moet je gewoon zo snel mogelijk neermaaien en als je een keer een dungeon tegenhoort die je niet in ee quest nodig hebt betreed hem gewoonAuredium schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 08:28:
Ik heb Diablo 3 pas sinds gisteren en ik heb de voorgaande Diablo's niet gespeeld. THat said was ik meer iemand die NoX speelde (je weet wel, van toen Westwood nog Westwood was?)
Het loot systeem in Diablo 3 is nu dus wel zo dat dat item van ieder monster/kist/boss in die act kan vallen, dat begrijp je toch?
Heb zowiezo het idee dat de AH beetje begint te vervuilen met profiteurs, mensen die items opkopen vervolgens weer duur verkopen zodat de markt word opgedreven... Dus het word ook bijna onbetaalbaar, je moet wel weer gaan farmenheuveltje schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 08:45:
[...]
Daar ben ik dus ook bang voor. Je loopt feitelijk rond in drops vanuit hell, en roept dan dat nightmare niet zo moeilijk is.
Vandaar dat ik mezelf tot nu toe verboden heb via de marketplace aan spullen te komen,
Gewoon om het voor mezelf interessanter te houden. Dan maar wat extra item runs maken, het moet diablo blijven he, daar heb ik ook duizenden item runs gedaan
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2012 08:47 ]
Het ligt er helemaal aan hoe blizzard om gaat met D3 imo. Misschien komen er wel patches die bijv weer 10 levels erbij geeft en nieuwe content. of een expension zoals tegenwoordig vaak gebeurd. Maar qua auction house heb je inderdaad gelijk. ik heb het zelf via BS gedaan omdat k nog geen tijd heb gevonden om in AH rond te snuffelen. Maar als k dat overal zo lees zal k ook maar is daar in kijkenVerwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 08:23:
Ow, die goblins ren ik inderdaad achterna. Wel enorm leuk hoor. Als ik ze zie bliind er achtraan huppelen en dan na het neerhalen ervan mij afvragen waar ik terecht ben gekomen.Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 08:45:
[...]
Misschien handig om de volgende keer spoiler markers te gebruiken (voor de mensen die nog niet begonnen zijn, onvoorstelbaar maarja...). Tjah, dingen waar je op moet letten... treasure goblins moet je gewoon zo snel mogelijk neermaaien en als je een keer een dungeon tegenhoort die je niet in ee quest nodig hebt betreed hem gewoon.
Meestal probeer ik ze te bevriezen maar die dingen zijn best taai en niet met 1 keer bevriezen kapot te krijgen. (iig niet met het level wat ik nu heb)
Je kan als het goed is oude gebieden ook nog gewoon over doen volgens mij. Hoe zit het trouwens met de hardcore mode? Kun je die activeren wanneer je wilt of moet je perse een nieuwe run starten met een nieuw character ofzo?
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Blizzard zou, wanneer je een poppetje aanmaakt een auction house opt out moeten maken.
AH is lekker, maar idd makkelijk.. misschien wel te makkelijk.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ja als je eenmaal een level 10 character heb moet je een nieuwe character aanmaken en in character creation screen "Hardcore Hero" selecteren. En dan speel je met dat mannetje de hardcore modusAuredium schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 08:49:
[...]
Hoe zit het trouwens met de hardcore mode? Kun je die activeren wanneer je wilt of moet je perse een nieuwe run starten met een nieuw character ofzo?
Doen jullie veel handel in dat auction house ? Ik verkocht er een rare item om het eens uit te proberen , maar ik was me er niet van bewust dat de waarde van zo'n item voor anderen zichtbaar is. Zo kan je toch nooit "winst" maken , of mis ik iets ?
Mijn tactiek tot hiertoe was mijn blacksmith te levelen , die zit nu op level 3.5 , ikzelf op 17 , en daarna items van die blacksmith verkopen in dat auction house.
Niet slim dus ?
Mijn tactiek tot hiertoe was mijn blacksmith te levelen , die zit nu op level 3.5 , ikzelf op 17 , en daarna items van die blacksmith verkopen in dat auction house.
Niet slim dus ?
volgens mij kun je gewoon beter wat gaan farmen. dat is veel sneller geld verdienen...MPAnnihilator schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 08:52:
Doen jullie veel handel in dat auction house ? Ik verkocht er een rare item om het eens uit te proberen , maar ik was me er niet van bewust dat de waarde van zo'n item voor anderen zichtbaar is. Zo kan je toch nooit "winst" maken , of mis ik iets ?
Niet slim dus ?
en de "waarde" is alleen de verkoop waarde aan de vendor. goede items zijn natuurlijk een veelvoud van de vendor waarde waard. Ik zelf koop alleen ooit wat op de AH (wat nieuwe wapens en dergelijke) zodat ik iets sneller door de mobs heen ga.) als ik de wapens niet meer nodig heb zet ik ze voor het zelfde bedrag weer op de AH
Je kunt de BS links laten liggen, maar het zijn wel de mensen die daar leuke dingen mee maken die ze voor flink wat centjes op de AH kunnen zetten. Nu heb je natuurlijk altijd de random factor waardoor je soms (lees: vaak) crap maakt.Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 08:23:
Ik ben zelf de AH nog niet ingedoken en heb ook nog niets met de jeweler of blacksmith gedaan. Alles wat ik heb gevonden wat niet geel of beter is doe ik verkopen of salvagen. Gele items (heb nog niets beters gevonden) bewaar ik en drop ik in de games van m'n broers die nog niet zo ver zijn.
Dit alles resulteert natuurlijk in een crappy dps van ~250 en health van ~1700 tegen het eind van normal aan. Nu aan het begin van nightmare zit ik op een dps van ~450 en health van ~2500. In beide gevallen heb ik als wizard het gevoel van papier gemaakt te zijn. In het laatste gevecht was het mogelijk om bijna oneshotted te worden
spoiler:
.
, met name door de bone prison en al helemaal door de alombekende lightning aanval in de 3de fase van diablo
Ik zie het nut niet echt zo, behalve dan dat je wat repair costs bespaard?Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 08:42:
Vroeger heb ik redelijk wat diablo2 HC gespeeld. Ik zit er aan te denken om nu weer HC te gaan spelen, alleen hoe zit het met het uitloggen dmv alt+f4. Bij diablo2 speelde ik standaard met vingers op alt + f4. Een druk op beide knoppen en je was meteen uit het spel en je ventje was veilig. Is dit ook bij diablo3 zo, of sta je dan nog 10 seconde stil?
Bij diablo 3 heb je een X aantal seconden loguit als je in de normale wereld zit.. bad idea dus
Volgens mij bedoeld hij hardcore. Dood is permanent bij hardcore.Bluebe schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 09:07:
[...]
Ik zie het nut niet echt zo, behalve dan dat je wat repair costs bespaard?
Sorry maar dat vind ik gewoon bullshit XD! waarom zou je hardcore spelen als jij toch alt+f4 drukt zodat je niet dood bent. want verder is de game niet moeilijker. het is echt alleen het feit dat je gewoon dood bent als je dood gaat. Dat vind ik echt triest eerlijk gezegt lolVerwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 08:42:
Maargoed ik denk dat je 10 seconden blijft staan net als dat je leave game zou doen.
want toen ik DC kreeg zag me neefje me ook heel kort nog staan.
[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 18-05-2012 09:14 ]
Sowieso is dat natuurlijk niet echt des HC's, met alt f4 je einde willen voorkomen.
Is dit een beetje redelijk qua stats voor een level 27 wizard?

[ Voor 13% gewijzigd door Aghanim op 18-05-2012 09:15 ]
HC = Hardcore. Dit betekent dat als je dood gaat, je character ook echt dood is, foetsie, gone, end of. Staat tegenover dat er dikkere gear dropt, maar bovenal de pride factor.Bluebe schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 09:07:
[...]
Ik zie het nut niet echt zo, behalve dan dat je wat repair costs bespaard?
Maar nee, die 10sec delay bij uitloggen (als je niet in base camp bent) is precies om die alt-F4 oplossing te voorkomen afaik.
Ik heb nu al 1 mooie character in me Hall of Fallen Heroes staan
hopelijk komt er geen 2e haha
hopelijk komt er geen 2e haha
Dat vind ik inderdaad een erg leuke toevoeging aan de game! Zie ik zo'n Treasure Goblin: in blinde paniek er achter aan rennen en maar hopen dat je niet in te veel ellende komt daar door.Auredium schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 08:49:
Ow, die goblins ren ik inderdaad achterna. Wel enorm leuk hoor. Als ik ze zie bliind er achtraan huppelen en dan na het neerhalen ervan mij afvragen waar ik terecht ben gekomen.
Als je de AH te makkelijk vindt, gebruik je 'm toch gewoon niet? Self controle.Bad Brains schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 08:50:
Blizzard zou, wanneer je een poppetje aanmaakt een auction house opt out moeten maken.
Gister nog net level 25 geworden met mijn Monk, speelt echt heerlijk. Ook een level 10 Witch Doctor op Hardcore Mode, maar daar speel ik een beetje vals: ik gebruik de Templar als tank.
.
[ Voor 10% gewijzigd door OkkE op 18-05-2012 09:23 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Nou ben ik een Diablo beginner maar ik heb enorm lang WoW gespeeld en ik weet van het AH daar dat je AH het beste naast je neer kan laten liggen als je het voor jezelf uitdagend wilt houden. Met name first time players (zoals mij) kunnen beter pas AH gaan gebruiken nadat ze Diablo met 1 of 2 karakters naar het hiernaarmaals hebben geholpen. Als je bij karakter 39726XY29AlfaCentauri net begonnen bent met opnieuw spelen dan maakt het niet zo zeer meer uit of je AH gebruikt aangezien je Diablo dan al zo vaak hebt verslagen dat je hem als mount kunt gebruiken om door de levels heen te huppelen.
Kan inderdaad niet meer nee. Zelfs al zou je het D3 process killen; de game wordt op de server gespeeld en niet lokaal. Op de server blijf je dus nog 10 seconden stilstaan, ruim voldoende om alsnog dood te gaan. Dat betekent dat Hardcore Characters echt weer iets betekenen.Ricmaniac schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 09:13:
[...]
Sorry maar dat vind ik gewoon bullshit XD! waarom zou je hardcore spelen als jij toch alt+f4 drukt zodat je niet dood bent. want verder is de game niet moeilijker. het is echt alleen het feit dat je gewoon dood bent als je dood gaat. Dat vind ik echt triest eerlijk gezegt lol
Maargoed ik denk dat je 10 seconden blijft staan net als dat je leave game zou doen.
want toen ik DC kreeg zag me neefje me ook heel kort nog staan.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
ik heb de AH ook nog niet eens gebruikt, is ook een knop die ik gewoon oversla bij mijn hero list, iig tot ik deze tot lvl 60 heb en ik door inferno gewandeld ben 
ben zelf nu lvl 33 en nightmare act 1, onderweg naar king leoric.
Moet zeggen dat ik witch doctor een erg leuke class vind om mee te spelen, multi firebomb wint, en alles gaat redelijk vlot neer in combo met acid cloud
moet alleen nog even klooien met de secondary skill, bats waren in het begin wel leuk, nu een beetje redundant met die firebomb/acid cloud combi en grasp of the dead voegt ook weinig toe, ik moet maar eens gaan zien wat alle andere runes doen
ben zelf nu lvl 33 en nightmare act 1, onderweg naar king leoric.
Moet zeggen dat ik witch doctor een erg leuke class vind om mee te spelen, multi firebomb wint, en alles gaat redelijk vlot neer in combo met acid cloud
moet alleen nog even klooien met de secondary skill, bats waren in het begin wel leuk, nu een beetje redundant met die firebomb/acid cloud combi en grasp of the dead voegt ook weinig toe, ik moet maar eens gaan zien wat alle andere runes doen
Mijn duel wield Barb deed ~80 dps op level 18, op level 21 deed ik 140 dps
Dat verschil merk je wel! Inmiddels ben ik 28 en net een mooie nieuwe rare gevonden. 252 dps
Zit nog maar in Act 3.
Ik ken mezelf, Alt-W met Civ IV is ook moeilijk om niet te doenOkkE schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 09:19:
Als je de AH te makkelijk vindt, gebruik je 'm toch gewoon niet? Self controle.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Dus omdat jij geen zelf controle hebt, moet Blizzard een optie inbouwen dat je met een character niet in de AH mag?Bad Brains schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 09:29:
[...]
Ik ken mezelf, Alt-W met Civ IV is ook moeilijk om niet te doen
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Gisteren met een groep van (oud) guildies nightmare uitgespeeld. Witchdoctor heeft nu 10k hp en ~1500 dps 
Ze konden het in ieder geval waarderen met mijn debuffs op de mobs. 20% minder damage door poisons
Verder wist ik altijd nog in leven te blijven tijdens een wipe
Ze konden het in ieder geval waarderen met mijn debuffs op de mobs. 20% minder damage door poisons
[ Voor 13% gewijzigd door ItMeAedri op 18-05-2012 09:35 ]
aan 1 kant vind ik het erg jammer dat het maar tot level 60 is ipv 99. Stel dat het net zo lang zou duren 60 nu dan 99 in diablo 3 (wat t niet doet maargoed) dan zou 99 alsnog gewoon veel epischer aanvoelen als je dat berreikt. Maar zelf verwacht ik gewoon serieus dat ze dit expres doen en over een tijdje met DLC komen en er bijvoorbeel 10 levels bij komen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic