klopt, je ziet ze makkelijk over het hoofd. Had ze bv rood of groen gemaakt.
Heeft iemand ook dat ze de cutscense soms niet zien? Ik was een vriend gejoined en die zat in act 2 en toen ik met me eigen game naar act 2 ging kreeg ik het niet meer te zien. Wel jammerVerwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 15:54:
klopt, je ziet ze makkelijk over het hoofd. Had ze bv rood of groen gemaakt.
Verwijderd
Hoe zit dat met die archievements? Ik zit nu in act 3, maar mis bijvoorbeeld de achievement voor de act 2 boss op normal. Tijdelijk bugje?
ik heb hem nog een keer gedaan... hij pakte mijn achie ook niet.. heel vreemd maar daardoor mis ik ook bepaalde explore achievements..Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 16:12:
Hoe zit dat met die archievements? Ik zit nu in act 3, maar mis bijvoorbeeld de achievement voor de act 2 boss op normal. Tijdelijk bugje?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hoe werken 'followers' eigenlijk?
qua, 'stelen' ze XP van je of is het eigenlijk altijd handig om er 1 mee te hebben?
qua, 'stelen' ze XP van je of is het eigenlijk altijd handig om er 1 mee te hebben?
ik speel al de hele tijd met een templar als tankje voor mijn wizard en volgens mij stelen ze geen xpJunia schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 16:19:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Een follower is altijd handig. De templar kan jou bv healen en permanent je health regeneren. Zover ik weet jatten ze geen xp van je, ze zijn een soort extra damage.Junia schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 16:19:
Wat die verloren achievements betreft, Blizz zegt er mee bezig te zijn en meer kunnen ze niet zeggen. Wel een slordige bug trouwens.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2012 16:24 ]
Én ze houden de monsters van je afVerwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 16:23:
[...]
Een follower is altijd handig. De templar kan jou bv healen en permanent je health regeneren. Zover ik weet jatten ze geen xp van je, ze zijn een soort extra damage.
Hmm leuk om hierachter te komen na lvl 24 te zijn geworden
Agh, beter laat dan nooit
Enig idee hoe het zit met MF items op de follower? stacked dat met die van je char of geldt het voor wat hij killed? (en XP / Gold boosts?)
[ Voor 20% gewijzigd door Junia op 17-05-2012 16:30 ]
Zooo geniaal dit. ik speel hardcore mode met een vriend. waren nu level 14. ik was heel bijna dood maar had me kunnen redden door de Monk heal. Die vriend van me is toen doodgegaan
die levelt nu weer opnieuw haha
EDIT: OOO MY GOD!! NU BEN IK OOK DOOD GEGAAN
[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 17-05-2012 16:37 ]
Nog een vraagje, is het beter om 2 1-hand bows op DH te hebben of 1 2-hand (cross)bow met zo'n pijlenzakje?
Ricmaniac schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 16:36:
Zooo geniaal dit. ik speel hardcore mode met een vriend. waren nu level 14. ik was heel bijna dood maar had me kunnen redden door de Monk heal. Die vriend van me is toen doodgegaandie levelt nu weer opnieuw haha
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=HU4p5CcZvh4]
Ligt er beetje aan hoe je wilt gaan kwa skills.TheThomas schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 16:41:
Nog een vraagje, is het beter om 2 1-hand bows op DH te hebben of 1 2-hand (cross)bow met zo'n pijlenzakje?
Je basic attack met die homing arrows heb ik gemerkt werkt beter met de dual wield optie.
Meer arrows, meer penetration, meer dmg. Maar met die bolo's kan ik weer begrijpen dat je voor de enkele gaat. Hogere weapon dmg dus meer dmg per blast.
Tenminste, zo denk ik dat t werkt
Nog niet ver met mn DH gespeeld, meer met mn Wiz bezig. Merk daar dat 1-h + offhand beter werkt ook met gem bonussen
Ow mensen nog tips voor een lvl 32 Wiz vs diablo? die one hit kills wordt ik echt moe van
Heb em in stage 2 tot 50% gekregen maar toen had ie een lucky hit die ik onmogelijk kon ontwijken. boem dood
[ Voor 13% gewijzigd door LordMithril op 17-05-2012 17:11 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Damnit, ik heb nog 250 van die klotedingen.Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 15:22:
[...]
Items vanaf lvl 30 hebben geen subtle's meer nodig maar andere dingen. Lijkt me dus zinvoller om je artisan geld toe te stoppen tot aan Nightmare om 'm wat te levelen en koppjes te jagen op het AH.
je kan ze natuurlijk nog wel gebruiken als je gear wilt craften voor een nieuwe char. ik heb ze gewoon in mijn stash bewaard.
Verwijderd
Oei die bug waardoor je daadwerkelijk progressie verliest klinkt erg slordig, dit is iets wat ze echt ten alle tijden zouden moeten voorkomen imo. Vind dat mensen er nog licht op reageren, er niet op kunnen komen zou ik nog niet zo dramatisch vinden maar progressie los in een game waar je continu je char in ontwikkeld...auch.
Mocht iemand nog een key over hebben hou ik me aanbevolen, wie weet overtuigd de game me alsnog terwijl ik op GW2 wacht.
Tis en blijft een blizzard game, en ik blijf dus ook nieuwsgierig.
Mocht iemand nog een key over hebben hou ik me aanbevolen, wie weet overtuigd de game me alsnog terwijl ik op GW2 wacht.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2012 17:17 ]
Heeft het zin om rare items te verkopen in AH rond level 24 ? Er staat gigantisch veel in AH en kan me niet voorstellen dat je wat kwijtraakt tenzij je heel weinig vraagt.
Kwam er 2 uur geleden achter dat ik op US server speeld.
Geswitched naar Eu en in 2 uur tijd zit ik nu op Pact 2 met een lower lvl character met betere Gear
Geswitched naar Eu en in 2 uur tijd zit ik nu op Pact 2 met een lower lvl character met betere Gear
For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.
Volgens mij is het vrij zinloos, heb een aantal dingen vrij voordelig er op gezet, en zelfs dat verkoopt 0,0DeepR schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:14:
Heeft het zin om rare items te verkopen in AH rond level 24 ? Er staat gigantisch veel in AH en kan me niet voorstellen dat je wat kwijtraakt tenzij je heel weinig vraagt.
Verwijderd
effe een domme vraag:
als je level up gaat kan je alleen een skill kiezen toch? niet dat je ook je might, agility etc moet upgraden?
als je level up gaat kan je alleen een skill kiezen toch? niet dat je ook je might, agility etc moet upgraden?
Verwijderd
gebeurd automatischVerwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:20:
effe een domme vraag:
Gaat automagischVerwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:20:
effe een domme vraag:
Ik moet zeggen, Diablo 3 is weer een mooi werkje van Blizzard. Hebben met 4 man Normal doorgespeeld en act 1 van Nightmare. Ben nu bij act IV nightmare, en co-op is wel aanzienlijk moeilijker dan singleplayer
Mooi!
Ik speel atm een Wizard met een tanky melee build.
(Diamond Skin, Wave of Force, Energy Armor, Archon, Spectral Blades en Ray of Frost (met sleet rune)). Werkt ontzettend goed op nightmare, behalve bij de eindbosses van de acts: Daarvoor heb ik een arcane single target dps build nodig meestal.
Des al niet te min, erg vet, al heel veel plezier uit gehaald en zal me zeker nog lang bezig houden. (Zeker met hardcore monk als men wizard hell klaar heeft) Alleen jammer dat Normal een beetje pussy is
Ik speel atm een Wizard met een tanky melee build.
Des al niet te min, erg vet, al heel veel plezier uit gehaald en zal me zeker nog lang bezig houden. (Zeker met hardcore monk als men wizard hell klaar heeft) Alleen jammer dat Normal een beetje pussy is
"Tja, als je Lego niet meer leuk vindt, dan ben je pas echt oud."
Er is geen stat distribution nee, gebeurt volledig auto. En skill is ook niet echt iets te kiezen, je unlocked gewoon iets wat je kunt enablen als je wilt, maar geen skilltree of iets in die trend aanwezig.Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:20:
effe een domme vraag:
Options --> Account --> Server Region Selection: Europe / Americas / AsiaVerwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:22:
thanx allen,
en hoe kan je zien op welke server je speelt? of je US of |EUR hebt?
Die act 2 eindbaas is wel superpijnlijk. 2x gedaan nu, steeds gaat het prima tot hij een grote burst doet van ontploffingen. Die sluiten me dan in en ik kan nergens meer heen. Gelukkig kan ik een armor summonen die bijna 3k kan tanken, maar toch. Too close for comfort elke keer.
Verwijderd
Hier idem, het verkoopt voor geen meter. Blauw spul hoef je er al helemaal niet op te zetten want het rare spul verkoopt al niet.psychodude schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:18:
[...]
Volgens mij is het vrij zinloos, heb een aantal dingen vrij voordelig er op gezet, en zelfs dat verkoopt 0,0.
Voordeel is wel dat je zelf voordelig kunt shoppen
Vraag me af of er werkelijk geld mee verdient kan gaan worden in het AH als dat vanaf volgende week mag.
Real Money AH is uitgesteld ivm server issuesVerwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:25:
[...]
Hier idem, het verkoopt voor geen meter. Blauw spul hoef je er al helemaal niet op te zetten want het rare spul verkoopt al niet.
Vraag me af of er werkelijk geld mee verdient kan gaan worden in het AH als dat vanaf volgende week mag.
"Tja, als je Lego niet meer leuk vindt, dan ben je pas echt oud."
Ik kan me voorstellen dat je op hogere difficulties weleens in de AH gaat kijken naar de meest optimale gear, maar op normal kan je volgens mij prima vooruit met de items die je zelf vindt in het spel.
Zo, lvl 43 en Act2 Boss verslagen, straks Act 3
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
lvl 43... dafuq...? weekje vrij genomen?
Same hier en het was echt een steamroll met mijn witchdocter met self-buff via soul-harvest kom ik nu op ~2200dps
God does not play dice
Wat is er eigenlijk gebeurd met dat idee van die runes (niet de huidige spellrunes) die zouden droppen van monsters en die je dan kon "vastmaken" aan spells om de spell te veranderen.
Ooit op Blizzcon gezien dat je dan bijvoorbeeld 3 verschillende runes aan een spel kon koppelen en zo een vrij unieke spell kon creëeren. Ze hadden het toen ook over totaal meer dan 500000 verschillende mogelijkheden.
Is dat echt totaal gecanceled of komt dat nog in een patch?
Ooit op Blizzcon gezien dat je dan bijvoorbeeld 3 verschillende runes aan een spel kon koppelen en zo een vrij unieke spell kon creëeren. Ze hadden het toen ook over totaal meer dan 500000 verschillende mogelijkheden.
ik heb wat spullen op de auction, hoe haal ik deze eraf?
Dat hebben ze eruit geknikkerd en daarvoor zijn de runes zoals ze nu bestaan in de plaats gekomen.Krukar schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:52:
Wat is er eigenlijk gebeurd met dat idee van die runes (niet de huidige spellrunes) die zouden droppen van monsters en die je dan kon "vastmaken" aan spells om de spell te veranderen.
Volgens mij omdat ze het makkelijker wilden maken om builds te proberen.
Nu hoef je alleen te levelen om alles te unlocken, en gear maakt alleen maar dingen beter, niet anders.
Bier, Whiskey en Metal!!
Kijken onder de tab completed bij auction house en dan move to stash.manii schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:52:
ik heb wat spullen op de auction, hoe haal ik deze eraf?
God does not play dice
Owww heb wel veel lol met mijn level 28 ninja-melee wizzard ;D 300 dps op dit moment

[ Voor 47% gewijzigd door hmr op 17-05-2012 18:09 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Nee was vanmorgen lvl27, maar zat vanaf 10u vanmorgen tot 17u in een party, dan gaat het wel snel
Verwijderd
Tip: als je een tijd geen archievements meer krijgt. Log opnieuw in. De archievements lijken wat buggy, en ik mis er een aantal die ik zeker weten heb gedaan...
Ik heb zelf ook een Monk met precies hetzelfde probleem.De_Bastaard schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:56:
Heeft iemand wat tips voor me om wat meer damage te dealen? Ik weet niet of de damage die je in de character sheet / inventory ziet wel klopt met wat je eigenlijk doet zodra je skills worden toegepast ?
[afbeelding]
Iets verder in Act 2 (toen ik level 18 was), kreeg ik veel gear met Dexterity erop, waardoor mijn dps omhoog schoot tot 100!
Gewoon even wachten..
Dat heb ik nu dus ook.. Ik heb gisteren in Act 1 de subboss gedood en de endboss, met alle tussengelegen gebieden explored. Mis nu al die achievements. In totaal 140 points.Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:17:
Tip: als je een tijd geen archievements meer krijgt. Log opnieuw in. De archievements lijken wat buggy, en ik mis er een aantal die ik zeker weten heb gedaan...
[ Voor 27% gewijzigd door Xerox op 17-05-2012 18:19 ]
PSN: Redrafted
Verwijderd
Ze hebben vooral het zichzelf makkelijk gemaakt omdat je al die verschillende toepassingen ook moet programmeren en volgens mij heeft Jay Wilson weleens gezegd dat het vrijwel onmogelijk was. Zouden ze het doorgezet hebben dan hadden wij vandaag aan het strand gelegen want de release zou dan nog ver weg zijn.LordMithril schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:55:
[...]
Dat hebben ze eruit geknikkerd en daarvoor zijn de runes zoals ze nu bestaan in de plaats gekomen.
Volgens mij omdat ze het makkelijker wilden maken om builds te proberen.
Nu hoef je alleen te levelen om alles te unlocken, en gear maakt alleen maar dingen beter, niet anders.
Ik verdien toch aardig wat geld op de auction, gooi veel blue stuff met vrij hoge strength/dexterity of vitality gewoon voor 2/3K op de auction. Bijna altijd binnen één dag verkocht, iig nog nooit een auction verlopenVerwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:25:
[...]
Hier idem, het verkoopt voor geen meter. Blauw spul hoef je er al helemaal niet op te zetten want het rare spul verkoopt al niet.
EDIT: Auction is wel wat sloom vandaag met laadtijden
[ Voor 4% gewijzigd door theburninglink op 17-05-2012 18:26 ]
'I reject your reality and substitute my own'
Dus veel dexterity is goed ? Je komt niet in de knoop met vitality ofzo ?Xerox schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:18:
[...]
Ik heb zelf ook een Monk met precies hetzelfde probleem.
Iets verder in Act 2 (toen ik level 18 was), kreeg ik veel gear met Dexterity erop, waardoor mijn dps omhoog schoot tot 100!
Gewoon even wachten..
[...]
Dat heb ik nu dus ook.. Ik heb gisteren in Act 1 de subboss gedood en de endboss, met alle tussengelegen gebieden explored. Mis nu al die achievements. In totaal 140 points.
Bij monk moet je gewoon Dex en vitality combineren, sowieso verhoogt dexterity ook je avoid chance dus dat compenseert het wel een beetje.
Naja, je moet altijd wel een gezonde mix hebben van Dexterity en Vitality, maar ik ben tot nu toe geen items tegen gekomen met een mix hiervan. Dus als je items hebt met een dikke Vitality boost is dit ook altijd goed.De_Bastaard schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:28:
[...]
Dus veel dexterity is goed ? Je komt niet in de knoop met vitality ofzo ?
Daarnaast, de Monk doet veel schade door de snelle aanvallen (3 hits snel achter elkaar), dus de schade loopt ook alweer op.
Je kan ook de Templar als follower nemen en kiezen voor een Defensive Build, met Life regeneration en een heal van je follower. Ook op je 1 button de heal zetten voor meer controle.
PSN: Redrafted
Yup, wilt gewoon zeggen dat je teveel vraagt voor je gear. Goed de prijzen bekijken.theburninglink schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:25:
[...]
Ik verdien toch aardig wat geld op de auction, gooi veel blue stuff met vrij hoge strength/dexterity of vitality gewoon voor 2/3K op de auction. Bijna altijd binnen één dag verkocht, iig nog nooit een auction verlopenGewoon de buyout zo'n 500gold hoger zetten dan minimum bid.
Wat vinden jullie eigenlijk de beste followers om te hebben?
bij mijn Baba heb ik een templar met heal. Jullie?
bij mijn Baba heb ik een templar met heal. Jullie?
Ik gebruik ook altijd de templar met heal en stun, damage doet hij amper maar daar zorg ik dan wel voor
Templar is wel goed, heb ik 2 pets met mijn Monk, hij heeft ook die air pet, met een soort aura om zich heen
edit - De Mystic Ally, air ally
edit - De Mystic Ally, air ally
[ Voor 13% gewijzigd door Cthulhu op 17-05-2012 18:46 ]
Net mijn 1e legendary item (een helm) gevonden op HC 
Identify of in de AH zetten... hmmm....
[ Voor 39% gewijzigd door Junia op 17-05-2012 18:52 ]
Verwijderd
Maar als ik rare spul voor 5K op het AH zet vraag ik toch echt niet teveel volgens mij.Mantis schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:32:
[...]
Yup, wilt gewoon zeggen dat je teveel vraagt voor je gear. Goed de prijzen bekijken.
Toen ik net keek zag ik de meeste rare items voor de schappelijke prijs van tussen de 2~5k dus 5k is 'relatief' hoog.Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 19:05:
[...]
Maar als ik rare spul voor 5K op het AH zet vraag ik toch echt niet teveel volgens mij.
Nou niet dood gaan, anders ben je hem weer kwijtJunia schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:51:
Net mijn 1e legendary item (een helm) gevonden op HC
Hahah, thanks voor de tipCthulhu schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 19:10:
[...]
Nou niet dood gaan, anders ben je hem weer kwijt
Is het erg zeldzaam om een Legendary te vinden? of wordt dit steeds meer des te hoger level je wordt?
Nee ik heb zelf iets op de auction gezet,, alleen kan het er op een of andere manier niet meer afhalen.-AzErTy- schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:57:
[...]
Kijken onder de tab completed bij auction house en dan move to stash.
Zit nu in ACT III van Hell en heb inmiddels 2 legendary´s gevonden.. redelijk zeldzaam tot nu toeJunia schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 19:10:
[...]
Hahah, thanks voor de tiphij staat atm in mn stash ^^
Is het erg zeldzaam om een Legendary te vinden? of wordt dit steeds meer des te hoger level je wordt?
wat is de richtlijn trouwens voor een Legendary items? ik heb hier een Wizard Flurry (niet van de Mac
) source item die ik niet nodig heb.
[ Voor 8% gewijzigd door BodyHammeR op 17-05-2012 19:22 . Reden: tja ]
zit ik ook, geen legendary's voor mijbiggydeen2 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 19:19:
[...]
Zit nu in ACT III van Hell en heb inmiddels 2 legendary´s gevonden.. redelijk zeldzaam tot nu toe
Mijn god ik ben echt op een rampage nu. Met een barb moet je gewoon alles kiezen waarmee je Fury genereert. Da's wel duidelijk. M'n huidige build op lvl 24:
1. Leap + Iron Impact (+15 fury)
Kijk maar 's hoeveel dat aan damage reduction scheelt bij Armor. Super handig voor de eerste paar seconden om een gevecht mee te openen, of om naar irritante casters te springen (of bosses).
2. Revenge + Vengeance is mine (voor extra life + fury)
Die heal heeft me al talloze keren geholpen.
3. Threatening Shout + Intimidate (slow) (+15 fury)
(4. Earthquake + Giant's Stride -> nog geen andere keuzes)
LB: Cleave + Reaping Swing (voor extra fury)
RB: Seismic Slam + Stagger (die stun is superhandig!)
1. Leap + Iron Impact (+15 fury)
Kijk maar 's hoeveel dat aan damage reduction scheelt bij Armor. Super handig voor de eerste paar seconden om een gevecht mee te openen, of om naar irritante casters te springen (of bosses).
2. Revenge + Vengeance is mine (voor extra life + fury)
Die heal heeft me al talloze keren geholpen.
3. Threatening Shout + Intimidate (slow) (+15 fury)
(4. Earthquake + Giant's Stride -> nog geen andere keuzes)
LB: Cleave + Reaping Swing (voor extra fury)
RB: Seismic Slam + Stagger (die stun is superhandig!)
haha dat is erg toevallig want ik speel HC, lvl 29 barb en die heeft al 3 legendaries gevonden.1 belt, helm en een broek. lijkt dus vrij random
Net begonnen op Nightmare mode, en de skeleton king verslagen.
Ik hoopte echt dat NM een stuk moeilijker zou zijn maar ik kill nog steeds vrijwel alles in 1-2 klappen.
Mijn barb heeft ong 1300 dps, misschien ligt het daar aan
.
Ik merk wel dat het iets moeilijker is, vooral rare mobs enzo moet ik beter voor uit kijken maar het is nog steeds erg simpel.
Ik hoopte echt dat NM een stuk moeilijker zou zijn maar ik kill nog steeds vrijwel alles in 1-2 klappen.
Mijn barb heeft ong 1300 dps, misschien ligt het daar aan
Ik merk wel dat het iets moeilijker is, vooral rare mobs enzo moet ik beter voor uit kijken maar het is nog steeds erg simpel.
Ik kreeg geen enkele achievement. Ik heb bij de Diablo.exe en Diablo Launcher.exe bij de eigenschappen 'run as administrator' aangevinkt en nu krijg ik gewoon alle achievements weer.Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:17:
Steam/XBL: Avioto
Zat net door een dungeon te wandelen en vond in 5 minuten tijd 4 gele items
Het leukste is nog dat 3 ervan pants zijn waar ik niets aanhad

Het leukste is nog dat 3 ervan pants zijn waar ik niets aanhad

Archon van Wizard is overpowered op normal.. holy fuck killde net daarmee een paarse boss snel...
in act 4!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
hehe, de skill van de barbarian waarmee je 3 heroes kan summonen is ook zo geweldig sterk. Bij bosses gaat de damage heel erg snel daarmee
Verwijderd
Ik heb dom genoeg de enUS versie gedownload.. kan ik die op een of andere manier omswitchen naar de EU versie? Dat kon bij WoW iig wel met de realmlist (tevens gevonden maar een aanpassing mocht niet baten..)
psychodude schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:23:
[...]
Options --> Account --> Server Region Selection: Europe / Americas / Asia
Ik moet zeggen dat ik het eerste uurtje spelen knap lastig vond. Ik ben begonnen met een Wiz, maar dat valt vies tegen! Iemand nog tips voor een sterke wizard, level 8?
gewoon random dungeons in duiken om gear en xp te farmen
niet alleen straight de Quest volgen
niet alleen straight de Quest volgen
ik ben uiterst tevreden met mijn melee wizard! Die Knife skill voor close range, Diamond Skin voor defence, en orbs voor ranged!Odysseus253 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 20:38:
Ik moet zeggen dat ik het eerste uurtje spelen knap lastig vond. Ik ben begonnen met een Wiz, maar dat valt vies tegen! Iemand nog tips voor een sterke wizard, level 8?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ja ik doe hetzelfde. Gewoon een zeer cheape prijs, het levert altijd nog meer op dan een vendor.theburninglink schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:25:
[...]
Ik verdien toch aardig wat geld op de auction, gooi veel blue stuff met vrij hoge strength/dexterity of vitality gewoon voor 2/3K op de auction. Bijna altijd binnen één dag verkocht, iig nog nooit een auction verlopenGewoon de buyout zo'n 500gold hoger zetten dan minimum bid.
Wizard begint vanaf 21 een beetje leuk te worden met disintegration, pewpew lazers...
Bijna act 3 uitgespeeld, de bazen vind ik eigenlijk een beetje tegenvallen...
moet je HC eens proberendeadsy33 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 21:00:
Wizard begint vanaf 21 een beetje leuk te worden met disintegration, pewpew lazers...
iemand al klaar voor nm?
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
bijna bijna, heb nu 2 chars die er bij in de buurt zitten. moet A3 laatste boss nog en dan A4kwakke01 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 21:10:
[...]
moet je HC eens proberen
iemand al klaar voor nm?
Ben op L18 met mijn demonhunter maar het skills systeem ontgaat me een beetje. Het is volledig onduidelijk wat het effect van een skill/rune combinatie is voor me, ik pik daarom maar wat er het leukste uitziet. Rapid Fire is erg nice
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Dat noemt-ie 'in de buurt' 
Ik ben halverwege A4 met mijn barbarian op dit moment. Het is wel een stuk lastiger dan in de beta, vooral met een melee char.
Ik ben halverwege A4 met mijn barbarian op dit moment. Het is wel een stuk lastiger dan in de beta, vooral met een melee char.
gooi eens wat tags op, dan kan ik tenminste zien waar jullie zijnVerwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 21:26:
Dat noemt-ie 'in de buurt'
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
En straks allemaal topics waar mensen klagen hoe moeilijk inferno wel niet is.Rixos schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 19:37:
Net begonnen op Nightmare mode, en de skeleton king verslagen.
Mijn barb heeft ong 1300 dps, misschien ligt het daar aan.
Op Daiblo II was normal ook een eitje en nightmare doodsaai omdat het zo lang duurt voordat je een beetje goede gear had en in Hell kon komen waar pas echt goede drops vielen.
Maar om me voor te stellen hoe moeilijk Diablo II zou zijn als er naast hell nog een inferno zou zijn? Er waren monsters die je in 1 hit / 1 seconde dood hadden op Hell.
Dus als ik jou was zou ik me echt geen zorgen maken over hoe makkelijk D3 nu is. Ik ga ervan dat ik een hoop mensen later ga horen hoe moeilijk Inferno is.
Instant death voor alle HC chars die Hell nog redelijk makkelijk doorliepen?
Hier filpmje van skeleton king op Inferno.
http://www.mmo-champion.com/content/
Ik zag crits van zo'n 11k dmg en
Skeleton king had 9mil+ HP
En het duurt met drie man zeker zo'n 8 minuten vordaat ie neer is.
Ben benieuwd hoe lang ze over Diablo Inferno gaan doen.
Verder msi ik de ladders wel. gewoon om te zien wat nu de hoogste level is van mensen die nu D3 spelen of HC spelen gewoon leuk en informatief. Ook zonder ladder reset.
[ Voor 17% gewijzigd door XthinkZ op 17-05-2012 21:49 ]
Kun je overigens als je al in Act 2 zit nog altijd leuke items krijgen als je naar Act 1 terug gaat? Of zijn de champions daar gewoon makkelijker, en dus lagere loot ? :-)
Volgens mij was dat in D2 wel zo, en was het pas vanaf Act 3 interessant, zoals het slopen van Mephisto.
Volgens mij was dat in D2 wel zo, en was het pas vanaf Act 3 interessant, zoals het slopen van Mephisto.
Nu lees ik jullie allemaal over de difficulty setting, maar ik speel nog op normal. En dan is het inderdaad whack-a-mole voornamelijk, zeker als je wat leuke items vindt. Maar hoe verander ik de difficulty? Klinkt misschien stom en wellicht is het ook zo, maar bij het kiezen van quests kan ik alleen normal kiezen. Moet ik dan een Hardcore character aanmaken? Of moet ik eerst A1 uitspelen?
Zit nu op lvl 15 met m'n barbarian en ben bijna aan het einde van A1.
Eerst normal uitspelenFreaky Maus schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 21:47:
Nu lees ik jullie allemaal over de difficulty setting, maar ik speel nog op normal. En dan is het inderdaad whack-a-mole voornamelijk, zeker als je wat leuke items vindt. Maar hoe verander ik de difficulty? Klinkt misschien stom en wellicht is het ook zo, maar bij het kiezen van quests kan ik alleen normal kiezen. Moet ik dan een Hardcore character aanmaken? Of moet ik eerst A1 uitspelen?
Nadat je het volledige spel op normal hebt uitgespeeld (je bent dan ongeveer lvl 31) kan je opnieuw beginnen met een hogere moeilijkheidsgraad. Je character gaat dan verder qua level en start dan dus ongeveer op lvl 31.Freaky Maus schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 21:47:
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Hoe zit het eigenlijk als je klaar bent met inferno? Is het spel dan klaar of moet je jezelf vermaken met achievements, itemhunts, hc mode en andere ongein?
Denk dat als je het je ooit lukt, wat al erg onwaarschijnlijk is.deadsy33 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 21:49:
Hoe zit het eigenlijk als je klaar bent met inferno? Is het spel dan klaar of moet je jezelf vermaken met achievements, itemhunts, hc mode en andere ongein?
Dan is tegen die tijd al weer een expansion pack uit.
Denk dat het moeilijk is om voor te stellen hoe moeilijk inferno echt is, maar er zullen maar weinig zijn van ons die dat kunnen uitspelen.
Er is 1 manier om daar achter te komen hoe dat voor jou uitpakt.deadsy33 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 21:49:
Met D2 waren na 20 jaar nog steeds mensen bezig met itemhunts en het was nog steeds verslavend..
Inmiddels met m'n hardcore Monk weer bij level 10 bijna, en het speelt allemaal weer heerlijk weg. Als ik naar m'n D2 historie kijk gok ik dat niet veel zal terugkeren naar softcore..
Zijn er nog andere HC spelers die iemand om samen te spelen op hun friends list willen? Evinta#1872
Zijn er nog andere HC spelers die iemand om samen te spelen op hun friends list willen? Evinta#1872
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Tsja, of de laatste opties die je opnoemt, of klaar. Maar inferno done zal geen easy task zijn. Er zijn een aantal gamers wereldwijd welk op dit moment in de buurt komen, maar die vormen dan ook het topje van de ijsberg. Voor het meerendeel zal het weken duren eer men ook maar in de buurt komt.deadsy33 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 21:49:
En tsja, tot je HC inferno voor elkaar gekregen hebt, is het feitelijk nooit done
Heb ook een HC character gemaakt, lvl 11 WD
[ Voor 13% gewijzigd door Cthulhu op 17-05-2012 22:22 ]
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 16:37
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
10K gepasseerd \o/

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Als ik in een party zit, en ik klik met rechts op mijn eigen avatar, dan zie ik mijn eigen naam staan. Zo ook bij mijn profiel als ik die bekijk vanuit het hero selectie scherm...
Bij anderen in de party zie ik nicknames. Zien anderen nou mijn Battletag (wat toch echt niet mijn eigen naam is) of ziet iedereen mijn eigen naam (wat ik eigenlijk liever niet heb)?
Bij anderen in de party zie ik nicknames. Zien anderen nou mijn Battletag (wat toch echt niet mijn eigen naam is) of ziet iedereen mijn eigen naam (wat ik eigenlijk liever niet heb)?
[ Voor 5% gewijzigd door -MD- op 17-05-2012 22:44 ]
Vraag mijzelf hetzelfde af Mistadevine. Soms praten ze met mijn battletag naam. Soms andersom.
Dat geloof ik niet. Dat is eerders deze weken/maand al.psychodude schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 22:18:
[...]
En world first inferno HC clear zal waarschijnlijk vele jaren op zich laten wachten.
Iets anders. Ik weet dat je betere items krijgt op hogere niveau's. Maar krijg je ook betere items in de hardcore mode?
[ Voor 18% gewijzigd door Relative op 17-05-2012 22:47 ]
Hardcore? Denk het nietCoevering schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 22:43:
[...]
Dat geloof ik niet. Dat is eerders deze weken/maand al.
Hoe hoog is de hoogste HC? Al lvl60?
Act 3 Inferno... ze gaan nu pitten (http://www.twitch.tv/justw8)Cthulhu schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 22:47:
[...]
Hardcore? Denk het niet
Hoe hoog is de hoogste HC? Al lvl60?
En er is iemand die hardcore heeft gedaan en tot level heeft gegrind.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic