Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Bulls schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 03:32:
[...]

Ja snap ik, de Jeweler heb ik al, maar ik kan (nog) zelf geen sockets in items maken, alleen leeg halen en gems cuben.
Volgens mij moet je em dan nog eerst een paar keer geld voeren. De laatste upgrade voordat je plans moet gaan toevoegen zou vervolgens die optie moeten toevoegen. Disclaimer: heb ik nog niet gedaan! Geen zekerheid of het zo is, maar er zal vast wel iemand inspringen en dit ophelderen.

Weer dagelijks onderhoud nu trouwens. Vandaag eigenlijk weinig last gehad, op nasty lagspikes en AH fails na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabsqt
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-11-2024
djunicron schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 03:59:
[...]

Volgens mij moet je em dan nog eerst een paar keer geld voeren. De laatste upgrade voordat je plans moet gaan toevoegen zou vervolgens die optie moeten toevoegen. Disclaimer: heb ik nog niet gedaan! Geen zekerheid of het zo is, maar er zal vast wel iemand inspringen en dit ophelderen.

Weer dagelijks onderhoud nu trouwens. Vandaag eigenlijk weinig last gehad, op nasty lagspikes en AH fails na.
Net act 2 gedaan op hell difficulty en nog steeds niet de ability om sockets toe te voegen terwijl JC maxed is (voor zover dat gaat zonder inferno mats)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:50

heuveltje

KoelkastFilosoof

djunicron schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 03:59:
[...]

Staat anders niet tussen de recipes voor dat lvl ? (Of wel ander lvl)
http://us.battle.net/d3/e...eler/progression/#level=3

Je bent iig niet de enige die er naar zoekt :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je in HC dood gaat, heb je dan alleen de eenheden in centrale stash nog beschikbaar voor een andere char? En de level van de artisan?

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2012 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:50

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 08:13:
Als je in HC dood gaat, heb je dan alleen de eenheden in centrale stash nog beschikbaar voor een andere char? En de level van de artisan?
Wat let mensen toch dit soort dingen zelf even uit te proberen ?
maak een alt en ga er mee dood zou ik zeggen :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Zo op level 14 normal/sc in de Highlands wordt het eindelijk wat spannender. Zo juist bijna een keer dood gegaan, maar redde mijzelf met een goede potion. Ik was al bang dat het altijd zo makkelijk zou blijven.

Mijn Demon Hunter is nu level 14 met DPS 38.38 Armor 250 Healt 732. Is dat een beetje acceptabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinDude
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-11-2019

MartinDude

Dudeïsm: Monk style

Ik zit zelf nu al een aardig stukje in Act 2 (lvl 24 Monk) en hier begint het voor mij eindelijk een keer wat interessanter te worden - aka kan nog maar net overal blind in rennen en als winnaar uit komen, soms inc pot! Maar wat is het genieten zeg! :D

The dude abides @ MartinDude#2420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Waar kan ik vandaag het spel krijgen? Via blizzard.com is hij €60,-. Is hij niet een tientje goedkoper ergens te downloaden (legaal dan he)? Via Steam wordt hij niet verkocht he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:43
Mediamarkt voor 44e' die zijn vandaag vast open..,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-07 16:02
Heeft er iemand ook problemen met anti aliasing ? Ik heb een ATI 5850 , Catalyst 12.4 en ik krijg dat niet werkend.

Ingame heb ik dat aangezet : geen resultaat
In de drivers , box , narrow tent , wide , morphologic , supersampling , multispampling , 4 x 8x : geen resultaat :(

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Dynabyte 41 euro(als je kortingspasje hebt), anders 46

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Mijn Blacksmith is lvl 5, maar dat kost echt veel gold nu om hem te lvlen

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat die Jeweler betreft, blijkbaar moet je hem een soort spellbook geven waardoor hij sockets toe kan voegen. Zou wel leuk zijn als hij het toe kan voegen want ik kom genoeg items tegen met leuke extra's maar geen of te weinig +damage er op.

Verder ben ik benieuwd of ik voor maandag Nightmare nog ga halen. Ben net lvl 26 en nog steeds in Act II bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
Net aangekomen in act 3, level 27 en ongeveer 600 dps op mijn barbarian.
Het spel is echt enorm vet, en het speelt heerlijk,
Maar omdat je voor redelijk weinig geld in de auction house hele vette equipment kan oppikken wordt het wel heel erg makkelijk op normal, maargoed daar zijn de hogere difficultys voor.
Daarnaast was het auction house bij mij lange tijd bugged, waardoor ik geen resultaten kreeg bij het zoeken, maar vandaag werkt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

600 DPS? Ik zit op lvl 26 maar net aan 140 met mijn Barbarian in het blauw en geel. Hoe kom je aan 600? Alles op strength en + damage gestacked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 10:23:
600 DPS? Ik zit op lvl 26 maar net aan 140 met mijn Barbarian in het blauw en geel. Hoe kom je aan 600? Alles op strength en + damage gestacked?
Veel gekocht in het AH, vrijwel alles rare.
Aantal sockets gevuld met ruby's (+ damage en strength).
Ik zal wel even kijken of ik een screenshotje kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:21
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik de AH nog geeneens gevonden heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Hmm, ik weet niet hoe ik hier images post :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Vraagje voor mensen: zit zelf nu op lv. 53 met mn monk samen met een vriend. Momenteel samen in HELL Act II. Van wat ik hier lees zijn mensen niet zo ver! (...vindt ik dan) dus, ik wil is kijken of ik een nieuw record aan viewers kan krijgen!

Had wat problemen ermee maar goed: http://www.own3d.tv/live/143424 als er vragen zijn hoor ik het wel :)
(overigens ligt mn partner nog te slapen, dus tot dan zal ik niet snel doorgaan en probreren vragen te beantwoorden en te helpen...je kunt vragen stellen @ chat van mn stream)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 163 maar als ik zie hoe makkelijk dat al gaat zal je met 600 DPS helemaal geen problemen hebben.
Ik wacht met het AH tot ik Normal uit ben en als ik het dan niet red ga ik eens in het AH kijken. Ik heb geen problemen met grinden maar een keer shoppen kan ook geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 10:35:
Ik heb nu 163 maar als ik zie hoe makkelijk dat al gaat zal je met 600 DPS helemaal geen problemen hebben.
Ik wacht met het AH tot ik Normal uit ben en als ik het dan niet red ga ik eens in het AH kijken. Ik heb geen problemen met grinden maar een keer shoppen kan ook geen kwaad.
Ik heb heel veel rares over waar ik niets mee doe, als je wil mag je er wel een paar van me hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-09 22:54

Flapmo

and back is gigi!

Could not resist, diablo2 zo veel jaar gespeeld dat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen om D3 niet aan te schaffen |:( . ;)

Misschien de MooMooFarm maar weer eens een nieuw leven inroepen :D

[ Voor 21% gewijzigd door Flapmo op 17-05-2012 10:49 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 10:24
Hmm, ik zit nog steeds te twijfelen om hem te kopen, ik heb nog geen eerdere diablo gespeeld, maar het lijkt me een geweldige game ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-09 00:08
Weet iemand waar je in Amsterdam nog kan halen? vrijwel overal is uitverkoch? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:04

zAo

GPLv2 Fanboy

Klopt het, dat wanneer je iemand in een vroeger stadium van het verhaal joint, dat je daarna zelf vanaf dat punt verder moet (en dus dingen opnieuw moet doen)?

Ik (toen lvl 20) joinde een vriend van lvl 12 en vanmorgen mocht ik verder gaan waar hij gebleven was??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rixos schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 10:44:
[...]

Ik heb heel veel rares over waar ik niets mee doe, als je wil mag je er wel een paar van me hebben :)
Bedankt voor het aanbod maar ik heb met mijn huidige DPS al nauwelijks problemen en het moet ook niet té makkelijk gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo eindelijk weer eventjes kunnen spelen en zit nu pas op level 11 :$
Ga nu richting
spoiler:
Magdha in Highlands
, ga er wel aardig doorheen volgens mij maar ik moet nog wel een flink eind. De gameplay is tot nu toe al wel echt om te watertanden ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Nu komt het slopende wachten op de install, en het minstens zo slopende "welke class ga ik spelen".

Monk lokt me wel, maar witch doctor lijkt me ook een goede start. Normaal was in geval van solo in D2 mijn eerste class altijd necromancer/summoner build (ranged defense + offense) maar als ik zo de gameplay movies bekijk van witch doctor weet ik het zo net nog niet. Iemand die kan vertellen of de feel van witch doctor een beetje in de buurt komt van een necro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-09 21:11

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Kev7381 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 10:51:
Weet iemand waar je in Amsterdam nog kan halen? vrijwel overal is uitverkoch? :(
Intertoys al geprobeerd? Die hebben meerdere filialen en vaak nog games op voorraad als ze elders zijn uitverkocht. http://www.intertoys.nl/winkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 10:56:
[...]

Bedankt voor het aanbod maar ik heb met mijn huidige DPS al nauwelijks problemen en het moet ook niet té makkelijk gaan :)
Haha oke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet de bedoeling te vragen, als mensen er één over hebben dan melden ze het wel.

[ Voor 64% gewijzigd door psychoclown op 17-05-2012 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:56

hmr

Ik word agressief van het feit dat soms delen van achievements of hele achievements niet worden geregistreerd door het spel..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Laatst online: 15-05 16:37
De cinematics in D3 zijn fenomenaal mooi, maar eh, heb ik het nu gemist of is er geen scene meer na de final kill?! ;) dompertje dan

En ik lees nu net iets van jeweler die extra sockets kan maken via spellbook? Pas in nightmare of zo?

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Laatst online: 15-05 16:37
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:23:
Heeft iemand wellicht nog een guess pass over voor mij? Voor mij is het pure twijfel wat betreft het kopen van de game.
Heb het spel via Blizzard gekocht... Kneem aan dat hier geen guestpass bijzit dan? Anders heb ik 1 over :)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackminister schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:27:
De cinematics in D3 zijn fenomenaal mooi, maar eh, heb ik het nu gemist of is er geen scene meer na de final kill?! ;) dompertje dan

En ik lees nu net iets van jeweler die extra sockets kan maken via spellbook? Pas in nightmare of zo?
Wanneer weet ik niet, ik las zoiets op een forum. Zal wellicht een random drop zijn?

Wat de WD betreft, die is niet helemaal te vergelijken met de Necromancer uit D2. Daar was het meer een melee met summons, in D3 is het meer een caster met summons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:10

aapelite

Do the kirby!

Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:30:
[...]

Wanneer weet ik niet, ik las zoiets op een forum. Zal wellicht een random drop zijn?

Wat de WD betreft, die is niet helemaal te vergelijken met de Necromancer uit D2. Daar was het meer een melee met summons, in D3 is het meer een caster met summons.
Ik kon toch altijd prima alleen maar casten hoor :P

WD doet me toch wel denken aan een zookeeper, alleen de curses lijken te ontbreken volgens mij? Je moet iig wel van het soort class houden. Ik hou er niet zo van als er allemaal beesten om me heen lopen.

[ Voor 19% gewijzigd door aapelite op 17-05-2012 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackminister schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:29:
[...]

Heb het spel via Blizzard gekocht... Kneem aan dat hier geen guestpass bijzit dan? Anders heb ik 1 over :)
Wellicht in de bevestigingsmail? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Zo zojuist de 37 aangetikt met mijn Witch Doctor, bijna op het einde van Act1 op Nightmare.
Maar nu begint de uitdaging toch wel te komen, vooral die packs met elite mobs(paars) zijn best pittig.
Begint allemaal steeds moeilijker te worden, ik vermaak mij in ieder geval wel :)
Hoor dat ActII op nightmare nog een stuk moeilijker is.

Ik ben dus nu level 37 en 780 damage met de items die ik heb, voornamelijk rare.

[ Voor 7% gewijzigd door LangeQuin op 17-05-2012 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Eindelijk, mn partner is gearriveerd! Kan ik eindelijk weer door met Act II van Hell :P
http://www.own3d.tv/live/143424 stream link, ben nog bezig met geluid te fixen ondertussen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:30:
[...]

Op de meeste streams zie je ze maar met 1 a 2 summons spelen, het idee van een "wall of meat" tussen jou en de mobs is er niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
LangeQuin schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:35:
Zo zojuist de 37 aangetikt met mijn Witch Doctor, bijna op het einde van Act1 op Nightmare.
Maar nu begint de uitdaging toch wel te komen, vooral die packs met elite mobs(paars) zijn best pittig.
Begint allemaal steeds moeilijker te worden, ik vermaak mij in ieder geval wel :)
Hoor dat ActII op nightmare nog een stuk moeilijker is.

Ik ben dus nu level 37 en 780 damage met de items die ik heb, voornamelijk rare.
Welke skils gebruik je? Dogs en gargantuan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Laatst online: 22-12-2022
sk1nny666 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:42:
[...]

Welke skils gebruik je? Dogs en gargantuan?
http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#hcYdiT!dWb!aabaaZ

Inderdaad Dogs en Garguntuan.

Ben stiekem ook aan het kijken naar een andere build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Flapmo schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:36:
[...]

Op de meeste streams zie je ze maar met 1 a 2 summons spelen, het idee van een "wall of meat" tussen jou en de mobs is er niet meer?
Ik loop rond met een Gargantuan en 4 Zombie Dogs (en companion) dus het kan best hoor :)

Daarnaast kan je ook nog een wall of zombies oproepen of massaal frogs of spiders rondstrooien, mobs genoeg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:36:
[...]

Meer summons is niet nodig, die spinnen heb je niet veel meer aan als je verder komt. Mijn WD is net voorbij de SK omdat ik vooral met mijn barbarian speel op dit moment maar ik zal zelf ook niet meer dan de zombie dogs en Frankenstein gaan gebruiken als summons want er zijn betere spells om groepen aan te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Wat is nou eigenlijk de 'beste' manier om een Monk te gebruiken? Ik ben nog niet zo bekend met het zoeken van builds en de 'nieuwe' battle.net na Diablo II.

Ik ga er maar vanuit dat ik items moet pakken met Dexterity, maar kwa skills ben ik er nog niet helemaal uit wat de goede/beste keus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Shameless self recruitement: http://www.own3d.tv/live/143424/ voor mn stream, lv. 53+ monk Hell Act II
Zit ook op de GoT Diablo 3 teamspeak (Party #10) als iemand vragen / hulp nodig heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

De_Bastaard schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:53:
Wat is nou eigenlijk de 'beste' manier om een Monk te gebruiken? Ik ben nog niet zo bekend met het zoeken van builds en de 'nieuwe' battle.net na Diablo II.

Ik ga er maar vanuit dat ik items moet pakken met Dexterity, maar kwa skills ben ik er nog niet helemaal uit wat de goede/beste keus is.
Pak gewoon wat je leukt lijkt voor nu. En als het daar mee werkt dan is het goed toch? :) Pas als je problemen krijgt zou ik advies gaan zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:53

MrDrako

nep ict'er

Pheace schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:55:
[...]

Pak gewoon wat je leukt lijkt voor nu. En als het daar mee werkt dan is het goed toch? :) Pas als je problemen krijgt zou ik advies gaan zoeken :)
Er was iemand, geloof in het kroegtopic, die in act1 al meerdere keren dood ging op normal met zn monk.
Ik gebruik hooguit bij de 'eindbaas' een potion, voor de rest heb ik genoeg aan de drops tussendoor, de healende skill van mn monk, en de computer gestuurde die af en toe wat healed. Vind het echt erg makkelijk, iig act 1, dus er zijn toch mensen die al vanaf dag 1 hulp nodig hebben met de volgorde :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

De_Bastaard schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 09:56:
Mediamarkt voor 44e' die zijn vandaag vast open..,
€49,- maar prima, ben em al aan het downloaden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net toch maar eens in het AH gekeken maar ik vraag me werkelijk af wat nu het nut nog is van het levelen van je BS. Ik kan voor 15k gold 2 rare wapens kopen die me zomaar 80% meer DPS kunnen geven terwijl ik met mijn BS niets fatsoenlijks kan maken voor lvl 26. Gaat dat nog veranderen op latere moeilijkheidsgraden of is het weggegooid geld?
Zover ik weet is alleen de hoogste tier craftable gear beter dan wat er te looten valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik ben pas een of twee keer dood gegaan, en dat was dan meer doordat m'n party niet echt bij me in de buurt was toen ik 'n grote groep champions enzo tegen kwam.

Opzich is die monk wel cool, het is alleen eventjes zoeken naar de juiste gear. Ik neem aan dat het net als vroeger bij de Assassin 'n kwestie is van véél dexterity om zo snel mogelijk te kunnen meppen?

En kan ik trouwens ook mijn huidige character ergens showen via 'n api ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:09
Het is niet de bedoeling erom te vragen! Als mensen er een over hebben en willen delen dan kunnen ze zich melden.

[ Voor 67% gewijzigd door psychoclown op 17-05-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-09 21:11

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Zie email.

[ Voor 44% gewijzigd door psychoclown op 17-05-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:26

Zeddicius

Conscience do cost

Dan heeft hij er nu minstens twee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:13

Pablo

Rito pls

whoopdie doo
lvl 16 :)

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:10

aapelite

Do the kirby!

Paterpor schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 00:25:
Ik heb de blacksmithing plans voor iets interessant gevonden.

[afbeelding]

Secret level?
Ik heb die eerste item: Wirts bell nu te koop in act 2. 100.000 gold wel. Blijft hij daar altijd te koop vraag ik me alleen af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingWolve
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-01 13:02
Ook voor jou geldt, als mensen er één over hebben dan kunnen aanbieden maar erom vragen is niet de bedoeling.

[ Voor 83% gewijzigd door psychoclown op 17-05-2012 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Laatst online: 04-02 10:04
Ik vraag me af wat er zo leuk is aan diablo 3. Ik ben meer van de skyrim achtige graphics dus dit is totaal nieuw voor mij. zouden jullie mij kunnen verlichten knip, zie mbr's hierboven

[ Voor 15% gewijzigd door psychoclown op 17-05-2012 13:19 ]

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Zo, stream is weer up en running, en eindelijk mn mic gefixed
http://www.own3d.tv/Famm
Lv 54+ monk in Hell, dit moment Act II
Ook sta ik altijd open voor vragen, die kun je stellen via de chat van de stream (irc). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

zojuist the butcher neer gehaald :D
was niet al te moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R.plas schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 13:15:
zojuist the butcher neer gehaald :D
was niet al te moeilijk
Op nightmare al een stuk moeilijker hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 13:17:
[...]

Op nightmare al een stuk moeilijker hoor :P
Ik vond hem op hell wel meevallen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

Even een korte vraag:
Ik speel momenteel met een Barb en het liefst dual wield. Nu vond ik gister een aardige two-hander en als ik die equip gaat de damage bij attributes omhoog. Maar, voor mijn gevoel gaan mobs met die two-hander minder snel neer.
Is dit een gevoelskwestie of zegt damage lang niet altijd alles?

@Fiole; was maar een vraag hoor :P

[ Voor 5% gewijzigd door Zeddicius op 17-05-2012 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavorka
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-03-2018

Cavorka

Internet Entrepreneur

Vinden meer mensen het ook vreemd dat Diablo zelf relatief makkelijk was om te killen?

Met mijn level 31 Barbarian had ik volgens mij maar 1 of 2 potions nodig, door mijn skills op Fury generation en stun te zetten (bash + Clobber rune) + Whirlwind op rechtermuis + Battle Rage en hij had geen schijn van kans.

Niet dat ik wil zeggen kijk mij eens awesome zijn, want ik ben echt tientallen keren dood gegaan in Normal omdat ik echt als een stoomwals speel, dus alleen maar doorrammen, maar de andere Act bosses waren toch een stuk lastiger voor mijn gevoel.

Uiteraard was dit allemaal op Normal, maar het gaat mij meer om de relatieve moeilijkheid.

the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

werkt bij jullie het battle.net goed ?
ik kan vrienden inviten wat ik wil.
Maar die krijgen niks te zien en ik krijg ook niks te zien als ik ge-invite wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Heb je een guest pass of retail? met een guest pass kun je namelijk niet samen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 18:27
Ligt het aan mij of mogen ze nog echt veel doen aan de skill balancing? op het moment is mijn HC monk lvl 22 en gebruik ik voor mijn M1 en M2 nog steeds (vrijwel) de eerste skills die beschikbaar kwamen... i.v.m. gewoon te weinig dmg/traagheid/geen AOE van de 'hoger level' skills

Meer mensen hier last van of is het enkel met Monk zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

Junia schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 13:37:
Ligt het aan mij of mogen ze nog echt veel doen aan de skill balancing? op het moment is mijn HC monk lvl 22 en gebruik ik voor mijn M1 en M2 nog steeds (vrijwel) de eerste skills die beschikbaar kwamen... i.v.m. gewoon te weinig dmg/traagheid/geen AOE van de 'hoger level' skills

Meer mensen hier last van of is het enkel met Monk zo?
Volgens mij hangt dit gewoon af van je persoonlijke speelstijl en eventueel samenstelling van je party. De ene keer zal je skill A meer gebruiken, de andere keer skill B. Volgens mij zijn er ook geen 'slechte builds' meer en daar ben ik persoonlijk wel blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Fiole schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 13:12:
Ook sta ik altijd open voor vragen, die kun je stellen via de chat van de stream (irc). :)
Nette stijl, gaat wel vlot zo te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delta1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 00:56
Fiole schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 13:12:
Dat is best leuk om te zien. d:)b Ik speel zelf ook monk, maar zit pas op level 36. Interessant om de monk eens van een ander perspectief te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BodyHammeR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:34
hey ff een vraagje, kan je coop doen met spelers met een questpass als je zelf een full edition hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Laatst online: 20-04-2024
Dacht van niet, maar ben niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ben nu in nightmare en bij dat gedeelte waar je de templar krijgt is iets fout gegaan. Nu heb ik geen templar maar ben wel al voorbij de skeleton king, kan ik hier nog iets aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
  • Laatst online: 08-09 16:56
"Server shutting down in # minutes" waarbij # inmiddels 2 betekent.

Nog meer mensen met die melding? Ben voor de zekerheid maar even gestopt zodat ik niets kwijt raak. Benieuwd wat het is/hoe lang het duurt. Was net even gaan zitten voor een flinke marathon :(

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Redinox schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 14:01:
"Server shutting down in # minutes" waarbij # inmiddels 2 betekent.

Nog meer mensen met die melding? Ben voor de zekerheid maar even gestopt zodat ik niets kwijt raak. Benieuwd wat het is/hoe lang het duurt. Was net even gaan zitten voor een flinke marathon :(
Ik ben net pas begonnen aan Diablo 3, maar ook iedere 2-3 minuten een "connection lost" melding, waarna ik weer opnieuw moet inloggen. Nu 5 keer gehad in een half uur tijd. Ik wacht wel ff, dit gaat niet werken zo. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_En4CeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 11:10
Ja, hier ook een server shutdown.... Erg frustrerend, net voor een waypoint na de spider queen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

error 3003 hier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
  • Laatst online: 08-09 16:56
Hmm, ben er ook net achter gekomen dat ik op de US server speel. Wat vreemd is aangezien ik een EU account heb, EU gameclient en nagenoeg zeker weet dat ik ook gecontroleerd had dat ik een character op de EU servers ben begonnen. Op de Diablo forums zijn inmiddels ook flink aantal topics geopend met dezelfde strekking.

Daar zijn een flink aantal mensen die zeggen dat ze zeker weten dat ze de EU sever gekozen (ik weet het niet 100% zeker....80% denk ik :) )

Nou ja, "gelukkig" nog niet overdreven veel gametime (uurtje of 8 ) maar wil liever niet opnieuw beginnen als het niet echt nodig is)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Zeddicius schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 13:24:
Even een korte vraag:
Ik speel momenteel met een Barb en het liefst dual wield. Nu vond ik gister een aardige two-hander en als ik die equip gaat de damage bij attributes omhoog. Maar, voor mijn gevoel gaan mobs met die two-hander minder snel neer.
Is dit een gevoelskwestie of zegt damage lang niet altijd alles?

@Fiole; was maar een vraag hoor :P
Altijd dual wielden ipv een 2hander. 2hander heb je teveel overkill.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Redinox schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 14:19:
Hmm, ben er ook net achter gekomen dat ik op de US server speel. Wat vreemd is aangezien ik een EU account heb, EU gameclient en nagenoeg zeker weet dat ik ook gecontroleerd had dat ik een character op de EU servers ben begonnen. Op de Diablo forums zijn inmiddels ook flink aantal topics geopend met dezelfde strekking.

Daar zijn een flink aantal mensen die zeggen dat ze zeker weten dat ze de EU sever gekozen (ik weet het niet 100% zeker....80% denk ik :) )

Nou ja, "gelukkig" nog niet overdreven veel gametime (uurtje of 8) maar wil liever niet opnieuw beginnen als het niet echt nodig is)
ow god !

ik keer er net ook na en ik zit dus ook op US !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
standaard staat ook de EU client op The Americas idd (iig de digital download)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:23
jup same here, dr zijn al genoeg topics over op het forum maar blizzard heeft aangegeven geen character transfers te gaan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 04-09 09:17
R.plas schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 14:21:
[...]

ow god !

ik keer er net ook na en ik zit dus ook op US !!!
Ik ook inderdaad, dacht al, wat een rare tijd voor maintenance :)
Opnieuw beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:07
Inmiddels al even gespeeld nu met de Monk. De beta kon me niet echt boeien, maar ik moet inmiddels zeggen dat het toch wel weer erg mooi is allemaal. Het speelt echt lekker weg, de sfeer is top, de achtergrondmuziek is erg mooi en sfeervol. Alles voelt gewoon als kwaliteit aan zoals ik dat van Blizzard gewend ben.

Alleen heb ik wel de knop in m'n hoofd moeten omzetten dat dit vooral geen Diablo II is met betere graphics. Het is gewoon een nieuwe game. Maar wel ééntje zoals alleen Blizzard dat kan. Ik heb zo'n beetje elke Blizzard game uitgebreid gespeeld en je merkt dat er uiteraard invloeden van WoW in zitten, maar dat zie ik alleen maar als een positief iets.

Van de beta heb ik echt weinig meegekregen dus alles is lekker nieuw voor me. Straks op level 10 met m'n Monk switchen naar hardcore. Ik heb geen idee waar ik tegen aan ga lopen, dus lekker met zweet in de bilnaad de kerkers door struinen ;)

Chapeau Blizzard _/-\o_

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Tripwire999 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 14:29:
jup same here, dr zijn al genoeg topics over op het forum maar blizzard heeft aangegeven geen character transfers te gaan doen..
Hoe kun je controleren op welke servers je speelt? nu ben ik bang dat ik ook op US zit T_T

Als ik op battlenet kijk staat er bij Region 'Global'

[ Voor 7% gewijzigd door Junia op 17-05-2012 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:59
Junia schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 14:35:
[...]

Hoe kun je controleren op welke servers je speelt? nu ben ik bang dat ik ook op US zit T_T
Bij options , en dan account volgens mij... zo uit me hoofd. So don't shoot me if im wrong! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:23
Junia schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 14:35:
[...]

In de options en dan bij Account options daar staat de Region ingesteld. LET OP dat je wel nadat je het veranderd heb moet uitloggen en weer inloggen anders werkt het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Tripwire999 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 14:36:
[...]

In de options en dan bij Account options daar staat de Region ingesteld. LET OP dat je wel nadat je het veranderd heb moet uitloggen en weer inloggen anders werkt het nog niet.
Phew! Europe gelukkig :D
Thanks voor de snelle reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Een kort vraagje, ik speel een Monk (level 16) en heb van een vriend een 2h gekregen waarmee ik in totaal 62 dps doe en 126 dexterity heb. Als ik 2 keer een 1h equip doe ik 66dps maar heb ik minder dexterity maar wordt de totale dps al berekend met de dexterity? Aka, doe ik met mijn 2 keer 1h meer dps dan mijn 2h? Of zit er nog ergens een formule achter die ik mis?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
  • Laatst online: 22-09 18:59
Ik heb zojuist de full-gameclient van Diablo3 geïnstalleerd.
Werkt de guestpass / start edition hier ook mee? Of is heb ik hier letterlijk een andere cliënt/install voor nodig?

heb er wel zin in :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Oh een hint voor mensen die salvagen,
als je bij de blacksmith OP de anvil klikt, dan veranderd je cursor in een 'anvil' waarna je vervolgens per klik een item kan salvagen (hoef je ze niet telkens te slepen)

Ik kwam er pas net achter, misschien meer mensen die het niet wisten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik ben nu een lvl 19 (?) wizard en heb alle magic/rare items die ik niet nodig had gesalvaged.. Ik zit nu met 200+ subtle elements. Hebben die dingen nog zin, behalve voor crafting? Anders is het misschien de moeite waard om wat meer te gaan verkopen ipv salvagen.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
aicaramba schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 14:49:
Ik ben nu een lvl 19 (?) wizard en heb alle magic/rare items die ik niet nodig had gesalvaged.. Ik zit nu met 200+ subtle elements. Hebben die dingen nog zin, behalve voor crafting? Anders is het misschien de moeite waard om wat meer te gaan verkopen ipv salvagen.
Aangezien het aantal subtle elements voor een weapon/armour piece steeds hoger wordt naar mate je die Artisan verder levelt is het misschien beter om die op te sparen? Ik zit ook rond dat level en daar ben ik mee bezig, maar misschien kan iemand met een hoger level mededelen of dat wel zin heeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 14:49:
Ik doe voorlopig geen salvage meer, kom ook om in de subtle's. Ik verkoop nu alles en als je op het AH kijkt zie je ook rare items staan die veel beter zijn dan wat je nu kunt craften. Ik kon voor 15k de DPS van mijn barbarian van 160 naar 280 brengen door gewoon 2 rare zwaardjes te kopen. Had ie wel verdiend vond ik toen we Act III in gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Laatst online: 13:56

hmr

Wow, net even wat items voor 10k totaal gekocht en mijn wizard level 24 lollerscopterd net Belial neer... best simpele baas op normaal..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 15:17:
[...]

Aangezien het aantal subtle elements voor een weapon/armour piece steeds hoger wordt naar mate je die Artisan verder levelt is het misschien beter om die op te sparen? Ik zit ook rond dat level en daar ben ik mee bezig, maar misschien kan iemand met een hoger level mededelen of dat wel zin heeft. ;)
Items vanaf lvl 30 hebben geen subtle's meer nodig maar andere dingen. Lijkt me dus zinvoller om je artisan geld toe te stoppen tot aan Nightmare om 'm wat te levelen en koppjes te jagen op het AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:38
Noob vraag, is er een snelle manier om te zien of items die op de grond liggen wel of niet waardevol/goed zijn?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Strider schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 15:50:
Noob vraag, is er een snelle manier om te zien of items die op de grond liggen wel of niet waardevol/goed zijn?
Naast de kleur? niet echt.. de benaming kan wijze op goede of slechte stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strider schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 15:50:
Wat wit en grijs is laten liggen en de rest oppikken. En de gems en potions ook oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 15:52:
[...]

Wat wit en grijs is laten liggen en de rest oppikken. En de gems en potions ook oppikken.
Ik vind het jammer dat ze gems niet een bepaalde kleur hebben gegeven. Ze vallen niet echt op atm...
Pagina: 1 ... 13 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic