Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

OH god, ik kan straks eindelijk knallen, heb net Diablo III gehaald :D denk dat ik vrij n00b zal zijn. wordt mijn eerste Diablo...

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een stats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quistler
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-09 16:07
Blaim schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:21:
Ik heb een guest pass over die ik aan iemand ga geven die Empire heeft gespeeld in SW:TOR. De eerste die me DM't met het antwoord op deze vraag krijgt mijn extra guest pass.

Welke title krijg je op Dromund Kaas na het completen van een quest serie betreffende een mysterieus masker?

Succes!
De Revanite titel!!

AMD Phenom II X6 1055T @ 3.8ghz | BioStar TA890FXE | GeIL Black Dragon Quad Channel 8GB @ 1333 | HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | Be quiet! 700W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

fijne pantoffels :o

De vos loopt door het bos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
GIEF !!! ?

No ?

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe identify ik gold items? in diablo 2 had ik scrolls nodig geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Laatst online: 15:24

Rem

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:33:
Right click.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:22

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:33:
Gewoon RMB-klikken in je inventory, korte cast later is het item geidentificeerd.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow :)

lekker simpel dan... wat is het nut dan nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Het gevoel van "pakje open doen" erin houden zoals bij D2 :)

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 12:03
En dat vroeg ik me dus ook af, het schijnt niet echt nut te hebben... Misschien een trade value hooguit ? (unidentified items?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Laatst online: 15:24

Rem

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:35:
[...]

ow :)

lekker simpel dan... wat is het nut dan nog?
"We like the idea of people having a rush when they find a good item. We also like the idea of tension when you wait 3 seconds for it to be identify, it effectively doubles the excited feeling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Wapen die ik vond is ook fijn, +500 Life
Afbeeldingslocatie: http://img2.uploadplaatjes.nl/20120516/583504.jpg

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:36:
[afbeelding]
Waar sta jij? ik ga daar ook staan als je allemaal goede items krijgt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datebayo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-08 18:29
Hoe zet ik de dificulty settings?
Ik heb een level 12 monk.
Ik maak een nieuwe aan met ''switch hero'' > create hero. maar nergens is er een knop voor difficulty?
of moet ik op normaal eerst uitspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:36:
[afbeelding]
Nice, nice. Welke stats (naast dex) focus je op?

Als WD hou ik (naast int) van life per hit en thorns.. Life per hit houdt mijn petjes (en mijzelf) in leven, mijn petjes vangen veel klappen.. En daardoor doen ze via thorns ook leuk mee met de dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Diablo: The Skeleton King is dead on Inferno difficulty, watch as @MethodEU uses their teamwork and skills to defeat him! http://t.co/jgWbMEVJ #D3

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:46:
[...]

Als WD hou ik (naast int) van life per hit en thorns.. Life per hit houdt mijn petjes (en mijzelf) in leven, mijn petjes vangen veel klappen.. En daardoor doen ze via thorns ook leuk mee met de dps.
OP het moment is dat voor mij nu +x Experiance per monster kill :+

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:40
Ik wist niet dat Life Per Hit en Thorns ook op je pets geprojecteerd worden. Dat maakt ze inderdaad een stuk interessanter.

Mijn WTF momentje gisteren na jaren D2 gespeeld te hebben: een amulet vinden met een socket (en geen affixes)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:46:
[...]

Dex en Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een damage hee! kom ik aan met mijn 120 crits ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Vinden jullie de skills gebalanceerd? Als demon hunter gebruik ik eigenlijk altijd bola shot bijvoorbeeld, omdat die gewoon veel meer damage doet dan hungering arrow en ook nog aoe heeft.

Rechtermuis heb ik ball lightning runed elemental arrow, dat is een soort frozen orb maar dan met lightning, en kost geen drol om te casten. Elke keer als ik andere skills gebruik switch ik toch weer snel terug naar deze twee, omdat ze zoveel beter aanvoelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Goron op 16-05-2012 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 16:29
Goron schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:36:
Vinden jullie de skills gebalanceerd? Als demon hunter gebruik ik eigenlijk altijd bola shot bijvoorbeeld, omdat die gewoon veel meer damage doet dan hungering arrow en ook nog aoe heeft.

Rechtermuis heb ik ball lightning runed elemental arrow, dat is een soort frozen orb maar dan met lightning, en kost geen drol om te casten. Elke keer als ik andere skills gebruik switch ik toch weer snel terug naar deze twee, omdat ze zoveel beter aanvoelen.
Ik stap ook maar weer eens over op Bola Shot. Ben in de dungeons van de Desolate Sands gewoon voor het eerst dood gegaan. :o De mobs doen nu een stuk meer damage dus misschien dat ik m'n skills weer moet omgooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Goron schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:36:

Denk dat er zoveel verschillen in zitten omdat je soms meer moet slowen, andere momenten misschien meer bursten. Zo kan je je skills aanpassen aan de compositie van je groep imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
Is de auction house ook bij iemand anders gebugged?
Als ik ergens op wil zoeken krijg ik helemaal geen results

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:51
Iemand die al een goede crafting guide gespot heeft en of het de moeite is hierin te investeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Hoe zit dat met die Blacksmith papers? Bedoel moet ik er iets mee doen? Heb er nu 5 stuks

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-08 22:00
Blaim schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:43:
[...]

Denk dat er zoveel verschillen in zitten omdat je soms meer moet slowen, andere momenten misschien meer bursten. Zo kan je je skills aanpassen aan de compositie van je groep imo.
Met me barb blijf ik hangen op cleave met explod rune, die eerste. Leap om in mobs te springen en dan met die seismic slam die mobs alle kanten op laten vliegen.

Die rent duurt me te lang. Ookal is het 200% weapon damage

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Xtr3me4me schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 18:13:
Hoe zit dat met die Blacksmith papers? Bedoel moet ik er iets mee doen? Heb er nu 5 stuks
Heb je nodig om vanaf lvl 5 je blacksmith te upgraden en ook om armour of weapons te maken heb je uiteindelijk een aantal nodig als material.
5 pages + een hoop geld voor de training telkens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
pfff net lvl 29 geworden op HC met mijn barb. zijn er nog meer HC spelers? merk dat de combo barb, monk, wizard heel lekker speelt. als er dan nog een WD bij is is het helemaal feest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:10

aapelite

Do the kirby!

Alwinonline schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 18:17:
pfff net lvl 29 geworden op HC met mijn barb. zijn er nog meer HC spelers? merk dat de combo barb, monk, wizard heel lekker speelt. als er dan nog een WD bij is is het helemaal feest
Ik oa, maar ben pas lvl 12 wizard. Gisteren paar uurtjes kunnen spelen. Na het eten maar weer verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-07 17:04
Zojuist diablo neergemaait in nightmare

Afbeeldingslocatie: http://img688.imageshack.us/img688/6757/naamlooslln.jpg

EDIT: Epic filmpje wordt upgeload bij youtube :P

[ Voor 12% gewijzigd door iribuya op 16-05-2012 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:50

heuveltje

KoelkastFilosoof

buzz schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:43:
Iemand die al een goede crafting guide gespot heeft en of het de moeite is hierin te investeren?
Crafting guide :?

erm gewoon al je geld aan die dude geven, kijken wat je het beste kan gebruiken, en hopen dat ie iets met goede mods craft :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat een gedoe :/ Vandaag dus 75 minuten gespeeld. Een heel groot stuk van de map gecleared, paar mini dungeons en toen kwamen we bij een checkpoint. Zijn we even de hoofddungeon ingegaan maar toen moest ik weg. Daarna logde ik even bij een vriend in die in Act II zit en even rondkijken. Log ik nu weer in op mijn eigen game is al die progressie van eerder weer weg :/ Wordt ik wel wat simpel van. Nu kan ik datzelfde stuk weer doen, al de 4e keer :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 10:08
MrVegeta schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 18:49:
Wat een gedoe :/ Vandaag dus 75 minuten gespeeld. Een heel groot stuk van de map gecleared, paar mini dungeons en toen kwamen we bij een checkpoint. Zijn we even de hoofddungeon ingegaan maar toen moest ik weg. Daarna logde ik even bij een vriend in die in Act II zit en even rondkijken. Log ik nu weer in op mijn eigen game is al die progressie van eerder weer weg :/ Wordt ik wel wat simpel van. Nu kan ik datzelfde stuk weer doen, al de 4e keer :/
Yep ik had precies hetzelfde probleem vandaag.
Een vriend van mij had hulp nodig dus ik join hem effe, en kom ik terug is alles weg, dus ik doe het nooit meer. Eerst quest afmaken en dan helpen.

Verder heb ik echt lol met mijn Monk, lekkere aoe, selfheal, dikke aanvallen en niet te squishy waardoor het echt een char is voor mij

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:28
offtopic:
De TS3 server zit echt continue vol, is er geen mogelijkheid om meer users toe te laten? Ik kom er al anderhalf dag niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:21
Net met de Support gesproken. Geld terug binnen 10 dagen op me bank waarmee ik heb betaald. IDEAL problemen waardoor alle IDEALS gister zijn gecanceld zeiden ze. Iemand ervaring met REFUND van Blizzard? Want ik wil niet weer Diablo kopen en dat ik me 60 euro niet terug krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:50

heuveltje

KoelkastFilosoof

Hmmm das een nieuwe.
Diablo 3 servers are full, u have entered a que
Benieuwd hoe lang dat nu weer gaat duren :)

Tis iig beter dan een vaag error nummer

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
heuveltje schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 19:19:
Hmmm das een nieuwe.
Diablo 3 servers are full, u have entered a que
Benieuwd hoe lang dat nu weer gaat duren :)

Tis iig beter dan een vaag error nummer
Dan ben ik niet de enige die nu in de queue staat.

Had gisteren trouwens hier op de Mac een rare CTD zonder foutcode...zal wel een USB audio glitch geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Crash
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:02
Ik begin er langzaam aan een beetje moe van te worden, dat ik iedere keer uit de game gekickt word. Grrrr. Moet ik weer hele stukken lopen om ergens te komen. Gelukkig onthoudt het spel wel alle acties die je gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

kivanco schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 18:57:
[...]

Yep ik had precies hetzelfde probleem vandaag.
Een vriend van mij had hulp nodig dus ik join hem effe, en kom ik terug is alles weg, dus ik doe het nooit meer. Eerst quest afmaken en dan helpen.
Hmm dus ik ben niet de enige. Klopt dit wel? Want volgens mij werkte het zo niet in de beta; toen kon je gewoon stoppen wanneer je wilde. Nu lijkt het erop dat je telkens naar het laatste checkpoint toegezet wordt als je de game leaved. Hoewel dat op zich wel logisch klinkt, weet ik vrij zeker dat dat niet zo ging in de beta.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Laatst online: 22-09 11:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Staat niet in de waarschuwing, dus ik ga er vanuit dat het hier mag :+

Heeft iemand een guestpass voor me? Ik zou Diablo 3 graag eens proberen, maar gezien ik geen enkele game uit de serie gespeeld heb, leek het me beter het eerst eens te proberen in plaats van de game meteen te kopen.

Graag via DM ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

lvl 31 en net Diablo gekilled, nu naar NM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Cloud schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 20:01:
[...]

Hmm dus ik ben niet de enige. Klopt dit wel? Want volgens mij werkte het zo niet in de beta; toen kon je gewoon stoppen wanneer je wilde. Nu lijkt het erop dat je telkens naar het laatste checkpoint toegezet wordt als je de game leaved. Hoewel dat op zich wel logisch klinkt, weet ik vrij zeker dat dat niet zo ging in de beta.
Volgens mij werd ik in de beta ook gewoon teruggezet bij de laatste checkpoint. Alleen je acties (items verkijgen, verkopen enz.) slaat 'ie wel op.

Wat ik soms wel heb als ik weer inlog is dat ik wat achievements kwijt ben. :?

[ Voor 6% gewijzigd door superbassie op 16-05-2012 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

Bah ik ga meer dood tegen normale mobs dan de eindbazen van de acts. En die Purple/Yellows zijn ook makkelijk. Beetje rare balans vind ik.

[ Voor 7% gewijzigd door junglebeast op 16-05-2012 20:31 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfffft het is zeker weer druk in d3 land...
Zelfs mijn latency is nu over de 500 gegaan.

Wel jammer vermaakt me feestelijk met de demonhunter.
Wat een gewldig spel zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er misschien iemand die een guestpass over heeft? Ik wil eventueel ook wel een kleinde bijdrage schenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Laatst online: 22-09 11:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Hmf, ze zijn erg gewild blijkbaar die guest passes. Voor StarCraft 2 had ik er zo één, toen nodig voor m'n zusje. Had m'n eigen al vergeven... Iedereen krijgt er 2 per Diablo III toch?

Er was een Facebook pagina waar je ze kon krijgen, maar die zij allemaal al gebruikt. Uiteraard net te laat :p Nou ik ga hier weer uit, veel plezier allemaal! Mocht iemand nog een guest pass over hebben, een DM is altijd welkom (a)

Ik heb even HuskyStarcraft gekeken op youtube en Diablo 3 zag er wel interessant uit! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat nou met de monk, geef je hem wapens vecht die nog steeds met zijn vuisten...
Ik dacht dat, dat in de beta dat een fout was. Level 15 top spel, over morgen max payne! :D
Ondertussen examen in elkaar rochelen.

Iemand al zowel op Windows en OSX al gespeeld?
Ben benieuwd of dat wel schild.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2012 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Wow, die phasebeasts zijn echt absurd goed. En dit is nog maar normal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-08 22:00
Vet filmpje, alleen jammer dat je het weer opneemt tegen Diablo

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wie is die Barbarian? En welke rune is dat. Dat jezelf weer healt?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:55
Het ziet er echt zo grappig uit wanneer een hele kleine schorpioen een reuze tower shield dropped _O-

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:46
Net een klein gedeelte Acit 2 gedaan maar kan nergens JewelCrafting vinden? Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremes
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-08 16:38
*Zucht* Beetje jammer net, op de plek waar je 'The Butcher' killt, een connection error. Ja, net op het moment dat hij doodgaat en twee rare items dropt... Die natuurlijk verdwenen zijn als je vervolgens de game weer in probeert te komen. De timing kon wat dat betreft niet veel beter. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

k, act 1 solo af, lvl16 nu en ik moet zeggen; die wizzy is zo slecht nog niet solo :)

tijd voor een beetje teamplay nu :) anyone up?

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJskippy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:38
Psyonara schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 22:21:
Net een klein gedeelte Acit 2 gedaan maar kan nergens JewelCrafting vinden? Iemand tips?
Hahaha, gewoon doorspelen! Die kom je vanzelf tegen. En dan gaat ie braaf met je mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Wat is de prijs van de digital download ?
Krijg zojuist een smsje dat ie 60€ is, is dat is toch teveel ?

Ik dacht dat het 45€ was.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Bospa01 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 23:14:
Wat is de prijs van de digital download ?
Krijg zojuist een smsje dat ie 60€ is, is dat is toch teveel ?

Ik dacht dat het 45€ was.
In de winkel kun je het spel voor 45 euro halen (met een marche van enkele euro's). Op de officiele website van Diablo, kun je diablo 3 bestellen voor 60 euro.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BodyHammeR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:34
euhm, iemand ervaring met Auction huis? Ik zit met een Legendary item (source ding voor wizard) en wil hem kwijt op AH, maar als ik eerst even kijk wat er al beschikbaar is qua off-hand itms voor wizard vind ik niets... als iemand hem wil traden hier is ook prima, nickaname is BodyHammeR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleros
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 23:19
Klopt het dat bij digital copy's geen guest pass word geleverd? Hoe dan ook; mocht iemand er 1 over hebben dan zou diegene daar mij er erg gelukkig mee maken.

Edit: Helemaal tijdens mijn lang weekend inclusief verkoudheid. |:(

[ Voor 18% gewijzigd door fleros op 16-05-2012 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turralyon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:29
Wie weet een goede theorycrafting website? Te vergelijken met Elitistjerks voor WoW zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Angeloonie schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 23:22:
Auction House is niet stabiel op het moment. Zo nu en dan vindt hij dan inderdaad niets.
Hij heeft het bij mij nog helemaal niet gedaan vandaag :|

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Level 54 nu
Ik zit eindelijk in Hell act 2.

Ik heb gele dye gekocht van 2k per stuk, ziet het er gewoon zwaar lelijk uit haha.
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/mjn5u8.png

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 20:25

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Zijn er hier al mensen die Hell hebben bereikt? Ik ben samen met een aantal vrienden al in Hell beland en de champion en elite packs zijn daar soms bijna onmogelijk dood te krijgen. Packs met attribute combinaties als Vampiric Desecrate Molten en Arcane Molten Jailer zijn ontzettend sterk.

Heeft iemand misschien nog tips om deze groepen te verslaan? Onze groep bestaat uit een Witch Doctor, Demon Hunter en Monk, allemaal level 52.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Zo eindelijk door Act 2 op normal heen. Ik weet het, totaal nog niet ver maar ik doe lekker rustig aan :) Ik heb alleen wel het idee dat ik te snel lvl. Ik ben nu lvl 26 aan het begin van act 3. Verder vraag ik me wel af hoe lang act 3 en 4 zijn. Kan iemand een indicatie geven hoe lang die zijn vergeleken met act 1 en 2?

Edit: Btw de boss fight van act 2 is echt episch :9~

[ Voor 8% gewijzigd door voxxel op 16-05-2012 23:48 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alwinonline schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 18:17:
Check level 32 / 33 nu en in act 4 @ start.

scubaweasel#1210 Ga morgenochtend /middag weer verder denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Rhannie schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 23:42:
Zijn er hier al mensen die Hell hebben bereikt? Ik ben samen met een aantal vrienden al in Hell beland en de champion en elite packs zijn daar soms bijna onmogelijk dood te krijgen. Packs met attribute combinaties als Vampiric Desecrate Molten en Arcane Molten Jailer zijn ontzettend sterk.

Heeft iemand misschien nog tips om deze groepen te verslaan? Onze groep bestaat uit een Witch Doctor, Demon Hunter en Monk, allemaal level 52.
Farm betere gear. Je ziet mensen met onder de 2k DPS en onder de 250 vitality en 1500 armor ofzo naar hell gaan. Dan doen ze geen damage en kunnen ze niks overleven. Dat is best logisch als je gewoon door nightmare rushed en niet even stopt om alvast wat gear te farmen voor hell.

Ik heb zonder problemen Act1 afgerond. Skeleton king in 1x dood, Butcher in 2 tries ( ik maakte een foutje ;+).
Tegen molten en arcane moet je je gewoon positioneren. Als je walled of jailed wordt moet je maar zorgen dat je een skill hebt om invulnerable te worden of eruit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Angeloonie,

Zou je mij meer info kunnen geven over je stats + items..

Ik zie dat je 2 / 3 x dood gaat bij diablo.. Alvast bedankt ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Snap ik als je onder de 400 vitality zit :+ Wat dacht je van wat dexterity minderen en 200 vitality erbij te gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:28
Ik weet niet zeker of ik hier goed zit, maar heeft iemand toevallig nog een beta key over die niet gebruikt wordt. Ik wil toch eerst ff checken of mn computer em enigzins kan draaien. Thnx in advance!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Wow, zijn jullie ook zo vaak doodgegaan in act3 en act4 normal? Ik vind het echt veel moeilijker dan diablo2... Speel demon hunter, qua dps kan ik prima meekomen, maar je gaat zo gruwelijk hard dood! Tegen melee kan je al je coole demonhunter trucjes doen om ze te kiten, maar als er ranged mobs met jail komen of teleport mobs dan ben je meteen het haasje. Om over sommige bosses nog maar niet te spreken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Laatst online: 15-05 16:37
OMG kom ik net in de laatste level act 4... vlieg ik eruit. Hoop dat het niet weer miserie op servers is!

---
YUP, mag weer herbeginnen in Gardens of Hope tier 2... nie goe bezig bij Blizzard!

[ Voor 30% gewijzigd door Blackminister op 17-05-2012 00:22 ]

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:18
Ik heb de blacksmithing plans voor iets interessant gevonden.

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/LxvZp.jpg

Secret level?

[ Voor 4% gewijzigd door Paterpor op 17-05-2012 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 20:25

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

kaluro2 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 23:48:
[...]

Farm betere gear. Je ziet mensen met onder de 2k DPS en onder de 250 vitality en 1500 armor ofzo naar hell gaan. Dan doen ze geen damage en kunnen ze niks overleven. Dat is best logisch als je gewoon door nightmare rushed en niet even stopt om alvast wat gear te farmen voor hell.

Ik heb zonder problemen Act1 afgerond. Skeleton king in 1x dood, Butcher in 2 tries ( ik maakte een foutje ;+).
Tegen molten en arcane moet je je gewoon positioneren. Als je walled of jailed wordt moet je maar zorgen dat je een skill hebt om invulnerable te worden of eruit te komen.
We hebben ongeveer dezelfde stats als jij. Het probleem zit ook niet bij de bazen en de gewone mobs, die vallen namelijk zo dood neer. Maar het gaat meer om sommige vreselijk geplaatste champion/elite packs.

Daarnet hadden we bijvoorbeeld bij een ingang van een dungeon in act 1 (The Watch Tower) een champion pack en een elite pack die op elkaar gespawnd waren. De champions hadden Jailer Molten Arcane en de elite pack had Illusionist Arcane Knockback. Zodra we de dungeon inliepen werden we geroot en spawnden er 8 van die arcane beams. 2 Tellen later waren we dood.

Losse champion en elite packs in ruimtes waar je een beetje plek hebt om te lopen/kiten zijn wel dood te krijgen. Het zijn de ongelukkige RNG momenten waar je een aantal spawns in kleine ruimtes krijgt waar het fout gaat.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:30
Even een vraagje mensen..

Ik zit nu in Act 2.. als ik nou bijvoorbeeld nog eens de skeleton king wil doen , kan ik dan gewoon change quest doen , 'm op Act 1 zetten (tegen het eind aan dus, voor skellie) en later als ik klaar ben met skellie, weer terug gaan naar mijn oorspronkelijke progress (act 2)? of is dit niet mogelijk? want hoe ik het nu zie (en ben te schijterig om het te proberen), kan ik nooit content spelen wat ik in het verleden gedaan heb..

Mischien kan iemand mij wat helderheid verschaffen..?

Trouwens, ben wel super tevreden over de game. ze hebben er echt wat moois van gemaakt.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:08
Ik vind Diablo 3 echt tof ! Maar ligt het aan mij, of hebben ze de game makkelijker gemaakt sinds de beta?
Ik ben nu weer bij de skeletonking aangekomen en ben echt nog geen 1 keer dood gegaan, ben er in 1 ruk aangekomen. :o In de beta een enkele keren dood gegaan. Het voelt makkelijker, maar kan er ook aan liggen dat ik nu met een andere classe speel. In beta was ik demon hunter, nu een monk. :-)

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
In de bèta had ik met m'n barbarian totaal geen moeite om voorbij de Skeleton King te komen. Alleen de SK zelf was enigszins een uitdaging, maar was ook prima te doen. Was geeneen keer doodgegaan in de bèta in ieder geval en ik ben niet echt een ervaren Diablo-speler :P

Dus zal waarschijnlijk door je klasse (en hoe jij speelt) komen, niet doordat het makkelijker is gemaakt ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Paterpor schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 00:25:
Ik heb de blacksmithing plans voor iets interessant gevonden.

[afbeelding]

Secret level?
Waar vind je die blacksmithing plans eigenlijk? Want ik heb er nu vijf nodig om m'n blacksmith te levelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:18
WernerL schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 00:31:
Ik vind Diablo 3 echt tof ! Maar ligt het aan mij, of hebben ze de game makkelijker gemaakt sinds de beta?
Ik ben nu weer bij de skeletonking aangekomen en ben echt nog geen 1 keer dood gegaan, ben er in 1 ruk aangekomen. :o In de beta een enkele keren dood gegaan. Het voelt makkelijker, maar kan er ook aan liggen dat ik nu met een andere classe speel. In beta was ik demon hunter, nu een monk. :-)
Skeleton King is inderdaad vrij makkelijk. Ben zelf keer of 4 doodgegaan op normal. Op nightmare al een stuk of 7 en zit nog niet terug aan ACT2 :). Geen paniek dus!
Blackminister schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 00:34:
[...]
Waar vind je die blacksmithing plans eigenlijk? Want ik heb er nu vijf nodig om m'n blacksmith te levelen ;)
Gewoon Nightmare moeilijkheid doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
WernerL schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 00:31:
Heb je de eerdere beta's niet gespeeld dan? :P
Toen was het echt wel andersom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Zo aangekomen in ACT2.

Als mage zijnde :D, erg gaaf allemaal !!!
Helemaal hooked..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-09 10:39
The new Cow Level!! :D
YouTube: Whimsyshire, Where Dreams Come True (Diablo 3 Cow Level)

[ Voor 9% gewijzigd door Pedr0 op 17-05-2012 01:06 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Allright, normal uitgespeeld. Leuk einde! Zonder 1 keer dood te gaan, woot!! Act2 baas was de allermoeilijkste & de oude kapitein van .. . dat was ook hard
Op naar nightmare, cooooool _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visgek82 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 00:28:
Even een vraagje mensen..

Ik zit nu in Act 2.. als ik nou bijvoorbeeld nog eens de skeleton king wil doen , kan ik dan gewoon change quest doen , 'm op Act 1 zetten (tegen het eind aan dus, voor skellie) en later als ik klaar ben met skellie, weer terug gaan naar mijn oorspronkelijke progress (act 2)? of is dit niet mogelijk? want hoe ik het nu zie (en ben te schijterig om het te proberen), kan ik nooit content spelen wat ik in het verleden gedaan heb..

Mischien kan iemand mij wat helderheid verschaffen..?

Trouwens, ben wel super tevreden over de game. ze hebben er echt wat moois van gemaakt.
Yup kan perfect, ik ga terug naar einde act1 om te farmen! Nu lvl 21 en 135 dps en bijna 2k life! Beter safe than sorry on hardcore! Klaar voor act II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Is er al bekend hoe je kan socketen? De Jeweler moet het kunnen volgens de gameguide op B.net maar ik zie het ingame er niet bij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 01:36:
Is er al bekend hoe je kan socketen? De Jeweler moet het kunnen volgens de gameguide op B.net maar ik zie het ingame er niet bij staan.
Jeweler komt er pas bij act II bij, ongeveer in het midden.

Heb hem net voor het eerst uitgespeeld (normal) met mijn Monk, geweldig zit nu bij SK nightmare, gaat lekker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
Epic damage op skeleton king Hell 15K dps :P

Afbeeldingslocatie: http://img35.imageshack.us/img35/4883/diabloiii20120517014936.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Holy shit, samen met een demon hunter de Butcher geprobeerd. Hoe krijg je die om?

(ik toen lvl 14 barb, hij lvl 17 DH)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg het solo prima voor elkaar met barb. Level.. 13 gok ik? Gewoon blijven rennen als je dood begint te gaan. Er staan 2 HP well's (?) klaar, dus dat moet geen probleem zijn.

Edit: 14, ik had net weapon throw, en die kwam wel van pas.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2012 02:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 20:38
Ramzzz schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 02:12:
Holy shit, samen met een demon hunter de Butcher geprobeerd. Hoe krijg je die om?

protip 1: niet in het vuur staan
protip 2: ontwijk de hook (vooral voor de DH)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik doe het lekker rustig aan met een vriend van me :) We zitten nu op ACT2 van Nightmare :) Morgen weer rustig verder, we moeten Nightmare wel even uitspelen nog en lvl 50 worden voor Hell...

Over de Secret Level, ik heb een "Liquid Rainbow" die zal ook wel nodig zijn? Is account bound item... ergens in een kistje gevonden op Normal vrij in het begin nog.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu lvl 34 en nog groeiende. Bezig met nightmare modus, maar is best te doen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:43

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ramzzz schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 02:12:

Net op lvl 14 neergekregen. Zorg dat je niet in de gloeiende platen staat, dodge zijn ranged en stun hem regelmatig.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 01:39:
[...]

Jeweler komt er pas bij act II bij, ongeveer in het midden.

Heb hem net voor het eerst uitgespeeld (normal) met mijn Monk, geweldig zit nu bij SK nightmare, gaat lekker :D
Ja snap ik, de Jeweler heb ik al, maar ik kan (nog) zelf geen sockets in items maken, alleen leeg halen en gems cuben.
Pagina: 1 ... 12 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic