Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:01
Ook maar SCII opgehaald gister, gaan we daar wel even in klooien. 84%
In 15 jaar niet zoveel geld aangegeven aan games ;)

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

heuveltje schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:29:
Ik ben nog niet in hell, maar wat is daar de droprate van gems ?
Ik kan niet volgen waarom ik radiant gems kan kopen op de AH voor 300G per stuk, dat is toch niet eens de moeite van het verkopen waard :?
Droppen best vaak + ook nog Square gems (hoger dus)

[ Voor 4% gewijzigd door Brummetje op 20-05-2012 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Hoe lang gaat het onderhoud duren!? Het spel deed raar en ik maakte de domme fout te reloggen. Gare zooi :(

Blizzard = poep als het gaat om goede service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Kaasje123 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:31:
Hoe lang gaat het onderhoud duren!? Het spel deed raar en ik maakte de domme fout te reloggen. Gare zooi :(
Dat weet niemand geloof ik. Volgens mij is er nog geen officieel statement van Blizzard?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fier0x
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:56
We are currently addressing an issue with the Battle.net service. During this time the Battle.net servers and any online games will be unavailable for play. We are working diligently to resolve the issues as soon as possible. Thank you for your patience.

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4210123010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
fier0x schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:35:
We are currently addressing an issue with the Battle.net service. During this time the Battle.net servers and any online games will be unavailable for play. We are working diligently to resolve the issues as soon as possible. Thank you for your patience.

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4210123010
Dus WoW is ook down? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Waarschijnlijk alleen battle.net features (realid e.d.).

Edit: net even getest en inloggen in WoW werkt prima.

[ Voor 12% gewijzigd door Krukar op 20-05-2012 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:28:
Mensen wat zitten we nou te zeuren?
Dat je online moet zijn voor een game is al zo oud, vanaf Half-Life 2 als ik me niet vergis en dat is al uit 2004!
Geef Blizzard gewoon even de tijd om alles in orde te maken.
Over een paar dagen is alles opgelost.
Half-Life 2 had online activatie en dat was al vervelend, zeker in het begin toen Steam nog een ramp was. Dat is echter eenmalig. Voor Diablo 3 moet je permanent online zijn, dat is nog een stuk erger.

Het treurige is, hoe erg de problemen met Diablo 3 en diens altijd-online DRM tot nu toe zijn, mijn ervaring met de altijd-online DRM van bijvoorbeeld Ubisoft is nog slechter.

Ik snap eerlijk gezegd niet hoe mensen dergelijk anti-consumentengedrag kunnen verdedigen. Er is toch niemand die weerhouden wil worden van een potje singleplayer gamen omdat de servers van de spellenboer weer eens offline zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 18:24

heuveltje

KoelkastFilosoof

Brummetje schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:29:
[...]

Droppen best vaak + ook nog Square gems (hoger dus)
Hmm die sqaure bedoelde ik geloof ik.
Maar dan is heel dat verhaal van wilson dat de hunt naar een lvl14 gem ook een tijdsinvestering van maanden zou zijn vrij kansloos. Moet in dit tempo best haalbaar zijn in een paar dagen tijd.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Jammer ik wilde net met een nieuwe party joinen, om met mijn maten online te gaan. :P
uqrax schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:37:
Het treurige is, hoe erg de problemen met Diablo 3 en diens altijd-online DRM tot nu toe zijn, mijn ervaring met de altijd-online DRM van bijvoorbeeld Ubisoft is nog slechter.

Ik snap eerlijk gezegd niet hoe mensen dergelijk anti-consumentengedrag kunnen verdedigen. Er is toch niemand die weerhouden wil worden van een potje singleplayer gamen omdat de servers van de spellenboer weer eens offline zijn?
Wat de n**k is hier 'anti-consumentengedrag' aan?

Er wordt kennelijk aan gewerkt om voor iedereen het spel en de servers beter te maken. Lijkt me alleszins te prijzen.

De keuze voor altijd online is eigenlijk simpel, vroeger moest je voor ladder ook online, en het 'pure single player' is er niet meer. En je kunt nu altijd gebruik maken van alle opties - mits de servers online zijn dan. :+

En samen spelen is nog steeds leuker dan alleen, dus wat is het probleem? De zon schijnt. 8)

Het lijkt mij dat de ware verslaafde zich hier openbaart?

[ Voor 89% gewijzigd door Ramzzz op 20-05-2012 14:43 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Hier staan ook aardig wat dingen in het rood :

http://us.battle.net/d3/en/status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Nee hoor, alleen de real money AH en die is er nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
[...]

Half-Life 2 had online activatie en dat was al vervelend, zeker in het begin toen Steam nog een ramp was. Dat is echter eenmalig. Voor Diablo 3 moet je permanent online zijn, dat is nog een stuk erger.

Dit, plus het feit dat ze van te voren exact wisten hoeveel mensen D3 zouden gaan spelen (overgrote deel van spelers is van de wow annual pass).
Dat gecombineerd met de zeer ervaren engineers die bij Blizzard werken, kan ik niet geloven dat het puur een technische oorzaak heeft als in "we verwachtten niet dit aantal spelers" o.i.d.

Mijn vermoeden is dat het gewoon kostenbesparing is, het spel proberen te laten draaien op het minimum aan hardware. En ook vermoed ik dat Activision daar veel meer over te zeggen heeft dan Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07-2023
Hmm, ik ben zeker de enige die niet last heeft van errors, behalve dan de eerste 2 dagen. Heb deze middag nog geen problemen gehad met de verbindingen.
Alle meerdere keren in en uitgelogd voor AH en zelfs een vastloper van mijn computer van bijna een halve minuut zorgde er niet voor dat ik een dc had.

Hopen dat het zo blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Dat is de auction house, die is sowieso down. Volgens die pagina zijn de gameservers online, wat dus niet correct is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
FreqAmsterdam schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:41:
[...]

Dat is de auction house, die is sowieso down. Volgens die pagina zijn de gameservers online, wat dus niet correct is.
Dat wist ik niet. Excuses :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:02
[...]

Verschilt nogal per spel....
Bij Ubisoft is het vervelend omdat ze always-online toepassen terwijl het niets toevoegd. Bij assasins creed en Anno zijn de single en multiplayer componenten namelijk compleet gescheiden.

In games als Diablo zit je met een auction house en co-op. Die speel je met dezelfde character als wanneer je solo speelt. Als ze je toestaan om offline te spelen met je online character dan is er binnen 3 dagen een hack voor unlimited gold en items. Kijk maar eens voor de lol op open-b.net van D2.

Alternatief is om net als in D2, een apart character te hebben voor LAN en offline.
Maar wie (behalve piraten) willen dat nog?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Krukar schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:41:
[...]
Mijn vermoeden is dat het gewoon kostenbesparing is, het spel proberen te laten draaien op het minimum aan hardware. En ook vermoed ik dat Activision daar veel meer over te zeggen heeft dan Blizzard.
Door de lage PC eisen kunnen ze het spel slijten aan iedereen die nog een 4 jaar oude laptop/PC heeft.
Dat is gewoon slim, hoe dit geldbesparing teweeg brengt ontgaat mij ook kompleet.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

[...]

Dit, plus het feit dat ze van te voren exact wisten hoeveel mensen D3 zouden gaan spelen (overgrote deel van spelers is van de wow annual pass).
Dat gecombineerd met de zeer ervaren engineers die bij Blizzard werken, kan ik niet geloven dat het puur een technische oorzaak heeft als in "we verwachtten niet dit aantal spelers" o.i.d.

Ik zelf ken een stuk of 10 mensen die D3 hebben en maar 2 daarvan hebben een annual pass, 2 hebben zelfs nooit WoW gespeeld (ook geen trail/free). De aanname dat ze wisten hoeveel mensen D3 gingen spelen door de annual pass is dan ook incorrect.

Zelf denk ik dat het altijd moeilijk in te schatten is en dat het al een wonder is dat het alleen de eerste dag zo fout ging. Kijk naar BF, CoD, TERA, daar duurde de problemen dikwijls langer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Bad Brains schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:43:
[...]

Door de lage PC eisen kunnen ze het spel slijten aan iedereen die nog een 4 jaar oude laptop/PC heeft.
Dat is gewoon slim, hoe dit geldbesparing teweeg brengt ontgaat mij ook kompleet.
Hij bedoelt denk ik de server kant van het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
[...]

Anders lees je even de hele post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

[...]

Dat lijkt mij complete onzin. Diablo III-spelers zijn volgens mij juist voor het overgrote deel Diablo II-spelers die weliswaar het jarenlang wachten beu waren, maar het wel zeer waarderen dat het spel er nu is...

Alle signalen wijzen er juist op dat Blizzard het de spelers gemakkelijk maakt omdat de hardware-eisen zo laag liggen, etc.

[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 20-05-2012 14:45 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Houdt het nuttig en ontopic.

[ Voor 78% gewijzigd door psychoclown op 20-05-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennox
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07-2023
[...]

Dat word niet bedoelt. Ze besparen op server in plaats van 1000 servers die nog zijn om het spel perfect te kunnen draaien voor iedereen hebben ze er 750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
DennusB schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:43:
[...]

Hij bedoelt denk ik de server kant van het spel :)
Dan heeft lage PC eisen toch ook niets te maken met kostenbesparing?
Alles draait lokaal, of jij 6 videokaarten hebt of een gt9800 zal de database geen fark uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Bad Brains schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:45:
[...]

Dan heeft lage PC eisen toch ook niets te maken met kostenbesparing?
Alles draait lokaal, of jij 6 videokaarten hebt of een gt9800 zal de database geen fark uitmaken.
wie heeft het dan over PC eisen :?
Ramzzz schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:44:
[...]

Dat lijkt mij complete onzin. Diablo III-spelers zijn volgens mij juist voor het overgrote deel Diablo II-spelers die weliswaar het jarenlang wachten beu waren, maar het wel zeer waarderen dat het spel er nu is...
http://www.mmo-champion.com/threads/1129517-WoW-Stable-at-10-2-Million-Subscribers

1,2 Miljoen annual passes, maar natuurlijk, het is allemaal onzin ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Krukar op 20-05-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apocalyptus schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:41:
Hmm, ik ben zeker de enige die niet last heeft van errors, behalve dan de eerste 2 dagen. Heb deze middag nog geen problemen gehad met de verbindingen.
Alle meerdere keren in en uitgelogd voor AH en zelfs een vastloper van mijn computer van bijna een halve minuut zorgde er niet voor dat ik een dc had.

Hopen dat het zo blijft :)
Heb vandaag pas 1 keer een disconnect gehad dus het valt wel mee nu. Kan gewoon spelen. Heb echter wel gemiddeld 5 disconnects per dag en dat is knap irritant zeker als je weet dat ik dat nooit in WoW of BF3 heb.
Altijd online heeft zijn voordelen maar dan moet men wel de zaak goed voor elkaar hebben. We zitten nu in 2012 en niet meer in de begintijd van de online games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Dat hoeven wij niet te weten Sjaars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:46:
[...]

Heb vandaag pas 1 keer een disconnect gehad dus het valt wel mee nu. Kan gewoon spelen. Heb echter wel gemiddeld 5 disconnects per dag en dat is knap irritant zeker als je weet dat ik dat nooit in WoW of BF3 heb.
Altijd online heeft zijn voordelen maar dan moet men wel de zaak goed voor elkaar hebben. We zitten nu in 2012 en niet meer in de begintijd van de online games.
Ik heb nog nooit een Disconnect gehad dus ik zou het niet meteen op Blizzard afschuiven ook al heb je het niet in andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:56

OMD

Ik heb zelf ook nog geen disconnect gehad dusver...

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Nipje schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:47:
[...]

Dat hoeven wij niet te weten Sjaars
Ik dacht even een subtiele luchtige grap te maken. Al die verhitte discussies hier... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Krukar schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:46:
[...]

wie heeft het dan over PC eisen :?

[...]

http://www.mmo-champion.com/threads/1129517-WoW-Stable-at-10-2-Million-Subscribers

1,2 Miljoen annual passes, maar natuurlijk, het is allemaal onzin ;)
1.2 miljoen != alle diablo spelers. Ik denk dat je het rustig keer 5 mag doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
hyptonize schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:48:
[...]

Ik dacht even een subtiele luchtige grap te maken. Al die verhitte discussies hier... ;)
Haha niets aan de hand hoor.

[ Voor 30% gewijzigd door Nipje op 20-05-2012 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:46
Ramzzz schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:39:
Jammer ik wilde net met een nieuwe party joinen, om met mijn maten online te gaan. :P

[...]

Wat de n**k is hier 'anti-consumentengedrag' aan?

Er wordt kennelijk aan gewerkt om voor iedereen het spel en de servers beter te maken. Lijkt me alleszins te prijzen.

De keuze voor altijd online is eigenlijk simpel, vroeger moest je voor ladder ook online, en het 'pure single player' is er niet meer. En je kunt nu altijd gebruik maken van alle opties - mits de servers online zijn dan. :+

En samen spelen is nog steeds leuker dan alleen, dus wat is het probleem? De zon schijnt. 8)

Het lijkt mij dat de ware verslaafde zich hier openbaart?
Eens! In de tijden van Diablo II en WoW zou ik me waarschijnlijk ook geërgerd hebben, maar inmiddels zijn we weer een stuk ouder, wijzer en meer casual ;). Ik vind het wel jammer dat ik nu even niet kan spelen, maar echt druk maken? Neuh.

Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat mensen gewoon graag rebelleren tegen het corporate. Nog even anti-Activision aluhoedjes opzetten.. :z

De servers zullen ongetwijfeld binnen no time weer online zijn en op korte termijn gestabiliseerd zijn. Tot die tijd ga ik nog even een rondje hardlopen in het zonnetje..

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Gropah schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:51:
[...]

1.2 miljoen != alle diablo spelers. Ik denk dat je het rustig keer 5 mag doen...
Als je weet dat je 1,2 miljoen annual passen hebt.
En je weet dat je 3 miljoen cd copies hebt laten maken (bijvoorbeeld).

Dan weet je toch dat je maximaal 4,2 miljoen spelers krijgt en kun je toch je infrastructuur daarop afstemmen?
Tel er nog circa 20% voor digital copies en je bent klaar, volgens mij zie ik hier niets over het hoofd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
RocketKoen schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:42:
[...]

Alternatief is om net als in D2, een apart character te hebben voor LAN en offline.
Maar wie (behalve piraten) willen dat nog?
Ik zou het omdraaien, wie zou er in hemelsnaam tegen een aparte modus zijn voor offline en LAN? Niemand verliest hier iets bij, mensen die online willen spelen doen dat online, de rest offline.

Inmiddels zie ik het niet meer veranderen voor Diablo 3, maar ik zal mijn ongenoegen blijven uitdrukken over dergelijk beslissingen die mij overlast bezorgen. Dit soort zaken zouden wat mij betreft ook nog meer in reviews meegenomen moeten worden, alhoewel reviewers tegenwoordig steeds minder vaak problemen met DRM beginnen te negeren.

Omdat Blizzard geen gametijd kan geven voor D3 ben ik benieuwd of ze nog iets concreets zullen geven als verontschuldiging. Wellicht een feat of strength voor iedereen die de eerste week kon inloggen? Zou wel humor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:27

Mauz1978

Console War Veteran

FreqAmsterdam schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:41:
[...]

Hij staat nu op down :(...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

1 van de redenen dat online Diablo 2 zoog was dat er een offline gedeelte was.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Krukar schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:53:
[...]

Als je weet dat je 1,2 miljoen annual passen hebt.
En je weet dat je 3 miljoen cd copies hebt laten maken (bijvoorbeeld).

Dan weet je toch dat je maximaal 4,2 miljoen spelers krijgt en kun je toch je infrastructuur daarop afstemmen?
Tel er nog circa 20% voor digital copies en je bent klaar, volgens mij zie ik hier niet sover het hoofd...
Opzich heb je daarin wel gelijk, maar het ging om je eerste aanname, namelijk dat het overgrote deel annual pass had wat dus niet klopt.

Maar als je er vanuit gaat dat je uitverkocht raakt, wat natuurlijk niet gebeurd, dan kun je alsnog heel veel problemen krijgen. Het is namelijk ook het gedrag van mensen zelf wat meespeelt... Als iedereen om precies van 12-13 wil spelen, dan kun je er weinig aan doen. Geen/weinig systemen zijn berekend op zo'n grote hoeveelheid aanvragen. Als er al systemen zijn die, zeg 8 miljoen, requests aankan, dan zijn dat leger/overheidssystemen, geen game servers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Drukste moment in de week en BAM even onderhoud uitvoeren hoooooor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Gropah schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:56:
[...]

Opzich heb je daarin wel gelijk, maar het ging om je eerste aanname, namelijk dat het overgrote deel annual pass had wat dus niet klopt.

Maar als je er vanuit gaat dat je uitverkocht raakt, wat natuurlijk niet gebeurd, dan kun je alsnog heel veel problemen krijgen. Het is namelijk ook het gedrag van mensen zelf wat meespeelt... Als iedereen om precies van 12-13 wil spelen, dan kun je er weinig aan doen. Geen/weinig systemen zijn berekend op zo'n grote hoeveelheid aanvragen. Als er al systemen zijn die, zeg 8 miljoen, requests aankan, dan zijn dat leger/overheidssystemen, geen game servers...
Ze zullen vast wel cloudachtige servers hebben die automatisch meer (virtuele) servers aangooien tijdens piekuren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:06
Nipje schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:59:
Tofik dibi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Gropah schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:56:
[...]

Nja ik verwacht niet dat het overgrote deel annual passes is, als dat wel zo overkomt heb ik het misschien verkeerd verwoord, op zich bedoel ik meer dat je door te rekenen gewoon kunt verwachten hoeveel spelers je krijgt.

Verder heb je wel een goed punt, het zijn juist die piekmomenten die de servers de nek omdraaien, daarom klapt ie er nu ook op zondagmiddag uit. Echter met de ervaring die Blizzard heeft opgebouwd met online gaming (het aantal d3 spelers zal nog steeds peanuts zijn vergelijk met de 10+ miljoen van WoW) zou dat toch niet mogen gebeuren, vandaar mijn vermoeden dat het allemaal neerkomt op kostenbesparing.

Begrijp me goed hoor, ik ben absoluut fan van Blizzard en hun spellen, en ook D3 is weer top. Alleen ben ik wel van mening dat ze deze keer toch een aantal grove inschattingsfouten/foute beslissingen maken. Deze fout hebben ze al eens eerder gehad bij de launch van Cataclysm, had verwacht dat ze die zelfde fout dan niet nog een keer zouden maken.

[ Voor 11% gewijzigd door Krukar op 20-05-2012 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Hahaha ik moest hardop lachen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Goron schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:24:
Het is weer tijd voor:

[video]

Mijn chat registreerde niet meer. Ik denk even reloggen... domme fout.
hahahahahahaha die gast is echt niet goed bij zijn hoofd...WTF ik lag in een scheur :D :D :D :D _/-\o_

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:20
Lees eens de topicwaarschuwing.

[ Voor 73% gewijzigd door psychoclown op 20-05-2012 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Het is weer tijd voor:

[video]

Ik keek deze net op fullscreen in 1080p. WORST. MISTAKE. EVER.

Afbeeldingslocatie: http://i223.photobucket.com/albums/dd302/briansmom99/seen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Arno90 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:03:
Niemand dus een key? Jammer :(

Dan het spel maar aanschaffen binnenkort.. code mag alsnog via pm natuurlijk
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Wordt het gejammer over keys echt een beetje zat, het staat toch echt in grote blauwe letters boven het vak waar je in post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Of je leest even de waarschuwing ? het is niet de bedoeling dus om hier om te vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
Dat had ik iets telaat gelezen sorry!

Morgen maar even langs de winkel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:02

Flapmo

and back is gigi!

Mag de ban ook via PM? :w

Jammer dat de servers offline zijn, wilde net een baba starten. Even kijken hoe die speelde, weet nog niet zeker of ik een extra char wil voor solo play. Een baba lijkt op papier wel een prima solo char (beefy, MF mogelijk), iemand die wat kan zeggen over solo BB play op hogere levels? Of zul je altijd echt DPS chars nodig hebben als wizzy, DH etc :?.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
hyptonize schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:04:
[...]

Ik keek deze net op fullscreen in 1080p. WORST. MISTAKE. EVER.

[afbeelding]
Hahaha, ik vind het een geniaal filmpje. Vooral hoe hij de collectors edition soulstone usbstick in zijn hoofd probeert de rammen op het eind _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
Net in nightmare die ruftende boss omgelegt in mn uppie 8) Mn game stond al tijdje open maar er joinde niemand, dus ik dacht om ff te reloggen.. Had ik beter dus niet kunnen doen }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
Flapmo schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:06:
[...]

Mag de ban ook via PM? :w

Jammer dat de servers offline zijn, wilde net een baba starten. Even kijken hoe die speelde, weet nog niet zeker of ik een extra char wil voor solo play. Een baba lijkt op papier wel een prima solo char (beefy, MF mogelijk), iemand die wat kan zeggen over solo BB play op hogere levels? Of zul je altijd echt DPS chars nodig hebben als wizzy, DH etc :?.
Heb net mijn excuses al aangeboden, had het niet gelezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Er gaan geruchten dat de password database gehacked is, en daarmee accounts. Iemand enig idee of hier waarheid achter schuilt?

In dat geval zou het ook nog wel behoorlijke tijd kunnen duren eer we weer kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 08:16
zo te zien is er veel vraag naar de guest passes.

hier zijn er 2 van mij.

VZGPPT-VZ24-4BC4HP-G644-42GGW7

NWFCN9-Z62R-8PDWF2-NDG7-BNVT9T

laat wat weten als je er 1 en welke mee neemt.

keys genomen door Guldan en Uvidus

[ Voor 10% gewijzigd door fuqua op 20-05-2012 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
uqrax schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:11:
Er gaan geruchten dat de password database gehacked is, en daarmee accounts. Iemand enig idee of hier waarheid achter schuilt?

In dat geval zou het ook nog wel behoorlijke tijd kunnen duren eer we weer kunnen spelen.
Ik hoop het niet :'( Waar heb je dat gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 11:30

Guldan

Thee-Nerd

NWFCN9-Z62R-8PDWF2-NDG7-BNVT9T
2e genomen! Bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door Guldan op 20-05-2012 15:13 ]

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 08:16
Topskilled schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:12:
[...]

geloof er niks van. zou ook voor het eerst zijn en plus de servers van overig blizz games zouden ook offline gehaald moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Topskilled schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:12:
[...]

Er komen wat vage meldingen van gebruikers voorbij op het D3 forum: http://us.battle.net/d3/en/forum/5386227/

Maar of het onzin is, of over een oud probleem gaat, kan ik er nog niet uit opmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uvidus
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-12-2024
Thanks fuqua, heb de 1e geclaimed

[ Voor 10% gewijzigd door Uvidus op 20-05-2012 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Fredd
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-07 20:26
Nipje schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:59:
Ik denk niet dat ze de servers down halen voor onderhoud op een zondag. Er zal wel iets anders aan de basis liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
bah! dacht ga verder proberen te komen, zit stuck in Act II @ hell. Gaat dus niet meer lukken vandaag :(
Iemand al wat (persoonlijke) achievements behaald?

Op t moment kan ik alle bosses solo'n met mijn Barb.
Diablo (nightmare) best easy
Skeleton king en The butched ook solo'd @ hell

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Laatst online: 21-09 11:39
Zo, nu uit het spel, ze hebben de service stopgezet om een service update uit te voeren, kreeg je in-game te horen.

Koffietijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Judge Fredd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:14:
[...]

Ik denk niet dat ze de servers down halen voor onderhoud op een zondag. Er zal wel iets anders aan de basis liggen.
Ben ik inderdaad ook bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
uqrax schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:11:

Lijkt me niet, de usa en asia servers zijn namelijk nog wel online. Als er zo een groot lek was waren die ook wel offline gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta nu in de wachtrij na een disconnect. Dat hebben ze aafgelopen week toegevoegd zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:15:
Ik sta nu in de wachtrij na een disconnect. Dat hebben ze aafgelopen week toegevoegd zeker?
Dat jij nog in kan loggen. Bij mij zegt ie mooi dat battle.net down is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Eindelijk een tweet vanuit de Customer Service, maar veel hebben we er ook niet aan.

https://twitter.com/#!/Bl...status/204197480810819584
We are currently experiencing some issues with logging into #D3 , please bear with us while we investigate this issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
Judge Fredd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:14:
[...]

Ik had toen straks wel enorme chat lag. Als ik iets in party chat typte duurde het best lang voordat het tevoorschijn kwam. Miss dat ze dat aan het fixen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07-2023
Helaas, nu ook dc en dat ook nog ff vlak voordat ik, voor de eerste keer, kont zou gaan schoppen tegen de eindbaas van Act 3...... het was misschien nog maar 5 seconden lopen..... Ik hoop dat we snel weer online kunnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
ach als je bnet authicator op je account hebt boeit het me niet dat zoooo veel wat ze hebben :P, zeker omdat ik ook het sms ding aan heb staan :P ver kom je dan niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ze zijn wel serieus al heel lang down nu! Bizar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-09 00:08
net klaar met werk ging k maar snel naar huis om diablo 3 spelen.. en =.=''' error 33 irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

- Mammie, wanneer komt papa thuis?
- Ik weet het niet schat.

Onder tussen op de IT afdeling van Blizzard.

AAARRRGHHHHH!!!!!

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
We are currently experiencing some issues with logging into #D3 , please bear with us while we investigate this issue.
Ze zijn er mee bezig, daarom zijn de servers down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
junglebeast schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:22:

Onder tussen op de IT afdeling van Blizzard.

AAARRRGHHHHH!!!!!
Volgens mij eerder ZZZzzzZZzz

Ze schieten voor geen meter op. Waardeloos bedrijf blizzard.

[ Voor 13% gewijzigd door Kaasje123 op 20-05-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 13:34

Pablo

Rito pls

DennusB schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:20:
Ze zijn wel serieus al heel lang down nu! Bizar!
ik ben net 1 minuut geleden pas gedisconnect

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Ik kon om half 2 al niet inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
R.plas schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:23:
[...]

Jij wel ja anderen konden al een uur geleden niet meer inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Dus, what vinden jullie tot nu toe de meest nasty combinatie van elite skills?

Ik denk dat fast - fire chains - mortar een van de meest nasty voor mij was tot nu toe. Je kan ze niet kiten, je kan niet van afstand schieten, en ook niet van dichtbij door de fire chains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Vannochtend SK down op inferno in me uppie :D. Heb allee ngeen geluk met loot van de specials etc. alleen maar crap :(.

De prijzen van de AH zijn echt bizar, mense nweten totaal geen waarde aan een item te geven. Hoop dat het een beetje aantrekt nog naar wat realistische cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

R.plas schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:23:
[...]

wanneer je verbinding nog actief was, zul je geen inlog probleem hebben. maar als je eenmaal uit je game was kon je dus niet meer inloggen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:26
Goron schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:24:
Dus, what vinden jullie tot nu toe de meest nasty combinatie van elite skills?

Ik denk dat fast - fire chains - mortar een van de meest nasty voor mij was tot nu toe. Je kan ze niet kiten, je kan niet van afstand schieten, en ook niet van dichtbij door de fire chains.
voor mij ook het moeilijkste als witchdoc, het enige wat werkte was 10% hp eraf halen, dood gaan, repeat :X

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-07 21:00
Hoeveel legendary items hebben jullie al gevonden? Ik nog niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:16

vhal

ಠ_ಠ

Het is weer tijd voor:

[video]

Azmodan irl... :X

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

kevz schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:25:
[...]

voor mij ook het moeilijkste als witchdoc, het enige wat werkte was 10% hp eraf halen, dood gaan, repeat :X
zombie dogs en die andere minion spammen
die kan redelijk goed tanken , vooraal in enraged mode

en dan lekker van een afstandje fire skulls of darts schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:07
@ goron, fast, 'immune bubble geval', en mortar...op spinnen, verdomde snel en 3/4 van de tijd immune voor traps omdat ze bubbledin aan het spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Die is nu ook bijgewerkt en de EU Game Server is Offline. Kan je met je character ook op US servers spelen eigenlijk of moet je dan een nieuw char aanmaken?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:02
Kaasje123 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:23:
[...]

Volgens mij eerder ZZZzzzZZzz

Ze schieten voor geen meter op. Waardeloos bedrijf blizzard.
1.1 miljard aandelen tegen een koers van $11.97 = $13.31 miljard
Het is maar wat je niks noemt :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Diversity schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:25:
Vannochtend SK down op inferno in me uppie :D. Heb allee ngeen geluk met loot van de specials etc. alleen maar crap :(.

De prijzen van de AH zijn echt bizar, mense nweten totaal geen waarde aan een item te geven. Hoop dat het een beetje aantrekt nog naar wat realistische cijfers.
Dat komt vanzelf, een ingame economie heeft altijd even tijd nodig om te stabiliseren denk ik.
Yorin schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:26:

Die is nu ook bijgewerkt en de EU Game Server is Offline. Kan je met je character ook op US servers spelen eigenlijk of moet je dan een nieuw char aanmaken?
Nee.

[ Voor 24% gewijzigd door FreqAmsterdam op 20-05-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Yorin schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:26:

nieuwe char

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avalonn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-01-2016
Hellow allemaal.

Dia ligt er bij mij ook uit. Ik dacht een uitgelezen moment om wat meer te weten te komen want er is zoveel anders dat ik beetje weg kwijt ben geraakt na al die jaren dia 2 spelen. Kun je bv een game kiezen waar je in gaat ipv selectief ergens in komen?
Ik zit bij de eindbaas van act3. Tenminste als ik weer mag spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
[...]

Ik vind die met imun minions ook rete irritant btw. daar loop ik altijd hard voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

[...]

Ik stond tegenover Fast - Mortar (die van dat vuur op de grond laat liggen) - Fire absorb (stonden ze in hun eigen vuur werden ze gehealed |:( )

Dat heeft lang geduurd. Als ze dan nog chains zouden hebben of iets close range dan zou ik er niet langs gekomen zijn denk ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Pheace op 20-05-2012 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee of hij werkt, maar ik heb mogelijk een STANDARD edition key te veel gekregen:

4RM28X-6WE2-HD9EWT-DZW9-PRCDG9

Ik zou zeggen, probeer of hij werkt

Werkt het niet, dan heb ik hier 2 Guest Passes:

ECNY8K-9W8Y-FMMHFM-CYEN-WPBPPT
JT2EZ6-XE66-GGE7JW-D4TZ-DE9NY2

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
R.plas schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:26:
[...]

zombie dogs en die andere minion spammen
die kan redelijk goed tanken , vooraal in enraged mode

en dan lekker van een afstandje fire skulls of darts schieten
werkt voor geen meter, zombie dogs zijn uber squishy en die enraged gargantuan leeft niet lang genoeg om vervolgens vast te zitten op de cooldown van de minions. Ik speel nu met veel crowd control runes op al m'n skills maar sommige packs zijn echt een drama. boss fights stellen niks voor tov champion packs :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:16

vhal

ಠ_ಠ

Diversity schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:27:
[...]

Ik vind die met imun minions ook rete irritant btw. daar loop ik altijd hard voorbij.
Mja, totdat mijn follower weer eens een leeeeeroy actie doet...

Kan je hem niet op passive zetten ofzo?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Angeloonie schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:28:
Geen idee of hij werkt, maar ik heb mogelijk een STANDARD edition key te veel gekregen:

4RM28X-6WE2-HD9EWT-DZW9-PRCDG9

Ik zou zeggen, probeer of hij werkt :)

Werkt het niet, dan heb ik hier 2 Guest Passes:

ECNY8K-9W8Y-FMMHFM-CYEN-WPBPPT
JT2EZ6-XE66-GGE7JW-D4TZ-DE9NY2
An error has occurred.
The game key you’ve entered has already been claimed.Each game key can only be redeemed once. If you’re sure you have not previously claimed this key, please double-check the spelling and enter it now.For more information on game keys, please visit our Support Site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Diversity schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:27:
[...]

ook veel last van ja, vooral leuk als er 3 minions om die champion heen lopen zodat je niets kan doen behalve damage incasseren. Beetje TE overpowered die packs :D

Mijn YouTube

Pagina: 1 ... 23 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic