Nou Hans_18T dat is ook niet helemaal waar
Ik heb zon beetje de zelfde opstelling zoals jouw werkt idd redelijk
Maar wij moeten dit even weg denken het werkt dus niet out of de box je moet een halve ITer zijn om de problemen op telossen
Ik moet dus aparte spullen aansluiten om een stabiele verbinding te hebben zeg mij dan of zij een goed product leveren ik denk het niet
Maar waarom jouw router beter online blijft omdat hij eigenlijk nu "niks" doet als ik mijn spul er tussen uit haal waardoor de zyzel alles moet regelen nou dan gaat het mis
En de tv is nog echt niet goed hoor brakke afstandsbediening tja weer 65 euro uitgegeven om dat probleem op te lossen div zenders zwart
Mijn versterker loopt vast als ik sparql selecteer en ja ben niet de enige dus verplicht moet ik die kast apart aansluiten op de tv als ik digitaal ac selecteer heb ik op discovery geen geluid tja moet ik toch mijn. Versterker aanzetten
Ik heb geen last van hbo ondemend dat werkt bij mij wel goed maar die interface ja die is ruk
En sommige zenders zijn idd nog zwart kijk ze gelukkig niet maar hoort niet
Dus dat alles redelijk werkt heb je dus meer aan je zelf te danken dan Tweak
En niet iedereen heeft deze opstelling ( sommige kunnen het niet betalen of weet niet hoe het moet)en die moeten het dus met de tweak rommel doen en ja dat geeft problemen
En letwel hun hadden natuurlijk wel een product wat out of de box werkte
Voor de rest ben ook wel tevreden vrouw weet nu ook om te gaan met sparql dus weinig klachten van die kant
Is geen aanval he meer iets ter verduidelijking
Groeten D.
Hans_18T schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:31:
Afgezien van de WK periode en het niet hebben van een APP voor een Ipad (ik heb geen Ipad) kan ik me niet vinden in je relaas,
Mijn Zyxel is nu "op" voor 88 dagen en 12 uur zonder enige hapering.
TV werkt de laatste 2 maanden zonder enig probleem, al moet ik zeggen dat de Sparql nog steeds op 720P staat, ik geen opname pakket heb en nauwelijks naar de BBC of HBO kijk.
Ik heb een aantal portforwardings staan en draai nog op de AAKL.4 firmware, Daarnaast gebruik ik geen WIFI van de Zyxel, WIFI is bij mij thuis geregeld door 3 afzondelijke AP's.
Daarnaast gebruik ik een router achter een router, de Zyxel fungeert dus min of meer als een doorgeefluik (geen DMZ).
Ik kan me voorstellen dat Tweak het soms moeilijk heeft indien de een totaal geen problemen heeft en de ander zoals jij wel. Speld hooiberg? zoek het verschil. KPN had daar een betere oplossing voor, ze timmerden de router helemaal dicht, ik denk dat dit laatste veel problemen voor een ISP kan voorkomen.